Zelf heb ik een flexibel koordje dat bij mijn Sony CD speler van 6 jaar geleden zat (lag nog in het doosje), die is korter, ook veel minder hard en storend.
Anoniem: 118743
heeft nog iemand problemen om te internetten op de PSP met een WPA beveiliging?
vroeger had ik een WEP beveiliging en dan ging alles prima maar nu heb ik er een WPA opgezet en als ik wil connecten krijg ik:
verbindingsfout.
time-out tijdens uitwisseling van sleutelinformatie.
Mijn firmware is 2.6
vroeger had ik een WEP beveiliging en dan ging alles prima maar nu heb ik er een WPA opgezet en als ik wil connecten krijg ik:
verbindingsfout.
Mijn firmware is 2.6
ik ben op zoek naar een extra batterij voor mijn PSP, liefst één met een grotere capaciteit dan de originele en ook liefst een originele van SONY dus niet één of ander taiwaneens geval
ook wil ik niet dat de batterij dikker is dan de huidige en met de huidige oplader opgeladen kan worden
ik vond een originele batterij van 2200 mAH, kan die op de originele oplader worden gejuiced?
ook wil ik niet dat de batterij dikker is dan de huidige en met de huidige oplader opgeladen kan worden
ik vond een originele batterij van 2200 mAH, kan die op de originele oplader worden gejuiced?
ja, dit was volgens mij de 'zwaardere' accu origineel van sony en kan gewoon opgeladen worden met de adapter die meegeleverd is. verder had ik een paar maanden gelezen over een 3rd company battery die 3800 mah was en van normaal formaat was , maar hiervan ik niks meer gezien of gehoord. iemand meer info erover?
Anoniem: 40554
De versie die in de winkel ligt werkt gewoon
[ Voor 81% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 05-01-2006 14:41 ]
Dat kan ook niet zomaar, dubbel de capaciteit in dezelfde behuizing. Dan had Sony het ook gedaan want de batterijduur is het grootste probleem van de PSP.kenny89 schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 18:31:
ja, dit was volgens mij de 'zwaardere' accu origineel van sony en kan gewoon opgeladen worden met de adapter die meegeleverd is. verder had ik een paar maanden gelezen over een 3rd company battery die 3800 mah was en van normaal formaat was , maar hiervan ik niks meer gezien of gehoord. iemand meer info erover?
kan er geen speciaal topic komen voor homebrew en firmware chat?
want 90 % van de berichten hier gaat over firmware en vele PSP bezitters hebben hier geen boodschap aan
want 90 % van de berichten hier gaat over firmware en vele PSP bezitters hebben hier geen boodschap aan

Zo kan je wel elk dingetje afsplitsen he. Straks is er iemand die technische discussies niet wil in het topic enzo. Het is in mijn ogen goed hoe het is. Het zal ook overgaan.
Het is zelfs al veel erger geweest, ik zie nu echt een daling in homebrew chat. En we hebben natuurlijk al de spellen afgesplitst naar een apart topic
Denk dat homebrew ook meer in het Game-topic thuishoort, welke omgedoopt zou moeten worden tot het PSP Software-topic.
Er moet toch een nieuw deel van verschijnen, net zoals van dit topic, dus dan kan dat zeker aangepast worden.
Poll: Moet het PSP Software Topic deel 1 of deel 2 heten?
• # 1, het is immers een nieuwe versie
• # 2, het gaat verder waar het andere stopt
• # 2, anders gaan we ook niet vooruit
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
Tussenstand:
[ Voor 84% gewijzigd door TranceSetter op 04-01-2006 23:24 ]
Morgen ga ik opzoek naar een psp giga pack!
1 met firwmare 2.0 of lager ....
Iemand enig idee waar ik nog kans heb op een gigapack met fw 2.0 of lager kan vinden?
1 met firwmare 2.0 of lager ....
Iemand enig idee waar ik nog kans heb op een gigapack met fw 2.0 of lager kan vinden?
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 40554 op 04-01-2006 23:12 ]
Ik heb sinds enige tijd het probleem dat mijn PSP vaak geen UMD's gelezen kan krijgen. Na 100x proberen (wat soms een half uur kan duren) werkt het uiteindelijk wel, maar fijn is anders.
Iemand anders hier last van en er op een of andere manier af gekomen?
Overigens, voordat het gesuggereerd wordt, ik gebruik geen homebrew of wat dan ook en ik heb al verschillende firmware upgrades achter de rug. Bij 1.50 ergens begon het en ik zit ondertussen gewoon op 2.60 en het probleem is er nogsteeds.
