Morgen is BTW een expo in Praag waar BI ook bij is.
op zich positief dat er een publisher is, maar de release date is echt triest
ik kan me niet voorstellen dat ze 'm dan pas willen releasen, zoals Placebo zegt (op Arma forum) bepaalt de publisher zelf de release date, maar hierdoor lopen ze een heleboel mis! (denk alleen al aan kerst...)
Ook las ik op het Arma forum dat er al mensen twijfelen aan de online distributie, als er een publisher is die de game zo laat op de markt brengt, zal er zeker minder verkocht worden als de game al maanden eerder (betaald) te downloaden is. Die gedachte deel ik absoluut, maar ik hoop wel dat we op een of andere manier wel in november al aan de game kunnen komen, desnoods Duits

Ook las ik op het Arma forum dat er al mensen twijfelen aan de online distributie, als er een publisher is die de game zo laat op de markt brengt, zal er zeker minder verkocht worden als de game al maanden eerder (betaald) te downloaden is. Die gedachte deel ik absoluut, maar ik hoop wel dat we op een of andere manier wel in november al aan de game kunnen komen, desnoods Duits

Er zijn de laatste tijd ook genoeg games uitgebracht die ze beter wat later konden releasen ipv te rushen om zo snel mogelijk te kunnen cashen.jeroen__online schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 21:25:
op zich positief dat er een publisher is, maar de release date is echt triestik kan me niet voorstellen dat ze 'm dan pas willen releasen, zoals Placebo zegt (op Arma forum) bepaalt de publisher zelf de release date, maar hierdoor lopen ze een heleboel mis! (denk alleen al aan kerst...)
Geen slechte beslissing als je het mij vraagt.
mee eensch, maar de game is feitelijk al op 10 november af, dat heeft BIS gezegd en daar stappen ze niet van af. De game wordt op 10 november al in Tsjechie en omstreken gereleased, dezelfde game (!), hoogstens met wat Engelse aanpassingen, krijgen wij pas in Q1 in de winkelsBrons schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 21:27:
[...]
Er zijn de laatste tijd ook genoeg games uitgebracht die ze beter wat later konden releasen ipv te rushen om zo snel mogelijk te kunnen cashen.
Geen slechte beslissing als je het mij vraagt.
De Duitse versie zal op 30 november verkocht worden, maar of deze ook Engels is is mij nog niet helemaal duidelijk. Zo ja, dan heb je grote kans dat dat precies dezelfde versie is als die in Nederland verkocht gaat worden...
Daar hopen we dan maar op.
Desnoods rij ik naar duitsland.
Desnoods rij ik naar duitsland.
I know what I know, I'll sing what I said, We come and we go, That's a thing that I keep In the back of my head
Willen ze het dl-en stimuleren ofzo... Beetje apart dat het zo laat komt... naja, valt ie iig goed te testen alvoor ik hem koop.
nieuwe trailer, getiteld 'US Forces trailer'
ziet er weer erg mooi uit, ze maken het wachten er niet makkelijker op he 
Ook wordt er nog een hoop gediscussieerd over de verschillende 'localised' versies van Arma; zo te lezen zullen alle versies Engels gesproken zijn, maar met de text in de lokale taal.
De eerste versie met Engelse text zal pas in Q1 2007 worden uitgegeven (door 505 Games, die ook in NL de game op de markt brengt dus), tenzij de downloadbare versie eerder én ook in het Engels beschikbaar zal zijn, maar daar weten we nog niets over.
Er is daarnaast ook nog een kans dat de eerstgereleaste Tsjechische versie vrij snel gemod wordt met Engelse text en toevallig uitlekt ofzo...
Ook wordt er nog een hoop gediscussieerd over de verschillende 'localised' versies van Arma; zo te lezen zullen alle versies Engels gesproken zijn, maar met de text in de lokale taal.
De eerste versie met Engelse text zal pas in Q1 2007 worden uitgegeven (door 505 Games, die ook in NL de game op de markt brengt dus), tenzij de downloadbare versie eerder én ook in het Engels beschikbaar zal zijn, maar daar weten we nog niets over.
Er is daarnaast ook nog een kans dat de eerstgereleaste Tsjechische versie vrij snel gemod wordt met Engelse text en toevallig uitlekt ofzo...

Nou, dan koop ik de duitse versie wel. Duitse menu's, dat moet nog wel lukken
Yo.
Die laatste screenshots zijn prachtig zeg, geweldig zeg. Ze hebben goeie kwaliteit, ziet er weer top uit.
Toen ik OFP kocht was hij 99 gulden ofzo, paar keer gespeeld, daarna heel veel spijt omdat het zo'n ongelofelijk bagger spel was.
Hopelijk is het wat beter geworden....
Hopelijk is het wat beter geworden....
Verwijderd
^^ Nou ik hoop het niet. 
De gameplay was voor het grootste deel al goed namelijk, maar was je vanzelf achter gekomen als je het iets vaker geprobeerd had..
EDIT, damn, die nieuwe US Forces video is geweldig!
Schiet me alleen een vraag te binnen, hoe zit het met de snelheid van de vliegtuigen? In crappy BF hebben ze die verlaagd omdat het anders te moeilijk werd en de maps te klein waren. Op een gegeven moment zag je een Harrier van boven over de bergen vliegen...het leek redelijk te echte snelheid te benaderen maar in andere scenes ook weer niet...
*Hoopt op nog zo'n video van de tegenpartij*
De gameplay was voor het grootste deel al goed namelijk, maar was je vanzelf achter gekomen als je het iets vaker geprobeerd had..
EDIT, damn, die nieuwe US Forces video is geweldig!
Schiet me alleen een vraag te binnen, hoe zit het met de snelheid van de vliegtuigen? In crappy BF hebben ze die verlaagd omdat het anders te moeilijk werd en de maps te klein waren. Op een gegeven moment zag je een Harrier van boven over de bergen vliegen...het leek redelijk te echte snelheid te benaderen maar in andere scenes ook weer niet...
*Hoopt op nog zo'n video van de tegenpartij*
[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2006 13:19 ]
Het werkt gewoon met Km/h, dus als je 500 vliegt, hoor je ook zeer snel voorbij te komen, vond 't in flashpoint zelfs wat langzaam soms.
