Stel je het volgende voor: Je zit in een helicopter en doordat je hoofd beweegt kijk je rond met mouseview. Je kan ten alle tijden je voertuig besturen en tegelijkertijd kijken waar je tegenstander heen gaat, je raakt hem nu niet zo maar uit het oog, en daardoor kan je veel beter reageren op de gevechtsituatie.Steffy schreef op zaterdag 17 juni 2006 @ 09:46:
[...]
Als je er echt 1 gaat kopen en Arma is uit, laat dan even weten hoe het is. Ik ben wel erg benieuwd maar filmpjes laten meestal de kant van de verkoper zien in plaats van de gebruiker, ben wel erg benieuwd naar spelers ervaring
Je krijgt een extra controle over het gevecht waarvan als je er eenmaal eraan gewend bent, je zou willen dat TIR ondersteuning in elk spel met voertuigen zou zitten. Aangezien geen enkele shooter dit heeft geïmplemeneerd, weet ik niet goed of het ook zo lekker werkt bij het aansturen van een menselijk lichaam, maar zoals het filmpje laat zien is het wel handig bij het controleren waar iedereen loopt zonder van je route af te wijken. Omkijken wordt dus makkelijker
Ik vind het dan ook een grote misser dat er in BF2 geen TIR ondersteuning zit. Je kijkt altijd rechtuit als je in voertuigen zit tenzij je mouseview gebruikt, maar dan kan je weer niet sturen.
[ Voor 16% gewijzigd door ocf81 op 17-06-2006 11:23 ]
© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!