[PC] Counter-Strike: Source - Deel 8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 25.798 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReddishRat
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23-02-2023
Nergunsman schreef op donderdag 08 december 2005 @ 13:41:
Gewoon aparte binds aanmaken in je config? Dus iets als :

bind v "use weapon_flashbang"
bind b "use weapon_hegrenade"
Deze kan ik perfect combineren met mijn quicknade script! Ideaal :) Ik had eigenlijk niet gedacht dat je dat ook zou zo kunnen doen met die commands. Het punt is dat ik die wel heb gebruikt in me buyscript 8)7 (wel met buy ipv use :Y) )
Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2005 @ 14:38:
yep dat zou ie moeten zijn (heb je wel 2 knoppen nodig, maar zeer aan te raden van dit zo te doen vindt ik)

kheb effe anders vraagje over scripts
hoe kan ik een buy script maken dat enkel ammo flash, nade en schield koop (dus ronde overleeft en heb al wapen??), wat het lukt me echt niet zo'n script te maken, willen nooit werken

en ook zouk op mijn mouse 5 een switch willen zetten naar pistol als ik main wapen heb en naar main wapen als ik pistol in mjin handen heb, maar hoe of is dit onmogelijk?
Ik heb keybinds gemaakt met:

bind "key" "buy weapon_flash"
bind "key" "buy weapon_smoke"

etc..

Ik heb best wel een geadvanceerde buyscript. Alle keys voor me wapens etc kan ik in het config scherm van CSS instellen, maar ook andere opties zoals quicknade ;)

Over die mouse5. Je kan toch gewoon eerst je primary gun pakken, daarna je pistol en op mouse5 quickswitch instellen? Dan blijf je constant tussen pistol en gun switchen? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 28-08 10:36
alias alwapen "buy defuser; buy vesthelm; buyprimammo; buy secammo;"
Er moet zowiezo een spatie tussen buy en primammo, en de laatste puntkomma, na secammo dus hoort er ook niet. Maar of dit het probleem oplost...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nergunsman schreef op donderdag 08 december 2005 @ 15:30:
[...]

Er moet zowiezo een spatie tussen buy en primammo, en de laatste puntkomma, na secammo dus hoort er ook niet. Maar of dit het probleem oplost...
kzal straks eens kijken

voor die die wil dat nade ook direct smijt, niet slim vond ik aangezien je hem wel eens perongeluk of te enthousiast induwt wat resulteerd in tk of ta (echt niet lekker zo spelen)
maar wil je proberen dan is het bind v "use_weapon hegrenade; wait; wait; wait; +attack; wait; wait; wait;-attack"

en die switcher zal dus blijkbaar niet lukken :s wel spijtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormtrooper
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:44

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

mirelia schreef op woensdag 07 december 2005 @ 19:55:
[...]

Kan dus haast niet aan de router liggen aangzien de dezelfde settings heeft Stormtrooper
Of hij moet ergens een defect hebben natuurlijk
offtopic:

Maar ik heb dan ook een defect: in my brain ;)

Je zit gewoon teveel pron te leechen, wordt je router een beetje warm van.

Stormtroopers toys: Asus Strix 16, Samsung S24 Ultra, HP Z4 G4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smokey!
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 12:11
Heey...ik ben net gestopt met spelen op hoog niveau cod / uo...nu wil ik denk ik CSS gaan spelen...weten jullie misschien of ik met mijn systeem (zie onderin) dit spel met alles op maximum met een fps van minstens 60 kan spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zal daarmee ongeveer rond de 60 liggen (drops wel naar 50) maar dat met alles vol open (16*af 6*AA)

dit met vergelijkbaar systeem (1gb ram, 3000+, leadtek 6800gt)

dus beetje minder (vb 4*Aa of 2*AA) en dat zal geen prob vormen denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Smokey! schreef op donderdag 08 december 2005 @ 16:59:
Heey...ik ben net gestopt met spelen op hoog niveau cod / uo...nu wil ik denk ik CSS gaan spelen...weten jullie misschien of ik met mijn systeem (zie onderin) dit spel met alles op maximum met een fps van minstens 60 kan spelen?
Ik haal met mijn systeem:

2600+ barton
512mb
6600GT agp overclocked

in de test 110 op met alles op zijn hoogst. met alles op zijn laagst haal ik 100... Dus het maakt opzich niet veel uit kwa snelhijd in je spel... Alleen zal je langer moeten laden met alles op hoog...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quadro!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08-09 14:10
Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2005 @ 17:49:
zal daarmee ongeveer rond de 60 liggen (drops wel naar 50) maar dat met alles vol open (16*af 6*AA)

dit met vergelijkbaar systeem (1gb ram, 3000+, leadtek 6800gt)

dus beetje minder (vb 4*Aa of 2*AA) en dat zal geen prob vormen denk ik
Waarom alles open? Ik begrijp dat eigenlijk nooit @ css. Ik bedoel: als je singleplayer (cod2 ofzo) speelt kan ik het begrijpen dat je mooie graphics wilt hebben, maar als je in css gaat warren enzo wil je gewoon het onderste uit de kan halen qua skill. Ik speel zelf altijd 80-120 fps en had laatst op de_nuke ineens ff een fps van 40 en merkte dat ik zo 80+ fps ge(/ver)wend ben: ik raakte geen hol meer. Gelukkig is css super tweakable wat graphics betreft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kless
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-08 14:19

kless

Morgen? Waarom niet overmorgen

Quadropluxor schreef op donderdag 08 december 2005 @ 20:19:
[...]

de_nuke ineens ff een fps van 40 en merkte dat ik zo 80+ fps ge(/ver)wend ben: ik raakte geen hol meer. Gelukkig is css super tweakable wat graphics betreft :)
nee, in css hebben ze gewoon teveel "opsmuck" gedaan. en dat kan je gewoon weer uitzetten

http://www.adf-hq.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j86
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06-08-2024

j86

dit had ik al
alias alwapen "buy defuser; buy vesthelm; buyprimammo; buy secammo;"
bind "F5" "alwapen"

en ook zouk op mijn mouse 5 een switch willen zetten naar pistol als ik main wapen heb en naar main wapen als ik pistol in mjin handen heb, maar hoe of is dit onmogelijk?
Waarom zou je ELKE ronde weer een vesthelm kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan
  • Laatst online: 22-07 11:37

Roeligan

Feyenoord

als je hem al hebt koopt ie hem niet... dan vult ie evt. damage bij

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoffa
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10:43
Quadro, dat jij zonder crosshair in je scherm te zien constant met die awp mensen neerknalt vat ik niet helemaal...

