Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer
En de concurenten van die processors zijn Sun en IBM? Dacht het toch nietpolaris schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 10:37:
Nee hoor. Het gaat hier om een processor en niet om het bedrijf dat hem maakt.
Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer
Verwijderd
nieuws: Vodafone werkt aan introductie SMS-opvolger
(ik zat eens wat in de archieven te bladeren:)
Ah, maar in 2002 heette dat nog Vodaphone hoorVerwijderd schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 11:01:
Vodaphone wil in negen landen ...--> Vodafone
nieuws: Vodafone werkt aan introductie SMS-opvolger
(ik zat eens wat in de archieven te bladeren:)
Seriously, dat is te oud
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
"Het grote nieuws daar was dat Oracle zijn volledige E-Business Suite voor het IA-64-platform gaan uitbrengen."
gaan ---> gaat
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
"En zo ziet het nieuwe duo er aan de achterkant uit, inclusief een extra UTP-kabel per server om de webinterface van de raidkaart rechstreeks te kunnen benaderen"
rechstreeks ---> rechtstreeks
Hondekop die ik benKheldar schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 01:21:
[...]
Heb er een komma tussen gezet.
[...]
Heb ook hier een komma tussen gezet.

moet een zijnUPC en Philips hebben een overeenkomst gesloten voor de distributie van HDTV in Nederland, zo hebben de twee bedrijven bekend gemaakt. Klanten van UPC hebben de mogelijkheid om dit jaar HDTV te ontvangen waarbij de ontvangst wordt gerealiseerd door eeen Mediabox van Philips. Het eerste evenement wat UPC-klanten in HD-kwaliteit kunnen ontvangen is het WK voetbal dat deze zomer plaats zal vinden.
Bron: nieuws: Philips en UPC samen in high definition-tv
zal m'n ogen eens vaker openhouden, dit was de eerste keer dat ik hier iets meld
[ Voor 12% gewijzigd door Rooster op 03-03-2006 22:52 ]
Verwijderd
Samsung laat weten dat in 2005 70 procent van de verkochte plasma- en LCD-televisies zogenaamd 'HD-ready'.
Ik mis nog een werkwoord op het eind? 'is' ofzo
nieuws: Philips en UPC samen in high definition-tv
ingejanse.nl: dingen die ik doe
"Het andere extreme bestaat echter ook: vorig jaar ging was er bijvoorbeeld een presentatie die zou gaan over power management in notebooks."
ging moet gaan
analisten stellen dat deze waarschuwing het begin aankondigd
deze waarschuwing het begin aankondigt
"Aliena vitia in oculis habemus, a tergo nostra sunt", Seneca
"Door vier bits in plaats van twee in een een cel op te slaan, kan de capaciteit van een flashchip worden vergroot, zonder dat de chip zelf groter wordt."
een een ---> een
[ Voor 5% gewijzigd door 4AMD op 04-03-2006 20:39 ]
verdwaalde m. De grootste chipfabrikant verwacht dat de omzet dit kwartaal zal uitkomen op een bedrag tussen de 8,7 en 9,1 miljard dollar, terwijl het bedrijf in december nog de verwachting uitsprak m een omzet tussen de 9,1 en 9,7 miljard dollar te genereren.
[ Voor 4% gewijzigd door Zwerver op 05-03-2006 14:15 ]
"maar het programma bevat een veel meer opites en instellingen om beeld en geluid af te spelen."
een veel meer opites
--->
veel meer opties
DoneEdskes schreef op zondag 05 maart 2006 @ 14:30:
meuktracker: Media Player Classic 6.4.8.8
"maar het programma bevat een veel meer opites en instellingen om beeld en geluid af te spelen."
een veel meer opites
--->
veel meer opties
Naar huis gebracht. Zijn ouders waren blij 'm weer te zien. Bedankt!
Ik weet niet, maar het vette stukje klinkt niet lekker en klopt volgens mij ook niet...De bevestiging van de WiFi- en Bluetooth-antennes, die nu standaard aanwezig zijn, is een net even wat steviger uitgevoerd en de 2,5"-harde schijf is aangesloten middels SATA in plaats van PATA.
