Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 9 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 7.406 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

* ID83 gaat vanmiddag zn 3e game aanschaffen maar twijtelt nog erg tussen 2.

King Kong:
Lijk mij erg vet! Van wat ik ervan gehoord heb, 1 van de beste film licentie games ooit gemaakt. Nadeel is alleen dat je er maar ongeveer 6 to 8 uur zoet mee bent. :'(

Call of Duty 2:
Heb hem al voor de pc, maar daar draait hij niet optimaal en kan ik niet alles aanzetten omdat mijn pc het niet trekt. Maar of het nou de moeite is om deze aan te schaffen voor de 360 (?)

Heb een HDTV btw.
PDZ gaat mij niet genoeg boeien van de dingen die ik ervan gezien en gehoord heb.

Beschik al over Condemned en PGR3, beide snoeiharde topgames! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wrcveen
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 12-09 14:19
SquareHugo schreef op zaterdag 17 december 2005 @ 03:21:
[...]

En nu ineens vanuit het niets een e-mail met "Hartelijk dank voor uw bestelling bij bol.com. Hierbij laten wij u weten dat uw bestelling is verzonden naar ..."

De bestelstatus staat nu op "Verzonden; Het artikel heeft u reeds ontvangen of is naar u onderweg." Nu hopen dat het pakket morgen aan zal komen!!
Ik heb hem nu zelfs al! Nooit geweten dat paketten ook op zaterdag bezorg worden!

PS hij is op 5 december ! gemaakt, binnen 12 dagen dus vanuit Azië naar mijn huis!

[ Voor 10% gewijzigd door wrcveen op 17-12-2005 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 17 december 2005 @ 12:52:
* ID83 gaat vanmiddag zn 3e game aanschaffen maar twijtelt nog erg tussen 2.

King Kong:
Lijk mij erg vet! Van wat ik ervan gehoord heb, 1 van de beste film licentie games ooit gemaakt. Nadeel is alleen dat je er maar ongeveer 6 to 8 uur zoet mee bent. :'(

Call of Duty 2:
Heb hem al voor de pc, maar daar draait hij niet optimaal en kan ik niet alles aanzetten omdat mijn pc het niet trekt. Maar of het nou de moeite is om deze aan te schaffen voor de 360 (?)

Heb een HDTV btw.
PDZ gaat mij niet genoeg boeien van de dingen die ik ervan gezien en gehoord heb.

Beschik al over Condemned en PGR3, beide snoeiharde topgames! :+
Ik zou voor CoD2 gaan, heb hem zelf ook op de 360, ben er zeer tevreden mee, je speelt niet 'zomaar' even uit... Op veteran is het écht wel lang werk :) De multiplayer levels en split screen zijn geweldig, alles is heel erg realistisch (adem inhouden bij het snipen _/-\o_ ) Ik kan zo veel redenen noemen waarom je hem wél zou moeten kopen, maar ik kan beter de 2 enige nadelen noemen: Online play, het lobby systeem is niet altijd even handig. En met systemlink kun je niet met zijn 8en spelen maar met zijn 2'en (voor 16 spelers heb je dus 16 xboxen & 16 TV's nodig :/ )

Heb geen ervaringen met King Kong. Maar CoD2 is echt serieus meesterlijk _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Call of Duty 2:

De single player is wel erg goed,maar het online gedeelte is echt brak.
veel last van lag,geen interesante gameplay,door te kleine teams.Kortom dat zuigt echt,naar mijn mening :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adarkar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:32
www.dixons.nl heeft nu een aantal premiums op voorraad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ook CoD2. Was nooit echt fan van dit soort spellen maar what the heck toch maar gekocht. Ook maar meteen op Veteran begonnen en moet zeggen dat het niet al te makkelijk is. Nog maar net the Russian Campaign kunnen afronden :) Ziet er ook prima uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor jullie reacties. Maar ik heb toch besloten om voor onze grote harige vriend te gaan ;)

Net de review van onze grote vriend Mirik gelezen van King Kong op http://www.xboxworld.nl
Ik moet die game hebben! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was er geen probleem met dit spel
(King Kong),dat het een veels te donker beeld geeft,of ben ik misschien in de war 8)7

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2005 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Via de website van Bartsmit.nl kun je ook gewoon Premiums bestellen (als hij niet op reserveer staat). Had hem donderdag besteld en vandaag gekregen (met mini afstandbediening). 399,- + 2,50 verzendkosten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Adarkar schreef op zaterdag 17 december 2005 @ 13:00:
tja ik moet wachten tot ik loon heb voordat ik een kan halen en wedden dat ze dan nergens meer te krijgen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij MM in Amsterdam (arena) zijn ze al weer weg.
Een medewerker zei dat Microsoft elke vrijdag nieuwe units afleverd maar dat was alleen afgelopen vrijdag gelukt.
Adarkar schreef op zaterdag 17 december 2005 @ 13:00:
Heb er net een besteld, moet dinsdag afgeleverd worden.... *hoopt* _/-\o_

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2005 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
TweakBoy schreef op zaterdag 17 december 2005 @ 12:21:
iemand die nog naar een hardeschijf zoekt: V&D Den Haag Centrum heeft ze nog.. vraag naar TweakBoy ;)
ook voor de advanced scart kun je bij mij terecht ;)
kans is zeker groot dat als ik naar denhaag kom, ze er niet meer zijn?...de harde schijf dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 17 december 2005 @ 13:22:
Was er geen probleem met dit spel
(King Kong),dat het een veels te donker beeld geeft,of ben ik misschien in de war 8)7
Alleen op SDTV, omdat het erg op HDTV is gericht tijdens de ontwikkeling. bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-09 05:25

Pubbert

random gestoord

WSaeNoTSoCK schreef op zaterdag 17 december 2005 @ 13:24:
[...]

tja ik moet wachten tot ik loon heb voordat ik een kan halen en wedden dat ze dan nergens meer te krijgen zijn?
Bestel er 1 onder rembours, zo'n ding betaal je dan aan de postbode, als je niet thuis bent/geen geld contant thuis, blijft ie 3 weken op het postkantoor (voor jou dichtsbijzijnde) liggen, en kun je hem elke dag ophalen zodra je je geld hebt.

