Het Logitech Z-5500 PLOPJES probleem topic

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 12.642 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HADES2001
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Nou ik kan het ook wel gaan zeggen maar al genoeg vrijwilligers
mijn setje bromt wel regelmatig zachtjes best irri als je wil slapen en
paar keer ploppen tijdens films
dus pak maar 1 van de mensen hierboven die hebben het het ergst

maar wel even _/-\o_ Trusth B.V. had je nooit iets mee bereikt dus wel
blij dat Logitech ons serieus neemt

Keep up the great work guys.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiMbO83
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-09 17:04
Hee,

Wat goed dat Logitech op deze manier reageert. Inderdaad wordt het afwachten wat zij ervan vinden in het lab. Ik hoop dat ze snappen wat een Europese situatie nabootsen is.

Ik zou mijn set ook best beschikbaar willen stellen, en er is niets mis met mijn Engels dacht ik zo, maar ik ben volgende week zelf niet eens in ons thuislandje - dus ik denk niet dat ik voor makkelijke medewerking zou kunnen zorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 08:37
DukeBox, jij bent de gelukkige. Zou jij je gegevens nogmaals willen sturen naar mij. Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20:37

DukeBox

loves wheat smoothies

tm030614 schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 23:26:
DukeBox, jij bent de gelukkige. Zou jij je gegevens nogmaals willen sturen naar mij. Alvast bedankt.
ok

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flesdop
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17:17
Ik heb vandaag ook deze set aangeschaft en hij speelt hartstikke lekker, hij plopt niet op een bureaulampje maar wel als ik mijn TL-lampen inschakel. Ik wist dat er een risico was dat ik plopjes zou krijgen maarja, shit happens he! Nog even afwachten hoe de set zich verder houd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs
  • Laatst online: 03-07 12:24
tm030614 schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 23:26:
als jij dan kan ophouden met vet gedrukt praten, beetje irriterend ;x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als jij dan kan ophouden met vet gedrukt praten, beetje irriterend ;x
We kunnen natuurlijk ook allemaal met vette letters gaan schrijven
Dan maakt het niet meer uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoals gevraagd, reply van iemand die er TOTAAL geen last van heeft.

gegevens:
gekocht als een van de eerste setjes in nederland bij 4launch.
aangesloten via een APC-E25 surge-arrest pro spanningsfilter.
verbinding met de pc-> bandridge gold coaxiaal kabel.
Ik woon in een redelijk oud huis (jaren 30), wel een vrij nieuwe groepenkast.
m/n s0115B.

Waar ik WEL last van heb is een luide brom uit de subwoofer en plopjes als ik de kabel naar de pod beweeg, even schudden of opnieuw inpluggen en weg probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 04 februari 2006 @ 16:19:
Zoals gevraagd, reply van iemand die er TOTAAL geen last van heeft.

Waar ik WEL last van heb is een luide brom uit de subwoofer en plopjes als ik de kabel naar de pod beweeg, even schudden of opnieuw inpluggen en weg probleem.
Lekkere problemen voor iemand die totaal geen last heeft
Volgens mij ben jij ook nog aardig in de ontkenningsfase

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detonated
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15-07 12:15
ik heb ontzettend veel last van de plopjes, en het radio ontvangstprobleem.
ik heb een logitech X-530 set, als er ook maar een lamp aan of uit word geschakeld beneden of boven ( het staat op zolder) krijg ik een harde plop uit mn luidsprekers.
nu vind ik dat niet erg vervelend maar waar ik elke avond versteld van sta is het radio ontvangst van het setje.

als ik mijn volume op 25% zet heb ik er geen last van, maar hoe lager ik het volume zet hoe harder ik de radio kan horen.
op dit moment ontvang ik een duitse zender met voor mij een onbekend liedje.
de andere avonden ontvang ik arabische zenders waar ik jammer genoeg niks van versta :+ en spaanse zenders waar ik eveneens niks van versta.

ik vraag me af hoe ik hier zoveel last van heb.
dit setje heb ik onboard aangesloten op een nforce 4 chipset met een ALC 850 codec ( Gigabyte k8nf9)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

He, ik post hier wel vaker, had me ook aangemeld om als vrijwillger mijn boxen op te sturen naar logitech. Kortom, heb genoeg last van plopjes en brommen. Maar dat is niet wat ik wil zeggen,
waar ik woon heeft niemand last van welk volume muziek dan ook en vandaag zit ik al de hele dag flink herrie te maken met mijn Z-5500. Wat kan die dat goed, muziek klinkt ook zo goed. Lekker bassen maar evengoed zuiver bij hogere en zang etc! Die plopjes hoor je zeker niet als je het volume enigzins (dus muziek luisterd of iets anders, alleen dus bij stiltes) open zet. Met deze post wil ik toch even duidelijk maken dat de plopjes uiteraard verveled zijn, maar dat de kwaliteit van muziek (en bij films) toch echt heeerlijk is.
Muziek die ik luister: The prodigy, metallica, nightwish, bronski beat, duran duran etc etc. Kortom van alles. Plopjes zijn vervelend, maar wat een kwaliteit geluid verder!
/einde positieve onderbreking :) /einde

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kortom, heb genoeg last van plopjes en brommen.
/einde positieve onderbreking :) /einde
Fijne positieve onderbreking hoor. Je moet reviewer worden.
Iedereen die dit leest rent gelijkt naar de winkel om zo'n brommende ploppende set te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
Beste mensen,

Even ter info, zojuist de laatste nieuwe adressenlijst naar Logitech gestuurd. De afgelopen weken zijn er nog 16 mensen bij gekomen.

In totaal zijn er nu ruim 100 mensen die hun gegevens bij mij (en dus ook bij Logitech) kenbaar hebben gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stoer man, wat jullie hier bereikt hebben zal de consumenten bond nooit lukken...

Ik heb ook een Z-5500 set en heb gelukkig nergens last van. Als ik heel eerlijk ben
af en toe een klein kraakje/plopje maar niet frequent ofzo :X

Ik wens jullie erg veel succes toe!

