[PC] Counter-Strike: Source - Deel 8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 25.801 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten L
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-05 21:56
Ondertussen blijven mijn dode poppetjes nog steeds stilstaan. Weet iemand waarom ze niet verdwijnen? Het wordt vervelend :(

*scroll iets omhoog voor mijn config

www.maartenlangelo.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReddishRat
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23-02-2023
Maarten L schreef op zondag 08 januari 2006 @ 00:17:
Ondertussen blijven mijn dode poppetjes nog steeds stilstaan. Weet iemand waarom ze niet verdwijnen? Het wordt vervelend :(

*scroll iets omhoog voor mijn config
Ik zie deze command in je config: cl_ragdoll_physics_enable 0

deze al is geprobeerd als je die op 1 zet? Anders moet je proberen je config even te verwijderen zeg maar. Dan maakt css een nieuwe config aan en kijken of je models wel weer vallen. Mocht dit werken zet je binds etc terug in die nieuwe config file :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoihoi, ik heb weer een vraagje :)

Ik heb nu Quake sounds gedownload van mani admin plugin website en geinstalleerd. Maar ik wil nog wat extra geluiden toevoegen. Zoals wanneer je door granaat gekilled word dat je dan hoort: PERFECT!!! En wanneer je teamkilled dat je dan hoort: TEAMKILLERRRR!!! :D

deze twee geluidsbestanden heb ik al in mijn quake map gezet.

Wat moet ik nu in de soundlist.txt en mani_quake_sounds.cfg zetten om deze geluiden te activeren??

thnx alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hollanda
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 28-08 16:15
Verwijderd schreef op zondag 08 januari 2006 @ 04:08:

Ik heb nu Quake sounds gedownload van mani admin plugin website en geinstalleerd. Maar ik wil nog wat extra geluiden toevoegen. Zoals wanneer je door granaat gekilled word dat je dan hoort: PERFECT!!! En wanneer je teamkilled dat je dan hoort: TEAMKILLERRRR!!! :D

Wat moet ik nu in de soundlist.txt en mani_quake_sounds.cfg zetten om deze geluiden te activeren??

thnx alvast!
www.mani-admin-plugin.com >> support forum ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 09:04

Acid_Burn

uhuh

Verwijderd schreef op zondag 08 januari 2006 @ 04:08:

thnx alvast!
AAargh.. nog een server met van die klote geluiden

cl_downloadfilter "nosounds"

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hollanda schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 23:20:
Ja ik heb dat ook wel eens. Schijnt vaker voor te komen als je teamspeak (en eventueel teamspeak overlay) en xfire aan hebt staan.
Heb ik niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daar heb ik al uren zitten rondsurfen. staat niks in :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shotcaller777
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Cris89 schreef op woensdag 28 december 2005 @ 21:13:
[afbeelding]

Dat is dus de error die ik krijg als ik TeamSpeak en Source tegelijk aan heb staan.

Weet iemand hier een oplossing voor? Het gebeurt zomaar tijdens het spelen in elke map.

****EDIT***Net ff wat verder getest; ik krijg zo'n error alleen bij dust2.
Voor degene die dit probleem nog hebben:

Ik heb als sound driver Wave gekozen ipv. Direct Sound in TS, nu heb ik er helemaal geen last meer van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR35
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 26-08 13:51
ik heb nu met source dat alle vloeren gigantisch glimmen, net alsaf de cubemaps niet meer overeenkomen met de omgevingen? Nog mensen die daar ook last van hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smokey!
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 12:11
CR35 schreef op zondag 08 januari 2006 @ 11:49:
ik heb nu met source dat alle vloeren gigantisch glimmen, net alsaf de cubemaps niet meer overeenkomen met de omgevingen? Nog mensen die daar ook last van hebben?
Ik heb het spel pas 2 dagen maar bij mij glimmen de vloeren ook giggantisch..ik dacht dus datdat zo hoorde maar niet dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
Acid_Burn schreef op zondag 08 januari 2006 @ 06:25:
[...]

