[PC] Counter-Strike: Source - Deel 8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 25.805 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerd
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
_AvA_ schreef op maandag 27 februari 2006 @ 22:18:
Is misschien wel een hele domme vraag, maar het staat niet in de startpost.
Er zit bij mij in het dorp een outlet waar CS:S voor ongeveer 15€ wordt verkocht. Nou vraag ik mij af of ik met die 15 euro klaar ben of dat ik per maand ook nog moet gaan betalen, want daar heb ik dan weer geen zin in.

Gr. Robbin
dan ben je gewoon klaar ;)

Modelbouw - Alles over modelbouw, van RC tot diorama

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand enig id wneer de nieuwe skinns komen van css?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nimmer
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15-09 16:39

nimmer

hai :O

rimpeldinky schreef op maandag 27 februari 2006 @ 16:42:
hmm, iemand hier bekend met nvidia drivers en css problemen? voor mijn herinstall kon ik op 1024*768 spelen zonder grote problemen (ergste was af en toe een framedrop naar ~25 fps) nu heb ik een herinstall gedaan met overal nieuwste drivers van en heb ik zelfs op 640*480 framedrops onder de 10 fps
Ik heb dus exact het zelfde probleem, een paar jaar geleden, werkte source prima ( hl2dm, css de hele reutemeteut ).

En nu ? Fps van 15, fresh install (win xp pro + css ), alles low, nieuwste drivers, beste configs ( om meer fps te krijgen ), ik moet zelfs explorer uitzetten om nog een beetje fatsoenlijk te kunnen spelen.

Mijn specs: Intel P4 3.2 HT, Ati Radeon 9800pro, 1024mb ram.

Het kan toch niet zo zijn dat men computer in een keer "slechter" is geworden ofzo ? ( ik kan het begrijpen dat ik nieuwe spelletjes niet meer zo goed kan draaien, natuurlijk. )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hollanda
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 28-08 16:15
Steam Update 01/03/2006

Updates voor cs:source zijn vrijgegeven. De updates wordt automatisch gedownload wanneer je steam client wordt herstart.

Counter-Strike: Source

* Leet Krew en SAS Models toegevoegd
* paar kleine bugs gefixt

Meer info/screens: NL nieuwsbericht

[ Voor 5% gewijzigd door Hollanda op 02-03-2006 01:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kless
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-08 14:19

kless

Morgen? Waarom niet overmorgen

steamservers zijn nogsteeds too buzy

http://www.adf-hq.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb paar maanden niet gespeeld en sinds vorige week eens terug begonnen en het bevalt me matig.

Wat me opvalt tegenwoordig:
- Weinig skilled servers (ik heb geen favs ofzo, ik ben beetje beter dan het gemiddelde maar sta overal waar ik kom bovenaan :s)
- Vreselijke bots! Op zowat 90% van de servers zitten tegenwoordig van die debiele bots.. Ik begrijp het niet goed, als je online gaat spelen wil je toch niet een mix van AI en menselijke tegenstanders... Vreselijk dat ze die dingen op publics hebben losgelaten.

+ Grafisch prachtig geworden. Nu ook models langs beide zijden, het primary weapon op de rug als je secondary vast hebt, de granaatjes die mooi meevallen. Tis gewoon heel mooi wat die Source engine laat zien.

Maar blijft voor mij een érg leuke game. Ik vind wapens af en toe slecht gebalanceerd maar ik ben ook een heel slechte verliezer. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nimmer
  • Laatst online: 15-09 16:39

nimmer

hai :O

Verwijderd schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 03:46:
Heb paar maanden niet gespeeld en sinds vorige week eens terug begonnen en het bevalt me matig.

Wat me opvalt tegenwoordig:
- Weinig skilled servers (ik heb geen favs ofzo, ik ben beetje beter dan het gemiddelde maar sta overal waar ik kom bovenaan :s)

Maar blijft voor mij een érg leuke game. Ik vind wapens af en toe slecht gebalanceerd maar ik ben ook een heel slechte verliezer. :p
dan moet je niet hier gaan spelen ( of wel :\ ):

80.84.250.20:27015 [NL] Clanhost.nl - 100 Tickrate - Re-flex #1 [DUST2 ONLY]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Counterstrike valt mij de laatste tijd ook wel tegen er zijn echt veel nieuwe mensen te vinden die maps als militia nuke en train nog geen eens konden het is ook irri dat de meeste servers niet zo skilled zijn ,ik sta ook altijd boven aan de lijst. Ik speel cs al vanaf 1.2 vind toch wel knap dat ondanks een nieuwe engine de game nog altijd zo lekker speelt als van ouds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kless

kless

bij mij zit de update (1maart) vast op 80% en start niet meer, ik kijgt validating gamecontent ofzo, dan downloaden en dan in 1 keer steamservers too buzy.. of krijg daartussen soms te zien dat download bij 57% is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReddishRat
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23-02-2023
Verwijderd schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 08:30:
Counterstrike valt mij de laatste tijd ook wel tegen er zijn echt veel nieuwe mensen te vinden die maps als militia nuke en train nog geen eens konden het is ook irri dat de meeste servers niet zo skilled zijn ,ik sta ook altijd boven aan de lijst. Ik speel cs al vanaf 1.2 vind toch wel knap dat ondanks een nieuwe engine de game nog altijd zo lekker speelt als van ouds.
Ik moet zeggen dat ik hier ook last van heb. Wat ik nog erger vind is dat een berg servers dust2 only draaien of dust/dust2 roulatie. Het komt me de keel uit :X

Maargoed het zal waarschijnlijk nog wel ff duren voordat er skilled publics aanwezig zijn.