AMD 5800X3D | MSI B450 Tomahawk MAX | 16GB DDR4 Crucial 3.200Mhz CAS 16 | PNY GeForce RTX 2060 | Samsung 970 Evo Plus 500GB
http://armed-assault.net/
Hier staan wat leuke foto's. Ook kun je daar de SE mooi zien, ziet er allemaal goed uit. Jammer dat het spel veel te laat uit komt en er hier waarschijnlijk niet eens een SE uitkomt.
Nieuwe screenshots op de frontpage. Ziet er weer goed uit, ook een filmpje trouwens, US forces maar stond hier boven ook al. Ziet er ook weer top uit.
Hier staan wat leuke foto's. Ook kun je daar de SE mooi zien, ziet er allemaal goed uit. Jammer dat het spel veel te laat uit komt en er hier waarschijnlijk niet eens een SE uitkomt.
Nieuwe screenshots op de frontpage. Ziet er weer goed uit, ook een filmpje trouwens, US forces maar stond hier boven ook al. Ziet er ook weer top uit.
[ Voor 28% gewijzigd door Steffy op 15-10-2006 09:58 ]
er is weer een nieuw (klein) interview uit, dit keer met Morphicon (de Duitse publisher). De enige nuttige info is dit:
Verder is er nog weinig nieuws over online distributie en dergelijke, terwijl ie over ongeveer een maand al gereleased wordt! (in Tsjechie) Hopelijk horen we er snel meer overAny news about the language support of the German Armed Assault copy? Can we pick English as our language in the final version?
Yes, there’s news …
Localization is in progress and recordings have already been finished.
Subtitles and menus will be in German. Voice output will remain English, except for reporters (intros and outros).
Ik denk niet dat die er nog gaat komen buiten de talen waarin de game nu uitgegeven gaat worden. Dus geen Engels/Frans/Spaan/Whatever. Alleen duits en meer van dat soort oostblok talen. Als een download trouwens goedkoper is dan de release in de winkel denk ik er over om eerst de duitse versie dan toch te kopen, mits goedkoper en redelijk geprijst, dus geen 45 downloaden en in de winkel 50 ofzo maar dat zie ik wel, later haal ik dan de engelse versie wel of ik wacht op een language pack, of van BIS zelf of 1 van de community.jeroen__online schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 12:51:
er is weer een nieuw (klein) interview uit, dit keer met Morphicon (de Duitse publisher). De enige nuttige info is dit:
[...]
Verder is er nog weinig nieuws over online distributie en dergelijke, terwijl ie over ongeveer een maand al gereleased wordt! (in Tsjechie) Hopelijk horen we er snel meer over
Beetje laat maaruhhW00fer schreef op maandag 11 september 2006 @ 17:35:
[...]
Welke tool gebruik jij om servers mee te spotten want ik zie echt nog maar 2 of 3 servers online ?
Gamespy Arcade werkt helemaal niet goed.
... ff uit mn hoofd:)
AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!
Dan zie je wel genoeg servers ja...maar iedereen speelt custom missies ofzo? Waarom kan ie dat niet gewoon dl-en ipv mij eraf te kicken
. Moet ik nu alle 'mission packs' gaan dl-en die er zijn ofzo...
Registreer je eens op http://nl.khazar.nl/news.php, download de gangbare addons, en kom gamen op de [NL]Dutch Dynamite server, elke avond goed bevolkt met voornamelijk CTF maps!Vos schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 21:24:
Dan zie je wel genoeg servers ja...maar iedereen speelt custom missies ofzo? Waarom kan ie dat niet gewoon dl-en ipv mij eraf te kicken. Moet ik nu alle 'mission packs' gaan dl-en die er zijn ofzo...
AMD 5800X3D | MSI B450 Tomahawk MAX | 16GB DDR4 Crucial 3.200Mhz CAS 16 | PNY GeForce RTX 2060 | Samsung 970 Evo Plus 500GB
De trailer ziet er redelijk leuk uit. Maar wat ik zo jammer vind, en dat had ik bij OFP ook, is dat de models stukken mooier zijn dan het landschap. De models zien er allemaal heel goed en gedetailleerd uit, schaduwen zijn heel mooi, maar vervolgens komen ze met zo'n geblurred landschap met de meest pixelige bomen die ik in mijn hele leven heb gezien (zelfs in Delta Force heb ik betere bomen gezien). Het gras oogt ook een beetje rommelig.
Maargoed, we zullen zien wat voor spel dit wordt, lijkt me zeker grappig om eens te spelen.
Maargoed, we zullen zien wat voor spel dit wordt, lijkt me zeker grappig om eens te spelen.
Patriot schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 21:39:
De trailer ziet er redelijk leuk uit. Maar wat ik zo jammer vind, en dat had ik bij OFP ook, is dat de models stukken mooier zijn dan het landschap. De models zien er allemaal heel goed en gedetailleerd uit, schaduwen zijn heel mooi, maar vervolgens komen ze met zo'n geblurred landschap met de meest pixelige bomen die ik in mijn hele leven heb gezien (zelfs in Delta Force heb ik betere bomen gezien). Het gras oogt ook een beetje rommelig.

Ik zal niet zeggen dat je niet gelijk hebt maar het landschap is prima hoor, bos en het landschap ziet er prima uit, tot Oblivion heeft geen enkele game ooit zulke mooie landschappen gehad maar dat het minder is dan de objects is logisch, je hebt nu al een NASA computer nodig wil het op max kunnen draaien, met alles zo mooi is er nog geen systeem op aarde wat het draaien kan denk ik
weer nieuwe filmpjes, dit keer van de Duitse publisher morrphicon:
we kunnen dus zwemmen in Arma, das al een hele verbetering
voorwaarde daaraan is wel:
Het gebouw dat aan gort geschoten wordt is echter wel ietwat 'kort door de bocht' geanimeerd...
Er is ook weer een nieuw interview, trouwens
bron: Arma forum(metalchris,Oct. 19 2006,01:59)
Anyone seen these before ?
