Toon posts:

Het Grote SonyEricsson W800, K750 en D750 topic - Deel 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.526 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 02:14:
hi guy's,
nee (dennahz) het is niet een geheugen probleem want ik heb nog 31 mb interne gsm geheugen vrij.
ben ik dan de enige pechvogel met dit probleem (geen nl t9)??
verder nog suggesties mensen?? 8)7
Bij mij ligt het ook niet aan het geheugen, heb nog meer dan genoeg ruimte.

Iemand nog andere tips om "nederlands" weer terug te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:00

MaDLiVe

.-Observer-.

Mmm, vandaag d8 ik ook even mijn k750i te flashen, ging kennelijk niet helemaal goed want hij gaat niet meer aan. Je kunt hem met de standaard software niet reflashen heh?

Weet iemand wat ik nu kan doen? (zit geen recoverymode zoals bij de webbased versie zat).

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oyster
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Oyster

Prince

Jesse schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 09:31:
[...]

Dat aansluiten met c ingedrukt moet wel terwijl je de telefoon uit hebt staan he! Mocht het dan niet werken dan heb denk ik toch de drivers verkeerd geinstalleerd.

Mocht je dat steeds al doen dan heb ik niets gezegt.
Ik doe het als volgt:

- Telefoon uit.
- C indrukken
- USB kabel aansluiten
- Telefoon aan.

Dan krijg ik de melding sim plaatsen en de applicatie doet niets. :?

Voor welk device zijn de drivers? Ik kan ze namelijk niet vervangen met de alreeds geinstalleerde usb sony ericsson 750 controller.

offtopic:
Ik word echt panisch van dat ding. Het continue proberen up te daten is op zich geen punt, maar het verwijderen van de sim wel. Dat K*T klepje iedere keer wil er echt lastig vanaf. :(

[ Voor 14% gewijzigd door Oyster op 30-12-2005 23:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashy
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 29-09 15:03
Hey luitjes,

Ik heb net ff de startpost doorgekeken, ik ben namelijk ook op zoek naar een nieuwe mobiele telefoon,
Ik zit nog heel erg te twijfelen tussen de SE W800 en de Samsung D600

Nou was ik laatst in de belcompany in Delft, en daar hadden ze een aanbieding met de D600 + gratis een bluetooth Stereo headset van Creative, die helemaal geoptimalizeerd zou zijn voor mp3 luisteren via bluetooth, nou is mijn vraag of die headset ook voor de W800 te gebruiken is, aangezien hij gebruik maakt van een speciale Bluetooth verbinding (zogenaamde stereo bluetooth verbinding ofzo)

En jullie als W800 kenners kunnen mij vast wel overhalen om toch voor de SE te gaan boven de Samsung D600, wat zijn de echte PLUS punten boven de D600!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-09 16:31

Bosmonster

*zucht*

Ahh... heerlijk.. vervangen ze de web updater, waar ik zonder problemen mn toestel iedere keer mee geupdate heb... en de vervanging werkt voor geen meter.

Ik heb hetzelfde probleem als de persoon hierboven. De updater reageert niet op de telefoon (en ja ik sluit hem goed aan, heb het al 3x eerder gedaan...)

Voor de verandering maar eens op mn vriendin der computer geprobeerd, die dus nog helemaal 'clean' was. Maar zelfde verhaal. Ik krijg dat USB Flash windows install venster en die Updater ziet niks...

[ Voor 25% gewijzigd door Bosmonster op 31-12-2005 01:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 22-09 16:31

Bosmonster

*zucht*

Nou ik heb het eindelijk aan de praat... of ik ben een mongool, of die handleiding is gewoon zo volledig als mijn Porsche-verzameling...

Zo heb ik het aan de praat gekregen:

- deinstalleer eerst maar eens alles wat met SE te maken heeft en verwijder de map uit program files
- download en installeer de updater
- download de usb update driver en pak de zip uit naar je desktop
- start de updater
- bij het scherm waar gevraagd wordt of je je telefoon met de C-knop ingedrukt wilt inpluggen doe je dit.
- je systeem herkent de usb flash device en vraagt om drivers. selecteer je desktop (2x) om je update drivers te installeren
- stop de updater, ontkoppel je usb device in windows en trek de usbstekker weer uit je phone
- zet je phone weer uit
- start de updater weer
- herhaal alles, dus plug bij het scherm waar dat gevraagd wordt je usb weer in met de c-knop ingedrukt
- voila.. hij zag eindelijk de phone.. het updaten kon beginnen!

Het feit dat ie automatisch die update drivers zou installeren is dus een fabeltje ofzo? Of het staat gewoon niet goed in de handleiding.

NB: ik had dus eerst de update drivers van de updater gebruikt (in setup/drivers) maar toen werkte het niet. Pas bij de los gedownloade drivers herkende die mn phone..

Verder werkt eindelijk m'n camera weer :) De vorige firmware update heeft daar niet bij geholpen, net zo min als een volledige reset, dus ik had bij deze update weinig hoop.. desalniettemin werkt mn camera weer zoals het hoort :)

[ Voor 6% gewijzigd door Bosmonster op 31-12-2005 02:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xander2000 schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 23:21:
[...]

Ik doe het als volgt:

- Telefoon uit.
- C indrukken
- USB kabel aansluiten
- Telefoon aan.

Dan krijg ik de melding sim plaatsen en de applicatie doet niets. :?

Voor welk device zijn de drivers? Ik kan ze namelijk niet vervangen met de alreeds geinstalleerde usb sony ericsson 750 controller.

offtopic:
Ik word echt panisch van dat ding. Het continue proberen up te daten is op zich geen punt, maar het verwijderen van de sim wel. Dat K*T klepje iedere keer wil er echt lastig vanaf. :(
sla de laatste stap over. als het goed is gaat de telefoon vanzelf aan, dus hoef jij dat niet meer handmatig te doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesse
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-10 16:51
Verwijderd schreef op zaterdag 31 december 2005 @ 08:07:
[...]

sla de laatste stap over. als het goed is gaat de telefoon vanzelf aan, dus hoef jij dat niet meer handmatig te doen...
Idd, je hoeft niet zelf de telefoon aan te zetten, en je moet die c-toets wel ingedrukt houden terwijl je de kabel aansluit. Dus:

• Alles wat naar Sony Ericsson Update Drivers ruikt uninstalleren. (Staan bij software verwijderen vermeld dacht ik)
• Telefoon uitzetten
• 20 sec wachten
• C-toets indrukken
• Telefoon aansluiten aan de kabel (de kabel zit al in de pc)
• C-toets nog steeds indrukken
• De driver installatie wizard begint (of hoe het geregeld is in de nieuwe update service, dat weet ik niet.)
• C-toets loslaten.

En mocht het zo niet lukken, laat het dan bij een SESP doen.

[ Voor 7% gewijzigd door Jesse op 31-12-2005 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BradJohnson
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10:01
MaDLiVe schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 23:09:
Mmm, vandaag d8 ik ook even mijn k750i te flashen, ging kennelijk niet helemaal goed want hij gaat niet meer aan. Je kunt hem met de standaard software niet reflashen heh?

