Het Creative Zen Micro (Photo) Topic deel 4

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 11.524 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretorian_
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23-07-2024

Pretorian_

It's time to burn

Geen matches
Ik heb een AB...welk scherm? ;)

Blog: De Burgemeester Live | Software en Media ontwikkellaars gezocht bij Innovadis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Matched: zen
Fried schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 18:25:
radio laat ook wel wat te wensen over idd.. ok, hier vindt ie er wel een stuk of 12.
maar 538 is bijvoorbeeld niet helemaal 100% in orde.

terwijl mn nokia6230 het signaal wel goed oppakt.

denk dat het te maken heeft met de antenne van de ZEN. neem aan dat ie weggewerkt is in de speler zelf..
de nokia gebruikt het snoer van de headphone als antenne..

//edit:

zelf nog iets: ZEN lust geen .cue sheets of .m3u dingen e.d. he? :(
De antenne zit volgens mij gewoon in de headphones hoor..
Als ik slecht ontvangst heb en ik doe één oordopje uit dan heeft ie soms ineens wel goed ontvangst.

.cue & .m3u ben ik ook wel in geïnteresseerd, nog nooit geprobeerd eigenlijjk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 00:21

steveman

Comfortabel ten onder

Geen matches
Fried schreef op maandag 08 mei 2006 @ 09:08:
[...]

nee, mute is er idd niet bij... pauze noemen ze dat ;)

schermpje is trouwens wel wat minder met dit weer... ;(
Nee, bij mute speelt het nummer gewoon door maar je hoort niets B) Maar het is idd geen feature

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Geen matches
Wat moet je ook met een mute functie? Je kunt ook gewoon de oordopjes uitpluggen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Matched: creative, micro, zen
hoe is de lage tonen van dat apparaat? die lekkere diepe tonen? k las ergens dat bij ipod wat aan de mindere kant is.. gezien de specs heeft deze zen micro de hoogste db, vergelijkbaar met andere mp3 spelers van creative en de overige. ik wil alleen nog ff weten hoe de lage tonen is bij deze voordat ik hem aanschaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fried
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-03 08:42
Geen matches
ik ben geen audiofiel.. maar ik vind t goed klinken...
heb btw wel bas boost en smart volume aan. equaliser op Pop..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:49

mvds

Totally awesome!

Geen matches
De weergave is ook afhankelijk van welke oordopjes/headphones je aansluit natuurlijk he!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fried
Geen matches
obsidian schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 09:18:
De weergave is ook afhankelijk van welke oordopjes/headphones je aansluit natuurlijk he!
degene die erbij zaten :)
'k stel kennelijk niet van die extreme eisen.. geluid voldoet goed voor me as it is!

radio blijft jammer though..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-08 22:18

Barca

In Search Of Sunrise

Matched: micro, zen
OP moet enigszins worden aangepast:
Sinds een paar maanden zijn er ook 4 en 6 GB versies van de Zen Micro uit en ook de Zen Micro Photo met een kleurenscherm.
8 MB is er ook al... misschien hele zinnetje weghalen of herschrijven. :)

Edit: Hehe ja oeps 8 GB natuurlijk ;) Dat krijg je tussendoor op je werk zit te GoT'n ;)

[ Voor 16% gewijzigd door Barca op 13-05-2006 00:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-09 13:19
Geen matches
@ hierboven:

maak er ff 8GB van :)

Specs desktop Specs Laptop Opel Omega Portal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Geen matches
De 5GB wordt bovendien niet meer verkocht (of in ieder geval niet meer geproduceerd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry, CREATIVE Zen Micro Photo 6 GB !!
Dit moet een foutje zijn of is dit zo'n nieuw model dat er nergens info over te vinden is?
Hij is dan wel goedkoop als het echt photo is...

http://www.dixons.nl/De_o...roductmenu=specifications

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Verwijderd schreef op zaterdag 13 mei 2006 @ 11:45:
Dit moet een foutje zijn of is dit zo'n nieuw model dat er nergens info over te vinden is?

Fotoviewer: nee

zal dus wel geen photo zijn

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keep it Cool
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 24-01-2024
Geen matches
Zou het kunnen dat het verschil alleen de Firmware is, en dat ze electronisch identiek zijn ?
Ik heb zelf de 8GB + foto en heb daar andere Software inzitten dan op de andere versie's worden gebruikt .
Maar ben geen kenner op dat gebied maar wieweet wel iemand hier op dit forum die er meer overweet.
K.i.C

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Geen matches
Nee, anders zou ik allang mijn scherm kleuren hebben laten maken, en mijn hdd uitgebreid hebben met 3GB, dmv een firmware-hack :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afterparty05
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-07-2023
Verwijderd schreef op zaterdag 13 mei 2006 @ 11:45:

Je ziet ook aan het schermpje op de foto dat het geen kleuren is maar de originele Micro. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 08:32
Matched: creative
Mijn oordopjes zijn al 2x stuk gegaan(kraakt heletijd). Normaal (dus bij de vorige keren) heb ik altijd gelijk antwoord op Creative mail. Maar dit keer niet. Ik heb de mail een week geleden verstuurt maar nog steeds geen bericht. Heb alleen een automatische email gekregen met daarin dat ie ontvangen is. Geeft creative bij 1 van jullie wel antwoord(nu, toevallig dat ook iets stuk is)? Of kan ik gewoon beter bellen nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Matched: creative, zen
Oke! Ik heb ook een probleem..
Het kan zijn, dat ik misschien niet zo technisch ben,, maar ik snap er geen bal van!
Ik heb een creative zen photo van 8 GB..
en oppeens liep die vast, haalde ik de batterij er uit, niks anders hielp.. waren oppeens 200 van mijn liedjes foetsie!
Nu heb ik wat jullie heel veel bladzijdes geleden zeiden, mijn speler gereset.. maar nu blijft dat ding maar bij de recovery mode staan..! iemand enig idee hoe je hier weg komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

