Armed Assault

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste
Acties:
  • 2.844 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Steffy schreef op zaterdag 17 juni 2006 @ 09:46:
[...]

Als je er echt 1 gaat kopen en Arma is uit, laat dan even weten hoe het is. Ik ben wel erg benieuwd maar filmpjes laten meestal de kant van de verkoper zien in plaats van de gebruiker, ben wel erg benieuwd naar spelers ervaring :)
Stel je het volgende voor: Je zit in een helicopter en doordat je hoofd beweegt kijk je rond met mouseview. Je kan ten alle tijden je voertuig besturen en tegelijkertijd kijken waar je tegenstander heen gaat, je raakt hem nu niet zo maar uit het oog, en daardoor kan je veel beter reageren op de gevechtsituatie.
Je krijgt een extra controle over het gevecht waarvan als je er eenmaal eraan gewend bent, je zou willen dat TIR ondersteuning in elk spel met voertuigen zou zitten. Aangezien geen enkele shooter dit heeft geïmplemeneerd, weet ik niet goed of het ook zo lekker werkt bij het aansturen van een menselijk lichaam, maar zoals het filmpje laat zien is het wel handig bij het controleren waar iedereen loopt zonder van je route af te wijken. Omkijken wordt dus makkelijker :)
Ik vind het dan ook een grote misser dat er in BF2 geen TIR ondersteuning zit. Je kijkt altijd rechtuit als je in voertuigen zit tenzij je mouseview gebruikt, maar dan kan je weer niet sturen. :(

[ Voor 16% gewijzigd door ocf81 op 17-06-2006 11:23 ]

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
ocf81 schreef op zaterdag 17 juni 2006 @ 11:22:
[...]

Stel je het volgende voor: Je zit in een helicopter en doordat je hoofd beweegt kijk je rond met mouseview. Je kan ten alle tijden je voertuig besturen en tegelijkertijd kijken waar je tegenstander heen gaat, je raakt hem nu niet zo maar uit het oog, en daardoor kan je veel beter reageren op de gevechtsituatie.
Je krijgt een extra controle over het gevecht waarvan als je er eenmaal eraan gewend bent, je zou willen dat TIR ondersteuning in elk spel met voertuigen zou zitten. Aangezien geen enkele shooter dit heeft geïmplemeneerd, weet ik niet goed of het ook zo lekker werkt bij het aansturen van een menselijk lichaam, maar zoals het filmpje laat zien is het wel handig bij het controleren waar iedereen loopt zonder van je route af te wijken. Omkijken wordt dus makkelijker :)
Ik vind het dan ook een grote misser dat er in BF2 geen TIR ondersteuning zit. Je kijkt altijd rechtuit als je in voertuigen zit tenzij je mouseview gebruikt, maar dan kan je weer niet sturen. :(
eh wat ik dan niet snap: als je naar rechts kijk beweegt je beeldscherm niet meer ofzo, kijk je naast je beeldscherm. Of er moet een 3d brill bij zitten die je op kan zetten

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

een kleine beweging heeft al een grote uitslag :)

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Razor
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
Ik vind die screens er eigenlijk nogal 2005 uit zien, maar dat zal wel aan de compressie enzo liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14-09 14:52

Steffy

Ayreonaut

Topicstarter
ocf81 schreef op zaterdag 17 juni 2006 @ 11:22:
[...]

Hoe het werkt snap ik wel, maar het gaat me meer om de ervaring zelf, werkt het wel zo goed als ze beweren? Dat is meer mijn vraag, heb er weinig over kunnen vinden tot nu toe, het is wel een interessante functie en zal de speelervaring wel ten goede komen.
Dutch_Razor schreef op zaterdag 17 juni 2006 @ 12:36:
Ik vind die screens er eigenlijk nogal 2005 uit zien, maar dat zal wel aan de compressie enzo liggen.
Het is geen Doom 3 waar je in een gangetje van 2 bij 2 meter loopt maar een open gebied van 400 vierkante kilometer, als je dat met highres textures gaat bekleden zal een quad SLI 7900GTX het spel niet eens meer draaien ;) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Het werkt erg goed in spellen met voertuigen, maar er is een kleine learning curve en het is 3x slechter voor je lichaam dan een muis. Je moet namelijk leren om je hele lichaam stil te laten zitten, en je moet wennen aan hoe je je hoofd moet aansturen om precies genoeg te bewegen. In FS9 is eht wel een beetje klote om in de 3d pit iets aan te klikken als je TIR tegelijkerijd gebruikt. In il-2 en LOMAc werkt het echter super. Over GTR heb ik gehoord dat het toch flink wat immersie toevoegt.
Die TIR4 zit er toch wel aan te komen voor mij, al was het maar voor het spelen van flightsims. ARMA is voor mij een zoethoudertje tot game 2 uitkomt. Aangezien OFP1 met al zijn verschillende mods die je bij zowat elke server nodig hebt teveel een warboel voor mij is, speel ik dat niet meer.
Ik weet niet of TIR een toevoeging is buiten een voertuig. In FS ging de muis mee met je view, in ARMA lijkt dat niet het geval te zijn, dus mikken moet wel lukken met TIR. (als je muis met je hoofd meebeweegt wordt het lastiger om iets aan te wijzen, zoals een knop in FS9 of een target in ARMA)

© ocf81 1981-infinity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Razor
@Steffy: Enemy Territory Quake Wars komt rond dezelfde tijd uit :P

Maar ik denk dat dit meer realistishe theme mij toch meer aanspreekt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Topicstarter
http://www.bistudio.com/p...ive_Year_Anniversary.html

Press Release van Armed Assault met 6 erg mooie screens, je ziet dat er nog steeds verder gewerkt wordt aan de game, elke generatie screens laat weer betere kwaliteit zien.

Hier kun je de screens plus nog een al bekend filmpje downloaden.
ftp://www.gamepark.cz:802...nt_Anniversary_Assets.zip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLemon
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-04 14:15

TheLemon

daddy cool, crazy like a fool

Als dat echt ingame screens zijn, is dat ver boven mijn verwachtingen tot nu toe :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen__online
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

jeroen__online

ook wel eens offline!

TheLemon schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 10:48:
Als dat echt ingame screens zijn, is dat ver boven mijn verwachtingen tot nu toe :9~
I second that! :9 ziet er erg netjes uit, hopelijk zijn dit ook daadwerkelijk vrijwel onbewerkte ingame screens, dan is het alleen nog even wachten op een release date :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Topicstarter
Ik geloof dat het idd onbewerkte screens zijn, er zijn wel voertuig renders uitgegeven maar die stonden niet in een omgeving maar gewoon als een standaard render. Ik is het niet in de stijl van de makers om de Fanbase op te lichten met fake screens, ze zijn altijd erg eerlijk en met Ofp lieten ze de meeste beroerde screens zien die je kon bedenken maar tevens wel de evolutie naar het eindproduct.

