Het Creative Zen Micro (Photo) Topic deel 4

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 11.512 views sinds 30-01-2008

• MrsRossi
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-10-2020
Geen matches
Ik heb geprobeerd de foto's zo mooi mogelijk te maken... maar dat is niet helemaal gelukt :P (vooral niet van het kleurenscherm!!) ..(en let niet op m'n vingers bij de laatste foto :>)

Afbeeldingslocatie: http://tinypic.com/jb2zq9.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tinypic.com/jb35vl.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tinypic.com/jb369i.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tinypic.com/jb387c.jpg

Oh en bedankt voor die site!

Maar nog een vraagje: gaat al m'n muziek enzo er dan weer af als ik die firmware update doe??

[ Voor 5% gewijzigd door MrsRossi op 29-12-2005 20:35 ]

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Matched: micro
Ja, natuurlijk gaat die muziek er dan af.

Het scherm van de micro photo vind ik niet zo, zo vierkant. Hij lijkt zelfs rechthoekig in de hoogte. Is hij ook groter of is het scherm alleen maar smaller?

• MrsRossi
Matched: micro, zen
TheZeroorez schreef op donderdag 29 december 2005 @ 20:31:
Ja, natuurlijk gaat die muziek er dan af.

Het scherm van de micro photo vind ik niet zo, zo vierkant. Hij lijkt zelfs rechthoekig in de hoogte. Is hij ook groter of is het scherm alleen maar smaller?
Sorry :/ hoe kan ik dat nou weten...
kan dat ook op een andere manier ofzo? ik las laatst iets over een backup.. maar hoe doe je dat?

En het scherm is volgens mij vierkant.. niet rechthoekig in de hoogte in ieder geval.
Het scherm is smaller dan de zen micro..

• TheZeroorez
  • Niet online
Backuppen kan gewoon via de zen micro media explorer. Drag-Droppen kan ook.

Het scherm lijkt ook bijna rechthoekig in de hoogte.

• sjaakaq
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-08 15:54

sjaakaq

It might get loud

Ten derde male:

Heel vreemd: ik wil een Zen Micro synchroniseren met dat MediaSource ding. Echter, als ik eerst 100 tracks er op zet, vervolgens de informatie van deze tracks verander in mijn PC-Library en vervolgens weer synchroniseer (dus om de ID3 tags op de Micro te updaten) zegt ie: "0 tracks overgebracht". Dat klopt, alleen, de nieuwe informatie zet 'ie ook niet over Dus dan moet je weer je hele Micro leeggooien en alle nummers er opnieuw opzetten, alleen om de ID3 tags te "updaten" op de Micro...of doe ik nu iets verkeerd?

leoaq.fm // Jeune Loop

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:46

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

MrsRossi schreef op donderdag 29 december 2005 @ 20:37:
[...]

Sorry :/ hoe kan ik dat nou weten...
kan dat ook op een andere manier ofzo? ik las laatst iets over een backup.. maar hoe doe je dat?
Het ligt eraan, er zijn namelijk 2 soorten firmware:
1.x -> dan kan je alleen met de zen media explorer mp3tjes erop zetten
2.x -> dan kan je met de media speler van windows mp3tjes overzetten. (geloof ik, maar ik heb een mac :))

Als je van 1.x naar 2.x gaat verwijder je alle mp3tjes die erop staan. Op de 'ouderwetse' versie van de micro was dat in ieder geval zo.

Backup is bedoelt als zijnde: kopieer alles even naar je computer voor je de firmware update. Dit kan je overigens altijd beter doen voor je iets met firmware doet, want als het om wat voor reden dan ook mis gaat, dan ben je niet alles kwijt..

ping 127.212.23.124

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:46

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

leokennis schreef op donderdag 29 december 2005 @ 22:44:
Ten derde male:

Heel vreemd: ik wil een Zen Micro synchroniseren met dat MediaSource ding. Echter, als ik eerst 100 tracks er op zet, vervolgens de informatie van deze tracks verander in mijn PC-Library en vervolgens weer synchroniseer (dus om de ID3 tags op de Micro te updaten) zegt ie: "0 tracks overgebracht". Dat klopt, alleen, de nieuwe informatie zet 'ie ook niet over Dus dan moet je weer je hele Micro leeggooien en alle nummers er opnieuw opzetten, alleen om de ID3 tags te "updaten" op de Micro...of doe ik nu iets verkeerd?
Welke firmware gebruik je?
Op zich zou je verwachten dat hij alles geen en weer kopieerd..

ping 127.212.23.124

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Ziet er wel een leuk spelertje uit. Maarheeft toch wel enkele nadelen zoals niet plugg & play zodat ik hem toch maar links laat liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrsRossi
TheZeroorez schreef op donderdag 29 december 2005 @ 20:41:
Backuppen kan gewoon via de zen micro media explorer. Drag-Droppen kan ook.

Het scherm lijkt ook bijna rechthoekig in de hoogte.
Hmm dat komt misschien door de foto, in het echt lijkt ie niet rechthoekig vind ik :) !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrsRossi
pjottum schreef op donderdag 29 december 2005 @ 22:44:
[...]

Het ligt eraan, er zijn namelijk 2 soorten firmware:
1.x -> dan kan je alleen met de zen media explorer mp3tjes erop zetten
2.x -> dan kan je met de media speler van windows mp3tjes overzetten. (geloof ik, maar ik heb een mac :))

Als je van 1.x naar 2.x gaat verwijder je alle mp3tjes die erop staan. Op de 'ouderwetse' versie van de micro was dat in ieder geval zo.