AAargh.. nog een server met van die klote geluiden

cl_downloadfilter "nosounds"
Indeed, ik word echt zo ziek van die stomme geluiden. Als ik de geluiden wil horen dan ga ik wel UT spelen. Ik heb laatst al die stomme muziekjes weggegooid (die waren nog van voordat ik cl_downloadfilter "nosounds" kende). Lekker stil zo. :)

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReddishRat
Smokey! schreef op zondag 08 januari 2006 @ 15:06:
[...]

Ik heb het spel pas 2 dagen maar bij mij glimmen de vloeren ook giggantisch..ik dacht dus datdat zo hoorde maar niet dus?
Bij mij is dat overdreven glimmen na die 64 bit update... erg raar en meerdere mensen hebben hier last van als ik zo het steamforum doorstruin. :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless
  • Niet online
Ook muren en plafonds die een rare glimmende laag hebben.
Dacht dat het hoorde eigenlijk.

Sinds een week of 2 ben ik ook een sin de surfmaps gedoken, in het begin is het wel moeilijk, maar nu kan het ook erg leuk zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn

Acid_Burn

uhuh

Klopt, is een bug. De cubemaps zijn inderdaad fucked up. Alleen als je Win64 draait zodat HL2 ook in 64bit draait schijn je er geen last van te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hollanda
Verwijderd schreef op zondag 08 januari 2006 @ 11:08:
[...]

Daar heb ik al uren zitten rondsurfen. staat niks in :(
soundlist.txt

"Naam van de MP3" admin_plugin/bestandsnaam van je.mp3

de mp3 gooi je via ftp op je server in de map: cstrike/sounds/admin plugin/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j86
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06-08-2024

j86

Weet iemand welke mappen er allemaal HDR ondersteunen? En moet dat werken als ik het gewoon aanvink bij Options?
Want ik merk weinig verschil, met of zonder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReddishRat
joswillems86 schreef op zondag 08 januari 2006 @ 20:59:
Weet iemand welke mappen er allemaal HDR ondersteunen? En moet dat werken als ik het gewoon aanvink bij Options?
Want ik merk weinig verschil, met of zonder.
Alleen nuke. Aankomende nieuwe map militia gaat het ook ondersteunen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ReddishRat schreef op zondag 08 januari 2006 @ 21:55:
[...]

Alleen nuke. Aankomende nieuwe map militia gaat het ook ondersteunen ;)
Verder geen custom maps dan?

btw, focking hell! me vakantie is afgelopen!!! AAAAHHGR %$^%$^$#!!! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j86

j86

Ik had ook wel verwacht dat de 'classic' maps het zouden ondersteunen (dust ed), want ik speel weinig andere mappen, behalve als ze toevallig langskomen.

Mijn vakantie ook voorbij :( Nog 3 weken stage en dan eindelijk weer in de klas met vrienden!

[ Voor 8% gewijzigd door j86 op 08-01-2006 23:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReddishRat
joswillems86 schreef op zondag 08 januari 2006 @ 23:33:
Ik had ook wel verwacht dat de 'classic' maps het zouden ondersteunen (dust ed), want ik speel weinig andere mappen, behalve als ze toevallig langskomen.

Mijn vakantie ook voorbij :( Nog 3 weken stage en dan eindelijk weer in de klas met vrienden!
Voor mij ook geen CSS meer de hele dag. Nog een maandje werken en dan weer naar school.

Ik vind het wel jammer dat niet elke map HDR heeft. Het geeft een mooi effect! Maar het is beter voor me FPS als ik het gewoon standaard uit zet. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Laatst online: 11-09 22:00
ReddishRat schreef op maandag 09 januari 2006 @ 08:19:
[...]
Voor mij ook geen CSS meer de hele dag. Nog een maandje werken en dan weer naar school.
Dus geen ge-admin meer de hele dag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReddishRat
Vandread schreef op maandag 09 januari 2006 @ 09:16:
[...]