Het zijn dus volgens mij echte ingame screens, maar met wat voor pc ze gemaakt zijn is mijn grote vraag, volgens mij staat AA hier op 8 ofzo en wat al niet meer voor toeters en bellen, wel is het zeker dat het er geweldig goed uit ziet _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:57
_/-\o_ _/-\o_ Operation Flashpoint en deze nieuwe Armed Assault zie je meteen weer die aparte engine die ze gebruik(t)en het lijkt haast allemaal wel software rendered. Was iig wel hartstikke kapot van dat spel, vergeet nooit meer die 3 kwartier overlezen in het bos!!! _/-\o_ _/-\o_

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

loewie-643- schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 14:16:
_/-\o_ _/-\o_ Operation Flashpoint en deze nieuwe Armed Assault zie je meteen weer die aparte engine die ze gebruik(t)en het lijkt haast allemaal wel software rendered. Was iig wel hartstikke kapot van dat spel, vergeet nooit meer die 3 kwartier overlezen in het bos!!! _/-\o_ _/-\o_
Door de het bos rennen terwijl je stamina en magazijnen bijna opgebruikt zijn en je opgejaagt word door een peleton schietende soldaten met AK's... En daarbij Hinds die boven het bos vliegen om je verrot te knallen zodra je je hasses vertoont en pansterwagens die het bos omsingelen..

Een game ervaring die ik nooit meer vergeet. 8)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2006 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 16:35:
[...]

Door de het bos rennen terwijl je stamina en magazijnen bijna opgebruikt zijn en je opgejaagt word door een peleton schietende soldaten met AK's... En daarbij Hinds die boven het bos vliegen om je verrot te knallen zodra je je hasses vertoont en pansterwagens die het bos omsingelen..

Een game ervaring die ik nooit meer vergeet. 8)
De missie als de Amerikanen zich terug trekken van Everon? Als jullie die missie bedoelen heb je idd een moment wat ik ook nooit zal vergeten, wat was dat spannend zeg, verschrikkelijk spannend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm weet het niet echt meer. Weet nog wel dat ik als commando speelde (alleen) en dat ik mijn missie succesvol had uitgevoerd....maar toen kreeg ik een hele basis met boze mensen achter me aan. :+

OFP had veel van die super spannende situaties:
* Zoals ik al eerder zei het gevoel opgejaagd te worden.. >adrenaline!<
* Afgesneden raken van je peleton. De A.I. wacht echt niet op jou bij het terugtrekken en als je te traag bent loop je de kans dekking te moeten zoeken voor je achtervolgers, terwijl je makkers wegvluchten. Ik heb herhaaldelijk onder een bosje gelegen :X of een huis in gevlucht terwijl ik om me heen de vijandelijke tanks langs hoorde denderen...geweldig!
*De stilte voor de storm als je een zware aanval verwacht. Je hebt alles in gereedheid gebracht en het wachten is op de onvermijdelijke aanval. ....eerst hoor je alleen de vogels me krekels, nerveus loerend door je verrekijker... ..Dan hoor je plots iets....gekletter van rupsbanden en zware dieselmotoren...harder en harder. Je ziet stofwolken en dan ineens die BMP's die het vuur openen en iedereen begint te schieten
*Midden op het slagveld uit je beschadigde voertuig moeten springen, rennend voor je leven van wrak naar wrak terwijl je elk moment verwacht te worden neergeschoten...'kutkutkuuuuut ik heb een tank nodig!!'

_/-\o_

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2006 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 21:41:
Hmm weet het niet echt meer. Weet nog wel dat ik als commando speelde (alleen) en dat ik mijn missie succesvol had uitgevoerd....maar toen kreeg ik een hele basis met boze mensen achter me aan. :+

OFP had veel van die super spannende situaties:
* Zoals ik al eerder zei het gevoel opgejaagd te worden.. >adrenaline!<
* Afgesneden raken van je peleton. De A.I. wacht echt niet op jou bij het terugtrekken en als je te traag bent loop je de kans dekking te moeten zoeken voor je achtervolgers, terwijl je makkers wegvluchten. Ik heb herhaaldelijk onder een bosje gelegen :X of een huis in gevlucht terwijl ik om me heen de vijandelijke tanks langs hoorde denderen...geweldig!
*De stilte voor de storm als je een zware aanval verwacht. Je hebt alles in gereedheid gebracht en het wachten is op de onvermijdelijke aanval. ....eerst hoor je alleen de vogels me krekels, nerveus loerend door je verrekijker... ..Dan hoor je plots iets....gekletter van rupsbanden en zware dieselmotoren...harder en harder. Je ziet stofwolken en dan ineens die BMP's die het vuur openen en iedereen begint te schieten
*Midden op het slagveld uit je beschadigde voertuig moeten springen, rennend voor je leven van wrak naar wrak terwijl je elk moment verwacht te worden neergeschoten...'kutkutkuuuuut ik heb een tank nodig!!'

_/-\o_
Fantastisch idd en dan een LAW launcher vinden van een gesneuvelde maat van je en dan met de enige kans die je krijgt die tank een voltreffer geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 22:04:
[...]

Fantastisch idd en dan een LAW launcher vinden van een gesneuvelde maat van je en dan met de enige kans die je krijgt die tank een voltreffer geven.
>:) herkenbaar, herkenbaar. De sfeer was altijd geweldig ja, als je ergens alleen lag te wachten tot tanks of heli's weer verder trokken, het dat betreft had het speel meer spanning dan menig horror game :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Northwave4500
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 06-03 09:57
Ik herinner me nog een commando missie waarbij je met 3 commando's een paar tanks moet opblazen. Midden in de nacht, in het dal hoor je de tanks. Je begint langzaam te kruipen naar de rand van de heuvel waar je op ligt. en dan ineens zie je 3 vijanden die zich een beetje staan te vervelen. Met een paar welgemikte schoten uit je HK schiet je ze neer. En dan komt een van de zinnen die ik nooit zal vergeten: And another bunch of bad guys beats the dust. Am I good or am I good??
I love it:D

Merge wuurd 't beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog een voorbeeld in coolheid:

Weet niet precies meer wat ik moest doen, maar waar het om gaat was dat ik van A naar B moest als een lone commando. Nu zat er tussen punt A en B een kleine legerbasis en iedereen met hersens zou daar ruim omheen lopen.. :+

Ik weer eens niet dus want ik kreeg opeens een gedurft idee om daar een voertuig te jatten ipv dat hele klote eind te lopen, want een basis = voertuigen. Ik sluipt heel omzichtig naar de basis toe een schakel een serie wachtposten uit met m'n silenced HK. Ik neem een hoge uitkijkpositie en zie een terein met een paar barakken + wachttorens met minimale bezetting, ze verwachten duidelijk geen problemen. Verder zie ik een paar T-80 tanks staan met bij een tank 3 crewmembers die wat staan te praten en paffen. En een eindje verderop staat een Mi-8 HIP heli met raketten. Hmm wat zal ik doen? Een tank jatten? ...Hmm kan maar die dingen zijn traag en tegen de tijd dat weg kan rijden is de rest allang in hun tanks gesprongen om gaten in mij te knallen...zelfs al schakel ik de tankcrew uit. Dat gaat niet werken....dus zou ik die Mi-8 HIP kunnen stelen? Arg risky....als ik eenmaal in de lucht ben kan ik snel wegwezen maar het kost tijd om de motor te starten en de rotors op toeren te krijgen...ze kunnen me makkelijk afschieten in die tijd.

Ok...toch maar de Mi-8 HIP anders red ik het zoietzo niet. Goed, eerst zo dicht mogelijk naar de heli toe sluipen zonder gezien te worden. Ik sloop tot naast de heli, schoot alle 3 de gastjes neer en dook in de cockpit. Intussen brak de hel los en stroomden soldaten uit de barakken en gingen lichten aan. Kutkuuut schiet op roestbak, omhoog! Net toen de andere tankcrews in hun tanks sprongen en hun lopen op mij richten, kwamen mijn wielen langzaam van de grond. Ik begin onmiddelijk zonder te mikken all mijn rocket pods te unloaden op de aanstormende soldaten en tanks terwijl ik tergend langzaam hoogte win. Achtervolgd door machinegeweervuur vlieg ik zo laag mogelijk over de boomtoppen weg.

