Het Playstation Portable topic Deel 15 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 12 Laatste
Acties:
  • 6.510 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Van Doom en Duke Nukem is de broncode vrijgegeven waardoor er naar hartelust voor een ander systeem kan geprogrameerd worden. GTA1 en 2 zijn voor DOS/Windows, een hele tree moeilijker zonder de broncode. Het is mogelijk maar niet zo "simpel".

ScummVM gebruik ik nu zelf met The Dig, is wel leuk ! Spijtig genoeg geen Broken Sword of Discworld mogelijk op de PSP :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrCaleb
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-01-2022
Phuncz schreef op woensdag 21 december 2005 @ 10:16:
Van Doom en Duke Nukem is de broncode vrijgegeven waardoor er naar hartelust voor een ander systeem kan geprogrameerd worden. GTA1 en 2 zijn voor DOS/Windows, een hele tree moeilijker zonder de broncode. Het is mogelijk maar niet zo "simpel".

ScummVM gebruik ik nu zelf met The Dig, is wel leuk ! Spijtig genoeg geen Broken Sword of Discworld mogelijk op de PSP :/
OOohw op die manier :)
Hmm moet ik toch maar is aan Rockstar vragen of ze de sourcecode van de oude GTA"s vrij willen geven haha.

Heeft iemand toevallig een link ofzo waar duidelijke uitleg staat hoe je Blood, Shadow Warrior, Duke Nukem of Doom 2 (full version) precise en goed laat draaien op de PSP. heb ze allemaal nog origineel liggen en ik wil ze wel weer spelen. (Op XP lukt dit niet helemaal meer namelijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:03

inXs

known as inXs

Volgens die site is broken sword echt wel mogelijk hoor.. En ff dit nogmaals:
Gaat dit werken? Kan je dan gewoon je psp erop aansluiten en zo dingen uitwisselen?

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowCube
  • Laatst online: 06:30

YellowCube

Wait...what?

opmerking tussendoor

als Sony met navigatiesoftware voor de PSP uit zou komen...dan zou dat best een welkome aanwinst zijn.

My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

inXs schreef op woensdag 21 december 2005 @ 10:28:
Volgens die site is broken sword echt wel mogelijk hoor.. En ff dit nogmaals:
[...]
Gaat dit werken? Kan je dan gewoon je psp erop aansluiten en zo dingen uitwisselen?
Dit gaat werken als je de Image-tank aansluit op een cardreader. Helaas net direct aan de PSP.
En dan via de cardreader je memorystick beschrijven.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs
  • Laatst online: 07:03

inXs

known as inXs

Shiver23 schreef op woensdag 21 december 2005 @ 10:48:
[...]

Dit gaat werken als je de Image-tank aansluit op een cardreader. Helaas net direct aan de PSP.
En dan via de cardreader je memorystick beschrijven.
Mmmzz, in principe is het idee toch hetzelfde? Naja een card reader zijn ook de kosten niet.. En persé ultra compact hoeft het ook niet te zijn, zolang ik op vakanties en dergelijke maar me zaakje mee kan sjouwen. Maar dan is het denk ik wel aantrekkelijk om eens rond te gaan snuffelen voor zoiets.

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

inXs schreef op woensdag 21 december 2005 @ 10:28:
Volgens die site is broken sword echt wel mogelijk hoor..
Holy crap idd ! Broken Sword 1 en 2 zijn ondersteund !!

http://scummvm.org/compatibility.php

De lijst :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 18605

MrCaleb schreef op woensdag 21 december 2005 @ 08:04:

Of misschien andere oude DOS/Win games?
Zou wel kicken zijn.

Ben benieuwd hoe ze dit ver nog kunnen aanpakken.
Er is een versie van DosBox voor PSP, maar die heeft ernstige beperkingen, geen muis bijvoorbeeld, en hij is sloom. Er is al maanden geen werk meer aan gedaan :+[ Wie weet komt dat nog wel eens goed als na kerst de hele wereld een PSP heeft. Win95 kan je ook draaien, net als Linux, maar daar is weer geen keyboard-support voor. Bovendien duurt win95 al 10 minuten om te booten..

