Armed Assault

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 2.848 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 13:00

Vuurvoske

Nunquam cede!

nee, ik heb het over de eerste arma missie die je zelf kunt kiezen. Je komt aan met een boot aan op een land en dan moet je rechts 400 tot 500 meter lopen. Hier moet je middels een grenade launcher en een satchel charge.

Beroeps brabander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Vuurvoske schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 12:50:
nee, ik heb het over de eerste arma missie die je zelf kunt kiezen. Je komt aan met een boot aan op een land en dan moet je rechts 400 tot 500 meter lopen. Hier moet je middels een grenade launcher en een satchel charge.
ah de eerste nachtmissie :)
Gewoon satelcharge onder de dichtbijzijnde onbewaakte tank leggen, dan met rpg andere 3 tanken mollen en sathelcharge ontsteken en terug rennen, done :)

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 13:00

Vuurvoske

Nunquam cede!

ja maar je kan ook nog van die documenten in een ander kamp jatten. De missie kan je na de tanks voltooien of doorgaan en de intel jatten...

Beroeps brabander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14-09 14:52

Steffy

Ayreonaut

Topicstarter
met de AI snap ik trouwens niet echt, ik zat er gister nog eens over na te denken toen ik het speelde. Waarom is het toch niet wat het zou moeten zijn. A het moet nog gepatched worden om het te verbeteren. Maar een tijdje terug las ik een stukje over de AI van Game 2, de game die eigenlijk Operation Flashpoint 2 had moeten worden. Daar was een artikeltje over waar ze in gingen op de AI. Zo was het mogelijk dat de AI zich over kon geven en dat jou AI deze soldaten gevangen kon nemen. Ook als dingen random op de Map stonden, bv een kamp of een outpost dat ze die info uit de deze soldaten konden halen, dat was dus AI die de andere AI ging ondervragen. Best wel interessant, ook bij STALKER (of het waar is is natuurlijk een 2e) hebben ze naar het schijnt een AI ontwikkeld die zelf het spel ging uitspelen en dus uiteindelijk is aangepast om het spel speelbaar te houden.

Wat ik me dan afvraag is, waarom zien we die geweldige AI tegenwoordig niet terug in games. Als je een dergelijke AI ontwikkeld heb verkoop je die onder een licentie aan andere bedrijven of zie ik dat verkeerd? Het is niet tegen AA bedoeld en de AI is in AA ook echt niet slecht maar toch vreemd. Hopelijk komen ze met een betere AI in de patch, een AI die zich bewuster is van zijn omgeving en echt van gebouw naar gebouw loopt en om hoeken kijkt om te zien of er vijanden zijn. Dat zou toch mogelijk moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Dit is echt precies dezelfde ai als ofp had, tsja die gasten zijn maar met 8 man ofzo dan moet je keuzes maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-05 13:05

VonFoX

Las noches de Diciembre

Ik vind de AI van je teammates maar ehhh dom.
Maar de vijand is op Expert echt wel goed.
Als je een kamp besluipt lopen ze echt rondes enzo.

Het OFP gevoel is back! _/-\o_
Endmission werkt hier btw niet; ik kan die missie daarna weer selecteren.
En de AI is soms echt dom, er moet flink gepatched worden. Missie klaar, dorp schoongeveegd, en je kunt niets, niemand doet iets, pffff :(

AI van de vijanden is goed, die van je teammates qua schieten enzo ok, maar rijden kunnen ze iig niet, en nu zit ik dus met een missie die klaar is, maar ik kan niet verder, want het spel denk dat ik de missie nog moet doen :(

HEEE de Duitse versie is onderweg!

die unten aufgeführten Artikel haben wir an folgende Adresse versendet:

_/-\o_

[ Voor 69% gewijzigd door VonFoX op 28-11-2006 19:17 ]

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen__online
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

jeroen__online

ook wel eens offline!

VonFoX schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 14:27:
[...]
HEEE de Duitse versie is onderweg!

die unten aufgeführten Artikel haben wir an folgende Adresse versendet:

_/-\o_
ik zag het ook zojuist op het arma forum, maar dit viel me op:
luemmel schreef:
the german version seems to have a major performance bug. this was stated directly by the publisher morphicon but i dont know how reliable this information is....
benus schreef:
true. there seems to be a prob because of SECUROM.

But people in lots of comments are crazy about it and you know what. Morphicon knows about the problem and the official release is on the 30th of NOVEMBER ... in TWO DAYS.

I say ... we know about he PROB but maybe we have a fix there on the 30th ... then everything is OK.

If not then it sucks ... but to wait some days more won't kill anyone.
heeft ie securom ipv starforce, is het nog niet goed 8)7
ik ben benieuwd naar de ontwikkelingen :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Echt een klungels daar, sowie geen logica achter eerst een game volledig in het tjechische uit te geven, hooguit dat 1 op de zoveel duizend tjchechen het sowie kan draaien.

Je cd key wordt zelf gechecked als je een lan game maakt! dat gaat wel erg ver hoor, hopelijk is dit te omzeilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen__online
  • Niet online

jeroen__online

ook wel eens offline!

evilpin0 schreef op woensdag 29 november 2006 @ 10:59:
Echt een klungels daar, sowie geen logica achter eerst een game volledig in het tjechische uit te geven, hooguit dat 1 op de zoveel duizend tjchechen het sowie kan draaien.

Je cd key wordt zelf gechecked als je een lan game maakt! dat gaat wel erg ver hoor, hopelijk is dit te omzeilen.
dat is idd te omzeilen, DM of mail me voor wat tips ;) ik vind het ook wel erg ver gaan, hoewel het vanuit BIS wel is te rechtvaardigen... (immers, alles voor de inkom$ten! :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Topicstarter
Tsja dat er zoveel mis gaat met games releasen tegenwoordig is niet zo vreemd toch. Bijna alles komt als Beta op de markt.

Oblivion (Basic content moet je achteraf nog voor betalen)
Gothic 3 (zo goed als niet speelbaar)
The Guild 2 (wil niet eens draaien)
Medieval 2 total war (bugs,bugs,bugs)
Zo goed als elke Battlefield
etc

Als je gewoon kijkt naar alle releases, zo goed als alles is bugged en heeft maanden nodig om het gefixed te krijgen. Meestal komt het wel goed maar het is de trend, alles moet zo snel mogelijk de markt op. Daarna wordt gekeken naar de opbrengsten en aan de hand daar van wordt de support strategie bepaald, weinig verkoop = weinig tot geen support qua patches. Geen goede ontwikkeling en hoe graag ik ook zou willen dat het niet zo was. Armed Assault is een ook net als de hierboven genoemde een klassieker in deze groep. Alles gaat mis, en je vraagt je af met de ervaring die ze hebben hoe het zo ver kan komen 8)7 . VBS2 zal straks ook maar zo bugged zijn, dan slijten ze die licenties dus nooit weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Steffy schreef op woensdag 29 november 2006 @ 12:37:
Tsja dat er zoveel mis gaat met games releasen tegenwoordig is niet zo vreemd toch. Bijna alles komt als Beta op de markt.

