Het Grote SonyEricsson W800, K750 en D750 topic - Deel 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.506 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouter3
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Tip voor degenen die die oordopjes hpm70 niet goed in hun oor kunnen krijgen, of waarbij ze niet goed blijven zitten:

Trek aan de bovenkant van je oor met je hand, zodat je het dopje er met je andere hand (wijsvinger) kan indoen. Op deze manier gaan de dopjes prima erin en sluiten zo goed af.

Het is bij mij de enige manier die werkt, anders zitten ze bij mij ook niet lekker. Nu kan ik ze wel uren inhouden, zonder dat ik er iets van voel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dano_nl
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-05 21:27

dano_nl

Meh

Jesse schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 13:24:
[...]

Wedervraag: Wat heb je zelf al geprobeerd :P

offtopic:
Meer > nieuwe map, is et op de foon. Werkt in ieder gaval in de map overig.
hm was een beetje angstig geworden door alle foute zaken in dit topic, wat er fout kon gaan. Maar ik bedoelde dus op de pc een map in mp3 op de MS maken, kan de mediaplayer dit lezen, maar ik ga maar gewoon proberen dus:) bedankt iig

weet iemand wtf dit is trouwens:

http://dano.nl.nu/sshots/screenteken.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door dano_nl op 23-12-2005 17:55 ]

Meh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwxkil
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-03 22:45

gwxkil

|::::...

Ben vandaag bij een SESP geweest in Hoogvliet (HQC Business Center), en ook daar kregen ze het niet voor elkaar om mijn w800i naar R1NAA008 te updaten. Persoon daar dacht dat de SE update service storing had ofzo, en moest volgende week maar terug komen. Volgens die kerel maakt het niet uit dat ik mijn foon heb laten unlocken.

Ik naar de Orangeshop waar het toestel vandaan komt (was toch beetje huiverig omdat ie unlocked is) en ook daar krijgen ze het niet voor elkaar om te updaten, op hun lokale update apparatuur. Error: no compatible service, terwijl met een andere w800 updaten geen probleem gaf. (het unlocked verhaal verzwegen, werd ook niet naar gevraagd >:) )

Heb nu toestel door hun laten opsturen naar Dynafix (?), omdat ik toch vroeg of laat wil updaten (2 jarig contact...) maar ben bang dat ze zeggen dat ik nergens recht meer op heb omdat het ding unlocked is...

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

low_n_slow schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 15:31:
weet iemand een goed programma waarmee je je smsjes op je pc kan opslaan?
Float werkt niet bij mij met de laatste firmware...
Float wil bij mij ook niet meer werken, gebruik nu MyPhoneExplorer voor het opslaan van mijn sms en phonebook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het blijft soms tobben met het updaten van de firmware van de K750i. In augustus de firmware ook al bijgewerkt en dat koste toen ook al wat kunst en vliegwerk. Nu na veel mislukte pogingen toch de nieuwste firmware in de telefoon gekregen.
tips:
Laatste flashplayer geïnstalleerd (weet niet zeker of dit van belang is).
en na zo'n 10 mislukte pogingen de telefoon op een andere USB poort aangesloten.
Windows (XP) wil dan de driver voor de USB-flash drive opnieuw installeren. Deze vers gedownload en geinstalleerd.
en daarna werkte het updaten :)
succes, Klaas.
NB: de aanhouder wint!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online
dano_nl schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 17:08:
[...]

hm was een beetje angstig geworden door alle foute zaken in dit topic, wat er fout kon gaan. Maar ik bedoelde dus op de pc een map in mp3 op de MS maken, kan de mediaplayer dit lezen, maar ik ga maar gewoon proberen dus:) bedankt iig

weet iemand wtf dit is trouwens:

http://dano.nl.nu/sshots/screenteken.jpg
Als je submappen in je mp3 map gaat maken let er dan op dat je telefoon ze alleen goed uitleest als je eerst de map met de artiest naam aanmaakt. Daarin plaats je een map met de album naam en daar kan je de nummers in plaatsen.

Die screenshot ziet er niet al te best uit trouwens. :X Memorystick corrupt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dano_nl
  • Laatst online: 12-05 21:27

dano_nl

Meh

hmmm die rare mappen enzo zijn na een format weg, bestanden van 3,15 gieg terwijl mn memorycard maar 512mb is. Maargoed, alles is nu weg. Hij pakt alleen maar af en toe de helft van wat ik erop gooi, misschien toch even een cardreader kopen:)

Meh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quelake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10-09 09:18

quelake

PSN Quelake

Hey mede SE bezitters,

heb een klein probleempje. Stapte 2 dagen geleden in de trein, wou mn W800i inpluggen voor een beetje muziek na een dag hard werken...was 1 van mijn oorstukjes eraf gevallen! OEI! Nou heb ik zitten denken; ik kan heel erg moeilijk gaan doen en (waarschijnlijk te)veel geld neerleggen voor een nieuw setje, of ik kan hier ff navraag doen.

Ik gebruik de middelste maat. Als iemand deze niet gebruikt, zou ik die graag overnemen :P De 39 cent wil ik je graag vergoeden, en als je nu stuurt, kan het ook wel voor 29 cent denk ik. Iemand interesse om mij uit de brand te helpen?

