Als alles goed is dan draait je xbox360 nu met 60 hele beelden per sec ipv 60 halve (geinterlacede)SOEDARKMASTER schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 16:54:
Hoe weet je eigenlijk of je tv 480p ondersteund? want als ik in het instelmenu zit, en ik klik op 480p, blijft het scherm normaal, maar als ik op 720p druk, wordt het scherm blauw (kan ie dus neit aan)
als dat 480p werkt, is het dan nog nodig om een advanced scart kabel te kopen?
Anoniem: 163013
thx, die zijn een stuk goedkoper. morgen gelijk ff halen, moet nog net gaan vandaag met mijn batterijenAnoniem: 64887 schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 12:48:
[...]
Mijn zoon gebruikt oplaadbare batterijen, geen enkel probleem.
Microsoft kan wel zeggen dat je dat niet moet doen, ze willen graag dat recharge kitje verkopen natuurlijk.
Anoniem: 53218
De buitenlicht van de guideknop die ingedeeld is in vier aparte lichtjes, maakt steeds vaker rondjes tijdens het spelen: Linkboven gaat aan, daarna linksonder aan, daarna rechtsonder etc.. Het leidt best af.
Iemand een id?
Iemand een id?
ik heb ook draadloos, maar bij mij werkt het perfectWekko schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 17:03:
Gisteren voor het eerst via Windows Media Center een film op m'n 360 afgespeeld, en het werkt voor geen meter.
Ze herkenden elkaar meteen dus wat dat betreft geen enkel probleem, alleen zo ongeveer elke 1,5 minuut komt er rechtsboven 'Netwerküberlastung' te staan (ja ik heb dus de Duitse versie). Het geluid gaat dan gewoon normaal door maar een paar seconden gaat het beeld erg schokkerig. Ook liep mijn 360 gisteren een keer vast tijdens het kijken van een film toen ik weer die melding kreeg. Jammer maar helaas dus op deze manier ga ik geen films kijken, ik probeer het wel opnieuw zodra ik van dat irritante draadloze netwerk af ben.
batterijen op? Iig gaan ze dan in paren branden. Linksonder, rechtsboven en daarna linksboven, rechtsboven. Wat jij vertelt komt me niet bekend voor.Anoniem: 53218 schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 17:26:
De buitenlicht van de guideknop die ingedeeld is in vier aparte lichtjes, maakt steeds vaker rondjes tijdens het spelen: Linkboven gaat aan, daarna linksonder aan, daarna rechtsonder etc.. Het leidt best af.
Iemand een id?
[ Voor 27% gewijzigd door dikki dik op 03-01-2006 17:28 ]
Anoniem: 157893
Zo, dat was weer een heerlijk game middagje. King Kong is klaar. Vond hem erg vet, wel kort helaas.
Ben vanmiddag met een maat begonnen aan CoD2 op Veteran. Om de checkpoint wisselen.
Echt meesterlijk, op den duur betrapte ik mijzelf ervan dat ik keihard door de kamer GRANAAT, GRANAAT!! ZOEK DEKKING liep te schreeuwen. En dat is zoals gamen hoort te zijn! Ode aan Infinity Ward, dit is een juweeltje
Dus de eerste is binnen:

Veteran of the Winter War
Vind het overigens heerlijk spelen, op Veteran. Zal vast nog wel moeilijker worden, maar tot nu toe gaat het best goed. Af en toe klote stukjes, maar de aanhouder wint, altijd!
Ben vanmiddag met een maat begonnen aan CoD2 op Veteran. Om de checkpoint wisselen.
Dus de eerste is binnen:

Vind het overigens heerlijk spelen, op Veteran. Zal vast nog wel moeilijker worden, maar tot nu toe gaat het best goed. Af en toe klote stukjes, maar de aanhouder wint, altijd!
Het feit dat het draadloos is het enige waar het probleem hem in kan zetten lijkt mij. Kan ook best kloppen aangezien mijn computer redelijk ver van de router af staat en mijn pc ook gewoon tijdens internetten de verbinding wel eens verliest.dikki dik schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 17:26:
[...]
ik heb ook draadloos, maar bij mij werkt het perfect
Wie heeft zijn 360 via wehkamp al binnen?Ik heb besteld op 27 november en er staat nog steeds een levertijd van 4 weken.Was 5 weken...
Die Trees van de klantenservice wist ook geen exacte leverdatum want ze kregen er maar mondjesmaat binnen.Heb begrepen dat er al mensen zijn die hem al hebben.
Wordt onderhand tijd,begint nu wel echt te jeuken hier.Heb Condemned en COD2 al klaar liggen maar nog geen doos.
Die Trees van de klantenservice wist ook geen exacte leverdatum want ze kregen er maar mondjesmaat binnen.Heb begrepen dat er al mensen zijn die hem al hebben.
Wordt onderhand tijd,begint nu wel echt te jeuken hier.Heb Condemned en COD2 al klaar liggen maar nog geen doos.
Mijne kwam vorige week binnen besteld via wehkamp paardagen ervoor besteldDoctorV64 schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 14:23:
Aarrhg, ik kan nergens de rgb scart kabel krijgen voor de 360. Zelfs via internet is het moeilijk te krijgen
"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant
Dat klopt je moet hem eerst stoppen end an pas afsluitendadj schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 16:53:
hm, net media connect voor het eerst gebruikt; erg cool! Alleen wat ik vreemd vind is dat als ik media connect afsluit Folder sharing actief blijft en ik dus gewoon nog steeds overal bij kan tenzij ik het handmatig in de settings stopzet.
"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant
Ben d'r ook al een tijdje mee bezig op "veteran". Echt supervet gewoon. Met "easy" ren je gewoon wat door de levels. Nu _moet_ je echt gebruik maken van je omgeving: muren, tonnen, kuilen, je maatjes, etc... Je beleefd het gewoon heel anders. Soms erg moeilijk. Zo moeilijk dat je 50 keer opnieuw moet beginnen bij bepaalde checkpoints. Heb zelf al zeker 5 levels op "veteran" gehaald, en het gaat nog steeds goed en nog steeds erg leuk. Alleen op dit moment zit ik ergens vast waar ik echt al 2 avonden op zit te klooien. Maarja, komt allemaal goedAnoniem: 157893 schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 17:43:
Zo, dat was weer een heerlijk game middagje. King Kong is klaar. Vond hem erg vet, wel kort helaas.
Ben vanmiddag met een maat begonnen aan CoD2 op Veteran. Om de checkpoint wisselen.Echt meesterlijk, op den duur betrapte ik mijzelf ervan dat ik keihard door de kamer GRANAAT, GRANAAT!! ZOEK DEKKING liep te schreeuwen. En dat is zoals gamen hoort te zijn! Ode aan Infinity Ward, dit is een juweeltje
![]()
Dus de eerste is binnen:
[afbeelding]
Gewoon een SUPER spel dat COD2
Voor wat het waard is; vandaag was mijn XBLive-account verlopen...
Creditcard kost "maar" $50.- voor een heel jaar, dus op "Confirm" geklikt...
Creditcard kost "maar" $50.- voor een heel jaar, dus op "Confirm" geklikt...
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Heb zojuist ook wat COD2 gedaan. Wilde eigenlijk beginnen om hem definitief uit te spelen, ik hoef namelijk niet meer zo veel. Nog iets van 2 missies of zo in de laatste campaign.
Maar wat ik nou heb
Ineens blijken alle missions weer gelocked, behalve de laatste missie uit de tweede campaign. Alles daartussenin is foetsie.
Wat is dit nu voor een zeik? Kan dus feitelijk overnieuw beginnen. Ik heb totaal niet liggen kloten met save games of wat dan ook, dus dit is gewoon een vette bug.
Denk dat ik toch maar een memorycard ga kopen en een backup ga maken van mijn save games.
