Het Grote SonyEricsson W800, K750 en D750 topic - Deel 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.512 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-02-2024
astie schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 18:58:
ik heb net geprobeerd om een firmware upgrade te doen op mijn SE W800i, maar hij blijft gewoon staan op dit scherm:

[afbeelding]

wat moet ik nu doen?
Heb je de SIM kaart eruit gehaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy1986
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
ik heb net geprobeerd om een firmware upgrade te doen op mijn SE W800i, maar hij blijft gewoon staan op dit scherm:

[afbeelding]

wat moet ik nu doen?
Heb je het Update Service II programma vers gedownload? in deze nieuwere versie van het update programma zitten de USB flash drivers al in gebakken. Zet je telefoon uit, SIM en MSDP kaartje verwijderen. batterij herplaatsen. (telefoon is nog steeds uit) C-knop indrukken (en ingedrukt houden!)en de usb kabel aansluiten. Als het goed is pruttelt je pc wat en hij gaat beginnen met updaten. De telefoon leg je dan zo rustig mogelijk neer en je mag een biertje gaan halen. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rrob
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11-09 23:43

[afbeelding]

wat moet ik nu doen?
willy zei het al, maar voor de duidelijkheid:

haal naast je sim ook je memorystick (geheugenkaart) uit je toestel

is dit niets iets voor de startpost?

[ Voor 47% gewijzigd door Rrob op 05-01-2006 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Iemand?

Gesprekken-probleem
robert-630 schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 12:01:
Is er iemand die mij kan helpen:

Ik heb op 2 jan. gebeld met de klantenservice van mijn provider. Ik wilde nu weten hoe laat ik had gebeld en hoe lang het gesprek geduurd had. Ik ben dus naar Gesprek gegaan, en het nr. stond bovenaan de lijst. Ik kies de rechtersoftkey voor meer informatie, maar helemaal niks aan (zinnige) opties. Vervolgens druk ik de button/pookje in, maar hij gaat dan bellen, dus ik hang op. Nu zijn volgens mij de gegevens van het vorige gesprek (met de klantenservice) overschreven! Ik kan ze niet meer vinden, dat is toch heel vreemd, dat een telefoon dat doet? Kan dit kloppen?

Is er iemand die nog weet of ik met de telefoon, bij de (call-)gegevens kan komen?
En ik heb nog een vraag:

Beam-probleem
Ik wil graag via ir. al mijn contacten die op de sim staan kopieren naar een andere gsm, zonder de contacten eerst op het telefoongeheugen te zetten. Is dit mogelijk? Ik kon de optie hiertoe niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:01

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

robert-630 schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 21:19:

Beam-probleem
Ik wil graag via ir. al mijn contacten die op de sim staan kopieren naar een andere gsm, zonder de contacten eerst op het telefoongeheugen te zetten. Is dit mogelijk? Ik kon de optie hiertoe niet vinden.
Lijkt me toch het snelste om de sim in de andere foon te stoppen en die alleen de simkaart te laten gebruiken, bij de SE foons kan dat gewoon.
Er zit uiteraard wel een optie in om alles op de sim in een keer naar het foongheugen te kopiëren ;)
Voor zover ik weet kan je met IR alleen stuk voor stuk de contacten verzenden naar een andere foon.
En anders kijk je of My phone explorer de moto uit kan lezen en zend je alles in een keer naar de SE foon, waarbij ik verwacht dat het in het geheugen terecht komt.

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendulum
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09-09 13:01
yonexfreak schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 15:01:
ff voor mn ene hersencel ;)
moet je elke x die *0# zetten in je sms en die dan pas sturen eh?

das toch verrekte onhandig EN gaan tenkoste van je sms lengte (voordat ie van 1>2sms maakt)

:)

ik stoor me er niet erg aan maar zou wel handig zijn als je een ontvangstbevestiging krijgt dat sms aangekomen is :)
naa, ga naar: berichten -->instellingen-->sms-->ontvangstbevestiging--> aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big-R
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 03-07 13:50
@ Speed-Searcher:
Dat werkt dus als je géén Hi hebt :Y)

Vraag: Heb een Sandisk MS Pro Duo 256 MB.
Wordt NIET herkend in Telefoon, en als ik 'm in m'n cardreader doe, flop heel die cardreader weg (krijg 4 "schijven" als hij ingeplugt zit, externe cardreader, maar alle 4 gaan ze weg.

Iemand oplossing, google weet het niet en de search ook niet?

Wil deze toch wel nog kunnen gebruiken! :9 :9~

[ Voor 76% gewijzigd door Big-R op 05-01-2006 22:46 ]

Greetz Big-R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brokenp
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:26
...
Beam-probleem
Dit kan je doen in de K70i door in het telefoon boek naar opties>>geavanceerd>>alle contacten verz.

[ Voor 4% gewijzigd door brokenp op 05-01-2006 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy1986
  • Niet online
robert-630 schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 12:01:
Is er iemand die mij kan helpen:

Ik heb op 2 jan. gebeld met de klantenservice van mijn provider. Ik wilde nu weten hoe laat ik had gebeld en hoe lang het gesprek geduurd had. Ik ben dus naar Gesprek gegaan, en het nr. stond bovenaan de lijst. Ik kies de rechtersoftkey voor meer informatie, maar helemaal niks aan (zinnige) opties. Vervolgens druk ik de button/pookje in, maar hij gaat dan bellen, dus ik hang op. Nu zijn volgens mij de gegevens van het vorige gesprek (met de klantenservice) overschreven! Ik kan ze niet meer vinden, dat is toch heel vreemd, dat een telefoon dat doet? Kan dit kloppen?

Is er iemand die nog weet of ik met de telefoon, bij de (call-)gegevens kan komen?
Belkosten declareren bij de klantenservice? :9
1-linkersoftkey (Gesprek)en zie daar welke contacten je heb gebeld/beantwoord.
2-hoelang je laatste gesprek geduurt heeft kan je vinden door Menu > Instellingen > 4e tab Gesprekken > Tijd en kosten > Gesprekstimers :)
3-dat button/pookje noemen wij joystick (net zoals in de handleiding) Button is in nederlands knopje/toets en nogal verwarrend. iig wanneer je dat button/pookje indrukt voert hij altijd* dezelfde handeling/functie uit als de linkersoftkey. Probeer maar eens uit ;)
*in standby krijg je het Menu. Dat is de enigste uitzondering.