Ik vermoed ergens dat je nogal op deze noob vraag zat te wachten dus bij deze stel ik em: plak je een stickertje oid in t midden van je scherm ofzo of heb je gewoon een uitzonderlijk goed gevoel waar je gun heenwijst 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReddishRat
Stoffa schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 04:22:
Quadro, dat jij zonder crosshair in je scherm te zien constant met die awp mensen neerknalt vat ik niet helemaal...

Ik vermoed ergens dat je nogal op deze noob vraag zat te wachten dus bij deze stel ik em: plak je een stickertje oid in t midden van je scherm ofzo of heb je gewoon een uitzonderlijk goed gevoel waar je gun heenwijst 8)7
Zoals al eerder gezegd is, gebruikt hij een quickaim script. Heel ffies komt de scope van de sniper in beeld en verdwijnt dan. Dit is net genoeg om te bepalen waar je moet aimen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Laatst online: 11-09 22:00
Scripts..... Roei gewoon met de riemen die je hebt joh! :P
* Vandread vindt dat ze die scripts maar aan banden moeten leggen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zartos
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-09 22:19
Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2005 @ 02:15:
Waar ik de laatste paar dagen last van heb:

Wanneer ik op een server zit te spelen, willekeurig, dan loopt inneens source vast. Ik kan er niet meer uit, zelfs alt f4 ofzo werkt niet meer. Wanneer ik geen andere programma's heb draaien kan ik mn pc handmatig rebooten. Anders blijft het cs plaatje, het plaatje ingame voor mn desktop hangen als ik mn START knop indruk. Wat ik ook vaak heb is dat source tijdens het wisselen van maps inneens vast zit. En dat ik het moetafsluiten via cntrl, alt, del.
Ik heb een snelle pc waar ik ipc alles op moet kunnen spelen. Mn videokaart drivers zijn ge-update, het gaat om een radeon x740xl.

Heeft iemand een idee hoe dit kan komen? Ik snap er echt de ballen van.
Ah, gelukkig... het ligt niet aan mijn comp. Ik heb EXACT dezelfde problemen. Drie keer gehad inmiddels sinds de laatste update dat het spel ingame vastliep, waarvan 2 keer in de_nuke. Ik vermoedde zelf dat het iets te maken had met HDR, dat in die map voor het eerst gebruikt wordt.

De derde keer gebeurde het in dust, toen een flash voor mijn voeten de grond raakte. Dit weet ik nog goed, omdat in het laatste frame in beeld de granaat op 1 hoek balanceerde, recht voor mijn ogen.

Het bizarre is dat Alt-Tabben je weer volledige controle geeft over XP, maar je niet ziet wat je doet, omdat het CSS-frame er nog voor hangt.

Verder het hangen in het laden van een map... ook al een paar keer meegemaakt. Cancel werkt niet; Ctrl-Alt-Dellen nog wel om CSS af te schieten. Vervelend gewoon.

Mocht iemand een oplossing vinden, dan hoor ik het graag...

[ Voor 7% gewijzigd door Zartos op 09-12-2005 11:39 ]

You are not a beautiful and unique snowflake.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi
ReddishRat schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 09:39:
[...]
Zoals al eerder gezegd is, gebruikt hij een quickaim script. Heel ffies komt de scope van de sniper in beeld en verdwijnt dan. Dit is net genoeg om te bepalen waar je moet aimen. :P
Quickscope! Is wat anders natuurlijk, en hoeft geneens via een script. Doe je puur en alleen om de nauwkeurigheid te verhogen. Als je namelijk gewoon unscoped schiet, kan je nog zo goed gokken waar het midden van je scherm is, maar de kogels zullen flink afwijken.
Als je echter rechtermuisknop(inzoomen) en gelijk daarna linkermuisknop(schieten) doet schiet je dus wel nauwkeurig. Dat je in het filmpje de crosshair daadwerkelijk ziet ligt waarschijnlijk aan FRAPS, want in-game zie je dat dus niet als je deze techniek toepast.
Je moet dus daadwerkelijk weten waar het midden van he scherm is ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReddishRat
Vandread schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 10:00:
Scripts..... Roei gewoon met de riemen die je hebt joh! :P
* Vandread vindt dat ze die scripts maar aan banden moeten leggen >:)
het spel CS zonder scripts, zou ik niet mee kunnen leven en uberhaupt goed spelen. Er is altijd wel een script wat je ergens voor gebruikt, kopen of binds, instellingen van je rechter of linker hand, etc.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
Kopen: binnen 2 seconden koop ik alles wat ik nodig heb.
Instellingen per hand.. die mag je uitleggen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReddishRat
Vandread schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 12:23:
Ik heb packs, ik druk op 1 toets en ik heb een favo gun + ammo en al die zooi.

Guns in 2 handen? Ja.. die command had je al in 1.6! Je gun in je linkerhand pakken of de gun in je rechterhand.

cl_righthand 1 (gun rechts)
cl_righthand 0 (gun links)

In sommige situaties is het handiger om je gun naar links te pakken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandread schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 12:23:
Hoe dan ook koop je sneller met een directe script dan met de ingebouwde functie van css. als je b"b" en dan nummertjes doet ben je langer bezig dan dat je direct aan num1 bijvoorbeeld ammo bind enz..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Ik speel al cs sinds de eerste beta's en heb nog nooit een script gebruik voor wat dan ook.

Tuurlijk is kopen met een script sneller maar in 3 sec kan ik alles kopen wat ik nodig heb en ik koop ook niet altijd hetzelfde dus daar heb ik echt geen script voor nodig.

