Armed Assault

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste
Acties:
  • 2.877 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen__online
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

jeroen__online

ook wel eens offline!

Jegorex schreef op zondag 24 september 2006 @ 21:27:
[...]

Raar, bij mijn versie lukte het wel.
De laatste versie die ik had was 1.96 volgens mij.
I just checked it: zowel in v1.96 als met de Wargames mod (WGL) kun je niet letterlijk onder een tank kruipen, wel er vlak achter of voor uiteraard O-)
maar dat is uiteraard weer mierenneuken van mijn kant :P

ontopic: 't is ff rustig rond Arma geloof ik... stilte voor de storm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Northwave4500
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 06-03 09:57
Ja ik hoop het wel. op korte termijn een demo zou leuk zijn:D:D:D

Merge wuurd 't beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16:33

Steffy

Ayreonaut

Topicstarter
Duits previewtje, ik neem aan dat iedereen hier duits kan lezen zo niet pech, dan moet je je tevreden zijn met een aantal nieuwe screens. Deze keer wel met een normale kwaliteit.

http://spielesuechtig.de/articles,preview,1,1509.htm

Verder is het idd wat rustig maar zodra er een Demo uit is staat dat hier wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spider
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-12-2023
Woei, iemand nog een leuke vakantie bestemming nodig

Afbeeldingslocatie: http://ofp.gamepark.cz/news/pics3/armasuechtig12.jpg
Ben benieuwd of the poppetjes, strakst ook in het landschap zitten. Of dat het in een missie is bij geprogrammeerd.

Daarbij, nog een leuke screenie van het toekomstige gras.

Afbeeldingslocatie: http://ofp.gamepark.cz/news/pics3/armasuechtig6.jpg
In tegenstelling met OFP, ziet de IA, je niet in ArmA als je je verschuild achter een bosje, boompje.

Overige screenies =-> klikkerdeklik

edit: Mod, sorry, voor de resolutie, ze komen niet van mij.

[ Voor 18% gewijzigd door spider op 25-09-2006 18:34 ]

"Is your mother proud of you ?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Topicstarter
Nog meer nieuwe: Screen :)

Naast goed nieuws is er ook minder goed nieuws, het spel zal ook te downloaden zijn naast de verkoop in de winkel dus voor de mensen die een doosje niks kan schelen is het online bestellen.

Hopelijk is de nachtmerrie van STEAM(ing pile of shit) niet werkelijkheid geworden want dan haak ik af. Dat komt niet op mijn PC te staan. :( Als ze het namelijk gaan uitgeven via steam zal je het vast ook wel via steam moeten spelen wat natuurlijk heerlijk is met verschillende patches, ik zie het gezeur nu al voor me 8)7

[ Voor 87% gewijzigd door Steffy op 26-09-2006 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spider
De grote mod makers binnen de ofp communitie, zijn bij elkaar gaan zitten, en hebben besloten gezamelijk een mod te maken voor ArmA. De volgende doen mee

CSLA (bekend van CLSA en CLSA 2 campaing, en natuurlijk de mod)
!Combat (bekend van JAM en andere gemeenschappelijke addons)
Red Hammer Studios (bekend van retaliation campaing)
en nog enkele

Ze gaan naast de mod, ook natuurlijk een campaign maken.

Germany 1985
As you might expect, the mod will cover a hypothetical war between NATO and the Warsaw Pact in 1985, with a storyline derived from Tom Clancy’s Red Storm Rising. Initial work on the mod is already well underway and will pick up significantly once Armed Assault is in our hands, the capabilities of the new game engine are better understood and the required modding tools are available.
De website http://g85.combataddons.net/
Topic op Bis =-> Klikkerdeklik

CLSA 3, zal er niet komen in de huidige vorm, en zal volledig opgaan in German 1985.
De huidige addons, die al reeds zijn gemaakt voor ArmA, zijn te zien in
http://g85.combataddons.net/portal.php?topic_id=263
[b][message=26498245,noline]Steeven schreef op zaterdag 16 september 2006 @ ..... aangezien alle mods voor Flashpoint backwards compatible zullen zijn met AA....
Niet helemaal, Addons moeten wel zeker geconverteerd worden. De graphics, gaat goed, maar scripting, moet aangepast worden. Dat is niet het zelfde als OFP. Daarbij zal een MOD, zeker niet gaan werken in ArmA. Heel ArmA is een geupgrade versie van OFP, de engine is dus anders.

[ Voor 13% gewijzigd door spider op 26-09-2006 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen__online
  • Niet online

jeroen__online

ook wel eens offline!

Steffy schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 12:29:
Nog meer nieuwe: Screen :)

Naast goed nieuws is er ook minder goed nieuws, het spel zal ook te downloaden zijn naast de verkoop in de winkel dus voor de mensen die een doosje niks kan schelen is het online bestellen.

