Het Grote SonyEricsson W800, K750 en D750 topic - Deel 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.513 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaptor
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17-06 07:31

Swaptor

Java Apprentice

Ik heb sinds kort een sim-lock vrije w800i, en 'm direct maar geupdate naar de laatste firmware-versie via een van de SE-servicepoints.
Nu kom ik thuis en wil'm aan mijn pc hangen, en alles installeert netjes: ware het niet dat ik 'm met geen megelijkheid gesynchroniseerd krijg.
Mijn Sync Station start op, maar de opties voor de daadwerkelijke synchronisatie en eventele instellingen blijven angstvallig grijs.

Iemand een snelle oplossing?
Ook na meerdere reïnstalls niets :'(

Ontdek mij!
Proud NGS member
Stats-mod & forum-dude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13:01

BaT

Ik vind het wel grappig om te zien dat niet iedereen met een w800i het shutter geluidje weg kan halen. Kon het gewoon uizetten met "silent mode", zoals reeds eerder gezegd. T-mobile; kreeg hem met de 35 update > heb hem succesvol geupdate naar 008 (en ook hier kan het shutter geluidje op silent mode uitgezet worden). :*)

Heb trouwens al wel weer memstick problemen gehad; ik kopieerde een aantal mp3 albums naar de mem stick; tot hij opeens stopte. Stond nog wel gemount bij "my computer"; maar leek niks op te staan. Vervolgens gereconnect en alles stond er weer; alle mp3'z die ik had gekopieerd tot waar het fout ging stonden er ook nog op. Toen de ontbrekende bestanden gekopieerd zonder problemen en snel gedisconnect... ik doe het voortaan wel met BT, want die memstick bug is er blijkbaar nog steeds en ik vind het teveel werk om steeds die memstick er uit te halen (voor me cardreader); dat rubberen klepje ziet er niet echt robuust uit als je het mij vraagt... :/

Voor de rest is de telefoon gewoon precies wat je wil; t.o.v. me oudere Nokia 6600 is dit zo'n enorme verbetering... de snelheid van het menu alleen al; laat staan de rest van de features, maar ja die andere was dan ook al 2 jaar oud. :Z

Nog een dingetje : ik wil in me standaard profiel een gezamelijke ringtone (voor als ik thuis ben, buitenshuis is het altijd op silent mode), dus voor iedereen hetzelfde; ik houd niet van die aparte ringtones. Dat dit kan weet ik, maar :
Ik wil voor me "walkman/handsfree" profile juist wel aparte ringtones instellen voor iedereen die ik in me contact list heb (geen muziekjes, maar gewoon hun naam ingesproken / en of er mobiel of vast gebeld wordt; en dan op mp3 formaat). Dit zodat als ik me telefoon als walkman gebruik ik meteen hoor wie er belt zonder me telefoon uit me broekzak te moeten halen (is soms wel irrirant als je op de fiets zit).
Helaas kan dit dus volgens mij niet; aangezien die persoonlijke ringtones "per contact" worden bijgehouden en niet "per contact per profiel". Kan dit werkelijkwaar niet of zie ik iets over het hoofd :?

[ Voor 6% gewijzigd door BaT op 03-01-2006 23:59 ]

Product Owner - Connec2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy1986
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Stel per contact de roepnaam in... en laat de telefoon automatisch aannemen. Ik hoef met mijn dikke wanten gaan knop aan te raken :) (Muziekie.. telefoontje: "Sjaak".. word opgenomen.,. blablabla hangt op. muziek speelt verd) Ook bellen naar iemand op de fiets word easy. knop van je headset indrukken.. naam in spreken, en hij gaat over. Ik geniet er telkens weer van :)
*Het inspreke van alle namen is wat werk maar het loont ;)

[ Voor 7% gewijzigd door willy1986 op 04-01-2006 00:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb hem weer terug,net anderhalve week weggeweest en hij is weer "levend" _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erasmo
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Erasmo

Laadpaaljager

Klein probleempje met mijn k750i:
Ik probeer met behulp van deze tutorial te internetten via bluetooth, maar Device Explorer vind mijn mobiel niet, terwijl de com-poort wel juist staat ingesteld en serial networking aanstaat... Iemand enig idee wat te doen?

Doet iets met stroom, motors en nu ook auto's op YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT

BaT

willy1986 schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 00:03:
Stel per contact de roepnaam in... en laat de telefoon automatisch aannemen. Ik hoef met mijn dikke wanten gaan knop aan te raken :) (Muziekie.. telefoontje: "Sjaak".. word opgenomen.,. blablabla hangt op. muziek speelt verd) Ook bellen naar iemand op de fiets word easy. knop van je headset indrukken.. naam in spreken, en hij gaat over. Ik geniet er telkens weer van :)
*Het inspreke van alle namen is wat werk maar het loont ;)
Die roepnamen stel je in met voice dailing dan ? Dus niet instellen als ringtone ? Werkt het ook zonder automatisch aannemen ? GoT to know (8> Ik probeer het wel eventjes ;) Alvast bedankt :)

[ Voor 7% gewijzigd door BaT op 04-01-2006 02:13 ]

Product Owner - Connec2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-10-2022
Ik ga denk ik mijn k750i pimpen naar een w800 black cover :)

tjek hier: W800i Black Cover
Meer covers..

Ziet er erg goed uit, zijn er mensen die ervaring hebben met het eraf halen van de cover en het weer terugzetten? kan het op eigen risico of is het toch beter om het te laten doen.

:9

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
kunnen jullie je nog dit topic herinneren?

Ik weet nog dat ik die omstreken januari vond en toen al enorm enthousiast was over dit toestel O+

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

De covers zijn wel goed te verwijden. Al het spul van de ene "tussenplaat" naar de andere zetten is een ander verhaal. Mij is het zonder veel problemen gelukt, maar vereist wel wat handigheid.

En ik kan me inderdaad dat topic nog heel goed herinneren :)
Mooie tijden. Het wordt tijd voor een opvolger, vinden jullie ook niet?

