Het Creative Zen Micro (Photo) Topic deel 4

Dit topic is afgesplitst vanuit een ander topic of gemerged; de topicstarter is daarom niet gelijk aan de topicstarter zoals vermeld in de topiclijst.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 11.523 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Geen matches
Hmm.. vreemd. Tja, voor een ZM zijn er niet van die progjes waarmee je alles makkelijk kunt instellen zoals je voor iPods hebt (illegaal) Zou voor zulke dingen een uitkomst zijn natuurlijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XiN-eViL
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 29-08 10:13

XiN-eViL

kzie-nie-veel

Geen matches
offtopic:
Inmiddels geholpen, msn + e-mail weg :P

[ Voor 86% gewijzigd door XiN-eViL op 18-04-2006 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjodokusK
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 02-11-2024
Matched: creative
ik heb inmiddels begrepen waarom het volume van mijn sony MDR-EX81SL een stuk lager ligt dan die van creative. De gevoeligheid ligt bij sony op 100db en bij creative op 106db. Toch wel jammer.... ik merk dat de accu daardoor een stuk sneller leegloopt. Had ik toch de EP630 moeten doen......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretorian_
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23-07-2024

Pretorian_

It's time to burn

Geen matches
of de philips SHE9500 KLIK!

[ Voor 6% gewijzigd door Pretorian_ op 18-04-2006 19:13 ]

Blog: De Burgemeester Live | Software en Media ontwikkellaars gezocht bij Innovadis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DanceTrend
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22-01 10:03

DanceTrend

w0ei

Matched: creative, micro, zen
Hoi,

net een mooie Creative Zen MicroPhoto binnengekregen. Ik helemaal blij, aansluiten, software installeren, hij begint met opladen, ik nog meer blij, ik het programmatje opstarten om muziek erop te zetten, wat zegt ie? The device is not connected. Ik boos :( Ik proberen bij andere PC, ja hoor, daar lukt het wel.. Hoe de f*** kan dit? Heeft het iets met mijn USB te maken (opladen lukt, apparaat is ook zichtbaar in Device Manager, ...)? Mobo is een Asus A7V8X-X (Via KT400 chipset). Windows XP met Sp2 etc etc.

Het apparaatje kan dus connecten, ik zie m staan in device manager, alleen de software zegt dat ie niet connected is.. :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The One Pizza
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09-09 09:44
Matched: creative, micro
Niet twee programma's te gelijk aan? Dan wil hij nog wel eens zeggen dat hij niet verbonden is. Probeer inderdaad eens de laatste USB 2.0 drivers te installeren. Windows Mediaplayer 10 staat er compleet op? Anders zou ik je aanraden om WMP en de Creative software even herinstalleren. Heb zelf geen Photo maar gewone micro maar het is geloof ik ook een MTP-device en dus draait het op Windows Media Player.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilmundo
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Geen matches
Ik ben op zoek naar zo'n Premium Acc. pakket. Helaas kan ik die nergens vinden. Weet iemand waar ik deze voor een mooie prijs op de kop kan tikken in omg. Leiden/DH/Rott? Dit pakket is 32,95 bij Paradigit, volgens hun site. Iets in die trant zou mooi meegenomen zijn.

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16:17

Piggen

Lekker bakkie

Matched: zen
Dan zou ik hem daar halen.

Bij alle andere zaken in de Pricewatch kom je met verzendkosten een stuk hoger uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilmundo
  • Niet online
Matched: micro
Ja dat was mij ook opgevallen. Ik ga eens kijken of ze het op voorraad hebben. Ongelooflijk hoeveel Apple Acc je bv in Mediamarkt en andere zaken tegenkomt, hele displays vol, itt van de Micro...

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreadramon
  • Laatst online: 14:55
Was vandaag ff naar de mediamarkt(in eindhoven) geweest, want ik ben ook van plan er 1 aan te schaffen. Maar daar hadden ze zo'n beetje alle kleuren micro's uitgestald en een half rek aan creative's gewijd(itt een kwart rek aan Applespul). En voor accesoires voor beide was een heel rek gereserveerd.

Was alleen wel jammer dat geen van alle aan kon... heb ik nog niet lekker kunnen testen of ik ze fijn vond werken, maar ja, zal wel geen probleem zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DanceTrend
  • Laatst online: 22-01 10:03

DanceTrend

w0ei

Geen matches
Ok, mijn probleem is inmiddels opgelost. Ik gok dat het aan Windows Media Player lag (ooit een keer gezeur mee gehad met XPlite) alleen een reinstall was niet voldoende (k*t XPlite). Dus heb Windows opnieuw geïnstalleerd (was toch nodig) en nu doet ie t :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Matched: micro, zen
Ik ben ook van plan een Zen Micro Photo (8GB) te kopen.
Anyways, persoonlijk vind ik het donkerrode model wel aardig uitzien. Maar nu zag ik net de rode 'ZMP' uit de startpost en die is veel lichter van kleur dan bij een andere site.

Startpost ZMP (lichte rode kleur):
http://zenmicro.xin-evil.com/mogkleu.jpg

Bol.com ZMP (donkere rode kleur)
http://www.nl.bol.com/int.../FC/1/8/2/4/9/1824974.gif

Gaat het hier om twee verschillende kleuren denken jullie? Of heeft een van deze twee een misleidende kleur?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2006 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeltjuh
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Volgens mij is de eerste afbeelding van de Micro (zonder Photo erachter), of er tussen die 2 modellen kleurverschillen zijn weet ik niet, maar het is een mogelijkheid.

Op de site van Creative is het verschil ook goed zichtbaar:
Micro Photo
Micro

Hoe dan ook kan het ook misleiding zijn.

