Armed Assault

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste
Acties:
  • 2.850 views sinds 30-01-2008

• VonFoX
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-05 13:05

VonFoX

Las noches de Diciembre

TweakJerommeke schreef op donderdag 23 november 2006 @ 00:38:
[...]

Aimem is eigenlijk hetzelfde gebleven -> nog steeds een aim-box. Gaat hier soepel op: AMD 64 3000+ 1,5GB ram en x1950pro, alles op high behalve postprocess en AA. :)

Voor de rest is het ook gewoon OFP maar toch ff wachten op de 505 release zal wel stukken beter zijn. 8)7
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
OFP had ook zware systeemeisen. Als ik nu OFP met alles maximaal draai dan gaat het ook niet soepel.

[ Voor 9% gewijzigd door VonFoX op 23-11-2006 07:04 ]

Yo.

• Steffy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14-09 14:52

Steffy

Ayreonaut

Topicstarter
Vuurvoske schreef op donderdag 23 november 2006 @ 00:21:
ik vind het spel maar tegenvallen hoor. Had hier meer van verwacht. Vooral het aimen vind ik erg klote...
Tsja het is realistisch, niet arcade zoals elk ander spel, het aimen is dus niet klote, jij kunt er alleen niet mee om gaan :+

Maar als de reacties zo lees, 3000+ 1,5GB ram en 1950Pro, dan moet ik alles medium kunnen draaien waar ik erg blij mee ben :)

• Shva
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18-06 08:59

Shva

aka Jos_theboss

het aimen is aardig lastig zonder aim down the sight, het probleem is mijn framerate daalt enorm als ik aim down the sight gebruik, en als ik dan nogeens inzoom is het nog slechter.... :(

daar moet een tweak voor komen...

• KhaZ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10:52

KhaZ

Alfa Romeo

Ik vind het nou niet echt indrukwekkend, had er echt meer van verwacht..

Als ik het spel speel heb ik het gevoel dat ik een BF2 ripoff speel, 't is echt niet te geloven..

AMD 5800X3D | MSI B450 Tomahawk MAX | 16GB DDR4 Crucial 3.200Mhz CAS 16 | PNY GeForce RTX 2060 | Samsung 970 Evo Plus 500GB

• maxoss
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07:08
KhaZ schreef op donderdag 23 november 2006 @ 10:32:
Ik vind het nou niet echt indrukwekkend, had er echt meer van verwacht..

Als ik het spel speel heb ik het gevoel dat ik een BF2 ripoff speel, 't is echt niet te geloven..
helaas ben ik het met je eens |:( had grote verwachtingen van het spel

moet ik maar een nieuw spel uitzoeken waar ik naar uit kan kijken O-)

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Topicstarter
Mijn leverancier heeft het afgeleverd, het heeft even mogen duren. Zal het straks zelf maar ff proberen als ik thuis kom

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
haha de wanabee ofp fans haken al af :) De diehard ofp fans waaronder ik moeten dit echt geweldig vinden, het is namelijk gewoon ofp alleen nu met na vindt ik zelf echt zeer mooie graphics voor zon massaal spel. In de bossen heb ik een nog meer realtishe feal dan oblvion. Natuurlijk waren de oblivion bossen niet realitshe maar ik bedoel meer hoe het gras, planten en bomen eruit zien.

De fps komt amper boven de 30, echt merk ik totaal geen fps drops en hij komt nooit (of haast nooit) onder de 20. Ik kreeg echt bijna een stijve toen ik in de cobra atack heli zat, dat ziet grafishe toch net ff een heeeel stuk beter en bovendien veel realtisher uit dan BF2. Toen eenmaal de raketen in de nacht werden afgevuurt was ik sprakeloos.

Mooi was ook een missie waar ik 4 tanken moest opblazen in de nacht en via een heli te ontsnappen, op een aantal kilometer afstand (heb viewdistance op 2.5km staan) zag je echt prachtig de boel na branden.

Dit spel is echt een mijlpaal in de stap de ultieme oorlog sim te maken.

* evilpin0 telt de uren af tot die naar huis kan

[ Voor 3% gewijzigd door evilpin0 op 23-11-2006 11:17 ]

http://www.twitch.tv/jannustitannus

• TweakJerommeke
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-09 12:08

TweakJerommeke

Stay a while and listen

En er zullen ongetwijfeld weer MODs uitkomen als je uitgekeken raakt op Sahrani. Bijv OFP:E voor ArmA ;).

• KhaZ

KhaZ

Alfa Romeo

evilpin0 schreef op donderdag 23 november 2006 @ 11:16:
haha de wanabee ofp fans haken al af :) De diehard ofp fans waaronder ik moeten dit echt geweldig vinden, het is namelijk gewoon ofp alleen nu met na vindt ik zelf echt zeer mooie graphics voor zon massaal spel. In de bossen heb ik een nog meer realtishe feal dan oblvion. Natuurlijk waren de oblivion bossen niet realitshe maar ik bedoel meer hoe het gras, planten en bomen eruit zien.

De fps komt amper boven de 30, echt merk ik totaal geen fps drops en hij komt nooit (of haast nooit) onder de 20. Ik kreeg echt bijna een stijve toen ik in de cobra atack heli zat, dat ziet grafishe toch net ff een heeeel stuk beter en bovendien veel realtisher uit dan BF2. Toen eenmaal de raketen in de nacht werden afgevuurt was ik sprakeloos.

Mooi was ook een missie waar ik 4 tanken moest opblazen in de nacht en via een heli te ontsnappen, op een aantal kilometer afstand (heb viewdistance op 2.5km staan) zag je echt prachtig de boel na branden.

Dit spel is echt een mijlpaal in de stap de ultieme oorlog sim te maken.

* evilpin0 telt de uren af tot die naar huis kan
offtopic:
Ik speel OFP al sinds de demo in de sterkste clans, wat nou wannabe?

Je voelt toch wel dat het hele OFP gevoel weg is? Het voelt allemaal veel te kaal en te arcade aan. Je zegt dat het er realistisch uitziet, maar realistisch is toch hoe het speelt, de gameplay? Ik mis dat toch erg.

Over de bugs: het zijn er honderden lijkt wel. Is opzich niet erg, omdat dat in de komende patches wel gefixed wordt, maar geeft toch een beetje het idee dat de game gerushed is om 'm maar voor de kerst in 't tjechië, polen en duitsland te krijgen.. Voorbeeldje: ga eens bij een brandende tank of truck staan: je gaat niet dood? Dat soort grappen en grollen. Het lijkt wel alsof ze helemaal geen betatests gedaan hebben, zoveel overduidelijke fouten.

AMD 5800X3D | MSI B450 Tomahawk MAX | 16GB DDR4 Crucial 3.200Mhz CAS 16 | PNY GeForce RTX 2060 | Samsung 970 Evo Plus 500GB

• evilpin0
lekker belangrijk dat je niet dood gaat door vuur van brandende wrakken, je hoeft toch ook niet te eten enzo te realtishe is ook niet goed het gaat om de balanse :)

Ofp gevoel weg? het is precies hetzelfde man met betere gfx! Ieder ze mening natuurlijk, het ziet er realtishe uit kwa models/rook/vuur/effecten/bomen/planten. En tsja de ai komt niet echt sterk over, ze doen eigenlijk precies hetzelfde als ze al in deel 1 deden. Maar ze zullen wel slimmer zijn op veteran neem ik aan. Ow, het is gewoon de ofp 1 engine maar dan zwaar geupdate, de gameplay is in feite 0,0 verandert. Lijkt me sterk dat het nu ineens arcade is.
sandgebieden zijn erg kaal idd. Echter gebieden met veel gras en bomen zijn zeer sfeervol, als je je settings op low heb staan gaat dit natuurlijk ten koste van de sfeer.

Bugs zullen er zeker zijn maar zijn me nog niet opgevallen.

offtopic:
owja jij zat al vanaf dag 1 in de #1 ofp clan :)

[ Voor 25% gewijzigd door evilpin0 op 23-11-2006 12:10 ]

• Shva

Shva

aka Jos_theboss

ik vind het OFP gevoel ook wel aardig behouden, infantry combat is nog beter geworden want je kan nu leanen, de animaties zijn veel beter, beste die ik in een spel gezien heb... De grondvoertuigen besturing is zo'n beetje hetzelfde gebleven, alleen wat niet zo lekker ging was de besturing van choppers, de muis sensitivtity is te hoog waardoor je heli gaat schokken...

grafisch is het iig dik in orde (ok performance is niet geweldig :P), alleen dit spel heeft aardig wat patches nodig :P

• maxoss
met minimaal 15 en maximaal 50 fps is het niet echt fijn spelen, zeker niet als je in het bezit bent van een 8800 GTS 8)7 (dan staat niet eens alles op high). Spel is zeker zeer buggy.

Ik denk dat het fijner speelt als echt alles in het engels is want nou weet je eigenlijk niet wat je moet doen.

