Het Creative Zen Micro (Photo) Topic deel 4

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 11.518 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Shit, shit, shit. Mijn ZMP doet het niet meer. Volgens de helpdeks (niet Tony) had ik ook niet mijn laptop moeten gebruiken om het op te laden :X (Was helemaal vergeten dat mijn laptop in de stand by modus springt). Nu eerst kijken of ik het via de normale manier kan opladen en anders gaan klooien in de recovery mode :'(

Sowieso wordt mijn ZMP niet meer herkent als ik het nu aansluit aan mijn laptop :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Geen matches
Gewoon uit nieuwsgierigheid, waarom kan dat niet dan? Wat maakt het uit dat de laptop in standby springt? Haalt dat de stroom van de USB poorten af oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
RoD schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 14:33:
Gewoon uit nieuwsgierigheid, waarom kan dat niet dan? Wat maakt het uit dat de laptop in standby springt? Haalt dat de stroom van de USB poorten af oid?
Sowieso staat in de handleiding dat terwijl je je ZMP oplaadt de pc niet in de stand by modus moet raken. |:( En laptops daarvan zijn de usb poorten (als ik het goed heb begrepen) niet krachtig genoeg voor het opladen van een ZMP, je moet of de adapter gebruiken of een normale pc :)

Ik ben nu aan het ''opladen'' via de adapter het schrempje gaat niet aan... dit is volgens mij niet goed :X

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2006 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Geen matches
Ah, zo. Onderspanning is natuurlijk erg slecht voor de batterij.
Maar wat ik niet snap is waarom de PC niet in standby mag raken. Wat voor effect heeft het op de USB poorten? Maargoed, het zal wel dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
RoD schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 14:39:
Ah, zo. Onderspanning is natuurlijk erg slecht voor de batterij.
Maar wat ik niet snap is waarom de PC niet in standby mag raken. Wat voor effect heeft het op de USB poorten? Maargoed, het zal wel dan.
Ik denk ook onderspanning :?

Alles doet het nu (15:15) naar behoren, gelukkig niks hoeven te herinstalleren enzo :P Ik kan weer ademhalen ;)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2006 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretorian_
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23-07-2024

Pretorian_

It's time to burn

Matched: micro, zen
ik laad mn Zen Micro ook gewoon op via de laptop, maar dan wel met de laptop op netstroom. werkt prima. (mn laptop gaat dan nl nooit in standby...)

Blog: De Burgemeester Live | Software en Media ontwikkellaars gezocht bij Innovadis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeringJantje
  • Laatst online: 05-09 11:38
Matched: creative, micro, zen
Ik heb de vervanger van mijn oude 5gb zen micro gekregen en wat blijkt. Ze hebben de 6gb versie gestuurd. Niets dan lof voor de klantenservice van Creative. Nu weer ff volpompen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Ja, dat hoor ik vaker, ze sturen zelfs weleens Zen Micro Photo's. (Niet foto's ervan, maar de Zen Micro Photo)

Ik heb 2x RMA gehad, en beide keren een 5GB gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The One Pizza
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 05-09 05:49
TheZeroorez schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 15:36:
Ja, dat hoor ik vaker, ze sturen zelfs weleens Zen Micro Photo's. (Niet foto's ervan, maar de Zen Micro Photo)

Ik heb 2x RMA gehad, en beide keren een 5GB gehad.
Ik geloof dat wanneer je 3x een RMA hebt gehad je ene Photo krijgt. Ik denk eigenlijk dat ze geen 5GB Zen Micro's meer maken en alleen 4 en 6 GB versies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Matched: zen
Da's dan onvoordelig voor mij, want 4 weken na aankoop fietste ik rond en kreeg ik door mijn oordopjes te horen dat ik RMA nodig had, en 1,5 week nadat ik mijn nieuwe had ontvangen weer. Deze Zen gaat alweer een aantal maanden mee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 20:39
mijn hdd van me zen was tijdje terug ook kapot gegaan, terug naar winkel (had 5g versie) en kreeg zonder probleem een 6gig terug aangezien ze de 5gig niet meer hadden :) ideaal

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrsRossi
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-10-2020
Michaelg schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 15:56:
mijn hdd van me zen was tijdje terug ook kapot gegaan, terug naar winkel (had 5g versie) en kreeg zonder probleem een 6gig terug aangezien ze de 5gig niet meer hadden :) ideaal
Vind het eigenlijk niet meer dan normaal!
Zo hoort de service te zijn. Wij kunnen er toch niks aan doen dat als er iets mis is met dat ding...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Geen matches
Ik vind het niet zo normaal dat ze 1GB extra geven zomaar, ze hadden net zo goed met de 5GB door kunnen gaan, en je er zo een geven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The One Pizza
Matched: creative, zen
TheZeroorez schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 20:04:
Ik vind het niet zo normaal dat ze 1GB extra geven zomaar, ze hadden net zo goed met de 5GB door kunnen gaan, en je er zo een geven...
Nee idd het is niet nodig dat ze dat zo maar doen. Het geeft alleen aan dat Creative goed met zijn klanten omgaat en wat extra's geeft als je Zen kapot gaat. Als je een 5 GB terug krijgt mag je niet klagen want ook dan gaat naar mijn mening de RMA van Creative heel netjes en professioneel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrsRossi
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-10-2020
Geen matches
TheZeroorez schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 20:04:
Maar wat is voor hun nou 1GB... dat zal niet zoveel uitmaken hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Geen matches
Het zal maar net een ander type schijf moeten zijn omdat hij kleiner moet, dan scheelt het wel hoor.. Het is nog steeds service, en dat vind ik goed, niet 'gewoon'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Matched: creative
Pretorian_ schreef op maandag 30 januari 2006 @ 15:29:
ja dat kan, was ook mijn bezwaar. als je de nieuwste versies download van de creative website kan dit gewoon. (wel eerst ff je oude versies eraf gooien)
Versies van wat? Firmware EN software?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 22:29