[ Voor 49% gewijzigd door Roeltjuh op 21-04-2006 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The One Pizza
De kleuren zijn hetzelfde alleen is de 2e foto wat de donker en de 2e te licht. De kleuren zijn volgens mij namelijk standaard bij de Zen serie van Creative.
http://nl.europe.creative...odflash.asp?product=14107
In dit filmpje is de kleur ook goed zichtbaar. Ik vind het een mooi kleurtje rood (heb zelf de rode Zen Micro).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Oke bedankt! De (donker)rode is inderdaad een mooi kleurtje, al zou een echte hollander voor de oranje moeten gaan natuurlijk. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jester
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-09 13:46
Matched: creative, zen
De rode kleur zit er inderdaad een beetje tussen in, maar neigt meer naar het donkerrode van de bol.com site.
Ik heb m'n ZMP red dus nu enkele dagen, en ben er zeer tevreden over. Alleen apart dat het geluid met andere dopjes behoorlijk kan schelen qua volume.. Ik moet nog even op het accesoirespakket wachten, de AB + tasje heb ik al. (via de D..... de "groothandelsprijzen" liggen hier ontzettend boven, kost al minimaal 20 euro zeg maar!)

Tevens gebruik ik de Notmad software, omdat ik geen voorstander ben van WMP en de creative software. Heb gewoon de uitgebreidste versie aangeschaft, kunnen m'n zusjes er ook mooi gebruik van maken. Het werkt erg praktisch, drag&drop en nog een hoop functionaliteiten. 4 Gb over gezet in 20 minuten, lekker rap dus!

[ Voor 31% gewijzigd door Jester op 24-04-2006 14:43 ]

- hardware always changes.. -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-09 14:58

Martinspire

Awesomeness

Jester schreef op maandag 24 april 2006 @ 14:29:
Tevens gebruik ik de Notmad software, omdat ik geen voorstander ben van WMP en de creative software. Heb gewoon de uitgebreidste versie aangeschaft, kunnen m'n zusjes er ook mooi gebruik van maken. Het werkt erg praktisch, drag&drop en nog een hoop functionaliteiten. 4 Gb over gezet in 20 minuten, lekker rap dus!
ik gebruik het ook, erg handig en veel beter dan windows media player of creative software...
helaas niet gratis maar als je het vaak gebruikt is het het wel waard imo

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Jester schreef op maandag 24 april 2006 @ 14:29:

never mind

[ Voor 8% gewijzigd door Slasher op 25-04-2006 08:55 ]

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na 2 RMA's sinds begin maart kreeg ik net een mail dat ik mijn derde Zen Micro weer mag terugsturen. Ook weer om een irritant hoog piepje.
Het wordt zo onderhand wel irritant om in twee maanden 3x dat ding kwijt te zijn, maar ik vind wel dat de klantenservice dit soort klachten super afhandelt.. Alleen al daarom raad ik nog steeds mensen de Zen Micro aan.

Nu heel stiekem hopen op een upgrade wegens zieligheid ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreamer...
  • Laatst online: 06:33
Verwijderd schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 12:21:
Na 2 RMA's sinds begin maart kreeg ik net een mail dat ik mijn derde Zen Micro weer mag terugsturen. Ook weer om een irritant hoog piepje.
Het wordt zo onderhand wel irritant om in twee maanden 3x dat ding kwijt te zijn, maar ik vind wel dat de klantenservice dit soort klachten super afhandelt.. Alleen al daarom raad ik nog steeds mensen de Zen Micro aan.

Nu heel stiekem hopen op een upgrade wegens zieligheid ;)
Ja de klanteservice is inderdaad heel erg goed bij creative. Heb me zen micro (10 maanden oud) vorige week vrijdag ook op moeten sturen doordat me tiptoetsen niet meer goed werkten en heb gewoon vandaag al een nieuwe binnen gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-09 12:07

mvds

Totally awesome!

Gisteren gelachen, ik liep de Dixons binnen en zag dat de remote voor de Zen Micro uitverkocht was. Ik loop daarom even naar de Mediamarkt (liggen in Eindhoven maar paar 100 meter van elkaar vandaan) en zie ze daar nog volop hangen. Maar wat zie ik, terwijl de remote bij de Dixons maar 7,99 kost, kost ie bij de Mediamarkt gewoon 29,99. Dus ik vraag die verkoper of de prijs klopt, en hij zegt, ja hoor, die klopt. Ik vertel hem dat de Dixons hem voor 7,99 verkoopt wat hij dus niet gelooft. Nou ja, zeg ik, kijk maar op de site. Daar staat ie ook voor 7,99. Stond ie wel raar van te kijken :D Maar hij vertelde me ook dat die remote ECHT niet op de MicroPhoto past. Maar ik lees hier toch al een paar keer (zelfs in de TS) dat ie er wel op past... Volgens mij moet hij zich even wat laten bijscholen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Dreadramon schreef op donderdag 20 april 2006 @ 00:36:
Was vandaag ff naar de mediamarkt(in eindhoven) geweest, want ik ben ook van plan er 1 aan te schaffen. Maar daar hadden ze zo'n beetje alle kleuren micro's uitgestald en een half rek aan creative's gewijd(itt een kwart rek aan Applespul). En voor accesoires voor beide was een heel rek gereserveerd.

