Dan is die server niet ge-update...PilatuS schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 11:32:
Zojuist heb ik de nieuwe steamupdate binnen gehaalt, ik heb nu alleen een groot probleem en dat is als ik naar een server connect dat ie de foutmelding "server uses different class tables" geeft
Ik heb dit bij alle servers.
Edit : Trouwens wel een super mooie map met HDR aan, alleen haal ik zonder een framerate van rond de 80 maar met HDR zit ik rond de 35 wat ik niet speelbaar genoeg vind.
Ben er zojuist achter gekomen ReddishRat 
Maar ik connecte naar een militia server en daar kreeg ik ook die melding dus dacht dat het probleem bij mij lag.
Heb net wel een server gevonden die het wel doet
Maar ik connecte naar een militia server en daar kreeg ik ook die melding dus dacht dat het probleem bij mij lag.
Heb net wel een server gevonden die het wel doet
Wauw dat ziet er echt mooi uit zeg. Als ik een nieuwe pc heb koop ik dit spel er denk ik ook meteen bij.
Ik speel nu veel 1.5 (of 1.6
) online maar dat trekt mijn systeem al nauwelijks, heb een gemiddelde framerate van 13
Ik speel nu veel 1.5 (of 1.6
Ik heb 1.6 gespeeld (Nog weleens op LAN's trouwens.) maar vind CS: Source toch een stuk fijner spelen hoor.Siebolt schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 23:24:
Dan ga je toch lekker CS spelen. 1.6 loopt toch veel beter
Militia ziet er erg goed uit..
Ga hem vanmiddag ff testen lokaal tegen m'n broertje..
[ Voor 7% gewijzigd door endless op 19-01-2006 13:16 ]
Jemig zeg, die nieuwe update heeft mn counterstrike helemaal verneukt.
favorites lijst weg, hij toont niet alle maps, kan niet connecten met servers etc.
favorites lijst weg, hij toont niet alle maps, kan niet connecten met servers etc.

Naja bij mij werkt het wel,
alleen ingame ben ik mijn favo`s kwijt en als ik via steam doe staan ze er nog wel.
Wat een rare bedoeling.
alleen ingame ben ik mijn favo`s kwijt en als ik via steam doe staan ze er nog wel.
Wat een rare bedoeling.
Voordat ik de update laat doorvoeren kopieer ik het bestandje serverbrowser.vdf vanuit de Steam/cfg directory naar een andere locatie. Ik laat me steam updaten en zet het bestandje weer terug. Ik heb te vaak meegemaakt dat me favorieten gewoon pleite waren en om stuk of 30 favorieten opnieuw toe te voegen.. geen zin in
Misschien een handige tip voor mensen

Misschien een handige tip voor mensen
Wat ik een beetje raar vind is dat alleen als ik naar O.D connect dat het begin alles in slomo gaat
Ga ik naar XS4ALL of naar csnation.be dan is er helemaal niets aan de hand? Iemand een idee?
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Volgens mij heeft de OD server een MOTD die een muziekje download of een bepaalde webpagina opvraagt waardoor je css even lagt. Dat heb ik ook, maar ik ervaar het als een schok van 2 a 3 seconden..Outerspace schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 16:03:
Wat ik een beetje raar vind is dat alleen als ik naar O.D connect dat het begin alles in slomo gaatGa ik naar XS4ALL of naar csnation.be dan is er helemaal niets aan de hand? Iemand een idee?
Ik heb er ook last van als ik voorbij die MOTD ben. Als ik dus dood ben ik het begin en ik volg een speler heb ik er ook nog last van. Dat heeft er dus weinig mee te maken denk ik?ReddishRat schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 16:07:
[...]
Volgens mij heeft de OD server een MOTD die een muziekje download of een bepaalde webpagina opvraagt waardoor je css even lagt. Dat heb ik ook, maar ik ervaar het als een schok van 2 a 3 seconden..
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Ik kan niet eens meer connecten met de xs4all servers.
Disconnected from server: Server had other table
Hoezo nou gelijk weer die kotssmiley erbij? Ik geef alleen aan dat ik t merkwaardig vind dat iemand die dergelijke stunts uithaalt tegelijkertijd met zo'n crap framerate speelt. Lijkt me vrij logisch commentaar.Verwijderd schreef op zaterdag 14 januari 2006 @ 15:43:
[...]
als je genoeg speelt weet je wel waar de meeste mensen de bom leggen, en als je zo veel speelt heb je dat geluk toch ook wel eesn dat het goed gaatpfffffff
Verder nog 2 vraagjes:
A) Op de server waar ik altijd speel draait de laatste tijd het progje "Cvar Block 0.2". Het vreemde is echter dat ik dit nu standaard op alle servers waar ik speel lijk te krijgen? Is dit iets serverside of kan dit ook weg?