steveman

Comfortabel ten onder

potverdrie! Na ruim een jaar trouwe dienst is ook mijn zen ten prooi gevallen aan het hoofdtelefooningangprobleem :(

Nèt op de heenreis richting wintersport... Ik zit nu dus buiten de garantie, eens kijken hoeveel het gaat kosten om te laten repareren.

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretorian_

Pretorian_

It's time to burn

Verwijderd schreef op maandag 06 februari 2006 @ 01:41:
[...]

Versies van wat? Firmware EN software?
ja de nieuwste versies van de software, die werken alleen met firmware versie 2.2.xxx. (en als je die nieuwe firmware wilt hebben moet je die natuurlijk ook downloaden)

je krijgt dan in je programma's-lijst ook te staan: "Zen Media Explorer (bla bla play for sure bla bla)"

[ Voor 14% gewijzigd door Pretorian_ op 06-02-2006 15:38 ]

Blog: De Burgemeester Live | Software en Media ontwikkellaars gezocht bij Innovadis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:42
Ik heb 2 problemen, waarvan 1 niet zo erg.
Laat ik maar met het ergste beginnen:

1. Mijn zen micro werkt perfect, maar op 1 ding na. Mijn play "knop" werkt niet zo goed, ik moet soms wel 5 tot 10x drukken voordat hij pas reageert. De andere knoppen doen het allemaal perfect.
Is hij nu (een beetje) "stuk", of hebben jullie dit ook?

2. Mijn oordopjes zijn kapot(kraken, en soms wat zachter geluid dan normaal), het lag wel aan mijn oordopjes, want heb het ook getest met andere dopjes. Kan ik weer nieuwe vragen?(deze had ik al een x aangevraagd, maar nu dus nog een x nodig)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:22

Martinspire

Awesomeness

Geen matches
weet iemand trouwens waarom de ene keer het geluid bij het opnieuw opstarten heel lang duurt voordat het begint en de andere keer binnen 2 sec speelt?

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Koude en warme boot zul je bedoelen?

Als de Zen Micro voor een vrij lange tijd uitgeschakeld is geweest duurt het opstarten wat langer enzo, dat scheelt wat stroom, en voor de rest zou ik de functies er niet echt van weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretorian_

Pretorian_

It's time to burn

Geen matches
@matsume: wellicht ff wachten na het drukken? (misschien wil je te snel? soms duurt het ff...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
Geen matches
dat is het niet, ik moet gewoon vaak drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [CSC]Outlaw
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 31-05-2022

[CSC]Outlaw

White Trash

Geen matches
matsume schreef op maandag 06 februari 2006 @ 19:38:
dat is het niet, ik moet gewoon vaak drukken
Wellicht vuil, je kan proberen de touchpad een beetje schoon te wrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

matsume schreef op maandag 06 februari 2006 @ 17:41:
Ik heb 2 problemen, waarvan 1 niet zo erg.
Laat ik maar met het ergste beginnen:

1. Mijn zen micro werkt perfect, maar op 1 ding na. Mijn play "knop" werkt niet zo goed, ik moet soms wel 5 tot 10x drukken voordat hij pas reageert. De andere knoppen doen het allemaal perfect.
Is hij nu (een beetje) "stuk", of hebben jullie dit ook?

2. Mijn oordopjes zijn kapot(kraken, en soms wat zachter geluid dan normaal), het lag wel aan mijn oordopjes, want heb het ook getest met andere dopjes. Kan ik weer nieuwe vragen?(deze had ik al een x aangevraagd, maar nu dus nog een x nodig)?
1) Dit heeft een bekende van mij ook gehad. Hij had hem bij de Media Markt gekocht en was er mee teruggegaan. Toen heeft hij van de Media Markt een nieuwe gekregen.

2) Kapot is kapot. Dat je al eerder een nieuwe hebt aangevraagd mag geen reden zijn om niet nog een keer een nieuwe aan te vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The One Pizza
Je mag altijd nieuwe aanvragen. Ik weet niet of je verzendkosten moet betalen. Je kan er ook over nadenken om gewoon een paar Senheiser mx400 te halen ofzo. Die zijn beter van kwaliteit en kosten 15 á 20 euro misschien kan je dat er al uit halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretorian_

