Het Creative Zen Micro (Photo) Topic deel 4

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 11.519 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Matched: zen
MSoft06 schreef op maandag 20 februari 2006 @ 22:32:

Kan ik deze opnieuw RMA-en ? Weet iemand dat, of je garantie er af is, of dat je weer 1 jaar garantie krijgt?
Zoals hierboven al gezegd is, krijg je geen nieuwe garantie. Je krijgt er wel nog een aantal dagen bij voor de tijd dat je je Zen hebt moeten missen. Dit zal hooguit een aantal weken zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Jeej hijs binnen :D
Wat is ie in het zwart mooi man, veel mooier dan de witte!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:22

Martinspire

Awesomeness

Geen matches
k heb trouwens laatst die notmad explorer gekocht en ik moet zeggen, werkt stukken beter!!

Martinspire - PC, PS5, XSX

• The One Pizza
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 05-09 05:49
Geen matches
djmantri schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 08:51:
k heb trouwens laatst die notmad explorer gekocht en ik moet zeggen, werkt stukken beter!!
Dat is mooi, zou jij misschien een klein stukje kunnen schrijven voor de inleidingspost?? Het is nu niet zo geweldig aangezien ik zelf die notmad explorer niet heb.

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Geen matches
ik zal binnenkort wel ff een mooie review maken ja ;) zat er idd al over te denken

en natuurlijk wel met wat mooie flexe plaatjes erbij 8)

maar ik kan het mensen iig aanraden :)
het is ff wennen maar het werkt wel aardig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TorpedoX_88
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 04-09 22:24
MSoft06 schreef op maandag 20 februari 2006 @ 22:32:
Ik word gek van mijn spelertje, nu krijg ik hem helemaal niet meer te zien in me verkenner :(

Kan ik deze opnieuw RMA-en ? Weet iemand dat, of je garantie er af is, of dat je weer 1 jaar garantie krijgt?
Dit ligt niet aan je Zen, ik heb precies hetzelfde probleem gehad (eigenlijk nu nog steeds). Als ik mn Zen aankoppelde liep ie gelijk vast. Toen heb ik in mn bios de USB 2.0 functie uitgeschakeld, zodat ie op 1.1 ging lopen. Zen liep weer als een zonnetje, maar wel iets langzamer. Ik ben ook nog steeds op zoek naar een oplossing, want ik wil graag dat alles perfect werkt. Je zou iig dit kunnen proberen, als je niet weer hoe het moet kan je ff in het boekje van je moederbord kijken. Veel succes !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DPhoenix
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-09 20:32
Matched: micro, zen
MPmad schreef op maandag 20 februari 2006 @ 19:32:
Ik had ook gewoon een RMA-formulier voor de Zen Micro ingevuld en erbij vermeld dat het om de oordopjes ging. Ik kreeg wel netjes antwoord. Ik zou het nog een keer proberen.

Alleen was ik zo eigenwijs om het niet aangetekend te versturen. Nu staat het na 1,5 maand nog steeds op 'wachten op defect product'. Hoewel ik niet weet of het aan mij ligt, want ik kreeg van hen ook een adreslabel voor Dublin, terwijl het naar Eindhoven moest, waardoor ik de gegevens op de envelop moest schrijven. Misschien zijn ze daardoor in de war geraakt. Ik zal ze eens mailen.
Bel ze, zou ik zeggen. Ik had namelijk hetzelfde probleem. Van UPS had ik al een ontvangstbevestiging gehad dat het RMA product aangekomen was. Echt nog steeds 'wachten op defect product'. Wat bleek men heeft een achterstand bij de RMA afdeling in Dublin door "ziekte". Na een telefoontje zouden ze er spoed achter zetten. Niet veel later had ik mijn nieuwe Zen!

AULXJMHR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12:58

Piggen

Lekker bakkie

Matched: creative
Ik werd gisteren zelfs gebeld door Creative. De beste man had m'n mailtje verkeerd begrepen en dacht dat ik het wél aangetekend had verstuurd en niet aangekomen was. Dus nog een keertje het verhaal uitgelegd en dan is er natuurlijk niets aan te doen. Eigen schuld. Wel weer een wijze les geleerd, altijd aangetekend opsturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MSoft06
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 08:13
Kijk aan zulke tips heb ik nou wat, bedankt ik ga het vanavond gelijk uittesten, maar het is een laptop, + ik vind ut een workarround en geen oplossing, hopelijk doet creative hier iets aan, dit is natuurlijk maar een halve oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Matched: creative, zen
MSoft06 schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 14:48:
Kijk aan zulke tips heb ik nou wat, bedankt ik ga het vanavond gelijk uittesten, maar het is een laptop, + ik vind ut een workarround en geen oplossing, hopelijk doet creative hier iets aan, dit is natuurlijk maar een halve oplossing.
Laat me weten of het werkt :) Ik heb mijn ZMP sinds eind januari en heb al 3 keer in recovery mode moeten rommelen omdat mijn ZMP vastliep. Ok de eerste keer was mijn domme fout zoals je een paar pages terug kunt lezen :+ Maar daarna is dat ding nog 2 keer vastgelopen nadat ik wat dingen had overgezet van mijn laptop naar mijn ZMP :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Matched: creative, micro, zen
Hallo allemaal. Ik heb al een hele tijd een Creative Zen Micro en ik heb headspeakers van Sony mdr ed lp 2. Ik heb een paar maand geleden ook zo een lederen hoesje gekocht van Creative. Zo eentje dus
Afbeeldingslocatie: http://www.mp3shop.nl/images/product/image.php?id=8221

