Verwijderd
Overigens heb ik voor het rare geluidje de klantenservice gemaild en hoezee, nog geen twee weken nadat ik met RMA een nieuwe kreeg hebben ze alweer een nieuwe RMA toegezegd. Het wachten is nog even op het adreslabel.
Je kan ze beter bellen, ben je een maand eerder klaar denk ikB-Buster schreef op maandag 27 maart 2006 @ 14:32:
Dan wordt het tijd dat ik ze eens een mailtje ga sturen. Thnx voor de info.
En het lijkt er niet op te beteren, ik heb het ook alVerwijderd schreef op maandag 20 maart 2006 @ 13:38:
Damn zeg ik heb nu ook hetzelfde probleem met de hoofdtelefoon uitgang! Het wiebelt een beetje en geeft dan storingen in het geluid. ikd acht eerst dat het aan mijn hoofdtelefoon lag maar neen die gaat perfect op mijn PSP. Hmm er zijn precies toch veel problemen met de hoofdt. uitgang???Hopelijk is dit opgelost want anders heb ik na een tijdje terug dit probleem!!
Zijn er zoveel gevallen met dit probleem?? Ik heb mijn zen in mei 2005 gekocht dus garantie heb ik zeker nog. maar zoals jij het zei herstellen ze dit zelfs buiten de garantie! Goed zo Creative!![]()
Maar wel klote dat dit probleem vaak voorkomt...
Dat zal creative toch al wat geld gekost hebben ondertussen, vooral als ze soms Zen microphoto's geven.
Wat krijg je eigenlijk teruggestuurd? een kale speler zoals je hem verstuurd hebt, of met batterij enzo? Want ik kan hem ook bij de Fnac omruilen en dan krijg ik een volledig nieuwe doos (wel maar 5GB en die stroomadapter zit ook niet meer bij die nieuw versies).
Verwijderd
Zit nu al twee dagen te wachten op RMA label
Wil een nieuwe Firmware voor de Photo