Nog eentje:
reviews: Tweakers.net Best Buy Guide: editie maart 2006
Er word gekozen voor een upgrade (3500+ naar een 3800+, zo interpreteer ik de tekst). Maar toch word er weer voor een 3800+ gekozen?Sinds een jaar is AMD trouw op post geweest in het high-end gamesysteem, maar dit keer kiezen we voor een upgrade. Hoewel de huidige games nog steeds netjes draaien op een 3500+, denken we dat het met het oog op de toekomst niet onverstandig is om voor een sneller model te kiezen. Net als de vorige keer opteren we ook deze keer nog voor een singlecoreprocessor, aangezien games nog steeds niet echt van de twee cores lijken te profiteren. We kiezen ook dit keer dus weer voor een Athlon 64 3800+ met Venice-core op 2,4GHz.

[ Voor 55% gewijzigd door CH4OS op 05-03-2006 19:00 ]
alsTijdens het afspelen van de video krijgen de kijkers vragen over zaken ald hun politieke voorkeur,
hand en hand -> hand in handAls uitgever van een groot aantal publicaties in binnen- en buitenland is VNU zich uitstekend bewust van het feit dat commercieel succes hand en hand gaat met een hoge tevredenheid van de lezers en gebruikers.
Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten
Maar + echter = dubbelop, en het gamesysteem kan wel een lidwoord gebruiken[...]
maar de Shuttle SN26P is echter compacter. Waar in ieder geval geen twijfel over bestaat is dat er bijzonder krachtig gamesysteem in een kleine behuizing geplaatst kan worden.
Het gadget, technologischDe gadget kenmerkt zich niet door een bijzonder technologies hoogstandje, maar een luxe uiterlijk.
edit: volgens de van Dale mag de gadget ook, dus daarover heb ik niks gezegd
[ Voor 27% gewijzigd door Wortelsoep op 06-03-2006 20:29 ]
Verwijderd
"You smell that, son? What sir? Napalm, I love the smell of napalm in the mornin!" || Children of Bodom fan!
- de (zoals ook in origineel artikel staat)De usb-drives zijn ontworpen door de Nederlandse juwelier Erwin De Vroome en zijn leverbaar in capaciteiten variërend tussen de 128MB en 1GB.
Verwijderd
3,3. Da's wel een hit!sinds de lancering tien maanden geleden ruim 3,3 exemplaren verkocht.
't Is ondertussen al fixed zie ik, nevermind dan maar.
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2006 22:16 ]
titel: Cisco kiest trekt SIP-kaart voor VoIP-producten
Trekt (of kiest) moet weg
[ Voor 5% gewijzigd door sewer op 06-03-2006 22:36 ]
aangepastsewer schreef op maandag 06 maart 2006 @ 22:35:
nieuws: Cisco trekt SIP-kaart voor VoIP-producten
titel: Cisco kiest trekt SIP-kaart voor VoIP-producten
Trekt (of kiest) moet weg
Mestreechs volksleed:
Jao diech höbs us aon 't hart gelege, Mestreech door alle ieuwe heer
Veer bleve diech altied genege, En deilde dreufheid en plezeer....etc.
Niet verassend, want de bron vermeldt:Medici ondersteunen de visie dat het spelen van dergelijke spelletjes dementie kan helpen voorkomen of afremmen, maar zeggen erbij dat het er geen kuur voor is.
Maar cure != kuur. Moet imho zoiets worden als "...maar zeggen erbij dat het het niet kan genezen."The game won't cure dementia.
Verwijderd
"Drijvende kracht hierachter zijn de Verenigde Staten..."
De drijvende kracht is onderwerp, dus "Drijvende kracht hierachter is".
Groeten
Als een pilletje de ziekte niet kan genezen, dan is dat pilletje geen kuur voor de ziekte. In zekere zin klopt de zin dus wel, maar het loopt niet zo vlot dus ik ga het even bekijkenPowerFlower schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 09:23:
nieuws: Nintendo anti-dementiespel grote hit bij Japanse oudjes
Maar cure != kuur. Moet imho zoiets worden als "...maar zeggen erbij dat het het niet kan genezen."
"Fotograaf trekt Nikon-kaart" betekent dat een fotograaf ervoor kiest nikon te gebruiken. Een uitdrukking die helemaal klopt en vooral gebruikelijk is als er twee opties zijn die beiden ongeveer even groot zijn, zodat het dus een beetje gokken is wat uiteindelijk de juiste keuze zal blijken.ymmv schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 02:31:
Volgens mijn taalgevoel is de zin "Cisco trekt SIP-kaart voor VoIP-producten" geen goed Nederlands. Ik snap namelijk niet wat deze zin betekent.