• evilpin0
maxoss schreef op donderdag 23 november 2006 @ 12:16:
met minimaal 15 en maximaal 50 fps is het niet echt fijn spelen, zeker niet als je in het bezit bent van een 8800 GTS 8)7 (dan staat niet eens alles op high). Spel is zeker zeer buggy.

Ik denk dat het fijner speelt als echt alles in het engels is want nou weet je eigenlijk niet wat je moet doen.
Dan haal ik zelf nog meer fps dan jouw met een x1900xt @ 670/840. Inderdaad niet goed geoptimaliseerd maar het spel is geloof gemaakt om rond de 25 fps te draaien, daarop moet die al smooth draaien. 40 fps is gewoon ovebodig hier, dingen op low of ver high setten levert ook amper fps winst op. Meeste winst krigj je door de view distance te verlagen. Bij mij draait die nog goed op 2.5 km, als ik hem op 10km zet komt de fps niet boven de 10.

15 FPs is idd net te weinig om goed te spelen

@Equalized
negeer iedereen die negatief over dit spel is en ga het lekker zelf spelen, draait het goed en ziet er redelijk uit ga je zeer veel fun hebben. mensen die deze titel hebben lopen hypen kan ik me voorstellen dat ze teleurgesteld zijn, maar in mijn ogen is die echt een uniek toppertje in zijn klasse.

Bij mij onderving ik iig geen performence problemen, ga ook niet zeggen dat het allemaal super loopt dat zeker niet maar merk geen fps drops en of er nou 20 man in beeld is of niet me fps blijft stabiel.

[ Voor 21% gewijzigd door evilpin0 op 23-11-2006 12:48 ]

• Equalized
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20-03-2021
Ik ga hem als ik thuis ben ook even proberen, maar ik vind het erg jammer dat ik overal negatieve reacties hoor. Ik heb zelf nooit OFP gespeeld, hou erg van (realistische evilpin0 ;)) shooters, ben ik het bezit van een 3700+, 2x 1GB en een 7600GT PCI-e. ga ik dit spel nog wel leuk vinden? :'(

Wat is er dan zo kut aan, kan iemand het onderbouwen? De performance probs die ik hier en daar hoor zijn om te huilen, de nieuwste processoren en videokaarten draaien het zo matig?

Al die filmpjes zagen er zo vet uit, het idee om met tientallen tanks, infantry mannetjes en chopper in een immens groot level te knallen leek me zo gaaf.

Edit:
evilpin0 schreef op donderdag 23 november 2006 @ 12:41:
[...]

Dan haal ik zelf nog meer fps dan jouw met een x1900xt @ 670/840. Inderdaad niet goed geoptimaliseerd maar het spel is geloof gemaakt om rond de 25 fps te draaien, daarop moet die al smooth draaien. 40 fps is gewoon ovebodig hier, dingen op low of ver high setten levert ook amper fps winst op. Meeste winst krigj je door de view distance te verlagen. Bij mij draait die nog goed op 2.5 km, als ik hem op 10km zet komt de fps niet boven de 10.

15 FPs is idd net te weinig om goed te spelen
15 FPS, wtf?? Een shooter moet bij mij minstens 40/50 fps of meer draaien, anders is het gewoon onder de maat. 30 vind ik met een shooter al onspeelbaar, en geloof mij, ik heb ervaring met een lage framerate |:( .

Waarom die extreem hoge systeemeisen in godsnaam :?.

[ Voor 41% gewijzigd door Equalized op 23-11-2006 12:46 ]

sar·cas·me (het ~)
1. bittere, bijtende spot

• Kwistnix
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:09
Shva schreef op donderdag 23 november 2006 @ 12:15:
alleen dit spel heeft aardig wat patches nodig :P
Ook op dat punt zijn ze trouw aan OFP gebleven ;)

• evilpin0
Equalized schreef op donderdag 23 november 2006 @ 12:43:

15 FPS, wtf?? Een shooter moet bij mij minstens 40/50 fps of meer draaien, anders is het gewoon onder de maat. 30 vind ik met een shooter al onspeelbaar, en geloof mij, ik heb ervaring met een lage framerate |:( .

Waarom die extreem hoge systeemeisen in godsnaam :?.
duidelijk nog nooit ofp gespeelt :) het spel draait echt gewoon smooth op 30 fps, of je het nou geloofd of niet :)

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Topicstarter
KhaZ schreef op donderdag 23 november 2006 @ 11:52:
[...]

offtopic:
Ik speel OFP al sinds de demo in de sterkste clans, wat nou wannabe?

Je voelt toch wel dat het hele OFP gevoel weg is? Het voelt allemaal veel te kaal en te arcade aan. Je zegt dat het er realistisch uitziet, maar realistisch is toch hoe het speelt, de gameplay? Ik mis dat toch erg.

Over de bugs: het zijn er honderden lijkt wel. Is opzich niet erg, omdat dat in de komende patches wel gefixed wordt, maar geeft toch een beetje het idee dat de game gerushed is om 'm maar voor de kerst in 't tjechië, polen en duitsland te krijgen.. Voorbeeldje: ga eens bij een brandende tank of truck staan: je gaat niet dood? Dat soort grappen en grollen. Het lijkt wel alsof ze helemaal geen betatests gedaan hebben, zoveel overduidelijke fouten.
Ik had ook al het idee zonder ook maar iets te hebben gespeeld dat het spel nu snel ff op de markt gezet moest worden. Honderden bugs is tegenwoordig niet heel bijzonder meer. Kijk naar games als The Guild 2, Gothic 3, NWN2, Oblivion, etc. Sommige spellen zijn zo slecht dat het amper draait of constant crasht en helemaal niet draaien wil. Ik vind het voor een spel van deze omvang niet zo vreemd en dat wordt echt wel gefixt.

• KhaZ

KhaZ

Alfa Romeo

evilpin0 schreef op donderdag 23 november 2006 @ 12:00:
lekker belangrijk dat je niet dood gaat door vuur van brandende wrakken, je hoeft toch ook niet te eten enzo te realtishe is ook niet goed het gaat om de balanse :)

Ofp gevoel weg? het is precies hetzelfde man met betere gfx! Ieder ze mening natuurlijk, het ziet er realtishe uit kwa models/rook/vuur/effecten/bomen/planten. En tsja de ai komt niet echt sterk over, ze doen eigenlijk precies hetzelfde als ze al in deel 1 deden. Maar ze zullen wel slimmer zijn op veteran neem ik aan. Ow, het is gewoon de ofp 1 engine maar dan zwaar geupdate, de gameplay is in feite 0,0 verandert. Lijkt me sterk dat het nu ineens arcade is.
sandgebieden zijn erg kaal idd. Echter gebieden met veel gras en bomen zijn zeer sfeervol, als je je settings op low heb staan gaat dit natuurlijk ten koste van de sfeer.

Bugs zullen er zeker zijn maar zijn me nog niet opgevallen.

offtopic:
owja jij zat al vanaf dag 1 in de #1 ofp clan :)
Ik ben het ook met je eens dat het er een stuk beter uitziet, het speelt alleen wél arcade: het lopen, het rijden in tanks. Een goed voorbeeld is hoe ik altijd het verschil tussen BF2 en OFP aanduid: bij BF2 heb ik het gevoel in een plastic bakje te rijden, bij OFP heb e het gevoel met een zware tank door het landschap te denderen. Dit plastic bakje gevoel heb ik ook bij ArmA. BIS gaf laatst in een interview aan ArmA meer te richten op de mainstream gamer, meer arcade dus. Behalve hoe de bosjes en boompjes waaien, zie ik weinig realisme.

Al met al: vele bugs, dramatische performance (ja, ook op onderstaand systeem) en het arcade gevoel lijkt de Tjechische release gewoon op een ordinaire beta. Begrijp me niet verkeerd: het ziet er best mooi uit, maar dat is dan ook 1 van de weinige pluspunten. Gelukkig is dit een moment-opname, en komt er binnenkort een Duitse release, wie weet is er iets veranderd.

De engine bied ongelovelijk veel mod mogelijkheden, dat is de kracht van ArmA :)

[ Voor 0% gewijzigd door KhaZ op 23-11-2006 13:37 . Reden: typo ]

• Vuurvoske
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 13:00

Vuurvoske

Nunquam cede!

Steffy schreef op donderdag 23 november 2006 @ 09:01:
[...]

Tsja het is realistisch, niet arcade zoals elk ander spel, het aimen is dus niet klote, jij kunt er alleen niet mee om gaan :+

Maar als de reacties zo lees, 3000+ 1,5GB ram en 1950Pro, dan moet ik alles medium kunnen draaien waar ik erg blij mee ben :)
Ken jij het verschil tussen mening en feit? Om zulke reacties te voorkomen had ik _EXPRESS_ al getypt "ik VIND" ;)

Beroeps brabander

• jeroen__online
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

jeroen__online

ook wel eens offline!

Steffy schreef op donderdag 23 november 2006 @ 12:53:
[...]