Was alleen wel jammer dat geen van alle aan kon... heb ik nog niet lekker kunnen testen of ik ze fijn vond werken, maar ja, zal wel geen probleem zijn.
Tip, koop hem niet bij de MM maar bij Zercom (ook in Eindhoven). Daar hebben ze hem namelijk voor 180 euro, scheelt je toch weer 19 euro. En als je de remote wilt hebben... nou ja, lees dan mijn vorige post maar effe dan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The One Pizza
obsidian schreef op woensdag 26 april 2006 @ 13:50:
Gisteren gelachen, ik liep de Dixons binnen en zag dat de remote voor de Zen Micro uitverkocht was. Ik loop daarom even naar de Mediamarkt (liggen in Eindhoven maar paar 100 meter van elkaar vandaan) en zie ze daar nog volop hangen. Maar wat zie ik, terwijl de remote bij de Dixons maar 7,99 kost, kost ie bij de Mediamarkt gewoon 29,99. Dus ik vraag die verkoper of de prijs klopt, en hij zegt, ja hoor, die klopt. Ik vertel hem dat de Dixons hem voor 7,99 verkoopt wat hij dus niet gelooft. Nou ja, zeg ik, kijk maar op de site. Daar staat ie ook voor 7,99. Stond ie wel raar van te kijken :D Maar hij vertelde me ook dat die remote ECHT niet op de MicroPhoto past. Maar ik lees hier toch al een paar keer (zelfs in de TS) dat ie er wel op past... Volgens mij moet hij zich even wat laten bijscholen :D
Geven ze dan ook de laagste prijs op webshops. Ik was pas bij Dixons en daar was hij in de winkel gewoon 20 euro en heb hem toen maar via I' net besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Geen matches
The One Pizza schreef op woensdag 26 april 2006 @ 14:17:
[...]

Geven ze dan ook de laagste prijs op webshops. Ik was pas bij Dixons en daar was hij in de winkel gewoon 20 euro en heb hem toen maar via I' net besteld.
Geen idee, op de webshop staat ie voor 7,99 en daar zag ik hem ook voor in de winkel (in Eindhoven) liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless
  • Niet online
The One Pizza schreef op woensdag 26 april 2006 @ 14:17:
[...]

Nou, ik kan je vertellen, hij werkt zeker goed! :)
Gebruik hem elke dag.

Wil trouwens nog steeds een Zen Micro Photo..
iemand zijn Photo ruilen tegen mijn gewone 6 Gb? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreadramon
  • Laatst online: 14:55
Geen matches
obsidian schreef op woensdag 26 april 2006 @ 13:54:
[...]

Tip, koop hem niet bij de MM maar bij Zercom (ook in Eindhoven). Daar hebben ze hem namelijk voor 180 euro, scheelt je toch weer 19 euro. En als je de remote wilt hebben... nou ja, lees dan mijn vorige post maar effe dan ;)
Het bedankt. Das wel erg goedkoop bij de dixons...

Zat eigenlijk te wachten tot MP3shop.nl het premiumpack weer binnenhad, maar als ik alleen de speler bestel kan ik dat premium ding wel bij de MM halen en dan voor die afstandsbediening ff langs de dixons. Spaart alles bij elkaar toch weer 15 euro uit :)

Als ik tijd heb zal ik eens op mijn fiets kruipen en een rondje eindhoven doen. Zal daarna uiteraard even mijn ervaring hier neerzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrsRossi
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-10-2020
endless schreef op woensdag 26 april 2006 @ 15:08:
[...]

Gebruik hem elke dag.

Nope, sorry :D
Het kleurenscherm is veeeeeeel te mooi! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
endless schreef op woensdag 26 april 2006 @ 15:08:
[...]

Gebruik hem elke dag.

Ik wil mijn 5GB wit wel ruilen tegen jouw 6GB :+

Ja, da's 't zelfde, wie ruilt er dan ook 8GB met kleur (onboeiend) tegen 6GB zwart-wit 8)7

[ Voor 14% gewijzigd door TheZeroorez op 26-04-2006 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speed24
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online
Ik wilde een acc. pack kopen voor m'n Zen MicroPhoto, maar bij een aantal shops (informatique, salland) is hij niet op voorraad.

Er is nu een "nieuw" Premium Accessoires pack van de Zen,
typenummer 70PF108002458 in plaats van 70PF108002441.
Deze is nu bij OBCS wel op voorraad, de oude niet.

Weet iemand of er verschillen zijn? Ik heb op de spec-pagina's van webwinkels geen verschillen gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeltjuh
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Bij de specs op OBCS staat "ep330", ik neem aan dat dat staat voor de oordopjes. Deze zijn dan in de plaats gekomen voor de EP-630.
Op de site van Creative kan ik ze niet vinden, maar ik als ik ga Googlen op plaatjes zie ik dat het in ieder geval geen in-ear dopjes zijn en ze niet eens zo'n bass-boost uitstulping hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fried
  • Laatst online: 25-03 08:42
Geen matches
net besteld bij bol.com... morgen hopelijk in huis! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:21
Ik dus ook, wou het eigenlijk bestellen bij mp3shop maar duurt me allemaal veels te lang.

Gelijk de Creative EP-630 erbij besteld.

/edit

Voor 5 uur besteld, volgende dag in huis? jaja ben benieuwd of ze het waar kunnen maken :0

[ Voor 28% gewijzigd door STIMPPYYY op 01-05-2006 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
Nou ze hebben het ook waar kunnen maken ook!

Klinkt echt super, vooral met die in-ear oordopjes. Vind alleen dat geluid niet zo heel hard gaat, ga zo alles ff doorlezen. Ook hier, misschien ff nieuwe firmware erop etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-09 13:19
STIMPPYYY schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 12:48:
Nou ze hebben het ook waar kunnen maken ook!

Klinkt echt super, vooral met die in-ear oordopjes. Vind alleen dat geluid niet zo heel hard gaat, ga zo alles ff doorlezen. Ook hier, misschien ff nieuwe firmware erop etc...
Ik vind het geluid van mijn ZMP ook niet echt hard gaan. Ten opzichte van mijn Muvo2 die ik hiervoor had is het in ieder geval een behoorlijk verschil. Die muvo had ik vaak op 12 - 15 staan als ik ermee fietste, de ZMP moet dan wel minimaal naar 17 en dan is het nog af en toe te zacht..

Specs desktop Specs Laptop Opel Omega Portal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speed24
  • Niet online
Geen matches
Weet iemand of het originele accessoire-pakket (met de EP-630) nog ergens te krijgen is?
De webshops hebben geen voorraad meer, bij OBCS hebben ze alleen het nieuwe pakket op voorraad.