BTW iedereen met fw 1.5 kan nu eindelijk zijn Spiderman-umdeetje draaien dankzij de firmware-loader van MPH. Ook sommige spelletjes die hogere fw nodig hebben kunnen nu gedraaid worden zonder de firmwareversie te faken, GTA en Socom niet. De browser van 2.5 werkt, alleen crasht heel vaak. Zijn er in dit forum nog mensen met 1.5 eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 27-02 23:46
Anoniem: 18605 schreef op woensdag 21 december 2005 @ 15:30:
[...]
BTW iedereen met fw 1.5 kan nu eindelijk zijn Spiderman-umdeetje draaien dankzij de firmware-loader van MPH.
Grapjas :+
Dat kan gewoon met 1.5, ik heb hem een paar dagen geleden nog gekeken op mijn 1.5 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Ook v1.5 hier. ScummVM emulator, Guilty Gear XX Reload (ISO) en WipeOut Pure (UMD) speel ik voornamelijk. Ook een tijd SNES9x-TYL gedaan.

[ Voor 3% gewijzigd door Phuncz op 21-12-2005 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Ik hoop dat ze snel eens een betere Amiga emulator uitbrengen :)
YellowCube schreef op woensdag 21 december 2005 @ 10:34:
opmerking tussendoor

als Sony met navigatiesoftware voor de PSP uit zou komen...dan zou dat best een welkome aanwinst zijn.
Dat zou zeker erg mooi zijn

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SH4D3H schreef op woensdag 21 december 2005 @ 15:32:
[...]

Grapjas :+
Dat kan gewoon met 1.5, ik heb hem een paar dagen geleden nog gekeken op mijn 1.5 ;)
Juh! Okee dan. Iig flims dus waarvoor je fw versie 2.0 of 2.5 nodig hebt werken nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWaN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07:06

DaWaN

'r you wicked ??

Ik blijf immer bij v1.5, v1.5 krijgt nog wel een keer weer een opkikker binnenkort let maar op ;)

If you do not change direction, you may end up where you are heading

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 02-07 13:49

RMB

Nee, geen right mouse button!

Als je een duitse psp koopt, kan je hem dan op NL zetten?
En als je je PSP de 1e keer start, moet hij dan eerst een bepaalde tijd opgeladen zijn?
Sorry voor mijn n00b vragen.

[ Voor 52% gewijzigd door RMB op 21-12-2005 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
Jah, zelfs Japanse kun je op NL zetten :P
En nee, meestal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Niet online
RMB schreef op woensdag 21 december 2005 @ 18:37:
Als je een duitse psp koopt, kan je hem dan op NL zetten?
En als je je PSP de 1e keer start, moet hij dan eerst een bepaalde tijd opgeladen zijn?
Sorry voor mijn n00b vragen.
Je kunt alle psp's op Nederlands zetten, sinds firmware 1.5 geloof ik. En de batterij is al half opgeladen als je hem koopt, Beste is om de batterij ff lee te spelen en dan in één keer helemaal opladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB
  • Laatst online: 02-07 13:49

RMB

Nee, geen right mouse button!

Hartelijk dank :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:44
Is er al een IRC client uit voor de PSP? Ik zie alleen een webbased IRC wel een staan waar een demo van is, maar ik vroeg het eens aan een @ hoe het met de ontwikkeling stond en hij zei dat de ontwikkeleraar eerst met AIM verder gaat. :(

Intel Core i7 920 @ 3.6 / 4ghz, MSI X58 Pro-E, AMD Radeon HD 5870, 6GB DDR-3 1066

• SonyEricsson
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07 19:06
is dit ding nog steeds niet online?

sony loopt weer achter de feiten aan.
DS is online gegaan en psp kan nog alleen via dat irri tunneling gedoe :r

Denizz schreef op woensdag 21 december 2005 @ 22:21:
Is er al een IRC client uit voor de PSP? Ik zie alleen een webbased IRC wel een staan waar een demo van is, maar ik vroeg het eens aan een @ hoe het met de ontwikkeling stond en hij zei dat de ontwikkeleraar eerst met AIM verder gaat. :(
Yup. Mist nog een boel features, maar je kan ermee chatten ;+]

http://files.pspupdates.qj.net/cgi-bin/cfiles.cgi?0,40,0,0,1

• MrCaleb
Het lukt me echt niet om op me wireless netwerk te komen met dat ding...bleh.

Krijg steeds zown connection error.

Heeft iemand btw al dat Homebrew pakket geprobeerd voor Versie 2.0 PSP's?
Ik had het gisteren erop gezet maar het is nog wel erg brak allemaal.
Krijg ook niets ingeladen op dat ding.

Is ut iemand al wel gelukt? of zitten de meeste nog op 1.5?