Disney trekt Blu-ray-kaart
Microsoft trekt Intel-kaart
...
Dacht ik ook eerst, maar bij nader inzien staat er gewoon "De Verenigde Staten zijn de drijvende kracht" maar dan in een inverse vorm. Ik laat 'zijn' dus staan, maar geef toe dat dat met enige twijfel is.Verwijderd schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 09:45:
nieuws: Groot Brittannië start uitgifte biometrische paspoorten
"Drijvende kracht hierachter zijn de Verenigde Staten..."
De drijvende kracht is onderwerp, dus "Drijvende kracht hierachter is".
Groeten
Dit is anders weer zo'n gevalletje creabea met woorden en imho een wel heel populistische titel....Yoeri schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 10:08:
[...]
"Fotograaf trekt Nikon-kaart" betekent dat een fotograaf ervoor kiest nikon te gebruiken. Een uitdrukking die helemaal klopt en vooral gebruikelijk is als er twee opties zijn die beiden ongeveer even groot zijn, zodat het dus een beetje gokken is wat uiteindelijk de juiste keuze zal blijken.
Disney trekt Blu-ray-kaart
Microsoft trekt Intel-kaart
...
Nooit geweten dat Spider.007 meervoud wasParse-ontwikkelaars Spider.007 attendeert ons op een nieuwe release candidate van MyReact.
NOFI
Nou moet je me toch eens uitleggen wat er zo creabea is aan het gebruiken van een perfect Nederlandse uitdrukking. [google=trekt kaart] levert alleen maar dergelijk gebruik van deze zinsnede op. We moeten geen hoogst ongebruikelijke constructies gaan gebruiken in een poging onze lezers op te voeden, maar het is niet verboden om eens wat bij te leren bij het lezen van een nieuwspost. Althans, dat is mijn mening en meteen ook mijn reden om het niet aan te passenZwerver schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 10:22:
Dit is anders weer zo'n gevalletje creabea met woorden en imho een wel heel populistische titel....
De verwarring zit hem in de "kaart". Ik ben niet bekend met de in het artikel beschreven Cisco-technologie en interpreteer een kaart trekken niet overdrachtelijk maar letterlijk. Een uitspraak als "Fotograaf trekt Nikon-kaart" wordt snel verkeerd begrepen als je ervan uitgaat dat die fotograaf zeker een camera heeft met daarin een of ander Nikon-(geheugen?) kaartje dat hij eruit haalt. En dan wil mijn taalgevoel de zin ""Fotograaf trekt Nikon-kaart" " aanvullen met "uit een .... wat??"Yoeri schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 17:43:
[...]
Nou moet je me toch eens uitleggen wat er zo creabea is aan het gebruiken van een perfect Nederlandse uitdrukking. [google=trekt kaart] levert alleen maar dergelijk gebruik van deze zinsnede op. We moeten geen hoogst ongebruikelijke constructies gaan gebruiken in een poging onze lezers op te voeden, maar het is niet verboden om eens wat bij te leren bij het lezen van een nieuwspost. Althans, dat is mijn mening en meteen ook mijn reden om het niet aan te passen
[ Voor 4% gewijzigd door ymmv op 07-03-2006 18:36 ]
gevonden neem ik aanhttp://tweakers.net/nieuws/41485
... Gedurende het laatste halfjaar van 2005 werden er dertien door Mozilla bevestigde lekken in Firefox gevonde, tegen twaalf ...
Gefikst
Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]
Tss, jij bent nog in Nederland en bent ze al vergetenquinone schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 23:20:
Die Wouter. Even naar Amerika en gelijk al zijn spellingsregels kwijtAangepast.

[de Van Dale zegt trouwens dat dat niet klopt, maar goed]
[ Voor 98% gewijzigd door Inge Janse op 07-03-2006 23:39 ]
nieuws: Yahoo geeft meer API's vrij
----------------------
Daarnaast zou Microsoft de neiging hebben bugs samen te voegen ...
bugs -> bugfixes
en wat is "prat" in de laatste regel
nieuws: Symantec telt nu ook onbevestigde IE- en Firefox-bugs
----------------------
... het weergeven van geluid of beeld.
Het weergeven van geluid kan natuurlijk wel, maar wordt dat ook bedoeld?
Eerst wordt er gesproken over het lagging issue, twee zinnen verder over de issue.
