Armed Assault

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste
Acties:
  • 2.845 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke het spel ziet er nu prachtig uit, mooie explosies, voertuigen, landschappen etc. Maar 1 vraag is nog niet beantwoord. Is de game engine nu zo geoptimaliseerd dat je met de 'aanbevolen pc configuratie' 100 man tegelijk tegen elkaar laat knokken zonder dat je pc vastloopt. 8)

Ik stel deze vraag omdat mijn bak nu 1 jaar oud is en precies voldoet aan de aanbevolen eisen. Anders kan ik weer upgraden. Ik heb nu:

CPU 3.0 AMD Venice
RAM 1 GB
Videokaart Ati Readon 800 GT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-05 13:05

VonFoX

Las noches de Diciembre

Verwijderd schreef op zaterdag 26 augustus 2006 @ 12:19:
Oke het spel ziet er nu prachtig uit, mooie explosies, voertuigen, landschappen etc. Maar 1 vraag is nog niet beantwoord. Is de game engine nu zo geoptimaliseerd dat je met de 'aanbevolen pc configuratie' 100 man tegelijk tegen elkaar laat knokken zonder dat je pc vastloopt. 8)

Ik stel deze vraag omdat mijn bak nu 1 jaar oud is en precies voldoet aan de aanbevolen eisen. Anders kan ik weer upgraden. Ik heb nu:

CPU 3.0 AMD Venice
RAM 1 GB
Videokaart Ati Readon 800 GT
Meer RAM is altijd goed, maar verder lijkt je config me prima :)

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickbn
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-08 18:38

Nickbn

Betrokken

Verwijderd schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 16:02:
Op gamesfire zijn 61 in-game screens verschenen, ze zijn van lage kwaliteit maar zeker de moeite waar om ze ff te bekijken.

Ook is er een kort in-game filmpje verschenen van GC
AARGH... als ik had geweten dat dit dus getoond werd op GC had ik er zeker een (langere) film van geschoten.

Beelden zien er goed uit. ik hoop ook dat er hier weer de mogelijkheid is om echt bovenop je gun te kijken in die heli. want als je zicht geblokkeerd word door een mini-gun is dat best vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spider
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-12-2023
Er is een demo, die is uitgegaan naar de press, op de game convention.
Sommige ArmA sites hebben hem gekregen, jammer genoeg is deze nog niet te vinden op p2p.

Maar ik kan nog wel een maandje wachten, vorig jaar rond deze tijd, was nl de eerste keer dat ze verwachte dat hij uitkwam. Intussen, Q1, Q2/H1, Q3 al voorbij zien komen :(
Er was ook een popcast intervieuw met placebo. (forum mod op bistudio) en die vertelde toch hele leuke dingen (te veel om op te schrijven, luister maar)
Ben ook benieuwd wat codemaster gaat doen, ze zouden nog een OFP2 gaan bouwen (waarschijnlijk laten bouwen)

in ieder geval ik heb ofp(1) er maar weer opgegooid en een paar leuke Campaigns gedownload en allerlij verbeteringen die de communitie heeft gemaakt. Dus het zit weer in het bloed en eigenlijk verlang ik toch wel snel ArmA

"Is your mother proud of you ?"

• VonFoX

VonFoX

Las noches de Diciembre

spider schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 22:03:
Er is een demo, die is uitgegaan naar de press, op de game convention.
Sommige ArmA sites hebben hem gekregen, jammer genoeg is deze nog niet te vinden op p2p.

Maar ik kan nog wel een maandje wachten, vorig jaar rond deze tijd, was nl de eerste keer dat ze verwachte dat hij uitkwam. Intussen, Q1, Q2/H1, Q3 al voorbij zien komen :(
Er was ook een popcast intervieuw met placebo. (forum mod op bistudio) en die vertelde toch hele leuke dingen (te veel om op te schrijven, luister maar)

[...]

Ben ook benieuwd wat codemaster gaat doen, ze zouden nog een OFP2 gaan bouwen (waarschijnlijk laten bouwen)

in ieder geval ik heb ofp(1) er maar weer opgegooid en een paar leuke Campaigns gedownload en allerlij verbeteringen die de communitie heeft gemaakt. Dus het zit weer in het bloed en eigenlijk verlang ik toch wel snel ArmA
Vraag: graag meer info over die (single player) campains :)

Yo.

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:44

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Idd! Lees: geef de linkjes maar, dan zijn wij ook weer een tijdje van de straat. :P

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spider
DrivinUCrazy schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 18:47:
Idd! Lees: geef de linkjes maar, dan zijn wij ook weer een tijdje van de straat. :P
Hmm, nou de community heeft niet stil gezeten.

Onderstaande enkel voor flashpoint 1.96 resistance patch !

- Ze hebben de eilanden aangepakt. die zien er nu veel gelickter uit :) klikkerkdeklik
- Ze hebben natuurlijk nu ook zo mooie schittering van lichten in bv in water Klikkerdeklik
- De wolken hebben ook een upgrade gekregen klikkerdeklik
- Alle units zijn ook geupgrade klikkerdeklik

Campaings
Winnaar 2005 Retaliation peacekeeper klikkerdeklik
Deze is echt goed :)

Andere
To Young to Die klikkerkdeklik
The last mounth in Vietnam klikkerdeklik
Revolt klikkerdeklik
Operation mercury, minder maar ook wel leuk klikkerdeklik

Je moet waarschijnlijk voor de andere campaign, wat addons downloaden, sommige zijn erg moeilijk te vinden, maar google helpt altijd hier in, bovendien, staat op webpagina's altijd wel een link.

edit: placebo. (forum mod op bistudio) heeft gezegt dat ArmA te vinden zal zijn onder de kerstboom.
Lees hij zal ergens voor de kerst uitkomen.