Hopelijk is de nachtmerrie van STEAM(ing pile of shit) niet werkelijkheid geworden want dan haak ik af. Dat komt niet op mijn PC te staan. :( Als ze het namelijk gaan uitgeven via steam zal je het vast ook wel via steam moeten spelen wat natuurlijk heerlijk is met verschillende patches, ik zie het gezeur nu al voor me 8)7
ik denk dat BIS niet zoiets als STEAM zal gaan gebruiken, ik verwacht meer zoiets als met rFactor gedaan is: betaalde online distributie met een unieke installatie/online-key, daarna hoeft er niets meer online gecheckt/gedaan te worden, patches en dergelijke zijn gewoon los te downloaden.
Mijn onderbouwing: zoiets als STEAM kost veel teveel geld voor BIS :P

@spider: das een bijzonder interessante ontwikkeling, daar moet echt wel wat enorm leuks uit voortkomen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Northwave4500
Wel gaaf dat ze een verhaal van Tom Clancy gebruiken als inspiratiebron. Ik vind het mooi om te zien dat er na al die jaren nog steeds sprake is van zo'n gemotiveerde community:) Ik vind het wel weer tijd worden dat william nog eens een berichtje op z'n blog plaatst. Altijd lachen met die kerel:D

Merge wuurd 't beter

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://ofp.gamepark.cz/news/pics3/aa_f.jpg

Cover van de russische AA. Nu vraag je je af, wat staat daar. Nou Operation Flashpoint 2: Armed Assault. |:( Nou mag in rusland eigenlijk alles wat elders niet mag en waarschijnlijk is het ook zo illegaal als de pest maar wel grappig

• KhaZ
  • Registratie: November 2003
  • Nu online
Die cover is wel té slecht Afbeeldingslocatie: http://herfkens.biz/uploader/files/1/fokforum/emo.gif

• Equalized
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20-03-2021
Ik hoop inderdaad dat ze het niet zo gaan uitbrengen, dan ga ik namelijk huilen.

sar·cas·me (het ~)
1. bittere, bijtende spot

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Topicstarter
Equalized schreef op woensdag 27 september 2006 @ 15:42:
[...]

Ik hoop inderdaad dat ze het niet zo gaan uitbrengen, dan ga ik namelijk huilen.
Geldt alleen voor rusland en aangezien mensen daar nog in plaggehutten wonen denk ik dat ze dit al heel erg mooi gaan vinden. Verders zijn lada's daar ook heel mooi dus over wansmaak gesproken. Ik denk dus dat voor een Rus dat toch al heel erg mooi is :D :'(

• VonFoX
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-05 13:05

VonFoX

Las noches de Diciembre

Steffy schreef op woensdag 27 september 2006 @ 15:46:
[...]

Geldt alleen voor rusland en aangezien mensen daar nog in plaggehutten wonen denk ik dat ze dit al heel erg mooi gaan vinden. Verders zijn lada's daar ook heel mooi dus over wansmaak gesproken. Ik denk dus dat voor een Rus dat toch al heel erg mooi is :D :'(
Al brengen ze het uit in een blanco doos 8)7
* VonFoX wil gewoon een snelle NL release :)

Yo.

• spider
VonFoX schreef op woensdag 27 september 2006 @ 19:26:
[...]

Al brengen ze het uit in een blanco doos 8)7
* VonFoX wil gewoon een snelle NL release :)
Ik denk dat je wens waarschijnlijk ingewilligd zal worden, want als ik alle berichten kan volgen, kan je het echt gaan downloaden in , tenzei je de oostbok of duitse versie wilt hebben.

Link, waar placebo, de download optie bekend maakt
Due to us being unable to find a global publisher we're having to sign region by region, so far signed regions are: Czech Republic, Slovakia, Poland, Russia and Germany. Obviously we hope to sign to a publisher for every region so that ArmA can be distributed in box form onto shelves in retail game stores, but we will also be arranging for ArmA to be distributed digitally online so that people who choose to can pay online and then download ArmA direct to their PC.
btw, hij zal wel een keer langs geweest zijn, maar dit is de normale cover

Afbeeldingslocatie: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/thumb/f/f7/Arma_cover.jpg/250px-Arma_cover.jpg

Ideetje, mischien kunnen Tweakers/VNU het spel uitbrengen. VNU geeft tenslot al cdtje uit, dus er moet wat knowhow binnen het bedrijf zitten ?

@steffy PC-cdrom op de cover ? Zou toch een dvd moeten zijn ?
In ieder geval op de internationale versie is het een dvd. Hoax mischien ?

[ Voor 45% gewijzigd door spider op 27-09-2006 22:14 ]

Verwijderd

Zo wat een enthousiasme allemaal over dit ene spel! Binnenkort ga ik in Amerika een nieuwe laptop kopen (max. 1400 euro) dus ik kan dit spel dan ook spelen :D

Ik kan niet wachten tot het kerst is!

Verwijderd

spider schreef op maandag 25 september 2006 @ 18:32:

[afbeelding]
In tegenstelling met OFP, ziet de IA, je niet in ArmA als je je verschuild achter een bosje, boompje.
Heh, 5 tanks naast elkaar en gewoon door dat veldje raggen!

• spider
Verwijderd schreef op woensdag 27 september 2006 @ 23:09:
[...]

Heh, 5 tanks naast elkaar en gewoon door dat veldje raggen!
Lol,
Maar hoe dat nu gaat, kan ook echt niet. Laatst in reddawn, ffur 2006 mod.
Gigantisch bos, met struiken op de grond, lopen een stuk of 4 snipers rond.
Ik ga lekker boven op een berg zitten met me M82, uitzicht op heel het bos.
Afbeeldingslocatie: http://i.a.cnn.net/cnn/SPECIALS/2003/iraq/interactive/infantry/gallery.m82.jpg

Haar scherp beeld tot 500 meter. Maar echt niet dat ik die snipers zie door al die bossen heen.
En als je dan dood geschoten word en het beeld gaat naar de sniper, dan zie je dat beeld door 20 bosjes gaan, totdat hij aankomt. Beetje heel veel voordeel voor de IA daar. Terwijl ik geen klote zie.

btw niet dat ze dat geholpen heeft >:) Stond toevallig een M113 met railgun en 19 patronen.
In safe mode, dus ff met de M82 die gasten er uit geschoten en toen alle 19x5000 kogels op dat bos leeg geschoten :)

Heerlijke opluchting was dat, na een uur aankloten, om ze uit het bos te pikken.