Dan is dit wat anders weirds.. draai je een antivirus scanner op de achtergrond? Die misschien nog wat cache files scant?Outerspace schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 16:11:
[...]
Ik heb er ook last van als ik voorbij die MOTD ben. Als ik dus dood ben ik het begin en ik volg een speler heb ik er ook nog last van. Dat heeft er dus weinig mee te maken denk ik?
Verwijderd
die gasten hebben hun server nog niet geupdate...PuDy schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 16:27:
Ik kan niet eens meer connecten met de xs4all servers.
Ff mierenneuken, boven het vakje staat 'Steam Update 01/12/2005', en 'hostage' is niet hetzelfde als 'gijzelaar'Hollanda schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 05:47:
Een openingspost

[ Voor 83% gewijzigd door Fuelke op 20-01-2006 13:11 ]
Favo's toevoegen heeft geen zin bij mij, na een restart zijn ze weer weg.
Lekker klote
Lekker klote
To be, or not to ...ehh.... what was the question?
Aangepast, maar zo'n heel bericht quoten wordt ook niet gewaardeerdjoswillems86 schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 23:19:
[...]
Ff mierenneuken, boven het vakje staat 'Steam Update 01/12/2005', en 'hostage' is niet hetzelfde als 'gijzelaar'
Oplossing voor het favorites probleem (met dank aan @Lien):
Open een kladblokbestand
zet daar in:
sla hem op in:clear
echo " "
echo "[O.D.] publicservers:"
echo " "
echo "82.94.255.191:27017 public 1 (HLstatsX)"
echo " "
echo "82.94.255.191:27015 public 2 (HLstatsX)"
echo " "
echo "80.84.250.241:27015 awp/aim (HLstatsX)"
echo " "
echo "80.84.250.244:27015 dust only (HLstatsX)"
echo " "
echo "80.60.119.29:27015 test"
echo " "
echo "[O.D.] private servers:"
echo " "
echo "80.84.250.242:27015 private"
echo " "
echo "82.94.255.192:27015 2vs2 lader"
echo " "
echo "[O.D.] source TV:"
echo " "
echo "80.84.250.242:27020 source tv (van de private)"
echo " "
echo " "
echo "_|_created by @Lien_|_"
C:\Program Files\Valve\Steam\SteamApps\<steam ID>\counter-strike source\cstrike\cfg
en geef hem een naam <jouw file name>(ik heb servers.cfg)
!letop! maak er wel een .cfg file van : (achter de naam .cfg: servers.cfg)
start CS op en typ in console: exec <jouw file name> (exec servers)
en dan krijg je een lijst van servers
druk dubbel op een IP dan is deze geselecteerd en makkelijk bij ej favorieten toe tevoegen in game!
[ Voor 67% gewijzigd door Hollanda op 19-01-2006 23:50 ]
Wat is hostage dan wel volgens jouw, want een 'hostage' is wel degelijk een gijzelaar. Degene die gegijzeld word is de gijzelaar. De gene die je gegijzeld houd is de gijzelnemer.joswillems86 schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 23:19:
[...]
Ff mierenneuken, boven het vakje staat 'Steam Update 01/12/2005', en 'hostage' is niet hetzelfde als 'gijzelaar'
Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site
Verwijderd
Hostage is de persoon die gegeizeld wordAcid_Burn schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 23:48:
[...]
Wat is hostage dan wel volgens jouw, want een 'hostage' is wel degelijk een gijzelaar. Degene die gegijzeld word is de gijzelaar. De gene die je gegijzeld houd is de gijzelnemer.
Hostage taker is degene die iemand geizeld
Gegeizelde is de persoon die gegeizeld word
Geizelaar is degene die iemand geizeld
Als proof, kennen jullie de scene uit speed nog dat die gek Jack zn maatje geizeld. Dat maatje van hem zegt dan als die bomber drijgt zichzelf op te blazen "shoot the hostage" en dan schiet die Jack zn maatje neer.
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2006 01:33 ]
ei = ij
edit:
verandert t even snel tis echt niet om aan te zien dat...
edit:
verandert t even snel tis echt niet om aan te zien dat...