Weet iemand wat ik nu kan doen? (zit geen recoverymode zoals bij de webbased versie zat).
Heb ik ook gehad. Ik ben naar een Service Center toe gegaan, maar ook daar konden ze er niks mee. Die hebben hem nu weer doorgestuurd, en als alles goed gaat heb ik hem over 3 weken terug :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm..
Ik heb hier ook een probleem met de W800, of althans, met de geheugenkaart.
Afgelopen woensdag heb ik 'm binnengekregen en er via dat grijze kabeltje wat bij de telefoon zit mp3's op de kaart gezet. Deze kon ik gewoon afspelen. 's Avonds had ik er wat andere mp3's op gezet, maar toen ik hem had losgekoppeld, zag m'n telefoon de kaart niet meer.
Ik heb m'n telefoon toen uitgezet en kon hem niet meer opstarten met de Memory Card erin, dan blijft de telefoon "hangen". Dus, ik kan hem alleen opstarten zonder de MC erin.
Ik heb daarna de firmware geupdate met de SE software, wat alleen kon zonder de MC erin.
Daarna ook nog geprobeerd de telefoon op te starten met de MC erin, maar dat werkte ook niet.
Ik heb ook nog geprobeerd de MC uit te lezen met een losse kaartlezer, maar ook die ziet hem niet.

Iemand enig idee wat ik moet doen om ervoor te zorgen dat m'n telefoon de MC weer ziet en dat ik er dus ook weer gebruik van kan maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crashy schreef op zaterdag 31 december 2005 @ 00:54:
Hey luitjes,

Ik heb net ff de startpost doorgekeken, ik ben namelijk ook op zoek naar een nieuwe mobiele telefoon,
Ik zit nog heel erg te twijfelen tussen de SE W800 en de Samsung D600

Nou was ik laatst in de belcompany in Delft, en daar hadden ze een aanbieding met de D600 + gratis een bluetooth Stereo headset van Creative, die helemaal geoptimalizeerd zou zijn voor mp3 luisteren via bluetooth, nou is mijn vraag of die headset ook voor de W800 te gebruiken is, aangezien hij gebruik maakt van een speciale Bluetooth verbinding (zogenaamde stereo bluetooth verbinding ofzo)

En jullie als W800 kenners kunnen mij vast wel overhalen om toch voor de SE te gaan boven de Samsung D600, wat zijn de echte PLUS punten boven de D600!?
De echte verbeteringen tegenover de D600 zijn toch wel dat de W800 een betere camera heeft (met autofocus), een betere MP3 speler met flightmodus (hiermee kun je de telefoon uitzetten maar nog wel naar de mp3 speler blijven luisteren). en dat zorgt voor een speeltijd van maarliefst 30 uur. de standby tijd is ook ongelofelijk; 400 uur. en verder heb je natuurlijk de dingen die sony ericsson erbij levert en kun je thema's van je telefoon wijzigen wat ik zelf wel grappig vind.

Ik heb zelf een K750i van sony ericsson, ik weet er meer van dat ding. maar eigenlijk is er weinig verschil tussen de w800 en k750. maarja, daar heb jij niets aan.

Over de bluetooth oordopjes weet ik niets van. maarja. daar heb ik ook nog niets van gehoort maar het lijkt me eigenlijk wel super handig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand met R1AA008 nog last gehad van een spontane herstart. Ik kreeg telefoon, wilde nadien nummer opslaan, bladerde naar de juiste persoon, overig nummer .... en de telefoon herstartte. Het nummer was nog niet opgeslagen trouwens. (K750 W21)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2005 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashy
Verwijderd schreef op zaterdag 31 december 2005 @ 12:32:
[...]

De echte verbeteringen tegenover de D600 zijn toch wel dat de W800 een betere camera heeft (met autofocus), een betere MP3 speler met flightmodus (hiermee kun je de telefoon uitzetten maar nog wel naar de mp3 speler blijven luisteren). en dat zorgt voor een speeltijd van maarliefst 30 uur. de standby tijd is ook ongelofelijk; 400 uur. en verder heb je natuurlijk de dingen die sony ericsson erbij levert en kun je thema's van je telefoon wijzigen wat ik zelf wel grappig vind.

Ik heb zelf een K750i van sony ericsson, ik weet er meer van dat ding. maar eigenlijk is er weinig verschil tussen de w800 en k750. maarja, daar heb jij niets aan.

Over de bluetooth oordopjes weet ik niets van. maarja. daar heb ik ook nog niets van gehoort maar het lijkt me eigenlijk wel super handig!
Thanks! inderdaad die flightmode is wel erg cool, en die thema's zijn voor mij ook wel belangrijk, kan je bij de W800 de thema's voor K750 ook gebruiken? (SE K750i thema topic (thema topic K750i)

op de website van belcompany staat dat de D600 Stereo bluetooth ondersteunt, nou dacht ik, ik kijk ff bij de W800... is de website van belcompany down... nou ja, ik heb hier ook nog nix over kunnen vinden op de website van Sony Ericson. Het rare is ook dat ik die headset van creative nergens kan vinden... en ik heb em wel gezien in de winkel. maar goed, ik denk dat mijn keuze snel is gemaakt, ik heb ook een beetje die thread van de D600 doorgelezen, helaas zijn er allemaal bugs enzo in de telefoon... van die kleine irritante dingen, volgens mij zijn daar bij SE minder problemen mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-10 21:44

Dennahz

Life feels like hell should.

YEAH, eindelijk binnen.. KPN locked toestel werkt prima met mn Hi prepay simkaartje dus hoef hem niet te unlocken :p

Nieuwste firmware staat er niet op, maar hij werkt nu ook prima... als ik last krijg van dingen update ik wel es :) Geluid is super, camera is super... ff wat zooi erop zetten nu :p

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crashy schreef op zaterdag 31 december 2005 @ 13:03:
[...]

Thanks! inderdaad die flightmode is wel erg cool, en die thema's zijn voor mij ook wel belangrijk, kan je bij de W800 de thema's voor K750 ook gebruiken? (SE K750i thema topic (thema topic K750i)

op de website van belcompany staat dat de D600 Stereo bluetooth ondersteunt, nou dacht ik, ik kijk ff bij de W800... is de website van belcompany down... nou ja, ik heb hier ook nog nix over kunnen vinden op de website van Sony Ericson. Het rare is ook dat ik die headset van creative nergens kan vinden... en ik heb em wel gezien in de winkel. maar goed, ik denk dat mijn keuze snel is gemaakt, ik heb ook een beetje die thread van de D600 doorgelezen, helaas zijn er allemaal bugs enzo in de telefoon... van die kleine irritante dingen, volgens mij zijn daar bij SE minder problemen mee.
De thema's zijn inderdaad ook te gebruiken op de w800i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashy
Verwijderd schreef op zaterdag 31 december 2005 @ 15:35:
[...]

De thema's zijn inderdaad ook te gebruiken op de w800i
Mooi zo! ik heb al heel wat mooie thema's binnengehaald, heeft toevallig iemand die van Elisha Cuthbert nog? die was verwijderd van de server? mail naar crashy@planet.nl als je em nog hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oyster
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Oyster

Prince

Bosmonster schreef op zaterdag 31 december 2005 @ 02:15:
Nou ik heb het eindelijk aan de praat... of ik ben een mongool, of die handleiding is gewoon zo volledig als mijn Porsche-verzameling...