Nu wil ik jullie wel waarschuwen!!! Er zitten magneten in dit hoesje voor het dicht te houden, maar magneten zijn toch dodelijk voor speakers??? Dit bedacht ik vandaag pas, toen ik merkte dat een speakertje bleef hangen aan het hoesje, ik moest een klein beetje trekken snap je. Ik heb al een paar maand dus ook al een krakerig geluid in 1 speakertje bij bassgeluiden : BOEM krrr BOEM krr, zoiets dus maar dan tegelijk. Ik denk maar ben niet zeker, dat dit met het hoesje te maken heeft. Wat denken jullie?? Ik denk van wel omdat ik weet dat magneten de speakers kunnen ontregelen he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The One Pizza
Geen matches
Ik denk niet dat dat magneetje sterk genoeg is, maar je weet nooit hea. Ik geloof ook niet dat een speakertje kapot gaat van een magneet hij gaat alleen raar doen als een magneet erbij houd tijdens het spelen. Dat gekraak kan misschien ook komen door wat vuil. Ik heb er niet heel veel verstand van maar het lijkt mij vreemd dat zo'n klein magneetje de boel ontregelt. Een magneet en een HD kan ook gevaarlijk zijn maar dan moet hij wel sterk genoeg zijn en dat is denk ik niet het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Creative zou ook wel erg dom moeten zijn mochten ze zo'n hoesje wat schadelijk is op de markt brengen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 12:18

steveman

Comfortabel ten onder

Woei! Heb nu m'n vervangingspeler binnen !

Gelijk even een remote besteld bij bol.com (€22,94), goedkoper (zonder creditcard) kon ik hem zo niet vinden.

In m'n oude remote zit een kink in de kabel, kwam ik achter toen ik ging onderzoeken wat er nou mis was. Bleek dus zowel de 3,5mm jack en het kabeltje te zijn.

Anyways, ik kan weer naar m'n zen luisteren \o/

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

ik heb nu het probleem dat de aan-en-uit-knop 99% van de tijd het gewoon niet doet
ik kan hem wel aanzetten door de oplader eraan te zetten en dan springt ie ook gewoon aan

ik zie dan ook dat de batterij gewoon vol zit dus daar kan het niet aan liggen en anders kan ik er altijd nog een 2e in doen

moet ik dan gewoon naar de winkel toe stappen of kan ik het beste meteen contact met creative opnemen?

ik kan hem wel op lock zetten maar aan en uit gaat dus niet (alleen met hulpmiddelen)
of heeft iemand dit ook gehad en het toch kunnen fixen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Nope, fixen zou ik persoonlijk niet proberen, da's zo zonde van je garantie als je die nog hebt ;)

Gewoon even creative bellen/mailen dan maar hè..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Geen matches
volgens mij is het echt een software bug want af en toe doet ie het wel
ik zal es de firmware gaan reloaden want miss ligt het daaraan en anders maar ff mailen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andyy
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11:14
gv ik heb een probleem met mijn zen :?
ik weet niet of er meerdere mensen zijn met het probleem maar bij mij loopt hij nog wel eens vast in het opstartscherm waar ZEN staat.
de eenige manier om het ding te rebooten is de batterij eruit hale waarna er een schermpje staat met rebuilding libary, hier loopt hij meestal ook vast.
ook loopt mijn zen micro ook wel eens vast tijdens het afspelen van een lied :?
zwaar irritant is het
iemand een oplossing of de zelfde problemen
(ik heb nog de oude firmware erop)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The One Pizza
andyy schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 21:53:
gv ik heb een probleem met mijn zen :?
ik weet niet of er meerdere mensen zijn met het probleem maar bij mij loopt hij nog wel eens vast in het opstartscherm waar ZEN staat.
de eenige manier om het ding te rebooten is de batterij eruit hale waarna er een schermpje staat met rebuilding libary, hier loopt hij meestal ook vast.
ook loopt mijn zen micro ook wel eens vast tijdens het afspelen van een lied :?
zwaar irritant is het
iemand een oplossing of de zelfde problemen
(ik heb nog de oude firmware erop)
De firmwareversie maakt niet uit, maar ik zou je wel minstens 1.11.01 aanraden. De oudere firmwares bevatten mogelijk bugs. Ik heb dit probleem ook wel eens gehad. Mij hielp het om het recovery menu te laden en Cleanup te doen:
accu eruit, startknopje naar links, vasthouden, batterij erin, wachten tot het menu start, knopje los.
Wil dit niet probeer dan de andere opties in het recoverymenu. Ik denk dat er gewoon een foutje in je database van je musiclibrary zit.

Suc6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Stef-
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:34

-Stef-

Slainthe!

Even iets over de service van Creative. Vorige week vertoonde mijn spelertje helaas ook het hoofdtelefoonuitgang probleem. Draaien/bewegen van de plug heeft uitval van volume en storing tot gevolg als gevolg waarvan je het dus nauwelijks meer in je binnenzak kunt afspelen omdat je beweegt.

Ik heb gemaild naar mp3spelers.nl die mij antwoordde dat Creative zelf de klachten afhandelt en dat ik dus naar de helpdesk (in ierland) gebeld m.b.v. teledump dus de kosten is niet veel.

Ik heb mijn speler in november 2004 gekocht dus is de garatietermijn reeds verstreken maar het was alsof ik een gesneden volkoren kocht zo gemakkelijk ging het. Even de klacht omschreven, de aankoopdatum gegeven, het serienummer doorgegeven en de vraag "welke kleur wilt u ontvangen?" beantwoord en ik ontving een email waarin staat dat mijn vervanging is geautoriseerd. Ik moet de speler maandag naar Eindhoven sturen zonder koptelefoon en zonder batterij, alleen de kale speler dus. Vanuit Ierland sturen ze me een vervangende speler op (duurt ongeveer 2 weken).

Al met al kostte me dat nog geen 5 minuten aan de telefoon.

Als ik hem inderdaad ook ontvang vind ik dit erg goeie service van Creative. Uiteraard heb je recht op een deugdelijk product (wat dit dus niet was omdat de fout een productiefout betreft) maar zie tegenwoordig maar eens je gelijk te halen als de garatietermijn verstreken is (omdat je de speler met beleid gebruikt hebt en de storing dus pas optreedt als de termijn is verstreken).

Dit dus even voor diegenen die met eenzelfde storing zitten.

Yamaha - Chario - MJ Acoustics - Squeezebox - Trends Audio - Beresford

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-09 13:19
Kijk, dat is een nette reactie van Creative. Goed om even te vermelden inderdaad.