[ Voor 29% gewijzigd door Shiver23 op 04-01-2006 10:43 ]

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In de start post van dit topic staat bij het program SonyEricsson Bluetooth HID Remote Control 1.20 een drietal voorbeelden. Alleen de link van het winamp voorbeeld doet het niet meer. Weet iemand waar die vandaan te halen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesse
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 07:51
Linkje doet et bij mij gewoon hoor?

Edit: goed bezig tinuXie. 8)

[ Voor 24% gewijzigd door Jesse op 04-01-2006 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 11:37:
...de link van het winamp voorbeeld doet het niet meer....
Nu weer wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strider
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-09 21:51
Sinds ik R1AA008 op mijn k750i heb, is er mij iets negatiefs over het geluid opgevallen.

Er zit nu een hele zachte ruis in het geluid, die je merkt als je je mp3 volume op een wat lager niveau is en het een rustig nummer is.

Meer mensen last van?

BlaBlaBla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
Is er iemand die mij kan helpen:

Ik heb op 2 jan. gebeld met de klantenservice van mijn provider. Ik wilde nu weten hoe laat ik had gebeld en hoe lang het gesprek geduurd had. Ik ben dus naar Gesprek gegaan, en het nr. stond bovenaan de lijst. Ik kies de rechtersoftkey voor meer informatie, maar helemaal niks aan (zinnige) opties. Vervolgens druk ik de button/pookje in, maar hij gaat dan bellen, dus ik hang op. Nu zijn volgens mij de gegevens van het vorige gesprek (met de klantenservice) overschreven! Ik kan ze niet meer vinden, dat is toch heel vreemd, dat een telefoon dat doet? Kan dit kloppen?

Is er iemand die nog weet of ik met de telefoon, bij de (call-)gegevens kan komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erasmo
  • Niet online

Erasmo

Laadpaaljager

vanpeltje schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 09:16:
Ik ga denk ik mijn k750i pimpen naar een w800 black cover :)

tjek hier: W800i Black Cover
Meer covers..

Ziet er erg goed uit, zijn er mensen die ervaring hebben met het eraf halen van de cover en het weer terugzetten? kan het op eigen risico of is het toch beter om het te laten doen.

:9
Verloopt je garantie dan niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Erasmo schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 00:19:
Klein probleempje met mijn k750i:
Ik probeer met behulp van deze tutorial te internetten via bluetooth, maar Device Explorer vind mijn mobiel niet, terwijl de com-poort wel juist staat ingesteld en serial networking aanstaat... Iemand enig idee wat te doen?
Kijk even of je via de BT software (icon in je tray) een seriële verbinding kan maken.
Als die eenmaal werkt dan doet device explorer het meestal ook wel.
Check gelijk ff of de snelheid van de conn. proxy niet te hoog staat, 230400 bps gaat bij mij prima.

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Nu online

The Legend

*Plop*

Ellende, mijn Joystick van m'n W800i (gekocht eind juli 2005) wil (ook) niet meer naar beneden, het is echt frickin' irritant :( Mailtje gestuurd naar 2Call en je wordt gelijk doorverwezen naar de Service Points van SE waar de dichtsbijzijnde dik 100 kilometer verder op zit, jah erg handig |:( Opsturen naar Dynafix kost natuurlijk ook weer klouwen met geld en dat duurt 1,5 maand ofzo :? :(

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-09 22:40
The Legend schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 12:37:
Ellende, mijn Joystick van m'n W800i (gekocht eind juli 2005) wil (ook) niet meer naar beneden, het is echt frickin' irritant :( Mailtje gestuurd naar 2Call en je wordt gelijk doorverwezen naar de Service Points van SE waar de dichtsbijzijnde dik 100 kilometer verder op zit, jah erg handig |:( Opsturen naar Dynafix kost natuurlijk ook weer klouwen met geld en dat duurt 1,5 maand ofzo :? :(
Waarom zou opsturen naar dynafix je klouwen met geld kosten? Ik zou zeggen stuur hem terug naar 2call en laat hen het maar afhandelen. Bij de belcompany boden ze bij mij aan om mijn toestel naar dynafix te sturen, no charge. Zou niet weten waarom het bij jou anders moet zijn. Je bent natuurlijk wel de kosten kwijt van jou->2call. Maar dat is nou eenmaal zo met online kopen. Als je aanspraak wilt maken op de garantie moet je hem opsturen..

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soganta
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14:55
Heb mijn w800i vandaag weg gebracht (reden zie paar berichten hierboven) moest RMA formulier invullen en mag nu morgen een nieuwe komen afhalen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
Erasmo schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 12:32:
[...]

Verloopt je garantie dan niet?
niet als je het originele frontje bewaart en zodra je telefoon niet goed functioneert het oude frontje gauw terugzet :)

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erasmo
  • Niet online

Erasmo

Laadpaaljager

Speedy-Andre schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 12:34:
[...]

Kijk even of je via de BT software (icon in je tray) een seriële verbinding kan maken.
Als die eenmaal werkt dan doet device explorer het meestal ook wel.
Check gelijk ff of de snelheid van de conn. proxy niet te hoog staat, 230400 bps gaat bij mij prima.
Al gedaan, maar vreemd genoeg had windows de poort weer weggehaald :?

Maar nou krijg ik deze error:

Afbeeldingslocatie: http://img372.imageshack.us/img372/4663/ce2vl.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaptor
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17-06 07:31

Swaptor

Java Apprentice

Hehe, moet ik natuurlijk wel de juiste com-poorten reserveren :+

Ontdek mij!
Proud NGS member
Stats-mod & forum-dude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy1986
  • Niet online
The Legend schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 12:37:
Stofzuiger! :Y) En heb je de Service test voor Toetenbord doorlopen? Het kan zijn dat hij daar wel werkt...
Daarnaast ligt aan jouw zelf of het 1,5 maand duurt.... Stuur je hem vandaag nog op.. komt ie waarschijnelijk vrijdag aan. en kunnen ze hem repareren..stuur jij hem later op... tjaa dan heb je er meer ergernis aan en duurt het langer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT

BaT

Dynafix kennende zal het idd een hoop geld kosten en idd een hele lange tijd duren ...

Product Owner - Connec2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Laatst online: 11-09 23:34

Dennahz

Life feels like hell should.

