Het Playstation Portable topic Deel 15 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 12 Laatste
Acties:
  • 6.444 views sinds 30-01-2008

• Moning2
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11-06 21:49
BlackJack schreef op donderdag 29 december 2005 @ 18:42:
[...]

een singlelayer dvd speler kan geen duallayer dvd's afspelen, dus ik betwijfel of dit wel zo is bij een umd-player.
UMD Specs

Afmetingen: Approx. 65 mm (W) x 64 mm (D) x 4.2 mm (H)
Gewicht: Approx. 10g
Diamter Schijf: 60 mm
Maximum Capaciteit: 1.8GB (Single-sided, dual layer)

ist niet geweldig...

• SH4D3H
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 27-02 23:46
frickY schreef op donderdag 29 december 2005 @ 22:11:
Misschien dat ze ooit de datadichtheid nog wat opkrikken.. maar zie daar op korte termijn geen reden voor. Prince of Persia is ruim 1,5GB.. maar ik weet niet of daar ook nog dummy-files bij zitten.
Jah, daar zit nog flink wat dummy data bij ;)
Iets van 600 MB als ik het me goed herinner :+
( Damn, het was vanmorgen, slecht geheugen ofzo :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18:47
Ik ben ook aan het homebrewen geslagen, met fw 2.0. Ik ben verbaasd hoe makkelijk en goed het werkt, met uitzondering van PSPradio. Die blijft hangen, of doet niks bij het zoeken naar een stream.

Intel Core i7 920 @ 3.6 / 4ghz, MSI X58 Pro-E, AMD Radeon HD 5870, 6GB DDR-3 1066

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaurens
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:50
Even een tip geleend uit een ander forum hier: browsen met de psp wordt een stuk aangenamer na gebruik van http://www.skweezer.net - Dit zet alle moeilijke layouts van sommige pagina's om naar een saaiere, waardoor browsen een stuk beter gaat,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:47

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Blaurens schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 01:04:
Even een tip geleend uit een ander forum hier: browsen met de psp wordt een stuk aangenamer na gebruik van http://www.skweezer.net - Dit zet alle moeilijke layouts van sommige pagina's om naar een saaiere, waardoor browsen een stuk beter gaat,
Handig! tnx.

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

In de winkel hier zijn de "H" versie Gigapacks binnen, dus 2.50 firmware. De 2.0 of lager gigapacks beginnen behoorlijk zeldzaam te worden, zeker nu met de kerstperiode !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAUKstEr
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 01-06 13:16
Sjips, dan houd ik mijn PSP met twee nare pixels maar vast... Kan altijd nog aan het eind van de garantieperiode eens kijken wat er mogelijk is natuurlijk :)

edit:
Yesss, mijn SanDisk MSPD 2Gb is binnen! 8) Kan eindelijk die hele verzameling homebrew erop i.p.v. slechts 32Mbtjes

[ Voor 33% gewijzigd door BAUKstEr op 30-12-2005 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
Blaurens schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 01:04:
of je kiest bij weergavemodus gewoon 'passend', werkt hetzelfde :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127468

Weet iemand toevallig of ze de Playgear Stealth Earphones bij de Media Markt hebben en hoeveel ze kosten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 164470

Ik heb een aantal vragen over die RSS Kanalen want ik heb namelijk 2.6 geinstalleerd.
1. Wat is het precies?
2. Kan het alleen met muziek?
3. Hoe voeg ik een nieuw kanaal toe en waar kan ik nieuwe kanalen vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whatzert
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11-06 16:36
Anoniem: 112558 schreef op woensdag 28 december 2005 @ 15:54:
Even een vraag..
Ik heb net een MS pro duo gekocht, nu stop ik hem in mijn card-reader maar ik kan er niks op zetten.
Als ik naar de explorer ga dan blijft mijn pc bijna hangen en als ik er iets op wil zetten zegt hij, cannot performe this request, i/o error.

Hoe zou ik dit kunnen oplossen?
Doe je de Memory Stick Pro Duo wel in een adapter die hem omzet naar een "normale" memory stick. Want als je hem in een SD slot gooit kun je nog wel eens zo'n i/o error krijgen lijkt me.
Anoniem: 127468 schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 22:13:
Weet iemand toevallig of ze de Playgear Stealth Earphones bij de Media Markt hebben en hoeveel ze kosten?
Jazeker, ik heb mijn Logitech Playgear Stealth's er ook vandaan en ben er tevreden mee. De prijs is 20 euro, dit is de standaard winkelprijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaurens
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:50
Moning2 schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 13:28:
[...]
of je kiest bij weergavemodus gewoon 'passend', werkt hetzelfde :?
Nou, als ik naar http://en.wikipedia.org/ ga met 'passend', is het lezen geen pretje, maar via http://www.skweezer.net/ is het toch een stuk prettiger lezen op de psp, naar mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 164470

Weet iemand een goed rss kanaal voor de PSP met veel files?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-06 15:36
BAUKstEr schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 10:53:
Yesss, mijn SanDisk MSPD 2Gb is binnen! 8) Kan eindelijk die hele verzameling homebrew erop i.p.v. slechts 32Mbtjes
Voor hoeveel? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Nou, ik wil toch even mijn ervaring met de klantenservice van Sony met jullie delen.