Zit er zelf over te denken een zen micro te gaan kopen. Weet alleen nog niet echt of t de 6gb wordt of de 8gb photo. ZIjn er behalve prijsverschil en fotofunctie nog andere noemenswaardige verschillen tussen die twee?

Specs desktop Specs Laptop Opel Omega Portal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen

Piggen

Lekker bakkie

Geen matches
Niet echt, de Photo zou alleen 3 uur langer met z'n batterij doen. 15 Uur om 12 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The One Pizza
Geen matches
MPmad schreef op zondag 05 maart 2006 @ 16:59:
Niet echt, de Photo zou alleen 3 uur langer met z'n batterij doen. 15 Uur om 12 uur.
Ja en de photo heeft alleen een MTP-firmware en is dus lastig te gebruiken op mac/linux. Een klein aandachtspuntje voor de tweakers ;-). Ze zijn wel bezig met een MTP-library voor linux en er is geloof ik een beta-versie op de Mac.

[ Voor 22% gewijzigd door The One Pizza op 05-03-2006 18:03 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
Geen matches
Ok thnx. Ik gebruik geen linux, mocht ik t in de toekomst wel gaan doen blijf ik er toch nog wel een windhoos naast gebruiken dus dat is geen probleem voor mij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Als ik lees hoeveel mensen er toch problemen hebben met de jack (ik ook 2x gehad..) vraag ik me onderhand toch wel af hoeveel creative nou nog zou 'verdienen' aan die hele Zen Micro..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
Geen matches
Tja je hoort alleen de mensen met problemen natuurlijk... denk dat er genoeg mensen zijn die er geen problemen mee hebben. Anders werden ze echt wel uit de handel gehaald, dan is t gewoon niet rendabel meer ze te produceren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol volgensmij heb ik m'n Zen flink verkloot, ik had er wat shit opgezet om dat vervolgens weer op nieuwe pc te zetten, ik dus op me nieuwe pc alle drivers/apps enzo geinstalleerd en de firmware van m'n zen geupdate naar de nieuwste. Hij zei toen dat dat mislukt was dus ik dacht al van oh oh. :o

Maar ja ik dus in recovery mode alles resetten/formatteren en cleanen wat er te kiezen viel om vervolgens weer nieuwe firmware erop te zetten.

Nu komt het probleem, hij maakt totaal geen verbinding met computers meer :'( . Heb het al met 3 computers geprobeert waar absoluut geen usb problemen zijn en het ligt dus duidelijk aan de Zen die steeds als ik em opstart zegt dat er firmware problemen zijn en steeds in recovery mode opstart. Naja nog ff avondje kloten kijken of ik een oplossing kan vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrsRossi
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-10-2020
Geen matches
MPmad schreef op zondag 05 maart 2006 @ 16:59:
Nou.. ik heb de photo... en hij haalt de 15 uur echt niet hoor hihi...

@ iedereen: is het bij jullie ook zo dat het een poosje duurt voordat ie helemaal is 'opgestart' ? denk dat ik wel een halve minuut moet wachten voordat ie aanstaat zegmaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen

Piggen

Lekker bakkie

Geen matches
Ik zei dan 'moet halen'. Theoretisch dus, onder perfecte omstandigheden die niemand haalt.

Maar het valt toch wel te verwachten dat er van die (theoretische) 3 uur extra wat overblijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Geen matches
Nee, ik haal de 12 ook niet hier ;)

Dat hij er wat langer over doet bij het opstarten is waarschijnlijk een koude boot, dat is als hij bijv. langer dan 3 uur is uitgeweest, om stroom te besparen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrsRossi
Geen matches
TheZeroorez schreef op maandag 06 maart 2006 @ 18:31:
Nee, ik haal de 12 ook niet hier ;)

Dat hij er wat langer over doet bij het opstarten is waarschijnlijk een koude boot, dat is als hij bijv. langer dan 3 uur is uitgeweest, om stroom te besparen.
Ooooooooohw okay gelukkig... ik start hem idd lang na elkaar op zegmaar (elke dag 1x ofzo) maar als ik idd vaker opstart gaat het wél sneller... maar vroeg me af of het normaal was ;) bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Geen matches
ik zag gister dus dat ik een mailtje had gekregen van tony in mn schoolmailbox en dat ik mijn spelertje in de rma kan doen.
heb mailtje dus terug gestuurt (zei het met een adres wat ik vaker kijk) en wacht dus nog op antwoord :)

anyways. wel goede service dus!

owja , was dr eerst niet nog een mogelijkheid om het logotje bij het opstarten te veranderen? zo ja hoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MSoft06
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 08:13
Ik zal vanavond de laptop test uitvoeren mbt usb 1.1, ik verwacht snel antwoord van creative hierover!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Geen matches
djmantri schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 09:09:
ik zag gister dus dat ik een mailtje had gekregen van tony in mn schoolmailbox en dat ik mijn spelertje in de rma kan doen.
heb mailtje dus terug gestuurt (zei het met een adres wat ik vaker kijk) en wacht dus nog op antwoord :)

anyways. wel goede service dus!

owja , was dr eerst niet nog een mogelijkheid om het logotje bij het opstarten te veranderen? zo ja hoe?
Nee, da's weer een nadeel van een minder populaire speler, minder tweaks ervoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The One Pizza
Matched: creative, micro
djmantri schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 09:09:
Dat was bij de oude Nomad speler van Creative niet bij de Micro :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm ik heb nu reload firmware gedaan (evenals alle andere opties in het recovery menu) maar m'n Zen kan nu geen verbinding meer maken met de pc om nieuwe firmware d'r op te zetten, is dit een bekend probleem of zal ik maar terug moeten brengen? :o Ik heb het al op XP, 2k en 98 SE geprobeert met zowel usb 1.1 en 2.0 maar hij maakt echt geen verbinding meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretorian_
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23-07-2024

Pretorian_

It's time to burn

Geen matches
software ff opnieuw installeren?

Blog: De Burgemeester Live | Software en Media ontwikkellaars gezocht bij Innovadis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb de software die op de bijgeleverde cd staat al geprobeerd, werkt niet :'( . Maar is het niet zo dat de Zen al verbinding moet maken met de pc zonder dat er software geinstalleerd is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretorian_

Pretorian_

It's time to burn

Geen matches
nee hoor, in de handleiding staat geloof ik dat je eerst de software moet installeren.

