[PC] Counter-Strike: Source - Deel 8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 25.824 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Er staat in de map cstrike waar ook de map cfg staat een map sounds, daar kan je ze verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReddishRat
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23-02-2023
Bar-Le-Duc schreef op zondag 05 februari 2006 @ 19:50:
heb probleempje

als ik muziek output verander, dus naar headphones, verandert hij dat ook in windows. Terwijl ik in windows gewoon standaard het 5.1 wil gebruiken. In CS vertraagd dit alleen en speelt veel lekkerder met headphones. Iemand een oplossing?
Ja ik heb daar ook last van. Ik denk dat er weinig aan te doen is. CSS haalt de geluidsinstellingen uit je windows mixer dus die veranderen gewoon mee. Misschien dat je volume controle in je taskbar moet zetten en dan elke kaar na het cssen dit terug zet naar 5.1?

Wat voor geluidskaart heb je trouwens? Ik weet dat je van creative van die tools hebt om bepaalde geluidsprofielen in te stellen. Deze worden geleverd op een cd als je een audigy koopt.

Zelf laat ik alles gewoon op 2.1 staan.. :o

Heb je ook al geprobeerd om in CSS de command "snd_digital_surround 1" in te stellen? Misschien dat je dan geen last meer hebt van vertraging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Snorro
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 30-03-2024
Ik heb een probleem met mijn CSS

Als ik naar de Onlydutch servers probeer te connecten (zijn mijn vaste servers eigenlijk) krijg ik deze message na het laden:
Your map differs from servers

Dit kwam gewoon opeens vandaag, ik heb niets gedaan verder.
Bij custom maps heb ik dit niet?
Alvast bedankt voor de hulp! (op andere servers dan de OD servers heb ik dit niet)

E6600||Gigabyte P35C-DS3R||2x1gb Crucial Pc8500||Sapphire X1900XTX||2xSamsung Spinpoint F1 750GB RAID-0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReddishRat
El Snorro schreef op maandag 06 februari 2006 @ 16:18:
Ik heb een probleem met mijn CSS

Als ik naar de Onlydutch servers probeer te connecten (zijn mijn vaste servers eigenlijk) krijg ik deze message na het laden:
Your map differs from servers

Dit kwam gewoon opeens vandaag, ik heb niets gedaan verder.
Bij custom maps heb ik dit niet?
Alvast bedankt voor de hulp! (op andere servers dan de OD servers heb ik dit niet)
Welke map laad je dan? Misschien dat je ooit een custom versie gehad hebt van een map en dat er een officiele versie is? De map die je laadt moet dan ergens in je maps folder staan. Gewoon die deleten en dan zou je gewoon moeten kunnen connecten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mach2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08-10 11:52
idd map ff deleten dan download ie hem gewoon opnieuw, en zal dan als het goed is weer gewoon werken.

Vraag me trouwens af wanneer ze een x die handen en armen fixen, ik heb altijd terror handen ook al ben ik CT. Ben er al best wel eens de mist mee in gegaan dat ik niet op zat te letten en teammates begon af te knallen :X (wist ff niet meer wat ik was---> terror handen en armen---> aah T dus--->boem boem---> mooi niet dus)

[ Voor 69% gewijzigd door mach2 op 06-02-2006 17:41 ]

Hallo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bogy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-04 16:39

bogy

Show me what u got!

Ik heb wat rondgezocht in de topics ...

helaas nergens niks gevonden...

vroeger (voor mijn herinstall) had ik in CSS een kleinere font dan default.

ik speel op 1280*1024, en standaard krijg je dan een nogal schermvullende font voorgeschoteld. Ik weet dat deze is aan te passen, maar intussen geeft google me zoveel hits dat ik het echt niet meer kan terugvinden...

iemand raad alhier?

Volg BoGy's Visie op http://dcnet.be/praten. Op deze blog kan je eens wat anders lezen als op een ander...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een probleempje met counter-strike source en mijn muis: de logitech dual optical

Ik heb bij mijn duimknop voorheen altijd bukken in source gebruikt. In windows gebruik ik mijn duimknop voor vorige.

Nu werkt deze functie de laatste tijd niet meer. Ik heb verschillende mousewares gebruikt zonder enig effect.
Counter-strike Source ziet bukken als control (ctrl). Helaas lukt het me niet deze duimknop werkend te krijgen.

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReddishRat
Verwijderd schreef op maandag 06 februari 2006 @ 17:55:
Ik heb een probleempje met counter-strike source en mijn muis: de logitech dual optical

Ik heb bij mijn duimknop voorheen altijd bukken in source gebruikt. In windows gebruik ik mijn duimknop voor vorige.

Nu werkt deze functie de laatste tijd niet meer. Ik heb verschillende mousewares gebruikt zonder enig effect.
Counter-strike Source ziet bukken als control (ctrl). Helaas lukt het me niet deze duimknop werkend te krijgen.

Iemand een idee?
Ik heb dit net gefixt voor iemand anders. Er is een tooltje van logitech zodat je de gaming compatibility kan wijzigen. Volg deze link.

Download het tooltje en volg de instructies die daarop staan. Het zou dan weer goed moeten werken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ReddishRat schreef op maandag 06 februari 2006 @ 19:28:
[...]

Ik heb dit net gefixt voor iemand anders. Er is een tooltje van logitech zodat je de gaming compatibility kan wijzigen. Volg deze link.

Download het tooltje en volg de instructies die daarop staan. Het zou dan weer goed moeten werken :)
Ik heb dit tooltje gedownload en geprobeerd maar heeft nog steeds niet gewerkt. Ik heb verschillende opties geprobeerd.
Misschien iets wat ik verkeerd doe? Of heeft iemand anders een oplossing voor dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReddishRat
Verwijderd schreef op maandag 06 februari 2006 @ 22:45:
[...]

Ik heb dit tooltje gedownload en geprobeerd maar heeft nog steeds niet gewerkt. Ik heb verschillende opties geprobeerd.
Misschien iets wat ik verkeerd doe? Of heeft iemand anders een oplossing voor dit probleem?
Er staat een regsleutel op de site van die link. Al geprobeerd dit handmatig te wijzigen? Het zou moeten werken nadat gamecompatibility aan staat.. je hebt de nieuwste drivers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ReddishRat schreef op maandag 06 februari 2006 @ 22:48:
[...]

