[PC]Wolfenstein: Enemy Territory - deel 11

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste
Acties:
  • 6.647 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-09 15:39
ja , k wist dat swertcw een optie was , maar die is momenteel een beetje 'kapot' en vind niet snel een hosting ... misschien dacht ik dat wat tweakers wat mb's over hadden 8) maarja, hier alvast een link naar de psp versie van de video .. filmpje

paar dingen die je vooraf moet weten :

- het is snel in elkaar gezet..
- eerste keer dat ik samen met wat klasgenoten een filmpje maak en bewerk
- paar schoonheidsfouten en eenvoudige manieren van filmen met cam.

[ Voor 41% gewijzigd door k5052 op 31-03-2006 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

hehe killed Duncan in his sleep, licht die daar op dat bed lol

hoe heet dat 1e nummer btw, geheel aan het begin

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is geloof ik van Linkin Park.
Als het goed is Crawling alleen dan een remix :/ (zonder tekst en de melodie is hetzelfde alleen de tonen zijn af en toe anders :/ ).
Het nummer daarna is ook van Linkin Park en het heet In The End (album: Hybrid Theory).
Het derde nummer is ook van Linkin Park en heet Session.
Hij staat op het album Meteora

Zo te zien zijn jullie Linkin Park fans :P (niet dat ik dat erg vind, ik vind Linkin Park ook erg goed).

Waarschijnlijk hebben jullie gewoon devmapall gedaan en o.a. /god en de derde persoons code gebind aan een key en die gebruikt (ken de code niet meer uit m'n hoofd).
Ik zelf vind het leuk dat er een film gemaakt is met ET alleen sorry dat ik het zeg, maar wat is het verhaal bagger.
Trouwens ik zou overwegen om een trackbal voor de spectator gedeeltes te nemen. Je ziet overduidelijk dat er een muis is gebruikt. En ik zou voortaan toch een iets beter verhaal nemen en ook wat ingame sounds met een wat zachter achtergrond muziekje en In The End vond ik persoonlijk te lang door spelen. Het paste wel bij het verhaal waarin het nummer begon, maar je had het gewoon een fade out met het nummer moeten doen (ik weet niet hoe je het voor muziek noemt).
Gewoon opbouwende kritiek, maar wel vet dat je iets met ET hebt gedaan.

Edit: typo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-09 15:39
ghehehe ...als linkin park fan moet je toch wel de intro herkennen ? intro - linkin park (album: reanimation) en is zeg maar wel een remix van crawling , namelijk KRWLNG - linkin park

maar de andere nummers had ik gekozen omdat het er goed bij pastte...
ja , ik weet het , het camera is bagger, en 3d person view is eigenlijk alleen gedaan met de ingame camera en spectator.. heel basic allemaal . Dat van het verhaal , daar kan ik niets aan doen aangezien hett een ckv opdracht was waar ik uit macbeth of romeo and juliet kon kiezen. :X Het was ook niet echt een verhaal , meer een compilatie van scenes uit macbeth.

voor de rest ben ik het er mee eens dat het wel veel beter kon.. * maja .. met alleen de .demo's heel dat filmpje de avond van te voren maken ,vond ik al een heel gedoe.. |:( *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ten eerste: ik vind Reanimation een k*t album (ik houd veel meer van de orginele).
Ten tweede: aangezien dit je eerste keer is, is het nog behoorlijk goed.
Ik heb het zelf nog nooit gedaan dus......
Ik denk dat je nooit dit soort dingen op het laatste moment in elkaar moet flatsen (al heb ik wel vaker werkstukken, opdrachten etc. op het laatste moment in elkaar geflatst en ik zit nu nog in 2vwo+...).
Als je meer tijd erin had gestoken dan had je de nummers wat beter kunnen mixen (bijv. In The End eerder laten aflopen).
Nogmaals wat je echt moet overwegen voor zulke wide shots is een trackbal.
Als je er mee overweg kan gaat dat super vloeiend.

Wat een k*t opdracht dan als je niet eens iets anders mag kiezen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h3ll
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Plus, via die hoster heb ik je filmpje vlug binnen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09:41

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Topicstarter
Ik heb het gevoel dat ET weer een klein beetje opleeft. Ik heb ineens een paar maten van mij ET zien spelen (niet door mij) :D Ik ben zelf ook weer heel wat actiever in ET geworden, en het bevalt mij prima. Alleen ik werd gister een beetje gek van een selfkiller. Kom ik daar aanrennen met mijn mp40 -> ploink selfkill. Dat vind ik gruwelijk irritant. Zou ik met een panzer rondlopen a la, maar tegen een eerlijk 1 on 1 niet.

Dus ik verwacht binnenkort weer veel posts hier :+

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

jajaj, nu nog een war vs [elite] ;)

ET het blijft leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben het levende bewijs.....ik speel het al 2 jaar lang aan 1 stuk door.
23 april heb ik een lan party en waarschijnlijk gaan we daar dus gewoon de hele dag ET spelen en misschien met wat UT en doorheen.
Maar wat het succes van ET voornamelijk is:
1)Het is gratis, maar wel een professionele game
2)De multiplayer is op het niveau van BF2, CoD enz.

Ik blijf het leuk vinden en voor mij is het erg lang als ik 1 week lang geen ET meer heb gespeeld 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danjel
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10:23
Ik zou ET niet graag vergelijken met BF2 en CoD. :+

They who buy the dip, deserves the rip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met CoD is het redelijk te vergelijken (dan bedoel ik met schieten, lopen en dat soort dingen, al zitten er verschillen in).
BF2 is niet direct te vergelijken, maar ik bedoelde niveau.
Hoe goed iets is.
Een AMD processor en een Intel processor zijn ook niet direct met elkaar te vergelijken, maar op dit moment is AMD over het algemeen wel beter.

Maar waarom is de panzer ooit gemaakt zoals hij nu is? Het was veel beter geweest als hij was zoals in CoD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendaco
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10:50

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

Verwijderd schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 12:55:
Maar waarom is de panzer ooit gemaakt zoals hij nu is? Het was veel beter geweest als hij was zoals in CoD.
Ik kan t me niet meer precies herinneren, lang geleden dat ik cod heb gespeeld, maar zijn ze niet ong gelijk.
Je moest m in cod wel altijd laden, dan zag je echt zo'n handje die granaat erin schuiven, of zat er ook een afwijking in qua schieten.

