Wat is hier fout aan? Als je bedoelt dat mini met een hoofdletter moet, dan kan ik je zeggen dat dat geen fout is omdat Apple het zelf ook zonder hoofdletter schrijft.
nieuws: Novell verbetert gebruiksvriendelijkheid Suse Linux Desktop
AFAIK ís Groupwise de e-mailclient van Novell, dus het lijkt mij een dubbele opsomming...Verder beschikt het besturingssysteem volgens Novell in ondersteuning voor alle geldende netwerk- en printerstandaarden, waaronder Active Directory. Novells Evolution, de PIM- en e-mailclient van het bedrijf, biedt ondersteuning voor Groupwise en Microsoft Exchange en voor het snel kunnen terugvinden van documenten, foto's, e-mails en andere bestanden beschikt het besturingssysteem over een ingebouwde desktopsearchengine, namelijk Beagle.
Skype richt zich op MKB met nieuwe site en hardware
Gamma? Op zijn minst een vreemde woordkeus. Nou ja, vooruit dan...en een gamma aan producten en services aan deze groep gaat aanbieden.
Maar deze post is eigenlijk voor:gam·ma (het, de ~, ~'s)
1 de derde letter van het Griekse alfabet [γ, Γ]
2 lettercijfer voor 0,001 mg
3 toonladder
4 naar sterkte, intensiteit enz. geordende reeks => scala
hernoemdZo is Skype Groups verbeterd en hernoemt tot Skype for Business Control Panel.
a horse! a horse! my kingdom for a horse! (exeunt)
[got.profile] | [t.net.profile] | [specs]
nieuws: Toshiba en Canon stellen SED-schermen opnieuw uit
"In het vierde kwartaal van volgend jaar zouden dan de eerste televisies op basis van de nieuwe techniek op de markt verschijnen, en halverwege 2008 later zouden de fabrieken op volle oorlogssterkte moeten draaien."
later ---> weghalen
"In het vierde kwartaal van volgend jaar zouden dan de eerste televisies op basis van de nieuwe techniek op de markt verschijnen, en halverwege 2008 later zouden de fabrieken op volle oorlogssterkte moeten draaien."
later ---> weghalen
http://tweakers.net/nieuws/nieuws/41529
Vodaphone moet Vodafone zijn..... Vooralsnog zijn er geen plannen bekend om ook 'back to basics'-gsm's aan te gaan bieden, zoals Vodaphone in sinds vorig jaar doet
Klopt, maar aangezien het bericht offline is gehaald, is dat niet meer van belang. Er was wat misgegaan bij het verkrijgen van informatie en het checken van de bron, waardoor de nieuwswaarde niet helemaal goed was.Alex3305 schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 11:07:
http://tweakers.net/nieuws/nieuws/41529
Vodaphone moet Vodafone zijn..
Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten
Alles gefixed, behalve deze. Dit moet ik even checken of overlaten aan iemand met meer kennis van zakenGJ-tje schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 08:19:
nieuws: Novell verbetert gebruiksvriendelijkheid Suse Linux Desktop
[...]
AFAIK ís Groupwise de e-mailclient van Novell, dus het lijkt mij een dubbele opsomming...
nieuws: 'Amazon gaat dvd-downloads aanbieden'
IMDB -> IMDb (Database, kleine letter, en zo staat het ook zo op de site
)
IMDB -> IMDb (Database, kleine letter, en zo staat het ook zo op de site
[ Voor 5% gewijzigd door Phyxion op 10-03-2006 16:46 ]
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Onder protest gefikst
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
nieuws: Asus toont Skype-telefoon op CeBit 2006
"Naast telefoneren kan het apparaat ook gebruik worden als afstandbediening voor een Windows Media Center-systeem en gebruikt worden om muziek af te spelen."
gebruik worden ---> gebruikt worden
afstandbediening ---> afstandsbediening
gebruikt worden ---> dubbel
"Naast telefoneren kan het apparaat ook gebruik worden als afstandbediening voor een Windows Media Center-systeem en gebruikt worden om muziek af te spelen."
gebruik worden ---> gebruikt worden
afstandbediening ---> afstandsbediening
gebruikt worden ---> dubbel
nieuws: Fatal1ty-muis krijgt broertje met scherpere blik
"gewichtjes van 3,5, 11, 15, 19 en 26 gram"
3,5
---> spatie ertussen
3, 5
"Ook beschikt de Fatil1ty 2020 over een aansluitsnoer"
Fatil1ty
--->
Fatal1ty
"gewichtjes van 3,5, 11, 15, 19 en 26 gram"
3,5
---> spatie ertussen
3, 5
"Ook beschikt de Fatil1ty 2020 over een aansluitsnoer"
Fatil1ty
--->
Fatal1ty
Gebruikersgroepen kritisch over veranderingen binnen HCC:
...van een computervereniging, zo stellen...
...HCC-dagen wordt niet door alle gebruikersgroepen...
...van een computervereniging, zo stellen...
...HCC-dagen wordt niet door alle gebruikersgroepen...
meuktracker: Media Player Classic 6.4.8.9
De vier links onder "De volgende downloads zijn beschikbaar:" gaan nu nog allemaal naar http://tweakers.net/URL i.p.v. de vier links op http://sourceforge.net/pr...id=82303&package_id=84358
De vier links onder "De volgende downloads zijn beschikbaar:" gaan nu nog allemaal naar http://tweakers.net/URL i.p.v. de vier links op http://sourceforge.net/pr...id=82303&package_id=84358
nieuws: Ubuntu Dapper wordt mogelijk uitgesteld
"Zo ziet het er naar uit dat de nieuwe distributie gecertificeerd zal worden voor Linux Standard Base 3.0, wat door het uitstel mogelijk kan worden afgerond voor de relase."
relase ---> release
"Zo ziet het er naar uit dat de nieuwe distributie gecertificeerd zal worden voor Linux Standard Base 3.0, wat door het uitstel mogelijk kan worden afgerond voor de relase."
relase ---> release
Anoniem: 54785
in groten getale met een oudenaamvals-n na grote
( http://www.onzetaal.nl/ad...l;mark=6101,13,19#WN_mark )
nieuws: 'Eerste serie GeForce 7900-kaarten al uitverkocht'
Noted en wordt veranderdAnoniem: 54785 schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 18:49:
in groten getale met een oudenaamvals-n na grote
Mestreechs volksleed:
Jao diech höbs us aon 't hart gelege, Mestreech door alle ieuwe heer
Veer bleve diech altied genege, En deilde dreufheid en plezeer....etc.
meuktracker: WinAce 2.61
In versie 2.61 is een lek gedicht dat speciaal geprepareerde arj-bestanden toegang tot de computer kon geven.
Verbetering:In versie 2.61 is lek gedicht welke speciaal geprepareerde arj-bestanden toegang tot de computer konden geven.
In versie 2.61 is een lek gedicht dat speciaal geprepareerde arj-bestanden toegang tot de computer kon geven.
"WinAce 2.6.1" (titel)
2.6.1
--->
2.61
Het Duitse e-merge GmbH heeft zijn archiveringsprogramma WinAce voorzien van een update naar versie 2.6.1.
2.6.1
--->
2.61
"In versie 2.61 is ... lek gedicht welke speciaal geprepareerde arj-bestanden toegang tot de computer konden geven."
... ---> een
"WinAce 2.6.1" (titel)
2.6.1
--->
2.61
Het Duitse e-merge GmbH heeft zijn archiveringsprogramma WinAce voorzien van een update naar versie 2.6.1.
2.6.1
--->
2.61
"In versie 2.61 is ... lek gedicht welke speciaal geprepareerde arj-bestanden toegang tot de computer konden geven."
... ---> een
Edskes, NOFI maar die laatste had ik al aangegeven (zie boven jouw post), plus nog een andere fout in die zin.
nieuws: Ontwikkelversie Opera 9 slaagt voor Acid2-test
Dat kan nog wel een jaar kan duren.
De spellingspolitie mag weer langskomen, want de FP heeft een schone lei. Bedankt!
ingejanse.nl: dingen die ik doe
nieuws: Veiligheidsfout Ubuntu onthult password
Tweede alinea laatste zin:
Het wachtwoord wat tijdens de installatieprocedure wordt ingevoerd wordt opgeslagen in twee bestanden, namelijk 'var/log/installer/cdebconf/questions.dat' en '/var/log/debian-installer/cdebconf/questions.dat'.
Moet zijn:
Het wachtwoord dat tijdens de installatieprocedure wordt ingevoerd wordt opgeslagen in twee bestanden, namelijk 'var/log/installer/cdebconf/questions.dat' en '/var/log/debian-installer/cdebconf/questions.dat'.
We gebruiken wat als het antecedent onbepaald is. "het wachtwoord" is echter bepaald.
Onbepaald is het bijvoorbeeld in: "Iets wat ik gelezen heb klopt niet helemaal."
Succes.
Tweede alinea laatste zin:
Het wachtwoord wat tijdens de installatieprocedure wordt ingevoerd wordt opgeslagen in twee bestanden, namelijk 'var/log/installer/cdebconf/questions.dat' en '/var/log/debian-installer/cdebconf/questions.dat'.
Moet zijn:
Het wachtwoord dat tijdens de installatieprocedure wordt ingevoerd wordt opgeslagen in twee bestanden, namelijk 'var/log/installer/cdebconf/questions.dat' en '/var/log/debian-installer/cdebconf/questions.dat'.
We gebruiken wat als het antecedent onbepaald is. "het wachtwoord" is echter bepaald.
Onbepaald is het bijvoorbeeld in: "Iets wat ik gelezen heb klopt niet helemaal."
Succes.
Je hebt gelijk, * Yoeri gaat fixen
nieuws: Veiligheidsfout Ubuntu onthult password
Systemen de Ubuntu draaien krijgen automatisch de melding dat de update beschikbaar is en kan worden geïnstalleerd.
-->
Systemen die Ubuntu draaien krijgen automatisch de melding dat de update beschikbaar is en kan worden geïnstalleerd.
Systemen de Ubuntu draaien krijgen automatisch de melding dat de update beschikbaar is en kan worden geïnstalleerd.
-->
Systemen die Ubuntu draaien krijgen automatisch de melding dat de update beschikbaar is en kan worden geïnstalleerd.
Die de is weer de die. Bedankt!
Anoniem: 27535
nieuws: KPN: contentproviders laten betalen interessante gedachte
Begin 2e alinea:
"alleen dan voor de aansluting van hun " -> aansluiting
Begin 2e alinea:
"alleen dan voor de aansluting van hun " -> aansluiting
Sjek
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Everything is possible, until it's not.
Okidoki. Bedankt!
nieuws: ISO wijst Chinese WiFi-standaard af
Slechts 22 procent van de leden stemde voor het in China ontwikkelde WAPI-protocol terwijl 78 procent voor tegen het 802.11i-protocol stemde.
Slechts 22 procent van de leden stemde voor het in China ontwikkelde WAPI-protocol terwijl 78 procent voor tegen het 802.11i-protocol stemde.
Nee, Wapi != 802.11i. Maar het percentage is zo te zien 86 en niet 78, dus heb ik dat maar gefikstThe__Virus schreef op maandag 13 maart 2006 @ 17:48:
nieuws: ISO wijst Chinese WiFi-standaard af
- Het klopte wel -
[ Voor 78% gewijzigd door webfreakz.nl op 13-03-2006 18:14 ]
"You smell that, son? What sir? Napalm, I love the smell of napalm in the mornin!" || Children of Bodom fan!
Hmmm vreemd... totale aantal stemmen is dus 108%?
Het zal wel geen of-of-stemming geweest zijn.Hielko schreef op maandag 13 maart 2006 @ 18:14:
Hmmm vreemd... totale aantal stemmen is dus 108%?
Nog niet helemaal gefixt:
En van Edskes in dezelfde meukpost:
(alleen 'kon' is gefixt).Eegee schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 19:38:
In versie 2.61 is lek gedicht welke speciaal geprepareerde arj-bestanden toegang tot de computer kon geven.
Verbetering:
En van Edskes in dezelfde meukpost:
Edskes schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 20:47:
"WinAce 2.6.1" (titel)
2.6.1
--->
2.61
2.6.1
--->
2.61
[ Voor 7% gewijzigd door Eegee op 13-03-2006 19:43 . Reden: toch wel iets gefixt ;) ]
nieuws: Landsadvocaat: 'Staatssteun aftapkosten onwettig'
vertegenwoordigtDe advocaat die de Nederlandse staat vertegenwoordigd in de door
All done
nieuws: Mars nieuwste zoekgebied van Google
"Met de service is Google is niet de eerste partij die een 3D-kaart van Mars aanbiedt."
is is dubbel
"Met de service is Google is niet de eerste partij die een 3D-kaart van Mars aanbiedt."
is is dubbel
Wat is, dat was en is niet meer. Ofzo. Bedankt!
...lang uit te mogen zenden, en kijkt met angstige blik naar de ontwikkelingen op het gebied van filesharetechnologie. Voetabalinbeeld.nl heeft...
http://tweakers.net/nieuws/41577
http://tweakers.net/nieuws/41577
nieuws: Ook Eredivisie richt pijlen op piraterij
Op de zevende lijn staat een a teveel in Voelbalinbeeld.nlVoetabalinbeeld.nl heeft inmiddels de directe links van zijn site verwijderd en noemt nu nog slechts de uitz...
Niet meer (blijkbaar), dus aangepast (schijnbaar). Bedankt (zeker)!
nieuws: Meer omzet in lcd-tv's dan in crt's in Q4 '05
In de acronym van "LCD" staat "liquid chrystal display". Verder staat er vele malen zowel "lcd" als "crt" in het artikel, alszijnde afkortingen moet dat afaik in hoofdletters.
In de acronym van "LCD" staat "liquid chrystal display". Verder staat er vele malen zowel "lcd" als "crt" in het artikel, alszijnde afkortingen moet dat afaik in hoofdletters.
Verstuurd vanaf mijn Computer®
nieuws: Online boekenwinkel Google opent deuren voor leveranciers
"toegang krijgen tot het het digitale equivalent."
Het woord 'het' staat dubbel...
"toegang krijgen tot het het digitale equivalent."
Het woord 'het' staat dubbel...
Acronym is aangepast. Het is redactioneel zo bepaald dat gangbare afkortingen op de FP na een tijdje hun hoofdletters verliezen. Ongetwijfeld zal dit niet altijd even consequent gehanteerd worden (vooral niet voor het grijze gebied tussen gangbaar en niet-gangbaar), maar de insteek is dat ingeburgerde afkortingen (tv, cd, dvd, lcd, crt, dvi, vga) in kleine letters mogen/moeten*. In ieder geval bedankt!W3ird_N3rd schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 22:52:
nieuws: Meer omzet in lcd-tv's dan in crt's in Q4 '05
*die bepaling is iets voor een hoofdredacteur.
Ah-ha, okay dan. Wel, zolang jullie het straks maar niet hebben over HD's van 500gbquinone schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 23:21:
[...]
Acronym is aangepast. Het is redactioneel zo bepaald dat gangbare afkortingen op de FP na een tijdje hun hoofdletters verliezen. Ongetwijfeld zal dit niet altijd even consequent gehanteerd worden (vooral niet voor het grijze gebied tussen gangbaar en niet-gangbaar), maar de insteek is dat ingeburgerde afkortingen (tv, cd, dvd, lcd, crt, dvi, vga) in kleine letters mogen/moeten*. In ieder geval bedankt!
*die bepaling is iets voor een hoofdredacteur.
GefikstEdskes schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 14:58:
reviews: CeBIT 2006: Storage
"Voor het eerste maakt"
eerste ---> eerst
Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]
reviews: CeBIT 2006 in vogelvlucht
"badkamer...De firma Hannspree speelt in op de individualisering van het lcd-tv-kijken"
badkamer...De
---> spatie toevoegen
badkamer... De
"badkamer...De firma Hannspree speelt in op de individualisering van het lcd-tv-kijken"
badkamer...De
---> spatie toevoegen
badkamer... De
D o n e
meuktracker: GetRight Pro 6.0 beta 7
2e regel staat functie met een k.
ik zou het toch echt met een c doen.
2e regel staat functie met een k.
ik zou het toch echt met een c doen.
ACK
nieuws: Hardwarematige encryptie van bestanden via usb-stick
Eerste regel, "interessant gadget". Is het niet interessante?
Eerste regel, "interessant gadget". Is het niet interessante?
Woordenlijst Nederlanse Taal zegt 'het gadget', dus je hebt gelijk. Aangepast.
'Het boek', dús 'een interessante boek'
Ik heb die e maar weer geknipt. Zie ook http://taaladvies.net/taal/advies/tekst/28/
He, weer zo'n nare "juistheid" net als geüpdatedetete.
"De gadget" klinkt veel natuurlijker, dat wel. Maarja regels regels regels
"De gadget" klinkt veel natuurlijker, dat wel. Maarja regels regels regels

Ho. Iets te hard bezig geweest met definiete lidwoorden vandaag. Tijd voor koffie. Excusez-moi!
In Tweede Enigma codebericht gekraakt staan een paar foutjes.
Dat moet natuurlijk "brute kracht" zijn. Force is geen Nederlands.waarmee de codes middels brute force konden worden gekraakt
Volgens de nieuwe spelling hoort hier een koppelteken tussen voor zover ik weet.amateurhistoricus
[ Voor 8% gewijzigd door Nitroglycerine op 16-03-2006 10:19 ]
Hier kon uw advertentie staan
Brute force is een gangbare term voor een specifieke probleemoplossingsmethodologie. Zie http://en.wikipedia.org/wiki/Brute_force_attack.Nitroglycerine schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 10:19:
In Tweede Enigma codebericht gekraakt staan een paar foutjes.
[...]
Dat moet natuurlijk "brute kracht" zijn. Force is geen Nederlands.
Kan ik zo niet terugvinden, maar deze spelling was altijd al goed en als woordenlijst.org nog steeds spreekt vanVolgens de nieuwe spelling hoort hier een koppelteken tussen voor zover ik weet.
denk ik niet dat je gelijk hebtama·teur·ar·cheo·loog, de[m.], ama·teur·ar·cheo·lo·gen
ama·teur·be·pa·ling, de[v.], ama·teur·be·pa·lin·gen
ama·teur·bok·ser, de[m.], ama·teur·bok·sers
De wikipedia die je quote is een Engelse. Het feit dat brute force een Engelse term is, wil niet betekenen dat je die zomaar in het Nederlandse taalgebruik moet gaan overnemen, zeker niet als er genoeg Nederlandse termen zijn waarmee je het fenomeen afdoende kunt omschrijven.Rataplan schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 10:23:
[...]
Brute force is een gangbare term voor een specifieke probleemoplossingsmethodologie. Zie http://en.wikipedia.org/wiki/Brute_force_attack.
[...]
Kan ik zo niet terugvinden, maar deze spelling was altijd al goed en als woordenlijst.org nog steeds spreekt van
[...]
denk ik niet dat je gelijk hebt
Ik heb de historicus door m'n Van Dale woordenboekje gegooid wat ik op deze computer gebruik, en het boekje gaf aan dat er een koppelteken tussen moet. Maar het online woordenboek van Van Dale kende het woord niet, dus zal ik er geen heikel punt van maken.
Hier kon uw advertentie staan
De techniek heet 'brute force', en gebruik van een Nederlandse variant is wat mij betreft onnodig verwarrend. We hebben het tenslotte ook over floppy disks en niet over flodderschijven; in de ICT kom je wel vaker Engels jargon tegenNitroglycerine schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 10:41:
De wikipedia die je quote is een Engelse. Het feit dat brute force een Engelse term is, wil niet betekenen dat je die zomaar in het Nederlandse taalgebruik moet gaan overnemen, zeker niet als er genoeg Nederlandse termen zijn waarmee je het fenomeen afdoende kunt omschrijven.
Dat is mooi, vooral omdat de meest recente Dikke, die ik gebruik, duidelijk maakt dat er echt geen koppelteken inhoortdus zal ik er geen heikel punt van maken.
C'est doneAnoniem: 54785 schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 10:41:
verichtte > verrichtte
4e regel van onder
nieuws: 'RFID vatbaar voor computervirussen'
nieuws: IBM: 'Linux-omzet bedraagt miljarden en groeit sterk'
vooruitschiet (derde regel)
vooruitzicht of verschiet
[ Voor 10% gewijzigd door Bosmonster op 16-03-2006 11:45 ]
nieuws: Quad SLI met GeForce 7900 GT-kaarten uitgeprobeerd :
In 3DMark05 resulteert dit op een resolutie van 1024x786 in een score van 11.737 punten
moet dat geen 1024x768 zijn?
In 3DMark05 resulteert dit op een resolutie van 1024x786 in een score van 11.737 punten
D'oh!Bosmonster schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 11:43:
nieuws: IBM: 'Linux-omzet bedraagt miljarden en groeit sterk'
Ook d'oh!dennistd schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 11:59:
nieuws: Quad SLI met GeForce 7900 GT-kaarten uitgeprobeerd :
CM NR200P | Gigabyte B550i Aorus Pro AX | 5600X | AMD Radeon 6900XT | Crucial P2 1TB | Ballistix 2x16GB 3600CL16 | BQ DarkRock TF | Corsair SF600
Anoniem: 131352
in: [url] nieuws: Slimme auto's beproefd door Rijkswaterstaat [/url]
En:
Adaptive Cruise Control
Verder (onder afbeelding):
Echter van total-loss was geen sprakeMercedes Benz demonstreerde het automatische Distronic-remsysteem - of liever, toonde een auto die zich geheel zelfstandig total loss kon rijden.
En:
Waarbij:van 'ACC' en
Dit moet zijn:Advanced Cruise Control
Adaptive Cruise Control
Verder (onder afbeelding):
Het systeem vertoonde geen kinderziektes, maar werkte niet in de testomgeving.Het Merceces-Benz Distronic-systeem vertoont kinderziektes
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 131352 op 16-03-2006 14:43 ]
Zo te zien is het bij BMW 'Active' (klik), bij Lexus is het 'Adaptive' (klik), en onze bron heeft het over Advanced. Wat mij betreft volgen we dus gewoon de bron.
Je andere twee punten gaan in op stijlfiguren (in beide gevallen betreft het een hyperbool) en die horen hier niet thuis. Je kan d'r een apart topic over maken als het je erg hoog zit
nieuws: Epox verdacht van fraude
"fabricage van de eindprocten hebben betaald"
Moet eindproducten worden
"fabricage van de eindprocten hebben betaald"
Moet eindproducten worden
* Yoeri gaat fixteren
Daarnaast is het oppervlak van de koelvinnen vergroot wat de koelcapaciteit verder verhoogd.
moet verhoogT zijn
nieuws: Zalman VF900-Cu videokaartkoeler getest
moet verhoogT zijn
nieuws: Zalman VF900-Cu videokaartkoeler getest
Aangepasd
nieuws: Slimme auto's beproefd door Rijkswaterstaat
Tekst onder foto: Het Merceces-Benz Distronic-systeem vertoont kinderziektes
Tekst onder foto: Het Merceces-Benz Distronic-systeem vertoont kinderziektes
Nou ja. Die bestaan helemaal niet
Cebit
Daarnaast beschikt dit bord niet over 14 SATA poorten maar is dit bord in staat om 6 SATA schijven aan te sturen en daarnaast via 8 SAS poorten te communiceren.
Nu kan je daar wel SATA aan hangen, maar dat maakt het nog geen SATA poort
Hier heeft Femme het over een naamloos bord, dit is echter de Tyan K9WE bron.Het naamloze bord biedt twee sockets voor toekomstige Socket F Opteron-processors en beschikt over vier PCI Express-slots, twee PCI-X-slots, een legacy PCI-slot en niet minder dan veertien Serial ATA-poorten.
Daarnaast beschikt dit bord niet over 14 SATA poorten maar is dit bord in staat om 6 SATA schijven aan te sturen en daarnaast via 8 SAS poorten te communiceren.
http://irc.tweakers.net/tweakers
Het is luistert.dat wat jij luisterd is lauwe shizzle!
Ik ga kijken wat ik hiervan snap en de rest gaat door richting de auteurronny schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 15:43:
Cebit
[...]
Hier heeft Femme het over een naamloos bord, dit is echter de Tyan K9WE bron.

C'est une joke, right? Aha. Ahaha. Don't.Beekforel schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 16:38:
http://irc.tweakers.net/tweakers
[...]
Het is luistert.
[ Voor 5% gewijzigd door Rataplan op 17-03-2006 16:49 ]
bloedserieus eigenlijk, het kwam nog van de redactie ook
[16:35:20] (R|Automatiseren): moet ik kalmah kennen?
[16:35:28] (R|Automatiseren): dat wat jij luisterd is lauwe shizzle!
[16:35:55] (Drawer|TheNewWorld): luisterd?
[16:36:20] (freakstar): omg R|Automatiseren maakt een typfout!!!!1111oneone
[16:36:39] (R|Automatiseren): meld het maar in FA
[ Voor 14% gewijzigd door DataGhost op 17-03-2006 16:52 ]
Lees eerst de topicstart!
...really. Don't.Dit topic is bedoeld voor het melden van spel- en tikfouten in de nieuwsposts, meukposts, reviews, .plans en andere content die is gepubliceerd op de frontpage van Tweakers.net.
lol
Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer
Kijk, zo schiet dat al lekker op.
We zijn er bijna, we zijn er bijna, maar nog niet helemaal!
Please guys, I'm trying to troll here.
If I failed to offend you in this post, please leave a message. I will address you in next post.
Zes. Je wordt oud en traag, freakstar
d'r er w'r m'r

Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer
Dat krijg je nooit meer uitgelegd in de resterende tijd
Dit topic is gesloten.
Let op:
Wat we niet in dit topic willen zien:
Wat we niet in dit topic willen zien:
- Opmerkingen over de inhoud van de teksten;
- Suggesties voor een andere stijl of alternatieve manier van schrijven;
- Opmerkingen over plaatjes, links, advertenties, Pricewatch-koppelingen, etc.;
- Fouten in teksten die niet van de redactie komen (alle statische teksten, bijvoorbeeld op het inlogscherm, indexpagina van de Pricewatch, etc.).