Armed Assault

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste
Acties:
  • 2.852 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen__online
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

jeroen__online

ook wel eens offline!

Steffy schreef op zondag 12 november 2006 @ 11:30:
Het is al mogelijk het spel deels in het engels te krijgen, is een topic van op het officiele forum, met de duitse versie moet het dus wel goed komen.
[...]
link? ik kan het niet vinden namelijk :P
Er is al een aantal topics met user-screenies, ziet er errug goed uit, vind ik!! En er is zelfs al een topic waarin geopperd wordt de originele OFP eilanden te converten naar Arma :D

edit: dit is ook een erg interessant topic, hierin wordt aan de 'community' gevraagd wat er in de special edition box van 505 games moet zitten ;)

[ Voor 18% gewijzigd door jeroen__online op 12-11-2006 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14-09 14:52

Steffy

Ayreonaut

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepperana
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17-09-2024

Pepperana

Brabander in hart .....

I know what I know, I'll sing what I said, We come and we go, That's a thing that I keep In the back of my head

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Topicstarter
Klein detail natuurlijk zoiets maar het ziet er goed uit, vroeger was dat 1 texture van bloed die het hele gezicht bedekte. Erg netjes gedaan :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepperana

Pepperana

Brabander in hart .....

Voorheen iedereen zeiken dat het er grafisch niet uit ziet.En dan ben ik toch blij dat ze allemaal ongelijk hebben.Het ziet er gewoon zwaar relaxed uit.

I know what I know, I'll sing what I said, We come and we go, That's a thing that I keep In the back of my head

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KhaZ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22:53

KhaZ

Alfa Romeo

Wat ik hoor van de Tjechen dat er nog erg veel bugs in zitten, en dat de gameplay zo goed als 't zelfde is als OFP. Alleen mooier dus, voornamelijk. Maar in de engine is veel verbeterd, ook tav scripten etc :)

AMD 5800X3D | MSI B450 Tomahawk MAX | 16GB DDR4 Crucial 3.200Mhz CAS 16 | PNY GeForce RTX 2060 | Samsung 970 Evo Plus 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Topicstarter
KhaZ schreef op zondag 12 november 2006 @ 15:40:
Wat ik hoor van de Tjechen dat er nog erg veel bugs in zitten, en dat de gameplay zo goed als 't zelfde is als OFP. Alleen mooier dus, voornamelijk. Maar in de engine is veel verbeterd, ook tav scripten etc :)
Bugs is logisch, naar 3 jaar patchen zat Ofp nog stampvol bugs en was minder dan de helft van de bugs echt aangepast, alleen de ergsten die de gameplay echt verstoorde maar verder zat het helemaal vol. Ik had niet anders verwacht, de gameplay valt volgens mij niet veel aan te veranderen, of men moet het onrealistisch gaan maken want anders weet ik niet wat er verder nog bij zou kunnen om het te veranderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Topicstarter
Tsjechische versie is nu volledig in het engels, dat is heel goed nieuws. Jammer dat die helaas Starforce heeft, hopelijk heeft de duitse dat niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
screenshots word ik nou niet echt warm van ofzo :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KhaZ

KhaZ

Alfa Romeo

Voor de zoveelste keer: het gaat om de gameplay bij OFP/ArmA.

Een rijtje video's gemaakt door Tjechen: link naar downloadsite

AMD 5800X3D | MSI B450 Tomahawk MAX | 16GB DDR4 Crucial 3.200Mhz CAS 16 | PNY GeForce RTX 2060 | Samsung 970 Evo Plus 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-06 15:15
FokkeH schreef op zondag 12 november 2006 @ 20:18:
screenshots word ik nou niet echt warm van ofzo :X
En het is algemeen bekend dat graphics het allerbelangrijkste is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepperana

Pepperana

Brabander in hart .....

Dat klopt zeker. En filmpjes zeggen ook veeeeel meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Niet online
headshot filmpje ziet er wel weer mooi uit

kijk graphics zijn zeker niet aller belangrijkst, speel nog steeds OFP, dus dat moge duidelijk zijn verder. maar zoals het er op die screenshot uitziet heb ikhaast zoiets.. van, er mag wel sprake zijn van verbetering! Daar lijkt het wel alsof ze alle hoekjes rond gemaakt hebben uit OFP en thats it :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Topicstarter
Het ziet er heel goed uit op die fimpjes, vooral het stukje waar door de schutting geschoten wordt, hopelijk geld dat voor alle houten en dun stalen objecten. Dat is leuk voor de MP.

