Het Grote SonyEricsson W800, K750 en D750 topic - Deel 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.505 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MIQ
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21-09-2024

MIQ

Ik heb opera mini op m'n K750i en internet via bluetooth via de computer. Telkens als ik de verbinding tussen de telefoon en pc start en een pagina opvraag in opera mini gaat dit goed. Wanneer ik dan even wacht, bijv. 1 minuut en een andere pagina wil opvragen in opera mini zegt hij could not open connection to server, en op m'n computer zie ik dan in de connection proxy van SE dat de status not connected is. Wanneer ik dan weer opniew connect en opera start herhaalt het verhaal zich opnieuw.

Het komt er dus op neer dat de verbinding tussen de telefoon en de computer na een poosje verbroken wordt. Hoe komt dit en wat kan ik hieraan doen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-razor1984
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09-09 11:56
Hoi ik heb hier een klein probleempje ik heb ook een SE K750i. Hier heb ik de laatste software in gezet maar deze krijg ik niet op nederlands ingesteld iemand een idee om dit te fixen ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:09

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

MIQ schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 23:38:
Ik heb opera mini op m'n K750i en internet via bluetooth via de computer. Telkens als ik de verbinding tussen de telefoon en pc start en een pagina opvraag in opera mini gaat dit goed. Wanneer ik dan even wacht, bijv. 1 minuut en een andere pagina wil opvragen in opera mini zegt hij could not open connection to server, en op m'n computer zie ik dan in de connection proxy van SE dat de status not connected is. Wanneer ik dan weer opniew connect en opera start herhaalt het verhaal zich opnieuw.

Het komt er dus op neer dat de verbinding tussen de telefoon en de computer na een poosje verbroken wordt. Hoe komt dit en wat kan ik hieraan doen??
Ik weet niet of je mijn handleiding hebt gebruikt, maar het lijkt erop dat je via HID de verbinding initieert.
Als dit zo is, dan moet je op je foon de HID verbinding weer verbreken zodra Opera is opgestart, want die zorgde er bij mij voor dat de seriële verbinding werd verbroken en dus ook de connection proxy.
Dit alles staat trouwens ook in mijn handleiding :/

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Euc-
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 05-03-2013
Ik krijg helemaal niks geupdate, ik wordt helemaal gek van die telefoon :{

Ik heb geen gebrande versie, gewoon de standaard kpn abo telefoon, heb álles geinstalleerd (eerst deed ie normaal updaten etc), sim kaart eruit, volg alle instructies op, en zodra ik de C loslaat gaat ie heel ff naar dat laden scherm en dan direct naar een Error pagina, waar staat dat er een fout in het script staat en dat ik opnieuw moet beginnen. Dit al tig keer gedaan, zonder resultaat, met reboots ertussen. Ook al enkele keren dat progje opnieuw geinstalleerd etc, het mocht allemaal niet baten. Damnit :{

Heuj!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
Euc- schreef op woensdag 21 december 2005 @ 00:39:

Ik heb geen gebrande versie, gewoon de standaard kpn abo telefoon, heb álles geinstalleerd (eerst deed ie normaal updaten etc), sim kaart eruit, volg alle instructies op, en zodra ik de C loslaat gaat ie heel ff naar dat laden scherm en dan direct naar een Error pagina, waar staat dat er een fout in het script staat en dat ik opnieuw moet beginnen. Dit al tig keer gedaan, zonder resultaat, met reboots ertussen. Ook al enkele keren dat progje opnieuw geinstalleerd etc, het mocht allemaal niet baten. Damnit :{
KPN heeft wel met die telefoon gerotzooid, hij is gelocked, wordt in een andere box verkocht en weet je (echt) zeker dat hij niet (-zichtbaar) gebranded is!? Ik heb mijn twijfels..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BOCmetalhead
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-07 14:17
Verwijderd schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 21:08:
[...]

Ja 'k heb precies het zelfde. Begin me er nu wel echt aan te irriteren dat ze zulke slechte firmware bouwen :( ! Hiervoor leggen we niet zoveel geld neer. Dan kan ik net zo goed een mp3 speler kopen van 3 tientjes.

Heeft iemand btw wel eens puppet master aan de praat gekregen op z'n w800? Met dat programma kan je meer tegelijk dan remote control. Ik had het namelijk op m'n 6230 en dat werkte als een dolle.
het aparte is dat alleen de MS niet berijkbaar is je telefoongeheugen is wel gewoon benaderbaar. maar wel beetje jmmr dat ze beloven dat die MS problemen er met de nieuwe firmware uit zou moeten zijn maar het niet is. misschien hier met zn allen een collectief mailtje naar sony sturen :)

heb ook nog f die Float's mobile agent geprobeert maar die kan mn hele tel niet eens vinden. als het werkt zal het wel een goed proggie zijn het ziet er wel mooi uit! die MyPhoneExplorer is trouwens wel een erg mooi proggie beetje jmmr alleen is dat als je ermee smsjes verwijderd van je phone dat hij het symbooltje van dat je een sms gekregen heb laat staan in de linkerbovenhoek .

maar ik blijf de w800 wel 1 van de meest chille telefoons alleen beetje jmmr van dat MS probleem hopelijk lossen ze het snel op.

Metal to the bone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
BOCmetalhead schreef op woensdag 21 december 2005 @ 08:39:
[...]

het aparte is dat alleen de MS niet berijkbaar is je telefoongeheugen is wel gewoon benaderbaar. maar wel beetje jmmr dat ze beloven dat die MS problemen er met de nieuwe firmware uit zou moeten zijn maar het niet is. misschien hier met zn allen een collectief mailtje naar sony sturen :)
Dat klopt dat je het niet kan zien omdat je telefoon als USB stick gaat werken de MS wordt direct een MS stick. Dus niet zichtbaar alleen via windows verkenner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
  • Laatst online: 04-10-2022
Hoe zit het eigenlijk met virussen voor mobiele telefoon's?

Bestaat er al een virus die een sony ericsson telefoon als de K750i kan schaden?

bijvoorbeeld met java of via bluetooth?

ben ik wel benieuwd naar...

edit:

hm, ik heb al wat gevonden:

No need to worry
A theme cannot contain any virus or malicous code, and the K750 cannot get infected with virus since its OS is hardcoded into firmware. Only smartphone OS's can get infected.

bron: www.esato.com/archive/t.php/t-108093

[ Voor 41% gewijzigd door vanpeltje op 21-12-2005 10:30 ]

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BOCmetalhead
stormfly schreef op woensdag 21 december 2005 @ 10:24:
[...]

