[PC] Counter-Strike: Source - Deel 8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 25.800 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buddow
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 14-09 13:41
langezwieper schreef op zondag 25 december 2005 @ 11:36:
[...]

vandaag stond het nog in de steam update news ;) ja dus
Heb je een link? Ik zie in het stukje over 64 bit het alleen maar staan m.b.t. HL2 en de LC demo.

[ Voor 5% gewijzigd door buddow op 25-12-2005 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

buddow schreef op zondag 25 december 2005 @ 15:00:
[...]

Heb je een link? Ik zie in het stukje over 64 bit het alleen maar staan m.b.t. HL2 en de LC demo.
Ze hebben niet HL2 en LC 64-bit gemaakt, maar het HL2 engine, en hiermee zijn dus alle spellen die draaien op het HL2 engine native 64-bit, dus HL2, CSS, HL2:LC, DOD:S

http://www.steampowered.com/index.php?area=news&id=496
...unveiled a 64-bit version of its Source game engine technology...

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Bedankt, ik ga het gelijk proberen. :)

Heb ik nog 1 vraagje, als ik met fraps ga opnemen zet ik em op 30 fps, alleen haalt ie dat niet, het komt neer op 18 fps constant.

Komt dit door dat mijn pc het niet aan kan om alles op te nemen aangezien je nogal grote files krijgt of is er een oplossing voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake

Snake

Los Angeles, CA, USA

Yup, fraps freet veel systeemeisen, ik heb ooit geprobeerd mijn 'matrix-moves' in max payne 2 vast te leggen met fraps, en dit gaf als resultaat 2 seconden delay tussen knop ingeduwt en de overeenkomstige beweging.

In CSS heb ik nog niet getest (ga ik nu even doen)!

Ik hou je op de hoogte

Je kan beter een demo recorden, exporteren als bmps, en dan importeren in een of ander programma ( virtualdub?? )

EDIT: Oki, heb ff getest

Blijkt dat simpel filmpje van 15 seconde al 200 megs inneemt, want een enorme belasting is voor je harde schijf, constant zoveel wegschrijven, ik raak niet boven de 30 fps als ik het progje @ 60fps zet

Ook blijft hij enorm hangen bij het inladen van een nieuw geluid!

Demo's zijn de oplossing.

oja: Vrolijk kerstfeest iedereen :)

[ Voor 34% gewijzigd door Snake op 25-12-2005 16:01 . Reden: extra info ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben sommigen hier ook last van (na de nieuwste update) met de CS Source serverlijst dat er CS 1.6 servers erbij verschijnen ook al staat filter op CS: Source?

owja en

vrolijk kerstfeest allen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Hoe krijg ik het voor elkaar dat ik de demo in .bmp's krijg zodat ik daarvan weer een avi kan maken :?

Er zitten in mijn demo een paar nogal snelle acties die toch wel meer dan 25 fps nodig hebben om het goed te kunnen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake

Snake

Los Angeles, CA, USA

startmovie <aantal fps> <naamdemo>

dan krijg je een bmp sequence, en die importeer je in videomach

je geluid is wel weg :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funkflex
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-12-2008

funkflex

The real funkflex !

Kan iemand mij vertellen waarom Source ineens zo verkankerd draait ? maandje of wat gewleden liep het als een terelier maar nu ? :( Elke keer als ik wil schieten dikke lag pike! Om van te huilen! Overal waar ik heenga lagged het!

3400/1024/sata/6600GT, schone windows nieuwe drivers, V-Sync off.

Ook bij het aanmaken van een gameserver op mijn win2k3 Enterprise bak, installaties van content 33 runnen prima, alleen zeiktie datk moet updaten naar 41... doeje dat dan startie niet meer op :( Krijg je hem wel gestart dan vindie geen valve servers meer. Terwijl de 9 CS1.6 en CZERO servers die op hetzelfde machine lopen geen prob hebben. Meest instabiele bende wat ik ooit heb gezien!!

Wat de hell is er hier aan de hand ?

MCP/MCSE/MCTS + ITILV3 Work in Progress: VCP/ IBM System X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1 woord: KUTUPDATE :(

EDIT:
Dit is niet scheldend bedoelt! :) Maar de meeste problemen die zich nu met css voordoen komen gewoon door die laatste update ;)

[ Voor 78% gewijzigd door Verwijderd op 26-12-2005 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
* Vanitas heeft nergens problemen mee.

Ik heb nooit problemen met steam en CSS. Meestal ligt het gewoon aan een kleine instelling die je ff moet veranderen. Probeer zelf gewoon es wat ipv hier te komen schelden op steam, daar schiet niemand wat mee op. :/

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funkflex

funkflex

The real funkflex !

Ik scheld toch niet ? En btw je gaat er meteen vanuit dat men meteen komt klagen ipv zelf op onderzoek uitgaan. Ik heb wel degelijk diverse dingen uitgeprobeerd.... pas toen bleek dat het hem niet bepaald aan de settings lag kwam ik dit hele topic doorlezen en daarna pas replyen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Ik noem jouw naam toch niet specifiek...

Ik ben dit soort situaties al vaak genoeg langs zien komen in dit topic. Steam werkt niet of CSS draait niet lekker > een tal rant posts in het topic > modjes boos > sfeer verneukt. Daar zit ik niet echt op te wachten. En op posts als die van AKooi22 zit ook niemand te wachten.

En schelden doe je wel:
Kan iemand mij vertellen waarom Source ineens zo verkankerd draait ?
En daarnaast vind ik ook dat je schrijfstijl zo "aggresief" is. Bijvoorbeeld:
Meest instabiele bende wat ik ooit heb gezien!!
Wat de hell is er hier aan de hand ?
Net alsof wij die update voor jou kunnen terugdraaien...

En dat je zelf eerst zoekt is natuurlijk goed.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funkflex

funkflex

The real funkflex !

Wie de hell heeft jouwn dag verzuurd gozer ? Ik vraag enkel om uitleg, in de zin van "Waarom is CSS ineens zo bagger?" Aangezien jullie al 8 topics volgepost hebben en eerder een idee hebbenvan waar het aan kan liggen dan ik. Ik vraag niet om een wonder of een eend die gouden eieren kan leggen !

Ik moet eerlijk toegeven dat je toon mij niet aanstaat, als je nou een modje was allah! Maar dit slaat echt alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten L
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-05 21:56
Nou dan heb ik een ander onderwerp voor jullie.

Sinds enige tijd verdwijnen mijn 'dode' spelers niet meer. Ze blijven dan gewoon staan op de plek waar ze neergeschoten zijn. Dit is nogal vervelend omdat je van een afstand niet kan zien of iemand nou leeft of gewoon stilstaat :(

Heeft iemand een oplossing? Waarschijnlijk zit het in commands oid.

Tweaks:
cl_phys_props_enable 0
cl_phys_props_max 0
cl_show_splashes 0
fog_enable 0
fog_enable_water_fog 0
mat_bumpmap 0
mat_clipz 0
mat_dxlevel 70
mat_fastnobump 1
mat_fastspecular 1
mat_mipmaptextures 0
mat_specular 0
r_avglight 0
r_decal_cullsize 1
r_decals 0
r_eyeglintlodpixels 0
r_eyegloss 0
r_eyemove 0
r_eyeshift_x 0
r_eyeshift_y 0
r_eyeshift_z 0
r_eyesize 0
r_propsmaxdist 100
r_rainradius 0
r_rainsimulate 0
r_rainsplashpercentage 0
r_rootlod 1
r_rainlength 0
decalfrequency 0
net_graph 3
net_graphpos 3
net_graphheight -16

soundscape_fadetime 9999
hud_saytext_time 5
cl_downloadfilter "none"
cl_ragdoll_physics_enable 0
mp_decals 0
r_decals 0

www.maartenlangelo.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buddow
snake903 schreef op zondag 25 december 2005 @ 15:08:
[...]