[ Voor 83% gewijzigd door NoTimeRemains op 20-01-2006 02:24 ]
This is the Way.
gijzelaar heeft 2 betekenissen in het nederlands, zowel gegijzelde als gijzelnemer. Het is onduidelijk welke historisch correct is, hier zijn veel verschillende verhalen over. De afgelopen jaren echter, wordt gijzelaar consequent voor gegijzelde gekozen.Verwijderd schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 01:29:
[...]
Hostage is de persoon die gegeizeld word
Hostage taker is degene die iemand geizeld
Gegeizelde is de persoon die gegeizeld word
Geizelaar is degene die iemand geizeld
Als proof, kennen jullie de scene uit speed nog dat die gek Jack zn maatje geizeld. Dat maatje van hem zegt dan als die bomber drijgt zichzelf op te blazen "shoot the hostage" en dan schiet die Jack zn maatje neer.
'bewijs'
[ Voor 7% gewijzigd door kingmob op 20-01-2006 12:20 ]
weet iemand hoe ik dat probleem kan op lossen met mijn favourieten?
This is the Way.
Zelfs de krant vind een gegijzelde een gijzelaar hoor (ondanks dat het het beide kan betekenen)Verwijderd schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 01:29:
[knip spelfouten]
http://www.ad.nl/buitenland/article80925.ece
Hmm kan je dan ook zeggen dat de gijzelaars de gijzelaars gedood hebben?
[ Voor 9% gewijzigd door Acid_Burn op 20-01-2006 18:23 ]
Verwijderd
Zoals hierboven al een aantal keer wordt aangegeven, dat de favorieten deleted zijn door de update. Zwaar irritant, maar nog irritanter is dat wanneer ik weer favorieten toevoeg ze weer weg zijn wanneer ik css weer op start. Iemand een idee hoe dit op te lossen is???
^^ same here -_-
This is the Way.
Ze schijnen wel bij de steam favs te komen..
Het zal in de volgende update wel opgelost worden, ik neem aan dat het bij de gasten van valve wel bekend is.
Verwijderd
Klopt, doe het voorlopig maar zo, maar wel irritant omdat je niet snel kan wisselen van servers...Acid_Burn schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 19:32:
Ze schijnen wel bij de steam favs te komen..
Ik heb dus die miltia map maar als ik 2 minuten speel restart m'n hele systeem.
In andere mappen heb ik dat niet dus ik denk dat het door die stomme HDR komt.
Heeft iemand hier misschien een oplossing voor?
Is the enemy of my enemy, my friend or my enemy?
Euh, HDR uitzetten bij options?
Joke, stop toch met koken, kom uit de keuken. Want ik wil zo graag samen met je neu......tronenbommenstickers op mijn nieuwe tas gaan plakken.
Verwijderd
ik heb een soort van probleem
ik heb namelijk een zboard en ik wil de console openen in CS S om een demo op te nemen
maar op een zboard en sommige andere toetsenborden staat geen ~ knop
ik heb al een andere knop ingesteld in het config bestand maar dan crasht mijn CS altijd .
weet iemand hier de oplossing voor?
ik heb namelijk een zboard en ik wil de console openen in CS S om een demo op te nemen
maar op een zboard en sommige andere toetsenborden staat geen ~ knop
ik heb al een andere knop ingesteld in het config bestand maar dan crasht mijn CS altijd .
weet iemand hier de oplossing voor?
Verwijderd
We zijn om 01:29 niet allemaal zo helder meer héAcid_Burn schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 18:23:
[knip spelfouten]
Ik heb sinds vanavond spontaan me ingame favorites weer terug!
Dan zal waarschijnlijk je PC te warm worden.Daywalk3r schreef op zaterdag 21 januari 2006 @ 12:08:
Ik heb dus die miltia map maar als ik 2 minuten speel restart m'n hele systeem.
Gewoon je settings lager zetten.
Militia is een hele zware map. Evenals Inferno.
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
ik had hier hetzelfde probleem, eerst enorm veel lag en daarna een spontane boot.
maar die 2 rondes dat ik erin zat zag het er goed uit
maar die 2 rondes dat ik erin zat zag het er goed uit
Verwijderd
Heb ook last van lags bij militia.
Heb voor de grap eens net_graph aangezet.
Ik zie dat ik regelmatig een choke krijg van 40 en soms Loss van +/- 5
Wat houd choke en loss in?? Ligt dat aan de server of aan de client?
Heb al wat gegoogled, maar daar zijn niet echt duidelijke antwoorden te vinden. Hopelijk weet iemand hier iemand er meer van
Heb voor de grap eens net_graph aangezet.