Die filmpjes werken nu wel, vreemd vorige keer liep mijn helen explorer vast zodra ik op die ftp kwam. Maar het grote filmje van 110Mb, wat prachtig zeg, al die tankwrakken die branden, omgeving ziet er heel goed uit, voertuigen zijn prachtig. Bewegingen zijn erg goed. :9 Jammer dat ik moet wachten tot de duitse versie uit is maar daar valt wel mee te leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepperana

Pepperana

Brabander in hart .....

Ik ben ook zeer benieuwd, wat voor MP speltypes er komen.
Altijd de vlag cappen zoals bij bf2 ben ik een beetje zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakJerommeke
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-09 12:08

TweakJerommeke

Stay a while and listen

Die eerste review van ArmA klopt ook niet, alle screen zijn van SP missies en zo te zien hadden ze ook een crap PC gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-09 13:38

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Pepperana schreef op maandag 13 november 2006 @ 11:46:
Ik ben ook zeer benieuwd, wat voor MP speltypes er komen.
Altijd de vlag cappen zoals bij bf2 ben ik een beetje zat.
Je kan het zelf zo gek maken als je wil, die spelmodes zijn allemaal gescript :P Ik heb in OFP ooit een deathmatch mode gemaakt, met menu's om wapens etc. te selecteren (zoals in Counter-Strike) en zelfs een race-mode :P Als je je er een beetje in verdiept kan je het zo gek maken als je wil :D

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepperana

Pepperana

Brabander in hart .....

TweakJerommeke schreef op maandag 13 november 2006 @ 12:40:
zo te zien hadden ze ook een crap PC gebruikt.
Ja daar sta ik echt van te kijken.Wat een brakkie wakkie PC zeg.
Als je een review schrijver bent zorg je toch voor een fatsoenlijke pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Niet online
Pepperana schreef op maandag 13 november 2006 @ 14:00:
[...]

Ja daar sta ik echt van te kijken.Wat een brakkie wakkie PC zeg.
Als je een review schrijver bent zorg je toch voor een fatsoenlijke pc.
zeker nog nooit in een gemiddelde tjechische plaats geweest :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Topicstarter
Mensen met een 6600GT en Athlon 2500+ konden alles op medium draaien, het lijkt er dus op dat het spel redelijk geoptimaliseerd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepperana

Pepperana

Brabander in hart .....

Nog 17 dagen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-05 13:05

VonFoX

Las noches de Diciembre

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAh
ArmA hitting Czech No. 1 Position!
13 Nov 2006 - We're delighted to announce that ArmA:Armed Assault is available in stores all around the Czech Republic and reports from prominent online stores JRC.cz and (X)zone.cz indicate that it's their Number 1 best selling game!
:( :( :( :( :( :( :(
EN IKKE DAN :o

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netvor
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08-04-2024
FokkeH schreef op maandag 13 november 2006 @ 15:25:
zeker nog nooit in een gemiddelde tjechische plaats geweest :+
En waar slaat dat op? Mag ik aannemen dat dit weer eens een gevalletje is van iemand uit "Het Westen" die denk dat dit een soort derdewereldland is of zo?
Ter informatie, ik woon nu een jaartje of vijf in Tsjechië, en als ik dat in Nederland aan mensen vertel hebben de meesten dezelfde oogkleppen op als jij. "Oh? Studeer je daar informatica? Hebben ze daar een beetje computers dan?" Dit zijn trouwens vaak dezelfde mensen die nog hardnekkig Tsjechoslowakije zeggen...
Wat feitjes: dit is het land wat als tweede in Europa (na Finland uiteraard) de 100%-grens van mobiele penetratie doorbrak; dit is het land met, anno 2005, het hoogste percentage hoogopgeleiden in de EU. Oh ja, en ik tik dit op een universiteitscomputer, een Conroe E6600 PC.

Zucht. Tot zover mijn rant. Het is niet mijn bedoeling op te scheppen, maar IMHO moeten mensen soms een beetje hardhandig wakker geschud worden voordat ze kunnen begrijpen dat het "nieuwe Europa" eigenlijk precies hetzelfde is als het oude.