Wat ik mij afvraag: Hoe kan ik "Toothen"? Gister in de trein vond ik wel wat bluetooth devices, maar kon er geen berichtje ofzo heensturen? Wel een Mp3 :+, maar die neemt niemand aan natuurlijk :p

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesse
  • Laatst online: 12-09 07:51
Dennahz schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 15:44:
Wat ik mij afvraag: Hoe kan ik "Toothen"? Gister in de trein vond ik wel wat bluetooth devices, maar kon er geen berichtje ofzo heensturen? Wel een Mp3 :+, maar die neemt niemand aan natuurlijk :p
Zomaar berichten sturen is er niet bij, maar je kan dus wel een contact, foto of bestand proberen te verzenden, en vervolgens hopen dat iemand accepteerd (zoals je zelf al achter gekomen was. :) ). Zie Het grote Bluejacking topic

[ Voor 15% gewijzigd door Jesse op 04-01-2006 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

soganta schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 13:17:
Heb mijn w800i vandaag weg gebracht (reden zie paar berichten hierboven) moest RMA formulier invullen en mag nu morgen een nieuwe komen afhalen :?
Dan krijg je waarschijnlijk een refurbished toestel (dus een toestel dat opgebouwd is uit verschillende W800i's). Dan heb je dus kans dat het ene onderdeel van je toestel wat ouder is dan het ander.
Dat zei de man bij de Orange shop in ieder geval gisteren tegen mij, heb hem ook weggebracht. (toestel herkende geen enkele MC meer, en op de pc kon ik ze ook niet uitlezen)
Ik wilde liever gewoon mijn eigen toestel hebben, dus ik ben hem nu wel 2 weken kwijt, maarja, so be it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy1986
  • Niet online
Dennahz schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 15:44:
willy1986 in "Het Grote SonyEricsson W800, K750 en D75..."
aanrader: BTExplorer als je snel je persoonlijk visitekaartje wil verspreiden.. (of die van een ander) :+

[ Voor 29% gewijzigd door willy1986 op 04-01-2006 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

willy1986 schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 16:29:
[...]

willy1986 in "Het Grote SonyEricsson W800, K750 en D75..."
aanrader: BTExplorer als je snel je persoonlijk visitekaartje wil verspreiden.. (of die van een ander) :+
Wat als ze m niet aannemen? Of komt die sowieso automatisch aan?

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lucash
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17:12
http://www.easy-jack.co.uk/index.html

alleen jammer dat je moet gaan betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Nu online

The Legend

*Plop*

Shailesh schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 12:57:
[...]

Waarom zou opsturen naar dynafix je klouwen met geld kosten? Ik zou zeggen stuur hem terug naar 2call en laat hen het maar afhandelen. Bij de belcompany boden ze bij mij aan om mijn toestel naar dynafix te sturen, no charge. Zou niet weten waarom het bij jou anders moet zijn. Je bent natuurlijk wel de kosten kwijt van jou->2call. Maar dat is nou eenmaal zo met online kopen. Als je aanspraak wilt maken op de garantie moet je hem opsturen..
Ja daar heb ik aan gedacht maar wat schiet ik daar mee op? Het enige wat 2Call gaat doen is het toestel doorsturen naar Dynafix wat dus alleen maar meer tijd gaat kosten :/

In het testmenu doet hij het vaak wel en soms wordt het ipv het pijltje naar beneden een pijl naar links onder..

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

robg1984 schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 17:04:
Als ik BlueSoleil installeer en vervolgens start dan zget hij dat dat niet kan omdat packet.dll niet geinstalleerd is.. ik heb dit verscheidene keren geprobeert....nog iemand met dit probleem??
Hier heb ik ook last van. Gebruik nu maar de standaard drivers van windows.
Misschien heeft het te maken omdat juist deze standaard driver roet in het eten gooien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erasmo
  • Niet online

Erasmo

Laadpaaljager

GGS_106 schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 17:27:
[...]

Wat als ze m niet aannemen? Of komt die sowieso automatisch aan?
Dan probeer je het nog een keer ;)
Een vriend van me heeft een palm en als je daar eenmaal toegevoegd bent kun je alles sturen á la auto-accept >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand al zo'n frontje over gebouwd?

is dat lastig werk ?

Ajuus

Aussi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Ligt eraan hoe handig je bent. Heel ingewikkeld is het niet. Neem even rustig de tijd om te zien hoe het toestel precies in elkaar zit.
Een aantal onderdeeltjes zijn lastig. Zo zit de speaker vastgeplakt en moet je redelijk wat kracht zetten om deze los te krijgen van de middenplaat.
De antenne is misschien nog wel het lastigst omdat deze door de plaat zit geklikt.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy1986
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 20:09:
Heeft iemand al zo'n frontje over gebouwd?

is dat lastig werk ?

Ajuus

Aussi
ff modem gebruikers pesten :+
Afbeeldingslocatie: http://premium1.uploadit.org/sidneylopsides//hybrid1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://forums.se-nse.net/index.php?act=Attach&type=post&id=84
Afbeeldingslocatie: http://forums.se-nse.net/index.php?act=Attach&type=post&id=120
Afbeeldingslocatie: http://forums.se-nse.net/index.php?act=Attach&type=post&id=122
Afbeeldingslocatie: http://forums.se-nse.net/index.php?act=Attach&type=post&id=123
Afbeeldingslocatie: http://forums.se-nse.net/index.php?act=Attach&type=post&id=124
Afbeeldingslocatie: http://forums.se-nse.net/index.php?act=Attach&type=post&id=272
Afbeeldingslocatie: http://forums.se-nse.net/index.php?act=Attach&type=post&id=273
genoeg inspiratie lijkt mij ;)
- ligt aan jou behendigheid
- -groeten+ naam
(wij tweakers zijn altijd vriendelijk tegen elkaar) O+

http://www.mobilefun.co.uk/cat/K750i-Spares.htm

[ Voor 64% gewijzigd door willy1986 op 04-01-2006 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-K
  • Niet online

Jay-K

1337 Bhagwag

Ik heb de nieuwste update van de firmware geinstalleerd (K750i). Alleen heb nu, als ik bv tijdens het afspelen van een MP3 de volume aanpas, dat het beeld grijs word, volume word wel aangepast, alleen je ziet niets meer.