Overigens, voordat het gesuggereerd wordt, ik gebruik geen homebrew of wat dan ook en ik heb al verschillende firmware upgrades achter de rug. Bij 1.50 ergens begon het en ik zit ondertussen gewoon op 2.60 en het probleem is er nogsteeds.
Ik mis de optie:TranceSetter schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 22:32:
Er moet toch een nieuw deel van verschijnen, net zoals van dit topic, dus dan kan dat zeker aangepast worden.
Tussenstand:
[afbeelding]
"Geen van bovenstaande, het is goed hoe het is :P"
ik had precies hetzelfde en ben maar weer teruggestapt naar WEPAnoniem: 118743 schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 18:20:
heeft nog iemand problemen om te internetten op de PSP met een WPA beveiliging?
verbindingsfout.
Mijn firmware is 2.6
terug naar de winkel..., je umd drive is waarschijnlijk naar de mallemoerenDizzyWeb schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 23:18:
Ik heb sinds enige tijd het probleem dat mijn PSP vaak geen UMD's gelezen kan krijgen. Na 100x proberen (wat soms een half uur kan duren) werkt het uiteindelijk wel, maar fijn is anders.
Ik heb het ook. En heb ook de WRT54G.Moning2 schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 23:35:
[...]
ik had precies hetzelfde en ben maar weer teruggestapt naar WEPik heb een WRT54G router
Time-out bij de WPA beveiliging.
Alle beveiliging er toen maar ff vanaf gegooid, toen ging het prima.
@ 20-100 :
Heb jij ook een WRT54G? (misschien is dit een probleem bij dit type router)
--Stuck in the Apple Ecosystem (and happy about it).--
Ik ook.Phuncz schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 23:27:
[...]
Ik mis de optie:
"Geen van bovenstaande, het is goed hoe het is :P"
Vind het samenvoegen van homebrew en games verwarrender dan de huidige situatie, te weten:
- 1 topic over alle games (dus ook eventuele homebrew games). Als je dus wil weten wat een leuk spel is, zoek je het daar gewoon op.
- 1 topic over alle ander PSP gerealateerde zaken, dus alle nieuwtjes, problemen, maar ook alle hardware en software mogelijkheden
Anoniem: 112960
Inderdaad, lekker houden zoals het is, het gaat toch goed zo.SurfHenk schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 11:12:
[...]
Ik ook.
Vind het samenvoegen van homebrew en games verwarrender dan de huidige situatie, te weten:
- 1 topic over alle games (dus ook eventuele homebrew games). Als je dus wil weten wat een leuk spel is, zoek je het daar gewoon op.
- 1 topic over alle ander PSP gerealateerde zaken, dus alle nieuwtjes, problemen, maar ook alle hardware en software mogelijkheden
Anoniem: 18605
Ik vind homebrew ook beter passen bij dit topic dan bij het game-topic. Over homebrew-games gesproken trouwens ;] Quake 2 zal niet lang meer op zich laten wachten! Ik ben erg benieuwd. De nieuwste telnet-client is ook fijn trouwens, IRC werkt er prima mee.
De meeste mensen gebruiken homebrew om niet-legale games te runnen, en daarom vind ik het persoonlijk ook beter bij het games topic passen.Anoniem: 18605 schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 12:54:
Ik vind homebrew ook beter passen bij dit topic dan bij het game-topic. Over homebrew-games gesproken trouwens ;] Quake 2 zal niet lang meer op zich laten wachten! Ik ben erg benieuwd. De nieuwste telnet-client is ook fijn trouwens, IRC werkt er prima mee.
De helft zegt nu houden zo, en de helft wil dat het naar het game topic gaat. mijmaakt het verder niet uit, maar beslis wat...
Poll: homebrew naar games topic of niet?
• Nee, houden hoe het is
• Ja, Homebrew moet in het games-topic
Tussenstand:
Ook zo'n hekel aan polls?
Ja
Ja
Ja
Ja

PSN: Shiver23
Anoniem: 112960
Ja! De mediamarkt, de Dixons, de Intertoys, de Bart SmitAnoniem: 116238 schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 14:44:
heeft iemand nog psp te koop??
of kijk op gewoon op marktplaza of op vraag en aanbod op tweakers.