Ik had ook al het idee zonder ook maar iets te hebben gespeeld dat het spel nu snel ff op de markt gezet moest worden. Honderden bugs is tegenwoordig niet heel bijzonder meer. Kijk naar games als The Guild 2, Gothic 3, NWN2, Oblivion, etc. Sommige spellen zijn zo slecht dat het amper draait of constant crasht en helemaal niet draaien wil. Ik vind het voor een spel van deze omvang niet zo vreemd en dat wordt echt wel gefixt.
dat rechtvaardigt het nog niet, maar helaas komt het wel vaker voor de laatste tijd.
Ik heb 'm ook even mogen proberen, het eerste wat ik moet concluderen is dat de minimale systeemeisen (om 'm ook daadwerkelijk een beetje mooi en goed te kunnen spelen) redelijk hoog zijn :P

Op m'n Athlon64 3200+ @ 4200+, 1.5GB RAM en 6800LE @ >NU draait ie, op 1024x768 met vrijwel alles op laag (dus niet het allerlaagst) en viewdistance op 1200 meter, redelijk goed, maar absoluut niet optimaal :P
De engine lijkt idd gemaakt op 25fps, veel hoger komt ie bij mij iig niet. Is op zich genoeg om het goed speelbaar te maken, hoewel het erg weinig lijkt. Volgens mij komt dit vooral door de 'postprocessing', iets wat mijn 6800LE niet echt prettig vindt, ook al niet in Ghost Recon: AW. In die laatste game was PP nog volledig uit te schakelen om het enigszins speelbaar te maken, in Arma zou ik dat niet eens willen (kan ook niet :P ), omdat het erg mooie effecten geeft en duidelijk bijdraagt aan de speelervaring (ook met alle settings op laag ;) )

De gameplay is IMO zeker veranderd en absoluut verbeterd in termen van realisme, er is een hoop uitgebreid ten opzichte van de OFP gameplay vind ik. Peaken, rollen, zwemmen en dergelijke zijn daar al een voorbeeld van, maar ook het feit dat je nu bijvoorbeeld ammo mee kunt nemen van wapens die je zelf niet hebt is een zeer welkome toevoeging en zal zich in multiplayer zeker bewijzen!
De besturing van choppers en vliegtuigen is ook heel wat veranderd, op zich logisch dat ze het moeilijker hebben gemaakt, wederom voor meer realisme. Ik ben, zeker voor choppers, nu wel geneigd een joystick te gaan gebruiken, een neiging die ik in OFP nauwelijks heb gehad :P
Verder zijn er zoveel dingen die deze game veel waarde en sfeer meegeven, zoals het nieuwe wildlife systeem, het ENORME!!!!! nieuwe eiland en de steden die heel realistisch overkomen.
Als je OFP een beetje kent en serieus (en) leuk vindt, is dit denk ik wel een must. Ik kan me wel voorstellen dat voormalig OFP spelers erop af knappen, maar wellicht is het een kwestie van tijd dat deze game wat breder geaccepteerd wordt :Y) Echter, fanatieke BF(2) spelers en andere 'arcade' First Person Shooter freaks zullen zich nauwelijks raad weten met alle opties en mogelijkheden, denk ik :X

Enniewee, I love it en ik ga er begin volgend jaar, als de eerste mainstream gf8-serie kaarten op de markt zijn, zeker een nieuwe videokaart voor aanschaffen! :D

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Topicstarter
Ik ben nog op zoek naar de files om het spel om te toveren naar de engelse versie maar aangezien het forum van BIS eruit ligt waar de uitleg op staat kan ik daar niet bij komen. Wie weet het nog of heeft het bestandje ff.

oh btw voor modjes, dit is gehaal legaal en op de officiele forums staat gewoon de uitleg hoe je het kunt doen en waar je de benodige bestanden kunt downloaden. Ik zeg het maar ff voor dat het weer verwijderd wordt. ;)

• evilpin0
weet iemand of het via internet te spelen is met hamachi?

• Equalized
Ik heb BF2 dus kapot gespeeld, maar ik heb duizenden keren gevloekt op het feit dat het zo arcade is. Ik heb een flinke tijd America's Army gespeeld, dit is een echte simulator. Ik begreep al dat ArmA een sim was, ik heb OFP nog nooit gespeeld dus ik zal het wel gaan ondervinden.

sar·cas·me (het ~)

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Topicstarter
Equalized schreef op donderdag 23 november 2006 @ 15:58:
Ik heb BF2 dus kapot gespeeld, maar ik heb duizenden keren gevloekt op het feit dat het zo arcade is. Ik heb een flinke tijd America's Army gespeeld, dit is een echte simulator. Ik begreep al dat ArmA een sim was, ik heb OFP nog nooit gespeeld dus ik zal het wel gaan ondervinden.
America's Army is totaal niet te vergelijken met Arma of Ofp, dat is een echte Arcade Simulator. Op een vijftal dingen na is het ook vrij onrealistisch, vooral omdat het altijd in gebouwen plaats vind, het geeft totaal geen idee van hoe oorlog echt is. Ik heb het zelf ook een tijdje gespeeld hoor, grappig maar totaal onrealistisch en de dingen die realistisch zijn zijn dat gelijk meestal ook in elke shooter.

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:51

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Maar ehm Steffy heb je hem nu al gespeelt of nie?

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

• evilpin0
Falcon schreef op donderdag 23 november 2006 @ 16:19:
als je ofp maar lang genoeg gespeelt hebt weet je precies wat je te wachten staan :)
Ik persoonlijk snap al het negatieve commentaar niet, het is gewoon DE oorlog sim. En tsja als ze op sommige dingen voor gameplay kiezen boven realisme kan ik daar goed mee leven. Het spel is sowieso niet arcade te noemen, maar een die hard oorlog sim is het ook zeker niet maar dat was deel 1 ook niet vind ik.
Mensen willen het altijd zo realistische mogelijk maar wie zegt dat realisme altijd leuk is? Beter gezegd er is meestal geen ruk aan vindt ik. De balanse tussen heerlijk schieten en een realistische gevoel is veel belangrijker en daar scoort aa hoog mee in mijn ogen.

• jeroen__online
  • Niet online

jeroen__online

ook wel eens offline!

Steffy schreef op donderdag 23 november 2006 @ 13:58:
Ik ben nog op zoek naar de files om het spel om te toveren naar de engelse versie maar aangezien het forum van BIS eruit ligt waar de uitleg op staat kan ik daar niet bij komen. Wie weet het nog of heeft het bestandje ff.

oh btw voor modjes, dit is gehaal legaal en op de officiele forums staat gewoon de uitleg hoe je het kunt doen en waar je de benodige bestanden kunt downloaden. Ik zeg het maar ff voor dat het weer verwijderd wordt. ;)
psst, ben je al voorzien? zo nee, contact me ff

ik heb net weer ff gespeeld en ook het besturen van tanks en dergelijke valt me niet tegen. de community hamerde op het minder 'bouncy' zijn van tanks (zoals in OFP), dat is IMO redelijk gelukt. Er kan idd wel iets meer aan het gevoel gewerkt worden dat je daadwerkelijk in een erg zwaar voertuig rijdt, maar dit moet uiteraard niet teveel ten koste gaan van de gameplay :)

ik verwacht niet dat de Duitse release verbeteringen meekrijgt, dat zal BIS denk ik over een paar maanden in een patch stoppen (en in de 505 release? who knows!).

@evilpin0: mee eensch, ik denk die discussie eindeloos door kan gaan, omdat meningen, visies en ervaringen er nu eenmaal over verschillen :P

[ Voor 5% gewijzigd door jeroen__online op 23-11-2006 16:29 ]

• Equalized
En door het lange wachten is de kans groot dat mensen er téveel van gaan verwachten. Dat krijg je als het zo lang duurt dat 'ie uitgegeven wordt (in Tsjechië notabene).

sar·cas·me (het ~)

Verwijderd

kheb em net ff gespeeld, hijs gwoon super _/-\o_ _/-\o_ , ook al staatie op low, hij draait tenminste lekker en tziet er een stuk beter als ofp uit

ik post vanavond of morgen wel wat screens / een filmpje ofso

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2006 16:56 ]

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Topicstarter
Falcon schreef op donderdag 23 november 2006 @ 16:19:
:P Nee helaas, de beveiliging geeft nogal wat problemen. Ik ben druk bezig met het spel opstarten, ondertussen al een uurtje denk ik. Maar helaas nog niks. Maar zodra het speeld laat ik het horen.

Denk dat het een goed idee als je het spel draaiende hebt je pc niet meer af te sluiten en arma gelijk ook niet

Net toen ik dit poste starte het op. Intro is zoals van Ofp, beetje de voor geschiedenis van de Campaign. Ik zal zo eens kijken hoe het draait met verschillende instellingen.

[ Voor 16% gewijzigd door Steffy op 23-11-2006 17:01 ]

• maxoss
iemand last van slecht geluid?

ik hoor dus een tank die op een km rijdt maar ik hoor hem of dat hij naast me rijdt. Ook hoor ik me eigen gun niet :?