. VBS2 zal straks ook maar zo bugged zijn, dan slijten ze die licenties dus nooit weer.
Als VBS2 bugged is zal het amerikaanse leger ongetwijfeled wat oefening in het BIS hq gaan houden.

Veel bugs maar het is wel speelbaar, dat geld vindt ik voor al de door jouw genoemde spellen, op mijn pc althans. Oblivion kon ik persoonlijk amper bugs vinden, gothic was idd wel bijna onspeelbaar. Maar toch, veel bugs zijn onbegrijpelijk dat ze er pas na de release achter komen.

[ Voor 6% gewijzigd door evilpin0 op 29-11-2006 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Topicstarter
evilpin0 schreef op woensdag 29 november 2006 @ 12:58:
[...]

Als VBS2 bugged is zal het amerikaanse leger ongetwijfeled wat oefening in het BIS hq gaan houden.

Veel bugs maar het is wel speelbaar, dat geld vindt ik voor al de door jouw genoemde spellen, op mijn pc althans. Oblivion kon ik persoonlijk amper bugs vinden, gothic was idd wel bijna onspeelbaar. Maar toch, veel bugs zijn onbegrijpelijk dat ze er pas na de release achter komen.
Oblivion niet bugged? Weet je zeker dat je het gespeeld hebt en niet een ander spel? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Steffy schreef op woensdag 29 november 2006 @ 13:33:
[...]

Oblivion niet bugged? Weet je zeker dat je het gespeeld hebt en niet een ander spel? :+
Ik had hem uitgespeelt en maar 1 keer heb een item tevoorschijn hoeven te toveren met een command, was de enigste bug die de gameplay aantaste, in vergelijking met morrowind vindt ik oblivion zeer bug vrij :)

Van oblvion heb iig kunnen genieten zonder dat mijn plezier door bugs verziekt werd zoals bij Gothic3. AA is ook nog wel speelbaar, het speel plezier stijgt flink boven de irritatie aan de bugs uit :)

Nu maar hopen dat mijn game buddy snel ze nieuwe pc inelkaar gezet heeft zodat we kunnen coopen :) Er ziten trouwes echt heel erg weinig custom coop missies in, een stuk of 4 hooguit waarvan ook nog een aantal uit de SP campaign, erg jammer. Laat de user made missies maar komen :)

Trouwens ook veel gelezen over CTI (capture the island) kon alleen nergens deze game mode vinden in het spel, zit het wel in de tjeschie versie? Zoja, is het ook speelbaar met ze 2en?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 15:31
Ik heb het spel op minder legale manier gekregen en het valt me zeer zwaar tegen. Ok de vertaling naar Engels is niet perfect maar hoe het spel aanvoelt vind ik niet prettig. Ik ben een grote OFP fan, heb het spel blauw gespeelt. Het besturen van alle voertuigen is een stuk moeilijker geworden. Een vrachtwagen even snel een haakse bocht nemen kan gewoon niet!
Helicopters besturen is klote geworden om over vliegtuigen nog maar te spreken.

Ik heb een AMD 64 3200+ , 1 gieg geheugen en een Geforce 6600 GT 128 MB ik moet het spel draaien op 800*600 met alles op low en draait het gewoon niet.
Ik wilde dit spel gaan pre orderen maar toch maar even wachten, valt me zwaar tegen wat ik tot nu toe heb gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equalized
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20-03-2021
Loev schreef op woensdag 29 november 2006 @ 16:23:
Ik heb het spel op minder legale manier gekregen en het valt me zeer zwaar tegen. Ok de vertaling naar Engels is niet perfect maar hoe het spel aanvoelt vind ik niet prettig. Ik ben een grote OFP fan, heb het spel blauw gespeelt. Het besturen van alle voertuigen is een stuk moeilijker geworden. Een vrachtwagen even snel een haakse bocht nemen kan gewoon niet!

Ik heb een AMD 64 3200+ , 1 gieg geheugen en een Geforce 6600 GT 128 MB ik moet het spel draaien op 800*600 met alles op low en draait het gewoon niet.
Ik wilde dit spel gaan pre orderen maar toch maar even wachten, valt me zwaar tegen wat ik tot nu toe heb gezien.
Ik vind de performance problemen (of het hoort gewoon zo) sowieso al teleurstellend genoeg om mij ervan te weerhouden het spel te kopen.

sar·cas·me (het ~)
1. bittere, bijtende spot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX

VonFoX

Las noches de Diciembre

Equalized schreef op woensdag 29 november 2006 @ 16:41:
[...]

Ik vind de performance problemen (of het hoort gewoon zo) sowieso al teleurstellend genoeg om mij ervan te weerhouden het spel te kopen.
Performance is bij mij goed
Weet iemand hoe je de locked single missions kunt unlocken?

[ Voor 9% gewijzigd door VonFoX op 29-11-2006 19:44 ]

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VonFoX schreef op woensdag 29 november 2006 @ 19:22:
[...]

Performance is bij mij goed
Weet iemand hoe je de locked single missions kunt unlocken?
De unlocked missies uitspelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heli crash
[1m58 | 19,5mb]

Afbeeldingslocatie: http://www.armedassault.nu/downloads/ArmA2/2.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2006 21:15 ]

• evilpin0
Loev schreef op woensdag 29 november 2006 @ 16:23:

Een klein beetje schandalig dat je jouw mid-end pc dit spel niet kan spelen, echter bij mij draait die echt zeer goed met alles op high behalve aa die op low en view distance 2.5 km.

Eneh de helis ownen zwaar man! Het gaat erallemaal om hoe je komt aan vliegen, in het begin probeere ik bf2 style na 5 minuten snel joystickje aangesloten want met muis lukt het echt niet. Had het snel door, het komt allemaal op neer je target spotten vanaf een kilometer ofzo en dan in de juiste baan komen aan vliegen, ik had een heel convooi van 3 trucks + 2 hummers in een run kunnen mollen, als eenmaal je viziertje over een vijand heen komt....jezus wat een dikke own :) Echt alles maar dan ook alles gaat kapot en dood, alleen de m1a1 tanken kunnen meerde raktjes weerstaan.