Btw; heeft iemand al een aantal leuke screenshots van die nieuwe models? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-09 22:00
ReddishRat schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 14:12:
[...]
Ik moet zeggen dat ik hier ook last van heb. Wat ik nog erger vind is dat een berg servers dust2 only draaien of dust/dust2 roulatie. Het komt me de keel uit :X
Doe er wat aan... haal die dust2 van xs weg ;(
Ik speel graag op xs maar van die dust2 die om de een of andere reden altijd mensen behuisd terwijl de andere compleet leeg zijn word ik helemaal lijp :P het word zoooo suf :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReddishRat
Vandread schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 14:35:
[...]

Doe er wat aan... haal die dust2 van xs weg ;(
Ik speel graag op xs maar van die dust2 die om de een of andere reden altijd mensen behuisd terwijl de andere compleet leeg zijn word ik helemaal lijp :P het word zoooo suf :/
Ja ik heb het er wel vaker over gehad maar blijkbaar is de dust2 only de grote publiekstrekker.. :'( Ik ga toch nog is een keer een serieuze discussie beginnen want 1 map is echt.. saai. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keida
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-09 22:16

Keida

dr.

Tja, tis maar wat je wil heh. Meeste wars worden toch nog gespeeld op Dust2, dus als je een beetje daaraan wilt wennen speel je op dust2. Daarnaast komt dat het de meest gebalanceerde map is wat mij betreft.

IJsdikte op de Elfstedentocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReddishRat
Keida schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 15:47:
Tja, tis maar wat je wil heh. Meeste wars worden toch nog gespeeld op Dust2, dus als je een beetje daaraan wilt wennen speel je op dust2. Daarnaast komt dat het de meest gebalanceerde map is wat mij betreft.
De meeste wars? De wars die ik speel is maar 1/4 dust2. Als je dust2 alleen maar zou warren .. dat wordt wel erg saai.

Ik heb zovaak dust2 gespeeld.. er zijn geen nieuwe dingen meer te ontdekken, het wordt een beetje te standaard. Wat betreft de balancing.. elke map is gebalanceerd op een bepaald niveau. Het punt is dat als je op een public speelt meestal het team wat meer voordeel heeft wint. Kijk naar bijvoorbeeld aztec. Op de meeste publics wint CT altijd! Als ik in een skilled public speel (vaak UK) dan merk je dat er in het T team mensen zitten die weten hoe het moet en dan wint T gewoon vaker.

Natuurlijk heeft elke map voor elk team voor/nadelen maar de kunst is juist om die te benutten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keida
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-09 22:16

Keida

dr.

Nee tuurlijk dat is ook zo, maar toch. Ach ja ik vind het wel aardig, op publics zitten de dust2's idd vol, en ik vind een volle server toch wel veel leuker dan met zijn 8-en inferno oid. En nou ben ik nou ook weer niet zoooo goed, dus ik kan nog wel wat lol beleven aan dust2.

IJsdikte op de Elfstedentocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormtrooper
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:29

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

Tja, de reden dat ik begon met een public server met heeeeeel veeeel maps. Maar geen hond heeft het geduld om de download af te wachten en ik kan nergens echt leuk (lees: betaalbaar) webspace vinden... heb simpelweg een paar gig nodig...

Dus dat host ik nu maar thuis. Download duurt dan wat langer maar goed...

Maar voorlopig even VIP mod & maps only..

Stormtroopers toys: Asus Strix 16, Samsung S24 Ultra, HP Z4 G4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die leet-crew is net een neger man! >:) Was die voorheen niet wat "blanker" ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltimateB
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

UltimateB

Pomdiedom

Ik heb eigenlijk nooit problemen met servers, speel gewoon altijd op de zeflde, Uktrainingcamp :X Liefst #1 want dan heb je geen last van mensen met een awp of auto, zo irri als er 5 mensen maar aan het awp-en zijn.

Speel verder wel eens op nl fun source als ik zin heb in iets anders.

Iets wat ik HEEL erg mis in de browser is ook te kunnen zien of FF aan of uit staat. Speel liefst met FF aan aangezien dat het hersenloos sprayen nogal tegengaat.

"True skill is when luck becomes a habit"
SWIS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MooDyBLueS
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Nog een server: (voor Egootje):
[NL] Clan |WFM| [100 tickrate] Public 84.243.234.2:27015

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je een demo opgenomen hebt, kun je die terugzien, en als je dan op shift + F2 druk krijg je een menuutje ervoor. Maar kun je daar ook mee trugspoelen zonder met die ticks te werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goh, ben nu CS:S er weer op aan eht zetten na een tijdje niet gespeeld te hebben. Er is maar 1 ding veranderd.......een trackball ipv een muis. Eens kijken hoe dat gaat. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds gister ook CSsources, speelde eerst Tactical Ops maar is wel even wennen. Waar je in Tactical ops vooral actief aan het aanvallen bent lijkt het in CS vooral passief aanvallen. Ik koop ook elke keer een helm maar ga toch elke keer dood aan een headshot :S. Anyway heeft er iemand nog tips voor mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MooDyBLueS
  • Niet online
Je helm bedekt je hele gezicht toch niet, of wel? :P
Tuurlijk krijg je nog headshots, alleen is het met sommige guns lastiger om een headshot uit te delen. Met een ak of m4a1 krijg je altijd een 1 (head)shot 1 kill als je goed mikt, maar met een famas wordt het al lastiger.