Ik ben iemand die vind dat het spel gewoon origneel zou moeten blijven, maarja das mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
PilatuS schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 16:56:
Ik ben iemand die vind dat het spel gewoon origneel zou moeten blijven, maarja das mijn mening.
Mijne ook :P
Verwijderd schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 16:40:
[...]
Hoe dan ook koop je sneller met een directe script dan met de ingebouwde functie van css. als je b"b" en dan nummertjes doet ben je langer bezig dan dat je direct aan num1 bijvoorbeeld ammo bind enz..
Ja tuurlijk en met bunnyhoppen en fastswitchen (dat gezut zonder reload) ben je ook sneller :+
Eerlijk is het niet.

Gun in andere hand (links ipv rechts) kan ik niet aan wennen :) Maf maar waar.

[ Voor 3% gewijzigd door Vandread op 09-12-2005 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minkie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:19

Minkie

Groazers Unite.

Ik speel altijd met me gun links in css. Let er eigenlijk niet op, kijk toch naar me crosshair :p

Joke, stop toch met koken, kom uit de keuken. Want ik wil zo graag samen met je neu......tronenbommenstickers op mijn nieuwe tas gaan plakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

NoTimeRemains

I know

iemand een idee hoe ik mijn HUD kan ombouwen naar zoiets?

LINK!

[ Voor 8% gewijzigd door NoTimeRemains op 09-12-2005 18:14 ]

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j86

j86

Roeligan schreef op donderdag 08 december 2005 @ 23:57:
als je hem al hebt koopt ie hem niet... dan vult ie evt. damage bij
Maar dat kost dan weer elke keer 1000 Dollar...

En als je 100% armor hebt en je word geschoten, ga je net zoveel dood als wanneer je 20% hebt (behalve dan als je hele armor wordt weggeschoten natuurlijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lukaso
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 24-08 01:53
Vandread schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 17:05:

Gun in andere hand (links ipv rechts) kan ik niet aan wennen :) Maf maar waar.
:P hier ook, mis ik meteen alles.

Maar ik vind zelf dat getweak ook maar niks. Imo moet een spel gewoon voor iedereen hetzelfde zijn. Het is al jammer dat je met een slechte pc een groot nadeel hebt, met een slechte config dus ook. Ik heb ook weleens een tijdje met een aangepaste config ed gespeeld, maar eigenlijk vind ik het ook niet echt eerlijk. Heb een tijdlang voor T een geheel rode en voor CT een geheel blauwe skin gehad :P

zij moeten het spel gewoon zo maken dat het goed runt, die rates goed zetten moet hij dan maar zelf doen, en de opties die wel belangrijk zijn maar in het menu verwerken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
Ach pc specs... met m'n 2e pc (ti4200) snipe ik gewoon beter :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoals al eerder gezegd is, gebruikt hij een quickaim script. Heel ffies komt de scope van de sniper in beeld en verdwijnt dan. Dit is net genoeg om te bepalen waar je moet aimen.
Het is geen quickaim script, bij ons trainen we met de awp (quickzoom) dus rmuis-lmuis-2-1 zo gaat dat :). Je moet er wel ff voor trainen voordat je echt goed kan raken met het.
Maar dat kost dan weer elke keer 1000 Dollar...

En als je 100% armor hebt en je word geschoten, ga je net zoveel dood als wanneer je 20% hebt (behalve dan als je hele armor wordt weggeschoten natuurlijk).
Als je een vesthelm hebt en je wordt ergens beschoten "verdwijnt" als het ware het schild daar. Nu ben je dus veel makkelijker af te schieten. Zelfde met helmet, 1 keer geraakt en voor de 2x ben je dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApOE
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 25-07 10:36
Zag gister bij de Media markt HL2 game of the year edition voor 27.99€
Gelijk gekocht en source geinstaleerd, 1.6 moet er toch een keer aan geloven.
Ziet er echt goed uit, zelf op mijn "oude" pc maar het is wel weer even wennen.

Alleen hoe kom ik in "Console"? de "~"key werkt niet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit moet je ff instellen bij je controls en dan advance zo uit me hoofd.

source is zeker een verbetering van 1.6..

ik ben in iedergeval blij als die logitech G15 normaal te krijgen is.
ideaal voor me binds enzo. heeft iemand hem toevallig al?

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2005 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HIValicious schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 18:14:
iemand een idee hoe ik mijn HUD kan ombouwen naar zoiets?

LINK!
hier staan allemaal HUDs: http://www.fpsbanana.com/?section=viewlist.guis.guis.main.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xadeon schreef op woensdag 07 december 2005 @ 11:24:
Lui lees dit eens, het is best een interessant verhaal/idee over interpolatie/lag van CS:source.
Ja wordt het wel helder uitgelegd maar dit was in CS 0.8b tot 1.5 (met de halflife of beter gezegd opgeleukte Q1 engine) ook al een beetje.

Dat kwam waarschijnlijk meer omdat iedereen andere ex_interp en update waardens heeft.

Kortom Valve kan niet netcoden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kless

kless

Verwijderd schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 11:07:
Dit moet je ff instellen bij je controls en dan advance zo uit me hoofd.

source is zeker een verbetering van 1.6..

ik ben in iedergeval blij als die logitech G15 normaal te krijgen is.
ideaal voor me binds enzo. heeft iemand hem toevallig al?
mogelijke opties
- opdracht regel een stukje toevoegen "-console"
- options, keybord, advance, enable developermode aanvinken
- mogenlijk staat je toetsenbordlayout(taalinstellingen) op een manier dat tilde niet werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kless schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 14:06:
[...]

mogelijke opties
- opdracht regel een stukje toevoegen "-console"
- options, keybord, advance, enable developermode aanvinken
- mogenlijk staat je toetsenbordlayout(taalinstellingen) op een manier dat tilde niet werkt
dat bedoelde ik ;)
heb hier op me werk jammer genoeg geen counter strike source :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Laatst online: 13-09 15:01
Voor de mensen die hun HUD willen aanpassen is de CSS HUD Tweaker misschien wel wat.

Ik heb er net wat mee geprobeerd, en het werkt wel lekker. Tis heel simpel, maar wel effectief. Je kan gewoon alle elementen over het scherm heen en weer schuiven. Ook kan je de grootte van de verschillden elementen aanpassen. Ik heb mn hud nog niet in CSS getest, want ik ben eigenlijk best wel tevreden met de standaard HUD. Enkel misschien de kleurtje een beetje aanpassen. Maar dat zie ik later dan wel weer.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zartos schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 11:38:
[...]