duurde bij mij meer dan een week, dus wacht rustig afVerwijderd schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 16:21:
Ik kreeg alleen een kale speler terug.
Zit nu al twee dagen te wachten op RMA label
(in rust zal het iig zijn als ie het niet meer doet
Ik ookVerkerkSander schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 17:06:
Weet je wat ik wil ? een opblaaskrokedil... mmm nee toch niet...
Wil een nieuwe Firmware voor de Photo
Want als ik muziek afspeel, en ik doe ze random, en zet dan m'n zen meer dan 4 uur uit, krijg ik weer dezelfde liedjes te horen (en nee hij staat niet op random - meerdere malen of hoe dat ook heet
Dit was bij m'n oude zenniewennie (non-photo) niet zo....
Ik kreeg binnen 2 uur nadat ik gebeld had met de helpdesk een label gemaild. Je verstuurt een kale speler (dus zonder batterij, hoofdtelefoon en accessoires) en je krijgt een kale speler terug. In mijn geval verstuurde ik een 5GB speler en ontving exact een week later een 6 GB speler.Yv3z schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 15:04:
[...]
En het lijkt er niet op te beteren, ik heb het ook al![]()
Dat zal creative toch al wat geld gekost hebben ondertussen, vooral als ze soms Zen microphoto's geven.
Wat krijg je eigenlijk teruggestuurd? een kale speler zoals je hem verstuurd hebt, of met batterij enzo? Want ik kan hem ook bij de Fnac omruilen en dan krijg ik een volledig nieuwe doos (wel maar 5GB en die stroomadapter zit ook niet meer bij die nieuw versies).
Yamaha - Chario - MJ Acoustics - Squeezebox - Trends Audio - Beresford
Verwijderd
Overigens kom ik er nu pas achter (shame on me) dat ze ook mij vorige maand in ruil voor mijn oude 5Gb een 6 Gb teruggestuurd hebben. Kan alleen maar hopen dat ze nu weer een upgrade doen
€4,90 voor het tasje. Meteen besteld en geld overgemaakt en vandaag kwam de postbode een pakketje brengen. Had eerlijk gezegd verwacht dat de order geannuleerd zou worden ivm de prijs, die lijkt mij namelijk niet echt te kloppen. Maar toch gewoon gekregen.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
CREATIVE Zen Micro afstandsbediening
Linkje
Ook 4,90
Volgens mij was dat ding eerst minimaal 15 euro ofzo..Hu9o schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 15:33:
Waarom zou 4.90 niet kunnen kloppen?
En die afstandsbediening was 25 euro.
[ Voor 30% gewijzigd door endless op 31-03-2006 15:35 ]
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Yep heb ik ook met m'n ZMPB-Buster schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 16:28:
[...]
Ik bedoel dat ik als ie naar een volgend nummer gaat, als volume op nul staat of als ik volume op 3 ofzo zet, ik een soort gezoem door mn oordoppies hoor. Ligt niet aan die dopjes, heb er meerdere getest. Vind het doordat het zo'n hoog geluidje is best wel irritant.
[ Voor 75% gewijzigd door DeeD2k2 op 03-04-2006 14:16 ]
- Geen muziek tijdens het foto's kijken
- Geen cover zichtbaar als je die in de map hebt staan van het album
Ook maar even bij dixons het hoesje en de ab besteld
-
Verwijderd
zins kort heb ik een zen micro 6gb aangeschaft ene ik was er blij mee
Als ik hem aanwil zetten doet ie dat niet alleen om de zoveel keer ... en als ik em uit wil zetten doet hij ook niks ... alsof de aan/uit knop stuk is ofz ... alleen als ik de knop beweeg licht t schermpje wel op ...
kent iemand dit
groet
Lijkt me duidelijk dat de aan/uit knop van je zen niet goed meer is. Zou er dus mee teruggaan naar de winkel of ff met Creative bellen.Verwijderd schreef op maandag 03 april 2006 @ 13:00:
Hoi ik hb een vraagje ...
zins kort heb ik een zen micro 6gb aangeschaft ene ik was er blij meemaar laatst heb ik er problemen mee gekregen..
Als ik hem aanwil zetten doet ie dat niet alleen om de zoveel keer ... en als ik em uit wil zetten doet hij ook niks ... alsof de aan/uit knop stuk is ofz ... alleen als ik de knop beweeg licht t schermpje wel op ...
kent iemand dit.. en weten ze mischien iets daar aan te doen ? want tsjah denk dat ik anders zo maar ff terug ga naar de winkel
... ????
groet

Hij loopt nogal es vast als ik hem "koud" start, maar deze is nieuw voor mij...
Zou dit aan de firmware liggen? (heb nu 2.21.02, maar met 1.xx heb ik ook wel is dit soort gedonder)
[ Voor 20% gewijzigd door steveman op 03-04-2006 14:24 ]
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Wat je moet doen is via het verborgen menu een keer Clean Up doen. Dat helpt vaak, er zit dan ergens een foutje in de library.steveman schreef op maandag 03 april 2006 @ 14:22:
[afbeelding]
Hij loopt nogal es vast als ik hem "koud" start, maar deze is nieuw voor mij...
Zou dit aan de firmware liggen? (heb nu 2.21.02, maar met 1.xx heb ik ook wel is dit soort gedonder)
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Wel jammer is, dat als ik deze er nu ook nog tussendoe, het koortje van mijn oren tot mijn zen heel lang is, en ik dat ding net zo goed in mijn zak kan stoppen.. Ik denk dat ik dan toch maar eens mijn sennheisers mx500 moet gaan vervangen voor van die mooie sonys met zo'n snoertje dat in 2-en kan..
Dat zou ik sowieso doen, het geluid is dan ook een stuk mooier (naar mijn smaak).TheZeroorez schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 14:12:
Wel jammer is, dat als ik deze er nu ook nog tussendoe, het koortje van mijn oren tot mijn zen heel lang is, en ik dat ding net zo goed in mijn zak kan stoppen.. Ik denk dat ik dan toch maar eens mijn sennheisers mx500 moet gaan vervangen voor van die mooie sonys met zo'n snoertje dat in 2-en kan..
En dan ben je van dat idioot lange snoer af, ja.
ik heb m ook (via een niet nader te noemen bronTheZeroorez schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 14:12:
Ik heb mijn afstandsbediening binnen, hij is mooi![]()
[ Voor 4% gewijzigd door Pretorian_ op 04-04-2006 18:05 ]
Blog: De Burgemeester Live | Software en Media ontwikkellaars gezocht bij Innovadis
Heb overigens al een witte besteld
Ik kan ook nog foto's maken van het leren zakje van Creative en de Afstandbediening
Zeg maar of het nodig is
Ik zit namelijk ook te kijken naar de Zen Micro en spulletjes dus alle niet standaard publiciteits pics zijn welkom
OK, morgen overdag zal ik ze maken (kan nu wel, maar niet zo mooi met flits denk ik zoB-Buster schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 23:09:
@ hierboven: lijkt me goed plan. Dan is alles weer btje bij de tijd
Naja, overdag, 18:00 ofzo
Verwijderd
Hij scant niet naar zenders, dwz, als je pijltje naar rechts even vasthoudt dan springt ie elke keer maar 0,10 verder ipv te zoeken. En je hoort ook helemaal geen ruis