1,5 week geleden heb ik mijn PSP opgestuurd naar Sony ivm wat defecte dingetjes. Vandaag stond TNT voor de deur met een nieuwe PSP. In de doos vond ik een gloednieuwe doos in verpakking dus nu heb ik alle accessoires dubbel, inlcusief memory stick.

Toen even de PSP getest, alles werkte perfect totdat ik er licht mee begon te schudden. Ik hoorde heel de tijd een schroefje rollen ofzo, naja dat ging gelukkig weg. Maar toen ik de umd drive open klikte zat dat hele binnenwerk van de drive los. Lekker begin dus, toen maar een spel er in gedaan. Ik kreeg de umd drive niet meer dicht en het spel er niet meer uit (uiteindelijk wel met hulp van naald).

Naja, het hele pakket gaat dus weel terug en dat zal denk ik nog wel even door gaan. Wat dat betreft heeft Microsoft het met de Xbox wat beter voor elkaar, maarja je kan niet alles hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19:42

Denko

|{ing Øf ßlitz

ik heb ff een vraagje, ik heb begrepen dat je ac adapter erin moet zitten om te kunnen updaten/downgraden?

Nu is mijn ac port al een tijdje naar de maan (ik gebruik zo'n batterijlader)
heb ik nu nog kans om hem up te daten??

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
ronwiel schreef op zaterdag 31 december 2005 @ 19:54:
Nou, ik wil toch even mijn ervaring met de klantenservice van Sony met jullie delen.

1,5 week geleden heb ik mijn PSP opgestuurd naar Sony ivm wat defecte dingetjes. Vandaag stond TNT voor de deur met een nieuwe PSP. In de doos vond ik een gloednieuwe doos in verpakking dus nu heb ik alle accessoires dubbel, inlcusief memory stick.

Toen even de PSP getest, alles werkte perfect totdat ik er licht mee begon te schudden. Ik hoorde heel de tijd een schroefje rollen ofzo, naja dat ging gelukkig weg. Maar toen ik de umd drive open klikte zat dat hele binnenwerk van de drive los. Lekker begin dus, toen maar een spel er in gedaan. Ik kreeg de umd drive niet meer dicht en het spel er niet meer uit (uiteindelijk wel met hulp van naald).

Naja, het hele pakket gaat dus weel terug en dat zal denk ik nog wel even door gaan. Wat dat betreft heeft Microsoft het met de Xbox wat beter voor elkaar, maarja je kan niet alles hebben.
Tja, volgens mij krijg je altijd een refurbished apparaat terug als je je PSP opstuurt. Dat vind ik eigenlijk wel slecht.
Denko schreef op zaterdag 31 december 2005 @ 20:01:
....ik heb begrepen dat je ac adapter erin moet zitten om te kunnen updaten/downgraden?
Dat hoeft niet.

Wie heeft je dat soort onzin verkocht?

[ Voor 70% gewijzigd door Zamorano op 31-12-2005 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-06 00:03
De setup geeft het je wel aan, want het is bijzonder lullig als je PSP uitvalt onder het updaten. Ook controleert de setup geloof ik of er een minimaal aantal procent van de accu aanwezig is, anders begint hij niet eens met upgraden. Dus zo'n onzin is het niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
TranceSetter schreef op zaterdag 31 december 2005 @ 20:24:
De setup geeft het je wel aan, want het is bijzonder lullig als je PSP uitvalt onder het updaten. Ook controleert de setup geloof ik of er een minimaal aantal procent van de accu aanwezig is, anders begint hij niet eens met upgraden. Dus zo'n onzin is het niet!
Ja, je moet het dus niet doen als je accu zo goed als leeg is, als je PSP uitvalt ben je het bokje, dat lijkt me logisch.
Als iemand dat zelf niet door heeft vind ik dat eigenlijk behoorlijk dom. :)

Maar dat is heel wat anders dan je PSP aan de acculader aangesloten hebben om überhaupt te kunnen updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-06 22:38
frickY schreef op donderdag 29 december 2005 @ 22:11:
Misschien dat ze ooit de datadichtheid nog wat opkrikken.. maar zie daar op korte termijn geen reden voor. Prince of Persia is ruim 1,5GB.. maar ik weet niet of daar ook nog dummy-files bij zitten.
zitten dummy files bij. Als je die weghaalt is het spel nog maar rond 850 mb. Nog even voor de duidelijkheid hij werkt gewoon met firmware 1.5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
Zamorano schreef op zaterdag 31 december 2005 @ 20:46:
[...]

Ja, je moet het dus niet doen als je accu zo goed als leeg is, als je PSP uitvalt ben je het bokje, dat lijkt me logisch.
Als iemand dat zelf niet door heeft vind ik dat eigenlijk behoorlijk dom. :)

Maar dat is heel wat anders dan je PSP aan de acculader aangesloten hebben om überhaupt te kunnen updaten.
De setup van de update geeft het zelf wél aan dat je hem het beste op de acculader kunt hangen. Dus ik begrijp best dat mensen vertellen dat dit nodig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAUKstEr
ronwiel schreef op zaterdag 31 december 2005 @ 19:54:

Welke firmwareversie staat er op deze "nieuwe" PSP? (Overigens vertelde de medewerkster van de klantenservice mij dat je een nieuwe toegezonden zou moeten krijgen...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 164445

Firmware 2.6 update (=werkwoord) zonder acculader.