Maak daar dan ook maar "het" van.
nieuws: Fujitsu Siemens heeft geen oplossing voor 'lagging issue'
----------------------
trilmuismoe zijn twee woorden (voorlaatste zin)
nieuws: 'Trilmuis goed tegen rsi'
----------------------
volledig -> volledige (laatste regel voor de quote)
meuktracker: MyReact 1.9.4 RC4
Volgens mij moet ik eens gaan slapen
[ Voor 126% gewijzigd door SWINX op 08-03-2006 01:39 ]
Mannen komen van Mars Tweakers, vrouwen van Venus Bokt
Check.
Het lijkt me dat bedoeld wordt dat MS verschillende bugs met één probleemomschrijving afdoet, dat laat ik dus ongewijzigd.Daarnaast zou Microsoft de neiging hebben bugs samen te voegen ...
bugs -> bugfixes
Prat gaan op = zich laten voorstaan op, trots zijn open wat is "prat" in de laatste regel
Ik zou niet weten waarom niet... het weergeven van geluid of beeld.
Het weergeven van geluid kan natuurlijk wel, maar wordt dat ook bedoeld?
Het is eigenlijk niet eens echt fout, de issue en het issue mogen allebei. Maar doorelkaar gebruiken is pushing it, dus aangepastEerst wordt er gesproken over het lagging issue, twee zinnen verder over de issue.
Maak daar dan ook maar "het" van.
Alsjeblieft niet zegtrilmuismoe zijn twee woorden (voorlaatste zin)
En check.volledig -> volledige (laatste regel voor de quote)
Uh, weltegerusthebbendofftopic:
Volgens mij moet ik eens gaan slapen
"(...) vergeten. 'Ik ga iedere dag voor het slapen gaan even spelen'', aldus (...)"
---> inconsequent gebruik van enkele en dubbele aanhalingstekens (ook in de rest van de nieuwspost)
D'r was een ' per ongeluk twee keer getikt, en die tweede is verwijderd. In de rest van de nieuwspost is me niks dubbels opgevallen.Edskes schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 12:10:
nieuws: Nintendo anti-dementiespel grote hit bij Japanse oudjes
"(...) vergeten. 'Ik ga iedere dag voor het slapen gaan even spelen'', aldus (...)"
---> inconsequent gebruik van enkele en dubbele aanhalingstekens (ook in de rest van de nieuwspost)
Ik bedoelde dat er ook in de rest van de nieuwspost aanhalingstekens aangepast zouden moeten worden wanneer de dubbele i.p.v. de enkele aanhalingstekens "goed" waren. Niets aan de hand dus.Rataplan schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 12:49:
D'r was een ' per ongeluk twee keer getikt, en die tweede is verwijderd. In de rest van de nieuwspost is me niks dubbels opgevallen.
reviews: Weblog: Intel Developer Forum Spring 2006
"Er werden nog een hoop andere dingen besproken, maar vanwege tijdgebrekzullen die nu even niet besproken worden."
---> een extra spatie kan geen kwaad
"De nieuwe core wordt gekenmerkt door vijf belangrijk kenmerken:"
belangrijk ---> belangrijke
"Met ... nieuwe architecuur is ... processor niet langer ... grootste bron van stroomverbruik, maar"
... ---> de
architecuur ---> architectuur
... ---> de
... ---> de
[ Voor 43% gewijzigd door 4AMD op 08-03-2006 13:20 . Reden: Toevoegingen ]
Daar had 'ie ook geen tijd voor, snap dat nouEdskes schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 13:08:
"Er werden nog een hoop andere dingen besproken, maar vanwege tijdgebrekzullen die nu even niet besproken worden."
---> een extra spatie kan geen kwaad
...hij had wel *erg* weinig tijd"De nieuwe core wordt gekenmerkt door vijf belangrijk kenmerken:"
belangrijk ---> belangrijke
"Met ... nieuwe architecuur is ... processor niet langer ... grootste bron van stroomverbruik, maar"
... ---> de
architecuur ---> architectuur
... ---> de
... ---> de
"De Xeon MP is de enige processor ... niet op korte termijn over zal stappen op de nieuwe Core-architectuur, en er zijn dit jaar dus niet zo'n grote verbeteringen te verwachten."
... ---> die
zo'n ---> zulke
"Deze wordt ter plekke getest tegen ... server van Sun met Opteron 280-processors (2,4GHz)."
... ---> een
"De volgende bezoeker is Microsoft, dat een demonstratie doet van Excel 12 en Vista doet op een Conroe-systeem."
doet ---> dubbel, weghalen
"en demonstreerde naast de voordelen van het bestaande platform toonde hij ook een paar dingen die toekomstige generatie beter moeten maken."
toonde hij ---> weghalen
generatie ---> generaties
"Dat zou langs drie paden langzaam moeten veranderen: handhelds, notebooks en draadloze communcatietechnieken."
communcatietechnieken ---> communicatietechnieken
"Naast de pda en telefoon zou er dit kwartaal ook nog een soort apparaat moeten verschijnen"
een soort apparaat, dat klinkt interessant
"Dat laatste is een techniek die NAND-flashchips gebuikt om notebooks sneller te maken."
gebuikt ---> gebruiken
"Huidige notebooks (en desktops overigens ook) verversen het beeld minstens zestig keer per seconde, of er nou iets veranderd is of niet De techniek werkt door de framebuffer in het scherm zelf te integreren."
niet De
--->
niet. De
De volgende URL klopt niet:
http://www.tweakers.net/'plan/292/'
moet
plan: Server werkzaamheden en uitbreidingen
worden uiteraard
URL staat in:
Zojuist is de searchdatabase van Gathering of Tweakers verplaatst naar de nieuwste aanwinst in ons rek, namelijk Aphrodite.
inversteerders -> investeerders
Mannen komen van Mars Tweakers, vrouwen van Venus Bokt
"Groot-Brtittanië is begonnen met de uitgifte van paspoorten waarin biometrische kenmerken zijn opgenomen."
Groot-Brtittanië ---> Groot Brittannië
"In visa voor de VS worden de biometrische kenemerken van de aanvrager opgenomen."
kenemerken ---> kenmerken
"Er werden benchmars getoond van twee servers met meerdere gigabit ethernetcontrollers."
benchmars
---> weg met die sluikreclame
benchmarks
Nietemin? wat is dat. Niet te min lijkt me...De vraag is of deze beweging zich zal voortzetten. Google heeft gezegd dat investeerders de informatie moeten negeren omdat deze niet 'accuraat' was. Nietemin stelde Goldman Sachs-analist Anthony Noto zijn Google-winstverwachting voor dit jaar licht naar beneden bij, van 9,01 dollar per aandeel naar 8,87 dollar.
We proberen al die aandachttrekkerij van fabrikanten een beetje de kop in te drukken door zo min mogelijk hoofdletters in de naam te gebruiken. Als we overal NVIDIA en ASUSTek en meer van dat soort grappen neer zouden zetten, zou het snel een grote bende worden. Nu is Aopen een twijfelgevalletje (zelfs binnen T.net wordt het regelmatig op beide manieren geschreven), maar gezien de lengte van de naam en het nut van de hoofdletters is er dit keer voor gekozen om het met 1 hoofdletter te doen.BoAC schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 21:10:
Core Duo in Aopen i975X-desktopbord geprikt
AOpen website..
Opmerking: AOpen met een kleine 'o'??
Aangepastjpwaag schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 00:30:
nieuws: Ook financiële projectie Google per ongeluk online
[...]
Nietemin? wat is dat. Niet te min lijkt me...
AangepastEdskes schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 21:31:
"Er werden benchmars getoond van twee servers met meerdere gigabit ethernetcontrollers."
benchmars
---> weg met die sluikreclame
benchmarks
AangepastEdskes schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 20:42:
nieuws: Groot Brittannië start uitgifte biometrische paspoorten
"Groot-Brtittanië is begonnen met de uitgifte van paspoorten waarin biometrische kenmerken zijn opgenomen."
Groot-Brtittanië ---> Groot Brittannië
"In visa voor de VS worden de biometrische kenemerken van de aanvrager opgenomen."
kenemerken ---> kenmerken
AangepastSWINX schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 20:22:
Bovenaan op de frontpage in het VNU stukje:
inversteerders -> investeerders
Al door iemand anders aangepastGJ-tje schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 13:45:
plan: Server- & netwerkstatusmeldingen
De volgende URL klopt niet:
http://www.tweakers.net/'plan/292/'
moet
plan: Server werkzaamheden en uitbreidingen
worden uiteraard
URL staat in:
[...]
AangepastEdskes schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 13:43:
"en demonstreerde naast de voordelen van het bestaande platform toonde hij ook een paar dingen die toekomstige generatie beter moeten maken."
toonde hij ---> weghalen
generatie ---> generaties
Aangepastreviews: Weblog: Intel Developer Forum Spring 2006
"Dat zou langs drie paden langzaam moeten veranderen: handhelds, notebooks en draadloze communcatietechnieken."
communcatietechnieken ---> communicatietechnieken
Heb er 'nieuw mobiel apparaat' van gemaakt"Naast de pda en telefoon zou er dit kwartaal ook nog een soort apparaat moeten verschijnen"
een soort apparaat, dat klinkt interessant
'gebruikt' is het geworden, aangezien 'de techniek gebruikt'"Dat laatste is een techniek die NAND-flashchips gebuikt om notebooks sneller te maken."
gebuikt ---> gebruiken
Aangepastreviews: Weblog: Intel Developer Forum Spring 2006
"Huidige notebooks (en desktops overigens ook) verversen het beeld minstens zestig keer per seconde, of er nou iets veranderd is of niet De techniek werkt door de framebuffer in het scherm zelf te integreren."
niet De
--->
niet. De
AangepastEdskes schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 13:24:
"De Xeon MP is de enige processor ... niet op korte termijn over zal stappen op de nieuwe Core-architectuur, en er zijn dit jaar dus niet zo'n grote verbeteringen te verwachten."
... ---> die
zo'n ---> zulke
"Deze wordt ter plekke getest tegen ... server van Sun met Opteron 280-processors (2,4GHz)."
... ---> een
Eerste verwijderd en laatste omgezet naar 'geeft'"De volgende bezoeker is Microsoft, dat een demonstratie doet van Excel 12 en Vista doet op een Conroe-systeem."
doet ---> dubbel, weghalen
Nog bedankt voor al deze feedback trouwens
Voortgang in 'typen met gedachten'
(titel van het artikel)
vijf tot tien minuten
(midden tweede alinea)
[ Voor 27% gewijzigd door Gwaihir op 09-03-2006 02:36 ]
Waarin is.. wat?Ten opzichte van een Amerikaans onderzoek van anderhalf jaar geleden waarin is er op twee gebieden vooruitgang geboekt.
Dat is de quote bij de post hierbovenVolgens onderzoeker Mirjam Kaplow neemt het invoeren van een zin in de huidige stand van het onderzoek circa vijf tot toen minuten in beslag
Verstuurd vanaf mijn Computer®
computo ergo sum
PCMCIA vervangen door CardBus. Zit een wezenlijk verschil tussen (16-bit vs 32-bit).Deze geluidskaart maakt gebruik van de PCMCIA-interface die in elke moderne laptop terug te vinden is...
Ik ga een en ander uitzoeken en fixen indien nodigRicardo87 schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 10:11:
meuktracker: Creative Audigy 2 ZS Notebook 02.08.0004
PCMCIA vervangen door CardBus. Zit een wezenlijk verschil tussen (16-bit vs 32-bit).
EDIT:
Van de Creative-site
De Sound Blaster® Audigy™ 2 ZS Notebook is 's werelds eerste PCMCIA-geluidskaart met THX®-certificaat voor meerkanaalsaudio in notebooks
Desondanks heb je gelijk met je opmerking dat PCMCIA 16bit is en Cardbus 32bit. Ik ga even iemand met meer kennis van zaken schoppen.Geluidskaart in PCMCIA-formaat met THX-certificaat en met een signaal-ruisverhouding tot 104 dB.
[ Voor 60% gewijzigd door Yoeri op 09-03-2006 10:18 ]
Precies andersom. CardBus (32-bit) is de opvolger van de PCMCIA PC-Card (16-bit).Yoeri schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 10:15:
[...]
Als ik me niet vergis is CardBus gewoon de oude versie en PCMCIA de nieuwste versie? Of was Cardbus nu net PCMCIA II ? Ik ga een en ander uitzoeken en fixen indien nodig
http://www.webopedia.com/TERM/C/CardBus.html
[ Voor 7% gewijzigd door Spixo op 09-03-2006 10:17 ]
Tussen deze melding en een spel- of tikfoutje zit ook wel een wezenlijk verschilRicardo87 schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 10:11:
meuktracker: Creative Audigy 2 ZS Notebook 02.08.0004
[...]
PCMCIA vervangen door CardBus. Zit een wezenlijk verschil tussen (16-bit vs 32-bit).

Die discussie bedoel ik dus
[ Voor 4% gewijzigd door Rataplan op 09-03-2006 10:19 ]
Verstuurd vanaf mijn Computer®
"Omdat het erg moeilijk is om binnen een programma instructies te vinden die onafhankelijk van elkaar uitgevoerd kunnen ... (zonder de werking van de software te veranderen) heeft (...)"
... ---> worden
"Meerdere prefetchers worden overigens gebruikt om meerdere soort patronen te herkennen zijn."
om ---> omdat er
"De prefetchers zijn zo intelligent dat ze zelf kunnen beoordelen hoe effectief ze zijn, en als ze concluderen dat ze zichzelf..."
---> zin afmaken
"Niet alleen kunnen ze op die manier van elkaar gegevens profiteren"
elkaar ---> elkaars
was je nog vergetenEdskes schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 11:03:
meerdere soort patronen
Ik zou wel willen maar heb geen idee wat er zou moeten staan, dus dat mag Wouter zelf aanvullen; ik heb me beperkt tot het grammaticaal correct maken"De prefetchers zijn zo intelligent dat ze zelf kunnen beoordelen hoe effectief ze zijn, en als ze concluderen dat ze zichzelf..."
---> zin afmaken
lei·den (ov.ww.)Normaalgesproken brengt het uitschakelen van onderdelen een vervelend nadeel met zich mee, namelijk dat het tijd kost om het weer in te schakelen als het nodig is. Hierdoor gaat de reactietijd omhoog en daar kunnen de prestaties dus onder leiden. Intel heeft echter een slim systeem bedacht dat precies voorspelt wanneer het nodig is om een bepaald deel van de chip te activeren.
1 (van wegen) zich uitstrekken in de genoemde richting => gaan, voeren
2 een leidinggevende functie hebben => aan de touwtjes trekken, aan het hoofd staan van, aan het roer staan, de leiding in handen hebben, de scepter zwaaien, de touwtjes in handen hebben, de vlag voeren, het /heft/roer/ in handen hebben, het voor het zeggen hebben
3 vooropgaan in een rangorde, wedstrijd of competitie
4 in een bepaalde richting of toestand brengen => voeren
5 als leven doorbrengen
lij·den2 (onov.ww.)
1 in ellende verkeren => afzien, laboreren, zwaar beproefd worden
2 schade ondervinden
"There are three stages in scientific discovery: first, people deny that it is true; then they deny that it is important; finally they credit the wrong person."
De link naar de pdf van google klopt niet, die verwijst namelijk naar: http://tweakers.net/inves.../20060302_analyst_day.pdf
Graag hier de correcte code
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
verbeteringen met betrekking tot OpenGL 20
Moet maar even een puntje tussen.
Juist
Elpida heeft gigabit DDR2-chips gefabriceerd waarmee geheugen-modules met een capaciteit van 4GB mee gemaakt kunnen worden.
PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060
Bij het AdWords-programma moet betaald worden voor elke keer [b]dan[b] een link wordt aangeklikt waardoor hoge kosten kunnen ontstaan wanneer links door bijvoorbeeld geautomatiseerde tools worden aangeklikt.
- Er moet 'dat' staan i.p.v. 'dan'.
- Er moet een komma tussen aangeklikt en waardoor?
I see red pixels.
Laatste zin:
dergelijke klikken... wat?Momenteel wordt gepoogd invalide klikken automatisch weg te filteren en daarnaast hebben adverteerders twee maanden de tijd om dergelijke klikken.
en nieuws: TDK sluit Europese cd- en dvd-fabriek
Moet het niet Europese zijn, met één E?Europeese
Hitfix?Zonder deze hitfix wil de high definition audio er nog wel eens onverwacht mee ophouden.
De strijd tussen de twee mini-computers zal dit keer echter heftiger zijn, gezien het feit dat Apple de nieuwste generatie van de Mac mini heeft voorzien van de Core Duo-processor.
Dit topic is gesloten.
Lees eerst de topicstart!
Wat we niet in dit topic willen zien:
- Opmerkingen over de inhoud van de teksten;
- Suggesties voor een andere stijl of alternatieve manier van schrijven;
- Opmerkingen over plaatjes, links, advertenties, Pricewatch-koppelingen, etc.;
- Fouten in teksten die niet van de redactie komen (alle statische teksten, bijvoorbeeld op het inlogscherm, indexpagina van de Pricewatch, etc.).