[ Voor 3% gewijzigd door spider op 06-09-2006 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14-09 14:52

Steffy

Ayreonaut

Topicstarter
Er is weer wat nieuws te melden, in tsjechië gaat het spel voor zo rond de 35 euro over de toonbank. Hopelijk proberen ze er hier in het westen niet meer op te verdienen want ik dank dat voor deze prijs de ook wat meer casual gamers wel tot een koop over gaan, het is toch net ff wat anders dan de 45 of 50 euro die je tegenwoordig al moet neertellen voor een game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLemon
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-04 14:15

TheLemon

daddy cool, crazy like a fool

En dat is een slechte zaak, want :? Als er door een iets lagere prijs meer kopers zijn, casual gamers of hardcore fans, is dat toch alleen maar toe te juichen.
Hoe meer kopers, hoe groter de community en dus hoe meer mod-activiteit. Ook kan BIS dan door meer omzet meer mensen inzetten voor patches en upgrades etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Topicstarter
TheLemon schreef op zaterdag 09 september 2006 @ 10:54:
En dat is een slechte zaak, want :? Als er door een iets lagere prijs meer kopers zijn, casual gamers of hardcore fans, is dat toch alleen maar toe te juichen.
Hoe meer kopers, hoe groter de community en dus hoe meer mod-activiteit. Ook kan BIS dan door meer omzet meer mensen inzetten voor patches en upgrades etc.
:P sorry was weer eens te gehaast met typen, ik was een woordje vergeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
sinds wanneer is de pers zo heilig dan dat ze die demo niet op internet knallen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Razor
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
Sinds de uitvinding van het watermerken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Topicstarter
SP klein beetje aangepast. Jammer dat de nieuwe screens z'n vies kader hebben maar dat is niet anders :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Northwave4500
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 06-03 09:57
er is weer een nieuw verhaal verschenen op de blog van William.

Merge wuurd 't beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Leuk dat verhaal op de blog van William !

Jammer dat er nauwelijks OFP meer online gespeeld wordt, ik zou nog graag eens CTI doen ofzo online !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 03-09 23:24

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roelio
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

W00fer schreef op zondag 10 september 2006 @ 19:21:
Leuk dat verhaal op de blog van William !

Jammer dat er nauwelijks OFP meer online gespeeld wordt, ik zou nog graag eens CTI doen ofzo online !
Valt toch wel mee ;) Zie regelmatig goed gevulde CTI games draaien.

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janusch
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23-07 17:39
Hmm een shooter van codemaster?
Het spel is trouwens grafisch niet echt goed. Het ziet er zo 2003 uit. Grond heeft weinig detail en de helmpjes zijn zo vierkant als wat... Weet niet hoe de gameplay word maar het word geen spel waar je de beste videokaart mee gaat testen.

Edit* Omg check die bomen dan ook. Ziet er net zo uit als in World of Warcraft.(Terwijl dat een hardstikke vet spel is btw)

[ Voor 18% gewijzigd door Janusch op 10-09-2006 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18:37

Vos

AFCA

OFP nooit gespeeld zeker?

Bij dit spel gaat het niet om de grafische kant...maar om de gameplay. En het ziet er goed genoeg uit om een hele vet game te worden. Er zijn zat spellen die er grafisch erg gelikt uit zien...maar daar houdt het dan ook bij op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demo
  • Laatst online: 12-09 15:27

Demo

Probleemschietende Tovenaar

arieman007 schreef op zondag 10 september 2006 @ 21:42:
Het spel is trouwens grafisch niet echt goed. Het ziet er zo 2003 uit. Grond heeft weinig detail en de helmpjes zijn zo vierkant als wat... Weet niet hoe de gameplay word maar het word geen spel waar je de beste videokaart mee gaat testen.

Edit* Omg check die bomen dan ook. Ziet er net zo uit als in World of Warcraft.(Terwijl dat een hardstikke vet spel is btw)
Grafisch is het niet alles nee, maar hoeveel games ken jij met maps van meer dan 100 km² en een scripting-engine waarmee je zo ongeveer alles in het spel kan doen wat je wil? Voor OFP zijn mods verschenen (bestaand uit alleen scripts) waarmee je het spel omtoverde in een strategy-game 8)7 Daarbij kon je add-ons aan het spel toevoegen door ze simpelweg in de map 'addons' te plaatsen, waardoor je tientallen voertuigen, wapens en andere dingen kon toevoegen. Speel het eerst eens, en geef dan een oordeel over deze game..

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spider
Hmm, goed plan, enkel
10.09.2006
Bohemia Interactive will publish tactical shooter ArmA: Armed Assault in The Czech and Slovak Republics on November the 10th 2006.
Hoop dat het ook voor NL geld.
Bar-Le-Duc schreef op zaterdag 09 september 2006 @ 13:36:
sinds wanneer is de pers zo heilig dan dat ze die demo niet op internet knallen :X
Ze hebben heftige beveiliging op de persdemo gezet, daarbij moet hij online geactiveerd worden.
Codemaster is niet meer de publiser. Publiser is nog ombekend, al hebben ze wel een publiser gevonden in Duitsland, die mischien ook NL gaat doen.
OFP of ArmA, gaat niet om de graphics, het gaat om tactiek. Met 1 missie, kan je soms 4 uur bezig zijn. OFP word ook gebruikt door verschillende militaire instanties als training materiaal.
Het is een spel met diepgang.
Demoniac schreef op zondag 10 september 2006 @ 22:40:
Grafisch is het niet alles nee, maar hoeveel games ken jij met maps van meer dan 100 km² en een scripting-engine waarmee je zo ongeveer alles in het spel kan doen wat je wil? Voor OFP zijn mods verschenen (bestaand uit alleen scripts) waarmee je het spel omtoverde in een strategy-game 8)7 Daarbij kon je add-ons aan het spel toevoegen door ze simpelweg in de map 'addons' te plaatsen, waardoor je tientallen voertuigen, wapens en andere dingen kon toevoegen. Speel het eerst eens, en geef dan een oordeel over deze game..
ArmA zal zelf 400 km² worden, en alle Add-ons die voor OFP zijn gemaakt, zijn ook te gebruiken in ArmA. Waar vind je dat nog. Zodra je het installeerd, kan je gelijk zeker 10 helegoede campaing gebruiken, enorm veel addons, missies en Mods.

[ Voor 5% gewijzigd door spider op 10-09-2006 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLemon

TheLemon

Als ik het goed lees is BIS dus zelf de publisher, ben benieuwd of ze de datum gaan halen. Het zou me niet echt boeien als hij alleen in CZ uitkomt, daar kun je hem vast wel ergens online bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Topicstarter

Tsja jij speeld natuurlijk liever een super mooi spel waar 80% van de tijd gestoken is in de graphics en een simpel verhaal heeft, simpele gameplay en wat je binnen 10 uren uit speeld en daar nog eens 50 euro voor betaald.

BTW Wow is een enorm boutspel, weet je waarom, omdat het kut graphics heeft ;( :/

Eigenlijk moet je niet op dit soort PS en Xbox tijdperk gamers letten en er ook geen aandacht aan besteden. Met zulke domme reacties is het eigenlijk verspilde tijd, dat soort mensen zijn geen gamers :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
limoentje schreef op zondag 10 september 2006 @ 21:38:
[...]