Maar wat ik nou heb
Wat is dit nu voor een zeik? Kan dus feitelijk overnieuw beginnen. Ik heb totaal niet liggen kloten met save games of wat dan ook, dus dit is gewoon een vette bug.
Denk dat ik toch maar een memorycard ga kopen en een backup ga maken van mijn save games.
Shit man, echt niet relax. Hoor toch wel vaker de laatste tijd dat er wat aan de hand is met die spellen. Savegames en ook soms vasthangers enzo. Zou niet echt relax zijn om weer alles op "veteran" te moeten halen. Misschien kun je savegames kopieren van iemand anders ofzo? Dan koop ik bijvoorbeeld hier een memorycard, en dan save ik mijn spullen erop, en dan stuur ik hem je op ofzo? Als dat gaat dan he ...SlowMeDown schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 20:18:
Heb zojuist ook wat COD2 gedaan. Wilde eigenlijk beginnen om hem definitief uit te spelen, ik hoef namelijk niet meer zo veel. Nog iets van 2 missies of zo in de laatste campaign.
Maar wat ik nou hebIneens blijken alle missions weer gelocked, behalve de laatste missie uit de tweede campaign. Alles daartussenin is foetsie.
Eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat ik niet op veteran bezig was, maar op regular.
Dat echter even daargelaten; leuk van je om een savegame transfer aan te bieden!
Toch hoeft dat van mij niet, op een of andere manier is alle interesse in COD2 nu pleite. Vond het een leuk (grafisch zeer vetjes) spel, maar ik ga dus echt niet weer alles opnieuw doen. Nog niet misschien! Simpelweg een savegame kopiëren vind ik fake. Dan heb ik het niet zelf gedaan, dus dat hoeft van mij niet zo.
Misschien als ik afgekoeld ben, dat ik COD2 nog eens oppak.
Dat echter even daargelaten; leuk van je om een savegame transfer aan te bieden!
Toch hoeft dat van mij niet, op een of andere manier is alle interesse in COD2 nu pleite. Vond het een leuk (grafisch zeer vetjes) spel, maar ik ga dus echt niet weer alles opnieuw doen. Nog niet misschien! Simpelweg een savegame kopiëren vind ik fake. Dan heb ik het niet zelf gedaan, dus dat hoeft van mij niet zo.
Misschien als ik afgekoeld ben, dat ik COD2 nog eens oppak.
Ik heb hem op de zelfde dag besteld, bij mij staat hij nu ook op 4 weken. Ga er maar vannuit dat het ook nog 4 weken gaat duren, tijdje terug heb ik gebeld en vertelde ze dat ik hem eind jan begin feb kon verwachtenBluto schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 18:21:
Wie heeft zijn 360 via wehkamp al binnen?Ik heb besteld op 27 november en er staat nog steeds een levertijd van 4 weken.Was 5 weken...

Wat denken we? Ik weet dat Microsoft er erg op gebrand is om HDDVD te stimuleren, en ze schatten het belang van de console denk ik goed in. Remember PS2, om de DVD te promoten?Will Microsoft Announce a HD DVD Xbox 360 at CES?
>> From info)box-360-at-CES/" target="_blank">teamxbox.com:
Richard Doherty, an analyst from research firm Envisioneering Group, predicts that tomorrow Bill Gates' main message at his CES keynote will focus Windows Vista, the next-generation Windows, but Doherty also thinks Gates will talk about HD DVD as part of the Xbox 360.
Bill Gates' CES keynote is only 24 hours away so tomorrow we'll know if the analyst was right or if it was pure speculation based on the recent HD DVD, Blu-ray Disc war hype.
Meteen een goede reden om er een stillere drive in te zetten.
[ Voor 5% gewijzigd door Roamor op 03-01-2006 21:40 ]
ja en dan? dan zit ik (wij) met een xbox die zo'n speler er niet in heeft, en dan mogen we daar weer voor gaan dokken zeker... nee bedankt.
Anoniem: 164769
Ach nee hoor, denk dat je altijd de keuze hebt.Bizzarro schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 21:54:
ja en dan? dan zit ik (wij) met een xbox die zo'n speler er niet in heeft, en dan mogen we daar weer voor gaan dokken zeker... nee bedankt.
Ten eerste hebben ze destijds ook gesproken enkel een HD DVD speler voor video te gebruiken. Mocht het wel voor games worden gebruikt, dan zul je wel een versie krijgen met bijv. 2 normale DVD's voor de 360 met Dual Layer DVD of één HD DVD
Ze zullen je echt niet vergeten en je zult echt niet hoeven te dokken.
Anoniem: 112441
ja, zoiets heb ik ook, egt klote..SlowMeDown schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 20:18:
Maar wat ik nou hebIneens blijken alle missions weer gelocked, behalve de laatste missie uit de tweede campaign. Alles daartussenin is foetsie.
wat denk jij dan? daarom gebruikten ze ook de Q4 DVD voor de "360 kantel-kras-test"Anoniem: 164329 schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 10:09:
[...]
Wat blaat jij nu voor een onzin dan... Er is in meerdere recensies geschreven dat Quake 4 loopt als een manke kapot geschoten oorlogsveteraan qua frames. Verschillende mensen die de game hebben, hebben het ook over een zeer slechte framerate en die hebben allemaal echt geen devkits hoor. En wat bedoel je met een vriend die een devkit heeft? Of bedoel je gewoon de 360 uit de demopods, dat zijn gewone 360's hoor, niks meer of minder power dan de console die je nu in de winkel kunt kopen. Hoe kom je trouwens exact aan de wijsheid dat een devkit op 30% van de huidige 360 zou lopen? Dat lijkt me nl. weer zo'n mooi fabeltje ergens ontstaan tijdens een biertje, aangezien ik me niet kan voorstellen dat de hardware zo verschillend was tov huidige console.
Quake 4 is gewoon ongelooflijk slecht zonder enig nuttig herprogrammeren op de 360 gepleurt vanaf de PC. Dus die loopt niet op 17 frames x 3, wat overigens 51 frams zou zijn, aardig richting de 60 frames. WAS dat maar zo.
BTW m.b.t. het HD verhaal, praktisch alle huidige LCD HD TV's kunnen geeneens 1080p aan en dat zal ook nog wel even zo blijven aangezien 720p nu eenmaal meer ingeburgerd is. Ofwel onzinnig als het nu al enorm ondersteund zou worden. Ik moet ook eerlijk zijn, aan 1280 x 720 resolutie heb je voorlopig voldoende hoor met je console
en verder over dat de devkits 30% slechter zijn is onzin want dan zou elke game daarop gebasseerd zijn en dus veel te weinig gebruikmaken van de treupower
Ach, zag laatst een sub staan die alleen al $3600.- kostte...
Tuurlijk kan je het zo gek maken als je wil, maar die TV moet wel een hele goede "CPU" hebben wil je je XB-resolutie netjes uitrekken over een beelddiagonaal van 162cm; vind zelf op 94cm dat de karteltjes beter zichtbaar worden tenzij je inderdaad een meter of 6 a 7 ervandaan gaat zitten. En dat levert je weer een fortuin aan reference-bekabeling op voor die set.
Anoniem: 164445
dus je had de xbox binnen een paar dagen binnen terwijl je nog geen preorder had staan?ErikRo schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 19:30:
[...]
Mijne kwam vorige week binnen besteld via wehkamp paardagen ervoor besteld
cool
Misschien kan ik dan een vriend de wehkamp adviseren.
Hmmm in 1 dag kingkong uitgespeeld morgen dus ff ruilen maar voor wat? nfsmw,pgr3 & cod2 heb ik al. pd0? Kan ik me daar langer mee vermaken als 1 dag?
Straks weten we of Bill Gates HDDVD in xbox360 gaat steken!
Waarschijnlijk wel. Dus maybe soon een premium met HDDVD voor dezelfde prijs?
Een amiga 500 met 512 kb ram !