IMO totaal onboeiend hoelang ik bel met iemand. :) Ik heb een dik abbonement en heb elke maand wel wat belminuten over die ik lekker opspaar. Deze maand weer 10 uur te ouwehoeren :P

[ Voor 19% gewijzigd door willy1986 op 05-01-2006 23:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firecow
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-01-2023

Firecow

worldofnature.nl

Ik ga die actie bestellen van t-mobile 2 jaar abbo 200min voor 19.50 per maand... maar nu is het een Relax 200 Web abbo.... Waar staat dat web voor ??? nog nooit eerder gezien namelijk.... ik zie dat web ook alleen maar bij die aanbiedingen en niet bij de normale abbo specs zeg maar die op de site staan... Iemand enig idee ? :) Niet dat ik straks 200min kan internetten oid :9

Deze actie dus
http://www.t-mobile.nl/pe...e/eshop/specialoffers.asp

Canon EOS 80D En wat glaswerk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy1986
  • Niet online
Firecow schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 00:10:
Ik ga die actie bestellen van t-mobile 2 jaar abbo 200min voor 19.50 per maand... maar nu is het een Relax 200 Web abbo.... Waar staat dat web voor ??? nog nooit eerder gezien namelijk.... ik zie dat web ook alleen maar bij die aanbiedingen en niet bij de normale abbo specs zeg maar die op de site staan... Iemand enig idee ? :) Niet dat ik straks 200min kan internetten oid :9

Deze actie dus
http://www.t-mobile.nl/pe...e/eshop/specialoffers.asp
|:(
WTF heeft jouw "vraag" met K750/W800/D750 te maken ?!
Toedeloeoeoeoeoe }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
  • Laatst online: 04-10-2022
willy1986 schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 21:29:
[...]

ff modem gebruikers pesten :+
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
genoeg inspiratie lijkt mij ;)
- ligt aan jou behendigheid
- -groeten+ naam
(wij tweakers zijn altijd vriendelijk tegen elkaar) O+

http://www.mobilefun.co.uk/cat/K750i-Spares.htm
Heej erg mooi willy1986!

Dat 3de en 4de plaatje is precies zoals ik mijn K750i wil hebben!
Eggy schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 15:46:
[...]

Het is ook nog de bedoeling dat een van onze modders een painting service gaat aanbieden (gratis op verzend- en materiaal-kosten na). Hij heeft echter nog geen oranje verf gevonden die er hetzelfde uitziet als de kleur van het frame van de W800. Maar goed, hopelijk kunnen we hem desalniettemin wel snel lanceren.
hou ons op de hoogte!
Verwijderd schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 18:33:
Ik weet niet of dit al een keer is voorgekomen, maar zag het niet in de startpost staan, dus zal het nog even melden. Bij mijn K750 kan ik namelijk zonder geluid foto's maken. Dan moet die wel eerst op ''stil'' staan en de toetsenblokkering erop. Vervolgens in het normale stand by schermpje de camera klep open doen. Als het goed is maakt die nu geen sluitergeluid (tenzij dit alleen bij mij werkt).
werkt alleen bij jou ;)

en gebruikers van de D750i, flashers en geluksvogels.....

de rest zal altijd een shuttergeluid hebben tenzij je een foto maakt tijdens het bellen :D

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanook
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11:10

sanook

_/-\o_

Gisteren bij gsmstunts.nl de w800i afgehaald (€ 375,-) en tot nu toe alles zonder problemen. Firmware update ging zonder problemen (met memorystick erin....) maar je moet wel eerst de usb drivers installeren. Als je dat gedaan hebt en je volgt de instructies van het update programma dan zul je enige seconden na het inpluggen van de USB kabel een melding krijgen dat je de C toets los mag laten.

Is er een manier om de telefoon zonder dingen te installeren als USB stick herkend kan worden ?
Ik heb een autoradio met USB aansluiting maar die herkent de telefoon nu helaas niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SURFivor
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
ik geef het op. ik heb echt ALLES geprobeerd in deze topic om de firmware van mijn w800i te upgraden maar het lukt gewoon niet. de enige oplossing voor dit probleem is om mijn computer te formatteren zodat ik alle drivers opnieuw kan instellen. Maar ik heb daar op dit moment helemaal geen tijd voor.

die usb update driver is gewoon verkeerd ingesteld bij mij en ik kan niet vinden waar deze driver in mijn apparaatbeheer staat. alleen deze driver moet ik vervangen en dan moet alles werken.

ik word er gewoon schijtziek van dat ik niet zomaar mijn firmware kan upgraden. Waarom moet het zo ingewikkeld??? daar komt nog eens bij dat ik gisteren naar een SESP ben geweest maar die bleek ineens niet meer te bestaan (STA Business in Spijkenisse). alle moeite voor niks dus. Ik ben echt behoorlijk pissig hierover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
  • Laatst online: 10-09 22:00
Big-R schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 18:08:
In 't standby menu, oftewel helemaal "terug" , als je de achtergrond ziet.
Ja maar als ik dat doe opend hij al die menutjes die als snelkoppeling zijn aangegeven. En verder gebeurt er niets. Kan best zijn dat ik alsnog iets verkeerd doe, maar zou echt niet weten wat.

Greetz,
~Sph

PS: Ik heb mijn foon al wel geupdate, maar de mem. card zat er nog gewoon in hoor. Eerst keer ging het ook mis, toen gewoon opnieuw geprobeerd en toen deed hij 't wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerco
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10-08 02:59

Gerco

Professional Newbie

Misschien een beetje off-topic, maar ik vraag het toch maar :)

Ik heb nu een T610 met Vodafone abo en ga morgen mijn w800i halen met KPN abo (zelfde 06-nummer, andere sim). Ik wil graag het telefoonboek in mijn T610 kopieren naar de w800i, maar die is natuurlijk gesimlocked op KPN. Hoe krijg ik dat nu het makkelijkst over? ik heb nog geen "kopieer alle telefoonnummers naar ander toestel met BT/IR"-functie gevonden :(

- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarschijlnijk erg stomme vraag, maar krijg de telefoon niet ingesteld dat ik smsen door kan typen, dus van 1 naar 2. Hoe wie wat en waar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet of dit al een keer is voorgekomen, maar zag het niet in de startpost staan, dus zal het nog even melden. Bij mijn K750 kan ik namelijk zonder geluid foto's maken. Dan moet die wel eerst op ''stil'' staan en de toetsenblokkering erop. Vervolgens in het normale stand by schermpje de camera klep open doen. Als het goed is maakt die nu geen sluitergeluid (tenzij dit alleen bij mij werkt).
Dit werkt denk alleen bij jouw :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13-09 22:59

Piggen

Lekker bakkie

Heeft iemand er ook weleens last van dat zijn K750 na een tijdje inactiviteit vastzit in de 'klokmodus'? Ik kan dan toetsen indrukken wat ik wil, maar het enige wat gebeurd is dat het backlight aangaat. Ook ben ik dan gewoon niet bereikbaar, het toestel staat dus eigenlijk gewoon uit. Het enige wat dan helpt is de batterij eruit halen.

Probleem is ook meegegaan toen ik update naar 008, dus daar ligt het niet aan. Vreselijk hinderlijk is het ook niet (het gebeurt niet zo vaak dat ik m'n telefoon er weken voor kwijt wil zijn). Ik vroeg me alleen of ik de enige was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Gerco schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 11:41:

Ik heb nu een T610 met Vodafone abo en ga morgen mijn w800i halen met KPN abo (zelfde 06-nummer, andere sim). Ik wil graag het telefoonboek in mijn T610 kopieren naar de w800i, maar die is natuurlijk gesimlocked op KPN. Hoe krijg ik dat nu het makkelijkst over? ik heb nog geen "kopieer alle telefoonnummers naar ander toestel met BT/IR"-functie gevonden :(
Even beter zoeken, heeft elke (Sony)Ericsson (met BT/IrDa) sinds de T39m.

brokenp in "Het Grote SonyEricsson W800, K750 en D75..."
Verwijderd schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 11:45:
Waarschijlnijk erg stomme vraag, maar krijg de telefoon niet ingesteld dat ik smsen door kan typen, dus van 1 naar 2. Hoe wie wat en waar?
Stomme vragen bestaan eigenlijk niet, maar voor jou maak ik een uitzondering.

