Het Grote SonyEricsson W800, K750 en D750 topic - Deel 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.507 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yohost!
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15:54
Na de laatste firmware upgrade is mijn telefoon nogal traag geworden op het moment dat ik gebeld wordt.
Het schermpje bouwt heel langzaam op dus zie ik na 3 seconden pas wie er belt.

Ik dacht laat ik mijn memorystick maar eens formatteren en mijn telefoongeheugen leeg maken dmv de usb kabel.
Echter nu heb ik alles eraf maar zie ik op mijn telefoon nog steeds videos staan terwijl ik via de USB kabel niks meer kan vinden.
Meer mensen die dit ook hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yohost! schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 18:40:
Na de laatste firmware upgrade is mijn telefoon nogal traag geworden op het moment dat ik gebeld wordt.

Ik dacht laat ik mijn memorystick maar eens formatteren en mijn telefoongeheugen leeg maken dmv de usb kabel.
Echter nu heb ik alles eraf maar zie ik op mijn telefoon nog steeds videos staan terwijl ik via de USB kabel niks meer kan vinden.
Zou het kunnen zijn omdat er een afbeelding aan die persoon toegekend is? Die afbeelding is dan mss verwijderd (of te groot) zodat het lang duurt voordat de telefoon beseft dat ie het niet aankan.
Anders doe eens een masterreset

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkW800i
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 29-03-2024
Yohost! schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 18:40:

had ik ook last van maar nu is het gewoon weer goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-Kanarie
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21-06 13:40

Arie-Kanarie

Een keer wat anders

Verwijderd schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 19:43:
[...]

Zou het kunnen zijn omdat er een afbeelding aan die persoon toegekend is? Die afbeelding is dan mss verwijderd (of te groot) zodat het lang duurt voordat de telefoon beseft dat ie het niet aankan.
Anders doe eens een masterreset
Ook mij is het opgevallen dat na de update de telefoon trager is geworden met het laten zien van de afbeelding bij een contact. Of je nu belt of gebeld wordt. Zijn dezelfde afbeeldingen, bij dezelfde contacten als voor de update, dus daar kan het niet aanliggen.
Deed me denken aan de K700, heb al eens gelezen dat die ook last had van een seconde vertraging als je gesprek aannam.

Software ontwikkelen in de Achterhoek voor leuke klanten door heel Nederland? Klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JdJtA
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 16:26
Ben nog steeds alleen maar tevreden over mijn W800I, zonder problemen updaten en eigenlijk, voor mij, alleen maar verbeteringen gevonden :Y) .

Wel heb ik mijn originele headset vervangen voor een Touch musician SRC-100 met een Sony MDR-V300-koptelefoon, aangezien ik mijn telefoon erg vaak gebruik als walkman en ik de originele oortjes niet lekker vond zitten.

Eventueel heb ik hier dus nog een originele HPM-70-set lggen, voor iemand met een K750i die hier in geintresseerd zou zijn. Mail staat als het goed is in mn profiel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 23:34

Dennahz

Life feels like hell should.

Wachten duurt lang, vooral als je order status niet veranderd :( ... hoop dat ik hem vrijdag binnen heb.

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
JdJtA schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 20:37:
Ben nog steeds alleen maar tevreden over mijn W800I, zonder problemen updaten en eigenlijk, voor mij, alleen maar verbeteringen gevonden :Y) .

Wel heb ik mijn originele headset vervangen voor een Touch musician SRC-100 met een Sony MDR-V300-koptelefoon, aangezien ik mijn telefoon erg vaak gebruik als walkman en ik de originele oortjes niet lekker vond zitten.

Eventueel heb ik hier dus nog een originele HPM-70-set lggen, voor iemand met een K750i die hier in geintresseerd zou zijn. Mail staat als het goed is in mn profiel...
Mail staat niet in je profiel maar wil hem graag van je over nemen. Mail je mij dan even ?

Tnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arie-Kanarie schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 20:05:
[...]

Ook mij is het opgevallen dat na de update de telefoon trager is geworden met het laten zien van de afbeelding bij een contact. Of je nu belt of gebeld wordt. Zijn dezelfde afbeeldingen, bij dezelfde contacten als voor de update, dus daar kan het niet aanliggen.
Deed me denken aan de K700, heb al eens gelezen dat die ook last had van een seconde vertraging als je gesprek aannam.
Mogelijk oplossing: afbeeldingen gewoon uitzetten of ze resizen naar een schappelijk formaat (50px op nog iets). Dan moet je telefoon ze niet resizen (of een stuk minder tenminste).
Als dat het niet oplost... Tjah wachten op de volgende firmware zeker :P

Ik heb overigens ook nog een koptelefoontje die bij de W800i zat (HPM-700). Let wel, enkel het koptelefoontje. Ik gebruik hem niet omdat het erg veel pijn doet aan me oren 7(8)7 ... Iemand interesse? Mail: zie profiel

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2005 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oyster
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Oyster

Prince

Is de kwalieteit van de video en camera al weer verbetert sinds de tweede update. ik kon me herinneren dat de eerste firmware nog het beste was. De opvolgende waren crap qua camera performance. Is daar al verbetering in gekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zit het met kpn en hi betreft de verziekte firmware?
ik hoef geen vodafon live of t-mobile zones, zulk soort rommel zal ik nooit
gebruiken en ik wil het ook niet per ongeluk kunnen gebruiken.
dus weet iemand of kpn hun versie ook een verziekte firmware meegeeft?
de simlock maakt me niks uit daar kan ik meeleven maar die firmware zit me dwars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erasmo
  • Niet online

Erasmo

Laadpaaljager

Volgens mij niet... En als er spul op zit dan flash je het er toch af?

Doet iets met stroom, motors en nu ook auto's op YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
  • Nu online
Erasmo schreef op woensdag 28 december 2005 @ 08:01:
Volgens mij niet... En als er spul op zit dan flash je het er toch af?
Dan werkt je update service niet meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesse
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 07:51
Xander2000 schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 23:41:
Is de kwalieteit van de video en camera al weer verbetert sinds de tweede update. ik kon me herinneren dat de eerste firmware nog het beste was. De opvolgende waren crap qua camera performance. Is daar al verbetering in gekomen?
Changelogs van de firmware staan in de startpost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snirpo
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15:42
JdJtA schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 20:37:

Even een vraagje, waar heb je de Touch musician SRC-100 vandaan? Het lijkt mij een zeer leuk dingetje maar kan hem nergens in nederland vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JdJtA
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 16:26
Snirpo schreef op woensdag 28 december 2005 @ 10:34:
[...]