House destruction
Heli flying
Evasive rolling
Swimming
The videos are from Morphicon , the german publisher
Edit : Found them on www.pcgames.de
we kunnen dus zwemmen in Arma, das al een hele verbetering
voorwaarde daaraan is wel:
Evasive rolling ziet er ook interessant uit, leuke feature die in heftige gevechten best handig kan zijn, denk ik.(WhoCares,Oct. 18 2006,08:37)
Regarding swimming and equipment - in whatever thread it was where Placebo made his 'Never say never' post, if I remember correctly, a few posts later someone said he saw (I can't remember whether in a video or convention) that when you drop into the water the character will throw away his equipment to be able to swim.
Het gebouw dat aan gort geschoten wordt is echter wel ietwat 'kort door de bocht' geanimeerd...
Er is ook weer een nieuw interview, trouwens
Van de gebouwen was een paar dagen geleden ook een filmpje, dat is echt gewoon slecht hoor, echt heel slecht. Laat het er dan uit, het lijkt nu zo amateur mod achtig.
Zwemmen is heel mooi gedaan, ook als je stil hangt blijf je watertrappelen zoals ik dat zo snel kan zien. Dat is heel goed, animaties zijn echt top bij dit spel, Ofp was voor zijn tijd al aardig maar dit is zoveel beter dan welk spel ook.
Dat rollen is wel handig, ik weet niet meer bij welk spel je het ook had maar ik heb het eens eerder gezien. Vooral handig als je om een hoekje ligt en onder vuur komt, rol je snel achter het object om dekking te nemen.
Ziet er goed allemaal. Toch maar de duitse versie bestellen op Amazon
Zwemmen is heel mooi gedaan, ook als je stil hangt blijf je watertrappelen zoals ik dat zo snel kan zien. Dat is heel goed, animaties zijn echt top bij dit spel, Ofp was voor zijn tijd al aardig maar dit is zoveel beter dan welk spel ook.
Dat rollen is wel handig, ik weet niet meer bij welk spel je het ook had maar ik heb het eens eerder gezien. Vooral handig als je om een hoekje ligt en onder vuur komt, rol je snel achter het object om dekking te nemen.
Ziet er goed allemaal. Toch maar de duitse versie bestellen op Amazon
America's ArmySteffy schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 19:18:
Ik heb net de US forces trailer bekeken.
Enige wat ik nogal sneu vind zijn de piloten in de jets, die hebben een infantry uniform aan. Slordig foutje in een game die realistisch probeert te zijn.
404 error: File not found | PSN: The_Bash
De sfeer is top zeg, die lichtflitsen, de chaos, het vuur de rook. Alles. Ziet er erg goed uit, je bent in de nacht gelijk je cover van de nacht kwijt doordat brandende objecten de omgeving verlichten, leuk voor MP.
Het landschap oogt gewoon erg flets. Op wat gras (wat er in bijv. Battlefield 2 mooier uit ziet) na, dat gras moet je bovendien niet zien tegen een lichte achtergrond omdat je dan erg vreemde pixelige randjes krijgt, is het een solide kleur. De bomen zijn wat kaal en naar mijn mening echt niet mooi, ik heb bomen gezien die er heel wat beter uit zagen.
EDIT: Ok, ik neem het na het zien van het 'Heli Flying' filmpje terug, het valt mee met de bomen. En het landschap kom ik wel overheen. Het kwam vast door de view distance dat ze in het US Forces filmpje niet erg mooi waren.
Wel vind ik dat house destruction ERG lomp. Alsof er een grote stofzuiger onder staat die het huis opzuigt.
EDIT: Ok, ik neem het na het zien van het 'Heli Flying' filmpje terug, het valt mee met de bomen. En het landschap kom ik wel overheen. Het kwam vast door de view distance dat ze in het US Forces filmpje niet erg mooi waren.
Wel vind ik dat house destruction ERG lomp. Alsof er een grote stofzuiger onder staat die het huis opzuigt.
[ Voor 32% gewijzigd door Patriot op 19-10-2006 22:00 ]
In OFP zag het opblazen van een huis er uit alsof het ding van karton wasPatriot schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 21:57:

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Wel jammer dat veel mensen de graphics blijven vergelijken met simpele FPS games als BF2 enzo. Dit is echt appels en peren vergelijken. De speelvelden van ArmA zijn echt een factor 100x zo groter dan die van BF2 en anderen. Verder is de hele gameplay heel anders van opzet (veel uitgebreider). Met deze opzet van een game is het onmogelijk om ook state-of-the-art graphics erin te verwerken en ook nog acceptabele framerates te krijgen.Patriot schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 21:57:
Het landschap oogt gewoon erg flets. Op wat gras (wat er in bijv. Battlefield 2 mooier uit ziet) na, dat gras moet je bovendien niet zien tegen een lichte achtergrond omdat je dan erg vreemde pixelige randjes krijgt, is het een solide kleur. De bomen zijn wat kaal en naar mijn mening echt niet mooi, ik heb bomen gezien die er heel wat beter uit zagen.
Hoezo is de gameplay uitgebreider? Ik trek je niet in twijfel hoor, maar weet daar weinig van af en wil dat eigenlijk wel weten 
Ik geloof gerust dat de maps groot zijn, maar ik kan me niet voorstellen dat het hierdoor onmogelijk is 'state-of-the-art' (BF2 is niet echt state-of-the-art meer te noemen) graphics te implementeren.
Ik geloof gerust dat de maps groot zijn, maar ik kan me niet voorstellen dat het hierdoor onmogelijk is 'state-of-the-art' (BF2 is niet echt state-of-the-art meer te noemen) graphics te implementeren.
In OFP/ArmA heb je in veel missies een levendige wereld waar burgers rondlopen en -rijden, dat heb ik in vrijwel geen enkele andere FPS-game nog gezien..Patriot schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 19:25:
Hoezo is de gameplay uitgebreider? Ik trek je niet in twijfel hoor, maar weet daar weinig van af en wil dat eigenlijk wel weten
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
hier kunnen we eindeloos over doorgaanPatriot schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 19:25:
[...]