Dat klopt dat je het niet kan zien omdat je telefoon als USB stick gaat werken de MS wordt direct een MS stick. Dus niet zichtbaar alleen via windows verkenner.
nou als ie wegvalt dus niet meer en daar ligt ook het probleem dat volgens SE opgelost zou moeten zijn met de nieuwe firmware maar dus niet. |:( het enige is dat hij er voor hij er uit klapt iets langer duurt ipv na ong. 2 min. duurt het nu ong. 5 min. :Z heb nu ook maar f meeltje gestuurd naar SE om te kijken of zij een oplossing hiervoor hebben, want het begint momenteel wel erg irritant te worden zegmaar |:(

Metal to the bone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb alles even terug zitten lezen maar heb over het volgende niets terug kunnen vinden......... Heb nu net de update gedaan voo me w800i die is goed gegaan versie alles klopt alleen nu heeft ie alleen nog maar engels als telefoontaal, klopt dat? hoort dat zo te zijn na het updaten?

Okay probleempje is dus anders; hij krijgt telkens ""error while executing script" aan het einde en na de eerste keer heb ik dus alleen nog maar engels als telefoontaal..........heb het nu al meerdere keren geprobeerd maar blijft telkens die error geven.

iemand een idee???

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2005 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zoek naar een mooie telefoon maar ook nuttig om mp3 te luisteren in de metro/bus van parijs komt ik dus op de w800 uit. Dat er dan 2gb er in moet en dockstandaard gekocht moet kopen maakt me niet zoveel uit.
Maar waar het meer op gaat is. Kan ik ook andere koptelefoon op aansluiten. Ik luister altijd met mijn Grado F-555. Die zit lekker voor 3uurlang zelfs en het geluid is gewoon top.

Weet iemand hoe en wat de echte specs zijn van de "versterkertje" die er in zit? Bevalt het eigenaren om lekker een mp3 te luisteren of is het gewoon prut?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12-09 14:43

Rio

Ik heb al een boek

Verwijderd schreef op woensdag 21 december 2005 @ 12:08:
Op zoek naar een mooie telefoon maar ook nuttig om mp3 te luisteren in de metro/bus van parijs komt ik dus op de w800 uit. Dat er dan 2gb er in moet en dockstandaard gekocht moet kopen maakt me niet zoveel uit.
Maar waar het meer op gaat is. Kan ik ook andere koptelefoon op aansluiten. Ik luister altijd met mijn Grado F-555. Die zit lekker voor 3uurlang zelfs en het geluid is gewoon top.

Weet iemand hoe en wat de echte specs zijn van de "versterkertje" die er in zit? Bevalt het eigenaren om lekker een mp3 te luisteren of is het gewoon prut?
Ja, kan. Boven in het microfoongedeelte op het snoer kun je gewoon een mini jack pluggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bianca
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 20:43:
kennelijk... ik wist t ook niet. branded is trouwens niet sim-locked, al vaak genoemd maar nog even voor de duidelijkheid
Ja ik weet het verschil tussen branding en simlock wel hoor :) Maar ik sta op het punt om bij orange zo'n telefoon te halen. Dan schijnt ie dus wel gesimlocked te zijn (maar dat is geen probleem). Alleen vraag ik me af in hoeverre die branding dan gaat (menu of opstartscherm en dergelijke??). Is het net zo irritant aanwezig als de vodafone of t mobile branding??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BOCmetalhead
Verwijderd schreef op woensdag 21 december 2005 @ 11:26:
Heb alles even terug zitten lezen maar heb over het volgende niets terug kunnen vinden......... Heb nu net de update gedaan voo me w800i die is goed gegaan versie alles klopt alleen nu heeft ie alleen nog maar engels als telefoontaal, klopt dat? hoort dat zo te zijn na het updaten?

Okay probleempje is dus anders; hij krijgt telkens ""error while executing script" aan het einde en na de eerste keer heb ik dus alleen nog maar engels als telefoontaal..........heb het nu al meerdere keren geprobeerd maar blijft telkens die error geven.

iemand een idee???
dat probleem komt niet bekend voor heb je al hard reset gedaan??? was in mijn geval voor mn tel. niet nodig, dus zou voor jou ook niet hoeven.

Metal to the bone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08-09 14:57
misschien een domme vraag:

Maar als ik update vanaf de oudste firmware, heb ik dan alle nieuwe verbeteringen? Dus de hele lijst van alle updates bij elkaar opgeteld?

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21:42

Piggen

Lekker bakkie

Ja, dat is allemaal cumulatief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwxkil
  • Laatst online: 25-03 22:45

gwxkil

|::::...

Bianca schreef op woensdag 21 december 2005 @ 13:32:
[...]

Ja ik weet het verschil tussen branding en simlock wel hoor :) Maar ik sta op het punt om bij orange zo'n telefoon te halen. Dan schijnt ie dus wel gesimlocked te zijn (maar dat is geen probleem). Alleen vraag ik me af in hoeverre die branding dan gaat (menu of opstartscherm en dergelijke??). Is het net zo irritant aanwezig als de vodafone of t mobile branding??
Valt wel mee, alleen een opstart- en afsluitscherm en een Orangeworld icoontje in het menu, maar niets waar je last van hebt. Alleen dan dat je niet (althans ik niet) naar de laatse firmware kan updaten...

in het software menu staat:
Aanpassingen
CDA102425/46 R1A
cxc1250093 R1N035
ORANGE_GEN

en krijg die 008 versie er maar niet op...

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bianca
  • Niet online
Thanks ik denk dat dat nog wel te doen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BOCmetalhead schreef op woensdag 21 december 2005 @ 13:42:
[...]

dat probleem komt niet bekend voor heb je al hard reset gedaan??? was in mijn geval voor mn tel. niet nodig, dus zou voor jou ook niet hoeven.
Ik heb ook al een hard reset gedaan maar dat levert niets op. Raar maar waar staat wel de nieuwe firmware erop...........echt vermoeiend. En ik heb even gecontroleerd met een andere w800 uit dezelfde levering (werk in een telecomwinkel) en die hebben versie eindigend op 35 en bij mij staatd die laatste erop aa008. Verder doet ie het ook wel goed maar ben nu wel alle thema's kwijt en alleen dus nog maar engels als telefoontaal. ( allang blij dat het engels i.pv. russisch o.i.d. :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-razor1984
E_razor_2 schreef op woensdag 21 december 2005 @ 00:12:
Hoi ik heb hier een klein probleempje ik heb ook een SE K750i. Hier heb ik de laatste software in gezet maar deze krijg ik niet op nederlands ingesteld iemand een idee om dit te fixen ??
iemand nog een ideetje ??? want ik wil m'n telefoon graag nederlands hebben. De flash is op zich gelukt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MIQ
  • Laatst online: 21-09-2024

MIQ

Speedy-Andre schreef op woensdag 21 december 2005 @ 00:36:
[...]