Zo heb ik het aan de praat gekregen:

- deinstalleer eerst maar eens alles wat met SE te maken heeft en verwijder de map uit program files
- download en installeer de updater
- download de usb update driver en pak de zip uit naar je desktop
- start de updater
- bij het scherm waar gevraagd wordt of je je telefoon met de C-knop ingedrukt wilt inpluggen doe je dit.
- je systeem herkent de usb flash device en vraagt om drivers. selecteer je desktop (2x) om je update drivers te installeren
- stop de updater, ontkoppel je usb device in windows en trek de usbstekker weer uit je phone
- zet je phone weer uit
- start de updater weer
- herhaal alles, dus plug bij het scherm waar dat gevraagd wordt je usb weer in met de c-knop ingedrukt
- voila.. hij zag eindelijk de phone.. het updaten kon beginnen!

Het feit dat ie automatisch die update drivers zou installeren is dus een fabeltje ofzo? Of het staat gewoon niet goed in de handleiding.

NB: ik had dus eerst de update drivers van de updater gebruikt (in setup/drivers) maar toen werkte het niet. Pas bij de los gedownloade drivers herkende die mn phone..

Verder werkt eindelijk m'n camera weer :) De vorige firmware update heeft daar niet bij geholpen, net zo min als een volledige reset, dus ik had bij deze update weinig hoop.. desalniettemin werkt mn camera weer zoals het hoort :)
Het probleem is dus dat ik niet kan veranderen van drivers aangezien windows automatisch de k750 drivers installeert. Ik kan dus geen andere selecteren. Of wordt er een ander device geactiveerd waar drivers voor nodig zijn wanneer de C toets wordt ingedrukt? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesse
Xander2000 schreef op zaterdag 31 december 2005 @ 17:13:
[...]

Het probleem is dus dat ik niet kan veranderen van drivers aangezien windows automatisch de k750 drivers installeert. Ik kan dus geen andere selecteren. Of wordt er een ander device geactiveerd waar drivers voor nodig zijn wanneer de C toets wordt ingedrukt? :?
Ja.

Edit@MaDLiVe: Als het idee hieronder niet werkt moet je naar een SESP.

[ Voor 64% gewijzigd door Jesse op 31-12-2005 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

MaDLiVe schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 23:09:

Hmm dacht ik ook maar toen ik de batterij er weer uithaalde en hem daarna weer probeerde aan te zetten ging het gewoon weer.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-10-2022
trouwens een bug ontdekt,

Ga naar de Mediaplayer, speel een videobestand af, maak er fullscreen van en druk dan op de terugtoets.

De tekst bovenaan (naam van het bestand) is nu wit. :(

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
hm vaag? hij post 2 keer..

ik heb een bug bij GoT ontdekt...
dubbele post ivm ontbreken edit knop (waarschijnlijk proxy fout)

[ Voor 119% gewijzigd door vanpeltje op 04-01-2006 13:54 ]

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
vanpeltje schreef op zaterdag 31 december 2005 @ 19:51:
hm vaag? hij post 2 keer..

ik heb een bug bij GoT ontdekt...
offtopic:
1 post is genoeg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
hej, ik heb een vraag..

Is er een andere service voor My Friends dan Yamigo?

Yamigo werkt brak, als ik me aanmeld dan refresht hij mn contacts niet altijd.. of nooit.
Ik heb veel instellingen geprobeerd.

Andere vraag:

Ik heb zin om mijn K750i te pimpen naar een W800i Black edition :)

Ik hoef alleen een w800 frontje te kopen en over te spuiten met zwart...

of zit er meer achter?

iemand die al zijn k750i heeft gepimpt?

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
De topicstarter, TinuXie, wenst iedere Sony Ericsson K750, D750 en iedere W800 gebruiker een enorm goed, probleemloos en tevreden 2006!

Tevens de mededeling dat de startpost 2e is geworden van de GoT verkiezingen 2005 > Beste TopicStart

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 01-01-2006 01:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesse
Oei en nog wel met zo'n klein verschil tinuXie! In elk geval etzelfde en gefeliciteerd met je resultaat in de GoT verkiezingen natuurlijk. _/-\o_ ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Jesse op 01-01-2006 02:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 31 december 2005 @ 12:48:
Iemand met R1AA008 nog last gehad van een spontane herstart. Ik kreeg telefoon, wilde nadien nummer opslaan, bladerde naar de juiste persoon, overig nummer .... en de telefoon herstartte. Het nummer was nog niet opgeslagen trouwens. (K750 W21)
Ik heb dit ook soms voor (ik heb wel een w800i), en de oorzaak kan van alles zijn.
Gisterennacht om 20 voor 24u schreef ik een berichtje (raad is welk :p) en voegde 10 geadresseerden toe. Om 5 voor 24u nam ik mijn gsm en drukte ik op verzenden. Direkt nadat ik op de knop had gedrukt herstartte hem (het is dus niet van "te drukke wachttijden").
Ik heb het ook al eens voorgehad met een foto/video dat ik nam, met de huidige en de vorige firmware versies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashy
Ik ben dus zoals jullie weten ook opzoek naar een W800, nou ben ik benieuwd wat voor abbonementen jullie hebben, en welke aanbiedingen jullie hebben genomen, ik heb nu telfort, en wil graag een andere provider. Wat raden jullie mij aan? welke provider/aanbieding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big-R
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 03-07 13:50
tinuXie , gefeliciteerd met je behaalde plaats!

Greetz Big-R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dog4life
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Crashy schreef op zondag 01 januari 2006 @ 16:27:
Ik ben dus zoals jullie weten ook opzoek naar een W800, nou ben ik benieuwd wat voor abbonementen jullie hebben, en welke aanbiedingen jullie hebben genomen, ik heb nu telfort, en wil graag een andere provider. Wat raden jullie mij aan? welke provider/aanbieding
www.telecomvergelijker.nl ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik probeer ook mijn telefoon te updaten met de nieuwe firmware maar als ik de 'C' indruk en dan de kabel erin doe start mn tel gwn op en kom ik in het menu met de keuze tussen de tel aan te doen of alleen muziek te luisteren. Updaten lukt dus niet, doe ik iets verkeerd? Moet de batterij erin of eruit blijven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy1986
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Gefeliciteerd tinuXie! :)

Vanacht weer leuke dingen gedaan met mijn K750i :X
Na uitvoerig "onderzoek" >:) is gebleken:
-valbestendig op asfalt, straatstenen en bier-vloer
-kan ± 70 kg aan gewicht verdragen
-bierspat bestendig
-maakt mooie foto's van vuurwerk

Aan iedereen: Gelukkig nieuwjaar, vrolijk pasen en fijne kerstdagen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erasmo
  • Niet online

Erasmo

Laadpaaljager

offtopic:
Van mij had hij op nr. 1 mogen staan, een van de beste TS-en ooit...