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reb87
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Net bij de Stationshal Free Record Shop in Utrecht een premium gescoord. Daar hadden ze er nog een paar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb al heel wat geprobeerd en lopen zoeken, maar is hoe kan ik DVD's op de HD van mijn PC streamen naar de XB360?
Ik heb MCE, kan connecten met mijn XB naar de PC, MP3 afspelen geen probleem, maar zodra het een DVD is, dan zegt ie dat dat niet kan.
Wie kan mij hiermee helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Niet online
Waarom niet? Ik neem aan dat de foutmelding specifieker is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakBoy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:16

TweakBoy

---

nnndoh schreef op zaterdag 17 december 2005 @ 14:52:
[...]
kans is zeker groot dat als ik naar denhaag kom, ze er niet meer zijn?...de harde schijf dan
je hebt er nu toch eentje gescoord? ;)
offtopic:
die andere gozer heet hard-ass ( WoW )

[ Voor 10% gewijzigd door TweakBoy op 17-12-2005 16:09 ]

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ozxobez schreef op zaterdag 17 december 2005 @ 16:01:
Net bij de Stationshal Free Record Shop in Utrecht een premium gescoord. Daar hadden ze er nog een paar ;)
Ik heb ze even gebeld, ze hebben nog 1 core systeem liggen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Niet online
TweakBoy schreef op zaterdag 17 december 2005 @ 16:09:
[...]

je hebt er nu toch eentje gescoord? ;)
offtopic:
die andere gozer heet hard-ass ( WoW )
dank je wel....je hebt mijn weekend in ieder geval goed gemaakt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Laatst online: 14-09 08:16
Kunnen we misschien opnemen in de OP dat een advanced scart ALTIJD beter is dan composite en Component (als je TV het ondersteund) ALTIJD beter is dan Advanced Scart?
Zie die vraag telkens maar weer terugkomen namelijk :)
Misschien ook leuk om een soort van "pricewatch" op te stellen van wat iemand waar te koop heeft gezien en hoeveel.

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 10:50

darkphoenix

Chikara

Ballebek schreef op zaterdag 17 december 2005 @ 16:15:
Kunnen we misschien opnemen in de OP dat een advanced scart ALTIJD beter is dan composite en Component (als je TV het ondersteund) ALTIJD beter is dan Advanced Scart?
Misschien ook leuk om een soort van "pricewatch" op te stellen van wat iemand waar te koop heeft gezien en hoeveel.
helemaal mee eens! want ik wil wel eens dat ding vinden! in regio haaglanden kent bijna elke winkelier die ze verkoop me stem al! en van nee nog niet binnen!

Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
Over welke kabel heb je het? Kom net van de Media Markt en daar zag ik een component kabel ???
Anders heeft de Dixons in Den Haag een component kabel, niet van MS maar van een ander merk!

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom is iedereen toch zonegatief over PD0. Ik vindt het echt een topgame. Het duurt even voordat je er in zit. Maar wanneer je het allemaal een beetje door hebt is ie echt zo vet. Ik vindt het jammer dat zoveel mensen na eventjes gespeeld te hebben meteen verkondigen dat het een slechte game is. Speel eens wat langer dan een uurtje.
Verwijderd schreef op zaterdag 17 december 2005 @ 11:34:
[...]

Je moet wel het knopje met de X-box logo op de controller wel inhouden,voordat ie aangaat.
:?

Tof dat je me probeert te helpen hoor, maar mischien moet je even wat verder terug lezen.

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2005 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dikkie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:23
Onbegrijpelijk dat zon component kabel nergens te krijgen is. Ben er al een tijd naar opzoek :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Niet online
Welke toegevoegde waarde heeft dat tov de normale Pricewatch dan? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lijkt me sterk dat advanced scart beter is dan component. Aangezien component hogere resos aankan dan een advanced scart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
Verwijderd schreef op zaterdag 17 december 2005 @ 17:01:
[...]

lijkt me sterk dat advanced scart beter is dan component. Aangezien component hogere resos aankan dan een advanced scart.
Lees het nou nog een keer MET je bril op ;)

De toegevoegde waarde van een speciale pricewatch is de beschikbaarheid.
Leuk dat je kan zien dat een artikel bij een winkel zoveel euro kost maar of ze ze ook daadwerkelijk hebben kan je daar niet aan zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix

darkphoenix

Chikara

Ballebek schreef op zaterdag 17 december 2005 @ 16:43:
Over welke kabel heb je het? Kom net van de Media Markt en daar zag ik een component kabel ???
Anders heeft de Dixons in Den Haag een component kabel, niet van MS maar van een ander merk!
ik heb net dixons den haag gebelt(uur voor je post) en hadden niks zeiden ze!
en ik heb het over de HD component kabel!

Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
darkphoenix schreef op zaterdag 17 december 2005 @ 17:04:
[...]

ik heb net dixons den haag gebelt(uur voor je post) en hadden niks zeiden ze!
en ik heb het over de HD component kabel!
Zeker die dronken ouwe vent aan de telefoon? De eerste keer dat ik om een xbox aan hem vroeg wist ie niet eens wat een 360 was :O
Er stond er vanmiddag 1 in de vitrine bij de oude xbox maar het is voor de 360 (staat er groot op namelijk!)