Helaas, Bart Smit doet maar 2 weken garantie na aankoop, daarna sturen ze je door naar Sony. Dus ik mag me PSP fijn opsturen. "Je hebt je PSP binnen 2 tot 3 weken terug" zegt ie dan. Jaja... eerst zien dan geloven.Moning2 schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 23:36:
[...]
terug naar de winkel..., je umd drive is waarschijnlijk naar de mallemoerenof een stofje voor de lens of weetikveel, het beste is teruggaan
Maarja, da's beter dan een PSP die 80% van de tijd onbruikbaar is...
Yow iedereen!
Ik heb een vraagje.
Kan ik mijn video's en/of foto's beveiligen met een wachtwoord, zodat iemand anders niet zomaar even in al mijn foto's kan kijken?
Ik weet al wel dat je een beveiliging voor games erop kan zetten, Parent Control, maar dat helpt niet.
Kan ik mijn video's en foto's dan een rating geven van 8 ofzo?
Alvast bedankt!
Ik heb een vraagje.
Kan ik mijn video's en/of foto's beveiligen met een wachtwoord, zodat iemand anders niet zomaar even in al mijn foto's kan kijken?
Ik weet al wel dat je een beveiliging voor games erop kan zetten, Parent Control, maar dat helpt niet.
Alvast bedankt!
Bambu Lab P1S Combo
Zooo die PMP is echt VET! Gewoon high res Xvids kijken en het werkt superstabiel, en net zo mooi als UMD gewoon
Ook vooruit en terugspoelen gaat retegoed. Het is alleen nog wat geklooi met remuxen enzo maar als het eenmaal werkt heb je ook wat!
Groetjes, FaceDown.
nee...MacorgaZ schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 16:00:
Yow iedereen!
Ik heb een vraagje.
Alvast bedankt!
ik ben vandaag weg geweest om een psp te kopen
het liefst een versie 2.00 (f dus)
Intertoys had hier nog genoeg ... alleen overal zaten krasjes op het display!! is dat normaal ofzo?
ik had iets met 5 verschillende psp's en overal zaten krasjes op....
Intertoys had hier nog genoeg ... alleen overal zaten krasjes op het display!! is dat normaal ofzo?
Anoniem: 155120
Probleempje: Heb al een tijdje GTA liberty city stories, nu wil ik ook mn eigen muziek afspelen tijdens het spelen...heb ook gehoord dat het gewoon kan maar het lukt me niet helemaal.
Ik heb gewoon muziek op mn 1gb kaartje staan maar in het opties menu van GTA kan hij ze niet vinden wat moet ik doen?
Ik heb gewoon muziek op mn 1gb kaartje staan maar in het opties menu van GTA kan hij ze niet vinden wat moet ik doen?
naar de site van rockstargames gaan daar kan je een proggie downloaden die dat kan doen,Anoniem: 155120 schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 21:14:
Probleempje: Heb al een tijdje GTA liberty city stories, nu wil ik ook mn eigen muziek afspelen tijdens het spelen...heb ook gehoord dat het gewoon kan maar het lukt me niet helemaal.
maar alleen dat prog werkt alsvolgt
CD--> coderen naar een of ander formaat --> naar je psp kopieren,
maar het vervelede is dus dat je alles eerst al op cd moet hebben : |
Ik denk dat het omgeruilde zijn met dode pixels ofzo ? Intertoys te lui om op te sturen en verkopen ze gewoon weer ?Anoniem: 40554 schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 20:48:
ik ben vandaag weg geweest om een psp te kopenhet liefst een versie 2.00 (f dus)
edit: hoe werkt dat muxen? Je moet een audio file toevoegen? Maarja, ik heb dus een avi, die moet ik dus muxen ofzo? Kan je het even snel uitleggen?FaceDown schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 16:53:
Zooo die PMP is echt VET! Gewoon high res Xvids kijken en het werkt superstabiel, en net zo mooi als UMD gewoonOok vooruit en terugspoelen gaat retegoed. Het is alleen nog wat geklooi met remuxen enzo maar als het eenmaal werkt heb je ook wat!
[ Voor 22% gewijzigd door inXs op 05-01-2006 22:52 ]
superB
Geeft PMP ook een sub ondersteund? ben namelijk doof ^^
heb heel andere vraag: kan er uberhaupt nog Ebook gelezen worden op PSP. kon nergens erover vinden, misschien zie ik het over de hoofd.
heb heel andere vraag: kan er uberhaupt nog Ebook gelezen worden op PSP. kon nergens erover vinden, misschien zie ik het over de hoofd.
dan waarschijnlijk niet heZandhaas schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 23:09:
duidelijk gebruikte psp's, nieuwe met firmware 2.00 of lager zul je denk ik niet vindenAnoniem: 40554 schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 20:48:
ik ben vandaag weg geweest om een psp te kopenhet liefst een versie 2.00 (f dus)
Sommige waren anders wel verzegeld ....