On-topic maar weer: vanuit het raam hier zie ik op straat een bushokje met een grote poster van ArmA. Hopelijk krijg ik 'm over drie weekjes van de Goede Sint. <+:)

Computer Science: describing our world with boxes and arrows.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Topicstarter
:/ Op een demo moeten we niet rekenen ben ik al wel achter, dat gaat nog minstens een maand duren. Ze beginnen pas aan de Demo als Arma Gold is gegaan, laat het nu zo zijn dat in lang niet alle Oostblok landen de game Gold zijn gegaan. Dat wordt op zijn vroegst begin december en dat loopt altijd uit. Met een beetje geluk is het dit jaar nog denk ik :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spider
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-12-2023
Nachtelijke screenies

Afbeeldingslocatie: http://www.gamer.nl/images/content/Erwie/200611/1162553541_4_4.jpg

rest

Klikkerdeklik naar gamer.nl\

Je hoeft mij niet te vertellen dat ArmA of Ofp niet om de graphics gaat, ik speel het al sinds het begin, maar dit

Afbeeldingslocatie: http://cgm.cz/gfx/bis/aa/review/arma_cgm31.jpg
VIndt ik toch wel jammer, De grond na een explosie ziet er altijd zo verrot uit, was al in Ofp en nu ook weer in ArmA, een hoop grond, op de straat, terwijl je toch een kuil verwacht. Het lijkt me logisch dat je een krater krijgt als je een explosie hebt. Daarbij, is dat bergje, zo nep. Kan beter toch.

Daarbij een stuk van een gebouw op de straat en voorste mannetje zweeft boven het puin veld.

Voor een spel waar realisme voorop staat, valt het hier af. Jammer en slordig.

"Is your mother proud of you ?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Topicstarter
Misschien is dat ze slecht omdat het daar helemaal niet om draait in dit spel. De wereld draait ook mee in ons Zonnestelsel, moeten ze dat er dan ook maar in doen met de mogelijkheid om er heen te kunnen vliegen?

En hoeft het niet te spelen, het is niet verplicht, je mag het spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Niet online
netvor schreef op woensdag 15 november 2006 @ 09:40:
[...]

En waar slaat dat op? Mag ik aannemen dat dit weer eens een gevalletje is van iemand uit "Het Westen" die denk dat dit een soort derdewereldland is of zo?
Ter informatie, ik woon nu een jaartje of vijf in Tsjechië, en als ik dat in Nederland aan mensen vertel hebben de meesten dezelfde oogkleppen op als jij. "Oh? Studeer je daar informatica? Hebben ze daar een beetje computers dan?" Dit zijn trouwens vaak dezelfde mensen die nog hardnekkig Tsjechoslowakije zeggen...
Wat feitjes: dit is het land wat als tweede in Europa (na Finland uiteraard) de 100%-grens van mobiele penetratie doorbrak; dit is het land met, anno 2005, het hoogste percentage hoogopgeleiden in de EU. Oh ja, en ik tik dit op een universiteitscomputer, een Conroe E6600 PC.

Zucht. Tot zover mijn rant. Het is niet mijn bedoeling op te scheppen, maar IMHO moeten mensen soms een beetje hardhandig wakker geschud worden voordat ze kunnen begrijpen dat het "nieuwe Europa" eigenlijk precies hetzelfde is als het oude.

On-topic maar weer: vanuit het raam hier zie ik op straat een bushokje met een grote poster van ArmA. Hopelijk krijg ik 'm over drie weekjes van de Goede Sint. <+:)
Uiteraard je hebt helemaal gelijk, maar ik heb ook echt wel beetje gelijk en dat moet jij, als studerend in Tjechie toch weten. Ik ben zelf ook in de universiteit in Praag geweest en inderdaad, de kwaliteit van het onderwijs is erg goed! De computers zullen verder ook prima zijn, no doubt. De overheid doet er naar mijn mening goed aan om te investeren in onderwijs. Maar zoals in veel landen die zich goed aan het opwerken zijn is het verschil tussen de steden en de dorpen vrij groot... en laten we nu verder niet zeuren, want natuurlijk was mijn bericht meer grapje en natuurlijk was het beetje vooroordeel, maar er zijn dorpjes waar ik dan geweest ben, waar echt geen dikke computers op de bureaus staan hoor ;)

Veel succes overigens met je studie in Tjechie! Goede keuze!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepperana

Pepperana

Brabander in hart .....

VIndt ik toch wel jammer, De grond na een explosie ziet er altijd zo verrot uit, was al in Ofp en nu ook weer in ArmA, een hoop grond, op de straat, terwijl je toch een kuil verwacht. Het lijkt me logisch dat je een krater krijgt als je een explosie hebt. Daarbij, is dat bergje, zo nep. Kan beter toch.

Daarbij een stuk van een gebouw op de straat en voorste mannetje zweeft boven het puin veld.

Dat ligt eraan als je een bepaalde bom gooit vanuit een vliegtuig dan krijg je een krater.
Maar als je de muren van een gewoon huis opblaasd dan krijg je geen gat maar gewoon een hoop rotzooi.Geen krater dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX

VonFoX

Las noches de Diciembre

Wat zie ik nou op die screens?
FEUER EINSTELLEN? Ik dacht dat de GUI van de Duitse versie Engels was ???

