Het Creative Zen Micro (Photo) Topic deel 4

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 11.520 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Matched: micro, zen
Mn Zen Micro SE -5 gig is overleden :'(
Hij was al een paar keer tijdens het fietsen keihard gevallen maar deed het toen gelukkig nog perfect en had kleine krasjes op de buitenkant (vooral de hoeken en achterkant)
Wel is 1x het kabeltje tussen de touchvoorkant en de printplaat losgegaan maar die heb ik toen weer zachtjes vastgeklikt.
Gister viel hij in de badkamer keihard op de harde vloer.. sinds toen is volgends mij de HDD overleden er komt heeeeel vreemd geluid uit de mp3 speler zelf (lijkt op een 56k inbel-geluid)

Ik denk dat het van de HDD komt in ieder geval. Kan er verder weinig aan doen, garantie claimen gaat niet echt natuurlijk want het is mn eigen domme schuld. Probeerde nog de firmware te resetten maar dat lukte ook niet meer..(hij bleef hangen op resetting firmware oid) nu is dat nog verpest ook (kwam nog in het help menutje.. nu niet meer)
Jammer.

[ Voor 4% gewijzigd door Collaborator op 29-05-2006 19:44 ]

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-08 22:18

Barca

In Search Of Sunrise

Matched: zen
tntkiller schreef op maandag 29 mei 2006 @ 18:58:
209 aardig duur had hem voor 179 bij mp3shop.nl(maar dat is wel dich in de buurt van mij) scheelt toch 30€
Op bol.com is hij ook EUR 179 en daar betaal je slechts 1,79 verzendkosten geloof ik. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mp3shop verzend gratis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-08 19:50
Sinds kort heb ik de Zen MicroPhoto van 8 GB maar uit oogpunt van de komende vakantie in het buitenland wilde ik toch wel de Zen Micro Travel Adapter aanschaffen alleen weet ik niet zeker of hij ook voor de MicroPhoto geschikt is. Ik neem aan van wel maar wilde het toch zeker weten voordat ik dat ding ging kopen.

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XiN-eViL
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 29-08 10:13

XiN-eViL

kzie-nie-veel

Graham schreef op maandag 29 mei 2006 @ 23:56:
Sinds kort heb ik de Zen MicroPhoto van 8 GB maar uit oogpunt van de komende vakantie in het buitenland wilde ik toch wel de Zen Micro Travel Adapter aanschaffen alleen weet ik niet zeker of hij ook voor de MicroPhoto geschikt is. Ik neem aan van wel maar wilde het toch zeker weten voordat ik dat ding ging kopen.
Deze werkt inderdaad ook op de MIcroPhoto, tenminste, ik heb de gewone stroomadapter van de Micro en die werkt ook op de MicroPhoto, en dit is hetzelfde, maar dan met meerdere stroomaansluitingen :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Matched: creative, micro, zen
Verwijderd schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 12:05:
Batterij laad niet op?

Ik vermoed dat de batterij niet goed oplaad.
Als ik de Microphoto met de USB kabel op de pc aansluit, dan geeft de batterij-status 1 rood streepje links met indicatie dat deze geladen wordt (dmv een flitsteken). Daarnaast fade de verlichting van de Microphoto, wat een goed teken moet zijn.
Ik heb er ook een Veripart Travel Charger to USB Adapter bij aangeschaft, om de Microphoto op te kunnen laden via het stopcontact. Deze geeft als resultaat bij het opladen een groen streepje links en ook de indicatie dat deze aan het laden is. Ik heb de Microphoto de hele nacht in het stopcontact gehad, maar de batterij-status blijft laag. Het vreemde is dat de Microphoto bij het laden via het stopcontact niet fade.
Daarnaast zit er op de Travel USB Charger een rood lampje dat volgens mij ook groen moet gaan branden, wanneer de batterij vol is.

Het lijkt erop dat opladen via mijn PC dus sowieso niet goed gaat (vanwege de rode ipv groene batterij-status aanduiding links) en dat de USB charger ook niet verder komt.
Dat de pc het niet lukt om correct te laden, kan ik me wellicht voorstellen.
Ik maak me echter zorgen omdat het de charger ook niet lukt.

Komt iemand dit bekend voor?
Ik heb exact ditzelfde probleem.
Heb geprobeerd een clean up te doen in het recoverymenu van de zen, maar heb het gevoel dat ie blijft hangen. Een ordinaire reboot mag ook niet helpen, format nog niet geprobeerd. en 'reload firmware' loop ik over te twijfelen. Heb de recenste van creative.com gehaald. die is van november '05. de zen is echter 1 week geleden gekocht. dus neem aan dat de nieuwste firmware er al wel opstaat. Daarbij, als de connectie tussen zen en pc instabiel is, dan ga ik liever niet met de firmware spelen.

ik kan geen muziek meer afspelen omdat ik niet meer in het hoofdmenu kan komen van de zen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou me Zen Micro heeft het nu ook begeven. Als ik de zen aandoe, dan blijft hij vastlopen bij het Creative logo, en daarna kan ik hem alleen nog uit doen door de batterij eruit te halen... Heb hem nu 10 maanden dus heb gelukkig nog 2 maanden garantie.

Gisteren heb ik dat mailform ingevult op creative.com, en toen kreeg ik een email terug waar ik die Clean-Up en Format moest doen. Kom wel in dat menu, maar gisteren heb ik die cleanup 2 uur aan laten staan, en het leek erop dat hij gewoon was vastgelopen, en zelfde met die format.

Nieuwe firmware instaleren lukt ook niet, aangezien me Zen dan aangesloten moet zijn met me pc, maar me Zen kan niet aan dus ik kan niet connecten met me pc :(

Heb op die mail gereplyed en hoop dat ik antwoord krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 10:53:
Nou me Zen Micro heeft het nu ook begeven. Als ik de zen aandoe, dan blijft hij vastlopen bij het Creative logo, en daarna kan ik hem alleen nog uit doen door de batterij eruit te halen... Heb hem nu 10 maanden dus heb gelukkig nog 2 maanden garantie.