Valt toch wel mee ;) Zie regelmatig goed gevulde CTI games draaien.
Welke tool gebruik jij om servers mee te spotten want ik zie echt nog maar 2 of 3 servers online ?
Gamespy Arcade werkt helemaal niet goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX

VonFoX

Las noches de Diciembre

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spider
TheLemon schreef op maandag 11 september 2006 @ 10:02:
Als ik het goed lees is BIS dus zelf de publisher, ben benieuwd of ze de datum gaan halen. Het zou me niet echt boeien als hij alleen in CZ uitkomt, daar kun je hem vast wel ergens online bestellen.
Nee, het is zelf veel erger.
Bis is de maker van het spel. Bis is tegenwordig een onderdeel van Idea games, dat een aantal "onafhankelijke" spel ontwikkelaars (waaronder bis) heeft opgericht om hun te helpen bij marketing en publishing.

Bis had nl een beetje mot met Codemasters. Codemasters is een beetje een bully, veel verdienen aan anders mans werk. Vandaar idea games.

Idea games, zal voor bis publisers zoeken en heeft gevonden die fair spelen. Grote publisers worden niet van zelf groot, dus die vallen eigenlijk al af, dus waren/zijn ze veroordeeld tot de kleine nationale publishers en nu om dit allemaal te regelen, kan het publiseren van een spel nog wel ff duren.

Daarbij zal je ook waarschijnlijk geen mega markting verwachten, was op zich enorm jammer is, want ofp is een spel dat je kan blijven boeien. Niet voor niks is er zo enorme achterban, zelf nu naar 5 jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KhaZ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 00:12

KhaZ

Alfa Romeo

VonFoX schreef op maandag 11 september 2006 @ 20:37:
[...]

10 november ben ik 'ziek' 8)
Woon jij in Tjechië dan?

AMD 5800X3D | MSI B450 Tomahawk MAX | 16GB DDR4 Crucial 3.200Mhz CAS 16 | PNY GeForce RTX 2060 | Samsung 970 Evo Plus 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
KhaZ schreef op maandag 11 september 2006 @ 22:09:
[...]

Woon jij in Tjechië dan?
Het is in elk geval een goed moment om de Tjechische taal te leren :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX

VonFoX

Las noches de Diciembre

KhaZ schreef op maandag 11 september 2006 @ 22:09:
[...]

Woon jij in Tjechië dan?
Nee :'(

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLemon

TheLemon

:*)
Treur niet. Je kunt hem nu al vooruit bestellen op Amazon.de voor €44,99. Vanaf 30 november is hij leverbaar, ze versturen ook gewoon naar NL. De publisher is Morphicon/Peter Games, nooit van gehoord, maar ze zitten schijnbaar ook in Engeland.

[ Voor 14% gewijzigd door TheLemon op 12-09-2006 22:47 ]

• spider
new official trailer => klikkerdeklik

de duitse versie schijnt ook een engelse versie te zijn

Release date topic, NL staat er helaas nog niet bij. => klikkerdeklik

Nou ja, we hebben nog even, voor dat het 10/11 is, dus mischien komt er nog een nl publisher, en anders de duitse versie maar.

Morphicon/Peter Games publiser, is de publiser die groot is geworden met de ufo reeks.
Voor de oud gediende moet dit wel wat zeggen. Heb ik ook nog wat avondjes aan besteed :)

[ Voor 15% gewijzigd door spider op 13-09-2006 00:41 ]

• Northwave4500
maar in duitsland mag toch geen bloed in games zitten? nou weet ik dat je in ofp niet veel bloed zag maar helemaal geen bloed lijkt me ook niet alles. of krijgen die mensen dan blauw bloed ofzo?

Merge wuurd 't beter

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Topicstarter
Ik koop de duitse niet, dat is zonde van het geld. Alles is dan duits, niet alleen de vertaling maar ook de spraak. Nu versta ik prima duits maar dat is alleen voor de vakantie, tijdens het gamen wil ik gewoon engels.

Voor de eventuele warez versie maak ik trouwens een uitzondering, als die weken eerder komt pluk ik die zeker ergens van het net. Voor online spelen zul je toch wel een legale moeten hebben dus onder kopen kom je toch niet uit. En als het spel net z'n nazi beveiliging krijgt als de demo's verwacht ik niet eens een Warez versie :P

[ Voor 43% gewijzigd door Steffy op 13-09-2006 08:31 ]

• Demo

Demo

Ik heb de afgelopen dagen wat zitten lezen in de wiki van BIS, over de scriptcommando's van ArmA. Bij OFP heb ik de grootste lol gehad met allerlei scripts en het lijkt er op dat dat met ArmA ook weer gaat lukken! De commando's uit OFP werken volgens mij nog allemaal en er zijn een aantal leuke nieuwe commando's bij gekomen :)

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.

• spider
in klikkerdeklik kan je lezen
Tenga: If BIS don't manage to get a publisher, are there any backup plans like online distribution?
Paul: We have plans for online distribution irrespective of the quest to sign to a "box in shops" publisher as many people have embraced the online distribution system and we would like to think we encourage freedom of choice as much as possible.
Of te wel, je kan het strakst ook legaal (zeg het er maar even bij :) ) downloaden
Weet enkel niet of ik zo mooie doos kan missen, daarbij raak ik waarschijnlijk ook zo die code kwijt :(

Tevens las ik op het bis forum
Good news! Armed Assault will come in an additional version for those people who don't have a DVD-ROM, CD-ROM, broadband modem, dial-up modem, USB thumb-drives, or even 3.5" floppy drives!
Afbeeldingslocatie: http://img150.imageshack.us/img150/3140/armafloppyjh2.jpg
Wat altijd handig is :)

Als het eenmaal uit is, moeten we eigenlijk gelijk een mp GOT Squads oprichten, irc kanaaltje er bij en dan als groep Hollandse koeien eens iedereen aan gort schieten die niet van GoT is :)
Ala Ogame zeg maar :)

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Topicstarter
Humor, disk 1 van de 8333. 1.44 x 8333 = 12Gb. Ik zal niet zeggen dat het niet kan maar dan weet ik wel dat mijn HD aan vervanging toe is. Het doet me trouwens denken aan Duke Nukem 3D po 48 diskettes. Dat was een hele tas vol. Goeie oude tijd. Net als NFS op iets van 100 diskettes ofzo. Tsja vervlogen tijden maar wat was het mooi.

