Blog: De Burgemeester Live | Software en Media ontwikkellaars gezocht bij Innovadis
Nou dat zou wel leuk zijn, zo'n mooie Remote voor de Zen MicroPretorian_ schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 12:42:
nog even over de remote die ik had gepost, ik heb ff gemaild met alternate:
Geachte heer xxxx,
De remote is aangesloten via de mini jack, deze werkt met de zen micro.
Wij vertrouwen erop dat wij u hiermee voldoende hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
xxxx xxxx
Het Alternate-Team
bestellen?
Wel apart dat geen andere bedrijven deze remote verkoopt.
[ Voor 7% gewijzigd door The One Pizza op 12-01-2006 13:13 ]
- Pretorian_
- Registratie: Juni 2003
- Laatst online: 23-07-2024
It's time to burn
:strip_icc():strip_exif()/u/86600/fokavatar.jpg?f=community)
effe nog iets anders: Dit is trouwens wel een nieuwe accessoire die ik zag op engadget., erg handig.
UPDATE: Creative mailt toch terug!
Alternate zit dus gewoon te slapen!Dear Sir,
I'm sorry, but it won;t work with zen micro, it;s designed to work with Portable Media Center.
Wired remote cotnrol for zen micro can be purchased from our on-line store.
Please check: http://ie.europe.creative.com/shop/category.asp?cate=15
Please retain all the previous correspondence when replying to this
email.
Best Regards
XXXXXX
Creative Customer Support Services
Creative Labs Europe
[ Voor 100% gewijzigd door Pretorian_ op 12-01-2006 15:44 ]
Blog: De Burgemeester Live | Software en Media ontwikkellaars gezocht bij Innovadis
Iemand daar al ervaring mee met de Zen?? (of een adres voor iets soortgelijks die je ook als externe lader zou kunnen gebruiken?)
Vincere Per Belli
Daar heb je helemaal gelijk in, die ben ik alleen nog nergens tegen gekomen (behalve online in een set met allerlei tasjes e.d.) dus.......waar zou ik die zoal kunnen vindenPretorian_ schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 15:53:
een zen micro oplader (de officiele) is net zo duur, dus waarom 30 euro uitgeven voor iets waarvan je niet zeker weet of het werkt...
Vincere Per Belli
zie hier, ook vast wel ergens anders te koop. (heb het gezien, maar kan t ff niet vinden)
oa. bij Dixons, Salland Automatisering en MyCom. Zelf heb ik hem bij de laatste gekocht voor € 29,95.Pretorian_ schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 16:04:
http://nl.europe.creative.com/shop/category.asp?cate=15
zie hier, ook vast wel ergens anders te koop. (heb het gezien, maar kan t ff niet vinden)
AULXJMHR
OK, Mycom zit in de buurt, moet dus gaan lukken. bedankt.DutchPhoenix schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 16:26:
[...]
oa. bij Dixons, Salland Automatisering en MyCom. Zelf heb ik hem bij de laatste gekocht voor € 29,95.
Vincere Per Belli
Verwijderd
Verder heb ik zojuist de nieuwste firmware geinstalleerd. Hopelijk gaat mn batterij nu ook wat langer mee, want bij mij was ie ook na een uurtje of 4 alweer leeg.
Ik heb mijn mp3 speler vorige week RMA-ed, om diezelfde reden, ik heb nu weer een mooie speler voor me liggenVerwijderd schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 17:39:
Wat was nu precies het probleem met de koptelefoon aansluiting van de Zen Micro? Ik heb er eentje sinds april 2005, de plug zit wel gewoon vast, maar het geluid is soms erg zacht of alleen in het linker of rechter oor te horen. Na wat draaien met de koptelefoonplug in de aansluiting van de Zen, is het geluid weer normaal en stereo.
Verder heb ik zojuist de nieuwste firmware geinstalleerd. Hopelijk gaat mn batterij nu ook wat langer mee, want bij mij was ie ook na een uurtje of 4 alweer leeg.
Verwijderd
Bedankt alvast!
Sorry hoor, maar daarvoor kan je echt de zoekfunctie gebruiken of zelf even de creative site bezoeken. Het is niet zo moeilijk.Verwijderd schreef op zaterdag 14 januari 2006 @ 16:24:
Ok, dus ik kan ook een nieuwe krijgen voor dit probleem. Welke stappen heb je allemaal genomen om dit voor elkaar te krijgen? Met wie moet ik hiervoor contact opnemen?