Ik zie dat ik regelmatig een choke krijg van 40 en soms Loss van +/- 5
Wat houd choke en loss in?? Ligt dat aan de server of aan de client?
Heb al wat gegoogled, maar daar zijn niet echt duidelijke antwoorden te vinden. Hopelijk weet iemand hier iemand er meer van
Verwijderd
Chokes en losses hebben volgens mij te maken met je cmdrate and updaterate in je config. Moet je anders even naar googelen
Ik heb een ander probleem, laatst had ik een demo gedownload van een vriend maar het afspelen lukt niet helemaal;
Begin loading faces (loads materials)
End loading faces (loads materials)
Initializing renderer...
Warning: using WorldTwoTextureBlend on a non-displacement surface (material: de_dust/groundsand_blend). Support for this will go away soon.
Missing end tag in demo file.
Daarna gebeurt er niks.. Als ik zelf een demo maak kan ik hem wel gewoon afspelen. Weet iemand misschien de oplossing hiervoor?
Ik heb een ander probleem, laatst had ik een demo gedownload van een vriend maar het afspelen lukt niet helemaal;
Begin loading faces (loads materials)
End loading faces (loads materials)
Initializing renderer...
Warning: using WorldTwoTextureBlend on a non-displacement surface (material: de_dust/groundsand_blend). Support for this will go away soon.
Missing end tag in demo file.
Daarna gebeurt er niks.. Als ik zelf een demo maak kan ik hem wel gewoon afspelen. Weet iemand misschien de oplossing hiervoor?
@Ypsun & Smeerhaas: zie voor de antwoorden de SP
[ Voor 6% gewijzigd door Hollanda op 22-01-2006 15:12 ]
wat heb je gedaan?ReddishRat schreef op zondag 22 januari 2006 @ 01:05:
Ik heb sinds vanavond spontaan me ingame favorites weer terug!
Als iets spontaan gaat, dan doe je zelf meestal niet veel.
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
het nare is dat het bij mij ook spontaan weer verdwijnt, ene keer wel andere keer nietVanitas schreef op zondag 22 januari 2006 @ 20:54:
Als iets spontaan gaat, dan doe je zelf meestal niet veel.
http://www.adf-hq.nl
Sinds de update werkte me ingame favorites niet meer. Ik heb toen een dag erna gewoon ingame (per ongeluk) op refresh gedrukt en voilá al me favorites waren te zien.kless schreef op zondag 22 januari 2006 @ 21:55:
[...]
het nare is dat het bij mij ook spontaan weer verdwijnt, ene keer wel andere keer niet
Ik herhaal deze stap nu al 2 dagen en het werk perfect? Beetje raar allemaal

Verwijderd
Hmm, ik druk ook altijd op die knop voor ik ergens anders op druk en ze blijven weg bij mij.. Ik vind ook dat ze bij steam je favourite aan je steam account moeten hangen en niet wegschrijven in een of ander configje. want zo heb je dan altijd je favo's bij de hand! Denk aan een internet café!ReddishRat schreef op maandag 23 januari 2006 @ 08:14:
[...]
Sinds de update werkte me ingame favorites niet meer. Ik heb toen een dag erna gewoon ingame (per ongeluk) op refresh gedrukt en voilá al me favorites waren te zien.
Ik herhaal deze stap nu al 2 dagen en het werk perfect? Beetje raar allemaal
Idd is veel handiger bij xfire is het wel zo.Verwijderd schreef op maandag 23 januari 2006 @ 10:18:
[...]
Hmm, ik druk ook altijd op die knop voor ik ergens anders op druk en ze blijven weg bij mij.. Ik vind ook dat ze bij steam je favourite aan je steam account moeten hangen en niet wegschrijven in een of ander configje. want zo heb je dan altijd je favo's bij de hand! Denk aan een internet café!