[ Voor 53% gewijzigd door MooDyBLueS op 03-03-2006 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ehm fout, als je helm koopt kan je 1 kogel van m4a tegenhouden normaal (en 10 hp overhouden), ak die gaat er dwars door ja

en is vooral effectief tegen smg's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormtrooper
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:29

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

Stormtrooper schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 16:55:

Maar voorlopig even VIP mod & maps only..
Ja lekker, ik al denken: niemand wil VIPpen, maar die duffe server is echt up-to-date, toch als je wilt connecten: server is out of date....Mmmm, maar weer eens nieuwe install maken....

Stormtroopers toys: Asus Strix 16, Samsung S24 Ultra, HP Z4 G4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
Hollanda schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 01:02:
Steam Update 01/03/2006

Updates voor cs:source zijn vrijgegeven. De updates wordt automatisch gedownload wanneer je steam client wordt herstart.

Counter-Strike: Source

* Leet Krew en SAS Models toegevoegd
* paar kleine bugs gefixt

Meer info/screens: NL nieuwsbericht
1337 heeft mooie bluethoot headset en razzr v3 :P

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 20:05:
Als je een demo opgenomen hebt, kun je die terugzien, en als je dan op shift + F2 druk krijg je een menuutje ervoor. Maar kun je daar ook mee trugspoelen zonder met die ticks te werken?
Niemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j86
  • Laatst online: 06-08-2024

j86

Is er al iets gevonden op het feit dat je niet kunt alttabben?
Meeste van mn vrienden kunnen het wel gewoon, en ik krijg altijd die error (meeste mensen zullen wel weten wat ik bedoel...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vind dit persoonlijk wel een goede server

62.75.214.137:21015 OFFICE only Tick 100

beetje gemiddeld niveau en soms wat goede spelers erop. ook nooit lagg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltimateB
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

UltimateB

Pomdiedom

hoordevan wat mensen dat er een fix is voor het niet werken van de history en favorites, iemand enig idee?

"True skill is when luck becomes a habit"
SWIS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel het lijkt een beetje aan je installatie af te hangen. Ik heb er nooit problemen mee gehad maar toen ik reïnstallede houdt ie helemaal niks meer bij.

Ik heb trouwens ook een massive probleem dat als ik van de cd install en dan updates begin binnen te trekken over Steam het boeltje gewoon niet werkt? (geeft error bij opstarten). Ik ben dan in mappenstructuur gegaan en ik heb allemaal onderliggende mappen naar bovenliggende gekopieerd (weetniet waarom maar dat leek me een logischere mappenstructuur) en toen werkte het opeens wél. :s Heb ik trouwens op 2 PC's voorgehad en heb het sinds die nieuwe layout van Steam. Favourites ed. werken echter niet.

Verder is ook het feit dat men gewoon dingen blijft verwaarlozen zoals een werkende console button of het werken van steam friends natuurlijk onbegrijpbaar.

Ben maar matig tevreden over de support van Valve. Over content ed ben ik wel tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

joswillems86 schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 18:17:
Is er al iets gevonden op het feit dat je niet kunt alttabben?
Meeste van mn vrienden kunnen het wel gewoon, en ik krijg altijd die error (meeste mensen zullen wel weten wat ik bedoel...)
Bij lauchoptions van css ''-heapsize 512000'' of ''-heapsize 256000'' btje afhankelijk van het ddr geheugen dat je hebt. En ook toch verschillende drives proberen in combinatie met je heapsize :) Dit heeft voor mij gewerkt !!

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2006 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j86

j86

Verwijderd schreef op zondag 05 maart 2006 @ 09:51:
[...]

Bij lauchoptions van css ''-heapsize 512000'' of ''-heapsize 256000'' btje afhankelijk van het ddr geheugen dat je hebt. En ook toch verschillende drives proberen in combinatie met je heapsize :) Dit heeft voor mij gewerkt !!
Thx, ik zal er eens naar googlen!
Was het niet zo dat je de helft van je ram moest gebruiken ofzo?
Kheb 2 gig, dus -heapsize 1024000?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

joswillems86 schreef op zondag 05 maart 2006 @ 22:20:
[...]

Thx, ik zal er eens naar googlen!
Was het niet zo dat je de helft van je ram moest gebruiken ofzo?
Kheb 2 gig, dus -heapsize 1024000?
Ik dnek wel dat het dan -heapsize 1024000 is, anders 512000 of minder proberen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReddishRat
Verwijderd schreef op maandag 06 maart 2006 @ 15:24:
[...]

Ik dnek wel dat het dan -heapsize 1024000 is, anders 512000 of minder proberen ;)
Ik heb een tijdje terug ook zitten spelen met die heapsizes. Ik ben er achter gekomen dat bij mijn pc de helft van het RAM geheugen voor CSS veel meer swap geeft als je terug gaat naar windows of als je mappen gaat laden. :o Wat ik heb gedaan is me heapsize op 256000 gezet. Ik heb 1024MB ram dus dat is eigenlijk gewoon 1/4 van me systeem geheugen. Er lopen ook wat topics op het steam forum over die heapsizes en voor iedereen is het een beetje verschillend hoe het loopt.