Pretorian_

It's time to burn

Geen matches
dat lijkt me een prima suggestie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The One Pizza schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 17:28:
Je mag altijd nieuwe aanvragen. Ik weet niet of je verzendkosten moet betalen. Je kan er ook over nadenken om gewoon een paar Senheiser mx400 te halen ofzo. Die zijn beter van kwaliteit en kosten 15 á 20 euro misschien kan je dat er al uit halen.
Ik kreeg ze gratis opgestuurd. Maar het zijn wel van die standaard dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FFS !!!!! Ding doet het niet meer!!! Startte em vanochtend op, kwam niet verder dan creative schermpje !!! wat moet ik doen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 13:43:
FFS !!!!! Ding doet het niet meer!!! Startte em vanochtend op, kwam niet verder dan creative schermpje !!! wat moet ik doen ?
Enig idee hoe het komt? (Ik had hier vorig week last van, omdat ik mijn ZMP de hele nacht aan mijn laptop had gehangen en mijn laptop ''sprong'' in de stand by mode, wat niet goed was voor mijn ZMP :P )

Wat mij heeft geholpen is een cleanup via de recovry mode cliccly,cliccy om te zien hoe je dat moet doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
hallo,

Ik heb een probleem:

Ik heb nieuwe oordopjes gekocht maar heb toch een probleem. Als ik ze in mijn zen micro stop hoor ik soms zacht geluid en soms weer normaal. Als ik aan het draadje draai (van de einde van de plug) dan veranderd het, dus ik denk het ligt daaraan. Niet dus, ik teste ze even in mijn boxen, en werker perfect. ook als ik aan het draadje draai blijf ik perfect geluid horen. Is dit nou het "Audio-ingang" probleem, of is dit wat anders? Kan iemand mij helpen?

ps heb het nu met 3 oordopjes getest(mijn broer en zus ook), doet precies hetzelfde

[ Voor 12% gewijzigd door Perzikvrucht op 08-02-2006 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeltjuh
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Geen matches
Gezien je laatste zin lijkt het inderdaad aan de audio-UITgang ;) te liggen. Bellen en laten omruilen dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
Geen matches
Ik heb gebeld, en ze zeggen dat ze mij emailen met adres etc. dat ik heb terug moet sturen, en krijg een nieuwe. Hoop nu maar dat ik een 6gb versie of HEEEEEEL mischien een photo versie terug krijg :+

[ Voor 88% gewijzigd door Perzikvrucht op 08-02-2006 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MSoft06
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23:12
Geen matches
Heeft iemand anders hier ook misschien last van, ik sluit mijn speler aan via de USB port, maar hij loopt dan vast na een tijdje, moet ik de batterij eruit halen om hem te resetten.

Firmware versie 2.0 etc allernieuwste.

Oude firmware deed precies hetzelfde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Geen matches
matsume schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 16:21:
Ik heb gebeld, en ze zeggen dat ze mij emailen met adres etc. dat ik heb terug moet sturen, en krijg een nieuwe. Hoop nu maar dat ik een 6gb versie of HEEEEEEL mischien een photo versie terug krijg :+
Jij krijgt een 6GB versie, als je al 2x RMA hebt gehad krijg je een Photo.
MSoft06 schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 09:51:
Heeft iemand anders hier ook misschien last van, ik sluit mijn speler aan via de USB port, maar hij loopt dan vast na een tijdje, moet ik de batterij eruit halen om hem te resetten.

Firmware versie 2.0 etc allernieuwste.

Oude firmware deed precies hetzelfde
Ik zou dan eerst je Firmware eens resetten, zoals staat bij een aantal berichten hierboven. Daarna weer versie 1 installeren, dan weet je zeker dat het een goede install is, doet hij het dan nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MSoft06
Ik heb hem pas gekregen weer van creative, nadat mijne stuk was gegaan op de oordopjes.

Firmware versies halen geen fuck uit, als ie kleine 2 minuten aangesloten is, loopt ie gewoonweg vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Wat heb je dan met die oordopjes gedaan om je zen stuk te krijgen :x

En ik had het erover om je firmware er totaal af te gooien, je had niet aangegeven dat je dat gedaan had...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MSoft06
Geen matches
Ik doelde op de koptelefoonaansluiting.

Firmwares heb ik meerdere malen gewisseld, haalt allemaal niks uit, hij blijft gewoonweg vast lopen op het connecten op de speler naar de computer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
Ik heb een vraagje, dit staat in de mail van RMA:
1. Stuur het defecte product a.u.b. naar het onderstaande adres op.

2. Stuur alleen het defecte deel op. Voeg geen kabels, CDs of andere delen bij,
want deze zullen niet teruggestuurd worden.

Indien U een MP3 speler met een verwijderbare batterij naar Creative
terugstuurt, stuurt U het apparaat zonder batterij terug AUB.
Moet ik nou alleen mijn zen micro, zonder baterij en accesoires sturen, dus ook zonder doos?
zo ja, hoe kan ik dan het beste mijn zen micro opsturen(waarin, voor bescherming miss)? zo nee, wat moet ik allemaal dan wel opsturen?

ps. voor de ervarende onder ons

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
MSoft06 schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 15:18:
Ik doelde op de koptelefoonaansluiting.

Firmwares heb ik meerdere malen gewisseld, haalt allemaal niks uit, hij blijft gewoonweg vast lopen op het connecten op de speler naar de computer.
Ja, en je begrijpt me nog steeds niet, lees nou eerst die post eens die ik aangegeven had waarin stond hoe je in de recovery mode komt...
matsume schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 15:23:
Ik heb een vraagje, dit staat in de mail van RMA:

[...]