Ik ben trouwens benieuwd of er een CE/SE of LE komt, daar hadden ze het op het forum wel een keer over en het idee was om het ding in een soort van Ammo box te verkopen met wat leuke goodies erbij. Ik zie het wel maar als er iets dergelijks komt is ie voor mij. Dat laat ik zeker niet aan mijn neus voorbij gaan :)

• spider
Steffy schreef op donderdag 14 september 2006 @ 22:34:
Humor, disk 1 van de 8333. 1.44 x 8333 = 12Gb.
Waren die grote flops wel 1.44, die waren toch iets onder nabij de 300kb

Maar inderdaad, ik had er 1 in me eerste 386 (ja ben van de zxspectrum gelijk overgestapt na de 386)
Ideale dingen, daar kon je nog eens mee gooien. IPV van die cd-rom, waar een klein krastje gelijk betekend dat je resistance cd het niet meer doet.Goede oude tijd. Toen zag ofp er grafich nog gelikt uit.

Er is zo box voor VSB (VSB is de OFP versie voor de militairen, voor de gene die dit niet weten)
Maar ja, VSB is ook iets van 8k$ dus niet echt bij de hand.

Las net op het forum, de laatste lijst met voertuigen die er in zitten
m1a1
t-72
m113/vulcan/ambulacne
bmp-2/ambulance
ZSU-23-4
Brdm-2/spandrel varient
striker m1/grenade luancher/tow
hummer/m2/grenade/tow

landrover
uaz/dshk/grenade
Ural
5t truck/ 5t m2
M2 tripod
dshk tripod
east grenade tripod

littbird
uh-60
ah-1
Av-8
mi-8
ka-50
west boat
zodiac
american artillery
soviet artilelry

Heb er in Bold bij gezet welke nieuw zijn, al kan ik me daarin vergissen. Ik heb in ofp nu zoveel addons zitten, dat ik het niet zeker meer weet.

[ Voor 4% gewijzigd door spider op 14-09-2006 23:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
spider schreef op donderdag 14 september 2006 @ 23:21:
[...]

Er is zo box voor VSB (VSB is de OFP versie voor de militairen, voor de gene die dit niet weten)
http://www.virtualbattlespace.com/store/
De goedkoopste versie van VBS kost maar 116,56. Als je de versie met alles erop en eraan neemt dan kost het je 815,91.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX

VonFoX

Las noches de Diciembre

Steffy schreef op woensdag 13 september 2006 @ 08:29:
Ik koop de duitse niet, dat is zonde van het geld. Alles is dan duits, niet alleen de vertaling maar ook de spraak. Nu versta ik prima duits maar dat is alleen voor de vakantie, tijdens het gamen wil ik gewoon engels.

Voor de eventuele warez versie maak ik trouwens een uitzondering, als die weken eerder komt pluk ik die zeker ergens van het net. Voor online spelen zul je toch wel een legale moeten hebben dus onder kopen kom je toch niet uit. En als het spel net z'n nazi beveiliging krijgt als de demo's verwacht ik niet eens een Warez versie :P
Voor AA ga ik niet aan de Warez. AA _/-\o_
Kon ik maar vast een engelse versie pre-orderen :(

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Topicstarter
spider schreef op donderdag 14 september 2006 @ 23:21:
[...]

Waren die grote flops wel 1.44, die waren toch iets onder nabij de 300kb

Maar inderdaad, ik had er 1 in me eerste 386 (ja ben van de zxspectrum gelijk overgestapt na de 386)
Ideale dingen, daar kon je nog eens mee gooien. IPV van die cd-rom, waar een klein krastje gelijk betekend dat je resistance cd het niet meer doet.Goede oude tijd. Toen zag ofp er grafich nog gelikt uit.

Las net op het forum, de laatste lijst met voertuigen die er in zitten
m1a1
t-72
m113/vulcan/ambulacne
bmp-2/ambulance
ZSU-23-4
Brdm-2/spandrel varient
striker m1/grenade luancher/tow
hummer/m2/grenade/tow

landrover
uaz/dshk/grenade
Ural
5t truck/ 5t m2
M2 tripod
dshk tripod
east grenade tripod

littbird
uh-60
ah-1
Av-8
mi-8
ka-50
west boat
zodiac
american artillery
soviet artilelry

Heb er in Bold bij gezet welke nieuw zijn, al kan ik me daarin vergissen. Ik heb in ofp nu zoveel addons zitten, dat ik het niet zeker meer weet.
;) scherp, het zijn van de LP's in een hoesje. Was aan het einde van mijn krachten gister avond dus ik was er niet goed meer bij. Zelf heb ik alleen nooit van deze flops gebruikt, in mijn oude Atari PC uit 83 konden al gewone floppy's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KhaZ

KhaZ

Alfa Romeo

Heb dat VBS1 gespeeld en geloof me, het is je reinste bagger, dat wíl je niét spelen! OFP:Res is veel en veel beter, VBS is echt niets. Misschien VBS2, maar die is pas net / nog niet uit.

AMD 5800X3D | MSI B450 Tomahawk MAX | 16GB DDR4 Crucial 3.200Mhz CAS 16 | PNY GeForce RTX 2060 | Samsung 970 Evo Plus 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Topicstarter
KhaZ schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 09:47:
Heb dat VBS1 gespeeld en geloof me, het is je reinste bagger, dat wíl je niét spelen! OFP:Res is veel en veel beter, VBS is echt niets. Misschien VBS2, maar die is pas net / nog niet uit.
Je moet het online spelen maar ik weet niet hoe groot die community is, voor dat geld zal het wel niet veel zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demo

Demo

KhaZ schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 09:47:
Het is ook niet ontwikkeld voor consumenten :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen__online
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

jeroen__online

ook wel eens offline!

er zijn gelukkig heel wat interessante ontwikkelingen rond Arma de laatste tijd, eindelijk (enige) duidelijkheid over de release :D
ik hoop echt op een snelle Nederlandse of online release (zijn ze mee bezig, volgens het forum), want ik wil 'm absoluut vanaf het eerste moment kunnen spelen :P De verschillen en verbeteringen met OFP lijken me niet heel erg groot, maar ik denk dat de algehele 'feel' wel wat meer solide is, de screenies zien er iig steeds beter uit!