8) 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18:37

Vos

AFCA

^^ geweldig!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een poolse site heeft een tijdje terug de demo van armed assault gereviewed/gepreviewed met een aantal pluspunten maar helaas ook min punten.
Dit zijn de belangrijkste punten:

The Demo was about 2GB and it took a long time until it was possible to install it.

The game is now faster and more chaotically , a lot of combats in urban areas.

When you pick up the weapon of a killed soldier you don't have to kneel any more the weapon apears in your hands.

It is no longer possible to slide very fast

If you use the "run function" while you lie on the ground, you will stand stand up and run.

A new commandsystem, which is a bit like the old one. However it is more intuitively than the old one, some orders have been removed and replaced by some which are more usable.

The resources administration seems to be a chaos. It took several minutes until the next area was load. 1.5 Gig Ram where used and 256 MB are the minimum requirement.

The details were setted on "middle" and he was able how the polygons became more detailed "in front of his eyes".

A lot of animations are still missing.

The physical engine is not perfect, a soldier which was killed by a PK flight 200 meters away. Tanks are also still jumping like in OFP.

The AI ist also still stupid and unfinished

It is now more easier to drive vehicles and fly helicopters because the control of them became more easier.

It is possible to change the grafic from a "Resistance level" up to a high-end level, however it is not possible to play the game with the maximum settings right now. (Only 2-3 fps)

anyway, met ofp ben ik tot nu toe tevreden, armed assault kan alleen maar beter worden :P

voor de polen onder ons, hier vind je het volledige artikel.

Er zitten ook 3 (nieuwe) in-game screens bij:

Afbeeldingslocatie: http://www.gry-online.pl/Galeria/Html/Dokumenty/591713546.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.gry-online.pl/Galeria/Html/Dokumenty/591713562.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.gry-online.pl/Galeria/Html/Dokumenty/591713578.jpg

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2006 23:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 26 juni 2006 @ 23:39:
When you pick up the weapon of a killed soldier you don't have to kneel any more the weapon apears in your hands.

The physical engine is not perfect, a soldier which was killed by a PK flight 200 meters away. Tanks are also still jumping like in OFP.

It is now more easier to drive vehicles and fly helicopters because the control of them became more easier.
Verdorie, ben ik niet echt blij mee, vooral niet de physics w.b. voertuigen. :/

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2006 00:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Topicstarter
Dat is idd wat minder maar dat zal ongetwijfeld wel aangepast worden, dat zou anders de doodsteek van het spel zijn. Ik vraag me ook af in welk stadium die demo verkeerde, was dat de nieuwste build van het spel of al een oudere, aan de screens te zien die duidelijk minder lijken dan die van de afgelopen tijd is het een oudere versie, ook valt er over een demo natuurlijk niks te zeggen.

Ik wacht het gewoon af, ze weten wat er mis was met Ofp, ze zullen toch hoop ik niet die zelfde fout gaan maken in dit spel 8)7
Jammer, erg jammer maar dit is echt een enorme misser zeg, dat was wat deel 1 juist realistisch maakte ten opzichte van andere games. Ik hoop dat ze dat nog in de final veranderen want dat is een achteruitgang te opzichte van Ofp :'(

[ Voor 28% gewijzigd door Steffy op 27-06-2006 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-05 13:05

VonFoX

Las noches de Diciembre

Steffy schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 09:15:
Dat is idd wat minder maar dat zal ongetwijfeld wel aangepast worden, dat zou anders de doodsteek van het spel zijn. Ik vraag me ook af in welk stadium die demo verkeerde, was dat de nieuwste build van het spel of al een oudere, aan de screens te zien die duidelijk minder lijken dan die van de afgelopen tijd is het een oudere versie, ook valt er over een demo natuurlijk niks te zeggen.

Ik wacht het gewoon af, ze weten wat er mis was met Ofp, ze zullen toch hoop ik niet die zelfde fout gaan maken in dit spel 8)7

[...]

Jammer, erg jammer maar dit is echt een enorme misser zeg, dat was wat deel 1 juist realistisch maakte ten opzichte van andere games. Ik hoop dat ze dat nog in de final veranderen want dat is een achteruitgang te opzichte van Ofp :'(
De GFX hoeven van mij niet eens zoveel beter te zijn. Maar idd de gameplay moet aangepakt.

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX

VonFoX

Las noches de Diciembre

Verwijderd schreef op maandag 26 juni 2006 @ 21:39:
Nog een voorbeeld in coolheid:

Weet niet precies meer wat ik moest doen, maar waar het om gaat was dat ik van A naar B moest als een lone commando. Nu zat er tussen punt A en B een kleine legerbasis en iedereen met hersens zou daar ruim omheen lopen.. :+

Ik weer eens niet dus want ik kreeg opeens een gedurft idee om daar een voertuig te jatten ipv dat hele klote eind te lopen, want een basis = voertuigen. Ik sluipt heel omzichtig naar de basis toe een schakel een serie wachtposten uit met m'n silenced HK. Ik neem een hoge uitkijkpositie en zie een terein met een paar barakken + wachttorens met minimale bezetting, ze verwachten duidelijk geen problemen. Verder zie ik een paar T-80 tanks staan met bij een tank 3 crewmembers die wat staan te praten en paffen. En een eindje verderop staat een Mi-8 HIP heli met raketten. Hmm wat zal ik doen? Een tank jatten? ...Hmm kan maar die dingen zijn traag en tegen de tijd dat weg kan rijden is de rest allang in hun tanks gesprongen om gaten in mij te knallen...zelfs al schakel ik de tankcrew uit. Dat gaat niet werken....dus zou ik die Mi-8 HIP kunnen stelen? Arg risky....als ik eenmaal in de lucht ben kan ik snel wegwezen maar het kost tijd om de motor te starten en de rotors op toeren te krijgen...ze kunnen me makkelijk afschieten in die tijd.

Ok...toch maar de Mi-8 HIP anders red ik het zoietzo niet. Goed, eerst zo dicht mogelijk naar de heli toe sluipen zonder gezien te worden. Ik sloop tot naast de heli, schoot alle 3 de gastjes neer en dook in de cockpit. Intussen brak de hel los en stroomden soldaten uit de barakken en gingen lichten aan. Kutkuuut schiet op roestbak, omhoog! Net toen de andere tankcrews in hun tanks sprongen en hun lopen op mij richten, kwamen mijn wielen langzaam van de grond. Ik begin onmiddelijk zonder te mikken all mijn rocket pods te unloaden op de aanstormende soldaten en tanks terwijl ik tergend langzaam hoogte win. Achtervolgd door machinegeweervuur vlieg ik zo laag mogelijk over de boomtoppen weg.

8) 8)
Dat was het mooiste van OPF. Je kon doen wat je wilde :)

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja het is een soort sandbox game :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Northwave4500
wat mij betreft mag dat spel vandaag nog uiitkomen. Zit er echt op te wachten. ze zullen het mss nog niet af hebben. Het duurt misschien ook zo lang omdat ze ook nog geen uitgever hebben?