Daarnaast kan ik ook Nederlands niet meer als taal instellen in mijn telefoon, alleen Engels.

Iemand enig idee, of moet ik de firmware opnieuw installeren?

[edit]
Opende net ook het schermpje voor de camera, deze geeft aan:
Wrong camera driver version(0.9). Please update camera driver to 4.5 or later.

[ Voor 17% gewijzigd door Jay-K op 04-01-2006 22:34 ]

Before me there were many, after me there will be none

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kom er niet meer uit. Ik heb sinds gisteren een K750i. Echt een super-telefoon! Met behulp van die phone-brower heb ik d.m.v. bluetooth het winamp.hid-bestand gekopieerd naar de map 'overig'. Helaas staat er bij mij in het menu 'enternainment' geen "Externe besturing". Ik kan dus mijn HID-profiel niet kiezen. Ook die remote-desktop opties enzo kan ik nergens vinden. phone-browser geeft de volgende informatie weer over m'n Vodaphone-telefoon:
Model: Sony Ericsson K750
Firmware: R1C004

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2006 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Nu online

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Dan heb je een Vodafone branded toestel, die is geheel anders ingedeeld dan het standaard menu.
Het zou best kunnen dat de externe besturing op een andere plek zit.
Als je het HID bestand met 'send to BT' vanaf de windows verkenner stuurt, dan komt ie als het goed is niet terecht in Overig, maar waar hij hoort.

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speedy-Andre schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 23:21:
Dan heb je een Vodafone branded toestel, die is geheel anders ingedeeld dan het standaard menu.
Het zou best kunnen dat de externe besturing op een andere plek zit.
Als je het HID bestand met 'send to BT' vanaf de windows verkenner stuurt, dan komt ie als het goed is niet terecht in Overig, maar waar hij hoort.
Ah gevonden :) Het zit bij Vodafone onder 'Agenda'. Naja, boeien... maakt ook niet uit. Probleem is dat ie mijn computer wel vind, maar vervolgens met een "Verbinding via Bluetooth is mislukt"-foutmelding komt :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joehoe, zat dr al op te wachten..Heb mijn w800i nu net 2 maandjes en de randapparatuur is al kapot (headset hapert, oplader is kapot) alleen mijn usb kabeltje doet het nog goed. Is dit een questie van gewoon naar de dealer gaan of een SP in de buurt?

Ook de speaker vind ik klote, is dr een manier om die harder te zetten? of moet ik daarvoor updaten.

het volume van mijn beltoon is veel en veel harder dan het maximale volume van mijn mp3 speler namelijk.

edit: met het usb kabeltje laadt mijn tel. niet verder op dat 85%, maakt dit voor de update uit? want wil zo toch eens ff updaten naar de nieuwste versie.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2006 23:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

BaT schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 15:36:
Dynafix kennende zal het idd een hoop geld kosten en idd een hele lange tijd duren ...
Dan ken jij Dynafix niet!

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Harstikke bedankt willy

ik gaat zo'n frontje proberen te bemachtigen :D

ajuus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AseranO
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-12-2020
heb ik van de week nieuwe firmware er op willen zetten op mn k750, stoten ik perongeluk tegen me kabel waardoor de update werdt onderbroken, nu ik me telefoon helemaal dood, want hij wordy niet meer herkend door windows en zegt dat de flashdrive niet functioneerd :( is er niet een methode om m soort van te formateren en opnieuw die firmware erop te zetten, die modus recovery is nergens meer te vinden helaas

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy1986
  • Niet online
Jay-K schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 22:13:
Ik heb de nieuwste update van de firmware geinstalleerd (K750i). Alleen heb nu, als ik bv tijdens het afspelen van een MP3 de volume aanpas, dat het beeld grijs word, volume word wel aangepast, alleen je ziet niets meer.

Daarnaast kan ik ook Nederlands niet meer als taal instellen in mijn telefoon, alleen Engels.

Iemand enig idee, of moet ik de firmware opnieuw installeren?

[edit]
Opende net ook het schermpje voor de camera, deze geeft aan:
Wrong camera driver version(0.9). Please update camera driver to 4.5 or later.
Maak je interne geheugen zo leeg mogelijk. Master reset doen. Updaten Nog een master reset. en als het goed is werkt de camera nu wel en is je Telefoon taal nederlands.
Anders even langs een SESP.
AseranO schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 23:34:
heb ik van de week nieuwe firmware er op willen zetten op mn k750, stoten ik perongeluk tegen me kabel waardoor de update werdt onderbroken, nu ik me telefoon helemaal dood, want hij wordy niet meer herkend door windows en zegt dat de flashdrive niet functioneerd :( is er niet een methode om m soort van te formateren en opnieuw die firmware erop te zetten, die modus recovery is nergens meer te vinden helaas
Nee, helaas is de online recovery modus van de site afgehaald. Sinds kort kan je alleen nog maar updaten met de Update Service II (het programma) Enigste oplossing lijkt mij om langs een SESP te gaan. Mocht je telefoon daar ook niet te repareren zijn, dan sturen zij de telefoon kosteloos op naar Dynafix.

[ Voor 34% gewijzigd door willy1986 op 04-01-2006 23:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AseranO
willy1986 schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 23:47:
[...]

Maak je interne geheugen zo leeg mogelijk. Master reset doen. Updaten Nog een master reset. en als het goed is werkt de camera nu wel en is je Telefoon taal nederlands.
Anders even langs een SESP.
hoe doe je een master reset?

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-07 12:56
W810i
Q1 2006

Afbeeldingslocatie: http://img263.imageshack.us/img263/5499/w810i6qo.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Nu online

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Verwijderd schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 23:25:
[...]

Ah gevonden :) Het zit bij Vodafone onder 'Agenda'. Naja, boeien... maakt ook niet uit. Probleem is dat ie mijn computer wel vind, maar vervolgens met een "Verbinding via Bluetooth is mislukt"-foutmelding komt :(.
Dat hoeft niet aan BT te liggen, met je usbkabel zou het ook moeten werken.
Overigens moet je pc HID herkennen, anders gaat het niet goed.
HID zit o.a. in de BT software en volgens mij ook in de drivers van S.E.
Bij de apparaten op je pc vind je HID profielen, dit kan ook van een (draadloos) keyboard of een muis zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AseranO
willy1986 schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 23:47:
[...]