w.b. VBS1, ietwat offtopic uiteraard; je merkt idd dat ie niet voor consumenten is bedoeld, maar daarnaast zijn de verschillen met OFP niet heel groot. Iets betere graphics en een andere (met alle addons erbij veel rijkere en gespecialiseerde) content, meer is het eigenlijk niet. VBS is echter wel heel belangrijk in de ontwikkeling van Arma en de eventuele opvolger, aangezien VBS streeft naar zoveel mogelijk grafisch, fysisch (bijv. destructable buildings) en gameplay-realisme (zoals movement in bewegende vehicles). Arma krijgt al enkele van deze features gelukkig, wat in de meeste opzichten al een hele verbetring is ten opzichte van OFP.
De consumentenversie blijft echter het meest aantrekkelijk voor de community, omdat deze nu eenmaal het best betaalbaar is en wereldwijd veel verkocht wordt :z

enniewee: ik kwam er vorige week achter dat er een 'wargames' mod is voor ofp die wat extra realisme toevoegt, aangezien ik en een paar vrienden ofp vd week eindelijk weer eens uit de kast hebben getrokken (mp coop), denk ik dat we nog wel even zoet zijn ook :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KhaZ

KhaZ

Alfa Romeo

Ja er zijn een paar puike mods voor OFP : )

Paar namen:

- WGL (WarGames(League))
- FFUR2006
- FDF mod - aanrader

BIS heeft de afgelopen 2 jaar toch 't meest geleerd van OFP:Elite denk ik. Onder andere de "streaming terrain" techniek, waardoor grotere levels mogelijk worden.

In ArmA zullen trouwens gebouwen destructable zijn, het is alleen nog even afwachten in welke mate. In ieder geval niet zoals OFP, het gekreukelde papier effect :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKnight
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:25
Geweldig, kan niet wachten op dit spel!

Ken nog verschillende avondjes OPF herinderen :9

Clan vs clan! en natuurlijk de coop-missies!

*Kan niet wachten tot hij hier op het matje valt! O+

Iemand mischien in voor een avondje old-skool OPF? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLemon

TheLemon

Zeker wel zin om weer eens een COOP te doen en vanavond is moeder de vrouw aan het werk, dus goed plan. Als iemand een host opzet met enigszins herkenbare GoT-naam erin, dan weten wij die wel te vinden. Ik speelde altijd via Gamespy, is dat wat of liever direct via IP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wist niet eens dat deze game bestond. :P Hopelijk wordt het net zo cool als Ofp.
Daarbij hoop ik ook dat het wat meer mensen gaan online spelen want dat is toch het tofst imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKnight
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:25
TheLemon schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 17:08:
Zeker wel zin om weer eens een COOP te doen en vanavond is moeder de vrouw aan het werk, dus goed plan. Als iemand een host opzet met enigszins herkenbare GoT-naam erin, dan weten wij die wel te vinden. Ik speelde altijd via Gamespy, is dat wat of liever direct via IP?
Lijkt mij een puik plan, alleen vanavond nog niet.. ;)

Moet eerst de boel weer installeren en dat kan wel weer even duren :p

Mja, meerdere mensen mischien voor een old-skool potje?

• ewt
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-08 19:33

ewt

Ik kan niet wachten om weer eens een game te spelen die op zijn minst probeert realitisch te zijn _/-\o_

• TheLemon

TheLemon

In welk lobby zijn jullie te vinden meestal? OFP: Everon of die van Resistance?

• KhaZ

KhaZ

Alfa Romeo

Ga met elkaar op TS en speel op de public, dedicated servers, speelt veel beter :)

Verwijderd

Er is een nieuwe ingame video verschenen waarin de volgende dingen te zien zijn:

tankslag met ongeveer 100 tanks (in dit voorbeeld zitten er tien tanks in 1 platoon)
bewegingsanimaties
kogels die via de grond afketsen

je kunt 'm hier binnensleuren :P

http://www.bis-ingame.net...lt-ingame-l-etranger.html
http://files.filefront.co.../;5506800;;/fileinfo.html

• Dutch_Razor
Thx!

Maar zit dan iedereen op de map in een tank of kun je met meer dan 100 man spelen?

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Topicstarter
Je kunt spelen met zoveel je maar wilt, het hangt alleen af van hoeveel je server aan kan en hoeveel je bandbreedte toe laat. Thuis servers met 1Mbit zullen met 20 man wel ophouden maar een 100Mbit server met een sloot aan stevige hardware moet er flink meer aan kunnen :)

Verwijderd

Dit is interessant om te weten. :)
De video met de tankslag is gemaakt met de onderstaande pc.
AMD xp 3000
ATI x1600 pro
viewdistance 900m
zie http://www.armedassault.e...&thread_id=541&pid=#post_

Deze pc is duidelijk geen rekenmonster (over de videokaart kan ik geen oordeel geven) :P

Ik heb de indruk dat de game engine aanzienlijk verbeterd is _/-\o_ , als je dit vuurwerk met OFP naspeelt, dan daalt de framerate aanzienlijk en gaat het lang niet zo soepel als op dit filmpje, plus dat een hoop snelheid verloren gaat door het opnemen van het beeld.

• KhaZ

KhaZ

Alfa Romeo

Het is natuurlijk wel zo dat de vd maar 900 is, en er amper planten etc te zien zijn.

Verwijderd

Ik heb dezelfde processor, videokaart is een ati readon x800gt, geheugen 1gb
Als ik dit naspeel op een map met alleen woestijn (helemaal kaal), heb ik tijdens de veldslag maar een paar frames per seconde, terwijl ik niet eens het beeld opneem.

Ik gebruikte de ECP mod omdat de explosies lijken op die van ARMA en deze mod veroorzaakt bijna geen extra lag.

Verwijderd

Voor de geïnteresseerden:

http://games.fok.nl/review.php?reviewid=11422 --> interview met makers Flashpoint tijdens E3

en

http://games.fok.nl/review.php?reviewid=11379 --> preview Armed Assault op basis van preview-versie

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 17:57:
Dit is interessant om te weten. :)
De video met de tankslag is gemaakt met de onderstaande pc.
AMD xp 3000
ATI x1600 pro
viewdistance 900m
zie http://www.armedassault.e...&thread_id=541&pid=#post_

Deze pc is duidelijk geen rekenmonster (over de videokaart kan ik geen oordeel geven) :P

Ik heb de indruk dat de game engine aanzienlijk verbeterd is _/-\o_ , als je dit vuurwerk met OFP naspeelt, dan daalt de framerate aanzienlijk en gaat het lang niet zo soepel als op dit filmpje, plus dat een hoop snelheid verloren gaat door het opnemen van het beeld.
1600 Pro is zo traag als dikke stront door een trechter zeg maar, dat is echt een low budget kaartje in mijn ogen, bevind zich duidelijk in het onderste segment van de markt.