Merge wuurd 't beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b-gone
  • Laatst online: 29-06 23:19
Over physics gesproken, dit bestand bevat 3 filmpjes m.b.t. physics
http://arma.bigames.info/files/soubory/arma_fyzika.rar

Mogelijk dat het al oudere movies zijn; ik ben er i.i.g. niet zo onder de indruk van......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat zijn nog filmpjes van zeker een paar maanden ouwe build van het spel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inmiddels heeft ''lecholas'' (de persoon die de poolse review gedeeltelijk had vertaald) de hele review vertaald:
I've been watching her for a few months so far. She was surprising me sometimes, but sometimes she got me bored due to the lack of news. She is not so different from the others, she doesn't put on her 40 tons of make-up pretending to be spectacular and fashionable. She in not a girl next door but the Bohemia Interactive's website. It's been weeks of waiting, reading threw the news, admiring screenshots - the ammount of the news is never sufficient. I've been waiting to put my hands on Armed Assault for a long time. The continuation of my favorite Operation Flashpoint couldn't avoid getting to my hard drive. The version I had opportunity to play in is not final but only a beta promo demo for press. But who cares? I've been waiting for it for so long... The installation of 2GB of files lasted forever. The installation process was using some copy protection tools like StarForce and 3 activation keys. I had to be a bit patient before I could run the aplication.

The Main menu was redesigned. Buttons for particular functions were placed in the bottom, so you can see engine based animations showing soldiers in the middle of the screen. Windows with menus are very simple and clear. Instedad of a green laptop popping here and there we get light grey squares with black and red font. There is a campaign made expecially for the promo version beta test. It contains two single player missions and a tactical screen. The tactical screen shows the current situation on the battlefield for example areas of enemy activity or allied bases. Every place marked on the map can be viewed in a small window with a remote cammera. Thanks to it you can see the terrain and buildings layout you will enocounter during the mission. After familiarising with the tactical screen it is time to read the orders on the mission screen. It was redesigned as well. Again the main point is the clearness of the objectives. The old notebook was abadoned. (something similar to old notebook can be seen on some of the screens - translator's note) Now we have a topographic map with markers and a brown bar with the mission plan on the right. Now it was time to start the game.

The first impression is very positive. It's like someone took Flashpoint and took it to a beautician. The graphics is far supperior to Resistance expansion. But I'll be back to impressions on graphics later. Let's look into the changes in the gameplay. There is really a lot of them. Or even more. The first of all the movement of soldiers in open spaces and in buildings have been improved. Movements are more fluid and natural but when compared to some multiplayer FPS games it is still torpid. Climbing ladders is still a bit difficult but it is due to the lack of some animations. Improvements can be seen in the shooting. The weapon recoil is bigger and when shooting Russians (North Sahrani's soldiers? - translator's note) with M4 you have to have not only a good eye but also a good hand to control the mouse.

The nature of the continuatior of the series was changed a bit. So far the game forced players to fight from the distance. In the first mission of the beta verison I and my squad had to clear a location from the enemy infantry. It reminded me times of Rainbow Six in which in order to eliminate an enemy you had to surprise him from his left or right flank. In Armed Assault it is done in a similar way. The enemy surprised by our attack starts to panic so we can often see him as he's trying to hide in the bushes or seek for his friends support, all happening 25 meters in front of our iron sights. Next to just a general tactics for the mission the tactics used in particular situation by a few men squad becomes important. So we are very likely to see a mix of open spaces battles as well as urban ones. The recreation of lifelike cities, which are slowly begining to shape up in ArmA, is the essence here.

One another change is the way of taking the weapon from the dead enemy. As you all probably remember the player in OFP had to kneel to take it. The whole process of picking it up was taking at least a few seconds. There is no such a thing in Armed Assault. We just approach the body and chose the given option. Then the enemy's weapon instantly appears in our hands. In my opinion the big disadvantage is that you can't crawl fast. This very useful option which was present in the prevous games now dissapeard completely. When you use the run key you're just getting up and become an easy target for enemy. The old habit almost got me killed in some hotter moments.

But the thing I was expecting the most was changes in the way of issuing orders. The previous system was unfriendly and you had to make your way threw more and more of 'trees' of commands. Although the system of commanding in ArmA was much simplified it is still far from being ideal. The first of all the mentioned 'trees' are still there but BIS get rid of some of unused commands and the remaining ones were reordered. This way a new group of commands was created. It is named "Watch" and is useful when patroling and reconing. I have no doubts - controlling is now more comfortable but I was hoping for more intuitive solutions. One another new feature is widely advertised by BIS possibility to change your 'profesion' during the mission. I was a bit sceptical about it at first. The beta version didn't allow for changing your character in any time of the mission but only in the moment predefined by the authors (in mission 2). I could choose sniper or tank gunner. I played both of them and I must admit that I'm begging to like the idea. Fighting in the different areas of warfare is not borring, as a matter of fact it's the opposite. When playing sniper's role we're wipping out Russians (Russians again? - translator's note) from the distance of 400 meters. Noone knows who's shooting and where's he hidding. It is known only by us and our scoped M24. When playing the role of a tank's crewman we are thrown into the heat of the battle on the city's streets. The interesting thing is that playable characters that are not controled by player are controled by AI.

From the other side for not to sound too optimistic it is time to mention the bugs that, I hope, will be eliminated in the final version. The first thing is horrible optimisation. I'm affraid that Bohemia didn't look into cleannig the code so far. The readme file clearly says that the game should run on 256MB of ram. I don't want to even know how it works on such a memory size. The recommended 1GB can also be treated only as a joke. I have 1,5 GB of RAM and I was disgusted when I had to wait for several seconds for all models (including trees and buildings) to be loaded during the playing. I wasn't impressed by simple models that were 'gaining' textures after some time. During the intense action the game was sometimes jaggy on Geforce 6600 GT. I should point here that the level of detail was set on medium. It was also obvious that some of the animations were missing. It is particulary related to climbing obstacles (despite the fact that the option was shown you couldn't use it) and crouching (moving in crouch position looks like iceskating). Some points of the phisics engine weren't finished too. A soldier hit with a gun (high caliber one - translator's note) flew for 200 straight in the air. Bouncing tanks are already known from OFP. BIS assures that those things will be improved.

More bugs could be seen in multiplayer mode which is represented by 3 missions. It allows playing only with bots whose inteligence isn't very good. When I ordered two of my men to get in humvee they simply got on its roof and didn't want to move further. The multiplayer mode allowed me to test the model of driving vehicles. It is better than in Resistance. Driving vehicles is as easy but even more enjoyable. The resaon of this is smoothnes of the terrain which is less 'edgy'. Nice and smooth surface doesn't cause jumps or accidents. It is better in the air too. Flying Littlebird is dynamic and allows a lot of fast maneuvers. The visual side meets my expectactions quite well but there is no revolution there. When set on the lowest details the game looks a bit better than Resistance. By increasing the level of detail I got very good graphics with well done vehicles and characters models. The variety of trees and presence of insects and birds is also noticable. Unfortunately I couldn't enjoy the maximal details for too long because of low FPS rate. Armed Assault is highly customisable (but 320x240 resolution is like a joke) and every player will be able to adjust the level of detail to his PC's speed. The audio side wasn't changed drasticly. We can hear new speeches and environmental sounds but it is nothing more than we already heard in predecessors.