Ciao!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

dano_nl schreef op zaterdag 24 december 2005 @ 00:59:
hmmm die rare mappen enzo zijn na een format weg, bestanden van 3,15 gieg terwijl mn memorycard maar 512mb is. Maargoed, alles is nu weg. Hij pakt alleen maar af en toe de helft van wat ik erop gooi, misschien toch even een cardreader kopen:)
Lijkt wel op de bekende 035 firmware bug, met een cardreader gaat het iig goed en veel sneller ;)

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zie dat sommige mensen hun toestel laten unlocken...
wat heeft dit voor nut je hebt een (meestal relatief duur) abonnement afgesloten van een bepaalde provider, wat is je doel met dat unlocken... een simkaart van een andere provider erin drukken? en zo nog duurder bellen in principe, want je rekening zal je toch moeten betalen...

ik heb zelf een niet gelockte/niet gebrande w800i met een (relatief duur) vodafone abonnement, maar ik ben in elk geval goedkoper uit dan met t-mobile en mijn bereik en ontvangst is wel 10 keer beter nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 24 december 2005 @ 13:29:
wat heeft dit voor nut je hebt een (meestal relatief duur) abonnement afgesloten van een bepaalde provider, wat is je doel met dat unlocken... een simkaart van een andere provider erin drukken? en zo nog duurder bellen in principe, want je rekening zal je toch moeten betalen...

ik heb zelf een niet gelockte/niet gebrande w800i met een (relatief duur) vodafone abonnement, maar ik ben in elk geval goedkoper uit dan met t-mobile en mijn bereik en ontvangst is wel 10 keer beter nu
Wat dacht je van zulke actie's :

2 jaar lang €6,50 per maand voor een W800i maar ZÓNDER belminuten! op een KPN-gesimlocked toestel... En iemand heeft dan bijvoorbeeld een T-mobile abbo lopen.... Sim-only van €3,50 per maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwxkil
  • Laatst online: 25-03 22:45

gwxkil

|::::...

Verwijderd schreef op zaterdag 24 december 2005 @ 13:29:

Toen ik mijn w800i kreeg bij een orange abonnement bleek ineens dat ik nog drie maanden aan Telfort vastzat (opzegtermijn enzo, ik weet het, niet slim... 8)7 ) Een mooie oplossing voor dit probleem was door me w800i te laten unlocken, en daarmee resterend Telfortabo opbellen. In de tussentijd sparen de belminuten bij Orange zich alvast op (Free €22,50 dus komt wel goed uit)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erasmo
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Erasmo

Laadpaaljager

Verwijderd schreef op zaterdag 24 december 2005 @ 13:34:
[...]

Wat dacht je van zulke actie's :

2 jaar lang €6,50 per maand voor een W800i maar ZÓNDER belminuten! op een KPN-gesimlocked toestel... En iemand heeft dan bijvoorbeeld een T-mobile abbo lopen.... Sim-only van €3,50 per maand.
Waar? :9~

Doet iets met stroom, motors en nu ook auto's op YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inTIMidate
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-09 09:33
Bianca schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 15:49:
[...]

Ik had hier een optie voor gevonden. Of het ook daadwerkelijk werkt weet ik niet want nadat ik dit veranderd had, kreeg ik een w800i. Maar je gaat in het menu naar settings, dan staat ie automatisch in het eerste tabblad general, en daar kies je new events. Ik denk dat ie eerst op activity menu stond en nu op pop-up. Probeer dat eens te veranderen. Sorry voor het engels maar ik heb engelse taal in die mobiel.
Deze optie heb ik gezien, beide opties geprobeerd en smstjes ontvangen maar het hielp niet.
Na het bijwerken van mijn firmware was het euvel verholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 23:34

Dennahz

Life feels like hell should.

Vraag ik me ook af, enige abo dat ik zie is € 25,- per maand voor 2 jaar.. dan kost ie "niks" verder wel.

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BOCmetalhead
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-07 14:17
voor mensen met problemen dat tijdens muziek kopieren hier de oplossing van SE:

If the customer cannot install W800i USB driver please use the certified one.
1. Go to www.sonyericsson.com and select your region.
2. Select "Support" and then "Software-Downloads"
3. Select W800i and go to "Drivers and Scripts"
4. Download "Sony Ericsson W800i USB Drivers"

You can type in the downloadlink instead:
USB drivers

NOTE: The URL is case sensitive!

Installation guide
1. Download the self-extracting installer file to your computer. Remember where you place it.
2. Double-click the W800_Signed_USB_Drivers.exe -file. Click 'OK' to extract the drivers and launch the installer.
3. Click 'Install' to install the drivers. When done the temporary files will be deleted.
4. To complete the installation, connect your W800 to your computer with the USB-cable. Windows will show information either in pop-up messages or in information balloons in the lower right corner of the screen.
5. You are now ready to use your W800.

The connection to the W800 is now ready to be used by your installed applications.

Metal to the bone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-08 19:58
Ik heb net me K750i weer eens nieuwe firmware gegeven. Echt geweldig hoe vaak sony dingen fixt. Bij nokia en andere merken is dit veel minder. Als ik een andere tel moet kopen zou het weer een Sony worden.

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou is ie uitverkocht, hebben alleen nog maar K750i's maar eerst hadden ze ook w800i en w550i

www.vtutelecom.nl

(raad je wel aan om het zelf op te halen... heeft niet echt goede review punten bij versturen!!!!!!!!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

Verwijderd schreef op zaterdag 24 december 2005 @ 17:53:
[...]