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Topicstarter
Update over de instellingen, ik draai nu alles op maximaal en het draait beter dan alles op medium, waarom weet ik niet. Alleen wat ik niet snap is waarom vergeleken met andere user made screenshots met alles op max het er bij mij toch niet optimaal uit ziet.

Postprocess effects verneuken de hele zooi op maximaal, het is overdreven vorm van Bloom en met dat op low lijkt het net weer even minder mooi alsof alles minder mooi lijkt op low.

Verder, tsja het speeld bij mij niet optimaal, vooral het lage aantal Fps zorgt er voor dat je wat traag bent met spelen. Maar verder ziet het er wel aardig uit, animaties zijn goed toch lopen mannetjes wel erg snel als ik ze voorbij zie lopen. AI is ook nog niet optimaal maar ik geloof dat die nog geupdate moet worden maar ik liep voorbij een hoek van de straat met mijn squad. Die schoten iemand neer, liepen de straat over achter de huizen, ik kwam ze achterna, staat er ineens links om de hoek de andere van de patrol van 2, er werd gewoon niet naar links gekeken of er om de hoek nog wat stond. Ze rende gewoon de straat over op goed geluk. Wel grappig dat ik bij de eerste missie al 3 keer een andere route heb gelopen terwijl de AI toch echt de controle over het Squad heeft.

Maar goed, conlusie is tot nu toe nog goed te noemen. Vind wel dat er een Ofp sfeer in zit. Grafische instellingen kan ik niks uit wijs worden en lagere instellingen laten het spel minder draaien maar erg mooi kan ik het niet instellen. AI is nog wat mager. Verhaal kan ik niks over zeggen want ik ga constant dood in missie 1 :+ Verderm tsja, het spel is nog niet klaar denk ik. Het draait opzich niet verkeerd voor mijn pc. Ik moet het nog ff spelen, hopelijk binnenkort op een betere computer.

Specs:
A64 3000 (Niet OC'ed)
1GB
Gigabyte 6800GS (niet meer SLI helaas, andere kaart verkocht)
7200 RPM HD, laden gaat goed snel vergeleken met bv games als Oblivion wat ongeveer 10 keer kleiner is.

• evilpin0
Steffy schreef op donderdag 23 november 2006 @ 17:45:
Update over de instellingen, ik draai nu alles op maximaal en het draait beter dan alles op medium, waarom weet ik niet. Alleen wat ik niet snap is waarom vergeleken met andere user made screenshots met alles op max het er bij mij toch niet optimaal uit ziet.

Postprocess effects verneuken de hele zooi op maximaal, het is overdreven vorm van Bloom en met dat op low lijkt het net weer even minder mooi alsof alles minder mooi lijkt op low.

Verder, tsja het speeld bij mij niet optimaal, vooral het lage aantal Fps zorgt er voor dat je wat traag bent met spelen. Maar verder ziet het er wel aardig uit, animaties zijn goed toch lopen mannetjes wel erg snel als ik ze voorbij zie lopen. AI is ook nog niet optimaal maar ik geloof dat die nog geupdate moet worden maar ik liep voorbij een hoek van de straat met mijn squad. Die schoten iemand neer, liepen de straat over achter de huizen, ik kwam ze achterna, staat er ineens links om de hoek de andere van de patrol van 2, er werd gewoon niet naar links gekeken of er om de hoek nog wat stond. Ze rende gewoon de straat over op goed geluk. Wel grappig dat ik bij de eerste missie al 3 keer een andere route heb gelopen terwijl de AI toch echt de controle over het Squad heeft.

Maar goed, conlusie is tot nu toe nog goed te noemen. Vind wel dat er een Ofp sfeer in zit. Grafische instellingen kan ik niks uit wijs worden en lagere instellingen laten het spel minder draaien maar erg mooi kan ik het niet instellen. AI is nog wat mager. Verhaal kan ik niks over zeggen want ik ga constant dood in missie 1 :+ Verderm tsja, het spel is nog niet klaar denk ik. Het draait opzich niet verkeerd voor mijn pc. Ik moet het nog ff spelen, hopelijk binnenkort op een betere computer.

Specs:
A64 3000 (Niet OC'ed)
1GB
Gigabyte 6800GS (niet meer SLI helaas, andere kaart verkocht)
7200 RPM HD, laden gaat goed snel vergeleken met bv games als Oblivion wat ongeveer 10 keer kleiner is.
de grootse performence gain krijg je door view distance te verlagen, ziet er niet uit, wel betere fps.

Verwijderd

Ik heb gezeik met Starforce, kan je daar wat aan doen?

• jeroen__online
  • Niet online

jeroen__online

ook wel eens offline!

Verwijderd schreef op donderdag 23 november 2006 @ 19:16:
Ik heb gezeik met Starforce, kan je daar wat aan doen?
als je de originele Tsjechische versie op dvd hebt aangeschaft: nee :P Starforce zit er nu eenmaal op, ik zou het knap vinden als je het eruit kan slopen en de game alsnog kan spelen. De Duitse versie (die over 1 week uitkomt) krijgt geen starforce, dan had je die maar moeten kopen!

als je niet een originele dvd hebt: nee :P want dat mag niet ;) (dan kunnen we je dus niet verder helpen)

• Wakkaman
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 03-02-2022
Wat mij irriteert er hangt een soort mist in ARMA. Wat ik daarmee bedoel is dat alles er een beetje wazig utiziet in de verte, verder ben ik best onder de indruk. Het is gewoon OFP alleen mooier en betere animaties. Alleen jammer van de vele bugs.

• Zillion01
  • Laatst online: 14-09 16:12

Zillion01

Obey your screen!

Steffy schreef op donderdag 23 november 2006 @ 16:07:
[...]

America's Army is totaal niet te vergelijken met Arma of Ofp, dat is een echte Arcade Simulator. Op een vijftal dingen na is het ook vrij onrealistisch, vooral omdat het altijd in gebouwen plaats vind, het geeft totaal geen idee van hoe oorlog echt is. Ik heb het zelf ook een tijdje gespeeld hoor, grappig maar totaal onrealistisch en de dingen die realistisch zijn zijn dat gelijk meestal ook in elke shooter.
Blijkbaar weet je geen donder van AAO lol, er zijn veel buitenmaps en het is een zeer goede tactical game shooter en gratis en zeker geen arcade game.

Heb hem eindelijk aan de praat hoera. Binnenkort vertel ik wat ik er van vind.

[ Voor 10% gewijzigd door Zillion01 op 23-11-2006 22:42 ]

• Pepperana
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17-09-2024

Pepperana

Brabander in hart .....

Ik heb hem net weer even gespeeld, en een paar campaign missies gespeeld.

conclusie:
Er zitten best veel bugs in oa performance lost.Ik heb ook een 8800gts en hij draait hierop brak.
Maar ik denk dat het aan de nvidia drivers voor de 8800 ligt.
Het geluid is ook een beetje raar.Soms hoor je tanks, zoals maxoss al zegt een km afstand al en naast je niet.
Maar ik denk dat dit er wel uit geupdate wordt.

Gameplay is singleplayer best gaaf en realistische.
De bewegingen zijn zeer goed uitgewerkt, en de guns schieten lekker.
Ook de aim is zeer strak.Met de machine gun enemys neerschieten is zeer vet.
Eerst kijken waar iedereen zit met je bino en dan raggen met machine gun.Dan weer kijken hoeveel doden er wel niet liggen.Geweldig.

Dus het valt op zich wel mee.De debuggers hebben werk te verichten.

I know what I know, I'll sing what I said, We come and we go, That's a thing that I keep In the back of my head

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Wakkaman schreef op donderdag 23 november 2006 @ 20:51:
Wat mij irriteert er hangt een soort mist in ARMA. Wat ik daarmee bedoel is dat alles er een beetje wazig utiziet in de verte, verder ben ik best onder de indruk. Het is gewoon OFP alleen mooier en betere animaties. Alleen jammer van de vele bugs.
view distance hoger zetten :)

Ben zelf al aardig ver in de campgain, het is meestal een kaart waarin je naar keuze een drietal plekken kan aanvallen of verdigen. Je kan een veldslag ook verliezen, alleen merkte ik hiervan geen gevolg.

Probeerde nog de cobra (ah-12) onder de knie te kirijgen maar mocht niet baten, hij stuurt de hele tijd tegen wat het onmogelijk maakt voor mij een tank in vizier te krijgen voor unguided missles. De hell fire rakketen zien er wel likkebaardend uit en het is volgens mij zeer realisische allemaal, alleen mis in als gunner de mogelijk in te zoomen en met een laser de rakketen te begelijden, het lock systeem van nu is eigenlijk gewoon te easy -> Tab -> shoot -> tank down.