wil ik de O.D. server joinen ben ik in eens gebant zonder reden
ik ben er ook niet uit gekickt
http://forum.onlydutch.nl maar je mag me ook je steamID hier geven, kijk ik het meteen even na.dragon9114 schreef op maandag 23 januari 2006 @ 23:18:
wil ik de O.D. server joinen ben ik in eens gebant zonder redenik ben er ook niet uit gekickt
Edit:
Schijnbaar wissen de servers de tijdelijke bans niet meer goed, heb zojuist op alle servers de temps bans eraf geflikkerd.L 01/21/2006 - 17:16:26: [BeetlesMod] dragon9114 Akamaru <STEAM_0:1:5613019> Kicked for Potty Mouth
L 01/21/2006 - 21:05:13: [BeetlesMod] dragon9114 Akamaru <STEAM_0:1:5613019> Kicked for Potty Mouth
L 01/21/2006 - 22:51:16: [BeetlesMod] dragon9114 Akamaru(need clan) <STEAM_0:1:5613019> Kicked for Potty Mouth
L 01/21/2006 - 22:51:16: [BeetlesMod] dragon9114 Akamaru(need clan) <STEAM_0:1:5613019> Autobanned 1440 minutes
L 01/22/2006 - 19:59:29: [BeetlesMod] dragon9114 Akamaru(need clan) <STEAM_0:1:5613019> Autobanned 1440 minutes
[ Voor 56% gewijzigd door Hollanda op 24-01-2006 00:03 ]
Ik heb een probleempje met het draaien van een dedicated server. Ik heb het programmaatje "dedicated server" via steam (staat in het Tools menuutje) geinstalleerd, nu kan ik van alles instellen. Maar de tab "map", kan ik niet selecteren. Ik krijg dus geen uitschuifmenuutje (of hoe je dat ook noemt
) en kan dat dus niet veranderen. Misschien dat dit eerder is langs gekomen maar kon het niet vinden, iemand die hier een oplossing voor weet?
[ Voor 7% gewijzigd door mach2 op 25-01-2006 11:35 ]
Hallo
Verwijderd
Als mensen een error krijgen wneer ze alttabben (task switchen) onder css, zoiets als ''failed to lock to indexbuffer ...'', dan moeten ze bij de launchoptions van css neerzetten: -heapsize 51200. Bij mij waren toen de problemen opglost. Ik denk dat -heapsize 51200 voor mensen is met 512 mb ddr is of meer. Wneer je 256mb hebt, moet jem bijvoorbeeld op -heapsize 25600 zetten DENK IK!!
Je moet je heapsize instellen aan de hand van je systeemgeheugen /2. 1 gig systeem geheugen is 512mb heapsize bijv. Als je je complete geheugen aan css geeft dan moet ie vreselijk swappen als je terug gaat naar windows, er moet wel wat over blijven voor windows zelfVerwijderd schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 14:08:
Als mensen een error krijgen wneer ze alttabben (task switchen) onder css, zoiets als ''failed to lock to indexbuffer ...'', dan moeten ze bij de launchoptions van css neerzetten: -heapsize 51200. Bij mij waren toen de problemen opglost. Ik denk dat -heapsize 51200 voor mensen is met 512 mb ddr is of meer. Wneer je 256mb hebt, moet jem bijvoorbeeld op -heapsize 25600 zetten DENK IK!!
[ Voor 3% gewijzigd door ReddishRat op 25-01-2006 14:32 ]
Moet je even bij de admin gaan zeuren dan..dragon9114 schreef op maandag 23 januari 2006 @ 23:18:
wil ik de O.D. server joinen ben ik in eens gebant zonder redenik ben er ook niet uit gekickt
Je kan beter op het forum van OD posten.
Klote joh, zat net te spelen op een Duitse server, en de admin kon niet winnen.
Gelijk werd mn naam veranderd naar [CHEAT], en mn hele config overhoop gegooid, dus kon ik niet fatsoenlijk meer spelen (heel groot een grafiek van net_graph door mn beeld, alle knoppen door mekaar en alles), en dat werd dus veranderd in mn config, dus was overal zo =\...
Gelijk werd mn naam veranderd naar [CHEAT], en mn hele config overhoop gegooid, dus kon ik niet fatsoenlijk meer spelen (heel groot een grafiek van net_graph door mn beeld, alle knoppen door mekaar en alles), en dat werd dus veranderd in mn config, dus was overal zo =\...
Oh fijn, ff aankaarten op steampowered forum?
Tegengaan van admin misbruik
Tegengaan van admin misbruik
Dacht dat ik dat had, maar had tussendoor nog een keer geformat, en weer vergeten m daarop te zettenPilatuS schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 20:56:
Beter je config ff readonly zetten dan kan het iig niet nog een keer gebeuren.
Ik heb nu net die Mani Admin Plug in geinstalleerd, maar als ik nu een server wil opstarten (listening server) dan krijg ik de melding:
STEAM validation rejected.
Nu kan ik wel opstarten met sv_lan 1, maar goed dan kan niemand joinen...
Iemand enig idee hoe dit op te lossen ?
STEAM validation rejected.
Nu kan ik wel opstarten met sv_lan 1, maar goed dan kan niemand joinen...
Iemand enig idee hoe dit op te lossen ?
Zou het niet handig zijn als we een apart Mani of andere adminmods-topic openen???