matsume schreef op zaterdag 13 mei 2006 @ 20:49:
Geeft creative bij 1 van jullie wel antwoord(nu, toevallig dat ook iets stuk is)? Of kan ik gewoon beter bellen nu?
Bij mij duurde het de laatste keer (ben vrees ik op weg naar mijn vierde RMA in drie maanden..) 2 dagen voor ik reactie had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fried
gaat iemand weleens hardlopen met z'n Zen?
hoe houdt ie zich daaronder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The One Pizza
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09-09 09:44
Fried schreef op zondag 14 mei 2006 @ 14:33:
gaat iemand weleens hardlopen met z'n Zen?
hoe houdt ie zich daaronder?
Hij zal het wel overleven maar het is zeker niet goed op langere duur. Je kan je wel voorstellen dat als je HD net aan het lezen is en hij krijgt een schok dat dat niet zo goed is. Ik heb een klein flashspelertje voor dat soort gelegenheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 14 mei 2006 @ 11:13:
Oke! Ik heb ook een probleem..
Het kan zijn, dat ik misschien niet zo technisch ben,, maar ik snap er geen bal van!
Ik heb een creative zen photo van 8 GB..
en oppeens liep die vast, haalde ik de batterij er uit, niks anders hielp.. waren oppeens 200 van mijn liedjes foetsie!
Nu heb ik wat jullie heel veel bladzijdes geleden zeiden, mijn speler gereset.. maar nu blijft dat ding maar bij de recovery mode staan..! iemand enig idee hoe je hier weg komt?
Dan zou ik Tony toch maar eens bellen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
TheZeroorez schreef op zondag 14 mei 2006 @ 16:42:
[...]

Dan zou ik Tony toch maar eens bellen :X
Wie zou ik bellen? Kan niemand me helpen!?:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Tony. Nee, bel gewoon de creative helpdesk, dan krijg je wel iemand..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

Afgelopen vrijdag om 19:02 uur via bol.com de Creative Zen Micro Photo 8GB gekocht... zaterdag 11:00 uur in huis. :)

Ik heb veel gehad aan dit topic en door dit topic heb ik eigenlijk ook de knoop doorgehakt voor deze specifieke mp3 speler te gaan. Alles leek fijntjes te werken... en ik geniet al een dag van mijn speler, maar nu heb ik toch een akkefiet.

Het verbinden werkt... ik kan gewoon bestanden plaatsen etc. maar ik wil graag de firmware updaten. Als ik echter ZenMicroP4S_PCFW_L16_2_21_02.exe opstart om de firmware te updaten zegt hij steeds "De speler is niet aangesloten. Sluit de speler nu aan." Maar... hij is gewoon verbonden. :S Een andere USB poort werkt ook niet. :'(

Edit: De laatste drivers voor de Zen Micro Photo lijken deze te zijn maar hij pakt het dus niet, hmmm.

Nog een edit... stel ik zet een mix van 120 minuten erop. Hoe kan ik dan naar b.v. de 90e minuut gaan?

[ Voor 28% gewijzigd door Barca op 14-05-2006 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The One Pizza
Wat antwoorden op je vragen:
Barca schreef op zondag 14 mei 2006 @ 21:43:

Het verbinden werkt... ik kan gewoon bestanden plaatsen etc. maar ik wil graag de firmware updaten. Als ik echter ZenMicroP4S_PCFW_L16_2_21_02.exe opstart om de firmware te updaten zegt hij steeds "De speler is niet aangesloten. Sluit de speler nu aan." Maar... hij is gewoon verbonden. :S Een andere USB poort werkt ook niet. :'(
Ik denk dat je de firmware voor de gewone Zen Micro hebt gepakt. iig 2.21.02 is een firmware van de gewone ZM. Kijk hier eens....
http://nl.europe.creative...10&drivertype=0&x=20&y=11
Edit: De laatste drivers voor de Zen Micro Photo lijken deze te zijn maar hij pakt het dus niet, hmmm.
Dit zouden wel de goede moeten zijn idd. Probeer eens een andere computer en zet ook alle andere programma's die te maken hebben met je Zen uit. Het is vreemd dat hij namelijk wel bestanden synct maar dat hij dit opeens niet doet. Probeer het bestand anders nog eens te downloaden.
Nog een edit... stel ik zet een mix van 120 minuten erop. Hoe kan ik dan naar b.v. de 90e minuut gaan?
Bij de gewone ZM kan je via de 'rechtermuis'-menu in je afspeelscherm op ' zoeken naar' klikken dan kan je heel snel scrollen door je nummer. Hoe dit met je Photo zit weet ik niet precies.

Suc6!!!

[ Voor 31% gewijzigd door The One Pizza op 14-05-2006 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

The One Pizza schreef op zondag 14 mei 2006 @ 22:16:
Ik denk dat je de firmware voor de gewone Zen Micro hebt gepakt. iig 2.21.02 is een firmware van de gewone ZM. Kijk hier eens....
http://nl.europe.creative...10&drivertype=0&x=20&y=11

Dit zouden wel de goede moeten zijn idd. Probeer eens een andere computer en zet ook alle andere programma's die te maken hebben met je Zen uit. Het is vreemd dat hij namelijk wel bestanden synct maar dat hij dit opeens niet doet. Probeer het bestand anders nog eens te downloaden.

