Nou ik heb het eindelijk aan de praat... of ik ben een mongool, of die handleiding is gewoon zo volledig als mijn Porsche-verzameling...
Zo heb ik het aan de praat gekregen:
- deinstalleer eerst maar eens alles wat met SE te maken heeft en verwijder de map uit program files
- download en installeer de updater
- download de
usb update driver en pak de zip uit naar je desktop
- start de updater
- bij het scherm waar gevraagd wordt of je je telefoon met de C-knop ingedrukt wilt inpluggen doe je dit.
- je systeem herkent de usb flash device en vraagt om drivers. selecteer je desktop (2x) om je update drivers te installeren
- stop de updater, ontkoppel je usb device in windows en trek de usbstekker weer uit je phone
- zet je phone weer uit
- start de updater weer
- herhaal alles, dus plug bij het scherm waar dat gevraagd wordt je usb weer in met de c-knop ingedrukt
- voila.. hij zag eindelijk de phone.. het updaten kon beginnen!
Het feit dat ie automatisch die update drivers zou installeren is dus een fabeltje ofzo? Of het staat gewoon niet goed in de handleiding.
NB: ik had dus eerst de update drivers van de updater gebruikt (in setup/drivers) maar toen werkte het niet. Pas bij de los gedownloade drivers herkende die mn phone..
Verder werkt eindelijk m'n camera weer

De vorige firmware update heeft daar niet bij geholpen, net zo min als een volledige reset, dus ik had bij deze update weinig hoop.. desalniettemin werkt mn camera weer zoals het hoort
[
Voor 6% gewijzigd door
Bosmonster op 31-12-2005 02:18
]