Backup is bedoelt als zijnde: kopieer alles even naar je computer voor je de firmware update. Dit kan je overigens altijd beter doen voor je iets met firmware doet, want als het om wat voor reden dan ook mis gaat, dan ben je niet alles kwijt..
Okay bedankt :D :D
Ik zal es ff kijken. Heb nu vakantie dus heb toch tijd zat haha..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:22

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Geen matches
Ok, die firmware-update naar 2.xx was dus een slecht idee :(

M'n speler doet het nog prima, daar niet van, maar de functionaliteit van de Media Explorer is nu ineens om te huilen :'( Met Media Explorer voor v1.xx had je een mooie interface, kon je artiest, album en genre apart selecteren ed, en in de versie voor 2.xx PlaysForSure is dat niet meer terug te vinden :/

M'n speler had af en toe wel wat rare acties waardoor ik besloot die 2.xx firmware es te proberen, maar ik ben er nu dus alleen maar op achteruit gegaan...

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Matched: zen
Dit is mijn derde speler, en ben tevreden met die firmware die er standaard op staat. Ik gebruik nu gewoon ID3-TagIT om te taggen, en drag-drop ze daarna op mijn zennetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--

--MeAngry--

aka Qonstrukt

TheZeroorez schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 16:33:
Dit is mijn derde speler, en ben tevreden met die firmware die er standaard op staat. Ik gebruik nu gewoon ID3-TagIT om te taggen, en drag-drop ze daarna op mijn zennetje.
M'n tags houd ik inderdaad ook goed bij (ook met ID3-TagIT), dat is het probleem ook niet, maar als ik nu bestanden overstuur met Media Explorer kloppen de helft van de tags niet meer als ze op m'n Zen staan.
En Windows Media Player gebruik ik het liefste helemaal niet. Nja, dat ben ik vanaf nu dus verplicht. Blah. Firmware 1.xx is er natuurlijk ook niet meer terug op te zetten... :/

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Geen matches
Dat gaat wel, maar dan moet je even alles verwijderen.. In het 'hidden menu'

Batterij eruit, aanknopje naar links houden, batterij erin, en dan 'reset firmware' o.i.d. 'format all' kan ook.
Bij beiden raak je al je muziek kwijt!

Dan kun je de oude firmware er weer op zetten (ik zou persoonlijk voor 1.11.01 gaan, die ik er standaard op kreeg)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--

--MeAngry--

aka Qonstrukt

TheZeroorez schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 16:45:
Dat gaat wel, maar dan moet je even alles verwijderen.. In het 'hidden menu'

Batterij eruit, aanknopje naar links houden, batterij erin, en dan 'reset firmware' o.i.d. 'format all' kan ook.
Bij beiden raak je al je muziek kwijt!

Dan kun je de oude firmware er weer op zetten (ik zou persoonlijk voor 1.11.01 gaan, die ik er standaard op kreeg)
Die kreeg ik er standaard ook op inderdaad. :) Hartelijk bedankt voor de tip! (UIt alle andere bronnen die ik vond kon ik alleen maar opmaken dat downgraden niet mogelijk zou zijn. :? ) Ik ga het vanavond proberen!

[edit]
Woei! M'n Zennetje is eindelijk weer zichzelf! O+ Tnx again :>

[ Voor 8% gewijzigd door --MeAngry-- op 30-12-2005 18:05 ]

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M14
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-08 11:52

M14

Hier een gebruikerservaring van mij ;)

Ik heb mijn Zen Micro nu iets langer dan een week en hij bevalt prima. Ik heb em mee genomen tijdens mijn wintersport vakantie en dus ook gebruikt tijdens het boarden. De speler zat niet echt goed beschermd in mijn jas (zat in mn binnenzak, maar je kon em aan de buitenkant goed voelen) en heeft waarschijnlijk ook wel wat klappen gehad, maar daar heb ik niks van gemerkt (ook niet beschadigd ofzo). Vind ik een pluspunt.

Wat mij ook opviel is dat het lcd-scherm wat trager reageerd bij een lagere temperatuur. Het is voornamelijk tussen de min 8 en min 10 geweest. Wat ik merkte is dat je op het moment dat je op een knop drukt, het scherm iets later reageerd dan bij een normale temperatuur. De laagste temperatuur is ongeveer -16 / -17 graden geweest. Daar viel de traagheid van het display zeer goed op. Maar voor de rest, geen enkel probleem.

Nadat de speler weer enigsinds op kamertemperatuur was, reageerde het scherm weer normaal. Geen blijvende schade dus.

De touch-knoppen reageerde onder alle omstandigheden normaal. De geluidskwaliteit of accu-duur ging ook niet achteruit ofzo.

Mijn conclusie: Ik denk dat ik een goede keus heb gemaakt met de aanschaf van deze MP3-speler.

Mess with the best, Die like the rest
There is no such thing as Society
There are 2 kinds of people: Snipers and their targets
Never run for a sniper ... you only die tired :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:49

Magic666

No one's neighbour!

Geen matches
Misschien al voorbij gekomen of het is al bekend:
Ik had de laatste tijd last dat de speler bleef hangen bij het opstarten, batterij eruit en er weer in was de enige oplossing (en ook dat ging niet altijd goed) Van een GoT'er gehoord dat je dat hidden menu moest activeren en clean up moest doen.

Dat ging welgeteld 2 keer goed....

Wat bleek: ik deed de speler uit terwijl die nog aan het spelen was! Sinds ik hem eerst op pauze zet en dan pas uit doe is het probleem niet meer voorgekomen :)

Misschien een tip voor de startpost? (tenzij dit al algemeen bekend was natuurlijk....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baffel
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10-08 19:25
Geen matches
matsume schreef op woensdag 28 december 2005 @ 17:03:
[...]