En wat kan ik dan het beste doen?
ik wil namelijk wel backups kunnen afspelen
-edit-
of ik moet een valuepack(2.00) halen bij mediamarkt? of verkopen hun ook psp's die "gebruikt" zijn?
tips anyone?
-edit-
of ik moet een valuepack(2.00) halen bij mediamarkt? of verkopen hun ook psp's die "gebruikt" zijn?
tips anyone?
[ Voor 35% gewijzigd door Anoniem: 40554 op 06-01-2006 00:55 ]
Je hebt een film in de vorm van een AVI. Die haal je door VirtualDub om hem te resizen naar 480x272 en te converteren naar Xvid. Het geluid laat je helemaal achterwege. Je hebt dan dus een film in het goede formaat zonder geluid.inXs schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 22:01:
[...]
edit: hoe werkt dat muxen? Je moet een audio file toevoegen? Maarja, ik heb dus een avi, die moet ik dus muxen ofzo? Kan je het even snel uitleggen?
Dan gebruik je wederom VirtualDub met de oude AVI om het geluid als een WAV-bestand op te slaan. Met een tool (ik heb Adobe Audition gebruikt, maar kan ook met andere (gratis) tools) converteer je de WAV naar CBR (=Constant BitRate) MP3 bijv 44Khz 128kbps.
Dan gebruik je de PMP muxer om de AVI zonder geluid en de MP3-file tot een .PMP-bestand te muxen en gaan met die banaan!
Klinkt ingewikkeld en het is even wat geklooi maar als het werkt heb je ook wat! Ik denk dat er ook wel snel tooltjes gaan komen om je AVI's met een druk op de knop naar PMP-formaat om te zetten. Of misschien dat PMP zelfs alle AVI's standaard af gaat spelen, alleen zullen ze vaak dan te groot zijn voor het PSP-scherm en dus onnodig veel ruimte in beslag nemen.
Groetjes, FaceDown.
de intertoys kan dat ook...Anoniem: 40554 schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 00:52:
-edit-
tips anyone?
je kan het bij ' hun' proberen...
sony kan ook gebruikte psp's terugsturen en ze verzegelen...
Oke ik zal zo kijken in groningen
[ Voor 95% gewijzigd door Anoniem: 40554 op 06-01-2006 07:39 ]
Anoniem: 24869
Yep inderdaad, ik heb die van mij ook bij Intertoys vandaan. Daar kun je gewoon kijken of ze dooie pixels hebben en welke firmware erop staat. Daar doen ze niet zo moeilijk, zoals bij Dixons en Free recordshop.Moning2 schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 01:00:
[...]
de intertoys kan dat ook...
je kan het bij ' hun' proberen...
sony kan ook gebruikte psp's terugsturen en ze verzegelen...
Nah dat ingewikkelde valt wel mee, converteer wel vaker filmsFaceDown schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 00:54:
[...]
Je hebt een film in de vorm van een AVI. Die haal je door VirtualDub om hem te resizen naar 480x272 en te converteren naar Xvid. Het geluid laat je helemaal achterwege. Je hebt dan dus een film in het goede formaat zonder geluid.
Dan gebruik je wederom VirtualDub met de oude AVI om het geluid als een WAV-bestand op te slaan. Met een tool (ik heb Adobe Audition gebruikt, maar kan ook met andere (gratis) tools) converteer je de WAV naar CBR (=Constant BitRate) MP3 bijv 44Khz 128kbps.
Dan gebruik je de PMP muxer om de AVI zonder geluid en de MP3-file tot een .PMP-bestand te muxen en gaan met die banaan!
Klinkt ingewikkeld en het is even wat geklooi maar als het werkt heb je ook wat! Ik denk dat er ook wel snel tooltjes gaan komen om je AVI's met een druk op de knop naar PMP-formaat om te zetten. Of misschien dat PMP zelfs alle AVI's standaard af gaat spelen, alleen zullen ze vaak dan te groot zijn voor het PSP-scherm en dus onnodig veel ruimte in beslag nemen.