Oh ja, als ik nou kabels tegenkom koop ik ze wel gewoon dan mogen jullie ze weer van mij kopen en NEE IK WIL ER NIET OPEENS 1000 EURO PER KABEL VOOR HEBBEN DAN!!!
Gewoon de normale prijs en dit is alleen om iedereen blij te maken!
En omdat ik er altijd tegenaan loop ;)

If mod dit leest then dit niet mogen van de FAQ?

[ Voor 26% gewijzigd door Uberprutser op 17-12-2005 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
welke kabels zijn nou schaars?

de component de advanced scart of de VGA kabel.

ik heb bij een dixons 1 VGA kabel zien liggen maar geen advanced scart's
en bij een 'the gamefactory' zag ik 4 VGA kabels hangen.

en kreeg je de component stekker niet gewoon bij de premium?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:29

Phydomir

Dennis

Net die 720P trailer van Lost Planet gekeken en DAMN! Wat ziet dat er ongelovelijk vet uit. Zeker een titel om in de gaten te houden.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wrcveen
Heb je bij een gold abbo onbeperkt points of moet je dat nog kopen bovenop het abbonement?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wrcveen schreef op zaterdag 17 december 2005 @ 17:40:
Heb je bij een gold abbo onbeperkt points of moet je dat nog kopen bovenop het abbonement?
Los kope ja, voor de goedkoopste prijzen, gebruk on-line shops 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ballebek schreef op zaterdag 17 december 2005 @ 17:04:
[...]

Lees het nou nog een keer MET je bril op ;)

De toegevoegde waarde van een speciale pricewatch is de beschikbaarheid.
Leuk dat je kan zien dat een artikel bij een winkel zoveel euro kost maar of ze ze ook daadwerkelijk hebben kan je daar niet aan zien.
Waarvoor zou je component er dan uberhaupt bijzetten. Component kan al niet eens aangesloten worden op je tv wanneer die dit niet ondersteund. Ik bedoel je gaat er toch ook niet bijzetten dat hij beter is dan een vga kabel (wanneer je tv dit ondersteund) :+ :P

Maar goed speciale pricewatch lijkt me overbodig, er zijn simpelweg zoveel winkels dat dat niet bij is te houden en hetzelfde geld voor de voorraden van die winkels. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaViDoViTsCh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-04 20:11

DaViDoViTsCh

Frans-Nederlandse Duitser

Is dit frontje niks? lkkr pimpen met je 360 :9

Afbeeldingslocatie: http://images.flabber.nl/2b_2.JPG

Ici kann uw Werbung staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

hotlinken niet toegestaan. /\
nevermind.

[ Voor 25% gewijzigd door Collaborator op 17-12-2005 18:13 ]

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

dikkiedik schreef op zaterdag 17 december 2005 @ 16:50:
Onbegrijpelijk dat zon component kabel nergens te krijgen is. Ben er al een tijd naar opzoek :(
Wat heb je nu dan? Ik heb een component liggen, en wil die wisselen voor een VGA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OMFG King Kong heerst!

Ziet er echt heerlijk uit. Speelt lekker. Die belichting gaat echt te ver :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WSaeNoTSoCK schreef op zaterdag 17 december 2005 @ 17:16:
welke kabels zijn nou schaars?

de component de advanced scart of de VGA kabel.

ik heb bij een dixons 1 VGA kabel zien liggen maar geen advanced scart's
en bij een 'the gamefactory' zag ik 4 VGA kabels hangen.

en kreeg je de component stekker niet gewoon bij de premium?
Component is schaars. Zeg maar gewoon niet te krijgen. Ik heb echt overal gezocht maar zonder resultaat. De winkels waar ik heb gechecked hebben er ook nog nooit 1 binnen gehad :(

Ik erger me er echt kapot aan dat die klote kabel nergens te krijgen is.Waar slaat dit op. Kan och nooit een probleem zijn om een paar van die kabels te maken...

Nou weet ik wel dat ie "gewoon" bij de premium zit maar ik was dus 1 van de mensen die niet kon wachten en de core heeft moeten aanschaffen. Had ik dit geweten had ik echt nog ff gewacht, maargoed hoe kan je dat ook verwachten. Dit is gewoon een grove fout van MS. Ik kan niets anders bedenken...

Het ziet er naar uit dat de component kabels er pas in januari aan zal komen. Heb ik vandaag al in verschillende winkels te horen gekregen. Op de site van dynabite staat ook een verwacht datum van 2 januari.

Ik heb mijn kabel inmiddels maar via e-bay besteld. Maar daar wacht ik nu ook alweer een week op :(. Het schiet echt niet op, zucht...

Naja, nu weer ff verder met COD2 :D

EDIT: oja ik heb nog een advance scart in de aanbieding in ruil voor een component kabel. Omg Amsterdam

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2005 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
@davidovitsch Die gouden faceplate is hartstikke nep!

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit nog steeds te wachten op PGR3 en PDZ (Al vanaf 8dec...)
Maar kameo is een heel erg leuk spel, en ik heb net die NFSU:Most Wanted demo gedownloaden, en dat ziet er ook uit als een leuk spel :)

Zijn er nog meer demo's? Ik heb nu NFSU:MW, NBA en Fifa. Ik zag ook al kameo maar die heb ik al :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op zaterdag 17 december 2005 @ 18:51:
Ik zit nog steeds te wachten op PGR3 en PDZ (Al vanaf 8dec...)
Maar kameo is een heel erg leuk spel, en ik heb net die NFSU:Most Wanted demo gedownloaden, en dat ziet er ook uit als een leuk spel :)

Zijn er nog meer demo's? Ik heb nu NFSU:MW, NBA en Fifa. Ik zag ook al kameo maar die heb ik al :P
Madden :) Moet je wel van het spel houden, ik vindt het fantastisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
tja als ik de premium heb dan gebruik ik de component niet maar om hem dan te verkopen aan een van julie vind ik ook weer jammer voor als ik ooit een hdtv zou aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trouwens ik hoop dat er snel een update komt,voor die Chrasses met PGR,zo gauw je online bent,in een lobby,en je gaat dan naar het menu om een Friend uit te nodigen,chrasst ie.
Word nu echt supervervelend :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Yahweeh! Gisteren een 32" JVC HD Ready LCD-TV gekocht, prachtig beeld! Vandaag op zoek gegaan naar een X360. Uiteindelijk had de Dixons in Wijchen nog 1 Core liggen. Eigenwijs als ik ben niet eerst uitgezocht wat voor kabel er bij de Core zit, dus zit nu opgescheept met een simpele composiet kabel :P Hiermee kan ik dus in het Dashboard ook niet de HD settings instellen.