Er staat een regsleutel op de site van die link. Al geprobeerd dit handmatig te wijzigen? Het zou moeten werken nadat gamecompatibility aan staat.. je hebt de nieuwste drivers?
Ik heb de nieuwste drivers voor mijn logitech dual optical. Dat zijn de 9.79.1 drivers.
Ik heb gekeken naar de regkey. Ik kan dan de sleutels zien waar de drivers naar verwijzen. Ik kan deze verwijderen (uiterste oplossing). Is er geen andere oplossing (tenzij je 100% zeker weet dat het allemaal goedgaat).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReddishRat
Verwijderd schreef op maandag 06 februari 2006 @ 22:59:
[...]

Ik heb de nieuwste drivers voor mijn logitech dual optical. Dat zijn de 9.79.1 drivers.
Ik heb gekeken naar de regkey. Ik kan dan de sleutels zien waar de drivers naar verwijzen. Ik kan deze verwijderen (uiterste oplossing). Is er geen andere oplossing (tenzij je 100% zeker weet dat het allemaal goedgaat).
Hmz.. ik zal even opsommen hoe ik dit bij iemand anders heb gefixt.
  1. Verwijderen van alle logitech muis drivers en registersleutels --> rebooten
  2. Installeren van de nieuwste mouseware --> rebooten
  3. Het tooltje installeren en gaming compatibility inschakelen --> rebooten
  4. CSS starten en alle exotische muisknoppen zouden moeten werken.
Voor zover ik weet is er geen andere oplossing. :X

werkt het wel bij andere games?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Snorro
  • Laatst online: 30-03-2024
ReddishRat schreef op maandag 06 februari 2006 @ 16:29:
[...]

Welke map laad je dan? Misschien dat je ooit een custom versie gehad hebt van een map en dat er een officiele versie is? De map die je laadt moet dan ergens in je maps folder staan. Gewoon die deleten en dan zou je gewoon moeten kunnen connecten ;)
Heb gekeken maar er staan in mijn maps folder helemaal geen custom versies van Italy, en bij dust heb ik precies hetzelfde.
Bij dust2 weer niet? :? 8)7

E6600||Gigabyte P35C-DS3R||2x1gb Crucial Pc8500||Sapphire X1900XTX||2xSamsung Spinpoint F1 750GB RAID-0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ReddishRat schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 09:26:
[...]

Hmz.. ik zal even opsommen hoe ik dit bij iemand anders heb gefixt.
  1. Verwijderen van alle logitech muis drivers en registersleutels --> rebooten
  2. Installeren van de nieuwste mouseware --> rebooten
  3. Het tooltje installeren en gaming compatibility inschakelen --> rebooten
  4. CSS starten en alle exotische muisknoppen zouden moeten werken.
Voor zover ik weet is er geen andere oplossing. :X

werkt het wel bij andere games?
Andere games gebruik ik het niet voor. Alleen bij CS:S.
De oplossing die je geeft hierboven werkt voor mij niet. Ik krijg dan een leeg vakje als ik hem instel.
Als ik zonder Mouseware het probeer lukt het wel (krijg dan mouse 4 te zien).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingmob
  • Laatst online: 05-10 17:29
Dat css je windows sound settings verandert is behoorlijk klote. Weet niemand een manier om dat tegen te houden? Ik speel namenlijk altijd met headphones, maar er hangt ook een 5.1 set aan m'n compu voor films kijken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReddishRat
Verwijderd schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 16:41:
[...]

Andere games gebruik ik het niet voor. Alleen bij CS:S.
De oplossing die je geeft hierboven werkt voor mij niet. Ik krijg dan een leeg vakje als ik hem instel.
Als ik zonder Mouseware het probeer lukt het wel (krijg dan mouse 4 te zien).
Dus ik begrijp nu dat je met mouseware geen 4e muisknop in game kan selecten en zonder mouseware wel? Dus het werkt wel?
El Snorro schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 16:36:
[...]

Heb gekeken maar er staan in mijn maps folder helemaal geen custom versies van Italy, en bij dust heb ik precies hetzelfde.
Ziet eruit als een corruptie cache file. Klik [url=steam://validate/240]hier[/url] om je cache te validaten (let wel op dat je steam hebt opgestart).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 06:11
Verwijderd schreef op maandag 06 februari 2006 @ 17:55:

Iemand een idee?
Ik heb de vooruit en achteruit knoppen ingesteld als generic button in plaats van forward en backward. Dan ziet CSS dit als Mouse 4 en Mouse 5. Zo werkt dat in Setpoint, maar in Mouseware zou dat vergelijkbaar moeten werken. Zo heb ik op m'n MX1000 3 duimknoppen, want de derde knop heb ik aan de ctrl knop gekoppeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormtrooper
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:13

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

Lekkere update weer vandaag: constant en op meerdere servers: Error verifying STEAM UserID Ticket.

Zit net ff op de KILL1 server (wordt daar gelijk zwaar ge-owned maar dat krijg je met het nodige slaapgebrek door een ziek dochtertje van 4) en zie daar ook de nodige vaste bezoekers verdwijnen door dezelfde shit....

Stormtroopers toys: Asus Strix 16, Samsung S24 Ultra, HP Z4 G4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
Steam sluiten > ClientRegistry.blob verwijderen > Steam starten > klaar. :)

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mach2
  • Laatst online: 08-10 11:52
El Snorro schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 16:36:
[...]

Verwijder dan gewoon de standaard map van Italy (sla hem ff in een andere map op), als het goed is wordt die dan ook gewoon opnieuw gedownload. Waarna het weer zou moeten werken.

Hallo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17:40
Stormtrooper schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 21:54:
Lekkere update weer vandaag: constant en op meerdere servers: Error verifying STEAM UserID Ticket.

Zit net ff op de KILL1 server (wordt daar gelijk zwaar ge-owned maar dat krijg je met het nodige slaapgebrek door een ziek dochtertje van 4) en zie daar ook de nodige vaste bezoekers verdwijnen door dezelfde shit....
Zwaar irritant ja. Gisteren een cupmatch moeten spelen, mijn Steamaccount is om de één of andere vage reden disabled, een ander kon geen verbinding meer maken met het Steamnetwerk en nog een andere bleef maar de melding krijgen dat z'n Steamticket expired was.