Bedankt alvast!
Verwijderd
Overigens voor de mensen die een charger willen kopen, voor slechts 14 dollar heb je deze universele USB charger, ik gebruik hem voor alles wat via de usb port kan worden opgeladen (Imagetank, Palm, en dus ook Zen). Zeer handig voor op reis

http://www.boxwave.com/products/wallcharger/index.htm
[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2006 09:46 ]
Sorry, maar veel beter is het ook niet te beschrijven
Verwijderd
Dit is overigens een Zen Micro SE...
Dus ik ga er morgen ff mee terug naar MyCom.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2006 23:34 ]
Dus in mapjes met muziek, zoals op mijn huidige iriver ifp195 (zo'n memorystick ding).
Dit lijkt me wel handig, ben namelijk al een tijdje op zoek naar een grotere mp3 speler waar dit mogelijk is. De zen micro nu dus de eerste waar dit mogelijk is?
Is het dan ook mogelijk om gewoon de shuffle te gebruiken per map of voor de alle mappen?
Gaat dit ook op voor zen micro photo?
Verwijderd
ik ben ook in het bezit van een zen micro 6gb, het apparaat bevalt me uitermate goed, alleen ik heb 1 probleem, het linker oordopje geeft echt weinig geluid door, het ligt echt aan de oordopjes want ik heb met mijn broertje ff van oordopjes geruild en toen deed ie het wel gewoon, ligt dus niet aan mijn zen.
ik heb dus naar deze link http://nl.europe.creative.com/support/contact/emailform.asp een email gestuurd maar ik heb tot nu toe alleen maar een geautomatiseerde antwoord gehad! kan ik het beter ergens anders mailen?? zoja waar?
alvast bedankt!!
Dit is overigens al minstens 50x voorbij gekomen in dit topic en vorige delen, en dan denk ik dat ik niet overdrijf.
Je moet je muziek altijd taggen welke firmware je ook hebt. Dit staat geloof ik ook in de TS. Als je niet tagt wordt het een drama. Maar je muziekcollectie taggen is 1x wat werk maar daarna is het geen probleem.m@fkeez schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 10:36:
In de startpost zag ik dat je met de nieuwe firmware de zen micro gewoon kunt gebruiken zonder dat je je music goed getagt moet hebben.
Dus in mapjes met muziek, zoals op mijn huidige iriver ifp195 (zo'n memorystick ding).
Dit lijkt me wel handig, ben namelijk al een tijdje op zoek naar een grotere mp3 speler waar dit mogelijk is. De zen micro nu dus de eerste waar dit mogelijk is?
Is het dan ook mogelijk om gewoon de shuffle te gebruiken per map of voor de alle mappen?
Dit staat geloof ik ook in de TSThe One Pizza schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 15:58:
[...]
Je moet je muziek altijd taggen welke firmware je ook hebt. Dit staat geloof ik ook in de TS. Als je niet tagt wordt het een drama. Maar je muziekcollectie taggen is 1x wat werk maar daarna is het geen probleem.
In de wat????
Uit welk stuk tekst haal je dit precies?m@fkeez schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 10:36:
In de startpost zag ik dat je met de nieuwe firmware de zen micro gewoon kunt gebruiken zonder dat je je music goed getagt moet hebben.
Maargoed, volgens mij is het helemaal niet mogelijk?
[ Voor 21% gewijzigd door RoD op 18-01-2006 19:30 ]
Met firmware versie 2.xx.xx heeft je Zen wel mappen en kan je zelf ook mappen aanmaken. Zo lijkt je Zen Micro het meest op een draagbare harde schijf alleen kan je bestanden alleen maar kopieren en plakken van je Zen. Om bestanden te wijzigen of te openen moet je ze eerst op je harde schijf zetten. Waarom? Ik weet het niet.RoD schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 19:30:
En het is zeker niet de eerste waarop dit mogelijk is. Archos bijvoorbeeld heeft dit al een hele lange tijd.
Maargoed, volgens mij is het helemaal niet mogelijk?
De map music(dus rechtstreeks op de zen):
Ik dacht het te lezen, maar 100% zeker van mijn zaak was ik ook niet daarom de vraag.