Heb ze gemailed, en gelijk antwoord gekregen van dat ze het oké vinden. Heb mijn adres gegeven en ze sturen het op(zonder kosten voor mij). Ik krijg ze dus binnenkort. Ze deden hélémaal niet moeilijk, echt goede service!
Ik em da ook voor in mijn links oortje, als ik de volume meer als 20 zet :'( .Naar welk email adres heb jij gestuurd? Is dat hetzelfde voor B als NL?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The One Pizza
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-08 21:20
Matched: creative
Baffel schreef op zaterdag 31 december 2005 @ 12:17:
[...]

Ik em da ook voor in mijn links oortje, als ik de volume meer als 20 zet :'( .Naar welk email adres heb jij gestuurd? Is dat hetzelfde voor B als NL?
weet je zeker dat het aan je oordopjes ligt en niet aan de speler?? Anders moet je naar de creative site gaan http://nl.europe.creative.com/support/contact/emailform.asp daar kan je een mailtje sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrsRossi
M14 schreef op zaterdag 31 december 2005 @ 01:50:

Ik heb mijn Zen Micro nu iets langer dan een week en hij bevalt prima. Ik heb em mee genomen tijdens mijn wintersport vakantie en dus ook gebruikt tijdens het boarden. De speler zat niet echt goed beschermd in mijn jas (zat in mn binnenzak, maar je kon em aan de buitenkant goed voelen) en heeft waarschijnlijk ook wel wat klappen gehad, maar daar heb ik niks van gemerkt (ook niet beschadigd ofzo). Vind ik een pluspunt.

Wat mij ook opviel is dat het lcd-scherm wat trager reageerd bij een lagere temperatuur. Het is voornamelijk tussen de min 8 en min 10 geweest. Wat ik merkte is dat je op het moment dat je op een knop drukt, het scherm iets later reageerd dan bij een normale temperatuur. De laagste temperatuur is ongeveer -16 / -17 graden geweest. Daar viel de traagheid van het display zeer goed op. Maar voor de rest, geen enkel probleem.

Nadat de speler weer enigsinds op kamertemperatuur was, reageerde het scherm weer normaal. Geen blijvende schade dus.

De touch-knoppen reageerde onder alle omstandigheden normaal. De geluidskwaliteit of accu-duur ging ook niet achteruit ofzo.

Mijn conclusie: Ik denk dat ik een goede keus heb gemaakt met de aanschaf van deze MP3-speler.
In het boekje(gebruiksaanwijzing) staat ook dat je de speler of batterij niet mag blootstellen aan een temperatuur onder de 0 C ;) Maar wat goed dat ie het dan nog volgehouden heeft !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Matched: creative, zen
Dat is ook alleen maar omdat hij dan haperd, en omdat Creative niet duizenden Zennetjes terug wil nemen omdat mensen ermee naar buiten zijn gegaan terwijl het dik vroor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Geen matches
Precies, je speler gaat echt niet meteen stuk als je em even buiten de aanbevolen temperaturen houdt. Het is misschien niet goed voor em, maar stuk gaat doet ie echt niet meteen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrsRossi
Geen matches
RoD schreef op zaterdag 31 december 2005 @ 19:32:
Precies, je speler gaat echt niet meteen stuk als je em even buiten de aanbevolen temperaturen houdt. Het is misschien niet goed voor em, maar stuk gaat doet ie echt niet meteen.
Er staat ook niet dat ie meteen stuk zal gaan. Ik snap ook wel dat ie dan niet meteen stuk is, maar goed is het niet anders zetten ze zoiets er niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

MrsRossi schreef op zaterdag 31 december 2005 @ 21:15:
[...]

Er staat ook niet dat ie meteen stuk zal gaan. Ik snap ook wel dat ie dan niet meteen stuk is, maar goed is het niet anders zetten ze zoiets er niet in.
Het valt echt wel mee. Zo hebben ze een reden om geen garantie te hoeven verlenen in dat soort gevallen. Ik denk dat je Micro het nog prima doet als je em gebruikt bij -5 oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrsRossi
RoD schreef op zaterdag 31 december 2005 @ 21:31:
[...]

Het valt echt wel mee. Zo hebben ze een reden om geen garantie te hoeven verlenen in dat soort gevallen. Ik denk dat je Micro het nog prima doet als je em gebruikt bij -5 oid.
Ja daar zit ook wel weer wat in, haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baffel
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10-08 19:25
The One Pizza schreef op zaterdag 31 december 2005 @ 12:41:
[...]

weet je zeker dat het aan je oordopjes ligt en niet aan de speler?? Anders moet je naar de creative site gaan http://nl.europe.creative.com/support/contact/emailform.asp daar kan je een mailtje sturen.
Ja hoor, heb de oortjes al op mij stereo aangesloten en toen was het ook vanda.

PS: wat selecteer ik bij die link van type probleem :?

[ Voor 7% gewijzigd door Baffel op 01-01-2006 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:53
Baffel schreef op zondag 01 januari 2006 @ 20:02:
[...]

Ja hoor, heb de oortjes al op mij stereo aangesloten en toen was het ook vanda.