SMS instellingen misschien :? (naja, ik weet het zeker heb net nog gekeken)

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hehe, ja snap ik, maar kan daar alleen kiezen tussen Max beschikbaar (dan lapt ie binnen1 sms) en de keuze in EEN bericht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14:40

Rio

Ik heb al een boek

Verwijderd schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 13:13:
Hehe, ja snap ik, maar kan daar alleen kiezen tussen Max beschikbaar (dan lapt ie binnen1 sms) en de keuze in EEN bericht...
Dus als het ene niet werkt moet het wel het andere zijn n'est pas?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerco

Gerco

Professional Newbie

Ginz schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 12:09:
Even beter zoeken, heeft elke (Sony)Ericsson (met BT/IrDa) sinds de T39m.
brokenp in "Het Grote SonyEricsson W800, K750 en D75..."
Vandaar dat ik het niet kan vinden, die functie bestaat niet op de T610. Het is namelijk: "Menu -> Telefoonboek -> Geavanceerd -> Telefoonboek".

Er zit geen "Geavanceerd" achter "Opties", maar er is wel een losse "Geavanceerd". Daar zit dan weer geen "Alle contacten verzenden" achter, maar de nietszeggende naam "Telefoonboek". Hopelijk kan ik nog wel de T610 aanzetten als mijn abo is afgelopen, ik kan natuurlijk niet twee telefoons met hetzelfde nummer allebij aangemeld hebben bij het GSM netwerk.

[ Voor 41% gewijzigd door Gerco op 06-01-2006 13:27 ]

- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

geen resultaat.. anders had ik het hier niet gevraagd lijkt me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rrob
  • Laatst online: 11-09 23:43
Gerco schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 11:41:

Als het niet toestel>toestel kan, kan je het natuurlijk toestel>SIM>toestel doen of toestel>PC>toestel (mits je BT of IR op je PC hebt uiteraard).

Via de sim is eenvoudig, via de PC (bv met het programma float mobile agent) is wat lastiger, maar je kunt dan wel meer gegevens overzetten.
Hopelijk kan ik nog wel de T610 aanzetten als mijn abo is afgelopen,
Je kunt gewoon beide toestellen aanzetten, je T610 met vodafone sim zal zeggen "registratie simkaart mislukt" maar het verder wel gewoon doen.
ik kan natuurlijk niet twee telefoons met hetzelfde nummer allebij aangemeld hebben bij het GSM netwerk.
Het wordt sowieso lastig om je met een vodafone sim aan te melden op het KPN netwerk, daarnaast wordt je vodafone sim nummerloos op het moment dat KPN je nummerbehoudt uitvoert
Er zit geen "Geavanceerd" achter "Opties", maar er is wel een losse "Geavanceerd". Daar zit dan weer geen "Alle contacten verzenden" achter, maar de nietszeggende naam "Telefoonboek"
Zit het ook niet achter telefoonboek>contactbeheer of telefoonboek>opties?

[ Voor 17% gewijzigd door Rrob op 06-01-2006 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 19 december 2005 @ 21:09:
Heeft er iemand problemen met de autoradio van Pioneer, type DEH-P70BT (=radio + bluetooth carkit in een) in combinatie met de K750i? Sinds ik de firmware heb geüpdate in september, komen inkomende gesprekken niet meer in mijn radio maar blijven ze op de K750i. Als ik zelf bel vanuit de radio werkt wel alles naar behoren. Ook met de firmware van december wil het niet goed functioneren. Terwijl het wel met firmware R1L002 (augustus) gewoon werkte.

Met andere woorden, het lijkt aan de K750i te liggen.
Ik heb Sony Ericsson en Pioneer al gebeld, maar bij beiden was het probleem onbekend. Pioneer had de K750i in juli getest en toen werkte alles perfect vertelde de helpdeskmedewerker. Waarschijnlijk ging het dus ook om firmware R1L002.

Mijn K750i-firmware ervaring i.c.m. de Pioneer DEH-P70BT:
R1AA008: (14 december 2005) ->Inkomende gesprekken komen niet in radio maar op de K750i (in handsfree mode).
R1N035: (16 september 2005) -> Inkomende gesprekken komen niet in radio maar op K750i (in handsfree mode).
R1L002: (30 juni 2005) -> Alles werkte naar behoren.

Graag zou ik willen weten of meerdere dit "gezeik" hebben met beide producten. En of er misschien een oplossing is...
Blijkbaar heeft niet veel volk hier op Gathering deze combinatie van hardware. Als SE niet erg vlug met een fix komt, dan verkoop ik de K750i en koop ik een Samsung E770 ofzo. Op deze manier heb ik namelijk helemaal niets aan mijn carkit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

gewoon downgraden naar de juiste firmware. moet te doen zijn door iemand die zich bezighoud met t unlocken van simlocks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Verwijderd schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 13:41:
[...]

Blijkbaar heeft niet veel volk hier op Gathering deze combinatie van hardware. Als SE niet erg vlug met een fix komt, dan verkoop ik de K750i en koop ik een Samsung E770 ofzo. Op deze manier heb ik namelijk helemaal niets aan mijn carkit.
Is dit niet een instelling op je telefoon dan?

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shiver23 schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 14:09:
[...]

Is dit niet een instelling op je telefoon dan?
Nope... het werkte bij de firmware van augustus wel allemaal gewoon. Ook heb ik naar SE gebeld en alles doorgelopen. Het is geen instelling die fout is. Overigens ben ik niet de enige. Bij kieskeurig.nl zijn er meerdere mensen met dit probleem. Hetzelfde geldt voor de W800i.

Ook heb ik al naar Pioneer gebeld. En zij vertelde mij dat ze de K750i in juli 2005 hadden getest. Dus met een firmware (van de K750i) die wel werkte.

Ondertussen heb ik een bericht achtergelaten op de supportpagina van SE. Het probleem ging naar de back-office voor nader onderzoek. Zodra ze meer zouden weten zou ik een bericht krijgen. Tot die tijd heb ik dus niets aan 't toestel (in de auto) zonder te kloojen met de knopjes. Want als ik eenmaal heb opgenomen (met de K750i) kan ik wel aangeven dat het gesprek doorgestuurd moet worden naar de carkit. Maargoed, dan is het niet helemaal handsfree meer, lijkt me.
Zelf bellen vanuit de carkit werkt wel overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13:01

BaT

Verwijderd schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 12:00:
[...]
Dit werkt denk alleen bij jouw :o
Dit werkt denk alleen bij jouw niet :P

Product Owner - Connec2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
Speedy-Andre schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 21:39:
[...]