En idd, vuurwerkfoto's maken gaat er aardig mee :)

Doet iets met stroom, motors en nu ook auto's op YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dog4life
  • Niet online
willy1986 schreef op zondag 01 januari 2006 @ 16:58:
Gefeliciteerd tinuXie! :)

Vanacht weer leuke dingen gedaan met mijn K750i :X
Na uitvoerig "onderzoek" >:) is gebleken:
-valbestendig op asfalt, straatstenen en bier-vloer
-kan ± 70 kg aan gewicht verdragen
-bierspat bestendig
-maakt mooie foto's van vuurwerk

Aan iedereen: Gelukkig nieuwjaar, vrolijk pasen en fijne kerstdagen!
Het viel mij ook al op dat deze telefoon hier erg goed tegen bestand is :p (W800i in mijn geval :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 03-10 15:21

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Met betrekking tot de 2de plaats van de verkiezing....

De nummer 1 is gemaakt door een modje, die helaas zijn HTML rechten heeft gebruikt. Héél klein beetje vals gespeeld dus, naar mijn mening

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
vanpeltje schreef op zaterdag 31 december 2005 @ 20:11:
hej, ik heb een vraag..

Yamigo werkt brak, als ik me aanmeld dan refresht hij mn contacts niet altijd.. of nooit.

Andere vraag:

of zit er meer achter?

Kan iemand hierop reageren?

en ik natuurlijk wens ik ook iedereen het beste in 2006!

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik gebruik nu al mijn 2de headset. maar deze begint ook al kuren te krijgen. ligt dit aan mijn gebruik of zijn die headsets gwoon van slechte kwaliteit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bianca
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
vanpeltje schreef op zondag 01 januari 2006 @ 19:28:
[...]

Kan iemand hierop reageren?

en ik natuurlijk wens ik ook iedereen het beste in 2006!
Ik heb hier juist een d750 frontje liggen voor mijn w800i. Alleen moet ik er nog eens goed voor gaan zitten om dat frontje van mijn telefoon af te krijgen. Als je op ebay kijk kan je misschien nog wel frontjes kopen in andere kleuren (zwart bijvoorbeeld) dan hoef je ook niet over te spuiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SURFivor
  • Niet online
Bosmonster schreef op zaterdag 31 december 2005 @ 02:15:
ik krijg de volgende melding

Afbeeldingslocatie: http://michelos.nl/div/w800bus_sys.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erasmo
  • Niet online

Erasmo

Laadpaaljager

vanpeltje schreef op zaterdag 31 december 2005 @ 20:11:
hej, ik heb een vraag..

Andere vraag:

of zit er meer achter?

Om je mobieltje te modden kun je het beste op zoek gaan naar kant-en-klare frontjes op sites als Ebay/Marktplaats/Etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13:18
hallo,

ik gebruik al enige tijd noiseware om noise te reduceren. Het helpt wel maar ik zie nog altijd horizontale strepen, en soms een bredere horizontale band.

Een voorbeeldje:

voor:
http://users.pandora.be/pina/foto00.jpg

na:
http://users.pandora.be/pina/foto01.jpg

die band zie je net boven de wenkbrauw links...is dat normaal? Ik vind het toch wel wat storend, of gebruik ik de verkeerde instellingen?

ik heb ook gemerkt dat als je night mode gebruikt in een plaats met minder lucht (zoals café), dat het héél moeilijk is om te autofocussen en nightmode. Wel lastig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:03

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Gewoon de flitser (mxe-60) halen, werkt erg goed :9
Ik heb hem via Ebay voor nog geen €19 8)

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13:18
dat wel, maar niet echt ideaal om altijd mee te nemen...dan kan ik beter mijn digicam meepakken :(
maar met de ingebouwde flash lukt het wel beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
pina schreef op zondag 01 januari 2006 @ 22:43:
hallo,

ik gebruik al enige tijd noiseware om noise te reduceren. Het helpt wel maar ik zie nog altijd horizontale strepen, en soms een bredere horizontale band.

Een voorbeeldje:

voor:
http://users.pandora.be/pina/foto00.jpg

na:
http://users.pandora.be/pina/foto01.jpg

die band zie je net boven de wenkbrauw links...is dat normaal? Ik vind het toch wel wat storend, of gebruik ik de verkeerde instellingen?

ik heb ook gemerkt dat als je night mode gebruikt in een plaats met minder lucht (zoals café), dat het héél moeilijk is om te autofocussen en nightmode. Wel lastig...
Kijk ook eens bij de functie 'witbalans' in de camera. Als je de optie 'bewolkt' of zo kiest geeft dat vaak betere foto's dan 'auto'.

Dit kan je natuurlijk ook combineren met de nightmode en de macrofunctie :)

succes!

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
  • Laatst online: 14:29
Even 2 vraagjes :)

Welke maat oordopjes gebruiken jullie bij de W800 ? (dus het opzet dopje) ik kan een 2ehands kopen waar er één van mist maar als dit de meest gebruikte is dan schiet het niet op...

Hebben jullie sinds de laatste update ook last van "getik" tijdens stiltes in een gesprek ? Overdag buiten hoor je het niet zo maar als je savonds belt in een stille omgeving hoor je "tikt tik plok" heel zachtjes. Dit had ik niet.

Ben heel benieuwd naar de oordopjes maat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Praetorian
  • Laatst online: 03-10 16:49
Ben ik de enige bij wie het pookje van de w800i met de laatste firmware het gewoon soms niet doet, heel irritant, ik weet vrijwel zeker dat het niet aan het pookje zelf ligt (in service tests gaat alles goed)

Ik heb best veel foto's/mp3's en andere bestanden, soms reageert ie niet, dan wacht ik even (tel tijd geven?) en daarna gaat het dan weer probleemloos, ik heb echt het idee dat het aan de firmware ligt.!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

stormfly schreef op maandag 02 januari 2006 @ 10:24:
Even 2 vraagjes :)

Welke maat oordopjes gebruiken jullie bij de W800 ? (dus het opzet dopje) ik kan een 2ehands kopen waar er één van mist maar als dit de meest gebruikte is dan schiet het niet op...

Hebben jullie sinds de laatste update ook last van "getik" tijdens stiltes in een gesprek ? Overdag buiten hoor je het niet zo maar als je savonds belt in een stille omgeving hoor je "tikt tik plok" heel zachtjes. Dit had ik niet.

Ben heel benieuwd naar de oordopjes maat :)
Ja dat getik heb ik ook last van sinds de update. Net of je allemaal tikjes op de achtergrond hoort. Wel irritant. Dit had ik overigens niet voor de update. Valt dat ook op te lossen of niet?

Dit gebeurt als ik bel, en diegene nog niet opgenomen heeft. Dus bij het deuntje van afwachten totdat hij/zij de telefoon opneemt.

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

Even wat foto's van mijn W800i. Misschien leuk voor mensen die hem willen kopen :)

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~g.hoek8/review_w800i/foto1.JPG

De achterkant van de telefoon met de camera

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~g.hoek8/review_w800i/foto2.JPG

De knoppen + "Joystickje". Erg handig voor navigatie!

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~g.hoek8/review_w800i/foto3.JPG

De telefoon van boven

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~g.hoek8/review_w800i/foto5.JPG

Lensje open.

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~g.hoek8/review_w800i/foto6.JPG

Bovenkant waar de aan / uit schakelaar zit

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~g.hoek8/review_w800i/foto7.JPG

Beeld die je ziet als je de camera aan hebt staan. En ja, je ziet het goed.. je kan je telefoon gewoon zo houden net als een echte camera!