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Topicstarter
VonFoX schreef op woensdag 15 november 2006 @ 12:08:
Wat zie ik nou op die screens?
FEUER EINSTELLEN? Ik dacht dat de GUI van de Duitse versie Engels was ???
Alles is duits behalve de gesprekken, verder alles duits en zeker weten de UI natuurlijk, anders hadden ze geen duitse versie hoeven te maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX

VonFoX

Las noches de Diciembre

Steffy schreef op woensdag 15 november 2006 @ 12:10:
[...]

Alles is duits behalve de gesprekken, verder alles duits en zeker weten de UI natuurlijk, anders hadden ze geen duitse versie hoeven te maken
Logisch :+
Maar ik kom er wel uit denk ik :)

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen__online
  • Niet online

jeroen__online

ook wel eens offline!

ik las dat enkele enthousiastelingen van het Arma Forum zelfs al bezig zijn met een onofficiele patch (executable) om een niet-Engelse versie Engels te maken :) (aangezien er al verschillende talen in de Tsjechische versie te vinden zijn, zonder te hoeven vertalen)
Ik kan me voorstellen dat BIS daar niet zo blij mee is, maar het idee is wel erg goed :P Dit zal ongetwijfeld ook toepasbaar zijn op de Duitse versie, wat absoluut niet ongunstig is voor ons natuurlijk. (hoewel Duits meestal ook geen probleem is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Niet online
spider schreef op woensdag 15 november 2006 @ 11:33:

Je hoeft mij niet te vertellen dat ArmA of Ofp niet om de graphics gaat, ik speel het al sinds het begin, maar dit

:X ben heel erg benieuwd! hoop dat het meer is dan deze opgepoetste ofp..

[ Voor 7% gewijzigd door Okasha op 15-11-2006 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakJerommeke

TweakJerommeke

Stay a while and listen

spider schreef op woensdag 15 november 2006 @ 11:33:

De engine kan dat gewoon niet. Dit is eigenlijk een grote verbetering tov OFP met die papieren huisjes. En dat zwevend ventje is gewoon een roadway lod bug zo gefix. :O ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Topicstarter
Linkje naar een High res map van Arma.

http://www.armedassault.p...ommon/wwa/sahrani_map.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lijkt me best een tof spel:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kvdd
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 30-01 09:37
Is dat 1 map van de vele, of de algehele game map die opgedeeld word in partjes, en dus zo verschillend mappen in zich heeft? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLemon
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-04 14:15

TheLemon

daddy cool, crazy like a fool

Heb je nooit OFP gespeeld? De map wordt niet opgedeeld, je kunt gewoon overal komen in één missie (los van gescripte events die soms wel grenzen kunnen bepalen uiteraard).

Check die plaats zuidoost, Everon...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kvdd
TheLemon schreef op woensdag 15 november 2006 @ 20:45:
Heb je nooit OFP gespeeld? De map wordt niet opgedeeld, je kunt gewoon overal komen in één missie (los van gescripte events die soms wel grenzen kunnen bepalen uiteraard).

Check die plaats zuidoost, Everon...
Neej nog nooit, dus deze map kun je straks dus multiplayeren met 64 vs 64? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Laatst online: 22:09

Vos

AFCA

kvdd schreef op woensdag 15 november 2006 @ 20:59:
[...]

Neej nog nooit, dus deze map kun je straks dus multiplayeren met 64 vs 64? :9
Ja kun je aardig strandwandelingetje maken van 24u :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die map is wel vet, alleen als je de legenda moet geloven is het eiland van zuid naar noord hooguit 20km, zou toch 400x400 moeten zijn?

heb vandaag gelijk ff armed assault besteld :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Zo'n beetje 400 km² naar mijn weten, 20x20 dus.

[ Voor 34% gewijzigd door Vos op 15-11-2006 21:55 ]

• VonFoX

VonFoX

Las noches de Diciembre

Verwijderd schreef op woensdag 15 november 2006 @ 21:52:
die map is wel vet, alleen als je de legenda moet geloven is het eiland van zuid naar noord hooguit 20km, zou toch 400x400 moeten zijn?

heb vandaag gelijk ff armed assault besteld :*)
· The only source for non-Germans to get the game from

Onzin, bol.de :)

Yo.

• kvdd
Vos schreef op woensdag 15 november 2006 @ 21:01:
[...]

Ja kun je aardig strandwandelingetje maken van 24u :p
LoL! 8) Dit spel _moet_ ik hebben, heb altijd al van megamaps gehouden :)

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Topicstarter
VonFoX schreef op donderdag 16 november 2006 @ 08:08:
[...]