Die afwijking zat namelijk wel in medal of honor (allied assault), dat vond ik wel erg realistisch gedaan toen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[off topic]Toevallig: gisteren had ik MOHAA weer eens uitgespeeld.[/offtopic]

In CoD is het echt een anti tank wapen en is het alleen dodelijk voor infanterie als je echt raak schiet. Je hebt ook te maken met zwaartekracht (de granaat gaat naar beneden). En in CoD een panzerfaust laden? Weet je zeker dat je neit in de war bent met de panzerSHRECK. Want die kan je dus wel herladen, maar de panzerfaust is een wegwerp anti tank wapen (1X schieten en je mag hem wegpleuren).

Ik vind dat de panzerfaust in ET ook met zwaartekracht rekening had moeten houden en dat het echt een anti tank wapen was geweest en dat als je er infanterie mee wilt killen dat je niet met zelfs een schot dat 3 meter mis is nog steeds iemand kan killen.

BTW wat is het hier de laatste tijd stil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danjel
Tja, als je de panzerfaust met zwaartekracht laat werken dan moet dat ook met elk ander wapen. Dan moet je dus boven mensen gaan aimen (oude hitboxes?). :P

Ik zie net trouwens dat NL tegen GER speelt in de final NC.
Dan zijn ze toch best wel ver gekomen.
Maar was het vorige keer niet zo dan NL met 4 of 5 potjes spelen van duitsland GER verloor?

[ Voor 39% gewijzigd door Danjel op 14-04-2006 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

Verwijderd schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 14:22:

BTW wat is het hier de laatste tijd stil?
Iedereen zit aan de ET ;)

Team NL staat btw in de finale van de nations cup, vs Germany

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danjel
cons, jij laatertje :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-09 03:56

Zenix

BOE!

Er valt nogal weinig over te praten na 11 topics

En xfire.be is toch stuk interresanter dan dit forum en bekender voor de ET players.

Ik hoop dat we die duitsers gaan verslaan, duitsers verslaan is altijd leuk. Maar wordt wel moelijk, want duitsland is erg goed bezig. Maar nederland gelukkig ook, het is een echt team geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit de laatste 2 weken weinig te ET-en, maar dat komt omdat ik moet wachten totdat me mobo weer terug is (ik heb geen zin om op me amd xp 1200+, radeon 9600se etc. te gamen).

Ik meen me te herinderen dat de vorige keer de nederlanders behoorlijk slecht waren. Hopelijk verslaan we de duitsers!

Gek, ik kom juist helemaal niet op xfire.be

Maar ik kan niet wachten om te diehard ET-en (over een week naar een lan-party en waarschijnlijk gaan we ET-en :9 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendaco

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

Iemand van jullie weet vast wel hoe ik ingame een private message naar iemand stuur?

Ik heb t wel geweten want erazzzer heeft t me een keer uitgelegd, maar ik ben t uiteraard weer s vergeten. En met google kom ik alleen maar forums tegen die de 'send private message' optie hebben |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Pendaco schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 17:44:
Iemand van jullie weet vast wel hoe ik ingame een private message naar iemand stuur?

Ik heb t wel geweten want erazzzer heeft t me een keer uitgelegd, maar ik ben t uiteraard weer s vergeten. En met google kom ik alleen maar forums tegen die de 'send private message' optie hebben |:(
/m eraz woei!!!!!!111 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendaco

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

aaah dat was m: /m eraz thanx erazzzer :>

Loopt xs4all trouwens nog wel? ik ben een paar keer langsgeweest maar er was steeds niemand te bekennen?

Nog een vraagje, ik speel meestal op een aantal vaste servers, hier heb ik de ip adressen van die ik altijd handmatig invul, maar is er een manier om hier een bind of iets dergelijks van te maken.

Zodat als ik in het main menu zit op een toets of whatever kan drukken? (ik gebruik geen custom config mocht dat nodig zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blup
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-09 19:08
"E:\games\Wolfenstein - Enemy Territory\ET.exe" +connect 145.97.222.95

zo start ik mn games met snelkoppeling vanaf mn bureaublad. speel altijd op die namelijk. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaggy
  • Laatst online: 15-09 16:44

Shaggy

Misantroop pur sang

Gewoon Xfire erop zetten, en je kan al je favorieten erop gooien, meteen connecten, voor 1001 games. erg makkelijk

Making an ass of myself since the 70's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendaco

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

shaggy8675 schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 21:21:
Gewoon Xfire erop zetten, en je kan al je favorieten erop gooien, meteen connecten, voor 1001 games. erg makkelijk
mm das wel een idee ja, thnx voor de link.
Het is iig een lekker klein en overzichtelijk programmaatje. Maar hiermee hoef ik dus enemy territory niet zelf meer op te starten? dat wordt lijkt me door dit programma doorgeschakeld?

En werkt dit nu beter/fijner dan the all seeing eye?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

Topicstarter
Pendaco schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 23:04:
[...]

mm das wel een idee ja, thnx voor de link.
Het is iig een lekker klein en overzichtelijk programmaatje. Maar hiermee hoef ik dus enemy territory niet zelf meer op te starten? dat wordt lijkt me door dit programma doorgeschakeld?

En werkt dit nu beter/fijner dan the all seeing eye?
Ik vind hem makkelijker als ASE / HLSW. Je kan hier ook makkelijk zien waar je vrienden speelt etc. Je hoeft ET zelf niet op te starten, je zoekt een server en drukt op connect en ET springt automatisch aan gaat naar de server toe :)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 08:13
Ik raad het gebruik van xfire voor ET sterk af. Ik heb daar zoveel negatieve verhalen over gehoord. Het handigst is gewoon ASE of Pathfinder (laatste gebruik ik zelf), of gewoon "/connect ip" in de console.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

Topicstarter
ph4ge schreef op woensdag 19 april 2006 @ 00:16:
Ik raad het gebruik van xfire voor ET sterk af. Ik heb daar zoveel negatieve verhalen over gehoord. Het handigst is gewoon ASE of Pathfinder (laatste gebruik ik zelf), of gewoon "/connect ip" in de console.
Hmm, ik heb er nooit last van eerlijk gezegd? In het begin wou het wel eens bokken, maar ik heb er totaal geen last meer van als in bezig ben met gamen.

* Outerspace zit tegenwoordig veelal laat in de avond op de klets server. Beetje lol trappen, maar serieus gamen zit er op dat moment niet meer bij :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer
  • Nu online

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Ik gebruik zelf xfire en ASE. ASE heb ik eigenlijk alleen omdat hij remote console en password reminders heeft, deze heb ik nodig omdat ik een aantal server beheer. Verder is Xfire super handig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

ph4ge schreef op woensdag 19 april 2006 @ 00:16:
Ja, ik vind xfire maar een slecht geprogrammeerd programma, ik lag ervan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

Topicstarter
Zenix schreef op woensdag 19 april 2006 @ 01:07:
[...]