Echter, als we kijken naar VBS (1 & 2, de 'militaire versie' van Flashpoint/Arma), ook van BIS, zien we een veel rijkere uitvoering van een vergelijkbaar pakket, puur en alleen om dat dat een kleine en specifieke afzetmarkt heeft en IMO bijna op verzoek wordt uitgebreid en gemaakt. VBS heeft wel al (de mogelijkheid tot) fully destructable buildings, VBS had al een meer up-to-date graphics engine (dan OFP iig), VBS had al multiple gunner positions voor deze in Arma kwamen, VBS biedt al de mogelijkheid tot 'player movement in moving vehicles'...
Uiteraard zijn beide 'games' (VBS en OFP/Arma) erg nauw gerelateerd, maar de afzetmarkt is totaal anders, ik stel me zo voor dat BIS voor VBS bijna kan zeggen: jullie willen <dit>, wij maken het en je hebt er <zo'n> systeem voor nodig, anders speelt het als bagger! Op de consumentenmarkt is dat nauwelijks te verkopen, lijkt me.
Terug naar je vraag: de know-how is er wel (en niet alleen bij BIS), maar als je ermee je publiek te erg beperkt, heeft zo'n 'zware' game uitbrengen nog geen zin, of je bent zo lang bezig met optimaliseren dat je game al lang weer achterhaald is.
Hier kun je natuurlijk tegenin brengen 'dat dit er echt niet mooi uitziet', maar je moet ergens de grens trekken mbt het bovenstaande en bovendien: beter graphics brengt een hoop meer werk met zich mee (gevolg: alsmaar verschuivende deadlines, uiteindelijk achterhaalde game) of gaat ten koste van de content/gameplay/whatever, iets wat het succes van je game ook niet ten goede zal komen.
De command-interface om je squad aan te sturen, de AI is vrij uitgebreid en de scripting engine is ook erg uitgebreid. Wanneer je BF2 in singleplayer speelt, is er eigenlijk nauwelijks sprake van AI. Ik moet zeggen dat ik niet veel moderne FPS games ken hoor, maar OFP was toen hij net uitkwam ook niet grafisch de top. Ik heb niet veel verstand van 3D-engines, maar ik kan me voorstellen dat dergelijk grote speelwerelden niet vloeiend op een mid-end pc te renderen zijn met al te ingewikkelde graphics.Patriot schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 19:25:
...
op William's Blog is een nieuw filmpje gepost
de kustlijn en het water zien er echt supermooi uit vind ik, daar hebben ze echt een heel goede zaak mee gedaan
ja ziet er leuk uit dat water. Ik heb echt een nieuwe pc nodig:P
Merge wuurd 't beter
Zo ga je ff de warme zon op zoeken, staat je naast koud vies weer, ook nog een release date te wachten van Q1 2007. Ereg jammer weer.
OFP was toch wel erg gelikt toen het uitkwam. Was ook wel heel snel achterhaald. Maar via verschillende updates ziet het er nog steeds erg gelikt uit.
Spiegelende effecten, betere models, mooi sky en ga zo maar door en dat zal ook wel gebeuren met ArmA. Dat duurd mischien een jaar. Maar komen zal het zeker.
Daarbij is ArmA of OFP geen BF. BF is schiet spelletje ala arcade, terwijl ArmA,OFP een simulator is. Je zal tenslot niet zien dat het leger gaat oefenen met BF, dus de nadruk van het spel is dus ook niet bij de graphics, maar bij de game(play).
(Ik krijg de indruk dat dit nog vaak herhaald zal gaan worden, waneer de game eenmaal te koop is)
Dus zoals TheLemon ook al zei, de vergelijking slaat nergens op. (Ja het draaid op een pc, and that is all)
btw, wat is de website van 505 games (en dat is toch niet 505 games street ?)
OFP was toch wel erg gelikt toen het uitkwam. Was ook wel heel snel achterhaald. Maar via verschillende updates ziet het er nog steeds erg gelikt uit.
Spiegelende effecten, betere models, mooi sky en ga zo maar door en dat zal ook wel gebeuren met ArmA. Dat duurd mischien een jaar. Maar komen zal het zeker.
Daarbij is ArmA of OFP geen BF. BF is schiet spelletje ala arcade, terwijl ArmA,OFP een simulator is. Je zal tenslot niet zien dat het leger gaat oefenen met BF, dus de nadruk van het spel is dus ook niet bij de graphics, maar bij de game(play).
(Ik krijg de indruk dat dit nog vaak herhaald zal gaan worden, waneer de game eenmaal te koop is)
Dus zoals TheLemon ook al zei, de vergelijking slaat nergens op. (Ja het draaid op een pc, and that is all)
btw, wat is de website van 505 games (en dat is toch niet 505 games street ?)
"Is your mother proud of you ?"
http://www.505gamestreet.com/ Inderdaad, nieuwe website zou binnen een paar dagen online komen, ze hebben nog nooit PC games uitgebracht, en ze hadden de site verdeeld in PS2/GBA/Nintendo DS etc.. en daar moet dus PC bij komen.. een hele toer blijkbaar, het flashmenu aanpassen
Verwijderd
Dus uit de reacties uit dit topic blijkt dat de duitse versie eerder komt? Deze maand al of in november ofzo. Ik ga dan de duitse wel kopen maakt mij niet zoveel uit, ik kom er wel uit met de menu's enzo.
juist, dat is te vinden op het Arma forum:Verwijderd schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 19:40:
Dus uit de reacties uit dit topic blijkt dat de duitse versie eerder komt? Deze maand al of in november ofzo. Ik ga dan de duitse wel kopen maakt mij niet zoveel uit, ik kom er wel uit met de menu's enzo.
(das wellicht iets voor de TS, want men lijkt moeite te hebben dit te vindenWell, and now, confirmed dates and countries.