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~g.hoek8/review_w800i/foto8.JPG

Closeup van het "Standby" scherm

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~g.hoek8/review_w800i/foto9.JPG

Scherm als je MP3 afspeelt.

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~g.hoek8/review_w800i/foto11.JPG

Radio functie met RDS, erg handig!

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~g.hoek8/review_w800i/foto12.JPG

Totaal plaatje met bijgeleverde headset (Met in-ear headset, super bass!)

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~g.hoek8/review_w800i/foto13.JPG

Status menu, hoeveel % je batterij is, hoeveel geheugen er vrij is etc.

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb de w800i inmiddels ook. (abbo verlengd en dit telefoontje uitgezocht)

Gaaf dingetje, heb gelukkig een card reader in laptopje dus begon gelijk allemaal zooi erop te smijten :)
nu zelf nog ff een leuke theme maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speedy-Andre schreef op zondag 01 januari 2006 @ 23:19:
Gewoon de flitser (mxe-60) halen, werkt erg goed :9
Ik heb hem via Ebay voor nog geen €19 8)
Waar heb je deze dan vandaan. Ik zie bij Ebay prijzen van € 35,- ...... Graag een link. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb ongeveer sinds de laatste update (ik heb R1AA008) het probleem dat mijn accu nog maar een dag meegaat en dan kan ik weer opladen.
daarbij komt ook: vóór de laatste update duurde het opladen ruim een uur, nu duurt dat nog maar een half uurtje.

iemand die dit probleem ook heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-Kanarie
  • Laatst online: 21-06 13:40

Arie-Kanarie

Een keer wat anders

Verwijderd schreef op maandag 02 januari 2006 @ 14:34:
ik heb ongeveer sinds de laatste update (ik heb R1AA008) het probleem dat mijn accu nog maar een dag meegaat en dan kan ik weer opladen.
daarbij komt ook: vóór de laatste update duurde het opladen ruim een uur, nu duurt dat nog maar een half uurtje.

Nope, weet niet of mn accu langer meegaat sinds de update, want heb um veel aan de pc gehad. Accu gaat nu naar een maand of 4 wel langer mee als in het begin. Een week is best te halen als je beetje radio luisterd en verder alleen wat belt of foto's maakt. Laden duurt hier nog steeds bijna 2 uur (van 4% naar 100%)

Software ontwikkelen in de Achterhoek voor leuke klanten door heel Nederland? Klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

Heb de 2de update van oktober, maar met de nieuwste is de batterijduur dan veel beter :? Of gewoon een uurtje ofzo.

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexanderOnline
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22-05-2023
Iets raars, sinds de update naar de laatste firmware, krijg ik ipv de gewone telefoon-gaat-over-toon als ik iemand bel een veel hardere rare toon. iemand dit ook?

[ Voor 1% gewijzigd door AlexanderOnline op 02-01-2006 15:09 . Reden: typo :x ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AlexanderOnline schreef op maandag 02 januari 2006 @ 15:01:
Iets raars, sinds de update naar de laatste firmware, krijg ik ipv de gewone telefoon-gaat-over-toon als ik ieamd bel een veel hardere rare toon. iemand dit ook?
Kun je uitleggen WAT je hoort en of dat je het geluid hoort ongeacht of dat je naar vast of mobiel belt? Bij welke operator zit je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-10 14:03
Mensen. Ik ben bezig met het omzetten van DVD's op 3GP. Nu loop ik met me K750I tegen problemen aan. Het beeld is heel erg schokkerig. Ik heb het ook eens op een Samsung E530 geprobeerd ( telefoon van me vriendin ) en daar loopt het helemaal soepel. Terwijl dat een oudere telefoon is die waarschijn ook een aanzienlijk slomer is. ( Als ik het verschil tussen de E530 en de E730 bekijk die me broer heeft )

Zou ik dit aan sony moeten melden zodat ze dit mischien kunnen fixen ? Ik ga nog wel even probeeren het bestandje in het interne geheugen te laden. Nu staat het op de memorry stick en die zou slomner kunnen zien ( E530 heeft alleen maar intern geheugen ).Ik heb al wel de laatste firmware met de memory stick doorvoer fix er op staan.

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghost81
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14:41
Ik hoor wel sinds de laatste update, als je tenminste nog geen verbinding hebt, een soort piepende ratel. 't Klinkt een beetje als die storing van een telefoon over een paar speakers, maar dan niet krakend, maar met een hoop piep geluidje.
Ik hoor dat volgens mij alleen als je nog geen verbinding hebt en tussen de wachttoon door. (wachttoon is dus de toon van dat de telefoon overgaat....in tegenstelling tot de ingesprekstoon). Zodra ik iemand aan de lijn heb is het weg. Het is net alsof het rateltje er is om aan te geven dat de telefoon/verbinding bezit met iets is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubix
  • Niet online
Is het ook nog schokkerig wanneer je het beeld niet horizontaal zet? Dat werkt bij mij namelijk. (wel een sneue oplossing)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb deze problemen ook ondervonden
maar bij mij werkt het wel tamelijk tot zeer vlot als ik de videotjes afspeel met de mediaspeler en dan voor volledig scherm kies( dit is dan ook de beste oplossing lijkt me aangezien je het grootst mogelijke beeld hebt en het belijkbaar schokvrij afspeeld:))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 31 december 2005 @ 11:09:
Hmm..
Ik heb hier ook een probleem met de W800, of althans, met de geheugenkaart.
Afgelopen woensdag heb ik 'm binnengekregen en er via dat grijze kabeltje wat bij de telefoon zit mp3's op de kaart gezet. Deze kon ik gewoon afspelen. 's Avonds had ik er wat andere mp3's op gezet, maar toen ik hem had losgekoppeld, zag m'n telefoon de kaart niet meer.
Ik heb m'n telefoon toen uitgezet en kon hem niet meer opstarten met de Memory Card erin, dan blijft de telefoon "hangen". Dus, ik kan hem alleen opstarten zonder de MC erin.
Ik heb daarna de firmware geupdate met de SE software, wat alleen kon zonder de MC erin.
Daarna ook nog geprobeerd de telefoon op te starten met de MC erin, maar dat werkte ook niet.
Ik heb ook nog geprobeerd de MC uit te lezen met een losse kaartlezer, maar ook die ziet hem niet.

Iemand enig idee wat ik moet doen om ervoor te zorgen dat m'n telefoon de MC weer ziet en dat ik er dus ook weer gebruik van kan maken?
Niemand die een oplossing heeft?
Volgens SE moet ik 'm wegbrengen, maar ik wil hem niet zolang kwijt zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Cubix schreef op maandag 02 januari 2006 @ 16:01:
Is het ook nog schokkerig wanneer je het beeld niet horizontaal zet? Dat werkt bij mij namelijk. (wel een sneue oplossing)
Jah wel iets minder maar de samsung doet het dan nog steeds stukken beter. Eerst dacht ik dat het aan het filmpje lag ( aan de bitrate en zo ) Maar zo dra ik die hoger zette werd het op de Sony alleen maar erger ( K750i ) en bij de samsung liep het gewoon goed. beeld werd daar alleen stuk scherper.

Samsung heeft wel een media player waarin het afgespeeld word. Bij de Sony zie je dan altijd nog de achtergrond ( ook in de media player ) dus ik denk dat die sony mischien ook te veel tegelijk moet doen ?