Hier is de oplossing voor je prob trouwens
1 min zoeken in google btw
http://forum.facepunchstudios.com/showthread.php?t=84313
Hier is de oplossing voor je prob trouwens
1 min zoeken in google btw
http://forum.facepunchstudios.com/showthread.php?t=84313
Verwijderd
Pfff, die mensen bij valve zijn echt dom.
Ze brengen updates uit zonder te testen...of ze geven er gewoon nix om dat die het niet doen.
Ze brengen updates uit zonder te testen...of ze geven er gewoon nix om dat die het niet doen.
Er zijn natuurlijk ook limieten hoever je kan testen. Het is een PC game, dus elke systeem is anders, en dus werkt het ook altijd anders. Fouten zullen er bij de een de zijn en bij de ander niet. En ik geloof er niks van de valve slecht test.
Verwijderd
Toch wel een beetje raar dat iedereen zijn favorieten steeds zichzelf verwijderen....
Ja ze testen de Updates wel maar op ons wij zijn Dummys voor Valve.
Het is gewoon een Bug die nog steeds moet gefixed worden klaar.
Ja ze testen de Updates wel maar op ons wij zijn Dummys voor Valve.
Het is gewoon een Bug die nog steeds moet gefixed worden klaar.
De laatste keer dat mijn favorieten weg waren is ongeveer 2 maanden geleden, sindsdien doet hij het perfect
Bij mij zijn mn favorieten ook weg. Maar ach, dat zal wel weer goedkomen, via steamicon > servers kan ik ze nog wel vinden. Wel wat onslachtig, maar het werkt.
Verwijderd
Kan iemand mij vertellen wat je config readonly maken is
is dat zoiets dat jem vast hebt gesteld? En vooral HOE maak je je config readonly !?!?
Gewoon het readonly argument op true zetten :0 rechts klikken en dan "read only".
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Kijk HIER eens!Vanitas schreef op zondag 29 januari 2006 @ 17:21:
Bij mij zijn mn favorieten ook weg. Maar ach, dat zal wel weer goedkomen, via steamicon > servers kan ik ze nog wel vinden. Wel wat onslachtig, maar het werkt.
Verwijderd
Kun je misschien wat meer uitleg geven, ik wordt er niet veel wijzer vanHu9o schreef op zondag 29 januari 2006 @ 19:15:
Gewoon het readonly argument op true zetten :0 rechts klikken en dan "read only".
Ik heb het probleem dat CS:S (andere games dus wel) mijn nick niet onthoudt. Wordt elke keer weer veranderd in player 
Iem. een oplossing hiervoor?

Iem. een oplossing hiervoor?
Dit zou je ook in je config van CSS moeten kunnen zien
Bij mij dus :
name "[K.I.L.L.]-= Kenny=- {NL}"
Zoniet dan moet je dit toevoegen
En idd read-only maken daarna
Bij mij dus :
name "[K.I.L.L.]-= Kenny=- {NL}"
Zoniet dan moet je dit toevoegen
En idd read-only maken daarna
klopt t dat cl_minmodels 1 niet meer werkt?
This is the Way.
Tis wel een leuk bedachtte oplossing, enkel doordat je niet kan zien of iemand op de server speelt werkt het niet zo goed. Aangezien het starten van CSS sneller gaat, dan het laden van een map.
Verwijderd
Ik weet niet wat jullie allemaal moeilijk doen hoor.. maar als je gewoon rechts klikt op steam in je taskbar en dan klikt op servers. dan op favourites dan kan je er ook bij.. Het is dan wel niet ingame.. maar beter als al die andere oplossingen...
Waar haal ik HL2 een beetje goedkoop? Is 44 euro bij de Bart Smit een goede prijs?
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Ik had hem bij de DB gekocht toen hij nog nieuw was, en toen was het al minder dus het moet goedkoper kunnen!
bol.com prijs: € 23,49
[ Voor 12% gewijzigd door Hu9o op 01-02-2006 19:15 ]
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Verwijderd
Mediamarkt had hem voor 25 euro, als je alleen CS wilt kun je ook de DoD:Source retail kopen voor 30 euro (-10% bij dynabyte als je vasteklantenkaart hebt)Captain Pervert schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 19:11:
Waar haal ik HL2 een beetje goedkoop? Is 44 euro bij de Bart Smit een goede prijs?
https://www.dynabyte.nl/software.php?i=1382
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2006 19:49 ]
Eh... Ik heb even gekeken, maar het lijkt erop dat dit een boek is! Ik kan 'm niet vinden bij software, maar wel bij boeken voor exact die prijs. Het is een strategy guide.Hu9o schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 19:14:
Ik had hem bij de DB gekocht toen hij nog nieuw was, en toen was het al minder dus het moet goedkoper kunnen!