Ennehh even hierop verder, je kan sowieso al jpegs kijken op je psp (er zijn ook tools verkrijgbaar om een word document om te zetten in allemaal jpegjes, maar das opzich niet echt handig) en er zijn ook homeprew programmas om pdf te lezen op je psp en het heet "psppdf", werkt hier prima in ieder geval.Zandhaas schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 23:09:
PMP ondersteund geen subs, dus de enige mogelijkheid om dat te bereiken is door een sub in te bakken in een avi film
superB
Anoniem: 56799
check je mailAnoniem: 116238 schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 14:44:
heeft iemand nog psp te koop??
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 56799 op 06-01-2006 08:28 ]
Dat "psppdf" en die "PMP" werken die ook op psp's met originele firmware??
Of alleen op gehackte firmware??
B.T.W. met google krijg ik een hoop zooi als ik naar die PMP ga zoeken . . .
Iemand een linkje??
(voordat ik een poos aan het klooien ben en het werkt niet . . .
)
Iemand een linkje??
(voordat ik een poos aan het klooien ben en het werkt niet . . .

--Stuck in the Apple Ecosystem (and happy about it).--
Anoniem: 40554 schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 00:52:
-edit-
tips anyone?
Zover ik weet is er nog niet een echt gehackte firmware, het zijn de officiele firmware updates van Sony, alleen is het via de downgrader mogelijk een lagere revisie te installeren als je 1.51, 1.52 of 2.0 hebt. Hoger is nog niet mogelijk om te downgraden. Zover ik weet werkt PMP enkel met 1.5 en misschien ook met 1.0.henri8096 schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 08:45:
Iemand een linkje??
(voordat ik een poos aan het klooien ben en het werkt niet . . .)
Linkje met uitleg en downloads voor PMP en muxer.henri8096 schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 08:45:
Iemand een linkje??
Groetjes, FaceDown.
Volgens mij werken ze beide dus niet op 2.0 en hoger, maar wat je anders moet doen is een gratis pdf > html downloaden en je pdfjes dus omzetten naar HTML, deze kan je uiteraard wel lezen op je 2.0 psphenri8096 schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 08:45:
Iemand een linkje??
En zoals al eerder aangegeven, het is allemaal originele software in principe.
[ Voor 10% gewijzigd door inXs op 06-01-2006 12:44 ]
superB
Als jij twee keer een kapotte psp van sony hebt gekregen, dan is iedere winkelier verplicht de psp terug te nemen en jou het geld te geven. (Staat ergens op de site van kassa).DizzyWeb schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 15:48:
[...]
Helaas, Bart Smit doet maar 2 weken garantie na aankoop, daarna sturen ze je door naar Sony. Dus ik mag me PSP fijn opsturen. "Je hebt je PSP binnen 2 tot 3 weken terug" zegt ie dan. Jaja... eerst zien dan geloven.
Maarja, da's beter dan een PSP die 80% van de tijd onbruikbaar is...
En sony heeft maximaal 2 weken nodig voor het opsturen van een nieuwe (vaak zelfs korter)
wat een k*tprogramma dat PMP muxer, eerst ben je tijdje bezig om een goeie xvid te maken en een CBR mp3 file (why the hell uberhaupt geen VBR? de PSP ondersteunt VBR...) want zo'n beetje alle xvid (tv uitzending ofzo) heeft VBR audio.
Dan heb je een perfecte 480x272 avi en een perfecte 96kbps CBR mp3 file, en dan nóg geeft dat klereding aan t einde met muxen error!
Dan toch maar weer liever gewoon pspvideo9...
Dan heb je een perfecte 480x272 avi en een perfecte 96kbps CBR mp3 file, en dan nóg geeft dat klereding aan t einde met muxen error!
Dan toch maar weer liever gewoon pspvideo9...
[ Voor 3% gewijzigd door ElayZ op 06-01-2006 13:31 ]
Als je het beter kan, contacteer dan even Jonny, de programmeur. Leg hem dan maar uit hoe het moet.
Het moet tevens MP3 CBR zijn met 44.1KHz (wat vrij simpel is in te stellen in BeSweet), dus als je DVDtje ript. DivX/XviD naar PMP-formaat is zowiezo wat ingewikkelder en kwalitatief minder. In de toekomst zal het allemaal wel loslopen wat ondersteund wordt.