Ah, gelukkig... het ligt niet aan mijn comp. Ik heb EXACT dezelfde problemen. Drie keer gehad inmiddels sinds de laatste update dat het spel ingame vastliep, waarvan 2 keer in de_nuke. Ik vermoedde zelf dat het iets te maken had met HDR, dat in die map voor het eerst gebruikt wordt.

De derde keer gebeurde het in dust, toen een flash voor mijn voeten de grond raakte. Dit weet ik nog goed, omdat in het laatste frame in beeld de granaat op 1 hoek balanceerde, recht voor mijn ogen.

Het bizarre is dat Alt-Tabben je weer volledige controle geeft over XP, maar je niet ziet wat je doet, omdat het CSS-frame er nog voor hangt.

Verder het hangen in het laden van een map... ook al een paar keer meegemaakt. Cancel werkt niet; Ctrl-Alt-Dellen nog wel om CSS af te schieten. Vervelend gewoon.

Mocht iemand een oplossing vinden, dan hoor ik het graag...
Sja, precies hetzelfde blijkbaar. Dan wachten we maar weer op nieuwe updates (?) tenzij iemand voor de tussentijd een oplossing heeft....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quadro!
kless schreef op donderdag 08 december 2005 @ 20:58:
[...]

nee, in css hebben ze gewoon teveel "opsmuck" gedaan. en dat kan je gewoon weer uitzetten
Dat zeg ik -- tweakable :+

@ HIValicious: Heb je al op Punk Ass Fraggers.com gekeken?

@ Gun in linkerhand: Ik heb het zonet ff geprobeerd, is idd wel weird. Het is in het begin echt "storend", maar na een tijdje (20 mins ofzo) went het wel. Maar ik zou niet weten waarom je hem links zou willen hebben :P ik heb hem zelf maar weer op rechts gezet in ieder geval. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReddishRat
Quadropluxor schreef op zondag 11 december 2005 @ 00:09:
[...]

Dat zeg ik -- tweakable :+

@ HIValicious: Heb je al op Punk Ass Fraggers.com gekeken?

@ Gun in linkerhand: Ik heb het zonet ff geprobeerd, is idd wel weird. Het is in het begin echt "storend", maar na een tijdje (20 mins ofzo) went het wel. Maar ik zou niet weten waarom je hem links zou willen hebben :P ik heb hem zelf maar weer op rechts gezet in ieder geval. :)
Reden dat ik links en rechts wissel is ivm de obstakels in je scherm. Misschien dat je dat gemerkt hebt, als je je gun links houdt heb je meer zichtbaar gebied. Als je je gun rechts doet is het zicht links en rechts een stuk minder! Bij obstakels wil ik wel is wisselen zodat ik het beter kan overzien en beter langs de obstakels kan schieten.

Het klinkt raar, maar je moet het maar is proberen. Ik gebruikte dit "truucje" ook al in 1.6 Al moet ik wel zeggen dat je gun links spelen wel wat vager is :) maar na een tijd links en rechts te spelen gaat het minder opvallen en is het niet erg storend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlideR NL
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13-09 14:12
ApOE schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 10:36:
Zag gister bij de Media markt HL2 game of the year edition voor 27.99€
Gelijk gekocht en source geinstaleerd, 1.6 moet er toch een keer aan geloven.
Ziet er echt goed uit, zelf op mijn "oude" pc maar het is wel weer even wennen.

Alleen hoe kom ik in "Console"? de "~"key werkt niet....
Bij de settings en dan bij Controls > Advance en daar de Console dinges aanvinken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ReddishRat schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 12:52:
[...]

Ik heb packs, ik druk op 1 toets en ik heb een favo gun + ammo en al die zooi.

Guns in 2 handen? Ja.. die command had je al in 1.6! Je gun in je linkerhand pakken of de gun in je rechterhand.

cl_righthand 1 (gun rechts)
cl_righthand 0 (gun links)

In sommige situaties is het handiger om je gun naar links te pakken. :)
Is er een manier zodat ik 1 knop kan binden om tussen links en rechts te wisselen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quadro!
ja hoor
code:
1
bindToggle "1" "cl_righthand"

Voor 1 kun je natuurlijk ook een andere key kiezen. Complete lijst met bindable keys: http://www.counter-script.net/index.php?id=41

[ Voor 88% gewijzigd door Quadro! op 11-12-2005 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j86

j86

Heb wel eens iemand zien spelen, als hij de ene kant op liep, ging het wapen automatisch in zn linkerhand, als hij de andere kant op liep automatisch in de rechterhand. Om dezelfde reden, om alles goed in het zicht te houden.

Speel zelf trouwens nog altijd rechts, nooit anders geprobeert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReddishRat
joswillems86 schreef op zondag 11 december 2005 @ 23:10:
Heb wel eens iemand zien spelen, als hij de ene kant op liep, ging het wapen automatisch in zn linkerhand, als hij de andere kant op liep automatisch in de rechterhand. Om dezelfde reden, om alles goed in het zicht te houden.

