Anoniem: 157893
Hm. Niet helemaal mee eens. En okee...het kost wat extra tijd. Maar PGR3 doet het ookapNia schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 15:40:
[...]
ja da's gewoon te klote om dat te gaan zitten modellen, dat zijn zo onmogelijk veel poly's voor zo iets irrelevants.. maar dat 2D is nog geen porum.. zal mij benieuwen wanneer dit gaat veranderen, want het is in feite een techniek die nog nooit veranderd is.. 2D plane met een texture er op
Ik model zelf ook, deze bijvoorbeeld...

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 157893 op 16-12-2005 16:08 ]
Anoniem: 163390
Dank je wel , heb net de laatste Xbox 360 premium gehaald bij Dynabyte RotterdamAnoniem: 163013 schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 13:14:
Voor diegene die hem nog niet hebben, Dynabyte Rotterdam heeft enkele tientallen Xbox 360 liggen, zowel core als premium.
Weet iemand anders wie er in Rotterdam nog de advanced scart cable op voorraad heeft
Anoniem: 162077
Welcome to the club!Anoniem: 163390 schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 16:05:
[...]
Dank je wel , heb net de laatste Xbox 360 premium gehaald bij Dynabyte Rotterdam
Anoniem: 147647
maar die advanced scart cable heeft dus geen optische ingang ? dat vind ik dan wel weer een gemisBallebek schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 14:32:...]
Ik was de schuldige ja; en ik sta daar nog steeds achter. Ik heb het voor de zekerheid op meerdere TV's getest en door meerdere mensen laten keuren die werkzaam zijn in de A/V biz
Ik snap ook niet dat mensen het beeld normaal vinden van de composiet kabel; als ik een console koop van 300 euro en het ziet er ZO uit => dev/null
Ofwel: Advanced Scart Cable = een must als je de 360 hebt en een beeldbuis TV.
LCD liever via VGA dan component; ik kijk liever naar 1280x768 op mijn TV dan naar 1080i of 720p via component.
Nou moest ik op de Sharp 45" 1920x1080P even twijfelen maar toch was ie met VGA mooier.
)
Nee, maar wel een optische uitgangAnoniem: 147647 schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 16:08:
[...]
maar die advanced scart cable heeft dus geen optische ingang ? dat vind ik dan wel weer een gemis
Alle kabels hebben dat trouwens, zag er zelfs een van Joytech volgens mij met optisch en coaxiaal
En iets met de startpost lezen van dit topic
Alle kabels behalve de Advanced SCART bevatten 2 stereo-jacks voor audio, en alle kabels behalve de Composite van de Core hebben een optische aansluiting voor 5.1 surroundgeluid. De optische aansluiting zit op de connector aan de kant van de X360, met een reguliere TOSLink plug onder een klepje.
[ Voor 50% gewijzigd door Uberprutser op 16-12-2005 16:16 ]
As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.
elke extra polygoon die je daarin steekt is er een die je niet meer in je model kan steken.. natuurlijk een buigbaar begrip voor 1 poly, maar je begrijpt dat 't een andere zaak wordt met een heel publiek wat ook nog animeert..Anoniem: 157893 schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 16:04:
[...]
Hm. Niet helemaal mee eens. En okee...het kost wat extra tijd. Maar PGR3 doet het ooken die extra polygonen kan de 360 makkelijk aan!
Ik model zelf ook, deze bijvoorbeeld...
[afbeelding]
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Anoniem: 163013
Veel plezier ermee!!!!!Anoniem: 163390 schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 16:05:
[...]
Dank je wel , heb net de laatste Xbox 360 premium gehaald bij Dynabyte Rotterdam
"nog steeds zoekend naar de advanced scartcable in rotterdam"
[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 163013 op 16-12-2005 16:18 ]
Er veranderd niks aan je beeld, kan zelfs brakker worden omdat je er nog een schakel tussen zet.MAX3400 schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 16:17:
Als ik de default kabel van de Premium doorlus naar een scart-blokje; heb ik dan al een verbetering of is het toch zinvoller om de Advanced Scart op de kop te tikken?
As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.
[ Voor 85% gewijzigd door StanTheMan op 16-12-2005 16:23 ]
Get the scart m8.MAX3400 schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 16:17:
Als ik de default kabel van de Premium doorlus naar een scart-blokje; heb ik dan al een verbetering of is het toch zinvoller om de Advanced Scart op de kop te tikken?
Weet iemand een andere winkel waar ze deze wel nog hebben? Liefst in de buurt van M'tricht.
Trouwens, dat snap ik al helemaal niet. Hoe kunnen die pakketten nu op zijn? Is toch zoooo simpel om d'r effe een paar duizend te maken
Hier in Den Haag is alles nu te krijgen, scartkabels, vga, live, de hele zooi.atmoz schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 16:24:
M'n vriendin was net (5 minuten geleden) gaan kijken bij Dixons voor een Xbox-LIVE-gold jaar abb. Maar ze vertelden haar dat ze pas weer een februari kwamen....