Ik weet niet of je mijn handleiding hebt gebruikt, maar het lijkt erop dat je via HID de verbinding initieert.
Als dit zo is, dan moet je op je foon de HID verbinding weer verbreken zodra Opera is opgestart, want die zorgde er bij mij voor dat de seriële verbinding werd verbroken en dus ook de connection proxy.
Dit alles staat trouwens ook in mijn handleiding :/
Ik heb idd jouw handleiding gebruikt om de connection proxie van afstand op te starten dmv. de desktop hid. Ik sluit deze echter wel direct nadat ik op het alt-ctrl-1 knopje heb gedrukt weer af.

Zonet heb ik weer even geinternet met opera mini, en nu bleef de verbinding miscchien wel 10 minuuten in stand. En daarna weer opnieuw verbinding gemaakt en toen bleef hij nog geen 1 minuut in stand.

Vreemd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BOCmetalhead
Verwijderd schreef op woensdag 21 december 2005 @ 14:55:
[...]

Ik heb ook al een hard reset gedaan maar dat levert niets op. Raar maar waar staat wel de nieuwe firmware erop...........echt vermoeiend. En ik heb even gecontroleerd met een andere w800 uit dezelfde levering (werk in een telecomwinkel) en die hebben versie eindigend op 35 en bij mij staatd die laatste erop aa008. Verder doet ie het ook wel goed maar ben nu wel alle thema's kwijt en alleen dus nog maar engels als telefoontaal. ( allang blij dat het engels i.pv. russisch o.i.d. :) )
heb je niet bij installatie van die updatetool engels gekozen ipv nederlands???

Metal to the bone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb net mijn k750 voorzien van een nieuwe firmware en alles is goed verlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dog4life
  • Niet online
E_razor_2 schreef op woensdag 21 december 2005 @ 14:57:
[...]

iemand nog een ideetje ??? want ik wil m'n telefoon graag nederlands hebben. De flash is op zich gelukt
master reset proberen! en anders opnieuw flashen? of naar een SE support point gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Euc-
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 05-03-2013
Is er nog een andere manier om up te daten? Kun je het ergens laten doen ofzo? Ik krijg steeds maar error in script blabla, wat ik ook doe :{

Heuj!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesse
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 07:51
Euc- schreef op woensdag 21 december 2005 @ 16:10:
Is er nog een andere manier om up te daten? Kun je het ergens laten doen ofzo? Ik krijg steeds maar error in script blabla, wat ik ook doe :{
Bij een SESP natuurlijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

MIQ schreef op woensdag 21 december 2005 @ 15:10:
[...]

Ik heb idd jouw handleiding gebruikt om de connection proxie van afstand op te starten dmv. de desktop hid. Ik sluit deze echter wel direct nadat ik op het alt-ctrl-1 knopje heb gedrukt weer af.

Zonet heb ik weer even geinternet met opera mini, en nu bleef de verbinding miscchien wel 10 minuuten in stand. En daarna weer opnieuw verbinding gemaakt en toen bleef hij nog geen 1 minuut in stand.

Vreemd...
Idd raar, ik kan een hele avond verbonden blijven met m'n K750i (oudste firmware).
Je kan ook eens kijken wat de nieuwste Opera doet, deze kan je downloaden als je via de standaard (wap)browser op je foon naar Opera gaat, al heb ik dit probleem met jouw Opera versie niet gehad :/

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy1986
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
E_razor_2 schreef op woensdag 21 december 2005 @ 14:57:
[...]

eerst al jou telefoonnummers naar je simkaart kopieren>
Menu > telefoonboek> Opties> > geavanceerd > Kopieren naar SIM

Daarna
alles resetten
(Menu > Instellingen > Algemeen- Fabrieksinstell. > alles resetten)

weer uitzetten en opnieuw updaten. Als het goed is word hij nu weer met Nederlandse taal geupdate.
Dit probleem is ook al veel voorgekomen... Deel 6 :) Komt doordat de cache (?) vol is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pretpik
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-09 15:53
Kan iemand mij de unbranded filmpjes en beltonen die er standaard opzitten mailen of een website geven? Door een master-reset ben ik al die dingen kwijtgeraakt :'( . Mail: patrickkoning(at)kabelfoon(dot)net

PSN: pretpikkie Xbox Live: Pretpik Steam: Pretpik [NL]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Alsk voor t eerst ga updaten, moet dan de telefoon uitstaan en dan de kabel er aan en dan het die updateservice runnen of anders?

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesse
GGS_106 schreef op woensdag 21 december 2005 @ 19:10:
Alsk voor t eerst ga updaten, moet dan de telefoon uitstaan en dan de kabel er aan en dan het die updateservice runnen of anders?
Gewoon de update service starten en doen wat die zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wout-hugo
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-09-2023
Zijn er wat waarbij het updaten nu wel is gelukt en bij versie R1N035 het mis ging bij 50%?

En op mijn doos staat een Debi(t)el sticker, is het dan logisch dat de telefoon gebrand is?

[ Voor 39% gewijzigd door wout-hugo op 21-12-2005 19:29 ]

MacBook Black C2D 2.16GHz 160GB 4GB -- Dell 24" -- iPhone 3G 16GB -- iPod Nano 3G -- Canon PowerShot S90 -- Smart Roadster Coupe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big-R
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 03-07 13:50
Euc- schreef op woensdag 21 december 2005 @ 00:39:

Staat je telefoon geheugen toevallig (bijna) vol?
Verwijder alle MP3 & video van je telefoon geheugen en probeer dan opnieuw.

Een master reset kan je ook doen , maar dan ben je alles kwijt, toch niet de bedoeling, omdat hij nu hetzelfde doet (tel leeg halen)

Greetz Big-R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Jaaa het is gelukt :)

Heb nu R1AA008 :)

T was een makje :)

[ Voor 21% gewijzigd door GGS_206 op 21-12-2005 19:40 ]

‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dkawa
  • Laatst online: 11-09 10:00
gwxkil schreef op woensdag 21 december 2005 @ 14:05:
[...]