Toen er uitgesprogen, wilde ik weglopen, stond er zo lullo naast me APC, boem kogel door je kop :(

[ Voor 5% gewijzigd door spider op 27-09-2006 23:40 ]

• Refragmental
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-06 15:15
Wanneer komt ie ook alweer uit?

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
als we dat nou wisten was dit topic niet zo lang geweest O-)

• jeroen__online
  • Niet online

jeroen__online

ook wel eens offline!

Bar-Le-Duc schreef op donderdag 28 september 2006 @ 07:20:
als we dat nou wisten was dit topic niet zo lang geweest O-)
euhm, onder welke steen hebben jullie gezeten? :? 10 november is de dag, het is alleen nog niet bekend of ie dan ook al via online distributie beschikbaar is, aangezien er nog geen Nederlandse publisher is gevonden.

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Topicstarter
Hij schijnt in frankrijk te worden uitgeven want er is een franse Website. Er staat echter geen release date op. Hopelijk releasen ze die handel ook hier in Nederland gewoon, ik snap niet dat het zo moeilijk is om het ook hier te releasen als je het ook in duitsland uit geeft, het is alleen een andere taal op het hoesje, boekje en in de game plaatsen maar aangezien het spel in het engels is, dat zie je in veel filmpjes ook lijkt het mij toch geen probleem :?

Franse Site: http://www.armedassault.fr/

• VonFoX

VonFoX

Las noches de Diciembre

Steffy schreef op donderdag 28 september 2006 @ 09:51:
Hij schijnt in frankrijk te worden uitgeven want er is een franse Website. Er staat echter geen release date op. Hopelijk releasen ze die handel ook hier in Nederland gewoon, ik snap niet dat het zo moeilijk is om het ook hier te releasen als je het ook in duitsland uit geeft, het is alleen een andere taal op het hoesje, boekje en in de game plaatsen maar aangezien het spel in het engels is, dat zie je in veel filmpjes ook lijkt het mij toch geen probleem :?

Franse Site: http://www.armedassault.fr/
Idd de NL kan gewoon identiek zijn aan de UK of US versie. Ik zie het probleem ook niet. Ik heb toch liever een DVD dan een download game.

Yo.

• spider
VonFoX schreef op donderdag 28 september 2006 @ 17:00:
Idd de NL kan gewoon identiek zijn aan de UK of US versie. Ik zie het probleem ook niet. Ik heb toch liever een DVD dan een download game.
Er is ook geen UK en Us publisher. Snap niet hoe ze het voor elkaar krijgen om geen us publisher te hebben. Moeten de eisen toch wel erg hoog liggen van bis/idea.

ps voor dat je het weet, hebben we 40 pagina's voor een spel dat niet eens uit is :)

• jeroen__online
  • Niet online

jeroen__online

ook wel eens offline!

spider schreef op donderdag 28 september 2006 @ 18:05:
[...]

Er is ook geen UK en Us publisher. Snap niet hoe ze het voor elkaar krijgen om geen us publisher te hebben. Moeten de eisen toch wel erg hoog liggen van bis/idea.
[...]
ik verbaasde me in eerste instantie ook over het ontbreken van een publisher in de US, tot ik wat interessants op het Arma forum las: Flashpoint is vooral een hit geworden in Europa, in de US valt de populariteit tegen (er werd zelfs beweerd dat men daar veel liever run & gun games speelt, BF en zo). Dat is al 1 reden voor publishers in de US om niet in de rij te staan voor Arma, daarnaast betreft het ook nog eens een 'gepolijste update' van een bestaande game, succes is theoretisch gezien niet echt gegarandeerd. We weten uiteraard dat er een gigantische community achter hangt, maar de feiten zijn niet direct overtuigend voor een publisher denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Northwave4500
maar het is misschien wel een kans voor een kleine publisher om door te breken? zeker als die next gen pc game ooit nog uitkomt. dus misschien is het wachten op een publisher met een beetje lef?

Merge wuurd 't beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLemon
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-04 14:15

TheLemon

daddy cool, crazy like a fool

Toen ik nog veel online speelde ha ik anders erg veel USA medespelers en ook veel UK spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equalized
Waarom is het eigenlijk zo moeilijk om een publisher voor deze game te vinden terwijl hij (imho) best veel potentie voor een topgame heeft?

Operation Flashpoint, game of the year anyone?

sar·cas·me (het ~)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KhaZ
  • Nu online
Omdat ze meer geld willen :) Codemasters wilde bv best ArmA uitbrengen, alleen BIS wilde meer geld, daarom is de relatie verbroken.

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Topicstarter
Nieuwe screens plus een inteview in het tsjechies.

http://www.czechgamer.com...p?sekce=mix&id_clanku=155

Verwijderd

Met engelse vertaling eronder. :)

• KhaZ
  • Nu online
Screens zien er aardig uit, vooral de begroeiing, al vind ik dat ze best wat meer bosjes etc kunnen toevoegen, nu zijn 't meer alleenstaande struiken.