Filmpje was indrukwekkend maar ik zie liever de helft minder met iets betere graphics. 100 tanks wordt wel erg onoverzichterlijk :X

• VonFoX

VonFoX

Las noches de Diciembre

AA komt echt dichterbij nu :)

Yo.

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 18:40:
Voor de geïnteresseerden:

http://games.fok.nl/review.php?reviewid=11422 --> interview met makers Flashpoint tijdens E3

en

http://games.fok.nl/review.php?reviewid=11379 --> preview Armed Assault op basis van preview-versie
Leuke info.

Ik snap het nog niet echt. Operation flashpoint 2 wordt nu dus door codemasters gemaakt en armed assault door bohemia. Wat wil codemasters dan bereiken met ofp2, dat wordt dan een kopie van dit spel. :?

Dat filmpje is ook tof met die tanks, voor de rest beetje saai.

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 21:04:
[...]

Leuke info.

Ik snap het nog niet echt. Operation flashpoint 2 wordt nu dus door codemasters gemaakt en armed assault door bohemia. Wat wil codemasters dan bereiken met ofp2, dat wordt dan een kopie van dit spel. :?

Dat filmpje is ook tof met die tanks, voor de rest beetje saai.
Ja, Codemasters 'maakt' (wie zal het weten?) een game die dus zeer ws. Operation Flashpoint 2 gaat heten, het wordt in ieder geval hún opvolger van Flashpoint 1. En Bohemia is bezig met Armed Assault én Game 2 die voorheen bekend stond als Flashpoint 2.

Het schijnt dus dat Codemasters totaal niet tevreden was met de Xbox-versie van Flashpoint (matig uitgewerkt, veel kosten gemaakt, weinig winst) en dat ze het niet eens zijn met Armed Assault, wat een project van Bohemia zelf is. Zij wilden 100% aandacht voor Flashpoint 2 en blijkbaar zijn daardoor beide partijen uit elkaar gegaan, hoewel dat altijd gissen blijft. Ik denk zelf dat Codemasters helemaal niets gaat doen met de naam Flashpoint en ik denk dat Armed Assault wel degelijk gaat scoren. Als je ziet hoe groot de community is van Flashpoint en dat er redelijk wat animo is voor AA en 'Game 2' denk ik dat Bohemia zich geen zorgen hoeft te maken. Misschien kunnen ze een dealtje sluiten met Valve om het via Steam te verspreiden oid.

Verwijderd

Oke nu is het mij duidelijk :P
Wel een domme zet van codemasters om uit elkaar te gaan (of was dat de beslissing van bohemia)
Ik maak mij ook niet druk. De mensen die aan OFP1 hebben gewerkt werken nog steeds bij bohemia neem ik aan. Ik denk niet dat codemasters een spel kan maken wat in de buurt kan komen van armed assault. Bohemia heeft veel meer ervaring in dit genre. Ik kan echt niet meer wachten op dit spel.
Dat van die weerseffecten lijkt mij ook wel gaaf, dat het gaat sneeuwen enzo. En een hoop maffe mods. (star wars anyone :P)

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 21:55:
Oke nu is het mij duidelijk :P
Wel een domme zet van codemasters om uit elkaar te gaan (of was dat de beslissing van bohemia)
Ik maak mij ook niet druk. De mensen die aan OFP1 hebben gewerkt werken nog steeds bij bohemia neem ik aan. Ik denk niet dat codemasters een spel kan maken wat in de buurt kan komen van armed assault. Bohemia heeft veel meer ervaring in dit genre. Ik kan echt niet meer wachten op dit spel.
Dat van die weerseffecten lijkt mij ook wel gaaf, dat het gaat sneeuwen enzo. En een hoop maffe mods. (star wars anyone :P)
Precies, Bohemia heeft de gehele engine van Flashpoint gemaakt, Codemasters was enkel de uitgever van de game. Dus Codemasters zal een geheel nieuwe ontwikkelstudio moeten vinden die eerst hun eigen engine moet maken/kopen om een soortgelijke game te ontwikkelen; en dat zal lastig zijn om te tippen aan wat Bohemia aan het maken is.

Waar ik zelf op hoop is een Capture the Island mod (die er eigenlijk al is, aangezien alle mods voor Flashpoint backwards compatible zullen zijn met AA). Ik vond de basebuilding echt gaaf. Voor de mensen die het niet weten: beide partijen hebben allebei een persoon die de basis in elkaar flanst. Denk aan kazernes, fabrieken, afweergeschut, et cetera. Elke andere persoon moest dan stadjes veroveren waarmee om de zoveel tijd credits werden verdiend. Deze credits vloeiden naar de persoon die de basis aan het opbouwen was en jij kreeg ook een deel. Met dat deel kon je weer tanks, heli's en weet ik het wat kopen. Ook kon je bots kopen om een heel team te maken. Tegelijkertijd moest je de vijandelijke basis vinden en kapot maken. Sommige potjes duurden wel 8 uur :').

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 22:31:
[...]

Precies, Bohemia heeft de gehele engine van Flashpoint gemaakt, Codemasters was enkel de uitgever van de game. Dus Codemasters zal een geheel nieuwe ontwikkelstudio moeten vinden die eerst hun eigen engine moet maken/kopen om een soortgelijke game te ontwikkelen; en dat zal lastig zijn om te tippen aan wat Bohemia aan het maken is.

Waar ik zelf op hoop is een Capture the Island mod (die er eigenlijk al is, aangezien alle mods voor Flashpoint backwards compatible zullen zijn met AA). Ik vond de basebuilding echt gaaf. Voor de mensen die het niet weten: beide partijen hebben allebei een persoon die de basis in elkaar flanst. Denk aan kazernes, fabrieken, afweergeschut, et cetera. Elke andere persoon moest dan stadjes veroveren waarmee om de zoveel tijd credits werden verdiend. Deze credits vloeiden naar de persoon die de basis aan het opbouwen was en jij kreeg ook een deel. Met dat deel kon je weer tanks, heli's en weet ik het wat kopen. Ook kon je bots kopen om een heel team te maken. Tegelijkertijd moest je de vijandelijke basis vinden en kapot maken. Sommige potjes duurden wel 8 uur :').
Capture the Island is volgens mij een standaard game mode als ik me niet vergis, geloof dat ik daar eens wat van gelezen had. Ik heb het zelf nooit gespeeld. Het zal nu vast een stuk beter spelen aangezien er veel meer mensen op een server kunnen dan met ofp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk en geniet :9~ , twee video's. De eerste video laat zien hoe je binnen enkele minuten een cooperative missie in elkaar zet. In de tweede video speelt iemand een cooperative missie in een stad.

