HTC Wizard (i-mate K-JAM/Qtek 9100/MDA Vario/M3000) - Deel 5

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 19.152 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brain150
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16:06
ik weet dat het al vaker gepost is, maar ik krijg het niet opgelost op de genoemde manieren: MSN op de MDA Vario. Heb de Autodomain key (@hotmail.com) gewist, maar hij doet nog niks. Krijg steeds de melding dat servive niet beschikbaar is. Heeft iemand misschien het key-bestandje voor me, wil wel proberen om ' @hotmail.com' te veranderen naar een andere @, maar ik had het niet gebackupt. |:(
Of als iemand nog andere tips heeft dan al genoemd zijn....?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eunos
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07 07:43
brain150 schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 19:58:
ik weet dat het al vaker gepost is, maar ik krijg het niet opgelost op de genoemde manieren: MSN op de MDA Vario. Heb de Autodomain key (@hotmail.com) gewist, maar hij doet nog niks. Krijg steeds de melding dat servive niet beschikbaar is. Heeft iemand misschien het key-bestandje voor me, wil wel proberen om ' @hotmail.com' te veranderen naar een andere @, maar ik had het niet gebackupt. |:(
Of als iemand nog andere tips heeft dan al genoemd zijn....?
Die key heb je niet nodig. Ik heb em ook gewist en kan gewoon inloggen met een niet-hotmail-account, dus daar zit em het probleem niet in...

Waar het em wel in zit weet ik niet, misschien verkeerde netwerkinstellingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of je een Engelse Qtek 9100 naar een nederlands kunt omzetten?

Dus van engelse taal naar nederlandse taal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brain150
  • Laatst online: 16:06
Eunos schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 20:17:
[...]

Die key heb je niet nodig. Ik heb em ook gewist en kan gewoon inloggen met een niet-hotmail-account, dus daar zit em het probleem niet in...

Waar het em wel in zit weet ik niet, misschien verkeerde netwerkinstellingen?
hmm...zou kunnen, maar wat moeten dan die instellingen zijn? Ik heb het geprobeerd via WiFi en als mijn vario met de kabel aangesloten zit op de pc, internet explorer doet het wel gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1) Volume switch kan aanpassen als soort scroll naar beneden of boven?
2) Waar die draagbaarhouder ( Brodit Car Holders) voor auto kopen in belgie?
3) GPS Adapt AD-300, kan ook andere merk GPS met bluetooth werk met dit Qtek 9100?
4) Je ken iets tools programma nodig nog installeren (die iets makkelijk voor mij ivm ik doof)
5) die trillen kan aanpassen bv verschillende singalen trillen bv * - * - of ****** . ******* voor verschillende soorten bericht kan ontvangten ?

sorry door taalfouten vanwege ik doof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspov
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-09 22:28
Wat is verholpen? zag hij de muis niet of liep tomtom vast?
Smirnoff schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 18:39:
Ik ben toen met Jamaat bezig geweest en dit heeft bij mij geholpen:
(ik heb de oude adapt, voorloper van de 300)

- Naar GPS icoon in Verbindingen
- GPS-programmapoort op “geen” (standaard op geen)
- Hardwarepoort ook op “geen” (standaard op geen)
- Baud-rate op 4800 (standaard op 4800)
- GPS autmatisch beheren afvinken (standaard aangevinkt)

(eerdere paring en COM-poorten weghalen!)
- Bij “Bluetooth instellingen” een nieuw partnerverband 
- GPS module aan en pairen. Aan het einde van het pairen heb ik SERIELE POORTEN AANGEVINKT!
- COM poorten > Binnenkomende poort (COM7),
- Uitgaande poort BT GPS (COM6)

- Qtek opnieuw opstarten, Bluetooth uitzetten, deze zet TomTom zelf aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb even Card Export II voor je geprobeerd (ik vind het zelf ook wel erg makkelijk)
en bij mij werkt het heerlijk dat wordt de volledige versie aanschaffen :) !!!!!!

verder is dit de heerlijkste telefoon die ik ooit gehad heb en dat zijn alle smartphones van nokia,
spv e.d. hij bevalt me prima heb nog wat problemen gehad met task manager maar dat is nu ook\
opgelost door het progje "pocketnav" te gebruiken. ik heb helemaal geen vaslopers meer gehad,
het werkt echt heerlijk.

mijn coclusie is super foon :) :) :) :) :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smirnoff
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-09 08:39
Jaspov schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 23:02:
Wat is verholpen? zag hij de muis niet of liep tomtom vast?

[...]
Zien van de muis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuske
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:21
Volgens mij is dit onderwerp nog niet voorbij gekomen,

Als je bestanden ontvangt via bluetooth-infrarood komen ze standaard op het apparaat zelf in my documents te staan. Kan je dit niet zo aanpassen dat deze meteen naar de Storage Card gaan?
Ik heb het hier trouwens over een MDA Vario.

Zou je ook niet mappen kunnen delen dat je bijvoorbeeld op je laptop de mappen kan bekijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 23:08:
ik heb even Card Export II voor je geprobeerd (ik vind het zelf ook wel erg makkelijk)
en bij mij werkt het heerlijk dat wordt de volledige versie aanschaffen :) !!!!!!

verder is dit de heerlijkste telefoon die ik ooit gehad heb en dat zijn alle smartphones van nokia,
spv e.d. hij bevalt me prima heb nog wat problemen gehad met task manager maar dat is nu ook\
opgelost door het progje "pocketnav" te gebruiken. ik heb helemaal geen vaslopers meer gehad,
het werkt echt heerlijk.

mijn coclusie is super foon :) :) :) :) :) :)
Hoe kan het dat Card export 2 bij jou wel werkt dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 22:08:
1) Volume switch kan aanpassen als soort scroll naar beneden of boven?
2) Waar die draagbaarhouder ( Brodit Car Holders) voor auto kopen in belgie?
3) GPS Adapt AD-300, kan ook andere merk GPS met bluetooth werk met dit Qtek 9100?
4) Je ken iets tools programma nodig nog installeren (die iets makkelijk voor mij ivm ik doof)
5) die trillen kan aanpassen bv verschillende singalen trillen bv * - * - of ****** . ******* voor verschillende soorten bericht kan ontvangten ?