Dus geen ge-admin meer de hele dag ;)
Uiteraard alleen na het werk ;) Al check ik het forum overdag wel..

Voor de mensen die het nog niet weten ik ben sinds een week admin bij XS4ALL :)

@vandread;

ben je een beetje gelukkig met de nieuwe admins? ik zie de andere twee nieuwe ook regelmatig op de servers. Wat ik wel vervelend vind is dat een heleboel spelers je uit proberen tot hoever je gaat.. maarja, dat is even wennen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR35
ik vind hdr erg tof met nuke heb het ook altijd aan staan, geeft een realistischer ambience vind ik. Maar als je dat dak uit komt met die ladder heel snel dan is het beeld echt fucked up :O misschien iets teveel. Ik hoop dat ze gauw wat aan die cubemaps doen. En het het hoort trouwens allemaal wel wat te glimmen maar dit is gewoon ridiculous.

trouwens 4 AA en 16 ani, 1280 * 1024 en dan 90 fps :D. Zo niet meer gewend na me g4. Altijd grappig als er mensen in de server over hun 60 fps beginnen met hun l337 ati kaart :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu een paar .res bestandjes gemaakt voor geluid.
Ik heb nu voor de standaard mappen (de_dust, de_aztec etc.) ook .res bestanden maakt

Maar waar kan ik die standaard mappen vinden??? In cstrike/maps/ zie ik alleen de gedownloade mappen. Alle standaardmappen staan daar niet :S

Weet iemand waar die zitten?? want bij die .bsp bestanden moet ik de .res plaatsen :(

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2006 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReddishRat
Verwijderd schreef op maandag 09 januari 2006 @ 13:31:
Ik heb nu een paar .res bestandjes gemaakt voor geluid.
Ik heb nu voor de standaard mappen (de_dust, de_aztec etc.) ook .res bestanden maakt

Maar waar kan ik die standaard mappen vinden??? In cstrike/maps/ zie ik alleen de gedownloade mappen. Alle standaardmappen staan daar niet :S

Weet iemand waar die zitten?? want bij die .bsp bestanden moet ik de .res plaatsen :(
gewoon de res files voor de standaard mappen in je maps dir gooien. De standaard mappen zitten in die GCF file. Mochten er nieuwe/andere files op je hdd staan die niet in die GCF voorkomen dan pakt css die automatisch. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een probleem,
Ik wil een server joinen en typ in console connect 83.217.76.62:27055:noob en krijg de hele tijd de melding dat de server vol is terwijl die dat niet is :s weet iemand hoe ik dit kan verhelpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 09 januari 2006 @ 21:44:
Ik heb een probleem,
Ik wil een server joinen en typ in console connect 83.217.76.62:27055:noob en krijg de hele tijd de melding dat de server vol is terwijl die dat niet is :s weet iemand hoe ik dit kan verhelpen?
Laat die :noob eens weg.. Kan ook zien dat die gewoon een ping timeout heeft.. En heb je al een andere server geprobeerd? Weet je iig zeker dat het probleem niet cliënside is hé ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
ReddishRat schreef op maandag 09 januari 2006 @ 09:29:
[...]
@vandread;

ben je een beetje gelukkig met de nieuwe admins? ik zie de andere twee nieuwe ook regelmatig op de servers. Wat ik wel vervelend vind is dat een heleboel spelers je uit proberen tot hoever je gaat.. maarja, dat is even wennen ;)
Ach jullie kennen mij, ik ken jullie, no problems toch?
Of het een goede stap was moeten de hoofd admins maar evalueren ;)
Kan me voorstellen, gewoon tempban :P

[ Voor 7% gewijzigd door Vandread op 09-01-2006 23:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dunbar
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08-07 12:12
Hmm... gister de CSE demoplayer geinstalleerd, en een demootje bekeken, en nu is mijn CS:S fubar 8)7

Telkens als ik CS:S opstart laat ie die demo zien, en als ik de demo stop, en weer gewoon ga spelen, heb ik de controls nog van de demoplayer. Hoe fix ik dit?