Is het bij Dixon's en dergelijk te krijgen? Op de site in elk geval niet, maar weet niet hoe het met de normale winkels zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The One Pizza
Geen matches
speed24 schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 13:21:
Weet iemand of het originele accessoire-pakket (met de EP-630) nog ergens te krijgen is?
De webshops hebben geen voorraad meer, bij OBCS hebben ze alleen het nieuwe pakket op voorraad.

Is het bij Dixon's en dergelijk te krijgen? Op de site in elk geval niet, maar weet niet hoe het met de normale winkels zit?
http://www.mycom.nl/MyCom...uctID=97578&productType=1
Dit em niet??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speed24
  • Niet online
Geen matches
Oh, dankjewel! Daar maar eens gaan kijken. Wel oppassen wat betreft de inhoud.
In het eerste lijstje staat de EP630, in de beschrijving daaronder staat de EP330.

Leuke band! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
Als ik de Creative EP-630 oordopjes erop zet en het contrast van het menu op zijn hoogst zet (100%) dan hoor ik een irritatne ruis, zet ik deze op bijvoorbeeld 20% is het nagnoeg weg. Ook is het weg als het display op non-actief staat.

Hoe komt dit?

/edit

Die bijgeleverde USB kabel werkt ook niet fijn. Hij klinkt helemaal niet lekker in de Zen Micro. Ik moet hem echt naar links drukken dan wordt hij pas herkent, beweeg ik ook maar een beetje mee herkent de PC hem niet meer.

[ Voor 32% gewijzigd door STIMPPYYY op 02-05-2006 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fried
Geen matches
GoT is een discussieforum; de opmerking dat je iets ontvangen hebt, hoort hier dus niet thuis tenzij je er wat interessants over weet te vertellen.

[ Voor 87% gewijzigd door DeeD2k2 op 02-05-2006 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The One Pizza
STIMPPYYY schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 14:04:
Als ik de Creative EP-630 oordopjes erop zet en het contrast van het menu op zijn hoogst zet (100%) dan hoor ik een irritatne ruis, zet ik deze op bijvoorbeeld 20% is het nagnoeg weg. Ook is het weg als het display op non-actief staat.

Hoe komt dit?
Dit is een beetje het gevolg van in-ear oordopjes. Ik heb hetzelfde als ik ze aansluit op mijn pc-geluidskaart. Ik kan dan precies horen wat er binnenin gebeurd. 8)7 Niet echt wat je wilt horen. Ik denk dat er weinig aan te doen is. De Zen maakt gewoon wat geluid. Wat je kan proberen is de laatste firmware installeren. Misschien dat dat iets aan noise kan schelen.
/edit

Die bijgeleverde USB kabel werkt ook niet fijn. Hij klinkt helemaal niet lekker in de Zen Micro. Ik moet hem echt naar links drukken dan wordt hij pas herkent, beweeg ik ook maar een beetje mee herkent de PC hem niet meer.
Hier heb ik geen ervaring mee, die van mij werkt echt prima. Als het echt een probleem is kijken aan wie het ligt je Zen of de kabel en contact opnemen met Creative. Ze willen je altijd wel helpen. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
Ah harstikke bedankt. Dacht al zoiets, toch vreemd dat het als het OLED scherm contrast omlaag wordt gedraaid er niks meer te horen is.

De USB-kabel doet het wel goed op andere apparaten (Ex. HDD). De kabel van mijn Ex. HDD doet het weer wel goed op de Creative, ik ga daar verder geen problemen van maken niet zoveel zin in. Ben nu de oordopjes aan het inspelen. Geluid klinkt echt lekker :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Geen matches
B-Buster schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 13:10:
[...]

Ik vind het geluid van mijn ZMP ook niet echt hard gaan. Ten opzichte van mijn Muvo2 die ik hiervoor had is het in ieder geval een behoorlijk verschil. Die muvo had ik vaak op 12 - 15 staan als ik ermee fietste, de ZMP moet dan wel minimaal naar 17 en dan is het nog af en toe te zacht..
Hij kan op 25 dus ik zie het probleem niet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
Geen matches
TheZeroorez schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 16:41:
[...]

Hij kan op 25 dus ik zie het probleem niet :?
Ik zeg niet dat het een probleem is, dus wellicht dat je het daarom niet ziet? :)

Ik constateer alleen dat het geluid niet zo hard gaat / kan. That's it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fried
Geen matches
vraagje..

ik heb er wat albums opgezet (staan in mapjes), en dat werkt goed.
tevens heb ik er een mapje opgezet met wat losse nummers. dit werkt alleen niet helemaal zoals ik wil. van 4 nummers die erin staan maakt ie een apart album aan bij 'albums' omdat deze nummers waarschijnlijk op die albums staan origineel.
wat ik wil is dat ie het hele mapje als een album opzich ziet, en niet naar de nummers individueel kijkt.

ik heb wel al afspeellijsten aangemaakt, en dan werkt het wel. tis alleen iets omslachtiger vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16:17

Piggen

Lekker bakkie

Geen matches
Wat ik dan zou doen is ze in een album 'Unsorted' zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Geen matches
Waarom zeg je dan dat je hem niet echt hard vindt gaan? als 17 niet hard genoeg is, kun je hem toch ook op 18 tot 25 zetten? Jij doet nu net alsof het een probleem is, en dat hij gewoon hard genoeg moet zijn op 50% van zijn max.. En nee, je zegt het niet letterlijk inderdaad, maar het komt echt wel zo over, en ik denk voor meer mensen..
B-Buster schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 13:10:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
Geen matches
TheZeroorez schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 17:31:
Waarom zeg je dan dat je hem niet echt hard vindt gaan? als 17 niet hard genoeg is, kun je hem toch ook op 18 tot 25 zetten? Jij doet nu net alsof het een probleem is, en dat hij gewoon hard genoeg moet zijn op 50% van zijn max.. En nee, je zegt het niet letterlijk inderdaad, maar het komt echt wel zo over, en ik denk voor meer mensen..