Maar aan de andere kant het demo filmpje wat er op staat ( wel in het interne geheugen ) loopt wel spoepel. En dat is ook van hoge qualiteid.

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashy
Wow mooie foto's Dennahz! thanks! ik zit elke keer te kwijlen als ik het toestel voorbij zie komen :D zit nog steeds ff te wachten op een goeie aanbieding! heb nu een 6230 (bijna 2 jaar nu) headset is kapot... dus moet maar nieuwe telefoon kopen :P vooral mp3 functie ga ik veel gebruiken, is voor mij redelijk belangrijk! vandaar deze keuze! wat voor abbo heb jij? (hi wat voor?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Ik heb de filmpjes even in het interne geheugen gezet maar nog steeds exact hetzelfde gestotter. Dus dan ligt het toch aan de media player van de sony of zijn processor gebruik. Want horizontaal is niet te doen. Maar wel jammer dat dit nog niet goed werkt.

Ik denk dat ik maar gewoon een melding ga maken of weten jullie nog dingen die ik kan proberen ?

Want die E530 is een heel stuk ouder en die kan het wel prima afspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

Crashy schreef op maandag 02 januari 2006 @ 16:08:
Wow mooie foto's Dennahz! thanks! ik zit elke keer te kwijlen als ik het toestel voorbij zie komen :D zit nog steeds ff te wachten op een goeie aanbieding! heb nu een 6230 (bijna 2 jaar nu) headset is kapot... dus moet maar nieuwe telefoon kopen :P vooral mp3 functie ga ik veel gebruiken, is voor mij redelijk belangrijk! vandaar deze keuze! wat voor abbo heb jij? (hi wat voor?)
Thx :)

Dit abo heb ik. Gebruik het kaartje zelf niet en mn hi prepayed kaartje werkt er gewoon prima in :)

@Astennu: Gebruik anders een programma uit de TS :? (PVauthor works for me met die instellingen!)

[ Voor 8% gewijzigd door Dennahz op 02-01-2006 16:21 ]

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjolmers
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-06 17:05

sjolmers

het leven is té kort, geniet!

Verwijderd schreef op maandag 02 januari 2006 @ 14:23:
[...]

Waar heb je deze dan vandaan. Ik zie bij Ebay prijzen van € 35,- ...... Graag een link. :P
http://search.ebay.de/sea...rchi=&so=Artikel+anzeigen vooral in Duitsland zijn ze goedkoop 5 euro. En als je mailt en vraagt naar de verzendkosten zul je zien dat die ongeveer 6,90 bedragen.

adr opleidingen en meer adr opleidingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Dennahz schreef op maandag 02 januari 2006 @ 16:19:
[...]

Dit abo heb ik. Gebruik het kaartje zelf niet en mn hi prepayed kaartje werkt er gewoon prima in :)

@Astennu: Gebruik anders een programma uit de TS :? (PVauthor works for me met die instellingen!)
Ik zal wel een kijken. Maar ik heb nu een betaald programma. Iets van Xisoft of zo. Daar kan ik ook bitrates en alles instellen. Ook audio qualiteid.

Maar toch wel raar dat de Samsung het wel kan een een veel nieuwere Sony niet. Laat staan een E730 die is nog veel sneller dan een E530. En mijn K750i kan het niet. Vind ik toch een slechte zaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashy
Dennahz schreef op maandag 02 januari 2006 @ 16:19:
[...]

Jij betaald dus 9,50 * 24 = € 228 voor de telefoon, en stopt er vervolgens een andere simkaart in?
ik weet niet hoor... maar op www.t-mobile.nl kan je het toestel krijgen voor € 25 per maand voor 1 jaar (kosten telefoon € 50) dus 25 * 12 + 50 = € 350 heb je het toestel incl. 300 belminuten per maand? das dan toch voordeliger?
Maar goed, misschien vind jij dit makkelijker, dat weet ik ook verder niet... wel kut dat die goedkope aanbiedingen met gesimlockde telefoons zijn... echt knake...
heb je misschien ook wat foto's die je met de phone hebt gemaakt? vooral van 's nachts ben ik wel benieuwd, met uitgaan enzo?! en filmpjes :P :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rrob
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-10 22:39
Ik heb mischien een rare vraag, maar HOE installeer je dingen op een K750i?

Ik heb een HID gemaakt en in de map overige geplaatst (volgens de walkthrough van Ginz), alleen kan ik er niets mee. Ik krijg de opties verzende(n) en meer, en onder meer vervolgens:
  1. Bestandsbeheer
    • Naar map
    • kopieer>ext.geh.
    • Naar ext.geheug.
    • Nieuwe naam
  2. Nieuwe map
  3. Verwijderen
  4. Selecteren
    • Diverse select.
    • Alles selecteren
  5. Sorteren op
    • Bestandsnaam
    • Datum
    • Bestandstype
  6. Informatie
Ik heb mn foon al uit en aan gedaan en gezocht in de handleiding en op got maar heb nog geen oplossing gevonden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tato
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 29-09 15:53
Rrob schreef op maandag 02 januari 2006 @ 17:09:
Ik heb mischien een rare vraag, maar HOE installeer je dingen op een K750i?

Ik heb een HID gemaakt en in de map overige geplaatst (volgens de walkthrough van Ginz), alleen kan ik er niets mee. Ik krijg de opties verzende(n) en meer, en onder meer vervolgens:
  1. Bestandsbeheer
    • Naar map
    • kopieer>ext.geh.
    • Naar ext.geheug.
    • Nieuwe naam
  2. Nieuwe map
  3. Verwijderen
  4. Selecteren
    • Diverse select.
    • Alles selecteren
  5. Sorteren op
    • Bestandsnaam
    • Datum
    • Bestandstype
  6. Informatie
Ik heb mn foon al uit en aan gedaan en gezocht in de handleiding en op got maar heb nog geen oplossing gevonden....
Kopieer naar telefoon-geheugen,
of stuur ze via bluetooth, dan herkent hij ze meteen.

Veel succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ross11
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10:40
Verwijderd schreef op maandag 02 januari 2006 @ 14:34:

De R1AA008 heeft voor mij duidelijkl wat verbetering in de verstaanbaarheid van de telefoon (k750i) gebracht -was hiervoor erg zacht-maar inderdaad is de gebruiksduur van de accu sterk teruggebracht van ca 4dgn naar 2 dgn zonder dat er meer mee gedaan wordt.
volgende update maar weer afwachten

Ross

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:03

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Verwijderd schreef op maandag 02 januari 2006 @ 14:23:
[...]

Hier staat er een, ik heb gewoon het laagste bod afgewacht ;)

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rrob
Kopieer naar telefoon-geheugen,
of stuur ze via bluetooth, dan herkent hij ze meteen.
Optie 1 had ik al gedaan (zonder succes :() maar met BT werkt het inderdaad direct, tnks

Wel jammer dat de winamp HID uit de startpost niet te downloaden is (404 error), zo'n mooi plaatje maken lukt mij nooit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speedy-Andre schreef op maandag 02 januari 2006 @ 18:54:
[...]

