[PC] Counter-Strike: Source - Deel 8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 25.799 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caspergt
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-04 03:10
nee

Ridiculer lvl70 Resto drood :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iro
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19-05-2022

iro

:)

Verwijderd schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 17:11:
Hey thnx!! ik kom hier al heel ver mee :D

Misschien een noobie vraag, maar wat is het RCON password??

Ik heb chello classic, is dat genoeg voor een 24 player server?
Het RCON password gebruik je om je server te configureren op afstand.

Ik denk dat je max. 10 mensen kan hosten (misschien 8 )

Moet je even uitproberen ik weet het niet helemaal zeker

Specs pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hollanda
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 28-08 16:15
IronGiant schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 17:08:
[...]

Bedankt voor je aanvullende informatie :D
Onzin dit, als je een dedicated server gaat draaien (op een eigen PC dus) dan moet je Source Dedicated Server installeren/downloaden. Zie de SP voor een easy installer. Verder even google gebruiken, er komt wel meer bij kijken dan alleen je server.cfg aanpassen (die zit er standaard niet eens bij).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IronGiant schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 17:15:
[...]

Het RCON password gebruik je om je server te configureren op afstand.

Ik denk dat je max. 10 mensen kan hosten (misschien 8 )

Moet je even uitproberen ik weet het niet helemaal zeker
Reken 10KB/Sec voor elke speler.. Het is dan "goed" te doen met weinig lag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okeejjj... ik heb nu een server draaien :)

24.132.80.162:27015

Nu nog een vraagje, hoe kan ik iemand ADMIN laten worden? Ik gebruik nu de mani admin plugin

Als mijn laptop op de server komt en ik tik rcon password. Dan krijg ik bad pasword.
Nu heb ik rcon adress en dan mijn ip ingetikt.

als ik nu rcon password intik, gebeurt er niks.

Maar wanneer ik ma_map blabla doe, zegt ie: You're not an admin..

hoe doe ik dat??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mirelia
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-03 19:07
Hier word alles aangaande Mani haarfijn uitgelegd
www.mani-admin-plugin.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 20:00:
Okeejjj... ik heb nu een server draaien :)

24.132.80.162:27015

Nu nog een vraagje, hoe kan ik iemand ADMIN laten worden? Ik gebruik nu de mani admin plugin

Als mijn laptop op de server komt en ik tik rcon password. Dan krijg ik bad pasword.
Nu heb ik rcon adress en dan mijn ip ingetikt.

als ik nu rcon password intik, gebeurt er niks.

Maar wanneer ik ma_map blabla doe, zegt ie: You're not an admin..

hoe doe ik dat??
In de admin list in de cfg/mani nog wat tjap map staat die moet je je steam id invullen ff goed kijken.

En je moet in je server.cfg je rcon settings instellen. Staat vast ook wel ergens op internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 23:32:
[...]

In de admin list in de cfg/mani nog wat tjap map staat die moet je je steam id invullen ff goed kijken.

En je moet in je server.cfg je rcon settings instellen. Staat vast ook wel ergens op internet.
Het is me gelukt! Dat van steam id had ik al gelezen. Ik had het ook in mijn server.cfg geplaatst. Maar ik her nog "//" ervoor staan. Dat mocht dus niet, want dan herkent die de steam id niet. Alles is zo in orde :) Thnx voor de hulp.

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2005 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hollanda
Verwijderd schreef op zaterdag 17 december 2005 @ 00:13:
Nog iets:

--------------------------------------------------------------------------------
blabla spam naab

nog meer blabla
Lekkere pro clan wordt dat op een chello thuisverbinding.

Je reply is gereport naar de mods/admins, wordt een beetje moe hier van dat gespam/gerecruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met steam kreeg ik de melding dat er
volgende week 2 nieuwe CS Source models uitkomen (elk 1 voor 2 teams) en in het begin van volgend jaar pas cs_ militia militia.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hollanda
Verwijderd schreef op zaterdag 17 december 2005 @ 10:22:
Met steam kreeg ik de melding dat er
volgende week 2 nieuwe CS Source models uitkomen (elk 1 voor 2 teams) en in het begin van volgend jaar pas cs_ militia militia.
Steam Nieuws 16/12/2005

[ Voor 5% gewijzigd door Hollanda op 17-12-2005 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:05
Willen de heren en dames hier niet hun servers gaan spammen aub? Indien men zijn/haar server vermeld wil zien in de startpost dan kunnen zijn de topicstarter mailen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok maar zullen we nu weer gewoon over het spel praten..

over die 2 nieuwe models, ik hoop wel dat je nu een keuze kunt maken uit de models zoals in 1.6, niet dat elk team gewoon 1 geheel nieuw ventje krijgt waar je toch niet uit kunt kiezen.. ik vind die van T nu wel mooi :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerd
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 17 december 2005 @ 11:42:
ok maar zullen we nu weer gewoon over het spel praten..

over die 2 nieuwe models, ik hoop wel dat je nu een keuze kunt maken uit de models zoals in 1.6, niet dat elk team gewoon 1 geheel nieuw ventje krijgt waar je toch niet uit kunt kiezen.. ik vind die van T nu wel mooi :).
erg leuk maar ook vervelend nieuws :7 men server gaat weer vol zitten met tkers die het verschil niet kennen, zoiezo altij wennen vind ik :9

laat ze maar snel komen

Modelbouw - Alles over modelbouw, van RC tot diorama

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyS
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:30