Ja, ik vind xfire maar een slecht geprogrammeerd programma, ik lag ervan.
Best raar, want ik heb er totaal geen last van. Je hoeft het programmaatje ook niet te laten lopen, het afsluitknopje is zeer gewillig :)

Hmm, mijn clan begint weer een beetje actief te worden. Er zijn al serieuze reanimatiepogingen tot stilstand gekomen :P Nu hopen dat de oude clans waar wij tegen speelden (bb4e, TGM, MF) nog een beetje actief zjn voor een leuk PCW'tje op maandag :P

Verder heb ik een beetje moeite met het binden van mijn bino/command map. Die CM (om het af te korten) is domweg zeer gemakkelijk tijdens het snipen, maar heb hem op H gebind. Alleen mis ik die dan druk ik op mijn name toets en als ik pech heb krijg ik een kick :P Iemand een inventief ideetje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Outerspace schreef op woensdag 19 april 2006 @ 01:53:
[...]
Verder heb ik een beetje moeite met het binden van mijn bino/command map. Die CM (om het af te korten) is domweg zeer gemakkelijk tijdens het snipen, maar heb hem op H gebind. Alleen mis ik die dan druk ik op mijn name toets en als ik pech heb krijg ik een kick :P Iemand een inventief ideetje?
Een commandmap om te snipen?
Nog nooit gebruikt buiten mortarposities en als ik alleen spawn tijdens een war :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 19 april 2006 @ 08:57:
[...]

Een commandmap om te snipen?
Nog nooit gebruikt buiten mortarposities en als ik alleen spawn tijdens een war :)
Sja, het klinkt heel raar. Maar als jij een vijand niet ziet achter een bossie dan ben je waarschijnlijk snel dood. Gebruik je de command map, dan zie je hem wel zitten achter het bosje en kan jij ook mikken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendaco

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

Outerspace schreef op woensdag 19 april 2006 @ 10:12:
[...]

Sja, het klinkt heel raar. Maar als jij een vijand niet ziet achter een bossie dan ben je waarschijnlijk snel dood. Gebruik je de command map, dan zie je hem wel zitten achter het bosje en kan jij ook mikken ;)
ik ga vanmiddag maar s ff xfire uitproberen, maar als ik er lags van krijg is t snel afgelopen natuurlijk ;)

Ik gebruik de cm ook vrij regelmatig tijdens het snipen, zeker in een map zoals fuel dump; even snel langsrennen om de posities vrij te geven, dan de cm erbijpakken om te kijken waar de tegenstander (sniper) zit, en vervolgens je move maken :P

Maar waarom niet de command map gewoon op 'G' (tenminste daar zit ie toch? Of heb je daar weer iets anders op gebind)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

Topicstarter
Pendaco schreef op woensdag 19 april 2006 @ 11:54:
[...]

ik ga vanmiddag maar s ff xfire uitproberen, maar als ik er lags van krijg is t snel afgelopen natuurlijk ;)

Ik gebruik de cm ook vrij regelmatig tijdens het snipen, zeker in een map zoals fuel dump; even snel langsrennen om de posities vrij te geven, dan de cm erbijpakken om te kijken waar de tegenstander (sniper) zit, en vervolgens je move maken :P

Maar waarom niet de command map gewoon op 'G' (tenminste daar zit ie toch? Of heb je daar weer iets anders op gebind)
Daar had ik dus mijn namechanger op staan. Misschien moet ik die maar eens moven naar een andere toets. Inderdaad bij Fueldump of Temple_Final gebruik ik de CM heel vaak :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om IP's the binden kan je 2 dingen doen:
In je console typen: /bind x connect xxx.xxx.xxx.xxx
of een tekst bestandje maken en hetzelfde typen maar dan zonder de / en het tekstbestandje autoexec.cfg noemen (.cfg is dus de extensie).

Persoonlijk voer ik ze het liefst gewoon in met de hand, dus: /connect IP

Ik gebruikte vroeger Gamespy, maar dat was op een gegeven moment echt bagger. Nu gebruik ik niks en dat werkt wel lekker.

Wellicht mag ik dit niet hier zeggen maar ik heb het probleem als je de serverlijst in ET zelf laadt dat hij op ene gegeven moment leeg gegooid wordt en dat alleen de servers worden gelist die hij nog niet heeft gehad. Heeft iemand dit ook of de oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Hmm heb zelf een enorm raar probleem met het spel.
Wanneer ik het spel direct opstart en dan naar internet ga, krijg ik geen server te zien, maar hij blocked ze wel allemaal, waarna ik na 2 min van inet word gegooid. voor 1 min en dan is mijn internet weer terug. :)

Verder wil ik zeggen dat we met groepje xs4all servers weer proberen op te starten, maar komt maar niemand dus jullie moeten ff checken of ie wel in jullie lijst staat !

194.109.69.41:27960 - Fun - campaign
194.109.69.40:27960 - war maps stopwatch mode
Als jullie nog andere ideeen hebben om de server weer vol te krijgen meld het effe.
Ik zou het leuk vinden om ze in ieder geval weer geregeld vol te zien.

Voor de rest zou ik zeggen daag eLiTe uit voor een war ! :)

Streafer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

Outerspace schreef op woensdag 19 april 2006 @ 01:53:
[...]

Hmm, mijn clan begint weer een beetje actief te worden. Er zijn al serieuze reanimatiepogingen tot stilstand gekomen :P Nu hopen dat de oude clans waar wij tegen speelden (bb4e, TGM, MF) nog een beetje actief zjn voor een leuk PCW'tje op maandag :P
Jup, spelen elke zondag nog wars : )
heerlijk die 6on6's

dus elite kom maar op ;) open een topic op bb4e.nl en we prikken een data :)

[ Voor 10% gewijzigd door shameblaster op 20-04-2006 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
geef mij een slap op irc als jullie het eens willen proberen tegen #fac.et :)

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik mijn pc weer in orde heb wil ik anders ook wel een war spelen tegen een clan (we zijn nog niet zo erg geoefend in wars, maar tot nu toe hebben we er nog maar 1 gehad...). 4on4 ofzo iets. Als iemand wil me emailadres is: nickgerrits92[at]hotmail[dot]com

@ Streafer Heb je soms een firewall aanstaan? En heb je ET al opnieuw geinstaleerd (ik merk als de ET instalatie super oud dat ET nog weleens buggy wil worden door al die custom files, en ET is van zichzelf al niet de meest stabiele games)?