Bij de gewone ZM kan je via de 'rechtermuis'-menu in je afspeelscherm op ' zoeken naar' klikken dan kan je heel snel scrollen door je nummer. Hoe dit met je Photo zit weet ik niet precies.
Je hebt helemaal gelijk... ik had in eerste instantie de verkeerde drivers. (Micro i.p.v. Micro Photo) Daar kwam ik achter omdat ik echt gewoon zo'n beetje alle posts heb gelezen met het woord "firmware" erin inmiddels ;) en dat werd ergens geroepen. Ik paste dus mijn post aan maar vergat dat bovenste stukje tekst ook te edit'n.

Jij denkt dat hier de PC's voor het oprapen zijn... niet dus. ;P Maar ik heb een laptop van iemand anders in huis om te fixen :+ dus ik zal het daar eens proberen. Het is echt heel vreemd want ik weet nu zeker dat ik het juiste bestand heb en verder werkt het allemaal goed.

[ Voor 14% gewijzigd door Barca op 14-05-2006 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The One Pizza
Barca schreef op zondag 14 mei 2006 @ 22:25:
[...]

Je hebt helemaal gelijk... ik had in eerste instantie de verkeerde drivers. (Micro i.p.v. Micro Photo) Daar kwam ik achter omdat ik echt gewoon zo'n beetje alle posts heb gelezen met het woord "firmware" erin inmiddels ;) en dat werd ergens geroepen. Ik paste dus mijn post aan maar vergat dat bovenste stukje tekst ook te edit'n.

Jij denkt dat hier de PC's voor het oprapen zijn... niet dus. ;P Maar ik heb een laptop van iemand anders in huis om te fixen :+ dus ik zal het daar eens proberen. Het is echt heel vreemd want ik weet nu zeker dat ik het juiste bestand heb en verder werkt het allemaal goed.
Reageert je speler wel op enige manier, dus dat ie een sync-symbool geeft, dat evt ook knippert? Er zijn wel eens meer problemen geweest met usb-drivers. Kijk ook eens op het forum van Creative. Dit soort problemen zijn erg lastig op te lossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Geen matches
Hulde aan bol.com, Woendag mijn ZMP ter RMA (DOA) aangeboden en vrijdag al bericht dat er een pakketje van bol.com lag, nu nog even testen.

Ik ga ook Notmad Explorer aanschaffen, kan je daar makkelijk playlists mee maken? heb er nog niet mee kunnen stoeien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFlink
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Geen matches
Slasher schreef op maandag 15 mei 2006 @ 08:16:
Hulde aan bol.com, Woendag mijn ZMP ter RMA (DOA) aangeboden en vrijdag al bericht dat er een pakketje van bol.com lag, nu nog even testen.

Ik ga ook Notmad Explorer aanschaffen, kan je daar makkelijk playlists mee maken? heb er nog niet mee kunnen stoeien
Probeer de trial versie even zou ik zeggen. Ik heb met de trial versie een playlist willen maken, maar bij mij liep het steeds vast. Zou wel aan mij liggen maar het is in iedere geval best makkelijk om eentje te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFlink
  • Niet online
Als ik mijn Zen 5GB met defecte geluids-uit terug stuur, hoelang duurt het meestal voordat ik iets terug krijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
FlipFlink schreef op maandag 15 mei 2006 @ 12:56:
Als ik mijn Zen 5GB met defecte geluids-uit terug stuur, hoelang duurt het meestal voordat ik iets terug krijg?
Gezien eerdere ervaringen in dit topic, moet je rekening houden met 1 tot 2 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoHa
  • Laatst online: 23:08
Geen matches
B-Buster schreef op maandag 15 mei 2006 @ 15:12:
[...]

Gezien eerdere ervaringen in dit topic, moet je rekening houden met 1 tot 2 weken.
Inderdaad, bij mij duurde het 1 week rond Pasen :) Ik had hem de donderdag voor pasen opgestuurd en ik kreeg hem binnen de week erna vrijdag... Zeer netjes vond ik zelf :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Jullie sturen de speler rechtstreeks terug naar Creative?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Geen matches
Ja, gewoon even met ze bellen/mailen en dan kan je hem opsturen voor RMA...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

Geen matches
De radio bevalt me niet zo. :'( Ik denk dat ik nog eens achter mijn oren had gekrabt voordat ik de speler kocht als ik dit had geweten. :| Ik wist dat de ontvangst iets minder was maar dit is wel heel erg. Mijn vraag is concreet dus eigenlijk... is er misschien een andere headset te koop met een veel sterkere ingebouwde antenne?

Overigens is de firmware update me ook op een andere PC nog niet gelukt. Hij maakt wel verbinding, lichtjes knipperen fijn... alles werkt alleen ziet de firmware update toch mijn speler om de een of andere reden niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
Heb je ook al eens ergens anders geprobeerd of de ontvangst daar beter is?

Ik vind de ontvangst hier heel behoorlijk, ook tijdens fietsen of als ik in de trein zit blijft het vrijwel overal goed. Wat weleens kan voorkomen is dat je in een gebiedje komt waar de ontvangst niet helemaal goed is, misschien met teveel (stoor)zenders in de buurt ofzo. Dat heb ik gedurende enkele minuten als ik naar huis fiets op een vaste plek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

B-Buster schreef op maandag 15 mei 2006 @ 19:21:
Heb je ook al eens ergens anders geprobeerd of de ontvangst daar beter is?