Tomorrow is often the busiest day of the week

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hollanda
Je moet wel CSE afsluiten, zie taakbalk of taskmanager ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smokey!
  • Laatst online: 10-09 12:11
Ben net begonnen met CSS (3 dagen ofzo) en baal nu al als een stekker dat ik steeds kutgeluidjes moet downloaden :( . Het server joinen duurt nu steeds retelang. Maargoed, verder wel een leuk spel alleen jammer dat ik nog niet zo goed ben en al die andere de ene na de andere headshot schieten :P . Ook kan ik niets als gametypes vinden, is dat er niet of ben ik scheel? want ik zou graag ff een tdm/dm servertje joinen om mijn aim te oefenen. Want zoals het nu gaat is het niet zo leuk, ik ben toch telkens dood :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReddishRat
Smokey! schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 16:14:
Ben net begonnen met CSS (3 dagen ofzo) en baal nu al als een stekker dat ik steeds kutgeluidjes moet downloaden :( . Het server joinen duurt nu steeds retelang. Maargoed, verder wel een leuk spel alleen jammer dat ik nog niet zo goed ben en al die andere de ene na de andere headshot schieten :P . Ook kan ik niets als gametypes vinden, is dat er niet of ben ik scheel? want ik zou graag ff een tdm/dm servertje joinen om mijn aim te oefenen. Want zoals het nu gaat is het niet zo leuk, ik ben toch telkens dood :P.
misschien moet je toch is wat meer researchen voordat je post?

CSS is defuse en hostage only. je hebt wel deathmatch servers (maps) maar dat is niet officieel. ten tweede kun je met de command cl_downloadfilter "nosounds" dat downloaden van die geluiden uitzetten.

B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Smokey! schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 16:14:
Je kan ook gewoon op serieuze server spelen als je een hekel aan die custom shit hebt.. Je ziet vaak wel een beetje aan de naam of het een normale server is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
XS4ALL bijvoorbeeld :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR35
yeah die shiny bug is gefixed... maar in de lijst met fixes staat dat het voor ati kaarten was... gebeurde toch echt op me Gforce 7800 ach ja zolang het gefixed is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn

Acid_Burn

uhuh

Laatste tijd heb ik dit:
Afbeeldingslocatie: http://picard.sytes.net/temp/got/cs-bug.jpg

Voor de oplettende kijker, ik krijg in CS:S dus non source CS servers terug. Soms gemengd vaak alleen non source. Meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j86

j86

Acid_Burn schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 22:57:
Laatste tijd heb ik dit:
[afbeelding]

Voor de oplettende kijker, ik krijg in CS:S dus non source CS servers terug. Soms gemengd vaak alleen non source. Meer mensen hier last van?
Heb ik (en iedereen die ik ken die het ook speelt) ook al een paar weken.
Ook worden je ping-instellingen, not full/has users playing en pass steeds gereset :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phreak
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12-09 16:17

Phreak

KTM SuperDuke

* Phreak meld zich

Ik heb het spel ook maar weer eens uit de kast getrokken.
Heb het al meer dan een half jaar niet meer gespeeld ofzo. 8)

Ben vroegah begonnen met de laatste beta van counter-strike net voordat 1.0 uit kwam.
Dus speel al wel een tijdje mee..

Maar het was weer leuk om weer eens te doen, beetje mensen irriteren met scout hs'jes :)
Vanaaf nog maar weer eens doen, lijkt erop dat ik weer verslaafd aan het worden ben.

Noobmeter WoT: Froekie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR35
Ik begon ook met de laatste beta bij en vriend en installeerde zelf 1.1! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless
  • Niet online
Acid_Burn schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 22:57:
Laatste tijd heb ik dit:
[afbeelding]

Ik heb dit soms ook..