Ze hebben niet HL2 en LC 64-bit gemaakt, maar het HL2 engine, en hiermee zijn dus alle spellen die draaien op het HL2 engine native 64-bit, dus HL2, CSS, HL2:LC, DOD:S

http://www.steampowered.com/index.php?area=news&id=496

[...]
Maar datzelfde bericht zegt ook:

Bellevue, WA. – December 22, 2005 – Valve, a leading entertainment and technology studio, unveiled a 64-bit version of its Source game engine technology today. The first 64-bit Valve games released will be native 64-bit versions of Half-Life 2 and Lost Coast, and have been developed to take advantage of AMD Athlon™ 64 FX processor-based systems - the ultimate 64-bit gaming platform for PC enthusiasts.

The 64-bit versions of these games are being offered to all Half-Life 2 owners via Steam™, Valve’s online platform for delivering games and digital content directly to users around the world.

Dan is CSS 64 bit toch nog niet uit? En anders zou ie bij mij met mn x64 toch ook moeten gaan updaten o.i.d.?

[ Voor 4% gewijzigd door buddow op 26-12-2005 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
m0n0 schreef op maandag 26 december 2005 @ 17:20:
Wie de hell heeft jouwn dag verzuurd gozer ? Ik vraag enkel om uitleg, in de zin van "Waarom is CSS ineens zo bagger?" Aangezien jullie al 8 topics volgepost hebben en eerder een idee hebbenvan waar het aan kan liggen dan ik. Ik vraag niet om een wonder of een eend die gouden eieren kan leggen !

Ik moet eerlijk toegeven dat je toon mij niet aanstaat, als je nou een modje was allah! Maar dit slaat echt alles.
Gast chill es ff. Ik neem jou post als voorbeeld. Aangezien dat precies was waar ik me altijd aan erger. En nu ga je nog even vrolijk zo door. Ik probeer de sfeer te verbeteren zodat niet iedereen van die crap posts gaat posten. Maar jij vat dat weer veels te persoonlijk op. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaeger
  • Laatst online: 04-04-2020
Jongens jongens, wat is hier allemaal aan de hand?
Het begint op een public server te lijken hier waar iedereen maar wat zit te schelden en onaardig zit te doen.
Er komt binnekort heus wel weer een nieuwe steamupdate die de problemen oplost.
Ik heb ook veel problemen sinds die laatste update maar het komt heus wel weer goed O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kless
  • Laatst online: 16-08 14:19

kless

Morgen? Waarom niet overmorgen

Jaeger schreef op maandag 26 december 2005 @ 18:45:
Jongens jongens, wat is hier allemaal aan de hand?
Het begint op een public server te lijken hier waar iedereen maar wat zit te schelden en onaardig zit te doen.
Er komt binnekort heus wel weer een nieuwe steamupdate die de problemen oplost.
Ik heb ook veel problemen sinds die laatste update maar het komt heus wel weer goed O+
Maar dan is de andere helft weer ontevreden omdat hun config/install niet meer soepel loopt bij de volgende update.
Bij mij hielpen de volgende dingen:
reinstal+defragmenteren voor sneller laden.
spelen met DX level 8.0 en 8.1 stotteren, 9.0 en 7.0 lopen vloeiend.
en verder nog heel wat tweaks
Heb 9.0 gedaan ivm schaduw, als deze op high staat zie je soms schaduwen die je het een en ander vertellen over wat er om het hoekje/op een kistje staat

mijn system 9800pro,2500+@2100Mhz 2X512 dualchannel 2.5-3-3-6 100fps in mn 1tje. met 12 man 60 tot 100 (op een tick100 )

http://www.adf-hq.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j86
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06-08-2024

j86

Verwijderd schreef op zondag 25 december 2005 @ 16:12:
Hebben sommigen hier ook last van (na de nieuwste update) met de CS Source serverlijst dat er CS 1.6 servers erbij verschijnen ook al staat filter op CS: Source?

owja en

Heb ik ook, kan de filter ook niet veranderen, ook al staat ie al op CSS.
Ook laat hij volle/lege/pass -servers zien, terwijl ik dat al 200x heb ingesteld dat dat niet moet 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 25 december 2005 @ 16:12:

owja en

Ja ik ook! Misschien word CSS wel backwards compatible! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fidai
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08-09 18:31
Ik heb nu opeeens ook last van enorme lag spikes, tijdens het lopen nergens last van, tussen de 40 en 90 fps maar als je in gevecht bent is het echt heel schokkerig... Kan echt niet normaal spelen zo...

Heb mn cfg al weggegooid, opnieuw aangemaakt, alle settings op low gezet, dxlevel 81 geprobeerd...

(als je "dxlevel 81" weer weghaalt bij je opties blijft het trouwens gewoon op dx8.1 staan...)

Het is trouwens een installatie van nu 2 dagen oud oid, iemand een idee wat ik eraan kan doen?

edit:

Ik heb het opgelost door "-dxlevel 70" als launch option te gebruiken en verder alle settings (behalve resolutie, 1280x1204) op het laagst te zetten. (Je moet na eerste keer die "dxlevel 70" wel weer weghalen anders ben je steeds je resolutie settings kwijt...)

[ Voor 23% gewijzigd door Fidai op 27-12-2005 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goeiemorguh
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 25-01-2024
Ik ben van plan om binnekort CS source te gaan halen zodat ik een leuke game heb om online te fraggen. Alleen hoor ik nu van een aantal vrienden (die het spe zelf niet hebben :X) dat er of te veel goede spelers of te veel cheaters zijn zodat het nooit echt leuk is. Is dit nou echt zo? Dat zou de pret natuurlijk behoorlijk bederven voor een beginnende CSSer.

|| Specs || SuperPI 1m

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Als je op het begin afwisselend speelt op online servers en eigen gemaakte servers dan kom je redelijk vlug aardig mee. Maar er zijn inderdaad vrij veel nerds die het echt hele dagen spelen en waartegen je echt niets begint. Het verbaasd me echt elke keer weer dat ik inlog op servers en daar gewoon altijd de zelfde namen terugzie. Die dudes spelen je helemaal kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j-a-s-p-e-r
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17-06 21:58
goeiemorguh schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 13:08:
Ik ben van plan om binnekort CS source te gaan halen zodat ik een leuke game heb om online te fraggen. Alleen hoor ik nu van een aantal vrienden (die het spe zelf niet hebben :X) dat er of te veel goede spelers of te veel cheaters zijn zodat het nooit echt leuk is. Is dit nou echt zo? Dat zou de pret natuurlijk behoorlijk bederven voor een beginnende CSSer.
Naar mijn ervaring zitten er echt zelden cheater op de servers. Ik speel zelf vrij veel op de Only dutch server, en afentoe op die van xs4all. Op deze servers zitten wel redelijk sportieve mensen, dus niet van die lui die continue in een hoekje zitten te campen totdat je voorbij komt ofzoiets.