Ook nog wat nacht missies gedaan, sodeju wat vet als je midden in een gevecht je nghtvision afzet, de lightning is van uitermate hoge kwaliteit, echt zeer mooi als er veel rakketen geschoten worden. Het komt echt heel realistische over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shva

Shva

aka Jos_theboss

evilpin0 schreef op vrijdag 24 november 2006 @ 10:34:
[...]

view distance hoger zetten :)

Ben zelf al aardig ver in de campgain, het is meestal een kaart waarin je naar keuze een drietal plekken kan aanvallen of verdigen. Je kan een veldslag ook verliezen, alleen merkte ik hiervan geen gevolg.

Probeerde nog de cobra (ah-12) onder de knie te kirijgen maar mocht niet baten, hij stuurt de hele tijd tegen wat het onmogelijk maakt voor mij een tank in vizier te krijgen voor unguided missles. De hell fire rakketen zien er wel likkebaardend uit en het is volgens mij zeer realisische allemaal, alleen mis in als gunner de mogelijk in te zoomen en met een laser de rakketen te begelijden, het lock systeem van nu is eigenlijk gewoon te easy -> Tab -> shoot -> tank down.

Ook nog wat nacht missies gedaan, sodeju wat vet als je midden in een gevecht je nghtvision afzet, de lightning is van uitermate hoge kwaliteit, echt zeer mooi als er veel rakketen geschoten worden. Het komt echt heel realistische over.
het besturen van de cobra is redelijk lastig, je moet erg voorzichtig sturen met je muis anders raak je snel in een spin... hoveren is wel relaxed, kun je rustig alle targets uitschakelen :) alleen je ben wel kwetsbaarder natuurlijk, werd 1 keer geraakt meteen ruiten kapot enzo, wel mooi gedaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
ik probeerde ook nog wat OPFOR (?) atacks helis neer te krijgen met een vulcan, had net genoeg kogels om er 2 neer te halen. Die krengen zijn een stuk zwaarde gepanserd lijkt het wel. Alleen tot mijn grote verdriet zit er geen hind in!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Topicstarter
evilpin0 schreef op vrijdag 24 november 2006 @ 13:04:
ik probeerde ook nog wat OPFOR (?) atacks helis neer te krijgen met een vulcan, had net genoeg kogels om er 2 neer te halen. Die krengen zijn een stuk zwaarde gepanserd lijkt het wel. Alleen tot mijn grote verdriet zit er geen hind in!!
Komt er nog wel in denk ik, maar het spel speeld zich af in de nabije toekomst, dus misschien wordt tegen die tijd de Hind wel niet meer gebruikt. Of beschikken de landen in het spel gewoon niet over deze heli. Maar bij Ofp kwamen er ook nieuwe voertuigen in dus ik zou me niet te druk maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

khad gister niet door dat fraps aanstond :P, d'r gebeurt verder niks ofzo maar voor degenen die em nog niet gespeeld hebbe, zo ziet ArmA eruit op 'n AMD Athlon 2800, Radeon 9800 Pro 128mb, 512mb RAM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marss911
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-09-2024
Hoi mensen, ik zit met een klein probleem.
Sinds een aantal dagen heb ik dan eindelijk Armed Assualt binnen, en was blij
dat de installer bezig was. Tot mijn verbazing echter dat er iets goed mis was
zodra ik het spel probeerde te starten!

Hier onder een aantal screens met mijn probleem :
Afbeeldingslocatie: http://ofp.gamepark.cz/_hosted/marcel/ArmA/LikeWTFs.jpg
Afbeeldingslocatie: http://ofp.gamepark.cz/_hosted/marcel/ArmA/LikeWTF04s.jpg
Afbeeldingslocatie: http://ofp.gamepark.cz/_hosted/marcel/ArmA/LikeWTF02s.jpg

Nu heb ik, sinds ik OFP al speel vanaf het prulle begin, contact met een Developer
van OFP / ArmA zelf gehad en die kon mij vertellen dat hij thuis ook precies 't zelfde
probleem te voorduren had. Ook vertelde hij mij dat het eventueel een probleem kon zijn
met een AGP driver, waarop ik geprobeert heb mijn drivers te updaten, alleen echter zonder
veel geluk.
Nu daarom ook, dat ik bij jullie hulp kom vragen of er eventueel een iemand hier tussen zit
die misschien een idee heeft wat ik kan doen? Behalve een nieuw systeem te kopen ;)

Hieronder volgen mijn systeem specs :
- Pentium 4 2,6 GHz
- 1 Gig RAM
- Radeon 9800 PRO

Als iemand meer info wilt, hoor ik het graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kvdd
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 30-01 09:37
Marss911 schreef op zaterdag 25 november 2006 @ 12:54:
Hoi mensen, ik zit met een klein probleem

...

Upgrade videokaart O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLemon
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-04 14:15

TheLemon

daddy cool, crazy like a fool

Dit soort artifacts wilden nog wel eens voorkomen wanneer je vsync uitzet, probeer eens of dat helpt. Ik vind overigens het filmpje hierboven met die relatief lage specs erg hoopvol, ik vermoed dat de mensen met killer-systemen en toch lage framerates ofwel een probleem met hun drivers hebben, ofwel de view distance te hoog hebben.
Wanneer ik bij OFP-res de view distance hoog zet, draait die zelf ook nog slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX

VonFoX

Las noches de Diciembre

16:10 wordt ondersteund! _/-\o_ _/-\o_

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Topicstarter
Dat lijkt mij een goed idee, of het zijn de drivers, of je videokaart is niet 100% meer.

Ik heb dat in de aanloop naar het overlijden van mijn Radeon 9700 Pro ook wel eens gehad, toen ie nieuw was ook wel eens trouwens maar dat lag aan de drivers, na 3 jaar was het gewoon de kaart die steeds vaker van dit soort errors kreeg. Maar probeer eerst verschillende driver versies want de kans is heel groot dat daar het probleem zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marss911
Ja, ik probeer upgraden zoveel mogelijk uit te stellen maar als er geen andere oplossing is, is het helaas jammer en ga ik vooralsnog nu even geen nieuw systeem aanschaffen.

Ik zal het nog eens aankaarten bij Bohema Interactive Studio's (BIS) zelf, kijken of er aan gewerkt gaat
worden, is althans wel te hopen.
Mocht er nog iemand zijn met een idee, ik hoor het graag.

Ps. Enig idee hoe ik mijn AGP drivers voor me moederbord kan updaten?
Mocht het uberhaupt mogelijk zijn, ik ben namelijk echt een leek in dat soort dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLemon

TheLemon

Wat voor mobo heb je (chipset)? Als het een Nvidia nforce chipset is, dan kun je de driver-package downloaden, heb je direct alle benodigde drivers (ook AGP).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temraakle
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Temraakle

Dat is altijd leuk

- Pentium 4 2,6 GHz
- 1 Gig RAM
- Radeon 9800 PRO

Dit probleem heb ik zelf ook in Joint Operations als mijn 9800 op de geflashte "stock speed 9800 pro+" draait, jaren is het goed gegaan maar nu krijg ik ook artifacts.
Ik verhelp dit probleem door in ATI Tray Tools de core en memory speed lager te zetten. Dit is te vinden in hardware -> overclock settings :).

Ik heb nu aardig wat filmpjes gezien van AA en het ziet er erg leuk uit. Alleen is alles in 3d view? Dat zou ik wel jammer vinden dan is het moeilijk om een ambush te maken in een stad ofzo :/.

Treinreizen China: www.treinkaartjesChina.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Northwave4500
  • Laatst online: 06-03 09:57
je kunt zelf switchen denk ik tussen first person en 3d. Althans als dit hetzelfde is gebleven als in ofp.

Merge wuurd 't beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zillion01

Zillion01

Obey your screen!

Ik loop me rot te zoeken naar enkele commando's zoals fps, screenshot, console etc. Waar kun je dit vinden??

Heb overigens de duitse versie besteld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

net ffies een simpele missie gemaakt & gefilmd :)

Link
[4m23 | 47,2mb]

Afbeeldingslocatie: http://www.armedassault.nu/downloads/ArmA1/1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.armedassault.nu/downloads/ArmA1/2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.armedassault.nu/downloads/ArmA1/3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.armedassault.nu/downloads/ArmA1/4.jpg

zie paar posts terug voor m'n pc specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-09 21:27

Vos

AFCA

Ik wilde net een reactie gaan maken over de AI die geen kogel vuurt en toen was je dood :+ niet echt veel actie verder van de AI...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marss911
TheLemon schreef op zaterdag 25 november 2006 @ 15:44:
Wat voor mobo heb je (chipset)? Als het een Nvidia nforce chipset is, dan kun je de driver-package downloaden, heb je direct alle benodigde drivers (ook AGP).
Zit op het moment met een ASUS P4P800 (Intel)
Ik verhielp dit probleem door in ATI Tray Tools de core en memory speed lager te zetten. Dit is te vinden in hardware -> overclock settings
Geprobeerd, helaas zonder enig succes. Bedankt iig voor de tip :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheHolyCow
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 18-08 10:31
Verwijderd schreef op zaterdag 25 november 2006 @ 11:28:
khad gister niet door dat fraps aanstond :P, d'r gebeurt verder niks ofzo maar voor degenen die em nog niet gespeeld hebbe, zo ziet ArmA eruit op 'n AMD Athlon 2800, Radeon 9800 Pro 128mb, 512mb RAM
Ik heb een vrijwel identiek systeem als die van jou, maar bij mij draait het voor geen meter. Ik ben heel snel even de grafische instellingen langsgelopen, maar dat mocht niet baten. Heb jij daar veel aan moeten veranderen?
Ik zal iig mijn drivers gaan updaten, dat zal ook wel een heleboel schelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheHolyCow schreef op zaterdag 25 november 2006 @ 19:51:
[...]