Blog: De Burgemeester Live | Software en Media ontwikkellaars gezocht bij Innovadis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net mn Zen micro weer terug omdat bij de vorige de koptelefoonaansluiting brak was geworden... Is snel gedaan hoor, ik denk iets meer dan een week! :Y)
Gelijk 2.21.02 erop gezet en gewoon via windows 2 mapjes erin gegooid, en 2 losse liedjes. Allen komen als artiesten in mn apparaat, maar alleen de genen die ik met een mapje erin had gekopierd verschijnen als nummers, als ik dus naar de artiest ga van de 2 losse liedjes en ik selecteer die dan komen er geen nummers te voorschijn. De lijst blijft leeg :? Weet iemand hoe dit komt? :)

Ze staan overigens wel tussen het lijstje met "alle nummers" :?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2006 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Ah, ik heb het al :)
Ik had ze geen album tag meegegeven, dan worden ze dus blijkbaar niet weergegeven in het menu wat na artiest komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er ook een versie van de Creative Media Explorer die werkt met de nieuwste firmware? Het zal vast ergens in dit topic staan maar ik heb een tijdje gezocht en het niet kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretorian_

Pretorian_

It's time to burn

ja op de creative site. http://nl.europe.creative.com/support/downloads/

daar staat ook Zen Micro SE tussen.....mmm.... hoe weet je of je een SE hebt? 6gb = SE?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen

Piggen

Lekker bakkie

Geen matches
Nee, een SE komt met een minimum aan accessoires. Technisch zijn ze gewoon gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Geen matches
De 6Gb, evenals de 4Gb zijn SE, er zijn ook 5Gb SE's, die kun je herkennen aan het feit dat ze geen clipje hebben, geen standaardje en geen oplader...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
Geen matches
En is de photo ook een SE?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Geen matches
Nee, de 4Gb en 6Gb eigenlijk ook niet, dat zijn nieuwe versies. Alleen de laatste serie 5Gb's zijn SE, staat ook voor (?) Edition (ben de naam even kwijt)

Een nieuw product ga je natuurlijk nooit SE noemen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
Geen matches
Special Edition zal t wel zijn dan.

Maargoed, dan zit er dus bij de photo versie wel een oplader? Ik dacht dat die er net zoals bij de 6gb versie ook niet bijzit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Geen matches
Nee, volgens mij niet, maar dat heb ik ook niet gezegd O-)

Het lijkt me vrij logisch dat hij er niet bij zit, je gaat toch bij een speler een paar dingen afschaffen, en ze er vervolgens bij een net-iets-andere versie weer bij doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TorpedoX_88
  • Laatst online: 04-09 22:24
Geen matches
Het lijkt me dat SE voor Second Edition staat, althans dat is bij negen van de tien keer wel zo. En waaraan je het kan zien is aan de toets linksonders, in plaats van een pijltje met een boogje staat er dan een kleiner en dikker pijltje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrsRossi
Geen matches
B-Buster schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 17:47:
Special Edition zal t wel zijn dan.

Maargoed, dan zit er dus bij de photo versie wel een oplader? Ik dacht dat die er net zoals bij de 6gb versie ook niet bijzit..
Nee, geen oplader...

Die zit wel in dat premium accessoires pack :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Geen matches
Nee, zou gek zijn hè, een oplader weghalen, en bij een nieuwer model hem er weer wel bijdoen, ook al is hier geen enkele rede toe.

Maar Rossi, jij had jouw photo toch door RMA gekregen als ik het niet fout had? Dan krijg je er sowiezo geen adaperter bij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutur
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12:03

woutur

Klauwtjes uit!

Geen matches
Kan je eigenlijk joggen met dit apparaat? Omdat het een HD speler is vroeg ik me af of ie zou overslaan. Ik heb wel van andere hd spelers gehoord dat ze overslaan en ook nog vervolgens kaduuk gaan. Valt dat te verwachten met deze speler?

Als je niet de moeite neemt je post in net Nederlands te schrijven, neem ik de moeite niet hem te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XiN-eViL
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 29-08 10:13

XiN-eViL

kzie-nie-veel

Matched: micro
TheZeroorez schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 16:53:
Nee, zou gek zijn hè, een oplader weghalen, en bij een nieuwer model hem er weer wel bijdoen, ook al is hier geen enkele rede toe.

Maar Rossi, jij had jouw photo toch door RMA gekregen als ik het niet fout had? Dan krijg je er sowiezo geen adaperter bij ;)
Als je via RMA een andere speler krijgt (alsin je had een micro en krijgt een photo), dan bestellen ze hem in de shop en laten ze je 0 euro betalen, en dus krijg je een helemaal nieuwe :).
Ik denk dus ook dat je weer gewoon een jaar garantie hebt :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Geen matches
Eigenlijk moet ik dus zorgen dat hij snel nog 1 keertje stuk gaat, krijg ik ook een gloednieuwe Photo, mét 1 jaar garantie :o

Joggen kan, is in dit deel en voorgaande delen al héél vaak gevraagd, gebruik de search eens 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Geen matches
vaag, nu start mn speler wel weer gewoon op al moet ik die aan / uit switch wel erg ver naar links duwen (reageert namelijk niet erg lekker)... is dat bij jullie ook zo erg?

moet nl best hard duwen op dat knopje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrsRossi
Geen matches
TheZeroorez schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 16:53:

Nee, ik heb m'n photo gewoon gekocht ;)
wel all the way from singapore (aangezien ik een rode wilde, en die hadden ze hier niet, en nog steeds niet), maar dat maakt niet uit :)
Ik heb hem... met alles erop en eraan..