Ik moet zeggen dat CS (en css) de game(s) zijn die ik het langste van ALLE games heb gespeeld. De online gameplay en tactieken zijn echt geweldig!

Zelf speel ik trouwens met een paar vrienden in een soort van 'funclan', met teamspeak erbij (praten via mic met elkaar) en dat maakt het nóg wat leuker, beetje tactieken bespreken enzo. Maar vooral de server waarop je speelt bepaalt veel qua gameplay.

Ohja, valve heeft trouwens zeer goede anti cheat software (VAC), waardoor je op de servers die VAC-secure zijn eigelijk nooit cheaters ziet. Als je wel cheat ben je namelijk je account kwijt, en daarmee je spel en je geld... schrikt ook wel af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXe
  • Niet online

eXe

Ik hoorde dat je juist wel nog steeds kon cheaten op VAC-secured servers. Maar ach, ik snap daar nog niet zo veel van heb het spel nu 2 weken denk ik, en ik kan al zeer goed meekomen al zeg ik het zelf.
Ik ben over gestapt van MoH:AA, wat ik al 3 jaar speelde, en dit is een leuke afwisseling. Al moet ik zeggen dat MoH:AA, een stuk beter in elkaar zat.
Heb al enkele keren gehad dat ik gewoon dik 1 meter naast iemand mikte en ik had gewoon headshot 8)7 |:( Dus het spel komt ook vooral aan op veel geluk hebben. Dat was bij MoH:AA wel anders. :P
Maar goed, ik vind het wel een geinig spel, waar ik nog wel even mee voort kan.

ps.: de tactieken vind ik zelf wat minder.. Campen is meestal de key-to-succes. Daarin was MoH:AA beter. Ja daar kon je ook campen, maar dan was je tenminste niet met 2 kogels al de lul ;)

[ Voor 15% gewijzigd door eXe op 27-12-2005 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eXe schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 14:05:
Ik hoorde dat je juist wel nog steeds kon cheaten op VAC-secured servers. Maar ach, ik snap daar nog niet zo veel van heb het spel nu 2 weken denk ik, en ik kan al zeer goed meekomen al zeg ik het zelf.
Ik ben over gestapt van MoH:AA, wat ik al 3 jaar speelde, en dit is een leuke afwisseling. Al moet ik zeggen dat MoH:AA, een stuk beter in elkaar zat.
Heb al enkele keren gehad dat ik gewoon dik 1 meter naast iemand mikte en ik had gewoon headshot 8)7 |:( Dus het spel komt ook vooral aan op veel geluk hebben. Dat was bij MoH:AA wel anders. :P
Maar goed, ik vind het wel een geinig spel, waar ik nog wel even mee voort kan.

ps.: de tactieken vind ik zelf wat minder.. Campen is meestal de key-to-succes. Daarin was MoH:AA beter. Ja daar moest je ook campen, maar dan was je tenminste niet met 2 kogels al de lul ;)
een van de redenen om het spel niet te kopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXe
  • Niet online

eXe

vermaak me prima hoor, daar niet van ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:08

NoTimeRemains

I know

het is aan te raden om veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel te spelen in het begin. gewoon alle (lo-mid) servers te spelen wat er te spelen zijn en dan eigk ook alleen de warmaps (de_dust/2, etc.)

zorgen voor een goede config, goede rates, verbinding, etc.

zodra je het spel kent (kwa physics, etc) ergens een low/low-mid skilled clan opduikelen en dan veeeeeeeeeeeeeeel (prac)wars gaan spelen.
zodra je dan beter wordt ook steeds op niveau servers zoeken. (als je net begint toch maar niet op de CroQ-#1 of ReFlex servers gaan spelen :x )
dan op niveau clans gaan zoeken en daarmee gaan spelen.

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRAXION
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 23:11
HIValicious schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 15:21:
het is aan te raden om veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel te spelen in het begin. gewoon alle (lo-mid) servers te spelen wat er te spelen zijn en dan eigk ook alleen de warmaps (de_dust/2, etc.)

zorgen voor een goede config, goede rates, verbinding, etc.

zodra je het spel kent (kwa physics, etc) ergens een low/low-mid skilled clan opduikelen en dan veeeeeeeeeeeeeeel (prac)wars gaan spelen.
zodra je dan beter wordt ook steeds op niveau servers zoeken. (als je net begint toch maar niet op de CroQ-#1 of ReFlex servers gaan spelen :x )
dan op niveau clans gaan zoeken en daarmee gaan spelen.
En toch blijft het een spelletje voor de meesten die er niet hele dagen in willen stoppen.
Ik zelf kan een aardig potje spelen, maar dat komt inderdaad niet van de een op de andere dag.

Maar wat mij het meeste opvalt is dat de goeie spelers een goede muis hebben om hun bewegingen zo nauwkeurig mogelijk te maken.
Ikzelf heb nu de logitech g5 in combinatie met een steelpad en dat is een groot verschil bij voorgaande setups.

Doorgaans sta ik hoog in de rankings terwijl ik vrij weinig speel, deze maand bijvoorbeeld 25 uur wat neerkomt op ongeveer 1 uur per dag.
En ja voor beginnende spelers een goede config helpt een hoop niks is frusterender dan iemand zien te, beschieten kogels aan zien komen en geen geregistreerde hits te hebben.

Eén tip kan ik wel meegeven aan beginnende spelers, gebruik flashbangs :P die dingen zijn een crime :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goeiemorguh
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 25-01-2024
Ik heb wel aardige pc (check mn sig dus die fps zal wel lekker zijn. Over 1 a 2 weken zal ik mn Razer diamondback plasma ook wel binnenhebben, dan nog ff een mousepadje erbij en dat zal verder geen problemen moeten opleveren. 1 groot nadeel is wel mn internet verbinding, zo'n cheap-ass chello abbonementje |:(. Ik hoop dat ik daar verder geen last van zal hebben.

|| Specs || SuperPI 1m

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

TRAXION schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 15:31:
Maar wat mij het meeste opvalt is dat de goeie spelers een goede muis hebben om hun bewegingen zo nauwkeurig mogelijk te maken.
Ikzelf heb nu de logitech g5 in combinatie met een steelpad en dat is een groot verschil bij voorgaande setups.
nauwkeurig als in (hele) lage sense neem ik aan? want zo speelt men als ik het goed begrijp. ik kan er NIET aan wennen maar de echte pr0's spelen schijnbaar zo.

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Ik heb mn sens. nu op 3.5 staan. Eerst een tijdje op 3 gedaan. Maar dat was me toch net iets te langzaam. Als iemand dan om me heel liep te springen kon ik em niet goed bijhouden.

En ik heb gewoon een standaard €15 logitech muisje die ik elke dag meesleep naar school (voor laptop) en een mousepad die ik ergens een keer gratis kreeg, waar ondertussen allemaal barsten inzitten. En toch sta ik meestal wel bovenaan in mn team. Hardware is dus ook niet alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mn sens op 1.45 staan, met mijn oude muis stond mn sens meestal op 8 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20:41

The_Scarabial

MTB for life!