Gisteren heb ik dat mailform ingevult op creative.com, en toen kreeg ik een email terug waar ik die Clean-Up en Format moest doen. Kom wel in dat menu, maar gisteren heb ik die cleanup 2 uur aan laten staan, en het leek erop dat hij gewoon was vastgelopen, en zelfde met die format.

Nieuwe firmware instaleren lukt ook niet, aangezien me Zen dan aangesloten moet zijn met me pc, maar me Zen kan niet aan dus ik kan niet connecten met me pc :(

Heb op die mail gereplyed en hoop dat ik antwoord krijg.
Cubewood, exact hetzelfde probleem als ik. En die van mij is nog niet eens 2 weken oud.
Heb jij ook een powercable om je Zen op te laden via netstroom?
Ik heb net een mail gestuurd naar Creative.com. heb nog geen reply.
Vanavond ga ik proberen de nederlandse helpdesk van creative te bellen als ik het nummer kan vinden in de bijgeleverde documentatie.
Als jij een oplossing hiervoor van creative hebt gekregen, zou je zo vriendelijk willen zijn om deze te delen met me. Ik zal uiteraard hetzelfde doen. Dank je.

Afgelopen nacht de hele nacht de zen aan het stroom gehangen. knipperende icoontje rechtsboven is veranderd van een leeg rood batterijtje naar een heel erg schaars gevuld groen batterijtje. Opladen werkt ook niet goed meer, dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The One Pizza
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 05-09 05:49
Matched: creative, zen
Verwijderd schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 11:04:
[...]

Cubewood, exact hetzelfde probleem als ik. En die van mij is nog niet eens 2 weken oud.
Heb jij ook een powercable om je Zen op te laden via netstroom?
Ik heb net een mail gestuurd naar Creative.com. heb nog geen reply.
Vanavond ga ik proberen de nederlandse helpdesk van creative te bellen als ik het nummer kan vinden in de bijgeleverde documentatie.
Als jij een oplossing hiervoor van creative hebt gekregen, zou je zo vriendelijk willen zijn om deze te delen met me. Ik zal uiteraard hetzelfde doen. Dank je.

Afgelopen nacht de hele nacht de zen aan het stroom gehangen. knipperende icoontje rechtsboven is veranderd van een leeg rood batterijtje naar een heel erg schaars gevuld groen batterijtje. Opladen werkt ook niet goed meer, dus.
Ik doe denk ik ook mee :S Die van mij heeft dezelfde symptomen. Heb ook clean up en format gedaan maar blijft gewoon hangen. Net gebeld met Creative en die zeiden dat ik de firmware moest herladen. Dit heb ik aangezet maar blijft net zo hard hangen :S Dit is al mijn 2e Zen dus ben niet zo blij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Ik ben ook nog aan het wachten. Ik had er een nummer bij gekregen maar dat nummer werkt niet meer dus is zeker verandert. Maar ik wacht wel even rustig op me mailtje, heb geen haast :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Matched: creative
Op creative website staat de telefoonnummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Cubewood: ik wordt er altijd onrustig van als ik geen progressie zie in het oplossen van problemen.soms aggresief ;) maar voornamelijk onrustig.
Verwijderd schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 15:56:
Op creative website staat de telefoonnummer.
Waar dan? Ik heb net namelijk toegelachen door collega's vanwege mijn 'out of the blue' tirade naar de Creative website toe. Ik kan nergens een telefoonnummer vinden.
Ze verwijzen alleen een keer naar het telefoonnummer en zeggen dat deze te vinden is in de bijgeleverde documentatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
http://nl.europe.creative.com/support/contact/tutor.asp

????

Gewoon even bij contact op 'Creative Tutor' klikken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh men wat erg. Je hebt het gelijk.
Vind het overigens wel slecht. Creative Tutor staat onder Premium Support.
Slecht weggestopt omdat ik er vanuit ga dat ik dat standaard niet heb.
Maar goed.

Via Paradigit het nr van Creative kunnen bereiken. Gebeld met de helpdesk. Klonk in hun oren als een fout op de harde schijf. Die zou dan in z'n geheel vervangen moeten worden. Omdat de Zen na 7 dagen gebruik al dit vertoonde gaat Creative uit van een kapot geleverd product.
Hij is gekocht bij Bol.Com, op advies hun gebeld. Zelfde verhaal uitgelegd. Aangegeven dat ik contact het gehad met Creative. Mijn probleem wordt voorgelegd bij de productafdeling. Ik ga er 99% vanuit dat ik morgen een mail krijg waarin staat dat ik het product terug mag sturen.

Ik wacht ff af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een mailtje gehad :)

Moest me contact gegevens naar ze terug sturen, en dan sturen ze een mailtje terug waar ik de Zen zonder batterij moet naar opsturen.

Hoop dus dat ik hem morgen kan verzenden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Ik heb de mijne vorige week maandag teruggestuurd naar mp3shop.nl (scherm defect,bij aankomst al) en krijg hem morgen weer terug(lees: een nieuwe) als het goed is, duurt wel ff maar dan heb je ook wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
tntkiller schreef op maandag 29 mei 2006 @ 18:58:
[...]

209 aardig duur had hem voor 179 bij mp3shop.nl(maar dat is wel dich in de buurt van mij) scheelt toch 30€
Dat is geen probleem, dan ga ik wel met een afdruk van die pagina naar Vandeborre, die verbinden zich er toe dat als je ergens anders een product goedkoper vindt, dat je binnen de dertig dagen het verschil kan terugvorderen. Maar mp3shop heeft ook een belgische site zeker?