Speel zelf trouwens nog altijd rechts, nooit anders geprobeert.
Ik heb dat script ook een tijdje gehad maar het begon me te irriteren omdat ik soms me gun gewoon een tijd links of rechts wil houden. Tja, voor de mensen die het niet geprobeerd hebben, probeer is en ik denk dat het wel bevalt somehow :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smokey!
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 12:11
ik heb ff hulp nodig :P...als ik dit (http://www.nl.bol.com/is-...tion=GAMES#AdditionalData) spel koop heb ik dan halflife 2 nodig?
en wat krijg ik allemaal als ik dit koop..alleen CSS of ook DODS enz (zoiets staat bij die beschrijvingen van die mensen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quadro!
Mijn ervaring is dat het alleen maar stoort dat als je steeds zo'n gun hebt die van links naar rechts en weer terug switched. Verder maakt die 5 a 10% waar je je gun hebt echt niet veel uit qua zicht (de actie speelt zich toch hoger af).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReddishRat
Smokey! schreef op maandag 12 december 2005 @ 14:46:
ik heb ff hulp nodig :P...als ik dit (http://www.nl.bol.com/is-...tion=GAMES#AdditionalData) spel koop heb ik dan halflife 2 nodig?
en wat krijg ik allemaal als ik dit koop..alleen CSS of ook DODS enz (zoiets staat bij die beschrijvingen van die mensen)
Volgens mij is dat alleen DoDs en CSS. Daarom is het een voordeel pack zodat je zonder HL2 kan spelen. :)
Quadropluxor schreef op maandag 12 december 2005 @ 14:47:
Mijn ervaring is dat het alleen maar stoort dat als je steeds zo'n gun hebt die van links naar rechts en weer terug switched. Verder maakt die 5 a 10% waar je je gun hebt echt niet veel uit qua zicht (de actie speelt zich toch hoger af).
Hangt ook af met welk wapen ik speel. En constant wisselen, ik denk 2x in 1 ronde, niet echt heel veel. Qua zicht ben ik het niet mee eens, soms heb je acties die links voor en rechts voor zitten of zelfs onder je. Ik kan dan net wat verder kijken, of een glimp opvangen van een schaduw of model :Y) Maar het is gewoon gewenning. Een maat van mij vind het afschuwlijk een gun links.. ieder z'n dingetje ;)

[ Voor 40% gewijzigd door ReddishRat op 12-12-2005 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoffa
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10:43
Smokey! schreef op maandag 12 december 2005 @ 14:46:
Eigenlijk krijg je met dat pack, ipv Half Life 2, DoD Source waar je normaliter voor moet betalen.
Tis dus wat je wilt: CSS en Half Life 2 -> Koop de normale Half Life 2
CSS en DoDS -> Koop deze :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ingesteld op mijn server dat alles gedownload word via een webspace ergens in UK. Maar nou heb ik het idee dat ik of de regel fout heb:

code:
1
sv_allowdownload 1 sv_downloadurl "http://www.hnd-clan.co.uk/zombie/cstrike/"

Of dat ik niet de juiste bestand er op heb staan. Kan iemand mij vertellen wat ik fout doe of dat het juist goed is? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mirelia
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-03 19:07
Verwijderd schreef op maandag 12 december 2005 @ 17:33:
Ik heb ingesteld op mijn server dat alles gedownload word via een webspace ergens in UK. Maar nou heb ik het idee dat ik of de regel fout heb:

code:
1
sv_allowdownload 1 sv_downloadurl "http://www.hnd-clan.co.uk/zombie/cstrike/"

Of dat ik niet de juiste bestand er op heb staan. Kan iemand mij vertellen wat ik fout doe of dat het juist goed is? :)
Heb je die regels echt zo staan???

Volgens mij moet het zo zijn:
sv_allowdownload 1
sv_downloadurl "http://www.hnd-clan.co.uk/zombie/cstrike/"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-G
  • Laatst online: 30-07-2024

X-G

Yeah.

Spam

[ Voor 97% gewijzigd door Crash op 17-12-2005 11:23 ]

ToyzBuilder YouTube - Gratis Bitcoin Verdienen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quadro!
Erg fijne server, congrats CL! Bij welke host zitten jullie eigenlijk? Gister overigens nog een war van jullie gewonnen voor clanbase open cup (Xystarches) op een tevens erg fijne server ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerd
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Spam + gedraag je :{

[ Voor 92% gewijzigd door Crash op 17-12-2005 11:23 ]

Modelbouw - Alles over modelbouw, van RC tot diorama

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReddishRat
Zo, toegevoegd in me favs! Op je site staat valve anti cheat.. en deze staat niet aan? 8)7

[ Voor 43% gewijzigd door Crash op 17-12-2005 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-G

X-G

Yeah.

VAC staat aan, 100% zeker weten. Begint anders aardig druk te worden bij ons :)
Gisteren 550 kills, vandaag weer 1200 erbij, en we moeten nog 4 uurtjes ^^

Kom fraggen guys!

Overigens zitten we hosted bij *knip _O_ ook onze Warserver zit daar! Super host.

[ Voor 5% gewijzigd door Crash op 17-12-2005 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReddishRat
Ik zie GEEN vac2 icoon voor de server staan? En bij de rest van me servers wel.. is dit een nieuwe bug? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie hem wel staan, leuke server btw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kless

kless

Verwijderd schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 21:18:
Ik zie hem wel staan, leuke server btw
bij mij haperd hij geregeld. lagstooten enzo.
ik hoop dat dat nog verholpen wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-G

X-G

Yeah.

Moet je eens proberen rate 25000 intikken in je console of gewoon je graphics wat lager instellen. Lag bij ons is clientside, niet serverside, want bij iedere klacht die ik krijg ben heb ik zelf een perfecte ping.

Overigens, een vraagje, zitten we nog mee, aan het einde van de map willen we 10 seconden pauze, zodat men stats nog kan bekijken én heel even kan nachatten. Wie weet dat command?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thumblex.
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:26
:D Relaxte server idd, mooie ping en (tot nu toe) redelijk serieuze spelers die niet alleen maarr ouwehoeren. Heb je ook een lijst met welke maps er allemaal gespeeld worden op jullie public ?

[ Voor 30% gewijzigd door thumblex. op 13-12-2005 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het gaat over de nieuwste versie van HLstatsx. Alles op linux alles goed geconffiged (neem ik aan).

Kan iemand mij verduidelijken waarom dit wel werkt:

http://ragingb.pointclark.net/hlstats/hlstats.php

en dit niet?

http://ragingb.pointclark.net/hlstats/ingame.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kless

kless

X-G schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 22:20:
Moet je eens proberen rate 25000 intikken in je console of gewoon je graphics wat lager instellen. Lag bij ons is clientside, niet serverside, want bij iedere klacht die ik krijg ben heb ik zelf een perfecte ping.

