Over die vergelijking over die speakerset van 1000 euro dat is precies hetzelfde waar hier een keer een topic over was
gingen mensen deze set vergelijken met een B&W set van € 2400 (inclussief mega versterker blablabla)
totaal niet reël dus ik heb boven mn Z-5500 staan en beneden een 4.1 creative FPS 1500 setjes die is ook prut gezien bij de logitech maar is weer mega ten opzichte van de creative sbs 250 setje wat mn broer hebt staan
(als ik het eigenlijk zo bekijk in de pricewatch is de enigste echte vergelijkbare een Megaworks THX 550)
BTW mensen ik heb vandaag even een test uitgevoert
X-Box 360 - SPDif brom + Plopjes
X-Box 360 - Direct Brom + Plopjes
DVD speler - Composite Brom + Plopjes
X-Box - Direct Brom + Plopjes
Reden om dit te doen ik hoor nog wel is mensen die op somige aansluitingen iets minder last hebben dan op de andere (plopjes quick test gedaan met de lichtschakelaar beneden en boven
Beneden is groep 1 boven groep 3 en de set zit op groep 3)
Ik heb alleen niet makkelijk kunnen kijkken welke versie ik heb aangezien ik niet zo makkelijk bij de woofer kan momenteel maar no matter wat ik heb last van brom en plopjes op alle kanalen (brom eigenlijk altijd ook als hij stand-by staat)
Maar nog nooit radio ontvangen vindt ik wel erg jammer eigenlijk geen zin om een radio aan te schaffen en heb soms wel zin in wat anders dan mn muziek cd's