The beta test of Armed Assault didn't knock me onto my knees. The game didn't show its advantages so far but I'm sure that the final version will knock us down. The potential that this title has is enormous. I trust that Bohemia won't fail. The fans have been waiting for a long time but if they want to get a really good product they have to live in the celibacy from virtual war for a bit more. I think that with the help of the community and modmakers Armed Assault will share the reputation of Operation Flashpoint. Only because of that I'm begginig to collect my money for my own copy. It will be a game not for a week nor for a month but for years.

Adam „eJay” Kaczmarek

translated by lendrom aka lecholas
Wat ik zelf een grote verbetering vind is dat ''stedengevechten'' verbeterd zijn! 8)
Een nadeel vind ik dat de specs. tot nu toe behoorlijk hoog zijn

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2006 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

"Bouncing tanks are already known from OFP. BIS assures that those things will be improved."

Oke dan! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KhaZ
  • Registratie: November 2003
  • Nu online

KhaZ

Alfa Romeo

Het is idd behoorlijk geinig om met een Jeep een 800m diep ravijn in te duiken, en vrolijk verder kunt rijden (8>

Hoop dat ze dat soort kleine dingen fixen, voor de rest mag OFP zo blijven 8)

AMD 5800X3D | MSI B450 Tomahawk MAX | 16GB DDR4 Crucial 3.200Mhz CAS 16 | PNY GeForce RTX 2060 | Samsung 970 Evo Plus 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX

VonFoX

Las noches de Diciembre

UItgesteld! :(
http://games.fok.nl/news.php?newsid=12136

Armed Assault, het project van Operation Flashpoint-ontwikkelaar Bohemia Interactive, is uitgesteld. Bohemia heeft de game uitgesteld tot het derde kwartaal van 2006.

Armed Assault heeft een nieuwe engine die zich focust op het geven van grote vrijheid aan de speler. Met grote complexe omgevingen hopen ze de speler onder te dompelen in de game. De game poogt de militaire werkelijkheid op het slagveld compleet te simuleren en maakt daarvoor gebruik van dezelfde technologie waarmee de Amerikaanse mariniers, de Amerikaanse landmacht en de Australische landmacht oefenen.

In Armed Assault zullen spelers gigantische omgevingen kunnen verkennen (meer dan 200 vierkante kilometer groot) en kunnen ze strijden tegen intelligente vijanden die je constant te slim af proberen te zijn. Om ervoor te zorgen dat je het overleeft kun je van allerhande voertuigen gebruik maken, waaronder gepantserde voertuigen en vliegtuigen.

Bohemia Interactive heeft nog geen publisher gevonden voor de game.

[ Voor 90% gewijzigd door VonFoX op 02-07-2006 11:15 ]

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Topicstarter
VonFoX schreef op zondag 02 juli 2006 @ 11:15:
UItgesteld! :(
http://games.fok.nl/news.php?newsid=12136

Armed Assault, het project van Operation Flashpoint-ontwikkelaar Bohemia Interactive, is uitgesteld. Bohemia heeft de game uitgesteld tot het derde kwartaal van 2006.

Armed Assault heeft een nieuwe engine die zich focust op het geven van grote vrijheid aan de speler. Met grote complexe omgevingen hopen ze de speler onder te dompelen in de game. De game poogt de militaire werkelijkheid op het slagveld compleet te simuleren en maakt daarvoor gebruik van dezelfde technologie waarmee de Amerikaanse mariniers, de Amerikaanse landmacht en de Australische landmacht oefenen.

In Armed Assault zullen spelers gigantische omgevingen kunnen verkennen (meer dan 200 vierkante kilometer groot) en kunnen ze strijden tegen intelligente vijanden die je constant te slim af proberen te zijn. Om ervoor te zorgen dat je het overleeft kun je van allerhande voertuigen gebruik maken, waaronder gepantserde voertuigen en vliegtuigen.

Bohemia Interactive heeft nog geen publisher gevonden voor de game.
:P Dat is al heel oud nieuws, hij zou al in het 3e kwartaal gaan komen dat was al wel bekend, snap niet dat ze daar nu pas mee komen :?

Plus we zitten al op de 2e dag van het 3e kwartaal, zonder een rekenwonder te zijn had je dat wel kunnen weten :+

[ Voor 5% gewijzigd door Steffy op 02-07-2006 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX

VonFoX

Las noches de Diciembre

Steffy schreef op zondag 02 juli 2006 @ 11:39:
[...]

:P Dat is al heel oud nieuws, hij zou al in het 3e kwartaal gaan komen dat was al wel bekend, snap niet dat ze daar nu pas mee komen :?

Plus we zitten al op de 2e dag van het 3e kwartaal, zonder een rekenwonder te zijn had je dat wel kunnen weten :+
Jaja, maar waar is de game dan?
:(
Dat ze maar eens een publisher hebben!

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KhaZ
  • Nu online

KhaZ

Alfa Romeo

De game is nog LANG niet af, lees de reviews maar, die spreken van 50% af, BIS zegt zelf 75%. In de filmpjes & screens zie ik nog zoveel brakheid van OFP, dat ze nog wel minimaal een half jaar bezig zijn met allerlei dingen op te lossen.

Waarschijnlijk redden ze de kerst niet eens, BIS kennende. Wat ook niet gek is, er werkt een relatief klein team aan ArmA.

Paar dagen terug is zo'n tech demo filmpje gereleased, en daar zie je dat er zo goed als niets veranderd is tov OFP, de engine is dus amper aangepast. Ik denk dat ze zich de afgelopen tijd, na de ontwikkeling van OFP: Elite vooral bezig gehouden hebben om die terrain-streaming over te zetten naar de om in ArmA te implementeren.

De graphics zijn natuurlijk een aardig stukje beter, maar wat betreft AI en animaties is er 0.0 veranderd. Aan de ene kant slim, want wat is er nou belangrijker dan een puike engine en ongelimiteerde level-mogelijkheden? Aan de andere kant typisch BIS om de game er niet "echt" lekker eruit te laten zien, zo krijgen ze nooit een publisher..

Waar OFP revolutionair was, is ArmA dit niet, en Game2 gaat dit wel worden.

AMD 5800X3D | MSI B450 Tomahawk MAX | 16GB DDR4 Crucial 3.200Mhz CAS 16 | PNY GeForce RTX 2060 | Samsung 970 Evo Plus 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De animaties zien er toch echt 10x beter en soepeler uit. En de AI word nog aan gewerkt (zie nieuw interview)

Anyway nieuw interview + HQ screens;

Interview

http://www.games.lt/w/gshot/7415.png
http://www.games.lt/w/gshot/7414.png
http://www.games.lt/w/gshot/7413.png
http://www.games.lt/w/gshot/7412.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Topicstarter
Ziet er weer goed uit, jammer dat we nog steeds moeten wachten. Niet dat ik deze zomer het aan tijd heb maar toch, aan de andere kant, er werken geloof ik 12 of 13 man aan het spel, als ze die tijd nodig hebben dan werken ze maar rustig een maand of 2 door, dan is het tenminste goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op ''William Porters blog'' is een nieuw filmpje verschenen.
De kwaliteit is vrij laag omdat het erop moet lijken dat het filmpje met een mobieltje is gemaakt.

Je kan het filmpje hier vinden.