Ik zou gewoon een beetje spelen en kijken wat het beste is. ;) Alles is beter dan de standaard heap van 64MB :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j86

j86

ReddishRat schreef op maandag 06 maart 2006 @ 15:35:
[...]

Ik zou gewoon een beetje spelen en kijken wat het beste is. ;) Alles is beter dan de standaard heap van 64MB :r
Ik merk geen verschil :?

Het werkt iig niet bij mij, kan nog steeds niet alttabben
Afbeeldingslocatie: http://81.70.85.150/csserror.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReddishRat
joswillems86 schreef op maandag 06 maart 2006 @ 18:50:
[...]

Ik merk geen verschil :?

Het werkt iig niet bij mij, kan nog steeds niet alttabben
[afbeelding]
Aan de error te zien heb jij DX8 ipv 9? Misschien proberen om je game op DX9 te zetten en dan te alt-tabben? Ik heb nergens last van.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j86

j86

ReddishRat schreef op maandag 06 maart 2006 @ 23:42:
[...]

Aan de error te zien heb jij DX8 ipv 9? Misschien proberen om je game op DX9 te zetten en dan te alt-tabben? Ik heb nergens last van.. :/
Dat zegt ie idd, maar ik run gewoon op DX9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:39

NoTimeRemains

I know

ik heb ingesteld dat de models verdwijnen nadat ze neergeschoten zijn... maar nu sinds die domme update bewegen de schaduwen die op de grond liggen -_-
iemand een idee hoe ik dat kan oplossen.

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IRCfreAk
  • Laatst online: 17-08-2021
komt iemand nog een keer op mijn cs source server, het is er zo leeg...
Afbeeldingslocatie: http://www.game-monitor.com/server-stat-image/0/FFFFFF/000000/0000FF/000000/81.171.99.200:27015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iro
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19-05-2022

iro

:)

Ik denk dat ik CS: S weer ga spelen, ik speel nu vooral Call of Duty 2.. maar omdat de anti-cheat functie nog niet is gelanceerd is er "nog" geen hol aan.

Specs pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Laatst online: 13-09 15:01
IRCfreAk schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 11:55:
[afbeelding]
Gemiddeld 23.81 spelers. Dat noem ik niet leeg.

Ik heb em iig bij mn favo's gezet.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReddishRat
IRCfreAk schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 11:55:
[afbeelding]
Servers zonder AWP vind ik altijd zo waardeloos :P Niet dat ik altijd AWP maar het hoort er gewoon bij. Menig css speler zal wel z'n eigen mening hierover hebben. Maar ik vind een server zonder AWP niet compleet O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerd
  • Niet online
ReddishRat schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 13:02:
[...]

Servers zonder AWP vind ik altijd zo waardeloos :P Niet dat ik altijd AWP maar het hoort er gewoon bij. Menig css speler zal wel z'n eigen mening hierover hebben. Maar ik vind een server zonder AWP niet compleet O+
ik zeg altijd op mijn server

"hou je niet van APW? Ga dan tettrissen daar zit het niet in het spel" :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja, Alt-Tab is wel fijn.. Maar wat mischien ietsje duurder is, gewoon een oud pentium 3 systeempje pakken en die op je kvm switch hangen. Doe ik altijd. Als je snel dood bent en geen zin hebt om te wachten switch je ff over naar msn op je p3 of ga je wat surfen.

BTW! Wat ik gistere ontdekte. Ik zat te lullen dat ik artifacts had in de chat. en zo'n gast wist niet wat dat was. dus ik zeg: google. Opent er ineens de welcome message met google er in!

Tja, en als die hard tweaker wat doe je dan... :Y)
Afbeeldingslocatie: http://ragingb.pointclark.net/upload/files/1/tweakers%40css_thumb.jpg
*click*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iro

iro

Leggen jullie eens uit, toen ik stopte in december.. was het nog vrij leuk.. en druk op servers, is dat nog steeds zo?

Specs pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerd
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 13:19:
Tja, Alt-Tab is wel fijn.. Maar wat mischien ietsje duurder is, gewoon een oud pentium 3 systeempje pakken en die op je kvm switch hangen. Doe ik altijd. Als je snel dood bent en geen zin hebt om te wachten switch je ff over naar msn op je p3 of ga je wat surfen.

BTW! Wat ik gistere ontdekte. Ik zat te lullen dat ik artifacts had in de chat. en zo'n gast wist niet wat dat was. dus ik zeg: google. Opent er ineens de welcome message met google er in!

Tja, en als die hard tweaker wat doe je dan... :Y)
[afbeelding]
*click*
Heb ik idd ookal ondervonden probleem is dan dat je nog altijd nix bij google kan intikken via css

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReddishRat
IronGiant schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 13:39:
Leggen jullie eens uit, toen ik stopte in december.. was het nog vrij leuk.. en druk op servers, is dat nog steeds zo?
Ja, wat is leuk! Ik vind het alleen maar leuker geworden. Eigenlijk de enige game die ik speel atm. Kom op de XS4ALL servers, altijd gezellig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06:57

Polycom

Poes van goud

ReddishRat schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 15:17:
[...]