HIValicious schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 17:37:
[...]

nauwkeurig als in (hele) lage sense neem ik aan? want zo speelt men als ik het goed begrijp. ik kan er NIET aan wennen maar de echte pr0's spelen schijnbaar zo.
ik speel juist met vrij hoge sens, ik moet snel kunnen draaien en niet eerst die muis over mijn hele bureaublad slepen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Verwijderd schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 17:58:
Ik heb mn sens op 1.45 staan, met mijn oude muis stond mn sens meestal op 8 :D
Holy shit, dan moet je wel 4/5x slepen wil je helemaal omdraaien :X

Mikt dat nou echt zo veel fijner dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRAXION
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 23:11
Vanitas schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 19:01:
[...]

Holy shit, dan moet je wel 4/5x slepen wil je helemaal omdraaien :X

Mikt dat nou echt zo veel fijner dan?
Mijn sens staat op 1 en met een beweging van 10 centimeter op me mat doe ik 1 compleet rondje, dit is zonder muis versnelling uiteraard.

En de muis staat dan op 2000 dpi af en toe vind ik hem zelfs nog iets te snel O-)

En ja dit mikt 10 keer beter in het verhaal van gericht op hoofden schieten (ik heb meestal een hpk van 0.5 of hoger)

Daarnaast waarom zou je om moeten draaien je weet toch waar je naartoe gaat en als je goed luistert ben je ze voor :P

[ Voor 22% gewijzigd door TRAXION op 27-12-2005 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shotcaller777
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Wat zijn de commands om mouse accel uit te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kless

kless

Vanitas schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 17:51:
Ik heb mn sens. nu op 3.5 staan. Eerst een tijdje op 3 gedaan. Maar dat was me toch net iets te langzaam. Als iemand dan om me heel liep te springen kon ik em niet goed bijhouden.
.
die had al dood moeten zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat wil die tickrate eigenlijk zeggen?? 66 of 100 ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kless

kless

Verwijderd schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 22:47:
Wat wil die tickrate eigenlijk zeggen?? 66 of 100 ??
dat je van de server 66 of 100 X per seconde een update krijgt *mits je je eigen settings ook op 100 of meer updates per seconde. standaard was het iets van 30 in 20 uit? zelf opschroeven naar 100 of meer.
cl_updaterate "101"
cl_cmdrate "101"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Valt het jullie ook niet op dat op sommige servers de AWP's met de loop naar boven op de rug hangen en op andere weer met de loop naar beneden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kless

kless

Verwijderd schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 23:01:
Valt het jullie ook niet op dat op sommige servers de AWP's met de loop naar boven op de rug hangen en op andere weer met de loop naar beneden?
is dat niet per model?/afhankelijk van wat die knaker nog meer in zn inventory heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
kless schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 22:40:
[...]

die had al dood moeten zijn?
Hehe, ja dat is waar, maar soms knal je tegen iemand op, en dan is het toch handig als je ook dan nog kans maar om te winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hendal.
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15-08 09:43

Hendal.

Chocolate moose

Leuk dat iedereen zijn sens. hier neer zet maar sens. zegt niks over hoe gevoelig je muis t.o.v. de andere muis is.

Bij de ene muis kan een sens van 5 hetzelfde zijn als een muis met een sens van 0.8.

Dit hangt onder andere af van wat je in windows hebt ingesteld. Dus hou maar op met je sens. instellingen neer te zetten, het zegt nl. helemaal niets.

BF2 Stats specs || JA hij doet het nog :-) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KhaZ
  • Laatst online: 13-09 16:23

KhaZ

Alfa Romeo

Als je bv een Razer Copperhead hebt, kunje je DPI instellen mbv een tool, dan zegt de sens niets meer (ter vergelijking - in deze thread).

AMD 5800X3D | MSI B450 Tomahawk MAX | 16GB DDR4 Crucial 3.200Mhz CAS 16 | PNY GeForce RTX 2060 | Samsung 970 Evo Plus 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hollanda

In de OP staat er een mooi lijstje met CS S servers, echter een deel van die servers zijn offline of bijna nooit een speler aanwezig... mischien een keer een update met wat andere populaire servers? ;)

Mischien is het handig om er meteen bij te vermelden of het een stats server betreft of niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hendal. schreef op woensdag 28 december 2005 @ 09:17:
Leuk dat iedereen zijn sens. hier neer zet maar sens. zegt niks over hoe gevoelig je muis t.o.v. de andere muis is.

Bij de ene muis kan een sens van 5 hetzelfde zijn als een muis met een sens van 0.8.

Dit hangt onder andere af van wat je in windows hebt ingesteld. Dus hou maar op met je sens. instellingen neer te zetten, het zegt nl. helemaal niets.
En volgens mij is het ook nog afhankelijk van je resolutie ingame en in windows.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hollanda
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 28-08 16:15
Verwijderd schreef op woensdag 28 december 2005 @ 10:41:
Hollanda

In de OP staat er een mooi lijstje met CS S servers, echter een deel van die servers zijn offline of bijna nooit een speler aanwezig... mischien een keer een update met wat andere populaire servers? ;)

Mischien is het handig om er meteen bij te vermelden of het een stats server betreft of niet...
Dat zou kunnen maar lijkt me niet de bedoeling, host je zelf een goede server mail me dan zet ik die erbij en bij een nieuwe topic check ik altijd of de ip's nog online zijn. Btw: die van ons zijn allemaal geranked via HLstatsX ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TRAXION schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 19:06:
[...]

Mijn sens staat op 1 en met een beweging van 10 centimeter op me mat doe ik 1 compleet rondje, dit is zonder muis versnelling uiteraard.

En de muis staat dan op 2000 dpi af en toe vind ik hem zelfs nog iets te snel O-)

En ja dit mikt 10 keer beter in het verhaal van gericht op hoofden schieten (ik heb meestal een hpk van 0.5 of hoger)

Daarnaast waarom zou je om moeten draaien je weet toch waar je naartoe gaat en als je goed luistert ben je ze voor :P
wil je nog lager, dan moet je gewoon sensitivity 0.9 (vb) in de console tikken
de sens instellen in console heeft een groter bereik en kun je nauwkeurigere waarden ingeven (ik speel nu met 0.5 at 1600dpi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shotcaller777
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://www.frutosdelvalle.com/errorcss.jpg

Dat is dus de error die ik krijg als ik TeamSpeak en Source tegelijk aan heb staan.

Weet iemand hier een oplossing voor? Het gebeurt zomaar tijdens het spelen in elke map.

****EDIT***Net ff wat verder getest; ik krijg zo'n error alleen bij dust2.

[ Voor 24% gewijzigd door Shotcaller777 op 28-12-2005 22:35 ]

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

zowieso vind ik ventrillo een beter progje....
Verwijderd schreef op woensdag 28 december 2005 @ 10:41:
Hollanda

^^ /me is het hiermee eensch :+

[ Voor 84% gewijzigd door NoTimeRemains op 29-12-2005 15:10 ]

This is the Way.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 28 december 2005 @ 19:34:
[...]

wil je nog lager, dan moet je gewoon sensitivity 0.9 (vb) in de console tikken
de sens instellen in console heeft een groter bereik en kun je nauwkeurigere waarden ingeven (ik speel nu met 0.5 at 1600dpi
ik speel met een sens van 11.5 :P ivm surfmaps.. waarschijnlijk ga ik de sens nogmeer opschroeven :P

Verwijderd

Wat zijn surfmaps?