• kvdd
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 30-01 09:37
evilpin0 schreef op donderdag 30 november 2006 @ 11:20:
[...]

Een klein beetje schandalig dat je jouw mid-end pc dit spel niet kan spelen, echter bij mij draait die echt zeer goed met alles op high behalve aa die op low en view distance 2.5 km.

Eneh de helis ownen zwaar man! Het gaat erallemaal om hoe je komt aan vliegen, in het begin probeere ik bf2 style na 5 minuten snel joystickje aangesloten want met muis lukt het echt niet. Had het snel door, het komt allemaal op neer je target spotten vanaf een kilometer ofzo en dan in de juiste baan komen aan vliegen, ik had een heel convooi van 3 trucks + 2 hummers in een run kunnen mollen, als eenmaal je viziertje over een vijand heen komt....jezus wat een dikke own :) Echt alles maar dan ook alles gaat kapot en dood, alleen de m1a1 tanken kunnen meerde raktjes weerstaan.
Even een vraagje: bestuur je de heli met je vliegtuig, en ga je daarna weer verder op je keyboard?

• Shva
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18-06 08:59

Shva

aka Jos_theboss

heeft dit spel trouwens nog iets van Dual core of SLI ondersteuning?

[ Voor 4% gewijzigd door Shva op 30-11-2006 12:20 ]

• jeroen__online
  • Niet online

jeroen__online

ook wel eens offline!

Shva schreef op donderdag 30 november 2006 @ 12:20:
native dual core ondersteuning (ik neem aan dat je 'multi-threaded' bedoelt) niet, uiteraard wel SLI ondersteuning (dat zit grotendeels in de nVidia-drivers).

• Zarkov
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12-09 14:29
Shva schreef op donderdag 30 november 2006 @ 12:20:
Niks van gemerkt, heb de game getest op 1 en 2 cores en het loopt allemaal exact hetzelfde.
Sli weet ik niet.
Het valt me op dat opf juist de bossen en plantjes niet goed trekt. Ik kan zonder problemen een eigen missie draaien met 6 tegen 8 infantery squads (48 tegen 64 man) maar zodra ik in de bossen loop begint ie het toch wel moeilijk te krijgen.
kvdd schreef op donderdag 30 november 2006 @ 11:55:
[...]

Even een vraagje: bestuur je de heli met je vliegtuig, en ga je daarna weer verder op je keyboard?
Tuurlijk, het moeilijke is alleen dat vliegtuig landen in die cockpit van de helicopter maar zodra je dat eenmaal voor elkaar hebt is het super gemakkelijk. :) Maar ik geloof van wel, ik heb wat problemen met mijn joystick in dit spel , maar die doen zich alleen maar voor als ik in een voertuig stap en zijn weer over zodra ik uitstap.

• kvdd
Zarkov schreef op donderdag 30 november 2006 @ 12:37:

[...]

Tuurlijk, het moeilijke is alleen dat vliegtuig landen in die cockpit van de helicopter maar zodra je dat eenmaal voor elkaar hebt is het super gemakkelijk. :) Maar ik geloof van wel, ik heb wat problemen met mijn joystick in dit spel , maar die doen zich alleen maar voor als ik in een voertuig stap en zijn weer over zodra ik uitstap.
Maar gebruik je dus enkel je joystick? Ook voor lopen, schieten, als je dus enkel het mannetje moet besturen?

• evilpin0
kvdd schreef op donderdag 30 november 2006 @ 13:00:
[...]

Maar gebruik je dus enkel je joystick? Ook voor lopen, schieten, als je dus enkel het mannetje moet besturen?
Me muis ligt er gewoon naast, met joystick kun je moeilijk mikken als soldaat :)

• Zarkov
kvdd schreef op donderdag 30 november 2006 @ 13:00:
[...]

Eh nee, sorry ik was waarschijnlijk wat onduidelijk. Ik gebruik enkel m'n keyboard en muis als ik rondloop. Dit gaat allemaal prima, zodra ik in een voertuig ga zitten dan gaat m'n joystick invloed uitoefenen. Tenminste dat gok ik want zodra ik een voertuig betreed dan stuurt hij de hele tijd naar links. Dit houd op als ik de joystick ontkoppel.

• evilpin0
Zarkov schreef op donderdag 30 november 2006 @ 12:37:
[...]

Niks van gemerkt, heb de game getest op 1 en 2 cores en het loopt allemaal exact hetzelfde.
Sli weet ik niet.
Het valt me op dat opf juist de bossen en plantjes niet goed trekt. Ik kan zonder problemen een eigen missie draaien met 6 tegen 8 infantery squads (48 tegen 64 man) maar zodra ik in de bossen loop begint ie het toch wel moeilijk te krijgen.
Heb je een SM 2.0 shader kaart? Op mijn overclocked x1900 draaien de bossen namelijk gewoon smooth, was er zelf verbaast over hoe goed die draaide

• Zarkov
evilpin0 schreef op donderdag 30 november 2006 @ 13:18:
[...]

Heb je een SM 2.0 shader kaart? Op mijn overclocked x1900 draaien de bossen namelijk gewoon smooth, was er zelf verbaast over hoe goed die draaide
Geforce 8800 GTX, kan ook iets met de andere instellingen te maken hebben. Ik moet eerlijk gezegd toegeven dat ik nog niet zo heel erg veel in heb verdiept. Ik ben nog aan het beslissen of ik dit een waardige opvolger vindt voor OPF. Ik speel trouwens op 2560X1600, plus een hele rits aan andere instellingen ingesteld op hoog of heel hoog. Ik weet niet precies de details uit mijn hoofd.

Maar het blijft vreemd dat 112 presonen tegelijkertijd geen probleem opleveren een paar bomen wel. Maar er was tegelijkertijd ook een andere bug gaande dus wellicht dat die de vertraging veroorzaakt. Er zaten 4 voertuigen vast met een pathfinding probleem.

• evilpin0
Zarkov schreef op donderdag 30 november 2006 @ 13:44:
[...]

Geforce 8800 GTX, kan ook iets met de andere instellingen te maken hebben. Ik moet eerlijk gezegd toegeven dat ik nog niet zo heel erg veel in heb verdiept. Ik ben nog aan het beslissen of ik dit een waardige opvolger vindt voor OPF. Ik speel trouwens op 2560X1600, plus een hele rits aan andere instellingen ingesteld op hoog of heel hoog. Ik weet niet precies de details uit mijn hoofd.