PS: wat selecteer ik bij die link van type probleem :?
Ik heb gekozen voor: ik gebruik dit product voor het eerst.
Ik vind het ook allemaal rare keuzes, maar de rest gaat allemaal over software :S, nou ja, ze hebben bij mij goedgekeurd, ze hebben het eergister trouwens verzenden en zeiden dat ik hem binnen 10 dagen zou ontvangen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mixer66
  • Laatst online: 07-04 16:53
Matched: creative, micro, zen
Ik heb een Zen Micro SE 6gb met de kerst kado gekregen, en heb na de kerst zelf nog een premium package gehaald. Nu vraag ik me af of het ook mogelijk is om mijn Zen micro ook op mijn autoradio kan koppelen ? Weet iemand een oplossing ? Heb al wat ge-googled maar nog nix gevonden. Sta op het punt een nieuwe autoradio aan te schaffen en kan misschien rekening houden met de specificaties zodat de creative toch op een autoradio kan.

Let's reinvent all gods and myths of all ages

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The One Pizza
Mixer66 schreef op maandag 02 januari 2006 @ 11:02:
Ik heb een Zen Micro SE 6gb met de kerst kado gekregen, en heb na de kerst zelf nog een premium package gehaald. Nu vraag ik me af of het ook mogelijk is om mijn Zen micro ook op mijn autoradio kan koppelen ? Weet iemand een oplossing ? Heb al wat ge-googled maar nog nix gevonden. Sta op het punt een nieuwe autoradio aan te schaffen en kan misschien rekening houden met de specificaties zodat de creative toch op een autoradio kan.
Ik heb zelf geen aansluiting in de auto, maar wat ik gelezen heb zijn er een aantal mogelijkheden:
  1. Je koopt een radio met een aux-uitgang. Er zijn tegenwoordig steeds meer autoradio's die dit hebben.
  2. Je kan ook een speciale aansluiting maken aan de antenne van je autoradio. Je sluit dan op je radio een 'splitter' aan met daaraan je Zen Micro en je radioantenne.
  3. Ook zijn er FM-transmitters te koop. Dit is een apparaatje dat je geluid van je Zen Micro omzet naar een radiogolf zodat je die gewoon met je FM radio kan opvangen. Dit is alleen illegaal in Nederland omdat je je omgeving stoort met je transmitter. Dit is dus niet echt een optie.

[ Voor 1% gewijzigd door The One Pizza op 02-01-2006 11:39 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
Geen matches
Sommige autoradio's hebben toch zo'n USB ingang.. Kan het daar niet mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22:39

Piggen

Lekker bakkie

Geen matches
Niet met deze, aangezien hij niet plug&play is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mixer66
  • Laatst online: 07-04 16:53
The One Pizza schreef op maandag 02 januari 2006 @ 11:39:
[...]

Ik heb zelf geen aansluiting in de auto, maar wat ik gelezen heb zijn er een aantal mogelijkheden:
  1. Je koopt een radio met een aux-uitgang. Er zijn tegenwoordig steeds meer autoradio's die dit hebben.
  2. Je kan ook een speciale aansluiting maken aan de antenne van je autoradio. Je sluit dan op je radio een 'splitter' aan met daaraan je Zen Micro en je radioantenne.
  3. Ook zijn er FM-transmitters te koop. Dit is een apparaatje dat je geluid van je Zen Micro omzet naar een radiogolf zodat je die gewoon met je FM radio kan opvangen. Dit is alleen illegaal in Nederland omdat je je omgeving stoort met je transmitter. Dit is dus niet echt een optie.
Woon zelf in Belgie en wil best wel een risico lopen en zo'n transmitter er op zetten om de Zen werkende te krijgen in de auto.

Die constructie met die antenne is mij niet helemaal duidelijk. Verbindt je dan de Zen koptelefoonuitgang via een kabel met mini-jack naar de antenne splitter ?

Jammer dat die USB optie niet werkt ,dit was een simpele oplossing geweest.

Hebben jullie misschien URL waar ik evt. accessoires kan vinden om die connectie tussen de Zen en de autoradio kan realiseren.

Alvast heel veel dank voor jullie hulp en nuttige reacties

Let's reinvent all gods and myths of all ages

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The One Pizza
Geen matches
Die transmitters zijn weinig te koop, maar je moet maar eens bij www.conrad.com hebben zeer veel onderdelen.

http://www.planet.nl/plan...ontentid=628131/sc=132d59

[ Voor 26% gewijzigd door The One Pizza op 02-01-2006 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretorian_
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23-07-2024

Pretorian_

It's time to burn

Je kunt ook gewoon lekker oldskool zo'n bandje met stereostekkertje kopen en daar je Zen op aansluiten! werkt prima.

Blog: De Burgemeester Live | Software en Media ontwikkellaars gezocht bij Innovadis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cocico
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 27-08 09:59
MPmad schreef op maandag 02 januari 2006 @ 12:03:
Niet met deze, aangezien hij niet plug&play is.
Kan dus wel, als je muziek zet op je Verwisselbare Schijf. Je kan die dan wel niet met je Zen zelf beluisteren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 28-08 22:47

Martinspire

Awesomeness

Geen matches
@pretorian: het is allen wel lastig als er geen cassetteopening in je radio zit

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
cocico schreef op maandag 02 januari 2006 @ 18:28:
[...]