Overigens, mooi spelertje. Het scherm is wel wat slecht leesbaar onder hevig zonlicht en de aanraaktoetsen werken soms niet en soms te gevoelig, maar dat is kwestie van gewenning, denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
jup heeft ook een belgische site, www.mp3shop.be ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:27

sapphire

Die-hard pruts0r

aaarrgghhh, ik word onderhand gek van dit aparaat, of eigenlijk de creative software.
Sinds 2 weken gebruik ik nu een 8gb Micro Photo en eht bevalt me prima, alleen die software van Creative is om te huilen.
Simpelweg word me Zen gewoon neit gevonden :? Ik sluit eht aan, de speler reageert en gaat aan, ik krijg een pop-up van Windoos (XP SP2 ) en daarna word ie neit gevonden :(
ik ben onderhand al een half uur bezig maar nog niks, en k voel er weinig voor om iedere keer als k wat op me Zen wil zetten de software opnieuw te installeren.
Iemand hier een oplossing voor of weet iemand hier meer over want dit is geen doen :(

[ Voor 12% gewijzigd door sapphire op 01-06-2006 23:50 ]

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sapphire schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 23:48:
aaarrgghhh, ik word onderhand gek van dit aparaat, of eigenlijk de creative software.
Sinds 2 weken gebruik ik nu een 8gb Micro Photo en eht bevalt me prima, alleen die software van Creative is om te huilen.
Simpelweg word me Zen gewoon neit gevonden :? Ik sluit eht aan, de speler reageert en gaat aan, ik krijg een pop-up van Windoos (XP SP2 ) en daarna word ie neit gevonden :(
ik ben onderhand al een half uur bezig maar nog niks, en k voel er weinig voor om iedere keer als k wat op me Zen wil zetten de software opnieuw te installeren.
Iemand hier een oplossing voor of weet iemand hier meer over want dit is geen doen :(
Waarom zou je de software van creative gebruiken? Doe ik ook niet, is ook nergens voor nodig. Lekker synchen met WMP, lekker snel en gemakkelijk omdat al me muziek er al in staat.

Als hij niet wordt gevonden staat er misschien iets verkeerd op je pc ingesteld? Anders is het een hardwarefout van de Microphoto. Ik heb vandaag mijn 2e Microphoto ontvangen :D , deze werkt wel perfect (1e heb ik defect ontvangen want het schermpje deed niets).

Btw, dis toch een ervaringentopic? :D Nou: Lekker makkelijk in gebruik, touchscreen zeurt iedereen wel over maar heb het na een uurtje al helemaal onder de knie, geluid is goed met me nieuwe dopjes, zeer makkelijk muziek over te brengen, gaat ook lekker snel. Foto's overzetten is ook een eitje, gewoon een map met foto's verschuiven naar de Zen en ze doen het. Mijn oordeel: Leuk apparaat, lekker stylish, lekker geluid en lekker gemakkelijk.

Het bevalt me iig veel beter als me Aldipod (medion jukebox) van 20 GB, hoewel dat ook geen slecht apparaat was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire

sapphire

Die-hard pruts0r

Geen matches
Het liefst gebruik ik lekekr simpel drag en drop, zo heb ik ook al me muziek erop gekregen, en gewist ect.
Maar hij word nu helemaal neit gevonden :S
Hij laad wel op :P

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Matched: creative, micro
Draggen en droppen is ook wel makkelijk ja, maar vind het allemaal wat overzichtelijker met WMP ( me muziek staat in verschillende mappen, god mag me vragen waar allemaal)

Als hij niet gevonden wordt zul je ff met creative moeten gaan bellen/mailen, het zal iig dus niet aan de software liggen van Creative :) , zal wel aan je microphoto liggen denk ik. Gewoon ff contact maken met creative en denk dat je zo veel verder komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire

sapphire

Die-hard pruts0r

Geen matches
*zucht*
Als ik dat geweten ahd had ik een andere MP3 speler gekocht, je zou van een aparaat van 2 weken oud toch wel mogen verwachten dat het gewoon normaal blijft werken.....
Vet balen want k wil er dingen op zetten voordat ik dit weekend een paar dagenw eg ben....en wederom bijkt dat je gewoon neit op moderne techniek kan vertrouwen als je het nodig hebt. :(

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretorian_
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23-07-2024

Pretorian_

It's time to burn

Geen matches
och och....Alsof een iPod of iets anders dat niet kan overkomen. Als je een mercedes koopt kun je ook een vastloper krijgen na een maand.

Blog: De Burgemeester Live | Software en Media ontwikkellaars gezocht bij Innovadis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Pretorian_ schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 00:40:
och och....Alsof een iPod of iets anders dat niet kan overkomen. Als je een mercedes koopt kun je ook een vastloper krijgen na een maand.
Liever niet O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire

sapphire

Die-hard pruts0r

Pretorian_ schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 00:40:
*kijkt naar Mercedes van z'n Pa*
Die ahd binnen 1 jaar een gebroken achteras, en een waslijst kleine bugs waar je eng van word met z'n Vito :|
Nee maar een vriend van me heeft een Zen micro 6gb, en zit nu al aan z'n 3e omdat er ook steeds iets aan mankeert :?. Maargoed, tis gewoon balen dat als je een aparaatje koopt van 179€ en het neit werkt als je het "echt" nodig hebt.
Maargoed...tis iig geen Ipod, das ook iets.

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFlink
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Ik zoek met spoed een winkel waar ze Premium pakket verkopen in Rotterdam. Paradigit had ze niet meer. Weet iemand nog meer winkels+prijzen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Laatst online: 05-09 19:11

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

FlipFlink schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 11:44:
Ik zoek met spoed een winkel waar ze Premium pakket verkopen in Rotterdam. Paradigit had ze niet meer. Weet iemand nog meer winkels+prijzen?
Heb een aantal digi-winkels in centrum al gehad (Dixons/MediaMarkt/Its/V&D) en word overal naar het internet verwezen (want tja, er zit geen winstmarge op van 40% (!!) zoals op Ipod accesoires....zo werd mij in 2 van de winkels verteld)