Weet iemand een andere winkel waar ze deze wel nog hebben? Liefst in de buurt van M'tricht.
Trouwens, dat snap ik al helemaal niet. Hoe kunnen die pakketten nu op zijn? Is toch zoooo simpel om d'r effe een paar duizend te maken
Verschillend tussen de GameShop en de MediaMarkt kan je alles krijgen!
Behalve de premium 360's cores hebben ze dan weer wel.
Das ook alweer zo'n eind fietsen voor die kabelBallebek schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 16:32:
[...]
Hier in Den Haag is alles nu te krijgen, scartkabels, vga, live, de hele zooi.
Verschillend tussen de GameShop en de MediaMarkt kan je alles krijgen!
Behalve de premium 360's cores hebben ze dan weer wel.
Ik ga maar een postorderbedrijf beginnen met xbox zut en volgens jaar met PS3 meuk.Anoniem: 163013 schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 16:41:
[...]
Das ook alweer zo'n eind fietsen voor die kabel
Als je was opgestapt bij je eerste post over fietsen, was je er nu al geweest.Anoniem: 163013 schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 16:41:
[...]
Das ook alweer zo'n eind fietsen voor die kabel
LOL ok, you winMAX3400 schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 16:43:
[...]
Als je was opgestapt bij je eerste post over fietsen, was je er nu al geweest.
Net gebeld, en helaas, ook niet meer. Geef mezelf weinig hoop. Had hem ook gelijk moeten kopen. stom!Anoniem: 162077 schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 16:48:
[...]
FutureZone, hebben 2 filialen in rottahdam, kruiskade en onder bij de v&d...
Sony heeft gezegd 'the-ps2-way' aan te houden. En als oud-PS2er kan ik je zeggen dat dit ZEER ONsuccesvol is. De developers moeten zorgen voor de online mogelijkheid en alles eromheen. Wat dit betreft stond de XBOX en nu de XBOX360 als een paal boven water. Als oud-PS2er bid ik elke dag dat Sony op dit besluit terug komt, anders hebben ze sowieso al een grote slag verloren gezien Internet nu een enorm belangrijk ding is in ieders leven.darkphoenix schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 14:57:
ik ben nog steeds benieuwd wat een verschil het zou maken op me me sony klv 62hg2 lcd met composiet en component! alleen word het nu meer dan vervelend om geen component kabel te vinden!
maar ik ben benieuwd wat sony kan bieden kwa media zoals MS marktplace heeft?
Vanavond mooi gamen
Turn it off and on again.
/fanboy mode/ LOL PS3 word dus een flop qua online mogelijkheden.. /fanboy mode/AvanCade schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 16:58:
[...]
Sony heeft gezegd 'the-ps2-way' aan te houden. En als oud-PS2er kan ik je zeggen dat dit ZEER ONsuccesvol is. De developers moeten zorgen voor de online mogelijkheid en alles eromheen. Wat dit betreft stond de XBOX en nu de XBOX360 als een paal boven water. Als oud-PS2er bid ik elke dag dat Sony op dit besluit terug komt, anders hebben ze sowieso al een grote slag verloren gezien Internet nu een enorm belangrijk ding is in ieders leven.
( lijkt me geen slimme zet van sony, geen friend systeem enzo da`s toch wel aardig k.u.t. )
CU on live
Volgens mij kan het niet eens want dan ga je van Y,Pr,Pb naar RGB.Ballebek schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 16:21:
[...]
Er veranderd niks aan je beeld, kan zelfs brakker worden omdat je er nog een schakel tussen zet.
Goede gedachte...Anoniem: 163013 schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 17:04:
ik geef het op voor het weekend met die kabel. ik ga nu naar huis en heb geen tijd meer om die kabel op te sporen, daar is werktijd voor hoor, betaald de baas tenminste.
CU on live
Anoniem: 69767
Final Fantasy XI voor de Xbox360 neemt alleen al 5 - 7 Gb in...Wacht maar tot er nog meer gebruik door games van de harddisk gebruikt gaat worden...Zo vreemd is z'n vraag dus helemaal niet.Anoniem: 162077 schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 09:53:
[...]
Als het mogelijk is kun je het beste op www.xbox-scene.com kijken (forums)
Maar wat moet je met meer dan 20gig?! Die demo`s en trailers 5 jaar bewaren
Anoniem: 45322
Daarom Xbox 360 met Panasonic PT-ae700 beamer @ 720p.
Zonder flits:

Met flits:

Anoniem: 145809
Graag wat meer info over de grote en type scherm dat je gebruikt, heb zelf een Epson TW100 met een projecta scherm (129cm x 230cm) en gebruik de component aansluiting.