Lijkt me toch het snelste om de sim in de andere foon te stoppen en die alleen de simkaart te laten gebruiken, bij de SE foons kan dat gewoon.
Er zit uiteraard wel een optie in om alles op de sim in een keer naar het foongheugen te kopiëren ;)
Voor zover ik weet kan je met IR alleen stuk voor stuk de contacten verzenden naar een andere foon.
En anders kijk je of My phone explorer de moto uit kan lezen en zend je alles in een keer naar de SE foon, waarbij ik verwacht dat het in het geheugen terecht komt.
Eigenlijk is dat wel sneller, maar het zou makkelijker mogen en eigenlijk moeten imho. De moto kan ik syncen met outlook, dus dat komt ook wel goed ;)
brokenp schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 22:46:
[...]

Dit kan je doen in de K70i door in het telefoon boek naar opties>>geavanceerd>>alle contacten verz.
Als je de k750i of de k700i bedoelt, ik heb deze functie niet onder geavanceerd, dit komt denk ik omdat mijn standaard telefoonboek het "simgeheugen" is.
willy1986 schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 23:23:
[...]

Belkosten declareren bij de klantenservice? :9
1-linkersoftkey (Gesprek)en zie daar welke contacten je heb gebeld/beantwoord.
2-hoelang je laatste gesprek geduurt heeft kan je vinden door Menu > Instellingen > 4e tab Gesprekken > Tijd en kosten > Gesprekstimers :)
3-dat button/pookje noemen wij joystick (net zoals in de handleiding) Button is in nederlands knopje/toets en nogal verwarrend. iig wanneer je dat button/pookje indrukt voert hij altijd* dezelfde handeling/functie uit als de linkersoftkey. Probeer maar eens uit ;)
*in standby krijg je het Menu. Dat is de enigste uitzondering.

IMO totaal onboeiend hoelang ik bel met iemand. :) Ik heb een dik abbonement en heb elke maand wel wat belminuten over die ik lekker opspaar. Deze maand weer 10 uur te ouwehoeren :P
.1 I known..
2.Dat had ik niet gevonden. Maar na mijn ""move" is het niet meer het laatste gesprek maar het 1na laatste gesprek en inmiddels 2na laatste.
3. Ik kon niet op het woord komen, mijn vorige gsm's hadden geen joystick.. :z

Maar je kan niet van elk gesprek de duur en tijd opvragen?? Zelfs met mijn 3 jaar oude NEC kan dat, en dat zijn niet de meest gebruiksvriendelijke foons!! Ik vindt het nog vreemder dat hij gesprekken/nummers overschrijft, het gesprek staat nl. niet meer onder gesprekken. S-E maakt goede foons, maar ik heb nog geen foon gehad die dat deed.

OT: Ik wil de info weten, omdat ik bij ze wil gaan klagen omdat ze me in dat gesprek verkeerde informatie hebben verstrekt, daardoor heb ik overbodige kosten gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT

BaT

Volgens mij is het alleen mogelijk idd om de tijdsduur van het laatst gevoerde gesprek op te vragen... het is dan ook een telefoon... geen administratie-kantoor incl. personeel ;)

Product Owner - Connec2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 16:54:
[...]

Leuke test! Ik heb gisteren de externe flitser in Duitsland besteld voor €19,- ! Ik heb ook de mail al ontvangen dat de flister op de post gedaan was. Ben zeer benieuwd, want voor dat bedrag kan je geen miskoop doen. Zo gauw ik deze heb zal ik de link van de verkoper geven. O-)
Nou, ik heb de flitser binnen hoor! Maandag besteld, vrijdag in huis. En dat voor € 19,- incl. verzendkosten. Hier komt het adres:

http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...Bay_Pr4_PcY_BIN_Stores_IT

Echt een aanrader, de flitsfoto's worden echt veel en veel beter. (en dat zegt een ex-beroepsfotograaf...!!!) :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb gister een k750 aangeschaft. Mijn SE Z600 was overleden, schermpje was kapot. Maar ben iig verschrikkelijk bij met mijn k750. Wat een ubervette mobiel is dat. Het enige probleem is nog de foto`s, want als ik foto`s schiet. En ze vervolgens op mijn pc gooi vind ik de kwaliteit niet super(had er meer van verwacht) Zal het topic is verder doorlezen of er iemand toevallig pics gepost heeft van zn k750.

Nu ff mijn firmware updaten, hoop dat het goed gaat.
En hier nog even een bedankje voor de mensen die de moeite nemen om met elkaar zo een mooi topic te maken met zoveel info. Ik lees het met plezier. (mag ook wel is gezegd worden) _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 23:34

Dennahz

Life feels like hell should.

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/g.hoek8/DSC00018.JPG

Zonet ff gemaakt met mn w800i vind de kwaliteit zeer acceptabel voor een GSM camera.. als er genoeg licht is is het zeker de moeite waard :) Later post ik wel meer foto's :p

[ Voor 33% gewijzigd door Dennahz op 06-01-2006 16:33 ]

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashy
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09-09 17:27
Dennahz schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 16:32:
[afbeelding]

Zonet ff gemaakt met mn w800i vind de kwaliteit zeer acceptabel voor een GSM camera.. als er genoeg licht is is het zeker de moeite waard :) Later post ik wel meer foto's :p
Jah ik ben erg benieuwd naar foto's! ook foto's 's nachts / met minder licht! en filmpjes? anyone?!
Ben nog steeds aan het wachten tot mijn W800i met de TPG komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big-R
SaphuA schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 11:34:
[...]

Ja maar als ik dat doe opend hij al die menutjes die als snelkoppeling zijn aangegeven. En verder gebeurt er niets. Kan best zijn dat ik alsnog iets verkeerd doe, maar zou echt niet weten wat.

Greetz,
~Sph

PS: Ik heb mijn foon al wel geupdate, maar de mem. card zat er nog gewoon in hoor. Eerst keer ging het ook mis, toen gewoon opnieuw geprobeerd en toen deed hij 't wel.
Even je ogen dicht doen, precies die code invoeren, ogen open en je ziet het service menu :Y)
(niets van aantrekken dus ;))

Greetz Big-R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BaT schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 14:29:
[...]

Dit werkt denk alleen bij jouw niet :P
Hmmz zou ik dan iets fout doen?
Hij staat op toetsenblokkering en geluid uit.
Klepje camera open, foto maken, en balen van een shuttergeluid.
Wat doe ik fout :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15:54

Polycom

Poes van goud

Ik ben laatst in london geweest, daar heb ik foto's gemaakt met mijn w800i zowel dag en nacht. Iemand die ze graag wil zien moet het maar even zeggen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ik heb ook een K750i bij mijn abbonement gekrijgt. Wat een verandering zeg, over van mijn antieke motorola timeport naar dit ding :9~ . Ik ben in 1 klap voorzien van een MP3 speler, digicam en ook nog eens een telefoon _/-\o_ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fl1p
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 01-08 15:21
hmmm..
is er een manier om met infrarood je tv te bedienen? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

skateflip schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 18:28:
hmmm..
is er een manier om met infrarood je tv te bedienen? :D
Is al gezegd, nee dat kan niet. Het signaal is niet sterk genoeg.

Ik heb ook geen shutter als ik gewoon het geluid uit heb staan? Lijkt me ook vrij logisch.. geen geluid = geen geluid.