Dit schijnt een werkende fix te zijn voor het favorites probleem:
http://games.xs4all.nl/forums/viewtopic.php?t=2228
Je krijgt ze gewoon terug. Ik kon het nog niet proberen, maar denk dat het wel werkt.
[ Voor 52% gewijzigd door buddow op 02-02-2006 12:08 ]
jeuj t werkt!!!
btw weet iemand hoe ik die andere skins kan uitzetten?
[ Voor 69% gewijzigd door NoTimeRemains op 02-02-2006 13:38 ]
This is the Way.
Verwijderd
Het werkt iddbuddow schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 11:41:
[...]
Eh... Ik heb even gekeken, maar het lijkt erop dat dit een boek is! Ik kan 'm niet vinden bij software, maar wel bij boeken voor exact die prijs. Het is een strategy guide.![]()
Dit schijnt een werkende fix te zijn voor het favorites probleem:![]()
http://games.xs4all.nl/forums/viewtopic.php?t=2228
Je krijgt ze gewoon terug. Ik kon het nog niet proberen, maar denk dat het wel werkt.
Als je die nieuwe skinns kan uitzetten, zou ik dat ook graag willen weten. Sinds die nieuwe skinns update is mijn fps bedroevend laagHIValicious schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 12:19:
jeuj t werkt!!!
nou het werkt maar half, ik zie maar de helft van mijn favo's nu
Er lijkt een probleem te zijn met VAC2 in het algemeen. Een aantal servers hebben opeens geen VAC2 authentication meer en bij servers die het wel hebben krijg je geen bericht meer dat je op een VAC2 enabled server speeltThe_Scarabial schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 17:23:
nou het werkt maar half, ik zie maar de helft van mijn favo's nu

Vandaar dat jij maar je halve favorites ziet. Zet je secure filter maar is op "ALL". Nadeel is wel dat je dan weer last krijgt van die bug
ja, en het rare is, gisteren is er een hele kleine steam update geweest, maar nee hoor, ze fixxen de meest irritante bug niet
Verwijderd
Alsof ze het expres doen he... De fix werkt bij mij!The_Scarabial schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 18:12:
ja, en het rare is, gisteren is er een hele kleine steam update geweest, maar nee hoor, ze fixxen de meest irritante bug niet
Ik weet niet of iemand Voiceannoy van CS nog kent...
Dat was iig een configje, waar je een geluidje mee af kon spelen, dat iedereen kon horen. Dat geluidje kon je zelf invoeren.
Bestaat zoiets ook voor CSS? Heb al wat gegoogled maar nog nix nuttigs gevonden.
Dat was iig een configje, waar je een geluidje mee af kon spelen, dat iedereen kon horen. Dat geluidje kon je zelf invoeren.
Bestaat zoiets ook voor CSS? Heb al wat gegoogled maar nog nix nuttigs gevonden.
Nee, dat is ook leuk. Beetje andere spelers irriteren 
Als iemand gaat zitten schreeuwen of iets anders via mic, dan mute ik em direct. Echt zo fucking irritant is dat.

Als iemand gaat zitten schreeuwen of iets anders via mic, dan mute ik em direct. Echt zo fucking irritant is dat.
Ik heb gezien in een css movie dat iemand dit ook deed. Het enige wat ik heb kunnen vinden is:joswillems86 schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 13:24:
Ik weet niet of iemand Voiceannoy van CS nog kent...
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
| //**Funky Music Toggler Script**// by: submitted by: Xx-Ness-xX Description: This script allows you to play sound in CS... however, in order to let it play you have to do following things --1. convert the sound to .wav file. 2.change the .wav property to 8.000 kHz, 8 bytes, mono. 3. rename the file to "voice_inpute.wav" 4. put it inside your HL folder.. but not Cstrike folder (If you have CS retail.. put it in there) 5. Then you are done. **Put those lines inside your autoexec.cfg or whatever you have** //FUNKY MUSIC TOGGLE SCRIPT alias extoggle exon alias exon "voice_inputfromfile 1; voice_loopback 1; +voicerecord; alias extoggle exoff" alias exoff "-voicerecord; voice_inputfromfile 0; voice_loopback 0; alias extoggle exon" bind "q" "extoggle" |
Op *klik* is meer te vinden over verschillende scripts.
heb probleempje
als ik muziek output verander, dus naar headphones, verandert hij dat ook in windows. Terwijl ik in windows gewoon standaard het 5.1 wil gebruiken. In CS vertraagd dit alleen en speelt veel lekkerder met headphones. Iemand een oplossing?
als ik muziek output verander, dus naar headphones, verandert hij dat ook in windows. Terwijl ik in windows gewoon standaard het 5.1 wil gebruiken. In CS vertraagd dit alleen en speelt veel lekkerder met headphones. Iemand een oplossing?
