Hmz dit is mij nog niet gelukt zo. Ik had gisternacht hetzelfde geneuzel door een nieuwe config te laden op de 2e server en is mijn ip nu gebanned. Ik kan er nu niet meer in ivm met bad rcon password terwijl deze hetzelfde is. HLSW lukt ook niet. En jij kunt hem wel remote restarten, zonder Rcon pass?!ReddishRat schreef op donderdag 13 april 2006 @ 10:06:
[...]
Het is toch echt zo.![]()
code:
1 2 3 4 rcon_adress "ip" rcon_password "pw" rcon listip "zie je de gebande ip's - #1: xx.xx.xx.xx" rcon removeip "#id"
en dan reconnecten. HLSW doet hetzelfde maar dan met een leuke schil. Ik doe het zo al een tijdje en het werkt prima. Je doet dit gewoon vanuit de console als je in CSS bent zonder dat je een server gejoint bent. En als je zelf gebant bent maakt het niet uit of je de server ziet of niet omdat je remote via rcon verbinding maakt. Ik heb zelf dat ik gewoon vanuit de console een aantal servers restart of update via die remote command. Om voor dat soort simpele dingen HLSW te gebruiken, neeh
Ik zit niet op me werk en weet niet zeker of het "listip" is of "listid". Vanavond even controleren.
Als ik naar de banlist via FTP ga kom in niet in de lijst voor, waarschijnlijk pas na mapchange...en het mooiste is nog dat de server password protected is en de map nu niet changed, omdat er geen users op zitten. Dus moet ik gaan klooien met remote desktop van win2003, om de server handmatig ff uit te zetten.
[ Voor 15% gewijzigd door Teune op 13-04-2006 18:44 ]
in server.cfg / autoexec.cfg
//sourceTV
// This enables SourceTV
tv_enable 1
tv_autorecord 0
tv_delay 90
tv_maxclients 10
tv_port 27020
tv_name "-ADF- SourceTV"
tv_password watjealswwwilhebben
http://www.adf-hq.nl
Ik kan niet remote restarten zonder RCON pass. Kan je de server niet rebooten vanaf de shell? Raar dat het rcon password niet herkent wordt. Kan iemand anders wel met dat RCON wachtwoord werken? Het zou echt moeten werken op mijn manier want ik heb het net nog getestteune schreef op donderdag 13 april 2006 @ 18:40:
[...]
Hmz dit is mij nog niet gelukt zo. Ik had gisternacht hetzelfde geneuzel door een nieuwe config te laden op de 2e server en is mijn ip nu gebanned. Ik kan er nu niet meer in ivm met bad rcon password terwijl deze hetzelfde is. HLSW lukt ook niet. En jij kunt hem wel remote restarten, zonder Rcon pass?!
Als ik naar de banlist via FTP ga kom in niet in de lijst voor, waarschijnlijk pas na mapchange...en het mooiste is nog dat de server password protected is en de map nu niet changed, omdat er geen users op zitten. Dus moet ik gaan klooien met remote desktop van win2003, om de server handmatig ff uit te zetten.
Moet je wel zorgen dat poort UDP 27020 open is + het neemt 1 slot van de server constant in.kless schreef op donderdag 13 april 2006 @ 18:51:
[...]
in server.cfg / autoexec.cfg
//sourceTV
// This enables SourceTV
tv_enable 1
tv_autorecord 0
tv_delay 90
tv_maxclients 10
tv_port 27020
tv_name "-ADF- SourceTV"
tv_password watjealswwwilhebben
Is al gelukt gewoon ff via Remote Desktop ingelogd op onze dedicated server. FF die CS server uitzetten en mijn IP en ID ff uit de lijst gehaald. Op het moment dat ik ermee bezig was kon niet ff iemand anders dat via Rcon doen.ReddishRat schreef op donderdag 13 april 2006 @ 23:43:
[...]
Ik kan niet remote restarten zonder RCON pass. Kan je de server niet rebooten vanaf de shell? Raar dat het rcon password niet herkent wordt. Kan iemand anders wel met dat RCON wachtwoord werken? Het zou echt moeten werken op mijn manier want ik heb het net nog getest
Anoniem: 136640
Het is tijd voor een volgende deel, maybe kan er iemand ff een volgend draadje maken?
Anoniem: 120141
Weet iemand hier hoe je de bulletregistration kan verhogen met wat server commands. het is nu tick 66 en alles op default en eigen instellingen staan ingesteld voor tick100. Zijn er nog wat dingen die de registration beter maken? Want merk nu dat je gewoon niets raakt als je op 1 meter afstand schiet:S
als je in je net_graph kijkt en je ziet dat je gewoon 100 in en OUT heb dan moet je toch bij client wezen lijkt mij^^
cl_interpolate "1"
cl_interp "0.01"
cl_cmdrate "101"
cl_updaterate "101"
rate "25000"
cl_cmdbackup "2"
cl_allowdownload "0"
cl_allowupload "0"
cl_resend "5"
cl_smooth "1"
cl_timeout "9999"
cl_lagcompensation "1"
cl_lagcomp_errorcheck "1"
m_filter "0
Interpolate 1 gaat dus een standaard worden en word oa ook geblocked door Z block en soms door Cvar block
cl_interpolate "1"
cl_interp "0.01"
cl_cmdrate "101"
cl_updaterate "101"
rate "25000"
cl_cmdbackup "2"
cl_allowdownload "0"
cl_allowupload "0"
cl_resend "5"
cl_smooth "1"
cl_timeout "9999"
cl_lagcompensation "1"
cl_lagcomp_errorcheck "1"
m_filter "0
Interpolate 1 gaat dus een standaard worden en word oa ook geblocked door Z block en soms door Cvar block
[ Voor 23% gewijzigd door Dozzer op 14-04-2006 12:03 ]
vind ik jammer, ik mag graag zien of iemand loopt te ratefucken.... en dat kan niet met interpolate op 1.Dozzer schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 12:00:
als je in je net_graph kijkt en je ziet dat je gewoon 100 in en OUT heb dan moet je toch bij client wezen lijkt mij^^
btw niet alle zblocks doen interpolate 1 forced.
[ Voor 6% gewijzigd door kless op 14-04-2006 13:45 ]
http://www.adf-hq.nl
Die nieuwe update heeft weer eens meer kapot gemaakt dat gerepareerd. Nieuwe playerskins kan ik niet zien, eigenlijk kan ik nog maar 2 player skins zien
.
Iemand ook dit probleem?

Iemand ook dit probleem?
Is het niet tijd voor [PC] Counter-Strike: Source - Deel 9? Hint hint
Oplossing models:
cl_minmodels "0"
You need to set that CVAR to "0" in your config.cfg, located in your cstrike/cfg folder.
If the line cl_minmodels is not in your .cfg, simply add it.
Be sure to save the file after you make the change.
*Also, it is recommended that you set config.cfg to Read-Only - If you do so, anytime you enter a CVAR into the console, it will default back to what's actually in your CFG after you restart the game.
BRON: Steam Forum
cl_minmodels "0"
You need to set that CVAR to "0" in your config.cfg, located in your cstrike/cfg folder.
If the line cl_minmodels is not in your .cfg, simply add it.
Be sure to save the file after you make the change.
*Also, it is recommended that you set config.cfg to Read-Only - If you do so, anytime you enter a CVAR into the console, it will default back to what's actually in your CFG after you restart the game.
BRON: Steam Forum
[ Voor 4% gewijzigd door Hollanda op 14-04-2006 18:05 ]
[ Voor 8% gewijzigd door Hollanda op 14-04-2006 18:05 ]
Dit topic is gesloten.