Bijna de match moeten weggeven totdat we op het laatste moment ineens alles weer werkte. 8)7 Tot overmaat van ramp moet je dan ook nog eens op een Engelse server spelen waar 2 van de 5 spelers (met een Chello verbinding) een ping van 130 hadden, terwijl we normaal op Engelse servers niet boven de 40 uitkomen. :(

Wil je even checken hoe het met je supportticket staat over je disabled account, is de supportafdeling ineens down. Tja dan stijgt je frustratieniveau over Steam en VALVe ineens. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-10-2020

Mag

Mag de server van mijn clan er ook bij in de startpost? Onze public servers zijn:

Hardcore Rushgrounds I
84.244.130.97:27015

Hardcore Rushgrounds II
84.244.130.97:27025

Lage ping, altijd admins, nooit lamers/cheaters, goede sfeer (grote vaste gezellige community), goede plugins, veel goede custom maps.
Ook staan we volgens serverspy.net in de top10 van Nld. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bogy

bogy

Show me what u got!

bogy schreef op maandag 06 februari 2006 @ 17:30:
Ik heb wat rondgezocht in de topics ...

helaas nergens niks gevonden...

vroeger (voor mijn herinstall) had ik in CSS een kleinere font dan default.

ik speel op 1280*1024, en standaard krijg je dan een nogal schermvullende font voorgeschoteld. Ik weet dat deze is aan te passen, maar intussen geeft google me zoveel hits dat ik het echt niet meer kan terugvinden...

iemand raad alhier?
niemand die hier raad mee weet?

Volg BoGy's Visie op http://dcnet.be/praten. Op deze blog kan je eens wat anders lezen als op een ander...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hollanda
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 25-09 22:06
Is niet aan te passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bogy

bogy

Show me what u got!

ik weet nochtans zeker dat ik vroeger op mijn lcd scherm toch een kleinere font had dan nu en het is hetzelfde scherm.

ik dacht dat je een bestandje moest vervangen, maar nogmaals, tijdens het herinstalleren ben ik vergeten dat bestandje te backuppen, en nu vraag ik gewoon of iemand die fix nog heeft ...

als ik alsnog iets vindt, laat ik het wel weten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fidai
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06:59
Mgc schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 22:22:
Mag de server van mijn clan er ook bij in de startpost? Onze public servers zijn:

Hardcore Rushgrounds I
84.244.130.97:27015

Hardcore Rushgrounds II
84.244.130.97:27025

Lage ping, altijd admins, nooit lamers/cheaters, goede sfeer (grote vaste gezellige community), goede plugins, veel goede custom maps.
Ook staan we volgens serverspy.net in de top10 van Nld. :)
Zijn idd goeie servers, speel er ook wel eens, misschien kom ik jullie daar eens tegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaargod
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20:38
ik heb hier op een pas nieuwe computer net CSS geinstalleerd. spel draait goed, zonder problemen. alleen kan ik mijn autoexec niet launchen.... als ik intyp in de console exec autoexec.cfg geeft ie de melding couldn't launch autoexec.cfg. ik heb al geprobeerd autoexec te hernoemen naar mytweaks.cfg en dan in de console exec mytweaks.cfg te typen maar dat geeft dezelfde foutmelding. weet iemand hoe het kan dat ie m'n autoexec.cfg niet kan lezen? op mijn eigen pc doet ie t wel gewoon naar behoren.... ik vind dit raar want autoexec zou sowieso bij het opstarten van CSS gelaunched moeten worden.

oh ja dit is em trouwens :)
bind "f11" "nextmap"

bind "f12" "timeleft"

bind "KP_INS" "buy deagle; buy secammo; "
bind "KP_END" "buy xm1014; buy primammo; "
bind "kp_downarrow" "buy mp5navy; buy primammo; "
bind "kp_pgdn" "buy galil; buy famas; buy primammo; "
bind "kp_leftarrow" "buy ak47; buy m4a1; buy primammo; "
bind "kp_5" "buy sg552; buy aug; buy primammo; "
bind "kp_rightarrow" "buy m249; buy primammo; "
bind "KP_HOME" "buy vest; "
bind "kp_uparrow" "buy hegrenade; buy flashbang; buy smokegrenade; "
bind "kp_pgup" "buy deagle; buy secammo; buy galil; buy m4a1; buy primammo; buy vesthelm; buy hegrenade; buy flashbang; buy smokegrenade; "
bind "kp_del" "buy deagle; buy secammo; buy awp; buy primammo; buy vesthelm; buy hegrenade; buy hegrenade; buy flashbang; "

alias +dfire "+duck; +attack"
alias -dfire "-attack; -duck"
alias dfiremode dfire_off
alias dfire_on "bind mouse1 +dfire; echo dfire on; alias dfiremode dfire_off"
alias dfire_off "bind mouse1 +attack; echo dfire off; alias dfiremode dfire_on"

bind "q" "dfiremode"

cl_showfps 0
net_graph 0
alias fpsmode_off "cl_showfps 0 ; net_graph 0 ; alias fpsmode fpsmode_small ; echo ; echo fps small"
alias fpsmode_small "cl_showfps 2 ; net_graph 0 ; alias fpsmode fpsmode_large ; echo ; echo fps large"
alias fpsmode_large "cl_showfps 0 ; net_graph 3 ; alias fpsmode fpsmode_off ; echo ; echo fps off"
alias fpsmode "fpsmode_small"

bind "f10" "fpsmode"

jpeg_quality 100
cl_forcepreload 1
sv_forcepreload 1
cl_ragdoll_collide 1
mat_compressedtextures 1
r_fastzreject 1
cl_smooth 0
sv_footsteps 0
violence_ablood 1
violence_agibs 1
violence_hblood 1
violence_hgibs 1
cl_ejectbrass 0
cl_show_bloodspray 1
cl_show_splashes 0
lod_Enable 1
mat_bloom 0
mat_bumpmap 1
mat_clipz 1
mat_fastnobump 0
mat_filterlightmaps 1
mat_filtertextures 1
mat_mipmaptextures 1
mat_specular 1
muzzleflash_light 0
r_drawflecks 1
r_dynamic 0
sv_robust_explosions 1
fog_enable 0
r_waterforceexpensive 0
dsp_enhance_stereo 1
snd_async_fullyasync 0
r_rainradius 0
r_rainsimulate 1
r_rainsplashpercentage 0
cl_interp 0.06
cl_interpolate 0
showhitlocation 1
cl_downloadfilter "nosounds"
staat er misschien iets in wat er niet in hoort / mag staan waardoor ie het niet doet?

oh ja dit zijn m'n Launch Options voor CSS
-heapsize 256000 +exec mytweaks.cfg +exec autoexec.cfg
ik heb dat +exec erbij gezet om te kijken of dan een van de twee het zou doen maar ook dat mocht niet baten.