Country / Publisher / Date
EU&others / 505 Games / q1 2007 (See "Countries included on 505 distribution" section)
Austria / Morphicon / 30/11/06
Czech Republic /BIS&JRC&CQE / 10/11/06
Germany / Morphicon / 30/11/06
Poland / Lem / 10/11/06
Russia / Akella / 28/11/06
Switzerland / Morphicon / 30/11/06
Slovakia / BIS&JRC&CQE / 10/11/06
Countries included on 505 distribution according placebo:
I'm still waiting for confirmation but the information I've received is that the 505 deal includes: South Africa, Japan, Australia & New Zealand amongst other countries, full list is:
United Kingdom, France, Italy, Spain, Finland, Denmark, Sweden, Norway, Netherlands, Belgium, Luxembourg, South Africa, Australia, New Zealand, Iceland, Ireland, Andorra, San Marino, The Vatican City, Greece, Portugal, Croatia, Serbia & Montenegro, Bosnia, Slovenia, Lichtenstein, Cyprus, Malta, Turkey, Japan.
Online distribution Date: N/A
Inderdaad mooi filpmje, zeker als ik me de chopper actie herinner van OFP als je langs de kust vloog. Alleen de golfslag slaat nergens op, soms zie je ze gewoon van de kust af rollen. Maar ja, dat is miereneukerij, het ziet er verder erg goed uit.
Dan maar Duitse menu's.
Ik ga niet tot 2007 wachten
Ik ga niet tot 2007 wachten
Yo.
Dat denk ik ook wel, niet van BIS zelf denk ik maar de community maakt er zeker weten wel 1. Alles is engels gesproken en een missie lezen in het duits zal ook wel lukken, niet voor niets vroeger op de MAVO duits als examen vak gehad. Had er ook nog een 7 op als ik het me goed herinner

@Jeroen: Good poin, niets op in te brengen 
@TheLemon: Eigenlijk hetzelfde argument als Jeroen. Het is zo inderdaad beter te spelen op mid-end PC's.
Maargoed, als het spel uitkomt merk ik wel of ik het wat vind, op de af en toe wat koddige graphics na lijkt het me namelijk wel een leuk spel.
@TheLemon: Eigenlijk hetzelfde argument als Jeroen. Het is zo inderdaad beter te spelen op mid-end PC's.
Maargoed, als het spel uitkomt merk ik wel of ik het wat vind, op de af en toe wat koddige graphics na lijkt het me namelijk wel een leuk spel.
Verwijderd
Met hoeveel mensen kun je dit spel max spelen ? 64 of 128
Btw ik vind het er nou niet echt uber uitzien
Gameplay zou wel fijn zijn als je ook echt over je geweer kan aimen zoals in cod2
Btw ik vind het er nou niet echt uber uitzien

Gameplay zou wel fijn zijn als je ook echt over je geweer kan aimen zoals in cod2
Afhankelijk van de hardware: er zal vast wel een server met een überconfig zijn/komen met specs die boven de 100 spelers soepel zal kunnen laten spelen.
Gemiddeld zal het toch al snel tegen de 50 (25v25 dus) spelers aan gaan lopen ben ik bang, écht snelle servers zijn uiteraard erg prijzig. Het leuke is, dat de AI hier dus niet meegeteld wordt.
Stel je voor: goede server, goed datacenter: 50v50 menselijke spelers, met elk 10-15 AI onder controle: dat zijn battles van 1000-1500 soldaten, over het hele eiland! Denk aan de mogelijkheden voor LANparties waar bandbreedte geen probleem is
Gemiddeld zal het toch al snel tegen de 50 (25v25 dus) spelers aan gaan lopen ben ik bang, écht snelle servers zijn uiteraard erg prijzig. Het leuke is, dat de AI hier dus niet meegeteld wordt.
Stel je voor: goede server, goed datacenter: 50v50 menselijke spelers, met elk 10-15 AI onder controle: dat zijn battles van 1000-1500 soldaten, over het hele eiland! Denk aan de mogelijkheden voor LANparties waar bandbreedte geen probleem is
Gelukkig is het niet zoals CoD2 want dat is niet realistisch. En dat het er niet mooi uit ziet is deels flauwekul. Het is geen Far Cry of Doom 3 maar je krijgt er wel veel meer voor terug dan een beetje door kleine ruimtes rennen of beperkte stukjes zoals bij Far Cry, het is honderden vierkante Kilometers met alles er op en er aan. Dorpen, steden, bruggen, rivieren, etc, etc, etc. Dat zie ik in geen van de hedendaagse games en ja je moet ergens op inleveren. De gameplay gaat bij dit spel voor alles dus ik kijk er heel erg naar uit, beter minder mooi goeie gameplay en goed speelbaar dan een game als Far Cry, Doom 3, HL2, etc. Heel mooi maar kut gameplay en er is geen flikker aanVerwijderd schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 15:36:
Met hoeveel mensen kun je dit spel max spelen ? 64 of 128![]()
Btw ik vind het er nou niet echt uber uitzien![]()
Verwijderd
Absoluut waar,
Maar aiming down the sight vind ik toch wel realistischer als de aim zoals die bij CSS en bij AA is.
Terwijl ze altijd zeggen dat die games zeer realistisch zijn
Maar aiming down the sight vind ik toch wel realistischer als de aim zoals die bij CSS en bij AA is.
Terwijl ze altijd zeggen dat die games zeer realistisch zijn
css is niet reals. AA wel een heel stuk.
Bij Arma, kun je gewoon door de Ironsights van je gun kijken ben maar niet bang.
Je hebt zelfs geen croshair maar een soort ironsight cross.
Bij Arma, kun je gewoon door de Ironsights van je gun kijken ben maar niet bang.
Je hebt zelfs geen croshair maar een soort ironsight cross.
I know what I know, I'll sing what I said, We come and we go, That's a thing that I keep In the back of my head
http://www.amazon.de/Morp...2945?ie=UTF8&s=videogames
van amazon
of van bol.de
http://www.bol.de/shop/bd...091142.html?jumpId=332526
van amazon
of van bol.de
http://www.bol.de/shop/bd...091142.html?jumpId=332526
ach ja, zodra die duitse uitkomt. ff de torrent aanzetten.
en wanneer de officiele engelse (of nl) uit komt, naar de winkel racen, of nog beter thuis laten bezorgen.
is mischien niet zo netjes, maar ik wil de doos, enkel niet de duitse doos en ga ook niet wachten met spelen tot waneer 505 het eindelijk gaat uitgeven.
bovendien, kan ik dan ff oefenen, voor als het echte online werk zal beginnen met de officele versie.