Anoniem: 101642
Haal inderdaad de SCart,die geeft een veel beter beeld,als de standaard bijgeleverde,composiet kabel.MAX3400 schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 16:17:
Ik heb die Scart kabel vandaag gehaald,en ik moet zeggen,het ziet er echt veel beter uit,het beeld is veel scherper,de kleuren zijn ook veel beter.
@pvgent: Het scherm heb ik zelfgemaakt. Het doek heb ik via htforum.nl gekocht en het op een MDF plank gespannen. Eromheen aan lijst van latjes beplakt met zwart vilt. De afmetingen van het projectievlak zijn ook 129x230. De xbox is met de bij het premium pakket geleverde componentkabel + een verlengkabel op de beamer aangesloten.
[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 45322 op 16-12-2005 18:18 ]
Anoniem: 104748
Zegt pvda
Ik heb het idee dat ik best wel geluk heb gehad BTW, ik heb een VGA kabel én 1 HDD kunnen vinden.
Er komen alleen geen boeiende titels meer uit dit jaar, maar ik vermaak me dr wel mee.
Anoniem: 45322 schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 18:00:
Ook maar eens mijn setup showen. Zo'n kleine LCD/plasma is niets voor mij
Daarom Xbox 360 met Panasonic PT-ae700 beamer @ 720p.
Zonder flits:
[afbeelding]
Met flits:
[afbeelding]
[ Voor 39% gewijzigd door Anoniem: 104748 op 16-12-2005 18:19 ]
Anoniem: 86475
Kies een download. Start hem op. Wanneer hij 1 of 2% gedownload heeft trek dan de netwerkkabel uit de Xbox 360. Je wordt dan afgemeld van Xbox Live. Stop dan de netwerkabel er weer in en meld je aan bij Xbox Live. Start de download weer op door ''download again'' te kiezen. Je download start dan bij 50%!!! Van wat ik heb geprobeerd werkt dit bij iedere download! Ik ontdekte dit truukje per toeval omdat mijn netwerkkabel met een kroonsteentje aan elkaar vastzit en ik daar per ongeluk tegenaan stootte.Toen werd de verbinding verbroken en toen ik de download opnieuw opstarte zat hij tot mijn grote verbazing op 50%!
Anoniem: 104748
Zo, dat is dan 48% in een paar seconde...Anoniem: 86475 schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 18:36:
Ik heb net een heel erg leuk truukje ontdekt om de downloads via Xbox Live een stuk sneller te laten gaan! Het werkt als volgt:
Kies een download. Start hem op. Wanneer hij 1 of 2% gedownload heeft trek dan de netwerkkabel uit de Xbox 360. Je wordt dan afgemeld van Xbox Live. Stop dan de netwerkabel er weer in en meld je aan bij Xbox Live. Start de download weer op door ''download again'' te kiezen. Je download start dan bij 50%!!! Van wat ik heb geprobeerd werkt dit bij iedere download! Ik ontdekte dit truukje per toeval omdat mijn netwerkkabel met een kroonsteentje aan elkaar vastzit en ik daar per ongeluk tegenaan stootte.Toen werd de verbinding verbroken en toen ik de download opnieuw opstarte zat hij tot mijn grote verbazing op 50%!
Anoniem: 145809
Ziet er erg mooi uit, wil zelf ook een permanent scherm maken, dank zij jouw informatie ga ik ook maar eens op de doek toer, wilde een experiment starten met MDF en grondverf maar na wat gelezen te hebben op htforum.nl lijkt dit niet de juiste weg. Heb je nog tips wat betreft het spannen van het doek?@pvgent: Het scherm heb ik zelfgemaakt. Het doek heb ik via htforum.nl gekocht en het op een MDF plank gespannen. Eromheen aan lijst van latjes beplakt met zwart vilt. De afmetingen van het projectievlak zijn ook 129x230. De xbox is met de bij het premium pakket geleverde componentkabel + een verlengkabel op de beamer aangesloten.
Dat is wel een hele omslachtige manierAnoniem: 86475 schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 18:36:
Ik heb net een heel erg leuk truukje ontdekt om de downloads via Xbox Live een stuk sneller te laten gaan! Het werkt als volgt:
Ik start een download (bijvoorbeeld de demo van Kameo), ik laat hem downloaden tot 2% en stop het downloaden dan. Wanneer ik de download weer opnieuw start, springt hij binnen enkele seconden naar de 50% (Niets geen Netwerk-kabel eruit pluggen)
Maar even ter verduidelijking: Dit ''Snel Downloaden'' schijnt een bug te zijn in Xbox Live!, het is dus niet zo dat er binnen 2 seconden een ''Halve'' demo word gedownload
[ Voor 5% gewijzigd door Yonix op 16-12-2005 18:44 ]
Leuk bedacht, maar dat is alleen een bug in de tellingAnoniem: 86475 schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 18:36:
Edit: Spuit 11
[ Voor 3% gewijzigd door PWM op 16-12-2005 18:46 ]
Anoniem: 86475
Dat kan inderdaad ook ja. Maar bug of niet, de download is wel veel sneller klaar volgens mij.Yonix schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 18:43:
[...]