Even een vraagje, waar heb je de Touch musician SRC-100 vandaan? Het lijkt mij een zeer leuk dingetje maar kan hem nergens in nederland vinden.
Heb het ding via internet besteld, vanuit hongkong over laten komen....$39,99 incl verzenden.
linkje: http://global.yesasia.com...de-c/section-electronics/

Zie trouwens wel dat hij nu niet op voorraad is, maar waarschijnlijk komt ie dat binnenkort dan wel weer. Had die van mij binnen 10 werkdagen in huis, dus nog redelijk snelle service ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvoII
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 05-09 09:24
Verwijderd schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 11:18:
So far bij new firmware 2 nieuwe bugs ontstaan bij mij:
- Laadt niet op via USB kabel (geeft wel aan dat die laadt, maar wordt niet voller)
- Alarm gaat niet aan als je de phone uit hebt staan.
En je ziet als ie aan de usb kabel hangt niet wat er op je memorystick staat via de foon. Wel via de pc.
Deed ie dat eerst ook al zo?

2021 Golf Style 1.5 eTSI lime yellow|Iphone 15 pro 1Tb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

Misschien lichtelijk offtopic, maar zijn er meer mensen die via VTU Telecom besteld hebben waarvan de orderstatus na 2 dagen nog op "Bestelling van klant is per email ontvangen. Wacht op bestel formulier van klant met handtekening" staat? Heb het contract etc verzonden per mail (bevestiging gehad) maar nog steeds staat dat er :?

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesse
EvoII schreef op woensdag 28 december 2005 @ 11:41:
[...]

En je ziet als ie aan de usb kabel hangt niet wat er op je memorystick staat via de foon. Wel via de pc.
Deed ie dat eerst ook al zo?
Ja dat was altijd al zo.
Dennahz schreef op woensdag 28 december 2005 @ 12:08:
Misschien lichtelijk offtopic, maar zijn er meer mensen die via VTU Telecom besteld hebben waarvan de orderstatus na 2 dagen nog op "Bestelling van klant is per email ontvangen. Wacht op bestel formulier van klant met handtekening" staat? Heb het contract etc verzonden per mail (bevestiging gehad) maar nog steeds staat dat er :?
Heb je al een uitgeprint orderformulier met je handtekening erop opgestuurt?
En hebben die lui geen telefoon? Dit is toch typisch een vraag waarvoor je ze gewoon even op kan bellen.

[ Voor 32% gewijzigd door Jesse op 28-12-2005 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floppie
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 13:12
Verwijderd schreef op woensdag 28 december 2005 @ 02:20:
Hoe zit het met kpn en hi betreft de verziekte firmware?
ik hoef geen vodafon live of t-mobile zones, zulk soort rommel zal ik nooit
gebruiken en ik wil het ook niet per ongeluk kunnen gebruiken.
dus weet iemand of kpn hun versie ook een verziekte firmware meegeeft?
de simlock maakt me niks uit daar kan ik meeleven maar die firmware zit me dwars
Op de telefoon die ik bij Hi! heb gehad zit niks van KPN. Simlockvrij, unbranded.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

rellehenk schreef op woensdag 28 december 2005 @ 12:22:
[...]

Op de telefoon die ik bij Hi! heb gehad zit niks van KPN. Simlockvrij, unbranded.
Hier precies t zelfde :D

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeZaX
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 01:18
Ook geen KPN stuff hier... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

Heb je al een uitgeprint orderformulier met je handtekening erop opgestuurt?
En hebben die lui geen telefoon? Dit is toch typisch een vraag waarvoor je ze gewoon even op kan bellen.
Uiteraard, dit heb ik dus verzonden per mail want dat kon ook zeiden ze. Naja, ik wacht wel even af... wil hem graag vrijdag hebben eigenlijk :X

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb ook maar een w800 aangeschaft.

helaas krijg ik pc suite niet geinstalleerd op win2k3.
incompatible os.. weet iemand hier een fix voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

probleempje 2...

hij ziet de memory stick niet
moet deze geactiveerd worden binnen de telefoon of ben ik fucked en is ie kapot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesse
@RizzleR vraag 1: Ik heb er al die tijd dat ik deze topics mee lees nog niemand over gehoord, ik ben bang dat je het met recente windows versie voor niet-servers moet proberen.

Vraag 2: Ik zie de memorystick ook niet als het kapje ervoor zit. Kan je iets duidelijker zijn over het hoe en wanneer. Stel dat je bij je camera "Opslaan in" kiest, kan je dan je ms selecteren? (Of simpeler nog, schuif de lenscover eens een keer open met en zonder de ms erin. Is er verschil in een mogelijke melding die je krijgt?)

[ Voor 20% gewijzigd door Jesse op 28-12-2005 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy1986
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 28 december 2005 @ 15:58:
probleempje 2...

hij ziet de memory stick niet
moet deze geactiveerd worden binnen de telefoon of ben ik fucked en is ie kapot?
herstart hem eens...
formateren op je pc.. daarna in de foon doen en daar nog eens formateren (om de mappen aan te maken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _FlasH_
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 07-09 14:29
Bevat de verbeterde firmware (heb nu R1L002) ook nieuwe bluetooth drivers? Ik krijg mijn net gekochte Ergenic BT-001 headset niet gepaired met de k750i. Na wat googlen en gathering doorspitten weet ik nu dus dat de k750i pruts bluetooth drivers heeft, dat SE er niks over zegt maar niet of de firmware updates helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

De mensen die de afgelopen week een W800i / K750 gekocht hebben.. zit daar de nieuwste firmware al op :?

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesse
_FlasH_ schreef op woensdag 28 december 2005 @ 16:15:
Bevat de verbeterde firmware (heb nu R1L002) ook nieuwe bluetooth drivers? Ik krijg mijn net gekochte Ergenic BT-001 headset niet gepaired met de k750i. Na wat googlen en gathering doorspitten weet ik nu dus dat de k750i pruts bluetooth drivers heeft, dat SE er niks over zegt maar niet of de firmware updates helpen.
Check de firmware changelogs in de startpost.

[ Voor 20% gewijzigd door Jesse op 28-12-2005 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy1986
  • Niet online
Dennahz schreef op woensdag 28 december 2005 @ 16:49:
De mensen die de afgelopen week een W800i / K750 gekocht hebben.. zit daar de nieuwste firmware al op :?
Maakt dat wat uit dan? de nieuwe firmware heeft alleen maar voordelen! Mocht je een "oude" K750/W800 hebben, dan kan je hem gemakkelijk updaten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

willy1986 schreef op woensdag 28 december 2005 @ 17:56:
[...]

Maakt dat wat uit dan? de nieuwe firmware heeft alleen maar voordelen! Mocht je een "oude" K750/W800 hebben, dan kan je hem gemakkelijk updaten :)
Weet ik, ik wil juist die firmware :D Anders moet ik weer updaten enzo... hou ik niet echt van als je van die verhalen leest dat de telefoon niet meer aangaat enzo :?