[ Voor 35% gewijzigd door m@fkeez op 18-01-2006 21:43 ]
Pas maar op als ie dat gedrag gaat vertonen. Ik had het ook en op den duur kon ik de Zen aan en uitzetten door alleen maar de koptelefoon eruit te trekken of erin te doenVerwijderd schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 17:39:
Wat was nu precies het probleem met de koptelefoon aansluiting van de Zen Micro? Ik heb er eentje sinds april 2005, de plug zit wel gewoon vast, maar het geluid is soms erg zacht of alleen in het linker of rechter oor te horen. Na wat draaien met de koptelefoonplug in de aansluiting van de Zen, is het geluid weer normaal en stereo.

[ Voor 3% gewijzigd door 2Dutch op 18-01-2006 23:07 ]
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
wat vind je de fijnste EQ instelling? en als je je eigen gebruikt: welke instelling gebruik je dan?
ik zit er een beetje mee te spelen maar ben nog niet helemaal tevreden.
Je moet gewoon steeds even opschrijven hoe hij staat, een nummer met veel klanken op repeat zetten en iedere keer 1 ding veranderen, zo kom je al snel op het beste resultaat uit...
Maar ik had ze gekocht omdat ze de mx400 niet in het wit hadden toen bij de MediaMarkt, dus ja dan is de keuze snel gemaakt.
Geen EQ kan natuurlijk ook, wat je zelf het fijnst vindt...
Ik heb wel sony ex50's, die sowieso redelijk zuiver zijn..
ping 127.212.23.124
met een beetje zoeken kun je momenteel een nieuwe 5GB Zen Micro (donker-blauw) voor nog geen €135 kopen.
Mij lijkt dit een goede deal aangezien je voor de 6GB circa €60 meer kwijt bent.
Weet iemand waarom deze 5GB modellen momenteel gedumped worden ? (komt er binnenkort een opvolger of is dit een natuurlijke uitfasering als gevolg van de 4GB & 6GB introducties) Ik heb er inmiddels een besteld en ga ervan uit dat hij functioneel hetzelfde is als de 4GB en 6GB modellen.
Weet iemand hier iets meer van ...
Louis
Wie kan mij vertellen wat bovengenoemde extenties (SE en CE) precies betekenen (je leest namelijk tegenstrijdige berichten)
Volgens sommigen zou SE staan voor Second (verbeterde) Edition anderen spreken over Special Edition. Tevens is het mij niet helemaal duidelijk wat er dan precies in de doos zit ... blijkbaar is er een gelimiteerd aantal (35000) untis geweest waar extra batterijen etc meegeleverd zijn, maar blijkbaar wordt er in huidige SE producten juist minder (lees: geen clips etc.) meegeleverd.
De tweede toevoeging 'CE' is voor mij ook een raadsel ... wat is het verschil tussen een SE CE en een SE versie. Aangezien met die CE versies momenteel gestunt wordt kan ik me voorstellen dat 't een nog verder uitgeklede verpakking is, kan iemand dat bevestigen ?
Louis
SE is een 2e editie Zen Micro's die door Creative verbeterd zijn. Als je nu een Zen Micro koopt heb je bijna altijd een een SE.
Die extra batterij was een actie toen de Zen Micro uitkwam
Edit: sorry als dit al ergens staat maar ik heb niet zo'n zin om 4 topics door te lezen van heel-veel-pagina's en met de zoekfunctie ben ik niet zo goed.. *blond*
[ Voor 35% gewijzigd door MrsRossi op 21-01-2006 20:51 ]
Zeker weten dat je de firmware voor de Zen MicroPhoto hebt gedownload en niet die voor de Zen Micro?
Yep... vanaf deze site:Roeltjuh schreef op zaterdag 21 januari 2006 @ 20:54:
@MrsRossi
Zeker weten dat je de firmware voor de Zen MicroPhoto hebt gedownload en niet die voor de Zen Micro?
http://nl.europe.creative...=10&drivertype=0&x=29&y=9
Ik zal mn vader is lief aankijken of ik zijn pc ff mag lenen
Ik heb geupgrade naar de laatste 2.x.x firmware voor mijn zen micro. Met deze firmware zou alles plug en play zonder drivers werken.