(logitech speakers geven toch veeel beter geluid als die van creative in dezelfde prijsklasse?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stoer man, wat jullie hier bereikt hebben zal de consumenten bond nooit lukken...
Er is potentie, maar voorlopig hebben ze nog helemaal niets bereikt hoor.
Dat krijgt de consumenten bond ook wel voorelkaar

Behalve dan die overspanningsbeveiliging :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir Guinhill
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22-07 07:35
Hmmz, ik hoor mensen wel eens iets roepen over radio op je z-5500 ontvangen, iets wat mij tot nu toe nog niet echt opgevallen was... Maar nu zit ik toch wel degelijk naar heel zacht alleen the horen geluidjes die op Indisch gezang lijken te luisteren. Zodra ik op Coax overschakel, ik gebruik standaard direct, is er niets meer te horen en is ook de ruis weg. Ook als ik de kabels van mijn geluidskaart los koppel is de "muziek" weg, en alleen het karakteristieke gebrom van de subwoofer blijft dan hoorbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benchMarc
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 12-09 22:27
Ik vind het eigenlijk toch een beetje vreemd. Logitech wil 2 sets van jullie hebben, terwijl we allemaal weten dat wanneer logitech ons 2 nieuwe sets stuurt, die sets ook last hebben van het plopjes gedoe. Daarnaast hebben ze B ook nog laten testen met een netspanningsfilter. Is het voor logitech zo moeilijk om hier in NL een set door wat logitech medewerkers (v/d helpdesk bijv) te laten testen op plopjes na zo'n filter ertussen?

Geen kwaad woord over logitech verder, ben er altijd tevreden over geweest, maar ik krijg serieus het gevoel dat ze nu maar wat aanmodderen en er niet echt schot in de zaak komt. Het komt op mij over alsof we gewoon af worden gepoeierd omdat wij met z'n alleen natuurlijk maar een erg klein deel van de totale verkoop zijn.

Het zal me benieuwen hoe ver we over 2 maanden zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

benchMarc schreef op maandag 06 februari 2006 @ 23:50:
Ik vind het eigenlijk toch een beetje vreemd. Logitech wil 2 sets van jullie hebben, terwijl we allemaal weten dat wanneer logitech ons 2 nieuwe sets stuurt, die sets ook last hebben van het plopjes gedoe. Daarnaast hebben ze B ook nog laten testen met een netspanningsfilter. Is het voor logitech zo moeilijk om hier in NL een set door wat logitech medewerkers (v/d helpdesk bijv) te laten testen op plopjes na zo'n filter ertussen?

Geen kwaad woord over logitech verder, ben er altijd tevreden over geweest, maar ik krijg serieus het gevoel dat ze nu maar wat aanmodderen en er niet echt schot in de zaak komt. Het komt op mij over alsof we gewoon af worden gepoeierd omdat wij met z'n alleen natuurlijk maar een erg klein deel van de totale verkoop zijn.

Het zal me benieuwen hoe ver we over 2 maanden zijn...
Je krijgt NU het idee dat ze maar wat aanmodderen en dat mensen worden afgescheept. Fijn dat je ook wakker wordt.

Er is wat ik zo zie nog geen enkel contructief resultaat behaald met deze thread en zal er mijns inziens ook niet worden gehaald simpelweg omdat het hier om een constructie fout gaat die structureel is! Het is al vaker gezegd hier maar volgens mij vergeten de meesten dit weer snel.

Logitech gaat echt niet 80% van setjes terughalen....

[ Voor 34% gewijzigd door Darth Malak op 07-02-2006 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benchMarc
Darth Malak schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 10:08:
[...]

Je krijgt NU het idee dat ze maar wat aanmodderen en dat mensen worden afgescheept. Fijn dat je ook wakker wordt.

Er is wat ik zo zie nog geen enkel contructief resultaat behaald met deze thread en zal er mijns inziens ook niet worden gehaald simpelweg omdat het hier om een constructie fout gaat die structureel is! Het is al vaker gezegd hier maar volgens mij vergeten de meesten dit weer snel.

Logitech gaat echt niet 80% van setjes terughalen....
Beste vrind, ik kijk nu pas weer in deze topic en heb alles vanaf begin januari nu pas voor het eerst gelezen. Dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiMbO83
Klopt, we hebben nog niets behaald. Behalve goede conversatie. De procedure verloopt tot dusverre nog vrij logisch, afgezien van die stumper in Nederland. De Audio Unit Logitech wil natuurlijk eerst 100% uitsluiten dat het niet aan iets kleins of doms ligt, maar dus echt aan een constructiefout.

We kunnen wel meteen naar de consumentenbond stappen, maar die handelen ook pas als je kan laten zien dat je conversatie met het bedrijf in gebreke vast is gelopen.

Met een beetje geduld en goede hoop komen we er zo op een volwassen manier uit.

Mocht Logitech ons willen afpeperen, dus onvolwassen gedrag, dan gaan we wel naar de consumentenbond. Daar zijn ze tenslotte voor, om onvolwassen gedrag t.o.v. consumenten af te straffen.

Dus we wachten af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

benchMarc schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 10:50:
[...]
Beste vrind, ik kijk nu pas weer in deze topic en heb alles vanaf begin januari nu pas voor het eerst gelezen. Dus...
Moet je vaker kijken man |:( . Ben benieuwd naar de onderzoeksresultaten. Droom nu al van een Z-5500 zonder troubles... :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
Zojuist een mail van de ABU in de USA.

Hello,

I just was informed from our engineering group that we are closing in on
the problem. They haven't told me the exact situation of what the problem
is, but I think it could be some cabling within the control pod
that is susceptible to noise. But again we haven't come to clear and exact
resolution to the problem at this time. We were able to reproduce the
problem though, so we are making progress. So again thank you for your
patience in this matter. I will keep you up to date, as soon as i hear
something.

Regards,

A.S.
Logitech Inc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreester
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
tm030614 schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 15:24:

Hello,

something.

Regards,

A.S.
Logitech Inc.
ik weet niet wat jullie vinden, maar dit klinkt goed! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zondagskindje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20:35

Zondagskindje

Harley Softail Slim FLSL 2018

He he, dus ze hebben het zelf ook geconstateerd.
Ben benieuwd hoe lang het nog gaat duren.

"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OsiriS.nl
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-09 14:10
Nou, dat is denk ik wel "goed" nieuws..

Nu weten ze tenminste zelf wat het probleem is, nu hopen dat ze het kunnen fixen en wat ze er uiteindelijk aan gaan doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiMbO83
Cool :)

edit:

Op zich is dat ook best mogelijk natuurlijk. De POD bepaalt wat voor geluid de speakers produceren, maar ontvangt ook voeding via de sub. Dus storingen in de voeding kunnen vreemde geluiden veroorzaken.
Hadden veel mensen het vorig jaar het toch bij 't goede end.