• Acid_Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 09:04

Acid_Burn

uhuh

sensitivity settings zeggen toch geen drol. Dit hang toch af van de muis die je hebt, de driver die je gebruikt en de setting in de driver. Samen met de sensitivity setting in het spel kom je dan tot je resultaat. Wat bij de 1 een setting van 3.2 is is bij een ander 11.6.

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een klein probleempje met me server..

Ik laat de maps downloaden via een web url. Maar hoe ik de url ook in stel hij wil maar niet downloaden ervan. Ik maak gebruik van de bzip2 functie. Al mijn maps zijn dus in bz2 formaat.

Settings:
code:
1
2
sv_allowdownload 1
sv_downloadurl "http://www.nietbelangrijk.blaaaaa/zombie/cstrike/"

Hoe ik de code ook maak, /cstrike, /cstrike/, / of helemaal niets achter de map zombie. Het wil maar niet werken. De site is up en ik kan er met mozilla gewoon van downloaden. Er staan geen html bestanden in.

Nou twijfel ik zelf of ik wel de juiste mappen/bestanden er in heb staan. kan iemand me een lijstje geven wat er in moet? Of een voorbeeld van een url die wel werkt? En kan iemand me vertellen hoe de url nou precies in de server.cfg moet staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hollanda
ragingbull schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 00:36:Settings:
code:
1
2
sv_allowdownload 1
Zet je wel de .bz2 files ook op de gameserver zelf?

[ Voor 61% gewijzigd door Hollanda op 30-12-2005 04:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormtrooper
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-09 09:44

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

Verwijderd schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 00:36:
Ik heb een klein probleempje met me server..

Ik laat de maps downloaden via een web url. Maar hoe ik de url ook in stel hij wil maar niet downloaden ervan. Ik maak gebruik van de bzip2 functie. Al mijn maps zijn dus in bz2 formaat.

Settings:
code:
1
2
sv_allowdownload 1

.....
En kan iemand me vertellen hoe de url nou precies in de server.cfg moet staan?
Ik heb daar simpelweg staat sv_downloadurl "http://server(:poort)/cstrike"

Maar wat ik zelf had (ik draai mijn webserver op IIS) dat de MIME types niet goed stonden en er dus wel alle files stonden maar niet gedownload konden/mochten worden...

Stormtroopers toys: Asus Strix 16, Samsung S24 Ultra, HP Z4 G4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hollanda schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 04:59:
[...]

Zet je wel de .bz2 files ook op de gameserver zelf?
Nee, volgens de tutorial op mani admin plugin forum moeten de bz2 files niet in de server map staan. Maar ik zal dat een proberen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormtrooper
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-09 09:44

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

Verwijderd schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 12:52:
[...]

Nee, volgens de tutorial op mani admin plugin forum moeten de bz2 files niet in de server map staan. Maar ik zal dat een proberen..
Ik heb in de gameserver zelf geen enkele .bz2 staan, alleen in mijn webfolder (daar staan zowel de .bsp als de .bz2 ivm een klein scriptje die zorgt voor het inpakken van nieuwe maps)..... Die .BZ2 in de gameserver folder zou alleen nut hebben als de http-plek niet reageert. Men krijgt dan de files alsnog ge-bz2'ed en dat scheelt dan toch...

Stormtroopers toys: Asus Strix 16, Samsung S24 Ultra, HP Z4 G4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stormtrooper schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 13:06:
[...]

Ik heb in de gameserver zelf geen enkele .bz2 staan, alleen in mijn webfolder (daar staan zowel de .bsp als de .bz2 ivm een klein scriptje die zorgt voor het inpakken van nieuwe maps)..... Die .BZ2 in de gameserver folder zou alleen nut hebben als de http-plek niet reageert. Men krijgt dan de files alsnog ge-bz2'ed en dat scheelt dan toch...
Kan iemand mij een linkje geven naar een voorbeeld van zo'n http server? dat ik de mappen kan zien die ik ook moet copyeeren naar de server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hollanda
Verwijderd schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 17:14:
[...]

Kan iemand mij een linkje geven naar een voorbeeld van zo'n http server? dat ik de mappen kan zien die ik ook moet copyeeren naar de server.
Denk dat dat niet verstandig is, aangezien er dan misbruik van gemaakt kan worden. Geef mij maar ftp acces + je server.cfg + je maplist.txt dan check ik wel of je alles goed ingesteld hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hollanda schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 17:26:
[...]

Denk dat dat niet verstandig is, aangezien er dan misbruik van gemaakt kan worden. Geef mij maar ftp acces + je server.cfg + je maplist.txt dan check ik wel of je alles goed ingesteld hebt.
mag ik je msn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hollanda
Zie m'n profiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick_haak
  • Laatst online: 02-01 11:18
dat vraag ik me ook nog steeds af ja, ik kom die term ook wel eens tegen, maar heb nog nergens een goede uitleg gevonden wat het nou precies inhoudt.
iemand die dit even kan uitleggen?

bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
nick_haak schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 19:41:
[...]

dat vraag ik me ook nog steeds af ja, ik kom die term ook wel eens tegen, maar heb nog nergens een goede uitleg gevonden wat het nou precies inhoudt.
iemand die dit even kan uitleggen?

bedankt :)
http://wiki.ehow.com/Surf-in-Counter-Strike-Source
Surf_maps are, obviously, surfing maps. Surfing maps contain long angled, triangular "rails" called surfs. A player jumps on the surfs and strafes toward the center of it, allowing them to slide down it (aka "Surfing") in order to get to the end of the map. At the end, there are usually teleporters back to spawn. These maps range from short, simple and easy to long, complex and difficult. These maps may only have Counter Terrorist spawns or both, but killing is usually not the main goal. Surf maps come in three main flavors: course, level-based, or freestyle. Course maps have two spawns and the objective is to reach the end as fast as possible, there is a definite end to the map. Level-based maps have one spawn point and short surf "obstacle courses" which lead to the next obstacles, much like KZ maps. Freestyle surf maps have either one or two spawns and no levels, sometimes the secondary goal is killing.

[ Voor 56% gewijzigd door Vanitas op 30-12-2005 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick_haak
  • Laatst online: 02-01 11:18
hmm, klinkt geinig :)
thnx voor de info.

Nick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Surfen is best wel lastig. Je moet echt veel oefenen wil je het goed kunnen. Ik heb het al best wel vaak geprobeerd, maar ik val nog heel vaak van de baan af. Meestal verlies ik mn snelheid en glij langzaam van de baan af, of ik ga zo snel dat ik over de baan vlieg. :X

Maar als het goed gaat is het zeker leuk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Surfen is meer het relaxte counter strike :P muziek op de achtergrond heerlijk dan kom je toch helemaal tot rust ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siebolt
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 26-08 20:27
ik vind surfen persoonlijk maar niets, maar dat komt omdat ik het niet goed kan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op de NL krakelingen server en meer servers waarvan ik zo de naam ff niet weet staat als je inlogt in de motd een top10 van kill dead ratio. Hetzelfde wat je krijgt als je top10 in chat doet. Hoe krijg ik dat ook in mijn motd? HLstatsX kan dit niet. Tenminste het kan wel in de motd een top10 geven maar niet based op kill dead...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hollanda
Verwijderd schreef op zondag 01 januari 2006 @ 15:38:
Op de NL krakelingen server en meer servers waarvan ik zo de naam ff niet weet staat als je inlogt in de motd een top10 van kill dead ratio. Hetzelfde wat je krijgt als je top10 in chat doet. Hoe krijg ik dat ook in mijn motd? HLstatsX kan dit niet. Tenminste het kan wel in de motd een top10 geven maar niet based op kill dead...
Mani mod of beetlesmod kan je dit mee doen (zal je wel zelf voor moeten gaan scripten, wij hadden dit ook gedaan voor we HLstatsX gingen gebruiken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hollanda schreef op zondag 01 januari 2006 @ 16:35:
[...]