Hier staat er een, ik heb gewoon het laagste bod afgewacht ;)
Dank je, ik heb er een besteld in Duitsland. Voor € 19,- ! Was een beetje onduidelijk wat de verzendkosten waren buiten Duitsland (€4) maar ik wacht wel af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lucash
  • Laatst online: 03-10 21:38
ik had voor de kerst ook eens eindelijk m'n k750i gekregen naa een maand wachten omdat ie niet op voorraad was enzo.. mja eindelijk heb k m en meteen geupdate en gelukkig zonder problemen =D had m meteen kunnen gebruiken voor een concert 3 dagen erna... geweldige camera =D het geluid bij filmpjes is alleen niet zo best als je iets opneemt bij een concert mja..

met nieuwjaar kwam ik er wel achter dat ik een sms niet naar meerdere tegenlijk kan sturen.. ik kreeg meteen de melding dat het niet kon terwijl ik het wel meteen kon als k het naar iedereen apart stuurde... ik weet nu niet of het aan vodafone ligt of aan de telefoon..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erasmo
  • Niet online

Erasmo

Laadpaaljager

Aan vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashy
lucash schreef op maandag 02 januari 2006 @ 21:41:
ik had voor de kerst ook eens eindelijk m'n k750i gekregen naa een maand wachten omdat ie niet op voorraad was enzo.. mja eindelijk heb k m en meteen geupdate en gelukkig zonder problemen =D had m meteen kunnen gebruiken voor een concert 3 dagen erna... geweldige camera =D het geluid bij filmpjes is alleen niet zo best als je iets opneemt bij een concert mja..

met nieuwjaar kwam ik er wel achter dat ik een sms niet naar meerdere tegenlijk kan sturen.. ik kreeg meteen de melding dat het niet kon terwijl ik het wel meteen kon als k het naar iedereen apart stuurde... ik weet nu niet of het aan vodafone ligt of aan de telefoon..
Aan vodafone inderdaad, maar niemand kon meerdere smsjes tegelijkertijd sturen... waarschijnlijk door alle netwerken expres gedaan zodat het niet TE overbelast zou raken, zou je misschien wat filmpjes kunnen posten, ik ben erg benieuwd naar de kwaliteit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big-R
Vandaar dat ik naar een paar mensen om 23.40 een smsje gestuurd heb!
Werkte prima! (Hi - Abo) :Y)

Greetz Big-R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb problemen met het installeren van HID files, ik zet een HID file in het mapje overig op de telefoon (of memstick, maakt niet uit) en als ik dan naar entertainment -> afstandsbediening ga, zie ik vervolgens niet de gemaakte hid file.
overigens; als ik de standaard desktop HID kies kan ik wel mn PC besturen..

ik snap niet waar het aan ligt en heb al topics doorgezocht en ik lees telkens hetzelfde, zet ze in je overig map.. ja wtf, dat doe ik maar het werkt niet..
weet iemand hoe het wel moet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big-R
Ja, je moet 'm via Bluetooth verzenden naar je tel.

Je tel herkend 'm dan als HID en plaatst deze gelijk goed :Y)

Greetz Big-R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dog4life
  • Niet online
Crashy schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 00:10:
[...]

Aan vodafone inderdaad, maar niemand kon meerdere smsjes tegelijkertijd sturen... waarschijnlijk door alle netwerken expres gedaan zodat het niet TE overbelast zou raken, zou je misschien wat filmpjes kunnen posten, ik ben erg benieuwd naar de kwaliteit!
Ging prima hoor :p

Alleen niet om 12u geprobeerd, maar om een uur of 1, met orange :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JdJtA
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 30-09 11:10
Terwijl ik op zoek was naar de beste aanbieding voor de externe flitser voor de W800 kwam ik een testje tegen, misschien leuk voor de mensen die aanschaf van de W800 e/o de externe flitser overwegen. Linkje: http://www.gsmarena.com/n...icsson_w800-review-46.php .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjolmers
  • Laatst online: 30-06 17:05

sjolmers

het leven is té kort, geniet!

JdJtA schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 08:31:
Terwijl ik op zoek was naar de beste aanbieding voor de externe flitser voor de W800 kwam ik een testje tegen, misschien leuk voor de mensen die aanschaf van de W800 e/o de externe flitser overwegen. Linkje: http://www.gsmarena.com/n...icsson_w800-review-46.php .
Leuke en duidelijke test. Maakt mij weer blijer met mijn SE!

adr opleidingen en meer adr opleidingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albiez
  • Laatst online: 18-09 19:57
Ik ben al een half jaartje in het bezit van de k750i, leuk toestel en heeft altijd naar behoren gewerkt. Tot een aantal dagen geleden. Ik kan de telefoon niet meer uitzetten, nog wel aan. De toetsen 1, 2 en 3 werken niet meer. Met het joystickje kan ik alleen nog maar naar links gaan, andere mogelijkheden werken niet meer. Dit is spontaan gebeurd, er is geen frisdrank of iets overheen gegaan.

Heb het toestel al geflashed met de nieuwste update, helaas zonder resultaat.

Heeft er iemand een idee of dit nog op te lossen is? Anders gaat ie deze week nog naar de reparatieservice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soganta
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-10 22:01
Ben sinds kort ook in het bezit van een w800i maar vrees dat ik hem moet gaan omruilen. De camera is volgens mij niet helemaal in orde; op elke foto is een stuk van het linker gedeelte helemaal wazig. Het ligt denk ik aan de hardware want als ik getransponeerd een foto maak zit het in de rechter gedeelte :/ Meer mensen die hier ervaring mee hebben, zal anders kijken of ik een foto heb waar het duidelijk zichtbaar is. Waar moet ik heen om hem te laten omruilen/repareren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
soganta schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 12:44:
Ben sinds kort ook in het bezit van een w800i maar vrees dat ik hem moet gaan omruilen. De camera is volgens mij niet helemaal in orde; op elke foto is een stuk van het linker gedeelte helemaal wazig. Het ligt denk ik aan de hardware want als ik getransponeerd een foto maak zit het in de rechter gedeelte :/ Meer mensen die hier ervaring mee hebben, zal anders kijken of ik een foto heb waar het duidelijk zichtbaar is. Waar moet ik heen om hem te laten omruilen/repareren?
Dat getransporteerde snap ik ff niet ?

Omruilen waar je hem gekocht hebt, en laten repareren bij een SE punt of ook via je aankoop punt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
Big-R schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 01:05:
Vandaar dat ik naar een paar mensen om 23.40 een smsje gestuurd heb!
Werkte prima! (Hi - Abo) :Y)
Ben met TM ook gewoon om 23:30 begonnen gaat prim en dan dit er achter (ivm 12 overbelast) snapt iedereen het gelijk :) Hoop reacties gekregen "doe ik volgend jaar ook ik kwam er niet meer door"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soganta
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-10 22:01
Getransponeerd wil zeggen omgedraaid, dus als ik op z'n kop een foto maak zit het wazige gedeelte aan de andere kant, lens is ook helemaal schoon (nieuw toestel) en ik beweeg niet. Het ziet eruit alsof iemand een bepaald gedeelte geblurred heeft zoals ze soms doen bij gezichten van mensen. Ik ga morgen dan wel naar de Orange shop hopelijk ruilen ze hem om en hebben ze daar een PC zodat ik het kan laten zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floppie
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 03-10 16:03
albiez schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 11:34:
Ik ben al een half jaartje in het bezit van de k750i, leuk toestel en heeft altijd naar behoren gewerkt. Tot een aantal dagen geleden. Ik kan de telefoon niet meer uitzetten, nog wel aan. De toetsen 1, 2 en 3 werken niet meer. Met het joystickje kan ik alleen nog maar naar links gaan, andere mogelijkheden werken niet meer. Dit is spontaan gebeurd, er is geen frisdrank of iets overheen gegaan.