Lijkt me btw wel leuk als we een GoT clan gaan oprichten ?
en wanneer de officiele engelse (of nl) uit komt, naar de winkel racen, of nog beter thuis laten bezorgen.
is mischien niet zo netjes, maar ik wil de doos, enkel niet de duitse doos en ga ook niet wachten met spelen tot waneer 505 het eindelijk gaat uitgeven.
bovendien, kan ik dan ff oefenen, voor als het echte online werk zal beginnen met de officele versie.
Lijkt me btw wel leuk als we een GoT clan gaan oprichten ?
[ Voor 20% gewijzigd door spider op 27-10-2006 20:51 ]
"Is your mother proud of you ?"
ik verwacht eigenlijk nog een multiplayer demo van AA. Die zou nog voor de release uitgebracht worden namelijk. Daar zou ik al tevreden mee zijn, om de tijd te doden tot begin volgend jaar.
Fuck it. Ik bestel gewoon de Duitse versie
Dieser Artikel wird am 30. November 2006 erscheinen.
Zo moeilijk kunnen Duitse menu's niet zijn
Dieser Artikel wird am 30. November 2006 erscheinen.
Zo moeilijk kunnen Duitse menu's niet zijn
Yo.
Dat was ik dus ook al van plan, plus er komt echt een een language pack voor engels uit binnen een paar dagen of een paar weken, kwestie van tijd natuurlijk, en de officiele engelse kun je na de release van het spel in engeland vast overal wel downloaden.
de laatste info die ik daarover las, was dat er idd eerst een MP demo uit zou komen (daarna pas SP). Of deze voor de (Tsjechische) release uitkomt is een tweede, want ze beginnen pas aan de demo als de volledige game 'gold' is.Maikel205 schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 22:39:
ik verwacht eigenlijk nog een multiplayer demo van AA. Die zou nog voor de release uitgebracht worden namelijk. Daar zou ik al tevreden mee zijn, om de tijd te doden tot begin volgend jaar.
En over het talen-gedoe: het enige wat we kunnen doen naast speculeren is: wachten!
Ind. Een got Arma communty lijkt me zeer leuk.
Ik heb zoiets bij bol.de besteld voor 44 euro incl verzendkosten.
Nu wachten tot de 30ste november.
Verwijderd
Volgens de beschrijving van dit filmpje zit er een Real Time Mission Editor in game2
(of was dit al bekend?
)
btw waarom ze dat dan niet gelijk in armed assault gooien, het lijkt toch aardig te werken in dat filmpje
(of was dit al bekend?
btw waarom ze dat dan niet gelijk in armed assault gooien, het lijkt toch aardig te werken in dat filmpje
This video shows off the real-time mission editing capability of Virtual Battlespace 2, the military training simulator based off of Armed Assault.
This real-time editing is supposed to be a feature of the as-yet-unnamed sequel to Armed Assault, currently known as "Game2".
Blijf jij eens mooi bij BF!!!!Pepperana schreef op zaterdag 28 oktober 2006 @ 15:32:
Ind. Een got Arma communty lijkt me zeer leuk.
En je hebt nog eens geen sig met daarin een verwijzing naar HuT
Formd-T1 Custom Loop 5600X 6800XTMNB
Verwijderd
Ik wacht nog altijd met smart tot er eindelijk eens een definitieve release date bekend wordt gemaakt. Op dit moment is BIS echt te terughoudend met het uitbrengen van nieuws omtrent ArmA...! Maar goed; communiceren is nooit hun beste kant geweest. Laten we hopen dat het wachten word beloond :-)
Zijn er overgens hier nog menschen die nog geregeld OFP incl mods spelen?
Datum is bekend maar niet voor bijna iedereen. Ik haal de duitse versie gewoon want het is toch allemaal engels behalve de tekst. Duits lezen is makkelijk, nog langer wachten is voor mij echt geen optie, plus ik wil gelijk online kunnen.Verwijderd schreef op donderdag 02 november 2006 @ 12:40:
Ik wacht nog altijd met smart tot er eindelijk eens een definitieve release date bekend wordt gemaakt. Op dit moment is BIS echt te terughoudend met het uitbrengen van nieuws omtrent ArmA...! Maar goed; communiceren is nooit hun beste kant geweest. Laten we hopen dat het wachten word beloond :-)
het is wachten op het nieuwsbericht dat de game 'gold' is (voor de release in tsjechie), maar in principe staan de laatstgenoemde data nog gewoonVerwijderd schreef op donderdag 02 november 2006 @ 12:40:
Ik speel zelf nog geregeld Flashpoint (afgelopen 3 avonden zelfs nog
Ik krijg opf niet aan de gang online.
Hoe spelen jullie dat. ik heb de Cold war crises. edition 1.46
Ik heb m'n glazen bol niet bij me.Pepperana schreef op donderdag 02 november 2006 @ 22:29:
Ik krijg opf niet aan de gang online.
Als je nou even iets zou toelichten...
Nou ik zou graag een keer Opf online willen spelen.
Aangezien mij dit niet lukt vraag ik om hulp.
Wat heb je allemaal nodig om het online te spellen.Ingame lukt het met niet om via multiplayer online te game.
Wat heb je allemaal nodig om het online te spellen.Ingame lukt het met niet om via multiplayer online te game.
Specs, probleem, eventuele foutmelding, wat heb je al geprobeerd. Dat soort infoPepperana schreef op zaterdag 04 november 2006 @ 20:45:
Nou ik zou graag een keer Opf online willen spelen.
sar·cas·me (het ~)
1. bittere, bijtende spot
Ik denk dat je Resistance er ff bij moet kopen of downloaden, volgens mij speelt echt niemand 1.46 meer..
Dus: koop Resistance (uitbreiding), dat is v1.75. Download & installeer patch 1.96, en ga via multiplayer naar de servers
Dus: koop Resistance (uitbreiding), dat is v1.75. Download & installeer patch 1.96, en ga via multiplayer naar de servers
Via Gamespay Arcade wordt nog wel een beetje OFP 1.46 gespeeld hoor.
