Ik vind het wel grappig om te zien dat niet iedereen met een w800i het shutter geluidje weg kan halen. Kon het gewoon uizetten met "silent mode", zoals reeds eerder gezegd. T-mobile; kreeg hem met de 35 update > heb hem succesvol geupdate naar 008 (en ook hier kan het shutter geluidje op silent mode uitgezet worden).
Heb trouwens al wel weer memstick problemen gehad; ik kopieerde een aantal mp3 albums naar de mem stick; tot hij opeens stopte. Stond nog wel gemount bij "my computer"; maar leek niks op te staan. Vervolgens gereconnect en alles stond er weer; alle mp3'z die ik had gekopieerd tot waar het fout ging stonden er ook nog op. Toen de ontbrekende bestanden gekopieerd zonder problemen en snel gedisconnect... ik doe het voortaan wel met BT, want die memstick bug is er blijkbaar nog steeds en ik vind het teveel werk om steeds die memstick er uit te halen (voor me cardreader); dat rubberen klepje ziet er niet echt robuust uit als je het mij vraagt...
Voor de rest is de telefoon gewoon precies wat je wil; t.o.v. me oudere Nokia 6600 is dit zo'n enorme verbetering... de snelheid van het menu alleen al; laat staan de rest van de features, maar ja die andere was dan ook al 2 jaar oud.
Nog een dingetje : ik wil in me standaard profiel een gezamelijke ringtone (voor als ik thuis ben, buitenshuis is het altijd op silent mode), dus voor iedereen hetzelfde; ik houd niet van die aparte ringtones. Dat dit kan weet ik,
maar :
Ik wil voor me "walkman/handsfree" profile juist
wel aparte ringtones instellen voor iedereen die ik in me contact list heb (geen muziekjes, maar gewoon hun naam ingesproken / en of er mobiel of vast gebeld wordt; en dan op mp3 formaat). Dit zodat als ik me telefoon als walkman gebruik ik meteen hoor wie er belt zonder me telefoon uit me broekzak te moeten halen (is soms wel irrirant als je op de fiets zit).
Helaas kan dit dus volgens mij niet; aangezien die persoonlijke ringtones "per contact" worden bijgehouden en niet "per contact per profiel". Kan dit werkelijkwaar niet of zie ik iets over het hoofd
[
Voor 6% gewijzigd door
BaT op 03-01-2006 23:59
]