Heb afgelopen weekend een 360 gehaald met een kameraad van me (voor hem..)
Alles werkt prima en Kameo en PGR3 zien er op zijn 24 inch Dell ftf echt zeer smakelijk uit, ik krijg mediacenter alleen niet verbonden met de 360.
Die kameraad heeft Windows XP MCE op (nieuwe) pc en de 360 via de router op internet, net als die pc dus.
Alles werkt prima en toen ik het media extender gebeuren wilde installeren gingen de eerste stappen goed.
Ga naar
www.xbox.com/pcsetup en download dat en doorloop de setup..alles ok.
Toen moest de pc opnieuw worden opgestart en de setup zou doorgaan na dit opstarten, alleen bleef de pc dus hangen bij het afsluiten en moest er een harde reset gedaan worden.
Veilige modus moest eraan te pas komen om vervolgens Windows weer normaal in te gaan, alleen ging toen die setup natuurlijk niet meer verder..
Setup opnieuw gedraaid maar ik krijg die stap er niet meer voor, hij blijft of hangen op 'installing Media center 2005 files' of hij komt gewoon met 'an error occured' en houdt er daarna mee op. uninstallen van dat 81MB mediacenter bestand dat ik van xbox.com had gedownload werkt helaas ook niet.
Iemand hier een idee wat ik nog zou kunnen proberen?
Ik kom dus niet eens bij die stap waar je gevraagd wordt om die achtcijferige code van je 360.