Ik heb een vrijwel identiek systeem als die van jou, maar bij mij draait het voor geen meter. Ik ben heel snel even de grafische instellingen langsgelopen, maar dat mocht niet baten. Heb jij daar veel aan moeten veranderen?
Ik zal iig mijn drivers gaan updaten, dat zal ook wel een heleboel schelen :)
Verwacht er niet te veel van, dit is gewoon een loodzwaar spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb amd 64 (3000+) en 6600gt en 1 gigabye geheugen wat kan ik het beste upgraden voor de meeste fps winst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L3TUC3
  • Laatst online: 07-09 22:44

L3TUC3

GoT vegetable?

Verwijderd schreef op zaterdag 25 november 2006 @ 11:28:
Hee, bermtoerist! :P

Je andere filmpje is wel heel geil. Ik krijg er zin in!

Empires Mod | RTS voor HL2 | How to ask questions the smart way

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zillion01

Zillion01

Obey your screen!

Verwijderd schreef op zaterdag 25 november 2006 @ 20:18:
Ik heb amd 64 (3000+) en 6600gt en 1 gigabye geheugen wat kan ik het beste upgraden voor de meeste fps winst?
ik heb een duo2core 6600 met 2 gb en 7900gtx en nog immer slechte performance ... dus zoveel mogelijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
bla

[ Voor 98% gewijzigd door Okasha op 26-11-2006 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Topicstarter
Zillion01 schreef op zaterdag 25 november 2006 @ 21:22:
[...]

ik heb een duo2core 6600 met 2 gb en 7900gtx en nog immer slechte performance ... dus zoveel mogelijk..
Dat denk ik idd ook, aan dat systeem valt weinig meer te upgraden. Alleen zou ik niet voor de ATI gaan maar een 1950Pro halen, veel goedkoper dan de 7900GTX en net zo snel zo niet sneller. Die haal ik zelf eerst ook nog even voordat ik volgende zomer over ga op DX10. :9

Ik heb zelf BTW het zelfde systeem, alleen een 6800GS, een veel betere videokaart dus maar ik ben niet ontevreden over hoe het draait. Wil wel een stukje sneller binnenkort.

[ Voor 14% gewijzigd door Steffy op 26-11-2006 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
volgens mij ben ik al aardig door de single player campgain en laat nou net mij de performence WEL goed zijn (k, zeer goed speelbaar dan). Veel momenten waar je lekker in de bosjes kan liggen en een beetje je mannetje kan aansturen, vindt het echt een volwaardige opvolger afgezien van de echte shitload van bugs. En naar mijn mening nog steeds domme ai.

nietemin echt een top-game, speelt gewoon hetzelfde als de orginele maar dan met naar mijn weining een beetje weinigt voertuigen. Als je een beetje op de gfx enzo let zie je dat gewoon ofp is maar dan met alle mooie nieuw effecten, vooral de death models zijn zeer goed gedaan, verwondingen zien er wreed uit.

Op een geven moment wou ik een squad verassen door de bosjes, nou ik voeld me echt een bosjes man het bos zat er zeer goed uit, kon ook perfect door wat bladeren door schieten. Die bossen gaan echt hell worden in mplayer want ze zijn dicht begroeit.

[ Voor 15% gewijzigd door evilpin0 op 26-11-2006 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
weet iemand hoe je missies kan skippen door middel van cheats? Zit nu vast in ene missie waarin ik alles gemolt heb met ene heli maar de mssie maar niet wil eindigen :( lezen wat je nou precies moet doen zit er ook niet in. de missie heet Velká bitva als iemand hier al is geweest kan die persoon vertellen wat de bedoeling is of de volgende missie naam verklappen? dan is het aan te passen in ini geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX

VonFoX

Las noches de Diciembre

Dit is niet warez; alleen een patch O-) om de Tsjechische versie Engels te maken:

http://www.armed-assault-...Czech_ArmA_to_English.zip

[ Voor 3% gewijzigd door VonFoX op 27-11-2006 06:54 ]

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier onder een aantal screens met mijn probleem :
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Nu heb ik, sinds ik OFP al speel vanaf het prulle begin, contact met een Developer
van OFP / ArmA zelf gehad en die kon mij vertellen dat hij thuis ook precies 't zelfde
probleem te voorduren had. Ook vertelde hij mij dat het eventueel een probleem kon zijn
met een AGP driver, waarop ik geprobeert heb mijn drivers te updaten, alleen echter zonder
veel geluk.
Nu daarom ook, dat ik bij jullie hulp kom vragen of er eventueel een iemand hier tussen zit
die misschien een idee heeft wat ik kan doen? Behalve een nieuw systeem te kopen ;)

- Pentium 4 2,6 GHz
- 1 Gig RAM
- Radeon 9800 PRO

Bij de eerste OFP had ik dit ook als de T&L bla aanstond. misschien dat dit uit te schakelen is in dit deel.

(mijn kaart toen was een Saphire 9800pro 128mb)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen__online
  • Niet online

jeroen__online

ook wel eens offline!

Verwijderd schreef op zondag 26 november 2006 @ 23:55:
[...]

Bij de eerste OFP had ik dit ook als de T&L bla aanstond. misschien dat dit uit te schakelen is in dit deel.

(mijn kaart toen was een Saphire 9800pro 128mb)
je bedoelt waarschijnlijk hardware vs. software T&L (waarbij hardware T&L artifacts gaf), dat is voor zover ik weet in Arma niet in te stellen.

hoewel ik met alle settings low draai, blijf ik me toch verbazen over de kwaliteit van de game (afgezien van wat bugs), bevalt me erg goed! :) Net even met een vriend van me in MP rondgescheurd, let the mission-developing begin! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleJ
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07-02 09:46

DoubleJ

Een ninjja!

VonFoX schreef op zondag 26 november 2006 @ 19:50:
Dit is niet warez; alleen een crack om de Tsjechische versie Engels te maken:

http://www.armed-assault-...Czech_ArmA_to_English.zip
Noem het dan een patch, dat klinkt wat gezonder ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Verwijderd schreef op zaterdag 25 november 2006 @ 18:45:
net ffies een simpele missie gemaakt & gefilmd :)

zie paar posts terug voor m'n pc specs
Damn Dennis, wat zijn jouw grafische settings? Het ziet er goed uit jonge... Leuk filmpje ook!!! _/-\o_

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Distortion
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-09 17:32

Distortion

Bottle to Throttle

Hoe zit het eigenlijk met die commander optie, als ik de eerste missie doe kan ik niemand bevelen geven. Is het zo dat je verderop in de campaigne jezelf omhoog werkt?

The only mystery in life is why the kamikaze pilots wore helmets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Volgens mij hebt ik de singplayer campgain al uitgespeelt, heb aardig wat bugs moeten overwinning dat was nog moeilijk dan het opfor leger. Het zou me niks verbazen als me campgain gewoon bugged is want de eind missie stelde echt geen ruk voor en was bovendien gruwelijk bugged. Zijn er meer mensen die hem uitgespeelt hebben en kunnen bevestigen dat de eind missie de missies na "Velka bitva" zijn?

Mocht dit echt het einde zijn dan moeten ze echt schamen over de singleplayer campgain want die stelt echt helemaal niks voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16-09 08:40
Ik heb nu een aantal custom missies gedaan. Het valt me op de mijn mede soldaten vaak gewoon dom rondlopen en neergeknalt worden. Het is toch de bedoeling dat zij gewoon ook een beetje inteligent meelopen. Ik lig dan bijvoorbeeld ergens en om het hoekje zit de vijand, dan komt een mede soldaat gewoon eraan te lopen en wordt dan neergeknalt. Is hier iets aan te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Topicstarter
Flyby_Wire schreef op maandag 27 november 2006 @ 08:21:
Hoe zit het eigenlijk met die commander optie, als ik de eerste missie doe kan ik niemand bevelen geven. Is het zo dat je verderop in de campaigne jezelf omhoog werkt?
Bij ofp moest je ook eerst een aantal missies doen en het verhaal volgen voor dat je je eigen squad kreeg, dat was ook niet bij de eerste missies zo.
evilpin0 schreef op maandag 27 november 2006 @ 09:36:
Volgens mij hebt ik de singplayer campgain al uitgespeelt, heb aardig wat bugs moeten overwinning dat was nog moeilijk dan het opfor leger. Het zou me niks verbazen als me campgain gewoon bugged is want de eind missie stelde echt geen ruk voor en was bovendien gruwelijk bugged. Zijn er meer mensen die hem uitgespeelt hebben en kunnen bevestigen dat de eind missie de missies na "Velka bitva" zijn?