Valt wel mee, alleen een opstart- en afsluitscherm en een Orangeworld icoontje in het menu, maar niets waar je last van hebt. Alleen dan dat je niet (althans ik niet) naar de laatse firmware kan updaten...

in het software menu staat:
Aanpassingen
CDA102425/46 R1A
cxc1250093 R1N035
ORANGE_GEN

en krijg die 008 versie er maar niet op...
Moet nu wel lukken.. het is mijn net ook gelukt (10min. geleden) :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wout-hugo
GGS_106 schreef op woensdag 21 december 2005 @ 19:40:
Jaaa het is gelukt :)

Heb nu R1AA008 :)

T was een makje :)
dkawa schreef op woensdag 21 december 2005 @ 19:42:
[...]

Hadden jullie ook problemen met versie 035 bij het updaten?

MacBook Black C2D 2.16GHz 160GB 4GB -- Dell 24" -- iPhone 3G 16GB -- iPod Nano 3G -- Canon PowerShot S90 -- Smart Roadster Coupe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BOCmetalhead schreef op woensdag 21 december 2005 @ 15:32:
[...]

heb je niet bij installatie van die updatetool engels gekozen ipv nederlands???
Nee, doe echt alles goed alleen me w8oo werkt niet mee. Maar ja als ie het straks nog niet doet ruil ik 'm gewoon om voor een nieuwe, wel jammer 3 weken geleden heb ik nog de k750 van me vriendin ge-update en die ging in 1 keer helemaal goed toen via de on-line update. Bedoel het vertrouwen is nu toch wel een beetje weg......... en ik zal 'm straks toch een keer moeten gaan updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwxkil

gwxkil

dkawa schreef op woensdag 21 december 2005 @ 19:42:
[...]

Nou ik kom nogsteeds niet verder dan deze melding:

http://picserver.student.utwente.nl/v/12J7J9C239EI

Wat doe ik fout? |:( 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door gwxkil op 21-12-2005 20:59 ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesse
@gwxkil: Heb je je foon geunlocked? Laat het anders proberen in een SESP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwxkil

gwxkil

Jesse schreef op woensdag 21 december 2005 @ 21:17:
@gwxkil: Heb je je foon geunlocked? Laat het anders proberen in een SESP.
yep, de foon is sim-unlocked sinds vorige week :), maar las al een reactie van iemand (een pagina terug) die zijn orange w800i unlocked gewoon had geupdate...

Waar zit zo'n service point van SE in Rotterdam? Die SP locator op de SE site werkt niet.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bianca
  • Niet online
In Rotterdam zit al lang geen servicepunt meer. Dat was den haag of spijkenisse maar volgens mij is die in spijkenisse ook gestopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesse
SonyEricsson Service Points

offtopic:
Te vinden in de topicstart. :)

[ Voor 52% gewijzigd door Jesse op 21-12-2005 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wout-hugo
KUT, uitendelijk toch geprobeerd en het is mislukt. Wrong camera driver version, Engels menu enz. Exact hetzelfde als toen bij versie 035 :(

Error while executing script.

[ Voor 11% gewijzigd door wout-hugo op 21-12-2005 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big-R
  • Laatst online: 03-07 13:50
wout-hugo schreef op woensdag 21 december 2005 @ 22:33:
KUT, uitendelijk toch geprobeerd en het is mislukt. Wrong camera driver version, Engels menu enz. Exact hetzelfde als toen bij versie 035 :(

Error while executing script.
Probeer even je Telgeheugen zo leeg mogelijk te maken (mp3's , video's etc eraf)

En probeer dan nog eens te updaten.

Misschien helpt het?

Greetz Big-R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wout-hugo
Dat helpt zeker! Bedankt het is nu goed gelukt. Het menu is nu nog wel in het Engels maar dat is even een bijzaak :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Japser-
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 31-01-2024
Ik mis mijn k750i 'tje nu voor de komende paar weken, hij is bij de reparatie :'(
Er zaten strepen door het scherm en ik kon dus niks meer lezen. Mijn abbo loopt dus gewoon door en ik heb geen andere telefoon, flink balen dus :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

net in de verkeerde topic gepost vrees ik 8)7
dus hier nog een keer:

Reg. datum: 11 oktober 2005
--------------------------------------------------------------------------------
ik heb net de nieuwste firmware op me k750i gezet (via die update service tool).

Ik hoopte dat er een probleem zou verdwijnen dat ik steeds heb bij het maken van fotos.
Echter heeft het niet geholpen.

Als ik dus een foto wil maken dan is het 9 van de 10 keer zo dat ik wel kan focusen. Dan wil ik doordrukken maar het toestel doet niks. Dus ik kan gewoon geen pic maken.
Iemaqnd een idee hoe ik dat kan oplossen?

• robert-630
  • Niet online
Speedy-Andre schreef op woensdag 21 december 2005 @ 18:14:
[...]

Idd raar, ik kan een hele avond verbonden blijven met m'n K750i (oudste firmware).
Je kan ook eens kijken wat de nieuwste Opera doet, deze kan je downloaden als je via de standaard (wap)browser op je foon naar Opera gaat, al heb ik dit probleem met jouw Opera versie niet gehad :/
Ik heb nieuws!

Het is nu ook vanaf internet officieel bij Opera zelf te downloaden :Y)

Leuk linkje voor in de starpost, misschien? ;)

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

@vfb:
Dat lijkt me een mechanisch probleem met het knopje als de firmware niet helpt :/
Opsturen dus, of misschien bij een SE servicepunt brengen want er zal misschien iets alleen een beetje scheef zitten :?

• DP Kunst
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09 22:34
voor de mensen die nog steeds niet met hun gmail account kunnen mailen hier de oplossing:
prabu thx .. i managed it with object push ..but i also needed geotrust certificate so for all that still have a problem with the certificates download from here : http://free-ftp.org/free2smoke/cer.zip are 3 files inside the zip ... use object push to install them on your phone and gmail should work
http://free-ftp.org/free2smoke/cer.zip downloaden, uitpakken en dan naar je telefoon sturen via bluetooth of infrarood (datakabel werkt niet!!). certificaten instaleren en de rest van de instellingen zoals eerder genoemd en het werkt :D

Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

robert-630 schreef op donderdag 22 december 2005 @ 00:00:
[...]

Ik heb nieuws!

Het is nu ook vanaf internet officieel bij Opera zelf te downloaden :Y)

Leuk linkje voor in de startpost, misschien? ;)
Da's oud nieuws, ik verwees daar ook al naar en bovendien had ik het ook weer van een ander :Y)
Let wel, dit is tijdelijk tot de officiële launch van Opera mini (en ik heb hem er al op staan).

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:29

Polycom

Poes van goud

Heeft iemand misschien info hoe ik emails kan versturen van mijn mobiele telefoon? (Ik heb een goed werkende orange world)

Ik graag emailen van een bestaand wanadoo.nl account, is dit mogelijk? (En nee niet via de webmail)

• dkawa
  • Laatst online: 11-09 10:00
gwxkil schreef op woensdag 21 december 2005 @ 21:32:
[...]

yep, de foon is sim-unlocked sinds vorige week :), maar las al een reactie van iemand (een pagina terug) die zijn orange w800i unlocked gewoon had geupdate...