Maar het blijft vreemd dat 112 presonen tegelijkertijd geen probleem opleveren een paar bomen wel. Maar er was tegelijkertijd ook een andere bug gaande dus wellicht dat die de vertraging veroorzaakt. Er zaten 4 voertuigen vast met een pathfinding probleem.
Heb je niet je view distance idioot hoog? Anders zal het wel gewoon slecht gesupported zijn

Verwijderd

Komt er een demo uit?

• jeroen__online
  • Niet online

jeroen__online

ook wel eens offline!

*zucht*... zoeken op 'demo' in dit topic, als dat nog niet genoeg is: de officiele FAQ op het Arma Forum.

samenvattend: we hebben nog geen nieuwe info over de demo('s), maar deze is (zijn) wel beloofd

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
de engine is gewoon ruk jongens! Net als het hele spel zit de enige ook gewoon propvol bugs..

Verwijderd

Ik had net ook nog een vage bug.
Ik maak een Air transport squadron, deze bestaat uit 4 MI-17's.
Dat is een Opfor squadron, maar computer denkt dat het Bluefor is.
Ze zijn ook groen op de map.

• KhaZ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16:18

KhaZ

Alfa Romeo

Verwijderd schreef op donderdag 30 november 2006 @ 16:39:
Ik had net ook nog een vage bug.
Ik maak een Air transport squadron, deze bestaat uit 4 MI-17's.
Dat is een Opfor squadron, maar computer denkt dat het Bluefor is.
Ze zijn ook groen op de map.
Dat is juist expres gedaan, denk ik. Kwam 't gister ook tegen : ) Klopt 't dat je 'm dan ook niet meer kunt veranderen naar de andere zijde zegmaar, dus van OPFOR <--> BLUEFOR?

AMD 5800X3D | MSI B450 Tomahawk MAX | 16GB DDR4 Crucial 3.200Mhz CAS 16 | PNY GeForce RTX 2060 | Samsung 970 Evo Plus 500GB

• KhaZ

KhaZ

Alfa Romeo

Er is net een patch uitgebracht door Morphicon, de Duitse publisher:

German 1.01 Patch for Armed Assault has just been released.

This patch alledgedly fixes the following:

Performance:

- Significantly improved general performance of the German version
- Improved performance on shading detail and texture detail very low
- Optimized grass implementation
- Fixed bug in texture management: All textures could have been thrown away under certain conditions

Stability and Security:

- Some crash opportunities in multiplayer fixed.
- Crash when out of videomemory fixed
- Removed function exportLandscapeXYZ

AI:
- Pathfinding improvements
- Combat reaction improvements

Multiplayer:

- Dedicated server related improvements

Campaign:
- Improved missions endings in various conditions
- Fixed mission duration info

AMD 5800X3D | MSI B450 Tomahawk MAX | 16GB DDR4 Crucial 3.200Mhz CAS 16 | PNY GeForce RTX 2060 | Samsung 970 Evo Plus 500GB

• L3TUC3
  • Laatst online: 07-09 22:44

L3TUC3

GoT vegetable?

Patch voor de Duitse versie

http://armed-assault.net/downloads/patch-101-german.html
Changelog:

Performance:

- Significantly improved general performance of the German version
- Improved performance on shading detail and texture detail very low
- Optimized grass implementation
- Fixed bug in texture management: All textures could have been thrown away under certain conditions

Stability and Security:

- Some crash opportunities in multiplayer fixed.
- Crash when out of videomemory fixed
- Removed function exportLandscapeXYZ

AI:
- Pathfinding improvements
- Combat reaction improvements

Multiplayer:

- Dedicated server related improvements

Campaign:
- Improved missions endings in various conditions
- Fixed mission duration info
Duitse versie is dus inmiddels beschikbaar, ben ermee aan het pielen maar t loopt niet erg lekker.

Edit: Shit, 1 minuut te laat. Nou ja, de mijne heeft een link. :+

[ Voor 3% gewijzigd door L3TUC3 op 30-11-2006 16:59 ]

Empires Mod | RTS voor HL2 | How to ask questions the smart way

• jeroen__online
  • Niet online

jeroen__online

ook wel eens offline!

interessant! (zeker de performance verbeteringen :P ) deze patch bevestigt de CD-key-checks: met een Tsjechische cdkey kun je niet patchen, met een Duitse wel :P
Ik hoop dat deze verbeteringen ook doorgevoerd kunnen worden in de Tsjechische versie, daar ik aanneem dat deze patch significant verschilt van de originele Tsjechische versie!

edit: AAAAIIGHT! Tsjechische 1.01 patch :D
inclusief cdkey-check, ook voor pirated versies heb ik me laten vertellen...

eerste reacties op de patch zijn positief, in die zin dat de performance (een stuk) beter is :) jammer genoeg heb ik 'm nog niet kunnen testen :X

[ Voor 32% gewijzigd door jeroen__online op 30-11-2006 18:56 ]

Verwijderd

KhaZ schreef op donderdag 30 november 2006 @ 16:49:
[...]

Dat is juist expres gedaan, denk ik. Kwam 't gister ook tegen : ) Klopt 't dat je 'm dan ook niet meer kunt veranderen naar de andere zijde zegmaar, dus van OPFOR <--> BLUEFOR?
Klopt, maar Bluefor ziet dus de MI-17's niet als vijanden.

• VonFoX

VonFoX

Las noches de Diciembre

Heb de Chech version verwijderd, Duitse versie zal wel niet lang meer duren voordat hij op de mat ploft :) En dan meteen de patch erop. Is er al een Duits-Engels patch?
http://www.flashpoint1985...d.cgi?act=ST;f=64;t=54593
:+

[ Voor 22% gewijzigd door VonFoX op 30-11-2006 20:08 ]

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L3TUC3

L3TUC3

GoT vegetable?

Vond net dit grappige filmpje op een ArmA forum. Mocht je missie drie uit de capmagne nog niet gespeeld hebben dan kan het misschien spoilen.

http://youtube.com/watch?v=k6DeWUTA4EQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX

VonFoX

Las noches de Diciembre

L3TUC3 schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 00:33:
Vond net dit grappige filmpje op een ArmA forum. Mocht je missie drie uit de capmagne nog niet gespeeld hebben dan kan het misschien spoilen.

http://youtube.com/watch?v=k6DeWUTA4EQ
Grappig _/-\o_ Maar stuiterende trucks zijn niet het grootste Arma probleem lijkt me

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
die kerel heeft wel meer bug movies erop gezet, dit is toch allemaal niet serieus meer te nemen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L3TUC3

L3TUC3

GoT vegetable?