Ik vind de ontvangst hier heel behoorlijk, ook tijdens fietsen of als ik in de trein zit blijft het vrijwel overal goed. Wat weleens kan voorkomen is dat je in een gebiedje komt waar de ontvangst niet helemaal goed is, misschien met teveel (stoor)zenders in de buurt ofzo. Dat heb ik gedurende enkele minuten als ik naar huis fiets op een vaste plek.
Natuurlijk verschilt het per regio... maar over het algemeen is het gewoon geen goede kwaliteit. Het is echt heel slecht. Ik had hiervoor een Siemens SX1 (telefoon) die tijdens precies dezelfde route continu supergoed geluid gaf. Verder hebben we op mijn werk een radio die wel gewoon alles superhelder ontvangt. Het ligt helaas echt aan de speler. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
Geen matches
Hmm dan ligt het denk ik aan jou specifieke speler.

Ter vergelijking: mijn ZMP heeft minstens net zulke goede radio-ontvangst / kwaliteit als de radio op mijn nokia 6230.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 107mb
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08:09
Geen matches
heeft deze speler ook USB on the go?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volvados
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 27-08 15:53
Geen matches
als je de nieuwe firmware erop zet wel.
zie topicstart
- 2.21.02 Dit is de 'PlayforSure' firmware. Het PlayforSure houdt in dat deze firmware om kan gaan met DRM-bestanden (Digital Right Management), dit komt vooral voor bij muziek die je legaal download van Internet. Het is bij deze firmware noodzakelijk dat je de laatste versie van Windows Media Player op je computer hebt staan. Deze firmware werkt dan ook niet met Windows 98 e.d.. Een groot voordeel van deze firmware is dat je als je Windows Media Player op je computer hebt staan je geen extra drivers hoeft te installeren. Met deze firmware kan je dus gewoon met je vrienden muziek uitwisselen.
edit: of bedoel je iets anders met on the go?

[ Voor 5% gewijzigd door Volvados op 15-05-2006 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 107mb
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08:09
Geen matches
ja, ik bedoel dat je bijvoorbeeld foto's van je digicam zonder tussenkomst van je pc erop kan zetten. als imagetank zeg maar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neil CB
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 06-12-2024
Probleem

Ik heb mijn Zen Micro Photo nu 4 dagen en hij beviel prima totdat:

Ik had al eerder hier gelezen dat je PC niet uit moet zetten als je Zen er nog aanhangt, maar na een avondje stappen zaterdag heb ik met me onheldere hoofd mijn PC uitgezet met de Zen nog aangesloten met als resultaat dat de software lijkt vastgelopen. 8)7

Uiteraard heb ik mijn batterij er uitgehaald en hem opnieuw op laten starten met de hoop dat hij het gewoon zou doen, maar helaas. Als ik dit doet geeft hij eerst aan: Rebuilding Media Library, hiernaa komt hij gewoon in het afspeel menu waar hij aangeeft dat hij me laatst gedraaide nummer nog aan het afspelen is terwijl hij helemaal nergens op reageert. Het enigste wat ik kan doen is de batterij eruit halen, maar dan begint dit hele proces weer opnieuw.

Ik baal echt enorm dat ik zo stom heb kunnen zijn en ik hoop dat er oplossing voor is.

EDIT

Na wat onderzoek een oplossing gevonden:

Haal de batterij eruit en druk het aan/uit/hold knopje naar links bij het terugplaatsen van batterij. Als het goed is kom je nu in het main-menu van de Zen.

Ik heb toen de functie reinstal firmware gekozen en heb deze versie er opnieuw opgezet:
Nieuwe Firmware !

Na het installeren lijkt hij weer perfect te werken en al mijn muziek staat er ook nog steeds op !!

Resultaat: Neil CB is weer blij !!

[ Voor 28% gewijzigd door Neil CB op 15-05-2006 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

Geen matches
B-Buster schreef op maandag 15 mei 2006 @ 20:29:
Hmm dan ligt het denk ik aan jou specifieke speler.

Ter vergelijking: mijn ZMP heeft minstens net zulke goede radio-ontvangst / kwaliteit als de radio op mijn nokia 6230.
Dat kan natuurlijk altijd, maar goed hij is gloednieuw en dat is wel gelijk heel ver gezocht. Anyway, mijn vraag blijft of er een headset te koop is met een sterkere antenne ingebouwd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
Geen matches
Barca schreef op maandag 15 mei 2006 @ 21:22:
[...]

Dat kan natuurlijk altijd, maar goed hij is gloednieuw en dat is wel gelijk heel ver gezocht. Anyway, mijn vraag blijft of er een headset te koop is met een sterkere antenne ingebouwd. :)
Tja weet niet of dat wel zo vergezocht is. Foutje kan er altijd inzitten natuurlijk.

Anyway, ik zou niet weten of er een headset is met betere antenne. Gebruik zelf m'n sony doppies, (jaar oud geen idee welke het is eigelijk, die met een stukje je oor in) en dat werkt dus zoals gezegd uitstekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fried
ik denk ook niet dat de antenne in de headset zit...

hier werkt de radio redelijk... maar niet zo goed als mn nokia 6230 inderdaad.
maar goed genoeg :)
hij vindt 12 zenders hier ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFlink
  • Niet online
Geen matches
Fried schreef op maandag 15 mei 2006 @ 23:42:
ik denk ook niet dat de antenne in de headset zit...
De bedrading van je koptelefoon wordt gebruikt als antenne.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjentjuh
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16-09-2023
Als ik de Zen Micro Photo bij BOL bestel zit er dan ook een lader bij voor het lichtnet?
Want ben nu behoorlijk enthousiast geworden over het apparaat en wil er ook één aanschaffen!