Ik kom er net per toeval achter dat de 360 de (Xbox 1) demodisks van Xbox Official Magazine kan afspelen. Ik heb een aantal demo's geprobeerd van spellen die nog niet op de backwards compatibility lijst staan en de meeste demo's werkten prima. Onder andere de demo's vam Fahrenheit, Def Jam Vendetta en Silent Hill 4 werkten prima. Bij de demo van Burnout 3 kreeg ik een melding dat het spel niet compatible was, Burnout Revenge blijft hangen aan het begin van de race en in de demo van Conker gaat de camera heel snel rondjes draaien, waardoor de demo onspeelbaar is.
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Silent Hill 4 uhm das nice. Zou de volledige versie ook werken heeheheheheh
Een vriend van me wil die graag spelen op de X360, hij wilde hem bijna kopen maar kwam er op tijd achter dat ie nog niet werkte.
Een vriend van me wil die graag spelen op de X360, hij wilde hem bijna kopen maar kwam er op tijd achter dat ie nog niet werkte.
1 MT 5.12 KWh (v 148) , Shelly Pro EM CT-63, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
Zou wel deftig zijn ja. Ik ben zelf zwaar fan van de Silent Hill serie. Heb ze allemaal gespeeld. Is er overigens al iets bekend over deeltje 5 voor de next-gen? Heb er nog niet veel over gehoord.S2S schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 10:00:
Silent Hill 4 uhm das nice. Zou de volledige versie ook werken heeheheheheh
edit:
* ID83 gaat weer verder in CoD2 Veteran...
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 157893 op 04-01-2006 10:43 ]
Anoniem: 28573
Het ziet er naar uit dat Sony nog een aantal problemen heeft met haar PlayStation 3 console. De console zou vol zitten met bugs en de releasedatum van maart dit jaar zou niet gehaald kunnen worden. Tenminste, dit meldt het online gamemagazine Kotaku.
Kotaku zegt contact te hebben gehad met een insider die de hand zou hebben gelegd op een prototype van de Playstation 3. en volgens het magazine zou er nog veel werk nodig zijn, wil Sony de console nog in maart op de markt willen brengen. Verder vertelde Kotaku dat de games voor de PS3 er gewoon nog niet klaar voor zijn. Zo zou Sony problemen hebben met de grafische engine waar de Playstation 3 op draait.
Weer een andere insider meldde dat je alleen al hoeft te kijken naar beelden van de games op de PS3 om de problemen te zien. Sony zou volgens de insider de complexiteit van de Cell chip in combinatie met de grafische engine verkeerd hebben ingeschat en dat heeft negatieve invloed gehad op de ontwikkeling van de spellen.
Er zijn volgens Kotaku twee opties: of de PS3 komt op tijd en zit vol met bugs, of we moeten nog even wachten en dan hopen dat er minder bugs inzitten. Deze uitspraak komt overeen met die van Ubisofts Yves Guillemot, welke onlangs zei dat de PS3 pas eind 2006 zal uitkomen. Gezien Sony's reputatie van verwachtingen opwekken op het gebied van releasedatums en deze niet waarmaken, mag mag dit niet als een verassing worden gezien.
Bron: gamer.nl
Hmmm ik heb veel verschillende consoles gehad, van atari, sega, nintendo sony en ook MS.
Ik ben geen fanboy, maar stiekem blijf ik het jammer vinden dat Sega heeft moeten stoppen door Sony. Ik zal de PS3 dan zeker ook wel kopen als er goede spellen voor komen. Bij de vorige xbox heeft MS me nog niet echt kunnen overtuigen maar nu ik de 360 heb ben ik benieuwd hoe de PS3 hier tegen op kan. Het zal me niks verbazen als MS nu flikt wat Sony bij Sega heeft kunnen flikken. Zeker met dit soort berichten.
Kotaku zegt contact te hebben gehad met een insider die de hand zou hebben gelegd op een prototype van de Playstation 3. en volgens het magazine zou er nog veel werk nodig zijn, wil Sony de console nog in maart op de markt willen brengen. Verder vertelde Kotaku dat de games voor de PS3 er gewoon nog niet klaar voor zijn. Zo zou Sony problemen hebben met de grafische engine waar de Playstation 3 op draait.
Weer een andere insider meldde dat je alleen al hoeft te kijken naar beelden van de games op de PS3 om de problemen te zien. Sony zou volgens de insider de complexiteit van de Cell chip in combinatie met de grafische engine verkeerd hebben ingeschat en dat heeft negatieve invloed gehad op de ontwikkeling van de spellen.
Er zijn volgens Kotaku twee opties: of de PS3 komt op tijd en zit vol met bugs, of we moeten nog even wachten en dan hopen dat er minder bugs inzitten. Deze uitspraak komt overeen met die van Ubisofts Yves Guillemot, welke onlangs zei dat de PS3 pas eind 2006 zal uitkomen. Gezien Sony's reputatie van verwachtingen opwekken op het gebied van releasedatums en deze niet waarmaken, mag mag dit niet als een verassing worden gezien.
Bron: gamer.nl
Hmmm ik heb veel verschillende consoles gehad, van atari, sega, nintendo sony en ook MS.
Ik ben geen fanboy, maar stiekem blijf ik het jammer vinden dat Sega heeft moeten stoppen door Sony. Ik zal de PS3 dan zeker ook wel kopen als er goede spellen voor komen. Bij de vorige xbox heeft MS me nog niet echt kunnen overtuigen maar nu ik de 360 heb ben ik benieuwd hoe de PS3 hier tegen op kan. Het zal me niks verbazen als MS nu flikt wat Sony bij Sega heeft kunnen flikken. Zeker met dit soort berichten.
Hoezo 'waarschijnlijk wel'? Alleen TeamXbox meldt dat gerucht dat van een of andere halfzachte Wall Street analyst afkomt?multipasser schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 02:26:
Straks weten we of Bill Gates HDDVD in xbox360 gaat steken!
Ik geloof er geen bal van dat ze nog geen anderhalve maand na de release al een grote hardware update gaan aankondigen waarmee ze een hoop early adopters tegen zich in het harnas jagen

Afgezien daarvan is de HD/Bluray strijd nog lang niet gestreden en heeft Microsoft er minder dan niets mee te winnen en veel te veel te verliezen door nu reeds een dermate harde commitment te maken.
[ Voor 8% gewijzigd door curry684 op 04-01-2006 11:10 ]
ej ik MOET hier antwoord op hebben!Anoniem: 164445 schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 01:10:
[...]
dus je had de xbox binnen een paar dagen binnen terwijl je nog geen preorder had staan?
cool, hoeveel dagen heeft het eigenlijk geduurd dan?
plz!!
Wat de PS3 betreft, tussen de japanse en de amerikaanse, 6 maanden verschil, zatten al hele grote hardware revisies, oa andere voeding, die veel kleiner was, plaats voor interne harde schijf, etc etc.
Maar ik zou me niet teveel blindstaren op wat de CES vandaag laat zien, want de PS3 kost minstens 2 keer zoveel dan een xbox360 en dan neem je dat verschil in kracht wel voor lief.
Tevens de reden waarom ik me een xbox ga kopen. Ik kan NU al proeven aan true HD gaming, niet ergens in 2007 als de PS3 klaar is
ErikRo schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 19:30:
[...]
Mijne kwam vorige week binnen besteld via wehkamp paardagen ervoor besteld
Ja dit vind ik ook een beetje genaaid, je levert toch eerst aan mensen die eerder besteld hebben?! Ik ben al een dikke maand aan het wachten, alleen omdat ik hem tijdens een actie heb besteld? En jij krijgt hem binnen een paar dagen! Lekker is datAnoniem: 164445 schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 01:10:
[...]
dus je had de xbox binnen een paar dagen binnen terwijl je nog geen preorder had staan?
cool, hoeveel dagen heeft het eigenlijk geduurd dan?