Heeft er iemand een idee of dit nog op te lossen is? Anders gaat ie deze week nog naar de reparatieservice.
Stofzuiger erop :Y) :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy1986
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Dit is al eerder genoemd in het vorige deel en eigenwijs als ik ben toen niet uitgeprobeerd maar nu dus toch wel O-)
Noiseware Community Edition
Dit programma kan ik echt iedereen aanraden. Als voorbeeld hier een normale foto (Fine, zonder nachtmodus)
Na het filteren met Noisware CE programma krijg je dit :) Ben nog in uitprobeerfase...

Daarnaast wil ik vragen of dit en deze sites bij de SP kunnen worden toegevoegd?biede sites zijn identiek aan opbouw en aangeboden thema's games, ringtone en wallpapers maar toch ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JdJtA schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 08:31:
Leuke test! Ik heb gisteren de externe flitser in Duitsland besteld voor €19,- ! Ik heb ook de mail al ontvangen dat de flister op de post gedaan was. Ben zeer benieuwd, want voor dat bedrag kan je geen miskoop doen. Zo gauw ik deze heb zal ik de link van de verkoper geven. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robg1984
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 26-09 10:52
Als ik BlueSoleil installeer en vervolgens start dan zget hij dat dat niet kan omdat packet.dll niet geinstalleerd is.. ik heb dit verscheidene keren geprobeert....nog iemand met dit probleem??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paazei
  • Laatst online: 02:01
Ligt misschien aan mij, maar wat maakt die Nokia toch een rete lelijke K*T-foto's, heb nokia altijd al een lelijk merk gevonden :X

Beetje jammer dat die van mij geen foto's meer maakt (w800) hij stelt scherp, druk ik door en dan weg scherpstellen en opnieuw scherpstellen :( (was hier al een oplossing voor?, behalve opsturen, ff weer alle ouder topics doorbladeren :'( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 03-10 17:00
paazei schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 17:09:
Ligt misschien aan mij, maar wat maakt die Nokia toch een rete lelijke K*T-foto's, heb nokia altijd al een lelijk merk gevonden :X

Beetje jammer dat die van mij geen foto's meer maakt (w800) hij stelt scherp, druk ik door en dan weg scherpstellen en opnieuw scherpstellen :( (was hier al een oplossing voor?, behalve opsturen, ff weer alle ouder topics doorbladeren :'( )
Klik eens gewoon in een keer :P Dan stelt hij ook scherp, maar dan uitzichzelf...Dat doe ik meestal standaard omdat de foto dan minder bewogen is. Je drukt dan namelijk op de knop en je hebt nog 1.5 seconde om de camera goed te stabiliseren. Terwijl als je eerst focust en dan in 1 keer doordrukt heb je meer kans op een bewogen foto. Uiteraard hoeft dat bij de meeste camera's niet, maar bij deze vind ik het vooral bij nachtfoto's enorm schelen.

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paazei
  • Laatst online: 02:01
Shailesh schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 17:12:
[...]

Klik eens gewoon in een keer :P Dan stelt hij ook scherp, maar dan uitzichzelf...Dat doe ik meestal standaard omdat de foto dan minder bewogen is. Je drukt dan namelijk op de knop en je hebt nog 1.5 seconde om de camera goed te stabiliseren. Terwijl als je eerst focust en dan in 1 keer doordrukt heb je meer kans op een bewogen foto. Uiteraard hoeft dat bij de meeste camera's niet, maar bij deze vind ik het vooral bij nachtfoto's enorm schelen.
ja, dat zal dan wel zo zijn, dat dee hij ook, totdat het knopje kapot is, je kunt doordrukken wat je wil, maar er komt geen foto. Anders zou ik ook niet zeggen dat ie kapot was ;)

:X :X neeh toch :) :) paar weken me camera niet gebruikt, probeer ik net weer een foto te maken, doet ie het weer ineens. Ik vond het wel kut dat hij het niet deed, maar ik ben liever me phone geen 3 weken kwijt voor alleen de camera, ik bedoel het blijft een telefoon ;)

[ Voor 17% gewijzigd door paazei op 03-01-2006 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erasmo
  • Niet online

Erasmo

Laadpaaljager

willy1986 schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 16:30:
Dit is al eerder genoemd in het vorige deel en eigenwijs als ik ben toen niet uitgeprobeerd maar nu dus toch wel O-)
Dit programma kan ik echt iedereen aanraden. Als voorbeeld hier een normale foto (Fine, zonder nachtmodus)
Na het filteren met Noisware CE programma krijg je dit :) Ben nog in uitprobeerfase...

Daarnaast wil ik vragen of dit en deze sites bij de SP kunnen worden toegevoegd?biede sites zijn identiek aan opbouw en aangeboden thema's games, ringtone en wallpapers maar toch ;)
Een linkje naar Noiseware in de TS lijkt me ook wel handig imho...
paazei schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 17:09:

Voor je hem opstuurt, ga is naar een SESP ;)

[ Voor 22% gewijzigd door Erasmo op 03-01-2006 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

albiez schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 11:34:

Dit heb ik ook gehad, alleen mijn *, 0, # toetsen en joystick deden het niet meer.
Opgestuurd naar DynaFix en alle toetsen + joystick waren vervangen. Totaal iets van 4 weken geduurd, maar nadat die terug was kraakte er helemaal niks meer en doet m'n joystick het altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Erasmo schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 17:24:
Een linkje naar Noiseware in de TS lijkt me ook wel handig imho...
Daarnaast wil ik vragen of dit en deze sites bij de SP kunnen worden toegevoegd?
Done

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erasmo
  • Niet online

Erasmo

Laadpaaljager

Mooi programma, maar kun je ook meerdere foto's tegelijk 'de-noisen'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lucash
  • Laatst online: 03-10 21:38
Crashy schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 00:10:
[...]

zie hier het filmpje: http://media.putfile.com/MOV0000461
het zou een drumsolo moeten zijn maar jammer genoeg hoor je het niet echt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rrob
De link naar de winampHID in de startpost is stuk (404 error).

En nug een tip (iets voor in de startpost?): als je voor het updaten van je firmware je MemoryStick uit je telefoon haalt, start je pc niet allemaal autoplay crap waardoor de update niet wil starten. Had ik nog niet gelezen hier, maar kan ik uiteraard gemist hebben.

[ Voor 74% gewijzigd door Rrob op 03-01-2006 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-02-2024
UpdateService_Inst_2.2.11b werkt heerlijk. Heb weer de laatste firmware op m'n K750 nu.
Hopen dat ik geen gekke memory stick probleempjes meer heb nu.
Jammer dat ze dat shutter geluidje er niet hebben uitgesloopt. ;)
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.