Ik heb het ook bij bol laten bestellen, zelf geen CC maar ik ken gelukkig mensen die er wel 1 hebben en heb het dus laten bestellen. Maar toch handig dat de community deze moeite neemt het zo te regelen voor mensen die je helemaal niet kent, zo zie je dus maar weer hoe volwassen de community achter dit spel is ten opzichte van veel andere games. Want veel zullen ze hier vast niet aan over houden.

• VonFoX

VonFoX

Las noches de Diciembre

Steffy schreef op donderdag 16 november 2006 @ 09:15:
[...]

Ik heb het ook bij bol laten bestellen, zelf geen CC maar ik ken gelukkig mensen die er wel 1 hebben en heb het dus laten bestellen. Maar toch handig dat de community deze moeite neemt het zo te regelen voor mensen die je helemaal niet kent, zo zie je dus maar weer hoe volwassen de community achter dit spel is ten opzichte van veel andere games. Want veel zullen ze hier vast niet aan over houden.
Dat is ook tof _/-\o_
Maar de bewering klopte niet, dat is het enige wat ik wilde zeggen :*)

Yo.

• kvdd
VonFoX schreef op donderdag 16 november 2006 @ 08:08:
[...]

Bij bol.de is de game toch Duits? :X

• VonFoX

VonFoX

Las noches de Diciembre

kvdd schreef op donderdag 16 november 2006 @ 10:03:
[...]

Bij bol.de is de game toch Duits? :X
Er wordt Engels gepraat, dus dat lukt allemaal wel :)

Yo.

• kvdd
VonFoX schreef op donderdag 16 november 2006 @ 10:44:
[...]

Er wordt Engels gepraat, dus dat lukt allemaal wel :)
Bij buyarmy.com is het bijmekaar zowat 60 euro:

Paypal costs: €2,70 - €8,50 (depending on the transferred value)
Price of the game: €45,90
Shipment: €2,50 - €12
Processing costs: €5,00 (for administration, packaging and shipment)

Bij bol.de 44,98 incl. verzending naar nederland, en het is dezelfde versie als bij buyarmy.com

Wat kies ik dan :)

• VonFoX

VonFoX

Las noches de Diciembre

kvdd schreef op donderdag 16 november 2006 @ 11:02:
[...]

Bij buyarmy.com is het bijmekaar zowat 60 euro:

Paypal costs: €2,70 - €8,50 (depending on the transferred value)
Price of the game: €45,90
Shipment: €2,50 - €12
Processing costs: €5,00 (for administration, packaging and shipment)

Bij bol.de 44,98 incl. verzending naar nederland, en het is dezelfde versie als bij buyarmy.com

Wat kies ik dan :)
Bol.de? Bol is bekend, buyarmy is sympathiek.

Yo.

• kvdd
VonFoX schreef op donderdag 16 november 2006 @ 11:08:
[...]

Bol.de? Bol is bekend, buyarmy is sympathiek.
Bol.de dus, aan sympathiek heeft mijn portemonee niets >:)

Verwijderd

die 15 pleuro meer boeien me niet, hijs iig onderweg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX

VonFoX

Las noches de Diciembre

Toch mogen ze de officiele game zo wel van mij aanbieden!
* VonFoX koopt hem dan direct! _/-\o_

[ Voor 25% gewijzigd door Fuelke op 22-11-2006 18:40 ]

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus als ik het begrijp is er geen engelse versie?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2006 16:33 . Reden: Idiote spelfout ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KhaZ

KhaZ

Alfa Romeo

Ik heb 'm zelf besteld bij buyarma.com, is €60, maar dan weet ik 100% zeker dat ik 'm maandag 1 december op de mat heb liggen, wat ik van bol.de niet verwacht. Heel duitsland heeft daar gepre-ordered, dus hebben ze er nooit genoeg.

[ Voor 32% gewijzigd door Fuelke op 22-11-2006 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L3TUC3
  • Laatst online: 07-09 22:44

L3TUC3

GoT vegetable?

KhaZ schreef op zondag 19 november 2006 @ 16:58:
Hij is nu via de minder legale wegen aan het binnenhalen, gaat alleen ontiegelijk traag..

Daar komt bij dat je een cdkey moet hebben, want er zit geen keygen bij,en je krijgt er gratis en voor niets Starforce bij.

Ik heb 'm zelf besteld bij buyarma.com, is €60, maar dan weet ik 100% zeker dat ik 'm maandag 1 december op de mat heb liggen, wat ik van bol.de niet verwacht. Heel duitsland heeft daar gepre-ordered, dus hebben ze er nooit genoeg.
Starforce? He, jakkie bah. Zit dat ook bij de volledige versie die in de winkel komt te liggen? Als dat zo is laat ik hem helaas lekker links liggen. Ik wil die starforce troep niet.