Heb ff de levertijd op de site gecontroleed (voor een nieuwe bestelling) en deze staat net zoals bij mij op 4 weken. Ik geloof dus dat ErikRo een beetje uit zn nek aan het lullen is, maar goed ik kan het altijd verkeerd hebben hé

[ Voor 41% gewijzigd door Xander84 op 04-01-2006 11:11 ]
- Er zal niets over de PS3 op de CES zijn, aldus Sony.Anoniem: 164445 schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 10:59:
[...]
Maar ik zou me niet teveel blindstaren op wat de CES vandaag laat zien, want de PS3 kost minstens 2 keer zoveel dan een xbox360 en dan neem je dat verschil in kracht wel voor lief.
Tevens de reden waarom ik me een xbox ga kopen. Ik kan NU al proeven aan true HD gaming, niet ergens in 2007 als de PS3 klaar is
- De PS3 zal niet minstens 2x zoveel kosten dan een 360
- True HD gaming is meer dan 720p
PSN: Shiver23
Hij doelt er natuurlijk op dat je met "true HD" dus ook ondersteuning biedt voor de modus die HD het meeste recht doet, namelijk 1080p, 720p of 1080i zijn dan een beetje de "laffe" modus zeg maar. Bij die opmerking kan ik me wel wat voorstellen, maar ik denk niet dat een spel nu echt leuker wordt als de resolutie wat hoger is. En ook op een lagere res kun je mooie grfx hebben, kijk maar naar een DVD, die zijn opgenomen op een PAL resolutie en dat vind ik er nog steeds realistischer uitzien dan wel spel dat ik ooit heb gespeeld.
Zie met name mijn eerste 2 punten. 
Oscar ben helemaal met je eens dat hogere resolutie niet heilig is. Liever PAL levensechte beelden dan mindere beelden in een hogere resolutie. Maar als je het dan in HD weergeeft. Doe het dan ook goed. Helaas scaled de 360 vanuit één resolutie. Misschien voor de ontwikkelaars een stuk eenvoudiger, maar voor de kwaliteit van het beeld op andere resoluties niet ideaal.

Oscar ben helemaal met je eens dat hogere resolutie niet heilig is. Liever PAL levensechte beelden dan mindere beelden in een hogere resolutie. Maar als je het dan in HD weergeeft. Doe het dan ook goed. Helaas scaled de 360 vanuit één resolutie. Misschien voor de ontwikkelaars een stuk eenvoudiger, maar voor de kwaliteit van het beeld op andere resoluties niet ideaal.
[ Voor 83% gewijzigd door Shiver23 op 04-01-2006 11:41 ]
mja, hier zit wat in, maar als je zegt dat een hogere resolutie niet bijdraagt aan het speelplezier, wat ik zeker met je eens ben, waarom doen ze dan 720P en niet gewoon standaard def?Oscar Mopperkont schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 11:36:
[...]
Hij doelt er natuurlijk op dat je met "true HD" dus ook ondersteuning biedt voor de modus die HD het meeste recht doet, namelijk 1080p, 720p of 1080i zijn dan een beetje de "laffe" modus zeg maar. Bij die opmerking kan ik me wel wat voorstellen, maar ik denk niet dat een spel nu echt leuker wordt als de resolutie wat hoger is. En ook op een lagere res kun je mooie grfx hebben, kijk maar naar een DVD, die zijn opgenomen op een PAL resolutie en dat vind ik er nog steeds realistischer uitzien dan wel spel dat ik ooit heb gespeeld.
Iets zegt me dat PGR3 op 480i (of zelfs P) op 60 fps in plaats van 30 gelockt zou zijn,
en een soepelere race ervaring draagt wel bij aan het speelplezier zou je kunnen stellen, dus:
hd gaming zorgt soms voor een mindere vloeiende game ervaring
ervanuitgaand dat je nog een gewone televisie hebt dan.
1080P is niet eens een erkende standaard HD resolutie dus das gelul 720P is een "true HD" net als 1080iOscar Mopperkont schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 11:36:
[...]
480P is in principe zelfs een HD standaard. er is dus niks lafs aan
Dit argument gebruiken veel mensen om aan te tonen dat resolutie niet het belangrijkste is voor realisme, en hier ben ik het op zich wel mee eens. Sommige mensen gaan zelfs zo ver dat ze zeggen dat LCD tv's een marketing truuk zijn en we ze niet nodig hebben. Maar heb je diezelfde PAL DVD wel eens op 720p gezien? Het beeld is veel "echter" en "levendiger" en daardoor weer een stuk realistischer. Ik kijk hier best veel HD films op een LCD en het is echt zo veel mooier. Op dit moment is het voor game developers gewoon goedkoper (en makkelijker) om de resolutie te verhogen om het realisme verbeteren dan om het realisme binnen dezelfde resolutie te verbeteren. Gewoon een cost-overweging...Oscar Mopperkont schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 11:36:
[...]
http://en.wikipedia.org/wiki/1080pDonnie Darko schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 11:45:
[...]
1080P is niet eens een erkende standaard HD resolutie dus das gelul 720P is een "true HD" net als 1080i
480P is in principe zelfs een HD standaard. er is dus niks lafs aanen wat bedoel je eigenlijk met een DVD in Pal resolutie ?? er zijn ook dvd's in NTSC resolutie opgenomen hoor
en om een film nou te vergelijken met een spelletje..... tja...
... het idee is gewoon dat de micrsoft kale en bill zeiden dat de xbox helemaal, true HD zou zijn, terwijl True HD een andere term voor 1080p is, dat is alles.
Volgens mij kan de xbox ook 1080p outputten, maarja, om PGR dan maar met 15 fps te spelen?

nee, niet helemaal waar, want resident evil op de gamecube draait maar op de halve resolutie van een ouderwetse tv, hij gebruikt alleen maar de helft dus, en dan lijkt het net alsof de game in widescreen is. Hierdoor konden ze wat je in die resolutie ziet, meer detail geven waardoor alles er beter uitzag in zijn geheel.Finwe schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 11:51:
[...]
Dit argument gebruiken veel mensen om aan te tonen dat resolutie niet het belangrijkste is voor realisme, en hier ben ik het op zich wel mee eens. Sommige mensen gaan zelfs zo ver dat ze zeggen dat LCD tv's een marketing truuk zijn en we ze niet nodig hebben. Maar heb je diezelfde PAL DVD wel eens op 720p gezien? Het beeld is veel "echter" en "levendiger" en daardoor weer een stuk realistischer. Ik kijk hier best veel HD films op een LCD en het is echt zo veel mooier. Op dit moment is het voor game developers gewoon goedkoper (en makkelijker) om de resolutie te verhogen om het realisme verbeteren dan om het realisme binnen dezelfde resolutie te verbeteren. Gewoon een cost-overweging...
@Donnie Darko: 480p is niet een HDTV resolutie en 1080p is wel degelijk een HDTV resolutie als ik wikepedia mag geloven.
@Finwe: Ik wilde meer aangeven dat een hogere resolutie niet zaligmakend is qat graphics betreft. Een hogere resolutie is zeker een factor die bijdraagt in meer realistische graphics als er ook daadwerkelijk iets mee gedaan wordt. Ik wilde er alleen mee zeggen dat een hogere resolutie geen condition sine qua non is voor betere graphics. En wat je zegt het is inderdaad een afweging. Soms zal een hogere resolutie het makkelijkste zijn voor mooiere graphics en soms iets anders (aannemende dat de kracht van de machine en het budget de beperkende factor zijn en er dus gekozen moet worden voor waarmee je met de laagste kosten het meeste bereikt).
Ik vind dus dat je je niet blind moet staren op resolutie, maar dat een console meerdere en hoger resoluties ondersteunt kan volgens mij alleen maar als pre worden gezien, dan kan de ontwikkelaar wel kiezen of en wat hij er mee doet.