Moet ik nou alleen mijn zen micro, zonder baterij en accesoires sturen, dus ook zonder doos?
zo ja, hoe kan ik dan het beste mijn zen micro opsturen(waarin, voor bescherming miss)? zo nee, wat moet ik allemaal dan wel opsturen?

ps. voor de ervarende onder ons
Alleen je zen, dat staat er toch heel duidelijk... Ik heb ze beiden opgestuurd in wat 'schuimrubber' en dan in een klein kartonnen doosje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
TheZeroorez schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 15:26:
Alleen je zen, dat staat er toch heel duidelijk... Ik heb ze beiden opgestuurd in wat 'schuimrubber' en dan in een klein kartonnen doosje...
Hoelang deed het bij jou?
en je kreeg een 6gb versie terug? zo ja, kan je met een 6gb versie ook "verwisselbare schijf" met 5gb doen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Geen matches
De 1e ging een maandje mee, de 2e een week, en de huidige al 4 maanden ofzo. Toen bestond de 5GB versie nog gewoon, dus kreeg ik ook een 5GB versie, als hij nu stuk gaat krijg ik als het goed is een photo, die ik niet voor foto's zal gebruiken, maar met de extra ruimte zal ik wel weer blij zijn. Maar de jack zit nu écht vast, dus ik ben allang blij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MSoft06
Geen matches
Ik lees dus wel goed, want dat is de enige manier om hem terug te krijgen in de goeie firmware.

Dit heb ik dus al vaker dan 1x gedaan, maar het probleem is er nog steeds, met mijn RMA-ed speler had ik nooit problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Geen matches
Er is geen 'goede' firmware. Je hebt ook niet vermeld dat je van firmware 2 naar 1 bent teruggegaan.

Als je met je RMA-ed speler nooit problemen had, waarom heb je hem dan RMA-ed :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net met Creative centre gepraat, ik moet hem opsturen en dan krijg ik een nieuwe toegestuurd, weet iemand btw of ik dan de 5GB krijg of de 6GB?
Nice service! Alleen jammer dat ik nu paar dagen (weken?) zonder mp3 speler zit...

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2006 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MSoft06
Die speler had dus het probleem van de oordopjes.

Welke firmware werkt er 100% met USB + zonder dat kut programma van creative?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeltjuh
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Geen matches
Ik heb halverwege januari en begin februari (2 keer dus) een 5GB terug gekregen, dus dat je hoe dan ook een 6GB krijgt is onzin.

[ Voor 17% gewijzigd door Roeltjuh op 09-02-2006 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
MSoft06 schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 16:39:
Die speler had dus het probleem van de oordopjes.

Welke firmware werkt er 100% met USB + zonder dat kut programma van creative?
Ik heb gewoon de nieuwste versie van firmware 1 en ik drag-drop gewoon, gaat prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MSoft06
Geen matches
Loopt hier compleet fout af, heb nu weer firmware 1 erop staan, maar loopt vast zodra ik hem aansluit op me laptop.

Firmware 2 werkte iets beter, maar die vertoont zelfde probleem.

Nieuwe installatie van laptop, kortom dat is het probleem niet.

Iemand nog een oude firmware 2.10 oid ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Misschien is het nu tijd om contact met creative op te nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
Ik heb een mailtje ontvangen dat mijn zen micro weer terug naar mij word gestuurd.
Nu maar hopeen dat ik hem snel krijg, heb hem toch wel gemist :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Mystikal_
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01:03

_Mystikal_

ja gewoon, enzo....

ik ben nu ook de gelukkige bezitter van een Zen Micro, en man wat een ding _O_ Ik heb de zwarte 6 gb editie, dus ben nog wel een nachtje aan t overzetten :P ding weegt echt niets, en ligt super lekker in de hand :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretorian_

Pretorian_

It's time to burn

Geen matches
een nachtje? dat moet sneller kunnen toch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Mystikal_

_Mystikal_

ja gewoon, enzo....

t is ook sneller gegaan :) alleen je komt er dan pas achter dat je mp3's niet fatsoenlijk getagged zijn }:O
net ook maar even het accessoirepakket besteld. Wat je betaalt, en wat je krijgt staat echt niet in verhouding :P maar echt erg vind ik het niet zeg maar.

Toch, na een dag er mee werken, kan ik alleen maar zeggen dat ik het een fantastische speler vind. ik ben onder de indruk van de gebruiksvriendelijkheid, en het geluid is werkelijk fantastisch. Gecombineerd met de enorm goede verhalen die ik hoor over de klantenservice van creative, kan ik alleen maar concluderen dat ik nog heel wat plezier ga hebben van t beestje :D

[ Voor 72% gewijzigd door _Mystikal_ op 15-02-2006 00:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Geen matches
Als ik me niet vergis zit er een mooi hoesje in, oordopjes en een batterij :?

Die batterij alleen al is los de helft van de prijs van het accesoirepakket, ik denk dat het het dus wel waard is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Mystikal_

_Mystikal_

ja gewoon, enzo....

Geen matches
TheZeroorez schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 08:45:
Als ik me niet vergis zit er een mooi hoesje in, oordopjes en een batterij :?