Waar zit zo'n service point van SE in Rotterdam? Die SP locator op de SE site werkt niet.
Mijn W800i is ook unlocked _/-\o_ (wel officieel door de Orange Shop) dus dit zou niet het probleem kunnen zijn. Raar dat je deze foutmelding krijgt... Misschien update service 2.2.10 herinstalleren????? :?

• Jesse
Speedy-Andre schreef op donderdag 22 december 2005 @ 00:07:
[...]
Da's oud nieuws, ik verwees daar ook al naar en bovendien had ik het ook weer van een ander :Y)
Let wel, dit is tijdelijk tot de officiële launch van Opera mini (en ik heb hem er al op staan).
Idd. Gisteravond probeerde ik het btw, maar met de Opera mini versie die ik er al op had staan wilde die niet naar mini.opera.com maar werd ik steeds verwezen naar http://www.opera.com/download/operamini/

Moest ik dus duur met de browser van me foon opera mini gaan downen.

• vanpeltje
Verwijderd schreef op woensdag 21 december 2005 @ 23:55:
net in de verkeerde topic gepost vrees ik 8)7
dus hier nog een keer:

Reg. datum: 11 oktober 2005
--------------------------------------------------------------------------------
ik heb net de nieuwste firmware op me k750i gezet (via die update service tool).

Ik hoopte dat er een probleem zou verdwijnen dat ik steeds heb bij het maken van fotos.
Echter heeft het niet geholpen.

Als ik dus een foto wil maken dan is het 9 van de 10 keer zo dat ik wel kan focusen. Dan wil ik doordrukken maar het toestel doet niks. Dus ik kan gewoon geen pic maken.
Iemaqnd een idee hoe ik dat kan oplossen?
Dat probleem heb ik dus ook, ik heb ook de nieuwste firmware.

de eerste klik lukt altijd wel, dan maakt ie een foto... wil ik daarna weer een foto maken dan doe ie alleen de focus (piep-piep) en dan gaat ie niet verder. :(

vanpeltje

Verwijderd

[Mierenn**kmodus]
Het is "niet kan en mag doen", niet "niet kunt en mag doen" bij het stukje over het updaten.
[/Mierenn**kmodus]

1. Op de laptop blijft SEUS eeuwig laden nadat ik de taal heb geselecteerd.

2. Op mijn computer zegt hij: "Incompatible Macromedia version. Required version avaible from http//www.macromedia.com. Application will terminate."
Ik heb beide spelers verwijderd via de uninstallers en vervolgens opnieuw geïnstalleerd, maar dit helpt niet.

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2005 10:16 ]

• GGS_206
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

wout-hugo schreef op woensdag 21 december 2005 @ 19:48:
[...]

[...]

Hadden jullie ook problemen met versie 035 bij het updaten?
Nee want die heb ik nooit geinstalleerd gehad. Dit is voor mij de eerste keer dat ik update.

Als je een bericht verstuurt, dan kreeg je normaal de status van het verzendbalkje die langzamerhand oploopt. Maar nu vliegt hij gelijk naar t eind. Dat klopt wel?

‹(◕‿◕)›

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Jesse schreef op donderdag 22 december 2005 @ 08:55:
[...]

Idd. Gisteravond probeerde ik het btw, maar met de Opera mini versie die ik er al op had staan wilde die niet naar mini.opera.com maar werd ik steeds verwezen naar http://www.opera.com/download/operamini/

Moest ik dus duur met de browser van me foon opera mini gaan downen.
Dat klopt, Opera-mini kan niet downloaden, alleen daarom al heb je een andere browser nodig.
Helaas kun je de interne browser niet met device explorer starten |:(
Toch ben ik wel blij met de nieuwe Opera, die 'vergeet' mijn favorieten tenminste niet :Y)

• Strider
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 11:01
Ik heb thuis een 56k verbinding, nu heb ik het update programma wel, maar hoe groot is zo'n update voor een k750i? groter dan 3mb? Anders kan ik het maar beter niet gaan doen :/

BlaBlaBla

• GGS_206
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Aanbevolen wordt ook een breedbandlijn. Hij moet ook spul downloaden en dat gaat met een 56k modem wel lang duren denk ik. Geen vriendje ofzo met breedband?

BTW, heb nog steeds shuttergeluid alsk de stille mode heb gekozen

[ Voor 19% gewijzigd door GGS_206 op 22-12-2005 14:05 ]

‹(◕‿◕)›

Verwijderd

vanpeltje schreef op donderdag 22 december 2005 @ 09:33:
[...]

Dat probleem heb ik dus ook, ik heb ook de nieuwste firmware.

de eerste klik lukt altijd wel, dan maakt ie een foto... wil ik daarna weer een foto maken dan doe ie alleen de focus (piep-piep) en dan gaat ie niet verder. :(
Zelfde heb ik ook gehad, moet je denk ik zoeken in de mechaniek- of de stofkant. Bij mij maakte ie eerst nog maar uit 10 pogingen 1 foto. Nu heb ik dit terug kunnen brengen tot 9 van de 10 gelukte door simpelweg hard op het knopje te blazen (bij de randen) :9 . Het klinkt vreemd, maar ik denk dat op die manier het probleem (bij mij waarschijnlijk stof) weggeblazen werd. Try it or SESP it. ;)

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2005 14:19 . Reden: typo ]

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:29

Polycom

Poes van goud

PuDy schreef op donderdag 22 december 2005 @ 00:33:
Heeft iemand misschien info hoe ik emails kan versturen van mijn mobiele telefoon? (Ik heb een goed werkende orange world)

Ik graag emailen van een bestaand wanadoo.nl account, is dit mogelijk? (En nee niet via de webmail)
anyone?

• NaZ-
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

NaZ-

Hoeblablahoeblabla

CyberDoX schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 17:19:
[...]

Mij is het wel gelukt om mail van gmail op te halen. Ik heb het als volgt gedaan:

- Ga naar Berichten - Email - Instellingen - Accountinstellingen - Nieuw Account
- Voer dan een accountnaam in, bijv. "gmail". Dan kun je allerlei instellingen instellen :+.
- Verbinden via : "internet" (Het ken waarschijnlijk ook gewoon via GPRS van je provider)
- Protocol: POP3
- Inkomende server: pop.gmail.com
- Inkomende poort: 995
- Codering: TLS/SSL
- Loginnaam: je loginnaam van gmail (zonder @gmail.com :+ )
- Wachtwoord: je wachtwoord
- Uitgaande server: smtp.gmail.com
- Uitgaande poort: 465
- Emailadres: accountnaam [at] gmail.com
- De rest ken je gewoon standaard laten...
- Druk dan op "Gereed"
- Kies dan je nieuw aangemaakte account

Loop dan naar je computer, ga naar www.gmail.com en log in. Dan klik je op Settings/Instellingen (linksbovenin).