Jammer dat ze niet iets vinden zodat de kartels verdwijnen.. overal waar ik kijk zie ik kartels kartels kartels.. anti aliasing anyone?

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Topicstarter
KhaZ schreef op zaterdag 30 september 2006 @ 19:16:
Screens zien er aardig uit, vooral de begroeiing, al vind ik dat ze best wat meer bosjes etc kunnen toevoegen, nu zijn 't meer alleenstaande struiken.

Jammer dat ze niet iets vinden zodat de kartels verdwijnen.. overal waar ik kijk zie ik kartels kartels kartels.. anti aliasing anyone?
Die bosjes en de kartel randjes zijn het probleem van de reviewers, die reviewen het op slechte computers, instellingen zijn niet optimaal. Er zijn best wel reviews geweest met de graphics op zijn best en dan ziet het er top uit maar elke oostblok review heeft standaard slechte graphics. Kennelijk geen geld voor een echte computer :X

Verwijderd

Ach kan je ze ook niet kwalijk nemen. Ik vind OFP al mooi genoeg dus voor mij kan het alleen maar beter worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX

VonFoX

Las noches de Diciembre

Verwijderd schreef op zaterdag 30 september 2006 @ 20:46:
Ach kan je ze ook niet kwalijk nemen. Ik vind OFP al mooi genoeg dus voor mij kan het alleen maar beter worden.
OFP was voor mij ook mooi genoeg. Magoed, voor optimale kwaliteit in AA heb je ook een 3 Ghz PC nodig (volgens de makers) en de beste videokaart. Dan maar wat kartels.

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-10 07:56

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Volgens mij let je niet eens op de graphics als je een troepenmacht van 30 tanks en 60 soldaten op je af ziet komen... RUN YOU FOOL RUN! :)

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX

VonFoX

Las noches de Diciembre

The Real Falcon schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 14:55:
Volgens mij let je niet eens op de graphics als je een troepenmacht van 30 tanks en 60 soldaten op je af ziet komen... RUN YOU FOOL RUN! :)
Idd. >:)

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spider
Waneer je alle onofficiele updates installeerd, dan ziet OFP er ook nog erg gelikt uit. Vooral de bomen op de restyled eilanden zien er erg gelikt uit.

Anyway, nieuwe review => Klikkerdeklik

Het menu
Afbeeldingslocatie: http://armedassault.pl/galeria/beta/menu.jpg

Paar quotes
Let's get back to the editor, it is very similiar to the OFP one.. the capabilities are bigger but I wasn't able to tes new scripts because I just don't know 'em. You can import missions from OFP, just like we were told - full compatibility. It's going to be really nice.
We can see the difference shooting at a sunny and nice day, and when it rains - the bullets reflects from walls, roads etc. . The grenades also reflects from walss so if you want to live some more you need to be careful.
The model of flying has been modified and now it's not that easy to chase the clouds with our chopper :). One false move and the wind blows us off and we end on a tree or in a ocean.
Now the water transport. Driving a boat is, as you can figure, harderit looks really easy from the top but if you try it for yourself you'll see that the stream won't help you. Sometimes it's really hard to make a maneuver with a small boat - for ex. Zodiac. On the bigger boat - it's easier to make the moves.
They also fixed the armor of the vehicles, and it's reaction for different bullets or rockets. Now the tanks really have their weak points. If we find one, we can easily shoot a tank with one rocket. Believe me, it owns :).
Ik voel een BF2 blackhawk wiel trick aan komen :)

Als laaste een screenie
- Sempron 2600
- 1024MB DDRAM
- GeForce 6800GS 256MB

Afbeeldingslocatie: http://armedassault.pl/galeria/beta/abt_34.jpg
Wat toch geen slechte video kaart is, dus ik ben een beetje teleurgesteld.
Maar mischien staat zijn graphics laag

Onderbuurman, starforce zit in de press beta, wat natuurlijk niet hoeft te betekenen dat het ook in de officiele release komt

[ Voor 75% gewijzigd door spider op 01-10-2006 23:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-06 15:15
Godverdomme :(
Ze gebruiken Starforce als beveiliging :(

Wanneer leren ze nou eens dat dit soort beveiliging meer kwaad dan goed doet?

Edit:
Bovenbuurman. Ik hoop dat het inderdaad alleen maar een beta beveiliging is. Starforce is K-U-T. Vaak zat problemen mee gehad, en als ArmA dit als beveiliging gaat gebruiken dan zal ik het spel helaas links moeten laten liggen :'(

[ Voor 47% gewijzigd door Refragmental op 01-10-2006 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen__online
  • Niet online

jeroen__online

ook wel eens offline!

spider schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 23:09:
[...]
Anyway, nieuwe review => Klikkerdeklik

[...]
Als laaste een screenie
- Sempron 2600
- 1024MB DDRAM
- GeForce 6800GS 256MB

[afbeelding]
Wat toch geen slechte video kaart is, dus ik ben een beetje teleurgesteld.
Maar mischien staat zijn graphics laag

Onderbuurman, starforce zit in de press beta, wat natuurlijk niet hoeft te betekenen dat het ook in de officiele release komt
Ik vind het er absoluut niet verkeerd uitzien, zeker gezien de specs van het systeem. Ik denk dat Arma nog wel redelijk CPU afhankelijk zal zijn (ivm streaming terrain bijvoorbeeld), en de Sempron staat niet echt bekend als krachtpatser in rekenen :P
Legion schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 23:18:
<subtiel piepje> :(
Ze gebruiken Starforce als beveiliging :(

Wanneer leren ze nou eens dat dit soort beveiliging meer kwaad dan goed doet?