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12:58

Piggen

Lekker bakkie

Geen matches
Mp3shop.nl heeft ook een winkel in Rotterdam. Ik weet alleen niet of ze nog verkopen (ik zie ze niet meer staan in de Pricewatch) en of ze dan op voorraad zijn (site wordt geblockt op het werk hier).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MPmad schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 12:22:
Mp3shop.nl heeft ook een winkel in Rotterdam. Ik weet alleen niet of ze nog verkopen (ik zie ze niet meer staan in de Pricewatch) en of ze dan op voorraad zijn (site wordt geblockt op het werk hier).
Ze hebben het originele pakket niet meer op de website staan. Creative heeft een ander pakket gemaakt, helaas is daar de EP630 verdwenen en vervangen door een EP330 (waardeloos dus). Zie http://www.mp3shop.nl/product/25819/20132/5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:12
Vet vaag, Creative antwoord niet meer op mijn vragen oid.
Ook als ik vraag om hulp antwoorden ze niet.
heeft iemand hetzelfde.
Ik ga morgen maar even bellen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeltjuh
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
matsume schreef op maandag 05 juni 2006 @ 19:14:
Vet vaag, Creative antwoord niet meer op mijn vragen oid.
Ook als ik vraag om hulp antwoorden ze niet.
heeft iemand hetzelfde.
Ik ga morgen maar even bellen 8)7
Ik weet niet wanneer je de vragen aan ze hebt gestuurd, maar er zit nu natuurlijk wel een lang pinksterweekeinde tussen.

[ Voor 19% gewijzigd door Roeltjuh op 05-06-2006 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren was ik in de Media Markt (niet zo handig tijdens Pinksteren :/ ) en daar zag ik boxjes van Creative die bij de Zen passen. Heeft iemand hier ervaring mee? Ik weet wel dat het geluid niet super de super is (het is tenslotte geen 5.1 ;) ), maar het is hoogstwaarschijnlijk beter dan de monospeaker van mijn laptop. Verder is het natuurlijk handig voor op vakantie. Maar geeft het een beetje lekker geluid? Anders is het ook weer zonde van die 25 euro.

En is de Vivid 80 veel beter dan de Vivid 60? Of scheelt het niet veel in geluid?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2006 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19:59

Martinspire

Awesomeness

Geen matches
ik heb thuis de vivid 80 liggen maar gebruik ze eigenlijk nooit omdat ze in het stopcontact moeten (geen batterijen dus) en ik weet niet of die dat ook hebben maar als je iets zonder draad wil heb je meer aan travelsound wat overigens relaxte dingen zijn
goed geluid en kan nog redelijk hard (ism met muvo op stand 23 en boxjes vol open met 1x op de min gedrukt).

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieB
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19:01
Ok,

Bij Bol.com is hij nu dus in de aanbieding (zen micro photo 4gb). Ik wou hem dus kopen maar had nog een vraag? Ik weet dat het de bedoeling is om het topic helemaal door te zoeken, maar aangezien er al 4 delen zijn en dit deel al bij pagina 39 is, is het wel heel veel werk.
Wat ik wou weten is of het bij de nieuwe versie ook mogelijk is om via een adapter op te laden. Aangezien hij vooral voor op vakantie bedoeld en het nogal moeilijk is om daar een usb te vinden leek me dat wel handig.
Ik las dat er geen adapter bijgeleverd werd, moet je deze apart bij kopen of kun je je usb kabel in een soort van adapter steken voor in het stopcontact (net zoals bij de iPod).

Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keep it Cool
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 24-01-2024
RobbieB schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 20:39:
Ok,

Wat ik wou weten is of het bij de nieuwe versie ook mogelijk is om via een adapter op te laden. Aangezien hij vooral voor op vakantie bedoeld en het nogal moeilijk is om daar een usb te vinden leek me dat wel handig.
Ik las dat er geen adapter bijgeleverd werd, moet je deze apart bij kopen of kun je je usb kabel in een soort van adapter steken voor in het stopcontact (net zoals bij de iPod).
Ik heb voor 2 weken geleden een Accessory Pack besteld bij Creative zelf en waaronder meer een netadapter bij in zat en dit werkt perfect mooi op te laden zonder de usb kabel te gebruiken dus lekker makkelijk op vakantie.
K.i.C

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
SEARCH optie ? Ja je hebt een adapter, die kun je bijna overal kopen, kijk op google!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjodokusK
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 02-11-2024
hebben jullie enig idee waarom de ac adapter voor de Zen micro zo'n beetje overal END OF LIFE is? Komt er een nieuwe lader voor de Microphoto of heeft creative de zaakjes slecht voor elkaar......vind het erg vreemd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Geen matches
Geen flauw idee, je kunt natuurlijk ook even een accesoirepakket aanschaffen, of een los adaptertje van de MM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
AjodokusK schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 21:23:
hebben jullie enig idee waarom de ac adapter voor de Zen micro zo'n beetje overal END OF LIFE is? Komt er een nieuwe lader voor de Microphoto of heeft creative de zaakjes slecht voor elkaar......vind het erg vreemd....
Ik heb van de week nog een travel adapter gekocht voor mijn zen microphoto en deze heb ik morgen in huis dus heb weinig gemerkt.

Stuur anders Creative gewoon een e-mail of bel ze.

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fried
  • Laatst online: 25-03 08:42
Geen matches
ik vind het vreemd dat als je hem als externe schijf gebruikt, dat er dan maar maximaal 4 gig op gaat..
das nét te klein voor een dvdtje :)

ik heb dat liever helemaal in de hand, en beschikking over de volle 8 gig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjentjuh
  • Laatst online: 16-09-2023
Ik ben opzoek naar het Zen premium pakket met de 630 dopjes :)
Maar kan het eigenlijk helemaal nergens vinden overal is het uitverkocht.
Hebben jullie nog opties?

PunlArjen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
Geen matches
Fried schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 10:54:
ik vind het vreemd dat als je hem als externe schijf gebruikt, dat er dan maar maximaal 4 gig op gaat..
das nét te klein voor een dvdtje :)

ik heb dat liever helemaal in de hand, en beschikking over de volle 8 gig.
Dat zou handig zijn maar de volledige 8 GB (lees bijna 8 GB) dan lijkt me weer niet handig omdat je er ook mp3's op wilt hebben. En een DVD kan je er niet op gooien, teminsten niet als 1 file aangezien het FAT32 is als FS.