[ Voor 53% gewijzigd door Gaargod op 11-02-2006 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:53

NoTimeRemains

I know

je moet een autoexec.bat aan maken in je config map
en daar die exec mytwe..blah blah...

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaargod
sorry maar wat is een autoexec.bat, en hoe maak ik dat.... voorzover ik weet heb ik op m'n eigen pc geen autoexec.bat maar daar launcht CSS wel gewoon m'n autoexec. maarja ik wil het wel proberen moet dus alleen even weten hoe het werkt B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:22
in welke map heb je die autoexec.cfg ingezet ?

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaargod
in dezelfde map als config.cfg, waar ie hoort....

C:\Program Files\Steam\SteamApps\[Mijn Steamusername]\counter-strike source\cstrike\cfg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReddishRat
bogy schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 18:07:
[...]

ik weet nochtans zeker dat ik vroeger op mijn lcd scherm toch een kleinere font had dan nu en het is hetzelfde scherm.

ik dacht dat je een bestandje moest vervangen, maar nogmaals, tijdens het herinstalleren ben ik vergeten dat bestandje te backuppen, en nu vraag ik gewoon of iemand die fix nog heeft ...

als ik alsnog iets vindt, laat ik het wel weten!
Ik heb gezocht maar heb niks kunnen vinden. Ik heb er zelf namelijk ook last van met me TFT scherm. Het is gewoon een dikkere font dan als je de reso terug verandert in 1024x768.

Op FPSbanana.com heb je van die custom zooi, maar daar zit het gewoon niet tussen. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon9114
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08-08 17:58
zijn er nog wat leuke servertjes ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberTijn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-09 15:56
dragon9114 schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 20:13:
Refresh de server list eens voor de gein en join er een paar, kom je er gauw genoeg achter :X

• Hollanda
Na maanden van testen is zojuist de VIP-mod gereleased !

Zie ook dit nieuwsbericht voor meer screens en info.

Namens www.onlydutch.nl kan ik jullie melden dat we hiervoor een server hebben opgezet (16 slots - tickrate 66), alle mappen en andere custom files staan op onze 100 mbit webserver zodat je alles lekker snel download (alle files bij elkaar zijn 30 mb):

Afbeeldingslocatie: http://www.onlydutch.nl/images/nieuws/VIP-mod/VIP-Mod-1.0.jpg
PRESS RELEASE
For Immediate Release

Wed, February 15th 2006; VIP Mod for Counter-Strike: Source is released!

There are 3 downloads available.
- The full server package including the VIP Mod Plugin plus all 9 official VIP Mod Maps
- The Server Plugin Only File
- The Vapour Content Delivery Software for the Client Install

All 3 of these can be downloaded from the PAF Files Site located at: http://downloads.punkassfraggers.com

The Vapour Content Delivery System can also be downloaded directly from: http://www.vapour-online.com and is REQUIRED for theclient download of VIP Mod V1.0

The official VIP V1.0 Full Install release contains the following:

This server package contains:

- The VIP Mod Plugin System by: L.Duke
- The VIP Model by: small_sumo
- Server Installation Instructions
- Full Readme Credits

Maps:
- as_arctic by: Vulcan
- as_courthouse by: DjBourgeoisie
- as_crisis by: Kevin Hilton
- as_fleeiraq by: Shaun Amos
- as_italy converted by: L.Duke
- as_oilrig_dj (Sourced Version) by: DjBourgeoisie
- as_oilrig_wk (Remake Version) by: Wheel-Knee
- as_trashedmansion by: small_sumo
- as_vespa by: Forte

The client package contains:
- The VIP Model by: small_sumo
- The VIP Mod Console Screen for CS: Source
- The Helicopter Model by: small_sumo
- Custom Sounds
- Full Readme Credits

Maps:
- as_arctic by: Vulcan
- as_courthouse by: DjBourgeoisie
- as_crisis by: Kevin Hilton
- as_fleeiraq by: Shaun Amos
- as_italy converted by: L.Duke
- as_oilrig_dj (Sourced Version) by: DjBourgeoisie
- as_oilrig_wk (Remake Version) by: Wheel-Knee
- as_trashedmansion by: small_sumo
- as_vespa by: Forte

[ Voor 90% gewijzigd door Hollanda op 16-02-2006 15:52 ]

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17:47

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Hollanda je hebt geen HTML rechten ;)
dragon9114 schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 20:13:
Kijk het topic door en vind de servers zelf. Beetje inzet kan geen kwaad natuurlijk :)
Ik ben vooral te vinden @ O.D en op csnation.be

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 19:42

Hu9o

Schokkend

vanavond dit ook maar ff uitproberen.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

• Stormtrooper

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

Ja leuk, VIPpen, zit al een half uur te wachten totdat die Vapour nou eindelijk eens die mod gaat downen.....Download Speed: Connecting to server.... Wel harddisk LED dat geeneens meer de moeite doet uit te gaan LOL maar weinig VIPpen nog.....

Offtopic: Stormtroopertje herinnert zich weer blijde LAN-dagen waar hij nog rulede in CS (versie 0.weinig) als Terro dude, lekker VIPs afknallen (dat waren zelfs nog de dagen dat je niet gek werd aangekeken als je zei dat je het liefste terro was hahahaha)...

[ Voor 3% gewijzigd door Stormtrooper op 16-02-2006 21:44 ]

• mirelia
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-03 19:07
Ik heb hem al gespeeld op de ODserver

Speelt wel lekker imo , alleen jammer dat mensen zich niet aan de objectives houden.
Sta je dan als Vip....iedereen rent alle kanten op haha

Verwijderd

wtf is imo :?

• ReddishRat
offtopic: in my opinion B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormtrooper

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

mirelia schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 22:49:
Ik heb hem al gespeeld op de ODserver

Speelt wel lekker imo , alleen jammer dat mensen zich niet aan de objectives houden.
Sta je dan als Vip....iedereen rent alle kanten op haha
Ikkuh nog niet. Was het gisteren na een hele tijd wel zat... Gekke was dat hij wel update (zag bestanden tevoorschijn komen), maar balk ging niet lopen. Bij andere mods wel.....

Server ook nog niet draaien (disk beetje te vol en te weinig tijd): zag dat ik de hele nacht Bad challenge from meldingen kreeg

Vanavond maar weer eens proberen...

En ja, heel triest: VIPpen is een hele aparte manier van spelen en dan wil je als VIP toch graag wel wat support.....