Dat is wel een hele omslachtige manier
Ik start een download (bijvoorbeeld de demo van Kameo), ik laat hem downloaden tot 2% en stop het downloaden dan. Wanneer ik de download weer opnieuw start, springt hij binnen enkele seconden naar de 50% (Niets geen Netwerk-kabel eruit pluggen)
Maar even ter verduidelijking: Dit ''Snel Downloaden'' schijnt een bug te zijn in Xbox Live!, het is dus niet zo dat er binnen 2 seconden een ''Halve'' demo word gedownload
Hij heb ut over composite naar scart blokje; dan heb je nog steeds composite en niks anders hewrcveen schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 17:06:
[...]
Volgens mij kan het niet eens want dan ga je van Y,Pr,Pb naar RGB.
Lijkt me heel sterk maar goed. Even een nogal offtopic vraag, maar is hier opzich wel op zijn plaatst. Is het mogelijk om xp te upgraden naar mediacenter?? Als ik dit probeer krijg ik de foutmelding dat de xp versie niet geschikt is voor upgrade......Is het iemand al gelukt om xp te upgraden naar media center? Zou inprinciepe geen probleem moeten zijn aangezien het eigenlijk xp + iets extra'sAnoniem: 86475 schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 18:46:
[...]
Dat kan inderdaad ook ja. Maar bug of niet, de download is wel veel sneller klaar volgens mij.
Misschien moet eerst service pack 2 gedeinstalled worden, in handleiding staat dat xp met oud service pack te upgraden valt. Weet iemand hoe dit moet??
[ Voor 12% gewijzigd door Xander84 op 16-12-2005 19:13 ]
Mensen waarvan de Xbox 360 vaker spontaan bleef hangen heeft Microsoft een wel hele aardige tegemoetkoming bedacht. Wanneer de Xbox 360 is opgestuurd naar Microsoft en zij erkennen het probleem krijg je zonder extra kosten een Xbox 360 wat tevens een externe HD bevat terug.
Bron: www.360party.nl
Er zit ook nog gewoon een afstandsbediening bij, dus dan weten sommige mensen wat hun te wachten staat !
“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War
Ik helpdesk gebeld, die zeiden dat het evt een server probleem kon zijn, maar mijn broer kan wel goed inloggen met mijn profiel.. toch raar.
die 48% wordt niet zomaar door je 360 gefantaseerd, als je dat soms dachtAnoniem: 86475 schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 18:36:
edit:
wat bedoel je met externe hd en waar zie je dat dan op die site? zat aan high def te denkenBluto schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 19:17:
De eerste lading van de nieuwe console van Microsoft bleek nogal wat fouten te bevatten.
Mensen waarvan de Xbox 360 vaker spontaan bleef hangen heeft Microsoft een wel hele aardige tegemoetkoming bedacht. Wanneer de Xbox 360 is opgestuurd naar Microsoft en zij erkennen het probleem krijg je zonder extra kosten een Xbox 360 wat tevens een externe HD bevat terug.
Bron: www.360party.nl
Dus als je een premium krijg je er nog een HD bij, yottum

[ Voor 31% gewijzigd door dikki dik op 16-12-2005 19:47 ]
Anoniem: 163219
Nog xbox live gold en nog het e.e.a. Online bestellen kan dus kijken maar.
Anoniem: 130889
Ik heb een 2e controller gekocht. Vanmiddag gespeeld, geen probleem. Ga ik 's avonds weer spelen doet de controller het niet meer (de 2e). Alle lampjes blijven knipperen. Opnieuw binden werkt ook niet. Wanneer ik de knop op de xbox indruk, en vervolgens die van de conrtoller lijkt ie em te herkennen. Maar vervolgens gaan alle 4 de lampjes weer knipperen (op de controller, niet op de console)
Batterijen er al eens uitgehaald??Anoniem: 130889 schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 20:38:
HEEEEELLLPPPP!!!
Ik heb een 2e controller gekocht. Vanmiddag gespeeld, geen probleem. Ga ik 's avonds weer spelen doet de controller het niet meer (de 2e). Alle lampjes blijven knipperen. Opnieuw binden werkt ook niet. Wanneer ik de knop op de xbox indruk, en vervolgens die van de conrtoller lijkt ie em te herkennen. Maar vervolgens gaan alle 4 de lampjes weer knipperen (op de controller, niet op de console)
Misschien een stomme vraag, maar zijn de batterijen nog wel vol?Anoniem: 130889 schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 20:38:
HEEEEELLLPPPP!!!