[ Voor 8% gewijzigd door MrsRossi op 13-03-2006 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrsRossi
Geen matches
woutur schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 17:12:
Kan je eigenlijk joggen met dit apparaat? Omdat het een HD speler is vroeg ik me af of ie zou overslaan. Ik heb wel van andere hd spelers gehoord dat ze overslaan en ook nog vervolgens kaduuk gaan. Valt dat te verwachten met deze speler?
Het kan,
maar het is niet echt aan te raden.
Het kan op een gegeven moment "kapot" gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DAMNIT!!!!!!!!!!
Wou ik vanmorgen mijn Zen Micro ff aanzetten... krijg ik : Hardware problem op het schermpje te zien. Kan ik hem weer terug sturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The One Pizza
Verwijderd schreef op maandag 13 maart 2006 @ 16:12:
DAMNIT!!!!!!!!!!
Wou ik vanmorgen mijn Zen Micro ff aanzetten... krijg ik : Hardware problem op het schermpje te zien. Kan ik hem weer terug sturen?
Zou eerst de gebruikelijke controles uitvoeren. Die staan wel in de topic. Anders moet je Creative bellen of mailen via creative.com.

Suc6!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The One Pizza schreef op maandag 13 maart 2006 @ 16:20:
[...]

Zou eerst de gebruikelijke controles uitvoeren. Die staan wel in de topic. Anders moet je Creative bellen of mailen via creative.com.

Suc6!
Hmm ik kan em niet eens hard rebooten ofzo. Wanneer ik eerst aan/uit knopje op aan zet en dan accu erin prop dan doet ie NIKS... Morgen maar ffkes bellen dan :( Tweede keer dat ie dan terug gaat voor RMA...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi ik heb een vraag over de adaptor van de 6gb micro zen

wat zijn de specificaties voor deze universitaile adaptor ?

is dat

input: 100V-240V ~50/60Hz 0.2A
output: 5V -- 550mA

Hoop snel wat van jullie te horen:) ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Geen matches
Input: 100-240 VAC~50-60Hz 0.3 A
Output: 5V - 1000mA

van de originele adapter.

[ Voor 22% gewijzigd door endless op 13-03-2006 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The One Pizza
Geen matches
Verwijderd schreef op maandag 13 maart 2006 @ 16:25:
[...]

Hmm ik kan em niet eens hard rebooten ofzo. Wanneer ik eerst aan/uit knopje op aan zet en dan accu erin prop dan doet ie NIKS... Morgen maar ffkes bellen dan :( Tweede keer dat ie dan terug gaat voor RMA...
Laad ie nog wel op ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
endless schreef op maandag 13 maart 2006 @ 20:20:
Input: 100-240 VAC~50-60Hz 0.3 A
Output: 5V - 1000mA

van de originele adapter.
ke thnx... weet jij misschien ook hoe ik goedkoop aan een adaptor kan komen ?? en waar ??

want ik kwam er achter dat er alleen een usb oplader in zat O-) jaja erg dom :P want volgens mij duurt t eeuwen om op te laden via usb vergeleken met gewoone adaptor ... en op de vakantie kan je dan ook niet opladen :( ...

groet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Geen matches
5 euro bij de MM werd er pas hier gezegd... (Toch?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen

Piggen

Lekker bakkie

Geen matches
De 5GB staat nu wel lekker goedkoop in de Pricewatch. Wel alleen in het paars en rood bij die zaak, maar zeker een leuke prijs.

Mijn broertje wil trouwens een niet al te dure opvolger van zijn dode iriver flashspelertje en ik heb hem deze aangeraden. Naar mijn mening een betere keus dan een MSI of Archos XS100.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheZeroorez schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 19:08:
5 euro bij de MM werd er pas hier gezegd... (Toch?)
Bedoel je voor een reis adaptor voor de zen micro :O ... ? dat zou wel lekker goedkoop zijn dan namelijk .. .?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Geen matches
Jij hebt niets over reisadapter gevraagd, en ik heb er niets over gezegd ;)

Het is een gewone adapter met Nederlandse stekker, je kunt dan altijd nog een € 2,- reisstekkertje kopen om erop te zetten.. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
Sinds enkele uren eigenaar van een mooie zwarte Zen micro photo. Even snel wat muziek erop gemikt om te testen, en t geluid is uitstekend. Waar ik me alleen wel aan stoor is dat als het volume op nul staat, ik nog een soort gezoem hoor. Ligt dat aan mijn spelertje, of is dat gewoon zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The One Pizza
B-Buster schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 15:28:
Sinds enkele uren eigenaar van een mooie zwarte Zen micro photo. Even snel wat muziek erop gemikt om te testen, en t geluid is uitstekend. Waar ik me alleen wel aan stoor is dat als het volume op nul staat, ik nog een soort gezoem hoor. Ligt dat aan mijn spelertje, of is dat gewoon zo?
Dan zet je hem uit of op pauze :P Het is meestal dat volume 0 niet echt stil is. Hij start zo snel op als je hem even uitzet dat dat ook geen probleem is denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheZeroorez schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 15:08:
Jij hebt niets over reisadapter gevraagd, en ik heb er niets over gezegd ;)

Het is een gewone adapter met Nederlandse stekker, je kunt dan altijd nog een € 2,- reisstekkertje kopen om erop te zetten.. :Y)
ja na ja bedoelde gewoon een adaptor voor de zen micro die je kan gebruiken op t stroom net :) ...en tsjah die nederlandse stekker kan je meestal wel een andere landen gebruiken maar idd niet bij andere dus dan kan ik daarvoor altijd een reissetje voor bij kope ...

maar ik was dus op zoek naar een gewoone adaptor voor m'n micro .. ene als deze bij de MM(media markt??) ligt ga ik daar wel ff kijken ...

groet :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
Geen matches
The One Pizza schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 15:55:
[...]

Dan zet je hem uit of op pauze :P Het is meestal dat volume 0 niet echt stil is. Hij start zo snel op als je hem even uitzet dat dat ook geen probleem is denk ik.
Ik bedoel dat ik als ie naar een volgend nummer gaat, als volume op nul staat of als ik volume op 3 ofzo zet, ik een soort gezoem door mn oordoppies hoor. Ligt niet aan die dopjes, heb er meerdere getest. Vind het doordat het zo'n hoog geluidje is best wel irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The One Pizza
B-Buster schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 16:28:
[...]