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fl1p
  • Laatst online: 01-08 15:21
Dennahz schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 19:19:
[...]
Ik heb ook geen shutter als ik gewoon het geluid uit heb staan? Lijkt me ook vrij logisch.. geen geluid = geen geluid.
ik ook niet hoor..
heb de software LR0002

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Laatst online: 12-09 12:38
PuDy schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 18:12:
Ik ben laatst in london geweest, daar heb ik foto's gemaakt met mijn w800i zowel dag en nacht. Iemand die ze graag wil zien moet het maar even zeggen. :)
Ik ben wel geinteresseerd in die foto's. Wil ze wel eens gaan vergelijken met andere toestellen, dus als je ze me zou willen sturen? Mijn email-adres is iig te vinden in mijn profiel. thnx ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twister336
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
De fotokwaliteit van de K750 is behoorlijk goed, zelfs boven mijn (hoge) verwachtingen.

Behalve als er weinig licht is (vb. binnenshuis). Dan is de kwaliteit abominabel.
De K750 maakt dan een zeer slechte keuze door een absurd hoge ISO waarde te gebruiken (ISO800).
ISO800 is gewoon te veel hoog voor een digitaal compactje. De meeste digicam's gebruiken die waarde niet eens omdat dit toch onbruikbare resultaten oplevert (extreem veel ruis).
Zelfs ISO400 is al veel te hoog.
Dat is wel iets dat in de firmware kan worden opgelost. Door bv. een tragere sluitertijd te gebruiken ipv. een hogere ISO-waarde.
Dat is samen met het verschrikkelijk irritant shuttergeluidje het enige grote nadeel.

Hier een paar fotootjes.

Station
Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/twister336/DSC00009.JPG

Allemaal Nemo's
Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/twister336/DSC00011.JPG

Baby
Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/twister336/DSC00014.JPG

Garnaal
Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/twister336/DSC00018.JPG

Schietkraam
Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/twister336/DSC00023.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesse
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 07:51
Over dat shuttergeluid: dat verschilt per model en branding lijkt het. Ik heb met een helemaal kale W800 altijd shuttergeluid, of me foon op stil staat of niet. Gehad met R1L002, met R1NA005 en nu met R1AA008.

Van een D750 (T-Mobile dus) weet ik dat het geluid zowieso veel minder hard is, en als die op stil staat ook helemaal stil is.

Als je al wat meld over je shuttergeluid, vermeld dan alsjeblieft duidelijk je type (D750, K750, W800), je branding (Vodafone, Orange) en je firmwareversie. Anders is je opmerking echt volkomen nutteloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:56
Speed-Searcher schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 22:25:
[...]

naa, ga naar: berichten -->instellingen-->sms-->ontvangstbevestiging--> aan :)
ja dat werkte ook met debitel-vodafone maar met KPN HI dus niet ;) :) (helaas...)

I don't drive fast, I only fly low!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Twister336 schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 19:52:
Dat is wel iets dat in de firmware kan worden opgelost. Door bv. een tragere sluitertijd te gebruiken ipv. een hogere ISO-waarde.
Dat is samen met het verschrikkelijk irritant shuttergeluidje het enige grote nadeel.
Ik denk dat de nieuwe firmware dat al voor een groot deel heeft opgelost (R1AA008) daarvoor was het echt bij het minste dat je bewoog dat het wazig was, maar nu heb ik hier geen wazige foto's meer.
En over het irritante shuttergeluidje kun je eventueel naar een gratis nummer bellen en dan je schuifje openen dan maakt hij namelijk geen geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11:21
Is er eigenlijk ook een manier om een operator logo in een K750i te krijgen?

Alleen simpel NL KPN is ook maar zo saai. Ik wil graag een KPN telecom logootje erin :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Raymond schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 21:32:
Is er eigenlijk ook een manier om een operator logo in een K750i te krijgen?

Alleen simpel NL KPN is ook maar zo saai. Ik wil graag een KPN telecom logootje erin :)
Dan maak je toch een Kpn thema, dan zie je het logo werkelijk overal in je foon :D
Overigens doet iedereen z'n best om zo weinig mogelijk van de operator in beeld te krijgen, ik vind jouw vraag daarom wel bijzonder 7(8)7 :Y)

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Dat wil ik niet. Ik wil dat die letters die er nu staan worden vervangen door een klein logo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Laatst online: 16:24

The Legend

*Plop*

Raymond schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 21:54:
Dat wil ik niet. Ik wil dat die letters die er nu staan worden vervangen door een klein logo.
Dan dld je een transparant plaatje wat je instelt als operator logo en dan download je een KPN logo wat je instelt als achtergrond. Tadaa.

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twister336
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 21:21:
[...]
Ik denk dat de nieuwe firmware dat al voor een groot deel heeft opgelost (R1AA008) daarvoor was het echt bij het minste dat je bewoog dat het wazig was, maar nu heb ik hier geen wazige foto's meer.
Dat heb je wel met langere sluitertijden.
Ik heb nu een beetje geexperimenteerd met Neat Image om de ruis te verwijderen en dat helpt toch wel.

voor
Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/twister336/DSC00027.JPG

na
Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/twister336/DSC00027_filtered.jpg
En over het irritante shuttergeluidje kun je eventueel naar een gratis nummer bellen en dan je schuifje openen dan maakt hij namelijk geen geluid.
Dat werkt maar het is natuurlijk niet echt handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Laatst online: 11:58

Sick Nick

Drop the top!

De bronfoto aangepast met noiseware (community edition, gratis dus):

Afbeeldingslocatie: http://img447.imageshack.us/img447/3065/dsc00027filtered0xp.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

The Legend schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 22:00:
[...]

Dan dld je een transparant plaatje wat je instelt als operator logo en dan download je een KPN logo wat je instelt als achtergrond. Tadaa.
Met de K750i en co kan je toch geen operator logo instellen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op het moment krijg ik de afstandsbediening niet meer aan de praat (eerder is het wel al gelukt). Als ik het op de telefoon aanzet krijg ik de melding "verbinding via bluetooth is mislukt". Terwijl een normale connectie wel lukt. Als ik via device manager kijk bij "human interface devices" zie ik ook geen bluetooth keyboard of iets dergelijks erbij staan. Met bluesoleil lukt het wel, maar ik wil het gewoon via de native windows drivers doen omdat dit eerder ook al lukte. Ik meen me te herinneren dat bij het installeren van de sonyericsson software wel een HID device is geinstalleerd. Een herinstallatie heeft niet geholpen. Heeft iemand een oplossing of is er ergens een losse k750i HID driver te downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Afbeeldingslocatie: http://home.versatel.nl/speedy-andre/hidee.jpg

Ik heb van Microsoft en Toshiba (mijn BT driver) diverse HID drivers staan, ik zie niets wat van SE is :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Japser-
  • Laatst online: 31-01-2024
Zo, na twee en halve week heb ik m'n k750i weer terug, van de reparatie :)
Het schermpje doet het weer en volgens mij hebben ze er nieuwe firmware opgezet;
hoe kan ik zien welke dit is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Startpost tips en truks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Japser-
Door de volgende code in te voeren kom je in het service menu
code:
> * < < * < *
Eh, dit snap ik niet :/
Wat bedoelen ze precies met service menu, want volgens mij zit ik fout te drukken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesse
• Duw de joystick naar rechts
• Duw sterretje in
• Duw de joystick twee keer naar links
• Duw sterretje in
• Duw de joystick naar links
• Duw sterretje in

Nu verschijnt het service menu. B)

offtopic:
@willy1986 :+

[ Voor 10% gewijzigd door Jesse op 07-01-2006 00:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy1986
  • Niet online
-Japser- schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 00:09:
[...]