1. Dat zou handig zijn, maar heb ik nog niet gezien. Er zijn echter tooltjes die je alle toetsen naar wens laten toewijzen. Veel daarvan zijn nog niet wm5 compatible, dus het is even afwachten of ze ook de volume switch (gaan) ondersteunen. Je kan overigens wel met de d-pad scrollen, al is dat iets minder handig, omdat hij springt van link naar link op een webpagina.
2. Via internet? Die adressen zijn in dit forum verschillende keren langsgekomen.
3. Ja, ook andere merken van BT GPS muizen werken volgens de gebruikers alhier.
4. Deze vraag begrijp ik niet. Welke tools bedoel je?
5. Dat zou een heel goed idee zijn. Er is eerder op dit forum gevraagd door mensen of ze de triltonen kunnen aanpassen, maar het schijnt vooralsnog niet te kunnen. Wellicht komt ook daarvoor nog een tooltje beschikbaar, ooit.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2006 09:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oja dat card export heb ik geinstalleerd gekregen, werkt alleen niet met mijn Mac, zou wel moeten kunnen.

Weet iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 17-09 13:45
Verwijderd schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 22:08:
..
sorry dat ik het vraag maar mag ik vragen waar je deze telefoon voor gaat gebruiken dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intuliegend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-04-2024

intuliegend

Wist ik wel....

wheeler schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 09:26:
[...]

sorry dat ik het vraag maar mag ik vragen waar je deze telefoon voor gaat gebruiken dan?
Je kunt er ook voor vrij weinig geld mee emailen en chatten, dus voor iemand met zo'n soort handicap is dit ideaal denk ik.

specs: AMD 8 core+Cryorig Ultimate @ 5,2Ghz - 16GB - 2x R9 290 met wc - HyperX Fury SSD - 2x1TB Raid1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 14:50:
Weet niet of dit al in de topic stond maar.......:
Een muzikale cradle: http://mobile.brando.com.hk/imateK-JAMMusicDock.php

[afbeelding]
Nice, ziet er best goed uit moet ik zeggen. Is iig niet zo achterlijk duur als een dergelijke cradle voor iPod's. Ben wel benieuwd hoe de geluidskwaliteit is. Expansys heeft ook een cradle maar zonder speakers maar zeker ook aantrekkelijk geprijsd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 09:56:
[...]

Nice, ziet er best goed uit moet ik zeggen. Is iig niet zo achterlijk duur als een dergelijke cradle voor iPod's. Ben wel benieuwd hoe de geluidskwaliteit is. Expansys heeft ook een cradle maar zonder speakers maar zeker ook aantrekkelijk geprijsd.
Zier er idd goed uit, nu nog iemand om em te bestellen en te testen ;)
Zelfs heb ik een standaard cradle al maar misschien neem ik em (als ie een beetje goed is)

@eggy: misschien iets voor de startpost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rockafello schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 16:07:
Kwam net een nieuwe versie van HitchHiker tegen versie 0.4Beta die ook ondersteuning heeft voor WM5.

check:

http://www.kasuei.com/Hitchhiker/

Version: 0.4 Beta 1
Release Date: 3 Jan 2006
License: Freeware

Requirement:
WM2003/SE and WM5
(With compatible WiFi device and .NET Compact Framework 2.0)

Initiatives:
0.4 Support WM5 devices.
0.3 Connection manager replacement.
0.2 Spy-ization.
0.1 It is painful to get Pocket PC connected with public hotspot.
Ik krijg het niet aan de praat na installatie krijg ik de volgende melding:

Voor deze toepassing (Hitchhiker.exe) is een nieuwere versie van Microsoft .NET Compact Framework vereist dan op dit apparaat is geinstalleerd.

Nu installeerde hitchiker voor de install wel iets van .NET framework maar misschien is het niet goed gegaan. Na verwijderen en her-install veranderd er niets. Heeft iemand hem wel al aan de praat gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AngelusHD
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 26-07 19:18

- GPS module aan en pairen. Aan het einde van het pairen heb ik SERIELE POORTEN AANGEVINKT!

Zelf heb ik een Adapt AD500 en het enige wat ik nog moest veranderen aan de settings van janmaat was:
GPS-programmapoort op “geen” (standaard op geen) OP COM7 zetten

Toen tomtom gestart en het werkt nog sins dien... :P

[ Voor 38% gewijzigd door AngelusHD op 05-01-2006 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 19:18:
Voor mensen die graag een weerbericht in hun spb pocket plus hebben maar spb weather niet werkend krijgen: op de site van SPB staat ergens bij support een linkje naar de beta versie van spb weather die wél op wm5 draait.
Ik zie hem nergens tussen staan. Kun je misschien een linkje toevoegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToMaSZ
  • Laatst online: 22:49
Verwijderd schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 10:50:
[...]

Voor deze toepassing (Hitchhiker.exe) is een nieuwere versie van Microsoft .NET Compact Framework vereist dan op dit apparaat is geinstalleerd.

Nu installeerde hitchiker voor de install wel iets van .NET framework maar misschien is het niet goed gegaan. Na verwijderen en her-install veranderd er niets. Heeft iemand hem wel al aan de praat gekregen?
Heb je wel EERST het .NETfw van MS gedownload en geinstalleerd en daarna pas hitchhiker? Anders gaat 'ie het inderdaad niet doen lijkt me.

What the eyes see, and the ears hear, the mind believes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AngelusHD
Verwijderd schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 11:09:
[...]

Mischien moet je is Pocketweather proberen

pocketbreeze: http://www.sbsh.net/produ...e/index.php?page=download
pocketweather: http://www.sbsh.net/produ...r/index.php?page=download

zijn wel trail versie's mja ze werken wel perfect bij mij.

Zelf kan je alles in pocketbreeze laden die dus je destop echt goed overzichtelijk maakt.

tis het proberen waard vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 10:50:
[...]

Zoals ToMaSZ al zei heb je het Microsoft .NET Compact framework 2.0 nodig, deze kan je hier vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 12:00:
[...]

Zoals ToMaSZ al zei heb je het Microsoft .NET Compact framework 2.0 nodig, deze kan je hier vinden
Had ik idd al gelezen maar wilde het eerst proberen alvorens te gaan posten. Krijg bij de install van compact framework 2 ook foutmeldingen namelijk. Maar zoals gezegd, ben ermee bezig en later meer. Iig dank!

Zoals ToMaSZ zei, eerst Compact Framework, dan pas Hitchhiker. Dan werkt het allemaal prima, heb alleen nog geen wireless netwerkje in de buurt om te testen. Vanavond weer!

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2006 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 12:04:
[...]

Had ik idd al gelezen maar wilde het eerst proberen alvorens te gaan posten. Krijg bij de install van compact framework 2 ook foutmeldingen namelijk. Maar zoals gezegd, ben ermee bezig en later meer. Iig dank!
Ik kreeg ze ook toen ik CF 2.0 installeerde. Compleet verwijderen op je PC en daarna herinstalleren hielp bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 10:35:
[...]

Zier er idd goed uit, nu nog iemand om em te bestellen en te testen ;)
Zelfs heb ik een standaard cradle al maar misschien neem ik em (als ie een beetje goed is)

@eggy: misschien iets voor de startpost?
Op een ander forum was hij ook al een tijd geleden gepost maar het leek me handiger eerst wat ervaringen af te wachten? De eerste post kan ik gelukkig nog wel editen dus hier zou ik hem kunnen toevoegen.

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 11:09:
[...]
Uitleg probleem:
http://www.spbsoftwarehou...pport_articles29.html?en#
Directe download link:
http://www.spbsoftwarehou...a/SpbWeather1.5_setup.zip

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2006 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonOfSam
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:51
Vraagje:
heeft iemand toevallig al ervaringen met deze headset?
Afbeeldingslocatie: http://www.mobileplaza.nl/Displays/motorola_ht820.jpg
het is een motorola HT820
hij is bij de belcompanie te koop voor 149 euro. heb em op inet al gevonden voor 99,- maar nog geen revieuw kunnen vinden.
lijkt mij namelijk een goede tegen hanger van de plantronics. maar dan neckstrap versie

[ Voor 4% gewijzigd door SonOfSam op 05-01-2006 16:04 ]

Time flies like an arrow, but fruitflies like a banana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17:42
SonOfSam schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 16:03:
maar nog geen revieuw kunnen vinden.
Kijk hier eens: http://www.mtekk.com.au/browse/page1124.html
Zie ook de discussie, waarin een opmerking van iemand die hem met de k-jam gebruikt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
Verwijderd schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 23:08:
Mag ik vragen hoe je hem er op gekregen hebt, krijg het programma op de Orange M3000 niet geinstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danda
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18-09 03:21
EGGY, maak deze post sticky of zet hem in de inleiding !!!
Het gaat o de connectie via WIFI tussen de mda vario (etc.) en wanadoo livebox draadloos

Ik heb het inmiddels voor elkaar dankzij support wanadoo helpdesk (op privebasis, want officieel heb je geen support bij gebruik pocketpc), lees:

Het gebruik van niet door Wanadoo geleverde hardware wordt niet door ons ondersteund, zoals mijn collega u eerder al schreef. Om der Pocket PC op het draadloze netwerk te installeren zou u het volgende moeten doen:

- de draadloze netwerkkaart laten zoeken naar de beschikbare verbinding
- de Wanadoo verbinding uitkiezen (op het Wanadoo SSID nummer)
- de websleutel invullen
- voor u op 'toepassen' klikt moet u het 'REG' knopje van de Livebox indrukken om het draadloze netwerk opnieuw op te starten. (VOORAL DEZE STAP IS BELANGRIJK)

Met vriendelijke groet,
Wanadoo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PenguinPower
  • Laatst online: 22:42

PenguinPower

May the SOURCE be with you

Verwijderd schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 09:56:
[...]

Voor die prijs op expansys kan ik er bijna 2 kopen op ebay (zoek naar dockingstation 9100). En dan zit er ook nog een adapter bij voor als je pc niet aanstaat.
In duitsland zijn er twee verkopers, gewoon bieden ipv nu kopen.. scheelt je weer 2 euro..

[ Voor 6% gewijzigd door PenguinPower op 05-01-2006 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AngelusHD
Vraagje: zijn er nog programma's (niet check notification) maar die echt al je cache en bestanden (links die nergens meer naar toe verwijzen) deleten.. zodat je pdatje niet langzaam vol slipt met allemaal rotzooi. Zoals ik windows xp ken zal dat niet veel veranderd zijn met WM 5.0 voor je pocket.

Maakt me weinig uit of het proggie nou gratis is of wat centjes kost, bedoel zulk soort dingen moet je niet op bezuinigen vind ik. Kheb niet veel zin om elke keer een format uit te voeren en weer alles te instaleren, om hem zo van tijd tot tijd goed schoon te houden :P

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
angelus20 schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 18:35:
Vraagje: zijn er nog programma's (niet check notification) maar die echt al je cache en bestanden (links die nergens meer naar toe verwijzen) deleten.. zodat je pdatje niet langzaam vol slipt met allemaal rotzooi. Zoals ik windows xp ken zal dat niet veel veranderd zijn met WM 5.0 voor je pocket.

Maakt me weinig uit of het proggie nou gratis is of wat centjes kost, bedoel zulk soort dingen moet je niet op bezuinigen vind ik. Kheb niet veel zin om elke keer een format uit te voeren en weer alles te instaleren, om hem zo van tijd tot tijd goed schoon te houden :P

alvast bedankt
MemMaid doet dit vrij aardig, kost $14.99 http://www.dinarsoft.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaMaaT
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:27

angelus20 schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 11:04:
Zelf heb ik een Adapt AD500 en het enige wat ik nog moest veranderen aan de settings van janmaat was:
GPS-programmapoort op “geen” (standaard op geen) OP COM7 zetten

Toen tomtom gestart en het werkt nog sins dien... :P
Geil he!! Nou krijg ik um !@!#@!@# zelf niet meer aan de praat toen ik een hard reset heb gedaan!
:( 8)7
Ff prutsen dan maar >:)

Edit:
Ik snap er dus echt geen zak van he! Heb het al eerder werkend gehad maar het werkt niet... Iemand een id waar het aan kan liggen?

[ Voor 28% gewijzigd door JaMaaT op 05-01-2006 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qris
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23-06 16:47

Qris

Captain Obvious

weet iemand of er een flashplayer 7 voor PPC uitkomt? of zijn er alternatieven om nieuwe flashfiles te openen? (bv. http://www.teagames.com/games/bmxhighlands/play.php )

cheers

Deze ruimte is te huur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AngelusHD
Een heel mooi programmatje moet ik eerlijk zegen, doet precies wat ik wil en wat ik niet wil :P belangerijk >:) .

Mischien ook iets voor de SP?

Bedankt. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy

Eggy

Goo goo g'joob

Topicstarter
Ik heb nu een registry hack toegevoegd waarmee je Orb media ook met bijvoorbeeld TCPMP kunt afspelen. Wanneer je dit doet kun je ook gewoon meerdere bestanden achter elkaar afspelen zonder dat hij na een aantal seconden alweer naar de volgende springt:

HIER (Registry hacks & tweaks > onderaan)

Edit: Bij TCPMP 0.71 hoef je denk ik trouwens alleen de file association aan .ASX bestanden te koppelen. Kan iemand dit even bevestigen?

[ Voor 28% gewijzigd door Eggy op 06-01-2006 03:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
-update-

Ik zag trouwens net dat de prijzen op de t-mobile site aangepast en verlaagd zijn. Alles is nou excl. btw geworden.

Het is trouwens goedkoper om via de T-mobile website je abonnement te verlengen/aan te vragen dan bijvoorbeeld via www.smartphoneshop.nl of www.smartphonesstunts.nl !!

Ik zat te denken aan een verlenging van mijn relax 400 abo. Ik zou dan € 30,- per maand (1 jaar) betalen en € 310,- voor de MDA pro. Alleen nou zie ik dat internet totaal alleen beschikbaar is voor de 2 zakelijke abo's en niet voor de normale relax web abo's ?

Is dit een foutje of klopt dit.

[ Voor 4% gewijzigd door Viper® op 06-01-2006 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToMaSZ
Viper_74 schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 10:38:
Alleen nou zie ik dat internet totaal alleen beschikbaar is voor de 2 zakelijke abo's en niet voor de normale relax web abo's ?

Ja en nee. Je verwart internet totaal met pocket internet totaal denk ik.

Pocket internet totaal is voor particulieren o.a. beschikbaar vanaf relax150 en op 2 zakelijke abbonnementen. Voor een compleet lijstje van abbonnementen waarmee je pit kunt afsluiten: http://www.t-mobile.nl/t-zones/media/pdf/tariefplannen.pdf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aargh ik moet mijn toestel opsturen naar tmobile wegens een defect aan de luidspreker (k hoor de andere persoon altijd inclusief zer veel gekraak..) Maar nu moet ik mijn contacten op mijn simkaart kopieren weet iemand hoe ik dit moet doen????
Dus ik wil graag alle contactpersonen zsm op mijn simkaart hebben..

hopelijk alvast bedankt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesh
  • Laatst online: 21-08-2024

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Draai nu de T-Mobile UK Rom, deze loopt echt supersnel en superstabiel. Nog geen tijd gehad om appicaties te installeren, maar het is echt een hele verbetering t.o.v. van m'n standaard T-Mobile Rom en deze presteerd zelfs beter als de Q-Tek Rom waar ik heletijd mee gewerkt heb.

Lees er hier meer over.

Wachten is nu op de NL versie, las dat er een flinke update komt in maart in de UK, hopelijk rond die tijd ook de NL versie.

PS: Draai em trouwens zonder Extended_Rom install, dus na configuren van WM5 als je bericht krijgt dat software geinstalleerd gaat worden, soft-reset gedaan met behulp van stylus in het gaatje rechts ;)

[ Voor 18% gewijzigd door Mesh op 06-01-2006 12:39 . Reden: Toevoeging verhaal Extended_Rom ]

Signature?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy

Eggy

Goo goo g'joob

Topicstarter
Viper_74 schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 10:38:
-update-

Ik zag trouwens net dat de prijzen op de t-mobile site aangepast en verlaagd zijn. Alles is nou excl. btw geworden.

Het is trouwens goedkoper om via de T-mobile website je abonnement te verlengen/aan te vragen dan bijvoorbeeld via www.smartphoneshop.nl of www.smartphonesstunts.nl !!

Ik zat te denken aan een verlenging van mijn relax 400 abo. Ik zou dan € 30,- per maand (1 jaar) betalen en € 310,- voor de MDA pro. Alleen nou zie ik dat internet totaal alleen beschikbaar is voor de 2 zakelijke abo's en niet voor de normale relax web abo's ?

Verkeerde topic? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
Awww kledders

die dingen lijken ook allemaal op elkaar hè. Was idd de qtek9000/mda pro/ jasjar

ik move die vna mij ff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
ToMaSZ schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 11:04:
[...]

Ja en nee. Je verwart internet totaal met pocket internet totaal denk ik.

Pocket internet totaal is voor particulieren o.a. beschikbaar vanaf relax150 en op 2 zakelijke abbonnementen. Voor een compleet lijstje van abbonnementen waarmee je pit kunt afsluiten: http://www.t-mobile.nl/t-zones/media/pdf/tariefplannen.pdf
Ja daar staat het weer wel.

Ik bedoelde dit:

Ga naar T-mobile.nl -> Supertrio -> T-mobile MDA pro abonnement -> Ga verder:

Relax 100 Web 100 € 8,40 € 0,08 € 504,16 € 0,00 € 411,72 € 0,00
Relax 150 Web 150 € 10,50 € 0,07 € 462,14 € 0,00 € 277,27 € 0,00
Relax 200 Web 200 € 14,71 € 0,08 € 445,34 € 0,00 € 268,87 € 0,00
Relax 300 Web 300 € 21,01 € 0,07 € 361,30 € 0,00 € 243,66 € 0,00
Relax 400 Web 400 € 25,21 € 0,06 € 310,88 € 0,00 € 176,43 € 0,00
T-Mobile Zakelijk 260* 260 € 25,10 € 0,10 € 352,00 € 0,00 € 202,00 € 0,00
T-Mobile Zakelijk 360* 360 € 34,76 € 0,10 € 271,00 € 0,00 € 181,00 € 0,00

Bij een prijsplan met een * i.c.m. een smartphone kunt u de dienst Pocket Internet Totaal afsluiten op de Bundels pagina.

Dan zie ik maar 2 abo's met een * en dat zijn de zakelijke.

Maar ik ga ervan uit dat dit een foutje betreft. (op de volgende pagina kan je dan ook geen pocket internet totaal kiezen, wel als je een zakelijk abo kiest)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 17-09 13:45
Qris schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 19:08:
weet iemand of er een flashplayer 7 voor PPC uitkomt? of zijn er alternatieven om nieuwe flashfiles te openen? (bv. http://www.teagames.com/games/bmxhighlands/play.php )

cheers
Mij is bij de introductie van Flash 8 door diverse Macromedia mensen verteld dat begin 2006 (laten we februari zeggen) dat er een speciale Flash voor mobile devices komt die gebruik maakt van Actionscript 2.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king_bass
  • Laatst online: 17:57
angelus20 schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 18:35:

alvast bedankt
Pocket Mechanic doet dit wel aardig:
Afbeeldingslocatie: http://www.ppc4all.com/software/por/2805/foto1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn oude SE P900 onderstreepte ieder willekeurig getal op de display in de hoop dat dit een telefoonnummer was. Hierin was dit oudje misschien een beetje te ijverig, maar met mijn 9100 loop ik tegen het andere uiterste aan.

Zoek bijvoorbeeld in PIE een telefoonnummer op in een online gids. Nummer gevonden. Hoe nu dit nummer te bellen (en uit je hoofd leren is geen acceptabel antwoord)? Ik kom niet verder dan copy-pasten. Maar jammer genoeg heeft de phone-applicatie geen paste-mogelijkheid. Uit pure ellende het nummer in contacts aan mijn contactpersonen toegevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToMaSZ
Verwijderd schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 15:30:
Mijn oude SE P900 onderstreepte ieder willekeurig getal op de display in de hoop dat dit een telefoonnummer was. Hierin was dit oudje misschien een beetje te ijverig, maar met mijn 9100 loop ik tegen het andere uiterste aan.

Zoek bijvoorbeeld in PIE een telefoonnummer op in een online gids. Nummer gevonden. Hoe nu dit nummer te bellen (en uit je hoofd leren is geen acceptabel antwoord)? Ik kom niet verder dan copy-pasten. Maar jammer genoeg heeft de phone-applicatie geen paste-mogelijkheid. Uit pure ellende het nummer in contacts aan mijn contactpersonen toegevoegd.
Ik kan gewoon plakken in mijn dialer hoor (menu - plakken) Enige is wel dat ie stopt op een spatie... dus ideaal is het niet. Misschien is er een tooltje te vinden, maar ik heb zo snel even niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wheeler schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 09:26:
[...]

En ook pda ook nuttig voor mij.
-SMS (om familie en dove vrienden commuceren)
-chat (msn) via wifi is zeer intersant je kan vergelijk met draadlozen telefoon. dus ik vervangen draadlozen chatten.
-adresboeken ook zeer intersanten voor tomtom nagtivator.
-en ook veel mogelijkheid in.

maar ik wil nog aantal aanpassen in qtek 9100
bv
- verschillende berichten die ook soort trillen singalen
- geluid switch ik wil vervangen door scroll.
- ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Heb ook nu de qtek 9100! [.........] Heerlijk ding is het! maar een paar kleinen dingetjes:

Als ik bel dan is het geluid best slecht, dus ruis en klinkt hol. Hebben mensen dit probleem meer?
IK heb ook een kingston 512sd kaart erin zitten, maar als ik hem van zijn stand-by haal komt media player dat er een nieuwe kaart inzit en of hij naar muziek bestanden moet zoeken! Best irri!

Weet meer mensen van dit probleem af of is er een update ofz?

[ Voor 11% gewijzigd door DaannO op 06-01-2006 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2006 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Hehe kan ik niet echt doen zegmaar.

[ Voor 73% gewijzigd door DaannO op 06-01-2006 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
Met een relax 150 (2jr) abo is de t-mobile vario maar € 40,- hoor

volgens de t-mobile website dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoXP
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-09 12:53
ik heb wlan thuis en op de zaak en wil daar eindelijk eens gebruik van maken krijg ik de volgende melding:

kan de pagina niet vinden.
controleer de naam en probeer het opnieuw

waar kan dat aan liggen? heb alleen die reg tweak uitgevoerd zodat ie niet altijd die melding geeft.. kan het hieraan liggen?

Gadget-freakz.com. Feedback en tips zijn welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToMaSZ
Verwijderd schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 16:12:
[...]

Totaal €130? Doe mij dat adresje eens. :P
Met een abbo voor 150 jr vind ik het nog duur :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToMaSZ
remcoXP schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 16:40:
ik heb wlan thuis en op de zaak en wil daar eindelijk eens gebruik van maken krijg ik de volgende melding:

kan de pagina niet vinden.
controleer de naam en probeer het opnieuw

waar kan dat aan liggen? heb alleen die reg tweak uitgevoerd zodat ie niet altijd die melding geeft.. kan het hieraan liggen?
Authenticatie op je AP goed? Heb je een ip-adres? Het lijkt of je gewoon niet verbonden bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ToMaSZ schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 16:41:
[...]

/me haat 2-jarige abonnementen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
ToMaSZ schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 16:41:
[...]

1 jaar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-

[ Voor 111% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2006 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-09 18:57

sjaak

un giorno credi

DaannO schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 16:07:
IK heb ook een kingston 512sd kaart erin zitten, maar als ik hem van zijn stand-by haal komt media player dat er een nieuwe kaart inzit en of hij naar muziek bestanden moet zoeken! Best irri!

Weet meer mensen van dit probleem af of is er een update ofz?
Same problem here, met de Vario. Is alleen als media player op de achtergrond nog draait. Dus als je die hebt gebruikt, ff afsluiten. Zal hopelijk wel opgelost worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 11:50:
Aargh ik moet mijn toestel opsturen naar tmobile wegens een defect aan de luidspreker (k hoor de andere persoon altijd inclusief zer veel gekraak..) Maar nu moet ik mijn contacten op mijn simkaart kopieren weet iemand hoe ik dit moet doen????
Dus ik wil graag alle contactpersonen zsm op mijn simkaart hebben..

hopelijk alvast bedankt..
Daar zijn tooltjes voor, maar als ik jou was zou ik even een sync relatie maken met een pc met outlook. Dan blijven je contact echt in hun huidige opmaak behouden. Bij het kopieren op de sim wordt er vanalles in mootjes gehakt, is mijn ervaring (bv meerdere nummers per persoon worden meerdere entries). Wellicht heb ik een oude sim, maar toch: waarom geen outlook? Heb je meteen een backup op je pc. Altijd een veilig idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
IS er geen command and conqeurer voor de pda? zegmaar die ouder? :) zou echt super zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 17:33:
[...]

Daar zijn tooltjes voor, maar als ik jou was zou ik even een sync relatie maken met een pc met outlook. Dan blijven je contact echt in hun huidige opmaak behouden. Bij het kopieren op de sim wordt er vanalles in mootjes gehakt, is mijn ervaring (bv meerdere nummers per persoon worden meerdere entries). Wellicht heb ik een oude sim, maar toch: waarom geen outlook? Heb je meteen een backup op je pc. Altijd een veilig idee.
Bedankt voor de tip maar ik had het inderdaad al wel als backup in outlook maar ik moet de komende week wel kunnen bellen met een vervangend toetel waar de telefoonnummers nog niet instaan en die kan ik niet syncen met outlook... Maargoed je kan wel per nummer kopieren naar sim dus heb de belangrijkste gekopieerd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad_Cow
  • Laatst online: 21-08 10:54
Weet iemand of Softick - CardExport II al werkt, wat ik begrijp uit dit topic is dat het:

werkt: Qtek
niet werkt: Vario (zelf geprobeert), Orange

of heeft iemand het werkend op de Vario?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mad_Cow schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 19:36:
Weet iemand of Softick - CardExport II al werkt, wat ik begrijp uit dit topic is dat het:

Ik heb het ook werkend op de vario (qtek rom) alleen op mijn mac kan ik alleen de bestanden zien als ik hem op alleen lezen zet. dus ik kan er nog niks mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
Mad_Cow schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 19:36:

Heb hem op de Orange aan de gang gekregen, setup raakt in de war door het NL OS. Het wil een shortcut maken in een startup folder in de windows folder, maar die is vervangen door opstarten in het nederlands. Maak eerst een startup folder aan in de windows folder, installeer dan het programma, kopieer dan de shortcut in startup naar opstarten. Even resetten en nu staat er een Cardexport icon op je today screen.
Werkt niet nog niet optimaal, kan wel lezen maar niet schrijven naar de storage card...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oXygeN
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 29-07 15:44

oXygeN

oftewel oxje...

Viper_74 schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 13:51:
[...]

Ja daar staat het weer wel.

Ik bedoelde dit:

Ga naar T-mobile.nl -> Supertrio -> T-mobile MDA pro abonnement -> Ga verder:

Relax 100 Web 100 € 8,40 € 0,08 € 504,16 € 0,00 € 411,72 € 0,00
Relax 150 Web 150 € 10,50 € 0,07 € 462,14 € 0,00 € 277,27 € 0,00
Relax 200 Web 200 € 14,71 € 0,08 € 445,34 € 0,00 € 268,87 € 0,00
Relax 300 Web 300 € 21,01 € 0,07 € 361,30 € 0,00 € 243,66 € 0,00
Relax 400 Web 400 € 25,21 € 0,06 € 310,88 € 0,00 € 176,43 € 0,00
T-Mobile Zakelijk 260* 260 € 25,10 € 0,10 € 352,00 € 0,00 € 202,00 € 0,00
T-Mobile Zakelijk 360* 360 € 34,76 € 0,10 € 271,00 € 0,00 € 181,00 € 0,00

Bij een prijsplan met een * i.c.m. een smartphone kunt u de dienst Pocket Internet Totaal afsluiten op de Bundels pagina.

Dan zie ik maar 2 abo's met een * en dat zijn de zakelijke.

Maar ik ga ervan uit dat dit een foutje betreft. (op de volgende pagina kan je dan ook geen pocket internet totaal kiezen, wel als je een zakelijk abo kiest)
mja dat t-mobile web abonnement komt ook zomaar uit 't niets, dat zijn dus niet de 'normale' abo's blijkbaar... kijk maar naar de prijs per maand

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad_Cow
  • Laatst online: 21-08 10:54
mmm ok, dan is er misschien iets anders, als ik het programma installeer, dan blijft de installatie hangen, en als ik dan op de rodeknop druk (terug naar today) dan zie ik een foutmelding. en daarna wordt het programma weer ge-uninstalled. hebben jullie iets soortgelijks gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vdroos
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17-02 20:05
vdroos schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 11:11:
Sinds gisteren heb ik op mn Orange M3000 een vage fout. Het mapje Postvak Uit van mijn tekstberichten geeft aan dat er 1 ongelezen bericht is: Postvak Uit (1)

Als ik naar mijn Postvak Uit ga, staat er geen enkel bericht in. Wel staat er aan de onderkant:
"Tekstberichten 0 items, 1 ongelezen." |:(

Iemand dit probleem wel eens eerder tegen gekopen of enig idee hoe ik dat kan oplossen???
kick

VDROOS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er iemand die de nederlandse t-mobile vario rom
heeft of weet waar die te downloaden is ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand enig idee of de MDA Vario te gebruiken is icm een Nokia carkit. Ik denk dan aan de CK-1w of CK-7W?
Weet iemadn of dit moet lukken of gebruikt iemand deze combinatie al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhadum
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-05 22:38

Zhadum

Folding & Einstein@home

oXygeN schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 20:22:
[...]

mja dat t-mobile web abonnement komt ook zomaar uit 't niets, dat zijn dus niet de 'normale' abo's blijkbaar... kijk maar naar de prijs per maand
Klopt, zijn nieuwe abonnementen, alleen voor bestelling via E-shop. Relax 400 Web kost rond 35 euro per maand, terwijl relax 400, 44.50 is.

Ik heb vandaag de Vario besteld met 400 Web (1jaar) en betaal ik 90 euro voor de toestel. Vind ik erg goedkoop zo :)

Je kon alleen niet kiezen voor onbeperkt internetten (9.95 euro) maar heb ook gebeld en werd me verteld dat wanneer ik het toestel heb, moet naar t-mobiel bellen en kunnen ze dat voor mij activeren.

[ Voor 3% gewijzigd door Zhadum op 06-01-2006 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danda
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18-09 03:21
HEEYYYYYYYYYYYYYYY,

Hoe zit het nu met Wifi-G band ???? Ik lees op pocketinfo dat t-mobile dit heeft uitgeschakeld !!! is dat waar en weet een tweaker hoe hij dit weer kan inschakelen?

Volgens de specs van t-mobile zelf de beschikking over wifi-B en G ......

[ Voor 18% gewijzigd door danda op 06-01-2006 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AngelusHD
king_bass schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 14:27:
[...]

Pocket Mechanic doet dit wel aardig:
Mja leek zeker wel goed, jammer dat het alleen nog uit is voor WIN2003.. De WM5 versie laat nog op zich wachten, denk ik.. :(

[ Voor 4% gewijzigd door AngelusHD op 07-01-2006 00:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb Softick - CardExport II perfect werkend op mijn t-mobile vario. ook heb ik op mijn pc mijn mac en mijn linux bak geen enkel probleem ondervonden. let wel op tijdens het schaklen tussen active sync en stick functie, dat er geen programma`s van de geheugen kaart gedraaid word en dat je ook je foon niet aan de pc mac of iets dergelijks hebt hangen. mischien nog wel een leuk weetje. de usb stick werkt ook op de usb aansluiting van mijn auto radio. het is maar een lenco radio van de kijkshop maar met een versterkertje werkt dit ding geweldig!!. nu nog een functie dat ik mijn geluid via usb kan laten (bel geluid) lopen. je kunt geen betere carkit vinden!! :)

Afbeeldingslocatie: http://images.kieskeurig.nl/images/product_big/D23773535198CB65C125708F0035308D_big.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2006 00:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy

Eggy

Goo goo g'joob

Topicstarter
danda schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 23:09:
HEEYYYYYYYYYYYYYYY,

Hoe zit het nu met Wifi-G band ???? Ik lees op pocketinfo dat t-mobile dit heeft uitgeschakeld !!! is dat waar en weet een tweaker hoe hij dit weer kan inschakelen?

Volgens de specs van t-mobile zelf de beschikking over wifi-B en G ......
Je kunt de ROM flashen met bijvoorbeeld een i-mate versie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHead
  • Laatst online: 18:34
Heeft er iemand al ervaring met een 9100 en een Sony Ericsson bluetooth car handsfree HCB-700?
Werkt prima samen met mijn vrouw's SE K750i. Je kan dan ook gemakkelijk uit het adresboek van de gsm bellen. Maar als je hem verder al goed kan gebruiken voor alleen bellen is het ook mooi.

Ondersteund de 9100 twee gelijktijdige bluetooth verbindingen? 1 voor TomTom en 1 voor de carkit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Eggy schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 00:43:
[...]

Je kunt de ROM flashen met bijvoorbeeld een i-mate versie...
Dat vind ik nu wel heel erg drastisch. Is er geen manier om de I-mate en Vario extended roms te mixen?

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 00:37:
ik heb Softick - CardExport II perfect werkend op mijn t-mobile vario. ook heb ik op mijn pc mijn mac en mijn linux bak geen enkel probleem ondervonden. let wel op tijdens het schaklen tussen active sync en stick functie, dat er geen programma`s van de geheugen kaart gedraaid word en dat je ook je foon niet aan de pc mac of iets dergelijks hebt hangen. mischien nog wel een leuk weetje. de usb stick werkt ook op de usb aansluiting van mijn auto radio. het is maar een lenco radio van de kijkshop maar met een versterkertje werkt dit ding geweldig!!. nu nog een functie dat ik mijn geluid via usb kan laten (bel geluid) lopen. je kunt geen betere carkit vinden!! :)
Hoi, ik heb dit programma ook op mijn mobiel geinstalleerd (vario met qtek rom) alleen ik kan alleen de bestanden zien als ik ze op alleen lezen zet, weet jij wat ik fout doe? en hoe heb jij het geinstalleerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michielvdp
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 01-06-2021
T-mobile komt met een update voor de vario:

http://www.iris-global.co...ad_manager_mda_vario.html

en

http://msmobiles.com/news.php/4762.html

Zou deze ook voor de nederlandse vario zijn?

Heb nu niet zoveel zin om het te proberen, veel data wordt gewist...

Iemand?

EDIT:
Lees meer:

http://forum.xda-developers.com/viewtopic.php?t=37319
en
http://www.modaco.com/index.php?showtopic=234447

[ Voor 19% gewijzigd door michielvdp op 07-01-2006 11:30 ]

Ontwerp je eigen achterkant van glas voor iPhone 4 of 4S op iPersonalize.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb gewoon de setup van softstick uitgevoert om mijn locale pc. er word dan ook wat zooi op de pc zelf geinstalleerd, maar die kun je er na gewoon vanaf knikkeren. moet werken vind het vreemd dat het niet bij je werkt. heb je het setup bestandje naar de telefoon gecopierd? dat zou het wel eens kunen zijn. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspov
Dit heb ik ook gehad. Ik kreeg het niet opgelost. Uiteindelijk heb ik (om een andere reden) een nieuwe ROM geflasht dus het is nu weg. Geen oplossing dus....
vdroos schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 20:24:
[...]

Sinds gisteren heb ik op mn Orange M3000 een vage fout. Het mapje Postvak Uit van mijn tekstberichten geeft aan dat er 1 ongelezen bericht is: Postvak Uit (1)

Als ik naar mijn Postvak Uit ga, staat er geen enkel bericht in. Wel staat er aan de onderkant:
"Tekstberichten 0 items, 1 ongelezen." |:(

Iemand dit probleem wel eens eerder tegen gekopen of enig idee hoe ik dat kan oplossen???

[ Voor 41% gewijzigd door jaspov op 07-01-2006 23:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspov
Kickje

Op de site van SPB staan een aantal te downloaden themes. Ik heb een paar van de user submitted themes geinstalleerd maar dan ontbreekt het achtergrond plaatje of de kleuren zijn verkeerd. Ik heb geen software van SPB, is dat toch nodig? Ik dacht dat het normale themes waren.... (met extra ikoontjes voor als je wél SPB software hebt). Kunnen de themes niet zonder SPB?

http://www.spbsoftwarehou...pocketplus/themes.html?en

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:32
michielvdp schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 11:19:
T-mobile komt met een update voor de vario:

http://www.iris-global.co...ad_manager_mda_vario.html

en

http://msmobiles.com/news.php/4762.html

Zou deze ook voor de nederlandse vario zijn?

Heb nu niet zoveel zin om het te proberen, veel data wordt gewist...

Iemand?

EDIT:
Lees meer:

http://forum.xda-developers.com/viewtopic.php?t=37319
en
http://www.modaco.com/index.php?showtopic=234447
Heeft iemand deze update al gedraaid? Heb het forum van xda even doorgelezen en daar zeggen de meeste dat er een aardige snelheids winst is. Op dit moment draait die van mij stabiel en heb ik alle tmobile meuk eraf gehaald. Ik heb geen zin om die zooi weer allemaal terug te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LyxKyo
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-06 23:47

LyxKyo

Dreambox was fun!

Ik heb een originele tomtom5 cd set, maar ik heb ook meerder mobiele apparaten:

tomtom staat nu op twee pda's --> echter kan ik het nu niet meer op mijn qtek installeren..

klopt dit? is het zo dat tomtom maar op 2 devices geinstalleerd kan worden?

of is het mogelijk om mijn apparaatcode te veranderen...?

cheers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSD1982
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 17:56
Ik heb de Engelse Qtek 9100 versie als andere mensen hier in zijn geintresseerd...bij de Belcompany doe z'n m weg voor 400 euro...of icm een abo

[ Voor 7% gewijzigd door RSD1982 op 07-01-2006 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonOfSam
  • Laatst online: 21:51
Shit ik krijg opera niet geinstalleerd. hij zegt bij het installeren na 3 sec. installatie is mislukt. hebben meer mensen hier last van?

Time flies like an arrow, but fruitflies like a banana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesh
  • Laatst online: 21-08-2024

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

SuperKneus schreef op Saturday 07 January 2006 @ 15:00:
[...]

Heeft iemand deze update al gedraaid? Heb het forum van xda even doorgelezen en daar zeggen de meeste dat er een aardige snelheids winst is. Op dit moment draait die van mij stabiel en heb ik alle tmobile meuk eraf gehaald. Ik heb geen zin om die zooi weer allemaal terug te krijgen.
Ik had em perfect draaiend, tot ik de Extended_Rom erop heb gezet van m'n oude Rom.

Moet dus even kijken hoe ik GPRS, etc werkend krijg zonder al die zooi.

Maar ondanks dat ie engels is, is de prestatiewinst het em zeker waard.

Signature?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SuperKneus schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 15:00:
[...]

Ik heb hem er even opgehad, maar heb er niet echt veel meer snelheidsbeleving aan gehad.
Wat ik ook wel erg vervelend vond is dat de bestanden in de extended rom terug blijven komen, ook als je ze gewist heb, file attributes aangepast, whatever.

Nu weer op de NL versie, maar deze heeft hetzelfde met de extrom, zou naar een eerdere rom moeten flashen denk ik, jammer dat ze het hebben vergrendeld !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoXP
kan alleen nergens een changelog vinden van deze update dus weet niet of het wel de moeite waard is...

iemand die me hierbij kan helpen?

sudoku 3 owned trouwens!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er al iemand een manier gevonden om de extended rom weer schrijfbaar te maken ?
met de 1.6.2.2 ROM worden de bestanden erin op een of andere manier gelocked,
als je ze wist, wijzigt of verplaatst naar een subfolder is alles na een soft reset gewoon weer
terug..

Dit was niet het geval met de 1.3.x.x ROM ?!

Ben al een paar dagen forums aan het afstruinen om er iets over te vinden, maar helaas,
nog geen resultaat bereikt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoXP
maar is met die rom update je lock ook weg? of moet je die lock weghalen om die nieuwe rom te installeren?
en hoe zit het in de nieuwe rom met handschrift herkenning? ik lees overal dat deze rom sneller is maar wat er precies sneller is en beter gaat staat er niet :P een uitgebreide revieuw van deze rom is dus meer dan welkom!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand die mij kan vertellen wat het voordeel is van een Qtek9100 (engelse ROM) tegen de MDA Vario? Alle TM-troep uitgezonderd?

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2006 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

remcoXP schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 22:20:
maar is met die rom update je lock ook weg? of moet je die lock weghalen om die nieuwe rom te installeren?
en hoe zit het in de nieuwe rom met handschrift herkenning? ik lees overal dat deze rom sneller is maar wat er precies sneller is en beter gaat staat er niet :P een uitgebreide revieuw van deze rom is dus meer dan welkom!! :)
Om hem te flashen moet je heb "Super CIDden"..

Kijk op een xda-dev. forum over hoe je het moet doen..

En ja, de engelse rom heeft een goede handschriftherkenning, maar zoveel gebruik ik dat persoonlijk niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 22:23:
Iemand die mij kan vertellen wat het voordeel is van een Qtek9100 (engelse ROM) tegen de MDA Vario? Alle TM-troep uitgezonderd?
Dattie engels is ? ;-)

Er zijn mensen die een snelheidswinst boeken ermee qua prestatie, maar persoonlijk niet echt veel van gemerkt (heb er maar een uurtje mee gespeeld ongeveer hoor)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoXP
voordeel: handschrift herkenning
nadeel: engels:
waar merk je de snelheidswinst het meest in dan?
meer opties?

jammer dat er nergens op inet een page is waar echt alle update onder elkaar staan met changelog en info... ik draai nog 1.4.. maar weet niet of 1.6 voor verbeteringen brengt (kan iemand mij dat vertellen) want als het vrij weinig is dan wacht is totdat die engels update in het nl is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

remcoXP schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 22:38:
voordeel: handschrift herkenning
nadeel: engels:
waar merk je de snelheidswinst het meest in dan?
meer opties?

jammer dat er nergens op inet een page is waar echt alle update onder elkaar staan met changelog en info... ik draai nog 1.4.. maar weet niet of 1.6 voor verbeteringen brengt (kan iemand mij dat vertellen) want als het vrij weinig is dan wacht is totdat die engels update in het nl is...
Engels vind ik geen probleem, mijn huidige PDA is ook Engels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A_to_the_S
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20-06 09:45
Ik heb een probleem, ik heb een soft reset gedaan. En nu start hij niet meer normaal op.

Ik krijg nu alleen maar dat T-Mobile plaatje (met al die versie nummers) te zien, en daarna blijft hij hangen op dat Windows Mobile plaatje.

Iemand tips?
Reseten helpt niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicap
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:27

Nicap

Tsssk....

A_to_the_S schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 22:50:
Ik heb een probleem, ik heb een soft reset gedaan. En nu start hij niet meer normaal op.

Ik krijg nu alleen maar dat T-Mobile plaatje (met al die versie nummers) te zien, en daarna blijft hij hangen op dat Windows Mobile plaatje.

Iemand tips?
Reseten helpt niet :(
Ik denk dat er niks anders op zit dan een hard reset. Ik heb hetzelfde een keer gehad, en moest uiteindelijk ook een harde reset doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A_to_the_S
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20-06 09:45
Nicap schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 23:13:
[...]

Ik denk dat er niks anders op zit dan een hard reset. Ik heb hetzelfde een keer gehad, en moest uiteindelijk ook een harde reset doen.
Je hebt gelijk, volgens mij komt het door SPB PPC+

Ik heb net een Hard Reset gedaan daarna SPB geinstalleerd en nu heb ik hetzelfde probleem...
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
De eerst volgende die een warez gerelateerde vraag stelt, de weg wijst naar of aanbiedt te mailen van warez krijgt onmiddelijk een OW.