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy1986
  • Niet online
Dennahz schreef op woensdag 28 december 2005 @ 17:59:
[...]
Weet ik, ik wil juist die firmware :D Anders moet ik weer updaten enzo... hou ik niet echt van als je van die verhalen leest dat de telefoon niet meer aangaat enzo :?
:z
Updaten gaat 99% goed! Helaas lees je vaak alleen de negatieve verhalen die gepost worden... ga na dat ook veel unregistered users meelezen en zich niet gaan aanmelden om hun positieve ervaringen te posten.
Het nieuwe update programma wat SE laatst heeft gelanceerd werkt prima gewoon. Als je de instructies precies opvolgt kan er niets fout gaan.
Ik snap wel jou punt, maar we zijn toch twiekeurrrs? Of nie dan? O-)

[ Voor 13% gewijzigd door willy1986 op 28-12-2005 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bestaat er een programmatje voor de K750i om deze als remote control (IR dan) te gebruiken?

zodat je er bv. radio en tv mee kan bedienen?

khad dergelijke programmatjes reeds gezien voor pda,nokia enz...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jesse schreef op woensdag 28 december 2005 @ 16:05:
@RizzleR vraag 1: Ik heb er al die tijd dat ik deze topics mee lees nog niemand over gehoord, ik ben bang dat je het met recente windows versie voor niet-servers moet proberen.

Vraag 2: Ik zie de memorystick ook niet als het kapje ervoor zit. Kan je iets duidelijker zijn over het hoe en wanneer. Stel dat je bij je camera "Opslaan in" kiest, kan je dan je ms selecteren? (Of simpeler nog, schuif de lenscover eens een keer open met en zonder de ms erin. Is er verschil in een mogelijke melding die je krijgt?)
errug raar hij ziet hem nu ineens wel? edit: oh als ie in je pc hangt heb je een extra station en is hij dus niet toegankelijk op de telefoon.

maar bij formateren in telefoon vraagt ie om een lock code?
maar heb nooit een code ingevoerd?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2005 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Martino
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09 12:11

El Martino

Zo niet, dan toch.

Verwijderd schreef op woensdag 28 december 2005 @ 18:43:
Bestaat er een programmatje voor de K750i om deze als remote control (IR dan) te gebruiken?

Is helaas niet mogelijk, het IR signaal is veel te zwak hiervoor. Je moet dan zo dicht bij je versterker zitten dat je het dan met de hand kunt doen ;)

"To make a bad day worse, spend it wishing for the impossible", Calvin (Calvin & Hobbes)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C4Vette
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-07-2021
Is het iemand al eens opgevallen dat als je in het telefoonboek een nummer kiest maar je wacht met bellen (omdat er bv net een agent op zoek is naar mensen die niet handsfree bellen 8) ) het bellen daarna niet lukt? De verbinding wordt dan wel gemaakt maar je hoort helemaal niets....
Dit was ook al met de originele firmware en ook met de nieuwste op mijn K750i.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ iedereen die dit forum bezoekt:

Ik wil graag aan iedereen mededelen dat ik een super mooie en goeie website heb ontdekt voor Thema's, Achtergronden, Ringtone's en games voor op de K750i of W800i. zeer mooi en alles is gratis.

Je kunt alles gewoon downloaden en dan via de datakabel op je telefoon zetten.

www.myk750.net

of

www.myw800.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 28 december 2005 @ 18:43:

Volgens mij lukt dat niet, zelfs al zit je dichtbij genoeg, omdat er een verschil is in signaal tussen infrarood voor datacommunicatie en infrarood voor AB's. Probeer maar eens een AB te ontvangen op je laptop met IR - gaat niet lukke ;)
haha 3x verschillende antwoorden op één vraag :P

• Aight!
  • Laatst online: 14:31

Aight!

'A toy robot...'

Voor orange gebruikers, hoeveel kost het om je mail te checken op je telefoon?

• Aight!
  • Laatst online: 14:31

Aight!

'A toy robot...'

dog4life schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 11:38:
Hebben jullie er ook zo'n last van dat dat ding (W800 in mijn geval) steeds op de grond valt? Ik heb hem nu 2,5 week, en hij is al 8x ofzo op de grond gevallen, zowel binnen als buiten :(

Met mijn vorige telefoons nauwelijks 'last' van...

De klasgenoot van een vriend van me had namelijk exact hetzelfde, die is opgestuurd omdat ie niet meer aan ging nadat ie teveel gevallen was :o
Heb ik ook last van, hij valt graag snel uit je hand of ligt ie op je kast met de usb kabel in de pc en dan valt ie er ook af.

Verwijderd

Aight! schreef op donderdag 29 december 2005 @ 00:11:
[...]

Heb ik ook last van, hij valt graag snel uit je hand of ligt ie op je kast met de usb kabel in de pc en dan valt ie er ook af.
Jongens, jongens wat een flauwe kul zeg! Hier zit ik als enthousiast K750i gebruiker niet op te wachten! Geef informatie of hou anders je mond. Dit slaat nou werkelijk nergens meer op. Zoals al vaker gezegd ontneemt deze kul mij de moeite om nog vaker naar dit forum te gaan. Zonde van de tijd. Dus kom a.u.b. met iets zinnigs.

• Rio
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09:27

Rio

Ik heb al een boek

Verwijderd schreef op donderdag 29 december 2005 @ 00:17:
[...]

Jongens, jongens wat een flauwe kul zeg! Hier zit ik als enthousiast K750i gebruiker niet op te wachten! Geef informatie of hou anders je mond. Dit slaat nou werkelijk nergens meer op. Zoals al vaker gezegd ontneemt deze kul mij de moeite of nog vaker naar dit forum te gaan. Zonde van de tijd. Dus kom a.u.b. met iets zinnigs.
Mooi gesproken. Topic begint hierdoor langzaam te sterven merk ik.

Verwijderd

Sinds afgelopen weekend ben ik de trotse bezitter van een SE W800i en hij maakt alle verwachtingen waar!

Ik zit daarentegen wel met het volgende probleem:

Na het voltooien van de eerste update via de ud-service, is "Engels" de enige aanwezige taal en kan ik deze nergens meer op "Nederlands" zetten.

Heeft iemand hier misschien een oplossing voor?

Edit: Ps. Eerder aangedragen mogelijkheden werken niet. Is er misschien een taalpakket, oid?

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2005 00:42 ]

• Kobboi
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 25-08 15:38
Bij het afspelen van FM-radio kan ik het volume niet aanpassen. Ik had gedacht dat dat met de +/- toetsen aan de zijkant zou lukken, maar die leiden tot een frequentiesearch. Mis ik ergens een instelling of is het een bug? K750-toestel, firmware R1AA008: (14 december 2005).