Eh, dit snap ik niet :/
Wat bedoelen ze precies met service menu, want volgens mij zit ik fout te drukken ?
:z Tis al laat ja! Dat kan je weer merken. Ik weiger vanaf nu vragen te beantwoorden waarvan je het antwoord uit de SP kan halen. Hierbij vraag ik dat ook anderen te doen. SP is er immers niet voor niets!
Voor het Service menu:
1) linker hand op scherm houden(ogen dicht, voor de ver-gevorderde 8) )
2) rechterhand doe je het volgende: joystick rechts, sterretje, joystick links, joystick links, sterretje, joystick links, sterretje Oftewel: > * < < * < *
offtopic:
Spuit 11
:P

[ Voor 4% gewijzigd door willy1986 op 07-01-2006 00:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Japser-
aah zo ja, lekker verstopt zit dat zeg!
Wel gaaf van SE, ik heb de nieuwste software erop, hebben ze bij de reperatie er dus al opgezet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap iets niet van mijn K750i. Ik wist niet zeker of ik het in het FMA topic zou moeten melden of hier..

Ik wil het liefste zoveel mogelijk sms berichten op mijn telefoongeheugen zetten. Dat betekent denk ik dat ik mijn telefoonnummers op de sim moet zetten. Zitten hier verder nog nadelen aan (behalve dat ik minder nrs op de SIM kwijt kan)? Als ik in de telefoon instel dat alle nrs opgeslagen moeten worden op de sim (adresboek ->opties -> geavanceerd -> Auto. opsl. op SIM) en vervolgens sync met FMA dan zie ik alsnog mijn contacts onder 'phone memory'. M.a.w. nu weet ik nog niet waar hij ze nou opslaat!?

.. En als ik in FMA een contact onder 'SIM Memory' aanmaak kan ik alleen een mobiel nr. invoeren. De rest van de invoervelden (Work, Home e.d.) zijn grijs.. Bovendien kan ik deze contact vervolgens niet terugvinden in de telefoon. Ik snap hier helemaal niets van. :S

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2006 00:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
  • Laatst online: 08:52
als uw sim-geheugen actief is en wordt gebruikt om door uw telefoonboek te bladeren, slaat hij automatisch op op uw sim.

ik vind het een vrij irritante feature. Toen mijn simgeheugen vol zat bij mijn vorige nokia 3100, vroeg hij altijd of ik dan het telefoonnummer in het geheugen van de telefoon wilde opslaan. Hier vraagt hij dat niet en zegt hij botweg geheugen vol en moet je weer door een paar menu's gaan om het andere geheugen te activeren :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een vraag over de opslagruimte van de berichten.

Ik wordt helemaal gek van het bericht dat mijn inbox voor meer dan 95% vol zit.
Is dit niet uit te breiden. Er zit tenslotte een 512MB grote geheugenkaart in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big-R
willy1986 schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 00:15:
[...]

:z
Voor het Service menu:
1) linker hand op scherm houden(ogen dicht, voor de ver-gevorderde 8) )
2) rechterhand doe je het volgende: joystick rechts, sterretje, joystick links, joystick links, sterretje, joystick links, sterretje Oftewel: > * < < * < *
offtopic:
Spuit 11
:P
Naäper :Y)

Klik

offtopic:
geintje
Verwijderd schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 01:58:
ik heb een vraag over de opslagruimte van de berichten.

Ik wordt helemaal gek van het bericht dat mijn inbox voor meer dan 95% vol zit.
Is dit niet uit te breiden. Er zit tenslotte een 512MB grote geheugenkaart in.
Nee.
200 berichten MAX (in en outbox) :Y)

[ Voor 27% gewijzigd door Big-R op 07-01-2006 02:18 ]

Greetz Big-R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashy
PuDy schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 18:12:
Ik zou die foto's ook wel graag willen zien, kan je ze hier posten? of wil je ze liever mailen? (mail = crashy@planet.nl)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

PuDy als je de foto's wilt mailen kan ik ze wel online zetten :) dennahz [ at ] chello [ dot ] nl.

Ik zou graag mappen maken in m'n SMS folder, maar dat kan zeker niet?

[ Voor 8% gewijzigd door Dennahz op 07-01-2006 12:04 ]

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashy
Mooie fotos! ik wil mijn toestel ook!!! knake zooi, maar ziet er zeer mooi uit, heb je misschien ook nog filmpjes? ben ik ook erg benieuwd naar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
  • Laatst online: 08:52
nieuwe w810:

Afbeeldingslocatie: http://img367.imageshack.us/img367/9738/26kw.jpg

het zwart met oranje is _/-\o_ _/-\o_
ik hoop dat ik op een manier ook een zwarte-oranje cover kan vinden voor mijn w800i

[ Voor 89% gewijzigd door pina op 07-01-2006 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lucash
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 13-09 15:50
khad gisteren m'n eerste bug ontdekt. Nadat ik de stopwatch gebruikt had bleef de schermverlichting de hele tijd aan.. het toetsenbord ging wel uit maar het scherm bleef aan.. ik had de stopwatch afgesloten door nadat ik m gestopt had op reset te duwen en daarna op jet terug-knopje blijven duwen.. het licht ging pas weer uit toen ik op een knop duwde zodat het gewone standbeyscherm weer kwam en dan 20 seconde wachten..

[ Voor 3% gewijzigd door lucash op 07-01-2006 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er niemand na de laatste update last van haperen bij het maken van een foto?

Met 'haperen' bedoel ik, knopje half indrukken voor autofocus, daarna geheel indrukken, en vervolgens maakt ie geen foto. Doet gewoon niks.

Dat heb ik bij 1 op 10 foto's ongeveer, pas sinds de nieuwste update.

Niet zo leuk :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Sick Nick schreef op Friday 06 January 2006 @ 22:58:
De bronfoto aangepast met noiseware (community edition, gratis dus):
Noiseware sloopt er wel veel details uit, je ziet bijv. de stenen bijna niet meer en de scherpte wordt minder, alles is meer plastisch eigenlijk :/

[ Voor 3% gewijzigd door Speedy-Andre op 07-01-2006 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speedy-Andre schreef op Saturday 07 January 2006 @ 19:25:
[...]

Noiseware sloopt er wel veel details uit, je ziet bijv. de stenen bijna niet meer en de scherpte wordt minder, alles is meer plastisch eigenlijk :/
Je kan bij Noiseware een hoop instellen. Inderdaad is deze foto te "wollig" geworden. Ik gebruik Noiseware ook al een tijdje met zeer veel plezier in combinatie met de K750i. Ik gebruik de "default' stand die voor de meeste omstandigheden perfect is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Twister336 schreef op Friday 06 January 2006 @ 19:52:
De fotokwaliteit van de K750 is behoorlijk goed, zelfs boven mijn (hoge) verwachtingen.