[ Voor 10% gewijzigd door Stormtrooper op 17-02-2006 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Games
  • Laatst online: 11-10 20:39
Wij hebben een leuke en gezellige server, met alleen maar custom maps en tevens draaien wij ook de VIP Mod.

NL Funhouse - Basement (ticket rate 100)
Serverip = 84.244.130.84:27015
Homepage = http://www.nlfunhouse.com

Ik zou zeggen kom eens gezellig langs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
VIP heeft met nooit aangesproken. Het speelt niet lekker aangezien 1 team altijd zit te campen op de rescue zone. Ik weet dat dat het doel is. Maar dat maakt het nog niet leuk...

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou heb effe gespeeld leek wel uitverkoop
iedereen alle kanten op springen vliegen.

en bij de rescue zone 1 grote campeer plaats
nog wat samenzang en een barbeque en het is compleet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dunbar
  • Laatst online: 08-07 12:12
Ik heb een probleempje met mijn videokaart. Ik heb een Geforce 5900XT, en die hoort gewoon directx 9 te ondersteunen. Directx 9 heb ik ook, en ik gebruik de nieuwste drivers.
Maar, als ik in mijn video options bij CS kijk, zie ik staan dat alles op directx 8 draait. Daardoor heb ik geen HDR, en volgens mij scheelt het ook nogal in de fps.
Weet iemand hoe dit te fixen is?

Tomorrow is often the busiest day of the week

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dunbar schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 09:26:
Ik heb een probleempje met mijn videokaart. Ik heb een Geforce 5900XT, en die hoort gewoon directx 9 te ondersteunen. Directx 9 heb ik ook, en ik gebruik de nieuwste drivers.
Maar, als ik in mijn video options bij CS kijk, zie ik staan dat alles op directx 8 draait. Daardoor heb ik geen HDR, en volgens mij scheelt het ook nogal in de fps.
Kijk je launch options eens na... Zet er anders maar neer -dxlevel 90

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08-10 11:09
Uhm... HDR gaat je fps vernachelen... waarom wil je HDR :? NOG minder frames op die ouwe trage kaart :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markjuh
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23-09 21:08
de 5900XT heeft bedroefende dx9 performance in vergelijking met de Ati kaarten uit die tijd. De generatie Nvidia kaarten na de fx serie doen het wel goed in dx9. Dus ik zou het zo laten. Ik weet het ook niet zeker maar ik dacht dat CS juist vanwege de dx9 performance van deze serie nvidia kaarten automatisch dx8 inschakelt zodra deze kaarten gedetecteerd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dunbar
  • Laatst online: 08-07 12:12
Je hebt gelijk, ik heb ragingbull's tip gebruikt om -directx90 in de lauchoptions te zetten, en ik heb nu, zonder HDR te gebruiken, 20 fps MINDER :(

Tomorrow is often the busiest day of the week

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap nou echt helemaal niet hoe dat VIP mod werkt he.. Hoe join ik zo'n server? Ik heb Vapour geinstalleerd en een account gemaakt en als ik dan Vapour open zie ik counterstrike source staan. Die open ik dan en dan start gewoon het spel op :? Wat moet ik nou doen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 14:34:
Ik snap nou echt helemaal niet hoe dat VIP mod werkt he.. Hoe join ik zo'n server? Ik heb Vapour geinstalleerd en een account gemaakt en als ik dan Vapour open zie ik counterstrike source staan. Die open ik dan en dan start gewoon het spel op :? Wat moet ik nou doen???
bovenin op file klikken -> browse ->browse mod/games dan krijg je een nieuw venster daar kies je counter strike source. Dan zie je gelijk de vip mod, die installeren. Zodra die is geinstalleerd counter strike normaal opstarten en zoeken op de maps met voorvoegsel "as_".

Astu :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 16:26:
[...]

bovenin op file klikken -> browse ->browse mod/games dan krijg je een nieuw venster daar kies je counter strike source. Dan zie je gelijk de vip mod, die installeren. Zodra die is geinstalleerd counter strike normaal opstarten en zoeken op de maps met voorvoegsel "as_".

Astu :>
Hebbes! Thanx man! Zo moeilijk was 't blijkbaar niet! Stond op een rare plek dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een wat vage vraag mssn voor dit topic. Ik zoek counter strike 1.6 (beslist niet source), maar ik kan em nergens in de winkel vinden. Via steam met creditcard kopen wordt ook nix !! Dus kan iemand mij vertellen waar ik het spel wel weg kan halen, het mag in de winkel of via internet zijn !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bhai
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19:56
Verwijderd schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 17:57:
Ik heb een wat vage vraag mssn voor dit topic. Ik zoek counter strike 1.6 (beslist niet source), maar ik kan em nergens in de winkel vinden. Via steam met creditcard kopen wordt ook nix !! Dus kan iemand mij vertellen waar ik het spel wel weg kan halen, het mag in de winkel of via internet zijn !! :)
Je kunt dat het beste (deed ik ook, volgens mij is dit ook de enige methode) half-life best seller edition kopen van een winkel: http://budgetgaming.nl/game-profile/half-life_PC.html
Ergens rond de €10, dus niet zo duur. Je kunt dan deze cd-key in steam invoeren en counter-strike 1.6 downloaden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zag hem laatst nog bij intertoys in eindhoven.. Gewoon ff goed zoeken en je zal hem vinden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sv3n
  • Laatst online: 17:19
ben net weer begonnen met cs spelen, best leuk weer :) Heb t echt meer als 2 jaar ofzo niet gespeeld, nu een paar keer op onlydutch gespeeld, sta gelijk al lekker in de ranks daar :)

stats :*)

Last.fm
Films!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Dunbar schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 12:09:
Je hebt gelijk, ik heb ragingbull's tip gebruikt om -directx90 in de lauchoptions te zetten, en ik heb nu, zonder HDR te gebruiken, 20 fps MINDER :(
Dat was ook wel te verwachten he :P

High Dynamic Range Lightning, dat klinkt zelfs niet "laag".

• markjuh
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23-09 21:08
Vanitas schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 19:11:
[...]

Dat was ook wel te verwachten he :P

High Dynamic Range Lightning, dat klinkt zelfs niet "laag".
Lees eens. Hij zegt toch ZONDER HDR 20 fps minder. Het komt door de waardeloze dx9 performance van de nvidia fx5800/5900/5950.