[ Voor 97% gewijzigd door LiMbO83 op 07-02-2006 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flesdop
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17:17
Ik ben blij te horen dat ze de plopjes weten te maken zodat ze er wat aan kunnen doen, ik hoop dat er snel een oplossing komt.
Misschien dat ze wel een filtertje ontwikkelen dat je tussen de kabel van de POD en Sub moet plaatsen waardoor je van de plopjes afbent, dan is het nog niet eens zo gek duur grapje ook voor ze...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benchMarc
De X-530 heeft geen POD, toch zijn er mensen die daar ook plopjes bij horen. Anyone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir Guinhill
:| Zojuist is er bij mij voor de 2e en 3e keer de zekering doorgebrand, heb ze net door gemeten, dood.
Ik weet niet wat er bij mij mis is maar het is zeker niet goed... Ik ga via de winkel garantie halen. Doe nog wel mee :P met deze actie natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiMbO83
benchMarc schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 19:08:
De X-530 heeft geen POD, toch zijn er mensen die daar ook plopjes bij horen. Anyone?
De POD is eigenlijk de receiver. Dus als de receiver van de X-530 ook voeding krijgt via de sub, dan is dit ook mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

benchMarc schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 21:53:Dat dit duidelijk moge zijn voor je.
Amen..

Iets anders, het ploppen zou zeker door gevoeligheid van de pod kunnen komen (hebben anderen en ikzelf al gedacht toen we de pod inwikkelden in alufolie) maar de brom zal daar helaas niet door komen. Als de set op mute staat bromt ie ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HADES2001
  • Niet online
Ok benchmarc niet om verkeerd op te vatten maar Chill :P

Het is al eerder te sprake gekomen meerdere mensen hebben zich hier al aan geërgert
Smooth2K zou je mischien kunnen stoppen met de negatieve posts
er zijn nu meer dan 100 mensen die hun vertrouwen hebben gelegd in de zaak van tm030614
en tot nu toe vindt ik dat hij het goed heeft gedaan Logitech heeft het probleem gevonden en
het is nu even wachten op het resultaat van de oplossing

dus alsjeblieft laten we het vriendelijk houden als je problemen hebt met de
dik gedrukte letters kom hier dan niet iedereen hier vindt het juist makkelijk
zodat we weten welke posts de belangrijkste zijn
(om voor de 80ste keer te horen dat iemand plopjes heeft met zn set geloof ik wel)
Dus ik ook vindt het erg makkelijk

Dus nogmaals keep it friendly poeple

Bijna vergeten te zeggen
Thank god they found the problem betekent alleen maar dat ze het met ons eens zijn

[ Voor 7% gewijzigd door HADES2001 op 07-02-2006 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loodgieter
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11-04 16:19

loodgieter

Mars Vs. zie hieronder :)

Ondanks dat het bij mij niet vaak voor komt ga ik die topic toch even wat vaker volgen
Ik hoop dat Logitech het onder garantie laat vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou dat klinkt in ieder geval veel belovend.
Ben heel benieuwd of ze op (middel)korte termijn een oplossing hebben, en dit niet een truck van "pappen en nathouden" is.
(als ze een beetje klantgericht denken uiteraard niet ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-09 09:46

nhimf

Lekker belangrijk allemaal

Verwijderd schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 12:18:
Euhm dat ze gewoon 2 stuks uit hun eigen voorraad nemen. Die zullen gegarandeerd ook het probleem hebben hoor. De 2 sets die ze gaan toesturen zullen ook wel het probleem hebben, dus dat ze daar gewoon mee werken?
Niet zozeer een reactie op jou disco, maar in het algemeen.
Waarom ze 2 sets van consumenten willen hebben, is omdat ze dan bij voorbaat al gegarandeerd weten dat ze 2 sets hebben die last hebben van het probleem. Als je gaat bughunten wil je zoveel mogelijk factoren uitsluiten. Dus het risico lopen dat je een set te pakken hebt zonder dit probleem (al is het maar 0,1%) wil je uitsluiten. Dus vandaar. (ik moest het even kwijt, ookal is het al bijna een week geleden).

Daarnaast vind ik het vervelend dat hier een bepaald persoon zo aan het frustreren is. Je mag best je mening verkondigen, maar doe dat wel even met wat respect voor degenen die hard bezig zijn voor deze zaak. Ik heb deze set niet, omdat ik wacht op de uitkomst hiervan, dus ook ik profiteer van de tijd die tm030614 erin steekt.
De dikgedrukte posts zijn imho er voor om duidelijk te maken wat de voortgang is en niet om mensen te irriteren, ik vind het in elk geval erg prettig, weet ik bij voorbaat welke postings over de communicatie met logitech gaan.

Ik stink niet, ik ruik gewoon anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mvdlaak
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 21-06 15:54

Mvdlaak

~*Gnarf*~

Zijn de setjes al opgestuurd naar Logitech?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

nope, eerst wachten totdat de vervangende set binnen is. Daarna komt dhl hem ophalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch vaag, want wanneer ik alles loskoppel van de set en alleen de stekker in het stopcontact steek van de subwoofer is het alleen de subwoofer die bromt |:( O-) . Mijn conclusie is dan dat de fout in de subwoofer ligt of zit ik dan fout? ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JuuL20
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18-11-2021
O een zachte bromtoon komt door besparing op de elco's voor de voeding, dat ligt dus in je versterker jah.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

JuuL20 schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 14:11:
O een zachte bromtoon komt door besparing op de elco's voor de voeding, dat ligt dus in je versterker jah.
Dat is onzin.. de elco's hebben niets ermee te maken in dit geval. De brom komt door de voeding die niet netjes is afgevlakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:10

JvS

Ik heb hem zelf ook

Modbreak:Ik heb een hoop posts met geneuzel weggehaald. Laten we afspreken dat als mensen zich aan anderen ergeren of vinden dat er niet vetgedrukt moet worden, er niet kinderachtig terug vet gedrukt gaat worden, maar dat er gewoon een topicreport bij geplaatst wordt.

Dikgedrukte reacties met mailtjes van logitech en updates worden als handig beschouwd, dus die kunnen buiten beschouwing gelaten worden.

Nog mooier zou het zijn als je iets wat niet echt boeiend is (zoals een dikgedrukte, goedbedoelde reactie) gewoon met rust gelaten zou worden en ik niet elke keer in hoef te grijpen, dat is in Audio, Video & HiFi Forum bijna nooit nodig en in dit topic al meerdere malen....

En nu graag weer door met de orde van de dag.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DukeBox schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 15:05:
[...]