Het ziet er allemaal prachtig uit, mijn handen jeuken terwijl ik dit inklop _/-\o_

http://www.nofrag.com/fichiers/armedassault/videos/1259/
http://www.nofrag.com/fichiers/armedassault/videos/1261/

opslaan is "Télécharger le fichier"

oordeel zelf 8)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2006 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
Verwijderd schreef op zondag 17 september 2006 @ 22:11:
Kijk en geniet :9~ , twee video's. De eerste video laat zien hoe je binnen enkele minuten een cooperative missie in elkaar zet. In de tweede video speelt iemand een cooperative missie in een stad.

Het ziet er allemaal prachtig uit, mijn handen jeuken terwijl ik dit inklop _/-\o_

oordeel zelf 8)
Dat gezoem in het 2e filmpje is de minigun in het helis neem ik aan :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
word beetje nerveus van al die geweldige filmpjes opkommen met die handel.. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KhaZ

KhaZ

Alfa Romeo

De prijs die Codemasters vraagt voor het publishen van ArmA en/of Game2 vind BIS te hoog, daarom zijn ze gestopt met de samenwerking. Een paar jaar terug las je inderdaad dat Codemasters een ontwikkelstudio zou gaan zoeken om OFP2 te maken, maar heb er al een héle tijd niets meer van gehoord, dus dat OFP2 ooit nog uitkomt, lijkt me erg sterk.

En ja, OFP:Elite op de Xbox was een flop.. maar ze hebben er wel veel van geleerd voor ArmA (o.a. DX9 belichtingen, streaming terrain technologie (voor grotere mappen)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 17 september 2006 @ 22:11:

oordeel zelf 8)
:P Nu weet ik weer waarom ik zelf nooit missies maakte, ik snap er nu al geen klap meer van. Maar het ziet er allemaal weer goed uit. Jammer dat het nog weken duurt voor we los kunnen. Hopelijk snel een demo waar we mee kunnen prutsen :)

Lijstje met alle voertuigen:

http://www.armed-assault-...d=1054&pid=8267#post_8267

[ Voor 7% gewijzigd door Steffy op 18-09-2006 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLemon

TheLemon

Op diezelfde site staan nog meer filmpjes van 17-9 die ook zeer de moeite waard zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedoel je deze twee fimpjes?

Schietbaan (ziet er een stuk beter uit dan bij OFP)
http://www.armedassault.e...p?cat_id=2&download_id=19

gameplay
http://www.armedassault.e...p?cat_id=2&download_id=20

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2006 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen__online
  • Niet online

jeroen__online

ook wel eens offline!

geweldig! vooral dat tweede filmpje is erg mooi, daar showen ze wat mooie elementen van de game, zoals een werkende lift in een gebouw _/-\o_
ik kan haast niet meer wachten :9

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Topicstarter
Een Previewtje van een Poolse Arma site. De review is in het engels dus zeker de moeite waard om even door te nemen.

http://www.f2z.pl/modules...ontent&pa=showpage&pid=51

http://www.coop-center.de...te=news&action=view&id=85

Wat ik wel jammer vind aan veel reviews is dat er verschrikkelijk slechte computers gebruikt worden, natuurlijk is dit geen game site maar een Fanbase die de laatste nieuwtjes doorgeven maar neem in ieder geval de moeite het spel te reviewen op een computer die wel in staat is Wolf 3D goed weer te geven :/ Het detail van bv de mannetjes is hier behoorlijk minder dan we eerder hebben gezien, maar verder ziet het er wel prachtig uit, hopelijk kan mijn pc het allemaal wat beter draaien

Zelf heb ik al besloten om mijn pc een upgrade te geven. Ik ga er als eerste een nieuwe Proc in plakken, als Arma ook maar 50% van de CPU gebruik neemt van Ofp dan is het nog een enorm zware last voor een normale PC. Ofp gebruikte meer je processor dan je videokaart, ik weet nog wel dat ik een 9700 Pro in mijn pc zetten en ik best vreemd op keek dat het spel amper beter draaide. Ik prop er wel een X2 3800+ in ter vervanging van mijn A64 3000+.

Edit:
hier nog wat screens
http://www.armedassault.e...forum_id=14&thread_id=546

en nog een leuk nieuw filmpje

[ Voor 49% gewijzigd door Steffy op 20-09-2006 14:41 ]

• maxoss
  • Laatst online: 22:31
wow die bewegingen zien er echt gaaf uit :D

• Equalized
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20-03-2021
Je neemt me de woorden uit de mond, alhoewel ik het sprinten er iets minder uit vind zien. Wel errug mooi hoor, dit zijn imho pas physics. Lekker vloeiend en toch snel, heerlijk :9 .

sar·cas·me (het ~)
1. bittere, bijtende spot

• Dutch_Razor
Thx voor de info :D

Gaat leuk worden battles met 400 man :D

(hey das 1 km^2 per man :P)

• GG85
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-09 15:21

GG85

.......

Enige jammere vind ik zelf alleen is dat de graphics in de filmpjes een beetje een plastic look hebben vind ik, dit itt opf.

• jeroen__online
  • Niet online

jeroen__online

ook wel eens offline!

GG85 schreef op woensdag 20 september 2006 @ 18:40:
Enige jammere vind ik zelf alleen is dat de graphics in de filmpjes een beetje een plastic look hebben vind ik, dit itt opf.
je bedoelt waarschijnlijk de nieuwe belichting, 't ziet er 'shiney' uit zeg maar :P vind ik juist een pluspunt, hoewel het uiteraard niet overdone moet worden.
Ik kan hier trouwens wel blijven posten, alleen maar lof aan de hand van de laatste filmpjes en screenies _/-\o_ animaties zien er prima uit, goed om te lezen dat er al een volledige pers-versie rondgaat voor reviewers :) m'n nieuwsgierigheid wordt er alleen maar groter van :9~

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Topicstarter
Ik hoop dat ze snel klaar zijn en dat er een uitgever gevonden wordt, er zijn nu een aantal landen waar al een vaste datum is geprikt maar helaas allemaal landen waar ze voor een taal spreken die niet te verstaan is en laat staan dat ik het ook nog eens kan lezen :'( importeren zit er dus niet.