Veel nieuwe ingame Footage van Armed assault.
Deze beelden zijn op een beurs in tjechie opgenomen.
http://armed-assault.net/news/igromir-expo.html
Wat in godsnaam is dat voor websitePepperana schreef op maandag 06 november 2006 @ 11:57:
Veel nieuwe ingame Footage van Armed assault.

Hum
Je gaat gewoon naar dat harddisk icoontje, en dan sla je elk .mpg of .mov afzonderlijk op.
Ik weet niet wat jij verkeerd doet, mar het is al 10 mensen gelukt die ik ken.
Je gaat gewoon naar dat harddisk icoontje, en dan sla je elk .mpg of .mov afzonderlijk op.
Ik weet niet wat jij verkeerd doet, mar het is al 10 mensen gelukt die ik ken.
Idd, FTP is lekker snel ook : )
100-300 kb/s, goed te pruimen.
100-300 kb/s, goed te pruimen.
Zo *knip Duitse versie besteld. Je moet wat
[ Voor 25% gewijzigd door Crash op 07-11-2006 09:55 . Reden: let een beetje op met wat je zegt ;) ]
Yo.
Ik speel sinds 1.5 Americas Army maar dit is de game waar ik naar uit kijk omdat de community in AAO klein wordt en ik in deze game wel potentie zie en ik in de game-ontwikkeling door het Amerikaanse Leger meer en meer gekonkel ga zien.
Is er een link voorhanden waar verklaard wordt dat je de engelse taal kunt downloaden als je de duitse versie koopt?
Is er een link voorhanden waar verklaard wordt dat je de engelse taal kunt downloaden als je de duitse versie koopt?
[ Voor 5% gewijzigd door Zillion01 op 07-11-2006 01:37 ]
Nee er daar zou ik ook maar niet van uit gaan dat dat gaat gebeuren natuurlijk. Daar zal de uitgever wel wat over in het contract hebben gezet. Ga er dus maar gewoon van uit, Engelse versie is voorjaar 2007 beschikbaar, duitse en andere oost europese landen deze maand nog.Zillion01 schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 01:35:
Ik speel sinds 1.5 Americas Army maar dit is de game waar ik naar uit kijk omdat de community in AAO klein wordt en ik in deze game wel potentie zie en ik in de game-ontwikkeling door het Amerikaanse Leger meer en meer gekonkel ga zien.
Als trouwens de engelse versie uit is download ik die gewoon, duitse serial zal vast wel werken op een engelse hoop ik
De "face.jpg" uit OFP is er weer, alleen nu véél gedetailleerder! 1024x1024, en het puike is dat je alles kan veranderen net zoals "vroegah"
Tevens kan je nu de armen etc aanpassen, het uniform zelf niet. Aleen de "huid" zegmaar.
Link naar img: http://armed-assault.net/.../human-texture_1_1544.jpg
Wordt weer lachen dingen photoshoppen als Saddam, Bush, clowns etc, heerlijk
Nieuwe filmpjes staan op deze FTP. Check de last modified date voor de meest recente, een paar filmpjes zijn 8-10 minuten lang, er leuk om te kijken hoe 't er allemaal uit ziet
Link naar img: http://armed-assault.net/.../human-texture_1_1544.jpg
Wordt weer lachen dingen photoshoppen als Saddam, Bush, clowns etc, heerlijk
Nieuwe filmpjes staan op deze FTP. Check de last modified date voor de meest recente, een paar filmpjes zijn 8-10 minuten lang, er leuk om te kijken hoe 't er allemaal uit ziet
Ondanks de zeer brakke cam-kwaliteit van de filmpjes vind ik dit wel zeer indrukwekkend. Vooral die lange filmpjes van bijv. City of die met die chopper. Je ziet echt hoe groot die stad alleen al is en hoe gedetailleerd. De framerate is ook erg goed te noemen, als je de lage specs bekijkt (Athlon 3000+ met een 6600GT).
Als je deze filmpjes ziet is het echt een hele grote stap vanaf OFP en kan hij zeker elke vergelijking met BF2 of Ghost Recon o.i.d. met glans doorstaan.
Als je deze filmpjes ziet is het echt een hele grote stap vanaf OFP en kan hij zeker elke vergelijking met BF2 of Ghost Recon o.i.d. met glans doorstaan.
Duitse versie is net Gold gegaan! \o/ 30.11.2006 in Duitsland te koop. Yay
Ik kan niet wachten man.
TweakJerommeke schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 18:36:
Duitse versie is net Gold gegaan! \o/ 30.11.2006 in Duitsland te koop. Yay![]()
Hij is besteld
Yo.
Goed nieuws, misschien dat we binnen kort ook een demo kunnen verwachten.
Wat ik rond Arma en de release wel wat vreemd vind zijn de problemen wat betreft het verschepen van het spel. Nu gold, 30 november in de winkel. Gister op 6 nov is bv Medieval 2 ook gold gegaan en dat spel ligt al op 10 november in de winkel
En dan gaan ze ons wijs maken dat het spel in het engels wereldwijd releasen 5 maanden nodig heeft. Ok SEGA is geen kleine uitgever maar lijkt me sterk dat een klein bedrijf 5 maanden nodig heeft wat een ander in een paar dagen kan. Nu zal voor Medieval alles op de disc na al wel klaar liggen maar een paar honderduizend doosje laten maken kost ook geen maanden, boekjes rollen ook met duizenden per dag van de band. Ik vraag me af waar het probleem zit maar ik wacht niet op de engels, met duits kan ik ook prima leven.
Wat ik rond Arma en de release wel wat vreemd vind zijn de problemen wat betreft het verschepen van het spel. Nu gold, 30 november in de winkel. Gister op 6 nov is bv Medieval 2 ook gold gegaan en dat spel ligt al op 10 november in de winkel

Heh??? En iets terug beweer je dat er een language pack uit komt?Steffy schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 08:15:
[...]