[...]
Het geluid is af en toe echt zacht op bijvoorbeeld 17. Dit verschilt per nummer natuurlijk omdat de ene wat harder zijn opgenomen dan de andere. Ik vind dat hij toch net iets te zacht gaat in het algemeen. Van mij hadden ze het geluid wel mogen opschroeven naar 30 of ik ben gewoon doof :D

Moet ook niet naar zoveel feeste gaan 8)7

[ Voor 6% gewijzigd door STIMPPYYY op 02-05-2006 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Daarvoor is de optie 'smart volume' handig, een TS hebben we ook, en je had ook zelf eens door het menu van je Zen kunnen zoeken... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speed24
  • Niet online
MPmad schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 17:30:
Wat ik dan zou doen is ze in een album 'Unsorted' zetten.
Dus de ID3-tag aanpassen bedoel je?

Ik heb eigenlijk eenzelfde vraag als Fried.
Ik heb een aantal losse liedjes (die uit albums komen) geselecteerd, en die wilde ik eigenlijk in een soort 'Unsorted' map zetten op de Zen.

Maar gewoon in een losse directory zetten werkt niet, want de ID3-tags worden uitgelezen.
Aangezien de liedjes bij gehele albums horen, wil ik de ID3-tags niet aanpassen.

Is er dan een mogelijkheid om ze toch te sorteren? Of gewoon de bijgekomen album-namen voor lief nemen en er een playlist van maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
Geen matches
TheZeroorez schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 17:31:

[...]
Ik zeg dat ik hem niet echt hard vind gaan omdat ik dat gewoon vind.. mag het?

Tuurlijk kan ik hem harder zeggen, maar ik maak gewoon duidelijk dat IK hem ivm een andere mp3 speler (en niet alleen met die muvo2 btw) gewoon wat minder hard vind kunnen. Verder ben ik blijkbaar niet de enige die dit opmerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Geen matches
Als je er geen probleem mee hebt, waarom doe je nu dan zo moeilijk?

Zullen we nu weer ontopic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjodokusK
b-buster, ik ben het helemaal met je eens. Ik vind ook dat ZMP wat dat betreft weinig output-power heeft. Ik ken verder geen audio-device waar je het volume vrijwel op max moet zetten om een beetje power te horen. Daar komt nog bij dat de accu drastisch korter meegaat als het volume zo hoog moet. Ik hoop ook dat een firmware upgrade daar wat aan kan doen, maar ik heb al begrepen dat creative qua firmware erg weinig uitbrengt, bijv in vergelijking met iaudio dus ik vrees dat we het moeten accepteren. Ik had in eerste instantie de sony MDR-EX81SL bij mijn ZMP gekocht, maar daardat de sony's maar een gevoeligheid van 100db hebben, verlies je nog meer volume, dus ik wacht nu nog steeds op mijn premium pakket van bol.com. Ik kreeg vandaag nog een mail dat de levering wederom is uitgesteld, dus ik hoop niet dat ik het vernieuwde pakket met de ep330 krijg, dat zou echt goed waardeloos zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
TheZeroorez schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 19:10:
Als je er geen probleem mee hebt, waarom doe je nu dan zo moeilijk?

Zullen we nu weer ontopic?
Ehm.. ik doe moeilijk? Right. Ik zal het je dan maar uitleggen want je mist echt iets:

Ik reageerde op de post van STIMPPYYY die zei dat ie het geluid niet zo hard vond gaan. Vervolgens bevestig ik dat mij dat ook is opgevallen. Daarmee zeg ik niets negatiefs over de speler, ga ik ook niet doen want ik ben er erg tevreden mee.

Waarom jij vervolgens het nodig vind om te vragen 'wat het probleem nu is' ontgaat mij volledig. Dat ie inderdaad na 17 nog tot 25 kan is mij ook opgevallen, maar het hele simpele feit blijft voor mij gewoon dat ie _minder_ hard gaat als ik van andere creative spelers ben gewend. Voor mij niets meer dan een constatering van een feit.

Einde discussie

back ontopic.

/Edit: @ AjodokusK: dank je :)

Als je van bol dat pakket met andere earphones krijgt kan je het gewoon terugsturen denk ik. Op de doos kan je wel ergens vinden welke er precies inzitten en Bol.com accepteerd retourzendingen (zonder porto) zolang ze maar ongeopend zijn.

Een firmwareupdate zou wel leuk zijn inderdaad. Ik heb al zitten zoeken of het weer een soort van europese firmware was zoals ze ooit eerder hadden gedaan. Die was zachter dan de amerikaanse omdat de franse wetgeving ze anders niet toeliet oid. Weet niet precies meer maar zoiets.

[ Voor 24% gewijzigd door B-Buster op 02-05-2006 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjodokusK
Geen matches
ja precies, net zoals bij de europese ipod video, die je kan unlocken met "gopod". Zo'n tweak zou je eigenlijk ook voor de ZMP moeten hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb geintereseerd in een Zen Micro Photo :), alleen heb een vraag. Een klein detail wat ik wel leuk vind van de iPod is dat als er een nummer wordt afgespeeld, het album waar dat nummer opstaat, in het klein op het scherm komt te staan. Heeft de Micro Photo ook zo'n functie? Ik heb er nergens iets over gelezen dus ik denk het niet, maar je weet nooit.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

-Daniël- schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 12:12:
Ik heb geintereseerd in een Zen Micro Photo :), alleen heb een vraag. Een klein detail wat ik wel leuk vind van de iPod is dat als er een nummer wordt afgespeeld, het album waar dat nummer opstaat, in het klein op het scherm komt te staan. Heeft de Micro Photo ook zo'n functie? Ik heb er nergens iets over gelezen dus ik denk het niet, maar je weet nooit.....
Ik geloof ook van niet, maar als dat je reden is om voor een iPod te gaan houd er dan ook rekening mee dat het scherm alzo op zwart gaat na een paar seconden om de batterij te sparen, en misschien kijk je 1 a 2 keer op je schermpje naar dat plaatje, als je van track/album wisseld, maar vervolgens zit je MP3 speler gewoon in je zak. Best lullig als je voor die feature dan een paar tientjes extra betaald hebt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
obsidian schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 13:09:
[...]