VonFoX schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 07:26:
[...]

Grappig _/-\o_ Maar stuiterende trucks zijn niet het grootste Arma probleem lijkt me
Ik heb het aan de praat en om eerlijk te zijn, het loopt best lekker op 1680x1050. T'is dan wel zonder AA of AF, maar echt lelijk is het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shva

Shva

aka Jos_theboss

de patch voor de tjechische versie heb geen performance verbeteringen zo ver ik de read me kan lezen... ik merk ook niks van performance verbeteringen, schokte als een gek in de eerste missie van campaign, en de texture die veel te langzaam opbouwen is ook zeer irritant :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Over de performence gesproken, had het spel even getest in ze zogenaamde 2clocks van mijn x1900 kaart op 500/600 mhz en tot mijn verbazing had ik geen enkele fps meer in overclocked mode : 665/840, een knap staaltje uber slechte programming.

Performence is verder wel goed speelbaar opzich.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX

VonFoX

Las noches de Diciembre

L3TUC3 schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 09:17:
[...]

Ik heb het aan de praat en om eerlijk te zijn, het loopt best lekker op 1680x1050. T'is dan wel zonder AA of AF, maar echt lelijk is het niet.
Ik draai ook zonder AA en AF, en ziet er goed uit! Dat gras zit mij meestal in de weg trouwens :(

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-06 15:15
Is de engelse versie ook al uit? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shva

Shva

aka Jos_theboss

evilpin0 schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 11:26:
Over de performence gesproken, had het spel even getest in ze zogenaamde 2clocks van mijn x1900 kaart op 500/600 mhz en tot mijn verbazing had ik geen enkele fps meer in overclocked mode : 665/840, een knap staaltje uber slechte programming.

Performence is verder wel goed speelbaar opzich.
hmm, mischien maakt het spel meer gebruik van de CPU dan GPU?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shva

Shva

aka Jos_theboss

nee, volgend jaar pas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen__online
  • Niet online

jeroen__online

ook wel eens offline!

Shva schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 16:18:
[...]

hmm, mischien maakt het spel meer gebruik van de CPU dan GPU?
volgens mij is de engine meer GPU dan CPU-afhankelijk, en deze 'schaalt ook niet lineair op', als ik het zo mag zeggen. Nog een voorbeeld hiervan is het geringe verschil tussen AA en geen AA (ingesteld in de game zelf).
Als die eerste stelling wel zou kloppen zou ik me flink gepiepeld voelen, dan moet ik mn CPU nog verder OC'en (vernieuwen is geen optie :P ) 8)7 want erg soepeltjes draait ArmA allerminst bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kvdd
Volgend jaar februarie om precies te zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Topicstarter
Duitse versie is te downloaden!

http://boutique.gamesplan...agne/promo.html?&jeu=Arma

42 euro is wel teveel van het goeie trouwens maar ik weet niet wat games in duitsland kosten dus het zal wel normaal zijn daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX

VonFoX

Las noches de Diciembre

Steffy schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 10:28:
Duitse versie is te downloaden!

http://boutique.gamesplan...agne/promo.html?&jeu=Arma

42 euro is wel teveel van het goeie trouwens maar ik weet niet wat games in duitsland kosten dus het zal wel normaal zijn daar.
Ik wacht nog op levering van bol.de :(

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxoss
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15-09 22:31
iemand een idee wat dit betekend?
Y.A.S.U zum laufwerke verstecken benutzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
maxoss schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 23:37:
iemand een idee wat dit betekend?

[...]
yasu = anti securrom prog, type maar eens in een usenet search engine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperTrophy
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
@ Maxoss
hey grappig zag je reactie op ftd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L3TUC3

L3TUC3

GoT vegetable?

Beetje aan het pielen in de editor. Explosies geven wat aparte bijeffecten.

http://video.google.com/v...2923063220580036682&hl=en

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Dit weeked wat potjes coop gespeeld met een buddy, was erg leuk maar echt bizar moeilijk als je met zijn tweeen bent, eigenlijk gewoon rambo style :)

Die Machine gunt ownt echt zo zwaar, je maait er zo een squad mee neer terwijl je met een gewoon wapen ontiegelijk aant kutten altijd bent omdat je haast geen reet ziet en die kogels ook nog een scheef zijn. Heb al meerde squadjes achter elkaar ermee neergemaait :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Jammer dat het spel nog niet uit is, ik wil het echt eens spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KhaZ

KhaZ

Alfa Romeo

W00fer schreef op maandag 04 december 2006 @ 18:26:
Jammer dat het spel nog niet uit is, ik wil het echt eens spelen...
Als je had meegelezen, had je gezien dat het spel wél uit is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvV
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16:14

RvV

KhaZ schreef op maandag 04 december 2006 @ 18:27:
[...]

Als je had meegelezen, had je gezien dat het spel wél uit is..
Maar niet in NL. ;)

Y'24

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-07-2023
ja ik heb hier wel wat geprobeerd onderzoek naar te doen, maar ik kom niet erg ver...
het spel is dus niet eens in NL te koop (schiet lekker op dan)
en qua specs is mij ook niets bekend???
hoe wil je het spel dan fixen? komt het ooit in NL uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvV
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16:14

RvV

Thrills33ka schreef op maandag 04 december 2006 @ 18:52:
ja ik heb hier wel wat geprobeerd onderzoek naar te doen, maar ik kom niet erg ver...
het spel is dus niet eens in NL te koop (schiet lekker op dan)
en qua specs is mij ook niets bekend???
hoe wil je het spel dan fixen? komt het ooit in NL uit?
Je kunt hem via Duitsland bestellen... Dan moet je hem daarna weer om-patchen naar het Engels. Als het goed is komt hij begin volgend jaar in NL te koop. Dan koop ik hem t.z.t. hier wel.

Op mijn systeem draait hij trouwens best aardig op "high". Alleen heb ik nog maar 5fps als ik in een bos kom of tussen dichte beplanting. Alles beweegt namelijk door de zogenaamde wind en is rete zwaar voor je computer. Ik ben trouwens wel benieuwd of dit CPU of GPU belasting is...