Dan ga je naar de tab: "Forwarding and POP". Bij POP Download vink je "Enable POP..." aan (je hebt 2 keuzemogelijkheden). Save Settings/Opslaan.

Pak je vette k750i ;) en als het goed is ken je je mailtjes op je telefoon lezen :).
Misschien heb je daar wat aan? IPV gmail je wanadoo-instellingen? Met m'n @Home mailadres is het ook gelukt :). Hier het linkje naar desbetreffende bericht.

Ik gebruik het zelf niet meer, GPRS is duur! :P

AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter

Verwijderd

Hij zegt bij SEUS dat ik een verkeerde Macromedia versie heb, ik heb beiden er al afgegooid, herstart en opnieuw geïnstalleerd.

Wat moet ik doen???

• Strider
GGS_106 schreef op donderdag 22 december 2005 @ 14:04:
Aanbevolen wordt ook een breedbandlijn. Hij moet ook spul downloaden en dat gaat met een 56k modem wel lang duren denk ik. Geen vriendje ofzo met breedband?

BTW, heb nog steeds shuttergeluid alsk de stille mode heb gekozen
Jawel hoor, maar liefst natuurlijk thuis.

Iemand een schatting kwa mb's?

BlaBlaBla

• vanpeltje
je kan ook via het orange toegewezen emailadres een email sturen vanaf je telefoon.

Handige dienst van orange. Zie meer 'Mijn Orange' op orange.nl onder e-mail

vanpeltje

Verwijderd

hallo allemaal ik probeerde net m'n K750 up te daten maar m'n computer liep vast (tijdens de update dus de telefoon doet niks).
als ik nu de update weer overnieuw probeer, staat er dat de telefoon al voorzien is van de nieuwste software...

wat kan ik hier tegen doen? :/

• Infinchible
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 17:40

Infinchible

Woef!

Ik heb net 3 uurtjes geleden mijn telefoon kunnen ophalen bij de phonehouse, ik heb gekozen voor de W800, en wat een toptoestel!
Ik heb hem net geüpdate, en dat ging bij mij gewoon perfect. Helemaal geen problemen mee gehad.
Weet iemand trouwens hoe je via de software van sony-ericsson telefoonnummers via de computer in je toestel kan zetten? Dat is namelijk iets makkelijker dan alles via de telefoon erin zetten. :)
Ga weer even verder spelen/uitproberen.

Verwijderd

Nog ff wat vraagjes,,

Kan je ook net als op de W800i bij de mp3 speler op de K750i het scherm minimaliseren zodat je mp3's gewoon doorblijven spelen als je een foto wilt maken ofzo?

• Firestorm
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 29-07 16:31

Firestorm

Ik hou altijd schroefjes over

ja dat kan, via meer -> minimaliseren (uit mijn hoofd)

• Infinchible
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 17:40

Infinchible

Woef!

Verwijderd schreef op donderdag 22 december 2005 @ 20:32:
Nog ff wat vraagjes,,

Kan je ook net als op de W800i bij de mp3 speler op de K750i het scherm minimaliseren zodat je mp3's gewoon doorblijven spelen als je een foto wilt maken ofzo?
Je kan ook gewoon op de walkman toets drukken, dan gaat hij naar standby mode, dus hoofdschermpje, en de muziek blijft dan gewoon spelen, en dan kan je ook foto's maken enzo.

Edit: Walkman toets is bovenste toets in het midden.

[ Voor 7% gewijzigd door Infinchible op 22-12-2005 20:39 ]

• Pendulum
  • Laatst online: 09-09 13:01
Finch85 schreef op donderdag 22 december 2005 @ 20:10:
Ik heb net 3 uurtjes geleden mijn telefoon kunnen ophalen bij de phonehouse, ik heb gekozen voor de W800, en wat een toptoestel!
Ik heb hem net geüpdate, en dat ging bij mij gewoon perfect. Helemaal geen problemen mee gehad.
Weet iemand trouwens hoe je via de software van sony-ericsson telefoonnummers via de computer in je toestel kan zetten? Dat is namelijk iets makkelijker dan alles via de telefoon erin zetten. :)
Ga weer even verder spelen/uitproberen.
Je kunt fma gebruiken (staat in sp) maar makkelijker vind ik om gewoon alles op een andere sim te zettten en dan kopier--> van sim te gebruiken :)

Verwijderd

Finch85 schreef op donderdag 22 december 2005 @ 20:38:
[...]

Je kan ook gewoon op de walkman toets drukken, dan gaat hij naar standby mode, dus hoofdschermpje, en de muziek blijft dan gewoon spelen, en dan kan je ook foto's maken enzo.

Edit: Walkman toets is bovenste toets in het midden.
Ja oke, maar kan dit ook bij de K750i?

Verwijderd

Maar welke telefoon is nou kwalitatief en qua functionaliteit beter?

- onderbouw je mening, graag.

• Pendulum
  • Laatst online: 09-09 13:01
Verwijderd schreef op donderdag 22 december 2005 @ 21:06:
Maar welke telefoon is nou kwalitatief en qua functionaliteit beter?

- onderbouw je mening, graag.
Ligt er een beetje aan wat je er mee wil gaan doen natuurlijk. De w800i is meer een walkman dan een telefoon. Ze zijn allebei kwalitatief wel gelijk aan elkaar. Ook is de w800i natuurlijk wat duurder dan de k750i en tja de w800 heeft wel wat meer functies, dat je een opstartscherm krijgt met waaruit je kunt kiezen of je naar vliegmodus wilt gaan (alleen de walkman gebruiken) of de telefoon wilt inschakelen, handig voor als je vaak in het vliegtuig zit. Verder heeft de w800i een betere mediaplayer met meer functies. Nou verder moet je ook maar kijken wat je mening over het het uiterlijk vindt. Persoonlijk vind ik de w800i te opvallend en al met al heb ik dus voor een k750i gekozen. :)

• willy1986
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 22 december 2005 @ 20:32:
Nog ff wat vraagjes,,

W800/k750 hebben multi tasking (meerdere dingen te gelijk doen) dus Mediaplayer aan, Java spelletje spelen en tussendoor gebeld worden is geen probleem (mediaplayer gaat dan zelf op pauze, na beeindiging van gesprek speelt hij weer verder) :9
Wat nou kwalitatief/functionaliteit beter is kan je beter zelf bepalen. Ga naar de belcompany en probeer beide toestellen. Houd je van goed geluid, dan raad ik je sowieso de W800 headset aan. Dat wil niet zeggen dat ik de W800 beter/mooier vind....K750 vind ik stijlvoller. ( www.nieuwemobiel.nl )
Heb zelf een K750 met HPM-70 (dat is die W800 headset ;) ) en binnekort mischien eindelijk eens een 1Gb MSDP kaartje kopen en dan heb ik een super telefoon :D
Bij de K750 kan je de mediaplayer ook geminimaliseerd gebruiken.