Ik had ergens in dit topic gelezen dat je dat gedownload van die geluidjes enzo als je op een server wil uit kan zetten ... het was iets in .bat file zetten ofzo .. weet iemand precies nog wat dat was en waar ik die file kan vinden, want die geluiden irriteren me mateloos ( Quake en Unreal Tournament geluiden in een ''realistisch'' spel
)

[ Voor 5% gewijzigd door Ikkuh84 op 05-02-2006 21:28 ]
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
cl_downloadfilter "nosounds"Timocos schreef op zondag 05 februari 2006 @ 21:28:
Ik had ergens in dit topic gelezen dat je dat gedownload van die geluidjes enzo als je op een server wil uit kan zetten ... het was iets in .bat file zetten ofzo .. weet iemand precies nog wat dat was en waar ik die file kan vinden, want die geluiden irriteren me mateloos ( Quake en Unreal Tournament geluiden in een ''realistisch'' spel![]()
)
Dit moet je gewoon in je config zetten of in je autoexec.
Verwijderd
Ik vind het juist een extra dimensie geven aan het spelTimocos schreef op zondag 05 februari 2006 @ 21:28:
Ik had ergens in dit topic gelezen dat je dat gedownload van die geluidjes enzo als je op een server wil uit kan zetten ... het was iets in .bat file zetten ofzo .. weet iemand precies nog wat dat was en waar ik die file kan vinden, want die geluiden irriteren me mateloos ( Quake en Unreal Tournament geluiden in een ''realistisch'' spel![]()
)
Vind het wel tof!
Behalve als je een kwartier zit te wachten tot al die geluiden eindelijk zijn gedownload.Ik vind het juist een extra dimensie geven aan het spel
Vind het wel tof!
Hallo
dat is ook een van de grote ergenissen bij mijmach2 schreef op maandag 06 februari 2006 @ 00:15:
[...]
Behalve als je een kwartier zit te wachten tot al die geluiden eindelijk zijn gedownload.
ik heb geen vaste server waar ik op speel , tis meestal ff refresh en dan de bovenste
maar al deze servers hebben vaak geluidjes , en ook allemaal in een andere map of net weer iets anders
Ook heb ik vaak dat er geluidjes worden gedownload die ik nooit meer terug hoor , echt van die onzinnige duitse mp3 tjes . dan denk ik waarom moet ik die in godsnaam downloaden
En is het niet mogelijk om die geluidjes in 1 map te gooien en bij de cs:s installatie toe te voegen ofzo
( nu heb ik het over de meestvoorkomende ut en quake geluiden)
De Som van de Momenten ten opzichte van punt " A " = NUL
Je moet er ook voor zorgen dat je op een vaste server speelt, dat is ook leuk dan leer je mensen 'kennen'MWAD schreef op maandag 06 februari 2006 @ 10:12:
[...]
dat is ook een van de grote ergenissen bij mij
ik heb geen vaste server waar ik op speel , tis meestal ff refresh en dan de bovenste
maar al deze servers hebben vaak geluidjes , en ook allemaal in een andere map of net weer iets anders
Ook heb ik vaak dat er geluidjes worden gedownload die ik nooit meer terug hoor , echt van die onzinnige duitse mp3 tjes . dan denk ik waarom moet ik die in godsnaam downloaden
En is het niet mogelijk om die geluidjes in 1 map te gooien en bij de cs:s installatie toe te voegen ofzo
( nu heb ik het over de meestvoorkomende ut en quake geluiden)
Ik speel bijvoorbeeld alleen maar op de xs4all servers en de whendarknessfalls servers.
Kan beide niet vinden ( gezocht in mijn steam map .. )OutSIdeR schreef op zondag 05 februari 2006 @ 21:48:
[...]
cl_downloadfilter "nosounds"
Dit moet je gewoon in je config zetten of in je autoexec.
Ok nog 1 stomme vraag
... hoe haal ik nu die geluidjes weg die hij al had gedownload, zodat ik ze niet meer hoor...

Dit topic is gesloten.