Behalve als er weinig licht is (vb. binnenshuis). Dan is de kwaliteit abominabel.
De K750 maakt dan een zeer slechte keuze door een absurd hoge ISO waarde te gebruiken (ISO800).
ISO800 is gewoon te veel hoog voor een digitaal compactje. De meeste digicam's gebruiken die waarde niet eens omdat dit toch onbruikbare resultaten oplevert (extreem veel ruis).
Zelfs ISO400 is al veel te hoog.

Hier een paar fotootjes.

Station
[afbeelding]

Allemaal Nemo's
[afbeelding]

Baby
[afbeelding]

Garnaal
[afbeelding]

Schietkraam
[afbeelding]
Ik kan je de externe flitser zeer aanbevelen! Ook de foto's onder slechte lichtomstandigheden worden dan helemaal perfect. Het is echt een verschil van dag en nacht... 8)
Kijk hier maar eens voor een koopje:
http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...Bay_Pr4_PcY_BIN_Stores_IT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Is het ook mogelijk om in te stellen dat ik elke vrijdag om 5 uur een afspraak heb? Ik kan namelijk nergens de optie vinden om een herhaling voor een afspraak in te stellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Raymond schreef op zondag 08 januari 2006 @ 01:27:
Is het ook mogelijk om in te stellen dat ik elke vrijdag om 5 uur een afspraak heb? Ik kan namelijk nergens de optie vinden om een herhaling voor een afspraak in te stellen
Raar maar waar, als je dit in Outlook instelt en dan met de foon synchroniseert dan werkt het perfect, echter op de foon kun je het niet invoeren 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na een aantal maanden gebruik van de K750i, blijf ik vastlopers houden. Soms 1 keer per week, soms wel meerdere malen per week een freeze. Ik heb de laatste firmware geinstaleerd, maar dat maakt helemaal niets uit.Wie heeft er een oplossing? Heb deze phone bij Belcompany gehaald. Wie heeft er ervaring met de service bij Belcompany bij dergelijke problemen? Ben bang dat ze het apparaat bekijken en na 3 weken terug sturen met de mededeling dat ze geen problemen hebben gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashy
Verwijderd schreef op zondag 08 januari 2006 @ 11:45:
Na een aantal maanden gebruik van de K750i, blijf ik vastlopers houden. Soms 1 keer per week, soms wel meerdere malen per week een freeze. Ik heb de laatste firmware geinstaleerd, maar dat maakt helemaal niets uit.Wie heeft er een oplossing? Heb deze phone bij Belcompany gehaald. Wie heeft er ervaring met de service bij Belcompany bij dergelijke problemen? Ben bang dat ze het apparaat bekijken en na 3 weken terug sturen met de mededeling dat ze geen problemen hebben gevonden.
Over het algemeen vind ik de service bij Belcompany wel goed, ik heb dan wel nog nooit problemen gehad met mijn telefoon... en heb em dus nooit hoeven wegbrengen, maar ik denk dat je die telefoon wel aan hun kan toevertrouwen hoor, en bovendien kan je em anders nog wegbrengen naar een SESP Service point dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenzelle
  • Laatst online: 13-09 19:29
Ik heb trouwens nog iets handigs gevonden voor diegene die altijd hun afspraken vergeten & zo ;)

> Ga naar het Hoofdmenu
> Ga naar Agenda
> Ga dan naar Notities
> Maak een Nieuwe notitie aan
> Ga naar de nieuwe notitie die net hebt gemaakt
> Druk op Meer
> Kies dan de optie Stand-by tonen

Nu zie je op de achtergrond van je mobiel een soort van sticky note met je notitie erop. Erg handig! :P

Dit is gewoon een tip, voor degene die dit nog niet wisten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lucash
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 13-09 15:50
Jeroenz18 schreef op zondag 08 januari 2006 @ 14:22:
Ik heb trouwens nog iets handigs gevonden voor diegene die altijd hun afspraken vergeten & zo ;)

> Ga naar het Hoofdmenu
> Ga naar Agenda
> Ga dan naar Notities
> Maak een Nieuwe notitie aan
> Ga naar de nieuwe notitie die net hebt gemaakt
> Druk op Meer
> Kies dan de optie Stand-by tonen

Nu zie je op de achtergrond van je mobiel een soort van sticky note met je notitie erop. Erg handig! :P

Dit is gewoon een tip, voor degene die dit nog niet wisten ;)
ahh dat is indd wel handig ja :) ik denk altijd aan iets en dan ben k het de volgende dag weer vergeten 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Laatst online: 12-09 12:38
pina schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 16:49:
nieuwe w810:

[afbeelding]

het zwart met oranje is _/-\o_ _/-\o_
ik hoop dat ik op een manier ook een zwarte-oranje cover kan vinden voor mijn w800i
Cover loshalen, oranje delen afplakken, en dan spuiten met de kleur die je wil? Geen probleem om bijvoorbeeld metallic kleuren te krijgen bij de plaatselijke doe-het-zelf-zaak ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Opvolger van de K750?

http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/24963464

[ Voor 125% gewijzigd door Shiver23 op 08-01-2006 15:08 ]

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erasmo
  • Niet online

Erasmo

Laadpaaljager

Zo ik ben weer terug van een weekendje weg is het topic 6 pagina's langer! :o
Heb ik ook :)
SE K750i
Unbranded
R1N035

En mijn vraag van toen is nog niet beantwoord: Is het ook mogelijk om met Noiseware meerdere foto's tegelijk te 'de-noisen'?

Doet iets met stroom, motors en nu ook auto's op YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT

BaT

Bij mij werkt het ook zonder shutter geluid.

W800i T-Mobile abo > R1N035 en tevens met de nieuwste update R1AA008 werkt het ook zonder shuttergeluidje.

[ Voor 3% gewijzigd door BaT op 08-01-2006 16:02 ]

Product Owner - Connec2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zetxzesr
  • Laatst online: 11-08 16:44

zetxzesr

't gras is altijd groener

Verwijderd schreef op zondag 08 januari 2006 @ 11:45:
Ik heb mijn K750i nu bijna twee maanden en heb ook bijna dagelijks een vastloper.
Ik heb een upgrade van versie R1L002, die er origineel op stond, naar R1AA008 gedaan, maar dit gaf ook geen verbetering.
Toen heb ik een mail via de SE site naar de online-support afdeling gestuurd en kreeg als antwoord dat ze de klacht niet van afstand konden beoordelen en dat ik het toestel ter reparatie aan kan bieden bij Dynafix in Nuth.
Ik moet nog contact met ze opnemen, maar laat het resultaat nog horen.
Heeft iemand ervaring met reparaties bij Dynafix?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erasmo schreef op zondag 08 januari 2006 @ 15:32:
Zo ik ben weer terug van een weekendje weg is het topic 6 pagina's langer! :o

[...]