Kan dus wel, als je muziek zet op je Verwisselbare Schijf. Je kan die dan wel niet met je Zen zelf beluisteren...
hier zit wel wat in :9 . Alleen denk ik dat dat 1 probleem geeft, omdat als die gene nou eerst lekker muziek wil luisteren in de trein oid(dus via zen) en daarna in de oud, lijkt me niet dat je alles dubbel op je mp3 zet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretorian_

Pretorian_

It's time to burn

Geen matches
Waarom met de auto gaan als je al in de trein zit? 8)7 (en vice versa)

[ Voor 6% gewijzigd door Pretorian_ op 02-01-2006 19:56 ]

Blog: De Burgemeester Live | Software en Media ontwikkellaars gezocht bij Innovadis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
Geen matches
Pretorian_ schreef op maandag 02 januari 2006 @ 19:55:
Ik noem maar een voorbeeld, het gaat dus over dat hij hem dan niet als "mp3 speler" kan gebruiken maar alleen maar in de auto kan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

Geen matches
Pretorian_ schreef op maandag 02 januari 2006 @ 19:55:
oke, speciaal voor jouw dan, als je nu met de auto naar het vliegveld gaat en in het vliegtuig heb je dan geen muziek :+ (zo goed ;) )

maar het is dan inderdaad vervelend, dan moet je eerst naar je PC alles er van af trekken en er weer op zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrsRossi
Pretorian_ schreef op maandag 02 januari 2006 @ 17:43:
Je kunt ook gewoon lekker oldskool zo'n bandje met stereostekkertje kopen en daar je Zen op aansluiten! werkt prima.
whahahaha lekker oldskool, idd!
Ik heb die ook en komt geweldig geluid uit.
Maar we hebben ook mooi ding in de auto (harman/kardon ofzo) whaha daar ligt t vast ook wel aan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrsRossi
GoldenSample schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 10:35:
[...]

oke, speciaal voor jouw dan, als je nu met de auto naar het vliegveld gaat en in het vliegtuig heb je dan geen muziek :+ (zo goed ;) )

maar het is dan inderdaad vervelend, dan moet je eerst naar je PC alles er van af trekken en er weer op zetten
Of je koopt gewoon de Creative TravelSound ;) (heb ik ook B))
Maarja dat is niet erg praktisch, dan moet je dat ding ergens op een autostoel zetten met gordel om enzo O-) Ach, het valt te proberen..... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DPhoenix
  • Laatst online: 30-08 20:49
Ik heb vandaag mijn Zen Micro Photo binnen gekregen. Moet je de batterij de eerste keer langer opladen dan normaal?

AULXJMHR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Je moet zorgen dat de batterij volledig opgeladen is, dus je kunt hem het beste gewoon een nachtje aan de lader laten liggen dan weet je tenminste zeker dat het in orde is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Geen matches
Dat is niet nodig. Vol is vol. Het is bij dit type batterijen aan te raden dat je ze eerst een paar keer helemaal oplaad en ontlaad zodat ze aan hun maximale capaciteit komen. Daarna kun je ze opladen wanneer je wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretorian_

Pretorian_

It's time to burn

bij mijn Zen Micro duurde het 2:15 ongeveer terwijl er 3 uur stond in de handleiding. Maar goed, hij was echt vol, had hem voor de zekerheid nog ff een kwartiertje laten hangen, maar het tekentje van 'vol' bleef gewoon staan. Prima dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
Pretorian_ schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 12:15:
bij mijn Zen Micro duurde het 2:15 ongeveer terwijl er 3 uur stond in de handleiding. Maar goed, hij was echt vol, had hem voor de zekerheid nog ff een kwartiertje laten hangen, maar het tekentje van 'vol' bleef gewoon staan. Prima dus.
Hijs gewoon vol wanneer het tekentje er is, en je kan het nog herkennen als het licht stopt met gloeien B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Ik kan hem nog zo lang aan de lader laten liggen maar er komt geen tekentje "vol"?? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrsRossi
DutchPhoenix schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 21:05:
Ik heb vandaag mijn Zen Micro Photo binnen gekregen. Moet je de batterij de eerste keer langer opladen dan normaal?
Even wat anders:
welke kleur heb je?
en wat vind je ervan ? 8)

(ik heb de rode en vind 'm erg leuk :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrsRossi
Geen matches
Verwijderd schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 14:07:
Ik kan hem nog zo lang aan de lader laten liggen maar er komt geen tekentje "vol"?? :?
Oh dit had ik laatst ook!
Had ik hem er 's nachts opgedaan en 's ochtends was ie nog niet vol ! (ik heb een gewone oplader dr bij)
Maar ik denk dat dat 'stekkertje' er toen niet goed inzat ofzo... ik weet ook niet wat het was.
Later deed ie 't wel weer gewoon...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DPhoenix
Het opladen is allemaal goed verlopen. Maar nu even een andere vraag:

Thuis heb ik Windows XP en gaat de bestand overdracht prima. Echter wanneer ik bij een vriend die Windows 2000 draait mijn Zen Micro Photo aansluit heeft Windows 2000 de juiste driver nodig. Echter op de site van Creative staat vermeld dat deze er niet is. Is er iemand die al geprobeert heeft om de Zen te koppelen aan Windows 2000?

Zou ik de Windows 2000 drivers kunnen gebruiken of in ieder geval proberen? Lijkt me dat dit geen kwaad kan om het te proberen, correct me if i'm wrong ;)

[ Voor 17% gewijzigd door DPhoenix op 04-01-2006 14:41 ]

AULXJMHR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Da's toch ook dé XP feature? Een aangekoppeld iets meteen herkennen. Voorgaande windows-versies hadden dit nog niet. Als je de CD van de zen installeerd zou hij het moeten doen, ik weet alleen niet of deze voor 2000 geschikt is, als het niet zo is zal de hele micro wel niet met 2000 en eerdere versies samengaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The One Pizza
DutchPhoenix schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 14:27:
Het opladen is allemaal goed verlopen. Maar nu even een andere vraag:

Thuis heb ik Windows XP en gaat de bestand overdracht prima. Echter wanneer ik bij een vriend die Windows 2000 draait mijn Zen Micro Photo aansluit heeft Windows 2000 de juiste driver nodig. Echter op de site van Creative staat vermeld dat deze er niet is. Is er iemand die al geprobeert heeft om de Zen te koppelen aan Windows 2000?

