Hier een gebruikerservaring van mij
Ik heb mijn
Zen Micro nu iets langer dan een week en hij bevalt prima. Ik heb em mee genomen tijdens mijn wintersport vakantie en dus ook gebruikt tijdens het boarden. De speler zat niet echt goed beschermd in mijn jas (zat in mn binnenzak, maar je kon em aan de buitenkant goed voelen) en heeft waarschijnlijk ook wel wat klappen gehad, maar daar heb ik niks van gemerkt (ook niet beschadigd ofzo). Vind ik een pluspunt.
Wat mij ook opviel is dat het lcd-scherm wat trager reageerd bij een lagere temperatuur. Het is voornamelijk tussen de min 8 en min 10 geweest. Wat ik merkte is dat je op het moment dat je op een knop drukt, het scherm iets later reageerd dan bij een normale temperatuur. De laagste temperatuur is ongeveer -16 / -17 graden geweest. Daar viel de traagheid van het display zeer goed op. Maar voor de rest, geen enkel probleem.
Nadat de speler weer enigsinds op kamertemperatuur was, reageerde het scherm weer normaal. Geen blijvende schade dus.
De touch-knoppen reageerde onder alle omstandigheden normaal. De geluidskwaliteit of accu-duur ging ook niet achteruit ofzo.
Mijn conclusie: Ik denk dat ik een goede keus heb gemaakt met de aanschaf van deze MP3-speler.