Ik heb wel ideeën:
1) op shiven.net heb je een systeem dat je in je spawn niet gewounded kan worden (anti-spawnkilling)
2) een message systeem zoals op shiven.net. Als je dan !panzer in public typt dan je dan een message krijgt of !love, !hate etc
Ik zou zeggen: kijk gewoon op shiven.net (/connect shiven.net), het is een erg goede en populaire server.
Wat ook leuk zou zijn is zo`n stats systeem als op shiven.net (kijk maar op www.shiven.net).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Sorry hoor, maar ik speel toch liever ETpro en geen ETpub. Clanwars zijn trouwens altijd 6v6 of 3v3. [/gezeur]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

Topicstarter
ph4ge schreef op donderdag 20 april 2006 @ 20:34:
[...]

Sorry hoor, maar ik speel toch liever ETpro en geen ETpub. Clanwars zijn trouwens altijd 6v6 of 3v3. [/gezeur]
Inderdaad. ETpro is imo de beste 'mod' voor heel Enemy Territory. Als ik soms op bepaalde servers kom met Shrubet (ETshrub) oid, dan vind ik heel ET niet meer zo realistisch (het was al niet zo erg realistisch, maar nu al helemaal niet meer) :X Mensen die double jumpen enzo :X
Kom op, het is geen Unreal Tournament 2004 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry, maar het is gewoon ETPro 3.2.5.
Dus wat nou gezeur modus.
En wars zijn niet altijd 3vs3 of 6vs6..... Dat jij nou alleen 3vs3 en 6vs6 speelt. Inprincipe kan je ook 32vs32 wars houden (men, wat lijkt mij dat klote om te spelen :P ).

Vroeger was ShrubET een van de betere mods, maar het is uiteindelijk teveel naar de funmod kant geslagen. Jullie meoten gewoon eens kijken hoe het op shiven is geregeld. Het is daar echt geod geregeld (behalve dan dat je een panzer kan gebruiken, gelukkig kan je maar 1 panzer in je team hebben).

Edit: ik weet niet of je het zo bedoelde Ph4ge, maar die zogenaamde "gezeur" modus komt op mij toch meer over als "flamebait" modus.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2006 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer
  • Nu online

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Ik snap niet hoe je kan zeggen dat ETpro beter is dan ETpub. Dat is maar net wat je leuk vind, Vele denken hier topgamers te zijn en die vinden ETpro inderdaad beter, omdat het een competitie gerichte mod is. Echter is ETpub een hele leuke mod voor public servers, na mijn mening beter voor pubben dan ETpro dit kan zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Verwijderd schreef op donderdag 20 april 2006 @ 22:00:
Sorry, maar het is gewoon ETPro 3.2.5.
Dus wat nou gezeur modus.
En wars zijn niet altijd 3vs3 of 6vs6..... Dat jij nou alleen 3vs3 en 6vs6 speelt. Inprincipe kan je ook 32vs32 wars houden (men, wat lijkt mij dat klote om te spelen :P ).

Vroeger was ShrubET een van de betere mods, maar het is uiteindelijk teveel naar de funmod kant geslagen. Jullie meoten gewoon eens kijken hoe het op shiven is geregeld. Het is daar echt geod geregeld (behalve dan dat je een panzer kan gebruiken, gelukkig kan je maar 1 panzer in je team hebben).

Edit: ik weet niet of je het zo bedoelde Ph4ge, maar die zogenaamde "gezeur" modus komt op mij toch meer over als "flamebait" modus.
Voor zo ver ik weet is er geen enkele europese competitie die iets anders hanteert dan 3vs3 of 6vs6, maar je hebt gelijk, als jij iets anders wil moet je dat gerust doen. Dat het op jouw server zo goed geregeld is geloof ik best, helaas pub ik zelf (haast) nooit dus ga ik er niet kijken.

En ETpro is gewoon de beste mod, al is het alleen maar vanwege de bugfixes. Alle zogenaamde sterke punten van Shrub of ETpub vind ik alleen maar irritant. Die cmd's die jij noemde zijn iig geen ETpro features (gelukkig), dus maakte ik eruit op dat het ETpub moest zijn (ETpub is toch de opvolger van Shrub?). Verder heb ik totaal geen bezwaar tegen spawnkillen, aangezien er toch al een 4 seconden protectie in ET zit ingebouwd, maar ik begreep dat dit op shiven nog verbeterd is?

Maar goed, ik wil best eens tegen je spelen (1vs1, 3vs3 of 6vs6 dus), je weet me te vinden op IRC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik neem aan dat je irc.quakenet.org/got-et bedoelt?
Weet iemand zo snel een goede IRC client (ik kan ook wel zoeken, maar ik heb geen zin om allemaal @&^%@%^ clienten om me computer te krijgen)?

Vroeger waren er meer 4on4 cups maar die zijn allemaal verdwenen geloof ik. Maar je kan dus best wel een 4on4 war houden en als het goed zijn er nog wel cups te vinden met 4on4.

Zover ik weet zijn er gewoon toevoegingen gedaan aan ETPro, maar zonder dat het meteen aanvoelt als ETPub. Die berichten zijn wel grappig, zo`n stats systeem is vet (regular players kunnen trouwens neit gekicked worden) en die anti spawnkill maatregel is gewoon briliant. Ik vind persoonlijk die zogenaamde 4 seconde niet goed, want wat het eigenlijk inhoud als je bijvoorbeeld Fueldump speelt en je bent Allied in het begin dan sta je in de deur opening en je wordt alweer neergeschoten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendaco

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

Ik heb er nu xfire opstaan en ik moet zeggen, het werkt als een zonnetje.
Geen last van lags of iets dergelijks zoals hierboven werd beweerd en ik heb meteen weer een overzichtje van het aantal mensen en de map die wordt gespeeld :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

Pendaco schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 11:54:
Ik heb er nu xfire opstaan en ik moet zeggen, het werkt als een zonnetje.
Geen last van lags of iets dergelijks zoals hierboven werd beweerd en ik heb meteen weer een overzichtje van het aantal mensen en de map die wordt gespeeld :Y)
Gefeliciteerd, maar die problemen met lags hebben dus wel bijhoorlijk wat mensen. Jij gelukkig niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 07:26:
Ik vind persoonlijk die zogenaamde 4 seconde niet goed, want wat het eigenlijk inhoud als je bijvoorbeeld Fueldump speelt en je bent Allied in het begin dan sta je in de deur opening en je wordt alweer neergeschoten.
Dan doe je toch iets niet goed, je krijgt 4 seconden de tijd om te voorkomen dat je neergeschoten wordt. Dat schijnt je dus niet goed te lukken, ligt dus niet aan de spawnprotection. Je moet ergens een grens trekken he, spawnprotection van 19 seconden heeft ook geen zin of zoals ik begrijp van die server, als je in de spawn blijft kun je niet geraakt worden...das lekker op oasis, dan zitten de axis zeker voornamelijk vanuit hun spawn te schieten.