Ik geloof ook van niet, maar als dat je reden is om voor een iPod te gaan houd er dan ook rekening mee dat het scherm alzo op zwart gaat na een paar seconden om de batterij te sparen, en misschien kijk je 1 a 2 keer op je schermpje naar dat plaatje, als je van track/album wisseld, maar vervolgens zit je MP3 speler gewoon in je zak. Best lullig als je voor die feature dan een paar tientjes extra betaald hebt ;)
Ik zei niet dat ik 'm voor die feature koop, maar vond het een leuke extra :). Je hebt wel gelijk though, je kijkt er maar een paar keer op. MM heeft ze voor 199 euro liggen, ik denk dat ik 'm daar maar aanschaf. Dan maar zo'n 20 euro extra (ivm Internet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fried
speed24 schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 18:30:
[...]

Dus de ID3-tag aanpassen bedoel je?

Ik heb eigenlijk eenzelfde vraag als Fried.
Ik heb een aantal losse liedjes (die uit albums komen) geselecteerd, en die wilde ik eigenlijk in een soort 'Unsorted' map zetten op de Zen.

Maar gewoon in een losse directory zetten werkt niet, want de ID3-tags worden uitgelezen.
Aangezien de liedjes bij gehele albums horen, wil ik de ID3-tags niet aanpassen.

Is er dan een mogelijkheid om ze toch te sorteren? Of gewoon de bijgekomen album-namen voor lief nemen en er een playlist van maken?
precies.. naam van het mapje maakt niets uit hoor.. hij trekt de data uit de id3-tag. paar nummers hebben een website in die tag staan.. die vult de Zen vrolijk in bij het lijstje met albums..
uiterst irritant.
in principe wil ik, en speed24 volgens mij ook.. dat ie alleen naar de namen van de mappen kijkt als albums. en niet naar de nummers die erin staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjodokusK
Geen matches
het is duidelijk dat de europese ZMP een volume cap heeft. Deze wordt aangegeven door de -e aan het einde van de firmware versie. Nu heb ik de US firmware geprobeerd, maar dat geeft geen verschil, de -e blijft staan. Ipod heeft het proggie Gopod waarmee je deze cap kan verwijderen. Dit moet toch ook te regelen zijn voor de ZMP zou je zeggen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The One Pizza
Geen matches
AjodokusK schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 00:25:
het is duidelijk dat de europese ZMP een volume cap heeft. Deze wordt aangegeven door de -e aan het einde van de firmware versie. Nu heb ik de US firmware geprobeerd, maar dat geeft geen verschil, de -e blijft staan. Ipod heeft het proggie Gopod waarmee je deze cap kan verwijderen. Dit moet toch ook te regelen zijn voor de ZMP zou je zeggen....
Firmwares modden voor de ZM is erg lastig aangezien ze gecodeerd zijn. Het is heel lastig om hem zomaar aan te passen. Kijk hier maar eens www.nomadness.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Geen matches
Beetje een newbie vraag maar ik heb mijn ZMP in de usb poort gestoken en dat blauwe neon randje schijnt, is hij nu aan het opladen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Geen matches
Slasher schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 09:07:
Beetje een newbie vraag maar ik heb mijn ZMP in de usb poort gestoken en dat blauwe neon randje schijnt, is hij nu aan het opladen?
Als ie pulserend oplicht wel ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fried
Geen matches
obsidian schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 09:38:
[...]

Als ie pulserend oplicht wel ja :)
en anders zie je het rechtsbovenin je scherm... bij je battery-indicator... als er zo'n bliksemschichtje overheen knipperd laadt ie ook op.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
Geen matches
En...als je dat niet ziet even je touchpad aanraken om t wel te zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Ik moet hem al voor de tweede keer opsturen, krijg ik dan een upgrade? Heb nu nog de 5gb versie dacht ik, iig de eerste versie.

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2006 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjodokusK
Geen matches
Ik heb het voor elkaar!! het volume lock is weg!! De truck is om vanuit het service menu reload firmware te doen en dan van daaruit de US versie erin te laden. Nu is de -e verdwenen en mijn oren kunnen max volume niet meer trekken!! Hoe fantastisch!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 12:36

steveman

Comfortabel ten onder

Geen matches
en over 2 weken nickchange naar b2 ? "wazeggie?"

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjodokusK
Geen matches
het gaat om het idee dat als je zou willen, het zou kunnen.... niet zo moeilijk doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The One Pizza
Geen matches
AjodokusK schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 10:51:
Ik heb het voor elkaar!! het volume lock is weg!! De truck is om vanuit het service menu reload firmware te doen en dan van daaruit de US versie erin te laden. Nu is de -e verdwenen en mijn oren kunnen max volume niet meer trekken!! Hoe fantastisch!!
Mooi zou je een duidelijke uitleg kunnen geven hoe dit werkt en of het ook betrouwbaar is?? Dit gaat toch om de ZMP en niet de gewone want ik zie geen e-tje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjodokusK
het gaat inderdaad om de ZMP. Als jij geen "e" achter je firmware versie hebt, dan lijkt me dat je niet de europese versie hebt. Ik heb deze truck van het creative forum en daar werd mij verteld dat de "e" aangeeft dat het om de beveiligde europese versie gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The One Pizza
AjodokusK schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 12:33:
het gaat inderdaad om de ZMP. Als jij geen "e" achter je firmware versie hebt, dan lijkt me dat je niet de europese versie hebt. Ik heb deze truck van het creative forum en daar werd mij verteld dat de "e" aangeeft dat het om de beveiligde europese versie gaat.
Bedankt voor de tip!! Wel op je oren passen natuurlijk ;) . Ik zal het ook in de starttopic verwerken. Het is soms toch handig bijvoorbeeld als je hem gebruikt voor boxjes oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
AjodokusK schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 12:33:
Mooi, dat wil ik dus ook wel, bij sommige nummers gaat hij toch echt te zacht. Ik heb ook een "e" achter mijn firmware.