Anoniem: 22297

SonyEricsson schreef op donderdag 22 december 2005 @ 01:30:
is dit ding nog steeds niet online?

sony loopt weer achter de feiten aan.
DS is online gegaan en psp kan nog alleen via dat irri tunneling gedoe :r
Bedoel je met betrekking to IRC of het "internetten" op de PSP, want als je het laaste bedoelt moet je de thread nog een doornemen. Je kan gewoon "surfen" met die browser, en er zijn 4 games uit die je via het internet kan spelen tegen anderen.

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 22297 op 22-12-2005 07:31 ]

Anoniem: 141307

MrCaleb schreef op donderdag 22 december 2005 @ 07:19:
Het lukt me echt niet om op me wireless netwerk te komen met dat ding...bleh.

Krijg steeds zown connection error.

Heeft iemand btw al dat Homebrew pakket geprobeerd voor Versie 2.0 PSP's?
Ik had het gisteren erop gezet maar het is nog wel erg brak allemaal.
Krijg ook niets ingeladen op dat ding.

Is ut iemand al wel gelukt? of zitten de meeste nog op 1.5?
ik zit op 2.0 en heb aaridg wat homebrew er op staan, alle emu-zooi SNES, NES, sega etc. en verder dingen als pspmillionair (lotto weekend millionairs op je psp), rythmcomposer, mediaplayer, pspradio(alleen wifi werkt niet). rrootage (appart spel), verder een hele hoop lua games en apps. erg leuk wat ze allemaal kunnen maken :). Heb er ook nog doom opstaan en via een doom-mod kan ik ook counterstrike spelen :P wel geinig allemaal. Maar ik heb niet echt dat ik me hele dagen kan vermaken met homebrew, tis meer gewoon leuk als je ff uitgekeken bent op de rest en om te laten aan andere mensen. kijk is op: http://forums.qj.net/showthread.php?t=23580 voor uitleg over de eboot loader etc. en op: http://www.fanjita.org/psp_working.html voor een lijst met werkende eboot's en lua's. Succes! en zelf rundsnuffelen op forums etc. werkt ook erg goed ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 141307 op 22-12-2005 12:35 ]

• SonyEricsson
  • Laatst online: 04-07 19:06
Anoniem: 22297 schreef op donderdag 22 december 2005 @ 07:30:
[...]

Bedoel je met betrekking to IRC of het "internetten" op de PSP, want als je het laaste bedoelt moet je de thread nog een doornemen. Je kan gewoon "surfen" met die browser, en er zijn 4 games uit die je via het internet kan spelen tegen anderen.
het spelen online via internet (wifi ) met andere bdoel ik....
dus niet via tunneling

welke spellen zijn dat dan?

Anoniem: 22297

Twisted Metal, Socom.

De rest (splinter cell) zijn nog demo's/niet uit, sorry voor het over drijven van 4 :P

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 22297 op 22-12-2005 12:56 ]

• MrCaleb
Anoniem: 141307 schreef op donderdag 22 december 2005 @ 12:22:
[...]

ik zit op 2.0 en heb aaridg wat homebrew er op staan, alle emu-zooi SNES, NES, sega etc. en verder dingen als pspmillionair (lotto weekend millionairs op je psp), rythmcomposer, mediaplayer, pspradio(alleen wifi werkt niet). rrootage (appart spel), verder een hele hoop lua games en apps. erg leuk wat ze allemaal kunnen maken :). Heb er ook nog doom opstaan en via een doom-mod kan ik ook counterstrike spelen :P wel geinig allemaal. Maar ik heb niet echt dat ik me hele dagen kan vermaken met homebrew, tis meer gewoon leuk als je ff uitgekeken bent op de rest en om te laten aan andere mensen. kijk is op: http://forums.qj.net/showthread.php?t=23580 voor uitleg over de eboot loader etc. en op: http://www.fanjita.org/psp_working.html voor een lijst met werkende eboot's en lua's. Succes! en zelf rundsnuffelen op forums etc. werkt ook erg goed ;)
Hey Thnx Dude,

Zal het even allemaal rustig doornemen.

• Doekoeman
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-03 16:34
SToRM666 schreef op woensdag 21 december 2005 @ 15:34:
Ik hoop dat ze snel eens een betere Amiga emulator uitbrengen :)
[...]
ja, pffffffff. Die pspuae v0.41: vind ik dus echt niet lekker lopen zoals de snes-emu.

