Ik heb HID gebruikt om iets te kunnen starten op m'n pc, meer doet HID niet in dit geval.
Wat jij wilt heeft allemaal met je pc en software te maken, dat zou ik dus eerst uitzoeken, later kun je altijd nog kijken of je het hele spul via HID kunt starten.
Een batchfile is trouwens een gewoon textbestandje dat je met notepad op je pc kan maken.
Hierin staat welke dingen je achtereenvolgens wilt uitvoeren.
Je hebt wel basiskennis van dos nodig om te weten hoe je bestanden kopieert en een programma start met evt. enkele instructies erbij.
HID is geen toverwoord waarmee je alles remote kan doen
PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW
Ik heb er een en het is een prima dingetje dat tot 4m bereik heeft. Wel is het lastig dat de camera-flap van mijn Krusell tasje in de weg zit als je hem gebruikt, ik moet de foon eerst uit het tasje halen.Verwijderd schreef op zondag 08 januari 2006 @ 19:52:
Zijn er toevallig mensen die een externe flitser bij hun K750/W800 hebben gekocht? Zo ja, hoe bevalt ie?
Ik vond de link van Ebay die Sonsan gaf nl. wel heel interessant (..ik heb alleen geen ervaring met kopen via ebay en kopen in het buitenland..)
Hij maakt de kleuren mooi, maar soms wordt de foto overbelicht en zeker als ie in nachtmodus staat, dat kun je beter niet doen met de flitser erbij.
Bij de genoemde verkoper kun je met een overschrijving betalen, dus een creditcard of Paypal heb je niet nodig.
Wel moet je dan wachten tot de verkoper het geld heeft ontvangen, met Paypal stuurt ie hem eerder op omdat de betaling dan gegarandeerd is.
Je kunt meerdere flitsers in een koop bestellen, dat is voordelig met de verzendkosten.
Met een IA zit je dan wel weer met extra kosten omdat je ze binnen NL moet versturen en uiteraard duurt het langer omdat eerst iedereen betaald moet hebben voordat je bestelt

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW
Ik ben tevens een dos-noob... Het enige wat ik in dos deed was Dune II startenSpeedy-Andre schreef op zondag 08 januari 2006 @ 19:53:
[...]
Ik heb HID gebruikt om iets te kunnen starten op m'n pc, meer doet HID niet in dit geval.
Wat jij wilt heeft allemaal met je pc en software te maken, dat zou ik dus eerst uitzoeken, later kun je altijd nog kijken of je het hele spul via HID kunt starten.
Een batchfile is trouwens een gewoon textbestandje dat je met notepad op je pc kan maken.
Hierin staat welke dingen je achtereenvolgens wilt uitvoeren.
Je hebt wel basiskennis van dos nodig om te weten hoe je bestanden kopieert en een programma start met evt. enkele instructies erbij.
HID is geen toverwoord waarmee je alles remote kan doen
Ik vind het allemaal heel schattig, maar je probeert zelf heel weinig en ik heb ff snel gekeken of het kan, ik denk het welErasmo schreef op zondag 08 januari 2006 @ 20:13:
[...]
Ik ben tevens een dos-noob... Het enige wat ik in dos deed was Dune II starten
Waar heb je het over?gelukkie schreef op zondag 08 januari 2006 @ 20:37:
Ik weet niet waar jij bent geweest!
als het dan toch met een kabel of cardreader beter is, waarom dan niet gewoon via photoshop een batch-file (of action) aanmaken?Speedy-Andre schreef op zondag 08 januari 2006 @ 17:04:
[...]
Dat kan je zelf ook wel uitproberen denk ik
Je zou een batchfile kunnen starten die het volgende doet:
Kopieer alles in de DCIM\100MSDCF\ dir naar een dir op je pc
Start je de-noise proggy op en kijk of je hem kan vertellen dat ie alles uit de foto-dir op je pc gaat bewerken en opslaan (kan zeker niet met alle programma's)
Als ie klaar is moet je dat zien te signaleren, waarna je de bewerkte foto's bijv. weer naar de foon kopieert.
Dat je dit met HID wilt doen impliceert dat je BT wil gebruiken, het kost vrij veel tijd om full-size foto's heen en weer te kopiëren, dit zou ik met de kabel doen of met een cardreader.
Als je een cardreader gebruikt dan heb je HID niet nodig en kan je de batchfile op je pc starten.
Met Photoshop kan dat idd, maar de vraagsteller laat niet eens weten welke software ie heeft en dan wordt het lastigpina schreef op zondag 08 januari 2006 @ 21:57:
[...]
als het dan toch met een kabel of cardreader beter is, waarom dan niet gewoon via photoshop een batch-file (of action) aanmaken?
Overigens is alles starten via HID vrij onzinnig als je eerst de MS in de cardreader stopt, want dan ben je toch al bij je pc