XyS

0.o.O

Hollanda schreef op donderdag 15 december 2005 @ 23:16:
[...]

code:
1
sv_airaccelerate 100

Invoeren via RCON of server.cfg of een speciale mapnaam.cfg maken met deze regel erin.
dankje:)

weet iemand miss ook t command voor geen auto-teamswitch ?
is zo irritant met surfmaps ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReddishRat
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23-02-2023
XyS schreef op zaterdag 17 december 2005 @ 13:02:
[...]

dankje:)

weet iemand miss ook t command voor geen auto-teamswitch ?
is zo irritant met surfmaps ...
mp_autoteambalance 0 of 1 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minkie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:19

Minkie

Groazers Unite.

Whoehoe, volgende week 2 nieuwe player models. En begin volgende jaar de nieuwe militia.

Joke, stop toch met koken, kom uit de keuken. Want ik wil zo graag samen met je neu......tronenbommenstickers op mijn nieuwe tas gaan plakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hollanda
Ik heb zojuist een teamspeak server voor GoT'ters only opgezet, hier te bereiken:

teamspeak.onlydutch.nl:8778 (ProServe hosted)

• pass = GoT (public ts krijg je constant van die rellende hackertjes).

Is dus de bedoeling om hier te joinen als je op in de SP vermelde servers speelt. Er zijn wel nog admins nodig, daarvoor kan je me mailen op: hollanda [@] onlydutch [dot] nl (denk daarbij wel dat ik alleen mensen die hier aktief bijdragen admin maak).

[ Voor 45% gewijzigd door Hollanda op 17-12-2005 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kless
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-08 14:19

kless

Morgen? Waarom niet overmorgen

Dat het een en ander gelezen over pingboost enzo..(windows timer ) uit wmp of anders als los programma. ik weet dat het voor linux nodig was.
Maarheb hier en daar gelezen dat dat ook voor de windows dedicated server moet/kan. het alleen lijkt op onze windows dedicated geen effect te hebben?

ping veranderd niet veel ( bij mij 12 tot 25 ms ) in/out rate zo goed als stabiel 101/s
de serverconsole draait netjes tussen de 450 en 550 fps. met wmp aan en uit.
Of moest ik ergens anders naar kijken?

staat verder een bhd, joint operations, teamspeak en ventrilo server op deze server.
specificaties van de server weet ik zo niet. we hebben ook geen problemen ofzo.. maar als hij en nog beter ping laat zien...

http://www.adf-hq.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hollanda
Windows media player op de achtergrond mee laten draaien (doe ik zelf ook), verder zorgen vooral een hogere tickrate (100) voor een lagere ping. Wil je nog lager >> beter netwerk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon9114
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08-08 17:58
kijk eens wat ben tegen gekomen :P Afbeeldingslocatie: http://screenshots.filesnetwork.com/31/potd/1122545677.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kless

kless

Hollanda schreef op zaterdag 17 december 2005 @ 19:45:
Windows media player op de achtergrond mee laten draaien (doe ik zelf ook), verder zorgen vooral een hogere tickrate (100) voor een lagere ping. Wil je nog lager >> beter netwerk!
193.138.204.165:27015
dat is dan zonder wmp .. met wmp hoeveel wordt de ping dan lager? hoeveel dan ongeveer? ( want dat heb ik zelf nogniet gemerkt met mijn adsl lijntje)

[ Voor 4% gewijzigd door kless op 17-12-2005 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iro

iro

kless schreef op zaterdag 17 december 2005 @ 21:12:
[...]

*Reclame*
dat is dan zonder wmp .. met wmp hoeveel wordt de ping dan lager? hoeveel dan ongeveer? ( want dat heb ik zelf nogniet gemerkt met mijn adsl lijntje)
Wil je even naar de post van Crash kijken aub?

Specs pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Laatst online: 13-09 15:01
Hahaha, meesterlijk. :D

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iro

iro

Hollanda schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 17:27:
[...]

Onzin dit, als je een dedicated server gaat draaien (op een eigen PC dus) dan moet je Source Dedicated Server installeren/downloaden. Zie de SP voor een easy installer. Verder even google gebruiken, er komt wel meer bij kijken dan alleen je server.cfg aanpassen (die zit er standaard niet eens bij).
dat zegt toch iemand al ? ik snap je benadering even niet.

Specs pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kless

kless

IronGiant schreef op zaterdag 17 december 2005 @ 22:07:
[...]

Wil je even naar de post van Crash kijken aub?
HIJ hoeft niet in startpost. mag wel. -> Ik wil weten of hij zo goed is en zo nee wat er beter kan.<-
windows mediaplayer lijkt geen effect te hebben , maar dat kan ook aan mijn ADSL liggen
hoe moet ik anders "input" krijgen van tweakers op de qualiteit (verbetering) van de server?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hollanda
@Irongigant

Het gaat erom dat de ingebouwde server welke bij steam zit als dedicated server wordt benoemd. Dit is niet juist, de enige juiste manier om een eigen server te draaien is door alle files los te downloaden en van daaruit SRCDS te runnen. In de SP staat een linkje naar een tooltje waar je dat makkelijk mee kan (Easy SRCDS installer).