Ja, wat is leuk! Ik vind het alleen maar leuker geworden. Eigenlijk de enige game die ik speel atm. Kom op de XS4ALL servers, altijd gezellig ;)
Ik moet wel zeggen dat XS4ALL erg achteruit is gegaan sinds er een warcraft 3 mod zat op server3, daardoor zijn veel mensen op andere servers overgestapt omdat iedereen maar steeds op die warcraft server zat.

Gelukkig is hij nu weg, maar nu is er een funserver, een gewone server, Militia/italy/office en dust2 only. Vaak zit alleen de dust2 only vol en ik moet zeggen dat die map gewoonweg na een half uurtje spelen saai is. (Bovenaan of onderaan de lijst)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReddishRat
PuDy schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 15:22:
[...]

Ik moet wel zeggen dat XS4ALL erg achteruit is gegaan sinds er een warcraft 3 mod zat op server3, daardoor zijn veel mensen op andere servers overgestapt omdat iedereen maar steeds op die warcraft server zat.

Gelukkig is hij nu weg, maar nu is er een funserver, een gewone server, Militia/italy/office en dust2 only. Vaak zit alleen de dust2 only vol en ik moet zeggen dat die map gewoonweg na een half uurtje spelen saai is. (Bovenaan of onderaan de lijst)
Ja, dat dust2 erg saai wordt klopt wel maar de server zit bijna altijd vol. Liever heb ik ook dust2 in combinatie met een andere map. Overigens zat het grootste deel van het weekend servertje 2 ook aardig vol. Het is wel prettig hoor. Iedereen die daar speelt kent elkaar en tis altijd gezellig. :)

Het is wel mooi als er dan een nieuwkomertje komt en die een beetje een grote bek geeft dat iedereen er gewoon wat van zegt :7

owja, sinds gisteravond zit er ook zblock op server #1 en #2 voor wat extra bescherming.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Dust en Dust2 zijn gewoon maps die ik kan blijven spelen.
Ze worden nooit saai imo.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Vanitas schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 16:57:
Dust en Dust2 zijn gewoon maps die ik kan blijven spelen.
Ze worden nooit saai imo.
Ben ik het zeker mee eens, net zoals aztec die blijft ook gewoon altijd leuk.

Wat ik wel jammer vind aan dust1 is dat de ct's bijna altijd winnen, als t wil winnen moeten ze gewoon rushen anders schiet het echt niet op, dust1 is gewoon een erg dikke ct map.

Dust2 vind ik de beste map van css, erg goed te spelen voor zowel ct als t, als ik met de clan wars speel is dat bijna altijd op dust2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
PilatuS schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 17:39:
[...]

Ben ik het zeker mee eens, net zoals aztec die blijft ook gewoon altijd leuk.

Wat ik wel jammer vind aan dust1 is dat de ct's bijna altijd winnen, als t wil winnen moeten ze gewoon rushen anders schiet het echt niet op, dust1 is gewoon een erg dikke ct map.

Dust2 vind ik de beste map van css, erg goed te spelen voor zowel ct als t, als ik met de clan wars speel is dat bijna altijd op dust2.
En als de Ts rushen op dust1 dan winnen ze 90% van de tijd, aangezien de CT dan geen idee heeft waar ze zo snel heen moeten vluchten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ReddishRat schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 15:17:
[...]

Kan iemand mij die ip's van xs4all geven, klinkt gezellig :D zijn er ook xs4all server bij cs1.6?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bhai
  • Laatst online: 10-09 19:24
Vanitas schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 19:00:
[...]

En als de Ts rushen op dust1 dan winnen ze 90% van de tijd, aangezien de CT dan geen idee heeft waar ze zo snel heen moeten vluchten.
Lol, dat is idd wat ik ook altijd zie. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReddishRat
Verwijderd schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 21:05:
[...]

Kan iemand mij die ip's van xs4all geven, klinkt gezellig :D zijn er ook xs4all server bij cs1.6?
games.xs4all.nl 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iro

iro

Dat wordt morgenmiddag en avond heel de tijd csen :D

Specs pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReddishRat
IronGiant schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 22:54:
Dat wordt morgenmiddag en avond heel de tijd csen :D
Je zal me wat vaker zien op XS4ALL bij de CSS servers ben namelijk admin daar. Problemen/cheaters ik weet er wel raad mee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IRCfreAk
werken de favorites al bij jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IRCfreAk schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 09:03:
werken de favorites al bij jullie?
Ja, als ze bij jou nog niet werken moet je het volgende proberen:

CSS starten
Find servers
favourites
Selecteer in het menu dat ie alleen Vac secuired servers laat zien
Druk op quit
Start CSS
Find servers
Refresh

Nu zouden ze moeten werken! Echt niets anders doen als dit. anders werkt het niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoffa
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 15-09 16:23
Jongens ik heb effe een vraagje aan diegenen van jullie die wel eens frag filmpjes van zichzelf maken.

Ik heb hier namelijk een demo file van een vermeend cheater (headshots maken door smoke grenades etc) en ik wil daar wat momenten uitknippen die ik dan als filmpjes op zich op een server wil plaatsen zodat admins van de desbetreffende server ze kunnen bekijken.
Ik zie in die filmpjes van jullie ook wel eens een soort van "vertragingseffect" voorbij komen, ik zou ook graag weten hoe je dat doet.

Een toevoeging op msn zou ook prima zijn trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerd
  • Niet online
Stoffa schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 11:54:
Jongens ik heb effe een vraagje aan diegenen van jullie die wel eens frag filmpjes van zichzelf maken.