Het moet tevens MP3 CBR zijn met 44.1KHz (wat vrij simpel is in te stellen in BeSweet), dus als je DVDtje ript. DivX/XviD naar PMP-formaat is zowiezo wat ingewikkelder en kwalitatief minder. In de toekomst zal het allemaal wel loslopen wat ondersteund wordt.
4GB en 8GB Pro duo aangekondigd.
Je leest het goed. Geen 1GB geen 2GB maar 4GB en 8GB. De prijs is nog niet bekend. Maar hij is gewoon in Pro duo formaat. Dus:Nooit meer met een HDD aan je PSP!
bron: www.psp-media.nl
Lastige is alleen dat de psp slechts 4GB herkent. Dus zal er wel weer een firmware upgrade aankomen.
Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn
mjah dan maar wachten op de functionaliteit van 2.6 in de vorm van 1.5 custom firmware
net in het midden zit in klein wit puntje onder het beeld ....
lijkt net een stukje stof of dooie pixel ....
wat kan ik daarmee doen?
-edit-
Ik heb pixelreanimator gevonden .. dat maar ff proberen ..
en bij de value pack zit zeker geen usb kabel?
lijkt net een stukje stof of dooie pixel ....
wat kan ik daarmee doen?
-edit-
Ik heb pixelreanimator gevonden .. dat maar ff proberen ..
en bij de value pack zit zeker geen usb kabel?
[ Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 40554 op 06-01-2006 16:32 ]
zo`n usb kabeltje heb je al voor 3 euro gelukkig 
waarschijnlijk heb je er al 1 van je digitale camera oid! (is dezelfde)
waarschijnlijk heb je er al 1 van je digitale camera oid! (is dezelfde)
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
Twee partities, file assistant++, niets aan de handmarco899 schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 16:02:
Lastige is alleen dat de psp slechts 4GB herkent. Dus zal er wel weer een firmware upgrade aankomen.
Is het ook, open de plaatjes maar met notepad oid.BAUKstEr schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 17:13:
[...]
en lijkt een slechte fotosoep op de plaatjes daar...
En heb jij al een manier gezien om op de PSP te wisselen tussen partities ? Ik nietBAUKstEr schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 17:13:
[...]
Twee partities, file assistant++, niets aan de handAlleen zijn de 2Gb's nog net leverbaar, dus $gb en zelfs 8Gb zullen pas met Sint Juttemis beschikbaar zijn. Overigens geen bronvermelding en lijkt een slechte fotosoep op de plaatjes daar...
Nu ik er ook over nadenk om een PSP aan te schaffen heb ik me ook weer iets in de dode pixel garantie verdiept, omdat ik weet dat er in het verleden zoveel problemen mee zijn geweest.Toch is het me nog niet helemaal 100% duidelijk omdat sommige berichten verouderd zijn en er ondertussen best veel ontwikkelingen zijn geweest. Even voor de duidelijkeid:
Dode Pixel(s): Inruil
Luie Pixel(s): Geen inruil maar evt. te verhelpen met pixelreanimator?
Dode Pixel(s): Inruil
Luie Pixel(s): Geen inruil maar evt. te verhelpen met pixelreanimator?
ik zou het ook wel willen weten ... ik heb een wit puntje in me psp
(Vandaag gekocht)
best wel irritant!!
als het niet te verhelpen is met pixelfixer, dan ga ik terug naar de winkel
-edit-
weet iemand hoe ik een mp4 film telkens laat herhalen?
best wel irritant!!
als het niet te verhelpen is met pixelfixer, dan ga ik terug naar de winkel
-edit-
weet iemand hoe ik een mp4 film telkens laat herhalen?
[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 40554 op 06-01-2006 17:42 ]
We hebben het uit betrouwbare bron.
Ik hoop dat het waar is iig
Ik hoop dat het waar is iig
Heeft een van jullie nog zo'n filmpje om je pixels tot leven te wekken?
Anoniem: 116238
Op welke software vesie kan ik Homebrew programma’s afspelen?
is dat alleen v 1.0 en v1.5 of ook op v1.51?
Bedankt aggressor, voor je steun.
PuDy heeft wel ergens een luie pixel uitgekregen
hopelijk krijg ik hem ook uit me psp
Witte PSP met 1.5, dat kan nietEvolutionz schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 09:10:
Ik heb afgelopen week nog een witte psp met 1.5 gekocht, weliswaar niet in Nederland, maar ze zijn er nog wel...
Dan heeft iemand um al voor je gedowngrade, en je er misschien nog wel extra voor laten betalen ook
Ik denk dat die vraag al minstens 1000x beantwoord is.Anoniem: 116238 schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 18:02:
Op welke software vesie kan ik Homebrew programma’s afspelen?