[...]

Nee, helaas is de online recovery modus van de site afgehaald. Sinds kort kan je alleen nog maar updaten met de Update Service II (het programma) Enigste oplossing lijkt mij om langs een SESP te gaan. Mocht je telefoon daar ook niet te repareren zijn, dan sturen zij de telefoon kosteloos op naar Dynafix.
ik heb m nu zo hij pakt m weer als flash drive maar als k wil updaten zegt ie dat de laatste versie er al opstaat er is dus geen mogelijkheid om m te overwriten zeker, maar over sesp ik ben al in conclaaf met SE mbt tot schade door "reparaties"

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Gabriel-
  • Laatst online: 08-09 21:46
ff een vraagje: hoe hard is jullie geluid als je de volume op maximaal zet en je speelt een mp3 of ringtone af (gewoon via bestandsbeheer of mediaplayer)? Ik hoor het dan namelijk helemaal niet hard, echt zacht zelfs. Als ik die mp3 of ringtone instel als beltoon, en ik bel mezelf, dan klinkt die wel echt hard, normaal dus zeg maar. Ik vond dit dus niet normaal, dus heb ik die updates geinstalleerd van de site, maar nog steeds geen resultaat. Installeert die update wel alle uitgebrachte firmwares? Ik vrees echter dat het een hardware fout is. Of zit er nog ergens een geheime volume knop ofzo? :) Ik heb het ingesteld via 'instellingen' op volume 8.

edit/ dit gaat over de K750

[ Voor 4% gewijzigd door -Gabriel- op 05-01-2006 00:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy1986
  • Niet online
Jup! ik heb het ook gelezen op www.SE-NSE.com (waar ik tevens die cover combinaties gevonden heb)
Meer info over W810i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jesse schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 16:03:
[...]

Zomaar berichten sturen is er niet bij, maar je kan dus wel een contact, foto of bestand proberen te verzenden, en vervolgens hopen dat iemand accepteerd (zoals je zelf al achter gekomen was. :) ). Zie Het grote Bluejacking topic
Je kan wel berichtjes verzenden :) ga naar notities.. maak een notitie .. druk op "meer" en dan "zend"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Nu online

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

-Gabriel- schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 00:05:
ff een vraagje: hoe hard is jullie geluid als je de volume op maximaal zet en je speelt een mp3 of ringtone af (gewoon via bestandsbeheer of mediaplayer)? Ik hoor het dan namelijk helemaal niet hard, echt zacht zelfs. Als ik die mp3 of ringtone instel als beltoon, en ik bel mezelf, dan klinkt die wel echt hard, normaal dus zeg maar. Ik vond dit dus niet normaal, dus heb ik die updates geinstalleerd van de site, maar nog steeds geen resultaat. Installeert die update wel alle uitgebrachte firmwares? Ik vrees echter dat het een hardware fout is. Of zit er nog ergens een geheime volume knop ofzo? :) Ik heb het ingesteld via 'instellingen' op volume 8.

edit/ dit gaat over de K750
Ik heb de oudste firmware en ik zet een mp3 op m'n K750i snel af als ie op max volume speelt, zo hard gaat ie :P
Het maakt niet uit of ik hem in de ringtone dir of ergens anders vandaan afspeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Gabriel-
Speedy-Andre schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 00:21:
[...]

Ik heb de oudste firmware en ik zet een mp3 op m'n K750i snel af als ie op max volume speelt, zo hard gaat ie :P
Het maakt niet uit of ik hem in de ringtone dir of ergens anders vandaan afspeel.
ja fuck, dan moet het wel een hardware fout zijn lijkt me toch.. ik ben weer eens genaaid hoor.. kan ik terug naar de winkel, weer 2 weken wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Gabriel-
maar is er niet nog een andere volume regeling ofzo? ja heel dom vragen, maar ik ben echt desperate.. die knopjes aan de rechter zijkant, daar kon je toch ook altijd volume mee regelen?nu begint die te zeuren over kiezen met stem als ik er op klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:19

Koppensneller

winterrrrrr

-Gabriel- schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 00:30:
[...]

ja fuck, dan moet het wel een hardware fout zijn lijkt me toch.. ik ben weer eens genaaid hoor.. kan ik terug naar de winkel, weer 2 weken wachten
Welke dopjes gebruik je? Ik heb nu na 3 weken het probleem dat de rechterkant van de meegeleverde dopjes beduidend zachter klinkt dan de linkerkant. Ik zou zeggen: probeer het even met een andere koptelefoon!

Bij de weg, hoe zit het met de garantie op die defecte oordopjes van mij? Zou ik die los kunnen opsturen, of moet mn telefoon dan mee? (Gekocht bij bol.com icm een Hi 20 abo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Gabriel-
hugodejong schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 00:34:
[...]

Welke dopjes gebruik je? Ik heb nu na 3 weken het probleem dat de rechterkant van de meegeleverde dopjes beduidend zachter klinkt dan de linkerkant. Ik zou zeggen: probeer het even met een andere koptelefoon!
met dopjes doet die het nog wel redelijk, nog steeds niet hard.. maar ik had het nou gewoon over de speaker van de telefoon zelf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Nu online

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

-Gabriel- schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 00:32:
maar is er niet nog een andere volume regeling ofzo? ja heel dom vragen, maar ik ben echt desperate.. die knopjes aan de rechter zijkant, daar kon je toch ook altijd volume mee regelen?nu begint die te zeuren over kiezen met stem als ik er op klik
Hmm, toch niet als de mediaspeler of radio actief is :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Gabriel-
Speedy-Andre schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 00:43:
[...]