Je zal je toetsenbord en muis toch zo verkopen

De muis snelheid via HID verschilt hier nog wel eens qua snelheid... soms sneller/trager dan een ander moment. Komt dit bekend voor bij jullie?
@Jeroenz: dat tipje mag van mij wel in de SP.. maar moet je niet ergens een verschil maken tussen het geven van een tip en het lezen van de handleiding. In het laatste geval, de link naar de handleiding staat er al. Als iedereen de handleiding gewoon leest, kan hij/zij zelf wel bedenken wat handig is en wat niet.
[ Voor 91% gewijzigd door willy1986 op 08-01-2006 22:56 ]
Mag het misschien in de topicstart? Gewoon handig tipje voor iedereen!lucash schreef op zondag 08 januari 2006 @ 14:44:
[...]
ahh dat is indd wel handig jaik denk altijd aan iets en dan ben k het de volgende dag weer vergeten
Als ik naar het service menu ga > 'Service info' > 'SIM lock' > staat er dit :Crashy schreef op zondag 08 januari 2006 @ 16:11:
[...]
Ik heb ook mijn W800i bij T-mobile besteld, is joue simlocked? en logo's of iets van andere software troep van t-mobile? ben benieuwd
Network 'slotje dicht' 10
Network Subset 'slotje open' 5
Service provider 'slotje open' 5
Corporate 'slotje open' 5
Extended 'slotje open' 5
Wat houd nou precies wat in ? Is ie SIM lock vrij ? Of wat is er wel vrij ?
Overigens heb ik verder op me W800i geen T-mobile logo's / knoppen / t-zones crap.
[ Voor 21% gewijzigd door BaT op 09-01-2006 00:04 ]
Verwijderd
mijn w800 is simlockvrij en de bovenste verschilt:
Network 'slotje open' 5
verder alles hetzelfde
Bij mij staat het wel onder: "kaart blokkeren" en niet onder: "simlock", (bij service info)
[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2006 00:29 ]
Verwijderd
Ik heb een paar testen gedaan met deze flitser. Eerst met de ingebouwde led, daarna met de flitser. Ik kan je vertellen dat het verschil gigantisch is! Echt veel en veel beter. (ik kan je de foto's niet laten zien omdat ik er nog steeds niet achter ben hoe ik hier foto's kan posten...)Speedy-Andre schreef op zondag 08 januari 2006 @ 20:08:
[...]
Ik heb er een en het is een prima dingetje dat tot 4m bereik heeft. Wel is het lastig dat de camera-flap van mijn Krusell tasje in de weg zit als je hem gebruikt, ik moet de foon eerst uit het tasje halen.
Hij maakt de kleuren mooi, maar soms wordt de foto overbelicht en zeker als ie in nachtmodus staat, dat kun je beter niet doen met de flitser erbij.
Bij de genoemde verkoper kun je met een overschrijving betalen, dus een creditcard of Paypal heb je niet nodig.
Wel moet je dan wachten tot de verkoper het geld heeft ontvangen, met Paypal stuurt ie hem eerder op omdat de betaling dan gegarandeerd is.
Je kunt meerdere flitsers in een koop bestellen, dat is voordelig met de verzendkosten.
Met een IA zit je dan wel weer met extra kosten omdat je ze binnen NL moet versturen en uiteraard duurt het langer omdat eerst iedereen betaald moet hebben voordat je bestelt
Ook met invulflits krijg je zeer goede resultaten.
Ik heb een gaaf tasje van Body Glove en daar kan je wel de flitser zo op aansluiten.Ik heb geen last van overbelichting en in de nachtstand moet je zeker niet flitsen! Daar is die nachtstand juist helemaal niet voor bedoelt. De sluitertijd wordt dermate aangepast dat je geen flitser nodig zou moeten hebben. Ga je dan toch flitsen dan is een overbelichting gegarandeerd.
Ik heb die flitser betaald (voor de eerste keer) met PayPal. Ik kan het je aanbevelen. Snelle levering en je hoeft je creditcard gegevens niet aan de verkoper prijs te geven,
Imageshack.us en filedump.nl voor imagehostingVerwijderd schreef op maandag 09 januari 2006 @ 02:46:
[...]
Ik heb een paar testen gedaan met deze flitser. Eerst met de ingebouwde led, daarna met de flitser. Ik kan je vertellen dat het verschil gigantisch is! Echt veel en veel beter. (ik kan je de foto's niet laten zien omdat ik er nog steeds niet achter ben hoe ik hier foto's kan posten...)
Ik heb een gaaf tasje van Body Glove en daar kan je wel de flitser zo op aansluiten.Ik heb geen last van overbelichting en in de nachtstand moet je zeker niet flitsen! Daar is die nachtstand juist helemaal niet voor bedoelt. De sluitertijd wordt dermate aangepast dat je geen flitser nodig zou moeten hebben. Ga je dan toch flitsen dan is een overbelichting gegarandeerd.
Ik heb die flitser betaald (voor de eerste keer) met PayPal. Ik kan het je aanbevelen. Snelle levering en je hoeft je creditcard gegevens niet aan de verkoper prijs te geven,
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
Zijn er meer mensen met dat probleem en is er misschien een oplossing? Ik heb 1 post gezien van iemand die het probleem ook had, maar die persoon is daarna verdwenen
Verwijderd
of even mailen, dan komt het ook wel goedShailesh schreef op maandag 09 januari 2006 @ 07:53:
[...]
Imageshack.us en filedump.nl voor imagehosting
Je kan toch proberen om een andere simkaart erin te doen, weetje zeker of hij simlocked is, moet je natuurlijk wel een andere provider simkaart erin knallen. ik hoor het nog welBaT schreef op maandag 09 januari 2006 @ 00:01:
[...]
Als ik naar het service menu ga > 'Service info' > 'SIM lock' > staat er dit :
Network 'slotje dicht' 10
Network Subset 'slotje open' 5
Service provider 'slotje open' 5
Corporate 'slotje open' 5
Extended 'slotje open' 5
Wat houd nou precies wat in ? Is ie SIM lock vrij ? Of wat is er wel vrij ?![]()
Overigens heb ik verder op me W800i geen T-mobile logo's / knoppen / t-zones crap.
Ligt het nu aan mij of werken die toetsen dan precies verkeerd om ? Als ik - ingedrukt houd ga ik naar de volgende track, houd ik + ingedrukt dan ga ik naar de vorige track.