Zou ik de Windows 2000 drivers kunnen gebruiken of in ieder geval proberen? Lijkt me dat dit geen kwaad kan om het te proberen, correct me if i'm wrong ;)
Je moet firmware 1.xx.xx hebben voor windows 2000 dat moet je even controleren anders zou hij het gewoon moeten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DPhoenix
The One Pizza schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 17:41:
[...]

Je moet firmware 1.xx.xx hebben voor windows 2000 dat moet je even controleren anders zou hij het gewoon moeten doen.
Ok, echter ik heb mijn Zen Micro Photo "vers uit de fabriek" en hem nog geen firmware update gegeven. Of zou er standaar firmware 2.xx.xx opstaan? Kan ik de firmware versie ook controleren in de Zen, zo ja waar?

AULXJMHR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
DutchPhoenix schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 10:13:
[...]

Ok, echter ik heb mijn Zen Micro Photo "vers uit de fabriek" en hem nog geen firmware update gegeven. Of zou er standaar firmware 2.xx.xx opstaan? Kan ik de firmware versie ook controleren in de Zen, zo ja waar?
bij de "oude" zen micro, is dat bij "Informatie" of bij "Systeem" -> en dan "informatie"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DPhoenix
matsume schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 10:40:
[...]

bij de "oude" zen micro, is dat bij "Informatie" of bij "Systeem" -> en dan "informatie"
Bij "Systeem" > "Informatie" staat bij Versie: 1.20.01e. Als dit de firmware is dan heb ik dus versie 1.xx.xx..........en toch werkt hij niet onder Windows 2000.

AULXJMHR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrsRossi
DutchPhoenix schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 11:46:
[...]

Bij "Systeem" > "Informatie" staat bij Versie: 1.20.01e. Als dit de firmware is dan heb ik dus versie 1.xx.xx..........en toch werkt hij niet onder Windows 2000.
Volgens mij is dat de "nieuwste" firmware voor de Zen Micro Photo.

Mijne heeft nog firmware 1.11.01 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretorian_

Pretorian_

It's time to burn

nu we het toch nog over die firmware hebben: ik heb een zen micro met 1.11.01.
Ik wil de mijne wel graag updaten naar de 2.xx.xx versie maar wat veranderd er dan eigenlijk voor mij? ik vind de software die erbij zat wel erg fijn, vooral de Zen explorer.
Kan ik na een update nog wel die software (al dan niet de nieuwe versie van zen explorer) gebruiken of zit ik dan vast aan mediaplayer 10? En zijn er nog andere dingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DPhoenix
MrsRossi schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 14:26:
[...]

Even wat anders:
welke kleur heb je?
en wat vind je ervan ? 8)

(ik heb de rode en vind 'm erg leuk :))
Grijs, ik had hem destijds telefonisch besteld via de Creative Online shop, telefonisch omdat ik geen creditcard heb en op deze manier de bankgegevens kon krijgen om via international banktransfer te betalen. Op dat moment hadden ze enkel de kleuren grijs en zwart. Ik wou wit of zilver maar dat ging dus niet door. Echter de andere kleuren zijn ook wel aardig ;-)

Tot nu toe bevalt hij prima, ben er erg tevreden over! Alleen minder dat hij niet compatible is met Windows 2000.

AULXJMHR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The One Pizza
je zou even de drivers van de gewone zen micro kunnen proberen. Volgens mij lijken die wel op elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

Geen matches
ik begrijp goed dat die 2.21.02 nog steeds de laatste/nieuwste firmware is?

Ik heb n.l. nog steeds de 1.11.01 erop staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Geen matches
Houden zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrsRossi
DutchPhoenix schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 14:58:
[...]

Grijs, ik had hem destijds telefonisch besteld via de Creative Online shop, telefonisch omdat ik geen creditcard heb en op deze manier de bankgegevens kon krijgen om via international banktransfer te betalen. Op dat moment hadden ze enkel de kleuren grijs en zwart. Ik wou wit of zilver maar dat ging dus niet door. Echter de andere kleuren zijn ook wel aardig ;-)

Tot nu toe bevalt hij prima, ben er erg tevreden over! Alleen minder dat hij niet compatible is met Windows 2000.
Maar grijs en zilver zijn toch hetzelfde...?
Anders kom je in totaal uit op 11 kleuren. En het zijn er toch maar 10 :P ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Geen matches
Zij zullen het wel grijs genoemd hebben, ik vindt het zilver...

Het zijn er inderdaad maar tien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

Geen matches
heb je het over die 1.11 firmware versie? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Geen matches
Ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The One Pizza
Magic666 schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 20:52:
[...]

heb je het over die 1.11 firmware versie? :?
niet direct altijd voordelig. Je moet zelf kiezen, het hangt van je situatie af. Kijk maar in de topicstart staat geloof ik een verhaaltje met de + en -.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

The One Pizza schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 21:42:
[...]

niet direct altijd voordelig. Je moet zelf kiezen, het hangt van je situatie af. Kijk maar in de topicstart staat geloof ik een verhaaltje met de + en -.
ja ok, de vraag was in eerste instantie of die 2xx de laatste versie was ;)

Maar ik zal eens kijken, zie zo 123 geen echte voordelen van de 2xx versie.
Al is de "overal insteken en copy/pasten maar" optie wel handig natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The One Pizza
Geen matches
dat is idd het voordeel en je hebt geen drivers meer nodig maar wel xp en mediaplayer. Ik heb zelf 2xx maar ja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretorian_