Overigens, een vraagje, zitten we nog mee, aan het einde van de map willen we 10 seconden pauze, zodat men stats nog kan bekijken én heel even kan nachatten. Wie weet dat command?
kijk server.cfg na of anders mani_server.cfg
cl_rate "25000"
cl_updaterate "101"
cl_cmdrate "101"
HEB ik

alleen soms in de eerste 10 20 seconden van een ronde hangt het zo nu en dan / inrate drops tot 30
op andere servers (tick100) heb ik dat niet
-> hoeveel andere servers/websites zitten er op die machiene?<-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-G

X-G

Yeah.

In principe spelen wij vooral de standaard maps die in CSS zitten, onderstaand lijstje is wat we tot nu toe gespeeld hebben in aflopende volgorde naar populariteit (dust 2 populairst, train minst).

de_dust2
de_prodigy
de_dust
cs_office
cs_italy
de_aztec
de_nuke
de_cbble
de_train

We proberen vooral een gezellige server te zijn, een beetje professioneel bijna zeg maar. We gaan geen rare dingen als sounds enzo erbij zetten. Gewoon een server met mani-admin mod én HLStatsX erop geïnstalleerd. Ranking gaat overigens via punten en niet via kills, wat inhoud dat je gewoon het spel moet spelen zoals bedoeld wil je hoog eindigen. Kill je bijvoorbeeld een team mate kost je dat 50 punten. Super systeem. Kom gamen!

*knip

[ Voor 2% gewijzigd door Crash op 17-12-2005 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beetje raar dat ik meteen gebanned wordt na 1 map spelen.... Ik heb niet gescholden of andere dingen, ik cheat niet...

[ Voor 40% gewijzigd door Crash op 17-12-2005 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laat maar :)
Ik heb steam opnieuw geinstalleerd en de installatie start nu wel gewoon.

[ Voor 86% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2005 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:46
Ik heb tegenwoordig dat steam achter mijn installed games een percentage heeft staan (alsof ie bezig is met updaten) en als ik dan wil spelen zegt ie dat de game currently unavailable is.... ben ik ook niet zo blij mee. Heb overigens al geprobeerd om CS:S opnieuw te installeren, maar dat heeft niet geholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hollanda
  • Laatst online: 28-08 16:15
Hielko schreef op woensdag 14 december 2005 @ 16:03:
Ik heb tegenwoordig dat steam achter mijn installed games een percentage heeft staan (alsof ie bezig is met updaten) en als ik dan wil spelen zegt ie dat de game currently unavailable is.... ben ik ook niet zo blij mee. Heb overigens al geprobeerd om CS:S opnieuw te installeren, maar dat heeft niet geholpen.
Verwijder even registry.blob in dit soort gevallen (als je niet kan connecten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kless

kless

Verwijderd schreef op woensdag 14 december 2005 @ 14:51:
[...]

beetje raar dat ik meteen gebanned wordt na 1 map spelen.... Ik heb niet gescholden of andere dingen, ik cheat niet...
oh .. niets van gemerkt dat je gebant was toen ik vanmiddag met je speelde... verder nog een bericht er bij?

[ Voor 5% gewijzigd door kless op 14-12-2005 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hollanda schreef op maandag 05 december 2005 @ 18:01:
@ragingbull
Zelfde verhaal: www.zombiehorde.com en indien de mod geupdate is kan je daar een nieuwere versie downloaden.

www.hlstatsx.com kan je gebruiken voor server ranking via phpp, een voorbeeld zijn onze servers: http://hlstatsx.onlydutch.nl

Wat je doet als dit werkt is de volgende code in de motd.txt van je dedicated server zetten en de url vervangen door de url van hlstatsx (of welke andere stats programma die je gebruikt, bv psychostats) daarvoor in de plaats zetten:
code:
1
2
3
4
5
<head>
<title>Cstrike MOTD</title>
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=iso-8859-1">
<meta http-equiv="Refresh" content="0;url=http://download.onlydutch.nl/motd/server3.html">
</head>
Na lang pielen werkt nu ook HLstats bij mij. http://ragingb.pointclark.net/hlstats/ maar waar het uiteindelijk om te doen was (een top10 in me motd.txt weergeven als je inlogt) werkt nog niet..

Ik snap niet zo goed wat je bedoeld met dat stukje code... het lijd namelijk naar een bestand wat ik helamaal niet heb.. Hoe heb jij dit nou gemaakt? of hoe dan andere die top10 weergeven in hun motd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iro
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19-05-2022

iro

:)

Ah tof een CS: S topic, ik speel het spel nu ongeveer 2 maanden.. maar ik ben helemaal verkocht.. trouwens: is het hier toegestaan om een config te posten?

Specs pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hollanda
IronGiant schreef op woensdag 14 december 2005 @ 18:58:
Ah tof een CS: S topic, ik speel het spel nu ongeveer 2 maanden.. maar ik ben helemaal verkocht.. trouwens: is het hier toegestaan om een config te posten?
Als hier geen rare dingen instaan, maar ik begrijp niet echt de meerwaarde van het posten van je config, maakt het zo onoverzichtelijk. Als je wat nuttigs te vermelden hebt lijkt een post hierover me wel een meerwaarde.

@Ragingbull
Ik gebruik een html met regels e.d. als motd, ik zal zo even de code posten die je nodig hebt om je top10 als motd te gebruiken.
Edit:voorbeeld van top10 als motd, url vervangen met die van je eigen server:
code:
1
2
3
4
5
<head>
<title>Cstrike MOTD</title>
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=iso-8859-1">
<meta http-equiv="Refresh" content="0;url=http://hlstatsx.onlydutch.nl/ingame.php?mode=motd">
</head>

Maar ik zie dat je jouw HLstatsX nog niet goed hebt geconfigged, daarvoor raad ik je aan naar het support forum van HLstatsX te gaan.

[ Voor 87% gewijzigd door Hollanda op 14-12-2005 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hollanda schreef op woensdag 14 december 2005 @ 21:22:
Maar ik zie dat je jouw HLstatsX nog niet goed hebt geconfigged, daarvoor raad ik je aan naar het support forum van HLstatsX te gaan.
Ja, goed maar wat is er niet goed aan dan? Lijkt me wel handig om te weten voor ik support ga vragen/zoeken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 14 december 2005 @ 14:51:
[...]