Die batterij alleen al is los de helft van de prijs van het accesoirepakket, ik denk dat het het dus wel waard is...
dat bedoel ik ook :P je betaalt dus voor een fiat en krijgt een ferrari :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Geen matches
Ja, want het enige waar ik het voor zou doen is het hoesje, ik kan wel andere goede oordopjes vinden, en die batterij gebruik je toch nooit. Wij zitten op één lijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daros
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:03
Geen matches
Weet iemand wanneer er een nieuwe firmware versie komt voor de Photo.
Heb nu die 1.20.1 maar zou wel een nieuwe willen... Vind hem namelijk beetje traag enz..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Geen matches
Als je er niet tevreden mee bent kun je hem toch altijd downgraden :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daros
Geen matches
TheZeroorez schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 18:36:
Als je er niet tevreden mee bent kun je hem toch altijd downgraden :?
Heb jij de orginele nog dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Creative Zen Micro and Zen MicroPhoto Players

1. Make sure that battery is charged.
2. Detach your player from the computer, and ensure that it is turned off.
3. Remove the battery.
4. Move and hold the Power button to the Power On position and re-insert the battery to the Zen Micro. Hold the Power button until the Recovery Mode appears.
5. The following options will be displayed:

* Clean Up (Performs a disk scan on the players hard disk, it will not affect music files)
* Format All (Formats the players hard disk - Note: all contents will be lost)
* Reload Firmware (Reloads the Operating System on the Jukebox)
* Reboot (Reboots the device).
Daar moet je dus je firmware reloaden, maar PAS OP(!), je verliest dus wel al je muziek en foto's, dus eventjes backups maken als je die nog niet hebt (wat overgens stom zou zijn..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daros
Geen matches
TheZeroorez schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 18:46:
[...]

Daar moet je dus je firmware reloaden, maar PAS OP(!), je verliest dus wel al je muziek en foto's, dus eventjes backups maken als je die nog niet hebt (wat overgens stom zou zijn..)
En dan zegt hij earse firmware reload via usb... en dan moet je je firmware update dus je orginele. Maar ik format hem wel en zet 1.20.1 er pnieuw op dan zal hij wel beter werken.

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Geen matches
Heeft iemand zich eigenlijk al es met succes hierop beroept?

http://www.computerconsum...s/printen.php?redartID=55

Als je mag verwachten dat je product 10 jaar meegaat, en het na 6 jaar begeeft, heeft zelfs na de garantieperiode de verkoper nog plichten naar jou toe.

Ik heb een (vriendelijke) verwijzing hiernaar aan m'n mailtje naar mp3spelers.nl toegevoegd, ben benieuwd naar de reactie.

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

• The One Pizza
steveman schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 13:02:
Heeft iemand zich eigenlijk al es met succes hierop beroept?

http://www.computerconsum...s/printen.php?redartID=55

Als je mag verwachten dat je product 10 jaar meegaat, en het na 6 jaar begeeft, heeft zelfs na de garantieperiode de verkoper nog plichten naar jou toe.

Ik heb een (vriendelijke) verwijzing hiernaar aan m'n mailtje naar mp3spelers.nl toegevoegd, ben benieuwd naar de reactie.
Ik geloof niet dat verkopers erg gemakkelijk jouw toch nog een nieuw product geven na de garantieperiode, maar je weet nooit ;-). Misschien kan je later ook nog Creative proberen...

• RoD
  • Niet online

RoD

Geen matches
Er staat ook in de wet dat je 2 jaar garantie hebt op dit soort apparaten, alleen daar hoor je ook nooit iemand over. Terwijl je je hier wel op kunt beroepen.

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Geen matches
Even een vraagje. Ik zit er over te denken om de 6gb versie te kopen, en m'n vriendin ook. Maar hoe gaat het opladen precies? Want voor mij is het opladen via USB niet zo'n heel groot probleem maar voor haar wel (heeft dr pc bijna nooit aan). Las ook dat je een adaptor erbij kan kopen ofzo? Waar kan dat en wat kost dat?

Wel vrij lomp als ze dat niet gewoon bijleveren imo...

• TheZeroorez
  • Niet online
Geen matches
Dat doet apple niet meer, dus zij hebben er geen reden toe dat wel te doen...

Je kunt gewoon bij de MM voor een paar euro's een usb opladertje kopen, universeel. Staat een paar pagina's naar boven dacht ik.

• Pretorian_

Pretorian_

It's time to burn

Geen matches
er is ook een officiele oplader, die kost je 2 a 3 tientjes.

• dev icey
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22-04 11:21
sOid schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 17:03:
Even een vraagje. Ik zit er over te denken om de 6gb versie te kopen, en m'n vriendin ook. Maar hoe gaat het opladen precies? Want voor mij is het opladen via USB niet zo'n heel groot probleem maar voor haar wel (heeft dr pc bijna nooit aan). Las ook dat je een adaptor erbij kan kopen ofzo? Waar kan dat en wat kost dat?

Wel vrij lomp als ze dat niet gewoon bijleveren imo...
Je kan het Zen Micro Accesoires pakket kopen voor rond de 35 euro en daar zit o.a. een gewone oplader in.
TheZeroorez schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 17:24:
Dat doet apple niet meer, dus zij hebben er geen reden toe dat wel te doen...

Je kunt gewoon bij de MM voor een paar euro's een usb opladertje kopen, universeel. Staat een paar pagina's naar boven dacht ik.
Het gaat hier om de Creative Zen Micro, niet de Ipod van Apple.