Wat veel indruk op mij maakte was de omgeving. Vogels uit de lucht knallen, mist, regen en onweer. Ook de sterrenhemel beweegt 's nachts en als je op 15 juli speelt, staat de maan anders dan op 20 juli.

Y'24

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zillion01
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-09 16:12

Zillion01

Obey your screen!

Heeft iemand de duitse versie al binnen? Ik had hem ge-preorderd bij bol.de maar mooi nog nix terwijl die volgens Bol al de 29e met DHL/Deutschen Post verzonden is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX

VonFoX

Las noches de Diciembre

Zillion01 schreef op maandag 04 december 2006 @ 21:05:
Heeft iemand de duitse versie al binnen? Ik had hem ge-preorderd bij bol.de maar mooi nog nix terwijl die volgens Bol al de 29e met DHL/Deutschen Post verzonden is..
Hier hetzelfde! :( De 28e al verzonden.

[ Voor 3% gewijzigd door VonFoX op 04-12-2006 21:14 ]

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InfInIte
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-06-2022
Ik heb die van mij gisteren besteld bij bol.de, vandaag mailtje gehad dat hij is verstuurd.
Maar volgends de website is de levertijd voor EU landen 7 tot 21 werkdagen. dus kan zijn dat je nog een paar dagen moet wachten, of nog langer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rayzman
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15:20

Rayzman

+31 Rayzman

Je kan hem al gewoon online kopen en downloaden via morphicon.de
Als ze eerder gemeld hadden dat ie vanaf 30-11 gewoon online te halen was, had ik geen preorder gedaan bij Bol.
Ik heb ook geen idee hoe ze het bij bol.de voor elkaar krijgen om 7 dagen erover te doen vanuit Duitsland met versturen maar ze doen het. Meestal als ik iets naar Duitsland verstuur is het daar in 2 a 3 dagen.

Ik word echt pissed over dat m'n preorders elke keer later zijn dan gewoon het spel in de winkel te kopen :( .

specs pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX

VonFoX

Las noches de Diciembre

Rayzman schreef op maandag 04 december 2006 @ 23:23:
Je kan hem al gewoon online kopen en downloaden via morphicon.de
Als ze eerder gemeld hadden dat ie vanaf 30-11 gewoon online te halen was, had ik geen preorder gedaan bij Bol.
Ik heb ook geen idee hoe ze het bij bol.de voor elkaar krijgen om 7 dagen erover te doen vanuit Duitsland met versturen maar ze doen het. Meestal als ik iets naar Duitsland verstuur is het daar in 2 a 3 dagen.

Ik word echt pissed over dat m'n preorders elke keer later zijn dan gewoon het spel in de winkel te kopen :( .
Kun je een bol. de order met geldige reden meteen retourneren?

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rayzman
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15:20

Rayzman

+31 Rayzman

Nog niet kunnen vinden op de site..

specs pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kvdd
Rayzman schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 09:19:
Nog niet kunnen vinden op de site..
Kun je geen mail sturen naar bol.de met daarin je vraag, met direct daarbij je factuurnummer ed.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX

VonFoX

Las noches de Diciembre

Ik wil die download versie wel downloaden, maar dan zul je zien dat net die bol.de versie op de mat ligt :o

Aufgrund der vielen Anfragen ist der Aufruf der Download-Seite zum Spiel vorübergehend nicht verfügbar.
Bitte versuchen Sie es in wenigen Minuten wieder!

Wir entschuldigen uns für die Unannehmlichkeiten!
:+

[ Voor 50% gewijzigd door VonFoX op 05-12-2006 12:25 ]

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InfInIte
Je kan bij dol.de geen software terugsturen en je geld terug krijgen.
(geld ook voor cd's, dvd's en e-books)
Staat bij 'hilfe' (rechts bovenin) -> 'Versand & Lieferung' -> 'Warenrückgabe'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX

VonFoX

Las noches de Diciembre

InfInIte schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 14:24:
Je kan bij dol.de geen software terugsturen en je geld terug krijgen.
(geld ook voor cd's, dvd's en e-books)
Staat bij 'hilfe' (rechts bovenin) -> 'Versand & Lieferung' -> 'Warenrückgabe'
Fokkerdefok :(

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InfInIte
Gewoon nog een paar (werk)daagjes geduld denk ik ;)
Het zal heus geen 21 dagen duren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX

VonFoX

Las noches de Diciembre

InfInIte schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 16:58:
Gewoon nog een paar (werk)daagjes geduld denk ik ;)
Het zal heus geen 21 dagen duren :)
Het duurt nu al 2 weken dus kan niet lang meer duren nee :/

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen__online
  • Niet online

jeroen__online

ook wel eens offline!

ik kwam vanmiddag toevallig langs de Known Bug List van Arma, dat baarde me wel een beetje zorgen, zeker omdat aardig wat bugs al sinds OFP bestaan :X
Hopelijk brengt BIS binnen afzienbare tijd een 'grote' patch uit, welke een boel weet te fixen en nog meer performanceverbeteringen meebrengt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-09 16:35

Stronkie

Where wind is Trouble

Ja ik heb in de newssite gezocht naar links waar ze nieuws aanbieden van ArmA.

Het is een nederlandse site met movies , patches en updates. Tevens viel me op dat hier zowel engels, spaans, duits en nederlands gesproken word. Ik wist niet dat ArmA al uit was in spanje :(

[ Voor 10% gewijzigd door Stronkie op 06-12-2006 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen__online
  • Niet online

jeroen__online

ook wel eens offline!

Stronkie schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 21:24:
[...]
Ik wist niet dat ArmA al uit was in spanje :(
dat is ie ook niet:
I'm still waiting for confirmation but the information I've received is that the 505 deal includes: South Africa, Japan, Australia & New Zealand amongst other countries, full list is:

United Kingdom, France, Italy, Spain, Finland, Denmark, Sweden, Norway, Netherlands, Belgium, Luxembourg, South Africa, Australia, New Zealand, Iceland, Ireland, Andorra, San Marino, The Vatican City, Greece, Portugal, Croatia, Serbia & Montenegro, Bosnia, Slovenia, Lichtenstein, Cyprus, Malta, Turkey, Japan.
en 505 releast de game pas in februari (*waarschijnlijk*) ;)

maar aangezien de game al legaal te downloaden is, zullen steeds meer mensen over de hele wereld de game bemachtigen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InfInIte
VonFoX schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 19:15:
[...]