Lijkt mij niet logisch of zie ik het verkeerd ?
Op www.imageshack.us kun je heel makkelijk je foto's uploadenVerwijderd schreef op maandag 09 januari 2006 @ 02:46:
[...]
Ik heb een paar testen gedaan met deze flitser. Eerst met de ingebouwde led, daarna met de flitser. Ik kan je vertellen dat het verschil gigantisch is! Echt veel en veel beter. (ik kan je de foto's niet laten zien omdat ik er nog steeds niet achter ben hoe ik hier foto's kan posten...)
Zelfde aansluiting, dus waarom niet?T-X-M schreef op maandag 09 januari 2006 @ 12:37:
Op nu.nl zie ik deze:
[afbeelding]
Kan je die in Nederland al ergens kopen?
En is die ook voor de w800 beschikbaar?
Lucky Goldstar
Ik zat eerst ook te twijfelen tussen W800i en D600, ik heb uiteindelijk voor de W800i gekozen omdat deze meer functionaliteit heeft voor mij, ik vind dingen zoals thema's (uitgebreide) mp3 speler, en veel spelletjes erg belangrijk, deze heeft de D600 voor mij niet genoeg, zoal je misschien al weet heeft de D600 maar 4 mb ruimte voor java applicaties, nou als je aantal spelletjes installeert is dat zo op... er zijn ook een aantal bugs in de D600, zoals niet met een hoofdletter beginnen als je een nieuwe zin typt na een punt in een smsje... allemaal van die kinderziektes, de SE W800i is al langere tijd uit, en heeft dit beduidend minder! Maar aan de andere kant zijn er wel cool functies op de D600... TV-out bijna alle office documenten... dat soort dingen, maar ja... het is de vraag of je dat zovaak gebruikt!DJkim schreef op maandag 09 januari 2006 @ 15:31:
Is het nog zinvol om W800 te halen? Ik mag van mijn bedrijf nieuwe telefoon uitkiezen maar ik weet niet welke. W800i heb ik al aantal maanden geleden gehad en vond fijne toestel en ik ben ook in Samsung D600 geinteresseerd. Misschien iemand een tip?
Het komt er eigenlijk op neer, wat wil je met je telefoon, als je al een keer een w800i hebt gehad zou ik als ik jou was voor een D600 gaan, gewoon om het verschil te weten! maar dat is mijn mening, ik ben benieuwd wat je uiteindelijk kiest!
het is idd logischer indien het omgekeerd is, maar je went er wel aanhvangent schreef op maandag 09 januari 2006 @ 12:03:
Raar: Als je in standy muziek luistert van de Walkman en je wilt naar een volgende/vorige track dan kan dit met de + en - toetsjes aan de rechter zijkant (zoom/volume toetsen).
Ligt het nu aan mij of werken die toetsen dan precies verkeerd om ? Als ik - ingedrukt houd ga ik naar de volgende track, houd ik + ingedrukt dan ga ik naar de vorige track.![]()
Lijkt mij niet logisch of zie ik het verkeerd ?
Meh
Er gaat maar tot 2gb in een k750i en w800iVerwijderd schreef op maandag 09 januari 2006 @ 15:48:
Voor diegene die "wat" geheugenuitbreiding willen:
Sony komt met 8Gb Memory Stick
Even terug komen op het D600 verhaal, een vriend van mij heeft die telefoon. Ik heb er even 10 minuten mee kunnen spelen, maar ik was het al snel zat. Ik vind het een zwaar onlogische telefoon, de knoppen zitten op vreemde plekken en het menu en de snelheid vielen me zwaar tegen. De w800i is echt een klasse hoger dan dat samsung monster.
Ik speel altijd mario1 tennis en zelda op mn gameboy emulator.zijn er nog een beetje leuke games verkrijgbaar voor tijdens het wachten op de trein? Spelen jullie weleens wat
[ Voor 17% gewijzigd door Polycom op 09-01-2006 16:09 ]
Je kan ook wachten tot de W810 uitkomtDJkim schreef op maandag 09 januari 2006 @ 15:31:
Is het nog zinvol om W800 te halen? Ik mag van mijn bedrijf nieuwe telefoon uitkiezen maar ik weet niet welke. W800i heb ik al aantal maanden geleden gehad en vond fijne toestel en ik ben ook in Samsung D600 geinteresseerd. Misschien iemand een tip?
Gameboy emulator? Zijn die er ook al voor de K750i?PuDy schreef op maandag 09 januari 2006 @ 16:06:
[...]
Er gaat maar tot 2gb in een k750i en w800i![]()
Even terug komen op het D600 verhaal, een vriend van mij heeft die telefoon. Ik heb er even 10 minuten mee kunnen spelen, maar ik was het al snel zat. Ik vind het een zwaar onlogische telefoon, de knoppen zitten op vreemde plekken en het menu en de snelheid vielen me zwaar tegen. De w800i is echt een klasse hoger dan dat samsung monster.
[...]
Ik speel altijd mario1 tennis en zelda op mn gameboy emulator.
whooooooooooooooei waar haalt men die?PuDy schreef op maandag 09 januari 2006 @ 16:06:
Meh
2 / 4 Gb max jah, maar ik verwacht dat tegen die tijd dat 8 Gb betaalbaar is geworden, SE de max. geheugen limiet al wel verhoogd heeft dmv firmware update.
Het zou zelf goed kunnen zijn dat 8 Gb nu ook al wel gewoon werkt.
Advies prijs van die 8gb stick is 1000$ daar kan je een gouden ipod met 80gb voor kopen.2 / 4 Gb max jah, maar ik verwacht dat tegen die tijd dat 8 Gb betaalbaar is geworden, SE de max. geheugen limiet al wel verhoogd heeft dmv firmware update.
Het zou zelf goed kunnen zijn dat 8 Gb nu ook al wel gewoon werkt.
[ Voor 159% gewijzigd door Polycom op 09-01-2006 16:27 ]
Dat laatste komt omdat ik me telefoon in het Engels heb ingesteld en je raad het al ... jij in het NederlandsVerwijderd schreef op maandag 09 januari 2006 @ 00:22:
@BaT,
mijn w800 is simlockvrij en de bovenste verschilt:
Network 'slotje open' 5
verder alles hetzelfde
Bij mij staat het wel onder: "kaart blokkeren" en niet onder: "simlock", (bij service info)
Ik heb nog ergens een pre-paid SIM kaart liggen van KPN; zal het vanavond ff testen en hier posten!Crashy schreef op maandag 09 januari 2006 @ 10:38:
[...]
Je kan toch proberen om een andere simkaart erin te doen, weetje zeker of hij simlocked is, moet je natuurlijk wel een andere provider simkaart erin knallen. ik hoor het nog wel
M'n vorige telefoon van T-Mobile (Nokia 6600) was wel simlocked; maar kon je na een jaar via de site van T-Mobile makkelijk SIM-lock vrij maken. Waarschijnlijk is dat dus ook bij deze het geval ... maar het kan nog alle kanten opgaan
[ Voor 61% gewijzigd door BaT op 09-01-2006 18:29 ]
thanks, hoop echt dat ie simlockvrij is! anders zit ik met een telefoon die ik 2 maanden niet kan gebruiken!BaT schreef op maandag 09 januari 2006 @ 16:28:
[...]
Dat laatste komt omdat ik me telefoon in het Engels heb ingesteld en je raad het al ... jij in het Nederlands
[...]
Ik heb nog ergens een pre-paid SIM kaart liggen van KPN; zal het vanavond ff testen en hier posten!
...of gewoon een nieuwe laptopPuDy schreef op maandag 09 januari 2006 @ 16:23:
[...]
Advies prijs van die 8gb stick is 1000$ daar kan je een gouden ipod met 80gb voor kopen.
Gewoon naar een turk gaan in de stad ofzo?
lol, waarschijnlijk kickt ie je @ss en rent ie weg...(met je phone)PuDy schreef op maandag 09 januari 2006 @ 16:40:
Ik wil trouwens mijn telefoon simlock vrij maken, hoe kan ik volgens jullie het beste doen?
[ Voor 13% gewijzigd door vanpeltje op 09-01-2006 16:41 ]
vanpeltje
Hmz, in een beetje louche telefoonzaakje, of op de markt, zou ik het proberen. Google doet denk ik ook wel wonderen om wat te vinden.PuDy schreef op maandag 09 januari 2006 @ 16:40:
Ik wil trouwens mijn telefoon simlock vrij maken, hoe kan ik volgens jullie het beste doen?
Internet & Telefonie - policy en FAQ
Ik denk btw dat dit een beetje op het randje is, dus laten we er maar niet over doorgaan.Het geven en vragen van informatie over unlocken wordt op het forum niet toegestaan.
[ Voor 27% gewijzigd door Jesse op 09-01-2006 17:05 ]
Je verwijst naar de faq naar helpt hem toch met zijn vraag?!?Jesse schreef op maandag 09 januari 2006 @ 17:02:
[...]
Hmz, in een beetje louche telefoonzaakje, of op de markt, zou ik het proberen. Google doet denk ik ook wel wonderen om wat te vinden.
Internet & Telefonie - policy en FAQ
[...]
Ik denk btw dat dit een beetje op het randje is, dus laten we er maar niet over doorgaan.