Nadeel van de ingebouwde server is dat je speelt en de server draait op dezelfde PC, aangezien je maar 1x in kan loggen en dus niet 2x met dezelfde steamID kan inloggen (1 pc server en 1 pc gamen). De dedicated SRCDS kan standalone draaien, ga maar eens naar wwww.steampowered.com en zie dat daar de HLDS updatetool wordt aangeboden, die easy SRCDS in de SP is ook daarmee voorzien maar dan nog met een paar makkelijk windows batch files om te runnen en updaten.

[ Voor 3% gewijzigd door Hollanda op 18-12-2005 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iro

iro

Hollanda schreef op zondag 18 december 2005 @ 15:19:
@Irongigant

Het gaat erom dat de ingebouwde server welke bij steam zit als dedicated server wordt benoemd. Dit is niet juist, de enige juiste manier om een eigen server te draaien is door alle files los te downloaden en van daaruit SRCDS te runnen. In de SP staat een linkje naar een tooltje waar je dat makkelijk mee kan (Easy SRCDS installer).

Nadeel van de ingebouwde server is dat je speelt en de server draait op dezelfde PC, aangezien je maar 1x in kan loggen en dus niet 2x met dezelfde steamID kan inloggen (1 pc server en 1 pc gamen). De dedicated SRCDS kan standalone draaien, ga maar eens naar wwww.steampowered.com en zie dat daar de HLDS updatetool wordt aangeboden, die easy SRCDS in de SP is ook daarmee voorzien maar dan nog met een paar makkelijk windows batch files om te runnen en updaten.
Ja op die manier.. bedankt voor de verduidelijking :)

Specs pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net gister halflive-2 met counterstrike source gekocht. Maar nu zit ik met een probleem, ik heb een ping van tussen de 100 en 200. Dit speelt natuurlijk niet lekker. Ik heb het probleem bij andere spellen niet, bij call of duty 2 heb ik gewoon een normale ping van rond de 30. mijn vraag is dus hoe kan ik weer een normale ping krijgen? Moet ik poorten open zetten? Moet ik iets van max_ping 30 ofzo instellen in de concole/config files? (Ik heb het probleem ook bij halflive 2: deatmatch.)

Ik heb nog nooit eerder met "Steam" gewerkt dus ik weet niet wat er fout is of wat ik nog moet instellen! 8)7

PS: Ik heb een Tiscali special met telefonie 4MBIT abonoment bij Tiscali.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Laatst online: 21:54

Bever!

3

stel je connection speed eens goed in bij steam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bever! schreef op zondag 18 december 2005 @ 19:26:
stel je connection speed eens goed in bij steam.
Bedoel je bij:

file>settings>internet>internet connection speed?

Die heb ik op DSL > 256k staan.

Edit: Ik heb net in counterstrike tegen "BOTS" gespeeld met "create server". Daar heb ik ook een ping van boven de 100. Dit draait dan toch gewoon op je eigen PC, en zou je dus een ping van 0 of 1 moeten hebben... Weet dus niet waar het probleem aan ligt... :'(

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2005 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 18 december 2005 @ 19:30:
[...]

Bedoel je bij:

file>settings>internet>internet connection speed?

Die heb ik op DSL > 256k staan.

Edit: Ik heb net in counterstrike tegen "BOTS" gespeeld met "create server". Daar heb ik ook een ping van boven de 100. Dit draait dan toch gewoon op je eigen PC, en zou je dus een ping van 0 of 1 moeten hebben... Weet dus niet waar het probleem aan ligt... :'(
Port 27015 op je router forwarden met UDP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hollanda
Verwijderd schreef op zondag 18 december 2005 @ 21:31:
[...]
Port 27015 op je router forwarden met UDP
Voor uitgaand verkeer is dat niet nodig en dan nog: je communiceert uitgaand via poort 27055 en met bots zou je gewoon een ping van 5 moeten hebben op een local server. Ik schat zo in dat je PC het niet aankan (wat is je config?) en/of je je settings te hoog hebt staan (video in options menu ingame).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hollanda schreef op zondag 18 december 2005 @ 21:52:
[...]

Voor uitgaand verkeer is dat niet nodig en dan nog: je communiceert uitgaand via poort 27055 en met bots zou je gewoon een ping van 5 moeten hebben op een local server. Ik schat zo in dat je PC het niet aankan (wat is je config?) en/of je je settings te hoog hebt staan (video in options menu ingame).
CPU:
AMD Athlon 64 3000+ Venice
Moederbord:
DFI Lanparty Nforce4 SLI-DR
Geheugen:
Twinmos Speed Premium PC3500 512MB
Videokaart
Asus 6600GT 128MB PCI-E
I/O Controller
-
Harde schijf:
WesternDigital Raptor 74GB
Hitachi Deskstar T7K250
CD-Rom station:
Lite-On
Brander:
-
Geluid:
-
Speakers:
-
HIFI:
-
Mpeg kaart:
-
Netwerk:
-
Monitor:
Iiyama E431S-S3 17 inch, Zilver
Kast:
Coolermaster Stacker
Koeling:
Zalman 9500 CU LED, Zalman VF-700 CU, Zalman ZM-2HC2
Voeding:
OCZ Powerstream 520
Toetsenbord:
Logitech Ultra-X
Muis:
Logitech G5
Gamepad:
-
Printer:
-
Scanner:
-
Digitale Camera:
-
PDA:
-
Besturingssysteem:
Ubuntu 64 bit
Windows XP PRO
Overige:
Steelpad, Plantronics Audio 90

De opties van de game staan allemaal op default, alleen mijn naam aangepast. :Y)

bij die video stress test kom ik uit op: 114,07 FPS

Edit: Als ik alles op laag zet kom ik uit op 129 FPS...