Weet niet waarom wel of niet hij het doet, zal het eens verder bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReddishRat
endless schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 17:02:
[...]

Ik heb dit soms ook..

Weet niet waarom wel of niet hij het doet, zal het eens verder bekijken.
Ik had hier ook last van. Ik heb toen de file serverbrowser.vdf uit het mapje Steam/config weggegooid. Steam herstart en toen had ik daar geen last meer van.

LET OP: je verliest al je serverbrowser data, je favorites en history ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is HDR dan??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReddishRat
Staat voor High Dynamic Range. Een uitgebreide mooie uitleg kan je hier vinden (in het engels)

KLIK

Je ziet ook een aantal screenshots. Het is wel pure eye candy vind ik zelf. Zoals bij nuke is het wel leuk dat het er is maar voor mij voegt het geen nieuwe spelementen toe.. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-09 20:08

NoTimeRemains

I know

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Tja, ik heb ook wel es luck.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon9114
  • Laatst online: 08-08 17:58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij schiet iemand door het plafond heen (bom plek ?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
ReddishRat schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 14:40:
[...]
Je ziet ook een aantal screenshots. Het is wel pure eye candy vind ik zelf. Zoals bij nuke is het wel leuk dat het er is maar voor mij voegt het geen nieuwe spelementen toe.. :Y)
Je speelt zeker nog 1.6 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Laatst online: 21:54

Bever!

3

Acid_Burn schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 23:35:
[...]

Das nie ziek.. das wallhacken
idd veel duidelijker kan het niet.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j86

j86

Wallhack die niet wordt opgenomen in het filmpje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

niet dat ik veel source speel ofzo maar op nuke 1.6 kon dat ook makkelijk. Is goed door de grond te schieten naar die bom. Je kon ook met 3 of 4 op elkaar gaan staan en dan door de grond defuse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

joswillems86 schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 23:55:
Wallhack die niet wordt opgenomen in het filmpje?
Je zou het kunnen opnemen als een demo en dan renderen zonder wallhack.

Toch ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Verwijderd schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 00:09:
niet dat ik veel source speel ofzo maar op nuke 1.6 kon dat ook makkelijk. Is goed door de grond te schieten naar die bom. Je kon ook met 3 of 4 op elkaar gaan staan en dan door de grond defuse.
In Source kan je niet meer met meerdere op elkaar gaan staan, 1 lukt wel, 2e valt altijd.
Verwijderd schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 00:10:
[...]

Je zou het kunnen opnemen als een demo en dan renderen zonder wallhack.

Toch ?
Gewoon een demo opnemen en die dan afspelen op een CSS die niet gehacked is, en daar het filmpje vervolgens van maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReddishRat
neej, al een tijd niet meer. Alleen HDR vind ik teveel eye candy, de rest vind ik geniaal strak :) :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat is geen wallhacken, wat zeuren mensen toch gauw. of hij speelt vet veel css in die map en weet waar de bom gelegt word, dus is het geod. of hij heeft gewoon eens luck, heeft iedereen wel eens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

hebben jullie de naam gezien van die gast die hij dood schiet? FI = Flame Instinct ... Die zijn redelijk pr0 dus de clans waar zij tegen spelen vast ook ... ik denk dat dit meer skill is dan wat anders!

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn

Acid_Burn

uhuh

je hebt redelijk veel keus waar je die bom neerlegt.. lijkt mij sterk dat hij precies goed gokt en een headie door de vloer heenmaakt. Dit is gewoon ordinair wallhacken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:47
Heb sinds gister CS source, heb eerst ook regelmatig 1.5 gespeelt, maar heb nu al weer een mod er op zitten die rechts onder in beeld info laat zien als fps, ping, in, out. Weet iemand hoe ik dat uit kan schakelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shotcaller777
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Brammel schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 20:10:
Heb sinds gister CS source, heb eerst ook regelmatig 1.5 gespeelt, maar heb nu al weer een mod er op zitten die rechts onder in beeld info laat zien als fps, ping, in, out. Weet iemand hoe ik dat uit kan schakelen?
Drop je console en type in: net_graph 0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoffa
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 14-09 10:43
Acid_Burn schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 19:41:
je hebt redelijk veel keus waar je die bom neerlegt.. lijkt mij sterk dat hij precies goed gokt en een headie door de vloer heenmaakt. Dit is gewoon ordinair wallhacken.
Plus ik denk dat iemand die o zo pro is niet met zo'n crappy framerate speelt als die gozer hier in dit filmpje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brakkie
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Brakkie