Afbeeldingslocatie: http://ofp.gamepark.cz/news/pics3/video_truck1s.jpg Afbeeldingslocatie: http://ofp.gamepark.cz/news/pics3/video_truck2s.jpg
Afbeeldingslocatie: http://ofp.gamepark.cz/news/pics3/video_truck3s.jpg Afbeeldingslocatie: http://ofp.gamepark.cz/news/pics3/video_truck4s.jpg
Afbeeldingslocatie: http://ofp.gamepark.cz/news/pics3/video_truck5s.jpg Afbeeldingslocatie: http://ofp.gamepark.cz/news/pics3/video_truck6s.jpg

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2006 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Northwave4500
volgens mij is je link dood. hier een werkende

de steden zijn wel groter. Ik kan niet wachten om in zulke steden te gaan spelen:D

Merge wuurd 't beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 03-09 23:24
Ik hoop dat de AI ook echt gebruik kan maken van de gebouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

northwave4500 schreef op zondag 09 juli 2006 @ 12:55:
volgens mij is je link dood. hier een werkende

de steden zijn wel groter. Ik kan niet wachten om in zulke steden te gaan spelen:D
bij mij doetie et wel :P

maar idd die grotere steden lijkt me gaaf _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Northwave4500
bij mij nu ook:P
het zal wel aan die oude pc van mijn ouders liggen:)
achja, kan toch geen kwaad he. in zo'n interview staat wel dat ze de ai zo willen maken dat ie realistisch reageerd in steden. ik hoop het echt:)

Merge wuurd 't beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX

VonFoX

Las noches de Diciembre

Heb van de ellende maar Flashpoint weer geinstalleerd (+red hammer+ resistance+ 1.96 patch).
Wow wat een fun weer :)

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KhaZ
  • Nu online

KhaZ

Alfa Romeo

Er is dus een BIS Wiki gemaakt: http://community.bistudio.com/wiki/Main_Page

Erg leuk om te lezen : )

En dit is de cover voor ArmA:

Afbeeldingslocatie: http://community.bistudio.com/wikidata/images/thumb/7/72/Arma.jpg/427px-Arma.jpg

Er is ook een wedstrijd, waarbij wel geinige shit te winnen is als een TrackIR pro.

Link: http://www.bistudio.com/p..._Edition_Competition.html

De marketing komt een beetje van start, al is er nog geen publisher : )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kunnen ze nou geen publisher krijgen? Flashpoint was toch een fantatische game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KhaZ
  • Nu online

KhaZ

Alfa Romeo

Nou, als je de filmpjes bekijkt, kan ik het wel begrijpen. Zo superveel is er nou ook weer niet veranderd t.o.v. OFP:

+ graphics stukje beter, DX9

+ streaming map technologie

Nog steeds:

- de engine blijft de OFP engine.. dus niet erg puik in 2006, stuiterende tanks etc.

- animaties, mannetjes die nog steeds uit tanks "stappen", maar eigenlijk gewoon uit de lucht vallen.

Beetje jammer dat ze die laatste 2 dingen bv in die 2.5 jaar ontwikkeling nog niet gefixed hebben.

Ze hebben nog een half jaartje tho, waarschijnlijk komt het ook wel goed, alleen ik begrijp die publishers wel: waar OFP in 2001 revolutionair was, is ArmA dit van verre.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Northwave4500
Maar er is wel nog een grote fanbase, en ik denk dat de gamesbladen en sites toch wel verder zullen kijken dan wat mindere graphics. Als het goed is krijg je, net als in flashpoint, enorm veel vrijheid en dat heeft in mijn ogen nog geen game overtroffen. Er zijn genoeg mensen die hem gaan kopen.

[ Voor 17% gewijzigd door Northwave4500 op 23-07-2006 22:49 ]

Merge wuurd 't beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
Verwijderd schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 13:36:
Hoe kunnen ze nou geen publisher krijgen? Flashpoint was toch een fantatische game.
Volgens mij is Idea the publisher.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KhaZ
  • Nu online

KhaZ

Alfa Romeo

Dit is al eerder gezegd, en dit staat ook in een recent, foutief, PC Zone artikel, maar IDEA Games is geen publisher, maar een groep van Tjechische developers, om een sterker front te vormen in de gamesmarkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX

VonFoX

Las noches de Diciembre

Blijkbaar is er een press demo? Die moet ik hebben })

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLemon

TheLemon

Reken er maar niet op, want zoals de schrijver van dat artikel al aangeeft, heeft die een beperkte houdbaarheid en ik kan me niet voorstellen dat een op zo'n kleine schaal uitgebrachte demo gecrackt kan gaan worden.

Er staat trouwens een erg geinige competitie online, te vinden via de officiële site. Wat nog het leukst is, zijn de domme vragen over de spelregels in het BIS forum :P .

[ Voor 33% gewijzigd door TheLemon op 29-07-2006 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Northwave4500
Het zal wel kerstw worden denkik voordat aa gaat uitkomen. Het is wel heel erg stil geworden qua voortgang enz.

Merge wuurd 't beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KhaZ
  • Nu online

KhaZ

Alfa Romeo

Er is wel een Poolse publisher, en die zegt 'm in oktober te gaan releasen, maar alleen voor Polen.

Ik moet 't nog zien, waarschijnlijk wordt het voor de rest v/d Europeanen gewoon kerst / lente.

• VonFoX

VonFoX

Las noches de Diciembre

KhaZ schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 12:01:
Er is wel een Poolse publisher, en die zegt 'm in oktober te gaan releasen, maar alleen voor Polen.

Ik moet 't nog zien, waarschijnlijk wordt het voor de rest v/d Europeanen gewoon kerst / lente.
Lente? neeee. Anders bestellen we gewoon in Polen :*)

Yo.

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b-gone
De minimum system specs zijn nu ook bekend:

Minimum Specification:

CPU: 2 Ghz RAM: 512 MB Nvidia Geforce FX with 128 MB RAM & pixel shader 2.0, ATI Radeon 9500 with 128 MB of RAM & pixel shader 2.0 Free HD Space: 3 GB (or more as needed for downloadable addons)Software: Windows XP or Windows 2000 and DirectX 9

Recommended Specification:

CPU: 3 Ghz RAM: 1 GB Video Card: Nvidia 6800 and above or Ati x800 and above with at least 256 MB RAM Free HD Space: 3 GB (or more as needed for downloadable addons)Software: Windows XP and DirectX 9

Het lijkt me sterk dat ze die nu al publiceren als de game rond de Kerst zou uitkomen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Topicstarter
:) Die screen zag ik vanmiddag ook, zou het hier nu posten maar stond er al tussen. Moet zeggen dat het er goed uit ziet en de specs voor de game zijn ook best nog wel pittig, 6800 of beter. Ik zit met een 6800GS er dus zo rond maar top zal het dus niet draaien met alle toeters en bellen zoals AA op 8x etc :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX

VonFoX

Las noches de Diciembre

Steffy schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 18:09:
:) Die screen zag ik vanmiddag ook, zou het hier nu posten maar stond er al tussen. Moet zeggen dat het er goed uit ziet en de specs voor de game zijn ook best nog wel pittig, 6800 of beter. Ik zit met een 6800GS er dus zo rond maar top zal het dus niet draaien met alle toeters en bellen zoals AA op 8x etc :+
Dan laten we die AA maar uit staan, wordt toch wel een vette game! _/-\o_

Yo.