PS: Ik zal nog wat moeten werken aan de reproduceerbaarheid van het probleem, want door 'm ff door de speakers te laten komen lijkt het probleem verdwenen.

[ Voor 23% gewijzigd door Kobboi op 29-12-2005 01:14 ]

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Verwijderd schreef op donderdag 29 december 2005 @ 00:33:
Sinds afgelopen weekend ben ik de trotse bezitter van een SE W800i en hij maakt alle verwachtingen waar!

Ik zit daarentegen wel met het volgende probleem:

Na het voltooien van de eerste update via de ud-service, is "Engels" de enige aanwezige taal en kan ik deze nergens meer op "Nederlands" zetten.

Heeft iemand hier misschien een oplossing voor?

Edit: Ps. Eerder aangedragen mogelijkheden werken niet. Is er misschien een taalpakket, oid?
Te weinig vrij geheugen op je telefoon is het probleem....

Wat geheugen vrij maken dus....

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Verwijderd

Hoi, ik ben momenteel aan het twijfelen tussen een W800 en een K750. De voor- en nadelen van elk toestel tov elkaar spreken niet voor zich, heb ik zo de indruk. Kan iemand me iets meer zeggen over de verschillen tussen de 2 en de voor- en nadelen van elk toestel? Dat mag gaan van opstarttijden tot eventuele haperingetjes in de menu's...

Of zou ik toch beter op de W900 wachten? :/

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2005 05:43 ]

• Big-R
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 03-07 13:50
Klik, ik heb ze alle 3 erin staan...

Verder is het alleen het uiterlijk wat verschilt, dus ga na wat jezelf mooier vind ;)

Greetz Big-R

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 29 december 2005 @ 05:41:
Hoi, ik ben momenteel aan het twijfelen tussen een W800 en een K750. De voor- en nadelen van elk toestel tov elkaar spreken niet voor zich, heb ik zo de indruk. Kan iemand me iets meer zeggen over de verschillen tussen de 2 en de voor- en nadelen van elk toestel? Dat mag gaan van opstarttijden tot eventuele haperingetjes in de menu's...

Of zou ik toch beter op de W900 wachten? :/
Eigenlijk zijn de W800i en K750 voor 97% identiek aan elkaar. Wat anders is, is natuurlijk het uiterlijk (zowel ban buiten als van binnen (menu's, mediaplayer, ed)), verder heeft de W800i een flightmodus en wordt ie geleverd met een memstick van 512MB samen met goede oortjes.
Qua firmware scheelt het echt niet veel; problemen met de K750 komen ook voor bij de W800i.
De W900I zou ik nemen moest je meer belang hechten aan mediaplayer en fotocamera en de gsm van minder belang is. Vergeet ook niet dat er bij de W900I er erg trage overdracht is naar het intern geheugen!
Veel succes met je keuze!

• sjolmers
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-06 17:05

sjolmers

het leven is té kort, geniet!

Kobboi schreef op donderdag 29 december 2005 @ 01:11:
Bij het afspelen van FM-radio kan ik het volume niet aanpassen. Ik had gedacht dat dat met de +/- toetsen aan de zijkant zou lukken, maar die leiden tot een frequentiesearch. Mis ik ergens een instelling of is het een bug? K750-toestel, firmware R1AA008: (14 december 2005).

PS: Ik zal nog wat moeten werken aan de reproduceerbaarheid van het probleem, want door 'm ff door de speakers te laten komen lijkt het probleem verdwenen.
lang drukken en kort drukken op de +/- knoppen hebben verschillende functies....zie ook startpost!

adr opleidingen en meer adr opleidingen

• _FlasH_
  • Laatst online: 07-09 14:29
Duh... Wat een non-antwoord.
Er staat alleen wijziging van de bluetooth. Niet of dit werkt met de Ergenic headset.
Ontopic, ik heb toch maar de 750i geupdate met de tool. Is prima gegaan, heb nu de firmware van 14 december er op staan. Echter nog geen succes met mijn headset.

Heb maar een klacht bij SE ingediend. M.i. hoort het gewoon te werken.

• kleefding
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-09 15:35
Ik heb net mijn w800i (orange lock) bijgewerkt naar de 008 firmware en heb eindelijk alles weer nederlands :)

Verwijderd

hi guy's,
ik heb een raar probleem met mijn w800i:
een paar dagen geleden is mijn gsm gecrashed en kon ik alleen nog maar engels als tel taal instellen. na een master reset en een software update(site ericsson) r1aa008 kon ik weer nl als tel taal kiezen maar mijn t9 kan nu alleen nog maar in het engels en bij invoertaal instelling kan ik ook geen andere taal kiezen.
ik heb s&e gebeld en die weten het ook niet, die zeggen gewoon opsturen voor repratie!! ik kan mijn tel niet zolang missen. iemand een suggestie??
help help
alvast bedankt

• Dennahz

Dennahz

Verwijderd schreef op donderdag 29 december 2005 @ 13:02:
hi guy's,
ik heb een raar probleem met mijn w800i:
een paar dagen geleden is mijn gsm gecrashed en kon ik alleen nog maar engels als tel taal instellen. na een master reset en een software update(site ericsson) r1aa008 kon ik weer nl als tel taal kiezen maar mijn t9 kan nu alleen nog maar in het engels en bij invoertaal instelling kan ik ook geen andere taal kiezen.
ik heb s&e gebeld en die weten het ook niet, die zeggen gewoon opsturen voor repratie!! ik kan mijn tel niet zolang missen. iemand een suggestie??
help help
alvast bedankt
Ginz schreef op donderdag 29 december 2005 @ 01:37:
[...]

Te weinig vrij geheugen op je telefoon is het probleem....

Wat geheugen vrij maken dus....
Probeer dat eens dan :)

Twitter

Verwijderd

ok bedankt :) Denk dat ik de W800 haal.

Verwijderd

gr... gaat hier nog steeds niet erg goed

kan pc suite niet installen..
dus ben afhankelijke van disc2phone om mp3s over te gooien
maar hij transferred alles volledig zit dus net een uur te wachten maar ik krijg alleen maar lege folders
direct naar extra diskettestation kopieeren lukt ook niet.
zijn er andere tooltjes om mp3 naar memcard te gooien?

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

_FlasH_ schreef op donderdag 29 december 2005 @ 12:10:
[...]

Duh... Wat een non-antwoord.
Er staat alleen wijziging van de bluetooth. Niet of dit werkt met de Ergenic headset.
Ontopic, ik heb toch maar de 750i geupdate met de tool. Is prima gegaan, heb nu de firmware van 14 december er op staan. Echter nog geen succes met mijn headset.