Verwijderd

HDR wordt toch niet eens ondersteunt door de FX series, volgens mij had je daar PS 3.0 voor nodig.
Markjuh schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 08:45:
[...]

Lees eens. Hij zegt toch ZONDER HDR 20 fps minder. Het komt door de waardeloze dx9 performance van de nvidia fx5800/5900/5950.
Ja, je kan beter dx8 aanlaten staan, dx9 is idd waardeloos bij de FX series. :r

[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2006 08:52 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 08:51:
HDR wordt toch niet eens ondersteunt door de FX series, volgens mij had je daar PS 3.0 voor nodig.

[...]

Ja, je kan beter dx8 aanlaten staan, dx9 is idd waardeloos bij de FX series. :r
De FX serie is gewoon waardeloos voor game pc's. Mijn eerste AGP kaart was ook een FX5200. Ik dacht toen echt een dikke kaart te hebben. Maar als ik toen gewoon 50 euro meer zou uitgeven had ik een radeon gekocht en daar zou ik veel meer plezier van hebben gehad..

• XyS
  • Nu online

XyS

0.o.O

Sv3n schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 18:48:
ben net weer begonnen met cs spelen, best leuk weer :) Heb t echt meer als 2 jaar ofzo niet gespeeld, nu een paar keer op onlydutch gespeeld, sta gelijk al lekker in de ranks daar :)

stats :*)
hoe krijg je punte daar dan.. je hebt meer deaths dan kills en je staat in de 200.. dom ?:S
meestal gaat et op hoeveel kills meer dan deaths ?;x

bom plante ensow dus.. maar tog je hebt weinig kills en veel deaths ?:s
veel in je eentje bomme geplaatst ofzo omg }:O

ook ff begonne :
http://hlstatsx.onlydutch...e=playerinfo&player=55690
makkelijk daarzo ;x

[ Voor 20% gewijzigd door XyS op 23-02-2006 23:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VIP zuigt echt zo hard he! Ik ben nou al op zoveel servers geweest he en overal echt OVERAL bots. Het klote is dat die bots de hele tijd tegen muurtjes staan te springen en niet verder komen... Zit je dus te wachten op de server terwijl er al een loop aan de gang is van god weet hoe lang... En de onlydutch server is down... Pingen geeft ook timeout...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormtrooper

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

Verwijderd schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 11:18:
VIP zuigt echt zo hard he! Ik ben nou al op zoveel servers geweest he en overal echt OVERAL bots. Het klote is dat die bots de hele tijd tegen muurtjes staan te springen en niet verder komen... Zit je dus te wachten op de server terwijl er al een loop aan de gang is van god weet hoe lang... En de onlydutch server is down... Pingen geeft ook timeout...
Valt op zich wel mee hoe hard het zuigt (voel er niets van), maar als ik op mijn server zo eens kijk (waar overigens geen bots draaien) dan zie ik de laatste week enorm veel mensen connecten maar dus HELEMAAL NIEMAND die ook de VIP mod geinstalleerd heeft. Ondanks de naam Stormtroopers VIP-mod Only Server

Diep droevig.

Had leuk geweest als Valve bekendheid aan de release van VIP had gegeven of het zelfs als mod (of mod-update) aan had geboden. Nu heeft echt nobody die Vapourmeuk al draaien......

[ Voor 13% gewijzigd door Stormtrooper op 24-02-2006 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 11:15:
[...]

De FX serie is gewoon waardeloos voor game pc's. Mijn eerste AGP kaart was ook een FX5200. Ik dacht toen echt een dikke kaart te hebben. Maar als ik toen gewoon 50 euro meer zou uitgeven had ik een radeon gekocht en daar zou ik veel meer plezier van hebben gehad..
daar noem je ook wat, het goedkoopste model dat je bij nvidia toendertijd kon krijgen. Zelfde als dat je bijvoorbeeld een radeon 9200 van ati zou nemen. Als je graag de nieuwste spellen een beetje wil blijven spelen, zit je toch al snel aan een bedrag van 150 tot 200 voor een nieuwe vidkaart.
Stormtrooper schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 12:11:
[...]

Valt op zich wel mee hoe hard het zuigt (voel er niets van), maar als ik op mijn server zo eens kijk (waar overigens geen bots draaien) dan zie ik de laatste week enorm veel mensen connecten maar dus HELEMAAL NIEMAND die ook de VIP mod geinstalleerd heeft. Ondanks de naam Stormtroopers VIP-mod Only Server

Diep droevig.

Had leuk geweest als Valve bekendheid aan de release van VIP had gegeven of het zelfs als mod (of mod-update) aan had geboden. Nu heeft echt nobody die Vapourmeuk al draaien......
maarja wie released dan ook de mod alleen op vapour. Zet hem dan ook op een paar grote downloadsites. Sommige weten niet eens hoe dat vapour werkt of hebben simpelweg geen zin om dat te downloaden.

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2006 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormtrooper

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

Verwijderd schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 12:19:
[...]

maarja wie released dan ook de mod alleen op vapour. Zet hem dan ook op een paar grote downloadsites. Sommige weten niet eens hoe dat vapour werkt of hebben simpelweg geen zin om dat te downloaden.
Nou, PunkAssFraggers :) En het is echt heel moeilijk, vapour..... Ongeveer net zo moeilijk als Steam installeren en dat is geloof ik wel iedereen hier wel gelukt hahahaha..

Maar goed, zonder dollen: iets meer bekendheid had wel geholpen. Vreemd vind ik het dan dat Valve eerst iets blaat dat ze wel wat zien in die VIP maar er vervolgens geen letter aan wijden bij de release...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyS
  • Nu online

XyS

0.o.O

Stormtrooper schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 14:54:
[...]

Nou, PunkAssFraggers :) En het is echt heel moeilijk, vapour..... Ongeveer net zo moeilijk als Steam installeren en dat is geloof ik wel iedereen hier wel gelukt hahahaha..