Dat is onzin.. de elco's hebben niets ermee te maken in dit geval. De brom komt door de voeding die niet netjes is afgevlakt.
Maar ff voor de goede orde, jullie hebben dit dus ook. (een brom in je subwoofer) Dan heeft dat control station er toch niets mee te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DukeBox schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 15:05:
[...]

En hoe vlak je een voeding dan af ???
Juist ja, met elco's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
Mvdlaak schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 13:13:
Zijn de setjes al opgestuurd naar Logitech?
Ikzelf heb gisteren een nieuwe speakerset van Logitech mogen ontvangen. Door tijd gebrek ben ik echter nog niet in staat geweest m'n oude te retouren.
Probeer dit vandaag even te doen.

Edit:

Ze zijn omgeruild. Morgen de DHL bellen ;)

[ Voor 9% gewijzigd door tm030614 op 08-02-2006 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

Verwijderd schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 16:14:
[...]

En hoe vlak je een voeding dan af ???
Juist ja, met elco's
Nee, daarmee buffer je alleen maar of filter je hoge frequenties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JuuL20
DukeBox schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 18:42:
[...]
Nee, daarmee buffer je alleen maar
Dat is ook juist de bedoeling
of filter je hoge frequenties.
Je kunt er ook lage frequenties mee filteren, ligt er net aan hoe hij is geschakeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12:31
Dus bij elke logitech z-5500 digital set is dit gebrom en geplop? dan kan ik beter een set van creative kopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SOEDARKMASTER schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 18:45:
Dus bij elke logitech z-5500 digital set is dit gebrom en geplop? dan kan ik beter een set van creative kopen ;)
Ik mag niet meer antwoorden want ik ben te negatief :/
Maar bij de Z5500 krijg je wel gratis radio ontvangst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JuuL20
Verwijderd schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 20:24:
[...]
:D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:) ;) :P :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mvdlaak
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 21-06 15:54

Mvdlaak

~*Gnarf*~

Echt 'n multifunctioneel setje dus!

Ik hoorde net ook uit de sub 'n plof wanneer ik overschakelde van analoog naar optisch..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

Dat zal eerder aan de source/voorversterker liggen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 20:24:
[...]

Ik mag niet meer antwoorden want ik ben te negatief :/
Dit is een manier om iets negatief op een positieve wijze uit te drukken _/-\o_
@SOEDARKMASTER: ik persoonlijk zou je idd aanraden om voor iets van creative te gaan (toch zolang er nog geen concrete oplossing voor het probleem is).

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2006 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comp-Freak
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-09 22:06
Interessant nieuws dat ze het zelf ook hebben. Ben eigenlijk wel benieuwd wat het is, aangezien mn pogingen het ploppen te stoppen nog niet echt lukken bij mn setje (8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackminister
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-05 16:37
Ik heb een ingeruild setje verkregen van Logitech...M'n eerste set heeft nooit een plop-geluid gemaakt (enkel bij het switchen van de dampkap of ijskast) Nu heeft m'n nieuwe vervangende set er meer last van...Het is niet zo veel keren, maar laten we zeggen 6 keer op een avond (dus valt best mee) En m'n set is aangesloten op tv & DVD, dus niet op pc

Als je de kabel beweegt van de POD, dan krijg je ook een plop of storing...dus moet toch aan die POD liggen mijn inziens...

Het gebrom hoor ik altijd, maar altijd stil...Ik neem aan dat dit normaal is,m'n wekkerradio maakt ook altijd een licht geluid :Y) En m'n speakerset boven bij m'n pc (Hercules) doet dit ook, dus daar maak ik me nu zeker niet druk om..... :9

Hoe meer je weet, des te meer je beseft dat je eigenlijk niets weet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
Blackminister schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 16:27:
Ik heb een ingeruild setje verkregen van Logitech...M'n eerste set heeft nooit een plop-geluid gemaakt (enkel bij het switchen van de dampkap of ijskast) Nu heeft m'n nieuwe vervangende set er meer last van...Het is niet zo veel keren, maar laten we zeggen 6 keer op een avond (dus valt best mee) En m'n set is aangesloten op tv & DVD, dus niet op pc

Als je de kabel beweegt van de POD, dan krijg je ook een plop of storing...dus moet toch aan die POD liggen mijn inziens...

Het gebrom hoor ik altijd, maar altijd stil...Ik neem aan dat dit normaal is,m'n wekkerradio maakt ook altijd een licht geluid :Y) En m'n speakerset boven bij m'n pc (Hercules) doet dit ook, dus daar maak ik me nu zeker niet druk om..... :9
Welke 'PID' versie heb je (te vinden op de speakers). Ik heb mijn nieuwe set van Logitech gisteren aangesloten en deze heef PID R549. Deze geeft 'meer' problemen dan m'n oude set. Deze heeft een ligt brom waar ik voorheen zelf geen last van had. Het ploppen blijft hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackminister
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-05 16:37
M'n eerste set had nummer R516...en Logitech deed er eerst raar en moeilijk over, omdat die zogezegd al heel oud zou zijn... M'n nieuwe set heeft R iets in de 540's....kan ik nu niet controleren....42 dacht ik...ben nie thuis hé :Y)

edit:die R516 had ik gekocht in oktober vorig jaar in de Fnac...(en bij logitech vertelde ze me dat dit een rare PID-code was, omdat productie van 2002 was....)

[ Voor 29% gewijzigd door Blackminister op 10-02-2006 10:08 ]

Hoe meer je weet, des te meer je beseft dat je eigenlijk niets weet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

Bij mij hebben ze vandaag de set aangeboden. Helaas was ik niet thuis (nou ja helaas.. ieder normaal mens werkt gewoon). Gelukkig komen ze het morgen voor de middag weer proberen (zal een poging doen niet al te veel te drinken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zondagskindje

Zondagskindje

DukeBox schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 20:00:
Bij mij hebben ze vandaag de set aangeboden. Helaas was ik niet thuis (nou ja helaas.. ieder normaal mens werkt gewoon). Gelukkig komen ze het morgen voor de middag weer proberen (zal een poging doen niet al te veel te drinken).
Ik neem aan dat je vandaag het andere set ontvangen hebt.
Geeft dit set net zoveel problemen als die van Bart?

"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

Helaas is tnt niet op komen dagen. Vrijdag werd ik gebeld voor een afspraak en hij vertelde me dat dat vandaag voor 12:00 's middags zou zijn.. vanaf 8 uur wakker geweest en ze tot 14:00 de tijd gegeven. Daarna moest ik echt andere dingen doen. Maar net geen papiertje gevonden dat ze zijn langsgeweest.

update:

vanochtend (maandag) gebeld.. ze komen hem morgen op mijn werk afleveren...