Bij mij vertikt windows het alleen. Bij de laatst recente firmware 1 versie werkte alles gewoon nog goed, maar zodra ik upgrade naar versie 2 zegt windwos direct : nieuwe hardware gevonden. Als ik dan automatisch probeer te detecteren dan kan het niet geinstalleerd worden
Als ik de speler daarintegen bij 1 van de andere pc's in het huis inplug kan ik direct plug en play bestanden slepen als een verwisselbare schijf. Hier zegt de windows dat hij nieuwe hardware heeft gevonden, maar installeerd alle nodige dingen uit zichzelf en meldt daarna dat het apparaat gebruikt kan worden.
Ik heb gekeken of het aan windows media player 10 lag. Deze blijkt hier helemaal up to date. Ik heb via drivers geinstalleerd, ook geen werking. Ik heb alle drivers van creative geuninstalleerd + alle programmas, maar nog steeds vertikt windows het om de speler te herkennen.
Jullie zullen misschien denken: "Waarom blijf je niet bij de laatste firmware 1 versie?" omdat deze bij eht opstarten bij mij niet fijn loopt: bij het opstarten blijft een half startplaatje voor 15 seconde hangen ect..
Heeft iemand een oplossing hoe ik windows de speler wel laat herkennen?
[ Voor 8% gewijzigd door nurret op 22-01-2006 21:49 ]
Ik had usb drivers van VIA gedownload en geinstalleerd, dit had ook geen effect. Ik heb ook andere poorten geprobeerd.RoD schreef op zondag 22 januari 2006 @ 22:14:
Probeer op de pc waarop het niet werkt eens de USB drivers te refreshen.
Hoe refresh je deze?
Jups, dan werkt 'ie weer, zo'n probleempje heb ik ook eens gehad.
[ Voor 7% gewijzigd door TheZeroorez op 23-01-2006 17:54 ]
Je hebt geen software nodig. Op alle pc's werkt het hier als een soort externe harde schijf, maar alleen bij mij niet.TheZeroorez schreef op maandag 23 januari 2006 @ 17:54:
Ook je zen mirco software (op je pc) al geupdate? Daarvan heb je namelijk ook nieuwe nodig.
Dan hoeft het dus niet aan de software te liggen, want op die andere pc's hebben ook niks aan software van creative. Je bent waarschijnlijk in de war met firmware 1 waar je wel software voor nodig hebt
[ Voor 11% gewijzigd door nurret op 23-01-2006 18:14 ]

het is nogal irritant je usb te refreshen als je muis op usb werkt hahaTheZeroorez schreef op maandag 23 januari 2006 @ 18:17:
Klopt, maar volgens mij deed 1 van mijn eerdere zennen het niet toen die oudere software er nog op stond, het kan er natuurlijk ook aan liggen dat ik toen die usb nog niet gerefreshed had
maar ik probeer het nog 1x en zet mn muis even om naar ps2
edit: werkt nog steeds niet
[ Voor 5% gewijzigd door nurret op 23-01-2006 19:10 ]
http://forums.creative.com/creativelabs/board?board.id=dap
Het is nogal een gare rotzooi maar er staan wel interessante problemen tussen.
misschien heeft het ermee te maken dat ik
Ik heb een keer een powerdisk van windows van een vriend geleend en deze staat nu op de pc. OP die dvd stond ook allerlei spul(kant en klaar allemaal drivers), misschien ligt het daaraan?
[ Voor 50% gewijzigd door nurret op 23-01-2006 20:52 ]
verder zou ik alle creative software verwijderen als je dat nog niet gedaan hebt en misschien ook Media Player opnieuw installeren voor de zekerheid. Voor de rest... lastig probleem. Er kunnen allerlei oorzaken zijn. Zal nog eens zoeken.
[ Voor 10% gewijzigd door The One Pizza op 23-01-2006 21:26 ]
ik wist alleen niet hoe je liedjes af kon spelen, maar later bleek dat ik zo'n menutje aan moest maken

Ik heb nog even gezocht op eht creative forum. Ik kwam uit op het faq(http://www.nomadness.net/...s=Nomad+Jukebox+Zen#228):nurret schreef op maandag 23 januari 2006 @ 20:51:
dat probleem is op dat forum ook nog niet opgelost?
misschien heeft het ermee te maken dat ik
Ik heb een keer een powerdisk van windows van een vriend geleend en deze staat nu op de pc. OP die dvd stond ook allerlei spul(kant en klaar allemaal drivers), misschien ligt het daaraan?
Dit heb ik gedaan :
· I am having connection problems with MTP firmware. What can I do?