Edit: Spuit 11.....
[ Voor 3% gewijzigd door Yonix op 16-12-2005 21:02 ]
-Zit de AV kabel wel goed?
“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War
De AV kabel is niet mis mee, ik heb perfect beeld
De lichtjes knipperen ook allemaal synchroon, niet per twee zoals wanneer je batterijen op zijn.
[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 130889 op 16-12-2005 21:30 ]
dat doet mij denken aan wanneer je de controller aanzet, dan gaat hij contact zoeken met je xbox. Maaarrr dan moet je xbox je controller wel herkennen. Mijn vraag is dan ook heb je je controller al opnieuw laten detecteren door de 360. Dus knopje op console, controller aanzetten en knopje op je controller indrukken.Anoniem: 130889 schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 21:28:
Ja, batarijen zijn vol. Met de Play & Charge kit gebeurt hetzelfde. Volle batterijen (die bij de controller zat) zelfde verhaal. Dacht ik even met een stel vrienden een paar potjes te games, doet de controller het niet. Ik heb ook nog niet iets soortgelijks gevonden op Internet.
De lichtjes knipperen ook allemaal synchroon, niet per twee zoals wanneer je batterijen op zijn.
zou ik eerst eens de demo proberen, dat spel is echt bagger. Speelt alles behalve vloeiend en dat is nou net waar het allemaal om draait bij een voetbal game.Thund3r schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 11:12:
[...]
Ik vind PDZ anders met 2 man toch wel leuk, nog niet zo veel gespeeld als PGR (zeker niet alleen) maar toch geen slechte game.
Ik denk dat ik begin Januari DOA4 en Fifa RTWC erbij haal (ben tot Fifa2006 voor de PC een Fifa-fan geweest, 2006 vind ik echt minder dit jaar, maar de demo van Fifa RTWC is
[ Voor 116% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 16-12-2005 23:43 ]
Mail me even over die kabel.Wil hem wel overnemen.dikki dik schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 21:43:
Voor de mensen die nog op zoek zijn naar een advanced scart ik doe de mijne in de verkoop. De tv gaat de deur uit en er komt een hdtv voor in de plaats. 20,00 incl. verz. kosten zonder doosje. lijkt me een leuke prijs. Met doosje komen de kosten hoger te liggen.
[...]
dat doet mij denken aan wanneer je de controller aanzet, dan gaat hij contact zoeken met je xbox. Maaarrr dan moet je xbox je controller wel herkennen. Mijn vraag is dan ook heb je je controller al opnieuw laten detecteren door de 360. Dus knopje op console, controller aanzetten en knopje op je controller indrukken.
ransjooman.at.gmail.com
Anoniem: 134033
Ridge Racer 6 is echt een koele game hèSmokeyTheBandit schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 17:04:
Vandaag Ridge Racer 6 ontvangen uit Canada![]()
Vanavond mooi gamen
Online is echt super
Best gaaf inderdaad .... alleen totaal anders als PGR3 wat ik ook veel speelAnoniem: 134033 schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 22:23:
[...]
Ridge Racer 6 is echt een koele game hè![]()
Online is echt super
Turn it off and on again.
Waarom kopen mensen eigenlijk Play & Charge kits, waarom niet gewone oplaadbare batterijen, ik heb hier batterijen en lader die binnen 3 uur geheel zijn opgeladen. Volgens mij veel handiger dan zo'n Play & Charge. Tja zeggen natuurlijk dat je oplaadbare batterijen niet moet gebruiken ivm slechtere prestatie, maar daar geloof ik geen ruk van.
(ik heb zelf geen xbox (en ook geen 360) maar ik zit er wel sterk over te denken om ergens in 2006 (als je normaal aan een xbox 360 kan komen
Je kan nog bij Dixons.nl terecht hoor, daar zijn ze nu nog op voorraadToolskyn schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 22:40:
Ik vraag me zo af hoe druk het op dit moment eigenlijk online is...
(ik heb zelf geen xbox (en ook geen 360) maar ik zit er wel sterk over te denken om ergens in 2006 (als je normaal aan een xbox 360 kan komen) er een te kopen)
GullyTM is protected by copyright laws since 1978.
Anoniem: 100320
Ik zie hier mensen praten over 1080i...kan ik dat ook gewoon selecteren als output in system van het dashboard? en wordt PGR3 dan niet erg traag??..
Ik zie nl. wel dat de game een stuk trager is in HD als in RGB...maakt mij verder niet uit...kan nu eindelijk goed de bochten zien in het donker en jongens wat zijn die wagens vet in HD
Zal morgen eens Kameo eindelijk uitpakken..heeft hier 2 weken ingepakt gelegen totdat ik beslist had welk lcd scherm ik zou kopen..