Heb maar een klacht bij SE ingediend. M.i. hoort het gewoon te werken.
Het kan de headset zelf ook nog zijn natuurlijk :P
Heb je hem al eens gepaired met je pc (als daar tenminste BT op zit) of met een andere foon?
Ik heb tot nu toe met de Ergenic headset een probleem gezien met de K750i en de W800i.
De BT versie van de Ergenic is 1.1, best wel oud en minder gangbaar eigenlijk :/
Mijn simpele BT22D headset heeft versie 1.2 :z

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Verwijderd

Op dit moment probeer ik de software van mijn w800i te updaten maar het wil niet echt lukken. Ik volg de stappen precies zoals ze beschreven zijn maar dat wil niet werken. Misschien dat ik de Speciale Update Service USB Driver verkeerd heb geïnstalleerd. Waar moet ik die 2 bestandjes installeren?
Als ik trouwens de usb-kabel aansluit (en de C toets ingedrukt houd) gaat de telefoon aan en krijg ik een windows wizzard. Leverd dat misschien ook een probleem op?

• Jesse
Verwijderd schreef op donderdag 29 december 2005 @ 13:50:
Op dit moment probeer ik de software van mijn w800i te updaten maar het wil niet echt lukken. Ik volg de stappen precies zoals ze beschreven zijn maar dat wil niet werken. Misschien dat ik de Speciale Update Service USB Driver verkeerd heb geïnstalleerd. Waar moet ik die 2 bestandjes installeren?
Als ik trouwens de usb-kabel aansluit (en de C toets ingedrukt houd) gaat de telefoon aan en krijg ik een windows wizzard. Leverd dat misschien ook een probleem op?
Wat dacht je ervan om die windows wizard te volgen en em te laten zoeken in de map waar jij die update drivers hebt geinstalleerd? Wat voor stappen volg je eigenlijk en hoe dacht jij die driver te moeten installeren?

Verwijderd

Wat dacht je ervan om die windows wizard te volgen en em te laten zoeken in de map waar jij die update drivers hebt geinstalleerd? Wat voor stappen volg je eigenlijk en hoe dacht jij die driver te moeten installeren?
Euh. Die wizzard was meende ik voor de externe modem. Na nog eens goed gelezen te hebben wat voor mensen moeilijk schijnt te zijn :P was dat voor de USB. Nu doet hij het dus wel. Maar toch bedankt voor de reactie.

• Strider
  • Laatst online: 12-09 11:01
Ik heb net mijn telefoon geupated, dit moet er komen staan:

R 1AA008
prgCXC125952_EU_1_CL
R 1AA008

Softwareversies voor
LCD- scherm
Hoofdscherm
Huidig: 0

Camera SWversie
Camera
Huidig: 4.5

Softwareversies voor ITP
CXC 125 932 R1A038

Aanpassing
CDA 102338/48 R11A
cxc 125953 R1AA008
EUROPE_3

Content versie
PA19

Dat staat er ook, op
Softwareversies voor ITP
CXC 125 932 R1A038
dit na

Dit staat er, maakt dit iets uit of?

CXC 125 932 R1E

BlaBlaBla

• Jesse
@Strider: Hoezo "zou dat er moeten staan"? Bij mij staat er ook CXC 125 932 R1E.
De tweede regel en de regel onder aanpassing wijken bij mij ook af met wat er volgens jou zou moeten komen staan.

Edit voor de volledigheid dan maar ff de mijne:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
R1AA008
prgCXC1250092_EU_1_C
A R1AA008

Softwareversies voor
LCD-scherm
Hoofdscherm
Huidig: 0

Camera SWversie
Camera
Huidig: 4.5

Softwareversies voor
ITP
CXC 125 932 R1E

Aanpassing
CDA102425/ 17 RZA
cxc1250093 R1AA008
EUROPE_3

Content versie
PA11

[ Voor 62% gewijzigd door Jesse op 29-12-2005 16:50 ]

• NielsHarley
  • Laatst online: 11:23
een vraagje ik heb een K750 en heb een paar lange mp3's op mijn telefoon staan. Ik zoek eigenlijk iets om in mp3's voor uit te spoelen. Volgens mij kan dit niet met die mediaplayer die op de K750 zit. is hier een oplossing voor?

Mijn broertje heeft een W800 en daarop kan het volgens mij wel. Die Walkman functie is echt ideaal die daarop zit.

• SURFivor
  • Niet online
ik kan nog steeds niet de firmware van de w800i updaten. bij het updaten springt de telefoon elke keer weer aan op het moment dat ik de telefoon aan de computer plug.

zojuist kreeg ik een hele rits wizards om stuurprogramma's te installeren, maar bij alles krijg ik de melding dat er geen gevens over het stuurprogramma aanwezig zijn. ik begrijp er niks meer van...

is er nou echt geen walkthrough die precies beschrijft hoe je alsnog je telefoon kunt updaten cq. uitlegt hoe je die drivers juist installeert? waar installeer je het bestand EPIUSB.inf nou?

[ Voor 24% gewijzigd door SURFivor op 29-12-2005 16:35 ]

Verwijderd

weet iemand hoe ik die midlets kan verwijderen. want sommige gebruik ik gewoon nooit. ik kan de functie verwijderen niet gebruiken omdat ze gelocked zijn ofzo er staat een sleutel voor. terwijl een vriend van mij met dezelfde telefoon wel gewoon die standaard midlets kan verwijderen :S weet iemand hier een oplossing voor?

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2005 16:23 ]

• Erasmo
  • Niet online

Erasmo

Laadpaaljager

Dennahz schreef op woensdag 28 december 2005 @ 12:08:
Mijn status staat onderhand gewoon op goedgekeurd hoor. Misschien moet je even bellen?

• willy1986
  • Niet online
NielsHarley schreef op donderdag 29 december 2005 @ 16:01:
een vraagje ik heb een K750 en heb een paar lange mp3's op mijn telefoon staan. Ik zoek eigenlijk iets om in mp3's voor uit te spoelen. Volgens mij kan dit niet met die mediaplayer die op de K750 zit. is hier een oplossing voor?