Ik zeg dan ook dat ik denk dat het op het randje is. Ik denk niet dat het over het randje is. Hij vraagt namelijk niet informatie over het unlocken zelf, wat wel duidelijk verboden is.DaannO schreef op maandag 09 januari 2006 @ 17:11:
[...]
Je verwijst naar de faq naar helpt hem toch met zijn vraag?!?
Maar mocht een mod het hier niet mee eens zijn dan zegt ie het maar.
Als jij echt vind dat ik te ver ga dan moet je een TR doen, en het niet hier melden.
[ Voor 30% gewijzigd door Jesse op 09-01-2006 17:40 ]
Dit wist ik al, wel leuk als je nog weer nieuwe dingen vind.
Pas zag ik toevallig dat je kan opnemen tijdens het bellen.
Als iemand opgenomen heeft kan je op meer drukken, en dan de onderste optie > opnemen.
Kan best handig zijn.
http://www.mobile-review.com/forum2/showthread.php?t=30744
Slecht nieuws voor je ... KPN pre-paid er in gedaan; en krijg na het invoeren van me SIM pin code de melding "Insert correct SIM card" ... Je kan hem dus een jaar na aanschaf pas (gratis) SIM lock vrij maken via de T-Mobile site (moet je wel een account hebben, oftewel een lopend T-Mobile abo hebben).Crashy schreef op maandag 09 januari 2006 @ 16:33:
[...]
thanks, hoop echt dat ie simlockvrij is! anders zit ik met een telefoon die ik 2 maanden niet kan gebruiken!
SHIT! knake zooi... misschien toch maar gelijk laten unlocken dan... zou wel klote zijn als ik 2 maanden rondloop met andere telefoon terwijl ik thuis W800i heb liggen! Gelukkig zit er iniedergeval geen troep op van T-Mobile, dat zou ik ook wel kut hebben gevonden!BaT schreef op maandag 09 januari 2006 @ 18:35:
[...]
Slecht nieuws voor je ... KPN pre-paid er in gedaan; en krijg na het invoeren van me SIM pin code de melding "Insert correct SIM card" ... Je kan hem dus een jaar na aanschaf pas (gratis) SIM lock vrij maken via de T-Mobile site (moet je wel een account hebben, oftewel een lopend T-Mobile abo hebben).
Verwijderd
Ik vind deze beter:Twister336 schreef op maandag 09 januari 2006 @ 18:34:
Mini-review van de externe flitser MXE-60:
http://www.mobile-review.com/forum2/showthread.php?t=30744
http://www.gsmarena.com/n...icsson_w800-review-46.php
Nee dat ook weer niet maar vond het een btje tegen strijdigJesse schreef op maandag 09 januari 2006 @ 17:36:
[...]
Ik zeg dan ook dat ik denk dat het op het randje is. Ik denk niet dat het over het randje is. Hij vraagt namelijk niet informatie over het unlocken zelf, wat wel duidelijk verboden is.
Maar mocht een mod het hier niet mee eens zijn dan zegt ie het maar.
offtopic:
Als jij echt vind dat ik te ver ga dan moet je een TR doen, en het niet hier melden.![]()
Zodra de meegeleverde BT USB dongle software of een algemene BT software zoals BlueSoleil geinstalleerd is (dit is niet nodig bij Windows XP SP2. die heeft namelijk al een 'native' Bluetooth driver standaard in XP zitten) kan je de BT USB dongle in de USB poort pluggen en opzoek gaan naar je SonyEricsson K750. Zodra je PC de telefoon gevonden heeft, moet je een beveiligde verbinding tot stand brengen door middel van in beide apparaten de zelfde 4-cijferige pincode in te voeren. Als de telefoon en de PC 'gepaired' zijn, kan je de verbinding tot stand brengen. Bij deze is je telefoon draadloos aan je PC gekoppeld.
Maar bij mij werkt dat niet, ik kan nergens iets terugvinden over bluetooth en ik heb wel degelijk XP (Pro) incl SP2. In de help wordt er wel naar BT verwezen maar als ik op een BT link klik gebeurt er niks.
Dus Bluesoleil maar geinstalleerd en dat werkt op zich wel, dat wil zeggen alle Bluesoleil functies doen het.Maar dan werkt nog steeds mijn PCSuite voor de w800i niet zoals de SE FileManager en dergelijke
(Her)kent iemand deze problemen en is er iets aan te doen ?
FMA werkt in eerste instantie ook niet, totdat je hem laat zoeken terwijl er al een seriele verbinding is, dan lukt het opeens wel