Ik heb hier namelijk een demo file van een vermeend cheater (headshots maken door smoke grenades etc) en ik wil daar wat momenten uitknippen die ik dan als filmpjes op zich op een server wil plaatsen zodat admins van de desbetreffende server ze kunnen bekijken.
Ik zie in die filmpjes van jullie ook wel eens een soort van "vertragingseffect" voorbij komen, ik zou ook graag weten hoe je dat doet.

Een toevoeging op msn zou ook prima zijn trouwens.
Welke software heb je tot je beschikking?

Ik gebruik zelf Adobe Premiere Pro 1.5 daar gaat het perfect mee :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoffa
  • Laatst online: 15-09 16:23
om te verkomen dat het hier een slowchat wordt kan je me ff op msn toevoegen?

jeroentjejeroen [at] hotmaildotcom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MooDyBLueS
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 09:56:
[...]

Ja, als ze bij jou nog niet werken moet je het volgende proberen:

CSS starten
Find servers
favourites
Selecteer in het menu dat ie alleen Vac secuired servers laat zien
Druk op quit
Start CSS
Find servers
Refresh

Nu zouden ze moeten werken! Echt niets anders doen als dit. anders werkt het niet!
Thanks! Ze werken weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06:57

Polycom

Poes van goud

ReddishRat schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 16:09:
[...]

Ja, dat dust2 erg saai wordt klopt wel maar de server zit bijna altijd vol. Liever heb ik ook dust2 in combinatie met een andere map. Overigens zat het grootste deel van het weekend servertje 2 ook aardig vol. Het is wel prettig hoor. Iedereen die daar speelt kent elkaar en tis altijd gezellig. :)

Het is wel mooi als er dan een nieuwkomertje komt en die een beetje een grote bek geeft dat iedereen er gewoon wat van zegt :7

owja, sinds gisteravond zit er ook zblock op server #1 en #2 voor wat extra bescherming.
Daar heb je ook wel weer gelijk in, ken ook redelijk wat mensen daar. (al zitten er de laatste tijd veel nieuwe mensen en veel buitenlanders)

Kan je me mischien uitleggen wat een Zblock is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hollanda
@Stoffa:

www.fraps.com

@Pudy:

uitleg zBlock

[ Voor 81% gewijzigd door Hollanda op 08-03-2006 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j86

j86

Kan nu trouwens wel alttabben, gewoon nieuwe drivers :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds de update zie ik geen player names meer in beeld als ik op iemand mik?

Ook slaat hij bij de server lijst m'n filters niet meer op. Elke keer opnieuw instellen begint ook te vervelen. Iemand een fix?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j86

j86

Verwijderd schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 18:28:
Sinds de update zie ik geen player names meer in beeld als ik op iemand mik?
Kan aan de server liggen.
Een hele tijd geleden (paar maanden), is het wel zo geworden dat je je muis +- 1 sec op iemand moet mikken, voordat je de naam ziet (weet ook niet waarom ze dat gedaan hebben, vind t maar vervelend).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kless

kless

zblock(max)

waarom wordt cl_interpolate 0 als cheat gezien?
met interpolate op 1 raak je niks als je op de model schiet.
ik vind het wel prettig dat ik warpers lagger en ratefuckers kan zien zodat ik rates kan fixen

al die andere dingen maken me niet uit.

[ Voor 9% gewijzigd door kless op 08-03-2006 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

langezwieper schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 14:13:
[...]

Heb ik idd ookal ondervonden probleem is dan dat je nog altijd nix bij google kan intikken via css
Dat kan wel. je klikt gewoon met de cursor in het invul veldje en dan typ je wat. dan druk je NIET op enter maar klik je op google zoeken knop.

Hoe kom ik anders op tweakers :P

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2006 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerd
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 21:26:
[...]

Dat kan wel. je klikt gewoon met de cursor in het invul veldje en dan typ je wat. dan druk je NIET op enter maar klik je op google zoeken knop.

Hoe kom ik anders op tweakers :P
dom van me :+ ik
dacht dat het je startpagina was marja nogal onlogisch dat hij met Tweakers komt als je google tikt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

joswillems86 schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 19:35:
[...]

Kan aan de server liggen.
Een hele tijd geleden (paar maanden), is het wel zo geworden dat je je muis +- 1 sec op iemand moet mikken, voordat je de naam ziet (weet ook niet waarom ze dat gedaan hebben, vind t maar vervelend).
Dat doen ze zodat je de naam vna de vijand niet te gauw ziet, als die bijvoorbeeld op donkere plekjes zit. Dan blijft ie onopvallend, en adner szie je de naam staat, ook al zie je het mannetje niet 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iro

iro

Gisteravond nog gespeeld, wel even wennen.. maar ik stond 20 - 2 :D Toch blijft CoD2 mijn spel :)

Specs pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IronGiant schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 10:32:
Gisteravond nog gespeeld, wel even wennen.. maar ik stond 20 - 2 :D Toch blijft CoD2 mijn spel :)
:/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReddishRat
Ja, ik heb er verder ook weinig over te zeggen. :P 1x op een public spelen zegt eigenlijk niks over het algemeen en het hangt er vanaf welke public :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als ik 20-2 op een public zou hebben zou ik de goden aanbidden hoor O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Ligt idd nogal aan welke server het is, en dan natuulijk ook of er wat goede spelers aanwezig zijn.