• Northwave4500
uhm, bis heeft een bizarre wending gegeven aan aa. We kunnen waarschijnlijk voetballen in armed assault :D

http://www.armedassault.com/william/?p=22

Merge wuurd 't beter

• VonFoX

VonFoX

Las noches de Diciembre

northwave4500 schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 17:12:
uhm, bis heeft een bizarre wending gegeven aan aa. We kunnen waarschijnlijk voetballen in armed assault :D

http://www.armedassault.com/william/?p=22
Als ze voor dit soort dingen tijd hebben dan zal de game wel bijna af zijn :*)

Yo.

• Archuteuthis
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-05-2009
Afbeeldingslocatie: http://www.bistudio.com/games/aa/new_arma_01_tn.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.bistudio.com/games/aa/new_arma_02_tn.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.bistudio.com/games/aa/new_arma_03_tn.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.bistudio.com/games/aa/new_arma_04_tn.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.bistudio.com/games/aa/new_arma_05_tn.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.bistudio.com/games/aa/new_arma_06_tn.jpg

Niet verkeerd lijkt me.

• Dutch_Razor
northwave4500 schreef op zondag 23 juli 2006 @ 22:47:
Maar er is wel nog een grote fanbase, en ik denk dat de gamesbladen en sites toch wel verder zullen kijken dan wat mindere graphics. Als het goed is krijg je, net als in flashpoint, enorm veel vrijheid en dat heeft in mijn ogen nog geen game overtroffen. Er zijn genoeg mensen die hem gaan kopen.
Joint Ops, Battlefield 2, (en komend) ETQW...

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Topicstarter
Je noemt hier spellen die juist de Ofp community geen hol kunnen schelen, geen van alle games draait om waar Ofp en AA wel om draaien namelijk Co-op missies met extreem hoog realisme, geen van alle MP games die je noemt komen in de buurt. Verder probeert AA een beetje realistisch over te komen, iets wat geen van alle andere games doen. Het spel zal vast een succes worden, het zal geen best seller worden maar reken maar dat veel mensen het gaan proberen.

Verder zien de screens er weer top uit, het voetballen zou een leuke toevoeging zijn, het is geen gameplay element maar als maker zijnde mag je ook wel iets in het spel achterlaten wat puur voor de lol is, soort van easter egg. Die missen tegenwoordig toch al te veel :/

• TheLemon

TheLemon

Dutch_Razor schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 17:57:
[...]
Plus dat de grootte van het gebied van bovengenoemde spellen een schijntje is bij de (volledig vrij te verkennen) vierkante kilometers van de originele OFP, laat staan ArmA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Northwave4500
Q4 is nu de release date.

en dan die rook na de ontploffing op de nieuwe screens. iedere keer dat bis nieuwe screenshots vrijgeeft raak ik nog meer gefrustreerd dat dat spel nog niet uit is. Niet dat ik er veel mee zou kunnen want bij acer zijn ze mn laptop aant verklooien ofzo:S

Merge wuurd 't beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX

VonFoX

Las noches de Diciembre

northwave4500 schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 09:34:
Q4 is nu de release date.

en dan die rook na de ontploffing op de nieuwe screens. iedere keer dat bis nieuwe screenshots vrijgeeft raak ik nog meer gefrustreerd dat dat spel nog niet uit is. Niet dat ik er veel mee zou kunnen want bij acer zijn ze mn laptop aant verklooien ofzo:S
Waar lees je Q4? Als het dit jaar nog maar uitkomt gvd. :'(
* VonFoX gaat speciaal voor AA een nieuwe PC aanschaffen, net zoals ik jaren terug voor OPF gedaan heb :) Vermaak me nu nog steeds met OPF, missies op totaal andere manier doen, beetje sight seing :)

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Northwave4500

Merge wuurd 't beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Topicstarter
:'( Jammer jammmer jammer. Ik hoop dat nu de kerst wel halen, vorig jaar werd er nog zo gezegd, kerst 2005, dat was zwaar onrealistisch maar om een jaar later nog langer uit te stellen is wel heel erg overdreven. Aan de ene kant, er komt zo verschrikkelijk veel in, kogels kunnen nu bv door hout, dus als je vijand zich verschuild in een houten schuurtje dan pak je je M60 of SAW of welke MG er maar in mag zitten en ja ramt er een clip door de schuurtje heen dan is dood. Maar ondanks alles mag het nu van mij wel op de markt komen, willen ze er dan toch nog wat in doen, laat wat voertuigen weg en patch die net als bij Ofp er later in ofzo.

Maar goed, ze gaan de kerst niet missen hoop ik, dat is de verkooptijd, mensen lopen wel warm voor dit spel want het ziet er heel goed uit voor een game met deze eigenschappen, nog langer uitstellen zou verlies in interesse betekenen.

En Game2 staat er ook aan te komen, de echte Ofp2 zeg maar, die zou 2007 komen. Dan zit er wel erg weinig tijd tussen beide games :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLemon

TheLemon

Geloof maar niet dat Game2 op tijd zal komen. Het is hetzelfde team dat eraan werkt. Ik denk ook dat een nieuwe publisher eerst het succes van ArmA afwacht en dat eerst flink uitmelkt, voordat Game2 uitgebracht mag worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KhaZ
  • Nu online

KhaZ

Alfa Romeo

Dat is niet waar trouwens, aan Game2 werkt een heel ander team, kan zelfs zijn op een heel andere locatie.

En ik heb liever dat BIS weer een puike game maakt, dan een upgrade van OFP.. liever 1.5 jaar extra wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b-gone
Steffy schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 13:40:
...dan pak je je M60 of SAW of welke MG er maar in mag zitten en ja ramt er een clip door de schuurtje heen dan is dood. :/
(8> ik wil de eerste "mg" nog tegenkomen die met clips werkt ;)

Maar on-topic, dit is wel weer flink balen dat Q4 verhaal....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX

VonFoX

Las noches de Diciembre

b-gone schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 15:08:
[...]

Zo'n PK misschien?
Afbeeldingslocatie: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/4/4f/PKM_machine_gun.jpg
Maar ja Q4, is dat begin of einde Q4, dat is de vraag.

[ Voor 14% gewijzigd door VonFoX op 18-08-2006 16:40 ]

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b-gone
//off-topic
Mooie plaat, maar da's geen clip, dat is een box

Hier een mooie uitleg over clips/magazijnen en het mixen van terminologie:

http://www.thegunzone.com/clips-mags.html

//on-topic
1 oktober is ook Q4 :)

[ Voor 72% gewijzigd door b-gone op 18-08-2006 16:46 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archuteuthis
Afbeeldingslocatie: http://games.tiscali.cz/images/armedassault/bhg1x.jpg Afbeeldingslocatie: http://games.tiscali.cz/images/armedassault/bhg2x.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ewt
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-08 19:33

ewt

Dutch_Razor schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 17:57:
[...]

Allemaal arcade games !!

Operation Flashpoint is IMHO "The Best Game Ever" _/-\o_
Enig sinds realistsche Infanterie gevechten.
Enorm veel vrijheid !!
Semi WW3 1985 scenario.
En een atm kleine maar vitale community.

Daar kan voor mij geen 1 andere FPS tegenop.

De game zal in het begin vast en zeker een beetje beta aanvoelen (verw8 ik) maar alleen al het vooruitzicht dat AA er eindelijk aan komt :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zewatanejo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 21:02

Zewatanejo

Fine Thanks!

b-gone schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 15:08:
[...]