Maar goed, zonder dollen: iets meer bekendheid had wel geholpen. Vreemd vind ik het dan dat Valve eerst iets blaat dat ze wel wat zien in die VIP maar er vervolgens geen letter aan wijden bij de release...
vapour.. tis dat ;)

ik weet neit wat het is en dat komt idd doordat ik het nog nergens heb gezien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XyS schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 16:17:
[...]

vapour.. tis dat ;)

Tja, het is wel jammer dat voor een content distributie systeem gekozen is ipv gewoon een download site met mirrors. Ik gaf het namelijk ook bijna op toen ik ontdekte dat Vapour dus een soortgelijk systeem is als Steam. Maar van de oude 1.6 maps was oilrig de enige die ik nog miste dus daarom heb ik het maar doorgezet. Tis alleen jammer dat de 2 oilrig maps die er nu zijn niet het oude oilrig gevoel terugbrengen. De nieuwe versie is te verwarrend en de "original" is veel te donker.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2006 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mirelia
XyS schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 16:17:
[...]

vapour.. tis dat ;)

Scroll eens naar boven |:( |:(

Grote post van Hollanda
Kan je niet over het hoofd zien joh 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brik
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05-10 16:44
ik ben ook weer begonnen, ben toen gestopt bij 1.3 :) Ik weet nog dat as_oilrig altijd de vetste map was, jammer dat die er niet meer in zit maar verder gaat ´t fraggen nogsteeds wel lekker *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyS
  • Nu online

XyS

0.o.O

mirelia schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 19:25:
[...]

Scroll eens naar boven |:( |:(

Grote post van Hollanda
Kan je niet over het hoofd zien joh 8)7 8)7
was meer bedoeld als bewijs dat er beter geadverteerd had moetn worden ;)
CyberTijn schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 20:32:
[...]

Refresh de server list eens voor de gein en join er een paar, kom je er gauw genoeg achter :X
jij bent ook op only dutch he :D

[ Voor 31% gewijzigd door XyS op 24-02-2006 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Verwijderd schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 11:18:
Als er bots aanwezig zijn op een server ga ik direct van de server af. Als ik tegen bots wil spelen dan ik dat ook zelf wel starten, dan kan ik ze tenminste killen als ik dood ga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j86
  • Laatst online: 06-08-2024

j86

Vanitas schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 23:34:
[...]

Als er bots aanwezig zijn op een server ga ik direct van de server af. Als ik tegen bots wil spelen dan ik dat ook zelf wel starten, dan kan ik ze tenminste killen als ik dood ga.
Ook vervelend, als je een server zoekt, dat ie dan ook gewoon de bots als normale players telt.
(je zoekt bv een 6/* server, voordat je een server met 6 echte personen hebt gevonden, ben je er al een hoop tegengekomen waar alleen bots in zitten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

joswillems86 schreef op zaterdag 25 februari 2006 @ 12:34:
[...]

Ook vervelend, als je een server zoekt, dat ie dan ook gewoon de bots als normale players telt.
(je zoekt bv een 6/* server, voordat je een server met 6 echte personen hebt gevonden, ben je er al een hoop tegengekomen waar alleen bots in zitten).
Bots hebben altijd dezelde naam.. Wat je beste kan doen is rechtermuis op de server en namen checken.. Doe ik altijd !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hollanda
Even over VIP-mod:

VIP-mod werd bij 1.6 door VALVe ondersteund, nu niet meer, maar VALVe past wel de source dedicated server softtware aan zodat je makkelijk de mod kan draaien. De server draait als extra de mod: Metamod for Source

Voor VIP-mod hoef je als client niks voor te doen, de files en settings zijn server sided, je dient alleen de mappen (as_...) te downloaden als je met de server connect (als het goed is ingesteld bij de server gaat dat automatisch). In ons geval staan die op een 100 mbit webserver en heb je een mapje met een minuutje binnen (maps zijn ook gezipt). Je kan natuurlijk ook de hele client pack bij punkassfraggers downloaden, dan hoef je helemaal niet te wachten.

Onze VIP mod server was inderdaad een dagje of wat down, ik zat in Oostenrijk en mijn invaller had een probleem en kreeg de server niet meer up.

Bots: hoeven niet altijd dezelfde naam te hebben. Probeer deze server maar: test.onlydutch.nl:27015

[ Voor 28% gewijzigd door Hollanda op 25-02-2006 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j86
  • Laatst online: 06-08-2024

j86

Verwijderd schreef op zaterdag 25 februari 2006 @ 12:40:
[...]

Bots hebben altijd dezelde naam.. Wat je beste kan doen is rechtermuis op de server en namen checken.. Doe ik altijd !!
Ja idd, doe ik ook altijd (ook meestal een playtime van -1 en een ping van 0), maar dan is het nog vervelend als je soms 20 servers af moet :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07-10 16:34
Verwijderd schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 17:57:
Ik heb een half jaartje geleden een Radeon 9600 gekocht waar ik hem gratis bijkreeg. Was bij de Paradigit
Maar ismisschien wel een wat dure oplossing:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eigenlijk moet er zo'n filter optie bij dat je kan filteren op no bots ofzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:19

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Zit deze niet gewoon bij HL Anthology ?. Bol .com

Daarbij kan je je HL key ook gebruiken voor CS :) Dus HL installen, de game donwloaden via steam en dan moet het lukken dunkt mij :)

Sorry my bad zit er dus NIET bij. Wellicht wel bij Counter Strike :Condition Zero ?

Weer een edit: er is nu ook Counter Strike Anthology : Bol.com alweer

[ Voor 104% gewijzigd door Notna op 25-02-2006 15:25 ]

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mirelia
Ik heb op KILLserver 1 ook standaard 6 bots spelen nu

Maar dat komt omdat toen ik geen bots had er geen hond kwam spelen
Als je nu op de server komt zijn er vaak mensen aan het spelen en dan maken de bots plaats voor spelers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jullie weten dat cs:s gezien word als een slechte competitie game
( door veel 1.6 spelers )

er word natuurlijk wel competitie gespeeld maar het grote geld word verdient met 1.6

ik bedoel is niet echt leuk om naar te kijken... als je niet speelt
geen skills nodig voor spel komt veel luck in voor ( recoil nooit het zelfde)
tuurlijk moet je wel kunnen aimen enzo maar er komt luck bij kijken
bugs die echt nergens op slaan ( shadows door boxen )

(dit vind ik en vele andere)

kunnen jullie mij het tegendeel bewijsen of is dit toch echt een leuke public game voor met vrienden te spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hollanda
Misschien wordt het tijd voor die 1.6 spelers om eens nieuwe hardware aan te schaffen? Op die brakke P3's waar jullie 1.6 op spelen draait cs:s namelijk niet (en nee ook niet op die neppe P4 van jou) ;)