@Finwe: Ik wilde meer aangeven dat een hogere resolutie niet zaligmakend is qat graphics betreft. Een hogere resolutie is zeker een factor die bijdraagt in meer realistische graphics als er ook daadwerkelijk iets mee gedaan wordt. Ik wilde er alleen mee zeggen dat een hogere resolutie geen condition sine qua non is voor betere graphics. En wat je zegt het is inderdaad een afweging. Soms zal een hogere resolutie het makkelijkste zijn voor mooiere graphics en soms iets anders (aannemende dat de kracht van de machine en het budget de beperkende factor zijn en er dus gekozen moet worden voor waarmee je met de laagste kosten het meeste bereikt).
Ik vind dus dat je je niet blind moet staren op resolutie, maar dat een console meerdere en hoger resoluties ondersteunt kan volgens mij alleen maar als pre worden gezien, dan kan de ontwikkelaar wel kiezen of en wat hij er mee doet.
damn wat duurt het lang voordat TestDrive unlimited uitkomt
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Due for release on 31/03/2006Phusebox schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 12:02:
damn wat duurt het lang voordat TestDrive unlimited uitkomt
Ik ga dat zometeen even navragen bij mijn leveranciers; want dat is wel een mooie datum, moet ik zeggen.
Kan iemand niet ff testen of Sillent Hill 4 werkt op de X360? Zou erg mooi zijn!
1 MT 5.12 KWh (v 148) , Shelly Pro EM CT-63, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
MetroidPrime in "Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 10"S2S schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 12:12:
Kan iemand niet ff testen of Sillent Hill 4 werkt op de X360? Zou erg mooi zijn!
Als de demo werkt, denk ik dat de volledige ook moet werken.
[ Voor 13% gewijzigd door MAX3400 op 04-01-2006 12:14 ]
Anoniem: 164848
Denk niet dat de PS3 twee maal zo duur zal zijn, maar wel degelijk boven de 600 Euro. Hoewel alles nu koffiedik kijken blijft.Anoniem: 164445 schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 10:59:
[...]
ej ik MOET hier antwoord op hebben!
plz!!
Wat de PS3 betreft, tussen de japanse en de amerikaanse, 6 maanden verschil, zatten al hele grote hardware revisies, oa andere voeding, die veel kleiner was, plaats voor interne harde schijf, etc etc.
Je hebt uiteraard gelijk dat tv opnames er perfect uitzien qua 'realisme', maar vergeet niet dat het spelen van spelletjes totaal iets anders is. B.v. bij pgr moet je anticiperen op bochten, en op een lagere resolutie kan je de bochten minder goed zien dan bij een hogere resolutie.Oscar Mopperkont schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 11:36:
[...]
Ook op het gebied van tekst speelt hogere resolutie een rol, daarom zie ik de voordelen van hogere resolutie bij spellen zeker positief in.
Ik speel PGR3 op 1080i en moet zeggen dat je veel meer ziet dan op 480p.JacquesDoekjes schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 12:26:
[...]
Je hebt uiteraard gelijk dat tv opnames er perfect uitzien qua 'realisme', maar vergeet niet dat het spelen van spelletjes totaal iets anders is. B.v. bij pgr moet je anticiperen op bochten, en op een lagere resolutie kan je de bochten minder goed zien dan bij een hogere resolutie.
Ook op het gebied van tekst speelt hogere resolutie een rol, daarom zie ik de voordelen van hogere resolutie bij spellen zeker positief in.
Daarbij; XB Dashboard ziet er ook heeel goed uit. De letters zijn mooi scherp en eindelijk zie je ook goed de letters op de knoppen staan (A, B, X en Y).
Waarom denk je dat? Waar komt het vandaan?Anoniem: 164848 schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 12:20:
[...]
Denk niet dat de PS3 twee maal zo duur zal zijn, maar wel degelijk boven de 600 Euro. Hoewel alles nu koffiedik kijken blijft.
Ik denk dat de launchprijs van PS3 €400 wordt. Dit zijn de laatste berichten geweest alweer een tijdje geleden en zou niet weten waarom het in 1x duurder zou worden.
Schattingen lopen uiteen van $350 tot $590 dus het is allemaal nog speculatie binnen een marge van dik 40%. En het is een XB-topic, duzze...Shiver23 schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 12:33:
[...]
Waarom denk je dat? Waar komt het vandaan?
Ik denk dat de launchprijs van PS3 €400 wordt. Dit zijn de laatste berichten geweest alweer een tijdje geleden en zou niet weten waarom het in 1x duurder zou worden.
Wehkamp is sinds vorige week door de voorraad Advanced SCART's heen. Zie de reactie van Wehkamp vandaag op mijn vraag waarom ik wel een bevestiging 'verwerkt' krijg op mijn bestelling, maar nog niks heb ontvangen. Ik vind het maar vreemd. Stuur dan geen bevestiging waarna ik dagen kan zitten gaan wachten!
Geachte klant,
Hartelijk dank voor uw e-mail.
Dit artikel is helaas uitverkocht. Door de grote vraag zijn wij
inmiddels door de voorraad heen en deze zal ook niet meer worden
aangevuld. Wellicht kunt u alsnog een andere keus maken uit ons
assortiment.
Met vriendelijke groet,
Wehkamp Klantenservice.
http://www.wehkamp.nl
assortiment.
Met vriendelijke groet,
Wehkamp Klantenservice.
Als je profiel klopt; dan kan je mijn AV Scart wel lenen, binnen dezelfde stad; ik speel de komende tijd toch op RGB-composite.SquareHugo schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 12:50:
Wehkamp is sinds vorige week door de voorraad Advanced SCART's heen.
Mail = got-naam @ gmail
*edit*
Net even aan het bellen geweest: Test Drive staat ook voor 31-maart in NL op de planning en DOA4 is door de importeur nog steeds op 13-jan in de planning.
[ Voor 30% gewijzigd door MAX3400 op 04-01-2006 13:01 ]
Wat voor scherm heb je?MAX3400 schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 12:33:
[...]
Ik speel PGR3 op 1080i en moet zeggen dat je veel meer ziet dan op 480p.
Daarbij; XB Dashboard ziet er ook heeel goed uit. De letters zijn mooi scherp en eindelijk zie je ook goed de letters op de knoppen staan (A, B, X en Y).
Dat vind ik lief van je, ik hou ook van jouMAX3400 schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 12:56:
[...]
Als je profiel klopt; dan kan je mijn AV Scart wel lenen, binnen dezelfde stad; ik speel de komende tijd toch op RGB-composite.
Mail = got-naam @ gmail
JVC LT-37S60S
Ja, Joytech heeft licenties van MS om accesoires te mogen maken en moeten dus aan bepaalde specificaties voldoen. Dus op zich zou het minimaal zo goed moeten zijn als de AV van MS en misschien zelfs beter.SquareHugo schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 13:03:
[...]
Dat vind ik lief van je, ik hou ook van joumaar er is wel bij de oa. Dixons hier in Leiden de Joytech Advanced SCART te koop. Heeft die dezelfde functie/kwaliteit als de originele Microsoft-SCART?
Heb nog geen reviews kunnen vinden.
*EDIT*
Stop met rennen. De Joytech is Gold-plated. Voor de miere-n**kers onder ons: tenzij je TV dus ook gold-plated is, heeft dit geen zin. Op de lange termijn gaan contacten tussen 2 verschillende metalen zelfs achteruit (corroderen, al ware het minimaal).
[ Voor 20% gewijzigd door MAX3400 op 04-01-2006 13:12 ]
Anoniem: 149626
Plus de Joytech kabel heeft een optische kabel erbij voor 5.1 geluid, de officiele MS kabel heeft alleen een optische output (waar je dus zelf nog een kabel voor zou moeten kopen).SquareHugo schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 13:03:
[...]
Dat vind ik lief van je, ik hou ook van joumaar er is wel bij de oa. Dixons hier in Leiden de Joytech Advanced SCART te koop. Heeft die dezelfde functie/kwaliteit als de originele Microsoft-SCART?
Hmmm, maar dus inderdaad goldplated. Gaat dat echt een probleem opleveren?Anoniem: 149626 schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 13:18:
[...]