Nou is ie uitverkocht, hebben alleen nog maar K750i's maar eerst hadden ze ook w800i en w550i

www.vtutelecom.nl

(raad je wel aan om het zelf op te halen... heeft niet echt goede review punten bij versturen!!!!!!!!)
wow, kun je abonnement gelijk afkopen?? dan is het zeer aantrekkelijk om een k750 te nemen en abo gelijk af te kopen, kom je uit op nog geen 200 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HID vraagje :

Ik kan linkermuisknop wel selecteren met de programma waarmee je .hid files kan maken, alleen werkt het niet. Daarnaast wil ik ook de middelste muisknop gebruiken, maar die kan ik nog geeneens selecteren! Iemand suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erasmo
  • Niet online

Erasmo

Laadpaaljager

Verwijderd schreef op zaterdag 24 december 2005 @ 17:53:
[...]

www.vtutelecom.nl

Hebben ze dat ook bij de K750i? Want ik kan ze snel niet de abbo vinden die jij bedoelt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

Klik

Zeer interessant, maar moet je niet voor een bepaald bedrag per maand bellen ofzo :? Anders is het echt interessant.. dan maar de K750i ipv de W800. Voor dat geld kan je meer geheugen + oordoppen kopen.. en dan dus geen flight mode.

[ Voor 3% gewijzigd door Dennahz op 25-12-2005 01:18 ]

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erasmo
  • Niet online

Erasmo

Laadpaaljager

Idd... Als er verder geen addertjes onder het gras zitten bestel ik er meteen een...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaZ-
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

NaZ-

Hoeblablahoeblabla

Bleh, 7 topics lang zie ik allerlei aanbiedingen voorbij flippen.

/me CyberDoX moest weer zo nodig op de releasedag de telefoon kopen |:(

AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsja dat weet je van tevoren he dat er aanbiedingen gaan komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

Ik kan geen addertjes vinden... maar ja :? Kan je met zo'n toestel ook gewoon een Hi prepay kaartje gebruiken? KPN = KPN zeker?

Klik

wh00t ! ^^

[ Voor 41% gewijzigd door Dennahz op 25-12-2005 10:36 ]

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skraph
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 06-09 06:50
Ik heb wel eens gelezen bij zulke KPN abbo-tjes dat je toch minimaal voor een x-aantal euro moet bellen. Ik weet niet hoe dat nu verder zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

Mja, staat verder niks bij... :( Zou toch moeten dan :?

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjolmers
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-06 17:05

sjolmers

het leven is té kort, geniet!

Dennahz schreef op zondag 25 december 2005 @ 11:19:
Mja, staat verder niks bij... :( Zou toch moeten dan :?
wat er op de site van vtutelecom staat en wat KPN wil/ verwacht/eist zou inderdaad met elkaar moeten overeenstemmen. Maar ik ben bang dat dat hier dus niet gebeurd is, KPN schijnt te willen /eisen dat je het toestel abonnement gebruikt. Als je hier meer overw ilt lezen, raad ik je aan naar het forum van telecomvergelijker te gaan.

adr opleidingen en meer adr opleidingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

Kan er niks over vinden, maar heb een mail gestuurd naar ze.. dus zal morgen wel reactie krijgen. En wat kunnen ze doen als je er niet mee belt :? Of heb je dan kans dat je alsnog de volle hap moet betalen.

[ Voor 36% gewijzigd door Dennahz op 25-12-2005 12:47 ]

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 14:25

Sick Nick

Drop the top!

quelake schreef op zaterdag 24 december 2005 @ 11:18:
Ik gebruik de middelste maat. Als iemand deze niet gebruikt, zou ik die graag overnemen :P De 39 cent wil ik je graag vergoeden, en als je nu stuurt, kan het ook wel voor 29 cent denk ik. Iemand interesse om mij uit de brand te helpen?

Ciao!
Als je me even mailt kunnen we wel wat regelen, ik gebruik de grote maat namelijk en heb dus een setje kleine en midden ongebruikt liggen. Jouw setje grote-maat ruilen tegen mijn setje midden-maat? Dan heb ik ook een reservesetje liggen voor het geval mij hetzelfde overkomt. En jij hebt dan ook een extra liggen voor het geval dat.
Heb de headset vorige week gekocht trouwens (heb een k750) dus veel nieuwer krijg je het niet :p Stom dat ze die dingen niet los verkopen maar ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jongus, die site is volkomen betrouwbaar... Ik zou wel telefoontje zelf ophalen! Werkt relaxeder...

Ik heb zo zelf een Samsung D600 voor mijn bro gekocht voor kerst :D Menneke was blij :P

Aangezien ik zelf een t630 heb, en K750i niet echt veel mooier is qua design (geen drastisch verschil) wacht ik ff op nieuwere telefoons... Dus daarom heb ik geen K750i gekocht.

Je moet btw wel 3 telefoontjes per maand plegen met die KPN sim-kaart... Zodat ze zien dat dat ding "actief" wordt gebruikt. Maarjah voor de rest geen addertjes. Het is ook wel logisch, normaal gesproken betaal je bijvoorbeeld 21.50 voor een dure telefoon, maar dan koop je met dat geld alleen maar minuten in. Bij deze actie betaal je dus alleen voor de telefoon en dus geen belminuten.
Zo heeft mijn bro een 2,50 euro abbo lopen, sim-only bij t-mobile... Aangezien de D-600 dus gewoon sim-lock vrij is (normaal gesproken gesimlocked, maar nu omdat ze geen sim-locked meer hebben geven ze gewoon sim-lock vrije weg!!!!!!) kan hij zijn T-mobile sim-kaart erin proppen.