Kan hij nu echt een stuk harder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjodokusK
Geen matches
ik heb het idee, dat hij vanaf ongeveer 19 met grotere stappen omhoog gaat. 25 is echt niet meer te doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Geen matches
als ik hem harder als 18/19 zet is het al niet meer te doen. Jullie willen op je 30e doof zijn?

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjodokusK
Geen matches
welke doppen gebruik je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
Geen matches
TheEvilCuber schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 16:12:
als ik hem harder als 18/19 zet is het al niet meer te doen. Jullie willen op je 30e doof zijn?
Zoals het er nu naar uitziet wel, mja who care's :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
AjodokusK schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 10:51:
Mooi werk :)

Als je de US firmware erop zet, kun je dan nog wel gewoon nederlands als taal kiezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjodokusK
Geen matches
yep, dat kan. Alle talen blijven beschikbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
Geen matches
Ok bedankt voor de info, ga het morgen hier ook eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Geen matches
Grmbl! Waarom doen mijn oordopjes het niet? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The One Pizza
Geen matches
Slasher schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 10:38:
Grmbl! Waarom doen mijn oordopjes het niet? :(
Dit is natuurlijk geen reactie. We zitten niet in een 1 of andere slowchat topic. Als je een probleem hebt dit goed uitleggen en anders goed nadenken of je post nodig is.
Waarom je dopjes niet werken kan je zo natuurlijk niet zeggen. Testen zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Geen matches
Sorry baalde er een beetje van: ik heb mijn ZMP net uit de verpakking gehaald om even te proberen hoe het klonk. Nu heb ik er aan aantal muziekjes op gezet maar het schijnt niet te werken. Als ik de oordopjes er in doe hoor ik wel geklik maar als ik een mp3 opzet dan hoor ik helemaal niets.

Kan je de oordopjes van een apple ipod ook gebruiken om te testen? ik heb dat ding niet hier dus ben even benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretorian_

Pretorian_

It's time to burn

Geen matches
heb je ze wel op de juiste manier erop gezet en niet op de manier waardoor je ZMP een opslagmedium is? (dat heet anders maar daar kom ik nu ff niet op.... ;))

Blog: De Burgemeester Live | Software en Media ontwikkellaars gezocht bij Innovadis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The One Pizza
Slasher schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 10:53:
Sorry baalde er een beetje van: ik heb mijn ZMP net uit de verpakking gehaald om even te proberen hoe het klonk. Nu heb ik er aan aantal muziekjes op gezet maar het schijnt niet te werken. Als ik de oordopjes er in doe hoor ik wel geklik maar als ik een mp3 opzet dan hoor ik helemaal niets.

Kan je de oordopjes van een apple ipod ook gebruiken om te testen? ik heb dat ding niet hier dus ben even benieuwd
Je kan bijna alle oordopjes erop zetten. Probeer je koptelefoontjes ook ergens anders op. Dan kan je vaststellen waar het aan ligt. Is er iets aan de hand kan je contact opnemen met creative...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fried
zet wel je muziek in de goede map.. 'music' zo uit mn hoofd. en maak evt een playlist aan..

en niet je zen als wisselbare schijf gebruiken en volpompen.. data die in die schuifruimte staat kan je alleen via je pc bereiken..

test eerst je oordopjes eens op je pc ofzo, dat je zeker weet dat ze werken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The One Pizza
Fried schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 12:29:
zet wel je muziek in de goede map.. 'music' zo uit mn hoofd. en maak evt een playlist aan..

en niet je zen als wisselbare schijf gebruiken en volpompen.. data die in die schuifruimte staat kan je alleen via je pc bereiken..

test eerst je oordopjes eens op je pc ofzo, dat je zeker weet dat ze werken..
Volgens mij (??) geeft je aan dat je iets af speelt op zijn ZMP dus dat doet het wel. Ik denk dat je goed moet controleren of de aansluiting goed is je volume goed staat e.d. En dan gewoon met twee audiospelers en twee oordopjes even checken. Het zou erg vreemd zijn dat bij aankoop het apparaat het meteen niet meer doet, als het gebeurd is dat meestal na een paar weken.

Suc6!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net mijn ZMP binnen gekregen, erg mooi dingetje. Hij is een heel stuk kleiner dan ik eerst dacht, ook de oplichtende rand is erg wreed.
Ik heb de zwarte overigens, EUR 180,- incl. verzenden.

Meteen al mijn muziek erop gezet, gaat prima allemaal en lekker snel, maar het automatisch sorteren v.d. nummers door de ZMP werkt erg onduidelijk, genre, artiest, etc.
Dus ik meteen playlists van al mijn cd's gemaakt en de 'rondom mp3's' ook maar een eigen playlist gegeven. Dit werkt uitstekend!

Nu zit ik met een probleempje:
Op de computer zie ik alle bestandsnamen van de nummers goed aangegeven. Ook wanneer ik bij DezeComputer >> ZMP >> Media >> Music kijk zijn ze nog goed genaamd. Maar als ik dan op de speler zelf kijk zijn sommige nummers als 'Onbekend' geclassificeerd, dus dan weet ik niet om welk nummer het gaat totdat ik daadwerkelijk op afspelen klik!