Het duurt nu al 2 weken dus kan niet lang meer duren nee :/
hmmm misschien moet je maar even contact opnemen met ze.
Ik die van mij vandaag binnen gekregen. Hij was op 4 december verstuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX

VonFoX

Las noches de Diciembre

InfInIte schreef op donderdag 07 december 2006 @ 17:47:
[...]

hmmm misschien moet je maar even contact opnemen met ze.
Ik die van mij vandaag binnen gekregen. Hij was op 4 december verstuurd.
Hmm :(
Heb in mijn beste Duits een mail gestuurd 8)

[ Voor 8% gewijzigd door VonFoX op 07-12-2006 19:43 ]

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spider
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-12-2023
hmm, heb hem binnen via de news server, in het duits wel te verstaan.
Eerst ontiegelijk lopen klote met demon tools maar na 3 uur draaiend dan.
In het duitst. Dus patch er over heen (verschillende) en ik krijg een cz versie. (inc de aan aanwijzigen en teskten in cz) Maakt allemaal niet uit, ik doe wat fout maar proberen die hap. Na 5 jaar wachten wil ik het dan wel eens zien.

en toen

Graphics vielen me erg tegen (ja ik weet het, je hoeft me het riedeltje niet te vertelen, het is een sim)
Eerste wat ik dacht, was dat mijn door gepatch ofp (dus met alle verbeteringen zoals ffur) er stukken beter uit ziet, al lijkt het dat de objecten in ArmA meer resolutie en meer inhoud hebben dan ofp.
Maar voor de rest, wachten maar op ffur 2007 for ArmA

Spel
Begrijp er geen reet meer van, ArmA is geen ofp meer. Key zijn anders, feeling is totaal anders.
Helikopter vliegen is een kriem geworden. In een tank schieten lijkt wel een propertje pistool. Rijden is net als BF2

M16 schieten is heel goed mikken, telescoop op geweren (key V) zie je nu niet meer als ware doorde telescoop maar als een derde persoon die beeld heeft + een klein gedeelte van de telescoop
Die grasmaaier is wel lekker, die is een stuk nauwkeuriger dan de vorige versie.

Beetje een mix van arcade naar sim. Ben er niet blij mee. Ofp voelt toch robuust en vertrouwd aan (speel het ook al 5 jaar)

In ieder geval illega versie geeft mij alleen maar ellende, dus ik heb hem gedeinstalleerd en wacht op de nl versie, en ga dan de ArmA sfeer proeven in een begrijpelijk spel en stapje voor stapje beginnen.

Heb ook al gemerkt dat het spel en dan vooral de trainings missie aardig buggie zijn.
Dus na 2 maanden (als die uitkomt) zullen dit soort bugs wel verder verholpen zijn en stap je in een wat stabiere versie.

Al dus my two cents, ben wel benieuwd of dit bekend voor komt.

"Is your mother proud of you ?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX

VonFoX

Las noches de Diciembre

VonFoX schreef op donderdag 07 december 2006 @ 19:26:
[...]

Hmm :(
Heb in mijn beste Duits een mail gestuurd 8)
Nog meer mensen die hun bol.de bestelling nog niet hebben?

Vielen Dank für Ihre E-Mail.

Ihre Bestellung wurde am 28.11.06 unserem Zusteller, der Post, zur Auslieferung übergeben. Hin und wieder können allerdings Verzögerungen bei der Zustellung auftreten. Wir bitten Sie daher um noch etwas Geduld. Sollte die Ware bis Anfang nächster Woche nicht bei Ihnen eingetroffen sein, kümmern wir uns gern um eine Ersatzbestellung. Eine kurze Nachricht von Ihnen reicht aus.

Wir hoffen Ihnen mit dieser Information weiter geholfen zu haben. Für weitere Fragen stehen wir jederzeit zur Verfügung.

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen__online
  • Niet online

jeroen__online

ook wel eens offline!

spider schreef op donderdag 07 december 2006 @ 21:36:
hmm, heb hem binnen via de news server, in het duits wel te verstaan.
Eerst ontiegelijk lopen klote met demon tools maar na 3 uur draaiend dan.
In het duitst. Dus patch er over heen (verschillende) en ik krijg een cz versie. (inc de aan aanwijzigen en teskten in cz) Maakt allemaal niet uit, ik doe wat fout maar proberen die hap. Na 5 jaar wachten wil ik het dan wel eens zien.

[...]
dan heb je vast de cdkey van de tsjechische versie gebruikt ;) Arma herkent namelijk de taal aan de cdkey, als je 'm met een Duitse key installeert en deze daarna via het register wijzigt in een key van een andere taal-release (hex, gecodeerd) heb je opeens een andere ingame taal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX

VonFoX

Las noches de Diciembre

jeroen__online schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 18:47:
[...]

dan heb je vast de cdkey van de tsjechische versie gebruikt ;) Arma herkent namelijk de taal aan de cdkey, als je 'm met een Duitse key installeert en deze daarna via het register wijzigt in een key van een andere taal-release (hex, gecodeerd) heb je opeens een andere ingame taal :)
Of je koopt hem gewoon :/

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thade
  • Laatst online: 23-12-2024
Ja, ik heb Arma ook besteld bij bol.de en ook nog niks ontvangen 29-11 besteld...ik zal ze ook maar es een mailtje sturen..

Asus P5W DH, E6700, 2048 DDR2 800Mhz, Asus 9750 GX2, X-fi Platinum, WD Raptor 1500ADFD, Barracuda 7200.10 500GB, Maxtor 350GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L3TUC3

L3TUC3

GoT vegetable?

Nou, weer eens wat meegemaakt.

Ik bezig met de campagne, wil een van mn soldaten opeens niet terug de formatie in en is de weg kwijt. Kan gebeuren dus gooi ik wat coordinaten naar m toe. Zegt ie nee? :?

Iets verder in de missie moet ik een voertuig in, en die rijdt dus niet als ze er niet allemaal inzitten :( . Heb toen uitgevogeld waar ie rondhing en wat blijkt, hij stond in een huis in de hoek te pielen. Ik op allerlei manieren geprobeert hem eruit te krijgen maar niks hielp, due heb ik m een kogel door zn kop moeten jagen.

En dan in het filmpje na de missie wordt de verslaggever ondersteboven gereden door een stryker :X .

Ik hoop dat BIS een beetje netjes gaat patchen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Topicstarter
Ik heb mijn bestelling maar laten opzeggen, tijdje geleden al. Aangezien het vrij lang ging duren voor ze versturen zouden heb ik het eerst maar ff gelaten. Ik wacht nu de europese release af zodat ik straks ook de Limited Edition kan bestellen, die in de Ammo box dus.