Plus de Joytech kabel heeft een optische kabel erbij voor 5.1 geluid, de officiele MS kabel heeft alleen een optische output (waar je dus zelf nog een kabel voor zou moeten kopen).
Wat ik vreemd vind; de prijzen van XBLive.
Gisteren online verlengd voor "maar" 50 dollar. En in de winkel is een prepaid bijna 60 Euro.
Ja, met goed zoeken kom je misschien lager uit, maar de verschillen zijn wel enorm...
Gisteren online verlengd voor "maar" 50 dollar. En in de winkel is een prepaid bijna 60 Euro.
Ja, met goed zoeken kom je misschien lager uit, maar de verschillen zijn wel enorm...
Gold-plated SCART connectors, which don't corrode and deliver a cleaner signal might be preferable, although they always cost more than the cheap Nickel ones. It should be noted, though, that gold-plated connectors only give better performance when both plug and socket are gold-plated. Gold and Nickel are galvanically very different metals, and although inserting a gold-plated plug into a nickel-plated socket may make a small difference at first, any atmospheric moisture that is present near the connector will cause an electrolytic reaction between the dissimilar metals. This will result in the nickel-plated connector corroding much more rapidly than it would if both connectors were nickel-plated. For good long-term connection quality it is always better to use matching connector materials.SquareHugo schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 13:22:
[...]
Hmmm, maar dus inderdaad goldplated. Gaat dat echt een probleem opleveren?
http://en.wikipedia.org/wiki/SCART => Practical Advice
Als dit inderdaad nu eens eindelijk het geval is lijkt me dat juist zeer logisch! Aangezien bij het start pakket ook nog eens een doos, headset, dvd etc zit. Op de manier word je dus aangemoedigd om gewoon automatisch jaarlijks te verlengen. Ik heb op de xbox namelijk nog nooit met de credit card verlengt omdat je altijd wel ergens voor €30 een starter kit met spel en headset enz kon krijgen en dus op die manier veel goedkoper uit was.MAX3400 schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 13:22:
Wat ik vreemd vind; de prijzen van XBLive.
Het lijkt mij dus erg verstandig dat ze het eindelijk eens hebben recht getrokken.
Ik had de mijne ook met de actie besteld op 26 nov. en ik heb m al 1,5 week binnen. Ik zou voor de zekerheid even bellen. Heb ik ook een paar keer gedaan. Ik denk dat het niet lang meer zal duren. Als je een nieuwe klant bent dan kan het normaal zijn dat je langer wacht. Ik ben al langer dan 5 jaar klant.
Xander84 schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 20:42:
[...]
Ik heb hem op de zelfde dag besteld, bij mij staat hij nu ook op 4 weken. Ga er maar vannuit dat het ook nog 4 weken gaat duren, tijdje terug heb ik gebeld en vertelde ze dat ik hem eind jan begin feb kon verwachten. Wachten = kut, maarjah als arme student is het toch fijn om wat geld uit te sparen
ola
Kan er iemand een lijst vinden met alle wapens uit Condemned? Door alle wapens te vinden krijg je namelijk nog een extra Achievement
Gister gamerpoints gehaald bij de MM in Middelburg. Mn vriendin zit nu non-stop aan de Bejewled 2
Gister gamerpoints gehaald bij de MM in Middelburg. Mn vriendin zit nu non-stop aan de Bejewled 2
Had je beter geen gamerpoints kunnen halen en voor de helft van de prijs zo'n 3e-rangs imitatie gameboy met Bejeweled...Anoniem: 157893 schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 14:43:
Kan er iemand een lijst vinden met alle wapens uit Condemned? Door alle wapens te vinden krijg je namelijk nog een extra Achievment![]()
Ach, een vrouwenhand is gauw gevuld en daarbij wordt de XB dus een geaccepteerd stuk meubilair...
Ha ha ha ha ha ik had tegen iemand anders en het ging over de scart kabel. Voor xbox premium heb ik gewoon een paar naar de winkel (frs) gebeld en toen ik een keer geluk had, één laten vasthouden en meteen naar de winkel gehold.Xander84 schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 11:06:
[...]
[...]
Ja dit vind ik ook een beetje genaaid, je levert toch eerst aan mensen die eerder besteld hebben?! Ik ben al een dikke maand aan het wachten, alleen omdat ik hem tijdens een actie heb besteld? En jij krijgt hem binnen een paar dagen! Lekker is dat
Heb ff de levertijd op de site gecontroleed (voor een nieuwe bestelling) en deze staat net zoals bij mij op 4 weken. Ik geloof dus dat ErikRo een beetje uit zn nek aan het lullen is, maar goed ik kan het altijd verkeerd hebben hé.
Sterkte met het wachten overigens
[ Voor 13% gewijzigd door ErikRo op 04-01-2006 14:55 ]
RGB-composite?? dat bestaat nietMAX3400 schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 12:56:
[...]
.....ik speel de komende tijd toch op RGB-composite.....

'zal ook niet meer worden aangevuld'SquareHugo schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 12:50:
Wehkamp is sinds vorige week door de voorraad Advanced SCART's heen. Zie de reactie van Wehkamp vandaag op mijn vraag waarom ik wel een bevestiging 'verwerkt' krijg op mijn bestelling, maar nog niks heb ontvangen. Ik vind het maar vreemd. Stuur dan geen bevestiging waarna ik dagen kan zitten gaan wachten!
Geachte klant,
assortiment.
Met vriendelijke groet,
Wehkamp Klantenservice.

Het gaat hier toch om de nieuwe advanced scart kabel voor de X360 toch
Ik heb de mijne de 27e december besteld, samen met PGR3, met de geleverde kortingsbon die ik bij de bestelde X360 ontving (op 27 november), sinds de 28e staat er bij mij 'u ontvangt binnenkort bericht.' Ook bij PGR3 overigens !
Het lijkt me stug dat ze de scart kabel niet meer gaan leveren, ik vermoed dan ook dat dit een kul mailtje is.
Overigens is ie op dit moment niet 'meer' te bestellen op de site.
[ Voor 5% gewijzigd door fulgore op 04-01-2006 15:18 ]
Ja.... Bllaaat... Die stomme kabel met 3 kleurtjes RGB op de stekkers.
Component?? Y-blaat-Pr of iets dergelijks?
Ow well, het ziet er in ieder geval goed uit...
Nou dan zal het daar wel aan liggen, het is namelijk de eerste keer dat ik wat bij wehkamp bestel. Ik had eens gebeld na dat jij hem gekregen had, toen vertelden ze dat ik hem eind jan zou krijgen. Nu staat er een levertijd van 4 weken bij mn bestelling, dus denk dat ik nog gewoon 4 weekjes moet wachten. Toch wel vreemd dat er zoveel verschil in zit, 1 dag eerder besteld = 5 weken eerder geleverd, moet jij toch een flinke voorrang hebben gekregenyah schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 14:34:
Ik had de mijne ook met de actie besteld op 26 nov. en ik heb m al 1,5 week binnen. Ik zou voor de zekerheid even bellen. Heb ik ook een paar keer gedaan. Ik denk dat het niet lang meer zal duren. Als je een nieuwe klant bent dan kan het normaal zijn dat je langer wacht. Ik ben al langer dan 5 jaar klant.
[...]
@ ErikRo: Sorry foutje

Anoniem: 149626
Ja dat heet componentMAX3400 schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 15:13:
[...]
Ja.... Bllaaat... Die stomme kabel met 3 kleurtjes RGB op de stekkers.
Component?? Y-blaat-Pr of iets dergelijks?
Ow well, het ziet er in ieder geval goed uit...