blaat

Afbeeldingslocatie: http://steampowered.com/Steam/Marketing/January13.2006/img/CSS_Militia.jpg

Screenshot van militia in cs source. Ziet er goed uit als je het mij vraagt.

Systeem | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j86

j86

Zeker mooi!
Ik hoop dat ze ook nog een keer HDR in de classic-maps gaan gooien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

is er ook een manier om HDR uit te zetten?
ik bedoel ik heb het echt niet nodig...

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:47
HIValicious schreef op zaterdag 14 januari 2006 @ 11:51:
is er ook een manier om HDR uit te zetten?
ik bedoel ik heb het echt niet nodig...
Ja, bij options, video, advanced. Daar staat High Dynamic Range.

[ Voor 6% gewijzigd door Brammel op 14-01-2006 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan niet eens HDR. :/ Ik heb hier een Geforce4 Ti4200 @ 4600 speeds. Mn kaart is helaas nog directX 8.0. Ik ga over een half jaar wel een nieuwe graka kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j86

j86

Verwijderd schreef op zaterdag 14 januari 2006 @ 12:01:
Ik kan niet eens HDR. :/ Ik heb hier een Geforce4 Ti4200 @ 4600 speeds. Mn kaart is helaas nog directX 8.0. Ik ga over een half jaar wel een nieuwe graka kopen.
Zo had ik het anderhalve week geleden ook nog (en toen liet ik CSS ook nog in DX7 draaien)!
Nu kan dus wel HDR, maar ik krijg er toch weinig mee te maken als het maar ondersteund word door 1 map :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stoffa schreef op zaterdag 14 januari 2006 @ 00:52:
[...]

Plus ik denk dat iemand die o zo pro is niet met zo'n crappy framerate speelt als die gozer hier in dit filmpje?
als je genoeg speelt weet je wel waar de meeste mensen de bom leggen, en als je zo veel speelt heb je dat geluk toch ook wel eesn dat het goed gaat :r pfffffff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brakkie schreef op zaterdag 14 januari 2006 @ 01:40:
[afbeelding]

Screenshot van militia in cs source. Ziet er goed uit als je het mij vraagt.
Ziet er best wel mooi uit. :) Great Canyon achtige omgeving vervangen door een koudere herfstachtige setting zoals je wel meer ziet in maps die worden geport naar CSS.

Grote rotsmuur in cs_militia vervangen door sillo's. Ben benieuwd naar die nieuwe gameplay elementen waar Valve het over had.

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2006 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon9114
lol net 9 kills in 1 ronde :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08:25

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

Geen werving hier op GoT, zie ook de faq :)

[ Voor 102% gewijzigd door Crash op 14-01-2006 18:01 ]

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08:25

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

uhmm kwist niet eens dat ik ergens voor aan het werven was ?

ahhhh wacht ok, sorry dan

beetje overdreven imho maja rule is rule ;)

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is er voor CS : S ook een ATC zoals voor BF2? of iets gelijkaardigs / grondplannen van de maps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J_star
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21:57
Weet iemand hoe ik dit probleem kan oplossen?