• sOid
  • Niet online
Pretorian_ schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 17:26:
er is ook een officiele oplader, die kost je 2 a 3 tientjes.
Maar die universele werkt dus ook gewoon op de Zen Micro?

Wist niet zo goed wie ik moest quoten, maar jullie snappen me wel ;)

[ Voor 16% gewijzigd door sOid op 16-02-2006 17:32 ]

• dev icey
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22-04 11:21
sOid schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 17:32:
[...]

Alsnog raad ik je het zen micro premium pakket aan van 40 euro. Heb je een beschermhoesje + keycord + extra batterij + goede oortelefoontjes + oplader voor.

Zie ook mijn review: dev icey in "Het Creative Zen Micro Topic deel 3"

Heb je in iedergeval de zekerheid dat het werkt.

[ Voor 6% gewijzigd door dev icey op 16-02-2006 17:41 ]

Verwijderd

jeej nieuwe zen micro black is verstuurd!!
Oude was namelijk kapot, en via garantie kon ik nieuwe krijgen.

• TheZeroorez
  • Niet online
dev icey schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 17:29:

[...]

Het gaat hier om de Creative Zen Micro, niet de Ipod van Apple.
Dat weet ik, ik stel je dan ook voor om te tellen hoeveel posts ik bij elkaar in deze topics heb gedaan. Ik weet dan ook dat het over de Zen Micro gaat die ik zelf heb :)

Maar er was hier eerst een user die van Creative was, van de helpdesk (ben zijn naam even kwijt) Hij heeft een ban gehad om een vage reden,
Er is hier iemand van Creative, Tony Vroon genaamd, en hij gaf als reden dat de oplader er niet meer bij zat, dat de concurrentie (Apple Ipod Mini dus [en nu ook Nano]) het niet deed, dus het voor hun ook niet nodig was om te doen.
sOid schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 17:32:
[...]

Maar natuurlijk, usb is altijd 5 volt. Da's mij een paar pagina's geleden goed uitgelegd nadat ik hetzelfde vroeg :X

[ Voor 27% gewijzigd door TheZeroorez op 17-02-2006 14:13 ]

• sOid
  • Niet online
dev icey schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 17:40:
[...]

Alsnog raad ik je het zen micro premium pakket aan van 40 euro. Heb je een beschermhoesje + keycord + extra batterij + goede oortelefoontjes + oplader voor.

Zie ook mijn review: dev icey in "Het Creative Zen Micro Topic deel 3"

Heb je in iedergeval de zekerheid dat het werkt.
Bedankt voor de tip, zal je review doorlezen. Koptelefoon boeit me niet zo, heb ik al goeie van, maar extra betterij en oplader voor dat geld is misschien wel handig ja.

Zou je toevallig nog even je foto's weer werkend kunnen krijgen? O-)
TheZeroorez schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 18:21:
Maar natuurlijk, usb is altijd 5 volt. Da's mij een paar pagina's geleden goed uitgelegd nadat ik hetzelfde vroeg :X
Lol ok :P

[ Voor 24% gewijzigd door sOid op 16-02-2006 18:24 ]

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

The One Pizza schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 14:59:
[...]

Ik geloof niet dat verkopers erg gemakkelijk jouw toch nog een nieuw product geven na de garantieperiode, maar je weet nooit ;-). Misschien kan je later ook nog Creative proberen...
Ik hoef ook geen nieuwe! Maar ik wil niet de reparatie in m'n eentje lappen als het niet hoeft (en als het volgens de wet niet eens nodig is)
RoD schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 15:14:
Er staat ook in de wet dat je 2 jaar garantie hebt op dit soort apparaten, alleen daar hoor je ook nooit iemand over. Terwijl je je hier wel op kunt beroepen.
En dan van wettelijk 2 jaar garantie op deze apparaten, heb je daar toevallig een linkje van oid?

[ Voor 21% gewijzigd door steveman op 16-02-2006 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tony Vroon
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13-06-2020

Tony Vroon

Werkt nu ergens anders

Geen matches
Deze posting is geen uitnodiging om weer uitgebreid persoonlijke vragen te stellen; ik ben bereikbaar via: 00353 1 4333272 (NL) & 00353 1 4333291 (BE). Dit is een internationaal gesprek binnen Europa, naar Ierland. Je kunt ook een support request versturen als je niet wilt bellen.

(Hier stond een verhaal over PlaysForSure wat helaas niet meer van toepassing is)

[ Voor 48% gewijzigd door Tony Vroon op 17-02-2006 16:29 . Reden: Link & uitleg zijn niet meer van toepassing ]

"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MSoft06
Geen matches
Tony, welkom terug!

Ik was benieuwd of jij bekend was met de bug icm USB?