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of de adapter van de muvo TX compatible is met de Zen microphoto 8GB?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

arjentjuh schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 11:51:
Ik ben opzoek naar het Zen premium pakket met de 630 dopjes :)
Maar kan het eigenlijk helemaal nergens vinden overal is het uitverkocht.
Hebben jullie nog opties?
http://mp3.mmport.nl/?doc=product&id=973
volgens mij heeft die site ze nog ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Wat is het verschil tussen de premium pakket en de normale?

Normale:
Essentiële accessoires voor onmiddellijk plezier!

Hiermee genieten gebruikers nog meer van hun Zen Micro. De siliconen beschermhoes met antislipfunctie geeft een moderne uitstraling, terwijl de nekhanger de speler steeds binnen handbereik houdt. Voor extra weergavetijd is er een reservebatterij en een stroomadapter. Tot slot produceert de EP-330 oortelefoon fantastische audio met stijl

Deze kost maar 24 euro op de creative site alleen nadeel is dat ze alleen credit card accepteren :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Geen matches
Die is nieuwe en heeft wél een nekhanger, maar brakke oordopjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Geen matches
TheZeroorez schreef op maandag 12 juni 2006 @ 21:37:
Die is nieuwe en heeft wél een nekhanger, maar brakke oordopjes :)
Ze hebben toch allebei een nekhanger (de premium iig wel toch) ksnap niet helemaal wat je hier zegt :+

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Geen matches
Dan hebben ze beide een nekhanger, het verschil is dan dus alleen dat de 'normale' slechte oordopjes heeft, en 'premium' goede (EP-630)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-09 13:19
Geen matches
Het 'oude' premium pakket had inderdaad ook gewoon een nekhanger erin zitten :)

Edit: timing :P

[ Voor 18% gewijzigd door B-Buster op 12-06-2006 22:04 ]

Specs desktop Specs Laptop Opel Omega Portal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
Ik heb de Zen MicroPhoto (ongeveer 3 weken) en ben er erg tevreden over. Alleen vind ik het nogal jammer dat als je hem gebruikt en de display gaat na een x aantal seconden donker dat er een lichtje blijft branden bij de aan/uit/hold knop. Ik vraag me af of er misschien een manier is om dit te verhelpen.

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The One Pizza
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 05-09 05:49
Graham schreef op maandag 12 juni 2006 @ 22:06:
Ik heb de Zen MicroPhoto (ongeveer 3 weken) en ben er erg tevreden over. Alleen vind ik het nogal jammer dat als je hem gebruikt en de display gaat na een x aantal seconden donker dat er een lichtje blijft branden bij de aan/uit/hold knop. Ik vraag me af of er misschien een manier is om dit te verhelpen.
Het is te verhelpen met een schroevendraaier waarschijnlijk maar ik denk niet dat er een optie op de Photo zit om dit uitgeschakelen. Wel kan je het aantal seconden dat je scherm blijft branden instellen maar neem aan dat je dat niet bedoeld. Bij het opladen vind ik die oplichtende rand ook niet altijd een suc6 maar ja het moet maar, soms is het wel leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjentjuh
  • Laatst online: 16-09-2023
Geen matches
Heel erg bedankt! Direct maar besteld. Ben erg benieuwt of die EP-630 dopjes echt zo goed zijn als iedereen verteld. Ben al erg tevreden met mijn EP-330 dopjes :)

PunlArjen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Ik heb een zen micro 6 gig, is het bij iedereen zo dat bij het aan schakelen van de mp3 speleren de eerste 5 sec ongeveer een piep geluid komt, naast de normale liedje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheTMC
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11-08 21:16
Matched: creative, micro
Bij de creative shop hebben ze nu ook een accessoires pakket voor de Micro Photo. Deze heeft precies dezelfde inhoud als het pakket voor de gewone Micro. Alleen zal de batterij en een Micro Photo batterij zijn. En de koptefoon is een EP-380 ipv een EP-330
Hij is dan wel opeens rond de 50 euro dacht ik dat is wel gek :?

EDIT: ff een link erbij: Klik

[ Voor 28% gewijzigd door TheTMC op 13-06-2006 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Geen matches
Ook een andere oortelefoon erbij, en waarschijnlijk zal het 'gaatje' voor het scherm in het hoesje een andere vorm hebben?

En ik weet niet hoe het zit met een usb-kabel bij een gewone, maar die zit er hier iig ook nog eens bij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeltjuh
  • Niet online
Geen matches
TheZeroorez schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 19:49:
En ik weet niet hoe het zit met een usb-kabel bij een gewone, maar die zit er hier iig ook nog eens bij..
De USB kabel bij de speler zelf is maar 50cm ofzoiets. In het pakketje zit er een van 1,5m, stukken handiger dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Geen matches
Ja dat weet ik ook wel, ik weet alleen niet of die bij het pakket van de gewone ZM ook zit, dus dan hebben we er in deze vergelijking weinig aan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeltjuh
  • Niet online
Geen matches
Ah zo bedoel je het ('t is warm he...). Bij het pakket voor de normale ZM zit geen usb kabel, in ieder geval niet in mijn pakketje van een jaar geleden :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
The One Pizza schreef op maandag 12 juni 2006 @ 22:29:
[...]

Het is te verhelpen met een schroevendraaier waarschijnlijk maar ik denk niet dat er een optie op de Photo zit om dit uitgeschakelen. Wel kan je het aantal seconden dat je scherm blijft branden instellen maar neem aan dat je dat niet bedoeld. Bij het opladen vind ik die oplichtende rand ook niet altijd een suc6 maar ja het moet maar, soms is het wel leuk.
Jah dat had ik al gedacht eigenlijk. Bedankt iig. Misschien is eens een e-mail sturen naar Creative maar of dat zin heeft....weet ik niet.