Nope, werkt niet. Serieel via Bluesoleil maar via SE File Manager niet eens een mogelijkheid om te zoeken naar apparaten..... Ik vermoed dat het te maken heeft met het feit dat er blijkbaar geen Native Bluetooth op zit, terwijl dat dus wel zou moeten met SP2. Misschien omdat het een XP Pro is ? Zoals gezegd werkt alles met Bluesoleil prima dus ik kan er wel mee leven, maar het blijft vreemd.Speedy-Andre schreef op maandag 09 januari 2006 @ 21:10:
Maak eens een seriele verbinding via BT en probeer het dan nog eens.
FMA werkt in eerste instantie ook niet, totdat je hem laat zoeken terwijl er al een seriele verbinding is, dan lukt het opeens wel
Op m'n pc staat XP prof SP1 en ook met Widcomm drivers (4.0.1.700) krijg ik alles aan de praat
Verwijderd
Mijn vraag: Hoe stel ik bij 'Internetservices' in dat hij deze pagina als startpagina gebruikt?
Als ik me gsm uit zet en weer aanzet heb ik geen screensaver meer?(9 van de 10keer is dat)
moet ik screensasver weer opnieuw instellen.. meer mensen last van..
Verwijderd
Hoe kan ik de telefoon en de headset continu verbonden laten?
BTW: ik heb de firmware-update gegaan en heb nu de laatste versie.
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2006 06:32 ]
Hier is nog geen antwoord op gekomen en ik heb hetzelfde probleem. Heb de telefoon net een dag en heb meteen update R1AA008 erop gezet. Nu geeft de gewone hoorn, dus niet de luidpsreker, als ik bel een raar trillend, piepend geluid en niet alleen bij de wachttoon maar ook tijdens het bellen. Het rare is dat hij dat op de headset en de luidspreker niet doet.Ghost81 schreef op maandag 02 januari 2006 @ 16:01:
Ik hoor wel sinds de laatste update, als je tenminste nog geen verbinding hebt, een soort piepende ratel. 't Klinkt een beetje als die storing van een telefoon over een paar speakers, maar dan niet krakend, maar met een hoop piep geluidje.
Ik hoor dat volgens mij alleen als je nog geen verbinding hebt en tussen de wachttoon door. (wachttoon is dus de toon van dat de telefoon overgaat....in tegenstelling tot de ingesprekstoon). Zodra ik iemand aan de lijn heb is het weg. Het is net alsof het rateltje er is om aan te geven dat de telefoon/verbinding bezit met iets is...
Iemand een oplossing?
[ Voor 3% gewijzigd door Anheuer op 10-01-2006 11:07 ]
Verwijderd
Lekker slordig, ik ben vergeten te vermelden dat ik geen laptop heb maar een gewone PC.hvangent schreef op maandag 09 januari 2006 @ 20:48:
Volgens de starters post zou XP incl SP2 een native bluetooth moeten hebben:
Zodra de meegeleverde BT USB dongle software of een algemene BT software zoals BlueSoleil geinstalleerd is (dit is niet nodig bij Windows XP SP2. die heeft namelijk al een 'native' Bluetooth driver standaard in XP zitten) kan je de BT USB dongle in de USB poort pluggen en opzoek gaan naar je SonyEricsson K750. Zodra je PC de telefoon gevonden heeft, moet je een beveiligde verbinding tot stand brengen door middel van in beide apparaten de zelfde 4-cijferige pincode in te voeren. Als de telefoon en de PC 'gepaired' zijn, kan je de verbinding tot stand brengen. Bij deze is je telefoon draadloos aan je PC gekoppeld.
Maar bij mij werkt dat niet, ik kan nergens iets terugvinden over bluetooth en ik heb wel degelijk XP (Pro) incl SP2. In de help wordt er wel naar BT verwezen maar als ik op een BT link klik gebeurt er niks.
Dus Bluesoleil maar geinstalleerd en dat werkt op zich wel, dat wil zeggen alle Bluesoleil functies doen het.Maar dan werkt nog steeds mijn PCSuite voor de w800i niet zoals de SE FileManager en dergelijke.
(Her)kent iemand deze problemen en is er iets aan te doen ?
is het bij de vergelijking van de video niet een beetje oneerlijk. Volgens mij hebben ze bij de se de mms opnamemodus gebruikt in plaats van de hoge resolutie video.Verwijderd schreef op maandag 09 januari 2006 @ 19:20:
[...]
Ik vind deze beter:
http://www.gsmarena.com/n...icsson_w800-review-46.php
Dat maakt vrij weinig uit .. het enige verschil is; is dat op MMS kwaliteit filmpjes niet langer als 10 seconden kunnen worden; zodat noobs niet per ongeluk filmpjes gaan maken van x aantal mb's > die vervolgens gaan mms-en en daarna gaan klagen over een te hoge telefoon rekeninglucash schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 12:31:
[...]
is het bij de vergelijking van de video niet een beetje oneerlijk. Volgens mij hebben ze bij de se de mms opnamemodus gebruikt in plaats van de hoge resolutie video.