Edit:
Bovenbuurman. Ik hoop dat het inderdaad alleen maar een beta beveiliging is. Starforce is K-U-T. Vaak zat problemen mee gehad, en als ArmA dit als beveiliging gaat gebruiken dan zal ik het spel helaas links moeten laten liggen :'(
ik hoop uiteraard ook op geen Starforce, het lijkt me hoogst opmerkelijk als ze op de retail-dvd's Starforce gebruiken, want hoe willen ze dat doen met de downloadbare versie? :? aangezien die laatste al bevestigd is, zou starforce redelijk nutteloos zijn als beveiliging tegen kopieren van game-dvd's, dunkt mij :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Topicstarter
Ofp was echt zwaar op de processor gebaseerd ja dat is helemaal waar, dat merk ik zelf nu nog en een A64 3000+ 1,8Ghz @ 2,7Ghz is toch zeker weten geen halve maatregel lijkt mij.

Wat betreft die videokaart ben ik de lul, ik heb dezelfde namelijk en hij is al eens zwaar OCt geweest en doet vreemd als ik weer OC en ben de bon kwijt dus dat ziet er niet goed uit. Naja dan maar ff een 7900GT erin zetten, ik neem aan dat ik daar een heel eind mee ga komen.

De screens zijn niet gek maar het is geen reclame, de meeste mensen prikken niet door de schil heen en kijken alleen maar. Als je niet weet wat de gameplay je te bieden heeft zullen die mensen het nooit spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:25

Vos

AFCA

Vraagje voor de OFP spelers..

Heb OFP weer ff geinstalled, maar nu wil het spel niet starten. Ik krijg zo'n klein schermpje van OFP maar die verdwijnt..normaal komt het spel dan maar nu komt er niets. Ook in het geheugen (via ctrl+alt+del) staat niets van OFP.
Ik heb een intel p4 2,8 + radeon 9800 pro met catalyst 6.7 drivers. Moet ik oudere drivers installeren ofzo? Ook de patches pakt ie niet...

(het betreft een originele versie)

[ Voor 4% gewijzigd door Vos op 02-10-2006 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLemon

TheLemon

Ja dat was ooit een bekend probleem. Moest je daarvoor niet fastwrites voor AGP uitschakelen in je BIOS? Of de AGP aperture size verlagen ofzo? Daar staat me iets vaags van bij namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KhaZ
  • Nu online
Start OFP eens op met -nomap, misschien helpt het.

Bij eigenschappen van de snelkoppeling: Doel > "C\Prog\Codem.\OFP\ofpres.exe" -nomap

Daar invullen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Ik kom nu in het spel door een no-cd crack te gebruiken. Echter als ik een update wil opstarten dan vraagt ie om cd-rom...en als ik die erin heb dan pakt ie de update niet (zelfde probleem blijft dan).

@arnematt, thnx voor site. Heb die dingen geprobeerd maar helpt nog niks..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KhaZ
  • Nu online
Gozer, upgrade naar patch 1.96 nadat je 1.75 (resistance cd) geinstalleerd hebt.. vanaf 1.85 of 1.90 is het niet meer nodig om de CD in de drive te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Ik heb de resistance cd niet...heb enkel OFP cold war crisis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KhaZ
  • Nu online
Heb alles origineel, daar niet van, maar het was idd altijd een gezeik met die no-cd cracks }:O

Het lijkt er dus op dat hij je cd niet herkent als hij in de drive zit, toch? Probeer eens een andere cdrom drive. Normaal als je een patch uitvoert moetie de cd gewoon zien. Wat je ook kan proberen is een andere patch (te vinden op http://www.flashpoint1985.com).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Ik heb meerdere patches ge-dl-ed en ze starten allemaal wel op, maar na zo'n mooi klein schermpje van OFP: cold war crisis komt er niets meer. En of ik nu patch 1.20, 1.30 of 1.46 aanklik, allemaal hetzelfde..

Ik speel wel 1.0 of wacht gewoon op arma.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KhaZ
  • Nu online
Of download de Res cd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Laatst online: 19:11
jeroen__online schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 00:55:
ik hoop uiteraard ook op geen Starforce, het lijkt me hoogst opmerkelijk als ze op de retail-dvd's Starforce gebruiken, want hoe willen ze dat doen met de downloadbare versie? :? aangezien die laatste al bevestigd is, zou starforce redelijk nutteloos zijn als beveiliging tegen kopieren van game-dvd's, dunkt mij :?
Dan heb je zeker geen Trackmania Nations gedownload en gespeeld? Want deze gratis (!) game maakt ook gebruik van Starforce...

Dus ik denk dat het zelfs heel waarschijnlijk is dat de release versie van Armed Assault, zowel de CD versie als een downloadbare versie, gebruik zullen maken van Starforce.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxoss
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:33
wat is er dan met starforce protection? Is het echt zo klote? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KhaZ
  • Nu online
Starforce wordt vaak overdreven, maar de software erachter schijnt nogal brak te zijn, waardoor "een aantal" (weet geen cijfers) mensen problemen krijgt met hun systeem, dvd-drives verneukt, andere "grote" problemen. Die hangen dat natuurlijk aan de grote klok, en zo ontstaat een negatief beeld. Ben zelf altijd wel lekker bezig met cracks en starforce removal dingen etc, problemen met alcohol en daemon tools, the usual ^^ En dat starforce is dan wel hardnekkig.