Hmm, toch niet als de mediaspeler of radio actief is :?
dan gaat die naar het volgende nummer! zou dat het kunnen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Gabriel-
oleéé!!! sorry tweakers voor de overlast.. ik ben alweer weg uit dit topic.. Als ik op die knopjes aan de zijkant drukte switchte die gewoon van radio kanaal, heel apart. maar toen ik wat langer drukte ofzo iets, of ik drukte wat vaker, toen kwam er in eens een apart soort volume balk boven in de hoek. Nu is die er wel voor vast als ik op die knopjes druk. toch wel een soort bug dan. Ook wel apart dat er 2 volume regelingen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Nu online

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Ziet eruit als een foon voor de US, waar ze Edge vaker toepassen en uiteraard quad band voor de zakelijke doelgroep, hij wordt ook niet voor niets op de CES gepresenteerd.
(denk ook aan de S710i, die Edge had en de S700i niet)
Het toestel heeft een zakelijke uitstraling (sober design) vind ik :)
Overigens heeft hij minder geheugen aan boord (20MB) maar weer wel een optisch sensortje die de keyboard verlichting regelt.
De toetsen en 8-weg joystick zien er meer gesloten uit dan bij de K750i en W800i, hopelijk vangt ie daardoor wat minder stof ;)
Eigenlijk had dit het eerste 2MP toestel van SE moeten zijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

robg1984 schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 17:04:
Als ik BlueSoleil installeer en vervolgens start dan zget hij dat dat niet kan omdat packet.dll niet geinstalleerd is.. ik heb dit verscheidene keren geprobeert....nog iemand met dit probleem??
Heeft iemand hier al een oplossing voor?

En is het nu al mogelijk om je mobiel te gebruiken als headphone voor skype via bluetooth? Het enige wat ik kon vinden is de imFONE link. Met google is er meer over te vinden.
_/-\o_

edit:
Lijkt erop alsof de versie niet werkt in nederland :(
link

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2006 02:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erasmo
  • Niet online

Erasmo

Laadpaaljager

Speedy-Andre schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 01:11:
Overigens heeft hij minder geheugen aan boord (20MB) maar weer wel een optisch sensortje die de keyboard verlichting regelt.
Een wat? :7

Edit: Helaas ook een onbeschermde camera zo te zien...

[ Voor 11% gewijzigd door Erasmo op 05-01-2006 02:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
  • Laatst online: 01-02-2024
Vreemd zeg, ik heb de laatste versie van PVauthor (3.3.1) geinstalleerd maar bij het opstarten krijg ik een error (Unknown file) en het programma sluit weer.
Iemand een idee? :|

Download 3.3.1

[ Voor 22% gewijzigd door Victorio op 05-01-2006 08:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Naast de aankondiging van de SE W810i, zijn er 2 nieuwe accesoires aangekondigd:

Portable Speakerset MPS-60
Afbeeldingslocatie: http://www.sonyericsson.com/images/spgc/GPD_28681high_35_0_4000.jpg

Music Desk Stand MDS-60
Afbeeldingslocatie: http://www.sonyericsson.com/images/spgc/GPD_28675high_35_0_4000.jpg

Klik hier voor de press release van de MPS-60 en de MDS-60

Klik hier voor de Photo Library van de MPS-60
Klik hier voor de Photo Library van de MDS-60

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2006 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashy
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09-09 17:27
Nou jongens, ik heb net een SE W800i besteld, ben heel benieuwd! eerst ff alles opsturen, en dan volgende week ergens in huis!!!nog tips voor het eerste gebruik (opladen/accus enzovoorts?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjk
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-09 07:35

Bjk

Ik heb sinds gisteren een w800i bij een hi abonnement. Nu werkt hij helemaal tof alleen krijg ik de ontvangst-bevestiging met sms niet aan de praat. Ik heb heb ingeschalend bij menu>berichten>instellingen>sms>ontvangstbevestiging.

Kan iemand mij vertellen hoe ik dit werkend krijg? Of heeft iemand anders ook hi als provider waar het niet werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joehoe, zat dr al op te wachten..Heb mijn w800i nu net 2 maandjes en de randapparatuur is al kapot (headset hapert, oplader is kapot) alleen mijn usb kabeltje doet het nog goed. Is dit een questie van gewoon naar de dealer gaan of een SP in de buurt?

Ook de speaker vind ik klote, is dr een manier om die harder te zetten? Gabriel had het hier ook al over maar het is nog onduidelijk waar het precies aan ligt of moet ik daarvoor gewoon updaten naar laatste versie. Mijn beltoon is nl. TIG keer harder dan een mp3 die op maximaal volume staat!

maakt het voor de firmware update trouwens uit als de batterij maar 85% is? verder komt hij nl. niet als ik hem via usb kabel oplaadt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evolutionz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12:58
Verwijderd schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 01:59:
[...]

BlueSoleil in het engels installeren ipv nl heeft bij mij geholpen.
En in de walkthrough van de startpost over bluetooth kan je die packet.dll downloaden, heb ik zojuist ontdekt..

Nu mijn vraag; Ik krijg mijn bluetooth werkend, ik kan windows mediaplayer bedienen, maar bij winamp werkt hij niet. Iemand hier een oplossing voor?
Ik gebruik overigens de standaardinstellingen van de remote van de telefoon (niets aangepast).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floppie
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 13:12
Bjk schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 12:04:
Ik heb sinds gisteren een w800i bij een hi abonnement. Nu werkt hij helemaal tof alleen krijg ik de ontvangst-bevestiging met sms niet aan de praat. Ik heb heb ingeschalend bij menu>berichten>instellingen>sms>ontvangstbevestiging.

Kan iemand mij vertellen hoe ik dit werkend krijg? Of heeft iemand anders ook hi als provider waar het niet werkt?
Hi ondersteunt geen ontvangstbevestiging

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:04

zelfde verhaal maar dan met een k750i....
met debitel-vodafone werkte het wel.....

I don't drive fast, I only fly low!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy1986
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 01:59:
[...]

En is het nu al mogelijk om je mobiel te gebruiken als headphone voor skype via bluetooth? Het enige wat ik kon vinden is de imFONE link. Met google is er meer over te vinden.
_/-\o_
edit:
Lijkt erop alsof de versie niet werkt in nederland :(
link
http://www.epyxmobile.com :)
Ik heb Widcomm BT driver 4.0.1.700 ...(Audio gateway aan) phone connected > gaat op profiel: Kantoor . ik zie op mijn schermpje een blauw headset icoon. Maar nu verder? :/
* gaat eerst Help bestand zoeken

[ Voor 33% gewijzigd door willy1986 op 05-01-2006 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Nu online

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Evolutionz schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 12:12:
[...]