Logisch want met minimaal 50% battery kan je 50* updaten.

Ik zit met een dilemma, ik kan mijn US PSP ruilen tegen een witte JP PSP, met mijn tante die het bij een telefoon kreeg..
Doen of niet? Ik vind de knoppen nl. minder mooi, maar de witte is wel exclusiever. Zoals toen ik de US had, nu zie je zowat elke noob met een psp :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
TranceSetter schreef op zondag 01 januari 2006 @ 01:54:
[...]

De setup van de update geeft het zelf wél aan dat je hem het beste op de acculader kunt hangen. Dus ik begrijp best dat mensen vertellen dat dit nodig is.
Ja ok, niet iedereen is even goed in nadenken. ;)
Maar dat is dus een foute conclusie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Ik herinner me anders dat ie niet wou updaten zonder lader... Van 1.52 naar 2.0 en van 2.0 (1.0) naar 1.5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Phuncz schreef op zondag 01 januari 2006 @ 13:00:
Ik herinner me anders dat ie niet wou updaten zonder lader... Van 1.52 naar 2.0 en van 2.0 (1.0) naar 1.5.
Ik heb anders verschillende updates gezien, en nog nooit met lader. Misschien was de batterij bijna leeg en zit er een fail-safe mechanisme in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Nope, had hem juist volledig geladen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
Daar sluit ik me bij aan.
Ik wilde in een wifi gebied upgraden voor de 2.0 browser, maar dat weigerde het ding zonder oplader erin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Niet online
BAUKstEr schreef op zondag 01 januari 2006 @ 06:05:
[...]

Welke firmwareversie staat er op deze "nieuwe" PSP? (Overigens vertelde de medewerkster van de klantenservice mij dat je een nieuwe toegezonden zou moeten krijgen...)
Ze hebben idd gezegd dat ik een nieuwe zou krijgen en dat is ook zo. Teminste ik heb een nieuwe doos en accesoires en alles dus die psp zal ook wel nieuw zijn.

De psp heeft firmware 2.0 en op de doos staat een mooie f ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 164613

Ik heb zelf ook een US PSP deze zou ik wel willen ruilen als je zelf niet wil ruilen tegen de Witte PSP. Mits hij natuurlijk firmware 2.0 of lager heeft.
Anoniem: 164445 schreef op zondag 01 januari 2006 @ 11:55:
Firmware 2.6 update (=werkwoord) zonder acculader.

Logisch want met minimaal 50% battery kan je 50* updaten.

Ik zit met een dilemma, ik kan mijn US PSP ruilen tegen een witte JP PSP, met mijn tante die het bij een telefoon kreeg..
Doen of niet? Ik vind de knoppen nl. minder mooi, maar de witte is wel exclusiever. Zoals toen ik de US had, nu zie je zowat elke noob met een psp :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
Ik heb een JAP 1.5 PSP in perfecte staat die ik graag zou willen afstaan tegen een witte PSP ongeacht welke firmware, en bijbetalen is ook geen probleem~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

sorry voor reacties :)

een witte psp, of ik hem wil ruilen of niet, moet wel in de familie blijven. ;p

Mijn psp is behandeld als een vrouw/ je ziet geen enkel krasje. =als nieuw.
daarom vroeg ze of ik wou ruilen, maar anyway. ik check of ie geen dode pixels heeft en dan ruil ik hem wel zelf, bedankt voor me te overtuigen... :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Ik heb sinds 1 sep. een PSP met 6 luie pixels, dus witte puntjes die opvallen op een zwarte achtergrond. Ik stoorde me er niet aan, maar dat kwam omdat ik er nog maar 1 keer op gespeeld heb.

Mn vriendin gaat m morgen terugbrengen naar Intertoys, ben benieuwd wat ze doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Als je toch niet speelt, waarom dan teruggaan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Laatst online: 11-06 10:41

Collaborator

You! Cake or Death?

Omdat het goed hoort te zijn natuurlijk.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

TheEvilCuber schreef op zondag 01 januari 2006 @ 19:54:
Omdat het goed hoort te zijn natuurlijk.
Juist ;), dat ik er nu niet mee speel wil niet zeggen dat ik (we eigenlijk) dat niet in de toekomst gaan doen. Ik vind weinig spellen tot nog toe intressant genoeg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 164613

Heeft hier iemand een Witte PSP met firmware 2.0 of lager die hij wil ruilen tegen US PSP met firmware 1.5??? Bijbetaling is mogelijk. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 116238

Ik heb thuis een "wifi draadloos internet" is het dan lastig om met je psp verbinding te maken, om te internetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Anoniem: 116238 schreef op maandag 02 januari 2006 @ 16:58:
Ik heb thuis een "wifi draadloos internet" is het dan lastig om met je psp verbinding te maken, om te internetten?
Nee, das eigenlijk heel simpel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 116238

Zamorano schreef op maandag 02 januari 2006 @ 17:13:
[...]