Als ik mijn serverlijst update *refresh dan krijg ik ook allemaal CS servers. En ik moet alleen CS:S servers hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01:12

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

J_star schreef op maandag 16 januari 2006 @ 13:12:

Als ik mijn serverlijst update *refresh dan krijg ik ook allemaal CS servers. En ik moet alleen CS:S servers hebben.
Ik denk dat niemand het nog weet ;) Zie ook een paar posts boven je met hetzelfde probleem.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn

Acid_Burn

uhuh

J_star schreef op maandag 16 januari 2006 @ 13:12:

Ik heb dit op steampowered ook gevraagd en men viel over mij heen dat ik de zoveelste was.. Het is dus blijkbaar een bekende bug. Valve heeft het dus weer verneukt met 1 van de updates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06:59

Polycom

Poes van goud

Ach je moet er gewoon voor zorgen dat de leukste servers in je favorieten staan. Ik heb een stuk of 8 servers in mn favorites staan, en ik kijk nooit meer bij alle servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten L
  • Laatst online: 26-05 21:56
Hmm, ik heb dit wel kunnen veranderen geloof ik. Tenminste, volgens mij. What did I do?

Ook met steam kan je servers bekijken en filters zetten. Met steam heb ik toen alle css servers tevoorschijn getoverd, en nu zie ik ook alleen css servers ingame.

Probeer het eens :)

www.maartenlangelo.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_max234
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-02 11:09

mad_max234

AMD Athlon II M320

Acid_Burn schreef op maandag 16 januari 2006 @ 19:01:
[...]

Ik heb dit op steampowered ook gevraagd en men viel over mij heen dat ik de zoveelste was.. Het is dus blijkbaar een bekende bug. Valve heeft het dus weer verneukt met 1 van de updates.
Ik heb er ook last wat een bagger. :(

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keida
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:16

Keida

dr.

Acid_Burn schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 19:41:
mja hoor.... Ik ken deze persoon van het filmpje wel. Dit was gewoon een officiele war, hij hoort die kerel boven hem, denkt: ok gokje, en puur geluk.
Zo enorm pr0 is hij niet, maar hij kan het wel.
Hij gaf zelf ook gewoon toe dat hij wel echt eenorrrm geluk had bij dit schot.

IJsdikte op de Elfstedentocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jokuh
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 13:39
Ik heb de laatste tijd zo de schijt van bugs in de game.
- Verwijderde Favorites
- CS Servers vinden(zeer kut.. kd8 dat Militia uitwas kreeg ik CS servers..)
- Zeer lange laadtijden bij sommige servers bij Sending Client info en Retrieving client info.
- Maar de vervelendste is dat bij een tab out dat ie gewoon lekker crasht.

Weer iemand hoe ik die laatste kan fixen?

MVG Jokuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mach2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 13:16
Maarten L schreef op maandag 16 januari 2006 @ 22:26:
Hmm, ik heb dit wel kunnen veranderen geloof ik. Tenminste, volgens mij. What did I do?

Ook met steam kan je servers bekijken en filters zetten. Met steam heb ik toen alle css servers tevoorschijn getoverd, en nu zie ik ook alleen css servers ingame.

Probeer het eens :)
Dit werkt inderdaad prima, geen last meer dat die CS Servers er tussendoor zitten ....thx.

Hallo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon9114
weet iemand een site met een lijst van nederlandse clans ????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06:59

Polycom

Poes van goud

Bij een tab-out krijg ik ook een fatal error ofzo, erg vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wing_xD
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:22
dragon9114 schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 22:54:
zie eerste pagina van de topic?
http://www.game-monitor.c...e2&country=NL&order=grank

[ Voor 5% gewijzigd door Wing_xD op 17-01-2006 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dragon9114 schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 22:54:
http://www.clanbase.com/ladders.php?gid=48 <--- iig een CS Source clan ladder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ALT-TAB crash aarrgggg!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerd
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Aan hollanda: zou je het ip van de EPW server in de startpost kunnen verandere naar het volgende?
82.94.239.68:27100

alvast hartelijk bedankt ;) we zijn nl. overgeschakeld van hosting

Modelbouw - Alles over modelbouw, van RC tot diorama

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless
  • Niet online
217.19.17.12:27015 (De TweakDSL server) is geen CS: Source server maar een 1.6 server bij mij.. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siebolt
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 26-08 20:27
Dan ga je toch lekker CS spelen. 1.6 loopt toch veel beter :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al die vreselijk iritante functie van mani admin pluging tegen gekomen dat als je niet de hostages red of de bomb plant/defused en de mision tijd is afgelopen je dan dood word gemaakt door zo'n achterlijke straal uit de lucht?