[ Voor 14% gewijzigd door DukeBox op 13-02-2006 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:26
Ik heb ook een nieuwe ontvangen, had er geen last van maar vond het leuk :D

Nee.. alle stokken op een gekheid

Ik heb er nu dus twee, de een heeft het erger dan de andere, kan je deze producten gewoon gratis afleveren bij de DAR? of moet je daar ook nog geld voor betalen, heb namelijk niks aan 2 defecten producten.

[ Voor 63% gewijzigd door STIMPPYYY op 12-02-2006 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

STIMPPYYY schreef op zondag 12 februari 2006 @ 19:27:
Ik heb ook een nieuwe ontvangen, had er geen last van maar vond het leuk :D
Wel fout... maar iemand die ik via via via via via via via via via ken heeft er zo 5 gratis gekregen :D

*edit, dat ben ik dus niet he... ik heb de kabels netjes teruggestuurd!

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2006 08:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberSpeedy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 05-09 11:38
Ik zie steeds staan dat de PID op de speakers staat, nu zie ik onder de speakers een stikkertje zitten, maar mijn getal is veel lager dat jullie tonen, volgens mij heb ik namelijk 451R
op het stickertje staat namelijk dit:

115841-
0451R

Of is dit het niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet dat dit niet het juiste topic is. Maar weet iemand de Totale HarmonischeVorming van dit setje? M`n vriend beweert dat deze set prut is vergeleken met een hifi set van 1000 euro, ik denk van niet maar het maakt wel enigzins uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 12 februari 2006 @ 19:42:
Ik weet dat dit niet het juiste topic is. Maar weet iemand de Totale HarmonischeVorming van dit setje? M`n vriend beweert dat deze set prut is vergeleken met een hifi set van 1000 euro, ik denk van niet maar het maakt wel enigzins uit.
Doh..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Inderdaad dat is ook geen vergelijking natuurlijk.

Voor de prijs is de Logitech Z-5500 gewoon een enorm goede set. Als je ook 1000 euro te besteden hebt tsja dan zijn er veel betere optie's maar dat is logisch.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir Guinhill
Effe een update over mijn Doorbrandende Zekeringen, het verloopstukje wat ik met mijn audigy 2 gebruikte om SPDIF Digitaal te kunnen aansluiten, 2,5 mm naar tulip aansluiting ( als ik de maat goed heb ;) ) die is kapot, en veroorzaakt een kortsluiting. Blij dat er aan de kant van mijn PC voor zover dat ik heb kunnen ontdekken geen schade is ontstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:26
Verwijderd schreef op zondag 12 februari 2006 @ 19:42:
1000 euro? Triest... ik ga ook geen PC vergelijken van 300 euro met een PC van 1000 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

tm030614 schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 15:24:

Hello,

something.

Regards,

A.S.
Logitech Inc.
Wat bedoelen ze met de control pod? Is dit in de versterker / sub zelf?
benchMarc schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 19:08:
Hier een ploppende / tikkende X-530 helaas. Niet heel hard uit de sub maar meestal hard als electrische tik uit de center en sattelites.

[ Voor 19% gewijzigd door Bor op 12-02-2006 21:54 ]

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXe
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

eXe

Dat ding met de volume knop neem ik aan. Dat is een POD. Correct me if I'm wrong ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HADES2001
  • Niet online
Over die vergelijking over die speakerset van 1000 euro dat is precies hetzelfde waar hier een keer een topic over was
gingen mensen deze set vergelijken met een B&W set van € 2400 (inclussief mega versterker blablabla)
totaal niet reël dus ik heb boven mn Z-5500 staan en beneden een 4.1 creative FPS 1500 setjes die is ook prut gezien bij de logitech maar is weer mega ten opzichte van de creative sbs 250 setje wat mn broer hebt staan
(als ik het eigenlijk zo bekijk in de pricewatch is de enigste echte vergelijkbare een Megaworks THX 550)

BTW mensen ik heb vandaag even een test uitgevoert
X-Box 360 - SPDif brom + Plopjes
X-Box 360 - Direct Brom + Plopjes
DVD speler - Composite Brom + Plopjes
X-Box - Direct Brom + Plopjes
Reden om dit te doen ik hoor nog wel is mensen die op somige aansluitingen iets minder last hebben dan op de andere (plopjes quick test gedaan met de lichtschakelaar beneden en boven
Beneden is groep 1 boven groep 3 en de set zit op groep 3)

Ik heb alleen niet makkelijk kunnen kijkken welke versie ik heb aangezien ik niet zo makkelijk bij de woofer kan momenteel maar no matter wat ik heb last van brom en plopjes op alle kanalen (brom eigenlijk altijd ook als hij stand-by staat)
Maar nog nooit radio ontvangen vindt ik wel erg jammer eigenlijk geen zin om een radio aan te schaffen en heb soms wel zin in wat anders dan mn muziek cd's :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CyberSpeedy schreef op zondag 12 februari 2006 @ 19:34:
Ik zie steeds staan dat de PID op de speakers staat, nu zie ik onder de speakers een stikkertje zitten, maar mijn getal is veel lager dat jullie tonen, volgens mij heb ik namelijk 451R
op het stickertje staat namelijk dit:

115841-
0451R

Of is dit het niet?
Volgens mij is dit het veel oudere 10 cijferige serienummer. Tegenwoordig werken ze met de PID code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sa1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18:25

Sa1

HADES2001 schreef op maandag 13 februari 2006 @ 00:06:Maar nog nooit radio ontvangen vindt ik wel erg jammer eigenlijk geen zin om een radio aan te schaffen en heb soms wel zin in wat anders dan mn muziek cd's :P

offtopic:
Een Vergelijking tussen een set van 1k en 0.3k is natuurlijk prut. Lijkt mij ook niet de plaats voor dit soort discussies. Wellicht zinvol om die vriend gewoon gelijk te geven, ben je der direct van af.