Kijk, het verschil in resolutie van PAL naar 720p HD --> 1280x720 ofwel bijna dubbele aan resolutie geeft voor het oog idd een scherper beeld. Maar of je de overgang van 1280x720 naar iets van 1900x1200 nou zozeer nodig hebt. Denk dat een beetje 4 x AA meer doet voor je ogen dan weer die switch in resolutie naar boven. Op een geven moment zal de resolutie voor je oog ook de optimale waarde hebben (of in de buurt zitten) zonder dat je oog goed genoeg is om de pixels nog waar te kunnen nemenJacquesDoekjes schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 12:26:
[...]
Je hebt uiteraard gelijk dat tv opnames er perfect uitzien qua 'realisme', maar vergeet niet dat het spelen van spelletjes totaal iets anders is. B.v. bij pgr moet je anticiperen op bochten, en op een lagere resolutie kan je de bochten minder goed zien dan bij een hogere resolutie.
Vergeet die 4 weken. Tegen mij zeiden ze ook eind jan. of febr. Ik weet dat die leveringen snel verdubbelen. Het zou me niks verbazen als je m binnen 2 weken binnen krijgt. Maar ik weet dat mensen die nieuw klant zijn altijd langer wachten. Bij sommige bestellingen zelfs een gedeelte voorschieten of zo. Ik heb het zelf nooit gehoeven hoor, maar dat had ik op een forum gelezen.
Wehkamp levert in elk geval gewoon op volgorde van bestelling uit en niemand die na die actie heeft besteld heeft m al gehad. Maar ik denk dat je je best kan voorstellen dat heel veel mensen op de 26e hebben gehoord van die actie en dat ze de volgende dag hebben besteld. De prijs was zeer scherp, dus ik kan me best voorstellen dat ze een stuk of 150 in 1 dag hebben verkocht en ze krijgen maar tientallen per week. Dus ik denk dat je volgens mijn calculaties er zeer snel een krijgt. Bij mij stond er ook meer dan 5 weken, dus daar moet je niet op letten.
Wehkamp levert in elk geval gewoon op volgorde van bestelling uit en niemand die na die actie heeft besteld heeft m al gehad. Maar ik denk dat je je best kan voorstellen dat heel veel mensen op de 26e hebben gehoord van die actie en dat ze de volgende dag hebben besteld. De prijs was zeer scherp, dus ik kan me best voorstellen dat ze een stuk of 150 in 1 dag hebben verkocht en ze krijgen maar tientallen per week. Dus ik denk dat je volgens mijn calculaties er zeer snel een krijgt. Bij mij stond er ook meer dan 5 weken, dus daar moet je niet op letten.
Xander84 schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 15:22:
[...]
Nou dan zal het daar wel aan liggen, het is namelijk de eerste keer dat ik wat bij wehkamp bestel. Ik had eens gebeld na dat jij hem gekregen had, toen vertelden ze dat ik hem eind jan zou krijgen. Nu staat er een levertijd van 4 weken bij mn bestelling, dus denk dat ik nog gewoon 4 weekjes moet wachten. Toch wel vreemd dat er zoveel verschil in zit, 1 dag eerder besteld = 5 weken eerder geleverd, moet jij toch een flinke voorrang hebben gekregen![]()
@ ErikRo: Sorry foutje
ola
ALs er iemand nog ergens een hard drive te koop heeft hou ik me aanbevolen.
pm me maar dan
pm me maar dan
Kan er iemand even mijn gamertag checken (zie onder) hij blijft bij mij staan op Hexic bij recent gespeelde game (?) Terwijl nu Bejewled 2 wordt gespeeld en ik ondertussen CoD2, Condemned & King Kong ook al heb gespeeld..
Wat zien jullie?

Wat zien jullie?
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 157893 op 04-01-2006 15:55 ]
Anoniem: 38669
Nou ik heb ook net de Joytech Advanced Scart gekocht en ik ben benieuwd of het een goeie verbetering oplevert in PGR3.
Deze is een stuk goedkoper dan de Advanced Scart van MS en er zit ook nog eens een Optische-kabel bij voor het geluid
Ik ga eens ff kijken of mijn beeld beter is geworden
Deze is een stuk goedkoper dan de Advanced Scart van MS en er zit ook nog eens een Optische-kabel bij voor het geluid
Ik ga eens ff kijken of mijn beeld beter is geworden
Anoniem: 64887
Bejeweled 2 wordt gespeeldAnoniem: 157893 schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 15:55:
Kan er iemand even mijn gamertag checken (zie onder) hij blijft bij mij staan op Hexic bij recent gespeelde game (?) Terwijl nu Bejewled 2 wordt gespeeld en ik ondertussen CoD2, Condemned & King Kong ook al heb gespeeld..![]()
Wat zien jullie?
Classic Mode , Level:13
Anoniem: 38669
ditte:Anoniem: 157893 schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 15:55:
Kan er iemand even mijn gamertag checken (zie onder) hij blijft bij mij staan op Hexic bij recent gespeelde game (?) Terwijl nu Bejewled 2 wordt gespeeld en ik ondertussen CoD2, Condemned & King Kong ook al heb gespeeld..![]()
Wat zien jullie?

Thnx voor de snelle reactie jongens. Rare bug dan. Dit zag ik voor het eerst toen ik mijn account recoverde op mn nieuwe 360. Naja het is niet echt storend, maar beetje apart
Hmm ik ben wel heel erg geintresseerd geraakt in de xbox 360.
Eerst was mijn twijfel een PSP of een Xbox 360..?
Toen was ik bijna zeker dat ik voor de PSP ging, totdat ik bij de topic belande! en nu wil ik een 360
Het heeft alleen nog geen haast, en ik had in dit topic laatst wat gelezen over de tweede revisie van de Xbox 360?
Weten jullie wanneer deze zal komen? het heeft geen haast dus dan wil ik nog wel een maandje wachten, tenzij dat die revisie pas over 6 maanden komt? hebben jullie enig idee?
En dan heb ik nog een laatste vraag, het is toch gewoon mogelijk om DVD`s te kijken op de 360? zondat dat je Media Centre moet installen op je computer?
Toen was ik bijna zeker dat ik voor de PSP ging, totdat ik bij de topic belande! en nu wil ik een 360
Het heeft alleen nog geen haast, en ik had in dit topic laatst wat gelezen over de tweede revisie van de Xbox 360?
Weten jullie wanneer deze zal komen? het heeft geen haast dus dan wil ik nog wel een maandje wachten, tenzij dat die revisie pas over 6 maanden komt? hebben jullie enig idee?
En dan heb ik nog een laatste vraag, het is toch gewoon mogelijk om DVD`s te kijken op de 360? zondat dat je Media Centre moet installen op je computer?
Anoniem: 153475
Ok, ik heb een vraag.
Ik ben sinds een aantal dagen in het bezit van een X-Box 360. Nu zou ik graag online willen spelen via X-box live.
Nu zit ik met een probleem (voor mij een probleem), mijn kabelmodem staat onder in de huiskamer, ik internet op de 1e verdieping van het huis op mijn kamertje. De netwerkkabel gaat naar boven en komt uit aan de linkerkant van mijn kamer en de Xbox en tv staan aan de rechterkant.
Kan ik mijn aansluiting splitsen zodat ik 1 aansluiting voor mijn pc heb en 1 voor de xbox?
Wat kan ik het beste doen?
Ik ben sinds een aantal dagen in het bezit van een X-Box 360. Nu zou ik graag online willen spelen via X-box live.
Nu zit ik met een probleem (voor mij een probleem), mijn kabelmodem staat onder in de huiskamer, ik internet op de 1e verdieping van het huis op mijn kamertje. De netwerkkabel gaat naar boven en komt uit aan de linkerkant van mijn kamer en de Xbox en tv staan aan de rechterkant.
Kan ik mijn aansluiting splitsen zodat ik 1 aansluiting voor mijn pc heb en 1 voor de xbox?
Hoe bevalt deze??
Ik zit zelf namelijk te denken om de JVC LT-32S60S te nemen.
Maar twijfel ook nog met de Benq DV3750 en Samsung LE32T51B.