Ook wordt er al een aantal dagen gesproken over een verassing van Bohemia. Naast trailers en screenshots kan ik me niks anders voorstellen dan een Demo, hopelijk MP maar met SP zou ik al heel tevreden zijn :)

[ Voor 30% gewijzigd door Steffy op 20-09-2006 19:26 ]

Verwijderd

Ik vind de graphics er wel goed uiitzien en best wel realistisch zegmaar. Niet overdreven mooi (niet teveel kleuren vind ik nep, is in het echt ook niet zo)

Verwijderd

Ik ga trouwens gelijk in een clan als dit spel een beetje goed is. Moet wel bij de top behoren.
De online community van ofp was niet zo groot (niet zo als bf 1942 bijv)

• Jegorex
Verwijderd schreef op woensdag 20 september 2006 @ 19:45:
Ik ga trouwens gelijk in een clan als dit spel een beetje goed is. Moet wel bij de top behoren.
Mad-IT kan ik je aanraden.
Zij waren een van de grootste beste OFP clans in nederland en wachten nu al ruime tijd op ArmA.

• KhaZ

KhaZ

Alfa Romeo

nvm :)

[ Voor 64% gewijzigd door KhaZ op 21-09-2006 18:58 ]

• Demo

Demo

Verwijderd schreef op woensdag 20 september 2006 @ 19:45:
Als je goed genoeg bent kan je vast wel in een top-clan komen ;) En OFP was een veel minder commercieel spel dan BF1942, dus logisch dat de community kleiner is :P

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:44

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Maar het voordeel is dat de community dan ook veel hechter is. Tenminste, dat hoop ik. :P

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX

VonFoX

Las noches de Diciembre

Is er nog nieuws? Zoals een demo ? :9 :9 :9 :9

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equalized
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20-03-2021
VonFoX schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 09:34:
Is er nog nieuws? Zoals een demo ? :9 :9 :9 :9
Nope, wel veel filmpjes op het net. Zoek daar eens op.

Staat er trouwens een demo op de planning?

sar·cas·me (het ~)
1. bittere, bijtende spot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLemon

TheLemon

Een paar posts terug staat een vaag gerucht over een demo. Als je dit topic een beetje volgt, weet je dat elk nieuws over ArmA direct wordt gemeld hier, dus geen reden om er constant naar te vragen lijkt me. Gewoon even de hele thread en/of startpost goed lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX

VonFoX

Las noches de Diciembre

Equalized schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 09:37:
[...]

Nope, wel veel filmpjes op het net. Zoek daar eens op.

Staat er trouwens een demo op de planning?
2 demo's als het goed is, een SP en een MP.

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Northwave4500
er zitten dus serieus artillerie kanonnen in?:D
jammer dat je ze niet achter een vrachtwagen kunt hangen

Merge wuurd 't beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
Ik hoop dat het net zo'n demo wordt als die voor OFP.
Daar waren binnen een paar weken al een heleboel extra missies voor gemaakt 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen__online
  • Niet online

jeroen__online

ook wel eens offline!

Jegorex schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 14:40:
Ik hoop dat het net zo'n demo wordt als die voor OFP.
Daar waren binnen een paar weken al een heleboel extra missies voor gemaakt 8)
als ik zo lees hoeveel beveiliging en zo er al op de press demo's/releases zit, denk ik dat ze dit keer de demo wel wat meer dichtspijkeren om te voorkomen dat ie weer compleet gemod wordt :P hoewel het eigenlijk natuurlijk alleen maar positieve reclame was voor OFP :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Topicstarter
northwave4500 schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 11:27:
er zitten dus serieus artillerie kanonnen in?:D
jammer dat je ze niet achter een vrachtwagen kunt hangen
Dat is een kwestie van tijd, scriptje in elkaar zetten en klaar. Dat komt vast wel.
jeroen__online schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 15:06:
[...]

als ik zo lees hoeveel beveiliging en zo er al op de press demo's/releases zit, denk ik dat ze dit keer de demo wel wat meer dichtspijkeren om te voorkomen dat ie weer compleet gemod wordt :P hoewel het eigenlijk natuurlijk alleen maar positieve reclame was voor OFP :z
Ik hoop dat ze de demo open laten, dat kunnen mensen al aan de slag, houdt mensen langer bezig tot het spel uit komt maar met een MP demo kan ik me wel vermaken zonder dat er extra dingen in komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heel interesant dat in een van die filmpjes ze de voertuigen van binnen laten zien! _/-\o_ Ik bid tot alle goden dat alle servers die optie verplichten zodat je geen 3rd person..err vehicle rambo onzin krijgt. Zo heb je als soldaat ook nog een kans om langs een tank te sluipen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
Verwijderd schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 16:58:
Heel interesant dat in een van die filmpjes ze de voertuigen van binnen laten zien! _/-\o_ Ik bid tot alle goden dat alle servers die optie verplichten zodat je geen 3rd person..err vehicle rambo onzin krijgt. Zo heb je als soldaat ook nog een kans om langs een tank te sluipen.
Dat was altijd gaaf in een mp match.

Je kroop van achter naar een tank die ergens stond te campen.
Vervolgens kroop je eronder en legde er een paar satchels neer.
Ten slotte kroop je via dezelfde weg weer terug en liet je de satchels ontploffen >:)

• Nickbn

Nickbn

Betrokken

Jegorex schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 18:57:
[...]

Dat was altijd gaaf in een mp match.

Vervolgens kroop je eronder en legde er een paar satchels neer.
Wat vreemd. onder een tank kruipen lukte in mijn versie van ofp niet zo geweldig. ik werd er net zo hard weer onderuit gestuiterd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
shifty schreef op zaterdag 23 september 2006 @ 11:30:
[...]

Wat vreemd. onder een tank kruipen lukte in mijn versie van ofp niet zo geweldig. ik werd er net zo hard weer onderuit gestuiterd :)
Raar, bij mijn versie lukte het wel.
De laatste versie die ik had was 1.96 volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickbn

Nickbn

Betrokken

poeh, ja uiteindelijk wel, maar het was nog niet bepaald ideaal. Het probleem was dat het toch niet altijd even vlekkeloos werkte.

maarja, sinds 1.0 is het wel verbeterd
Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.