Mani mod of beetlesmod kan je dit mee doen (zal je wel zelf voor moeten gaan scripten, wij hadden dit ook gedaan voor we HLstatsX gingen gebruiken).
het lijkt me dus dat ik een script moet maken/regelen wat dus zelf top10 in de console van de server doet en dan de output weg schrijft in een txttje ofzo.. die ik dan vervolgens weer uitlees met html/php?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OutSIdeR
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:00
Ik zit op het moment met een enorm raar probleem.
Ik heb met een stel gasten een dedicated server gekocht voor ons eigen gebruik.
Deze bak draait SuSE Linux en aantal gameservers.

Hierop heb ik CSS geinstalleerd en alles liep vlekkeloos.
Nu is echter het probleem, als een map al een paar rondes bezig is dan hangt de server...
Dan komt er te staan dat er een connection problem is etc etc en dan wordt je van de server gekicked.
De ene keer is het bij de eerste ronde, de andere keer bij de 10de ronde ofzo.
Na een server restart werkt alles weer en dan na zoveel rondes ligt ie weer op ze gat.
Het vreemde is, is dat ik niet de enige ben maar een andere vriend van me heeft op zijn dedicated server precies hetzelfde probleem.

Nieuwe installaties van Linux/CSS hadden geen zin, getest met en zonder mani admin en ook met of zonder liep alles vast.
Iemand een idee om dit op te lossen ?
Dit is mijn server.cfg op t moment : http://outsidr.com/shit/server.cfg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Check mijn zelf gemaakte zombie map:

http://ragingb.pointclark.net/maps/zombie_highroof.bsp.bz2

Even in het engels, geen zin om te vertalen :|

The map is on a dark building. you and the zombies spawn outside, but to get to the zombies and they to you you have to walk through another scary dark building in the centre of the roof. I made it myself and tell me if you like it!

Its really scary, you can't see anything without flashlight, so serveradmins turn on flashlight! Even higher the gamma has no affect! Try te jump from the build, aaahw that scary!
OutSIdeR schreef op zondag 01 januari 2006 @ 20:13:
Ik zit op het moment met een enorm raar probleem.
Ik heb met een stel gasten een dedicated server gekocht voor ons eigen gebruik.
Deze bak draait SuSE Linux en aantal gameservers.

Hierop heb ik CSS geinstalleerd en alles liep vlekkeloos.
Nu is echter het probleem, als een map al een paar rondes bezig is dan hangt de server...
Dan komt er te staan dat er een connection problem is etc etc en dan wordt je van de server gekicked.
De ene keer is het bij de eerste ronde, de andere keer bij de 10de ronde ofzo.
Na een server restart werkt alles weer en dan na zoveel rondes ligt ie weer op ze gat.
Het vreemde is, is dat ik niet de enige ben maar een andere vriend van me heeft op zijn dedicated server precies hetzelfde probleem.

Nieuwe installaties van Linux/CSS hadden geen zin, getest met en zonder mani admin en ook met of zonder liep alles vast.
Iemand een idee om dit op te lossen ?
Dit is mijn server.cfg op t moment : http://outsidr.com/shit/server.cfg
Het lijkt er op dat hij bij een bepaalde map vastloopt aangezien het steeds een ander moment is.. Ik zou als ik jou was proberen elke map te starten met mani en dan kijken bij welke map het mis gaat. Ik zou beginnen met de custom maps proberen...

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2006 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MWAD
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-09 11:07

MWAD

Morron With A Dress

ik heb een groot probleem , ik heb deze week mijn computer geformatteerd ( alleen de C schijf , D nog intact) alles verliep goed
Daarna wilde ik steam weer runnen ( deze staat en was geinstalleerd op D ), maar deze deed het niet
nu had ik steam opnieuw installeren , maar deed het nog steeds niet ..

nu zag ik IN de steam folder een mapje "steam" staan , dus dacht ik dat ik hem verkeerd had geinstalleerd , dus heb ik de folder "Games" op gegeven om steam te installeren , maar nu werden er losse bestanden in mijn games map geplaatst

dus heb ik deze steam weer Officieel met uninstal verwijderd .

wat doet dit ^%&*%$%*%^$**(&#@#% programma , hij heeft dus HEEL me games map leeg gemaakt.

ik heb geprobeert met systeemherstel de boel weer terug te krijgen , maar dit lukt niet .

dit is toch niet normaal als je een spel uninstalled ?...

De Som van de Momenten ten opzichte van punt " A " = NUL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OutSIdeR
Verwijderd schreef op maandag 02 januari 2006 @ 19:38:
Check mijn zelf gemaakte zombie map:

http://ragingb.pointclark.net/maps/zombie_highroof.bsp.bz2

Even in het engels, geen zin om te vertalen :|

The map is on a dark building. you and the zombies spawn outside, but to get to the zombies and they to you you have to walk through another scary dark building in the centre of the roof. I made it myself and tell me if you like it!

Its really scary, you can't see anything without flashlight, so serveradmins turn on flashlight! Even higher the gamma has no affect! Try te jump from the build, aaahw that scary!

[...]

Het lijkt er op dat hij bij een bepaalde map vastloopt aangezien het steeds een ander moment is.. Ik zou als ik jou was proberen elke map te starten met mani en dan kijken bij welke map het mis gaat. Ik zou beginnen met de custom maps proberen...
Ik heb dit probleem dus met iedere map, dat ben ik vergeten te vermelden.
Ik wou hiervan gewoon een public server van maken met stockmaps.
Als het met customs wel goed gaat dan vind ik dat erg vreemd.

Ik gaat ff met customs testen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb daarnet eens surfmaps geprobeerd...
dat was weird , very weird

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
When you are on a wave strafe into it e.g if your going down the right hand side hold "a" if your going down the left side hold "d",
Never hold the forward key or you will slide off the wave.

When you are going down the wave try and look where you are going not into the wave.

Now the jumping from one wave to another can be a bit difficult because you have to do different things depending on what kind of jump it is,
if you are jumping onto a wave that you don't need to turn for just try and make it smooth don't flick off it unless you have to.

If you are jumping to a wave to your left or right you may have to flick off the wave to do this
just give the mouse a bit of a flick toward the wave then look where you are trying to go but try and do it at the end of the wave if possible.

Once you are in the air if the wave is to your left hold down "a" and if its to your right hold "d"
steer with your mouse until you reach the ramp then hold the appropriate strafe key to stay surfing.

When you land on the wave try and be as smooth as possible don't slam into it try to look as parallel to the wave as you can until you think it will be smooth then strafe onto the wave.

If you want to stop in mid air just press "s".

To skip across water hold down your "crouch" key and your "jump" key at the same time just
before you hit the water and release when you are ready to stop skipping.