[ Voor 25% gewijzigd door willy1986 op 22-12-2005 21:52 ]

• low_n_slow
  • Laatst online: 08-09 16:36
dank u meneer onder mij! haha ;)

[ Voor 92% gewijzigd door low_n_slow op 22-12-2005 22:59 ]

• Jesse
low_n_slow: Het Grote SonyEricsson W800, K750 en D750 topic - Deel 7
Hoofdstukje firmware dus, waar die al naar linkt. :z

[ Voor 25% gewijzigd door Jesse op 22-12-2005 22:59 ]

• jeroenzelle
  • Laatst online: 12-09 13:06
Als ik mijn SE K750i wil updaten d.m.v. SEUS dan blijft het programma hangen na de taalkeuze.

Weet iemand wat voor probleem dit is / en is het op te lossen?

Verwijderd

Lezen jullie nu over mijn posts heen? :'(
Pagina 7...

@Jeroenz: Same problem here, op andere pc zegt hij zelfs dat de Macromedia versie incompatible is...

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2005 23:01 ]

• Jesse
Verwijderd schreef op donderdag 22 december 2005 @ 23:00:
Lezen jullie nu over mijn posts heen? :'(

Pagina 7...
Je kan meer of minder post's per pagina's instellen, dus een link naar het bericht is wel handig. :)

Edit: Nou vermoed ik dat het over de flash player gaat. Zegt ie wel welke versie je wel moet hebben? Zorg anders dat je daar achter komt en dat je die installeerd.

[ Voor 45% gewijzigd door Jesse op 22-12-2005 23:03 ]

• inTIMidate
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-09 09:33
Als ik een SMS ontvang kreeg ik direct te zien van wie deze kwam en een gedeelte van de inhoud.
Sinds een tijdje is dit niet meer, ik vond dit erg handig en kan het nergens aan/uitzetten.
Weet iemand wat dit is en hoe ik dit toch aan kan krijgen?

Gaat over een K750i met de R1N035 software.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justguyver
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:19
Ik had een branded orange w800, en toen was hij ineens kapot.
Dus kreeg ik vandaag een nieuwe en wat bleek.
Ik kreeg in plaats van een branded een unbranded w800 met de nieuwe firmware erop :)
Dit is gebeurd in de orange shop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StaarTT
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-07-2023

StaarTT

Android for Life.

Mijn w800i is zover ik me kan herinneren de 4e (T68, T610, K700i en nu de w800i) SE met joystick, nooit probleemen mee gehad.
Zit ik verledeweek in de kroeg zegt un vriend vanme ineens, leuke toestellen die SE, jammer alleen dat die joystick opdenduur niet meer naar beneden gaat.. Ik zeg nog heel wijs "nooit last van gehad hoor, SE zijn top toestellen"
Word ik vandaag wakker, gaat me joystick bijna niet meer naar beneden!!! :( De joystick zelf wel, maar het lijkt of me telefoon er gewoon niet meer op reageerd..
Zijn er meer mensen met dit probleem ??

edit:
Het lijkt wel of het softwarematig is. Bij de servicetest doet ie het gewoon goed?? Ik heb de nieuwst Orange software erop

[ Voor 13% gewijzigd door StaarTT op 23-12-2005 03:26 . Reden: Extra info toegevoegd ]

--- HTC Desire HD: ROM: Stock ---10.2" Android ePad 2.1 --- Motorola Milestone: ROM: CyanogenMod 6.1.2 --- ASUS G60VX ---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-09 15:39
een klasgenoot had dit ook maar dat kwam door een zandkorreltje :X
dus die had het frontje eraf gehaalt en toen schoongemaakt.. ik wee tniet of het bij de w800i kan maar dat was zijn oplossing voor zijn SE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesse
@StaarTT: Is toch echt een vrij bekent probleem met SE joysticks, hoewel ik er met de W800 nog niet van gehoord had. Hiervoor had ik een T630, en dat was niet zo best. Die joystick en ook de toetsen deden het (de ene keer weer minder en de andere keer erger) vaak slecht. De klantenservice van orange liet me de foon opsturen voor reparatie, en dat knapte de zaak wel op. Zorgen dat er geen vuil in de foon komt is vziw de oplossing.

[ Voor 11% gewijzigd door Jesse op 23-12-2005 08:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheHammer
  • Laatst online: 29-01-2024
willy1986 schreef op donderdag 22 december 2005 @ 21:47:
[...]

W800/k750 hebben multi tasking (meerdere dingen te gelijk doen) dus Mediaplayer aan, Java spelletje spelen en tussendoor gebeld worden is geen probleem (mediaplayer gaat dan zelf op pauze, na beeindiging van gesprek speelt hij weer verder) :9
Wat nou kwalitatief/functionaliteit beter is kan je beter zelf bepalen. Ga naar de belcompany en probeer beide toestellen. Houd je van goed geluid, dan raad ik je sowieso de W800 headset aan. Dat wil niet zeggen dat ik de W800 beter/mooier vind....K750 vind ik stijlvoller. ( www.nieuwemobiel.nl )
Heb zelf een K750 met HPM-70 (dat is die W800 headset ;) ) en binnekort mischien eindelijk eens een 1Gb MSDP kaartje kopen en dan heb ik een super telefoon :D
Bij de K750 kan je de mediaplayer ook geminimaliseerd gebruiken.
Ik heb al een supertelefoon ;)

K750 met HPM-70 oordopjes
1 GB memory stick pro duo
Nieuwste firmware

Maar die hpm70 (walkman oordopjes) hebben volgens mij enige schade aangebracht aan me oor, heb gewoon 't gevoel dat 't niet goed kan zijn om die dingen zo diep in je oor te proppen. Doet 'n beetje pijn aan me rechteroor als ik 'm erin duw, zijn er meer mensen die hier last van hebben?
Ik gebruik overigens het kleinste setje van de dopjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strider
Ik heb die dopjes 5x ingehad, in totaal nog geen 15min lang, en toen was ik ze al zo beu! Ze bleven niet fatsoenlijk zitten voor een perfekte bass geluid, en het voelde raar pijnlijk aan. Rommel vind ik het.