Mijn plopjes worden de laatste periode frequenter hebik het idee. eerder hoorde ik één a twee plopjes per avond. Tegenwoordig wel meer. Maar 't kan ook tussen m'n oren zitten dat ik er nu meer op let.. al met al ben ik reuze benieuwd wanneer der weer reactie komt Logitech.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

HADES2001 schreef op maandag 13 februari 2006 @ 00:06:BTW mensen ik heb vandaag even een test uitgevoert
Is het niet gewoon makkelijker voor iedereen om hem zonder iets erop aan te sluiten te testen ? Tot nu toe is bij iedereen gebleken dat de problemen dan ook bestaan. Zo sluit je alle andere oorzaken volledig uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiMbO83
HADES2001 schreef op maandag 13 februari 2006 @ 00:06:
BTW mensen ik heb vandaag even een test uitgevoert

Reden om dit te doen ik hoor nog wel is mensen die op somige aansluitingen iets minder last hebben dan op de andere (plopjes quick test gedaan met de lichtschakelaar beneden en boven
Beneden is groep 1 boven groep 3 en de set zit op groep 3)

Ik heb alleen niet makkelijk kunnen kijkken welke versie ik heb aangezien ik niet zo makkelijk bij de woofer kan momenteel maar no matter wat ik heb last van brom en plopjes op alle kanalen (brom eigenlijk altijd ook als hij stand-by staat)
Je speakerversie staat op de satellieten vermeld, alsmede op de POD. Wat is je conclusie van deze tests?

Heb je al getest om de set nergens op aan te sluiten? De verschrikkelijke waarheid is dat de set dan ook plopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
Verwijderd schreef op zondag 12 februari 2006 @ 19:29:
[...]

Wel fout... maar iemand die ik via via via via via via via via via ken heeft er zo 5 gratis gekregen :D
Even ter aanvulling hierop...

Logitech weet van een aantal mensen dat zij 'misbruik' maken van hun makkelijke omruiling.
Ze doen momenteel onderzoek, en dergelijke mensen (die bijvoorbeeld geen stekkers van b.v. POD hebben teruggestuurd) kunnen een rekenin verwachten.

En terecht. Dit is gewoon ordinaire diefstal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tm030614 schreef op maandag 13 februari 2006 @ 17:56:
[...]

Logitech weet van een aantal mensen dat zij 'misbruik' maken van hun makkelijke omruiling.
Ze doen momenteel onderzoek, en dergelijke mensen (die bijvoorbeeld geen stekkers van b.v. POD hebben teruggestuurd) kunnen een rekenin verwachten.

Haha yeah right, alsof ze dat kunnen nagaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HADES2001
  • Niet online
Even als reply
Ja goeie vraag ik heb nog niet getest zonder iets erop
maar ik heb zelf het gevoel als 3 apperaten problemen geven licht het niet
meer zo snel aan de apperaten

Ben momenteel niet thuis maar ik zal ook is testen zonder iets erop en even kijkken
welke versie ik heb staan
(BTW mn DVD speler een Yamada DIVX 6600)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 13 februari 2006 @ 19:06:
[...]

Haha yeah right, alsof ze dat kunnen nagaan...
Reken maar, ik werd zelfs gebeld waarom ik mijn kabels nog niet verstuurd had. De rede daarvan was dat ik alle kabels in buizen weggewerkt heb zitten. Maar er werd me gewoon een deadline gesteld van 7 werkdagen. En reken maar dat logitech niet te beroerd is om je een rekening te sturen. Dat is ook de rede dat die referentie op het pakket zo belangrijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benchMarc
tm030614 schreef op maandag 13 februari 2006 @ 17:56:
[...]

Allemaal leuk en aardig, maar ipv dat te doen kunnen ze beter meer tijd steken in dat probleem. Het blijft ook onredelijk. Sommige mensen zitten al een jaar lang met een klote speakerset, krijgen maar setjes heen en weer gestuurd, moeten zelf kabels terugsturen (wat ook geld kost neem ik aan), krijgen vervolgens weer een set terug die gewoon bagger is. Ipv dat zij mensen geld gaan vorderen zouden mensen juist allemaal hun geld terug moeten krijgen, omdat de set gewoon niet naar behoren werkt. Wat zijn de richtlijnen voor zo'n set? Hoe sterk sta je als je tegen Logitech ingaat met dit probleem wat bij veel mensen voor komt? Telt het als een echt mankement, hoe zwaar wordt hieraan getrokken? Wat zou er bijv. gebeuren met een rechtszaak tegen ze? Etc etc...

Ben benieuwd of mensen die verstand van zaken hebben hierop kunnen antwoorden. Het blijft te belachelijk voor woorden. Je legt 300(+) euro neer voor zo'n set en je krijgt een set waar constant problemen mee blijven komen. Logitech blijft maar sets opsturen die niet werken. En stel je pakketje raakt zoek, dan krijg je zeker nog een dikke rekening van 400 (want daar zie ik ze wel voor aan) euro op de koop toe. Ben je mooi bescheten met die onzin.

Het wordt tijd dat er ECHT actie wordt ondernomen, want ik ben dat lange wachten zo stilaan beu aan het worden. Vooral als ze zich nog met zulke onzin gaan bezighouden ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
benchMarc schreef op maandag 13 februari 2006 @ 22:01:
[...]
Allemaal leuk en aardig, maar ipv dat te doen kunnen ze beter meer tijd steken in dat probleem. Het blijft ook onredelijk. Sommige mensen zitten al een jaar lang met een klote speakerset, krijgen maar setjes heen en weer gestuurd, moeten zelf kabels terugsturen (wat ook geld kost neem ik aan), krijgen vervolgens weer een set terug die gewoon bagger is. Ipv dat zij mensen geld gaan vorderen zouden mensen juist allemaal hun geld terug moeten krijgen, omdat de set gewoon niet naar behoren werkt. Wat zijn de richtlijnen voor zo'n set? Hoe sterk sta je als je tegen Logitech ingaat met dit probleem wat bij veel mensen voor komt? Telt het als een echt mankement, hoe zwaar wordt hieraan getrokken? Wat zou er bijv. gebeuren met een rechtszaak tegen ze? Etc etc...

Ben benieuwd of mensen die verstand van zaken hebben hierop kunnen antwoorden. Het blijft te belachelijk voor woorden. Je legt 300(+) euro neer voor zo'n set en je krijgt een set waar constant problemen mee blijven komen. Logitech blijft maar sets opsturen die niet werken. En stel je pakketje raakt zoek, dan krijg je zeker nog een dikke rekening van 400 (want daar zie ik ze wel voor aan) euro op de koop toe. Ben je mooi bescheten met die onzin.

Het wordt tijd dat er ECHT actie wordt ondernomen, want ik ben dat lange wachten zo stilaan beu aan het worden. Vooral als ze zich nog met zulke onzin gaan bezighouden ook.
Ik begrijp je redenatie. Maar er zijn een aantal mensen die bewust misbruik maken van de makkelijke omruilmogelijkheid die Logitech bied. Dit is gewoonweg diefstal. Mensen die zeggen problemen te hebben, om zo een nieuwe speakerset te krijgen en deze vervolgens verkopen en hun eigen set houden.
Logitech stuurt dan terecht een rekening!