Pretorian_

It's time to burn

heeft iemand misschien antwoord op mijn vraag?
--
Ik wil de mijne wel graag updaten naar de 2.xx.xx versie maar wat veranderd er dan eigenlijk voor mij? ik vind de software die erbij zat wel erg fijn, vooral de Zen explorer.
Kan ik na een update nog wel die software (al dan niet de nieuwe versie van zen explorer) gebruiken of zit ik dan vast aan mediaplayer 10? En zijn er nog andere dingen?
--

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22:39

Piggen

Lekker bakkie

Geen matches
Ja hoor, je kunt gewoon Media Explorer blijven gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

Geen matches
The One Pizza schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 23:28:
dat is idd het voordeel en je hebt geen drivers meer nodig maar wel xp en mediaplayer. Ik heb zelf 2xx maar ja...
;) ik bespeur toch enige twijfel... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The One Pizza
nee geen twijfel je moet gewoon zelf kiezen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DPhoenix
Tijdens het tonen van mijn Zen Micro Photo aan een collega liet hij mijn Zen van +/- 20 cm hoogte vallen op mijn bureau :( . Ik heb geen krassen geconstateert en op het eerste gezicht functioneert hij nog naar behoren. Kan een Zen (met HD) zo'n val aan of zou er toch nog schade kunnen zijn?

AULXJMHR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-06 08:40
Ik las net ergens dat je, om de batterij op te laden, de zen micro aan je pc moet hangen, en je de batterij dus niet kunt opladen zonder pc ??? Kan iemand mij bevestigen of dit waar is of niet? Want dat zou wel erg gaar zijn, dan heb je er dus niks aan op vakantie bijvoorbeeld (iets waarvoor ik hem juist wil kopen...)

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DPhoenix
FireFoz schreef op maandag 09 januari 2006 @ 10:22:
Ik las net ergens dat je, om de batterij op te laden, de zen micro aan je pc moet hangen, en je de batterij dus niet kunt opladen zonder pc ??? Kan iemand mij bevestigen of dit waar is of niet? Want dat zou wel erg gaar zijn, dan heb je er dus niks aan op vakantie bijvoorbeeld (iets waarvoor ik hem juist wil kopen...)
Dit is niet waar. Je kan ook een adapter kopen. Een USB-adapter wel te verstaan. Heb er zelf dit weekend eentje gekocht.

AULXJMHR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The One Pizza
Ik zag pas bij de mediamarkt een stekker die je in het stopcontact kan stoppen en daarop een usb-aansluiting. Ik denk dat je zoiets ook kan gebruiken om je Zen op te laden. Is denk een stuk goedkoper want die adapters van creative zijn niet goedkoop :-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Ik zou het wel eerst ff checken. Je zegt het zelf al, een stekker met een USB-aansluiting erop, én een adapter...

Misschien vermoord je je Zen er wel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Geen matches
Nee, een USB poort is 5 volt. Anders zou het geen USB poort zijn. Ik denk dat je die prima kan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Geen matches
Ok, zekerheid dan hé..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The One Pizza
Ja natuurlijk voorzichtig zijn maar je kan ook een usb-hub gebruiken met stroomaansluiting om je zen op te laden zonder pc. spanning van een usb is altijd gelijk als het goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretorian_

Pretorian_

It's time to burn

Geen matches
oh daar zeg je wat, dat heb ik namelijk! bedankt voor de tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Ik heb nu mijn 3de batterij, en weer is ie al leeg na 1u30 ong... is toch niet meer normaal :| doe ik iets verkeerd bij de eerste keer opladen ofzo ? in de winkel zeggen ze me de eerste keer 6uur laten opladen en volledig laten uitlopen, daarachter laad ik em gewoon 3u tot hij vol is en laat em ook volledig uitlopen.. mar toch wilt ie niet langer dan 1u30 spelen.. ik ga dus weer om een nieuwe batterij tot het inorde is want1u30 voor die prijs.. ieman tips of enig idee wat ik verkeerd doe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Misschien laat je Micro de batterij leeglopen oid, of springt ie niet goed met de energie om. Misschien is het handiger dat je je hele Micro inlevert voor garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretorian_

Pretorian_

It's time to burn

Geen matches
dat lijkt mij ook het beste, gewoon om laten ruilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DPhoenix
Pretorian_ schreef op maandag 09 januari 2006 @ 23:39:
dat lijkt mij ook het beste, gewoon om laten ruilen.
Kan het ook niet aan de firmware liggen? Ik meen met te herinneren dat eerder in dit topic (of een van de oudere delen) werd gesproken over een firmware update die het battery-drain probleem zou oplossen.

Van de Creative site:
To extend the battery life of your player, we advise you try the following:

IMPORTANT: Please download and install the latest MP3 firmware update for your player.
If your player uses a rechargeable Li-ion battery, it is important to charge the battery fully before the initial use. Initial charge times vary depending on your player model. For instance, The Zen Micro can be fully charged after 3 to 4 hours, whilst the Zen Portable Media Center requires an overnight charge. Also, be sure to fully discharge (drain) the battery before recharging it for the first few charges. To fully discharge the battery, you can let the player play continuously untill the battery is depleted.
Please be advised also, that you can improve battery life by changing the player configuration and usage as follows:

Reduce the Backlight Timeout setting on the player (A shorter timeout will conserve more battery power).
Reduce the Display Contrast setting on the player. Avoid high contrast settings to prolong battery life.
Minimise the usage of the Fast Forward/Rewind functions, as well as EAX effects.
Be aware that the higher the volume is set, the more battery power is used. When using speakers , we therefore recommend you use active speakers.
Characteristics of songs may have a bearing on battery life- Songs with loud bass may shorten battery play times.
If you have a Zen Portable Media Center, and it is not being used regularly, check the battery status and charge as necessary at least once every 30 days. If your player is not in use for more than 30 days, we recommend that you remove the battery from the player.