Nu twijfel ik welke kabel ik moet aanschaffen; de VGA HD kabel (makkelijker verkrijgbaar) of de Component kabel? Mijn JVC heeft namelijk ook een VGA aansluiting aan de achterzijde maar ik weet dus niet of ik met die VGA kabel ook de HD settings kan activeren in het Dashboard of dat dit alleen actief wordt bij een component kabel? Uberhaupt vraag ik me af welke van de kabels het beste resultaat geeft op m'n LCD TV.

Een Advanced Scart is dus sowieso geen optie, omdat deze ook niet overweg kan met de HD settings van de X360, toch :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

kazuka schreef op zaterdag 17 december 2005 @ 19:14:
Yahweeh! Gisteren een 32" JVC HD Ready LCD-TV gekocht, prachtig beeld! Vandaag op zoek gegaan naar een X360. Uiteindelijk had de Dixons in Wijchen nog 1 Core liggen. Eigenwijs als ik ben niet eerst uitgezocht wat voor kabel er bij de Core zit, dus zit nu opgescheept met een simpele composiet kabel :P Hiermee kan ik dus in het Dashboard ook niet de HD settings instellen.

Nu twijfel ik welke kabel ik moet aanschaffen; de VGA HD kabel (makkelijker verkrijgbaar) of de Component kabel? Mijn JVC heeft namelijk ook een VGA aansluiting aan de achterzijde maar ik weet dus niet of ik met die VGA kabel ook de HD settings kan activeren in het Dashboard of dat dit alleen actief wordt bij een component kabel? Uberhaupt vraag ik me af welke van de kabels het beste resultaat geeft op m'n LCD TV.

Een Advanced Scart is dus sowieso geen optie, omdat deze ook niet overweg kan met de HD settings van de X360, toch :?
Hangt er vanaf.

Ik heb component, en een 32 inch LCD op 1366x768. Op component, kan ik echter op mijn tv niet instellen dat hij 1280x720 moet gebruiken. Hij strechted het beeld dus zelf naar fullscreen.

VGA kabel (zoek ik nog) vehelpt dat probleem, aangezien mijn tv me wel de VGA input laat instellen.

Stretchen is geen ramp, maar kan net dat beetje schelen. Als jij jouw tv kan instellen met component op 1280x720, doen. Kan het niet, koop dan een VGA kabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:20
/me Yonix is erg blij :)

Vandaag Perfect Dark Zero binnengekregen en ik ben erg benieuwd naar deze Game :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kazuka schreef op zaterdag 17 december 2005 @ 19:14:

Met de VGA kabel kun je gewoon 1280*720 als resolutie instellen. 1280*720 = 720P = HDTV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb twee vraagjes :)

- Ik heb een play and charge kit.. Ik heb al gelezen dat je in het dahsboard kan zien hoeveel batterij je nog hebt.. Maar waar precies?

- Waar kan ik in godsnaam mijn theme veranderen? In welk menu'tje zit dit? Ik vind het echt nergens..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dikkie
  • Laatst online: 21:23
druk op de guide knop en dan personal settings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dikkiedik schreef op zaterdag 17 december 2005 @ 19:54:
druk op de guide knop en dan personal settings
voor de theme

wil je de batterijen checken moet je eenmalig op de guide drukken en dan bovenin kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aaaaah.. Eindelijk gevonden :p Bedankt!
Maar mn batterij kan ik toch niet echt goed zien hoor.. Maar binnenkort HDTV, dan zal ik het wel kunnen zien :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
Verwijderd schreef op zaterdag 17 december 2005 @ 18:15:
OMFG King Kong heerst!

Ziet er echt heerlijk uit. Speelt lekker. Die belichting gaat echt te ver :9~
ik las dat kingkong op een gewone tv dus niet goed te spelen is en ze nu bezig zijn om em misschien te kunnen patchen... wel een beetje lame dat ze niet ff testen op een normale crt bak

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-08 22:29
Phusebox schreef op zaterdag 17 december 2005 @ 21:45:
[...]

ik las dat kingkong op een gewone tv dus niet goed te spelen is en ze nu bezig zijn om em misschien te kunnen patchen... wel een beetje lame dat ze niet ff testen op een normale crt bak
Ubisoft heeft kort daarna weer een bericht de wereld ingeholpen met de boodschap dat ze niet blij waren met het bericht en die CEO die dat zei. Er schijnen wat resolutie probs te zijn of iets dergelijks maar volgens mij niets over het feit dat het te donker is ofzo. In ieder geval dat het te donker is scheen niet helemaal te kloppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het idee dat dvds er op de 360 beter uitzien dan op de dvd speler. Ik heb mijn 360 aangesloten op een Sony HD tv maar weet niet of het daar aan ligt.