Edit 2: Ik heb als routger een: Zyxel 2602HW daarin heb ik nu de volgende poorten geforward(Zie plaatje)

Afbeeldingslocatie: http://img333.imageshack.us/img333/2209/newbitmapimage7oj.png

Dit helpt nog niet!

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2005 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoffa
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10:43
Ik had vroeger ook een dergelijk ping probleem met zowel CSS and Half Life 2 DM...voor mij was de oplossing:

Game starten, alt+tab, Ctrl+alt+del, priority van HL2.exe op LOW zetten.

Dat was nodig met mn vorige kpn adsl connectie, nu heb ik Versatel en die doet t standaard goed.

Probeer t eens, baat t niet dan schaadt t niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stoffa schreef op maandag 19 december 2005 @ 00:43:
Ik had vroeger ook een dergelijk ping probleem met zowel CSS and Half Life 2 DM...voor mij was de oplossing:

Game starten, alt+tab, Ctrl+alt+del, priority van HL2.exe op LOW zetten.

Dat was nodig met mn vorige kpn adsl connectie, nu heb ik Versatel en die doet t standaard goed.

Probeer t eens, baat t niet dan schaadt t niet.
OK zal het eens proberen als ik thuis ben. :)

Edit: Het werkt inderdaad, heb nu een ping van tussen de 22 en 23. :)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2005 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoffa
  • Laatst online: 10:43
Vreemde bug is dat, vraag me af wat dat veroorzaakt. Mooi dat je probleem nu verholpen is :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hollanda schreef op zondag 18 december 2005 @ 15:19:
@Irongigant

Ik gebruik ook de dedicated server van steam zelf. Inderdaad lastig met die steam accounts.
Ik heb nu die SRCDS van de SP geinstalleerd. Ik krijg een DOS schermpje en alles word netjes gedownload. Nu is ie klaar. Ik dubbelklik op srcds.exe en ik krijg een zandlopertje en dan NIKS :S
Is dat normaal? Ik weet echt niet hoe je die server dan moet opstarten :(

Ik draai windows XP Pro.

Wat moet ik doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kless

kless

Verwijderd schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 02:50:
[...]

Ik gebruik ook de dedicated server van steam zelf. Inderdaad lastig met die steam accounts.
Ik heb nu die SRCDS van de SP geinstalleerd. Ik krijg een DOS schermpje en alles word netjes gedownload. Nu is ie klaar. Ik dubbelklik op srcds.exe en ik krijg een zandlopertje en dan NIKS :S
Is dat normaal? Ik weet echt niet hoe je die server dan moet opstarten :(

Ik draai windows XP Pro.

Wat moet ik doen?
uitvoeren

C:\srcds\srcds.exe -tickrate 100 +fps_max 600 -console -game cstrike +maxplayers 14 +map de_dust2 +servercfgfile

misschien heb je wel een andere path

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kless schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 11:52:
[...]

uitvoeren

C:\srcds\srcds.exe -tickrate 100 +fps_max 600 -console -game cstrike +maxplayers 14 +map de_dust2 +servercfgfile

misschien heb je wel een andere path
Geweldig!!! Het werkt!!! Dank je wel!

Ik zie nu zo'n dos schermpje, normaal kon ik instellingen gewoon veranderen in zon menuutje van steam. Nu moet ik dat handmatig in de .cfg files doen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kless

kless

Verwijderd schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 12:12:
[...]

Ik zie nu zo'n dos schermpje, normaal kon ik instellingen gewoon veranderen in zon menuutje van steam. Nu moet ik dat handmatig in de .cfg files doen??
ja,
Of je gaat even rondneuzen of even contact met mensen op nemen die een mooie server hebben draaien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hollanda
Verwijderd schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 12:12:
[...]

Je zal zowieso een eigen server.cfg moeten maken en die in de map cstrike/cfg moeten plaatsen, hier staan de belangrijkste instellingen in (tip: zoek even op het steampowered forum op server.cfg).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerd
  • Niet online
De nieuwe modesl zijn er geweldig!!! alleen een fps drop van 180 naar 130 8)7
hele tijd goede fps, komt er een nieuwe model in beeld een harde drop.
(7800gtx)

een vriend van me heeft een x700 pci xpress en heeft een drop gekregen van 130fps naar 15fps |:( :X

[ Voor 55% gewijzigd door Sjoerd op 21-12-2005 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-G
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-07-2024

X-G

Yeah.