Mocht dit echt het einde zijn dan moeten ze echt schamen over de singleplayer campgain want die stelt echt helemaal niks voor.
SP campaign is misschien wel idd niet zo heel groot, de nadruk ligt voor op de engine die de nieuwste grafische opties moest ondersteunen en nieuwe mogelijkheden voor het maken van objects/units/voertuigen en nieuwe MP opties, zodat de community weer druk aan het modden kan. Voor Ofp zijn zo verschrikkelijk veel nieuwe story lines in vele verschillende tijdperken, van piraten tot de franse tijd, Amerikaanse burgere oorlog tot de verre toekomst. Ik zou mij om de SP niet zo druk maken, in deze tijd ligt de nadruk toch op het online gebeuren wat bij deze game naar zoals het nu lijkt ongekent gaat worden _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Klopt maar toch vindt ik de meeste user mission van lage kwaliteit vooral die paar die er nu uit zijn, ik heb nu alle missies gehad, zal wel een antal user made downloaden maar toch speel ik veel liever ene campaign.

Had een tijdje in de atack heli rond gevlogen en begon het aardig onder de knie te krijgen, tankjes mollen FFAR (unguided missiles) gaat redelijk makkelijk na een tijdje oefenen, ben de bf2 manier gewend waar je gewoon rambo style eropaf moet en rondjes moet strafen. in AA moet je echt goed je baan plannen en als het voertuig koers verandert zijn de kansen om te raken ineens een stuk kleiner. Het geeft echter wel een uber goed gevoel als je uit je raampje naar rechts kijkt een squad ziet lopen en een mooi run maakt en alles opblaast. Want de raketjes en explosies zien er wel onzettend vet uit. Alleen mis de explosive gun, die machine gun vindt ik echt bout :(
Speel btw voor het eerst met een knuppel :)

* evilpin0 gaat als aa officeel uit is eens kijken of die ook in aa kan heli whoren

[ Voor 65% gewijzigd door evilpin0 op 27-11-2006 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX

VonFoX

Las noches de Diciembre

Modbreak:Gedraag je :|

[ Voor 95% gewijzigd door Crash op 27-11-2006 18:14 ]

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Northwave4500
  • Laatst online: 06-03 09:57
je krijgt wat je verdient? :P

Merge wuurd 't beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX

VonFoX

Las noches de Diciembre

Ik heb Flashpoint zovaak en zolang gespeeld dat ik AA wel verdien.
8)

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Is het nou mogelijk om online prive games te spelen? Las van een aantal mensen op een andere forum dat ze zich al opperbest vermaakte met de coop mode, en die mensen hadden hem niet orgineel . Ik kon iig geen lan functie vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Distortion

Distortion

Bottle to Throttle

Ik had toch stiekem gehoopt dat ze de scripting wat makkelijker geimplimenteerd zouden hebben, maar helaaas. Zijn de meeste wel gelijk gebleven?

Weet iemand trouwens waar de base is om een zelfgemaakte missie te beginnen?

Zie net dat er een nieuwe vertaling uit is, incl Missions/Campaign briefings/overview

[ Voor 47% gewijzigd door Distortion op 27-11-2006 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KhaZ

KhaZ

Alfa Romeo

Flyby_Wire schreef op maandag 27 november 2006 @ 11:06:
Ik had toch stiekem gehoopt dat ze de scripting wat makkelijker geimplimenteerd zouden hebben, maar helaaas. Zijn de meeste wel gelijk gebleven?

Weet iemand trouwens waar de base is om een zelfgemaakte missie te beginnen?

Zie net dat er een nieuwe vertaling uit is, incl Missions/Campaign briefings/overview
Nice, ga 't vanavond meteen proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bokkem
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-08 10:15
Mooi, maar wel een beetje mosterd na de maaltijd. Ik heb, na lang twijfelen, de Tsjechische versie er gisteren afgegooid. Er zijn wat mij betreft gewoon te veel bugs om het fatsoenlijk te spelen. Je zal hem gekocht hebben... :X

De bug lijst is enorm, maar toch even een voorbeeld dat mij heeft doen besluiten om hier niet mee verder te gaan en te wachten op de Europese release.

Gelijk al in de eerste missie waar je achterin een jeep moet zitten, gaat het mis. Mijn chauffeur rijdt als een kip zonder kop door de stad, ramt huizen en rijdt onschuldige burgers aan. Vervolgens komt de jeep niet op de voor het spel afgesproken plaats aan en dus kan je niet verder - ook niet als je het hele end zelf te voet aflegt.

Grafisch ziet het er allemaal voldoende uit en het draait redelijk op mijn rig (P4 3.2HT / 7800GS+ / 2GB, maar de lol was er snel af. Dan liever nog een half jaartje OFP op max detail.

<GoT>Bokkem#2393

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX

VonFoX

Las noches de Diciembre

Ik hoop dat er flink wat gepatched gaat worden dan, want hoe kom je nu dan verder dan de eerste missie? Dat die burgers doodgaan enzo maakt me niet uit, maar dat je niet verder kunt :/

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
bokkem schreef op maandag 27 november 2006 @ 13:58:
[...]

Mooi, maar wel een beetje mosterd na de maaltijd. Ik heb, na lang twijfelen, de Tsjechische versie er gisteren afgegooid. Er zijn wat mij betreft gewoon te veel bugs om het fatsoenlijk te spelen. Je zal hem gekocht hebben... :X

De bug lijst is enorm, maar toch even een voorbeeld dat mij heeft doen besluiten om hier niet mee verder te gaan en te wachten op de Europese release.

Gelijk al in de eerste missie waar je achterin een jeep moet zitten, gaat het mis. Mijn chauffeur rijdt als een kip zonder kop door de stad, ramt huizen en rijdt onschuldige burgers aan. Vervolgens komt de jeep niet op de voor het spel afgesproken plaats aan en dus kan je niet verder - ook niet als je het hele end zelf te voet aflegt.

Grafisch ziet het er allemaal voldoende uit en het draait redelijk op mijn rig (P4 3.2HT / 7800GS+ / 2GB, maar de lol was er snel af. Dan liever nog een half jaartje OFP op max detail.
Ik neem dat soort bugs maar even op de koop toe, beter een buggy versie spelen dan niks :)
Het loopt alleen wel vaak de spuitgaten uit, sodeju wat ben ik een ai bugs tegeb gekomen, zag een leuk filmpie hoe allemaal tanken over een brug rijden en vervolgens wordt de brug opgeblazen. Toen ik in dat level zat dacht ik: leuk wordt een mooi showtje zo, wat doet de ai? Ze rijden niet over de brug maar ze rijden gewoon het water in waarna alle tanks doodleuk ontploffen. Kan zo nog wel een hele tijd doorgaan :( Achja soms heb je geluk en doet de ai wat ze moeten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
VonFoX schreef op maandag 27 november 2006 @ 14:08:
Ik hoop dat er flink wat gepatched gaat worden dan, want hoe kom je nu dan verder dan de eerste missie? Dat die burgers doodgaan enzo maakt me niet uit, maar dat je niet verder kunt :/
linker shift ingedrukt houden en - (op je numpad) endmission

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX

VonFoX

Las noches de Diciembre

evilpin0 schreef op maandag 27 november 2006 @ 14:13:
[...]

linker shift ingedrukt houden en - (op je numpad) endmission
Hetzelfde als bij OFP dus.

Werken savegame en loadgame dan ook? Dan kun je vaker saven :)

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-09 13:38

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Voor zover ik in de wiki heb kunnen lezen zijn de meeste commando's gelijk gebleven. Daarnaast zijn er een aantal nieuwe commando's bij gekomen. Maar hoe hadden ze volgens jou de scripting moeten implementeren?