1 van mijn beste score's is 40-3 op krakelingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

Allemaal pub-heroes hier zo te zien :P

Zoek een clan, dan weet je wat het is om skills te hebben :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Dat iemand op pubs speelt hoeft nog niet te betekenen dat die persoon geen clan heeft.

Ben het wel met je eens dat er een erg groot verschil is tussen een pub game of een clanwar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23:05

The_Scarabial

MTB for life!

vaak pik je de echt goeie spelers op een public er wel uit, kan je zo zien aan de speelstijl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:39

NoTimeRemains

I know

weet iemand ffs hoe ik die domme models kan veranderen?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HIValicious schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 22:20:
weet iemand ffs hoe ik die domme models kan veranderen?
Uuuuuuh ja ik wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iro

iro

ReddishRat schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 12:07:
[...]

Ja, ik heb er verder ook weinig over te zeggen. :P 1x op een public spelen zegt eigenlijk niks over het algemeen en het hangt er vanaf welke public :X
Als je het al een tijd niet heb gespeeld en je hebt alleen maar andere games gespeeld gaan je skills in CS: S naar de knoppen.. ik vond het wel een goede score.

Specs pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReddishRat
The_Scarabial schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 21:32:
vaak pik je de echt goeie spelers op een public er wel uit, kan je zo zien aan de speelstijl
Klopt :)
IronGiant schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 23:34:
[...]

Als je het al een tijd niet heb gespeeld en je hebt alleen maar andere games gespeeld gaan je skills in CS: S naar de knoppen.. ik vond het wel een goede score.
Ja dat is ook wel weer zo, maar hangt er net vanaf welke public (en inhoud) je tegen het lijf loopt. Maar ja als je lang niet hebt gespeeld is de score wel netjes ja. Ik zeg altijd maar een echte FPSér blijft een goede FPSér :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iro

iro

ReddishRat schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 00:08:
[...]

Klopt :)

[...]

Ja dat is ook wel weer zo, maar hangt er net vanaf welke public (en inhoud) je tegen het lijf loopt. Maar ja als je lang niet hebt gespeeld is de score wel netjes ja. Ik zeg altijd maar een echte FPSér blijft een goede FPSér :P
true ;) gameplay is heeeeeeel anders dan bijv. met Quake IV of CoD2 al met al was het niet echt een pro-server.. zaten 1 of 2 betere in meer niet. (map office :D )

Specs pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey,

Ik twijfel er over om counterstrike: source aan te schaffen. Ik speel momenteel counterstrike 1.6 maar goed ben ik nog niet. Ik hoorde dat CS:S makkelijker is en natuurlijk een stuk mooier. Wat raden jullie aan? Overstappen of eerst oefenen met CS 1.6? En wat zijn verder de grote verschillen tussen de twee versies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IRCfreAk
in het begin toen ik overstapte van 1.6 naar source ging het een stuk beter, voornamelijk denk ik omdat er niet zoveel cheaters in source waren. Men zegt dat het makkelijk is, ik denk het ook en het is iig een stuk mooier en leuker om te spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Gewoon overstappen naar CSS. Speelt imo VEEL lekkerder dan CS.

En qua moeilijkheid zie ik geen verschil tussen CS en CSS. Ja er zijn dingen anders. Maar de basis is hetzelfde. En dat ligt ook maar net aan op wat voor een server/tegen wat voor een spelers je speelt. CSS is wel realistischer, je kan nu niet meer met een glock door een blok beton schieten iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dialMforMike
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 13:08
Hoe vinden mensen eigenlijk in vredesnaam een clan? Ik kom een beetje uit de TeamFortressClassic "cultuur" waar mensen gewoon op public servers gevraagd worden voor een trial en dergelijke, maar bij CS(S) zie ik überhaupt al nauwelijks mensen met een tag op publics. Forums afstruinen lijkt me ook zo vermoeiend %\

You look like I need a drink.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01:11

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Meestal gaat een clan massaal over naar een ander spel (althans bij ons is dat wel zo gegaan). Daarnaast als je ergens interesse in hebt, dan vraag je er gewoon naar? Ik zie dat vaak genoeg, en als je zonder tag rondloopt wordt je vaak gevraagd als je een clan zoekt.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaeger
  • Laatst online: 04-04-2020
Aristagon schreef op maandag 13 maart 2006 @ 02:27:
Hoe vinden mensen eigenlijk in vredesnaam een clan? Ik kom een beetje uit de TeamFortressClassic "cultuur" waar mensen gewoon op public servers gevraagd worden voor een trial en dergelijke, maar bij CS(S) zie ik überhaupt al nauwelijks mensen met een tag op publics. Forums afstruinen lijkt me ook zo vermoeiend %\
Ik ben ook gewoon gerecruit in een public server.
Meestal word je gevraagd inderdaad als je een beetje skills hebt.
Sommige mensen die een clan zoeken zetten dat ook in hun naam.
Wanneer je eenmaal in een clan zit leer je snel andere clans kennen en ligt de wereld voor je open ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaeger schreef op maandag 13 maart 2006 @ 14:20:
[...]