Voor irc hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zeg ook niet dat je de tijd moet verlengen en in sommige spawns meot je ook niet zo`n protection nemen. En wat ik bedoel is als er 3 mensen je spawn binnenkomen dan heb je aan die 4 seconden echt niet genoeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

Verwijderd schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 15:45:
Ik zeg ook niet dat je de tijd moet verlengen en in sommige spawns meot je ook niet zo`n protection nemen. En wat ik bedoel is als er 3 mensen je spawn binnenkomen dan heb je aan die 4 seconden echt niet genoeg...
Meeste mappen hebben wel andere spawnpoints, gewoon beetje slim spelen en spawnpoint script nemen heb je amper last van spawnkillen, vooral als allies zijnde heb je vaak veel spawn mogelijkheden als axis is soms wat moelijker maar het valt wel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En wat als je Allied bent en je zit op Fueldump ingesloten in je spawn op het begin (dat hutje) door snipers, arties, mp40's en natuurlijk niet te vergeten de panzerfausts. Hoe goed je ook bent als je met een shit team tegen een hele goede team speelt lukt het je gewoon niet zomaar om los te breken uit de houdgreep van axis op zo`n moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Ligt dan niet aan het spel maar aan het team :Y)

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
En dat is ook een van de redenen dat fueldump haast niet meer gespeeld wordt, en al helemaal niet op pubs :). Slechte map betekent nog niet dat het spel slecht is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

Verwijderd schreef op zaterdag 22 april 2006 @ 08:48:
En wat als je Allied bent en je zit op Fueldump ingesloten in je spawn op het begin (dat hutje) door snipers, arties, mp40's en natuurlijk niet te vergeten de panzerfausts. Hoe goed je ook bent als je met een shit team tegen een hele goede team speelt lukt het je gewoon niet zomaar om los te breken uit de houdgreep van axis op zo`n moment.
dan speel je op een public server waar geen fueldump op draaid en dat zijn er een hoop.
Of op een public server waar je waar je team niet uit noobs bestaat.
Opgelost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer
  • Nu online

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Zenix schreef op zaterdag 22 april 2006 @ 14:08:
[...]

dan speel je op een public server waar geen fueldump op draaid en dat zijn er een hoop.
Of op een public server waar je waar je team niet uit noobs bestaat.
Opgelost
Dat zijn inderdaad dè oplossingen :z

Nee serieus, ik vind zelf ook etpro totaal geen pubmod. etpro is echtt perfect voor leagues e.d. maar mist het leuke wat bv. etpub wel heeft, wat spelen leuker maakt voor de niet clannende pubber

[ Voor 24% gewijzigd door Erazzzer op 22-04-2006 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

\o/ Nederland winnaar NationsCup, finale tegen Duitsland 4-2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinitive
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-09-2023
Ja, ik moet zeggen dat het een mooie wedstrijd was om naar te kijken. Nederland werd dik ingemaakt, maar kwamen bij de aanval op supplydepot terug. En dat waren seconden...

putStr $ map (x -> chr $ round $ 21/2 * x^3 - 92 * x^2 + 503/2 * x - 105) [1..4]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de wedstrijd gemist (problemen met pc, naar een lanparty toegeweest etc.), maar wel vet dat Nederland dit keer gewonnen heeft. Ik had niet verwacht dat Nederland zou winnen.

Tja, het is voor mij ook wel weer een tijd geleden dat ik in een zo`n erge team zat dat ik niet meer de spawn uitkwam (ik killde wel gasten, maar ze waren gewoon met teveel). En Fueldump niet veel meer gespeelt???? Je moest eens weten hoeveel Fueldump only servers er zijn. Het is de populairste map die er is. Maar er werd gevraagd wat er wellicht verbeterd kon worden en ik gaf gewoon antwoord. Het kan geen kwaad en je hebt er iig geen last van (tenminste als je niet wil gaan spawnkillen).

En wat een oplossing :/ , ik moet nu niet alleen op servers gaan zoeken die geen custom maps draaien, maar ook fueldump én nog eens spelers zijn die geen n00bs zijn. Wordt een lastige opgave.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Verwijderd schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 17:31:
En wat een oplossing :/ , ik moet nu niet alleen op servers gaan zoeken die geen custom maps draaien, maar ook fueldump én nog eens spelers zijn die geen n00bs zijn. Wordt een lastige opgave.
Neems eens een kijkje in de openingspost. FDNL, Telenet en BIO zijn prima alternatieven voor de diehard pubber. Of help je mede gotters door op XS4ALL te spelen. Of nog beter, zoek een clan en speel clanwars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer
  • Nu online

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Ja, dat van XS4ALL is echt jammer. De servers draaien eindelijk perfect, totaal geen lag, een hele leuke fun campaign en voor de betere spelers de warmapserver. Eigenlijk en eindelijk zijn het topservers geworden. Het enige dat ontbreekt zijn mensen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

Verwijderd schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 17:31:
Ik heb de wedstrijd gemist (problemen met pc, naar een lanparty toegeweest etc.), maar wel vet dat Nederland dit keer gewonnen heeft. Ik had niet verwacht dat Nederland zou winnen.

Tja, het is voor mij ook wel weer een tijd geleden dat ik in een zo`n erge team zat dat ik niet meer de spawn uitkwam (ik killde wel gasten, maar ze waren gewoon met teveel). En Fueldump niet veel meer gespeelt???? Je moest eens weten hoeveel Fueldump only servers er zijn. Het is de populairste map die er is. Maar er werd gevraagd wat er wellicht verbeterd kon worden en ik gaf gewoon antwoord. Het kan geen kwaad en je hebt er iig geen last van (tenminste als je niet wil gaan spawnkillen).

Ja een server met fueldump zonder noobs is moelijk. ik heb dit jaar btw nog geen fueldump gespeeld. En ik mis hem niet echt. Fueldump is ongebalanceerde map, axis wint er altijd tenzij allies heelveel beter is of een covert ops heeft of trickjump doet. Mappen waar allies meer kans hebben om te winnen vind ik leuker om te spelen. En de servers die phage zei, daar draaien die mappen. Op die servers kan je betere speler worden.

[ Voor 12% gewijzigd door Zenix op 26-04-2006 03:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja, ik ben sowieso van plan om op servers te spelen waar wat meer skill is (shiven.net is over het algemeen redelijk qua skills alleen dat komt omdat voornamelijk de shiven team en een paar andere gasten daar regelmatig gamen). Maar op welke dagen en tijden spelen jullie dan op XS4All? Dan zal ik helpen met de server te vullen (af en toe met wat teammates).

Deze moeten jullie eens aanhoren: klik!
"Medic, medic. I'm an engineer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h3ll
  • Niet online
Fueldump vind ik echt een strontmap, als die begint peer ik hem meteen uit de server..