Empires Mod | RTS voor HL2 | How to ask questions the smart way

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zillion01
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:56

Zillion01

Obey your screen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KhaZ

KhaZ

Alfa Romeo

Stats:

Tjechische versie: mét StarForce

Duitse versie: zónder StarForce (wordt "gewone" beveiliging gebruikt: SecuRom)

Poolse versie: naar alle waarschijnlijkheid mét StarForce.

Europese versie van 505 games (komt pas in feb, maart): nog niet bekend.

Dus de Duitse versie is prima te doen. Oplossing duits: verander een paar regels in een .ini of .cfg bestand en je hebt een totaal Engelse versie, behalve de briefings. Dit is wel mogelijk om aan te passen, maar dan moet je zelf alles gaan vertalen in de .html files van de missies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L3TUC3
  • Laatst online: 07-09 22:44

L3TUC3

GoT vegetable?

KhaZ schreef op zondag 19 november 2006 @ 17:35:
Stats:

Tjechische versie: mét StarForce

Duitse versie: zónder StarForce (wordt "gewone" beveiliging gebruikt: SecuRom)

Poolse versie: naar alle waarschijnlijkheid mét StarForce.

Europese versie van 505 games (komt pas in feb, maart): nog niet bekend.

Dus de Duitse versie is prima te doen. Oplossing duits: verander een paar regels in een .ini of .cfg bestand en je hebt een totaal Engelse versie, behalve de briefings. Dit is wel mogelijk om aan te passen, maar dan moet je zelf alles gaan vertalen in de .html files van de missies.
_/-\o_

Was eventjes schrikken hoor. Bedankt!

Empires Mod | RTS voor HL2 | How to ask questions the smart way

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX

VonFoX

Las noches de Diciembre

Weet je ook welke dingen je precies moet veranderen om die Duitse versie 100% Engels te maken?

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX

VonFoX

Las noches de Diciembre

KhaZ schreef op zondag 19 november 2006 @ 16:58:
Hij is nu via de minder legale wegen aan het binnenhalen, gaat alleen ontiegelijk traag..

Daar komt bij dat je een cdkey moet hebben, want er zit geen keygen bij,en je krijgt er gratis en voor niets Starforce bij.

Denk je? bol.de is een profi organisatie, buyarma zijn hobbyisten. Ik gok op bol.de :*)

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zillion01

Zillion01

Obey your screen!

Weet iemand waar specifieke aanwijzingen worden gegeven om de tjechische versie zoveel mogelijk in het engels te vertalen?

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KhaZ

KhaZ

Alfa Romeo

Forum van armedassault.eu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen__online
  • Niet online

jeroen__online

ook wel eens offline!

Zillion01 schreef op zondag 19 november 2006 @ 19:14:
Weet iemand waar specifieke aanwijzingen worden gegeven om de tjechische versie zoveel mogelijk in het engels te vertalen?

:P
zoekwerk!! Luie donder! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zillion01

Zillion01

Obey your screen!

Dan ga ik dat (hopelijk) morgen maar es proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuw filmpje, echt super hoe die brug instort, wel jammer dat de restanten gewoon door de grond zakken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een werk om het Engels te krijgen..kan je net zo goed wachten tot de Europese versie toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen__online
  • Niet online

jeroen__online

ook wel eens offline!

Verwijderd schreef op zondag 19 november 2006 @ 22:20:
Wat een werk om het Engels te krijgen..kan je net zo goed wachten tot de Europese versie toch?
als jij er maanden over doet een paar bestanden te veranderen wel ja :P
sickboy op het Arma forum werkt aan een 'geautomatiseerde' patch (executable), zoals je al eerder in dit topic kon lezen ;) daarmee moet het een stuk makkelijker gaan, ook bij de Duitse versie (als dat kan, uiteraard).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar er komt toch een Europese versie? Dan hoef je zelf al deze moeite niet te doen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Verwijderd schreef op zondag 19 november 2006 @ 22:26:
Maar er komt toch een Europese versie? Dan hoef je zelf al deze moeite niet te doen toch?
Ja maar die komt veel later......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxoss
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23:25
Verwijderd schreef op zondag 19 november 2006 @ 20:33:
Nieuw filmpje, echt super hoe die brug instort, wel jammer dat de restanten gewoon door de grond zakken
_/-\o_ lol

8, target that camel

verder mooi filmpje >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Topicstarter
Op dergelijke manier hinten is er toch over