You can try the following. Note that registry editing is performed at your OWN RISK:
1. Download and install these Microsoft hot fixes:
Windows Media Format 9.5 Runtime:
http://support.microsoft.com/kb/891122
DRM performance fix:
http://support.microsoft.com/kb/902344
Fix for large data transfers:
http://support.microsoft.com/kb/895316
2. Browse to Control Panel > Administrative Tools > Services. Scroll down to Windows User Mode Driver Framework. Double click this. Change the Startup type to Automatic.
3. Uninstall and reinstall WMP10. This is most easily done by browsing to C:\WINDOWS\RegisteredPackages\{981FB688-E76B-4246-987B-92083185B90A}. Then find the file named: WPD10.INF, right click and select install.
4. Open up Device Manager. Click on View -> Show Hidden Devices. Scroll down to Portable Media Devices. Remove everything listed there. 5. Start REGEDIT and navigate to HKEY_LOCAL_MACHINESYSTEM\CurrentControlSet\Enum\USB. Right click the USB string and select Permissions. Make sure 'Administrator' and 'Everyone' have 'Allowed' ticked for Full Control permission. If you do not have 'Everyone' then click the Add button, add the username, and then give it Full Control.
6. Download and install the Creative MediaSource Plugin for PlaysForSure devices and the Creative Zen Micro Media Explorer Web Update (from Nomadworld.com downloads).
7. If the player can't find the drivers, try pointing it to WINDOWS\INF
8. If you have problems with a limited number of tracks, it seems that the library on the player has a reduced ability to cope with files that have long filenames. Make sure the files you transfer have shorter filenames.
Alles werkt nu prima, bedankt voor alle ondersteuning
Verwijderd
Sinds een paar dagen ben ik in het bezit van een Zen Micro Photo, top apparaatje
Had wel wat vragen/opmerkingen.
Nou ben ik een grote fan van audiobooks en podcastings (ik heb er ook wel wat muziek opstaan hoor
Bijv. bij het bookmarken (ideaal voor audiobooks
Wat me ook nog leuk zou lijken bij de afstandsbediening, dat als ik op het knopje mode druk dat ik kan switchen tussen audiobook en gewone muziek(maar goed volgens mij vraag ik nu erg veel
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2006 13:40 . Reden: tiepvaut ]
Wat je bijvoorbeeld zou kunnen doen is je audiobooks anders taggen. Je tagt ze bijvoorbeeld als artiest: Audiobooks en als Album geef je de titel + evt auteur. Zo krijg je een apart mapje Audiobooks in je medialibrary met daarin je audiobooks. Voor podcasts kan je net zoiets doen.Verwijderd schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 13:26:
Had wel wat vragen/opmerkingen.
Nou ben ik een grote fan van audiobooks en podcastings (ik heb er ook wel wat muziek opstaan hoor). Wat ik een beetje jammer vind is dat audibooks en podcastings niet als ander soort geluidsbestand kent (i.e. het is geen muziek).
Als je een file in je medialibrary gewoon met je middelste knop aantikt op afspelen speelt hij de hele map af als het goed is. Anders moet je ff bij afspeelmodus kijken. Je kan ook afspeellijsten opslaan als je een speciale volgorde wil.Bijv. bij het bookmarken (ideaal voor audiobooks) vind ik het jammer dat als ik daarop klik dat hij alleen die file afspeelt en niet verder gaat met de volgende file in de betreffende audiobook. Ook de keuze ''DJ'' kan ik niet gebruiken, ik heb namelijk niet zoveel behoefte om als ik ''Random play all'' selecteer dat ik stukken audiobook (of een podcast) hoor naast de gewone muziek, maar goed dat kan natuurlijk persoonlijke smaak zijn
Dat wordt lastig idd denk ik.Wat me ook nog leuk zou lijken bij de afstandsbediening, dat als ik op het knopje mode druk dat ik kan switchen tussen audiobook en gewone muziek(maar goed volgens mij vraag ik nu erg veelen nee iets anders dan de deze wil ik niet, het gaat me puur om het formaat/gewicht en opslagcapaciteit).
[ Voor 15% gewijzigd door The One Pizza op 25-01-2006 15:25 . Reden: toevoeging ]
Verwijderd
Dat heb ik bij genres al...The One Pizza schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 15:22:
Wat je bijvoorbeeld zou kunnen doen is je audiobooks anders taggen. Je tagt ze bijvoorbeeld als artiest: Audiobooks en als Album geef je de titel + evt auteur. Zo krijg je een apart mapje Audiobooks in je medialibrary met daarin je audiobooks. Voor podcasts kan je net zoiets doen.