Het is zo dat de N90 een stuk betere filmpjes maakt. Of de reviewer MMS-functie wel of niet aan had staan.
PSN: Shiver23
Hey thx voor de tipVerwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 11:31:
Je kunt het proberen via FMA. Als het phonekeypad opent zou je in principe volgend nr kunnen selecteren als je -/+ lang ingedrukt houd.
De emulator: Meboydano_nl schreef op maandag 09 januari 2006 @ 16:17:
[...]
whooooooooooooooei waar haalt men die?
en nog wat games 1 2
GC.Collect();
Verwijderd
Bij voorbaat dank
Lees de openingspost, 3e vraag onder overige.Verwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 15:10:
weet iemand eigenlijk ook hoe je dat shutter geluid eruit krijgt das namelijk hoogst irritant. Bij een klasgenoot doet ie het niet en die heeft ook een k750i en heeft er nix aan gedaan hij deed dat gewoon niet. is dat een instelling ofzoo ?
Bij voorbaat dank
[ Voor 66% gewijzigd door t-x-m op 10-01-2006 15:22 ]
GC.Collect();
Shutter geluid is mij duidelijk, maar het geluid wat je hoort als je de ontspanner half indrukt en hij gaat auto focussen, is dat uit te schakelen of zachter te zetten want dat is bij mij loeihardVerwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 15:10:
weet iemand eigenlijk ook hoe je dat shutter geluid eruit krijgt das namelijk hoogst irritant. Bij een klasgenoot doet ie het niet en die heeft ook een k750i en heeft er nix aan gedaan hij deed dat gewoon niet. is dat een instelling ofzoo ?
Bij voorbaat dank
en het is niet dat ik een trage pc heb!
zo ziet mijn scherm er al meer dan een half uur uit:

Dat argument, dat het iets met de wet op privacy te maken is, moet overigens wel onzin zijn, want bij sommige modellen (die gewoon legaal in nederland verkocht worden) kan het wel gewoon. Beter argument is dat het niet kan i.v.m. je garantie. (Niet officiele f.w.)
[ Voor 3% gewijzigd door Jesse op 10-01-2006 16:17 ]

Dit is blijkbaar de nieuwe k750i: de k800i..... het zijn nog maar geruchten maar hij komt wel met een 3.2mp camera.
[Edit] Ik ben erg benieuwd naar de achterkant, heeft iemand daar toevallig pics van??
/me Speed-Searcher spot daar rechts een snelkeuze-knop
[ Voor 76% gewijzigd door Pendulum op 10-01-2006 17:40 ]
[ Voor 15% gewijzigd door Erasmo op 10-01-2006 17:30 ]

[\Off-Topic]
[ Voor 9% gewijzigd door Bravo op 10-01-2006 17:39 ]
Ioniq 6 LR Lounge 20"
2700Wp SSW 30° @ SE2200 | 1720Wp SSW 5° @ HM-1500
Flickr | Canon 6D | 17-40mm f/4 + 50mm f/1.8 II + 70-200mm f/4 | 2x 430EX II | Sirui T005 + C10
heb hem afgezet, pc opnieuw opgestart..skateflip schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 16:06:
ik zit hier al 35 minuten te wachten tot de installatie van die update service klaar is?
en het is niet dat ik een trage pc heb!
zo ziet mijn scherm er al meer dan een half uur uit:
[afbeelding]
staat nu al terug een uur open, op ditzelfde scherm
help?
edit: van ander forum gelezen "There was no k800 in the CeBIT phones list by SE."
Bron: http://www.esato.com/board/viewtopic.php?topic=86288
[ Voor 14% gewijzigd door fl1p op 10-01-2006 18:07 ]
Nee die post is ook van vorig jaar maart....heeft er helemaal nix mee te makenskateflip schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 18:05:
[...]
heb hem afgezet, pc opnieuw opgestart..
staat nu al terug een uur open, op ditzelfde scherm![]()
![]()
![]()
help?
edit: van ander forum gelezen "There was no k800 in the CeBIT phones list by SE."
Bron: http://www.esato.com/board/viewtopic.php?topic=86288

Maar ben net tijdje bezig geweest met eerste theme klussen, en het resultaat:

en de link naar het thema:
http://wombat.student.utwente.nl/crashy/GOT/Elisha.thm
Ik heb helaas mijn eigen W800i nog niet! hij komt deze week... maar ben benieuwd hoe hij er in het echt uit ziet!!!
Maar de SE software maakt geen contact met de telefoon. De SE website is ook erg summier: die zegt alleen maar dat je een seriële BT verbinding moet maken. Die seriële verbinding heb ik dus gemaakt en die werkt (want FMA doet het wel).
Wat moet ik nu nog voor de SE software instellen?
Via een kabeltje werkt die wel, maar ik wil graag via BT werken
Verwijderd
Maar, het geluid is sneller dan het beeld, en da's natuurlijk heel irritant.. Wie helpt mij ff?custom bitrate: 300000
Audio: AAC 96,00 kbps, 44.10 kHz Stereo
Framerate: 14.98
Rate Control: CBR
Improve Encode Quality aanvinken

Simpel, robuust en een overzichtelijk menu itt de motorola.
Na bijna 2 jaar werd het tijd voor een ander en de t-65 paste in het budget.

Leuk ding voor z'n geld maar de t68i die een maand later uitkwam had een betere keus geweest.
En ja een jaar later toch maar eens die t68i geprobeerd en dat was echt een top ding voor z'n tijd, liep kwa inhoud ver voor op de rest.

De alleskunner van z'n tijd
De t610 die daarop volgde was er weer zo één die echt über specs had, strak design en de specs waren weer heftig. Nadeeltje was het iets mindere kwaliteit scherm, maar dat maakte de pret niet minder.

Sinds kort heb ik de w800 en ik kan niet anders zeggen dat dit ding echt overcompleet is. Werkt bijna idem als de t610 en heeft lekker veel geheugen.
Lekkere headset erbij en het blijft heerlijk dat er zoveel gratis games,ringtones,proggies en plaatjes te vinden zijn voor dit merk (eigenlijk vanaf de t65 al). Ding is echt weer dubbel en dwars z'n geld waar imho.
SE is echt een topmerk wat eindelijk wat meer waarde begint te krijgen bij het grote publiek, hopen dat de opvolger weer zo goed bevalt.
[ Voor 3% gewijzigd door sjekneck op 10-01-2006 23:53 ]
Verwijderd
Verwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 23:28:
helemaal mee eens dat de nieuwe sony ericssons weer helemaal top zijn. ik heb alleen een klein probleempje met mijn k750i. het navigatieknopje werkt niet helemaal soepel meer. soms reageert hij niet zo goed. is hier een oplossing voor??