Het verschil is van 480i naar 576P. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 17 december 2005 @ 12:58:
De single player is wel erg goed,maar het online gedeelte is echt brak.
veel last van lag,geen interesante gameplay,door te kleine teams.Kortom dat zuigt echt,naar mijn mening :'(
De hele wereld is er al over in alarm, en heeft al massaal zitten klagen bij MS, Activision en IW. En er is nu persaandacht: IGN klaagt mee. En.... er is bevestiging van Xbox Support desk dat men bezig is met een patch voor de online problematieken :)

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wrcveen
Verwijderd schreef op zaterdag 17 december 2005 @ 22:24:
Ik heb het idee dat dvds er op de 360 beter uitzien dan op de dvd speler. Ik heb mijn 360 aangesloten op een Sony HD tv maar weet niet of het daar aan ligt.

Het verschil is van 480i naar 576P. :*)
ligt uiteraard aan je dvd speler, ik heb er een met een 216 kHz / 14-bit Video D/A Converter aangesloten via HDMI progesive en daar kan de X360 echt niet aan tippen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey vraagie..

ik zie die pakket van 400 euro.. een 20 giegje erbij..

maar kan ik ook net als de ouwe xbox open maken en een HD erin zetten???

misschien al een x gevraagd.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

curry684 schreef op zaterdag 17 december 2005 @ 22:26:
[...]

De hele wereld is er al over in alarm, en heeft al massaal zitten klagen bij MS, Activision en IW. En er is nu persaandacht: IGN klaagt mee. En.... er is bevestiging van Xbox Support desk dat men bezig is met een patch voor de online problematieken :)
De hele wereld is er al over in alarm. Goh kerel, doe toch niet zo dramatisch, we have a red alert about COD2, yeah right!!!
Als je een lobby joined en je hebt lag, dan ga je toch er gewoon weer uit, de volgende lobby werkt meestal goed, dat is de ervaring die mijn zoon heeft.
Het is en blijft een bloedmooie game.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2005 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 18 december 2005 @ 00:38:
[...]
Singleplayer zeker... beste fps die ik ooit gespeeld heb denk ik. Maar je kan moeilijk ontkennen dat hij multiplayer zwaar zuigt. Als je 9 van de 10 keer op een server joint waar je onspeelbaar veel lag hebt dan is er wat mis met de game...

Ik heb em zelf eigenlijk nog niet veel online gespeeld omdat ik me tot nu toe prima vermaak met singleplayer. De singleplayer maakt het spel het geld meer dan waard. Het had alleen wel lekker geweest als de multiplayer ook een beetje speelbaar was...

Voorlopig ben ik nog wel ff bezig op veteran level. Sjezus, wat is dat moeilijk zeg... Tegen de tijd dat ik daar klaar mee ben is er hopelijk wel een patch voor multiplayer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk ik meld het maar even, maar Mediamarkt Eindhoven had gisteren wel 20 premiums staan. Er stonden zelfs meer premium dan cores. Ik heb trouwens 3 kwartier zo'n ding moeten vasthouden tot mijn broer er was en in die tijd waren er al 3 weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorted.bits
  • Laatst online: 14-09 06:03
Goed, wel effe een weird probleem op dit moment met NFS.

In het begin blijft de DVD continu draaien, zoals verwacht, maar op een gegeven moment spinned ie down. Cool! dacht ik, maar nog geen 5 a 10 minuten daarna loopt ie vast en lijkt de weg voor me zonder textures.

Zijn er meer mensen met dit probleem? Is het normaal dat hij wel eens down-spinned (Kameo doet dat namelijk nooooit).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
Ik ga zometeen weer een rondje winkels doen, als ik component kabels tegenkom koop ik ze allemaal op, is er ook vraag naar VGA?
Mail staat in mijn profiel en NEE ik verkoop het dan aan jou ZONDER winst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-08 22:29
Apart hoor die VGA kabels, in MM leeuwarden hangen er nog genoeg..10 ofzo. Maar die hebben weer geen advanced scart cables :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killkees
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-05 12:34

Killkees

bloemetjes en bijtjes enzo

Verwijderd schreef op zondag 18 december 2005 @ 09:28:
Ik denk ik meld het maar even, maar Mediamarkt Eindhoven had gisteren wel 20 premiums staan. Er stonden zelfs meer premium dan cores. Ik heb trouwens 3 kwartier zo'n ding moeten vasthouden tot mijn broer er was en in die tijd waren er al 3 weg.
De zus van mijn vriendin heeft daar gisteren voor mij een premium gekocht :+ Helaas was CoD2 uitverkocht. Heb nu nog geen spel maar wel een XBox....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Hallo daar beste 360ers

Laat ik me eerst maar ff voorstellen :) Mn nickname is dus Muthas, ook op xbox live. ik volg dit topic al sinds deel 1 elke dag maar heb nooit de moeite genomen om hier te registreren, terwijl er toch interessante dingen aan bod kwamen waar ik ook graag had op gereageerd. Ook keek ik al sinds deel 1 uit naar mn 360, die ik dan ook op 2 december al had. Op het moment heb ik alleen de premium, PD0, en xtra wireless controller + 2 accutjes en zon oplader.

Zit er nu ook over na te denken nog een game te halen, weet nog niet echt welke, maar NFSMW demo vind ik echt dope :9. CoD2 lijkt me daarintegen ook erg vet :+.

Als je dus met mij op live wil pdz-en, of iets anders, mn tag is dus Muthas, kunnen we elkaar ook reppen :P

Ook wil ik een advanced scart kabel nog halen, en ik lees hier ook iets over iemand die al die kabels op koopt, ik houd me aanbevolen voor 1 zon adv scart, aangezien die dixons hier niks heeft. De rest van de winkels trouwens ook niet.

[ Voor 6% gewijzigd door Muthas op 18-12-2005 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
ja idd de VGA kabels zie ik hier en daar wel hangen, maar de advanced scart nergens.

ik denk dat ik maandag toch alvast de kabeltjes ga scoren, want als ik later mn xbox heb dan kun je vast nergens meer de kabels vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geengrenzuh
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-12-2020

Geengrenzuh

Jeweet!

Verwijderd schreef op zondag 18 december 2005 @ 00:38:
[...]