Dus sla je slag ;)

[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 25-12-2005 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

Kreeg zonet mailtje terug:
Het is een abonnement van KPN

6 maanden all round 7.95
18 maanden economy 9.95

gemiddeld 9.50 per maand.

Geen aan-afsluitkosten
Eens even kijken bij de specs van die abo's.. :) 3x per maand bellen valt mee, gewoon zo'n gratis 0800 nummer ook goed ? :P

[ Voor 22% gewijzigd door Dennahz op 25-12-2005 14:18 ]

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaguarxj16
  • Laatst online: 12-09 20:44
Op mijn pc heb ik het programmaatje "mijn telefoons" staan, dit gebruikte ik om de bestanden van mn k500i te beheren, maar aangezien ik nu geen SonyEricsson meer heb wil ik het graag van de pc afhebben, alleen lukt dit niet. De snelkoppeling op t bureaublad kan ik niet verwijderen of naar de prullenbak slepen!? Weet iemand hoe ik dit kan verwijderen? bestaan daar programmaatjes voor?
ik weet niet of dit het goede topic is, maar als jullie kunnen helpen graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-Kanarie
  • Laatst online: 21-06 13:40

Arie-Kanarie

Een keer wat anders

jaguarxj16 schreef op zondag 25 december 2005 @ 15:53:
Op mijn pc heb ik het programmaatje "mijn telefoons" staan, dit gebruikte ik om de bestanden van mn k500i te beheren, maar aangezien ik nu geen SonyEricsson meer heb wil ik het graag van de pc afhebben, alleen lukt dit niet. De snelkoppeling op t bureaublad kan ik niet verwijderen of naar de prullenbak slepen!? Weet iemand hoe ik dit kan verwijderen? bestaan daar programmaatjes voor?
ik weet niet of dit het goede topic is, maar als jullie kunnen helpen graag.
Tip!: Als je even zoekt in het vorige deel vind je het antwoord.
En omdat het kerst is ;) : Je kunt het pictogram verwijderen met het programma TweakUI (dacht ik).

Voor de precieze en/of andere oplossingen moet je toch maar even zoeken.

Software ontwikkelen in de Achterhoek voor leuke klanten door heel Nederland? Klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFruitNerd
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-09 11:26

TheFruitNerd

iets met fruit

Dennahz schreef op zondag 25 december 2005 @ 10:32:
Ik kan geen addertjes vinden... maar ja :? Kan je met zo'n toestel ook gewoon een Hi prepay kaartje gebruiken? KPN = KPN zeker?

Klik

wh00t ! ^^
Aangezien er geen belminuten bij zitten, koop je m dus min of meer op afbetaling. Nu is ca 230 euro voor die telefoon niet duur, maar 2 jaar elke maand 9,50 is toch best irri vind ik. Persoonlijk betaal ik dan liever iets meer voor de telefoon en dat ik er dan maar een jaar aan vast zit en er nog belminuten bij heb ook.

- B.L.A.A.T. -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaguarxj16
  • Laatst online: 12-09 20:44
Arie-Kanarie schreef op zondag 25 december 2005 @ 16:03:
[...]

Tip!: Als je even zoekt in het vorige deel vind je het antwoord.
En omdat het kerst is ;) : Je kunt het pictogram verwijderen met het programma TweakUI (dacht ik).

Voor de precieze en/of andere oplossingen moet je toch maar even zoeken.
Ik kan t niet vinden in het vorige topic(deel6)!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erasmo
  • Niet online

Erasmo

Laadpaaljager

Dennahz schreef op zondag 25 december 2005 @ 01:17:
Klik

Zeer interessant, maar moet je niet voor een bepaald bedrag per maand bellen ofzo :? Anders is het echt interessant.. dan maar de K750i ipv de W800. Voor dat geld kan je meer geheugen + oordoppen kopen.. en dan dus geen flight mode.
Heb hem net besteld :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

Ben er wat voorzichtig mee, wil een extra kosten als ik dit abo afsluit... wil gewoon mn prepay kaartje gebruiken en als het moet af en toe eens bellen met die andere kaart. Heb je wat dat betreft informatie gehad? En is het ook mogelijk je ID + Bankkaart in te scannen en te mailen :? Lijkt me sneller dan post :)

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erasmo
  • Niet online

Erasmo

Laadpaaljager

Je kan het ook gewoon faxen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

Kheb geen fax, hoewel kan altijd ff naar de V&D ofzo.

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-Kanarie
  • Laatst online: 21-06 13:40

Arie-Kanarie

Een keer wat anders

jaguarxj16 schreef op zondag 25 december 2005 @ 16:20:
[...]

Ik kan t niet vinden in het vorige topic(deel6)!?
Hmm, dan had ik moeten zeggen: vorige delen.
Heb al eens iets gelezen over iets (een icoon) dat niet weg wilde en te verwijderen was met TweakUI. En software zelf lijkt me gewoon te verwijderen via configuratiescherm -> software.
En verder: zoekt en gij zult vinden, en anders moet je je vraag (hier) nogmaals stellen ;) succes drmee

Software ontwikkelen in de Achterhoek voor leuke klanten door heel Nederland? Klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu een Ergenic bluetooth headsetje voor me w800i.