Ik bedoel dat ik als ie naar een volgend nummer gaat, als volume op nul staat of als ik volume op 3 ofzo zet, ik een soort gezoem door mn oordoppies hoor. Ligt niet aan die dopjes, heb er meerdere getest. Vind het doordat het zo'n hoog geluidje is best wel irritant.
Dat heb ik nog nooit gehoord. Al de laatste firmware er op gezet?? BTW ik heb ook geen photo maar een gewone micro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The One Pizza schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 16:53:
[...]

Dat heb ik nog nooit gehoord. Al de laatste firmware er op gezet?? BTW ik heb ook geen photo maar een gewone micro.
hb gewone micro en hoor het ook idd .... net of ie heeeell veeel moeite heeft met opstarten en dat ie zwaar aan het denken is ... dan maakt een zoem geluid iddd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
De laatste firmware is het niet.

Het komt volgens mij ook niet helemaal over wat ik nu bedoel. Ik bedoel NIET dat ik het harde schijfje in t apparaatje hoor zoemen. Dat is normaal, en hoor je verder niet echt via de koptelefoon / oordopjes.

Ik bedoel echt een geluid door de koptelefoon als de speler al is opgestart en muziek aan het afspelen is. Het lijkt een beetje op het geluid als je een radiozender aan hebt staan die net niet helemaal goed afgestemd staat. Dan hoor je er zachtjes een brom/zoem/kraak toontje door als het geluid zachtjes staat.

Wat ik hieraan irritant vind is dat als er een stilte valt als ie naar t volgende nummer gaat dan hoor je dat dus erg duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Hmm, best irritant.

Ik heb nu soms dat wanneer ik de speler opstart deze blijft hangen op het "Zen Micro" scherm, met de verlichting aan :(

En dan soms ook nog tijdens "rebuilding library" wanneer je de batterij eruit en er weer in hebt gedaan. Dat had m'n vorige niet zo :'( (al had ie wel een kapotte hoofdtelefoonuitgang...)

Grr, dit is weer nieuw, crashen tijdens het intro filmpje...

edit: Hmm met firmware 2.Xxx... lijkt het goed te gaan! slordig programmeerwerk met 1.xxx? foei ;)

[ Voor 37% gewijzigd door steveman op 16-03-2006 22:26 ]

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat hij blijft hangen in het 'Zen Micro' schermpje heb ik ook.
Wat je er aan kan doen weet ik niet maar dan speelt hij al wel muziek en stop ik hem al in me broekzak. Dus veel hinder heb ik er niet van.
Van dat gezoem wel. Als er een nummer staat die nog afgespeeld moet worden. en als ik dan op play druk dan hoor je een soort gezoem alsof hij zijn buffer aan het volgooien is ofzo want het duurt meestal maar een paar seconden en vaak alleen bij de overgang van het ene nummer naar het andere of als ik ineens volgend nummer doe.
Maar daar stoor ik me al niet meer aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Verwijderd schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 21:13:
Dat hij blijft hangen in het 'Zen Micro' schermpje heb ik ook.
Wat je er aan kan doen weet ik niet maar dan speelt hij al wel muziek en stop ik hem al in me broekzak. Dus veel hinder heb ik er niet van.
Van dat gezoem wel. Als er een nummer staat die nog afgespeeld moet worden. en als ik dan op play druk dan hoor je een soort gezoem alsof hij zijn buffer aan het volgooien is ofzo want het duurt meestal maar een paar seconden en vaak alleen bij de overgang van het ene nummer naar het andere of als ik ineens volgend nummer doe.
Maar daar stoor ik me al niet meer aan.
als je (voorzichtig!) aan je hoofdtelefoonpoort friemelt, heeft dat dan invloed op het gezoem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Ben sinds kort ook in het bezit van dit spelertje de 6 GB versie, en bevalt me prima.
Ik las nu dat Winamp ook portable media devices ondersteunt. http://www.winamp.com/about/article.php?aid=10661
Heeft iemand hier al ervaringen mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Geen matches
Mjah, er zijn heel veel spelers die met Winamp kunnen werken. Het werkt opzich best ok. Probeer het maar eens, kan geen kwaad ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ steveman -> Nee dit heeft geen invloed op het gezoem.. Ik heb het vanaf het begin al. Maar ik stoor me er nu niet meer aan.

EDIT: Ik heb net de nieuwe versie van winamp gedownload met de ondersteuning voor Portable Media Players
Voor mij is dit echt heel relaxt omdat ik altijd winamp gebruik. Het lastige is wel dat als je van de Media Libary van Winamp dingen overzend dan springt winamp op dat schermpje van je transfers en als je dan terug klik is je search weg.. dus kun je weer opnieuw gaan zoeken :| Maar voor de rest is het heel handing om een nummertje er bij te zetten. Niet om hem helemaal te organizen.

[ Voor 68% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2006 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Verwijderd schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 13:34:
@ steveman -> Nee dit heeft geen invloed op het gezoem.. Ik heb het vanaf het begin al. Maar ik stoor me er nu niet meer aan.

EDIT: Ik heb net de nieuwe versie van winamp gedownload met de ondersteuning voor Portable Media Players
Voor mij is dit echt heel relaxt omdat ik altijd winamp gebruik. Het lastige is wel dat als je van de Media Libary van Winamp dingen overzend dan springt winamp op dat schermpje van je transfers en als je dan terug klik is je search weg.. dus kun je weer opnieuw gaan zoeken :| Maar voor de rest is het heel handing om een nummertje er bij te zetten. Niet om hem helemaal te organizen.
Hmm, ja veel verder gaat m'n inzicht in de speler nu ook weer niet.

Dat met winamp ga ik ook maar es proberen!

Hmm toch maar Media Monkey, want creative mediasource crasht steeds... (deed ie voor de update naar playsforsure nog niet)

[ Voor 8% gewijzigd door steveman op 17-03-2006 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-Stef- schreef op zondag 05 maart 2006 @ 13:02:
Even iets over de service van Creative. Vorige week vertoonde mijn spelertje helaas ook het hoofdtelefoonuitgang probleem. Draaien/bewegen van de plug heeft uitval van volume en storing tot gevolg als gevolg waarvan je het dus nauwelijks meer in je binnenzak kunt afspelen omdat je beweegt.