De hele wereld is er al over in alarm. Goh kerel, doe toch niet zo dramatisch, we have a red alert about COD2, yeah right!!!
Als je een lobby joined en je hebt lag, dan ga je toch er gewoon weer uit, de volgende lobby werkt meestal goed, dat is de ervaring die mijn zoon heeft.
Hahah, en jij vindt het relaxt om op die manier een leuke mp match te zoeken? Kom op zeg, t is gewoon brak als je het vergelijkt met de online opties en lobby-systems van PD0 en PGR3. Maargoed dat mensen er over klagen dan gebeurt er tenminste wat... Dit is 2005, Next-gen gaming op xbox live, het moet gewoon gefixt worden klaar! Begrijp me niet verkeerd, ik heb ook leuke mp matches gehad hoor, alleen bepaalde dingen zijn gewoon niet meer van deze tijd. (geen mapkeuze, geen serverlist, geen keuze om te hosten waardoor er allemaal mensen met een gare connectie gaan hosten, geen filters om niet bij Amerikanen te komen, enz...) Terwijl de MP echt heel leuk is en ik het idee heb dat 8 spelers online niet eens zo heel slecht is, maar gewoon een andere speelervaring geeft.

PSN: Geengrenzuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justin2000
  • Laatst online: 14-09 10:21
Koffiezuiper schreef op zondag 18 december 2005 @ 10:52:
Apart hoor die VGA kabels, in MM leeuwarden hangen er nog genoeg..10 ofzo. Maar die hebben weer geen advanced scart cables :+
Hebben ze in bij mm leeuwarden ooit wel premiums op voorraad gehad?
Neem aan dat reserveringen eerst krijgen?
Ik ga er vanmiddag kijkje nemen misschien toevallig nog 1 liggen.

PV opbrengst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Geengrenzuh schreef op zondag 18 december 2005 @ 11:56:
[...]

Hahah, en jij vindt het relaxt om op die manier een leuke mp match te zoeken? Kom op zeg, t is gewoon brak als je het vergelijkt met de online opties en lobby-systems van PD0 en PGR3. Maargoed dat mensen er over klagen dan gebeurt er tenminste wat... Dit is 2005, Next-gen gaming op xbox live, het moet gewoon gefixt worden klaar! Begrijp me niet verkeerd, ik heb ook leuke mp matches gehad hoor, alleen bepaalde dingen zijn gewoon niet meer van deze tijd. (geen mapkeuze, geen serverlist, geen keuze om te hosten waardoor er allemaal mensen met een gare connectie gaan hosten, geen filters om niet bij Amerikanen te komen, enz...) Terwijl de MP echt heel leuk is en ik het idee heb dat 8 spelers online niet eens zo heel slecht is, maar gewoon een andere speelervaring geeft.
kun je ook niet de ping ascending pijltje klikken? zodat je toch een van de bovenste neemt (lage ping)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geengrenzuh schreef op zondag 18 december 2005 @ 11:56:
[...]

Natuurlijk kan en moet het een stuk beter, ik vond de kreet de hele wereld is er in alarm over wat overdreven. :)
M'n zoon zal dan wel mazzel gehad hebben want 8 van de 10 keer kan hij lag vrij spelen.
Trouwens je komt met een gare connectie echt niet op Xbox live, elke keer dat je online gaat checkt de Xbox jouw connectie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
trouwens staat bij wehkamp dat ze de advanced scart op voorraad hebben, maar ze beelden het plaatje af van de VGA kabel 8)7 ik wil ze allebij hebben dus ik heb er een besteld. nu maar kijken welke komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Muthas schreef op zondag 18 december 2005 @ 11:40:
Hallo daar beste 360ers

Laat ik me eerst maar ff voorstellen :) Mn nickname is dus Muthas, ook op xbox live. ik volg dit topic al sinds deel 1 elke dag maar heb nooit de moeite genomen om hier te registreren, terwijl er toch interessante dingen aan bod kwamen waar ik ook graag had op gereageerd. Ook keek ik al sinds deel 1 uit naar mn 360, die ik dan ook op 2 december al had. Op het moment heb ik alleen de premium, PD0, en xtra wireless controller + 2 accutjes en zon oplader.

Zit er nu ook over na te denken nog een game te halen, weet nog niet echt welke, maar NFSMW demo vind ik echt dope :9. CoD2 lijkt me daarintegen ook erg vet :+.

Als je dus met mij op live wil pdz-en, of iets anders, mn tag is dus Muthas, kunnen we elkaar ook reppen :P

Ook wil ik een advanced scart kabel nog halen, en ik lees hier ook iets over iemand die al die kabels op koopt, ik houd me aanbevolen voor 1 zon adv scart, aangezien die dixons hier niks heeft. De rest van de winkels trouwens ook niet.
COD2 is echt een vette game, zeker een aanrader! :*) online is vergeleken met PDZ niet super idd maar het is wel te doen, helemaal geen last van lag ofzo :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atmoz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-09 17:46

Atmoz

Techno!!

Koffiezuiper schreef op zondag 18 december 2005 @ 10:52:
[offtopic]

Je gamertag link onderin werkt niet. Er staat 2x http in ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
  • Laatst online: 12-09 10:57
Verwijderd schreef op zaterdag 17 december 2005 @ 18:25:
[...]

Component is schaars. Zeg maar gewoon niet te krijgen. Ik heb echt overal gezocht maar zonder resultaat. De winkels waar ik heb gechecked hebben er ook nog nooit 1 binnen gehad :(

Ik erger me er echt kapot aan dat die klote kabel nergens te krijgen is.Waar slaat dit op. Kan och nooit een probleem zijn om een paar van die kabels te maken...