Alleen als ik de telefoon met de headset probeer te verbinden zien ze elkaar niet. Hoe kan dit?

Want op het doosje staat wel: ""Works with most popular models of SonyEricson.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Nu online

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Verwijderd schreef op zondag 25 december 2005 @ 23:14:
Ik heb nu een Ergenic bluetooth headsetje voor me w800i.

Alleen als ik de telefoon met de headset probeer te verbinden zien ze elkaar niet. Hoe kan dit?

Want op het doosje staat wel: ""Works with most popular models of SonyEricson.
Je kan een headset gewoon aan zetten, dan ziet de foon hem idd niet.
Er is ook een mogelijkheid om de headset bij het inschakelen korte tijd z'n ID te laten uitzenden, bij mijn headset doe je dat door de powerknop langer in te drukken.
Als je de foon dan laat zoeken dan ziet ie hem wel (zal ook wel in je handleiding staan hoe je de headset z'n ID laat uitzenden, maar zo te zien heb je daar niet gekeken).

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkW800i
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 29-03-2024
Speedy-Andre schreef op maandag 26 december 2005 @ 02:16:
[...]

Er is ook een mogelijkheid om de headset bij het inschakelen korte tijd z'n ID te laten uitzenden, bij mijn headset doe je dat door de powerknop langer in te drukken.
Als je de foon dan laat zoeken dan ziet ie hem wel (zal ook wel in je handleiding staan hoe je de headset z'n ID laat uitzenden, maar zo te zien heb je daar niet gekeken).
klopt heb ik ook met mijn plantronics 640 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien is het een heel domme vraag, maar ik krijg mijn simkaart er niet uit.....
Ik wilde vanmorgen mijn firmware gaan updaten, maar dat ding zit gewoon muurvast.. Heeft iemand hier toevallig een tip om die kaart gemakkelijk eruit te halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesse
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 07:51
@Kapano: nagel eronder en dan schuiven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
  • Laatst online: 07:38
ik gebruik altijd iets om het aan de onderkant vast te houden, bijvoorbeeld zakmesje. de onderkant wordt vastgehouden door mesje en bovenkant door een vinger, nu is het veel makkelijker uit te halen. toegegeven, de bevestigingen van nokia bij simkaarten vind ik altijd nog het beste, maar qua phone vind ik se rocks ;)

xps15 9570 32gb|1tb|4k|i7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

Whaa, ik wil hem bestellen maar krijg geen reactie op mn mail :( Heb toch gekozen voor de w800i omdat ik die Flight mode wel nodig ga hebben in het jaja.. vliegtuig (duh :p) en soms gewoon als ik niet gestoord wil worden per telefoon. Tevens de oordoppen + 512mb kaartje.. en dan voor 9,50 per maand x 24 = 228 euro :Y)

Beter dan 380 :) Weet nog niet hoeveel je verplicht moet bellen met die kaart? Ik zie hierboven dan 3x per maand, maar is dat zeker? Zie het nergens staan op kpn.com ofzo.

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mouki_9 schreef op maandag 26 december 2005 @ 11:17:
ik gebruik altijd iets om het aan de onderkant vast te houden, bijvoorbeeld zakmesje. de onderkant wordt vastgehouden door mesje en bovenkant door een vinger, nu is het veel makkelijker uit te halen. toegegeven, de bevestigingen van nokia bij simkaarten vind ik altijd nog het beste, maar qua phone vind ik se rocks ;)
Bedankt! Het is nu gelukt, ik vond het wel een beetje eng om met mijn zakmes in mijn telefoon te rommelen :+ Maargoed, het is wel allemaal gelukt en ik loop nu ook rond met R1AA008 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speedy-Andre schreef op maandag 26 december 2005 @ 02:16:
[...]

Hehe, wat ben ik weer stom.

Door even het knopje ingedrukt te houden zag ik hem daarna meteen. Ik krijg hem alleen niet toegevoegd op mijn telefoon. Heb het geprobeerd bij mijn apparaten en bij headset. Maar nadat ik de code ingevoerd heb gaat die bezig met de headset toevoegen alleen komt er op een gegeven moment dat de vebinding niet lukt.

Wat doe ik nu weer fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
  • Laatst online: 07:38
Verwijderd schreef op maandag 26 december 2005 @ 11:42:
[...]

Bedankt! Het is nu gelukt, ik vond het wel een beetje eng om met mijn zakmes in mijn telefoon te rommelen :+ Maargoed, het is wel allemaal gelukt en ik loop nu ook rond met R1AA008 :)
glad to hear ;)

xps15 9570 32gb|1tb|4k|i7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeroenz18 schreef op donderdag 22 december 2005 @ 22:59:
Als ik mijn SE K750i wil updaten d.m.v. SEUS dan blijft het programma hangen na de taalkeuze.

Weet iemand wat voor probleem dit is / en is het op te lossen?
Heeft iemand hier een oplossing voor, ik heb dit probleem namelijk ook.
Na de taalkeuze blijft hij dus eeuwig laden. (niet vasthangen, je ziet gewoon een progressbar lopen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien een rare vraag, maar ik vroeg me af of je het sms geheugen kon vergroten naar meer berichten. Zit namelijk al redelijk snel elke keer aan de 95% waarschuwing.