Oeh zijn die vandaag uitgekomen? Wat wordt leuk dan vanavond op onze Public ^^
Kom maar ns kijken @ www.clanlimburg.nl ;)

ToyzBuilder YouTube - Gratis Bitcoin Verdienen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerd
  • Niet online
X-G schreef op woensdag 21 december 2005 @ 09:36:
Oeh zijn die vandaag uitgekomen? Wat wordt leuk dan vanavond op onze Public ^^
Kom maar ns kijken @ www.clanlimburg.nl ;)
word helemaal niet leuk :( ik heb problemen met men steam account die steeds de verbinding verliest met de VAC server en andere mensen zie je ook veel problemen hebben, verder is mijn public ineens geupdate en out of date...
|:( Linux server hebben allemaal problemen windows niet das ook voor het eerst.

nice job valve :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze zien er inderdaad gelikt uit de nieuwe models! Er zit nu een GIGN in uit de franse antiterroristische eenheid bij de CT en een guerilla uit colombia ofzo bij de T. Erg leuk. Ik heb zelf helemaal geen fps drop.

Alleen nu werken de skins van mijn zombies niet meer op mijn Zombie server :(

Ik heb mijn server trouwens nog niet gepost: http://ragingb.pointclark.net/
langezwieper schreef op woensdag 21 december 2005 @ 09:57:
[...]

Linux server hebben allemaal problemen windows niet das ook voor het eerst.

nice job valve :(
Je moet nu nog een keer updaten met je linux bak. Dan draait ie weer goed. Hij gaat dan van V43 naar V44 althans dat deed mijn server wel..

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2005 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hollanda
Steam Update 20/12/2005

Updates voor cs:source zijn vrijgegeven. De update wordt automatisch gedownload wanneer je steam client wordt herstart.

De belangrijkste veranderingen zijn als volgt:

• G.I.G.N en Guerilla player model toegevoegd
• Diverse fixes en bugfixes uitgevoerd

Meer info/screens: NL nieuwsbericht

[ Voor 25% gewijzigd door Hollanda op 21-12-2005 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iro

iro

ja.. ik heb nu wel een veel lagere fps.. ik speelde op een server en ik dacht dat dit een mod was ofzo.. kennelijk niet.

Specs pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik merk is dat ik na de update ingame steeds een ping van 500+ krijg. Record is tot nu toe 800! Als ik in de server list kijk krijg ik maximaal 70 ~ 80 aan ping. Als ik dan de server in ga gaat spectate nog goed tot ik eenmaal een team join daan gaat het laggen als de ziekte! :(

Ik ga nu ff CSS opnieuw installeren kijken of het daarmee opgelost is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kless

kless

met de nieuwe models, die guns op de rug... dat wordt nog oppassen, achter kistje staan waar dan nog een loop bovenuit steekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kless schreef op woensdag 21 december 2005 @ 16:06:
met de nieuwe models, die guns op de rug... dat wordt nog oppassen, achter kistje staan waar dan nog een loop bovenuit steekt.
Ik vind het ook niet echt een goede update... Van die guns op de rug dan... Je zou het uit moeten kunnen schakelen op je server... Ik heb zelf namelijk zombie horde en dat ziet er echt niet uit eenn zombie met een gun op zijn rug...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:08

NoTimeRemains

I know

kan je het niet client based uitschakelen?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kless

kless

HIValicious schreef op woensdag 21 december 2005 @ 20:22:
kan je het niet client based uitschakelen?
zou ik zelf dan toch liever op /via server willen uitzetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kless schreef op woensdag 21 december 2005 @ 21:10:
[...]

zou ik zelf dan toch liever op /via server willen uitzetten...
idem

Verwijderd

Wat zijn zombie's eigenlijk? dat lees ik hier en daar :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 22 december 2005 @ 10:33:
Wat zijn zombie's eigenlijk? dat lees ik hier en daar :)
Ik weet niet of je half life 2 hebt gespeeld maar die zombie die daar rondlopen hebben ze een mod van gemaakt. Het heet Zombie Horde. Het spel gaat dan zo dat de terroristen de zombies zijn en alleen een knife hebben. Ze hebben 500 hp en regeneraten zo'n 40hp per seconde. Meestal zijn de zombies dan bots. En soms gaan ze alleen dood van headshots.. Dat hangt allemaal een beetje van de server settings af.

Kom anders eens kijken :) http://www.game-monitor.com/GameServer/80.57.146.167:27015/

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2005 10:57 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 22 december 2005 @ 10:56:
[...]

Ik weet niet of je half life 2 hebt gespeeld maar die zombie die daar rondlopen hebben ze een mod van gemaakt. Het heet Zombie Horde. Het spel gaat dan zo dat de terroristen de zombies zijn en alleen een knife hebben. Ze hebben 500 hp en regeneraten zo'n 40hp per seconde. Meestal zijn de zombies dan bots. En soms gaan ze alleen dood van headshots.. Dat hangt allemaal een beetje van de server settings af.

Kom anders eens kijken :) http://www.game-monitor.com/GameServer/80.57.146.167:27015/
dat klinkt tof! ik ga ff die server checken. Waarom is server "spam" hier verboden eigenlijk. Ik vind het alleen maar handig :P

Verwijderd

Ik join die server, maar ipv zombies zie ik een grote "ERROR" :S

En de maps download ie niet van de server?