[ Voor 112% gewijzigd door Fuelke op 22-11-2006 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Ik hoop dat ik hem aan de praat krijg, wil graag ff bekijken of ie het kopen waard is :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Topicstarter
:P De aller eerste Addon voor Arma is al uit, ondanks dat er nog geen Modtools zijn is het de eerste mensen al gelukt iets te modden. Het gaat om het volgende:

Afbeeldingslocatie: http://www.armedassault.info/pics/news/Recce-element1s.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.armedassault.info/pics/news/Recce-element2s.jpg

Nieuwe wapens en hoedjes in plaats van helmen. Tsja ziet er goed uit, nu alleen het spel nog :z

Op de volgende site: http://www.my-sprocket.com/, kan arma gedownload worden, alleen wanneer is niet bekend maar het is mooi dat de online distributie idee nog steeds leeft.

[ Voor 18% gewijzigd door Steffy op 22-11-2006 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19:43
evilpin0 schreef op woensdag 22 november 2006 @ 14:37:
heb ik de PRIMEUR van de tweakers? :P
Speelt precies als ofp, geweldig dit ik ga lekker verder spelen :)
Loopt het spel bij jouw soepel? Wat voor systeem heb je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KhaZ

KhaZ

Alfa Romeo

Heb 'm sinds gisteravond op de desktop staan, je hebt geen primeur ;)

Valt me erg tegen trouwens. Morgen nog even naar Engels overzetten en graphics tweaken, dan komt m'n echte oordeel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
amd xp4400 @ 2.5 ghz, 2gb ram, x1900xt 675/840.

draait nog redelijk alles op high en soepel alles op medium

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Topicstarter
Knip

[ Voor 96% gewijzigd door Fuelke op 22-11-2006 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KhaZ

KhaZ

Alfa Romeo

Knip

[ Voor 94% gewijzigd door Fuelke op 22-11-2006 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
mwja campgain is echt onspeel baar in het tjechies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Topicstarter
evilpin0 schreef op woensdag 22 november 2006 @ 16:09:
mwja campgain is echt onspeel baar in het tjechies
Daarom moet je de engelse language pack ff instelleren, alleen de briefing is nog engels meer verder is alles in het engels gesproken en een vertaling van de briefing is men al mee bezig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

P4 2,8 + Radeon 9800 Pro + 1GB ram = onbespeelbaar

En dan reso 800x600 op alles laagst.

Is het spel zo zwaar of totaal niet voor mijn configuratie geschikt? Ik heb niet nieuwste van het nieuwste maar kan alle nieuwe spellen aardig goed spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen__online
  • Niet online

jeroen__online

ook wel eens offline!

Vos schreef op woensdag 22 november 2006 @ 16:37:

Is het spel zo zwaar of totaal niet voor mijn configuratie geschikt? Ik heb niet nieuwste van het nieuwste maar kan alle nieuwe spellen aardig goed spelen.
ik kan het me niet voorstellen, waarschijnlijk moet je gewoon een beetje spelen met (de instellingen van) texturedetail (groottes) en lightmaps (die twee vereisen de meeste CPU en GPU kracht) :?

edit: lama, ik ben er al uit O-)

[ Voor 11% gewijzigd door jeroen__online op 22-11-2006 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wtf moet je tegenwoordig registreren om op het Arma forum te komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX

VonFoX

Las noches de Diciembre

Ik ga niet liggen kloten met torrents ed. Het is al bijna de 30e 8)
Hee de website van 505 games doet het. Maar geen AA te zien daar.

[ Voor 33% gewijzigd door VonFoX op 22-11-2006 17:57 ]

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Laatst online: 20:33

Fuelke

Forza Ferrari

Warez hints zijn niet toegelaten, aantal posts getrashed & edited

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vos schreef op woensdag 22 november 2006 @ 16:37:

kben bang dat mijn pc'tje dan een upgrade nodig gaat hebben :P
AMD Athlon 2800 2ghz, Radeon 9800 Pro 128mb, 512mb ram

btw, screens van alle eenheden in ArmA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twanjo
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 04-11-2019
wie heeft arma al werkend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Niet online
foutje