Zodra ik mijn speler aansluit, en ik wil music transferren, loopt hij gewoonweg vast.
Heb de firmwares al diverse malen verwisseld dmv het "geheime" menu, maar dit mocht niet baten :(

Linkje werkt trouwens niet meer :( is deze ook voor windows XP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Tony :w

Had het net nog over je:
TheZeroorez schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 18:21:

Maar er was hier t een user die van Creative was, van de helpdesk (ben zijn naam even kwijt) Hij heeft een ban gehad om een vage reden, en hij gaf als reden dat de oplader er niet meer bij zat, dat de concurrentie (Apple Ipod Mini dus [en nu ook Nano]) het niet deed, dus het voor hun ook niet nodig was om te doen.
btw:
MSoft06 schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 11:28:

Ik was benieuwd of jij bekend was met de bug icm USB?
Tony Vroon schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 10:40:
Deze posting is geen uitnodiging om weer uitgebreid persoonlijke vragen te stellen; ik ben bereikbaar via: 00353 1 4333272 (NL) & 00353 1 4333291 (BE). Dit is een internationaal gesprek binnen Europa, naar Ierland. Je kunt ook een support request versturen als je niet wilt bellen.
(...)
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MSoft06
Geen matches
Wat denk je wat dat kost zeg! Kan je net zo goed hier antwoorden toch ? is gratis en voor niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaN
  • Niet online

NaN

SjoebieDoowah.

Geen matches
MSoft06 schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 14:18:
Wat denk je wat dat kost zeg! Kan je net zo goed hier antwoorden toch ? is gratis en voor niks
Ruuuustig aan, ik denk dat hij wordt betaald om de telefoon op te nemen, niet om te schrijven in GoT..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Laatst online: 00:22

Hu9o

Schokkend

Geen matches
MSoft06 schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 14:18:
Dan ga je toch voipbusteren? of skypen? :+

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Tony Vroon schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 10:40:
Je kunt ook een support request versturen als je niet wilt bellen.
Is lezen nou écht zo moeilijk? Bovendien wil Tony neem ik aan niet weer verbannen worden van GoT, zie hem hier als een extra service, als je een pizza gaat bestellen loop jij aan de telefoon toch ook niet te mouwen dat het zo duur is, of ze er geen speciaal mannetje voor op GoT kunnen zetten ofzo :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Geen matches
Goed, ga zo de zwarte 6GB versie ophalen bij Dynabyte in Hilversum :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Matched: creative, zen
Woei, m'n zen mag voor RMA naar Creative!

Onder voorwaarde dat er op de vervanging geen garantie meer zit (m'n speler was net buiten de 1jaar fabrieksgarantie).

Ik denk dat ik dit maar doe... :D

Maar Creative service roelt dus!

[ Voor 25% gewijzigd door steveman op 17-02-2006 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MSoft06
Wat een boze reacties direct zeg :( ik vroeg het me alleen maar af hoor, en hij hoeft niet direct in 5 minuten te reageren, heb hem helemaal niet gevraagd om binnen korte tijd te antwoorden, ik vroeg mij alleen af of die bug bekend was bij creative.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tony Vroon
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13-06-2020

Tony Vroon

Werkt nu ergens anders

Geen matches
MSoft06, het klinkt als een slecht werkende USB-poort.
Daar is het volgende aan te doen:
  1. Chipset-stuurprogramma's installeren
  2. Service Pack 2 installeren
  3. USB-hubs weghalen
  4. Verlengkabels weghalen
  5. Een USB-poort aan de achterzijde van de PC gebruiken
  6. Alle andere USB-hardware behalve muis/toetsenbord afkoppelen
Zoals aangegeven kun je een support request openen als je hier verdere vragen over hebt.

"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MSoft06
Geen matches
Ik heb me laptop gloednieuw geinstalleerd! kortom alle nieuwe drivers erop, het is op een laptop, heb inmiddels alle usb poorten geprobeerd, zitten geen andere apparaten aan.

Ik zal het dit weekend op andere pc testen, iig bedankt voor je reactie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Geen matches
steveman schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 18:47:
is)

[...]

En dan van wettelijk 2 jaar garantie op deze apparaten, heb je daar toevallig een linkje van oid?
Volgens mij op alle elektronische apparaten. Maar ik weet in ieder geval zeker dat het voor mp3spelers geldt.
Er was hier ns een discussie over in GT. Ik heb geen idee meer waar het stond, maar het valt in de wetsartikelen wel te vinden.
Volgens mij was 2 jaar garantie op elektronische apparaten een EU richtlijn... en Nederland houdt zich aan de EU richtlijnen, wat dus betekent dat je 2 jaar garnatie hebt.

Maargoed, zoek het eens op met de search, of in het wetboek oid, ik weet zo even niet meer waar het stond :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
MSoft06 schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 16:03:
Wat een boze reacties direct zeg :( ik vroeg het me alleen maar af hoor, en hij hoeft niet direct in 5 minuten te reageren, heb hem helemaal niet gevraagd om binnen korte tijd te antwoorden, ik vroeg mij alleen af of die bug bekend was bij creative.
MSoft06 in "Het Creative Zen Micro Topic deel 4"

Ik boos :? :?

En er staat ook niet dat je niet iets mag vragen waar je binnen 5 minuten antwoord op wilt, maar dat het géén oproep is voor allemaal vragen aan Tony.
steveman schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 15:58:
Woei, m'n zen mag voor RMA naar Creative!

Onder voorwaarde dat er op de vervanging geen garantie meer zit (m'n speler was net buiten de 1jaar fabrieksgarantie).

Ik denk dat ik dit maar doe... :D

Maar Creative service roelt dus!
Duhuh, je kunt kiezen, een kapotte speler zonder garantie, of een gloednieuwe, ook zonder garantie. Die keuze is niet zo moeilijk lijkt me :)

[ Voor 30% gewijzigd door TheZeroorez op 17-02-2006 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

TheZeroorez schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 17:55:
[...]

