[Home theater]Pioneer of Denon

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 4.951 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gemineye
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-11-2024

Gemineye

KEFalicious..

erg mooie set, gefeliciteerd..

KEF; if it's not what you're made of, you're not what I'm looking for. You are willing but unable to give me any more..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107284

Dr. Strangelove schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 13:45:
[...]
Da's een briljant idee. En dan na vijf jaar weer iets gaan luisteren wat je niet kan betalen.

Als hij nu happy is met wat hij bij elkaar heeft gevonden na veel zoeken, waarom hem dan aanraden om iets te gaan zoeken wat hij toch niet kan betalen? |:(
Je begrijpt me niet: ik ging ook eerst voor een goedkopere receiver+speakertjes, maar na het luisteren naar een fors duurdere versterker met dito speakers, heb ik besloten maar door te sparen voor een duurdere versterker. Toen de dvd-speler, toen de cdspeler erbij, toen kabeltjes, toen de speakers+plasma (bij de verhuizing naar een eigen huis). Nu nog de dropvetertjes vervangen en dan wil ik wel eens zien of de cdspeler inderdaad voor verbetering vatbaar is (en misschien een Crystallo of een P-E-P).
Anders had ik eerst een goedkopere receiver gekocht en dan achteraf toch iets anders willen kopen (wat uiteindelijk meer geld kostte). Nu heb ik gewoon langer met een Sony dolby pro logic setje uitgehouden en een met flinke adem (+geduld) een leukere set gekocht geschraapt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107284

Idd een leuke en steilvolle set! Congrats!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 04-05 20:59

Sharky

Skamn Dippy!

om de verwarring te vergroten, ik heb een denon receiver icm b&w speakers en dat klinkt best ok hoor. Niks hol of gebrek aan hoog of mid. Toen ik de luidsprekers ging luisteren in de winkel hing het aan een naim versterker en speler (geloof ik) en dat klonk natuurlijk helemaal fabelachtig. Ik snap niet dat bepaalde combo's kunnen gaan galmen ofzo.

This too shall pass

Pagina: 1 2 Laatste