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2005 12:08 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 22 december 2005 @ 11:46:
Ik join die server, maar ipv zombies zie ik een grote "ERROR" :S

En de maps download ie niet van de server?
Dan moet je in je materials map of je models map ff de map "zh" weg gooien. En de maps zou ie moeten downloaden via een webserver, dit ga ik ff checken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

langezwieper schreef op woensdag 21 december 2005 @ 09:28:
De nieuwe modesl zijn er geweldig!!! alleen een fps drop van 180 naar 130 8)7
hele tijd goede fps, komt er een nieuwe model in beeld een harde drop.
(7800gtx)

een vriend van me heeft een x700 pci xpress en heeft een drop gekregen van 130fps naar 15fps |:( :X
Vaagheid, ik heb op mn x700 mobile nergens last van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Laatst online: 13-09 15:01
Ik zag dit net:
Afbeeldingslocatie: http://img490.imageshack.us/img490/8773/css13378ly.jpg

:D

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReddishRat
Deze is ook al een paar keer op het steam forum voorbij gekomen :Y) Het blijft leuk 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Ik vind de nieuwe update fantastisch, eindelijk zie je of iemand silencer op zijn wapen heeft of niet, en het wapen op de rug is ook zoveel cooler, waar ga je je awp steken als je je deagle pakt?

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake

Snake

Los Angeles, CA, USA

Ik herstarte steam juist (hibernate)

en kreeg dit voor mijn neus:

http://www.steampowered.com/index.php?area=news&id=496

prachtig, dit is nu bij mijn weten het 3de spel wat 64 bit ondersteunt, naast UT2k4 en Far Cry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De update van de skins vind ik grote onzin, laat het mooi bij het oude. Of als je andere skinns maakt, maak dan ook mooie :( Dat de wapens nu eindelijk op de rug gaan en niet in het niets verdwijnen is juist weer heel vet :)
snake903 schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 11:48:
Ik vind de nieuwe update fantastisch, eindelijk zie je of iemand silencer op zijn wapen heeft of niet, en het wapen op de rug is ook zoveel cooler, waar ga je je awp steken als je je deagle pakt?
Dit heb ik nog niet eens gezien, check ik vanmiddag ff 8)

En dat met die fps drops is echt irritant. Ik heb drops met mijn x800 van 100 naar 40. Wat is dit nou weer dan :'( Ik hoop dat er wat aan gedaan wordt door valve, want zo vind ik css geen donder meer aan. Zelfs de settings omlaag zetten hielp niet goed :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _VooDooMen_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:29
Ik heb die fps drops ook vrij regelmatig, zeer irri idd..

Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:05
snake903 schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 11:48:
Vooral die enorme antenne achterop als iemand nu met awp rondhuppeld is erg grappig. Dat ding steekt zowat een meter de lucht in. :D Deze update maakt het spel wel een stuk levendiger door die wapens op de rug en de verschillende models.

Wat ik ook merkte is dat je nu op tonnen en andere physobjects kunt staan, tenminste, zolang ze stil liggen. Ook een enorme verbetering m.i. Ik heb het nog niet uitvoerig getest, maar volgens mij is het verstoppen in de kasten in Italy of de metalen kabinetten in Office hiermee nu ook voorbij.

[ Voor 11% gewijzigd door DaCoTa op 23-12-2005 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake

Snake

Los Angeles, CA, USA

Verwijderd schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 12:26:
***verhaal***

En dat met die fps drops is echt irritant. Ik heb drops met mijn x800 van 100 naar 40. Wat is dit nou weer dan :'( Ik hoop dat er wat aan gedaan wordt door valve, want zo vind ik css geen donder meer aan. Zelfs de settings omlaag zetten hielp niet goed :(
Wanneer heb je die fps drops?

Ik heb er ook gehad, maar je heapsize op 512000 zetten verhelpt verschrikkelijk veel drops!

Ik had ze vooral bij geweerschoten, als hij die moest inladen van harde schijf, maar met die setting alloceert hij meer ram, en hij vult het dan voor dat ge in de server zit!

[ Voor 16% gewijzigd door Snake op 23-12-2005 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:08

NoTimeRemains

I know

cl_minmodels 1/0 zet de nieuwe models uit/aan

[ Voor 11% gewijzigd door NoTimeRemains op 23-12-2005 13:26 ]

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kless

kless

snake903 schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 12:46:
[...]

Ik heb er ook gehad, maar je heapsize op 512000 zetten verhelpt verschrikkelijk veel drops!

Ik had ze vooral bij geweerschoten, als hij die moest inladen van harde schijf, maar met die setting alloceert hij meer ram, en hij vult het dan voor dat ge in de server zit!
dat had ik heel vaak, 1ste awp schot (van mij of iemand anders) een "gamefreez"van een halve seconde
source opnieuw geinstalleerd op lege patitie, gedefragmenteerd. en het loopt weer lekker soepel (ook mappenladen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HIValicious schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 13:26:
cl_minmodels 1/0 zet de nieuwe models uit/aan
Is dat serverside of clientside?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

snake903 schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 12:46:
[...]