Maar ik ben het met je eens dat e.e.a. nu erg lang duurt. Ik zal even contact op nemen met meneer B.L. van het hoofdkantoor.
Hierbij zal ik aangeven dat we het nu wel wat concreets willen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benchMarc
tm030614 schreef op maandag 13 februari 2006 @ 22:36:
[...]

Ik begrijp je redenatie. Maar er zijn een aantal mensen die bewust misbruik maken van de makkelijke omruilmogelijkheid die Logitech bied. Dit is gewoonweg diefstal. Mensen die zeggen problemen te hebben, om zo een nieuwe speakerset te krijgen en deze vervolgens verkopen en hun eigen set houden.
Logitech stuurt dan terecht een rekening!

Maar ik ben het met je eens dat e.e.a. nu erg lang duurt. Ik zal even contact op nemen met meneer B.L. van het hoofdkantoor.
Hierbij zal ik aangeven dat we het nu wel wat concreets willen hebben.
Natuurlijk is het schandalig, maar deze, naar mijn mening, vrij incompetente manier van behandelen brengt dus wel problemen met zich mee. Nergens wordt een bevestiging van ontvangst gegeven. Stel je voor dat een pakket zoek is geraakt, krijg je er dus nog een rekening op de koop toe. Hoe willen ze dat zo goed controleren? Ik heb mijn set ongeveer meer dan een half jaar geleden omgeruild. Nooit wat van ze gehoord dus ik neem aan dat het goed zit. Toch vind ik het slechte communicatie. Je kunt moeilijk tegen je klanten zeggen: "ja we komen nu met controles, en jouw kabels hebben we nooit gekregen". Stel je voor dat je inmiddels 3kwart jaar geleden je kabels hebt verstuurd, wie weet wat er ondertussen mee is gebeurd. Het is al helemaal ondenkbaar dat je nog je verzendbonnetje van de PTT hebt liggen. Beetje een vreemde zaak in zijn geheheel dus.

Maar ondertussen blijven we allemaal lekker gedupeerd. Logitech maakt geen vrienden op deze manier. Na zulk soort berichten van Logitech lijkt het mij of hen de essentie van het probleem ontgaat. Ik begin dan ook steeds meer in Smooth2K's idee te geloven en krijg ook sterk het idee dat Logitech maar wat rondspeelt om mensen bezig te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

benchMarc schreef op maandag 13 februari 2006 @ 22:49:
[...]
Natuurlijk is het schandalig, maar deze, naar mijn mening, vrij incompetente manier van behandelen brengt dus wel problemen met zich mee. Nergens wordt een bevestiging van ontvangst gegeven. Stel je voor dat een pakket zoek is geraakt, krijg je er dus nog een rekening op de koop toe. Hoe willen ze dat zo goed controleren? Ik heb mijn set ongeveer meer dan een half jaar geleden omgeruild. Nooit wat van ze gehoord dus ik neem aan dat het goed zit. Toch vind ik het slechte communicatie. Je kunt moeilijk tegen je klanten zeggen: "ja we komen nu met controles, en jouw kabels hebben we nooit gekregen". Stel je voor dat je inmiddels 3kwart jaar geleden je kabels hebt verstuurd, wie weet wat er ondertussen mee is gebeurd. Het is al helemaal ondenkbaar dat je nog je verzendbonnetje van de PTT hebt liggen. Beetje een vreemde zaak in zijn geheheel dus.

Maar ondertussen blijven we allemaal lekker gedupeerd. Logitech maakt geen vrienden op deze manier. Na zulk soort berichten van Logitech lijkt het mij of hen de essentie van het probleem ontgaat. Ik begin dan ook steeds meer in Smooth2K's idee te geloven en krijg ook sterk het idee dat Logitech maar wat rondspeelt om mensen bezig te houden.
Hier ben ik het dus 100% mee eens...
Ik heb de kabels ook gewoon opgestuurd, maar nooit een bevestigingsbriefje ontvangen...
I denk dat logitech dan ook niet sterk staat tegenover klanten die ze beschuldigen van niet opsturen

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2006 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
benchMarc schreef op maandag 13 februari 2006 @ 22:49:
[...]
Ik begin dan ook steeds meer in Smooth2K's idee te geloven en krijg ook sterk het idee dat Logitech maar wat rondspeelt om mensen bezig te houden.
Mee eens. Daarom heb ik zojuist een brief naar B.L. gestuurd waarin ik het volgende aangeef:

- Informatie omtrend dit probleem op de (Nederlandse) website van Logitech
- Wat heeft de Audio Business Unit tot zover ondenkt
- Hoe lang duurt het voordat er een oplossing komt (Geen 'geduld' ik wil een datum)
- De garantie dat er en oplossing komt voor dit product en niet middels een nieuwe productlijn
- De garantie dat wanneer er een oplossing komt middels een nieuwe productlijn dat ook mensen die geen garantie meer op hun set hebben deze toch om kunnen ruilen rechtstreeks via Logitech.
- Een verklaring waarin aangegeven word dat Logitech bekend dat er een veel voorkomende situaties een probleem is met deze speakerset.

Ik verwacht op korte termijn natuurlijk een reactie. Maar ik houd jullie op de hoogte natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy_Gonzalez
  • Laatst online: 17:20

Speedy_Gonzalez

Aaribaaaaaa

Verwijderd schreef op zondag 12 februari 2006 @ 19:29:
[...]

Dit slaat natuurlijk nergens op, om een nieuwe set te vragens als de oude niks mankeert.
Dat is dus misbruik maken van de situatie en je verpest het voor de rest.

Ik hoop dat jij een rekening gepresenteert krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoeniXnr1
  • Niet online
Misschien dat dit niet van toepassing is bij jullie die ook een brom geluid hebben, maar ik ben tot de ontdekking gekomen dat het brom geluid door mijn antenne in de televisie werd veroorzaakt. Ik heb het setje aangesloten op mijn dvd speler via de coax aansluiting en dvd is verbonden met een scart naar de televisie. Zodra ik de antenne uit de televisie haal is het brom geluid compleet weg. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speedy_Gonzalez schreef op maandag 13 februari 2006 @ 23:57:
[...]

Dit slaat natuurlijk nergens op, om een nieuwe set te vragens als de oude niks mankeert.
Dat is dus misbruik maken van de situatie en je verpest het voor de rest.