Ik heb gemaild naar mp3spelers.nl die mij antwoordde dat Creative zelf de klachten afhandelt en dat ik dus naar de helpdesk (in ierland) gebeld m.b.v. teledump dus de kosten is niet veel.

Ik heb mijn speler in november 2004 gekocht dus is de garatietermijn reeds verstreken maar het was alsof ik een gesneden volkoren kocht zo gemakkelijk ging het. Even de klacht omschreven, de aankoopdatum gegeven, het serienummer doorgegeven en de vraag "welke kleur wilt u ontvangen?" beantwoord en ik ontving een email waarin staat dat mijn vervanging is geautoriseerd. Ik moet de speler maandag naar Eindhoven sturen zonder koptelefoon en zonder batterij, alleen de kale speler dus. Vanuit Ierland sturen ze me een vervangende speler op (duurt ongeveer 2 weken).

Al met al kostte me dat nog geen 5 minuten aan de telefoon.

Als ik hem inderdaad ook ontvang vind ik dit erg goeie service van Creative. Uiteraard heb je recht op een deugdelijk product (wat dit dus niet was omdat de fout een productiefout betreft) maar zie tegenwoordig maar eens je gelijk te halen als de garatietermijn verstreken is (omdat je de speler met beleid gebruikt hebt en de storing dus pas optreedt als de termijn is verstreken).

Dit dus even voor diegenen die met eenzelfde storing zitten.
Damn zeg ik heb nu ook hetzelfde probleem met de hoofdtelefoon uitgang! Het wiebelt een beetje en geeft dan storingen in het geluid. ikd acht eerst dat het aan mijn hoofdtelefoon lag maar neen die gaat perfect op mijn PSP. Hmm er zijn precies toch veel problemen met de hoofdt. uitgang??? :( Hopelijk is dit opgelost want anders heb ik na een tijdje terug dit probleem!!
Zijn er zoveel gevallen met dit probleem?? Ik heb mijn zen in mei 2005 gekocht dus garantie heb ik zeker nog. maar zoals jij het zei herstellen ze dit zelfs buiten de garantie! Goed zo Creative! _/-\o_
Maar wel klote dat dit probleem vaak voorkomt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baffel
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10-08 19:25
Ik heb deze vraag al eens gesteld, maar toen niets van antwoord dus dan nog maar eens vragen he.
Ik heb nu 9 maanden een Zen Micro en in de handleiding stond dat het opstartscherm gewijzigd kon worden. Volgens mij is dat opstartscherm hetgeen je te zien krijgt als je de Zen aan zet, maar bij mij kan ik deze functie niet gebruiken:

Afbeeldingslocatie: http://groups.msn.com/_Secure/0PAAlA3kQ0tMqxCiiaWOL62i0TVNv1z*j2uc*A*6xOhAn8yy!nhRnrNgUNGw6A7IhPEUjSnxCJ!xQaeUMlGoAWvol*j6TSDBg/ZEn.JPG?dc=4675529365530397388

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The One Pizza
Baffel schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 19:20:
Ik heb deze vraag al eens gesteld, maar toen niets van antwoord dus dan nog maar eens vragen he.
Ik heb nu 9 maanden een Zen Micro en in de handleiding stond dat het opstartscherm gewijzigd kon worden. Volgens mij is dat opstartscherm hetgeen je te zien krijgt als je de Zen aan zet, maar bij mij kan ik deze functie niet gebruiken:

[afbeelding]
We hebben toen gezegd dat het niet mogelijk was en dat is het nog steeds niet ;-). Alleen de Nomad Zen speler, een van de eersten, kon dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaN
  • Niet online

NaN

SjoebieDoowah.

The One Pizza schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 07:14:
[...]

We hebben toen gezegd dat het niet mogelijk was en dat is het nog steeds niet ;-). Alleen de Nomad Zen speler, een van de eersten, kon dit.
En de Zen Touch kon dit ook op. (met oudere firmware).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baffel
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10-08 19:25
Sangroid schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 11:55:
[...]

En de Zen Touch kon dit ook op. (met oudere firmware).
aah ok

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen

Piggen

Lekker bakkie

Mijn broertje heeft eergisteren een rode 5GB besteld, voor een erg scherpe €148 bij Salland (met premium accessoires en verzending werd het €195). Staat nu ook niet meer op de site, dus daar hebben we mazzel mee gehad.

Ik kijk er wel naar uit om er ook eens mee te spelen. Ik ben wel benieuwd naar het werken met zo'n touchpad en vooral naar de geluidskwaliteit.

Nu zitten we ook te kijken naar een hoesje, want dat geval in het accessoirepakketje is ook niet alles (geen riemclip bijvoorbeeld). Het hoesje van Noreve is wat te duur en het originele ziet er een beetje oubollig uit. Toen zagen we de optie van zCover. Is op eBay te krijgen voor zo'n €25 en ziet er goed uit. Heeft iemand er misschien ervaringen mee?

[ Voor 40% gewijzigd door Piggen op 22-03-2006 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The One Pizza
Ik zou dan kiezen voor de Case van Creative zelf:
http://nl.europe.creative...ubcategory=0&product=932&
Net zo duur maar wel eel erg mooi. Ik heb een hoesje van de Mediamarkt (A'dam). Is wel stevig, iets minder mooi maar wel een stuk goedkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

B-Buster schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 13:26:
Ik bedoel echt een geluid door de koptelefoon als de speler al is opgestart en muziek aan het afspelen is. Het lijkt een beetje op het geluid als je een radiozender aan hebt staan die net niet helemaal goed afgestemd staat. Dan hoor je er zachtjes een brom/zoem/kraak toontje door als het geluid zachtjes staat.