Nu mijn vraag; Ik krijg mijn bluetooth werkend, ik kan windows mediaplayer bedienen, maar bij winamp werkt hij niet. Iemand hier een oplossing voor?
Ik gebruik overigens de standaardinstellingen van de remote van de telefoon (niets aangepast).
Je hebt voor winamp een apart HID bestand nodig op je foon, zie startpost (download linkje).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabbi
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:11

Sabbi

je denkt aan mij.

willy1986 schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 12:55:
[...]

http://www.epyxmobile.com :)
Ik heb Widcomm BT driver 4.0.1.700 ...(Audio gateway aan) phone connected > gaat op profiel: Kantoor . ik zie op mijn schermpje een blauw headset icoon. Maar nu verder? :/
* gaat eerst Help bestand zoeken
ik zou inderdaad eerst maar eens lezen wat epixmobile doet ja want daarmee kan je idd je mobiel gebruiken voor skype maar niet als headset. :P :D
Met epyxmobile kan je een mobiele telefoonlijn koppelen aan skype, vervolgens kan je naar die lijn bellen en met skype communiceren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy1986
  • Niet online
Sabbi schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 13:25:
[...]

ik zou inderdaad eerst maar eens lezen wat epixmobile doet ja want daarmee kan je idd je mobiel gebruiken voor skype maar niet als headset. :P :D
Met epyxmobile kan je een mobiele telefoonlijn koppelen aan skype, vervolgens kan je naar die lijn bellen en met skype communiceren.
}:O

[ Voor 18% gewijzigd door willy1986 op 05-01-2006 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big-R
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 03-07 13:50

rellehenk schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 12:31:
[...]

Hi ondersteunt geen ontvangstbevestiging
Owjawel hoor :Y)

Zet dit voor de lol eens in je sms:
*0# en hier je berichtje

(dat is Sterretje nul hekje)

Kijken watie doet... :9

Greetz Big-R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

Krijg je dan ontvangstbevestiging? Waarom is dat... ga het ff niet testen zit in Belgie en dan ist 0,75 per bericht :r

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm dat werkt inderdaad :)

eens kijken of ik dit nu makkelijk voor iedere bericht kan douwen zonder iedere keer 2 symbolen toe te hoeven voegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:04
ff voor mn ene hersencel ;)
moet je elke x die *0# zetten in je sms en die dan pas sturen eh?

das toch verrekte onhandig EN gaan tenkoste van je sms lengte (voordat ie van 1>2sms maakt)

:)

ik stoor me er niet erg aan maar zou wel handig zijn als je een ontvangstbevestiging krijgt dat sms aangekomen is :)

I don't drive fast, I only fly low!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik de externe besturing wil gebruiken, dan verschijnt de volgende melding: "Verbinding via Bluetooth is mislukt". Ik heb het geprobeerd met een bluetoothverbinding en met een USB verbiding; beide dezelfde foutmelding. Wel raar, want zowel de PC-suite als Floats Mobile Agent werken normaal via de bluetooth verbinding. Iemand enig idee waar het aan zou kunnen liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
Snik... ik zag het op Nu.nl :'(

Zoiets zocht ik ook... mijn k750 in een zwart w800i jasje..

maar dit gaat boven mijn stoutste dromen.. ;(

Iemand die mijn abonnement over wil nemen?

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy1986
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 15:12:
Als ik de externe besturing wil gebruiken, dan verschijnt de volgende melding: "Verbinding via Bluetooth is mislukt". Ik heb het geprobeerd met een bluetoothverbinding en met een USB verbiding; beide dezelfde foutmelding. Wel raar, want zowel de PC-suite als Floats Mobile Agent werken normaal via de bluetooth verbinding. Iemand enig idee waar het aan zou kunnen liggen?
afstandsbediening> selecteer desktop > App. selecteren ? (Ik heb zelf ook veel moeten prutsen voordat HID goed werkte. )

Daarnaast bedank ik Hilco voor zijn bijdrage in de vorm van midlets O-)

[ Voor 6% gewijzigd door willy1986 op 05-01-2006 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn snellader is nu al kapot en kan alleen nog maar met het usb kabeltje opladen, maar dan gaat hij slechts tot 75%! is dat voldoende om te updaten want er staat dat hij dan geheel opgeladen moet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy1986
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 15:27:
mijn snellader is nu al kapot en kan alleen nog maar met het usb kabeltje opladen, maar dan gaat hij slechts tot 75%! is dat voldoende om te updaten want er staat dat hij dan geheel opgeladen moet zijn.
-Snellader> garantie.
-75% moet voldoende zijn. Start je telefoon eens opnieuw op en soms geeft ie dan een iets hogere percentage aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

willy1986 schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 00:07:
[...]

Jup! ik heb het ook gelezen op www.SE-NSE.com (waar ik tevens die cover combinaties gevonden heb)
Meer info over W810i
Het is ook nog de bedoeling dat een van onze modders een painting service gaat aanbieden (gratis op verzend- en materiaal-kosten na). Hij heeft echter nog geen oranje verf gevonden die er hetzelfde uitziet als de kleur van het frame van de W800. Maar goed, hopelijk kunnen we hem desalniettemin wel snel lanceren.