And just try and be considerate of other people in the server, try not to block people and if your the last one left and your stuck on a ramp just kill your self so that the rounds not held up to much:).
Ik kwam dit net tegen. Best wel handig imo. :)

edit:
Nou ik ben een hele tijd bezig geweest met surfen, maar ik kan het gewoon niet, ik kom op de 90% van de tijd nieteens op het 2e gedeelte. En die guides helpen me ook niks.

edit 2:
Na gister wat te hebben geoefend bij een vriend van me, lukt het me nu toch. Hij had een makkelijkere map om mee te beginnen. En dat scheelde toch wel veel.

* Vanitas gaat maar es verder met oefenen

[ Voor 18% gewijzigd door Vanitas op 04-01-2006 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mach2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 13:16
Hehehe ja dat surfen is in het begin vooral goed oefenen. Ben er zelf een paar maanden geleden eens mee begonnen en moet zeggen dat ik het nu goed onder de knie heb. En als je het kan is het ook leuk om te doen.

Hallo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buddow
Heeft iemand al kunnen vinden of/wanneer CS:S op 64 bit uitkomt, in navolging van HL2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinkelover
  • Laatst online: 10-09 22:01
FF wat kwijt.... wat hebben de makers er toch een enorm werk van gemaakt om dit tot het grootste online k*tspel van de wereld te maken, maar tevens de meest verslavende.... Ongelofelijk wat ben je enorm in het voordeel met een stabiele verbinding. Als jij een goede verbinding hebt wil overigens nog niet zeggen dat je iedereen kunt headshotten zonder te mikken, maar als je verbinding even slecht is kun je het schudden. Elk schot is dan een 1 hit 1** dmg kill. Wat haat ik dat toch. Ook al ga je campen, je hebt geen schijn van kans. Ik beschouw overigens als die commando's in console om het je makkelijker te maken als cheats zolang niet iedereen het heeft. Het zal ook voor een groot gedeelte aan Versatel liggen, en eerder @home (nog slechter), maar als ik zie dat ik bij mijn broertje met KPN ADSL zo'n stabiele verbinding heb, dan krijg je bijna spontaan een natte droom. Volgende provider hoe duur ook: KPN ADSL netwerk, zonder twijfel. Dan zal ik me eens buiten publics begeven...........

Terecht overigens dat slechte verbindingen worden afgestraft, maar mensen zien mij niet laggen, ik loop gewoon halve seconde achter mijn eigen poppetje aan op sommige momenten. Helaas staat er dan wel ping 30, maar das Source die dat zegt, had gewoon 300-500 moeten staan.

pepernooot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brakkie
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Brakkie

blaat

Bweeh, ff frustratie kwijt. Ben net gekicked wegens campen. Volgens de betreffende admin mag je als T niet de deuren naar A lang bewaken. (had uiteraard zelf de bom niet) Hij beschouwde dit als campen. Zat ook niet zielig in een hoekje ofzo. Gewoon actief bezig. :Z Maargoed ben ik nou gek..... :Z

Was overigens hardcore playhouse 1. Verder wel oke die server maar dit slaat nergens op imho.

[ Voor 9% gewijzigd door Brakkie op 05-01-2006 01:15 ]

Systeem | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brakkie schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 01:09:
Bweeh, ff frustratie kwijt. Ben net gekicked wegens campen. Volgens de betreffende admin mag je als T niet de deuren naar A lang bewaken. (had uiteraard zelf de bom niet) Hij beschouwde dit als campen. Zat ook niet zielig in een hoekje ofzo. Gewoon actief bezig. :Z Maargoed ben ik nou gek..... :Z

Was overigens hardcore playhouse 1. Verder wel oke die server maar dit slaat nergens op imho.
Sommige server admins voelen zich echt god.. Mja, niets van aantrekken. Je kan wel moeilijk gaan doen tegen ze, maar zij trekken nog altijd aan het langste eind..

Ben het idd met je eens, slaat nergens op.. BTW, ik denk dat de meeste wel de bomb bewaken als T. Tot ie wat sneller gaat piepen natuurlijk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OutSIdeR
dinkelover schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 23:41:
FF wat kwijt.... wat hebben de makers er toch een enorm werk van gemaakt om dit tot het grootste online k*tspel van de wereld te maken, maar tevens de meest verslavende.... Ongelofelijk wat ben je enorm in het voordeel met een stabiele verbinding. Als jij een goede verbinding hebt wil overigens nog niet zeggen dat je iedereen kunt headshotten zonder te mikken, maar als je verbinding even slecht is kun je het schudden. Elk schot is dan een 1 hit 1** dmg kill. Wat haat ik dat toch. Ook al ga je campen, je hebt geen schijn van kans. Ik beschouw overigens als die commando's in console om het je makkelijker te maken als cheats zolang niet iedereen het heeft. Het zal ook voor een groot gedeelte aan Versatel liggen, en eerder @home (nog slechter), maar als ik zie dat ik bij mijn broertje met KPN ADSL zo'n stabiele verbinding heb, dan krijg je bijna spontaan een natte droom. Volgende provider hoe duur ook: KPN ADSL netwerk, zonder twijfel. Dan zal ik me eens buiten publics begeven...........

Terecht overigens dat slechte verbindingen worden afgestraft, maar mensen zien mij niet laggen, ik loop gewoon halve seconde achter mijn eigen poppetje aan op sommige momenten. Helaas staat er dan wel ping 30, maar das Source die dat zegt, had gewoon 300-500 moeten staan.
Daarom speel ik ook alleen liever op servers met een tickrate van minimaal 66.
100 tick server speelt helemaal te heerlijk gewoon.
Op bijv. een server van Creativehosting moet je echt een meter ofzo naast het poppetje mikken (bij wijze van spreken) als hij loopt ivm een lage tick op de server.
Dit is toch ook 1 van de grote nadelen van CS:S. Je merkt het verschil tussen een tick 33 en 100 server echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hollanda
@outsider:

Is niet alleen tickrate, creativehosting maakt gebruik van het transip netwerk en dat is nou niet echt een top netwerk. Bv: de hardcore playhouse servers zitten bij Linkup/Iqarus en dat is echt het grootste ruknetwerk van NL, alleen deze maand al meer dan 10 uur uitval. Ik zou zeggen: kom eens op onze servers spelen en merk het verschil (overigens wel tickrate 66 & 100 en XS4all en ProServe netwerk).
Verwijderd schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 02:34:
[...]

Sommige server admins voelen zich echt god.. Mja, niets van aantrekken. Je kan wel moeilijk gaan doen tegen ze, maar zij trekken nog altijd aan het langste eind..

Ben het idd met je eens, slaat nergens op.. BTW, ik denk dat de meeste wel de bomb bewaken als T. Tot ie wat sneller gaat piepen natuurlijk :D
Ik denk dat het hier gaat om basecampen als T op dust2 en aimend op A-long. Not done ook niet bij ons.

[ Voor 70% gewijzigd door Hollanda op 05-01-2006 04:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kless

kless

de onze zit op KDISS internet services. ook geen problemen mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Laatst online: 11-09 22:00
Brakkie schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 01:09:

Hardcoreplayhouse wil nog wel eens wat minders zijn qua admins, zat als CT de CT aars te dekken op Italy door op het marktpleintje de gang in de gaten te houden met een scoutje, 2 dood, toen kwam de admin, ook dood, hoppakee *kick*
Was zeker Joor of BnDT ofzo? >:)
Servers trekken het trouwens ook niet altijd helemaal 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brakkie
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Brakkie

blaat

Ik denk dat het hier gaat om basecampen als T op dust2 en aimend op A-long. Not done ook niet bij ons.
Op zich is het best logisch dat je die deur afstopt met een aantal t's wanneer een ronde net begonnen is lijkt mij. Zolang de T's zich als team zich aan de objective houden moet dit kunnen lijkt me.