Nee, das eigenlijk heel simpel.
ok bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 154030

Ik denk dat veel mensen gaan zeuren maar ik kan het egt nergens meer vinden, zelfs op google niet.. Maar ik zoek programma'tje waarmee je de achtergrond van je psp kan veranderen. Zodat je dus zelf wallpapers kan fixen en op je psp douwen :) ik heb PSP firmware 1.5!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Anoniem: 154030 schreef op maandag 02 januari 2006 @ 18:51:
Ik denk dat veel mensen gaan zeuren maar ik kan het egt nergens meer vinden, zelfs op google niet.. Maar ik zoek programma'tje waarmee je de achtergrond van je psp kan veranderen. Zodat je dus zelf wallpapers kan fixen en op je psp douwen :) ik heb PSP firmware 1.5!
Ik weet niet hoe het zit met 1.5, ik draai zelf 2.5, maar kun je niet gewoon een plaatje uit je Photo-map als achtergrond instellen?

Ik heb zelf al een hele hoop achtergrondjes in Photoshop gemaakt en gewoon in de Photo-map gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• et36s
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-05 19:50
Zamorano schreef op maandag 02 januari 2006 @ 18:53:
[...]

Ik weet niet hoe het zit met 1.5, ik draai zelf 2.5, maar kun je niet gewoon een plaatje uit je Photo-map als achtergrond instellen?

Ik heb zelf al een hele hoop achtergrondjes in Photoshop gemaakt en gewoon in de Photo-map gezet.
Nee dat gaat dus niet want die wallpaper functie zit niet in de 1.5 firmware.

Op http://www.psp-spot.com/ vind je wel 'homebrew' wat je zoekt.

[ Voor 8% gewijzigd door et36s op 02-01-2006 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108699

heey, ik vroeg me af wat je aan de skins hebt die sommigen van jullie zo creatief maken..? moet je die uitprinten op sticker ofzo en op achter- en voorkant van je psp plakken? is voro mij nog een btje vaag maja.. kan iemand me ff ophelderen :$?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWaN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:31

DaWaN

'r you wicked ??

Op v1.5 heb je PSPset nodig maar dat programma brickt je PSP zodra je de verkeerde instelling kiest daarom vindt ik dat je maar beter geen PSPset kan gebruiken. Ik mis die achtergronden niet
Anoniem: 108699 schreef op maandag 02 januari 2006 @ 19:03:
heey, ik vroeg me af wat je aan de skins hebt die sommigen van jullie zo creatief maken..? moet je die uitprinten op sticker ofzo en op achter- en voorkant van je psp plakken? is voro mij nog een btje vaag maja.. kan iemand me ff ophelderen :$?
Die zijn voor de logitech playgear pocket bedoelt

[ Voor 27% gewijzigd door DaWaN op 02-01-2006 19:27 ]

If you do not change direction, you may end up where you are heading

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Dat is voor de Logitech Playgear Pocket. Die hardplastic behuizing voor de PSP. De rubbers die aan de binnenkant zitten (om de PSP te beschermen) zijn verwijderbaar en daar kan je dan leuke prentjes van je naakte vriendin of liev hondje in zetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

de witte PSP is pixel perfect, 2.01 en ... O+

...she is mine now O+

nu dit nog en dan is ze volmaakt
http://www.lik-sang.com/i...psp-replace-buttons-white

ik weet zeker dat niet veel mensen zo een psp hebben dan, een witte met massieve toetsen wel natuurlijk.

Ook ruikt ze heerlijk nieuw naar een verse PlayStation.. O+

Heef iemand katamari damachi al voor de psp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Niet online
Ik vraag me toch af of Sony dit kan maken.

Veel mensen hebben hun psp al een keer opgestuurd naar Sony. Maar vaak krijgen ze dan alsnog een kapotte terug. Als je dit bijv. vergelijkt met de Xbox 360 service is dat een behoorlijk verschil.

En normaal ben ik absoluut niet zo van m'n recht halen voor elke poep en scheet, maar heeft voor zoiets geen zin om eens met de vrienden van kassa te mailen? Zij hebben tenlotte deze service geregeld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
ronwiel schreef op maandag 02 januari 2006 @ 21:49:
Ik vraag me toch af of Sony dit kan maken.

Veel mensen hebben hun psp al een keer opgestuurd naar Sony. Maar vaak krijgen ze dan alsnog een kapotte terug. Als je dit bijv. vergelijkt met de Xbox 360 service is dat een behoorlijk verschil.

En normaal ben ik absoluut niet zo van m'n recht halen voor elke poep en scheet, maar heeft voor zoiets geen zin om eens met de vrienden van kassa te mailen? Zij hebben tenlotte deze service geregeld ;)
Ergens is het wel slim van Sony.

Stel dat van elke 500 PSP's er 10 defect zijn onder garantie en geretourneerd worden, dan krijgen de 10 eigenaren gewoon elkaars gerepareerde (refurbished) apparaatje terug. Zo blijft het mensen dat klachten heeft ook erg beperkt.

Stel dat die refurbished PSP's weer terug het retail kanaal in gaan, dan moeten ze weer extra zorg besteden om het spul weer splinternieuw te laten lijken en is de kans groot dat er van die 10 originele defecten, bijvoorbeeld weer 5 apparaten kuren vertonen, dan zijn dat al 15 mensen die een klacht hebben.

Maargoed, dat neemt niet weg dat het niet een hele nette manier is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
PSPersonalise werkt hier heel goed.
Maar ben zelf wel tevreden met mijn standaard bg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 112960

Is het op dit moment zo dat alle spellen voor de PSP in het engels zijn?
Ik heb Fifa '06 en NBA Live '06, maar die kan je niet op Nederlands zetten.