PunlArjen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
arjentjuh schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 12:31:
Als ik de Zen Micro Photo bij BOL bestel zit er dan ook een lader bij voor het lichtnet?
Want ben nu behoorlijk enthousiast geworden over het apparaat en wil er ook één aanschaffen!
Die oplader zit er niet bij. Je kunt hiervoor het premium pakket bestellen, dan krijg je lader, siliconenhoesje en extra accu erbij, plus nog oordopjes. Zeker het geld waard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga dus waarschijnlijk mijn speler maar terug naar bol.com zenden..
Hoop dat het lukt!

Kan niet meer uit de recovery mode komen, ook niet hoe ze op het orginele creative forum vertellen!
Volgens mij is dat ding gewoon kadoek!:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Geen matches
Kan je trouwens ook uitschakelen dat hij via USB op je pc gaat opladen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neil CB
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 06-12-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 15:17:
Ik ga dus waarschijnlijk mijn speler maar terug naar bol.com zenden..
Hoop dat het lukt!

Kan niet meer uit de recovery mode komen, ook niet hoe ze op het orginele creative forum vertellen!
Volgens mij is dat ding gewoon kadoek!:(
Misschien overbodig hoor, maar heb je dit al geprobeerd. Zo niet dan is het zeker de moeite waard.

Haal de batterij eruit en druk het aan/uit/hold knopje naar links bij het terugplaatsen van batterij. Als het goed is kom je nu in het main-menu van de Zen.

Ik heb toen de functie reinstal firmware gekozen en heb deze versie er opnieuw opgezet:
Nieuwe Firmware !

Na het installeren lijkt hij weer perfect te werken en al mijn muziek staat er ook nog steeds op !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Jaaa:D hij doet het weer (A)! dankjullie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-09 19:36
Ik heb een vraagje. M'n ZEN oordopjes zijn kapot, geen probleem kan gebeuren na 1 jaar gebruik. Alleen nu wil ik nieuwe oordopjes waarbij je zo'n dingetje aan het snoer hebt waarmee je Next / Previous / Volume kan doen. Nu is alleen mijn vraag, kan dat wel op een ZEN en weet iemand zo'n apparaatje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeD2k2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 03-08 19:22
Dat kan alleen met een afstandsbediening. Aangezien iedere MP3-speler anders werkt, is voor vrijwel iedere speler de afstandsbediening anders. Die zal je dus los moeten kopen. Creative maakt (en verkoopt) ze in ieder geval wel. Hier kan je overigens ieder willekeurig oordopjes met een 3,5mm jack stekker in drukken.

Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Geen matches
Ja, maar dan heb je wel een snoeroverschot :/ Als je dat snoer nog mooi wilt houden moet je er Sony MRD-EX71SL (wit) bij nemen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-09 19:36
DeeD2k2 schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 20:22:
Dat kan alleen met een afstandsbediening. Aangezien iedere MP3-speler anders werkt, is voor vrijwel iedere speler de afstandsbediening anders. Die zal je dus los moeten kopen. Creative maakt (en verkoopt) ze in ieder geval wel. Hier kan je overigens ieder willekeurig oordopjes met een 3,5mm jack stekker in drukken.
Hey! Die had ik nog nooit gezien :) Bedankt, ik ga hem binnenkort aanschaffen. Nu nog een leuk paar oordopjes vinden... Die MRD-EX71SL zien er imo wat oncomfortabel uit en het lijkt me dat ze snel uit je oren vallen, of is dat niet zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Geen matches
Nee, blijven perfect zitten hier (beter dan de standaard-dopjes bijvoorbeeld) Onconfortabel zijn ze ook niet, je moet gewoon de juiste maat rubbertjes erop zetten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheTMC
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11-08 21:16
Ik heb een vraagje. Mijn vader wil een Zen Micro Photo gaan kopen. Mijn vraag is nu echter, werkt dit accessoires pakket alleen bij de gewone Zen Micro, of ook bij de Photo?
Voor de EP-330 oortelefoon en de nekhanger lijkt het mij niet zo'n probleem. Maar is de batterij van de Photo hetzelfde als van de gewone Micro, werkt de stroomadapter bij beide, en past de siliconen beschermhoes ook bij de Photo?

[ Voor 32% gewijzigd door TheTMC op 19-05-2006 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Geen matches
Ja, die past gewoon. De batterij is wel anders, maar dat maakt niets uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheTMC
Geen matches
TheZeroorez schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 15:37:
Ja, die past gewoon. De batterij is wel anders, maar dat maakt niets uit.
En die Siliconen beschermhoes?
en wat is dan het verschil tussen die batterijen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Geen matches
Niet zoveel, een frequentie van iets ofzo? Het staat ergens in dit topic. De beschermhoes zou ik niet weten, volgens mij is de Photo even groot..

Ohwja, minder ampère.. En hij is dus even groot :)

[ Voor 16% gewijzigd door TheZeroorez op 19-05-2006 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The One Pizza
TheZeroorez schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 15:58:
Niet zoveel, een frequentie van iets ofzo? Het staat ergens in dit topic. De beschermhoes zou ik niet weten, volgens mij is de Photo even groot..
De beschermhoes past zeker wel. De batterij van de gewone zen en dus ook uit dat pakket heeft een kleinere energieopslag namelijk 680mAh (milliampere*uur). De Photo batterij heeft dus meer energieopslag waardoor je er langer mee kan doen. De spanning en stroom is voor de rest hetzelfde maar je doet er langer mee. Ze hebben bij de Photo alleen een betere batterij gedaan omdat hij een kleurenscherm heeft. Hij doet het dus prima, maar je zal er waarschijnlijk minder lang mee doen. Hij is dan natuurlijk als 2e (backup)batterij goed te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheTMC
The One Pizza schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 16:32:
[...]