Dat wat jij beschrijft gebeurt ook, maar wat ik jammer vindt (en beschrijfAls je een file in je medialibrary gewoon met je middelste knop aantikt op afspelen speelt hij de hele map af als het goed is. Anders moet je ff bij afspeelmodus kijken. Je kan ook afspeellijsten opslaan als je een speciale volgorde wil.
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2006 16:44 ]
ik kick mijn vraag zelf evenandyy schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 19:47:
weet iemand of dat leren beschermhoes ook een "riemclip" is ?
Verwijderd
Volgens mij heeft The Zeroezz (excuses voor de foute spelling) antwoord gegeven op je vraag
Verwijderd
Ik heb een vraagje m.b.t de in-ear oordopjes die in het premium accessoirepakket zitten. Ik ben vandaag 1 van de rubbertjes die om de oortjes zitten verloren en zonder dat is het oordopje niet te gebruiken .
Heeft iemand een idee waar die "rubbertjes" los te koop zijn, als dat al zo is? Ik moet ik nu een geheel nieuwe set oordopjes halen?
M.V.G.
Verwijderd
Toe maar lange teentjesTheZeroorez schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 16:44:
Selecteren en ctrl+c, ctrl+v is toch niet zo moeilijk als je niet weet hoe je iemand zijn naam spelt, toch?
Verwijderd
Ik zelf gebruik de kleinste maat uit het setje, als jij de grote of de middenmaat gebruikt wil ik ze wel naar je opsturen hoorVerwijderd schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 16:46:
Hallo,
Ik heb een vraagje m.b.t de in-ear oordopjes die in het premium accessoirepakket zitten. Ik ben vandaag 1 van de rubbertjes die om de oortjes zitten verloren en zonder dat is het oordopje niet te gebruiken .
Heeft iemand een idee waar die "rubbertjes" los te koop zijn, als dat al zo is? Ik moet ik nu een geheel nieuwe set oordopjes halen?
M.V.G.
Oh w8 nee ik denk dat dat niet gaat. Je kan wel al tijdens het luisteren je volgende tracks toevoegen dan heb je er geen last van dat hij stopt.Verwijderd schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 16:28:
Dat wat jij beschrijft gebeurt ook, maar wat ik jammer vindt (en beschrijf) is als ik een file (van een audiobook) in ''Bookmark'' aanklik dan wordt alleen die file afgespeelt en gaat hij helaas niet verder met de volgende file van de betreffende audiobook..
Ik heb die oordopjes ook bij dat ene pakketje gehad, maar vind jij de muziek dan nog wel mooi klinken?? Ik heb 't een keer geprobeerd maar m'n muziek klonk echt zoveel andersVerwijderd schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 16:58:
[...]
Ik zelf gebruik de kleinste maat uit het setje, als jij de grote of de middenmaat gebruikt wil ik ze wel naar je opsturen hoorIk zal ze nooit gebruiken...
Verwijderd
Ach ik ben een barbaarMrsRossi schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 21:17:
[...]
Ik heb die oordopjes ook bij dat ene pakketje gehad, maar vind jij de muziek dan nog wel mooi klinken?? Ik heb 't een keer geprobeerd maar m'n muziek klonk echt zoveel andersOf ligt het aan mij....
En dan kan ik weer vrolijk genieten van dit top spelertje.
Dat zal aan jou liggenMrsRossi schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 21:17:
[...]
Ik heb die oordopjes ook bij dat ene pakketje gehad, maar vind jij de muziek dan nog wel mooi klinken?? Ik heb 't een keer geprobeerd maar m'n muziek klonk echt zoveel andersOf ligt het aan mij....
Met die in-ear dopjes uit het accessoire pakket klinkt de muziek 10000000 keer beter dan met die standaard bijgeleverde dingen. Misschien ben je zo gewend aan die witte dingen dat het daarom minder mooi lijkt.
Lange tenen, pfff..
Maar ik was nog niet gewend aan die witte dingen, want toen had ik m'n ZMP net 1 dag en had nog maar een half uurtje ofzo ermee geluisterd....