BlaBlaBla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesse
Heb je ook de andere formaten rubberdopjes geprobeerd?
@TheHammer: Je moet natuurlijk alleen het rubber dopje in je oor duwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grhmpf
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 29-05-2022

grhmpf

Android <3

edit:
Het lijkt wel of het softwarematig is. Bij de servicetest doet ie het gewoon goed?? Ik heb de nieuwst Orange software erop
Op esato heb ik daar ook berichten over gelezen. Je zou kunnen proberen of een master reset het een en ander fix, maar dan moet je wel al je spullen backuppen (zoals thema's, ringtones en wat er nog voor meer zut standaard opstaat)

[ Voor 10% gewijzigd door grhmpf op 23-12-2005 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Praetorian
  • Laatst online: 12-09 17:08
StaarTT schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 03:21:
Mijn w800i is zover ik me kan herinneren de 4e (T68, T610, K700i en nu de w800i) SE met joystick, nooit probleemen mee gehad.
Zit ik verledeweek in de kroeg zegt un vriend vanme ineens, leuke toestellen die SE, jammer alleen dat die joystick opdenduur niet meer naar beneden gaat.. Ik zeg nog heel wijs "nooit last van gehad hoor, SE zijn top toestellen"
Word ik vandaag wakker, gaat me joystick bijna niet meer naar beneden!!! :( De joystick zelf wel, maar het lijkt of me telefoon er gewoon niet meer op reageerd..
Zijn er meer mensen met dit probleem ??

edit:
Ik heb het ook, lijkt wel software matig idd, want de ene keer doet ie het perfekt, andere keer weer niet :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheHammer
  • Laatst online: 29-01-2024
Jesse schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 10:36:
Heb je ook de andere formaten rubberdopjes geprobeerd?
@TheHammer: Je moet natuurlijk alleen het rubber dopje in je oor duwen.
Ja dat weet ik, verder dan dat lukt ook niet.. Maar om ze te laten zitten moet je ze gewoon erg diep erin duwen.. En de middelste en grootste formaat past gewoon niet, dan vallen ze er al helemaal snel uit. Het geluid kan wel prachtig zijn vooral de harde bass, alleen denk ik dat het niet goed voor de oren is.

Het zou ideaal zijn als die dingen zouden blijven zitten, en geen pijn doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-Kanarie
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21-06 13:40

Arie-Kanarie

Een keer wat anders

TheHammer schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 11:16:
[...]

Ja dat weet ik, verder dan dat lukt ook niet.. Maar om ze te laten zitten moet je ze gewoon erg diep erin duwen.. En de middelste en grootste formaat past gewoon niet, dan vallen ze er al helemaal snel uit. Het geluid kan wel prachtig zijn vooral de harde bass, alleen denk ik dat het niet goed voor de oren is.

Het zou ideaal zijn als die dingen zouden blijven zitten, en geen pijn doen.
Volgens mij is het ook een beetje gewenning. Bij mij voelde het eerst ook wat raar, maar nu heb ik met andere dopjes last van de omgeving en het gevoel of het er heel los in zit :p
Het ligt er ook een beetje aan hoe je ze er in drukt (onder welke hoek en hoever enz.) Maar kan best zijn dat sommige oren niet geschikt zijn voor deze dopjes (of net andersom ;) )
Volgens mij blijven je oren best wel heel hoor, en je gehoor ook wel (als je ze niet te hard zet)

Software ontwikkelen in de Achterhoek voor leuke klanten door heel Nederland? Klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dano_nl
  • Laatst online: 12-05 21:27

dano_nl

Meh

misschien een beetje een beginnersvraag, maar alla ik kon het neit terugvinden; kan je op de memorystick ook mappen maken? :?

Meh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesse
dano_nl schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 12:57:
misschien een beetje een beginnersvraag, maar alla ik kon het neit terugvinden; kan je op de memorystick ook mappen maken? :?
Wedervraag: Wat heb je zelf al geprobeerd :P

offtopic:
Meer > nieuwe map, is et op de foon. Werkt in ieder gaval in de map overig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Anders even de memorystick in een kaartlezer, en dan ff mappen aanmaken :)

‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• low_n_slow
  • Laatst online: 08-09 16:36
weet iemand een goed programma waarmee je je smsjes op je pc kan opslaan?
Float werkt niet bij mij met de laatste firmware...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er al tweakers die een navigatieoplossing hebben voor de K750l dan zou het helemaal een topper zijn. Route 66 en Tom Tom werken alleen op smartphones en niet onder java.
In duitsland heb je er wel een maar erg dure oplossing (je moet via gprs info downloaden)
Esato kom ik ook niet meer verder, dus tips truuks hints prog's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bianca
  • Niet online
inTIMidate schreef op donderdag 22 december 2005 @ 23:21:
Als ik een SMS ontvang kreeg ik direct te zien van wie deze kwam en een gedeelte van de inhoud.
Sinds een tijdje is dit niet meer, ik vond dit erg handig en kan het nergens aan/uitzetten.
Weet iemand wat dit is en hoe ik dit toch aan kan krijgen?

Gaat over een K750i met de R1N035 software.
Ik had hier een optie voor gevonden. Of het ook daadwerkelijk werkt weet ik niet want nadat ik dit veranderd had, kreeg ik een w800i. Maar je gaat in het menu naar settings, dan staat ie automatisch in het eerste tabblad general, en daar kies je new events. Ik denk dat ie eerst op activity menu stond en nu op pop-up. Probeer dat eens te veranderen. Sorry voor het engels maar ik heb engelse taal in die mobiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-razor1984
willy1986 schreef op woensdag 21 december 2005 @ 18:50:
[...]

eerst al jou telefoonnummers naar je simkaart kopieren>
Menu > telefoonboek> Opties> > geavanceerd > Kopieren naar SIM

Daarna
alles resetten
(Menu > Instellingen > Algemeen- Fabrieksinstell. > alles resetten)

weer uitzetten en opnieuw updaten. Als het goed is word hij nu weer met Nederlandse taal geupdate.
Dit probleem is ook al veel voorgekomen... Deel 6 :) Komt doordat de cache (?) vol is.
Ik heb dit net gedaan maar mijn taal is engels. En de update ging voor de rest vlekkeloos. Zijn er misschien andere firmwares in omloop ?
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.