Dat komt omdat er iets op onze server aan staat waardoor het niet aantrekkelijk is voor de spelers die vaak reconecten om bepaalde redenen. Nu staat daar dus een 5 minuten ban op als straf. Maar, het begint ook mij een beetje te irriteren nu, alsmede enkele andere clan members. Vandaar dat we het er binnenkort ook weer uit gaan slopen, denk ik.

De server loopt momenteel nog steeds erg lekker vind ik. En tot nu toe hebben we dacht ik 2 keer al helemaal vol gezeten (18 mensen). Oja, daarnet zijn we de magische grens van 5000 kills gepaseerd op onze server! :Y) Gaat best aardig moet ik zeggen! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kless schreef op woensdag 14 december 2005 @ 18:11:
[...]

oh .. niets van gemerkt dat je gebant was toen ik vanmiddag met je speelde... verder nog een bericht er bij?
edit: ik las ff verkeerd.

Nee, er zat geen bericht bij. erg raar. Ik vroeg jou nog of je mod was maar dat was je niet. Ik speelde wel erg dramatich op dat moment.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2005 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 14 december 2005 @ 22:34:
[...]

Dat komt omdat er iets op onze server aan staat waardoor het niet aantrekkelijk is voor de spelers die vaak reconecten om bepaalde redenen. Nu staat daar dus een 5 minuten ban op als straf. Maar, het begint ook mij een beetje te irriteren nu, alsmede enkele andere clan members. Vandaar dat we het er binnenkort ook weer uit gaan slopen, denk ik.

De server loopt momenteel nog steeds erg lekker vind ik. En tot nu toe hebben we dacht ik 2 keer al helemaal vol gezeten (18 mensen). Oja, daarnet zijn we de magische grens van 5000 kills gepaseerd op onze server! :Y) Gaat best aardig moet ik zeggen! :*)
Hmmm, ik heb niet gereconnect of een te hoge ping of wat dan ook.

• iro

iro

Hoeveel fps draaien jullie ongeveer?
Ik tussen de 90 - 170 met een getweakde config..

Specs pc

• X-G

X-G

Yeah.

Hmm, weet niemand het commando voor de pauze aan het einde van een map?
Nu switcht ie meteen over, geen tijd om na te chatten of niets.

Beetje irri, iemand?

Overigens, server gaat erg hard nu, nogal wat GoTters gezien daar :) BTW, johannez, dat is de 5 minuten ban die je krijgt als je reconnect, we gaan dat weer eruit slopen naar alle waarschijnlijkheid. Op het moment alweer bijna 6000 kills en 320 spelers gehad op onze server sinds maandagavond. Gaat lekker!

• Rev!
  • Niet online
hey ik ben net begonnen met dit spel... zijn er ook nog config tweaks die je kunt uitvoeren? graphic tweaks enzo zodat het wat minder zwaar is. add me op msn ofzo als je het niet in het publiek wilt gooien

ty!

• Hollanda
Verwijderd schreef op woensdag 14 december 2005 @ 22:56:
[...]
Hmmm, ik heb niet gereconnect of een te hoge ping of wat dan ook.
Standaard config van HLstatsX = autoban van 5 minuten bij disconnect, dit om te winning-team te voorkomen.

@Ragingbull
Daar is nou het support forum van HLstatsX voor bedoeld, even je configs posten (gebruik wel eerst even de seatch).

[ Voor 20% gewijzigd door Hollanda op 15-12-2005 02:05 ]

• ReddishRat
X-G schreef op donderdag 15 december 2005 @ 00:17:

Beetje irri, iemand?
Naar mijn weet is daar geen command voor. Als de server niet zo snel is duurt de mapchange langer. Op de publics van XS4ALL duurt het altijd een klein tijdje +- 10 seconden? Op mijn warserver is het ook gelijk changen. En als je de commandlist doorzoekt op het steamforum staat er ook geen een command die daar iets mee te maken zou hebben, of ik moet het verkeerd gezien hebben.

In 1.6 had je daar toch ook geen command voor? :/

Verwijderd

Hollanda schreef op donderdag 15 december 2005 @ 02:03:
@Ragingbull
Daar is nou het support forum van HLstatsX voor bedoeld, even je configs posten (gebruik wel eerst even de seatch).
Hoe moet ik nou support vragen als ik niet zie wat er fout is? Wat is er aners aan mijn stats dan die van anderen? Wat werkt er dan niet :?

Verwijderd

hoe haal jij 90-170 fps met dat systeem?

[ Voor 81% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2005 14:42 ]

• iro

iro

Verwijderd schreef op donderdag 15 december 2005 @ 14:41:
hoe haal jij 90-170 fps met dat systeem?
getweakde config ;) :9

Specs pc

Verwijderd

IronGiant schreef op donderdag 15 december 2005 @ 00:05:
Hoeveel fps draaien jullie ongeveer?
Ik tussen de 90 - 170 met een getweakde config..
Ik heb:
AMD Athlon 3000+ venice
Asus A8N-SLI
Radeon X800

@IronGiant
Hoe kan het zijn dat jij 90-170 fps haalt en ik een fps van 60-120. Vind ik een beetje vreemd 8)7 Ik ben benieuwd naar jouw config, post em hier aub :)

• iro

iro

Verwijderd schreef op donderdag 15 december 2005 @ 14:46:
[...]

Ik heb:
AMD Athlon 3000+ venice
Asus A8N-SLI
Radeon X800

@IronGiant
Hoe kan het zijn dat jij 90-170 fps haalt en ik een fps van 60-120. Vind ik een beetje vreemd 8)7 Ik ben benieuwd naar jouw config, post em hier aub :)
Zal ik vanmiddag doen wanneer ik thuis ben.. of ik mail het wel even.

Specs pc

• XyS
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18:47

XyS

0.o.O

weet een van jullie watvoor speciale instellingen je nodig hebt als je een surfmap draait op je server?

het lukt me namelijk niet om te surfe op mijn eigen server .. heel raar

• iro

iro

Uitleg:
1. Zorg dat je een shortcut van Counter Strike: Source op je bureaublad of ergens anders hebt staan

2. Pas het doel aan van bijvoorbeeld: "C:\Program Files\Steam\steam.exe" -applaunch 240 naar: "C:\Program Files\Steam\steam.exe" -applaunch 240 -dxlevel 81 of waar steam geinstalleerd staat.