Vorige week vrijdag heb ik mijn spelertje vanwege een harddisk defect afgegeven in Eindhoven (woon er zelf) en vandaag (7 dagen later) een nieuwe gekregen. Deze nieuwe speler had zowaar het bekende koptelefoonplugjeprobleem (scrabble...) vanaf de allereerste seconde dat ik hem gebruikte, waardoor ik slechts over 1 kanaal geluid kreeg, enkel met flink duwen tegen het stekkertje kreeg ik over 2 kanalen geluid.
Direct naar Creative gebeld natuurlijk en ze sturen vandaag nog een nieuwe op, de speler die ik nu heb wordt door dezelfde koerier meegenomen, dus ik kan lekker op m'n luie kont blijven zitten tot de boel wordt bezorgd en opgehaald.
Verder is het een geweldige speler
Verwijderd

Verwijderd
GraagVerwijderd schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 16:58:
[...]
Ik zelf gebruik de kleinste maat uit het setje, als jij de grote of de middenmaat gebruikt wil ik ze wel naar je opsturen hoorIk zal ze nooit gebruiken...
Verwijderd
Verwijderd
Kom ik net aan op wintersport, de hele busreis muziek geluisterd, doet mn zen het niet meer...
dwz: Hij doet zn library rebuilden tot op een bepaalde hoogte, dan loopt ie inneens vast, het statusbalkje dus.
Nou, ik een paar keer rebooten en cleanen maar niks werkte.
Nu ik weer thuis ben wilde ik de firmware er maar opnieuw opzetten. Nieuste firmware gedownt, ouwe eraf gemietert maar ook dit proces loopt vast. Ik kan dus geen nieuwe firmware op mn Zen zetten.
iemand ervaring met dit probleem? Zo ja: wat is de oplossing?
Ok, probleem opgelost, na een aantal keer klooien werkte het uiteindelijk om de nieuwste firmware erop te krijgen.
Alleen kan ik nu mn zen micro media explorer niet meer gebruiken, klopt dit?
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2006 21:17 ]
[ Voor 29% gewijzigd door The One Pizza op 29-01-2006 21:49 ]
Verwijderd
aha, ff checkenThe One Pizza schreef op zondag 29 januari 2006 @ 21:48:
Jaje moet een andere versie van media explorer hebben als je een andere firmware versie hebt. Is te vinden op de creative site.
edit:
werkt nu, alleen ik heb voorderest alles van mn zen meuk eraf gegooid en alleen de nieuwste explorer geinstalleerd. Hoe doe ik nu mn gegevens bewerken op mn zen? daar kom ik nu niet uit want het lijkt wel anders...
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2006 23:18 ]
Verwijderd
De oude software en firmware er maar weer opgezet.
Waarom? Omdat mn zen media explorer niet meer deed wat ik wilde. ik wil gewoon via Zen micro Media explorer mn muziek op mn Zen kunnen zetten en ook via dat programma mn muziek kunnen bewerken. dit schijnt dus niet te kunnen, erg raar. Van de helpdesk werd ik ook niks wijzer.
Ik wil niet via Windows media player 10 mn Zen beheren maar via Media Explorer. Maar ik wil m wel kunnen uitlezen op elke PC met XP.
Kan dit?
Verwijderd
Maar je krijgt ook een mailtje als de Zen Micro aangekomen is in Eindhoven met daarin de informatie hoe je je Zen kan volgen.
[ Voor 20% gewijzigd door The One Pizza op 30-01-2006 16:11 ]
Maar ik kan er gewoon ff niet achterkomen.. en kan 't ook niet vinden op internet..
Maar wat is "media- en outlook-gegevens synchroniseren?"
en wat heb je eraan? wat kun je ermee?
Alvast bedankt voor iemand die het me uit kan/wil leggen
[ Voor 4% gewijzigd door MrsRossi op 31-01-2006 19:33 ]
Ohja..TheZeroorez schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 21:23:
Volgens mij is dat met fotootjes enzo in de Zen Micro Photo, ik heb het volgens mij nooit gezien in mijn Zen. (Al moet ik dan wel zeggen dat ik mijn menu's bij mijn 2e en 3e zen behoorlijk gestript heb)
Ik moet er idd maar eens wat foto's opgooien.. nog nooit gedaan hihi.
Bedankt trouwens voor de antwoorden!
het is me helemaal duidelijk
[ Voor 10% gewijzigd door MrsRossi op 01-02-2006 13:45 ]
Dit topic is gesloten.