Hoe kan ik dat op 512000 zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReddishRat
Bij de launch options van cs: source :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gakkethijs
  • Laatst online: 14-07 13:37

gakkethijs

niks

Verwijderd schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 14:33:
[...]

Hoe kan ik dat op 512000 zetten?
games -> rechtermuis op cs:s -> properties -> set launch options - > dan typ je daar -heapsize "hoeveelheid geheugen" volgens mij wat ik ooit gelezen heb ongeveer 3/4 van je totale geheugen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok nu ben ik het zat na die update

ik heb fps drops, hoge ping (300, was altijd 30) en een of andere error met lockindexbuffer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 19:14:
ok nu ben ik het zat na die update

ik heb fps drops, hoge ping (300, was altijd 30) en een of andere error met lockindexbuffer :(
Goed dat jij nu ook klaagt over je ping... ik heb dus ook constand een ping van 500+ JA PLUS :( :(

Ik was al van plan om een dikke pci wlan adapter te gaan halen om mijn usb stickje te vervangen... Wel vreemd is dat ik bij me moeder geen last heb van de ping en fps drops.. Me broertje zn pc draait lekker op 70fps (1800+ en Ti4400 en 512ram) en ook een ping van 30 terwijl er vol word gedownload met bittorrent en een CSS server op de gateway draaid...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kless

kless

in SP is een link dood/site plat.
die van HLstatsX.

*had er wel interesse voor op dat op onze server te zetten, gaat dat een beetje makkelijk?*

[ Voor 3% gewijzigd door kless op 24-12-2005 01:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kless schreef op zaterdag 24 december 2005 @ 01:06:
in SP is een link dood/site plat.
die van HLstatsX.

*had er wel interesse voor op dat op onze server te zetten, gaat dat een beetje makkelijk?*
Nee, het is veel "géhobby" het is erg goed lezen en veel proberen.

Hlstatsx heeft een perl script die de status van CSS uitleest en vervolgens in de mysql database schrijft. Het PHP script leest dan weer de mysql database uit en toont de stats op de site. Zorg er zeker voor dat je het loggen van de perl script aan zet. Als het dan niet werkt moet je even op het forum zoeken naar error codes om zo het probleem te achterhalen... Ik ben er zeker een week me bezig geweest om het helemaal goed te krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kless

kless

gratis psychostats host?
http://www.fragism.com/stats-signup.thtml
geen gezeik alleen...
ip, login, pass, poort en path naar de logbestanden...

ik weet alleen niet of ik hier wel wat voor voel al die gegevens afgeven...

of een apparte FTP login maken naar loggmap? met "max size" en max trafic om misbruik te voorkomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w0w
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09:18

w0w

Verwijderd schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 14:17:
[...]

Is dat serverside of clientside?
cl_ dus client side: )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik start net SourceSDK op en dan Hammer. E bij het openen van Hamer krijg ik deze error:
code:
1
Extra App ID set to 211, but no SteamAppId.

Dus ik ga googlen op "Extra App ID set to 211, but no SteamAppId." en nou blijkt hier een update voor geweest te zijn. Erg raar want ik heb SourceSDK vannacht geinstalleerd en nog krijg ik die error! Rebooten of Restarten van steam haalt niets uit! Iemand die het probleem kent en weet hoe het te fixen is?

Resetten en Refreshen van de game contend werkt ook niet!

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2005 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake

Snake

Los Angeles, CA, USA

Verwijderd schreef op zaterdag 24 december 2005 @ 00:29:
[...]

Goed dat jij nu ook klaagt over je ping... ik heb dus ook constand een ping van 500+ JA PLUS :( :(

Ik was al van plan om een dikke pci wlan adapter te gaan halen om mijn usb stickje te vervangen... Wel vreemd is dat ik bij me moeder geen last heb van de ping en fps drops.. Me broertje zn pc draait lekker op 70fps (1800+ en Ti4400 en 512ram) en ook een ping van 30 terwijl er vol word gedownload met bittorrent en een CSS server op de gateway draaid...
Heb je dit probleem nu na de update??

Want ik heb nergens last van, CSS bolt als een zonnetje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

snake903 schreef op zaterdag 24 december 2005 @ 15:07:
[...]

Heb je dit probleem nu na de update??

Want ik heb nergens last van, CSS bolt als een zonnetje
Ik weet het niet. ik heb SDK pas na de update geinstalleerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake

Snake

Los Angeles, CA, USA

Verwijderd schreef op zaterdag 24 december 2005 @ 16:22:
[...]

Ik weet het niet. ik heb SDK pas na de update geinstalleerd!
Da bedoel ik niet, ik heb het over je ping, als je je met kabel verbind, is m dan beter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetje_boe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-04-2022
Heb ook sinds de laatste tijd vaak FPS drops met mijn X800 pro :(
Van 70 naar 30 fps gegaan. Zal straks eens die heapsize veranderen want dit speelt niet echt lekker meer...

If it aint dutch,it aint much

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j86
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06-08-2024

j86

Update heeft idd weinig goeds gedaan!
Geen fps-drops hier, maar de serverbrowser is wel fucked.