Nou weet ik wel dat ie "gewoon" bij de premium zit maar ik was dus 1 van de mensen die niet kon wachten en de core heeft moeten aanschaffen. Had ik dit geweten had ik echt nog ff gewacht, maargoed hoe kan je dat ook verwachten. Dit is gewoon een grove fout van MS. Ik kan niets anders bedenken...

Het ziet er naar uit dat de component kabels er pas in januari aan zal komen. Heb ik vandaag al in verschillende winkels te horen gekregen. Op de site van dynabite staat ook een verwacht datum van 2 januari.

Ik heb mijn kabel inmiddels maar via e-bay besteld. Maar daar wacht ik nu ook alweer een week op :(. Het schiet echt niet op, zucht...

Naja, nu weer ff verder met COD2 :D

EDIT: oja ik heb nog een advance scart in de aanbieding in ruil voor een component kabel. Omg Amsterdam
ik woon ook in amsterdam en wil mijn hd kabel wel ruilen tegen jouw advanced scart :)
(mail me anders op trisangh [AT] hotmail [punt] com)

hebben andere mensen trouwens ook last van een beetje haperende demo's?
bij kameo demo is de intro haperende, en bij nba live haperede ie ook soms een beetje...
ligt dat aan de demo's of moet ik ms maar bellen ;(

kan ik trouwens nog toegevoegd worden aan de gamertag list?
http://live.xbox.com/member/Trisangh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 00:53
Ik word een beetje ziek van m'n vraag, maar niemand geeft echt een specifiek antwoord.

Ik heb een component kabel die bij de premium versie van de 360 zit.
Heb ik er nu wat aan om advanced scart te gaan kopen? of geeft die advanced scart alleen verbetering ten opzichte van compositie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
  • Laatst online: 12-09 10:57
SOEDARKMASTER schreef op zondag 18 december 2005 @ 13:05:
Ik word een beetje ziek van m'n vraag, maar niemand geeft echt een specifiek antwoord.

Heb ik er nu wat aan om advanced scart te gaan kopen? of geeft die advanced scart alleen verbetering ten opzichte van compositie?
is al een paar keer gezegd.

advanced scart is de beste kabel voor een niet hdtv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17:33

TdV

SOEDARKMASTER schreef op zondag 18 december 2005 @ 13:05:

heb je een standaard tv? dan is het antwoord ja zeer zeker want dan gebruik je nu enkel composite (1 tulp voor beeld en 2 voor geluid)
heb je een hdtv? dan is het antwoord nee zeker niet want dan gebruik je nu component (3x tulp voor beeld en 2 voor geluid)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dadj
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-12-2022

dadj

Boeiend, boeiend!

TdV schreef op zondag 18 december 2005 @ 13:09:
[...]

heb je een standaard tv? dan is het antwoord ja zeer zeker want dan gebruik je nu enkel composite (1 tulp voor beeld en 2 voor geluid)
heb je een hdtv? dan is het antwoord nee zeker niet want dan gebruik je nu component (3x tulp voor beeld en 2 voor geluid)
Of beter; 3x tulp voor beeld en 1 optisch voor geluid

XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix

darkphoenix

Chikara

Ballebek schreef op zondag 18 december 2005 @ 09:42:
Ik ga zometeen weer een rondje winkels doen, als ik component kabels tegenkom koop ik ze allemaal op, is er ook vraag naar VGA?
Mail staat in mijn profiel en NEE ik verkoop het dan aan jou ZONDER winst.
ik had dus gebelt om 12.00 naar de dixons in de venusstraat en ze zeiden ja we hebben hem!

en ik daar heen gegaan en na half uur wachten komen ze met een vga kabel aan lopen! |:( |:( |:( ik dacht dat ik gek werd. (moet component hebben die vga zie ik overal wel hangen!)
ze wisten het echt niet waar ze het over hadden en die dronken vent was er ook!

ik baalde echt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als er iemand een scart wil hebben mail me even,ik heb een hdtv gekocht en heb een scart over.
Ik stuur m gratis op,of je komt hem halen,woon in rotterdam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, om jullie een beetje gerust te stellen: ik ben dus ook op zoek gegaan naar een Advanced Scart Cable, en ben de plaatselijke games-shop binnengewandeld. En zie daar: op voorraad!
Jawel, jullie lezen het goed, hij is gewoon te verkrijgen!
Plaats: Assen, dus alle noorderlingen kunnen worden voorzien van de Advanced Scart Cable.

Nu te koop bij mij: een HDTV cable van de XBox 360.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix

darkphoenix

Chikara

Verwijderd schreef op zondag 18 december 2005 @ 13:59:
Nou, om jullie een beetje gerust te stellen: ik ben dus ook op zoek gegaan naar een Advanced Scart Cable, en ben de plaatselijke games-shop binnengewandeld. En zie daar: op voorraad!
Jawel, jullie lezen het goed, hij is gewoon te verkrijgen!
Plaats: Assen, dus alle noorderlingen kunnen worden voorzien van de Advanced Scart Cable.

Nu te koop bij mij: een HDTV cable van de XBox 360.....
20 minuten geleden had ik hem graag willen over kopen maar heb er net 1 van marktplaats gekocht! .....eindelijk! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harryvos
  • Laatst online: 14-09 08:18

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreester
  • Niet online
wow, ik voel wel wat voor die zwarte decal. enige jammere is bij die ventilatiegaten. Ok die kun moeilijk gaan dichtplakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over de advanced scart kabel voor mensen met een CRT-tv (niet HDTV) het volgende: SCART is een soort connector waar verschillende soorten signaal door kan lopen.

Ik weet niet wat voor signaal de XBOX 360 afgeeft maar je TV SCART-aansluiting bepaalt ook de kwaliteit van het beeld.