Systeem | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OutSIdeR
Hollanda schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 04:47:
@outsider:

Is niet alleen tickrate, creativehosting maakt gebruik van het transip netwerk en dat is nou niet echt een top netwerk. Bv: de hardcore playhouse servers zitten bij Linkup/Iqarus en dat is echt het grootste ruknetwerk van NL, alleen deze maand al meer dan 10 uur uitval. Ik zou zeggen: kom eens op onze servers spelen en merk het verschil (overigens wel tickrate 66 & 100 en XS4all en ProServe netwerk).
Mijn clan heeft zelf een Dedicated bak gekocht bij Flexservers.
Draait na een hoop gekut eindelijk goed, maar zo nu en dan toch nog wat hardware matige problemen waar die gasten best over kunnen bitchen.
Terwijl ik veel goede verhalen heb gehoord over Flex.

Ik heb zelf met 2 andere maten ook een dedicated server gekocht en die staat in Duitsland.
Deze staat in verbinding met Lambdanet in Munchen. Draait stabiel 2 RTCW:ET, 1 UT2004 en 1 CS:S server.
Deze source server heb een tick van 100 met 20 slots en dat ding draait echt te vloeiend gewoon.
Zeker lekker om op te warren.
Hadden wat problemen met de eerste doos die we kregen, geen probleem, binnen 10 (!!) minuten een hele vers geinstalleerde server online. Hierna nog wat problemen die in notime waren opgelost via de mail.
We hadden toch nog wat problemen met die doos en vroegen of we een andere konden krijgen en deze was in 25 (!!!!!) minuten al online om gebruikt te worden.
Dat is pas service moet ik zeggen voor €69 per maand _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hollanda
Flexservers maakt volgens mij gebruik van TrueServe = topnetwerk. Maar ik hoor juist niet zoveel goede verhalen over Flex (service etc..). En een dedi in DL is wel lekker goedkoop maar betekent ook veel duitsers op je server en toch een hogere ping (netwerken in DL zijn niet zo goed als hier in NL). En je "koopt" geen dedicated, die huur je ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OutSIdeR
Hollanda schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 16:35:
Flexservers maakt volgens mij gebruik van TrueServe = topnetwerk. Maar ik hoor juist niet zoveel goede verhalen over Flex (service etc..). En een dedi in DL is wel lekker goedkoop maar betekent ook veel duitsers op je server en toch een hogere ping (netwerken in DL zijn niet zo goed als hier in NL). En je "koopt" geen dedicated, die huur je ;)
Dat ik het huur heb je gelijk in.
Dat er door Duitsers een hogere ping op de server is klopt niet.
Meestal spelen wij 1/2 PCW's savonds en het zijn meestal de Duitsers waar we tegen spelen.
En allemaal netjes een ping tussen de 30/50.

Wat trouwens matig van Flex is, is dat je voor je reboots moet betalen...
Dat kan aardig duur worden als je server klote loopt, wat mijn clan in het begin dus had, maar daar hebben we een stokje voor kunnen steken.

Hollanda, waar host jij je servers trouwens ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hollanda
Ik bedoel dus dat je veel duitsers trekt omdat je server in DL staat en jij als nederlander een hogere ping hebt door de grotere afstand naar de server toe. Reboots: vraag om APC, overigens zelf nog nooit nodig gehad.

Wij hebben een dedi bij XS4all en een eigen server bij ProServe.

[ Voor 20% gewijzigd door Hollanda op 06-01-2006 05:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OutSIdeR
Hollanda schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 21:43:
Ik bedoel dus dat je veel duisters trekt omdat je server in DL staat en jij als nederlander een hogere ping hebt door de grotere afstand naar de server toe. Reboots: vraag om APC, overigens zelf nog nooit nodig gehad.

Wij hebben een dedi bij XS4all en een eigen server bij ProServe.
Daar heb ik eigenlijk geen last van, ik heb een ping van rond de 20/60 op mijn eigen server.
Die APC, daar moet je nog veel ctra bijbetalen geloof ik bij Flex, bij de hoster waar ik zit is dat allemaal inbegrepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j86

j86

Ik heb mijn pc gister geupgrade, en nu hoor ik vaak een geluid 2x achter mekaar bij css (bijvoorbeeld awp/deagle-schot).

Nieuwe installatie

Oude situatie:
PIV 2.8
Geforce 4
1 gig ram
120 gb ata
SBlive

Nu:
PIV 2.8
X1800XT 512
2 gig ram
160 gb ata
Onboard sound (mobo van Asus)

Wat kan ik hiertegen doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReddishRat
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23-02-2023
Heb je al geprobeerd om die SB live in die nieuwe configuratie te proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j86

j86

Nee, nog niet, kwam er net pas achter dat ik het had, maar ik had hier al ooit gelezen dat iemand hetzelfde probleem heeft, maar heb die post niet meer kunnen vinden.

EDIT: nieuwste drivers --> opgelost.

[ Voor 11% gewijzigd door j86 op 06-01-2006 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hollanda
OutSIdeR schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 22:37:
[...]
Daar heb ik eigenlijk geen last van, ik heb een ping van rond de 20/60 op mijn eigen server.
XS4all/ProServe >> 5-15 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Laatst online: 11-09 22:00
joswillems86 schreef op Thursday 05 January 2006 @ 23:47:
Nieuwe installatie

Oude situatie:PIV 2.8 Geforce 4 1 gig ram 120 gb ata SBlive
Nu: PIV 2.8 X1800XT 512 2 gig ram 160 gb ata Onboard sound (mobo van Asus)
Wat kan ik hiertegen doen?
Jammer van die CPU bottleneck O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2005 @ 02:15:
Waar ik de laatste paar dagen last van heb:

Wanneer ik op een server zit te spelen, willekeurig, dan loopt inneens source vast. Ik kan er niet meer uit, zelfs alt f4 ofzo werkt niet meer. Wanneer ik geen andere programma's heb draaien kan ik mn pc handmatig rebooten. Anders blijft het cs plaatje, het plaatje ingame voor mn desktop hangen als ik mn START knop indruk. Wat ik ook vaak heb is dat source tijdens het wisselen van maps inneens vast zit. En dat ik het moetafsluiten via cntrl, alt, del.
Ik heb een snelle pc waar ik ipc alles op moet kunnen spelen. Mn videokaart drivers zijn ge-update, het gaat om een radeon x740xl.

Heeft iemand een idee hoe dit kan komen? Ik snap er echt de ballen van.
Heeft iemand hier toevallig al een oplossing voor?

Ik heb er nog steeds last van bij sommige servers. Ook bij verschillende maps, allen het gekke is is dat ie niet bij elke server vast loopt. Speel ik op een funmap server bij wijze van spreken gebeurt er nix. Speel ik op een NL server Italy loopt ie weer zo vast als hierboven beschreven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hollanda
Ja ik heb dat ook wel eens. Schijnt vaker voor te komen als je teamspeak (en eventueel teamspeak overlay) en xfire aan hebt staan.
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.