Anoniem: 64887
Patser alert?Anoniem: 100320 schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 23:36:
Nou net ook mijn 360 gehangen aan een lcd scherm...en ik moet zeggen..verschil tussen RGB en 720P is toch erg groot..Ben blij dat ik er 2400 euro tegen aan gegooid heb voor zo'n scherm.
Anoniem: 142179
Maar in 3 knalde je wel kapot op andere auto's (verkeer dat in dezelfde richting rijdt) dan je tegenstanders en dat heb je in deel 4/Revenge dan weer nietAnoniem: 162077 schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 12:45:
[...]
In Burnout 3 hoefde je niet te sturen, in deel 4 is dat een beetje veranderd met hoekjes waar je dan tegenaan knalt!
Nu wel ja

45? HDTV Black TFT ASV LCD scherm
RESOLUTIE Aantal beeldpunten 6.220.800 pixels (1920 x 1080 x 3)
[ Voor 23% gewijzigd door Uberprutser op 16-12-2005 23:55 ]
Toen de winkel sloot hadden we nog 8 premiums (met ab). Om 9 uur zijn we geopend. VGA kabels hebben we er ook nog wel een paar na.... Mocht je moi himself willen zien ask voor mans!
[ Voor 3% gewijzigd door cybermans op 17-12-2005 00:29 ]
Anoniem: 64887
Haha, zoiets willen wij allemaal graag hebben, maar ja helaas kan ik er niet zoveel duizenden Euro's aan besteden.Ballebek schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 23:54:
[...]
Nu wel ja![]()
[afbeelding]
ik woon zelf in rijswijk!cybermans schreef op zaterdag 17 december 2005 @ 00:04:
Voor alle mensen in de hood van rijswijk (zh).
Toen de winkel sloot hadden we nog 8 premiums (met ab). Om 9 uur zijn we geopend. VGA kabels hebben we er ook nog wel een paar na.... Mocht je moi himself willen zien ask voor mans!
over welke winkel hebben we het?
en heb je daar nog een component liggen? en zo nee wanneer verwacht je ze? alvast bedankt
Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver
Mijn status en bevestiging staat nu op verzonden! wordt dus maandag!SquareHugo schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 14:01:
[...]
Bol[punt]com. Goed. Lekker. Fijn. Laat die kale kerst maar komen! Hele set-up staat klaar, nu die lege X360-plek nog vullen met niks
Klinkt als de MM; die lui denken altijd dat ze de enige winkel zijn op aarde met electromeuk
Die bedoelde ik...
[ Voor 5% gewijzigd door Uberprutser op 17-12-2005 00:34 ]
sorry hoor maar die opmerking slaat weer als een lul op een drumstel. De meeste mensen hier weten wel dat ik bij MM werkBallebek schreef op zaterdag 17 december 2005 @ 00:28:
[...]
Klinkt als de MM; die lui denken altijd dat ze de enige winkel zijn op aarde met electromeuk
[ Voor 8% gewijzigd door cybermans op 17-12-2005 00:32 ]
HuuhBallebek schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 23:54:
[...]
Nu wel ja![]()
[afbeelding]

Die resolutie kan ik echter niet terugvinden

Enig idee welk model?
Nvm.... gevonden, 6700 euro

[ Voor 6% gewijzigd door J0J0 op 17-12-2005 00:35 ]
Sharp LC-45GD1EJ0J0 schreef op zaterdag 17 december 2005 @ 00:33:
[...]
Huuhik zie dat dat een sharp lcd scherm is
Die resolutie kan ik echter niet terugvinden![]()
Enig idee welk model?
Not on my receipt...Nvm.... gevonden, 6700 euro
[ Voor 13% gewijzigd door Uberprutser op 17-12-2005 00:41 ]
Ow, vertel....Ballebek schreef op zaterdag 17 december 2005 @ 00:35:
[...]
Sharp LC-45GD1E
[...]
Not on my receipt...
Om door te gaan op zo'n ongelofelijk dure schermen....
http://www.bestekeus.nl/s...94_1667/products_id/15217
Ik snap alleen niet dat dat scherm een resolutie heeft van 1920x1080 en geen 1080p ondersteunt
Dit 65" geeft overigens best brak beeld, is eigenlijk net iets te groot.J0J0 schreef op zaterdag 17 december 2005 @ 00:42:
[...]
Ow, vertel....
Om door te gaan op zo'n ongelofelijk dure schermen....
http://www.bestekeus.nl/s...94_1667/products_id/15217
Ik snap alleen niet dat dat scherm een resolutie heeft van 1920x1080 en geen 1080p ondersteunt
Ik heb ze alle twee naast elkaar gezien op de CeBit in maart en de 45 was toch duidelijk een stuk scherper => gekocht ( viavia inkoop - 20% showroomkorting ).