Afbeeldingslocatie: http://www.impactguns.com/store/media/bren_dummy.JPG
Bren Machine Gun

Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLemon

TheLemon

Damn op deze site staan 112 screens, waarvan ik er veel nog niet gezien had. En het ziet er erg goed uit allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Topicstarter
Dat Clip verhaal mag duidelijk zijn, er zijn zeker weten MGs geweest die gebruikt maakten van Clips, de BAR, naast de hierboven genoemde gun ook 1 van de bekenste wapens uit WW2 gebruikte ook clips van 20 kogels. Verder was mijn post meer bij wijze van spreken natuurlijk.

Op die site met screens stonden ook nog een paar die ik niet had gezien, ben er flink wat weken niet geweest dus ik heb er een aantal gemist. Toch wel opvallend dat er flink vooruitgang in zit, de eerdere screens toonde minder kwaliteit dan nu.

Hopelijk komen er voor Arma ook een aantal nieuwe uitbreidingen zoals de Gold upgrade en Resistance voor Ofp. Ik wil ook wel ff als rus en als verzetstrijder spelen.:9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archuteuthis
off topic

Dat is een magazijn, een clip is iets anders.

Afbeeldingslocatie: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/9/9f/M1clip.jpg

Dit is een clip.

Het verschil is dat een clip in een magazijn wordt geladen. Wikipedia heeft er een mooi stukje over:
The term clip is commonly used to describe a firearm magazine, or more accurately, a specific type of magazine known as a detachable box magazine. This is an incorrect usage of the term. In actuality, clips and magazines perform two different functions. It may be said that clips are used to load magazines, and magazines are used to load firearms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:44

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Clips, magazijnen, voor mijn part losse patronen. Het gaat erom dat het spel maar eens moet uitkomen. Dit is gewoon niet leuk meer. ;(

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Ik moest meteen denk aan Murdock uit The A-Team! :D

Ziet er echt serieus netjes uit dit. d:)b

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwin van Cleef
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07-09 22:41

Edwin van Cleef

Werk veilig of werk niet

Ben benieuwd heb heel veel ofp gespeeld en vooral het maken van eigen mappen was super.

Voorbeeld:
stel de tijd in op nacht (donker)
Gooi een dorp vol met amerikaanse en russische troepen en voertuigen.
en je hebt vuurwerk.

Het realisme wat hier in verwerkt zat was ongekend.
Ik hoop dat ze niet de arcadekant opgaan als bijvoorbeeld met BF2 en dat soort spellen.
Dan weet ik zeker dat dit een topper zal gaan worden.

Ik weet dat er in het verleden ontzettend veel mods gemaakt zijn voor ofp dus ik hoop dat ze met dit spel op de zelfde voet door kunnen gaan.

computer voor alle werkzaamheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX

VonFoX

Las noches de Diciembre

Ik kan echt niet wachten!

Afbeeldingslocatie: http://games.tiscali.cz/clanek/screen_detail.asp?id=9105&img=bige.jpg
Waarom werkt de image niet?

[ Voor 11% gewijzigd door VonFoX op 19-08-2006 20:06 ]

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:19

Yucko

One clown to rule them all !

Afbeeldingslocatie: http://games.tiscali.cz//images/armedassault/bige.jpg

PS @ VonFoX: Hij werkt niet omdat je naar de pagina linkt ipv het plaatje ;)

iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 13:00

Vuurvoske

Nunquam cede!

een clanmate wees me op dit spel. Mooie opvolger van battlefield 2 (voor mij dan) en een hoger realisme gehalte. Dit trekt me wel bij een game.

Beroeps brabander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
Vuurvoske schreef op zondag 20 augustus 2006 @ 01:33:
een clanmate wees me op dit spel. Mooie opvolger van battlefield 2 (voor mij dan) en een hoger realisme gehalte. Dit trekt me wel bij een game.
Heb je OFP al wel eens gespeeld?
Dit is wel iets anders dan Battlefield. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Topicstarter
Hier weer wat nieuwe screens, zoals we ondertussen wel weten ziet het er weer top uit :)

Afbeeldingslocatie: http://ofp.gamepark.cz/news/pics3/newarmapics21s.jpgAfbeeldingslocatie: http://ofp.gamepark.cz/news/pics3/newarmapics22s.jpg
Afbeeldingslocatie: http://ofp.gamepark.cz/news/pics3/newarmapics23s.jpgAfbeeldingslocatie: http://ofp.gamepark.cz/news/pics3/newarmapics24s.jpg
Afbeeldingslocatie: http://ofp.gamepark.cz/news/pics3/newarmapics25s.jpg

Vooral de Vulcan is geweldig mooi, prachtig zeg _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX

VonFoX

Las noches de Diciembre

Steffy schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 09:56:
Hier weer wat nieuwe screens, zoals we ondertussen wel weten ziet het er weer top uit :)

[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding]

Vooral de Vulcan is geweldig mooi, prachtig zeg _/-\o_
laat die platen maar zitten :/
Releasen zeg ik! _/-\o_

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op deze pagina staan nog 3 nieuwe screenshots. _/-\o_ Ik begin gek te worden zo mooi 8)7
http://www.ofpmdb.net/include.php?path=start.php

Ze mogen pas na 24.00 gelinkt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zewatanejo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 21:02

Zewatanejo

Fine Thanks!

Hee. Ik lees op die site ook dat er in Duitsland een publisher gevonden is.
Gaat men nu ineens per land een uitgever zoeken?

Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.

• b-gone
straffe_hendrik schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 16:05:
Hee. Ik lees op die site ook dat er in Duitsland een publisher gevonden is.
Gaat men nu ineens per land een uitgever zoeken?
Ja, zoiets las ik eerder deze week. Het plan is om the beginnen in (Oost-) Europa

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 15:42:
Op deze pagina staan nog 3 nieuwe screenshots. _/-\o_ Ik begin gek te worden zo mooi 8)7
http://www.ofpmdb.net/include.php?path=start.php

Ze mogen pas na 24.00 gelinkt worden.
Ziet er ook weer prachtig uit, jammer dat het Q4 wordt. :'(

Verwijderd

De trailer van ArmA op GC 2006;

Leech hier :P :9

• b-gone
Op het einde v. die trailer valt trouwens (nog steeds) te lezen Autumn 2006..

Verwijderd

Op gamesfire zijn 61 in-game screens verschenen, ze zijn van lage kwaliteit maar zeker de moeite waar om ze ff te bekijken.

Ook is er een kort in-game filmpje verschenen van GC

• ewt
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-08 19:33

ewt

Verwijderd schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 16:02:
Op gamesfire zijn 61 in-game screens verschenen, ze zijn van lage kwaliteit maar zeker de moeite waar om ze ff te bekijken.

Ook is er een kort in-game filmpje verschenen van GC
Ik kan niet w88 !!

Maar toch mogen ze van mij alle tijd nemen die ze nodig hebben, desnoods 2008 _/-\o_

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Topicstarter
:9~ die trailer, geweldig zeg. Ik heb zelden zo uitgekeken naar een game als bij deze

edit:

Volgens de laatste info mogen we destructable buildings verwachten :9~

destructable buildings are dynamic and physics-driven

[ Voor 45% gewijzigd door Steffy op 24-08-2006 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX

VonFoX

Las noches de Diciembre

b-gone schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 10:08:
[...]

Ja, zoiets las ik eerder deze week. Het plan is om the beginnen in (Oost-) Europa
Waarom niet via een downloadservice oid :)

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ze niks vinden gaan ze misschien steam gebruiken.
Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.