Ik denk dat vooral mensen die ertegen zijn, omdat de boel dan minder makkelijk te cracken is, hun stem laten horen. En ach, alles wordt gekraakt, starforce of niet.

Ik zou er denk ik geen problemen mee hebben, omdat hier ArmA toch wel aangeschaft gaat worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Topicstarter
Ik heb zelf ook geen problemen met SF als beveiliging hoor, ik vind het best want wat ik hebben wil koop ik toch wel maar als ik bepaalde software niet kan gebruiken en omdat bepaalde games die geen SF gebruiken ineens niet meer werken omdat er SF op de PC staat gaat mij wel wat erg ver. Ik had des tijds X3 er op te staan, ook SF maar ik moest het er af gooien omdat een ander spel niet goed werkte en problemen gaf. Dan is het goed mis. Maar ik denk dat alleen de Demo het gebruikte omdat ze niet wilde dat het uitlekte, omdat niet alles af was, even stabiel was ofzo en een Beta eventueel meer schade veroorzaakt dan dat het goed dat, anti reclame moet je ook niet hebben natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://ofp.gamepark.cz/news/pics3/5JI1000101_1s.jpg

Door het missen van een uitgever geen mooie SE zoals in Tsjechië :( :'(

Nou gaat het mij niet om dat T-shirt ofzo want dat ding komt mooi in het hok te hangen om in te klussen maar die box was leuk geweest zeg :9

[ Voor 42% gewijzigd door Steffy op 04-10-2006 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spider
Steffy schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 21:24:
[afbeelding]

Door het missen van een uitgever geen mooie SE zoals in Tsjechië :( :'(

Nou gaat het mij niet om dat T-shirt ofzo want dat ding komt mooi in het hok te hangen om in te klussen maar die box was geweest zeg :9
Sorry steff, ikke niet begrijpe,
Publiser kan altijd nog komen toch

[ Voor 3% gewijzigd door spider op 04-10-2006 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

SE zal wel special edition zijn? Ziet er leuk uit die box!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepperana
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17-09-2024

Pepperana

Brabander in hart .....

Poe zeg wat duurt oktober nog lang.

I know what I know, I'll sing what I said, We come and we go, That's a thing that I keep In the back of my head

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Northwave4500
ik heb van vroeger nog een abbo op de PU. ze hebben echt met geen woord nog over deze game gerept. zouden ze echt nog niets van die game weten ofzo? ze waren toen zo geweldig enthousiast over ofp dus ik snap niet dat ze nog geen preview hebben ofzo. zijn er wel al andere (nederlandstalige) bladen geweest met een preview??

Merge wuurd 't beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Ik speel ondertussen Resistance..heb de smaak weer te pakken :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KhaZ
  • Nu online
northwave4500 schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 01:00:
ik heb van vroeger nog een abbo op de PU. ze hebben echt met geen woord nog over deze game gerept. zouden ze echt nog niets van die game weten ofzo? ze waren toen zo geweldig enthousiast over ofp dus ik snap niet dat ze nog geen preview hebben ofzo. zijn er wel al andere (nederlandstalige) bladen geweest met een preview??
Stuur Jan een mailtje, die was er erg enthousiast over :) (OFP)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equalized
northwave4500 schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 01:00:
Ik ken die PU gasten wel een beetje, en ik denk dat ze wachten tot ze écht een goede pre/review kunnen maken. Wachten dus op echt goede informatie enzo, previews kunnen bij hun ook pas vlak voor de release verschijnen. Dit heeft er ook mee te maken dat ze soms vrij laat een reviewversie van het spel krijgen.

sar·cas·me (het ~)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen__online
  • Niet online

jeroen__online

ook wel eens offline!

ik kwam net toevallig he volgende tegen, via het Arma forum, op de site van armed-assault.de:
StarForce in Armed Assault?
Nein, Morphicon wird StarForce als Kopierschutz für Armed Assault nicht einsetzen. Die Entscheidung des genutzen Kopierschutz für ArmA wird zwischen 2 anderen System entschieden.
Morphicon is de Duitse publisher, die beweren op een community-site (bis-ingame.net) dat Starforce NIET gebruikt zal worden in de Duitse versie, maar er wordt een keuze gemaakt tussen twee andere systemen (ik zou denken: securom en ??? ).

Hopelijk betekent dit dat geen enkele versie van Arma gebruik zal maken van SF, maar dat is nog niet uitgesloten helaas...

Ik heb vd week met een paar vrienden weer twee avonden achtereen OFP (coop) zitten spelen (eigen missie), dan laait het enthousiasme echt wel weer op :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLemon

TheLemon

Cool, nodig ons een keer uit. Ik heb al maanden geen coop games online gevonden. De meeste morons die ik online zie spelen ctf of crappy onzin sessies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeronimusius
  • Laatst online: 09-04 15:19
misschien een klein beetje off topic maar weet iemand waar ik die mod van capture the island kan vinden waar iedereen het over heeft? ik kan niks vinden in GOT en ook niet op de mod community websites. iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-10 07:56

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Lijkt mij trouwens een strak plan om 1nov eens een IRC kanaal te gaan starten en dan een Tweakers COOP Armed Assault te gaan organiseren.