ISO's kan alleen <= 1.5 andere homebrew werkt ook op 2.0
[ Voor 32% gewijzigd door SH4D3H op 06-01-2006 18:29 ]
eh .. weet je dat zeker?
volgens mij was het homebrew alleen op 1.5 en isos op <2.0
-edit-
en weet iemand hoe ik een mp4 filmpje herhaal op mijn psp?
-edit-
[ Voor 32% gewijzigd door Anoniem: 40554 op 06-01-2006 18:51 ]
Sommige homebrew werkt op 2.0 maar niet alle homebrew
En iso's werken alleen op 1.5
En iso's werken alleen op 1.5
[ Voor 24% gewijzigd door m-tuning op 06-01-2006 19:09 ]
ik heb net mij psp, maar ik zou niet weten hoe ik er foto's op zet.
ik heb een cardreader, als ik op mijn kaartje foto's zet en ik stop het kaartje in mijn psp dan zegt hij dat er nul foto's zijn. Maar het is wel geheugen weg.
wie kan mij effe helpen
ik heb een cardreader, als ik op mijn kaartje foto's zet en ik stop het kaartje in mijn psp dan zegt hij dat er nul foto's zijn. Maar het is wel geheugen weg.
wie kan mij effe helpen
ikke .. zal het zo kopieren en plakken voor je 
PSP/PHOTO daar moet je ze inzetten
en voor music
PSP/MUSIC
PSP/PHOTO daar moet je ze inzetten
en voor music
PSP/MUSIC
[ Voor 34% gewijzigd door Anoniem: 40554 op 06-01-2006 20:22 ]
Kaartje formatteren in je PSP, dan het apparaat op je PC aansluiten en de foto's in de PHOTO map zetten.Anoniem: 116238 schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 20:18:
ik heb net mij psp, maar ik zou niet weten hoe ik er foto's op zet.
wie kan mij effe helpen
je moet ze wel in *:/PSP/PHOTO zetten he...
ok bedankt!!Zamorano schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 20:21:
[...]
Kaartje formatteren in je PSP, dan het apparaat op je PC aansluiten en de foto's in de PHOTO map zetten.
Hmm mijn witte pixel gaat maar niet weg!! (is dit een luie of een dooie)? het is een witte precies in het midden!!!
Wat kan ik nog meer doen? heb ik het recht wel om te ruilen?
Wat kan ik nog meer doen? heb ik het recht wel om te ruilen?
[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 40554 op 06-01-2006 20:36 ]
tijdens afspelen: driehoekje -> herhalenAnoniem: 40554 schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 18:30:
eh .. weet je dat zeker?
-edit-
dus onderste rij 2e gevalletje
[ Voor 5% gewijzigd door Moning2 op 06-01-2006 20:53 ]
ja dat wist ik inmiddels ook
maar de dooie/luie pixel gaat maar niet weg 
zie mijn post hierboven maar
zie mijn post hierboven maar
4GB & 8GB sticks, oud nieuws

[ Voor 109% gewijzigd door Cabo op 06-01-2006 22:16 ]
Stond ook op pagina 35 
Voor de laatste keer de witte pixel zit er nog in! (is dit een luie of dooie)
Op zwarte achtergrond zie ik hem alleen maar ... deze kan ik wel ruilen dus?
Ik heb hem gekocht bij de bart smit in Groningen, maar kan ik hem wel ruilen in leeuwarden? (andere vesting dus)
Ik heb hem gekocht bij de bart smit in Groningen, maar kan ik hem wel ruilen in leeuwarden? (andere vesting dus)
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 40554 op 06-01-2006 22:12 ]
gewoon proberenAnoniem: 40554 schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 22:12:
Stond ook op pagina 35
Da's een luie pixel, die blijven vastzitten op een kleur.Anoniem: 40554 schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 22:12:
Dooie pixels zijn echt uit, dus zwart.
en weet je ook hoe het met de garantie zit met luie pixels?
deze zitten iets links van het midden ... echt irritant!!
deze zitten iets links van het midden ... echt irritant!!
Als je ze in de root dumpt komen ze toch bij Digital Camera Images terecht?
Edit:
Hoe kan ik webpagina's op mijn PSP kijken zonder WiFi connectie?