Ik hoop dat jij een rekening gepresenteert krijgt.
www.begrijpendlezen.nl

sufkop, lees eens... Ik ben dat niet, ik heb de kabels gewoon teruggestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PhoeniXnr1 schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 08:04:
Misschien dat dit niet van toepassing is bij jullie die ook een brom geluid hebben, maar ik ben tot de ontdekking gekomen dat het brom geluid door mijn antenne in de televisie werd veroorzaakt. Ik heb het setje aangesloten op mijn dvd speler via de coax aansluiting en dvd is verbonden met een scart naar de televisie. Zodra ik de antenne uit de televisie haal is het brom geluid compleet weg. 8)7
Heb ik ook gedaan maar zonder resultaat, ik blijf de brom en het ploppen houden! 8)7 |:( O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoeniXnr1
  • Niet online
Klopt het ploppen blijf ik ook houden, maar het irritante gebrom is bij mij wel weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

Heb niet eens kabel.. ook zonder iets erop continue een brom, ook op mute.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy_Gonzalez
  • Laatst online: 17:20

Speedy_Gonzalez

Aaribaaaaaa

Verwijderd schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 08:18:
[...]

www.begrijpendlezen.nl

sufkop, lees eens... Ik ben dat niet, ik heb de kabels gewoon teruggestuurd.
Excuses, in een vlaag van verstandsverbijstering type je wel eens iets te snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiMbO83
HADES2001 schreef op maandag 13 februari 2006 @ 19:35:
Even als reply
Ja goeie vraag ik heb nog niet getest zonder iets erop
maar ik heb zelf het gevoel als 3 apperaten problemen geven licht het niet
meer zo snel aan de apperaten

Ben momenteel niet thuis maar ik zal ook is testen zonder iets erop en even kijkken
welke versie ik heb staan
(BTW mn DVD speler een Yamada DIVX 6600)
Ik wil eigenlijk zeggen dat het heel goed is dat je het allemaal test, maar als je de posthistorie van het Logitech X en Z serie topic en deze leest, zul je ontdekken dat het allemaal eens eerder is gedaan.

Feit is dat de speakers ploppen als de POD ze aanstuurt om geluid te produceren, waaronder ook stilte. De sterkte van de ploppen zijn sterk afhankelijk van de sterkte van de dipjes op het stroomnet.

Maar ga wel door, en als je iets opmerkelijks vindt, laat het dan weten. :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
Reactie van Logitech op mijn laaste mail:

Hello Mr. B,

I can understand that it has been a long time, but now that we do have the Audio BUs attention and they are reacting to and taking your complaints seriously, we need to give them some time. I forward your requests to them today, since they are in the state of Washington, they will not get it before this evening. It seems that all this noise problem is a European situation since they do not have any of these issues in the US. So it is hard to evaluate what is going wrong, this is why they have asked for a few speaker sets for testing. I received you speaker set yesterday and they will be shipped to the US today. This makes two sets they will have and I will send yet another one when I receive it from Mr. C.
I do not know what the ultimate solution will be, but I can assure you that I will work for you and we will come to an acceptable solution for all. Do not worry about warranty periods, I will promise you all will be taken care of.

B.L

Ik heb een e-mail terug gestuurd, waarin ik een concreter antwoord wil op mijn vragen. Hier heb ik nog geen reactie op gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

Het mailtje werkt wel vertrouwen.. hopelijk geen vals..
* DukeBox heeft er wel een goed gevoel bij.

Iets heel anders, heb net de vervangende set aangesloten en je gelooft het nooit.. exact dezelfde problemen. De andere gaat morgen retour (alhouwel ik net zo goed de nieuwe terug kan sturen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benchMarc
Ik geloof er geen zak meer van. Als je al zelf moet gaan reageren terwijl ze jou op de hoogte zouden houden geeft al aan hoe serieus ze je nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik begin dan ook steeds meer in Smooth2K's idee te geloven en krijg ook sterk het idee dat Logitech maar wat rondspeelt om mensen bezig te houden.
[...]
Mee eens
Woei, mag ik nou weer posten hier ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zondagskindje

Zondagskindje

tm030614 schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 18:07:
Reactie van Logitech op mijn laaste mail:

Hello Mr. B,

I can understand that it has been a long time, but now that we do have the Audio BUs attention and they are reacting to and taking your complaints seriously, we need to give them some time. I forward your requests to them today, since they are in the state of Washington, they will not get it before this evening. It seems that all this noise problem is a European situation since they do not have any of these issues in the US. So it is hard to evaluate what is going wrong, this is why they have asked for a few speaker sets for testing. I received you speaker set yesterday and they will be shipped to the US today. This makes two sets they will have and I will send yet another one when I receive it from Mr. C.
I do not know what the ultimate solution will be, but I can assure you that I will work for you and we will come to an acceptable solution for all. Do not worry about warranty periods, I will promise you all will be taken care of.
De laatste regel geeft me wel wat vertrouwen in Logitech.
Maar het wordt wel wat moeilijk voor ze als ze in de states deze problemen niet hebben.
Ik ben benieuwd wat er dan gaat gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sketchy
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 30-06-2023
Inderdaad...als het alleen een probleem is wat in de EU voorkomt zouden ze een stroomnet na moeten maken om het te onderzoeken.
Najah ik heb er ook goed vertrouwen in dat logitech dit gewoon op lost :)

Ik ben niet gek ik ben een raceauto BRRRRRMMMM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JuuL20
Jullie moeten wel begrijpen dat het tijd kost om het probleem bij de juiste man te brengen (wat jullie is gelukt :D) en om het dan nog uit te zoeken! Heb geduld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marf0rz
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-10-2023
Om concrete antwoorden vragen is altijd goed, maar ik vind dat je dat nooit moet pushen, zo lang er contact blijft. Komt er op lange termijn geen concrete oplossing is het wat anders, maar als hij nog niks kan melden, is er niks te melden.

Ook al is het zijn werk, prettige communicatie op deze manier wekt zijn enthousiasme in de zaak en wilt hij zelf ook graag dat er een oplossing komt. Dit is wel een medewerker hoger geplaatst in de hierarchie daar (lijkt mij), waarschijnlijk mag hij zaken omtrent dit probleem zelf zonder verantwoording behandelen. Goede motivatie is belangrijk, hem hierin motiveren ook :) (en zeker nu, aangezien hij onze bemiddelaar is!)

[ Voor 4% gewijzigd door Marf0rz op 14-02-2006 23:46 ]

If you can't beat them, buy them !

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.