Wat ik hieraan irritant vind is dat als er een stilte valt als ie naar t volgende nummer gaat dan hoor je dat dus erg duidelijk.
Bedoel je dat je een soort hoog ratelend piepje hoort? Ik heb sinds vorige week via RMA een nieuwe speler (goeie service, snel geregeld) en daarbij heb ik het ook. Het typische is dat ik het alleen hoor met de Creative EP-630 koptelefoon uit het Premium pakket, maar mijn andere koptelefoons zijn bagger, dus dat zou het kunnen zijn.
Firmware is 1.11.01, dus dat lijkt me prima.
Zit nu in dilemma of ik hiermee wéér naar de klantenservice moet gaan mailen of dat er een oplossing is, maar het lijkt op het eerste (gezien weinig reacties op jouw post).
Verder iemand nog ideeën om dit te fixen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
Geen matches
Zo kun je het ook omschrijven inderdaad.

Ik heb het met de standaard bijgeleverde oordopjes, en met mijn sony doppies die ik altijd gebruik ook. Had ik hiervoor met mn muvo2 geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Stef-
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:34

-Stef-

Slainthe!

Verwijderd schreef op maandag 20 maart 2006 @ 13:38:
[...]
Damn zeg ik heb nu ook hetzelfde probleem met de hoofdtelefoon uitgang! Het wiebelt een beetje en geeft dan storingen in het geluid. ikd acht eerst dat het aan mijn hoofdtelefoon lag maar neen die gaat perfect op mijn PSP. Hmm er zijn precies toch veel problemen met de hoofdt. uitgang??? :( Hopelijk is dit opgelost want anders heb ik na een tijdje terug dit probleem!!
Zijn er zoveel gevallen met dit probleem?? Ik heb mijn zen in mei 2005 gekocht dus garantie heb ik zeker nog. maar zoals jij het zei herstellen ze dit zelfs buiten de garantie! Goed zo Creative! _/-\o_
Maar wel klote dat dit probleem vaak voorkomt...
Om jou even gerust te stellen het volgende. Zoals is al schreef ws het pindas om in contact te komen met de servicedesk van Creative. Om mijn post van toen af te maken: ik heb mijn ouwe speler op maandag op het postkantoor aangetekend naar Einhoven gestuurd en exact 1 week later ontving ik van Creative uit Ierland een nieuwe speler.

Opmerkelijk en klasse van Creative vind ik dat ze de door mij gekozen kleur hebben gestuurd en dat dit een 6 GB speler terwijl ik een 5 GB speler heb opgestuurd. En dat terwijl mijn garantie reeds was verlopen (aanschaf was in november 2004).

Succes!

Yamaha - Chario - MJ Acoustics - Squeezebox - Trends Audio - Beresford

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen

Piggen

Lekker bakkie

The One Pizza schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 07:38:
Ik zou dan kiezen voor de Case van Creative zelf:
http://nl.europe.creative...ubcategory=0&product=932&
Net zo duur maar wel eel erg mooi. Ik heb een hoesje van de Mediamarkt (A'dam). Is wel stevig, iets minder mooi maar wel een stuk goedkoper.
Bedankt voor de tip, maar we doen het al anders. Het hoesje uit het accessoirepakketje leek ons ook wel te volstaan, dan maar niet draagbaar aan de riem. Voor het schermpje hebben we een Invisibleshield besteld. Het enige wat dan onbeschermd is zijn de toetsen.

Hij is inmiddels dus binnengekomen en is nu aan het opladen. Erg leuk dingetje. Ik zal er straks de nieuwste firmware opzetten, zodat m'n broertje er mee kan gaan spelen als hij terug komt van het voetballen. Ik hoop dat hij er veel plezier aan zal beleven :)

Edit: Ik zit er nu zelf mee te spelen en ik vind het een erg leuk spelertje. Het menu en de touchpad heb ik al behoorlijk door en ik vind hem erg lekker klinken, misschien wel beter dan mijn eigen iAudio M3L. Hij zal alleen wel z'n tags op orde moeten maken.

[ Voor 21% gewijzigd door Piggen op 25-03-2006 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m@fkeez
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Geen matches
Voor advertenties hebben we Vraag & Aanbod

[ Voor 93% gewijzigd door DeeD2k2 op 25-03-2006 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

m@fkeez schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 17:56:
Nog iemand intresse in een nieuwe accu, adapter, hoesje en lanyard. Ik heb zo'n accessoireset gekocht voor de koptelefoon, maar heb zelf geen zen micro. (doe een goed bod zou ik zeggen)
Niet als kritiek bedoeld, maar op dingen als marktplaats en speurders gaan dit soort dingen waarschijnlijk een stuk sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
@ Mafkees: mail me ff: b-buster[at]hotmail[dot]com

(@mods: sorry maar op een andere manier kan ik m niet bereiken)

Ondertussen heb ik m'n zen micro een weekje en ik vind het geluid opzich niet heel hard kunnen. Is hier nog een andere firmware voor te krijgen misschien, net als bij de muvo2 het geval was? Ik heb m nu op de fiets vaak rond de 20 aangezien ik anders niets hoor, en 20 vind ik als ik gewoon thuis zit ook niet erg hard klinken.

[ Voor 59% gewijzigd door B-Buster op 25-03-2006 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j-a-s-p-e-r
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17-06 21:58
Geen matches
Dan zou ik eens naar de dokter gaan om te kijken of je niet een prop in je oren hebt. niet lullig bedoeld ofzo trouwens. 20 is bij mij dus echt loeihard. Of misschien heb je oordopjes die niet mee willen werken, maw. gooi er eens andere aan ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m@fkeez
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
B-Buster schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 18:30:
@ Mafkees: mail me ff: b-buster[at]hotmail[dot]com

(@mods: sorry maar op een andere manier kan ik m niet bereiken)

Ondertussen heb ik m'n zen micro een weekje en ik vind het geluid opzich niet heel hard kunnen. Is hier nog een andere firmware voor te krijgen misschien, net als bij de muvo2 het geval was? Ik heb m nu op de fiets vaak rond de 20 aangezien ik anders niets hoor, en 20 vind ik als ik gewoon thuis zit ook niet erg hard klinken.
ik heb je een mailtje gedaan.

Bij vraag en aanbod kon ik zo snel niet vinden waar ik een advertentie kon plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

bb, volgens mij ligt dat aan het feit dat je een zen micro photo hebt, die firmware is iets anders

miss dat je ff moet kijken in dit topic maar volgens mij kon je toch ook de zen micro firmware erop zetten?

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.