Mijn broertje heeft een W800 en daarop kan het volgens mij wel. Die Walkman functie is echt ideaal die daarop zit.
mediaplayer > joystick naar rechts ( en dat zo enkele seconden houden... )
SURFivor schreef op donderdag 29 december 2005 @ 16:13:
ik kan nog steeds niet de firmware van de w800i updaten. bij het updaten springt de telefoon elke keer weer aan op het moment dat ik de telefoon aan de computer plug.

zojuist kreeg ik een hele rits wizards om stuurprogramma's te installeren, maar bij alles krijg ik de melding dat er geen gevens over het stuurprogramma aanwezig zijn. ik begrijp er niks meer van...

is er nou echt geen walkthrough die precies beschrijft hoe je alsnog je telefoon kunt updaten cq. uitlegt hoe je die drivers juist installeert? waar installeer je het bestand EPIUSB.inf nou?
download dit> uitpakken in een map (bv: C:/driver k750)
telefoon uitzetten > C in drukken en ingedrukt houden > aankoppelen > een install wizard start op en die volgen. wanneer hij vraagt of je zelf een locatie wil invoeren .. selecteer bovengenoemende map...
Daarnaast natuurlijk de PC suite en Update Service programma downloaden en installeren.
Verwijderd schreef op donderdag 29 december 2005 @ 16:20:
weet iemand hoe ik die midlets kan verwijderen. want sommige gebruik ik gewoon nooit. ik kan de functie verwijderen niet gebruiken omdat ze gelocked zijn ofzo er staat een sleutel voor. terwijl een vriend van mij met dezelfde telefoon wel gewoon die standaard midlets kan verwijderen :S weet iemand hier een oplossing voor?
Ik kan Aero Mission 3D en PuzzleSlider wel verwijderen... terwijl ik bij Super Real tennis een foutmelding krijg : "Kan niet worden verwijderd, beveiligd bestand" Maar ach waar maak je je druk om? Hij is maar 240kB groot :z

[ Voor 70% gewijzigd door willy1986 op 29-12-2005 16:53 ]

Verwijderd

SURFivor schreef op donderdag 29 december 2005 @ 16:13:

Als je zo'n wizard krijgt moet je de optie kiezen waarbij je zelf kan bepalen welke driver geinstalleerd moet worden. Nu kan je de drivers aangeven die je gedownload hebt en dan zal het moeten werken

• SURFivor
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 29 december 2005 @ 16:47:
Als je zo'n wizard krijgt moet je de optie kiezen waarbij je zelf kan bepalen welke driver geinstalleerd moet worden. Nu kan je de drivers aangeven die je gedownload hebt en dan zal het moeten werken
die wizard krijg ik niet meer als ik de foon aansluit.

kan ik niet in apparaatbeheer iets veranderen?

• willy1986
  • Niet online
SURFivor schreef op donderdag 29 december 2005 @ 16:52:
[...]

die wizard krijg ik niet meer als ik de foon aansluit.

kan ik niet in apparaatbeheer iets veranderen?
>> Verwijderd in "Het Grote SonyEricsson W800, K750 en D75..."

@ mad_boy1986: Heb je mijn email gelezen?

[ Voor 41% gewijzigd door willy1986 op 29-12-2005 17:21 ]

• Dennahz

Dennahz

Ik hoop dat ik hem morgen binnen heb ... kan niet wachten man :p

Status is gewijzigd dat KPN het abo goedgekeurd heeft... dus dan kunnen ze hem op de post doen toch ? :)

Je betaald pas vanaf de nieuwe maand zeker :? Ga geen 9,50 voor deze maand betalen want dat is nog maar 1 dag dan :+

[ Voor 26% gewijzigd door Dennahz op 29-12-2005 17:11 ]

Twitter

Verwijderd

Bij problemen gewoon dit doen:

1. Verwijder 'Sony Ericsson Update Service' volledig. (Uninstall en map 'Update Service' verwijderen.)
2. Surf naar 'http://www.sonyericsson.com/'
3. Klik op 'Europa' (links) en kies 'België (NL)' of 'Nederland'.
4. Klik op de tab 'Ondersteuning'
5. Onder 'Software en instelling' klik je op 'Sony Ericsson Update Service'
6. Download.
7. Installeer.
8. Openen, indien servers bezet zijn (foutmelding) opnieuw openen.
9. Taal kiezen en wachten tot de wizard verschijnt.
10. Volg de stappen van de wizard nauwkeurig.

In deze nieuwe versie zitten de USB drivers vanzelf dus hoef je niets zelf te doen.

Wil de TS dus even zo vriendelijk zijn de link naar SEUS aan te passen
http://www.sonyericsson.c...eService_Inst_2.2.11b.exe

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2005 17:14 ]

• Jesse
Dennahz schreef op donderdag 29 december 2005 @ 17:10:

Status is gewijzigd dat KPN het abo goedgekeurd heeft... dus dan kunnen ze hem op de post doen toch ? :)

Je betaald pas vanaf de nieuwe maand zeker :? Ga geen 9,50 voor deze maand betalen want dat is nog maar 1 dag dan :+
De maand van je abbo hoeft niet per se op de eerste van een maand te beginnen oid. :z

Edit: @LookUp: Volgens mij staat er in de TS alleen een iets oudere versie van dezelfde update service :? http://www.sonyericsson.c...teService_Inst_2.2.10.exe
Wil je de ts-er bereiken dan kan je hem het beste even mailen. Een algemene link naar de SE pagina waar je de US kan downen zou btw het beste zijn.

[ Voor 31% gewijzigd door Jesse op 29-12-2005 17:53 ]

• robski05
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10-08 08:48

En als het wel op de eerste ingaat, dan betaal je gewoon 1/31ste van je abbo :)

Verwijderd

Hey mensen,

Ik heb m'n telefoon ge-update met de nieuwste firmware, en heb nu alleen twee probleempjes erbij.
Niet echt grote problemen, maar toch vroeg ik me af of anderen hier ook last van hebben, ik heb het in ieder geval nog niet voorbij zien komen in het topic.

1. Als ik een foto wil maken, en de sluiterknop half indruk, hoor je het (nieuwe) pieptoontje dat ie gefocus´d is. Maar als ik dan de sluiterknop verder indruk, verdwijnt het groene ´focus´venster, en maakt ie gewoon geen foto. Dit gebeurt zo´n 1 op de 5 keer dat ik een foto wil maken, en had hiervoor met andere firmware geen last ervan.

2. Als ik panorama foto´s bekijk, kan ik niet meer inzoomen. Dit vind ik erg jammer aangezien je ingezoomde panorama´s juist het beste beeld van de omgeving krijgt wat je op de foto gezet hebt.

Hebben meer mensen hier last van, Zo ja, heeft iemand het op kunnen lossen, of wordt het weer wachten op de nieuwe firmware?

Voor de rest heb ik geen problemen, en loopt alles iets sneller als m'n vorige firmware (R1AA :) ) en de video/foto kwaliteit is ook niet afgenomen volgens mij.

• jeroenzelle
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-09 13:06
Zoals hierboven gezegd... er is een nieuwe update voor SEUS.

Linkje naar software:

Verwijderd

ik had gisteren die update gedaan maar hij bleef script errors geven, ik heb hem nu via davinciteam geupdate, dat werkte goed, kosten me wel 10E maar dat werkt tenminste goed,

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Mooi hoor ;)

Afbeeldingslocatie: http://home.versatel.nl/speedy-andre/touch1.jpg

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

• Arie-Kanarie
  • Laatst online: 21-06 13:40

Arie-Kanarie

Een keer wat anders

Verwijderd schreef op donderdag 29 december 2005 @ 18:54:
Hey mensen,

Ik heb m'n telefoon ge-update met de nieuwste firmware, en heb nu alleen twee probleempjes erbij.
Niet echt grote problemen, maar toch vroeg ik me af of anderen hier ook last van hebben, ik heb het in ieder geval nog niet voorbij zien komen in het topic.