Speel sinds kort wat vaker op efterlyst, dat vind ik nou echt n relaxte server \o/

Maja, je hebt steeds dezelfde servers die volzitten, ik heb tot een half jaar terug ofzo ook altijd een pub gedraaid, en laatst nog even geprobeerd, maar om nou te zeggen dat er veel mensen komen.. nah dat niet, zelfde geldt ook voor XS4ALL lijkt wel, elke keer leeg :(

[ Voor 45% gewijzigd door h3ll op 27-04-2006 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het idee dat de laatste tijd steeds meer van die joches gamen die eindelijk de oude pc van papa hebben gekregen en ET gaan spelen en dan doen alsof ze 1337 zijn. Daar kan ik me zo aan ergeren. Die gasten zeggen dat ze de beste zijn, zodra ze geowned worden roepen ze de hele tijd *%@T%&@^team, mijn team is slecht, blablabla etc.
Heb je daar ook af en toe last van op XS4all enz. of valt dat daar wel mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 11:44:
Ik heb het idee dat de laatste tijd steeds meer van die joches gamen die eindelijk de oude pc van papa hebben gekregen en ET gaan spelen en dan doen alsof ze 1337 zijn. Daar kan ik me zo aan ergeren. Die gasten zeggen dat ze de beste zijn, zodra ze geowned worden roepen ze de hele tijd *%@T%&@^team, mijn team is slecht, blablabla etc.
Heb je daar ook af en toe last van op XS4all enz. of valt dat daar wel mee?
Op XS4ALL is het de laatste tijd erg rustig, dus je zal het niet vaak meemaken :P
Kijk je bijvoorbeeld naar de KLETS servers dan heb je dat dus wel vaak :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Op elke server waar ik speel, gewoon simpele trickjump en level winnen :)

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

Topicstarter
NinTeNdO_FrEaK schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 12:20:
Op elke server waar ik speel, gewoon simpele trickjump en level winnen :)
En wat is daar zo leuk aan 8)7
* Outerspace vind een trickjump wel een keer leuk, maar om nou daar telkens mee op een pub te winnen :X

Kijk in een war kan ik het mij wel voorstellen maar op een pub vind ik dat dus geen bal aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRR
  • Laatst online: 19-08-2017

RRR

goR

Verwijderd schreef op donderdag 27 april 2006 @ 18:19:
Deze moeten jullie eens aanhoren: klik!
"Medic, medic. I'm an engineer :P
Vind deze gaver. :)

[ Voor 4% gewijzigd door RRR op 04-05-2006 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

Topicstarter
offtopic:
het moet [url=http://b;albja;lkjb]klik[/url] zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
@outerspace juist lachen joh, ik zit ook in een clan, maar bij wars zijn trickjumps enzo verboden.

Ik speel trouwens 2.55 niet 2.60 (heb ik ook wel maar me clan speelt op 2.55) we hebben op dit moment 4 servers voor 23 man en 1tje voor 30 spelers. Servernaam is Wodanfire!
Zie ook onze public website www.wodanfire.com

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRR

RRR

goR

Outerspace schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 12:36:
offtopic:
het moet [url=http://b;albja;lkjb]klik[/url] zijn
Sjeesh, binnen een minuut de vergeten "=" toegevoegd maar zelfs dat blijkt alweer te laat :+

Goed, er zijn dus serieus nog clans die warren met versie 2.55? Hoeveel zijn dat er dan? Zijn er leagues of ladders die 2.55 als verplichte versie voeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

Topicstarter
Sja, daar sta ik ook een beetje vreemd van te kijken. Volgens mij spelen erg veel clans juist met 2.60. Als dat nou ook moet met Clanbase wars weet ik niet, maar mijn clan gebruikt het juist wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

NinTeNdO_FrEaK schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 14:17:
@outerspace juist lachen joh, ik zit ook in een clan, maar bij wars zijn trickjumps enzo verboden.

Ik speel trouwens 2.55 niet 2.60 (heb ik ook wel maar me clan speelt op 2.55) we hebben op dit moment 4 servers voor 23 man en 1tje voor 30 spelers. Servernaam is Wodanfire!
Zie ook onze public website www.wodanfire.com
Lol, dan heb je wel veel last van bugs =(

En op public trickjumpen is dom, zo verpest je de map voor andere mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
Welke bugs dan? Ben er nog niet echt veel tegengekomen, behalve het af en toe vastlopen van ET.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer
  • Nu online

Erazzzer

Fear me, I'm German!

In wat voor league speel jij dan als trickjumps verboden zijn? En nog 2.55 draait?

[ Voor 19% gewijzigd door Erazzzer op 04-05-2006 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h3ll
  • Niet online
Damn boring, et 2.55, was je van plan voor clanbase daarmee te gaan spelen ofzo? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
JaJa zeik 2.55 maar af :'(

Maar ik snap niet wat boring is aan 2.55 in vergelijking met 2.60
Geef eens een aantal voordbeelden waarom 2.60 leuker/beter zou zijn!

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer
  • Nu online

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Niet leuker/beter, maar alle leagues draaien 2.60. Dus ik vraag mij af in welke league jij met je clannetje wars speelt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind fueldump een hele toffe map. Soms moeilijk in het begin met een langzaam team. Je hebt iig genoeg engineers nodig. En een paar goede snipers. Maar je hebt wel gebalanceerde teams nodig om er door te komen.
Daarna even CP fixen en daar spawnen. Rookgranaten in de ingangen en front winnen. Als de duitsers eenmaal een beetje zijn teruggedreven wordt het steeds makkelijker.
Als de allies maar moven en samenwerken komt het meestal wel goed.

Trickjumps op pubs vind ik erg saai en zeker niet leuk voor de andere spelers. Een goede pub heeft nette regels en de meeste klanten houden zich daar ook aan. En dat maakt het een goed pub...need an engineer! :9 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die ETPlayer-Song is niet leuk. Ik had hem al een keer gehoord en wat vind ik die saai :/ .

Er zijn iig geen grotere leagues meer die iets anders gebruiken dan 2.60 Ik heb versie 2.55 helemaal overgeslagen :P . Ik gamede met 1.2 (waar overigens niks mis mee was vind ik) en ik merkte al dat er steeds meer bekendere servers verdwenen en uiteindelijk kwam ik erachter dat ik moest updaten (was nog voor de tijd dat ik wat actiever op ET sites enzo was en eigenlijk toen ik nog maar weinig wist van oc-en, tweaken etc.). Overigens het enige wat echt veranderd is voor mijn gevoel met 2.60 (ten opzichte van 1.2) is dat ET de serverlist niet meer goed laadt. Dan wordt een groot deel geladen, opeens reset hij alles en laadt de rest en dat blijft wel staan. Maar je mist dus wel merendeel van alle servers. Heeft iemand ook dit probleem/een oplossing.