Ik dacht dat ze gewoon nl zouden zijn aangezien het hoesje ook gewoon
in het nl is. vaaaag... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
Heb je de taal van je PSP op Nederlands staan?
Alleen dan wordt er, als er NL taal is, gebruik van gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SH4D3H schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 11:08:
Heb je de taal van je PSP op Nederlands staan?
Alleen dan wordt er, als er NL taal is, gebruik van gemaakt.
Ja, daar had ik al aan gedacht gelukkig, maar helaas geen resultaat.
Nou ja, Engels is ook verder geen probleem, vroeg me alleen af of dit
met alle spellen zo is, aangezien Fifa natuurlijk in jip en janneke taal is
gemaakt ook in 't engels, maar voor sommige spellen zal 't een stuk
moeilijker worden denk ik om de menu's te begrijpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147287

Ridge Racer en Metal Gear Ac!d zijn bij mij ook in het engels , terwijl me PSP op Nederlands staat.

Mijn PSP is te koop voor 275 met alles erbij zie ondertitel op te halen in amsterdam email me voor informatie zie profiel

[ Voor 43% gewijzigd door Anoniem: 147287 op 03-01-2006 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
en gta ook, lijkt me logisch en ik ga dat spel nooit van m'n leven in et nederlands spelen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06-05 22:08
Tis juist k*t dat sommige spellen ALLEEN maar NL kunnen, zoals crash team racing bijvoorbeeld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07:28

DoctorV64

Cosmopoliet

Je zult het niet geloven, maar net viel mijn Spiderman2 UMD in de bus 8)7
Ik had de hoop al opgegeven :9

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Hmm misschien dat er een nieuwe lichting is voor Benelux klanten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiant
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Radiant

Certified MS Bob Administrator

DoctorV64 schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 13:53:
Je zult het niet geloven, maar net viel mijn Spiderman2 UMD in de bus 8)7
Ik had de hoop al opgegeven :9
Wanneer heb je je geregistreerd? Ik zit er ook nog steeds op te wachten..
Is er trouwens iets om het volume te verhogen? Ook met andere oordopjes (zonder "ear friendly" zooi) vind ik het nou niet echt hard kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Als je AVLS uit hebt staan en volume op max, dan zal je wel op het effectief maximum zitten. De Europese norm is het namelijk, om de jeugd te behoeden al op 18-jarige leeftijd slechthorigheid te hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Is er trouwens iets om het volume te verhogen? Ook met andere oordopjes (zonder "ear friendly" zooi) vind ik het nou niet echt hard kunnen.[/quote]

In deel 12 of 13 volgens mij staat uitgelegd hoe je die oordopjes harder kan krijgen, beetje handigheid is wel vereist, wat ik dus niet heb, of gewoon net als ik naar de winkel rennen en
nieuwe oordopjes kopen zonder weerstandje... :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 24869

Anoniem: 112960 schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 15:45:
In deel 12 of 13 volgens mij staat uitgelegd hoe je die oordopjes harder kan krijgen, beetje handigheid is wel vereist, wat ik dus niet heb, of gewoon net als ik naar de winkel rennen en
nieuwe oordopjes kopen zonder weerstandje... :*)
Ik heb oordopjes (van Sony) die ik ook gebruik voor mijn MP3 speler en die zijn echt een heel stuk beter dan die goedkope oordopjes die er bij zitten. Als ik jouw was zou ik nieuwe oordopjes kopen. Die van mij waren rond de 20 euro, duur maar goed :)

[ Voor 45% gewijzigd door Anoniem: 24869 op 03-01-2006 16:04 . Reden: Quote erbij gegooid ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07:28

DoctorV64

Cosmopoliet

Radiant schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 15:19:
[...]

Is er trouwens iets om het volume te verhogen? Ook met andere oordopjes (zonder "ear friendly" zooi) vind ik het nou niet echt hard kunnen.
De dag dat de site online ging.

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
Anoniem: 24869 schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 16:02:
[...]

Ik heb oordopjes (van Sony) die ik ook gebruik voor mijn MP3 speler en die zijn echt een heel stuk beter dan die goedkope oordopjes die er bij zitten. Als ik jouw was zou ik nieuwe oordopjes kopen. Die van mij waren rond de 20 euro, duur maar goed :)
Duur? voor mijn dopjes heb ik 50 euro betaald... Wel van Sony en super geluid dat wel. het is ook maar net wat je ervoor uit wilt geven. Maar ik vind zelf dat ik erg goede kwaliteit geluid uit de PSP krijg, echter is het volume toch wat aan de zachte kant...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Oordopjes van 20 euro vallen gewoon in het budget segment.

Ik had laatst een zootje mp3's op de PSP gezet en meegenomen voor onderweg. Als oordopjes heb ik Shure E2c's die ik normaal op mn iRiver H120 heb zitten. Het geluid was behoorlijk goed, alleen de bass vond ik niet zo heel denderend. En het volume had ik ook bijna op z'n hoogst staan ja, die blijft idd aan de zachte kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Je kan eens proberen met de verschillende equalizer profielen (het muzieknootknopje) om de bass wat te verhogen. Zelf heb ik de Sony MDR-EX71SL dopjes, echt beestig goed geluid, sluiten heel goed af en zitten lekker (3 maten kapjes meegeleverd). Ze kosten wel aan de hogere kant van 40€, maar dan heb je ook goede dopjes. Nog een leuk iets is dat je 2/3de van de kabel een "verlengkabel" is, waardoor je bij gebruik van de afstandsbediening, het korte deel kan gebruiken en niet met meters kabel zit.