* Falcon vliegt altijd troepentransporten van a naar b of op aanvraag :)

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KhaZ
  • Nu online
Jeronimusius schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 14:22:
misschien een klein beetje off topic maar weet iemand waar ik die mod van capture the island kan vinden waar iedereen het over heeft? ik kan niks vinden in GOT en ook niet op de mod community websites. iemand een idee?
www.mfcti.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeronimusius
volgens mij is deze site er niet meer, het is http://mfcti.sourceforge.net geworden. iig bedankt voor de link!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KhaZ
  • Nu online
Ik zie het nu ja, had m al tijden niet meer bekeken, en ging er wel van uit dattie nog bestond.

Die site is voor de MFCTI versie van CTI. Op dit moment wordt dit alleen amper nog gespeeld, bijna alleen nog crCTI. De site was altijd http://cr-ofp.dyndns.org/ , maar ik zie dat die ook down is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeronimusius
KhaZ schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 15:08:
Ik zie het nu ja, had m al tijden niet meer bekeken, en ging er wel van uit dattie nog bestond.

Die site is voor de MFCTI versie van CTI. Op dit moment wordt dit alleen amper nog gespeeld, bijna alleen nog crCTI. De site was altijd http://cr-ofp.dyndns.org/ , maar ik zie dat die ook down is..
ik dacht dat deze mods veel gespeeld werden. maar als de website down is dan is dat meestal geen goed teken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KhaZ
  • Nu online
Het is idd sinds een paar maanden/weken opvallend rustig op de OFP servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equalized
KhaZ schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 17:31:
Het is idd sinds een paar maanden/weken opvallend rustig op de OFP servers.
Stilte voor de storm ;).

sar·cas·me (het ~)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Daarom zei ik al dat ik het erg rustig vond daar want ik kon geen goede servers meer vinden waarop je nog een beetje fatsoenlijk kon OFP kon gamen.
Jammer is dat maja hopelijk wordt ArmA vet en trekt mijn pc dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Zit nu met resistance in een tank missie...maar die AI en tanks vind ik niet samen gaan. Echt drama qua besturen en opdrachten geven soms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KhaZ
  • Nu online
Is een trucje voor, en wel zo:

1: Zorg dat tank leeg is, soldiers eromheen
2: Ga erin als commander
3: Geef 1 soldier opdracht om als gunner erin te gaan
4: Als hij erin zit, ga naar driver seat
5: Pas voordat je de game start nog even de pitch van je stem aan in je user.cfg in de map Users/<je nick>/user.cfg of userinfo.cfg ofzo. Hier staatie op 4.20000(0).

Zo heb je alle controle over je tank, rechtsklik op targets en laat gunner schieten met de linkerknop, of zet manual fire aan. Dus: gunner laten targetten, en manual fire aan (handig met HE gun).

Doordat de pitch hoger, staat, is de command queue eerder leeg, en worden je orders als FIRE eerder verwerkt. Pitch v/d stem laag = dood in hectische situatie, hoog = leven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Zo kijk aan, bedankt! Zal het zo direct eens proberen :).

Soms volgen de andere tanks mij niet...welke opdracht geef je dan? Ik doe soms 'return to formation' of 'move to next waypoint'...maar echt lekker gaat het soms niet. De opdracht 'follow me' mist eigenlijk...

[ Voor 115% gewijzigd door Vos op 06-10-2006 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Nu online

Hu9o

Schokkend

Back to formation is toch gewoon hetzelfde als follow me?

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KhaZ
  • Nu online
Yep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KhaZ
  • Nu online
Vos schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 12:48:
Zo kijk aan, bedankt! Zal het zo direct eens proberen :).

Soms volgen de andere tanks mij niet...welke opdracht geef je dan? Ik doe soms 'return to formation' of 'move to next waypoint'...maar echt lekker gaat het soms niet. De opdracht 'follow me' mist eigenlijk...
Zet ze op "danger" en formatie: line.

Rijd niet te snel, ze zijn idd wat langzamer. Toch een erg machtig gevoel om met 4x t80u in een CTI van een berg af te rossen :>

Wat je ook kan doen is "advance", dan rijden ze ietsje voor je uit, erg handig in hectische situaties, dan worden zij eerder getarget door de vijand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Northwave4500
ja ik gebruik ook vaker advance. meestal ben ik daarna nog alleen over:P

Merge wuurd 't beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hm.. ik wil niet flauw doen, maar dit is toch het AA-topic niet het OFP-topic 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen__online
  • Niet online

jeroen__online

ook wel eens offline!

Verwijderd schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 17:06:
hm.. ik wil niet flauw doen, maar dit is toch het AA-topic niet het OFP-topic 8)7
puntje, ik was zojuist wel redelijk verblijd met de volgende reactie op het Arma forum:

(quote van BergHoff)
Well I have asked about my area and this is what I got in reply:
HI,

Benelux publisher will be announced in a few days.

Jiri Rydl
Marketing & PR
IDEA games
http://www.idea-games.com
:)
(/quote van Berghoff)

We krijgen gewoon een Nederlandse publisher!!! :D nu hopen dat ze er ook daadwerkelijk snel bijzijn, en niet pas eind november O-)
Volgens dezelfde persoon, Jiri Rydl, zullen binnenkort meer publisher voor andere Europese landen bekendgemaakt worden, volgens mij zijn ze goed bezig bij BIS/IDEA :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Topicstarter
:) Dat is goed nieuws zeg, ik hoop op een SE release hier in nederland _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX

VonFoX

Las noches de Diciembre

jeroen__online schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 18:50:
[...]