1. Als ik een foto wil maken, en de sluiterknop half indruk, hoor je het (nieuwe) pieptoontje dat ie gefocus´d is. Maar als ik dan de sluiterknop verder indruk, verdwijnt het groene ´focus´venster, en maakt ie gewoon geen foto. Dit gebeurt zo´n 1 op de 5 keer dat ik een foto wil maken, en had hiervoor met andere firmware geen last ervan.

2. Als ik panorama foto´s bekijk, kan ik niet meer inzoomen. Dit vind ik erg jammer aangezien je ingezoomde panorama´s juist het beste beeld van de omgeving krijgt wat je op de foto gezet hebt.

Hebben meer mensen hier last van, Zo ja, heeft iemand het op kunnen lossen, of wordt het weer wachten op de nieuwe firmware?

Voor de rest heb ik geen problemen, en loopt alles iets sneller als m'n vorige firmware (R1AA :) ) en de video/foto kwaliteit is ook niet afgenomen volgens mij.
Probleem 2 heb ik ook... Waarom doet men zoiets?? Kom met een lekke band bij de garage, gaan ze die fixen kom je thuis blijkt er ineens ook een begrenzer op te zitten...
Volgens mij kennen ze bij SE de kreet "blijf er met je poten af als het werkt" niet. Kan me niet voorstellen dat iemand problemen met inzoomen op panoramafoto's kan hebben...
Kan er met mn kop nog steeds niet bij dat nieuwe firmware-releases bestaande (goed werkende) functionaliteiten uitschakelen/slopen... Zoiets wordt toch getest. SE gaat toch al wat langer mee, nooit gedacht zo'n volwassen bedrijf, zulke rare fouten maakte, maar goed tot zover mijn "beklag" ;)

Verder werkt de nieuwste firmware wel goed hier en de telefoon ook. Vind het nog steeds een ideaal ding, altijd muziek en fototoestel bij de hand.
Verwijderd schreef op donderdag 29 december 2005 @ 19:40:
ik had gisteren die update gedaan maar hij bleef script errors geven, ik heb hem nu via davinciteam geupdate, dat werkte goed, kosten me wel 10E maar dat werkt tenminste goed,
Naast 10E waarschijnlijk ook je garantie als SE het merkt... Maar goed als het maar werkt dat is het belangrijkste... toch? ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Arie-Kanarie op 29-12-2005 19:44 ]

Software ontwikkelen in de Achterhoek voor leuke klanten door heel Nederland? Klik hier

• Oyster
  • Niet online

Oyster

Prince

Nou ik krijg die update er echt niet op. Waneer er gevraagd wordt de "C" toets in te drukken en daarna de USB kabel aan te sluiten gebeurd er totaal niets. Ik heb wel de "speciale" USB drivers installed dmv rechtermuisknop -> installeren, of moeten deze anders installed worden? Ik heb echt geen idee waarom het niet werkt. :?

• Jesse
Xander2000 schreef op donderdag 29 december 2005 @ 21:08:
Nou ik krijg die update er echt niet op. Waneer er gevraagd wordt de "C" toets in te drukken en daarna de USB kabel aan te sluiten gebeurd er totaal niets. Ik heb wel de "speciale" USB drivers installed dmv rechtermuisknop -> installeren, of moeten deze anders installed worden? Ik heb echt geen idee waarom het niet werkt. :?
En op deze manier: Verwijderd in "Het Grote SonyEricsson W800, K750 en D75..."?

[ Voor 5% gewijzigd door Jesse op 29-12-2005 21:19 ]

• Oyster
  • Niet online

Oyster

Prince

• Roodey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12-09 18:09
iemand enig idee hoe ik in kan stellen dat ik niet elke nadat ik mijn telefoon uit en daarna weer aan doe weer mijn smsinstellingen hoef in te stellen?

bvd.

• Jesse
Xander2000 schreef op donderdag 29 december 2005 @ 21:48:
[...]
Nee, helaas ook die manier werkt niet.
Dan zou ik mooi bij een SESP langs gaan en em daar laten updaten.

• Erasmo
  • Niet online

Erasmo

Laadpaaljager

Whoohoo! Die van mij is al onderweg naar mij! 8) En ik maar vrezen door die verhalen over slechte levering... :P

• Floppie
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 13:12

Mijn verbruikskosten was afgelopen maand van 8-11 tot 06-12

[ Voor 6% gewijzigd door Floppie op 29-12-2005 23:10 ]

Verwijderd

Xander2000 schreef op donderdag 29 december 2005 @ 21:48:
[...]

Nee, helaas ook die manier werkt niet.
1. Kopiëer het USB drivers bestand (EPIUSB.SYS geloof ik) naar C:\WINDOWS\System32\drivers
2. Ga terug naar de wizard
3. Laad de telefoon volledig op
4. Zet de telefoon uit
5. Houd C ingedrukt en wacht een seconde
6. Sluit de USB kabel aan en laat C niet los

Of je moet eens die EPIUSB.SYS verwijderen...
Verwijderd schreef op donderdag 29 december 2005 @ 19:40:
Weet iemand wanneer de garantie eigenlijk verloopt?

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2005 23:31 ]

• Oyster
  • Niet online

Oyster

Prince

Bedankt voor jullie hulp, maar het mag niets baten. Ik volg de procedure exact op. Zodra ik de "C" ingedrukt houdt en de USB kabel inplug vraagt Windows mij welke actie het moet ondernemen. (Bestanden laten zien bijvoorbeeld) Het update programma reageert helemaal nergens op. :?

- Ik heb de tel al compleet gerest.
- De oude update service werkt ook niet

[ Voor 16% gewijzigd door Oyster op 29-12-2005 23:52 ]

Verwijderd

Op IA is er nu een AC voor K750i/W800i accesoires.

Klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb even door zitten bladeren door alle delen van dit topic... maar het zijn er te veel :P

Ik heb ook al gegoogled maar helaas zonder veel resultaat.

Mijn vraag is eigenlijk of het al ( of in de toekomst ? ) mogelijk zal zijn om via mijn bluetooth headset muziek van mijn w800i te beluisteren ( dit gebeurt d.m.v het A2DP profiel heb ik gelezen? )

Is er een manier om dit firemwarematig ( nu of in de toekomst? ik werd niet veel wijzer van de SE site zelf ) dit te kunnen doen?