Maare, die 360 heeft wel voor veel nieuwe vrienden gezorgd, normaal komt er geen hond langs vanavond al 3 mensen langsgeweest en er hangt nu nog iemand ergens op de bank voor het scherm
[ Voor 15% gewijzigd door Uberprutser op 17-12-2005 00:45 ]
Om nog even op mijn vraag aan het eind van het vorig topic terug te komen, iemand de vibratie op de 360 controller voor windows al werkend gekregen?
op-voorraad.nl - Realtime voorraad updates voor de Playstation 5!
ik heb niet gevraagd want het was te druk verder bij de kassa.
Ik heb het doek vast geniet op een plank achter de MDF plaat. De zwarte omlijsting heb ik op deze achterplaat bevestigd en deze trekt het doek extra strak.Anoniem: 145809 schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 18:42:
[...]
Ziet er erg mooi uit, wil zelf ook een permanent scherm maken, dank zij jouw informatie ga ik ook maar eens op de doek toer, wilde een experiment starten met MDF en grondverf maar na wat gelezen te hebben op htforum.nl lijkt dit niet de juiste weg. Heb je nog tips wat betreft het spannen van het doek?
En nu ineens vanuit het niets een e-mail met "Hartelijk dank voor uw bestelling bij bol.com. Hierbij laten wij u weten dat uw bestelling is verzonden naar ..."wrcveen schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 13:44:
[...]
Mijn status bij Bol veranderd ook met de dag, nu staat hij weer op 2-4 werkdagen. Daarmee begon ik 2 weken geleden ook.
De bestelstatus staat nu op "Verzonden; Het artikel heeft u reeds ontvangen of is naar u onderweg." Nu hopen dat het pakket morgen aan zal komen!!
Heb de demo al scheelgespeelddikki dik schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 21:43:
[mbr]
zou ik eerst eens de demo proberen, dat spel is echt bagger. Speelt alles behalve vloeiend en dat is nou net waar het allemaal om draait bij een voetbal game.
Ik snap niet wat iedereen zeikt op de peformance van de EA games (NFS/Fifa) Ik kan echt niet zeggen dat hij onder de 30/40fps uitkomt, misschien met drops ff, maar lijkt verder prima vloeiend te draaien, beide demo's.
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
Nfsmw stottert alle kanten op en ziet er in verhouding tot pgr3 nou niet bepaald zo goed uit.Thund3r schreef op zaterdag 17 december 2005 @ 08:12:
[...]Ik snap niet wat iedereen zeikt op de peformance van de EA games (NFS/Fifa) Ik kan echt niet zeggen dat hij onder de 30/40fps uitkomt, misschien met drops ff, maar lijkt verder prima vloeiend te draaien, beide demo's.
Voor dik 55-65 euro per spel verwacht ik vloeiende kwaliteit en duidelijk graphics, niet een berg flikkerde pixels met stotterdrive.
Nfsmw is echt broddelwerk zowel op de 360 als op de pc. Helaas zeg ik erbij want het spel lijkt me bijzonder leuk om te spelen.
Maar weet je zeker dat de graphics van je 360 goed staan? Want ik kan het zoals gezegd niet lelijk noemen, en ben verder totaal geen EA/NFS aanhanger (Unlimited1/2 vond ik bijv. geen zak aan)
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
Die staan goed hoor op hd 720pThund3r schreef op zaterdag 17 december 2005 @ 09:06:Maar weet je zeker dat de graphics van je 360 goed staan? Want ik kan het zoals gezegd niet lelijk noemen, en ben verder totaal geen EA/NFS aanhanger (Unlimited1/2 vond ik bijv. geen zak aan)
Op de pc ziet nfsmw er beter uit maar heeft daar weer last van gestotter die nog erger is als op de 360 (zie games en problemen, lijkt toch hoofdzakelijk een nvidia probleem).
Maar ja de gameplay van mw vind ik weer wel leuker dan pgr3. Die laatste gaat binnen redelijk korte tijd wat vervelen. Steeds dezelfde omgevingen (4 geloof ik + ring) en online play bestaat uit 90% gt50. Ach ja klaag klaag, tis gewoon even wachten op betere games denk ik zo.
Dan moet je denk ik toch eens wat beter zoeken. In online career is eigenlijk alleen Full F1 Nurnberg waar veel met de gt50 wordt gereden en via live moet je gewoon een groepje vinden die steeds andere classes kiest..
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
NFS is altijd al een haperspel geweest dat was met underground al zo op de xbox.HaseMike schreef op zaterdag 17 december 2005 @ 09:17:
[...]
Die staan goed hoor op hd 720pHet is misschien voorkeur, ik vind het "geflits" op het wegdek (lastig uit te leggen, als je rijdt via de bumpercam zie continue wit-gele flitjes op het wegdek) erg irritant en de graphics zijn in mijn ogen niet vloeiend.