We krijgen gewoon een Nederlandse publisher!!! :D nu hopen dat ze er ook daadwerkelijk snel bijzijn, en niet pas eind november O-)
Volgens dezelfde persoon, Jiri Rydl, zullen binnenkort meer publisher voor andere Europese landen bekendgemaakt worden, volgens mij zijn ze goed bezig bij BIS/IDEA :)
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KhaZ
  • Nu online
Erg leuk om te horen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Benieuwd WELKE uitgever dat dan wordt

(btw, als opwarmertje Resistance aan het spellen ... in OFP:Elite;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

HD publishing doet wel wat in NL.

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KhaZ
  • Nu online
Waarschijnlijk is er een global publisher gevonden voor erbij, aangezien de publishers van Zweden, Spanje & Engeland ook 1 dezer dagen aangekondigd zullen worden.

[ Voor 1% gewijzigd door KhaZ op 07-10-2006 15:28 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen__online
  • Niet online

jeroen__online

ook wel eens offline!

zo geweldig om te lezen in dit draadje op het Arma forum, allemaal mensen van in de dertig en zelfs een 60-jarige Vietnam-veteraan die niet kunnen wachten tot Arma gereleased wordt :') Geweldig om te lezen dat deze game jong en oud weet te boeien :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha lekker 60 jaar en dan nog gamen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen__online
  • Niet online

jeroen__online

ook wel eens offline!

weer een nieuw interview (van 7 oktober), waarin Bohemia openlijk bevestigt contact te hebben met in elk geval een UK publisher :)

Staan wat interessante dingen in het interview trouwens, over AI en zo :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Northwave4500
er komen dus 2 demo's voordat de game in de winkel ligt:)

Merge wuurd 't beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Verwijderd schreef op zaterdag 07 oktober 2006 @ 19:41:
Haha lekker 60 jaar en dan nog gamen _/-\o_
Mijn pa van midden 50 speelt ook veel games :P (CoH, Generals, etc.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxoss
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:33
Armed Assault, inmiddels een spiritueel vervolg van Operation Flashpoint, zal in Europa door 505 Games op de markt worden gebracht. Deze uitgever van consolegames begeeft zich hiermee voor het eerst op het vlak van PC-titels. Het spel zal in het eerste kwartaal van 2007 verschijnen; oorspronkelijk stond Armed Assault nog in de planning voor het vierde kwartaal van 2006.

Net als Operation Flashpoint zal Armed Assault een zeer tactische en realistische oorlogsgame worden, met uitgestrekte landschappen, bestuurbare voertuigen en een solide mulitplayer. Maar liefst 100 spelers kunnen online met elkaar in gevecht gaan.
bron: klik

goed en slecht nieuws dus...

nog ff wachten dus :'(

[ Voor 4% gewijzigd door maxoss op 10-10-2006 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Topicstarter
Las het eerder vandaag ook, naja download de duitse versie wel. Ik ga echt geen half jaar wachten omdat ze niet binnen een maand een engelse versie kunnen releasen. Sommige games liggen binnen 2 weken na gold gaan al in de winkel en de engelse versie duurt 5 maanden langer dan de duitse en dat terwijl het spel op bijna elke screen in het engels is? Het zat er dik in natuurlijk maar ze snijden zichzelf wel in de vingers, het spel straks in de rest van europa in een lastige periode met meer goeie games uit en als je als cusual games moet kiezen, Arma of Crysis dan is voor menig gamer de keuze snel gemaakt. Ik vind het erg jammer dat deze release gewoon verknalt wordt op deze manier, maar goed dit was waarschijnlijk ook de reden dat het zo lang duurde voor ze een gek konden vinden die het aan durfde. :+

Maar goed, ik kom de winter wel door, ik heb meer op mijn lijstje staan. Wii + Zelda, AoE3 Expension, Medieval 2: Total War en Guild Wars Nightfall. Ik vind het erg jammer, had graag deze winter willen spelen maar nu moeten toch weer tot het voorjaar wachten. Grootste misser van het jaar in mijn ogen.

[ Voor 15% gewijzigd door Steffy op 10-10-2006 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX

VonFoX

Las noches de Diciembre

Ik download hem gewoon :)

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer komt de Duitse versie dan ongeveer uit?
Als het hele spel Duits is dan is dat wel zwaar klote maar om nou 5 maanden te gaan wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17-10 13:36

Vuurvoske

Nunquam cede!

Download2drive anyone?

www.cd-wow.com anyone?

[ Voor 37% gewijzigd door Vuurvoske op 10-10-2006 19:51 ]

Beroeps brabander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakJerommeke
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12:26

TweakJerommeke

Stay a while and listen

"The release date announced by 505 today relates solely to the countries that they will be publishing in, the previously announced release dates are unchanged." Quote van Placebo. ;)

Update van biki:
Nieuwe audio feature:

"* Advanced sound phenomenon modelling, including speed of sound delay and supersonic bullet effects"

[ Voor 53% gewijzigd door TweakJerommeke op 10-10-2006 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Topicstarter
Dat valt me nog mee, maar die duitse versie staat wel op usenet na een tijdje. Daar maar af plukken dan, ik kan prima duits lezen en verstaan maar ik order geen duitse versie, ik koop het spel namelijk geen 2 keer, dat wordt mij te gek maar dat is wel te begrijpen denk ik. Voordeel is dat je het dan tenminste 4 maanden kunt proberen voor je online kunt :D ;)
Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.