Afbeeldingslocatie: http://images.amazon.com/images/P/B000092YQW.01-AIWHEFKG4HT6N._PE42_.Sony-MDREX71SL-Fontopia-Headphones-with-Closed-Type-Design._SCLZZZZZZZ_.jpg

[ Voor 16% gewijzigd door Phuncz op 03-01-2006 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Niet online
Ik zat vandaag te bladeren op de site van kassa en daar was een opmerking geplaatst over iemand die zijn psp al 4 keer terug had gestuurd. Die man had het ondertussen een beetje gehad, maar hij wist niet wat hij moest doen.

Wat blijkt, je kan de verkoop laten ontbinden dus ook na een paar maanden! Ik even bellen met de Media Markt waar ik mijn psp heb gekocht en zei vertelde mij het volgende:

"Sony moet twee keer de kans krijgen om een goed product te leveren (je moet hem dus minimaal twee keer opsturen). Als je de derde keer weer een psp terug krijgt waar iets mee mis is, dan kan je bij de Media Markt je geld, in de vorm van een cadeaubon, terug krijgen."

Nou ik weet precies wat ik ga doen, ding straks inleveren, 50 euro bij leggen en vervolgens de giga pack scoren. Dan heb ik mooi weer een nieuwe psp die ik bij de Media Markt zelf kan omruilen en ik heb mooi een 1 gig stick erbij. Want ja, er komen dit jaar leuke games uit waaronder een apar toffe rpg's en Exit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie26
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:16
ronwiel schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 18:06:
Nou ik weet precies wat ik ga doen, ding straks inleveren, 50 euro bij leggen en vervolgens de giga pack scoren. Dan heb ik mooi weer een nieuwe psp die ik bij de Media Markt zelf kan omruilen en ik heb mooi een 1 gig stick erbij. Want ja, er komen dit jaar leuke games uit waaronder een apar toffe rpg's en Exit :)
en waarom heb je dan die 1 gb stick nodig, voorlopig werken de nieuwe games nog niet op de loaders hoor

[ Voor 40% gewijzigd door Arie26 op 03-01-2006 19:55 ]

Teteringen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RelaXXinG
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 31-03 15:00
SH4D3H schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 04:20:
[...]

PSPersonalise werkt hier heel goed.
Maar ben zelf wel tevreden met mijn standaard bg :)
Kun je bij PSP Personalise de originele backgrounds behouden en weer instellen ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 141307

iemand in omgeving eindhoven de spiderman umd al ontvangen? ik wacht er nog steeds op, meteen de eerste week geregistreerd. Had de hoop eigenlijk al opgegeven maar nu hoor ik dat er toch weer een binnen was gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whatzert
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11-06 16:36
Arie26 schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 19:46:
[...]

en waarom heb je dan die 1 gb stick nodig, voorlopig werken de nieuwe games nog niet op de loaders hoor
Niet iedereen gebruikt een 1gb stick voor ISO's hoor...muziek, films en foto's, daar zijn die sticks voor bedoeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
RelaXXinG schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 20:23:
[...]
Kun je bij PSP Personalise de originele backgrounds behouden en weer instellen ??
Kijk even op psp-hacks.com ;)
Daar vind je PSPersonalize en de originele achtergronden.
Voor uitleg over het gebruik kun je daar ook terecht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Niet online
whatzert schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 21:07:
[...]

Niet iedereen gebruikt een 1gb stick voor ISO's hoor...muziek, films en foto's, daar zijn die sticks voor bedoeld.
Idd, een orginele game is voor mij op de een of andere manier toch veel leuker om te spelen. Helaas zal het wel een exemplaar zijn met 2.01 er op, maarja dat moet dan maar... Ik kan in ieder geval lekker films kijken op m'n psp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

whatzert schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 21:07:
[...]

Ik verlang alleen daarvoor al een hele tijd naar HD support over USB. Zodat ik al mijn muziek, films en pics kan meenemen... Zou leuk zijn voor in de auto, lekker alle muziek mee !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRpt3r55
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:36
ik heb nu 2.6 :) en nu heb ik per ongeluk de fabrieksinstellingen opnieuwlaten doen.... maar nu werkt mijn button-swapper niet meer... ik heb het geprobeerd, maar kan ik nou nog met 2.6 buttonswappen? ik heb een JAP-PSP maar de knoppies zijn verkeerd om

Etuuuuuh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Laatst online: 11-06 10:41

Collaborator

You! Cake or Death?

lol buttenswapping is toch 1.5 functie? (misschien ook 2.1?) denk niet dat dat kan met een firmware die niet gehacked is.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87302

Sega today announced OutRun 2006: Coast 2 Coast for the PSP and PS2. The game is set for release in March 2006

HURRAY !!!!!!!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40554

Ik wil misschien ook een psp halen!
zijn er op het moment nog leuke aanbiedingen ergens?

En ik moet een psp zoeken met firmware 2.0 zodat ik hem kan downgraden? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
Anoniem: 40554 schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 00:24:
Ik wil misschien ook een psp halen!
zijn er op het moment nog leuke aanbiedingen ergens?