Wie weet hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sinds die update van de nieuwste firmware, kan ik namelijk geen automatische woordenboek tijdens het smsén openen of starten, iemand ook problemen mee??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dog4life
  • Niet online
Dennahz schreef op maandag 26 december 2005 @ 11:30:
Whaa, ik wil hem bestellen maar krijg geen reactie op mn mail :(
get a life, het is kerst.... |:(
Verwijderd schreef op maandag 26 december 2005 @ 12:45:
sinds die update van de nieuwste firmware, kan ik namelijk geen automatische woordenboek tijdens het smsén openen of starten, iemand ook problemen mee??
Al een master reset gedaan? Dat schijnt vaak te helpen. Je moet dan wél eerst alles backuppen vanaf je tel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

dog4life schreef op maandag 26 december 2005 @ 13:00:
[...]

get a life, het is kerst.... |:(

[...]
GIster ook, maar kreeg alsnog reactie :+

Heb hem besteld though.. moet wel even die formulieren faxen / opsturen :X Zien of ik fax over voip kan fixen :p

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erasmo
  • Niet online

Erasmo

Laadpaaljager

Verwijderd schreef op maandag 26 december 2005 @ 12:45:
Misschien een rare vraag, maar ik vroeg me af of je het sms geheugen kon vergroten naar meer berichten. Zit namelijk al redelijk snel elke keer aan de 95% waarschuwing.

Wie weet hier een oplossing voor?
Exporteren naar je computer. Je telefoon heeft ruimte voor 200 sms-jes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Nu online

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Verwijderd schreef op maandag 26 december 2005 @ 11:59:
[...]

Hehe, wat ben ik weer stom.

Door even het knopje ingedrukt te houden zag ik hem daarna meteen. Ik krijg hem alleen niet toegevoegd op mijn telefoon. Heb het geprobeerd bij mijn apparaten en bij headset. Maar nadat ik de code ingevoerd heb gaat die bezig met de headset toevoegen alleen komt er op een gegeven moment dat de vebinding niet lukt.

Wat doe ik nu weer fout?
Geen idee, code zal wel 0000 zijn en bij mijn K750i ging het prima (met m'n T630 ook).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09:27

Rio

Ik heb al een boek

Even stoppen met dat gezanik over abo's aub, hoort niet in dit topic thuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

Rio schreef op maandag 26 december 2005 @ 14:29:
Even stoppen met dat gezanik over abo's aub, hoort niet in dit topic thuis.
Toch wel, het informeert over het verkrijgen van deze telefoon icm een goedkoop abonnement. Ik heb bevestiging gehad, dus de telefoon zal wel snel binnen zijn :Y)

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 18:50
Dennahz schreef op maandag 26 december 2005 @ 14:49:
[...]

Toch wel, het informeert over het verkrijgen van deze telefoon icm een goedkoop abonnement. Ik heb bevestiging gehad, dus de telefoon zal wel snel binnen zijn :Y)
Uhh, nee. Als iemand ff een melding maakt van een GOEDE aanbieding, is dat niet zo erg. Maar als vervolgens men 10tallen posts onder elkaar alleen maar over dat abonnement gaat lullen is dat voor degenen die deze telefoon al hebben zeer hinderlijk. Daarnaast is het in de eerdere topics al meer gebeurd (doorlullen over abbo's), en dat werd toen ook niet gewaardeerd. Dus handel dat aub via mail oid af.

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dog4life
  • Niet online
Dennahz schreef op maandag 26 december 2005 @ 14:49:
Toch niet, uit de updates van de startpost:
Verwijderd schreef op maandag 19 december 2005 @ 15:43:
Wat we duidelijk niet op prijs stellen: Waar vind/koop/huur/whatever ik [iets] vragen. Tweakers.net Vraag en Aanbod, de pricewatch, De Gouden Gids en andere sites zijn daarvoor. Discuseren over abonementen hoort in dít forum dus niet thuis.
:Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

Best. Ik meld wel als ik hem binnen heb dan ;) Ga vast wat software downloaden :Y) :)

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb nu ook de newste firmware, maar er is weer een new bug ontstaan, tenminste bij mij.
Nu laadt die niet meer op via USB kabel, er staat wel charging, maar het wordt er niet voller op, hebben jullie dit ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al ergens een goedkope Stereo Portable Handfree HPM70 tegen gekomen?

- online bestellen komt altijd boven de 35 euro uit.
- Phone house in Hoorn zeggen ze nu al nee tegen me als ze me binnen zien komen :D :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dog4life
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 26 december 2005 @ 16:14:
Heb nu ook de newste firmware, maar er is weer een new bug ontstaan, tenminste bij mij.
Nu laadt die niet meer op via USB kabel, er staat wel charging, maar het wordt er niet voller op, hebben jullie dit ook?
Dat viel mij ook al op, ik dacht dat het aan mijn usb-poort lag (een vriend met een motorola lukte het nl ook niet via mijn usb-poort, wel via de zijne). Hij laadt wel, maar minimaal iig. Maarja, of dat aan de fw ligt of aan mijn usb-poort, dat moet ik nog even uitvinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 26 december 2005 @ 16:14:
Er reageert echt niemand op mijn posts :-(
Hoe lang laad hij bij jou dan na het kiezen van de taal?

O ja, welke Macromedia Versie heb je voor SEUS nodig?

Update:

Kunnen jullie even de update link aanpassen, de vorige versie is al niet meer download en er is reeds een nieuwe versie. _/-\o_

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 26-12-2005 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speedy-Andre schreef op maandag 26 december 2005 @ 13:50:
[...]