--==(¯`·.,_.---==»|| "A blowjob is better then no job!" - Popa Chubby ||«==---._.·¯)==--

• Denizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:44
De link doet het niet, als ik hem hier opent dan gaat hij weer terug naar dit topic, en als ik hem in een nieuw venster open dan krijg ik niks. :'(

Intel Core i7 920 @ 3.6 / 4ghz, MSI X58 Pro-E, AMD Radeon HD 5870, 6GB DDR-3 1066

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nimm2
  • Laatst online: 23:12

nimm2

.

hey, zijn er toevallig nog meer mensen die nooit een spidermand UMD hebben ontvangen? iemand een idee hoe ik sony hiervoor het beste kan bereiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 24869

nimm2 schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 09:51:
hey, zijn er toevallig nog meer mensen die nooit een spidermand UMD hebben ontvangen? iemand een idee hoe ik sony hiervoor het beste kan bereiken?
tsja er staat op hun site *zolang de voorraad strekt... Dus denk niet meer dat ze er zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Denizz schreef op donderdag 22 december 2005 @ 19:25:
[...]

De link doet het niet, als ik hem hier opent dan gaat hij weer terug naar dit topic, en als ik hem in een nieuw venster open dan krijg ik niks. :'(
Ok, ga dan naar www.pspupdates.com -> files, zoeken op pIRC. Nieuwste versie is 0.5d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silencedead
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 06:55
Ja ik zit met hetzelfde probleem al in september geregistreerd nooit ontvangen, kan nergens een telefoonnummer vinden of mail adres.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAUKstEr
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19-06 10:58
silencedead schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 12:44:
Ja ik zit met hetzelfde probleem al in september geregistreerd nooit ontvangen, kan nergens een telefoonnummer vinden of mail adres.
Voor het omruilen van de PSP moest ik contact opnemen met Sony via deze gegevens:
Columbia
telefoonnummer 049-5574817
e-mailadres customer@nl.playstation.nl
internet www.nl.playstation.com

[]

Ik zit in dubio... Mijn PSP is van september, firmware 1.52 uit de doos (C). Ge-upgrade naar versie 2.00. Nu heb ik twee nare pixels. Ik maak gebruik van homebrew op de PSP dus wil ik ook bij een nieuwe versie 2.00 hebben. Vanmiddag naar Sony gebeld, maar zij geven geen garantie over de versie die op het vervangende model staat. Het vervangende model komt uit de nieuwe voorraad. Nu heb ik in de winkels bij mij in de buurt nog redelijk wat 2.00 (F) te koop zien liggen en nog geen G. Ik heb alleen wat support nodig voor de beslissing: wel of niet opsturen op de gok een bruikbare versie 2.00 terug te krijgen... Zijn er hier bijvoorbeeld mensen die hem onlangs retour hebben gezonden en een nieuwe hebben ontvangen?

[ Voor 33% gewijzigd door BAUKstEr op 23-12-2005 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Niet online
Ik heb dus hetzelfde probleem met de spiderman umd. Na drie keer bellen hebben ze me eindelijk wat info kunnen geven.

De spiderman umd's waren schijnbaar op (kut smoes want in oktober geregistreerde kregen wel wat). Als je er dus geen hebt ontvangen MOET je bellen en zetten ze je op een lijst en die sturen ze naar Sony engeland, die regelen vervolgens de verzending. Maar goed, ik wacht nu al weer twee maanden sinds het laatste telefoontje, misschien tijd om maar weer eens te gaan bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-07 11:20
ik heb er ook nog geeneen, zal ook wel niet meer komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petok
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-07 16:01
BAUKstEr schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 12:56:
[...]
Ik zit in dubio... Mijn PSP is van september, firmware 1.52 uit de doos (C). Ge-upgrade naar versie 2.00. Nu heb ik twee nare pixels. Ik maak gebruik van homebrew op de PSP dus wil ik ook bij een nieuwe versie 2.00 hebben. Vanmiddag naar Sony gebeld, maar zij geven geen garantie over de versie die op het vervangende model staat. Het vervangende model komt uit de nieuwe voorraad. Nu heb ik in de winkels bij mij in de buurt nog redelijk wat 2.00 (F) te koop zien liggen en nog geen G. Ik heb alleen wat support nodig voor de beslissing: wel of niet opsturen op de gok een bruikbare versie 2.00 terug te krijgen... Zijn er hier bijvoorbeeld mensen die hem onlangs retour hebben gezonden en een nieuwe hebben ontvangen?
Inmiddels zijn ze erin geslaagd op versie 2.1 en 2.5 volgens mij Hello World en tetris te draaien, dus het zou best kunnen zijn als je je nieuwe psp terugkrijgt dat je dan al homebrew kan draaien op alles t/m 2.5...Maar het blijft zoiezo een gok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07-07 15:58
Om je te pesten zetten ze gewon 2.60 erop, het is toch hun fucking product })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Petok schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 19:01:
[...]