En ik moet een psp zoeken met firmware 2.0 zodat ik hem kan downgraden? :o
als je homebrew enz wil dan is dat wel een goed idee, zoek naar een doos met een F op zo'n sticker, G of hoger is een slechte zaak (als je homebrew wil dus...)
aanbiedingen weet ik zo niks van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denizz
Er is iets heel raars aan de hand met mijn PSP. Hij is op een wonderbaarlijke wijze terugegaan naar FW 1.0. Internet browser werkt gewoon nog, alleen GTA werkt niet, omdat hij om FW 2.0 vraagt. Even kijken wat ik er nog meer mee kan doen. :D

Intel Core i7 920 @ 3.6 / 4ghz, MSI X58 Pro-E, AMD Radeon HD 5870, 6GB DDR-3 1066

Acties:
  • 0 Henk 'm!

je hebt per ongeluk de overflow exploit gedaan, dat is alles.

1.5 en 2.0 games weigeren nu, en verder is het gewoon 2.0: avc enzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Moning2 schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 00:48:
[...]

als je homebrew enz wil dan is dat wel een goed idee, zoek naar een doos met een F op zo'n sticker, G of hoger is een slechte zaak (als je homebrew wil dus...)
aanbiedingen weet ik zo niks van :)
Oke bedankt. Nu twijfel ik nog tussen de value en giga pack :p
of als iemand anders nog een aanbieding weet .. let me know.

En met 1 dooie pixel mag je de psp al ruilen?
Of valt het wel mee met de dooie pixels?

[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 40554 op 04-01-2006 09:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40554 schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 09:06:
[...]

Ik zou voor de giga pack gaan, dan heb je voor 50 euro meer een 1 gig stick erbij die normaal in de winkel rond de 100 euro kost. Verder zijn er geen aanbiedingen, daar is de psp nog te nieuw voor.
Volgens mij kan je met 1 dooie pixel de psp niet ruilen, ik dacht dat je er meer moest hebben (weet ik niet zeker), je moet een beetje mazzel hebben. Ik heb er toevallig 1 gekocht zonder dooie of luie pixels, gewoon geluk. :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
Sony heeft de EU PSP's een pixelperfect garantie gegeven.
Je mag met 1 dode pixel al ruilen, maar ik heb zo'n vermoeden dat de nieuwe lading met betere schermpjes is uitgerust :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drmbs
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03:54
[...]

Futurezone in Rotterdam had 2 weken geleden de psp valuepack inclusief een gratis spel voor 250 euro.

Ik heb geen idee of ze deze aanbieding nog hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petok
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-06 12:35
Denizz schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 01:35:
Er is iets heel raars aan de hand met mijn PSP. Hij is op een wonderbaarlijke wijze terugegaan naar FW 1.0. Internet browser werkt gewoon nog, alleen GTA werkt niet, omdat hij om FW 2.0 vraagt. Even kijken wat ik er nog meer mee kan doen. :D
Ik denk dat je gewoon een version changer hebt gebruikt, anders heb je iets gedaan wat heel erg nieuw voor de homebrew-community is. Wat heb je precies gedaan dan? Met de overflow ga je terug naar 1.5 en heb je geen browser etc., hij zegt dat hij in 1.0 zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerDwayne
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 28-03-2021
[...]

Als je van plan bent muziek en films te draaien op je psp kies dan het gigapack (en ook als je homebrew wilt draaien). Anders kan je gewoon een valuepack nemen want dan zullen het alleen saves zijn op je Pro Duo. Als je een Valuepack koopt en later twijfelt heb je geen 1GB stick voor 50,- dus denk daar wel aan.

Edit: Voor 50,- heb je een 256 stick. Toch een verschil.

[ Voor 5% gewijzigd door TweakerDwayne op 04-01-2006 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiant
  • Niet online

Radiant

Petok schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 10:37:
[...]

Ik denk dat je gewoon een version changer hebt gebruikt, anders heb je iets gedaan wat heel erg nieuw voor de homebrew-community is. Wat heb je precies gedaan dan? Met de overflow ga je terug naar 1.5 en heb je geen browser etc., hij zegt dat hij in 1.0 zit.
Met de overflow ga je niet terug naar 1.5, als je de overflow gebruikt overschrijft hij het version file zodat de psp denkt dat hij 1.0 is waarna je kan upgraden naar 1.5. De werkelijke firmware die je hebt na de overflow is nog steeds 2.0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTACrime
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
[...]
Bij Zuiderpark Computers & Games hebben ze nog een PSP Value Pack in de aanbieding staan in hun koopjescorner voor maar €224,99. Misschien is dat wat? :) Je moet er overigens wel snel bij zijn, want in de koopjescorner geldt "op = op". Ik was gisteren ook een half uurtje te laat voor de NBA aanbieding... :(

Ze hebben overigens ook zeer goedkope geheugenkaartjes. Klik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAUKstEr
Petok schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 10:37:Ik denk dat je gewoon een version changer hebt gebruikt, anders heb je iets gedaan wat heel erg nieuw voor de homebrew-community is. Wat heb je precies gedaan dan? Met de overflow ga je terug naar 1.5 en heb je geen browser etc., hij zegt dat hij in 1.0 zit.
Maarre... WAB Version Changer werkt toch helemaal niet op firmware 2.x? De vraag blijft wat je precies gedaan hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja die zag ik gister ook al :)
Misschien ga ik toch maar voor een gigapack!

want ik wil ook backups gaan draaien :) en homebrew enz.