MSoft06 in "Het Creative Zen Micro Topic deel 4"

Ik boos :? :?

En er staat ook niet dat je niet iets mag vragen waar je binnen 5 minuten antwoord op wilt, maar dat het géén oproep is voor allemaal vragen aan Tony.

[...]

Duhuh, je kunt kiezen, een kapotte speler zonder garantie, of een gloednieuwe, ook zonder garantie. Die keuze is niet zo moeilijk lijkt me :)
Ergo de " :D " ;)

[ Voor 9% gewijzigd door steveman op 18-02-2006 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DPhoenix
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-09 20:32
Wat houd het koptelefoon(audio)-ingang probleem nu precies in? Zelf heb ik namelijk onlangs een nieuwe Zen Micro Photo via de RMA gekregen. Echter bij deze lijkt het alsof de audioingang een heel klein beetje schuin zit. Dus als je de jacket erin plugt zit hij een beetje schuin. Geluid doet het prima. Is dit (een begin van) een audioingang probleem?

AULXJMHR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The One Pizza
DPhoenix schreef op maandag 20 februari 2006 @ 10:18:
Wat houd het koptelefoon(audio)-ingang probleem nu precies in? Zelf heb ik namelijk onlangs een nieuwe Zen Micro Photo via de RMA gekregen. Echter bij deze lijkt het alsof de audioingang een heel klein beetje schuin zit. Dus als je de jacket erin plugt zit hij een beetje schuin. Geluid doet het prima. Is dit (een begin van) een audioingang probleem?
Lijkt me niet. Er zit altijd een beetje speling tussen de chip waar de audiouitgang opzit en de behuizing. Het probleem is in de nieuwere Zen Micro's en Photo's voor een heel groot deel opgelost. Ik zou me niet druk maken. Pas wanneer je iets verkeerds hoort hoor je ook bij de club :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Subz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Ik heb hier ook een probleem, ik heb een Creative zen micro accesoire setje gekocht maar nu is me koptelefoon kapot, dus garantie claimen enzo. maaaar op de website van creative kank ik niet een support link vinden voor dat setje. Ik heb wel een mail gestuurd naar de support via een formulier van de zen micro maar daar wordt helemaal niet op gereageerd :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daros
Subz schreef op maandag 20 februari 2006 @ 17:31:
Ik heb hier ook een probleem, ik heb een Creative zen micro accesoire setje gekocht maar nu is me koptelefoon kapot, dus garantie claimen enzo. maaaar op de website van creative kank ik niet een support link vinden voor dat setje. Ik heb wel een mail gestuurd naar de support via een formulier van de zen micro maar daar wordt helemaal niet op gereageerd :(
Toevallig vorige week ook geprobeerd! tot op heden nog geen reactie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17:18

Piggen

Lekker bakkie

Ik had ook gewoon een RMA-formulier voor de Zen Micro ingevuld en erbij vermeld dat het om de oordopjes ging. Ik kreeg wel netjes antwoord. Ik zou het nog een keer proberen.

Alleen was ik zo eigenwijs om het niet aangetekend te versturen. Nu staat het na 1,5 maand nog steeds op 'wachten op defect product'. Hoewel ik niet weet of het aan mij ligt, want ik kreeg van hen ook een adreslabel voor Dublin, terwijl het naar Eindhoven moest, waardoor ik de gegevens op de envelop moest schrijven. Misschien zijn ze daardoor in de war geraakt. Ik zal ze eens mailen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MSoft06
Geen matches
Ik word gek van mijn spelertje, nu krijg ik hem helemaal niet meer te zien in me verkenner :(

Kan ik deze opnieuw RMA-en ? Weet iemand dat, of je garantie er af is, of dat je weer 1 jaar garantie krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Geen matches
Nee, dan krijg je uiteraard niet nog een jaar garantie, zo kun je wel bezig blijven :P Als je nog garantie hebt (dus een binnen een jaar vanaf de datum dat je em gekocht hebt (eigenlijk 2 jaar, maar probeer dat maar eens te claimen)) dan kun je em uiteraard terugbrengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
RoD schreef op maandag 20 februari 2006 @ 22:33:
Nee, dan krijg je uiteraard niet nog een jaar garantie, zo kun je wel bezig blijven :P Als je nog garantie hebt (dus een binnen een jaar vanaf de datum dat je em gekocht hebt (eigenlijk 2 jaar, maar probeer dat maar eens te claimen)) dan kun je em uiteraard terugbrengen.
WTF is daar zo logisch aan? Je krijgt toch een nieuw product of niet dan? Kun je wel leuk zeggen "kun je wel bezig blijven" maar als jij iedere keer de pineut bent met een kutwerkend product mag je toch op zijn minst verwachten dat je daar langer ondersteuning voor krijgt...
Tegenwoordig wordt ook álles gepikt aan regels wat die grote bedrijven de consumenten voorschotelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17:18

Piggen

Lekker bakkie

Je krijgt niet zozeer een nieuw product, je krijgt een vervangend product en daarop blijft de originele garantie van kracht. Vind ook ik niet meer dan logisch. En zo'n kutproduct zal het ook weer niet zijn.

Creative is al best netjes door je bij meerdere RMA's een betere Zen Micro te geven.
Die regels zijn trouwens allemaal wettelijk vastgelegd, heeft niets met pikken van de grote bedrijven te maken.
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.