3. Download het bestandje bij de volgende link:
http://rapidshare.de/files/9220080/cfg.rar.html of http://www.megaupload.com/?d=9YF5K6VI

4. Ga naar de installatiemap waar steam in staat bijvoorbeeld:C:\Program Files\Steam\SteamApps\*jouwnaam*\counter-strike source\cstrike\cfg en plaats daar autoexec, player_manager en config in.
LETOP: maak wel even een backup van je oude bestaande config!

5: Pas eventueel wat instellingen aan (je naam ook trouwens)

6. Gewijzigde commando's:
  • x = praten met je teammaten
  • k = laad automatisch autoexec.cfg
  • f3 = opent automatisch het player_manager menu, hier kan je de tickrates aanpassen etc.
  • l = past je crosshair aan
7. Gamen maar! :)
NB: vragen kan je aan mij (bijna) altijd kwijt

Specs pc

• Hollanda
XyS schreef op donderdag 15 december 2005 @ 16:32:
weet een van jullie watvoor speciale instellingen je nodig hebt als je een surfmap draait op je server?
het lukt me namelijk niet om te surfe op mijn eigen server .. heel raar
code:
1
sv_airaccelerate 100

Invoeren via RCON of server.cfg of een speciale mapnaam.cfg maken met deze regel erin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi
X-G schreef op donderdag 15 december 2005 @ 00:17:

Beetje irri, iemand?
mp_chattime 10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
IronGiant schreef op donderdag 15 december 2005 @ 16:46:
2. Pas het doel aan van bijvoorbeeld: "C:\Program Files\Steam\steam.exe" -applaunch 240 naar: "C:\Program Files\Steam\steam.exe" -applaunch 240 -dxlevel 81 of waar steam geinstalleerd staat.
Ja dx8 draaien... zo krijgt iedereen een perfromance boost :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iro

iro

Vandread schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 09:54:
[...]

Ja dx8 draaien... zo krijgt iedereen een perfromance boost :)
dat is toch de bedoeling? :D

Specs pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-G

X-G

Yeah.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi hoi,

Ik wil graag een eigen server hebben voor mezelf en vrienden of public.

Hoe moet ik dit regelen??

Moet ik een eigen computer/server kopen en die gewoon aansluiten op mijn huidige internet verbinding?

Of moet ik een server huren die al CS op heeft staan en ik alleen maar maandelijks bedrag voor hoeft te betalen?

Ik weet er echt letterlijk niks van af.

als iemand hier veel over weet, mag die me ook wel mailtje sturen naar *knip*

Alvast heel erg bedankt!!

[ Voor 2% gewijzigd door Dirk op 01-05-2020 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iro

iro

Verwijderd schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 16:24:
Hoi hoi,

Ik wil graag een eigen server hebben voor mezelf en vrienden of public.

Hoe moet ik dit regelen??

Moet ik een eigen computer/server kopen en die gewoon aansluiten op mijn huidige internet verbinding?

Of moet ik een server huren die al CS op heeft staan en ik alleen maar maandelijks bedrag voor hoeft te betalen?

Ik weet er echt letterlijk niks van af.

als iemand hier veel over weet, mag die me ook wel mailtje sturen naar sifoeping@hotmail.com

Alvast heel erg bedankt!!
Staat toch op de 1ste pagina? :9

Specs pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IronGiant schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 16:33:
[...]

Staat toch op de 1ste pagina? :9
8)7
Sorry voor mijn vervuiling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm.. ik heb de links op de eerste pagina doorgelezen, maar ik kom er nog niet veel wijs uit :(

Voor de duidelijkheid, ik wil een Public server, dus die moet 24 uur per dag aanstaan.
Moet ik dan een server huren of eentje zelf opzetten?

Ik heb nog een snelle pc hier staan waar ik weinig mee doe. Die kan ik dus als server gebruiken. Moet ik daar dan gewoon CSS opstarten en dan: Create server?? zo simpel kan het toch niet zijn?? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iro

iro

Verwijderd schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 16:55:
Hmm.. ik heb de links op de eerste pagina doorgelezen, maar ik kom er nog niet veel wijs uit :(

Voor de duidelijkheid, ik wil een Public server, dus die moet 24 uur per dag aanstaan.

Ik heb nog een snelle pc hier staan waar ik weinig mee doe. Die kan ik dus als server gebruiken. Moet ik daar dan gewoon CSS opstarten en dan: Create server?? zo simpel kan het toch niet zijn?? :D
Steam heeft een tool geleverd bij de laatste steam / CS: S versie.
Deze kan je downloaden installeren en in een grafische toepassing de server opzetten.

Plaatje:
http://img45.imagevenue.c...c42&image=dd667_steam.JPG

Specs pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caspergt
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-04 03:10
CSS <3 1.6 X>D

Ridiculer lvl70 Resto drood :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inflatable
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:03
Verwijderd schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 16:55:

De Source dedicated server installeren in Steam met een nieuw leeg Steam account.. Daarmee kan je dan vervolgens een dedicated CS:S server draaien..

Alle serversettings zet je in een server.cfg file die in je Steam\SteamApps\Steamaccountnaam\source dedicated server\cstrike\cfg map zet..
De mapcycle.txt en motd.txt zet je in de Steam\SteamApps\Steamaccountnaam\source dedicated server\cstrike map..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iro

iro

Inflatable schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 17:05:
[...]
De Source dedicated server installeren in Steam met een nieuw leeg Steam account.. Daarmee kan je dan vervolgens een dedicated CS:S server draaien..

Alle serversettings zet je in een server.cfg file die in je Steam\SteamApps\Steamaccountnaam\source dedicated server\cstrike\cfg map zet..
De mapcycle.txt en motd.txt zet je in de Steam\SteamApps\Steamaccountnaam\source dedicated server\cstrike map..
Bedankt voor je aanvullende informatie :D

Specs pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey thnx!! ik kom hier al heel ver mee :D

Misschien een noobie vraag, maar wat is het RCON password??

Ik heb chello classic, is dat genoeg voor een 24 player server?
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.