Zit er bij de gigapack ook een koort voor om je pols? die had een maat van mij niet bij zijn gigapack

-edit-

Nog ff voor de zekerheid .. met codenummer tm f kan ik downgraden naar 1.5?

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 40554 op 04-01-2006 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petok
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-06 12:35
Radiant schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 12:41:
[...]

Met de overflow ga je niet terug naar 1.5, als je de overflow gebruikt overschrijft hij het version file zodat de psp denkt dat hij 1.0 is waarna je kan upgraden naar 1.5. De werkelijke firmware die je hebt na de overflow is nog steeds 2.0.
Maarre... WAB Version Changer werkt toch helemaal niet op firmware 2.x? De vraag blijft wat je precies gedaan hebt.
Ja dat bedoelde ik dus met die Version changer, ik wist alleen niet dat hij een overflow gebruikte. Maar dat kan je idd niet gebruiken op 2.0, dus is het heel raar dat hij nu *1.0* en een browser heeft. Leg uit!
Heeft iemand hier al meer informatie over? Lijkt me stug dat ze het al zo snel uitbrengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zucht:

laatste keer:

als je de overflow.tif en nog wat andere files in je photo map hebt staan, en 2.0 als firmware hebt, vervolgens naar de foto map gaat en dan reboot, dan staat er bij je versienummer 1.0

De overflow.tif doet dit omdat je psp dan zou kunnen 'upgraden'=downgraden naar 1.5

Het is echter gewoon 2.0 met een ander nummertje, zo kan je geen homebrew doen, wel browsen, maar je kan geen spellen doen die 1.5 of 2.0 vereisen omdat die 1.0 zien staan en dus weigeren te starten.

Er is helemaal niks speciaals aan want de downgrader is al maanden geleden uitgebracht.

voor de 1.0 browser psp eigenaar: probeer een GTA te starten en post wat er dan in beeld staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06 21:17
Heb ook al aanbiedingen gezien dat je een PSP krijgt bij een nieuwe telefoon. MOcht je die ook nodig hebt, kun je dat dus voordelig combineren. Was T4Telecom volgens mij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denizz
Radiant schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 12:41:
[...]

Aha, dat wist ik dus niet. :)

Ik had gewoon die overflow.tif enzo gedaan. Voor de rest niets bijzonders. Wel per ongelijk op update naar 1.5 geklikt, toen snel mijn PSP uitgedaan, maar voor de rest alleen PSPradio proberen op te starten (wat echt voor geen meter lukt) en SNES spelletjes gespeeld. :)

[ Voor 26% gewijzigd door Denizz op 04-01-2006 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiant
  • Niet online

Radiant

Petok schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 13:48:
[...]

[...]

Ja dat bedoelde ik dus met die Version changer, ik wist alleen niet dat hij een overflow gebruikte. Maar dat kan je idd niet gebruiken op 2.0, dus is het heel raar dat hij nu *1.0* en een browser heeft. Leg uit!
Heeft iemand hier al meer informatie over? Lijkt me stug dat ze het al zo snel uitbrengen.
Het is eigenlijk geen 1.0, maar hij denkt dat het 1.0 is omdat dat in het version file staat. De software is verder gewoon 2.00, waardoor je dus de browser hebt. Doordat hij denkt dat het 1.00 is kan je wel de software overschrijven met die van 1.50 dmv. de updater.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTACrime
  • Niet online
frickY schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 14:00:
Heb ook al aanbiedingen gezien dat je een PSP krijgt bij een nieuwe telefoon. MOcht je die ook nodig hebt, kun je dat dus voordelig combineren. Was T4Telecom volgens mij..
Zo ben ik ook aan m'n PSP gekomen. :)

Bij de Dixons kun je allerlei combinaties maken van abonnementen (ook van verschillende providers!), mobieltjes en nog een extra geschenk. Ook is een gratis PS2 of Xbox mogelijk. Je kunt daarvoor het beste even naar een filiaal gaan, want op de website staat het niet echt duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[quote]Anoniem: 40554 schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 13:42:
Ja die zag ik gister ook al :)
Misschien ga ik toch maar voor een gigapack!

want ik wil ook backups gaan draaien :) en homebrew enz.

Zit er bij de gigapack ook een koort voor om je pols? die had een maat van mij niet bij zijn gigapack

Bij de gigapack zit er geen koort bij voor om je pols, ik heb ook een gigapack, er zit wel een beschermhoesje bij, ik weet niet of die bij 't valuepack er ook bij zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTACrime
  • Niet online
Anoniem: 112960 schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 15:10:
Bij de gigapack zit er geen koort bij voor om je pols, ik heb ook een gigapack, er zit wel een beschermhoesje bij, ik weet niet of die bij 't valuepack er ook bij zit.
In het Valuepack zit ook zo'n zwart hoesje ja...
En dat witte koord is alleen maar lastig, ik gebruik het in ieder geval niet. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiant
  • Niet online

Radiant

In plaats van de koord zit er in het giga pack zo'n doorzichtig plastic standaardje.. Allebei even nutteloos imo :P
Pagina: 1 ... 8 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.