De beschermhoes past zeker wel. De batterij van de gewone zen en dus ook uit dat pakket heeft een kleinere energieopslag namelijk 680mAh (milliampere*uur). De Photo batterij heeft dus meer energieopslag waardoor je er langer mee kan doen. De spanning en stroom is voor de rest hetzelfde maar je doet er langer mee. Ze hebben bij de Photo alleen een betere batterij gedaan omdat hij een kleurenscherm heeft. Hij doet het dus prima, maar je zal er waarschijnlijk minder lang mee doen. Hij is dan natuurlijk als 2e (backup)batterij goed te gebruiken.
Dat is dan best wel goed te doen, bedank voor de snelle reacties!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

Geen matches
Hoe kan ik zien wanneer de batterij vol zit? Het bliksemschichtje blijft oneindig doorgaan... evenals het mooie blauwe "op en neer gaande" licht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Geen matches
Na zo'n 3 uur ofzo.. Leg hem er anders gewoon een nachtje aan :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

Geen matches
TheZeroorez schreef op zaterdag 20 mei 2006 @ 14:20:
Na zo'n 3 uur ofzo.. Leg hem er anders gewoon een nachtje aan :?
Ja dat kan ik zelf ook wel zien, ofzo. Maar dat beantwoord de vraag niet heh. ;) Bedankt, maar de vraag blijft... is er een bepaalde manier om te zien wanneer de batterij 100% vol zit? :D

[ Voor 4% gewijzigd door Barca op 20-05-2006 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeltjuh
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Geen matches
Dan stopt dat ding met faden en zie je het batterij-logo niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Geen matches
Barca schreef op zaterdag 20 mei 2006 @ 18:30:
[...]

Ja dat kan ik zelf ook wel zien, ofzo. Maar dat beantwoord de vraag niet heh. ;) Bedankt, maar de vraag blijft... is er een bepaalde manier om te zien wanneer de batterij 100% vol zit? :D
Dan laat je hem er toch vier uur in zitten? Ik snap jouw probleem niet helemaal. Bovendien stopt hij bij mij gewoon met faden en krijg ik een ander logotje bij de battrij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeltjuh
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Geen matches
Het staat overigens ook gewoon in de handleiding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-09 11:35
sinds vandaag heb ik een zen photo mooi ding

maar wat is dat usb kabeltje kort zeg damn krijg hem nog net op me computercase maar op mijn buro krijg ik hem niet heh wel jammer dat ze hem zo kort hebben gemaakt.

het is wel wennen met die crollpads me pa heeft een ipod nano en dat werkt een stuk makkelijker maar het zal wel wennen.

ook een goed geluid en lekker hard(ivm dat ik ook nog slechthorend ben)

nu die 8 gig vol zetten :P

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
en dat werkt een stuk makkelijker maar het zal wel wennen
Als het zal wennen, dan werkt het inderdaad nog niet prima. Maar zeg dat dan ook niet, en laat het eerst wennen, het is geen probleem van de Zen, of van alle mensen die er een hebben en het irritant vinden, maar van jouw 'wennen'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Laatst online: 10-09 06:41

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

tntkiller schreef op zaterdag 20 mei 2006 @ 20:52:
sinds vandaag heb ik een zen photo
Ik ook! En als fanatieke en dankbare MediaMonkey gebruiker is het een eitje om dat ding vol te krijgen. Heb trouwen uberhaupt geen problemen met het touch / scrollpad, vindt 't juist lekker (en snel) werken.
maar wat is dat usb kabeltje kort zeg
Tja, wat ze in die handleiding nou bedoelen met liever niet via een hub aansluiten... Ik zou 'm anders op de grond moeten leggen, wat het voor m'n voeten en m'n dochter dan weer een heel attractief apparaat zou maken |:(

Vooralsnog werkt een hubje prima ;)

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speed24
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online
AllSeeyinEye schreef op zondag 21 mei 2006 @ 00:19:
[...]

Ik ook! En als fanatieke en dankbare MediaMonkey gebruiker is het een eitje om dat ding vol te krijgen. Heb trouwen uberhaupt geen problemen met het touch / scrollpad, vindt 't juist lekker (en snel) werken.

[...]

Tja, wat ze in die handleiding nou bedoelen met liever niet via een hub aansluiten... Ik zou 'm anders op de grond moeten leggen, wat het voor m'n voeten en m'n dochter dan weer een heel attractief apparaat zou maken |:(

Vooralsnog werkt een hubje prima ;)
Daar heb je dan een verlengkabel voor, dat is geen probleem.

Probleem met USB HUB's is vaak:
- Het delen van de stroomtoevoer. De Zen trekt 500 mw, als je HUB + andere apparaten daar wat vanaf halen laadt 'ie langzamer op. Ook zal het wisselende wattage niet fijn zijn voor de Zen of de accu.
- Het delen van de bandbreedte. USB is echt dramatisch slecht in multitasken, je snelheid stort in als je twee bandbreedte vretende dingen tegelijk via 1 USB-"poort" doet.