Hij zoekt altijds CS en CSS-servers (ik mag niet instellen dat ik alleen op CSS wil zoeken, is grijs), en hij zoekt ook servers met pass/leeg/vol, terwijl ik dat allemaal uit heb staan 8)7

Verder kan ik sommige servers ook niet in, weet niet precies welke foutmelding ik krijg, maar iig ook van steamId iets (laat het hier wel achter als ik het weer tegenkom).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecoolsniper
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:43

icecoolsniper

never run from a sniper!

eerst draaide ik op zo'n 65 frames(1600*1200) 9800pro @ xt. na de update zit ik alleen maar in het rode en gele gedeelte(max 40 frames ofzo) Dit is wel erg balen. Ik ga de tip van de heapsize ook proberen

http://www.tweakers.net/gallery/58175/sys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:04

Polycom

Poes van goud

Je moet eens de map aztec gaan spelen. Lijkt net of er sneeuw is gevallen in die map, alles glimt. Tering wat lelijk :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is weer eens een grote kut fout van Steam.
Heb ook zojuist HL-2 en CSS eraf gedonderd .. ben het helemaal zat.
Steam en Valve kunnen verdomme niet samenwerken.
Ik ga lekker BF2 spelen.

Vaarwel HL-2 en CSS
*Slingert de DVD van HL-2 in de hoek!*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 24 december 2005 @ 20:10:
Ik ga lekker BF2 spelen.

Vaarwel HL-2 en CSS
EN ZO IS HET ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake

Snake

Los Angeles, CA, USA

PuDy schreef op zaterdag 24 december 2005 @ 19:09:
Je moet eens de map aztec gaan spelen. Lijkt net of er sneeuw is gevallen in die map, alles glimt. Tering wat lelijk :r
dat is direct x 9, bumpmapping, start op in direct x 8.1 en je hebt het niet

@ Mr.Glyceron & AKooi22

dit is zever in pakskes, steam is goed, waarom heb ik nooit problemen???
CSS pwnt gwn BF2!

[ Voor 17% gewijzigd door Snake op 24-12-2005 21:00 . Reden: beetje kwaad gemaakt ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

snake903 schreef op zaterdag 24 december 2005 @ 16:40:
[...]

Da bedoel ik niet, ik heb het over je ping, als je je met kabel verbind, is m dan beter?
Dat zal ik eens proberen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kless

kless

Verwijderd schreef op zaterdag 24 december 2005 @ 20:10:
Ik ga lekker BF2 spelen.

Vaarwel HL-2 en CSS
die dvd heb ik ook niet gebruikt, die ligt ook een een laatje wegterotten
gewoon steam download, accountje aangemaakt, en geupdate en css geinstallerd gamen maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik had het over de dvd naar de kant smijten, bf2 vind ik nix aan ;)
kless schreef op zaterdag 24 december 2005 @ 22:24:
[...]

die dvd heb ik ook niet gebruikt, die ligt ook een een laatje wegterotten
gewoon steam download, accountje aangemaakt, en geupdate en css geinstallerd gamen maar
iets minder bijdehand kan toch ook wel :( sjongejonge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buddow
  • Laatst online: 13:41
Weet iemand of we ook naast HL2 een 64 bit editie van CSS kunnen verwachten?

Ik draai nu al bijna een half jaar x64 (dualboot met xp32) en heb er nog weinig aan gehad. Ik speel er wel alle 32 bit games op. Het zou super zijn als CSS op 64 bit uitkwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerd
  • Niet online
buddow schreef op zondag 25 december 2005 @ 11:10:
Weet iemand of we ook naast HL2 een 64 bit editie van CSS kunnen verwachten?

Ik draai nu al bijna een half jaar x64 (dualboot met xp32) en heb er nog weinig aan gehad. Ik speel er wel alle 32 bit games op. Het zou super zijn als CSS op 64 bit uitkwam.
vandaag stond het nog in de steam update news ;) ja dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
PuDy schreef op zaterdag 24 december 2005 @ 19:09:
Ik heb over dat glimmende gebeuren een vraag.

Opzich vind ik het niet eens echt erg dat de boel er zo uitziet maar als ik een filmpje maak is alles paars wat glimt, dus de stenen en water enzo,

Is er iemand die weet hoe ik dit kan oplossen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja dat heb ik ook weleens, gewoon ff naar je bureaublad gaan en weer terug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Nou bij mij is het zo dat ik het ingame bijna nooit heb, alleen als ik een demo op neem dan is alles gewoon helemaal paars wat er natuulijk niet uitziet.

Ik heb namelijk een demo opgenomen waarbij ik 6 man pak achter elkaar en wil die graag op avi hebben. Het is opgenomen in aztec en het water is compleet paars.

Vraag ik mij trouwens ook af hoe ik em op directx8 kan krijgen want misschien lost dat het wel op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake

Snake

Los Angeles, CA, USA

Afbeeldingslocatie: http://support.steampowered.com/cgi-bin/steampowered.cfg/php/enduser/fattach_get.php?p_tbl=9&p_id=223&p_created=1094693643

dit is wel oude screenshot sorry, komt van steamsupport

code:
1
2
3
4
DirectX Version 9.0 = -dxlevel 90
DirectX Version 8.1 = -dxlevel 81
DirectX Version 8.0 = -dxlevel 80
DirectX Version 7.0 = -dxlevel 70

hier zijn de codes om te switchen tss dx versies