Heb ik ook :)
SE K750i
Unbranded
R1N035

En mijn vraag van toen is nog niet beantwoord: Is het ook mogelijk om met Noiseware meerdere foto's tegelijk te 'de-noisen'?
Met Noiseware kan je maar één foto tegelijk "de-noisen" Meerdere foto's selecteren lukt (mij) niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashy
BaT schreef op zondag 08 januari 2006 @ 15:37:
Bij mij werkt het ook zonder shutter geluid.

W800i T-Mobile abo > R1N035 en tevens met de nieuwste update R1AA008 werkt het ook zonder shuttergeluidje.
Ik heb ook mijn W800i bij T-mobile besteld, is joue simlocked? en logo's of iets van andere software troep van t-mobile? ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erasmo
  • Niet online

Erasmo

Laadpaaljager

Verwijderd schreef op zondag 08 januari 2006 @ 16:10:
[...]

Met Noiseware kan je maar één foto tegelijk "de-noisen" Meerdere foto's selecteren lukt (mij) niet.
Zou het niet mogelijk om een HID-profiel te maken dat de foto's van je telefoon afhaalt, ze in een map plaats, de-noised en die in een andere map opslaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gelukkie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12:11
Ik heb ook geen shutter geluid op stil met: R1L002
Kpn operator toestel (volgens de doos) geen kpn zooi.

Heb tot nog toe 1 soort vastloper gehad.

Ik zette mijn telefoon uit, na 5 seconden werd het scherm weer wit en toen zwart toen weer wit, en toen ging hij weer aan zonder pincode en kon ik alles gebruiken. Daarna weer gewoon uitgezet en daarna vroeg hij wel weer om pin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15:54

Polycom

Poes van goud

Heel soms als ik snel door mn foto's heen blader en klikken op foto's en ik druk op de terug toets om terug te gaan, dan krijg ik echt een seconde een heel raar scherm (allemaal kleuren) erg vaag.

Ik heb trouwens ook geen geluid meer als ik een foto maak op stil. (Orange branded)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Erasmo schreef op zondag 08 januari 2006 @ 16:31:
[...]

Zou het niet mogelijk om een HID-profiel te maken dat de foto's van je telefoon afhaalt, ze in een map plaats, de-noised en die in een andere map opslaat?
Dat kan je zelf ook wel uitproberen denk ik ;)

Je zou een batchfile kunnen starten die het volgende doet:

Kopieer alles in de DCIM\100MSDCF\ dir naar een dir op je pc

Start je de-noise proggy op en kijk of je hem kan vertellen dat ie alles uit de foto-dir op je pc gaat bewerken en opslaan (kan zeker niet met alle programma's)

Als ie klaar is moet je dat zien te signaleren, waarna je de bewerkte foto's bijv. weer naar de foon kopieert.

Dat je dit met HID wilt doen impliceert dat je BT wil gebruiken, het kost vrij veel tijd om full-size foto's heen en weer te kopiëren, dit zou ik met de kabel doen of met een cardreader.
Als je een cardreader gebruikt dan heb je HID niet nodig en kan je de batchfile op je pc starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendulum
  • Laatst online: 09-09 13:01
PuDy schreef op zondag 08 januari 2006 @ 17:03:
Heel soms als ik snel door mn foto's heen blader en klikken op foto's en ik druk op de terug toets om terug te gaan, dan krijg ik echt een seconde een heel raar scherm (allemaal kleuren) erg vaag.

Ik heb trouwens ook geen geluid meer als ik een foto maak op stil. (Orange branded)
Ik heb dat best vaak maar blader ook heel snel door men foto's. :P Denk dat dat normaal is.. 8)7
Heb wel een shuttergeluid, telfort, unbranded.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerco

Gerco

Professional Newbie

Ik heb sind gisteren ook een w800i in mijn bezit, geen vraag, alleen wat resultaten:

- De usb kabel werkt prima met Linux, ik kan de memory stick goed benaderen.
- Helaas werkt het met grote files niet altijd even goed, die lijken gekopieerd te worden, maar uiteindelijk is er niets gebeurd (geprobeerd met 60MB .mp4 bestand).

- Files omzetten naar mp4 gaat prima met dit commando:
code:
1
ffmpeg -i <inputfile> -f mp4 -r 20 -b 128 -ar 24000 -ab 32 -s 176x124 -padtop 10 -padbottom 10 <outputfile>

Dit is mijn ffmpeg versie:
ffmpeg version CVS, build 3342336, Copyright (c) 2000-2004 Fabrice Bellard
De uiteindelijke resolutie moet 176x144 zijn, de padtop en padbottom voegen zwarte randjes toe aan de video om de aspect goed te houden. De -s resolutie plus de padding moet in totaal 176x144 worden.

Deze met een kaartlezer kopieren naar "<memorystick>/MSSEC(oid)/Media Files/video" en het werkt vlekkeloos :D

[ Voor 9% gewijzigd door Gerco op 08-01-2006 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

euhm, vnadaag terug eens willen mijn GSM updaten dit gebeurde als volgende:
- installeren van programma -> OK
- Kabel in PC -> OK
- GSM batterij eruit, SIM eruit, Batterij erin en terug dichtmaken -> FOUT
kreeg mn dekseltje er niet af... dit zit blijkbaar nogal enorm vast, en vroeger kreeg ik dit er wel af... pffff
- toch proberen updaten, C indrukken GSM op de kabel steken, en de rest deed ie zelf en dan vermelde ie dat dit was voltooid -> OK
- opnieuw opstarten -> zwart scherm, doet niets, geen licht, geen beweging totaal niets... huh???

ie is toch niet dood hoop ik... :/ |:( ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesse
@Firestyler: Sja waar kunnen wij je mee helpen? B) Als jij niet doet wat ie zegt dan kan je niet veel anders verwachten lijkt me... 8)7 Maar probeer de accu er eens uit en weer in te doen. (Als je het batterijklepje er nu wel af kan krijgen. :X Denk eraan, met een hand.) Anders kan je denk ik het beste naar een SESP.

[ Voor 10% gewijzigd door Jesse op 08-01-2006 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erasmo
  • Niet online

Erasmo

Laadpaaljager

Speedy-Andre schreef op zondag 08 januari 2006 @ 17:04:
[...]

Dat kan je zelf ook wel uitproberen denk ik ;)

Je zou een batchfile kunnen starten die het volgende doet:

Kopieer alles in de DCIM\100MSDCF\ dir naar een dir op je pc

Start je de-noise proggy op en kijk of je hem kan vertellen dat ie alles uit de foto-dir op je pc gaat bewerken en opslaan (kan zeker niet met alle programma's)

Als ie klaar is moet je dat zien te signaleren, waarna je de bewerkte foto's bijv. weer naar de foon kopieert.

Dat je dit met HID wilt doen impliceert dat je BT wil gebruiken, het kost vrij veel tijd om full-size foto's heen en weer te kopiëren, dit zou ik met de kabel doen of met een cardreader.
Als je een cardreader gebruikt dan heb je HID niet nodig en kan je de batchfile op je pc starten.
Ik ben de ergste HID-n00b die er is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er toevallig mensen die een externe flitser bij hun K750/W800 hebben gekocht? Zo ja, hoe bevalt ie?

Ik vond de link van Ebay die Sonsan gaf nl. wel heel interessant (..ik heb alleen geen ervaring met kopen via ebay en kopen in het buitenland..)
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.