Nogmaals.. als dit eerder is gevraagd..dan spijt het me.. maar de search functie van got zelf bracht me ook niet veel op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hi guy's,
nee (dennahz) het is niet een geheugen probleem want ik heb nog 31 mb interne gsm geheugen vrij.
ben ik dan de enige pechvogel met dit probleem (geen nl t9)??
verder nog suggesties mensen?? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy1986
  • Niet online
:9~

Zie ik het nou goed? in wit/grijs-zwart kleurcombi? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesse
Xander2000 schreef op donderdag 29 december 2005 @ 23:50:
Bedankt voor jullie hulp, maar het mag niets baten. Ik volg de procedure exact op. Zodra ik de "C" ingedrukt houdt en de USB kabel inplug vraagt Windows mij welke actie het moet ondernemen. (Bestanden laten zien bijvoorbeeld) Het update programma reageert helemaal nergens op. :?

- Ik heb de tel al compleet gerest.
- De oude update service werkt ook niet
Dat aansluiten met c ingedrukt moet wel terwijl je de telefoon uit hebt staan he! Mocht het dan niet werken dan heb denk ik toch de drivers verkeerd geinstalleerd.

Mocht je dat steeds al doen dan heb ik niets gezegt.

[ Voor 12% gewijzigd door Jesse op 30-12-2005 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Verwijderd schreef op donderdag 29 december 2005 @ 17:14:

In deze nieuwe versie zitten de USB drivers vanzelf dus hoef je niets zelf te doen.

Wil de TS dus even zo vriendelijk zijn de link naar SEUS aan te passen
Done (Ik ben de TS'er misschien wel niet, maar ik heb het wel aangepast)
Verwijderd schreef op donderdag 29 december 2005 @ 23:30:
[...]
Weet iemand wanneer de garantie eigenlijk verloopt?
Officieel?

Nadat je er mee gegooid heb, er vloeistof in het toestel gekomen is, het toestel gevallen is, je het toestel geopend heb (met schroevendraaier), je er andere firmware ingeflashed heb, je het toestel met niet_originele accessoires gebruikt heb, hij ouder is dan 2 jaar, etc... etc... etc...

In de praktijk?

Valt, stoot en waterschade. En als het toestel ouder is dan 2 jaar. Alle andere dingen, zoals flashen en gebruik van andere accessoires merken ze niks van.
Verwijderd schreef op donderdag 29 december 2005 @ 23:57:
Op IA is er nu een AC voor K750i/W800i accesoires.

Klik hier
Leuk...

* Ginz hoopt op mooie prijzen...

Als de IA/AC van jou is/jij meewerk, dan kan je `m misschien beter in je signature zetten. Dan maak je daar mooi reclame voor. En dat mag ook. Steeds vermelden in je post mag weer niet (afentoe is natuurlijk geen probleem)
Verwijderd schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 00:19:
Ik heb even door zitten bladeren door alle delen van dit topic... maar het zijn er te veel :P

Ik heb ook al gegoogled maar helaas zonder veel resultaat.

Mijn vraag is eigenlijk of het al ( of in de toekomst ? ) mogelijk zal zijn om via mijn bluetooth headset muziek van mijn w800i te beluisteren ( dit gebeurt d.m.v het A2DP profiel heb ik gelezen? )

Is er een manier om dit firemwarematig ( nu of in de toekomst? ik werd niet veel wijzer van de SE site zelf ) dit te kunnen doen?

Nogmaals.. als dit eerder is gevraagd..dan spijt het me.. maar de search functie van got zelf bracht me ook niet veel op
A2DP = Stereo Audio gateway profiel

Om muziek te beluisteren heb je een aparaat (computer, boxen of koptelefoon) nodig die het audio gateway profiel ondersteund. Als dit het gewonen profiel is, dan kan je vanaf het toestel in mono kwaliteit je muziek overstreamen naar het andere apparaat. Tevens bieden de meeste Bluetooth headsets geen audio gateway porofiel, maar alleen Headset en handsfree profiel aan. Dus zelfs je muziek mono overstreamen gaat bij de meest (normale) bluetooth headset niet.

Als je het geluid in stereo kwaliteit over wil streamen, dan heeft zowel je K750/W800 als de afspeler (computer, boxen of koptelefoon) het A2DP profiel nodig.
Helaas hebben zowel de K750 als de W800, in tegenstelling tot wat mij verteld is op de CeBIT in maart van dit jaar door een SonyEricsson medewerker, beide toestellen niet de beschikking over A2DP

Helaas dus geen stereo muziek draadloos beluisteren, maar slechts mono
Verwijderd schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 02:14:
hi guy's,
nee (dennahz) het is niet een geheugen probleem want ik heb nog 31 mb interne gsm geheugen vrij.
ben ik dan de enige pechvogel met dit probleem (geen nl t9)??
verder nog suggesties mensen?? 8)7
Als je echt genoeg geheugen vrij heb op het toestel (dus niet op de MemoryStick) dan moet je het gewoon nog een keer proberen. Lukt het na meerder keren nog niet, ga dan naar een SESP

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

Ahhh... telefoon was er vanmiddag, maar was niemand thuis :( (Was zelf onderweg naar Nederland)... zal proberen of ik hem vanavond nog op kan halen op het postkantoor anders morgen pas :( Hoelaat geven ze die pakketten normaal af :? Rond 17u zeker? :)

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-02-2024
Dennahz schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 16:31:
Ahhh... telefoon was er vanmiddag, maar was niemand thuis :( (Was zelf onderweg naar Nederland)... zal proberen of ik hem vanavond nog op kan halen op het postkantoor anders morgen pas :( Hoelaat geven ze die pakketten normaal af :? Rond 17u zeker? :)
Komen ze niet rond 19.00 uur nog een keer? Zo gaat dat hier tenminste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Euc-
  • Laatst online: 05-03-2013
Ik krijg bij het updaten nog altijd Error while executing script, please try again. Ik heb mijn telefoon geheugen al leeggehaald. Iemand nog ideeen?

Ik heb een k750i btw

[ Voor 8% gewijzigd door Euc- op 30-12-2005 17:03 ]

Heuj!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackiE1982
  • Laatst online: 10-09 19:42
Weet iemand een programma om jar bestanden te testen op je pc ipv op je gsm???
Als je veel spellen/programma's hebt, is alles testen op je gsm niet erg makkelijk en snel!!! 8)

Leeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

Ik gebruik de Midp2exe emulator.>> http://www.popularshareware.com/Midp2Exe-download-14438.html

Werkt prima zolang je midlet geen internet nodig heeft :)

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackiE1982
  • Laatst online: 10-09 19:42
Dennahz schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 18:54:
Ik gebruik de Midp2exe emulator.>> http://www.popularshareware.com/Midp2Exe-download-14438.html

Werkt prima zolang je midlet geen internet nodig heeft :)
Bij mij werkt het niet...

Leeg

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.