[ Voor 70% gewijzigd door DPhoenix op 10-01-2006 09:17 ]

AULXJMHR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretorian_

Pretorian_

It's time to burn

Kent iemand deze remote voor de Zen Micro?
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/b.ensink/image/zenremote.jpg

Hij is te koop voor maar 25 euries bij Alternate. Link

Lijkt me een erg vet ding dat bovendien veelzijdiger is dan de normale remote. De vraag is: doet ie het wel met mijn Zen Micro 6gb? Er staat wel Creative Zen Micro Remote (Retail) boven bij alternate namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-05 07:44
Hallo, weet iemand hoe je van je Zen Micro de muziek bestanden afhaalt? Zodat je ze op je pc kan zetten? Ik heb WMP10 geinstalleerd, met de drivers voor de zen en het mediasource programma. Maar ik zie nergens een mogenlijkheid om te kopieren. ( Alleen verwijderen :( )

Firmware is 1.11.01 ...
Dit is niet zo heel erg leuk :'(

Hetgene wat ik er af wil halen zijn opnames die ik ermee gemaakt heb, maar zelfs als je google afstruint vind je nergens iets voor :| ..

[ Voor 23% gewijzigd door Timo op 10-01-2006 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretorian_

Pretorian_

It's time to burn

in explorer kun je ook de zen benaderen als externe harde schijf. Daar zie je al je bestanden en die kun je wel verwijderen volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaN
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

NaN

SjoebieDoowah.

Geen matches
Ik heb een probleempje.

Als ik met Tag and Rename netjes tracknummers toevoeg in een aantal WMA-bestanden en deze dan vervolgens overzet naar de ZM, zie ik in MediaSource en op de ZM geen tracknummers. Op de ZM zie ik dat doordat de nummers alfabetisch worden afgespeeld en niet op volgorde van het album... :(

De files heb ik als volgt genoemd:

ALBUM - TRACK - TITEL.WMA, maar ik dacht dat de ZM naar de tags keek, en in Tag&Rename zien die er dus wel goed uit.

Hellep?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-06 08:40
M14 schreef op zaterdag 31 december 2005 @ 01:50:

Dat je display traag wordt is met alles, ook met telefoons en camera's...dus das niet echt speciafiek voor de zen denk ik.

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-05 07:44
Pretorian_ schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 23:52:
in explorer kun je ook de zen benaderen als externe harde schijf. Daar zie je al je bestanden en die kun je wel verwijderen volgens mij.
Probleem, dan krijg je (afaik) alleen de bestanden die op de 'hdd' kant staan, en niet op de muziek kant. Terwijl ik juist die nodig heb :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretorian_

Pretorian_

It's time to burn

@fooker: bij mij niet hoor.

iemand nog reacties op de door mij geposte remote voor de ZM?
Pretorian_ in "Het Creative Zen Micro Topic deel 4"

[ Voor 73% gewijzigd door Pretorian_ op 11-01-2006 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The One Pizza
Pretorian_ schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 13:08:
@fooker: bij mij niet hoor.

iemand nog reacties op de door mij geposte remote voor de ZM?
Pretorian_ in "Het Creative Zen Micro Topic deel 4"
Ik vind hem er iig mooi uit zien en mooier dan die andere hoewel ie wel iets groter is. Vreemd dat Creative dus nog een afstandsbediening heeft voor de Zen maar daar weinig over meld.

Denk dat Alternate het verkeerde plaatje erbij heeft gezet:
http://us.creative.com/pr...ategory=264&product=10663

[ Voor 15% gewijzigd door The One Pizza op 11-01-2006 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cocico
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 27-08 09:59
Zeker dat deze voor de Zen Micro is? Ik zie geen enkele interface die informatie kan doorgeven aan dat schermpje (er kan alleen iets geplugd worden in de koptelefoon uitgang) of heeft de foto een speciale uitgang?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretorian_

Pretorian_

It's time to burn

ik heb geen idee, kan dat ding ook nergens anders vinden....heb alternate al ff gemaild.

@the one pizza: ik geloof het ook.
Technical Specifications
Works with Zen Portable Media Center only

[ Voor 40% gewijzigd door Pretorian_ op 11-01-2006 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The One Pizza
Nee hij is waarschijnlijk voor het Zen Portable Mediacenter vreemd dat Alternate dat fout doet.

http://us.creative.com/pr...ategory=264&product=10663

[ Voor 32% gewijzigd door The One Pizza op 11-01-2006 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Pretorian_ schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 23:52:
Je kunt hem wel gewoon in explorer openen, maar dan kun je alleen de eigenschappen bekijken en muziek verwijderen. En nee, ctrl+c ctrl+v werkt ook niet ;)

//Edit: Het kan wel, je moet dan alleen die troepsoftware van Creative installeren. Ik heb 2x RMA gehad, en in de mails stond als stap 1.
- maak een backup van uw muziek met de MediaSource software

[ Voor 23% gewijzigd door TheZeroorez op 11-01-2006 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doekje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 29-08 15:09
Geen matches
Gister RMA-tje aangevraagd. Hoelang duurt het voordat ik een mailtje krijg vanhun met RMA code ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daros
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:24
Geen matches
Doekje schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 09:52:
Gister RMA-tje aangevraagd. Hoelang duurt het voordat ik een mailtje krijg vanhun met RMA code ??
1 normale werkdag
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.