Als je op Fueldump een leuk team hebt is het een hele leuke map, maar als ik emt een shit team fueldump speel dan heb ik erg de neiging om ermee te kappen.

Edit:offtopic: Wat moet ik nu precies invullen bij mIRC als server adres?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2006 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

Verwijderd schreef op zondag 07 mei 2006 @ 20:31:
Die ETPlayer-Song is niet leuk. Ik had hem al een keer gehoord en wat vind ik die saai :/ .

Er zijn iig geen grotere leagues meer die iets anders gebruiken dan 2.60 Ik heb versie 2.55 helemaal overgeslagen :P . Ik gamede met 1.2 (waar overigens niks mis mee was vind ik) en ik merkte al dat er steeds meer bekendere servers verdwenen en uiteindelijk kwam ik erachter dat ik moest updaten (was nog voor de tijd dat ik wat actiever op ET sites enzo was en eigenlijk toen ik nog maar weinig wist van oc-en, tweaken etc.). Overigens het enige wat echt veranderd is voor mijn gevoel met 2.60 (ten opzichte van 1.2) is dat ET de serverlist niet meer goed laadt. Dan wordt een groot deel geladen, opeens reset hij alles en laadt de rest en dat blijft wel staan. Maar je mist dus wel merendeel van alle servers. Heeft iemand ook dit probleem/een oplossing.

Als je op Fueldump een leuk team hebt is het een hele leuke map, maar als ik emt een shit team fueldump speel dan heb ik erg de neiging om ermee te kappen.

Zijn wel meer dingen veranderd in 2.60 iets wat erg irritant was is dat je ET crashde na map download, dat gebeurt nu niet meer. En zo zijn er nog veel meer bugs gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendaco

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

Zenix schreef op zondag 07 mei 2006 @ 23:08:
[...]
Zijn wel meer dingen veranderd in 2.60 iets wat erg irritant was is dat je ET crashde na map download, dat gebeurt nu niet meer. En zo zijn er nog veel meer bugs gemaakt.
jep de goede oude tijd van crashes naar de desktop waren daarmee gelukkig voorbij.
Maare waren de hitboxes ook niet een stuk aangepast?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danjel
yup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

Topicstarter
Dat die hitboxes waren aangepast dat merkte ik wel.
* Outerspace zat gisteren weer eens te funnen. Alleen dat je sillyctf in een campaign gaat gooien (dus 15-15) is gewoon een no-go :X Dat is gewoon een goede 3-3 map, maar niet voor grote groepen :/

En ik ben wel benieuwd in wat voor status baserace is :P Ik vond het altijd wel een leuke map :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendaco

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

Outerspace schreef op maandag 08 mei 2006 @ 13:33:
* Outerspace zat gisteren weer eens te funnen. Alleen dat je sillyctf in een campaign gaat gooien (dus 15-15) is gewoon een no-go :X Dat is gewoon een goede 3-3 map, maar niet voor grote groepen :/

En ik ben wel benieuwd in wat voor status baserace is :P Ik vond het altijd wel een leuke map :)
hehehe arena51 heeft die toch in de campaign staan? Vooral erg leuk met panzers en flamers, totale chaos :P

maar de status van baserace? bedoel je in welke versie ze zitten. Ik vind op zich de eerdere versies ook wel leuk om te spelen beta1 ofzo, een iets grotere uitdaging aangezien er maar op 1 plek kisten gehaald kunnen worden (even die ene kist in dat kamertje niet meegerekend omdat er daar maar 1 staat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dit moment zitten ze met BaseRace bij Beta3B. Baserace is vooral leuk met grote teams waar goed ion samen gewerkt wordt en ZONDER tijdslimiet. Anders is er niks aan.

Gek, met 1.2 had ik geen problemen na map downloaden enzo. Eigenlijk heb ik nu meer problemen dan daarvoor (zijn er niet superveel, maar wel meer en irritanter zoals die serverlist enz.). Wat ik ook weleens heb, is dat ik soms heb dat ik op geen enkele server kom en de volgende dag wel. Dan heb ik geen reboot gedaan of wat dan ook.

Wat moet ik nu eigenlijk als serveradres invullen bij mIRC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

Topicstarter
Hmm, ik heb ook wel eens problemen met mijn ET. Als ik bijvoorbeeld een war moet spelen en op die server hebben ze extra mappen (bijv. adlersnest) dan wil hij hem niet downloaden. Dus dan moet ik de opties aanpassen en eigenlijk weer afsluiten (werk met xfire). Start ik ET opnieuw op, dan zijn die opties weer teruggezet :/

Vanwaar je vraag over mIRC Evilghost :? Dat maakt toch geen donder uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

Outerspace schreef op maandag 08 mei 2006 @ 13:33:

silly een 3on3 map >:)
btw regel is 6 man met elite lot enzo hehe :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

Topicstarter
shameblaster schreef op maandag 08 mei 2006 @ 17:41:
[...]

silly een 3on3 map >:)
btw regel is 6 man met elite lot enzo hehe :9
Ja, daar zal ik vanavond nog even een bespreking over houden. We trainen namelijk maandagavond ;)

* Outerspace gaat maar eens zijn nickscript even uitpluizen. Het is zo rot dat je met teveel namechanges gekicked wordt :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog nooit gezien dat je gekicked wordt als je teveel nickchanges hebt gehad.

Ik hou sowieso niet zo van andere mappen dan de orginele 6.

Ik vraag het omdat ik de got channel wil joinen ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Verwijderd schreef op zondag 07 mei 2006 @ 20:31:

De serverlist is altijd al buggy geweest, het handigst is als je gewoon ASE of Pathfinder gebruikt, of gewoon /connect (ip) in de console. Ik neem aan dat het got channel gewoon op Quakenet zit?
Verwijderd schreef op maandag 08 mei 2006 @ 17:49:
Ik hou sowieso niet zo van andere mappen dan de orginele 6.
Uhh, jij vind Fuel en Railgun leuker dan Supply Depot of Braundorf? Nouja over smaak valt niet te twisten, maar ik denk dat SD2, Braun, Ice, Adler en Frost toch wel een stuk leuker zijn om te spelen. Bovendien is sw_grush een stuk beter dan het orgineel (geldt in mindere mate ook voor sw_oasis). Misschien speel je niet in een clan en zijn de maps public wel leuk. In dat geval raad ik je aan een clan te joinen, ET komt public niet goed tot zn recht, clannen (zelfs op een laag niveau) is vele malen leuker! Pubben is alleen leuk om ff in te schieten IMO.
Outerspace schreef op maandag 08 mei 2006 @ 16:16:
Hmm, ik heb ook wel eens problemen met mijn ET. Als ik bijvoorbeeld een war moet spelen en op die server hebben ze extra mappen (bijv. adlersnest) dan wil hij hem niet downloaden. Dus dan moet ik de opties aanpassen en eigenlijk weer afsluiten (werk met xfire). Start ik ET opnieuw op, dan zijn die opties weer teruggezet :/
dat probleem van het maps downloaden heeft denk ik met xfire te maken, ET2.60 heeft bugfixes waardoor het downloaden van servers altijd goed zou moeten gaan. Het is trouwens handiger als je ze gewoon ff googled of van CB haalt, dat gaat sneller. Als je je settings bewaart in een autoexec.cfg hoef je niet bang meer te zijn dat je settings ineens verdwijnen.