Geen idee, code zal wel 0000 zijn en bij mijn K750i ging het prima (met m'n T630 ook).
Code is 0000 idd. Alleen met het toevoegen van een headset of een apparaat komt altijd de fout dat het verbinding maken mislukt is. Lukt het bij jou met hetzelfde bluetooth headsetje of heb jij het over een andere?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pretpik
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-09 15:53
patrickkoning schreef op woensdag 21 december 2005 @ 18:54:
Kan iemand mij de unbranded filmpjes en beltonen die er standaard opzitten mailen of een website geven? Door een master-reset ben ik al die dingen kwijtgeraakt :'( . Mail: patrickkoning(at)kabelfoon(dot)net
Dan nog maar even een push :Y) .

PSN: pretpikkie Xbox Live: Pretpik Steam: Pretpik [NL]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dog4life
  • Niet online
als je zoekt op www.esato.com moeten ze daar te vinden zijn, ik heb ze nl voorbij zien komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefanmarchal
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12-09 17:29
Ik had vraagje over mijn telefoon wat betreft het BT gedeelte.

Ik was laatst beetje aan het share met maatje via BT ik een k750i hij een k700.
Maar nu kwam bij mij de frustratie hij kon gewoon door mijn hele telefoon bladeren, hij kreeg de optie bladeren erbij als die in (menu)BT mijn app, op mijn telnaam ging staan.
Echter als ik in mijn telefoon hetzelfde deed (alleen dan zijn naam) kreeg ik de optie Services te zien.

Nu mijn vraag, is het mogelijk om ook te bladeren door andere telefoons? of is deze optie uitgeschakelt?
wat ik dan jammer vind want deze optie lijkt me verrekte handig!

Alvast bedankt :)

||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Niet online

SYQ

ik heb nu een k750 te leen, mocht het me bevallen dan ga ik er ook een kopen. alleen is de joystick soms heel heeel ongevoelig en moet ik heel vaak de actie herhalen. is dit een bekend probleem? nee toch ??

toevoeging. uiteindelijk werken ze allemaal daar niet van, tis dus niet dat bv alleen links (<) problemen geeft

[ Voor 22% gewijzigd door SYQ op 27-12-2005 01:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erasmo
  • Niet online

Erasmo

Laadpaaljager

SYQ schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 00:58:
ik heb nu een k750 te leen, mocht het me bevallen dan ga ik er ook een kopen. alleen is de joystick soms heel heeel ongevoelig en moet ik heel vaak de actie herhalen. is dit een bekend probleem? nee toch ??
Dan is er gewoon te wild mee omgegaan... Ik heb nou al een jaar een T630 en heb nul problemen met het joystickje terwijl hij toch altijd in m'n zak zit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Verwijderd schreef op maandag 26 december 2005 @ 16:38:

- Phone house in Hoorn zeggen ze nu al nee tegen me als ze me binnen zien komen :D :9~
Moet je even naar Heerhugowaard toe, die hebben `m wel.

Hoorn is een franschise TPH, mag dus zelf beslissen wat ze willen. En misschien willen of kunnen ze de HPM-70 niet krijgen.

offtopic:
Als je weer een keer naar Hoorn ga, en Mathijs werkt er nog. Doe `m dan de groeten van Guido

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le0032
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-02-2023
Verwijderd schreef op maandag 26 december 2005 @ 16:38:

Hier kost hij maar €33,72 incl. verzendkosten. Je kan ook naar de grote telecomketens lopen, daar kost hij maar €29,95...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BOCmetalhead
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-07 14:17
w00t heb het nu paar dagen aangekeken en het kopieren gaat nu eindelijk goed! moet dus met nieuwe firmwareupgrade ook de nieuwe USB drivers gebruiken

Metal to the bone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big-R
  • Laatst online: 03-07 13:50
Ik raad iedereen aan een cardreader te gebruiken.

Ik heb er nu 1 en het is echt heerlijk.
Dat ding (64MB) zit binnen 5 à 10 sec vol!

Greetz Big-R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

So far bij new firmware 2 nieuwe bugs ontstaan bij mij:
- Laadt niet op via USB kabel (geeft wel aan dat die laadt, maar wordt niet voller)
- Alarm gaat niet aan als je de phone uit hebt staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floppie
  • Laatst online: 12-09 13:12
Erasmo schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 01:04:
[...]

Dan is er gewoon te wild mee omgegaan... Ik heb nou al een jaar een T630 en heb nul problemen met het joystickje terwijl hij toch altijd in m'n zak zit :)
Nounou, ik ben echt supervoorzichtig met mn telefoon en gister had ik uit het niets ook ineens een joystick storing. Hij wilde niet meer naar links. Heb hem even uitgezogen en sindsdien doet hij het weer probleemloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dog4life
  • Niet online
Hebben jullie er ook zo'n last van dat dat ding (W800 in mijn geval) steeds op de grond valt? Ik heb hem nu 2,5 week, en hij is al 8x ofzo op de grond gevallen, zowel binnen als buiten :(

Met mijn vorige telefoons nauwelijks 'last' van...

De klasgenoot van een vriend van me had namelijk exact hetzelfde, die is opgestuurd omdat ie niet meer aan ging nadat ie teveel gevallen was :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

Ehh, dat is gewoon hoe je er zelf mee omgaat :?