Anders kijk je hier effe voor echte cs:s skillz

[ Voor 47% gewijzigd door Hollanda op 25-02-2006 23:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 25 februari 2006 @ 23:32:
Jullie weten dat cs:s gezien word als een slechte competitie game
( door veel 1.6 spelers )

er word natuurlijk wel competitie gespeeld maar het grote geld word verdient met 1.6

ik bedoel is niet echt leuk om naar te kijken... als je niet speelt
geen skills nodig voor spel komt veel luck in voor ( recoil nooit het zelfde)
tuurlijk moet je wel kunnen aimen enzo maar er komt luck bij kijken
bugs die echt nergens op slaan ( shadows door boxen )

(dit vind ik en vele andere)

kunnen jullie mij het tegendeel bewijsen of is dit toch echt een leuke public game voor met vrienden te spelen
misschien... ik speel het niet in competitie maar zowiezo is een random recoil wel ietwat realistischer.
die bugs das natuurlijk niet leuk. :(

maarja , wat kan ik daarover zeggen , ik heb nooit 1.6 gespeeld :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kijk als de recoil het zelfde is kun je der op oefenen daar kan je skills mee hebben aimen denk om de spray en dan recoil

maar de meeste 1.6 spelers hebben ook WoW hoor ;) ( ik ook :o )

maarja we geven wel weer geld uit aan muismatten en dan soort shit :P daarom miss geen geld voor hardware

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moeten dan dure muismatten zijn :P (€400+ muismat?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ongeveer anderhalf jaar css gespeeld, vind het nu niet zo leuk meer. Sinds een week doek nu cs1.6, en het is moeilijk en ik vind het nu leuker. Alleen jammer dat er in ekle server wel 1 cheater zit, dat vac moet ook een x echt vac secure worden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is echt het trieste game ooit... Waarom ?

Iedereen weet dat CS vol met cheaters zitten.. Source ging nog wel gezien het nog een vrij nieuwe game was.. Ik heb mijn eigen 2on2 clan en speel al 4 jaar CS..

Nu konden ze nog alleen maar cheaten op de VAC Non-Secure servers.. Echter is er sinds deze week ook een cheat uitgevonden voor de VAC secure servers en zit het nu vol met cheaters..

HackCam heeft weer goed werk afgeleverd en het spel naar de klote geholpen.. Ik ben het echt zat om nog online te spelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyS
  • Nu online

XyS

0.o.O

pff ik zie nooit cheaters, en als ze er kome pwn ik ze xD

nee maar meestal zijn ze zo weer weg.. dus ik weet niet wat je allemaal zeikt maar ik vind het altijd maar overdreven dat cs is cheatrsgame enso...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XyS schreef op zondag 26 februari 2006 @ 12:14:
pff ik zie nooit cheaters, en als ze er kome pwn ik ze xD

nee maar meestal zijn ze zo weer weg.. dus ik weet niet wat je allemaal zeikt maar ik vind het altijd maar overdreven dat cs is cheatrsgame enso...
Cheaters ownen ? Volgens mijn draai je zelf ook scripts of niet ? En zeikt ? Je kan ook proberen normaal te reageren.. Dat je nooit cheaters tegen komt komt mischien omdat je zelfs door een newb geownt word...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyS
  • Nu online

XyS

0.o.O

kom spele:)

edit:

en ik reageerde zo omdat jij de game afzeikt om de reden die zovelen gebruiken, maar ik nog nooit van ben overtuigt... dus je zeikt in mijn ogen ja

edit2:
en dat pwne was een grapje.. als je dat niet begrijpt :\

**hoewel met 1.6 het me nog wel aardig lukte soms**

[ Voor 117% gewijzigd door XyS op 26-02-2006 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mochten jullie verder nog dingen willen bespreken, doe dat dan buiten GoT om. Termen als 'zeiken' en 'pwnen' maken deze discussie oninteressant voor het grote publiek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minkie
  • Laatst online: 00:24

Minkie

Groazers Unite.

Hollanda schreef op zaterdag 25 februari 2006 @ 23:36:
Misschien wordt het tijd voor die 1.6 spelers om eens nieuwe hardware aan te schaffen? Op die brakke P3's waar jullie 1.6 op spelen draait cs:s namelijk niet (en nee ook niet op die neppe P4 van jou) ;)

Anders kijk je hier effe voor echte cs:s skillz
File not Found geeft die hier aan :/

Joke, stop toch met koken, kom uit de keuken. Want ik wil zo graag samen met je neu......tronenbommenstickers op mijn nieuwe tas gaan plakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Minkie schreef op zondag 26 februari 2006 @ 13:13:
[...]

File not Found geeft die hier aan :/
Als je op http://www.vani7y.com/ op "ill skillz pt II" klikt dan kan je em wel bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OutSIdeR
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:07

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minkie
  • Laatst online: 00:24

Minkie

Groazers Unite.

Thnx allebei.

Joke, stop toch met koken, kom uit de keuken. Want ik wil zo graag samen met je neu......tronenbommenstickers op mijn nieuwe tas gaan plakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimpeldinky
  • Laatst online: 11-10 19:07

rimpeldinky

nani?

hmm, iemand hier bekend met nvidia drivers en css problemen? voor mijn herinstall kon ik op 1024*768 spelen zonder grote problemen (ergste was af en toe een framedrop naar ~25 fps) nu heb ik een herinstall gedaan met overal nieuwste drivers van en heb ik zelfs op 640*480 framedrops onder de 10 fps

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helaas waren we genoodzaakt om de movie van iLL van de site af te halen omdat het boven onze datalimit ging. We wisten niet dat het overal op het internet zou circuleren:d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rimpeldinky schreef op maandag 27 februari 2006 @ 16:42:
hmm, iemand hier bekend met nvidia drivers en css problemen? voor mijn herinstall kon ik op 1024*768 spelen zonder grote problemen (ergste was af en toe een framedrop naar ~25 fps) nu heb ik een herinstall gedaan met overal nieuwste drivers van en heb ik zelfs op 640*480 framedrops onder de 10 fps
Mssn een dom antwoord, maar heb je niet per ongeluk bijvoorbeeld 2x je videodrivers geinstalleerd, of 2x je mobodrivers. Dus dat er drivers over je driver heen zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AvA_
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 05-10 20:33

_AvA_

en dat ben zo.

Is misschien wel een hele domme vraag, maar het staat niet in de startpost.
Er zit bij mij in het dorp een outlet waar CS:S voor ongeveer 15€ wordt verkocht. Nou vraag ik mij af of ik met die 15 euro klaar ben of dat ik per maand ook nog moet gaan betalen, want daar heb ik dan weer geen zin in.

Gr. Robbin

Droogkloot.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.