Beleggen op de beurs in de praktijk Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 21.168 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Source
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09:03
Hahaha Japan, dan kom ik niet aan slapen toe :)
TSE in Taiwan is wel interessant, echter staan de noteringen daar allemaal onder nummers. Deze kun je overigens ook via Yahoo bekijken (beste manier die ik heb kunnen vinden).
Zie bijvoorbeeld Asus; http://finance.yahoo.com/q?s=2357.TW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:56
The Source had zojuist de eer van de 1000ste post. Heeft er iemand zin om een mooie startpost te maken voor een deel 2? De 1000 posts hebben wel wat materiaal opgeleverd voor een uitgebreidere startpost (technische analyse, brokers, etc.). Neem bij interesse even contact op voor een deel 2 te openen.

[ Voor 11% gewijzigd door Rukapul op 16-08-2006 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 9449

Uiteraard is er interesse. Dat blijkt immers uit het feit dat verschillende mensen de afgelopen tijd in dit topic gepost hebben.

Het lijkt me dat er (indien dat hier niet meer mogelijk is) i.i.g. een nieuw topic komt over de beurs.

De eenvoudigste oplossing lijkt me dat de TS even zijn SP kopieert. Ik kan ook een SP maken in de trant van:

=========

Welkom in deel 2 van beleggen. Zie hier voor deel 1:

Beleggen op de beurs in de praktijk

=========

Spannen bovengenoemde mogelijkheden een deel van de oplossingsverzameling op?

Edit: ik heb me inmiddels via een DM aangemeld om deel 2 te starten, met de bestaande SP als uitgangspunt met kleine verbeteringen/toevoegingen.

[ Voor 52% gewijzigd door Anoniem: 9449 op 17-08-2006 00:08 ]

Anoniem: 9449

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.