Ik ben ook gewoon gerecruit in een public server.
Meestal word je gevraagd inderdaad als je een beetje skills hebt.
Sommige mensen die een clan zoeken zetten dat ook in hun naam.
Wanneer je eenmaal in een clan zit leer je snel andere clans kennen en ligt de wereld voor je open ;)
Jezus, is css je wereld |:( zielig ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil in mijn buyscript dat ik met END de fiveseven of de duals kan kopen.

code:
1
bind "END" "buy fiveseven; buy elite"

Hellaas werkt dit stukkie code niet. De rest van me buyscript werkt wel alleen die niet! BTW, de duals en de fiveseven is alleen voor lol_modus of voor n00b_pwn_modus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaeger
  • Laatst online: 04-04-2020
Verwijderd schreef op maandag 13 maart 2006 @ 15:49:
[...]

Jezus, is css je wereld |:( zielig ;(
Haha moeilijk he een Nederlandse zin goed interpreteren.
Ik bedoel ermee dat je vanzelf dan anderen leert kennen en vanzelf bij een leuke clan uit komt.
Overigens speel ik het spel zelf niet zo veel meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

Vanitas schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 12:09:
Gewoon overstappen naar CSS. Speelt imo VEEL lekkerder dan CS.

En qua moeilijkheid zie ik geen verschil tussen CS en CSS. Ja er zijn dingen anders. Maar de basis is hetzelfde. En dat ligt ook maar net aan op wat voor een server/tegen wat voor een spelers je speelt. CSS is wel realistischer, je kan nu niet meer met een glock door een blok beton schieten iig.
Haloo? Waar basseer jij dit op? Voor 1.6 heb je wel degelijk skills nodig, wil je echt goed zijn.

Source hoeft je 1 maandje te spelen en je hebt het onder de knie.

En btw, source is geen counterstrike. Voor mijn gevoel is het weer de zoveelste fps shooter.

De feeling die je in 1.6 had met de wapens, aim, skill vind je in CSS niet meer terug.

Vraag maar na en ik weet zeker dat heel veel oldskool players van cs precies hetzelfde zeggen.]

Edit: ben het wel met je eens dat het niet realistisch is wat betreft die wallbangs. Dus bijvoorbeeld bangen door muur. Maar dit vereist wel degelijk skill en je bent zeer afhankelijk van sound.

Voor mij was het prachtig vroeger als ik de enemy keihard @ dust2 op bombspot B door de hal hoorde rushen, je kan ze immers wallbangen.

[ Voor 16% gewijzigd door PcManiaxx op 13-03-2006 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PcManiaxx schreef op maandag 13 maart 2006 @ 18:52:
[...]

Haloo? Waar basseer jij dit op? Voor 1.6 heb je wel degelijk skills nodig, wil je echt goed zijn.

Source hoeft je 1 maandje te spelen en je hebt het onder de knie.

En btw, source is geen counterstrike. Voor mijn gevoel is het weer de zoveelste fps shooter.

De feeling die je in 1.6 had met de wapens, aim, skill vind je in CSS niet meer terug.

Vraag maar na en ik weet zeker dat heel veel oldskool players van cs precies hetzelfde zeggen.]

Edit: ben het wel met je eens dat het niet realistisch is wat betreft die wallbangs. Dus bijvoorbeeld bangen door muur. Maar dit vereist wel degelijk skill en je bent zeer afhankelijk van sound.

Voor mij was het prachtig vroeger als ik de enemy keihard @ dust2 op bombspot B door de hal hoorde rushen, je kan ze immers wallbangen.
Jah, en de meeste mensen die nu beginnen met CS beginnen met source. En dat jij source niet ziet als een counterstrike heb je pech, het heet nou eenmaal zo. En kan dat gezeik van "source zuigt!" "nee 1.6 zuigt" nou onderhand is afgelopen zijn! Dit is het counter strike source topic en geen 1.6! Dus al die naabjes die 1.6 geil vinden flikker asjeblief op en ga niet lopen mauwen dat source zuigt!

Ontopic:

code:
1
bind "END" "buy fiveseven; buy elite"

Kan iemand me nog ff uitleggen wat ik nou verkeerd doe? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sv3n
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-09 15:25
Ik heb hier thuis een CS:S servertje staan die het prima doet alleen 1 vervelend nadeel heeft, er zit de hele dag bijna niemand op en s'avonds ga ik er vaak spelen met vrienden. Als er dan 2 mensen gejoined zijn wisselt de server altijd gelijk van map, dus weer een loading, iemand enig idee hoe ik zorg dat ie ook gewoon map changed als er niemand is :? _/-\o_

Last.fm
Films!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mirelia
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-03 19:07
Sv3n schreef op maandag 13 maart 2006 @ 19:03:
Ik heb hier thuis een CS:S servertje staan die het prima doet alleen 1 vervelend nadeel heeft, er zit de hele dag bijna niemand op en s'avonds ga ik er vaak spelen met vrienden. Als er dan 2 mensen gejoined zijn wisselt de server altijd gelijk van map, dus weer een loading, iemand enig idee hoe ik zorg dat ie ook gewoon map changed als er niemand is :? _/-\o_
Dat kan met een Mattiescript (www.mattie.info) is nu even down zie ik
Of met bots op de server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hollanda
Sv3n schreef op maandag 13 maart 2006 @ 19:03:
Bots:
// bots
bot_add
bot_quota 4
bot_quota_mode fill
bot_difficulty 2
bot_chatter off
bot_auto_follow 1
bot_auto_vacate 1
bot_join_after_player 0
bot_defer_to_human 1
bot_prefix "[Bot]"