Ik zal dus een tijdje niet online kunnen, helaas maar het duurde mij allemaal wat te lang, het spel is ondertussen al tijden uit in duitsland en de bezorging is een ramp. Als ik iets via Ebay bestel heb je het van een particulier nog eerder bezorgt gekregen vanuit Japan dan hier van uit Duitsland. Slechte service maar ik geloof niet dat dat de beste kant van Bol is. net als de prijzen trouwens al is Arma niet duur maar dat is een uitzondering.

Dus ik wacht rustig de release af, tegen die tijd zit mijn vriendin toch in het buiten voor 5 maanden dus dan heb ik tijd over :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zillion01
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-09 16:12

Zillion01

Obey your screen!

Wat is dat van belachelijk gedoe die verzending uit duitsland, sturen ze hem via China ofzo? :( Ik heb nog steeds nix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shva

Shva

aka Jos_theboss

L3TUC3 schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 08:22:
Nou, weer eens wat meegemaakt.

Ik bezig met de campagne, wil een van mn soldaten opeens niet terug de formatie in en is de weg kwijt. Kan gebeuren dus gooi ik wat coordinaten naar m toe. Zegt ie nee? :?

Iets verder in de missie moet ik een voertuig in, en die rijdt dus niet als ze er niet allemaal inzitten :( . Heb toen uitgevogeld waar ie rondhing en wat blijkt, hij stond in een huis in de hoek te pielen. Ik op allerlei manieren geprobeert hem eruit te krijgen maar niks hielp, due heb ik m een kogel door zn kop moeten jagen.

En dan in het filmpje na de missie wordt de verslaggever ondersteboven gereden door een stryker :X .

Ik hoop dat BIS een beetje netjes gaat patchen.
lol, ik heb een keer gehad dat de nieuwslezer een kogel door zijn rechter oog had maar wel gewoon netjes rechtop zat en dat de verslaggever gewoon tegen hem zat te praten... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX

VonFoX

Las noches de Diciembre

Zillion01 schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 11:04:
Wat is dat van belachelijk gedoe die verzending uit duitsland, sturen ze hem via China ofzo? :( Ik heb nog steeds nix
Ik denk dat er een hele lading naar NL toe kwijt is ...

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankNLD
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 04-09 19:25
Over de performance, interessante site gevonden:

http://paladin.madtrax.cc...tor.php?doc=index&lang=en

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepperana
  • Laatst online: 17-09-2024

Pepperana

Brabander in hart .....

Ik heb hem nu een week binnen, via Bol.de
En hij bevalt me toch best lekker.

Als jullie vragen hebben, brand maar los.

[ Voor 22% gewijzigd door Pepperana op 10-12-2006 15:07 ]

I know what I know, I'll sing what I said, We come and we go, That's a thing that I keep In the back of my head

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX

VonFoX

Las noches de Diciembre

Pepperana schreef op zondag 10 december 2006 @ 15:05:

Wat was je besteldatum bij bol.de?

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Northwave4500
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 06-03 09:57
Pepperana schreef op zondag 10 december 2006 @ 15:05:

Woon je in Duitsland? :+
misschien dat jij hem daarom al hebt ontvangen haha

Merge wuurd 't beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepperana
  • Laatst online: 17-09-2024

Pepperana

Brabander in hart .....

Ik heb hem op 27 oktober besteld

Neee ik woon in brabant.

I know what I know, I'll sing what I said, We come and we go, That's a thing that I keep In the back of my head

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L3TUC3

L3TUC3

GoT vegetable?

Ben eens met helikopters in de weer gegaan en dat is potvoldriedubbeltjes ontzettend lastig. Draaien gaat bijna voor geen meter zonder dat je ondersteboven klapt.

Bij OFP was het vrij simpel maar nu moet het opeens anders en een stuk minder accuraat (met de joystick dan). Hebben jullie misschien een tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX

VonFoX

Las noches de Diciembre

L3TUC3 schreef op maandag 11 december 2006 @ 12:09:
Ben eens met helikopters in de weer gegaan en dat is potvoldriedubbeltjes ontzettend lastig. Draaien gaat bijna voor geen meter zonder dat je ondersteboven klapt.

Bij OFP was het vrij simpel maar nu moet het opeens anders en een stuk minder accuraat (met de joystick dan). Hebben jullie misschien een tip?
Ik vlieg met de muis en echt makkelijk is het niet nee.
Ik dacht dat een joystick beter zou gaan, maar ik lees nu dus van niet :+

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX

VonFoX

Las noches de Diciembre

VonFoX schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 08:47:
[...]

Nog meer mensen die hun bol.de bestelling nog niet hebben?

Vielen Dank für Ihre E-Mail.

Ihre Bestellung wurde am 28.11.06 unserem Zusteller, der Post, zur Auslieferung übergeben. Hin und wieder können allerdings Verzögerungen bei der Zustellung auftreten. Wir bitten Sie daher um noch etwas Geduld. Sollte die Ware bis Anfang nächster Woche nicht bei Ihnen eingetroffen sein, kümmern wir uns gern um eine Ersatzbestellung. Eine kurze Nachricht von Ihnen reicht aus.

Wir hoffen Ihnen mit dieser Information weiter geholfen zu haben. Für weitere Fragen stehen wir jederzeit zur Verfügung.
Nou, als ik morgen nog nix heb mail ik ze. Misschien dat ik dit jaar dan nog legaal AA kan spelen :(

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thade
  • Laatst online: 23-12-2024
Nou ik kreeg etzelfde mailtje...
Sehr geehrter Herr,

vielen Dank für Ihre E-Mail.
Ihre Bestellung wurde am 28.11.06 unserem Zusteller, der DHL, zur Auslieferung übergeben. Hin und wieder können allerdings Verzögerungen bei der Zustellung auftreten. Wir bitten Sie daher um noch etwas Geduld. Sollte die Ware bis Ende dieser Woche nicht bei Ihnen eingetroffen sein, kümmern wir uns gern um eine Ersatzbestellung. Eine kurze Nachricht von Ihnen reicht aus.

Mit freundlichen Grüßen

Asus P5W DH, E6700, 2048 DDR2 800Mhz, Asus 9750 GX2, X-fi Platinum, WD Raptor 1500ADFD, Barracuda 7200.10 500GB, Maxtor 350GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Topicstarter
:) Ik blij dat ik mijn bestelling heb laten annuleren. Wat een gezeik en in de tress zitten om een game, al snap ik wel waarom. :D
Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.