[ Voor 98% gewijzigd door Okasha op 22-11-2006 20:37 . Reden: foutje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Niet online
ik niet, die verdomde beveiliging.. het schijnt dat je gewoon paar keer moet proberen.. maar geen succes. bij de een werkt het wel, bij de ander niet :( (net 30 pagina's forum doorgespit)

dan maar weer meer wachten, maar wil hem sowieso eerst illegaal spelen, hoor toch uit vrij veel hoeken ook negatieve geluiden namelijk. Of een demo natuurlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Topicstarter
Mijn leverancier maakt niet zoveel haast op het moment, helaas je zult tot morgen avond moeten wachten als je mijn eerste bevindingen van het spel wilt horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twanjo
heb hem ook besteld maar heb hem nu ook even minder legaal ik denk ik kijk vast ff maar dat valt vies tegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
ik vindt hem top, gewoon weer ofp in een mooi nieuw jasje. Het ziet er bij allemaal mooi uit en draait goed. Ik zuig echt arse in die helies echt weer ff wennen herriner me dat het in ofp ook al zo lastig was.

wordt alleen gek van de tjechie briefings en map, snap er de ballen van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Topicstarter
FokkeH schreef op woensdag 22 november 2006 @ 20:37:
ik niet, die verdomde beveiliging.. het schijnt dat je gewoon paar keer moet proberen.. maar geen succes. bij de een werkt het wel, bij de ander niet :( (net 30 pagina's forum doorgespit)

dan maar weer meer wachten, maar wil hem sowieso eerst illegaal spelen, hoor toch uit vrij veel hoeken ook negatieve geluiden namelijk. Of een demo natuurlijk!
Veel reviews geven toch best aardige cijfers. Tussen de 8 en 9. En ja het spel is misschien wel iets te vroeg op de markt gekomen. Dat idee heb ik tenminste wel. Over bugs lees je genoeg en dat zit natuurlijk in elk spel bij de release dus bijzonder is het niet maar volgens mij was het nog niet klaar maar hadden ze geen keuze meer om het nog langer op zich te laten wachten. Maar goed dat wordt wel gefixed dus ik lig daar niet zo wakker van. Na de laatste Ofp patch was het spel prima te spelen en zaten er zo goed als geen gameplay verknoeiende bugs meer in. Als het zo met Arma ook is kan ik best wel leven met wat graphic glithes en dat soort dingen, daar stoor ik me totaal niet aan.

En je moet je wel bedenken, dit is een basis, het is een soort van grote Demo waar je je bekend mee kunt maken en daarna verder gaat met de mods. Dit is waar de Mod community van Ofp om heeft gevraagd, een upgrade naar de hedendaagse standaard om het gat tussen Ofp en Game2 op te vullen. Ik verwacht ondanks dat het misschien nog wat buggy is best wel veel van. Morgen zie ik hoe het echt is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twanjo
evilpin0 schreef op woensdag 22 november 2006 @ 21:18:
ik vindt hem top, gewoon weer ofp in een mooi nieuw jasje. Het ziet er bij allemaal mooi uit en draait goed. Ik zuig echt arse in die helies echt weer ff wennen herriner me dat het in ofp ook al zo lastig was.

wordt alleen gek van de tjechie briefings en map, snap er de ballen van.
Heb je hem legaal?

Eindelijk ik zeg een ding ! Stressen die pc! now back to game

[ Voor 7% gewijzigd door Twanjo op 22-11-2006 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twanjo
op mijn

P4 3,2 ghz
1,5 gig ram
7600gt AGP

draait hij maar beroerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikel205
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:02
Op mijn pc vind ik ArmA ook niet geweldig draaien, zeker in vergelijking met andere games. Graphics zijn wel mooi als je alles op high zet onder een fatsoenlijke resolutie, maar zelfs met medium settings heb ik altijd nog een lage framerate.

Ben voorlopig tevreden, kan ik een beetje oefenen met de single player missies. Ik ben Joint Operations gewend, dus is wel even omschakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Twanjo schreef op woensdag 22 november 2006 @ 21:28:
[...]

Heb je hem legaal?

Eindelijk ik zeg een ding ! Stressen die pc! now back to game
Lijkt me sterk dat hij de Tsjechie versie gekocht heeft :+

• Vuurvoske
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17:47

Vuurvoske

Nunquam cede!

ik vind het spel maar tegenvallen hoor. Had hier meer van verwacht. Vooral het aimen vind ik erg klote...

Beroeps brabander

• TweakJerommeke

TweakJerommeke

Stay a while and listen

Vuurvoske schreef op donderdag 23 november 2006 @ 00:21:
ik vind het spel maar tegenvallen hoor. Had hier meer van verwacht. Vooral het aimen vind ik erg klote...
Aimem is eigenlijk hetzelfde gebleven -> nog steeds een aim-box. Gaat hier soepel op: AMD 64 3000+ 1,5GB ram en x1950pro, alles op high behalve postprocess en AA. :)

Voor de rest is het ook gewoon OFP maar toch ff wachten op de 505 release zal wel stukken beter zijn. 8)7
Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.