En allerlei andere (vage)conflicten tussen apparaten waar Creative geen zin in heeft om extra mensen op te helpdesk voor te moeten zetten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Laatst online: 10-09 06:41

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Speed24 schreef op zondag 21 mei 2006 @ 00:36:
Probleem met USB HUB's is vaak:
- Het delen van de stroomtoevoer. De Zen trekt 500 mw, als je HUB + andere apparaten daar wat vanaf halen laadt 'ie langzamer op. Ook zal het wisselende wattage niet fijn zijn voor de Zen of de accu.
- Het delen van de bandbreedte. USB is echt dramatisch slecht in multitasken, je snelheid stort in als je twee bandbreedte vretende dingen tegelijk via 1 USB-"poort" doet.
Op mijn hub zit een gamepad (die zelden gebruikt wordt) en een reserve muis. Is dat al te veel? Zo ja, dan plug ik de stroomvoorziening in de hub.

[ Voor 28% gewijzigd door AllSeeyinEye op 21-05-2006 18:48 ]

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daros
  • Laatst online: 10-09 21:11
Geen matches
AllSeeyinEye schreef op zondag 21 mei 2006 @ 18:47:
[...]

Op mijn hub zit een gamepad (die zelden gebruikt wordt) en een reserve muis. Is dat al te veel? Zo ja, dan plug ik de stroomvoorziening in de hub.
Je kan hem beter direct in een USB poort doen van je computer. Dit zorgt voor de beste stabiliteit en levensduur van je speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnitzelcore
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13-08-2021
Mijn zen micro (non-photo) heeft de nieuwste playsforsure firmware. Ik gebruikte tot voor kort explorer om bestanden over te brengen (had wmp 10 geinstalleerd).
Nu heb ik echter wmp 11 beta en wanneer ik een bestand naar mijn zen probeer te kopieren (middels explorer copy/paste) krijg ik de error: "Cannot copy file. Huppeldepup.mp3 could not be placed on the device. You do not have permission to create this item."
- Syncen met wmp lukt wel.
- Ook met admin rechten geprobeerd.
- Map maken/ bestand verwijderen kan wel.
- Google kent deze error niet en de search hier ook niet.
- De nieuwe functie waarbij er snel automatisch een kopie wordt gemaakt als je 'direct' een bestand van je zen wilt spelen werkt wel.
- Playlist creeren vanuit explorer werkt wel.
- Disk scan van zen recovery menu geprobeerd: geen effect.
- Wanneer een bestand via wmp sync op de zen wordt geplaats is de titel van de track niet de titel uit de id3 tag maar de oorspronkelijke filenaam.

Iemand anders met wmp 11 deze verschijnselen ook/ niet/ opgelost?

Windows is exiting. Is this OK?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fried
wij hebben thuis verlengsnoertjes voor usb.. denk ongeveer een meter per stuk ofzo.

dus die heb ik er gister ingeprikt.. hoef ik niet steeds achter de pc te kloten, en ligt de zen niet op de grond waar ik er op kan gasn staan..

als ik em dan achter aansluit, dan loopt ie vast. kan dan alleen nog maar de batterij eruit halen en er weer instoppen... dan gaan ie de library rebuilden en werkt alles weer..
het korte zen-kabeltje werkt zonder verlengsnoer wel gewoon...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amien90
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-07-2021
Matched: micro
ik heb net een micro gehaald .. maar ik het 2 vraagjes over het overzetten van files

1- met mijn 256MB speler krijg ik gewoon een D: schijf erbij .. kon ik makkelijk knippen/plakken .. bij de micro is dit niet .. hebben alle 'grotere' mp3 spelers dat?

2- is er een programma waarmee ik dit kan : file --> rightclick --> convert to --> micro .. ik wil dus on-the-fly een bestand converten (formaat en bitrate) en droppen op de micro

[ Voor 6% gewijzigd door Amien90 op 23-05-2006 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
@ hierboven: Denk dat het handig is om ff de startpost van dit topic door te lezen, daarin vind je genoeg info hierover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amien90
Geen matches
wel over het overzetten .. maar niet over het overzetten met bitrate verandering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amien90
grr ... ik weet zeker dat ik op de dixons site een remote control had gezien voor de creative mp3 spelers voor 7.95 .. en nu is ie weg :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Geen matches
Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/edit.gif 8)7

Die remote was eerst trouwens €4,50 :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amien90
morgen ff dixons bellen dan maar .. kijken of ze 'm nog in de winkel hebben voor 7.99/95 .. anders volle pond betalen .. 20-25 euri

wireless is geheel onmogelijk op de micro toch? evt dmv een cradle

[ Voor 23% gewijzigd door Amien90 op 23-05-2006 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Geen matches
Nee, er is geen wireless AB, dus dat gaat hem niet worden dan hè..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Iemand hier wel eens vaker gehad: Scherm deed het helemaal niet, al bij aankomst hier niet. Gelukkig doet mp3shop.nl nooit zo moeilijk, krijg weer een nieuwe nadat ik goede instructies had gekregen, vond het toch wel jammer. Ding ziet er geil uit trouwens :D en met me nieuwe oordopjes zal het geluid wel wat beter zijn als me oude medion Jukebox.

Hij is trouwens nog veel kleiner dan dat ie lijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Geen matches
Verwijderd schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 18:37:
...Ding ziet er geil uit trouwens :O...
Geilheid is altijd slaapwekkend bij jou :?

B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
foutje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb sinds kort creative photo 8GB,
vraag me echter wel af of het geluid beter zou kunnen, heb nu standaard creative oortjes kan iemand me vertellen of het slim is om voor de beste geluids ervaring te krijgen bijvoorbeeld sony oortjes te kopen?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2006 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Koop dan in-ears van creative, die zijn beter wordt er gezegd B)

(Ik heb gewoon sony's in-ear, vooral om het korte snoertje..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Ik heb de CX300 in-ear oordopjes van Sennheiser meteen er bij besteld, klinken zo heerlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The One Pizza
Geen matches
Amien90 schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 17:59:
wel over het overzetten .. maar niet over het overzetten met bitrate verandering
Dat kan bijvoorbeeld met MediaMonkey maar dan moet je wel de betaalde versie hebben. Volgens mij kan het ook wel met windows media player (geen ervaring). Het zou volgens mij ook mogelijk moeten zijn met notmad maar dat weet ik ook niet precies. Dus met wat googlen en proberen vind je het wel denk ik. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Batterij laad niet op?