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Distortion

Distortion

Bottle to Throttle

Demoniac schreef op maandag 27 november 2006 @ 15:18:
[...]
Voor zover ik in de wiki heb kunnen lezen zijn de meeste commando's gelijk gebleven. Daarnaast zijn er een aantal nieuwe commando's bij gekomen. Maar hoe hadden ze volgens jou de scripting moeten implementeren?
Wiki heb idd ook ff bekeken. Ik had gehoopt dat het op 1 of andere manier in de editor zelf zou kunnen. Maar ik heb in OPF dan ook nooit missies gemaakt met die scripting. Wat is de makkelijkste manier om dit te doen? gewoon een lijst met scripting commando`s uitprinten? Of is er een progje voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLemon

TheLemon

Je bent gewoon een luie hond ;) Scripten is niet leuk, maar ik zou niet weten hoe je hetzelfde kan bereiken zonder scripten. Met een paar wizards kun je niet zoveel kanten op als met de uitgebreide script-taal.
Ken je de site OFPEC? Daar staan veel tutorials etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Distortion

Distortion

Bottle to Throttle

TheLemon schreef op maandag 27 november 2006 @ 16:44:
Je bent gewoon een luie hond ;) Scripten is niet leuk, maar ik zou niet weten hoe je hetzelfde kan bereiken zonder scripten. Met een paar wizards kun je niet zoveel kanten op als met de uitgebreide script-taal.
Ken je de site OFPEC? Daar staan veel tutorials etc.
:) ofpec heb ik ook bekeken, staan idd veel tuts. ik zal het nog eens bekijken. Je kan met de editor al redelijk mooie missies maken, maar als ik zie hoeveel scripts er zijn, moet het nog veel mooier kunnen. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Topicstarter
Weet je wat het probleem is met de AI. Iedereen die over de AI zit te zeuren MEESTAL heeft een zogenaamde KUT computer. Met een trage processor. De AI heeft namelijk 1 groot nadeel, ook al aangegeven door BIS. Als je een processor hebt rond het minimale en de rest van de PC is ook al niet geweldig dan is de AI minder slim of gewoon dom en bugged. Snelle processor is vereist wil de AI goed werken, heb je een kut computer geef dan niet het spel de schuld maar je zelf want je moet het spelen met een PC die vereist is. AI is niet geweldig maar dat geld voor geen enkel spel maar bugged is het bij mij zeker weten niet.

Verder zitten er een berg bugs in maar nog geen heeft mij er van weerhouden toch al flink wat missies te doen :9 wel kleine dingen die bugged zijn maar niks ernstigs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Steffy schreef op maandag 27 november 2006 @ 17:09:
Weet je wat het probleem is met de AI. Iedereen die over de AI zit te zeuren heeft een zogenaamde KUT computer. Met een trage processor. De AI heeft namelijk 1 groot nadeel, ook al aangegeven door BIS. Als je een processor hebt rond het minimale en de rest van de PC is ook al niet geweldig dan is de AI minder slim of gewoon dom en bugged. Snelle processor is vereist wil de AI goed werken, heb je een kut computer geef dan niet het spel de schuld maar je zelf want je moet het spelen met een PC die vereist is. AI is niet geweldig maar dat geld voor geen enkel spel maar bugged is het bij mij zeker weten niet.

Verder zitten er een berg bugs in maar nog geen heeft mij er van weerhouden toch al flink wat missies te doen :9 wel kleine dingen die bugged zijn maar niks ernstigs.
niet dat ik me beledigt voel ofzo :) maar vindt je amd x2 x4400 @ 2500 ghz een onderdeel van een kut computer? :) Ai is hier iig oliedom

Ben hem voor de wteede keer aant uitspelen, maar nu volledig in het engels!

[ Voor 3% gewijzigd door evilpin0 op 27-11-2006 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX

VonFoX

Las noches de Diciembre

Hij doet het! Op mijn AMD x2 4600 met 7900 GS loopt hij goed in 1440x900 high details.
Eerste indruk: GFX doen cartoony aan, voice acting vind ik niet zo goed.
Lijkt soms Captain Kirk wel.

Shoot ... man ... at .... 9... o'clock ....

Is die patch om van Chech naar Engels te gaan dadelijk ook bruikbaar op de Duitse versie??
De cheat Linker shift, - (keypad) savegame werkt trouwens nog (zoals in OFP). Zo kun je vaker saven :)

AH-1 vliegen is duidelijk moeilijker dan in OFP :P
Strike mijn cartoony opmerking, het is gewoon zo helder! Engine is verbeterd tov OFP.

[ Voor 27% gewijzigd door VonFoX op 27-11-2006 20:12 ]

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen__online
  • Niet online

jeroen__online

ook wel eens offline!

VonFoX schreef op maandag 27 november 2006 @ 19:20:
[...]

Is die patch om van Chech naar Engels te gaan dadelijk ook bruikbaar op de Duitse versie??
De cheat Linker shift, - (keypad) savegame werkt trouwens nog (zoals in OFP). Zo kun je vaker saven :)
[...]
nee, want nu verandert ie (basicly) language='czech' in language='english', er moet dus een nieuwe patch komen die 'german' in 'english' verandert, maar dat lijkt me geen probleem voor de mensen achter deze eerste patch :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Topicstarter
evilpin0 schreef op maandag 27 november 2006 @ 18:05:
[...]

niet dat ik me beledigt voel ofzo :) maar vindt je amd x2 x4400 @ 2500 ghz een onderdeel van een kut computer? :) Ai is hier iig oliedom

Ben hem voor de wteede keer aant uitspelen, maar nu volledig in het engels!
:P Ik wil niemand persoonlijk aanspreken, ik heb er maar een woordje bij gezet in de des betreffende zin. Maar kan niet ruiken wat voor computer iedereen heeft. Maar AI is gekoppeld aan de CPU, in de beta was dat al een probleem stond er op het forum, dat is er kennelijk nog niet uit dus want je leest heel veel mensen met problemen. Ik zelf heb met een A64 3000+ @ 2,7Ghz ook zeker niks te klagen en heb nergens last van met AI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Distortion

Distortion

Bottle to Throttle

Er is weer een nieuwe taal patch uit, versie 0.3

Version History:
v0.3 - Also Patches the ArmA Editor SP/MP Templates and Multiplayer Missions
Fixes:
- Bug in the manual tutorial patch.
- Bug that only caused some patch info not to show up in some bat files
- Bug in the readme, links.htm and .bat files (BIS Forum Thread link)
v0.2 - Also Patches the ArmA SP Briefings & Missions from Czech into English
v0.1 - Initial version; Included the automatic patching of ArmA Czech into English

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX

VonFoX

Las noches de Diciembre

Flyby_Wire schreef op maandag 27 november 2006 @ 20:59:
Er is weer een nieuwe taal patch uit, versie 0.3

Version History:
v0.3 - Also Patches the ArmA Editor SP/MP Templates and Multiplayer Missions
Fixes:
- Bug in the manual tutorial patch.
- Bug that only caused some patch info not to show up in some bat files
- Bug in the readme, links.htm and .bat files (BIS Forum Thread link)
v0.2 - Also Patches the ArmA SP Briefings & Missions from Czech into English
v0.1 - Initial version; Included the au
Atomatic patching of ArmA Czech into English
Dat gaat snel! Hopen dat het bij de Duitse versie net zo snel gaat :P
Die reporter heeft trouwens wel grote borsten :D

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Gisteren een missie gedaan in de OPFOR atack heli, moest een basis met geparkeerde tanks in as leggen. Wat een heerlijke solo heli :) Die 12 guided raketen die hij heeft zijn volgens mij wel een stukje kleiner dan de hellfire missles maar molen alsnog een vulcan of een andere licht gepanserd voertuig met 1 raket, echt geweldig als je hoog overvliegt en je volgt die raket hoe een rijdende hummer vernietigt, echt top gemaakt.

Toen ik had huis gehouden met de unguided missles en tjonge wat ziet dat er wreed als je rakketen salvo afvuurt en even blijft kijken tot ze inslaan, was ik nog even geland. Had niet eens door dat ik met mijn air strike ook nog eens 2 squads had opgeblazen :)

Kwam er ook nog achter dat er gewoon lan play in zit, hamachi gebruikers hier? :)

[ Voor 5% gewijzigd door evilpin0 op 28-11-2006 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 13:00

Vuurvoske

Nunquam cede!

hey evilpin0 ik doe die missie ook, heb net de apc's opgeblazen. Op terugweg komt er bij mij telkens een heli over? Kan je in een spoiler even uitleggen hoe ik deze missie kan voltooien? Alvast bedankt! :)
//edit ik wil ook wel een lanpotje doen vanavond. Stuur me even een dm :)

[ Voor 15% gewijzigd door Vuurvoske op 28-11-2006 11:58 ]

Beroeps brabander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Vuurvoske schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 11:55:
hey evilpin0 ik doe die missie ook, heb net de apc's opgeblazen. Op terugweg komt er bij mij telkens een heli over? Kan je in een spoiler even uitleggen hoe ik deze missie kan voltooien? Alvast bedankt! :)
//edit ik wil ook wel een lanpotje doen vanavond. Stuur me even een dm :)
omeerlijk te zijn heb ik die missies niet gecomplete, het gaat hier om missie 6 of 7 van de singeplayer missies (geen campaign). Ik krijg niet eens de melding dat ik terug moet :) Heb zover ik weet alle armoured voertuigen uitgeschakelt maar krijg geen melding :(

Uit je reactie maak ik op je te voet bent :) Of heb je het wel over de OPFOR (die gasten met de russische spullenn waar je in de russische atack heli zit) missie waarin je alle armourd voertuigen moet uitschakelen met een atack heli?

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.