Op de pc ziet nfsmw er beter uit maar heeft daar weer last van gestotter die nog erger is als op de 360 (zie games en problemen, lijkt toch hoofdzakelijk een nvidia probleem).
Maar ja de gameplay van mw vind ik weer wel leuker dan pgr3. Die laatste gaat binnen redelijk korte tijd wat vervelen. Steeds dezelfde omgevingen (4 geloof ik + ring) en online play bestaat uit 90% gt50. Ach ja klaag klaag, tis gewoon even wachten op betere games denk ik zo.
en op de pc ook maakt niet uit hoe laag je alles zet.
nfsmw heb ik ook op de PC en hij draaid wel vloeiend maar met sommige uber snelheden uit een bocht een rechtstuk tezien krijgen hapert hij wel (in een keer veel te renderen + speedmotion effect)
Anoniem: 39723
aangesloten op een gewone breedbeeld tv met 100hz,
met de normale kabel, ik vind het beeld aleen beetje wazig.
maar misschien had ik er teveel van verwacht.
helpt het me om die advanced scartkabel te halen?
Anoniem: 80713
Anoniem: 134612
Iemand in omg Amsterdam toevallig in bezit van een component kabel die liever een advance scart kabel wil ? Let me know... Die dingen (component) zijn niet te krijgen zonder premium pakket
ik had gister opeens een ingeving van...futurezone heeft er 1...ik daar savonds heen, nergens parkeerplek, vloeken, nog een rondje, vloeken, stuk verder geparkeerd, naar de winkel gerent...geen harde schijf, dixons ook niet, v&d ook niet.....teleurgesteld terug naar mijn auto
parkeer bekeuring van 47,25
ben nu al 3 weken op zoek, en ik ben steeds net te laat
Anoniem: 163219
Mensen snel zijn en spelen..via internet te bestellen.
Je moet wel het knopje met de X-box logo op de controller wel inhouden,voordat ie aangaat.Anoniem: 130889 schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 21:28:
Ja, batarijen zijn vol. Met de Play & Charge kit gebeurt hetzelfde. Volle batterijen (die bij de controller zat) zelfde verhaal. Dacht ik even met een stel vrienden een paar potjes te games, doet de controller het niet. Ik heb ook nog niet iets soortgelijks gevonden op Internet.
Ja,een advanced scart helpt zekers,bij mij is het verschil het die kabel,erg groot in ieder geval,veel meer scherpte en de kleuren zijn ook veel beter.Anoniem: 39723 schreef op zaterdag 17 december 2005 @ 10:15:
ik heb hem ook eindelijk!!!! premium met pgr3
aangesloten op een gewone breedbeeld tv met 100hz,
met de normale kabel, ik vind het beeld aleen beetje wazig.
maar misschien had ik er teveel van verwacht.
helpt het me om die advanced scartkabel te halen?
Ik wilde net een post neerzetten of andere mensen dit ook vinden nou het is echt moeilijk gister werd ik zo gek dat ik maar even stopte met COD2 mijn Tag is SDamionAnoniem: 134612 schreef op zaterdag 17 december 2005 @ 10:49:
Gister ff begonnen met veteran level in COD2. Pfff das wel ff wennen. Ik speelde medium maar dit is toch wel een paar stapjes hoger. Maarja het wordt nu toch eens tijd voor wat achievements...
Iemand in omg Amsterdam toevallig in bezit van een component kabel die liever een advance scart kabel wil ? Let me know... Die dingen (component) zijn niet te krijgen zonder premium pakket
Vanochtend de laatste AVScart gehaald bij de GameShop in Den Haag. Echt, een enorm verschil inderdaad. Maar toch speel ik liever op mijn TFT'je maar die is ook in gebruik voor mijn PC.Anoniem: 101642 schreef op zaterdag 17 december 2005 @ 11:38:
[...]
Ja,een advanced scart helpt zekers,bij mij is het verschil het die kabel,erg groot in ieder geval,veel meer scherpte en de kleuren zijn ook veel beter.
ook voor de advanced scart kun je bij mij terecht
[ Voor 23% gewijzigd door TweakBoy op 17-12-2005 12:21 ]
---
koop hem bij Dixons online, staat nu dat ze op voorraad zijn.Ozxobez schreef op zaterdag 17 december 2005 @ 11:37:
In Houten hebben ze bij de Bart-Smit nog Core versies voor de geintereseerde. Ik zoek echter een PremiumWeet iemand waar ze die dingen nog op voorraad hebben? (omgeving Utrecht)
Dit topic is gesloten.
Voor vragen over HDTV's en dergelijke kun je echt beter in Audio, Video & HiFi Forum zijn, dan kunnen we het hier over de Xbox 360 blijven hebben.