Tweaken is één ding, maar om nou je pookje met een complete stofzuiger te vervangen noem ik niet echt de beste oplossing
Je kan het ook met beleid doen en het luchtschuifje op de buis helemaal open zetten, wellicht verdwijnt dan alleen het vuil rondom het pookje en blijft het pookje zelf op z'n pleksjek schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 23:54:
[...]
Tweaken is één ding, maar om nou je pookje met een complete stofzuiger te vervangen noem ik niet echt de beste oplossing
Maar jongens, wie weet wanneer de k800i, waar Speed-Searcher een foto van heeft gepost uitkomt? want ik moet over 6 maanden een nieuwe telefoon (abbo afgelopen) en zit nu nog met een 610 die best wel kuren heeft, scherm met stof en dode pixels, (denk dat ik er een keer op heb gestaan

bla?
- Aan mijn desktop laad hij langzaam op
- Aan een andere desktop laad hij eerst een beetje op en dan loopt de bat weer terug (en laad dan weer wat op, ad infimum)
- Aan twee verschillende laptops laad hij helemaal niet op
- Met een auto convertor (12v -> USB) laad hij ook niet op.
Iemand enig idee wat dit kan zijn?
- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!

Heb nu trouwens de lader(CLA-60) en houder (HCH-61) in combinatie met een brodit houder in m'n auto zitten. Nog even en heb een rijdend kantoor
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Verwijderd

Ben um aan het uitproberen. Indien de moeite waard, zal ik mijn ervaringen posten.
Zelf uit te proberen via deze LINK
Progje moet $29 kosten, wat ongeveer EUR 25 is.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2006 16:30 ]
http://www.x-raymobile.co...5/12/sonyericsson_k8.html

Gepimpte W800i in wit:
http://www.howardforums.com/archive/topic/729606-1.html
[ Voor 19% gewijzigd door vanpeltje op 11-01-2006 13:09 ]
vanpeltje
Hij is nog niet eens officeel dus ze hebben ook nog geen datum...hij zou wel eens op de cbit kunnen worden gepresenteerd en dan zullen ze er ook meer dingen over te zeggen hebben. Even op andere forums gekeken en daar denken ze datie in de zomer komt, anderen zeggen weer einde van het jaar...Q-bone schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 10:30:
lol, misschien kun je hem even in de vaatwasser meenemen?![]()
Maar jongens, wie weet wanneer de k800i, waar Speed-Searcher een foto van heeft gepost uitkomt? want ik moet over 6 maanden een nieuwe telefoon (abbo afgelopen) en zit nu nog met een 610 die best wel kuren heeft, scherm met stof en dode pixels, (denk dat ik er een keer op heb gestaan) dus of ik neem nu een abbo met een 750 of 800 of ik wacht op de nieuwe 800... maar ja, wanneer komt die uit?

[edit..] Hier staat wat info en wat andere pics
[ Voor 8% gewijzigd door Pendulum op 11-01-2006 13:19 ]
Door de verwarring van contacten en sim nummers ben ik ALLES kwijtgeraakt bij het kopieëren naar sim kaart.
Is er nog een redding voor mij?
Samsung Galaxy Note 3
Verwijderd
Echter klopt dit niet ik heb de jl002 versie dus de allereerste firmware. Wie heeft dit probleem ook al ondervonden.
Firmware probleem...de laatste firmware lost dat opGerco schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 11:02:
Ik heb een probleem met het opladen van mijn w800i. Als ik hem oplaad met de gewone netstroom adapter gaat alles goed, maar met sommige USB poorten gaat het mis.
- Aan een andere desktop laad hij eerst een beetje op en dan loopt de bat weer terug (en laad dan weer wat op, ad infimum)
Verwijderd
Zeer de moeite waard, al moet je wel wat rommelen met de instellingen. De standaard settings matig beeld. Hogere bitrate levert prima beeld.Verwijderd schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 12:40:
Ik kwam zojuist dit progje tegen [afbeelding]
Ben um aan het uitproberen. Indien de moeite waard, zal ik mijn ervaringen posten.
Verwijderd
Gebruik ik al een hele tijd; zeer de moeite waard! Convert bijvoorbeeld ook RM! Aanbeveler!Verwijderd schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 12:40:
Ik kwam zojuist dit progje tegen [afbeelding]
Ik denk dat het gewoon ligt aan de usb-poorten? Hier laadt hij iig perfect aan de desktopGerco schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 11:02:
Ik heb een probleem met het opladen van mijn w800i. Als ik hem oplaad met de gewone netstroom adapter gaat alles goed, maar met sommige USB poorten gaat het mis.
Weet iemand btw een manier om sneller te spoelen dan het joystickje naar rechts te houden? Vandaag keek ik onderweg naar school een film en ik wou hem verder kijken op de terugweg maar dan duurt het spoelen heel lang en lukt het sowieso niet omdat hij telkens overslaat naar het volgende filmpje, kan je weer opnieuw beginnen -_-
Dvd stijl zegmaar.
Wel even shuffle uit zetten
Greetz Big-R
Dit topic is gesloten.