Anoniem: 51389
Het splitsen wat je bedoelt kan met een zogenaamde router of switch. Deze zet je direct aan je kabelmodem, je pc en je xbox sluit je dan daarop weer aan. Op de xbox site hebben ze e.e.a. mooi uitgelegd...Anoniem: 153475 schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 16:11:
Ok, ik heb een vraag.
http://www.xbox.com/en-US/live/connect/homenetworking.htm
Bedankt!Anoniem: 51389 schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 16:28:
[...]
Het splitsen wat je bedoelt kan met een zogenaamde router of switch. Deze zet je direct aan je kabelmodem, je pc en je xbox sluit je dan daarop weer aan. Op de xbox site hebben ze e.e.a. mooi uitgelegd...
http://www.xbox.com/en-US/live/connect/homenetworking.htm
Of er een 360 met HD-DVD komt staat nog niet vast, en al helemaal niet wanneer. Kleine verbeteringen zoals bijvoorbeeld stillere koeling oid weet volgens mij ook niemand wanneer dat gaat komen.Onno_Devine schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 16:06:
Hmm ik ben wel heel erg geintresseerd geraakt in de xbox 360.
Toen was ik bijna zeker dat ik voor de PSP ging, totdat ik bij de topic belande! en nu wil ik een 360![]()
Gewone DVD's kan je uiteraard kijken zonder Media Centre, dat heb je alleen nodig als je DVD's vanaf je PC naar je 360 wilt streamen of tv wilt opnemen ofzo.
Je kunt ook 2 signalen over 1 UTP kabel sturen, dit kost je weer wat geld, áls je al over RJ54 connectors en een UTP tang beschikt
[ Voor 7% gewijzigd door Pubbert op 04-01-2006 16:48 ]
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
Ik voorspel dat het spel niet werkt. Ik heb zelf de volledige Fahrenheit getest omdat de demo werkte, maar dan krijg je de gebruikelijke melding dat je een update nodig hebt. Het is wel vreemd dat die demo disks gewoon werken, want sommige demo's zijn duidelijk nog niet compatible met de 360.S2S schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 12:12:
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Tja, wat moet ik erover zeggen; het is wel errug groot om "normaal" TV te kunnen kijken, maar voor wat betreft digitale signalen...ChristiaanB schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 16:13:
[...]
Hoe bevalt deze??
Ik zit zelf namelijk te denken om de JVC LT-32S60S te nemen.
Maar twijfel ook nog met de Benq DV3750 en Samsung LE32T51B.
De BenQ viel bij mij af vanwege een gebrek aan aansluitingen en zeker een tekort aan reviews. De Samsung heeft een veel hogere contrast-ratio (maar ik vind het design spuuglelijk).
Heb in ieder geval bij de MM er dik 20% af kunnen lullen dus meegekregen voor onder de inkoopprijs van JVC.
Hier heb ik helaas niet veel aan omdat de kabel niet lang genoeg is om naar de xbox te gaan.Thund3r schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 16:46:
[...]
Je kunt ook 2 signalen over 1 UTP kabel sturen, dit kost je weer wat geld, áls je al over RJ54 connectors en een UTP tang beschiktAangezien 100mbit maar 4 van de 8 aders gebruikt, kun je dus de andere 4 aders een eigen connector geven, en zo dus van 1 kabel 2 kabels maken. Voor meer info zie de NT FAQ: FAQ - Network Troubleshooting
Wordt dus een router kopen en een 2e kabel omhoog naar mijn kamer leggen.
Anoniem: 163013
goeiedag, is er iemand die de logitech x530 5.1 set heeft. Ik lees op hun site dat deze op de gewone xdoos aan te sluiten was. Nu vraag ik me af hoe? hij heeft geen optische aansluiting. Hij heeft een soort seriele uitgang.
Ik hoorde dat er iets bestond als een kabeltje van die seriele naar optisch maar is dat echt zo? vraag het uiteraard om te weten of ik ze op mijn xdoos 360 kan aansluiten
iemand?
Ik hoorde dat er iets bestond als een kabeltje van die seriele naar optisch maar is dat echt zo? vraag het uiteraard om te weten of ik ze op mijn xdoos 360 kan aansluiten
iemand?
Dan zit je dus zo'n beetje op de normale marktprijs via het internetMAX3400 schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 17:56:
[...]
Tja, wat moet ik erover zeggen; het is wel errug groot om "normaal" TV te kunnen kijken, maar voor wat betreft digitale signalen...![]()
De BenQ viel bij mij af vanwege een gebrek aan aansluitingen en zeker een tekort aan reviews. De Samsung heeft een veel hogere contrast-ratio (maar ik vind het design spuuglelijk).
Heb in ieder geval bij de MM er dik 20% af kunnen lullen dus meegekregen voor onder de inkoopprijs van JVC.
Want MM zit meestal een dikke 20% boven de gemiddelde internetshop.
Zo zag ik daar een Logitech 5500 setje voor ruim 360 Euro, op het internet te koop voor 280 ongeveer. De Samsung LE23R41B kost bij de MM 870 Euro, via online/pricesearch iets in de buurt van de 730 Euri
Dus heb je het aardig gedaan want meestal willen ze niet meegaan met de online prijzen, dat vinden ze geen concurrentie
Iemand die nog een premium te koop weet in Amsterdam of Den Haag of daar tussen?
ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)
Ja, maar voor de gemiddelde internetshop kan ik nog bezorgkosten betalen of een end rijden en de garantie-afhandeling houdt snel op (trust me; ik heb voor deze aankoop voldoende winkels gebeld). Tja, uiteindelijk was ik maar 90 euro meer kwijt bij de MM dan de goedkoopste inet-shop.Anoniem: 164848 schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 18:50:
[...]
Dan zit je dus zo'n beetje op de normale marktprijs via het internet
Want MM zit meestal een dikke 20% boven de gemiddelde internetshop.
Zo zag ik daar een Logitech 5500 setje voor ruim 360 Euro, op het internet te koop voor 280 ongeveer. De Samsung LE23R41B kost bij de MM 870 Euro, via online/pricesearch iets in de buurt van de 730 Euri
Dus heb je het aardig gedaan want meestal willen ze niet meegaan met de online prijzen, dat vinden ze geen concurrentie
Euh sorry, een tekort aan aansluitingen? Dat moet een grapje zijnMAX3400 schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 17:56:
[...]
Tja, wat moet ik erover zeggen; het is wel errug groot om "normaal" TV te kunnen kijken, maar voor wat betreft digitale signalen...![]()
De DV3250 (die ik heb) ziet er van achteren zo uit (DVI, VGA, 2x HD composite, 3x composite S-video, etcetc):

À vaincre sans péril, on triomphe sans gloire - Pierre Corneille
Anoniem: 64887
Die 2x HD composite bedoel je toch vast 2x HD component mee?The_Surfer schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 19:09:
[...]
Euh sorry, een tekort aan aansluitingen? Dat moet een grapje zijn
De DV3250 (die ik heb) ziet er van achteren zo uit (DVI, VGA, 2x HD composite, 3x composite S-video, etcetc):
[afbeelding]
Euh ja, typoAnoniem: 64887 schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 19:33:
[...]
Die 2x HD composite bedoel je toch vast 2x HD component mee?
À vaincre sans péril, on triomphe sans gloire - Pierre Corneille
Wat heeft een stillere koeling voor een zin als al het geluid wordt overstemd door de herrie van de dvd drive??Wekko schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 16:32:
[...]
Of er een 360 met HD-DVD komt staat nog niet vast, en al helemaal niet wanneer. Kleine verbeteringen zoals bijvoorbeeld stillere koeling oid weet volgens mij ook niemand wanneer dat gaat komen.
Gewone DVD's kan je uiteraard kijken zonder Media Centre, dat heb je alleen nodig als je DVD's vanaf je PC naar je 360 wilt streamen of tv wilt opnemen ofzo.
XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm
Dit topic is gesloten.