Herkent iemand dit? Ik heb echt geen zin om dat ding wéér op te sturen
En hij's mooi klein!
Aanrader
Werkt erg mooi allemaal, erg raar ook die AB hoe kan dat werken? is een gewoon 3.5 mm stekker

Verder had bij het leren hoesje eigenlijk de bovenflap eraf gemogen, maar hier zit de magneet in. dus kan helaas niet...
Ik ben zeer blij dat ik toch geen leren hoesje heb besteld, want bij mijn sony earbuds zat een mooi tasje, waar mijn zen ook prima in past
Toch vind ik het mooi hoe dat werkt !
Ja ja graag! Wil ook een Zen Micro Photo, kreeg misschien 1 van mijn lieve vriendinnetje! Maar wil graag dat ik er ook ff een film op kan zetten en dan bij een vriend op zijn pc zetten, dat kan met deze, met die "use as removable drive" modus, toch? En kan je dan nog wel gewoon muziek luisteren terwijl er ook andere data op staat? Want heb geen zin om bij iedereen die ik ken software te installeren, of om geen muziek te kunnen luisteren op weg naar college omdat mijn powerpoint presentatie er op staatXiN-eViL schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 22:34:
Ik zie zojuist dat de afbeelding die in de door mij geschreven FAQ staat ontbreekt (beetje dood op server), dus als mensen het goed vinden zal ik een nieuwe maken (deze keer wel de ZM Photo).
Ik kan ook nog foto's maken van het leren zakje van Creative en de Afstandbediening.
Zeg maar of het nodig is.
En welke kleuren hebben jullie? Ik wou de roze (pink-addict
Is dat premiumpack btw een beetje de moeite waard? Lijkt me wel irritant als je nooit kan opladen tenzij je een pc bij de hand hebt
Als kleur vind ik de zwarte het mooiste, de donkerblauwe en donkerrode (al heb ik die in NL nog niet gezien) zijn ook wel cool. De donkergrijze icm blauwe licht ziet er ook wel leuk uit, maar ik heb m liever in een donkere kleur.
De (grijze) ZMP:

Nog een foto:

Een liedje aan het afspelen:

Afstandsbediening:

Zen met afstandsbediening:

Zakje:

Fotomappen:

Een map geopend:

Een foto bekijken:

Deze afbeeldingen mogen in dit topic worden gebruikt enzo natuurlijk
Dat is inderdaad een goed idee. Weet niet of de mods meelezen maar anders mag jij het wel doenTheZeroorez schreef op woensdag 05 april 2006 @ 21:02:
Misschien is het dan ook wel wat om een reportje te doen om te vragen de naam naar 'Het Creative Zen Micro (Photo) Topic deel 4' te laten veranderen? Da's wel zo duidelijk..
Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine

Meer voor minder. Letterlijk.
Ok, de touch is dan altijd al wat goedkoper geweest, en niet zo goed qua kwaliteit, maar de 6Gb vs. 8Gb photo..
[ Voor 54% gewijzigd door TheZeroorez op 06-04-2006 16:34 ]
Blog: De Burgemeester Live | Software en Media ontwikkellaars gezocht bij Innovadis
Het prijsverschil met de Touch kan ik goed begrijpen die tussen de Photo en gewone Zen niet. Dit is net zoiets als bij de Dixons. Die webwinkels moeten beter hun prijzen controlerenTheZeroorez schreef op donderdag 06 april 2006 @ 20:11:
Nee, maar je krijgt wél 2GB meer + kleurenscherm, óf 14GB meer..
Ik heb de rode... en ik vind het echt een hele mooie combinatie - dat blauwe licht erbij.B-Buster schreef op woensdag 05 april 2006 @ 17:28:
Premium pack is wel handig. Zowiezo voor de oplader en de extra accu, maar dat siliconen beschermhulsje vind ik ook wel handig voor als ie in m'n broekzak zit samen met een sleutel ofzo. Kan ie niet beschadigd raken
Als kleur vind ik de zwarte het mooiste, de donkerblauwe en donkerrode (al heb ik die in NL nog niet gezien) zijn ook wel cool. De donkergrijze icm blauwe licht ziet er ook wel leuk uit, maar ik heb m liever in een donkere kleur.
Jeetje inderdaad wat een gigantisch verschil... wat raarTheZeroorez schreef op donderdag 06 april 2006 @ 16:32:
Vergelijk de prijzen..![]()
Meer voor minder. Letterlijk.
Ok, de touch is dan altijd al wat goedkoper geweest, en niet zo goed qua kwaliteit, maar de 6Gb vs. 8Gb photo..
@MrsRossi, nog een keertje dan maar:

Niet als ie een bad sector heeftTheZeroorez schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 17:19:
Meestal als er iets mis is met de hdd IS hij stuk, en gaat hij dat niet
@MrsRossi, nog een keertje dan maar: [afbeelding]
Verwijderd
Misschien dat er hier nog wat hardcore luisteraars zijn onder de micro eigenaren?
Verwijderd
Verwijderd
vraagje..
ik heb net nieuwe pc met XP
en mijn firmware versie van mijn zen is 1. ***
moet ik nou de cd installeren van de creative software of niet?
zoniet.. wat moet ik dan downloaden?
alvast bedankt!
Erg nette prijzen ineens voor die Photo's. Mijn broertje heeft een tijdje geleden een 5GB (rood) gekocht voor €148. Vonden we een erg nette prijs. Nog steeds wel, maar het verschil is ineens een stuk kleiner geworden.
- Tony Vroon
- Registratie: Juni 1999
- Laatst online: 13-06-2020
Werkt nu ergens anders
Deze lader kan onvoldoende stroom leveren. Dat houdt in dat je hiermee zowel de lader als de Zen MicroPhoto kunt beschadigen.AjodokusK schreef op maandag 10 april 2006 @ 12:07:
zou het mogelijk zijn om mijn creative zen micro photo op te laden met de lader van mijn motorola V3i? Heeft ook een mini usb aansluiting met een output van 5V - 550mA...... moet kunnen toch?
Onze telefoonnummers:
00353 14333291 (BE)
00353 14333272 (NL)
Dit is een internationaal gesprek naar Dublin (Ierland). Bellen vanaf een vaste lijn is aan te raden.
Verder nog het volgende nieuws:
Wie nog binnen zijn/haar 1 jaar garantie is kan vanaf nu een extra jaar Creative-garantie aanschaffen voor de Zen Micro of Zen MicroPhoto middels het Creative Care Protection Plan.
"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b
Misschien handig om te vermelden waar je moet zijn voor die extra garantie? En wat het kost?
zo'n standaard usb lader van bijv. de mediamarkt is wel geschikt?
- Tony Vroon
Werkt nu ergens anders
Creative Labs is nu eenmaal een Iers bedrijf, met alleen kantoren in Dublin. Qua telefoonkosten zou dit goedkoper moeten zijn dan de 0900-nummers van de meeste concurrenten. Mocht een nederlands betaalnummer echter de uitgesproken voorkeur hebben dan kan ik dit uiteraard voorstellen.B-Buster schreef op maandag 10 april 2006 @ 16:05:
Niet zo klantvriendelijk om mensen internationaal te laten bellen.
Ik wil niet opnieuw van het ontplooïen van commerciële activiteiten worden beticht, om deze reden heb ik dergelijke details achterwege gelaten. Stuur eventueel een support request.Misschien handig om te vermelden waar je moet zijn voor die extra garantie? En wat het kost?
"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b
Heb er geen idee van hoe groot of klein zo'n helpdesk van creative is, maar een paar man is wellicht handiger. En een 0900 nummer.. ik bel regelmatig helpdesks maar zoveel komen die niet voor bij de bekende merken waar ik Creative toch ook bij zou willen rekenen.Tony Vroon schreef op maandag 10 april 2006 @ 18:55:
[...]
Creative Labs is nu eenmaal een Iers bedrijf, met alleen kantoren in Dublin. Qua telefoonkosten zou dit goedkoper moeten zijn dan de 0900-nummers van de meeste concurrenten. Mocht een nederlands betaalnummer echter de uitgesproken voorkeur hebben dan kan ik dit uiteraard voorstellen.
Waar je gelijk in hebt natuurlijkIk wil niet opnieuw van het ontplooïen van commerciële activiteiten worden beticht, om deze reden heb ik dergelijke details achterwege gelaten. Stuur eventueel een support request.
Iemand hier mee bekend dat dit een zwak punt is van deze speler ?
Ow enleuke shop verder dat mp3shop.nl
Verwijderd
En btw, voor de mensen die er behoefte aan hebben :
0900 1765
draai dat nummer voor het klantenservice nummer (is van www.telediscount.nl) dan bel je voor 3 cent per minuut... iig voordeliger dus.
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2006 09:53 ]
- Tony Vroon
Werkt nu ergens anders
Zolang het niet meer dan een maand geleden is dat je het adreslabel hebt ontvangen, geen probleem. Als het langer geleden is kun je beter eerst een support request sturen zodat we kunnen controleren of die RMA nog open staat.Verwijderd schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 09:51:
Tony Vroon, ik heb 2/3 weken geleden gebeld voor een kapotte Zen Micro maar door omstandigheden nog niet opgestuurd... Is mijn klantnummer nog geldig?
Verwijderd
Er komt nog wel geluid door, maar je hoort het geluid "uit fase" zeg maar, of hoe je het ook wel noemen.
Kortom, ze werken niet meer en nu heb ik wat oude oordopjes uit de kast gehaald maar die klinken werkelijk voor geen meter.
Is er ergens een mogelijkheid dat ik die oordopjes kan nabestellen of op kan laten sturen in verband met een eventuele garantie?
Ik heb ook gehad dat me oordopjes een heel raar geluid hadden, gewoon gebeld en er werde nieuwe opgestuurd! (wel binnen het jaar garantie uiteraard)Verwijderd schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 12:08:
Ik heb eind vorig jaar een Creative Zen Micro gekocht en tot op heden bevalt het nog steeds enorm. Ik kan echt geen dag zonder dat ding, alleen nu zijn m'n oordopjes kapot.
Er komt nog wel geluid door, maar je hoort het geluid "uit fase" zeg maar, of hoe je het ook wel noemen.
Kortom, ze werken niet meer en nu heb ik wat oude oordopjes uit de kast gehaald maar die klinken werkelijk voor geen meter.
Is er ergens een mogelijkheid dat ik die oordopjes kan nabestellen of op kan laten sturen in verband met een eventuele garantie?
Als dit geen optie is, zijn dit de oordopjes die standaard meegeleverd worden:
http://creative.com/produ...ategory=441&product=11708
Elect a clown, expect a circus.
Ja, alles is ook te gebruiken icm de photo versie.Slasher schreef op donderdag 13 april 2006 @ 17:52:
Die accesoire pack van de ZEN MICRO, is die ook voor de Photo editie geschikt?
Elect a clown, expect a circus.
Alle apparaten zijn zo goedkoop, het gaat gewoon om wat WIJ bereid zijn ervoor te betalen..
Stupid me, kijk nog even in de startpost, staat er van de zelfde fabikant als Anapod explorer (Red Chair Software) een Notmad Explorer..
[ Voor 22% gewijzigd door Jester op 14-04-2006 13:54 ]
- hardware always changes.. -
Als je firmware 2.xx.xx hebt kan je ook gewoon drag&drop doen zonder Creative software. Moet wel WMP hebben maar dat is vaak geen probleem.Jester schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 13:49:
Is het mogelijk om de Zen Micro Photo te gebruiken zonder de creative software? Mogelijk met een ander tooltje, ik wil gewoon kunnen drag&droppen (als in: gebruiken als een USB-stick). M'n vriendin heeft een iPod shuffle en gebruikt hiervoor Anapod Explorer.. Zoiets lijkt me wel ideaal.. (voor de creative dan..)
edit:
Stupid me, kijk nog even in de startpost, staat er van de zelfde fabikant als Anapod explorer (Red Chair Software) een Notmad Explorer..
Dat is inderdaad een best handige optie. De gewone Zen Micro heeft deze optie trouwens ook. Staat in het menu Extra van je Zen. Ik denk dat bovenstaande persoon bedoelde dat hij zijn muziek gewoon via drag&drop er op kon zetten en dat gaat dus niet met de Verwisselbare Schijf want die kan je niet afluisteren. Je kan er wel muziekbestanden en alle andere soorten bestanden op zetten maar je Zen kan niet van deze schijf lezen.afterparty05 schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 16:16:
Ik had gehoord van de creative support dat de Micro Photo een feature heeft waarbij je een deel removable drive kan maken, die dan dus als externe harde schijf werkt. Hier kan je dan geen muziek op zetten. En zoals hierboven staat: of met een driver, of met WMP10 kan je gewoon slepen mbv verkenner.
Weet je dat zeker? De luitjes bij MM waren er van overtuigd dat de MicroPhoto een andere batterij had dan de Micro, en dat die niet compatibel waren... Als dat niet zo is, koop ik zo'n pakketje er wel bij!B-Buster schreef op donderdag 13 april 2006 @ 18:22:
Ja, alles is ook te gebruiken icm de photo versie.
Hij heeft een andere batterij ja. Ik heb zelf de photo EN het premium pack en die accu werkt gewoon. Het verschil is dat de originele photo accu 830mAh is en die uit dat pack 680. Waarschijnlijk omdat de photoversie door het kleurenschermpje een iets sterkere accu nodig heeft om dezelfde accuduur te kunnen hebben. Maargoed die extra accu gaat bij mij ook gewoon 10 uur mee dus ik vind het niet zo belangrijk.afterparty05 schreef op zaterdag 15 april 2006 @ 20:50:
[...]
Weet je dat zeker? De luitjes bij MM waren er van overtuigd dat de MicroPhoto een andere batterij had dan de Micro, en dat die niet compatibel waren... Als dat niet zo is, koop ik zo'n pakketje er wel bij!
Werkt gewoon dus.
Jep bij mij werkt het ook gewoon allemaal.B-Buster schreef op zaterdag 15 april 2006 @ 21:24:
[...]
Hij heeft een andere batterij ja. Ik heb zelf de photo EN het premium pack en die accu werkt gewoon. Het verschil is dat de originele photo accu 830mAh is en die uit dat pack 680. Waarschijnlijk omdat de photoversie door het kleurenschermpje een iets sterkere accu nodig heeft om dezelfde accuduur te kunnen hebben. Maargoed die extra accu gaat bij mij ook gewoon 10 uur mee dus ik vind het niet zo belangrijk.
Werkt gewoon dus.
Ik zou niet precies meer weten welke foto's het waren. Ik weet niet of het slim is dat is ze op mijn xs4all account plaats maar daar heb ik nog genoeg ruimte. Ik zal volgende week eens kijken, heb deze week andere dingen te doen. Als iemand anders naar TS wil kijken is het natuurlijk ook goed.MMach schreef op maandag 17 april 2006 @ 13:48:
Aan de TS, mes excuses maar ik heb heel wat problemen met de hosting van mijn fotos. De fotos uit de topicstart (helaas ook dei van mijn zetelmod enzo, maar daar heb ik backup van) zijn verdwenen. Ik weet niet of je nog weet welke dat waren, maar ze kwamen bijna allemaal van internet dus ze zijn wel weer te vinden. Sorry, ik had het ook anders gewild
Dit topic is gesloten.