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
Precies :? Die telefoon laat ik amper uit mijn handen vallen hoor...Als jij eerst een swing had oid kan ik me voorstellen dat je deze vaak laat vallen :7 Maar voor de rest ligt het gewoon aan de manier waarop jij ermee omgaat :P

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dog4life
  • Niet online
Het viel mij op dat dat ding vrijwel geen grip biedt. Zelfs mijn 8310 die veel kleiner & lichter was viel minder vaak :p Evenals de 6610/E720/3230 die ik erna had ;)

Maarja, het zal wel aan mij liggen dan :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaZ-
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

NaZ-

Hoeblablahoeblabla

haha, ongelovelijk gewoon :P. Hoe kun je daar nou "last" van hebben? Dat ligt toch echt aan jezelf 8)7.

Misschien moet je je firmware ff upgraden ;)

:P

AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dog4life
  • Niet online
CyberDoX schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 12:03:
haha, ongelovelijk gewoon :P. Hoe kun je daar nou "last" van hebben? Dat ligt toch echt aan jezelf 8)7.

Misschien moet je je firmware ff upgraden ;)

:P
Ik heb ze al gemaild, ze zijn bezig met een fix die waarschijnlijk in de volgende wordt opgenomen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erasmo
  • Niet online

Erasmo

Laadpaaljager

Brief voor de abbo net op de bus gedaan, hoeplijk komt hij snel binnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik de usb drivers van de site download en dan open, krijg ik een of andere installatie wizzard voor clear type tuning applet ofzo :?
Als ik nu namleijk m'n mobiel aansluit krijg ik niet het goedkeuringstoontje van windows dat er een nieuw apparaat is gevonden, maar 3 van die lage piepjes snel achter elkaar dat er een probleem is. Verder krijg ik geen enkele melding.
Voordat ik had geupdate naar de nieuwe firmware kon ik wel gewoon connecten met de PC maar had ik last van corrupte bestanden...
Ik zit redelijk met de handen in het haar..
Weet iemand hoe ik dit op kan lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erasmo
  • Niet online

Erasmo

Laadpaaljager

Owjah, ik heb net een aantal webshops aangeschreven voor de bulkprijzen van de HMP-70, als er redelijke korting wordt gegeven maak ik wrs een IA aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjolmers
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-06 17:05

sjolmers

het leven is té kort, geniet!

Erasmo schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 14:12:
Owjah, ik heb net een aantal webshops aangeschreven voor de bulkprijzen van de HMP-70, als er redelijke korting wordt gegeven maak ik wrs een IA aan :)
Goed idee!! _/-\o_

adr opleidingen en meer adr opleidingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erasmo
  • Niet online

Erasmo

Laadpaaljager

En we hebben al antwoord :P
Geachte heer/ Baake,

Wij kunnen dit artikel (Sony Ericsson headset stereo portable handsfree K750i HPM-70) leveren voor de volgende staffelprijzen:

1-10 € 28,22
10-25 € 28,04
25-100 € 27,71
100+ € 27,22

Deze prijzen zijn inclusief BTW.

Normaal gesproken zijn er 25 tot 50 stuks voorradig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
Denk niet dat er echt veel animo voor zal zijn hoor. Die staffelprijzen zijn niet echt "staffel" vind ik. Je neemt er 100 meer en vervolgens krijg je amper 4 procent korting...
Ik denk dat men het liever bij The Phonehouse kan kopen voor 30/35 euri. Want bij zo'n IA ben je ook nog geld kwijt aan verzenden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Nu online

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

dog4life schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 12:21:
[...]

Ik heb ze al gemaild, ze zijn bezig met een fix die waarschijnlijk in de volgende wordt opgenomen :9
Touwtje eraan vast binden kan al, misschien een condoompje erbij :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 24 december 2005 @ 22:05:
HID vraagje :

Ik kan linkermuisknop wel selecteren met de programma waarmee je .hid files kan maken, alleen werkt het niet. Daarnaast wil ik ook de middelste muisknop gebruiken, maar die kan ik nog geeneens selecteren! Iemand suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

^Waar download je dat programmatje dan, dan kan ik ff voor je kijken:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En dan verder nog iets,,

Als je op de K750i de mp3 functie kan minimaliseren, kan je de telefoon dan ook op toetsenblokkering zetten?

Dat was het laatste wat ik wilde weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erasmo
  • Niet online

Erasmo

Laadpaaljager

Probeer het is zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 16:20:
Als je op de K750i de mp3 functie kan minimaliseren, kan je de telefoon dan ook op toetsenblokkering zetten?
Ja, dat kan. Alleen de knopjes aan de zijkant van je gsm zijn dan niet geblokkeerd.

Eindelijk! Mijn GSM is geupdate, ik heb het gewoon verwijderd en opnieuw geïnstalleerd.
Ik ben er erg tevreden mee zelfs, nu werkt de Bluetooth* weer naar behoren en gaan dingen weer sneller.

* Bluetooth bleef hangen bij het detecteren van andere Bluetooth-apparaten, het uitschakelen/inschakelen ging extreeem traag (er stond ook Uitzetten i.p.v. Inschakelen toen Bluetooth uit was)

Merk jij de minste vervelende last op je GSM? Doe een update. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem vandaag besteld, maar heb hem nog niet:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 16:04:
^Waar download je dat programmatje dan, dan kan ik ff voor je kijken:P
Staat in startpost

http://www.ginz.area61ser...bt_remote_control_120.zip
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste