HTC Wizard (i-mate K-JAM/Qtek 9100/MDA Vario/M3000) - Deel 5

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 19.192 views sinds 30-01-2008

• Smirnoff
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:54
Eunos schreef op woensdag 28 december 2005 @ 20:02:
[...]

Die zwanenhals, zit die bij die Brodit houder? Zo nee, kan ik dan de zwanenhals van een Halfords-houder (HR-Richter of zoiets geloof ik) zonder moeilijke fratsen gebruiken?
Nee, deze zijn alle 2 apart.
Zolang je maar iets hebt om het 'klik' systeem van de zwanenhals aan de brodit te plakken.

• Eunos
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07 07:43
Smirnoff schreef op woensdag 28 december 2005 @ 22:08:
[...]

Nee, deze zijn alle 2 apart.
Zolang je maar iets hebt om het 'klik' systeem van de zwanenhals aan de brodit te plakken.
Oke, dus de oude houder (die veel te breed is voor de Wizard) slopen en een paar gaatjes boren om de Brodit houder te bevestigen moet voldoende zijn? Dan zal ik daar eens werk van gaan maken, want dat ding los in de auto leggen werkt ook niet echt handig!

• ebk71
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16:52
KeaveXL schreef op woensdag 28 december 2005 @ 20:48:
Heb net de m3000 gehaald en al heel google afegezocht maar krijg het maar niet voor elkaar om mijn proxy in te stellen om gratis te internetten.

Kan iemand een linkje of een uitleg geven?

b.v.d.
Onder verbindingen, geavanceerd, netwerken selecteren, orange world selecteren, kies voor bewerken, tik dan proxy instellingen aan, geavanceerd, en vul bij http het server adres 10.250.255.188 en als poort 5080 in. Ik ben ook een aantal keer als poort 5091 tegengekomen maar het zou 5080 moeten zijn. Misschien is er nog iemand die dit kan bevestigen. Ik heb mijn M3000 ook pas. En mocht je ook wifi afwisselend gebruiken met gprs en daarvoor niet steeds je instellingen te hoeven veranderen houd ik mij warm aanbevolen hoe de rest bij jou ingesteld staat. Ik heb hier eerder een vraag over gesteld maar geen antwoord op gekregen.

• intuliegend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-04-2024

intuliegend

Wist ik wel....

ebk71 schreef op woensdag 28 december 2005 @ 23:44:
[...]

Onder verbindingen, geavanceerd, netwerken selecteren, orange world selecteren, kies voor bewerken, tik dan proxy instellingen aan, geavanceerd, en vul bij http het server adres 10.250.255.188 en als poort 5080 in. Ik ben ook een aantal keer als poort 5091 tegengekomen maar het zou 5080 moeten zijn. Misschien is er nog iemand die dit kan bevestigen. Ik heb mijn M3000 ook pas. En mocht je ook wifi afwisselend gebruiken met gprs en daarvoor niet steeds je instellingen te hoeven veranderen houd ik mij warm aanbevolen hoe de rest bij jou ingesteld staat. Ik heb hier eerder een vraag over gesteld maar geen antwoord op gekregen.
Wat wordt hier bedoelt met ''gratis'' internet?? je betaald toch gewoon voor je gprs verbinding??

specs: AMD 8 core+Cryorig Ultimate @ 5,2Ghz - 16GB - 2x R9 290 met wc - HyperX Fury SSD - 2x1TB Raid1

• KeaveXL
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15-10 20:37
ebk71 schreef op woensdag 28 december 2005 @ 23:44:
[...]

Thx man :)

PSN: KeaveXL

• intuliegend

intuliegend

Wist ik wel....

Je kan wel posten , maar niet 1 zinnetje extra typen om mijn vraag gelijk te beantwoorden?? beetje flauw :/

specs: AMD 8 core+Cryorig Ultimate @ 5,2Ghz - 16GB - 2x R9 290 met wc - HyperX Fury SSD - 2x1TB Raid1

• GroteBozewolf
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 27-10 17:57
Kan iemand mij vertellen hoe ik de Saved Passwords lijst kan wissen. Heb gisteren met Totalcommander voor PPC en windows fileshares zitten kloten en nu wil ik de saved passwords graag verwijderen?

Retrospect for Kodi: laatste versie 5.2.16. Voor bugs of requests kun je terecht op de GitHub tracker.

Verwijderd

IK heb een vario van T-mobile. Nu wil ik deze laten unlocken. Kan iemand mijn nu aan de instellingen van de KPN MMS etc helpen. In het begin van dit topic staat een CAB file voor elke provider.

Wie kan mij aan deze helpen?

• Smirnoff
Eunos schreef op woensdag 28 december 2005 @ 22:28:
[...]

Oke, dus de oude houder (die veel te breed is voor de Wizard) slopen en een paar gaatjes boren om de Brodit houder te bevestigen moet voldoende zijn? Dan zal ik daar eens werk van gaan maken, want dat ding los in de auto leggen werkt ook niet echt handig!
Zou ook moeten werken, heb er namelijk ook aan zitten denken in eerste instantie.

Verwijderd

Volgens mij staat niet in de startpost vermeld dat de Vario alleen bruikbaar is onder Windows 2000 en XP. Maar dat lijkt toch wel het geval te zijn he? Een maat heeft een oude laptop met Windows ME en daar is ActiveSync 4.0 niet op te installeren => Synchroniseren met 3.8 wil niet...
Als ik het toestel via USB inplug, dan vindt ie niet eens de juiste software om het ding aan te sturen. Iemand enig idee hoe dit verhelpen is, als dat al kan?

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Topicstarter
intuliegend schreef op donderdag 29 december 2005 @ 00:25:
[...]

Wat wordt hier bedoelt met ''gratis'' internet?? je betaald toch gewoon voor je gprs verbinding??
Door de WAP proxy in te voeren bij de GPRS instellingen kun je gratis gebruik maken van GPRS in Pocket IE. WAP is namelijk altijd gratis, ongeacht hoeveel gebruik je er van maakt. Door dus van de WAP proxy gebruik te maken gaat het GPRS gebruik ook niet meer van de 2MB bundel of. Tenzij je Pocket MSN en dergelijke apps gaat gebruiken.

Als het goed is, is er ook een Orange World topic waarin de instellingen ook zouden moeten staan. In de topicstart staan de instellingen ook alleen met als proxy 5091 in plaats van 5080.

Trouwens, Opera 8,50 is nu ook beschikbaar. Deze versie is speciaal voor Pocket PC Phones en is dus niet Opera Mini, die wel al beschikbaar was. Er komt binnenkort ook een versie die werkt op elke Pocket PC maar momenteel is er alleen nog deze versie voor een zojuist uitgebracht Sharp toestel. Deze is echter aangepast door mensen van XDA-Developers zodat hij werkt op alle toestellen.
1) Download allereerst het volgende bestand:

Opera 8.50

2) Installeer Opera 8.50 op je Wizard.

3) Download het volgende bestand en sla hem op in de map waar Opera geinstalleerd staat zodat hij het zich daar bevindende DLL bestand vervangt:

Modified DLL bestand

4) Voer een soft reset uit.
Bron

Screenshots

Afbeeldingslocatie: http://gigazine.net/Images/20051215_Opera/Opera02.png

[ Voor 70% gewijzigd door Eggy op 29-12-2005 13:05 ]

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

• KeaveXL
intuliegend schreef op donderdag 29 december 2005 @ 01:29:
[...]

Je kan wel posten , maar niet 1 zinnetje extra typen om mijn vraag gelijk te beantwoorden?? beetje flauw :/
Sorry hè...

Ben ik even over heen gelezen }:O

Maargoed als je orange hebt kun je dus je proxy instellingen aanpassen en dan kan je dus gratis internetten via gprs :>

Edit: Eggy was me voor :)

[ Voor 6% gewijzigd door KeaveXL op 29-12-2005 14:13 ]

• N!co
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 24-10 11:07
Eggy schreef op donderdag 29 december 2005 @ 12:46:
[...]

Trouwens, Opera 8,50 is nu ook beschikbaar. Deze versie is speciaal voor Pocket PC Phones en is dus niet Opera Mini, die wel al beschikbaar was. Er komt binnenkort ook een versie die werkt op elke Pocket PC maar momenteel is er alleen nog deze versie voor een zojuist uitgebracht Sharp toestel. Deze is echter aangepast door mensen van XDA-Developers zodat hij werkt op alle toestellen.
Werkt wel aardig maar ik hoop dat de definitieve versie voor WM5 wel wat beter is. Vindt hem een beetje omslachtig werken en ook niet echt snel. Maarja, we mogen natuurlijk niet klagen over deze versie... ;)

Verwijderd

Ik draai spd pocket plus op me vandaag scherm en m'n agenda nu vroeg ik me af of iemand weet of er een mogelijkheid is om de agenda een vast aantal agendapunten te laten zien zodat het blokkeersymbool (voor de toetsen) altijd op een vaste afstand vanaf onderen staat... Alsumebegrijp

Verwijderd

N!co schreef op donderdag 29 december 2005 @ 14:19:
[...]

Werkt wel aardig maar ik hoop dat de definitieve versie voor WM5 wel wat beter is. Vindt hem een beetje omslachtig werken en ook niet echt snel. Maarja, we mogen natuurlijk niet klagen over deze versie... ;)
Kan je met deze versie wel fatsoenlijk op GoT browsen?

• Eggy

Eggy

Goo goo g'joob

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 29 december 2005 @ 09:24:
IK heb een vario van T-mobile. Nu wil ik deze laten unlocken. Kan iemand mijn nu aan de instellingen van de KPN MMS etc helpen. In het begin van dit topic staat een CAB file voor elke provider.

Wie kan mij aan deze helpen?
Ik heb het CAB bestand uit de Extended ROM van mijn K-JAM naar je verstuurd per e-mail.

@DaJaN

Het lukte mij in ieder geval wel om GoT te bezoeken zonder eerst naar Skweezer.net te gaan. Ik ben echter alleen naar de index van het forum gegaan en ben toen gestopt met browsen.

[ Voor 8% gewijzigd door Eggy op 29-12-2005 14:33 ]

• intuliegend

intuliegend

Wist ik wel....

KeaveXL schreef op donderdag 29 december 2005 @ 14:12:
[...]

Sorry hè...

Ben ik even over heen gelezen }:O

Maargoed als je orange hebt kun je dus je proxy instellingen aanpassen en dan kan je dus gratis internetten via gprs :>

Edit: Eggy was me voor :)
Ah ok tnx iig _/-\o_ Heb namelijk net dat t-mobile gprs abo besteld voor 10 euri extra per maand. Toen ik dit las dacht ik dus : AHHH ... maar ik wil ook gebruik maken van msn etc dus is het iig geen weggegooid geld :)

• ToMaSZ
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-10 17:07
Verwijderd schreef op donderdag 29 december 2005 @ 14:25:
Ik draai spd pocket plus op me vandaag scherm en m'n agenda nu vroeg ik me af of iemand weet of er een mogelijkheid is om de agenda een vast aantal agendapunten te laten zien zodat het blokkeersymbool (voor de toetsen) altijd op een vaste afstand vanaf onderen staat... Alsumebegrijp
Volgens mij niet, als je je today plugin van spb groter of kleiner maakt, zal alles eronder verschuiven.

Ik heb hem op een vaste instelling die voor mij groot genoeg is en daarmee staat mijn blokkeersymbooltje altijd op dezelfde plek.

Let er met spb pocket plus even op trouwens dat je voor de close button een exception maakt voor tmail.exe, anders worden je smsjes 9 van de 10 keer dubbel verstuurd. (Je sluit je sms-inbox af en het bericht is nog niet compleet weg. tmail denkt: wtf! en verstuurt hem nog een keer) :)

What the eyes see, and the ears hear, the mind believes...

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 29-10 17:40
ToMaSZ schreef op donderdag 29 december 2005 @ 15:09:
Let er met spb pocket plus even op trouwens dat je voor de close button een exception maakt voor tmail.exe, anders worden je smsjes 9 van de 10 keer dubbel verstuurd. (Je sluit je sms-inbox af en het bericht is nog niet compleet weg. tmail denkt: wtf! en verstuurt hem nog een keer) :)
een zeer nuttige tip! mag ik vragen hoe je hier achter gekomen bent? Is het wellicht zo dat er meer programma's "last" van kunnen hebben?

• ToMaSZ
wheeler schreef op donderdag 29 december 2005 @ 15:22:
[...]

een zeer nuttige tip! mag ik vragen hoe je hier achter gekomen bent? Is het wellicht zo dat er meer programma's "last" van kunnen hebben?
Ik vond dat mijn sms-tegoed erg snel terugliep en kreeg later van mensen de opmerking dat steeds alles dubbel binnenkwam. Beetje experimenteren leerde dat dat alleen gebeurde als ik het 'tekstberichten-scherm' meteen na het verzende van een bericht afsloot. Toen ging er een belletje rinkelen en ben ik gaan zoeken wat het kon zijn. Vond ergens in een forumdraadje een vergelijkbaar probleem met WM2003 en kwam er zo achter dat ik tmail.exe zou moeten hebben. Toen heb ik hem dus maar in de exception lijst gegooid voor het sluiten (wordt nu dus enkel geminimaliseerd, zoals normaal) en het probleem van de dubbele sms is weg :)

Het zou ongetwijfeld zo kunnen zijn dat programma's nog bewerkingen uitvoeren als ze 'gekilled' worden door spb. Als dat gebeurt is er dus ook altijd de kans dat die bewerking later wordt hervat.

In het geval van tmail.exe voor sms is het nogal vervelend, omdat het geld kost. ;)

[ Voor 3% gewijzigd door ToMaSZ op 29-12-2005 16:01 ]

• Security
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06-10-2023

Security

it's just me

Yay, ik kreeg zojuist een telefoontje van mijn vriendin
mijn MDA vario is binnen :-)
Ga er vanavond van smullen verwacht ik...
Nog speciale dingen waar ik op moet letten?
Of gewoon de overige draadjes lezen? ;)

• KeaveXL
Ik heb een probleempje...

Als ik een nieuw item in de regestry aanmaak en daarna een softreset uitvoer zijn alle wijzigingen in mijn regesty ongedaan gemaakt :S Oftewel ik kan nu helemaal niks in mijn registry aanpassen :\
Weet iemand een oplossing voor dit probleem?

Edit:

Argh begine me nu zwaar te irriteren aan die kut geluiden van msn :\ Die hack werkt ook niet dus , waarom hebben die idioten dat nou zo dom gedaan met mijn 9090 kon je dat zelf allemaal instellen |:(

[ Voor 29% gewijzigd door KeaveXL op 29-12-2005 18:23 ]

Verwijderd

wheeler schreef op donderdag 29 december 2005 @ 15:22:
[...]

in de vario zit nog een smsfout: staat al 2 maanden op internet: als je het tekentje ' gebruikt (bv bij a'dam)wordt de berichtlengte ingekort naar 72 (ipv 160), dus als je dan netjes binnen de 160 bent gebleven zijn het toch 2 berichtjes. Op xonio staat het bericht dat in dec een sw-update zou komen van tmob maar die is er nog steeds niet

Verwijderd

Smirnoff schreef op woensdag 28 december 2005 @ 18:31:
Enige tijd geleden vroeg iemand naar de combinatie Brodit Holder met zwanenhals,
omdat ik als voeding in de auto de lader van mijn Adapt GPS gebruik heb ik niet gekozen voor de Brodit active holder.

De houder van Brodit is draaibaar waardoor je niet de zwanenhals hoeft te verstellen.
Bij de zwanenhals zit een 'adapter' die je op de Brodit houder plakt, deze combinatie schuif je vervolgens vast aan de zwanenhals.

Hieronder wat pics:

[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding]
Alles komt bij PDAshop.nl vandaan. (reclame ;))
Ik zie dat je gekozen hebt voor een verticale houder, in plaats van een horizontale, met het toetsenbord open dus. Is daar een bepaalde reden voor?

• jaspov
  • Laatst online: 27-10 23:16
Niet softresetten. Gewoon even uitzetten (echt 5 seconden indrukken en uitschakelen) en dan weer aanzetten. Misschien een aardige voor de OP.
KeaveXL schreef op donderdag 29 december 2005 @ 17:22:

Als ik een nieuw item in de regestry aanmaak en daarna een softreset uitvoer zijn alle wijzigingen in mijn regesty ongedaan gemaakt :S Oftewel ik kan nu helemaal niks in mijn registry aanpassen :\

• SuperKneus
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:04
Verwijderd schreef op donderdag 29 december 2005 @ 18:25:
[...]

Ik zie dat je gekozen hebt voor een verticale houder, in plaats van een horizontale, met het toetsenbord open dus. Is daar een bepaalde reden voor?
Ik heb ook de verticale. Ik heb hem genomen omdat ik geen goede rede kon bedenken waarom ik in de auto hem horizontaal met toetsenbord open zou willen gebruiken. Denk ook dat tomtom niet lekker kijken als je hem horizontaal hebt staan

• KeaveXL
Ik las zonet op xda developers dat iemand anders daar ook problem had met de msn messenger notificaties. Deze persoon had ook de orange rom. Zijn er mensen die het wel is gelukt om die notifications uitteschakelen met een orange rom?

• SonOfSam
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:17
KeaveXL schreef op donderdag 29 december 2005 @ 17:22:

|:(
Had ik ook last van. Er zijn 2 dingen die je daar aan kunt doen.
  • Eerste is in total commander, je moet dan echt uit de regestrie navigeren. Daarma pas afsluiten
  • Tweede is je kan de telefoon echt uit zetten (5sec de uitknop indrukken)
bij de eerste kan je nog controleren of het goed is gegaan door simpel weg total commander opnieuw op te starten voor het resetten.

suc6

Time flies like an arrow, but fruitflies like a banana

• Smirnoff
SuperKneus schreef op donderdag 29 december 2005 @ 19:02:
[...]

Ik heb ook de verticale. Ik heb hem genomen omdat ik geen goede rede kon bedenken waarom ik in de auto hem horizontaal met toetsenbord open zou willen gebruiken. Denk ook dat tomtom niet lekker kijken als je hem horizontaal hebt staan
In principe ook mijn argument, ik zie het voordeel van een horziontale opengeschoven toetenbord niet in. Je kan tijdens het autorijden toch weinig doen met het toetsenbord :+

[ Voor 22% gewijzigd door Smirnoff op 29-12-2005 19:32 ]

• KeaveXL
Jaspov & SonOfSam,

Hiermee is het inderdaad gelukt, bedankt. Ik heb een paar dingen nu kunnen aanpassen zoals de toetsenbord notificatie. Alleen nu zit ik dus met het bovengenoemde msn probleem :r

[ Voor 4% gewijzigd door KeaveXL op 29-12-2005 19:34 ]

Verwijderd

Smirnoff schreef op donderdag 29 december 2005 @ 19:31:
[...]

In principe ook mijn argument, ik zie het voordeel van een horziontale opengeschoven toetenbord niet in. Je kan tijdens het autorijden toch weinig doen met het toetsenbord :+
Ik zou dan zeggen: woonplaats, adres en huisnummer invoeren wordt dan een makkie met je tobo open.

• AngelusHD
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 26-07 19:18
SuperKneus schreef op donderdag 29 december 2005 @ 19:02:
[...]

In TomTom zit een optie bij "wijzig voorkeuren" om je beeld te kantelen, bij selectie staat de scherm vast.
Ik heb juist wel voor horizontalen houder gekozen en ben er erg tevreden mee. TomTom scherm word beter benut zo en is lekker *breedbeeld* :P. Het toetsenbord gebruik je idd weinig, mischien voor een addresje, maar dat houd niet in, dat het erg netjes eruit ziet. :P

Mja :P Ieder zijn voorkeuren toch.

[ Voor 11% gewijzigd door AngelusHD op 30-12-2005 02:03 ]

• Goochem
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 24-11-2023
DT-PiSanG schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 19:11:
Weet iemand toevallig al een programma voor dit toestel zodat ik mijn laptop via de telefoon kan besturen?

Zou wel heel erg van pas komen :P
Terminal Service? Staat standaard geinstalleerd...

Goochem

Verwijderd

Zou iemand mij trouwens kunnen vertellen hoe het mechanisme werkt om het toetsenbord eruit te schuiven? Bewegende onderdelen zijn toch vaak aan slijtage onderhevig, dus daar ben ik even benieuwd naar.

• Def_P
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Weet iemand een adres voor een setje reserve stylussen? Ik heb vandaag de halve stad afgezocht, nergens hebben ze ze. En of ze komen weten ze ook niet.
Heb gezocht in de topics maar niets kunnen vinden.

I, for one, like Roman numerals

• jaspov
Op de site van SPB staan een aantal te downloaden themes. Ik heb een paar van de user submitted themes geinstalleerd maar dan ontbreekt het achtergrond plaatje of de kleuren zijn verkeerd. Ik heb geen software van SPB, is dat toch nodig? Ik dacht dat het normale themes waren.... (met extra ikoontjes voor als je wél SPB software hebt)

http://www.spbsoftwarehou...pocketplus/themes.html?en

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-09 15:41
SuperKneus schreef op maandag 19 december 2005 @ 18:39:
Ik weet niet hoe je gprs echt kan uit zetten, misschien de hack om hem altijd aan te zetten om te draaien?

Die windows schermen zijn idd cool. Die van pockethems.com kunnen direct op de vario gebruikt worden. Wil je het helemaal mooi doen dan zal je Wisbar Advance en de plugin Wisbar Advance Dektop op je vario moeten installeren. Dan is het namelijk mogelijk om dit te krijgen

Windows Mobile Vista

Ik heb het ook voor elkaar gekregen maar vond dat de vario te langzaam hierdoor werd. Ik hou het nu dus maar op de standaard theme's uit de startpost
Ik krijg het voor geen mogelijkheid voor elkaar kan jij of iemand anders me aub helpen met een stap voor stap tutorial? Die .cab die een paar pagina's verder stond werkt namelijk niet hier. De installer wordt geinstalleerd en dan kan ik hem alleen nergens vinden :s

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-10 20:37

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Iemand die me kan vertellen hoe ik mij bleutooth headset kan koppelen met de vario. Gaat om deze headset: http://www.gsmweb.nl/forms2/bluetooth/bluetreks2.htm

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

• Mesh
  • Laatst online: 21-08-2024

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

FrankGuthrie schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 00:13:
Iemand die me kan vertellen hoe ik mij bleutooth headset kan koppelen met de vario. Gaat om deze headset: http://www.gsmweb.nl/forms2/bluetooth/bluetreks2.htm
- Bluetooth aanzetten via de Comm
- Rechtsonder -> Instelling -> Bluetooth-instellingen
- Apparaten -> Nieuw partnerverband
- Als de headset wordt gevonden door naar de volgende stap
- Com-poorten -> Nieuwe uitgaande/(inkomende?) poort
- Als het goed is staat nu je headset als mogelijkheid
- Kies een poort (6 of 7) en zet beveiligde verbinding uit

Nu zou je een verbinding moeten hebben

[ Voor 3% gewijzigd door Mesh op 30-12-2005 00:23 ]

Signature?

• Eggy

Eggy

Goo goo g'joob

Topicstarter
ToMaSZ schreef op donderdag 29 december 2005 @ 15:09:
[...]

Volgens mij niet, als je je today plugin van spb groter of kleiner maakt, zal alles eronder verschuiven.

Ik heb hem op een vaste instelling die voor mij groot genoeg is en daarmee staat mijn blokkeersymbooltje altijd op dezelfde plek.

Het probleem doet zich dus toch nog steeds voor :( Ik heb de oplossing in ieder geval overgenomen uit mijn HTC Magician topicstart.
Jaspov schreef op donderdag 29 december 2005 @ 18:34:
Niet softresetten. Gewoon even uitzetten (echt 5 seconden indrukken en uitschakelen) en dan weer aanzetten. Misschien een aardige voor de OP.

[...]
Dit staat ook al in de topicstart bij Registry Hacks & Tweaks als intro ;)
Def_P schreef op donderdag 29 december 2005 @ 20:29:
Weet iemand een adres voor een setje reserve stylussen? Ik heb vandaag de halve stad afgezocht, nergens hebben ze ze. En of ze komen weten ze ook niet.
Heb gezocht in de topics maar niets kunnen vinden.
Je zou ze eventueel hier online kunnen bestellen, bij Expansys.

Ik heb trouwens de Plantronics Pulsar 590A besteld bij Alternate voor 139,- Euro (incl bluetooth adapter) :9

Afbeeldingslocatie: http://www.areamobile.de/images/hardware_zubehoer/Plantronics/pulsar_590_a/200509121005plantronics_590_A.jpg

Verder kwam ik deze link nog tegen met verschillende tweaks en tips hoe je je Pocket PC sneller kunt maken en houden, zeker de moeite waard:

http://www.mobiletopsoft.com/board/view.php?newsid=276

Startpost updates:

• Reserve stylussen toegevoegd aan Accessoires
• SMS probleem toegevoegd onder Mini FAQ
• Screenprotector tutorial updated, zie Tips

Wilde Opera 8.50 ook nog toevoegen maar toen zat mijn tweede post vol zodat ik hem niet meer kon editen. Ik zal in ieder geval de HTML site alvast updaten.

[ Voor 23% gewijzigd door Eggy op 30-12-2005 04:27 ]

• Security

Security

it's just me

hmm gisteren MDA ontvangen.
2 januari gaat deze omgeruild worden voor een nieuwe.
Reden? Piep tijdens bellen.
Tevens was het T-Mobile geleverd pakket incompleet.

Zal jullie op de hoogte houden.

zie onderstaande:

(NAW gegevens aangepast:

T Mobile Nederland
Afdeling: Aftersales
Tav:

Geachte heer mevrouw

Op Donderdag 29 December heeft mijn vriendin een T-Mobile pakket ontvangen.
Toen ik S’avonds thuiskwam van mijn werk zag ik de doos op tafel staan, aan de onderkant was een gat.
Ook in de t-mobile doos zat een klein gat,
De paarse sticker was niet doorbroken.

De inhoud van mijn pakket bij aflevering:
MDA VARIO / SmartCard (mini) / Handlets / Booklets / Headset / Batterij / Stylus 2stuks / Software cd’s
Bij controle bleek e.e.a niet geleverd te zijn namelijk: Adapter / Screenprotector / Beschermhoes / USB kabel

Ook heb ik heden ochtend 30 december 2 maal contact gehad met de afdeling aftersales.
Ik neem dit mijn vriendin natuurlijk niet kwalijk ze is minderjarig en wist niet waar ze op moest letten..
Ze is in huilen uitgebarst toen ik haar dit vertelde.
Ik betreur deze gang van zaken ten zeerste, daar ik al bijna 2 jaar tevreden klant van T-Mobile ben.

Woensdag 3 Januari of Donderdag 4 Januari zal ik de gevraagde bonnen naar u versturen.
Mijn MDA Vario met imei 356381********** zal omgeruild worden ivm een technisch euvel.
Tijdens het bellen zit er een storende piep op het toestel.
Aftersales medewerker heeft dit zelf ook gehoord.
Ook het nieuwe imei nr zal ik u doen toekomen.

Ervanuitgaande dat een en ander fatsoenlijk zal worden opgelost verblijf ik met vriendelijke groet,

Richard
xxxx
xxxxx
xxxxxx
xxxxxxx

[ Voor 81% gewijzigd door Security op 30-12-2005 10:39 ]

• DeOS
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:24
FrankGuthrie schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 00:13:
Je moet dus om te kunnen pairen met de bluetooth headset het aan/uit knopje op de headset voordat je gaat pairen iets van 5 à 7 seconden ingedrukt houden ofzo. Dit staat trouwens in de handleiding die er bij zit. Lees deze eens door en volg deze stap voor stap, dan moet het wel lukken.

Repeat after me: I Will Use Google Before Asking Stupid Questions

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 29 december 2005 @ 20:23:
Zou iemand mij trouwens kunnen vertellen hoe het mechanisme werkt om het toetsenbord eruit te schuiven? Bewegende onderdelen zijn toch vaak aan slijtage onderhevig, dus daar ben ik even benieuwd naar.
Iemand?

• king_bass
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13:00
Is er iemand die morphgear soepel draaiende krijgt met display --> image smoothing aan?
(het betreft om GBC roms)

Ben alle combinaties van de instellingen al afgelopen en image smoothing blijkt het enige te zijn wat de framerate omhoog krikt. Zou het ook kunnen liggen aan een out-of-date GAPI? En zouden eventuele 'versnellende' registry tweaks dit kunnen verhelpen? Heb er tot op heden geen uitgevoerd.

[ Voor 17% gewijzigd door king_bass op 30-12-2005 11:35 ]

• king_bass
Verwijderd schreef op donderdag 29 december 2005 @ 20:23:
Ik merk wel dat de mijne (na ruim een maand gebruik) erg soepel losschiet uit z'n dichtgeschoven status. Maar hij zit nog steeds vast genoeg.

Daarnaast schuift mn stylus niet meer automatisch uit als ik uit mn vario trek.

Ik betwijfel of hij het 2 jaar gaat volhouden...

Verwijderd

king_bass schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 11:33:
[...]

Ik merk wel dat de mijne (na ruim een maand gebruik) erg soepel losschiet uit z'n dichtgeschoven status. Maar hij zit nog steeds vast genoeg.

Daarnaast schuift mn stylus niet meer automatisch uit als ik uit mn vario trek.

Ik betwijfel of hij het 2 jaar gaat volhouden...
Als hij het niet meer dan twee jaar vol houdt, dan is het zonde van het geld. Het is toch geen goedkoop dingetje. De Pro lijkt mij nog een groter probleem te zijn,. steeds dat heen en weer draaien van dat scherm.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2005 11:44 ]

• king_bass
Verwijderd schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 11:44:
[...]

Als hij het niet meer dan twee jaar vol houdt, dan is het zonde van het geld. Het is toch geen goedkoop dingetje. De Pro lijkt mij nog een groter probleem te zijn,. steeds dat heen en weer draaien van dat scherm.
Heb em gratis gekregen bij verlenging dus van geld is geen sprake... Nu zal ik waarschijnlijk voortijdig toch wel overschakelen op een nieuwere PPC dus voor mij is het geen ramp als hij het niet trekt.

Heb ter controle even m'n reserverstylus geprobeerd en die doet het nog prima..

Tis nu nog even afwachten of het openschuiven lineair soepeler gaat worden. Ik heb zelf het idee dat het allemaal wel mee zal vallen. Zoals je zegt is het geen goedkoop dingetje!

Verwijderd

king_bass schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 11:55:
[...]

Heb em gratis gekregen bij verlenging dus van geld is geen sprake... Nu zal ik waarschijnlijk voortijdig toch wel overschakelen op een nieuwere PPC dus voor mij is het geen ramp als hij het niet trekt.
Niks is gratis tegenwoordig. ;)

• shakemyass
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 29-10 12:12
Beste mensen,

Het zal al wel eerder gevraagd zijn, maar ik kan tussen de bomen het bos niet meer zien in dit topic dat al meerdere delen heeft.

Mijn vraag is simpel: wat zijn uw ervaringen betreft telefonie (helder, uitval in gesprekken??).
Ik heb tot nu toe alleen gebruik gemaakt van Wanadoo Internet ADSL2+ maar ik wilde graag in het nieuwe jaar de telefonie erbij doen, mits dat geen problemen geeft uiteraard.

alvast bedankt voor de reacties.
Als dit een herhaling is van een topic graag een link daarnaar, bij voorbaat dank!

S.

oeps verkeerde topic!

[ Voor 3% gewijzigd door shakemyass op 30-12-2005 12:51 ]

Verwijderd

Momenteel zit ik nog met twee vragen:

1. zoals eerder vermeld - waar kan ik de templates vinden van mijn notities?
Het gaat in ieder geval om de volgende bestandsnamen:
- Leeg document.dot
- Memo.dot
- Notulen.dot
- Taken.dot
- Telefoonmemo.dot

Hoop dat iemand de moeite wil nemen om te kijken waar deze bestanden horen te staan :)

2. Na het installeren van "AE Button Plus" heb ik het volgende probleem; mijn CommManager button werkt niet meer. En bij de instellingen staan nog maar 4 buttons die ik in kan stellen. Nu weet ik dat de oorzaak bij AEButton ligt. Helaas is er nog geen oplossing voor mijn probleem gevonden.
Het volgende heb ik echter wel zelf uit weten te vinden :D

De snelkoppelingen bevinden zich in:
\Windows\AppButtons
De regkeys staan in:
Mobile device\HEKY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Shell\Keys

Misschien is er iemand zo aardig om mij deze te sturen?
Anders moet ik het hele toestel een hard reset gaan geven, en dat wil ik eigenlijk zo lang mogelijk uitstellen ;)

• Kage Musha
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-10 19:58
KeaveXL schreef op donderdag 29 december 2005 @ 19:06:
Ik las zonet op xda developers dat iemand anders daar ook problem had met de msn messenger notificaties. Deze persoon had ook de orange rom. Zijn er mensen die het wel is gelukt om die notifications uitteschakelen met een orange rom?
Was ik dus. Heb net opnieuw geprobeerd weer, handmatig en het werkt nu wel :s
Heb het met Resco Registry editor gedaan.
Eerst de keys aangemaakt zoals beschreven in Start Post. Daarna ZONDER de Resco Editor af te sluiten (wel terug gegaan naar Notifications folder) heb ik de SPV uitgezet door 5 seconden de power button ingedrukt te houden en voor ja te kiezen. Toen weer gestart en het werkte opeens gewoon :o

Eindelijk! XD

o.o

• Bebob_NL
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 30-10 16:26
Verwijderd schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 14:37:
Momenteel zit ik nog met twee vragen:

1. zoals eerder vermeld - waar kan ik de templates vinden van mijn notities?
Het gaat in ieder geval om de volgende bestandsnamen:
- Leeg document.dot
- Memo.dot
- Notulen.dot
- Taken.dot
- Telefoonmemo.dot

Hoop dat iemand de moeite wil nemen om te kijken waar deze bestanden horen te staan :)
Vooruit ;) Ze staan in \My Documents\Sjablonen\ (niet op je mem-card dus)

Specs: Antec Sonata III 500Watt, Asus P5k, C2D E6750 @ 400*8, 2GB DDR6400 OCZ 4-4-4-12, XFX GeForce 8800GTS/640MB (stock), 120GB WD PATA, 320GB Seagate PATA, 750GB WD SATA, IIyama Vision Master Pro 450.

Verwijderd

Hé Appie_NL bedankt, maar 'k heb nu alle '.dot' bestanden in het mapje geplaatst. Alleen zie ik ze niet verschijnen bij de notities-instellingen :(

• 00.5
  • Laatst online: 09-02-2022

00.5

Round and round

Ik had een vraag ik heb mijn vario helemaal ontdaan van alle t-mobile software die er op stond. Nu vraag ik mij alleen af hoe ik dat carrierlogo weg krijg, want overschrijven via de verkener/totalcommander werkt niet. Is iemand het wel gelukt? Zo ja hoe heb je dat dan gedaan?

00.5 moreevolved

• Smirnoff
00.5 schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 17:20:
Ik had een vraag ik heb mijn vario helemaal ontdaan van alle t-mobile software die er op stond. Nu vraag ik mij alleen af hoe ik dat carrierlogo weg krijg, want overschrijven via de verkener/totalcommander werkt niet. Is iemand het wel gelukt? Zo ja hoe heb je dat dan gedaan?
Jij hebt dus alle T-mobile *.bestanden weggehaald, harde reset en nog steeds kan je hem niet vervangen?

Het lukt mij namelijk ook niet, het bestand blijft in gebruik, je kan er praktisch niets mee doen.
Ik werk nog wel met de T-mobile software.

• KeaveXL
Kage Musha schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 14:39:
[...]

Was ik dus. Heb net opnieuw geprobeerd weer, handmatig en het werkt nu wel :s
Heb het met Resco Registry editor gedaan.
Eerst de keys aangemaakt zoals beschreven in Start Post. Daarna ZONDER de Resco Editor af te sluiten (wel terug gegaan naar Notifications folder) heb ik de SPV uitgezet door 5 seconden de power button ingedrukt te houden en voor ja te kiezen. Toen weer gestart en het werkte opeens gewoon :o

Eindelijk! XD
mm dan ga ik het nog maar een keer proberen...
Ik had dus wel alle items in mijn notificatie scherm maar als ik dan "bericht in scherm" uitvinkte deed hij dus niks...

Edit:

HOLY FUCK...

Het werkt! 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door KeaveXL op 30-12-2005 20:02 ]

Verwijderd

Zojuist alle stappen doorlopen maar hert mocht ook niet helpen. Iemand nog andere oplossingen?

edit: ff mn probleem gecopy paste:

Ik heb de vario inmiddels al een paar weken.... maar het is nog steeds niet gelukt verbinding te maken tussen PC en vario. Ik sluit de vario aan en dan blijft continue de melding "verbinding maken" staan. Wanneer ik de modemkoppelingen activeer op mijn vario stopt dit en kan hij vervolgens nix meer vinden.

Wat heb ik al geprobeerd:

- Ik heb de nieuwste versie van active sync geinstalled.
- Ik sluit mijn Vario aan met USB kabel direct op mijn computer zijn USB
- Antivirus en firewalls staan uitgeschakeld
- Op de vario staan de modemkoppelingen geactiveerd
- softreset al gedaan

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2005 19:07 ]

• AngelusHD
http://www.mobiletopsoft....NEW+-+WM5+support%29+2.92

Deze supporte WM5, ondersteund ie ook de oMAP proccesor in vario?. Anders is het zonde geld natuurlijk :p

• Erik070
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11:25
Als je op order drukt kan je een trail downloaden.

Ik zou zeggen probeer het :) (had het gedaan als ik thuis zat, maar ben helaas nog wel even aan het werk).

Zou wel goed zijn als je een beetje kan overclocken, vind sommige dingen toch een een beetje stroef lopen (bijv. scrollen in je programmas menu gaat lekker schokkerig, en nee ik heb geen 80 programma's open staan).

• T1eA
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16-10 22:34

T1eA

Browser

Ik ben bezig geweest met mijn nieuwe ADAPT AD500 de mini versie van de AD300.
Nu heb ik TomTom werkend gekregen maar mijn GPS adapter wil niet werken.

Ik heb een partnerverband gemaakt zoals uitgelegt maar ik kan de COM6 niet selecteren bij het kiezen van een adapter iemand een idee?

EDIT

Ik heb TomTom 5.21

EDIT

[ Voor 7% gewijzigd door T1eA op 30-12-2005 22:31 ]

ICT G33K

• Folkert
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:50
Teh Perv schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 21:49:

Ik heb een partnerverband gemaakt zoals uitgelegt maar ik kan de COM6 niet selecteren bij het kiezen van een adapter iemand een idee?
Welke versie van TOmTom heb je? Naar mijn weten werkt het alleen va versie 5.21...

• 00.5
  • Laatst online: 09-02-2022

00.5

Round and round

Smirnoff schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 17:31:
[...]

Jij hebt dus alle T-mobile *.bestanden weggehaald, harde reset en nog steeds kan je hem niet vervangen?

Het lukt mij namelijk ook niet, het bestand blijft in gebruik, je kan er praktisch niets mee doen.
Ik werk nog wel met de T-mobile software.
ik heb de soft reset hack gebruikt zodat de telefoon de tmobile software niet instaleerd, ik heb al met total commander de eigenschappen van de gif aangepast maar als ik die dan meteen weer daarna open dan staan de eigenschappen meteen weer zoals die waren.

00.5 moreevolved

• sjaak
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-10 08:23

sjaak

un giorno credi

Teh Perv schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 21:49:

EDIT

Ik heb TomTom 5.21

EDIT
Je hebt op het tabblad compoorten ook een binnenkomende poort COM7 en een uitgaande poort Com6 aangemaakt? Anders kan je ze idd niet selecteren binnen TT. Zet beveiligde verbinding (oid) uit! Hierna TT starten, Andere BT GPS selecteren, Com6 kiezen en klaar is keesie. :)

• T1eA
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16-10 22:34

T1eA

Browser

micha schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 22:48:
[...]

Je hebt op het tabblad compoorten ook een binnenkomende poort COM7 en een uitgaande poort Com6 aangemaakt? Anders kan je ze idd niet selecteren binnen TT. Zet beveiligde verbinding (oid) uit! Hierna TT starten, Andere BT GPS selecteren, Com6 kiezen en klaar is keesie. :)
Modbreak:Crack?, regels niet gelezen?

[ Voor 39% gewijzigd door bjck op 04-01-2006 09:55 ]

ICT G33K

• AngelusHD
ik heb TomTom 5.21 werkend met me AD-500 GPS dus het is wel degelijk mogelijk... je meot idderdaad wel tomtom 5.21 hebben want 5.0 loopt gewoon klote zoals ik meerdere verhalen heb gehoord.

morgen/vandaag tis al laat.. als het je neit gelukt is zal ik nog even een uitleg plaatsen of verwijzen hoe ik het voor elkaar heb gekregen. Tis een beetje laat en ben een beetje aangeschoten 8)7 .

[ Voor 25% gewijzigd door bjck op 04-01-2006 09:56 ]

Verwijderd

ik weet niet of het al gevraagd is, maar ik probeerde een Theme te installeren, dat lukte helaas niet. Ik had the Theme generator van windows gedownload.. en de extended theme generator eroverheen gegooid, maar hij zei dat mijn device geen theme windows mobile 2002 draait.. tja, hij draait 5.1....

ik heb dus een MDA Vario met T-Mobile erop en wil themes erop kunnen zetten.. wie wijst me de juiste weg op?

• jaspov
niemand?
Jaspov schreef op donderdag 29 december 2005 @ 20:44:
Op de site van SPB staan een aantal te downloaden themes. Ik heb een paar van de user submitted themes geinstalleerd maar dan ontbreekt het achtergrond plaatje of de kleuren zijn verkeerd. Ik heb geen software van SPB, is dat toch nodig? Ik dacht dat het normale themes waren.... (met extra ikoontjes voor als je wél SPB software hebt)

• Eggy

Eggy

Goo goo g'joob

Topicstarter
Mijn Plantronics 590A is binnen _/-\o_

Verwijderd

Het lukt me niet om een filmpje van 200mb op mijn storage card te zetten. Wat ik nu doe is met PDA verkenner de storage card openen en dan mijn movies.. daarheen de file van mijn pc kopieren met copy paste..

Hij begint dan te kopieren maar stopt elke keer na 1/3e van de tijd en begint opnieuw..
is er een andere manier?

• jaspov
Gebruik een cardreader.
Verwijderd schreef op zaterdag 31 december 2005 @ 14:06:
Het lukt me niet om een filmpje van 200mb op mijn storage card te zetten. Wat ik nu doe is met PDA verkenner de storage card openen en dan mijn movies.. daarheen de file van mijn pc kopieren met copy paste..

Hij begint dan te kopieren maar stopt elke keer na 1/3e van de tijd en begint opnieuw..
is er een andere manier?

Verwijderd

is er ook een oplossing zonder dat ik nu iets aan hoef te schaffen?

• T i M
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-10 16:57
Hmm, waarom zijn er toch zoveel mensen die problemen hebben activesync. Ik heb er nog geen problemen mee gehad.

Installeer de software, maar sluit je MDA nog niet aan op de USB-kabel. Herstart de PC als daarom gevraagd wordt. Als ie weer is opgestart zal er gevraagd worden om de MDA aan te sluiten. Als je hem aansluit, zal windows je toetstel herkennen en installeren.

• SonOfSam
Eggy schreef op zaterdag 31 december 2005 @ 12:33:
Mijn Plantronics 590A is binnen _/-\o_
En hoe is ie? ik zit er ook over te denken. Maar dan moet hij voor mij de mp3's er over kunnen spelen en je moet er mee kunnen bellen. Maar ik dacht dat er in januari pas een update kwam van ms uit, die dat mogelijk maakt?

• neevedr
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08:21

neevedr

Dat was ik niet!

Verwijderd schreef op zaterdag 31 december 2005 @ 16:10:
[...]
Opsplitsen in kleinere delen.
Online zetten en dan downloaden.

• PesaH
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-11-2020

PesaH

Holy Cow!

Weet iemand een gratis .lit ebook reader? MS Reader wil maar niet werken op WM2005 :s

• Eggy

Eggy

Goo goo g'joob

Topicstarter
SonOfSam schreef op zaterdag 31 december 2005 @ 16:26:
[...]

En hoe is ie? ik zit er ook over te denken. Maar dan moet hij voor mij de mp3's er over kunnen spelen en je moet er mee kunnen bellen. Maar ik dacht dat er in januari pas een update kwam van ms uit, die dat mogelijk maakt?
Die update komt ook pas in januari. Ik heb er echter de bluetooth adapter bij waarmee ik hem aan diverse apparaten kan koppelen zolang ze maar over een 3.5mm aansluiting beschikken.

Toen ik zag dat hij eindelijk op voorraad was bij Alternate (dit terwijl de verwachtingsdatum eerst alsmaar tussen 3-5 dagen en 48 uur wisselde) heb ik maar besloten om hem direct te kopen. De volgende middag sprong hij weer naar 3-5 dagen en ondertussen staat hij op levertijd onbekend.

Ik moet zeggen dat ik er zeer tevreden mee ben. Er zitten ook behoorlijk wat accessoires bij zoals een carrying case, desktop stand met AC adapter die je hiermee kunt verbinden zodat hij ook als oplader dient, een extra USB kabel zodat je hem ook via je computer kunt opladen en een normale 3,5mm kabel zodat je hem ook als normale headphones kunt gebruiken.

De geluidskwaliteit over Bluetooth valt ook niet tegen. Tijdens pauzes hoor je wel licht geruis maar ik heb ze nog maar amper gebruikt en ze moeten ook nog ingespeeld worden.

Het bereik is ook prima. Ik kan terwijl mijn MP3 speler (met bluetooth adapter) boven ligt met gemak beneden gaan zitten luisteren in de woonkamer.

• Qris
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23-06 16:47

Qris

Captain Obvious

heef iemand een rielex programmaatje dat duidelijk aangeeft met welk bluetooth apparaat je gekoppeld bent? ik heb een BT GPS module maar het duurt vaak heeeeeel erg lang voordat
ik verbinding heb. en het lukt me opeens niet meer om bestanden vanaf een andere telefoon
naar mijn vario te sturen. vandaar... als ik kan zien met wie ik gekoppeld ben zou erg fijn zijn

Deze ruimte is te huur

Verwijderd

Ik heb microsoft reader gewoon op mijn vario staan. En e-books kan je gewoon vinden via google..

• jostytosty1
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10-09-2022
ik zal rond deze tijd weinig respons krijgen denk ik. maar ik probeer het toch maar. ons ma heeft heel handig mijn m3000 laten vallen. eerst had ik niet in de gaten dat het niet meer werkte zoals het hoorde. maar in iedergeval alles doet het behalve het touchscreen. die reageert niet meer op aanraking. ik heb tegen beter weten in een hard reset geprobeerd. dat had ik beter niet kunnen doen want nu kan ik de gehele telefoon niet gebruiken omdat ik in het begin scherm vast zit.( ik kan niet verder omdat ik dan het beeldscherm moet aanraken.) dit zal hopelijk een garantie gevalletje. maar misschien heeft een oplossing.

Prettige jaarwisseling.

• HAWK Wizard
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 27-10 08:33
Verwijderd schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 14:37:
2. Na het installeren van "AE Button Plus" heb ik het volgende probleem; mijn CommManager button werkt niet meer. En bij de instellingen staan nog maar 4 buttons die ik in kan stellen. Nu weet ik dat de oorzaak bij AEButton ligt. Helaas is er nog geen oplossing voor mijn probleem gevonden.
Het volgende heb ik echter wel zelf uit weten te vinden :D

De snelkoppelingen bevinden zich in:
\Windows\AppButtons
De regkeys staan in:
Mobile device\HEKY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Shell\Keys

Misschien is er iemand zo aardig om mij deze te sturen?
Anders moet ik het hele toestel een hard reset gaan geven, en dat wil ik eigenlijk zo lang mogelijk uitstellen ;)
Zat met hetzelfde probleem, op XDA Developers de oplossing gevonden:

I just guessing, but I think these are the reg keys your'e looking for:

[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Shell\Keys\40C6]
"Flags"=dword:00000000
"ResetCmd"="\"\\Windows\\AppButtons\\Comm Manager.lnk\""
"Icon"="\\windows\\CommManager.exe, 0"
"Name"="Button 5"
@="\"\\Windows\\AppButtons\\Comm Manager.lnk\""

[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Shell\Keys\40C5]
"ResetCmd"="\"\\Windows\\AppButtons\\Record.lnk\" -b"
"Icon"="\\windows\\HotVoice.exe, 0"
"Name"="Button 4(Hold)"
@="\"\\Windows\\AppButtons\\Record.lnk\" -b"

[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Shell\Keys\40C4]
"ResetCmd"="\"\\Windows\\AppButtons\\Voice Speed Dial.lnk\""
"Icon"="\\windows\\SDDialer.exe, 0"
"Name"="Button 4"
@="\"\\Windows\\AppButtons\\Voice Speed Dial.lnk\""

[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Shell\Keys\40C3]
"ResetCmd"="\"\\Windows\\AppButtons\\Camera.lnk\""
"Icon"="\\windows\\Camera.exe, 0"
"Name"="Button 3"
@="\"\\Windows\\AppButtons\\Kamera.lnk\""

[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Shell\Keys\40C2]
"ResetCmd"="\"\\Windows\\AppButtons\\Internet Explorer.lnk\""
"Icon"="\\windows\\iexplore.exe, 0"
"Name"="Button 2"
@="\"\\Windows\\AppButtons\\Internet Explorer.lnk\""

[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Shell\Keys\40C1]
"BtnWnd"=dword:7C085FE0
"WndCls"="Inbox.MainWnd"
"ResetCmd"="\"\\Windows\\AppButtons\\Inbox.lnk\""
"Icon"="\\windows\\tmail.exe, 0"
"Name"="Button 1"
@="\"\\Windows\\AppButtons\\Inbox.lnk\""

Let wel op dat het voor de NL ROMs in de T-mobile Vario's niet helemaal hetzelfde is, Record moet je bv Opnemen noemen, anders werkt het niet, maar hier kom je wel uit denk ik! :D

Suc6

Verwijderd

gelukkig nieuwjaar iedereen B)

• Erik070
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11:25
Iedereen een gelukkig nieuw jaar!

Voor degene die het niet hebben geprobeerd XCpuScalar werkt niet.
Installeerd wel, maar daarna geen reactie als je op het icoontje drukt (bij mij in elk geval).

Progje was ook niet voor de wizard gemaakt

• jaspov
Andere USB poort pakken op je pc? Cardreader is 5 of 6 euro en toch echt wel handig. Stuk sneller ook.

Verder heb ik zelf deze vraag nog steeds:

Verwijderd schreef op zaterdag 31 december 2005 @ 16:10:
[...]

• Security

Security

it's just me

Security schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 09:00:
hmm gisteren MDA ontvangen.
2 januari gaat deze omgeruild worden voor een nieuwe.
Reden? Piep tijdens bellen.
Tevens was het T-Mobile geleverd pakket incompleet.

Zal jullie op de hoogte houden.

zie onderstaande:

(NAW gegevens aangepast:

T Mobile Nederland
Afdeling: Aftersales
Tav:

Geachte heer mevrouw

Op Donderdag 29 December heeft mijn vriendin een T-Mobile pakket ontvangen.
Toen ik S’avonds thuiskwam van mijn werk zag ik de doos op tafel staan, aan de onderkant was een gat.
Ook in de t-mobile doos zat een klein gat,
De paarse sticker was niet doorbroken.

De inhoud van mijn pakket bij aflevering:
MDA VARIO / SmartCard (mini) / Handlets / Booklets / Headset / Batterij / Stylus 2stuks / Software cd’s
Bij controle bleek e.e.a niet geleverd te zijn namelijk: Adapter / Screenprotector / Beschermhoes / USB kabel

Ook heb ik heden ochtend 30 december 2 maal contact gehad met de afdeling aftersales.
Ik neem dit mijn vriendin natuurlijk niet kwalijk ze is minderjarig en wist niet waar ze op moest letten..
Ze is in huilen uitgebarst toen ik haar dit vertelde.
Ik betreur deze gang van zaken ten zeerste, daar ik al bijna 2 jaar tevreden klant van T-Mobile ben.

Woensdag 3 Januari of Donderdag 4 Januari zal ik de gevraagde bonnen naar u versturen.
Mijn MDA Vario met imei 356381********** zal omgeruild worden ivm een technisch euvel.
Tijdens het bellen zit er een storende piep op het toestel.
Aftersales medewerker heeft dit zelf ook gehoord.
Ook het nieuwe imei nr zal ik u doen toekomen.

Ervanuitgaande dat een en ander fatsoenlijk zal worden opgelost verblijf ik met vriendelijke groet,

Richard
xxxx
xxxxx
xxxxxx
xxxxxxx
subtiel schopje,
meerdere mensen deze ervaring zo ja wat te doen?

• Pocketware
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:53

Pocketware

Wieo-wie is het al gelukt om met een BT-muis langer dan 1,5 uur een werkende 9100 te houden?

Bij mij crasht de Qtek 9100 na ongeveer 1 uur.

Config: Qtek 9100 Engels, Adapt AD-500

Niet alleen TomTom loopt vast; alle programma's die de gps-data uitlezen crashen na ca. 1 uur.

Wie heeft een werkend systeem en welk merk BT muis wordt dan gebruikt?

• SonOfSam
thx eggy.
als je een update zou kunnen geven, als die software update er is, graag.
nog ff een specifiekere vraag:
zou hij ook werken op een laptop met ingebouwde bt? de vario en bt muis kunnen tegelijk. maar kan die koptelefoon dan ook? (laptop: dell, winxp sp2 + updates)

• Bebob_NL
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 30-10 16:26
Verwijderd schreef op zaterdag 31 december 2005 @ 14:06:

is er een andere manier?
Heb ik ook hier, gewoon wachten. Mbv DUMeter (even instellen dat hij alle interfaces monitort ipv alleen de netwerkkaart) kan je zien of AS nog steeds data upload naar je telefoon. Bij mij schiet de progress indicator ook 2-3-4x naar 0 tijdens het copieren van een groot bestand. Houd er rekening mee dat het schrijven naar je geheugenkaart via je telefoon slechts met 500 a 600KiloByte/s gaat:S. Een cheapo geheugenkaart lezer is zeker een aanrader als je geregeld een filmpje op je Vario wil parkeren, dan gaat het namelijk met 3-4-5MB/sec. :P

Specs: Antec Sonata III 500Watt, Asus P5k, C2D E6750 @ 400*8, 2GB DDR6400 OCZ 4-4-4-12, XFX GeForce 8800GTS/640MB (stock), 120GB WD PATA, 320GB Seagate PATA, 750GB WD SATA, IIyama Vision Master Pro 450.

Verwijderd

Security schreef op zondag 01 januari 2006 @ 18:10:
[...]

subtiel schopje,
nee

• ToMaSZ
Security schreef op zondag 01 januari 2006 @ 18:10:
[...]
subtiel schopje,
Wat wil je horen? Je hebt de klantenservice gecontacteerd, en je gaat het ding vandaag omruilen. Lijkt me klaar toch?

• ToMaSZ
Pocketware schreef op zondag 01 januari 2006 @ 19:36:
Wieo-wie is het al gelukt om met een BT-muis langer dan 1,5 uur een werkende 9100 te houden?

Niet alleen TomTom loopt vast; alle programma's die de gps-data uitlezen crashen na ca. 1 uur.

Ik heb een Vario met een adapt-300 gpsje en nog geen enkele keer een probleem gehad. Al aardig wat mee genavigeerd en zowel TomTom als Ozi explorer geven geen problemen. Ik had wel wat gedonder (verbindingsverlies) toen ik bij m'n BT com-poort het vinkje beveiligde verbinding aan had staan. Die is nu uit en alles werkt goed. Misschien zit daar je probleem?

Verwijderd

Hallo,
Ik heb een imate Kjam met de volgende rom;

Rom version 1.1.9.3
Rom date: 9/16/2005
Radio version 01.01.10
Protocol version 4.0.13.16
extrom: 1.1.9.104

Is dit de laatste versie? Zo nee, wat is de laatste en waar kan ik die vinden?

• Yorick81
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22-11-2024
Verwijderd schreef op maandag 02 januari 2006 @ 09:48:
Hallo,
Ik heb een imate Kjam met de volgende rom;

Rom version 1.1.9.3
Rom date: 9/16/2005
Radio version 01.01.10
Protocol version 4.0.13.16
extrom: 1.1.9.104

Is dit de laatste versie? Zo nee, wat is de laatste en waar kan ik die vinden?
Zijn er al ROM updates? ook voor de Qtek? En zo ja, waar zijn die te vinden?

• xvanwaart
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-07-2024

Heb bij kerst een aantal maal door het hele land gereden (waarom woont familie nooit gewoon lekker in Amsterdam zodat ik ook kan genieten van al die wijnen?) en daarbij zeker een aantal keer meer dan 2 uur achter elkaar gereden met TomTom. Nooit last gehad van uitval. Overigens ben ik onder de indruk van hoe lang de accu van mijn Vario het uithoud tijdens het navigeren. Waar mijn Compact ongeveer 50% van de accu kwijt was tijdens een ritje van Amsterdam naar Almelo was mijn Vario maar 20% kwijt!

• AngelusHD

Das inderdaad raar, ik heb zelf ook een AD-500 BT- GPS in combie met tomtom 5.21 en heb echter geen vastloper gehad met mijn vario. mischien zoals eerder vermeld is heb je beveiligde verbinding aan staan? kzou niet weten wat het probleem is lijkt me sterk dat het aan de AD-500 ligt want hier draaid het perfect.

• PesaH
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-11-2020

PesaH

Holy Cow!

Verwijderd schreef op zaterdag 31 december 2005 @ 20:56:
Ik heb microsoft reader gewoon op mijn vario staan. En e-books kan je gewoon vinden via google..
Welke versie heb je dan gebruikt? Ik heb de laatste versie van de microsoft site gehaald en die wilde met geen mogelijkheid op mijn vario...

Verwijderd

angelus20 schreef op maandag 02 januari 2006 @ 12:54:
[...]

Das inderdaad raar, ik heb zelf ook een AD-500 BT- GPS in combie met tomtom 5.21 en heb echter geen vastloper gehad met mijn vario. mischien zoals eerder vermeld is heb je beveiligde verbinding aan staan? kzou niet weten wat het probleem is lijkt me sterk dat het aan de AD-500 ligt want hier draaid het perfect.
Heb het zelfde probleem..

• Fuske
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:51
Sinds vandaag heb ik een MDA Vario, nu wil ik mbv total commander allemaal die t-mobile onzin uit mijn extended_rom gooien.

Ik heb de stappen gevolgt zoals deze in de topic start worden beschreven. Maar na de hard reset staat alles weer terug en blijft de onzin er nog steeds opstaan!! Heb dit nu al 5x geprobeerd maar steeds hetzelfde!

[ Voor 9% gewijzigd door Fuske op 02-01-2006 18:22 ]

• jaspov
Hier loopt hij ook vast. Adapt GPS, tomtom 5.21, MDA Vario met Imate ROM. Volledig muurvast zelfs. knoppen reageren niet meer, hij wil niet uit, alleen soft reset werkt. Loopt vast na ongeveer een uur inderdaad.

• LyxKyo
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-06 23:47

LyxKyo

Dreambox was fun!

Hoe stel je Edge eigenlijk precies in?

ik heb de volgende gegevens van Telfort gekregen:

home: http://wap.telfort.nl

ip: 193.113.xxx.xxx

port: 9201 of 8080

apn: internet

Ik heb overal een beetje zitten snuffelen, maar waar ik op de qtek deze gegevens kan invullen.. zie ik helaas niet..

ben benieuwd wie dit al gedaan heeft..

cheers!

• magic31
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 29-05-2024
Jaspov schreef op maandag 02 januari 2006 @ 18:31:
Hier loopt hij ook vast. Adapt GPS, tomtom 5.21, MDA Vario met Imate ROM. Volledig muurvast zelfs. knoppen reageren niet meer, hij wil niet uit, alleen soft reset werkt. Loopt vast na ongeveer een uur inderdaad.

[...]
Heb hier helaas ook last van.... soms na een drie kwartier soms langer voor ie vastloopt.

Ik maak ook gebruik van de Imate rom waar ik verder wel heel tevreden over ben.
Had zelf eerst het idee dat flitpaal POI evt. het probleem zou kunnen veroorzaken? corupte data ofzo... was me opgevallen dat mn Vario 3x op ongeveer het zelvde punf ermee op hield? Maar dit kan toeval geweest zijn....

Ben benieuwd of we achter de oorzaak zullen komen... :?

Wellicht dat de nieuwe Imate rom de oplossing aanlevert... Qtek had toch ook een aantal bluetooth issues in t huidige rom?

Gebruik ook de Adapt 300
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
De eerst volgende die een warez gerelateerde vraag stelt, de weg wijst naar of aanbiedt te mailen van warez krijgt onmiddelijk een OW.