Voor meer info: http://www.extradvd.nl/html/videokabels.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WSaeNoTSoCK schreef op zondag 18 december 2005 @ 12:33:
trouwens staat bij wehkamp dat ze de advanced scart op voorraad hebben, maar ze beelden het plaatje af van de VGA kabel 8)7 ik wil ze allebij hebben dus ik heb er een besteld. nu maar kijken welke komt.
Heb deze gisteren ook besteld. Kwa prijs en omschrijvingis het de advanced SCART. Die is ook € 5 goedkoper dan de VGA. En aangezien Wehkamp NOOIT goedkoper is dan enige andere winkel in NL ga ik ervan uit dat het de SCART is. Volgende week zal ik weten en anders retour.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online

Muthas

O+

Digitizers schreef op zondag 18 december 2005 @ 14:14:
[...]

wow, ik voel wel wat voor die zwarte decal. enige jammere is bij die ventilatiegaten. Ok die kun moeilijk gaan dichtplakken.
Ziet er idd lelijk uit, met van die vierkantjes om die ventilatie gaten op de zijkanten. Zijn wel cool, maar ik heb liever een custom made faceplate.

Kan iemand me trouwens toevoegen aan die lijst van x360 gamertags op GoT? Oh ja, hoe krijg je zon link in je sig dat als je er op klikt dat je vanzelf naar je gamertag op xbox.com gaat. welke tag heb ik daarvoor nodig?

Al gevonden 8)7

[ Voor 24% gewijzigd door Muthas op 18-12-2005 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
bestaat dit uit een frontje plus stikker of zijn het echt platen die je erop moet monteren/vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online

Muthas

O+

WSaeNoTSoCK schreef op zondag 18 december 2005 @ 15:15:
[...]

bestaat dit uit een frontje plus stikker of zijn het echt platen die je erop moet monteren/vervangen.
Remember - all of our full-color skins use a patented repositionable and removable adhesive backing for fast, easy and accurate installation and goo-free removal!
Komt van die site, ik hoop dat je zelf nog een beetje engels kan, zo niet, het zijn stickers }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kom ik met de VGA kabel die ik op dag 1 gekocht heb. 8)
Ik ben toch benieuwd naar 1 ding, ik zie weinig verschil maar noem het maar tweakgedrag. ;)

Ik heb de samsung le26m51b, de 360 is dus via VGA aangesloten. Wat is het beste 1280*720 kiezen en de TV laten stretchen óf de 360 het werk laten doen? Vraag ik me gewoon af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cool0
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-10-2024

cool0

Voor de mensen die een xbox360 willen. De Dynabyte in Dordrecht heeft meerdere Core & Platinum systemen op voorraad.

Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wrcveen
Hoe doen jullie het als er een vriend wil spelen die geen gamertag heeft (heeft geen Xbox) en ik hem niet wil laten spelen met mijn gamertag. Hebben jullie een 2e "gast" gamertag ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon9114
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08-08 17:58
is het mogelijk om de xbox 360 op een tft scherm aan te sluiten ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 18 december 2005 @ 16:08:
Kom ik met de VGA kabel die ik op dag 1 gekocht heb. 8)
Ik ben toch benieuwd naar 1 ding, ik zie weinig verschil maar noem het maar tweakgedrag. ;)

Ik heb de samsung le26m51b, de 360 is dus via VGA aangesloten. Wat is het beste 1280*720 kiezen en de TV laten stretchen óf de 360 het werk laten doen? Vraag ik me gewoon af.
Ik denk de 360 het werk laten doen. Zo weet je zeker dat de beelden in de juiste resolutie worden aangeleverd.
dragon9114 schreef op zondag 18 december 2005 @ 17:08:
is het mogelijk om de xbox 360 op een tft scherm aan te sluiten ??
Ja, met de VGA kabel. Is verkrijgbaar in verscheidene winkels.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2005 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 00:53
Ik hoop niet dat het waar is, maar op www.ebgames.com staat dat gears of war pas in juli uit gaat komen. SHITTT |:(

Dat was zo ongeveer DE game waarvoor ik de 360 kocht! :?

[ Voor 21% gewijzigd door JSTPS op 18-12-2005 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wrcveen schreef op zondag 18 december 2005 @ 16:52:
Hoe doen jullie het als er een vriend wil spelen die geen gamertag heeft (heeft geen Xbox) en ik hem niet wil laten spelen met mijn gamertag. Hebben jullie een 2e "gast" gamertag ofzo?
Ik laat mijn vrienden gewoon niet online, die hebben allemaal offline account's als ze online willen mag dat opzich wel op mijn account, 1 potje ofzo, als ik ernaast sta met een controller IN mijn hand :P

Nu we het hier toch over hebben, ik vroeg me net af of je je xbox live account misschien met passwoord kan beveiligen? Als ik hem meeneem naar een xbox lan wil ik niet dat er stiekem met mijn account gekloot word als ik ff naar de wc ben ofzo :+

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2005 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NuKeM
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-09 09:49
Mijn excuses als de vraag al gesteld is (ik heb gezocht), maar kan die HD VGA kabel ook een 1600x1200 output leveren? Ik zou het leuker vinden dat de 360 het beeld schaalt naar die resolutie dan dat mijn 21"tft dat werk moet doen, vandaar de vraag. Ik heb al gezien dat je in de instellingen van je 360 een outputresolutie kan kiezen als je die VGA kabel hebt, maar of 1600x1200 daartussen zit weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Muthas schreef op zondag 18 december 2005 @ 15:20:
[...]

[...]

Komt van die site, ik hoop dat je zelf nog een beetje engels kan, zo niet, het zijn stickers }:O
moet je het wel nauwkeurig plakken, want anders krijg je luchtbellen eronder.
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor slowchat hebben we een IRC-channel, ook via web bereikbaar.

Voor vragen over HDTV's en dergelijke kun je echt beter in Audio, Video & HiFi Forum zijn, dan kunnen we het hier over de Xbox 360 blijven hebben.