Ik vermoed dat de batterij niet goed oplaad.
Als ik de Microphoto met de USB kabel op de pc aansluit, dan geeft de batterij-status 1 rood streepje links met indicatie dat deze geladen wordt (dmv een flitsteken). Daarnaast fade de verlichting van de Microphoto, wat een goed teken moet zijn.
Ik heb er ook een Veripart Travel Charger to USB Adapter bij aangeschaft, om de Microphoto op te kunnen laden via het stopcontact. Deze geeft als resultaat bij het opladen een groen streepje links en ook de indicatie dat deze aan het laden is. Ik heb de Microphoto de hele nacht in het stopcontact gehad, maar de batterij-status blijft laag. Het vreemde is dat de Microphoto bij het laden via het stopcontact niet fade.
Daarnaast zit er op de Travel USB Charger een rood lampje dat volgens mij ook groen moet gaan branden, wanneer de batterij vol is.

Het lijkt erop dat opladen via mijn PC dus sowieso niet goed gaat (vanwege de rode ipv groene batterij-status aanduiding links) en dat de USB charger ook niet verder komt.
Dat de pc het niet lukt om correct te laden, kan ik me wellicht voorstellen.
Ik maak me echter zorgen omdat het de charger ook niet lukt.

Komt iemand dit bekend voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Nee, ik denk dat dat meer iets hardware- dan softwarematigs is, dus ik denk dat je even contact op moet nemen met Creative..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volvados
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 27-08 15:53
schnitzelcore schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 03:48:
Mijn zen micro (non-photo) heeft de nieuwste playsforsure firmware. Ik gebruikte tot voor kort explorer om bestanden over te brengen (had wmp 10 geinstalleerd).
Nu heb ik echter wmp 11 beta en wanneer ik een bestand naar mijn zen probeer te kopieren (middels explorer copy/paste) krijg ik de error: "Cannot copy file. Huppeldepup.mp3 could not be placed on the device. You do not have permission to create this item."
Iemand anders met wmp 11 deze verschijnselen ook/ niet/ opgelost?
Ik zit met hetzelfde probleem. Het verwijderen van wmp11 en installeren van wmp10 maakte het alleen maar erger hier, mijn Zen wordt niet meer herkend, de drivers installeren helpt niet, "nieuwe hardware zoeken" blijft voortdurend hangen, met of zonder Zen ingeplugd. Ik heb voorlopig nog geen oplossing gevonden, het enige dat werkte om muziek over te zetten is wmp11, maar dat is vrij onhandig. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb er me ook eentje gekocht. Morgen gaan halen bij Vandenborre. Zwarte MicroPhoto 8 Gb voor € 209. Wordt de Zen aangesproken als mass-storage device en is het uploaden van nieuwe muziek niet meer dan muziek verslepen van map X naar de de speler?

En is er een manier om Ogg Vorbis af te spelen? Alternatieve firmware's enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Nu online

Piggen

Lekker bakkie

Geen matches
-In Windows XP wordt de speler wel automatisch herkend en kun je mappen aanmaken enzo. Voor andere versies van Windows moet je drivers installeren
-Geen Ogg mogelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Bedankt voor de informatie. Nuja, transcoden is nu ook weer niet zo lang werk. :)

En zo mass-storage gewijs werken vind ik toch het handigst. Voor mijn oude iRiver had je zo'n klucht van een programma nodig, traag, lelijk en trage overdrachtsnelheid. Duurde een zevental minuten eer 256 Mb overgezet was.

En dan kan je er tenminste ook andere dingen op kwijt, kan ik 'm meenemen naar de klas als overgroeide usb-stick. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afterparty05
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-07-2023
Verwijderd schreef op zondag 28 mei 2006 @ 20:40:
Bedankt voor de informatie. Nuja, transcoden is nu ook weer niet zo lang werk. :)

En zo mass-storage gewijs werken vind ik toch het handigst. Voor mijn oude iRiver had je zo'n klucht van een programma nodig, traag, lelijk en trage overdrachtsnelheid. Duurde een zevental minuten eer 256 Mb overgezet was.

En dan kan je er tenminste ook andere dingen op kwijt, kan ik 'm meenemen naar de klas als overgroeide usb-stick. :)
Zo werktie ook niet helemaal. Je kan een deel vd opslag toewijzen als removable device, en die leestie dan overal. Max 1GB, en die ruimte is dan ook niet te gebruiken voor muziek... Maar ik vind t wel een relaxte functie, tenminste niet alles door elkaar en er past makkelijk n film op ofzo :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-09 11:35
Verwijderd schreef op zondag 28 mei 2006 @ 20:32:
Ik heb er me ook eentje gekocht. Morgen gaan halen bij Vandenborre. Zwarte MicroPhoto 8 Gb voor € 209. Wordt de Zen aangesproken als mass-storage device en is het uploaden van nieuwe muziek niet meer dan muziek verslepen van map X naar de de speler?

En is er een manier om Ogg Vorbis af te spelen? Alternatieve firmware's enzo.
209 aardig duur had hem voor 179 bij mp3shop.nl(maar dat is wel dich in de buurt van mij) scheelt toch 30€

Iseci

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.