@TS, die is wel weer eens aan een update toe zeg, RTCW.no is nu WL en DGL bestaat volgens mij helemaal niet meer om maar eens iets te noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piels
  • Laatst online: 25-08 15:44
Als iemand intresse heeft:

Ik heb een IRC script gemaakt waarin je je favoriete servers kunt toevoegen en waar je doormiddel van

code:
1
/etc ipadres wachtwoord

in je IRC balk je ET op kunt starten.

Windows Phone Apps: Belstatus, Pinautomaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

Topicstarter
ph4ge schreef op maandag 08 mei 2006 @ 18:12:

dat probleem van het maps downloaden heeft denk ik met xfire te maken, ET2.60 heeft bugfixes waardoor het downloaden van servers altijd goed zou moeten gaan. Het is trouwens handiger als je ze gewoon ff googled of van CB haalt, dat gaat sneller. Als je je settings bewaart in een autoexec.cfg hoef je niet bang meer te zijn dat je settings ineens verdwijnen.
Nou, ik weet niet als het per definite aan xfire ligt. Ook het onthouden van "always run" vliegt regelmatig terug naar no, terwijl ik hem op yes heb staan.
@TS, die is wel weer eens aan een update toe zeg, RTCW.no is nu WL en DGL bestaat volgens mij helemaal niet meer om maar eens iets te noemen.
Ik dacht dat ik DGL er al uit had gehaald tijdens de vorige update. Maar goed, ik zal weer even een paar dingetjes veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer
  • Nu online

Erazzzer

Fear me, I'm German!

ph4ge schreef op maandag 08 mei 2006 @ 18:12:
Uhh, jij vind Fuel en Railgun leuker dan Supply Depot of Braundorf?
Voor pubs vind ik fuel en rail leukere maps dan bv braun. SP2 daarintegen is altijd wel leuk.
Nouja over smaak valt niet te twisten, maar ik denk dat SD2, Braun, Ice, Adler en Frost toch wel een stuk leuker zijn om te spelen.
Nou, Ice is wel de grootste kutmap die ooit voor ET gemaakt is. en de andere maps (SP2 eigenlijk ook) zijn gewoon hele kale maps die perfect zijn voor wars, maar voor pubs zien ze er saai uit. (2Hide vind ik persoonlijk een top pub map).
Bovendien is sw_grush een stuk beter dan het orgineel (geldt in mindere mate ook voor sw_oasis).
Wederom geldt dit na mijn mening voor wars. Voor pubs vind ik de orginele grush stukken beter
Misschien speel je niet in een clan en zijn de maps public wel leuk. In dat geval raad ik je aan een clan te joinen, ET komt public niet goed tot zn recht, clannen (zelfs op een laag niveau) is vele malen leuker! Pubben is alleen leuk om ff in te schieten IMO.
Ben ik het ook niet mee eens. Onze clan vermaakt zich prima op pubs. Tussen pubben en warren zit een groot verschil. Beide zijn leuk. Iets met appels en peren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

Topicstarter
Net weer een warretje gespeeld (Ryan was toeschouwer) liep onze server 2 keer vast :/ Behoorlijk verrot. Sja, als je met linux moet werken vind ik dat zelf niet gemakkelijk op te lossen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer
  • Nu online

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Ja, stomme friesen bij ons met hun Linux :P

Toen de server op Windows draaide hadden wij nooit problemen. Sinds dat ding op Linux draait 1 brok ellende

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRR

RRR

goR

Voor een goede server heb je dan ook een goed admin nodig :P
Onze draait prima 2 ET, een q4 en LAMP servers. :Y)

Even belangrijk: er is een update uit die een buffer overflow bug fixt, 2.60b. Maar ik raad aan nog even te wachten tot CB en ETpro officieel overgaan, anders zit je dalijk met lege serverlijsten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer
  • Nu online

Erazzzer

Fear me, I'm German!

RRR schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 01:21:
Voor een goede server heb je dan ook een goed admin nodig :P
Onze draait prima 2 ET, een q4 en LAMP servers. :Y)

Even belangrijk: er is een update uit die een buffer overflow bug fixt, 2.60b. Maar ik raad aan nog even te wachten tot CB en ETpro officieel overgaan, anders zit je dalijk met lege serverlijsten.
Inderdaad, kreeg net een pop-upje van ase. Ben benieuwd wat veranderd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinitive
  • Laatst online: 25-09-2023
[b][message=25715975,noline]Toen de server op Windows draaide hadden wij nooit problemen. Sinds dat ding op Linux draait 1 brok ellende
Toen dat ding onder windows draaide, deed 'ie het nooit. Niet helemaal eerlijk om dat te vergelijken he ;)

Ik vond het gisteren wel weer leuk om een potje mee te spelen. Maar ik kijk nu wel wat slaperig uit m'n ogen. Voordeel van tegen low-skilled spelen is dat de spelers geen rare connection fratsen uithalen en gewoon fatsoendelijk raak te knallen zijn. In de 3on3 spring cup div 3 daarentegen, zitten wij in een lagger-poule met spelers uit polen, estonie en italie :|

[ Voor 28% gewijzigd door Infinitive op 09-05-2006 09:40 ]

putStr $ map (x -> chr $ round $ 21/2 * x^3 - 92 * x^2 + 503/2 * x - 105) [1..4]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Erazzzer schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 01:30:

Inderdaad, kreeg net een pop-upje van ase. Ben benieuwd wat veranderd is.
2.06b is alleen een bugfix, omdat er een enorme exploit is ontdekt waarmee een serveradmin vrij gemakkelijk een client pc kan overnemen. zie ook: http://www.xfire.be/?x=news&mode=item&id=2035

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het gezellig en nuttig voor elkaar.
Dus geen offtopic geblaat, slow-chat, flames of erger.