Ik vind dat nou zo ^#$%^#$%^ he.. CS is grootendeels gebaseerd op realitijd.. Ik vind dat zo'n verneuken van de gameplay he.. En het lijkt er gewoon op dat alle server waar ik vaak kwam ineens die klote mod hebben :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hollanda
Steam Update 18/01/2006

Updates voor cs:source zijn vrijgegeven. De updates wordt automatisch gedownload wanneer je steam client wordt herstart.

De belangrijkste veranderingen zijn als volgt:

Nieuwe map

* cs_militia toegevoegd met HDR

Counter-Strike: Source

* Een oplossing voor speler naam crash bug
* Zichtbaarheid bij deuren en ramen verbeterd
* Een fout opgelost dat ervoor zorgde dat deuren niet meer opengingen.
* Animatie van shotgun herladen is nu goed, hapert niet meer.
* Als je bukkend een trap opliep maakte je herrie met voetstap geluiden, dat is nu
opgelost.
* Koop menu blijft niet meer vastzitten als je "Buymenu" op Enter instelt.
* Materiaal beweegt nu met de wind mee.
* Onderwater spectators / observeerders maken geen "IK VERDRINK!" geluiden meer!

Hostage (gijzelaar) updates:

* Gijzelaars kunnen nu deuren openen en over drempels/trappen lopen.
* Gijzelaars en Bots gehoorzamen nu NAV_MESH_NO_HOSTAGES

Source Engine updates:

* FCVAR_CHEAT toegevoegd bij sommige cvar commands in het materials systeem.

Een paar HQ screens, HDR = on, 1600 x 1200:
(plaatjes zijn clickable)

Meer info/screens: NL nieuwsbericht

[ Voor 71% gewijzigd door Hollanda op 27-01-2006 07:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de screenshots kloppen niet :)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2006 05:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hollanda
hehe, was nog bezig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaza
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 02-03-2023

kwaza

http://dogepool.nl

De screenshots op csnation zijn i.m.h.o. iets mooier ;)

http://dogepool.nl DogePool P2Pool voor Dogecoin!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hollanda
kwaza schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 06:34:
De screenshots op csnation zijn i.m.h.o. iets mooier ;)
Heb je de plaatjes op de link ook bekeken? Op csnation lijkt het wel of HDR niet aanstaat, die lichtinval is echt onwijs, die zie je op mijn screens wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReddishRat
Kan niet wachten om deze map na me werk te spelen! _/-\o_ Good old militia. Als het goed is komt militia vanavond op 1 van de xs servers in roelatie >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi Geub
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Jedi Geub

huh!?

hij is erg mooi!!!

wel wat zwaar voor me system, maar hij is dope

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRAXION
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 23:11
Ja best een nette map maar wel raar kwa fps, hele map 100fps constant op 1 stukje na :S

Daar schiet de fps terug naar precies 50, en blijft daar op hangen.
Terwijl dat stukje niet echt bijzonder is zal zo wel effe screenshotje maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Zojuist heb ik de nieuwe steamupdate binnen gehaalt, ik heb nu alleen een groot probleem en dat is als ik naar een server connect dat ie de foutmelding "server uses different class tables" geeft

Ik heb dit bij alle servers.

Edit : Trouwens wel een super mooie map met HDR aan, alleen haal ik zonder een framerate van rond de 80 maar met HDR zit ik rond de 35 wat ik niet speelbaar genoeg vind.

[ Voor 30% gewijzigd door PilatuS op 19-01-2006 12:11 ]

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.