Gewoon die op m'n MS dus
[ Voor 20% gewijzigd door SH4D3H op 06-01-2006 22:49 ]
bijvoorbeeldSH4D3H schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 22:41:
[...]
Als je ze in de root dumpt komen ze toch bij Digital Camera Images terecht?
Edit:
Hoe kan ik webpagina's op mijn PSP kijken zonder WiFi connectie?
Gewoon die op m'n MS dus
file://psp/common/blubber/slimshadeh.html
of file://krijg nou wat.html
maakt niet uit waar et staat
[ Voor 9% gewijzigd door Moning2 op 06-01-2006 23:56 ]
ik heb een probleem met mijn memory stick het zegt:
Formatteren is mislukt
Toegang tot de memory stick is niet mogelijk
Formatteren is mislukt
Toegang tot de memory stick is niet mogelijk
Zeer cool nieuws(?) op Engadget over de op de CES aangekondigde Google Video Store:
Dus dan kunnen we binnenkort afleveringen van CSI in PSP-formaat kopen/downloaden? Ze bieden ook cartoon classics aan! Geen idee of dit supercool is, maar jullie willen dit vast weten :-)[...]One of the more interesting aspects of the Video Store, however, is the fact that they're also making their non-copy-protected content available for download DRM-free encoded for the iPod and PSP (though there's also no word on what it is we're going to have to deal with in terms of DRM on purchased Google Video content).
Vooral DRM-free zie ik graag
op de pc kan ik hem wel formatteren maar op de psp nietPhuncz schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 10:41:
Op PC en op de PSP ?
niet duur toch?
http://cgi.ebay.nl/SONY-M...46410QQrdZ1QQcmdZViewItem
http://cgi.ebay.nl/SONY-M...46410QQrdZ1QQcmdZViewItem
[ Voor 160% gewijzigd door Anoniem: 40554 op 07-01-2006 12:20 ]
Als wat formateert ie hem op je PC ? FAT, FAT32, NTFS ?Anoniem: 116238 schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 11:22:
[...]
op de pc kan ik hem wel formatteren maar op de psp niet
Werden witte pixels geen "hot pixels" genoemd?Mr. Bondt schreef op Friday 06 January 2006 @ 22:25:
[...]
Da's een luie pixel, die blijven vastzitten op een kleur.
Dooie pixels zijn echt uit, dus zwart.
Als FAT , ik heb nu zelf een paar mappen aangemaakt.Phuncz schreef op Saturday 07 January 2006 @ 13:57:
[...]
Als wat formateert ie hem op je PC ? FAT, FAT32, NTFS ?
Kan iemand effe alle mappen geven die in de memory stick zitten?
als ik op internet ben met mijn psp kan ik geen afbeeldingen opslaan,
er staat dan : memory stick is niet beschikbaar
Hey, ik heb een PSP travel pack gekocht van Speed Link. nou zat er een scherm protectie laag bij, die ik erover heen heb gedaan, maar er zat allemaal vuil onder, toen haalde ik het scherm er weer af, om het vuil (dat door de folie die ik er eerst op had gedaan allemaal weg had moeten zijn) weg te halen, en toen zag ik dat er op mijn psp allemaal lijm strepen aan de zijkant zaten... nou is mijn vraag hoe ik dat het beste weg kan halen
Neil
Wie wil zijn inhoud van zijn memory stick naar mij toe sturen + het verborgen bestand wat er ergends tussen staat?
noudverweijen@hotmail.com
noudverweijen@hotmail.com
bron van de 4gb en 8gb mem.sticks is trouwens4GB en 8GB Pro duo aangekondigd.
Je leest het goed. Geen 1GB geen 2GB maar 4GB en 8GB. De prijs is nog niet bekend. Maar hij is gewoon in Pro duo formaat. Dus:Nooit meer met een HDD aan je PSP!
bron: www.psp-media.nl
http://www.memorystick.com/en/events/ces2006/exhibit.html
voor de mensen die het willen weten
[ Voor 52% gewijzigd door Hexyl op 07-01-2006 17:08 ]
Formateer hem maar als FAT32 eens. Check ook dat compressie en dergelijke uit is en voer geen 'snelformateren' uit.Anoniem: 116238 schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 15:38:
[...]
Als FAT , ik heb nu zelf een paar mappen aangemaakt.
Kan iemand effe alle mappen geven die in de memory stick zitten?
als ik op internet ben met mijn psp kan ik geen afbeeldingen opslaan,
er staat dan : memory stick is niet beschikbaar
Dit topic is gesloten.