Een kennis van me sprak over Metadata (?), bedoelt hij hiermee de 'tweede' bestandsnaam die ik in WMP kan aanpassen wanneer ik naar RMB op het MP3 >> Codes bewerken - geavanceerd ga?
Als ik de bestandsnaam inderdaad daar moet aanpassen / invoegen om het te verhelpen wordt dat een hels karwei omdat het om aardig veel nummers gaat welke als 'onbekend' geclassificeerd zijn. Is er een programma om dit te versnellen -indien ik dit moet doen om het probleem te verhelpen natuurlijk-. ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 05-05-2006 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fried
Geen matches
denk dat je de id3 tags moet aanpassen...

zijn inderdaad wel programmaatjes voor.. google ff :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Geen matches
ID3rename(r), ik weet effe niet meer of die r erachter moet, maar moet je even zoeken... Werkt erg gemakkelijk, staat ook ergens in de meuktracker geloof ik.

[edit] die r moet er idd achter, het is dus ID3Renamer(.com)

[ Voor 18% gewijzigd door mvds op 05-05-2006 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Verwijderd schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 15:12:
Is er een programma om dit te versnellen -indien ik dit moet doen om het probleem te verhelpen natuurlijk-. ;)
Ik heb ooit alles eens gedaan met een testVersie van mp3 tag&rename, maar nu is die versie verlopen.. je kan er even naar kijken om de grootste bulk daarmee te doen en later gewoon op te letten. (de CD's die ik nu rip hebben allemaal MP3 tags vanuit EAC, dus heb ik niet zoveel nood meer aan tag&rename)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Oke, bedankt voor de reacties, ik ga meteen aan de slag :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Geen matches
Gebruik ID3-TagIT 3 gewoon, da's dé software daarvoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

The One Pizza schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 11:01:
[...]

Je kan bijna alle oordopjes erop zetten. Probeer je koptelefoontjes ook ergens anders op. Dan kan je vaststellen waar het aan ligt. Is er iets aan de hand kan je contact opnemen met creative...
De oordopjes van de ipod deden het er ook niet op, en de oordopjes van de creative doen het wel op de ipod, de ZMP is dus dood, een DOA, hij heeft nog nooit gewerkt.

Ik ga nu maar eens op zoek naar de RMA afdeling van creative

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speed24
  • Niet online
MP3 tag-studie is ook wel handig voor de ID3-tags, vind ik:
http://www.magnusbrading.com/mp3ts/

Ik ben nog steeds zeer tevreden over de speler,
alleen merk ik wel dat in de volle zon (met zo'n weer relevant) het scherm praktisch onleesbaar wordt. Dat is wel jammer.

En bij de radio-functie heb ik weinig bereik, ik kan hier thuis maar 2 zenders ontvangen. Is dat bij jullie ook zo?
Ligt niet aan de dopjes, is zowel met oude dopjes als met de bijgeleverde Creative's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fried
radio laat ook wel wat te wensen over idd.. ok, hier vindt ie er wel een stuk of 12.
maar 538 is bijvoorbeeld niet helemaal 100% in orde.

terwijl mn nokia6230 het signaal wel goed oppakt.

denk dat het te maken heeft met de antenne van de ZEN. neem aan dat ie weggewerkt is in de speler zelf..
de nokia gebruikt het snoer van de headphone als antenne..

//edit:

zelf nog iets: ZEN lust geen .cue sheets of .m3u dingen e.d. he? :(

[ Voor 11% gewijzigd door Fried op 05-05-2006 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Geen matches
Kan het zijn in navolging van mijn probleem dat ik de MUTE knop over het hoofd gezien heb en die per ongeluk aan staat? kan het niet voorstellen hoor, maar als iemand mij daarmee uit de brand kan helpen :)

Ik ga hem dus voor RMA opsturen, krijg je dan een nieuwe of een refurbished? ik neem aan een nieuwe toch? ik heb dit ding nog nooit kunnen gebruiken

[ Voor 28% gewijzigd door Slasher op 05-05-2006 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretorian_

Pretorian_

It's time to burn

Geen matches
dat mag ik dan wel aannemen ja. Of het echt zo is weet ik niet...

Voor ID3tags gebruik ik MP3Tag (v2.35), na veel progjes bleek die echt het makkelijkst...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey,

Ik was een trotse eigenaar van een Creative Zen Micro tot ik hem vergat in de bus zodra ik het doorhad (dag erna) had ik een witte Creative Zen MicroPhoto besteld (175 euro excl verzending).

De reden waarom ik wit neem is omdat mijn vorige ook wit is en omdat de rest van de mp3 speler ook wit is. toch vind ik het erg dat ik mijn vorige kwijt ben gespeeld :'( zonde vant mooie geld.

Nuja ik ben van plan om met mijn canon Eos 350D mooie buiten foto's van mijn Zen photo te nemen.
Over RMA service ben ik erg tevreden. Ik had het befaamde Headjack probleem gekregen en hiervoor kreeg ik doodgewoon een gloednieuwe.(wel geen remote erbij :@ zoals andere van het forum).

ahja heb bij mijn Creative ook nog Sennheiser in ear cx300 oortjes besteld.

mvg,

xyus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fried
Geen matches
Slasher schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 19:11:
Kan het zijn in navolging van mijn probleem dat ik de MUTE knop over het hoofd gezien heb en die per ongeluk aan staat? kan het niet voorstellen hoor, maar als iemand mij daarmee uit de brand kan helpen :)

Ik ga hem dus voor RMA opsturen, krijg je dan een nieuwe of een refurbished? ik neem aan een nieuwe toch? ik heb dit ding nog nooit kunnen gebruiken
nee, mute is er idd niet bij... pauze noemen ze dat ;)

schermpje is trouwens wel wat minder met dit weer... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Geen matches
Daar hebben de meeste mp3spelers met kleurenscherm last van :) Ik bedien mijn speler toch meestal blind dus ik heb er verder niet zon last van.
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.