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheTMC
Geen matches
Roeltjuh schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 20:39:
Ah zo bedoel je het ('t is warm he...). Bij het pakket voor de normale ZM zit geen usb kabel, in ieder geval niet in mijn pakketje van een jaar geleden :p
Maar goed, je betaald wel +/- 25 euro meer voor het pakketje, dan mag dat ook wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Geen matches
Ik vind't persoonlijk die €25,- niet echt waard hoor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheTMC
Geen matches
TheZeroorez schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 21:38:
Ik vind't persoonlijk die €25,- niet echt waard hoor..
Voor een USB-kabel alleen niet, maar de oordopjes zijn beter, de accu is waarschijnlijk beter, en dan die langere kabel. Dan kan het misschien nog het overwegen waard zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Selachii
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-07-2020

Selachii

gamedev

Hmm, sinds vandaag start mijn Zen Micro niet meer op! Hij boot direct in de recovery modus :?
Uiteraard is de garantie in april verlopen :/ Iemand een idee hoe dit op te lossen? Kheb nooit de firmware geupdate en draai zelf windows xp

edit:
ik haal de batterei er (weer eens) uit, doe hem terug en hij lijkt het weer normaal te doen :o wazig probleem. Hopen dat het niet terug komt

[ Voor 25% gewijzigd door Selachii op 15-06-2006 17:31 ]

...gamen blijft leuk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Geen matches
Even in het 'hidden menu' de firmware deleten? Batterij eruit, aanknop naar links houden, en de batterij er weer in brengt u daar B)

Hij doet het dus weer...

[ Voor 14% gewijzigd door TheZeroorez op 15-06-2006 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdekerf
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 25-06-2024

wdekerf

Moet het origineel zijn???

Matched: micro
Is het ook mogelijk om de mappen met mp3tjes die ik op de Micro gewoon af te spelen? Dus eigenlijk gewoon als een soort bestandbeheer en dat ik dan gewoon de map kan seleteren om af te spelen, zonder dat ik eerst een afspeellijst moet maken?

Heb de Micro vandaag ontvangen, dus ben er nog niet super handig mee, maar voor de rest een super apparaat! Hij laad zelfs op met mijn telefoonoplader, een Orange SPV C550!!

Wouter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Modbreak:Reageer met inhoud of reageer niet...

[ Voor 69% gewijzigd door DeeD2k2 op 16-06-2006 23:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik overweeg om een zen Micro te kopen, ik twijfel enkel nog tussen de de Micro 6GB en de MicroPhoto. Kan een ervaren persoon me helpen in deze keuze, zoja, waar zou ik hem het best kopen...

dank bij voorbaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
Waar te kopen.. kijk ff in de pricewatch daar kan je wel vinden waar ie het goedkoopste is.

En verder moet je je ff afvragen of je dat kleurenschermpje een reden vind om de gewone zen micro te laten liggen. Ik persoonlijk zou het wel doen in ieder geval, zelfs nog liever de 4gb microphoto dan de 6gig zen micro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Ik neig ook eerder naar de photo^^
De vraag voor mij is dan koop ik hem via het internet (mp3.com) of in de mediamarkt? Is mp3.com even betrouwbaar? Heeft iemand er ooit al problemen mee gehad? Ik heb namelijk helemaal geen online-buying ervaring...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19:51
Verwijderd schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 18:05:
De vraag voor mij is dan koop ik hem via het internet (mp3.com) of in de mediamarkt? Is mp3.com even betrouwbaar? Heeft iemand er ooit al problemen mee gehad? Ik heb namelijk helemaal geen online-buying ervaring...
Ik zie op mp3.com helemaal geen mogelijkheid om mp3 spelers te kopen?

Als je hem gaat bestellen zou ik het lekker bij een nederlandse webwinkel doen, en niet bij een site uit de VS. ;) Die zijn er ook genoeg -> pricewatch: Creative Zen MicroPhoto 8GB (USB 2.0, LCD)

Net zelf trouwens de Zen Micro Photo 8GB, Leather Travel Pouch, extra accu en ac adapter (helaas was het premium accessoires pakket niet direct leverbaar... achja :P) besteld @ mp3shop.nl

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
Verwijderd schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 18:05:
Zoek hem op via een webwinkel (zijn er genoeg die m verkopen, bol.com bijvoorbeeld) en check daarna ff via de shopsurvey op tweakers.net wat de ervaringen van anderen met de desbetreffende shop zijn.

Ikzelf koop vrij veel via internet, vind het erg handig en t scheelt weer wat geld. De microphoto toevallig niet omdat ik er een verzekering bij wilde en dat ging niet online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .NCK
  • Laatst online: 16:51
Weet iemand of de MicroPhoto modellen ook werken op andere os-en dan Windows?
De winkel zegt namelijk dat mp3 spelers die alleen windows software hebben wel werken op bijvoorbeeld mac os x, door gewoon de muziek ernaar te kopieren.

Is dit waar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Voor de Zen Micro zul je toch echt die software moeten installeren.. Je kan er uiteraard ook firmware versie 2 op gooien, en als het goed is heb je dan géén software nodig. Ik weet dit echter NIET zeker omdat ik een totale mac-n00b ben, en er nooit iemand naar gevraagd heeft/weinig mensen het zullen willen. (Meeste maccers zullen toch eerder voor een iPod gaan en de Zen Micro is ook speciaal voor PC gemaakt..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
nickvd schreef op zaterdag 17 juni 2006 @ 12:09:
Weet iemand of de MicroPhoto modellen ook werken op andere os-en dan Windows?
De winkel zegt namelijk dat mp3 spelers die alleen windows software hebben wel werken op bijvoorbeeld mac os x, door gewoon de muziek ernaar te kopieren.

Is dit waar?
Google?
TheZeroorez schreef op zaterdag 17 juni 2006 @ 13:24:
Voor de Zen Micro zul je toch echt die software moeten installeren..
Onder XP kan je zonder geinstalleerde software werken. Gewoon in Explorer (verkenner). Maar...

...ik moet zeggen dat het bij mij thuis niet werkte zonder installeren van software en op school gaat dat wel. Weet dus dat het wel kan maar niet in alle gevallen en weet niet helemaal waarom.

Voor de Mac zal dat sowieso wel niet opgaan.