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evolutionz
Mag ik vragen hoe ik de winamp HID uit de startpost installeer op mijn w800 :s
Eenmaal verplaatst naar de map "Overige" kan ik het bestand alleen verzenden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashy
Ik heb dus net een T-mobile abbo met W800i besteld, iemand ervaring met T-mobile W800i ? hij schijnt gesimlocked te zijn, maar zit er ook een logo op (het toestel zelf) en zit er weer vage troep van T-mobile op? al mensen met ervaring van het unlocken??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy1986
  • Niet online
Evolutionz schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 15:55:
Mag ik vragen hoe ik de winamp HID uit de startpost installeer op mijn w800 :s
Eenmaal verplaatst naar de map "Overige" kan ik het bestand alleen verzenden..
Stuur hem met bleutooth naar je telefoon. Hij gooit hem dan zelf in de goede map. Niet dmv het handmatig kopieren via windows verkenner.
Crashy schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 16:22:
Ik heb dus net een T-mobile abbo met W800i besteld, iemand ervaring met T-mobile W800i ? hij schijnt gesimlocked te zijn, maar zit er ook een logo op (het toestel zelf) en zit er weer vage troep van T-mobile op? al mensen met ervaring van het unlocken??
T-mobile heeft alleen de D750i met aangepaste firmware.
Ik heb zelf een K750i samen met een Tmobile 300 abbo bestelt, en het toestel is simlock vrij. Hoogst waarschijnelijk zal jou W800 dat ook wel zijn. Er zal geen logo en andere vage troep op je toestel zitten, Alleen Orange doet dat ;)

[ Voor 54% gewijzigd door willy1986 op 05-01-2006 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evolutionz
willy1986 schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 16:36:
[...]

Stuur hem met bleutooth naar je telefoon. Hij gooit hem dan zelf in de goede map. Niet dmv het handmatig kopieren via windows verkenner.

[...]

Ik heb zelf een K750i samen met een Tmobile 300 abbo bestelt, en het toestel is simlock vrij. Hoogst waarschijnelijk zal jou W800 dat ook wel zijn. Er zal geen logo en andere vage troep op je toestel zitten, Alleen Orange doet dat ;)
gelukt! thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashy
willy1986 schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 16:36:
[...]

[...]

Haha, ik had eerst ook keer Orange (2 jaar terug) maar nooit troep van Orange gehad... Ik had trouwens eerst naar T-Mobile gebeld, en die gast zei dat het toestel wel degelijk gesimlocked was... Ik heb em wel op T-mobile.nl besteld, en niet bij een andere website zoals gsmweb.nl of gsmnederland.nl of zo... ik heb ook T-Mobile 300 Web (25 €/maand ), echt nice 8) _/-\o_ 8)
Ik ben heel benieuwd, hoop echt dat ie niet gesimlocked is... zit namelijk nog 3 maanden aan oude abbo vast... maar T-Mobile abbo gaat pas over 3 maanden in... zit ik dus met een mobiel die ik 3 maanden niet kan gebruiken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is dat zo?
Ik heb er anders niets opstaan van Orange hoor, zowel geen stickers als simlock of iets dergelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11:21
Ik heb sinds vanmiddag de K750i binnen :)

Is er ook software waarmee het telefoonboek van de telefoon kan benaderen en bewerken? Ik wil namelijk de telefoonnummers van mijn nokia 6210 in deze telefoon krijgen en dat gaat makkelijker als ik dat via de pc kan regelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashy
Raymond schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 17:05:
Ik heb sinds vanmiddag de K750i binnen :)

Is er ook software waarmee het telefoonboek van de telefoon kan benaderen en bewerken? Ik wil namelijk de telefoonnummers van mijn nokia 6210 in deze telefoon krijgen en dat gaat makkelijker als ik dat via de pc kan regelen :)
Zie startpost:
Float's Mobile Agent:

Float's Mobile Agent is een heel mooi programma wat eigenlijk iedereen met een SonyEricsson op zijn computer zou moeten hebben staan. Met Float's Mobile Agent (FMA) kan je eigenlijk alles wat je met bovenstaande software ook kan. Misschien niet alles, maar wel heel veel. Met dit programma kan je je adresboek, SMS-berichten, profielen, beltonen, thema's, afbeeldingen en nog meer zaken bijhouden, back-uppen en bewerken.
ofwel ja, en wel hiermee: Float's Mobile Agent
Succes ermee, ik zit te wachten op mijn eigen W800i :9 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 22:00
Hey mensen,
Heb sinds een paar dagen eindelijk me Vodafone w800i binnen, erg mooi ding :)
Wat ik alleen nog niet begrijp is hoe ik in het service menu kom, dat van die code snap ik niet waar je deze moet invoeren.

Bedankt,
~Sph

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big-R
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 03-07 13:50
Verwijderd schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 14:44:
Hmm dat werkt inderdaad :)

eens kijken of ik dit nu makkelijk voor iedere bericht kan douwen zonder iedere keer 2 symbolen toe te hoeven voegen
Ik moet 1 keer op 1 drukken en 14x naar beneden (*0# staat in "Mijn Woorden") :9
SaphuA schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 17:53:
Hey mensen,
Heb sinds een paar dagen eindelijk me Vodafone w800i binnen, erg mooi ding :)
Wat ik alleen nog niet begrijp is hoe ik in het service menu kom, dat van die code snap ik niet waar je deze moet invoeren.

Bedankt,
~Sph
In 't standby menu, oftewel helemaal "terug" , als je de achtergrond ziet.

[ Voor 4% gewijzigd door Big-R op 05-01-2006 18:09 ]

Greetz Big-R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet of dit al een keer is voorgekomen, maar zag het niet in de startpost staan, dus zal het nog even melden. Bij mijn K750 kan ik namelijk zonder geluid foto's maken. Dan moet die wel eerst op ''stil'' staan en de toetsenblokkering erop. Vervolgens in het normale stand by schermpje de camera klep open doen. Als het goed is maakt die nu geen sluitergeluid (tenzij dit alleen bij mij werkt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astie
  • Laatst online: 09-08 17:08
ik heb net geprobeerd om een firmware upgrade te doen op mijn SE W800i, maar hij blijft gewoon staan op dit scherm:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jotodeni/sew800iupdate.jpg

wat moet ik nu doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Precies doen wat daar staat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

Je moet dan de USB flash drivers installeren, niet de gewone blijkbaar. Ik zou het bijna doen, maar het wou toen niet want ik had die drivers niet.. en nu durf ik het niet meer aan :+

Heb verder ook geen problemen met mn telefoon... dus zou niet weten waarom ik zou moeten updaten :)

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spleasure
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-08 08:13

Spleasure

Ik hier?

Nope, heb ik ook, kan drukken wat ik wil, er gebeurt niks. Heel soms gebeurt er wel wat, dan moet ik de C knop loslaten, maar dat wordt niet herkend.
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.