Nee er daar zou ik ook maar niet van uit gaan dat dat gaat gebeuren natuurlijk. Daar zal de uitgever wel wat over in het contract hebben gezet. Ga er dus maar gewoon van uit, Engelse versie is voorjaar 2007 beschikbaar, duitse en andere oost europese landen deze maand nog.
Als trouwens de engelse versie uit is download ik die gewoon, duitse serial zal vast wel werken op een engelse hoop ik
Volgens http://armed-assault.net/ komt er binnen enkele dagen een mp demo uit... of ik dat moet geloven weet ik niet, wel is bekend dat de publiciteit rondom Armed Assault behoorlijk amateuristisch is dus wie weet.
De Poolse release ligt op 24 nov: voor die tijd komt er een demo uit heeft Placebo gezegd. Dus tussen nu en 24 nov, waarschijnlijk op 't laatste moment.
Die komt er ook zeker wel hoor, alleen weet ik wel zeker geen officiele. Maar de community zal er zeker wel wat aan gaan doen, vooral nu de situatie er zo voor staat. Op bepaalde Ofp forums heb ik er namelijk al mensen over gehoord.Zillion01 schreef op donderdag 09 november 2006 @ 16:31:
[...]
Heh??? En iets terug beweer je dat er een language pack uit komt?
Volgens http://armed-assault.net/ komt er binnen enkele dagen een mp demo uit... of ik dat moet geloven weet ik niet, wel is bekend dat de publiciteit rondom Armed Assault behoorlijk amateuristisch is dus wie weet.
Een MP demo zou uitkomen voor de duitse release, of het binnen enkele dagen is weet ik niet, dat kan ook wel eens over 2 weken zijn 1 dag voor de release.
En ja over de berichtgeving rond Arma, bij BIS zijn het geen helden en die hebben ook geen PR afdeling, dat doet normaal de uitgever en dat is maar een kleine jonge dus onervaren maar dat zijn we allemaal gewend van BIS, codemasters was bij Ofp ook geen held in het release van info.
Dit is de website van de uitgever in zowat heel Europa: http://www.505gamestreet.com/
Belooft veel goeds, de site staat al 2 weken zo
Belooft veel goeds, de site staat al 2 weken zo

Al 3 weken denk ik.
Is vandaag 10 nov. niet de releasedate in Tjechie??
Er komen een paar reviews aan van mensen die een trip naar tjechie hebben gemaakt, en daar bij Bis geweest zijn en een presentatie gehad hebben.Ook hebben ze een Lannetje gehad waar ze 3 uur mochten spelen.http://www.armamods.net/index.php?ind=blog&op=home&idu=2
Maar voor ons die in duitsland hebben besteld, is het nog 20dagen
Er komen een paar reviews aan van mensen die een trip naar tjechie hebben gemaakt, en daar bij Bis geweest zijn en een presentatie gehad hebben.Ook hebben ze een Lannetje gehad waar ze 3 uur mochten spelen.http://www.armamods.net/index.php?ind=blog&op=home&idu=2
20 dagen!!!!!Pepperana schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 11:35:
Al 3 weken denk ik.
Yo.
Verwijderd
Ik zag op het Armed Assault forum al een paar tsjechische reviews staan.
Die vielen wel erg tegen, een 5.5, 7.0 en een 6.5.
http://www.flashpoint1985...a08e0;act=ST;f=64;t=54546
Best wel dramatisch eigenlijk, had wel tussen de 8 en 9 verwacht.
Link is doodVerwijderd schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 12:51:
Ik zag op het Armed Assault forum al een paar tsjechische reviews staan.
edit: Lol het hele BIS forum ligt er uit zo te zien
[ Voor 6% gewijzigd door Steffy op 11-11-2006 13:13 ]
Verwijderd
Yup, forum is plat.Steffy schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 13:09:
[...]
Link is dood
edit: Lol het hele BIS forum ligt er uit zo te zien
Maar ik heb die cijfers niet verzonnen hoor.
Had ze zelf ook graag wat hoger gezien.
Het zegt natuurlijk niet veel, een duitse review gaf 6 uit 6 en een ander 5.5. De ene is misschien super fan en geeft een 10. De ander vind er niks aan en geeft een 5.5. In sommige reviews staat soms letterlijk dat het hun spel type niet is. Tsja dan moet je het niet reviewen. Ik wacht wel even op een echte review in plaats van een user review, daar kan je toch niet op afgaan.Verwijderd schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 15:06:
[...]
Yup, forum is plat.
Maar ik heb die cijfers niet verzonnen hoor.![]()
Had ze zelf ook graag wat hoger gezien.
Verwijderd
Maarja als een spel echt goed is dan geeft je het geen 5.5.Steffy schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 15:35:
[...]
Het zegt natuurlijk niet veel, een duitse review gaf 6 uit 6 en een ander 5.5. De ene is misschien super fan en geeft een 10. De ander vind er niks aan en geeft een 5.5. In sommige reviews staat soms letterlijk dat het hun spel type niet is. Tsja dan moet je het niet reviewen. Ik wacht wel even op een echte review in plaats van een user review, daar kan je toch niet op afgaan.
Ik hou niet van voetbalspellen, maar als ik pro evo 6 moet beoordelen dan ga ik geen 5.5 geven.
http://server2.armed-assa...XCLUSIVE_ArmA_Montage.wmv
rechtermuisknop doel opslaan als.
Dit is zeer mooi filmpje man. Is de bijna 200mb waard
rechtermuisknop doel opslaan als.
Dit is zeer mooi filmpje man. Is de bijna 200mb waard
Het is al mogelijk het spel deels in het engels te krijgen, is een topic van op het officiele forum, met de duitse versie moet het dus wel goed komen.
De eerste echte review is goed te noemen, een 9 dus dat is zeer netjes
[ Voor 20% gewijzigd door Steffy op 12-11-2006 11:46 ]
Verwijderd
Mooi een 9, heb je daar ook een linkje van?Steffy schreef op zondag 12 november 2006 @ 11:30:
http://cgm.cz/reviews/?link=arma_review_101106Verwijderd schreef op zondag 12 november 2006 @ 11:55:
[...]
Mooi een 9, heb je daar ook een linkje van?
Dit topic is gesloten.