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Bij mij thuis doe ik dat ook, máár.. dan moet ik de software geïnstalleerd hebben.. De Zen Mirco explorer is er allang weer af, maar heb nog wel de drivers enzo ervan opstaan, én natuurlijk de removable disk manager..

Als ik dit niet geïnstalleerd had kreeg ik gewoon m'n removable disk te zien B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
TheZeroorez schreef op zaterdag 17 juni 2006 @ 13:59:
Bij mij thuis doe ik dat ook, máár.. dan moet ik de software geïnstalleerd hebben.. De Zen Mirco explorer is er allang weer af, maar heb nog wel de drivers enzo ervan opstaan, én natuurlijk de removable disk manager..
Heb de software er wel opstaan maar gebruik het dus totaal niet. Gewoon lekker vanuit Total Commander :D
Als ik dit niet geïnstalleerd had kreeg ik gewoon m'n removable disk te zien B)
Dat is wel erg vreemd. :/

Zet je hem wel eerst je Zen op removable disk modus voordat je hem aansluit?

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Geen matches
Nee, da's standaard. Als je geen software hebt ziet hij het 'opslag' gedeelte.. Ik doe het thuis inderdaad net als jij, alleen vanuit verkenner :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .NCK
Op het opslag-gedeelte kun je dus geen mp3tjes gooien en die vervolgens bereiken op de zen?

Anders is de ipod enigste oplossing..... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Geen matches
Nee, je kunt hem dan als exterene HDD gebruiken..

Doen iRivers het ook niet op Apple?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .NCK
Helaas, I-river heeft overal op zijn data-sheets staan dat windows XP vereist is.

En aangezien Creative een mooie oplossing bied met goede prijs/kwaliteit verhoudingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Er was toch eens een oplossing voor, dus ik tik bij Google Groups het volgende in: "Zen Micro on Mac", en vervolgens kom ik pardoes iets tegen :?

[ Voor 18% gewijzigd door TheZeroorez op 17-06-2006 18:36 . Reden: Betere mirror met hetzelfde bestand.. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
Geen matches
Ik kan mn ZMP niet meer bereiken via pc. Ik sluit kabeltje aan, hij vraagt waarmee ik m wil openen dus ik kies de Media Explorer. Vervolgens geeft ie aan dat het apparaat niet is aangesloten :?

Hij gaat wel gewoon opladen als ik m eraan laat hangen. Accu is nog voor 75% vol dus daar ligt het niet aan. Heb de software al opnieuw geinstalleerd maar hij heeft nog steeds geen zin om te werken. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Geen matches
Firmware reset :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
Geen matches
Het ligt niet aan de speler, want op de laptop hier wordt hij wel gewoon goed herkent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d4r4h4n
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 27-08 16:21
Ik wil mn 6GB Zen micro weer eens onder het stof vandaan halen, maar het faceplate zit vol met krassen. Kan dit met een nieuw faceplate en of nieuw laagje verf opgelost worden? Wat raden jullie als mede gebruikers mij aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
B-Buster schreef op maandag 19 juni 2006 @ 16:05:
Het ligt niet aan de speler, want op de laptop hier wordt hij wel gewoon goed herkent.
Ik heb datzelfde probleem ook eens gehad.. Je USB poorten zijn iig niet brak, want ik had het dus op één pc, met meerdere installs van windows :/

Volgens mij had ik het probleem opgelost door m'n firmware eraf te gooien. Bij mij was het probleem dan ook ontstaan doordat m'n pc freezde toen ik m'n firmware aan het updaten was. Op die andere partitie deed hij het dus nog wel, maar op die ene alleen pas nadat ik m'n firmware verwijderd had en daarna totaal opnieuw geïnstalleerd...
d4r4h4n schreef op maandag 19 juni 2006 @ 17:41:
Ik wil mn 6GB Zen micro weer eens onder het stof vandaan halen, maar het faceplate zit vol met krassen. Kan dit met een nieuw faceplate en of nieuw laagje verf opgelost worden? Wat raden jullie als mede gebruikers mij aan?
Ja, dat heb ik ook.. Met een beetje tandpasta op een watje kun je de haarkrasjes wel wegkrijgen (goed vrijven) je polijst hem dan zegmaar. De grote en diepe krassen (waar die van mij onderhand vol mee zit) krijg je denk ik niet weg ben ik bang voor. Mij kan het ondertussen ook weinig meer schelen, m'n Zen zit altijd in het beschermhoesje van m'n oordopjes, en ziet er onderhand niet meer uit.. :p

[ Voor 36% gewijzigd door TheZeroorez op 19-06-2006 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
The_Zeroorez schreef op maandag 19 juni 2006 @ 18:51Ik heb datzelfde probleem ook eens gehad.. Je USB poorten zijn iig niet brak, want ik had het dus op één pc, met meerdere installs van windows :/

Volgens mij had ik het probleem opgelost door m'n firmware eraf te gooien. Bij mij was het probleem dan ook ontstaan doordat m'n pc freezde toen ik m'n firmware aan het updaten was. Op die andere partitie deed hij het dus nog wel, maar op die ene alleen pas nadat ik m'n firmware verwijderd had en daarna totaal opnieuw geïnstalleerd...
Hij werkt hier inderdaad ook op mn andere XP installatie heb ik net gemerkt. Vreemd, maargoed geen zin met de firmware te gaan zitten rotzooien, k boot wel ff naar OS numero 2 als ik met de zen aan de gang wil :)

[ Voor 6% gewijzigd door B-Buster op 19-06-2006 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Geen matches
Wat het ook kan zijn.. Ik weet niet meer waar het precies zit, maar je hebt ergens een apparaatbeheer in XP... :)

Volgens mij kon het ook zijn dat je hem daar moet verwijderen, software uninstallen, en dan weer moet installeren zodat hij automatisch dat dingetje weer aanmaakt bij die hardwarebeheer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keep it Cool
Graham schreef op zaterdag 17 juni 2006 @ 14:27:
[...]
Heb de software er wel opstaan maar gebruik het dus totaal niet. Gewoon lekker vanuit Total Commander :D
Hoe heb je dat in totalcmd gefixt ? met een plugin ?
Ik krijg het met de Zen Micro Photo niet voor elkaar.
K.i.C

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Zorgen dat je gewoon de software van de Zen Micro geïnstalleerd hebt is voor mij genoeg om hem via explorer te bedienen, dus Total Commander zou het dan ook moeten kunnen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keep it Cool
TheZeroorez schreef op maandag 19 juni 2006 @ 19:22:
Zorgen dat je gewoon de software van de Zen Micro geïnstalleerd hebt is voor mij genoeg om hem via explorer te bedienen, dus Total Commander zou het dan ook moeten kunnen..
Helaas bij mij dus niet, explorer werkt prima na het installeren van de software alleen Total Cmd dus niet.
Ik heb wel gelezen dat de standaard Zen Micro met andere Firmware wel zou werken maar die is dus niet geschikt voor de Photo uitvoering daarom dacht ik dat er misschien een plugin voor was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
Geen matches
TheZeroorez schreef op maandag 19 juni 2006 @ 19:10:
Wat het ook kan zijn.. Ik weet niet meer waar het precies zit, maar je hebt ergens een apparaatbeheer in XP... :)

Volgens mij kon het ook zijn dat je hem daar moet verwijderen, software uninstallen, en dan weer moet installeren zodat hij automatisch dat dingetje weer aanmaakt bij die hardwarebeheer..
Dat was waar ik het eerste ging kijken gisteravond toen ik merkte dat hij het niet deed. Het probleem is dat ie helemaal nergens in apparaatbeheer genoemd wordt dus er valt ook niets te verwijderen. Maargoed deze windowsinstall is toch binnenkort aan een reinstall toe dus komt wel goed tegen die tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19:51
Keep it Cool schreef op maandag 19 juni 2006 @ 19:52:
[...]

Helaas bij mij dus niet, explorer werkt prima na het installeren van de software alleen Total Cmd dus niet.
Ik heb wel gelezen dat de standaard Zen Micro met andere Firmware wel zou werken maar die is dus niet geschikt voor de Photo uitvoering daarom dacht ik dat er misschien een plugin voor was.
Doelen ze dan bij de standaard Zen Micro niet op de Plays4sure firmware die hij niet standaard heeft? Waardoor de speler op PC's met winXP gewoon vanuit de verkenner te benaderen is?

De ZMP heeft toch standaard die Plays4sure firmware al?

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keep it Cool
XanderH schreef op maandag 19 juni 2006 @ 20:38:
[...]

Doelen ze dan bij de standaard Zen Micro niet op de Plays4sure firmware die hij niet standaard heeft? Waardoor de speler op PC's met winXP gewoon vanuit de verkenner te benaderen is?

De ZMP heeft toch standaard die Plays4sure firmware al?
Ik heb zelf de ZMP en na het installeren van de software werkt het erg goed via de verkenner maar ik ben eigelijk een totalcommander gebruiker en ik vind het jammer dat het daar NOG niet mee werkt bij mij.
Ik heb zo geen idee of er de P4S firmware opzit ik heb wel gekeken naar andere FW maar voor de ZMP geen andere kunnen vinden.
Je krijgt na het connecten van de ZMP er n.l. geen HDD bij maar via een boomstructuurtje kun je wat rommelen met de files.
En TotalCMD wil een nieuwe HDD erbij zien of wieweet via een plugin o.i.d. ....of het moet zijn dat ik ergens iets over het hoofd zie. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d4r4h4n
[/quote]
Ja, dat heb ik ook.. Met een beetje tandpasta op een watje kun je de haarkrasjes wel wegkrijgen (goed vrijven) je polijst hem dan zegmaar. De grote en diepe krassen (waar die van mij onderhand vol mee zit) krijg je denk ik niet weg ben ik bang voor. Mij kan het ondertussen ook weinig meer schelen, m'n Zen zit altijd in het beschermhoesje van m'n oordopjes, en ziet er onderhand niet meer uit..
[quote]
Ja ok, maar ik ben wel onderhand toe aan een nieuw uiterlijk van mn micro. Als ik t apparaatje zomaar zou lakken zou ik de touch sensitivy vernielen, maar heeft iemand nog een kant en klaar bestelbaar faceplate/frontje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Geen matches
Het is geen mobiele telefoon 8)7

En natuurlijk moet je niet je touchpad polijsten, maar je scherm :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d4r4h4n
Geen matches
Hmm, miss is het geen mobiele telefoon, maar dan zal t nog wel mogelijk moeten zijn om t frontje ergens te kopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SVDT
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-05-2020
Vorige week een Zen Micro 6 GB gekocht, mooi apparaat, de besturing is even wennen maar je hebt het snel onder de knie. Helaas krijg ik nu erg de balen van al die software crashes die ik heb. In de afgelopen week heb ik al minstens 10 vastlopers gehad. Firmware geupdate, maar dat hielp niks. Bovendien zijn al je instellingen weg nadat via het nood-menu (Batterij eruit, terug stoppen terwijl je de aanknop ingedrukt houdt) de boel weer aan de praat hebt gekregen. Nu net weer een crash gehad waarbij zelfs al mijn muziek weg is. ;( Kortom ik ga vanmiddag maar eens terug naar de winkel want dit vind ik niet acceptabel voor een apparaat van 170 euro. :/ Erg jammer want het is echt een mooi apparaatje.

[ Voor 5% gewijzigd door SVDT op 20-06-2006 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
d4r4h4n schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 13:43:
Hmm, miss is het geen mobiele telefoon, maar dan zal t nog wel mogelijk moeten zijn om t frontje ergens te kopen...
Die frontjes kunnen niet los zonder je Zen te slopen, en ze zijn er simpelweg niet voor gemaakt. Mogelijkheid is er dus wel, maar dikke kans dat er ook een Zen Micro aan je frontje hangt.

Er zijn toch ook geen losse frontjes voor iPods, of iRivers bijvoorbeeld? 8)7
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.