Inmiddels zijn ze erin geslaagd op versie 2.1 en 2.5 volgens mij Hello World en tetris te draaien, dus het zou best kunnen zijn als je je nieuwe psp terugkrijgt dat je dan al homebrew kan draaien op alles t/m 2.5...Maar het blijft zoiezo een gok.
How how how, niet zo snel. Tussen v2.0 en 2.01 of later zit een groot verschil qua firmware beveiliging. Als ze bij 2.01 diep genoeg raken om de volledige firmware te updaten, dan kan er gekeken worden naar 2.5 en later. Echter is dat niet zo evident als je de betreffende fora in de gaten houdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 24869

ronwiel schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 17:43:
Ik heb dus hetzelfde probleem met de spiderman umd. Na drie keer bellen hebben ze me eindelijk wat info kunnen geven.

De spiderman umd's waren schijnbaar op (kut smoes want in oktober geregistreerde kregen wel wat). Als je er dus geen hebt ontvangen MOET je bellen en zetten ze je op een lijst en die sturen ze naar Sony engeland, die regelen vervolgens de verzending. Maar goed, ik wacht nu al weer twee maanden sinds het laatste telefoontje, misschien tijd om maar weer eens te gaan bellen.
Kun je ook vertellen welke telefoonnr je hebt gebeld. Een paar van ons hier kunnen dit niet echt vinden :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 125123

Anoniem: 24869 schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 19:43:
[...]

Kun je ook vertellen welke telefoonnr je hebt gebeld. Een paar van ons hier kunnen dit niet echt vinden :p
Ik zou ook wel willen bellen.

Ik had op 20-09 geregistreerd...

Het is nu ongeveer 3 maanden geleden.
Heb nog niks van gehoord...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petok
Phuncz schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 19:36:
[...]

How how how, niet zo snel. Tussen v2.0 en 2.01 of later zit een groot verschil qua firmware beveiliging. Als ze bij 2.01 diep genoeg raken om de volledige firmware te updaten, dan kan er gekeken worden naar 2.5 en later. Echter is dat niet zo evident als je de betreffende fora in de gaten houdt.
Ok, ik ben misschien wat optimistisch, maar als ik zo een beetje rondkijk op psp3d.com (nu even down ) zie ik toch wel dat ze redelijk opschieten. Niet alleen via die GTA savegame hack maar ook weer via een tiff overfow dacht ik.

Ach ja, misschien is die hele GTA savegamehack wel een actie van sony, om het spel lekker goed te laten verkopen >:), maar ik blijf goede hoop houden dat alles nog wel gekraakt zal worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Niet online
Het is gewoon het nummer van de PSP klantenservice: 0495-574-817...

Bereid je wel voor op een gigantische ouwehoer verhaal, wat die gast ging bij mij heel interessant lopen doen met het doorsturen van mail adressen naar Sony Engeland. Maar goed, ik heb in oktober gebeld en nog steeds niks ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:34
Ach ja, misschien is die hele GTA savegamehack wel een actie van sony, om het spel lekker goed te laten verkopen >:), maar ik blijf goede hoop houden dat alles nog wel gekraakt zal worden
laten we het hopen dat et snel gebeurd kan ik eindelijk die iso testen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWaN

DaWaN

'r you wicked ??

jaaoie17 schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 22:05:
[...]
laten we het hopen dat et snel gebeurd kan ik eindelijk die iso testen
Alsof dat met elkaar te maken heeft |:(
Spel kun je niet spelen omdat Modulemanger tegen beveiligd is om bepaalde modules uit te schakelen en andere in te laden. En nu brengt een stukje zeer gelimiteerde user-mode exploit de manier om die PRX'en wel in te laden ??? Sure |:(
Bovendien, kernel acces op v2.0 denk het niet, nooit niet. MPH firmware launcher de toekomst ? Mja extra modules erbij laden gaat wel, maar de hele manier waarom het progsel geschreven is kan je swieso nooit spellen mee gaan spelen die hogere firmware nodig hebben. V2.6 wordt nog wel een keer gekraakt, sure maar decrypt jij het?. Alle keys zijn veranderd, heel veel system calls zijn verplaatst, en de PSAR is nog niet gedecrypt (key zoeken ***** werk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petok
DaWaN schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 22:38:
[...]

Alsof dat met elkaar te maken heeft |:(
Spel kun je niet spelen omdat Modulemanger tegen beveiligd is om bepaalde modules uit te schakelen en andere in te laden. En nu brengt een stukje zeer gelimiteerde user-mode exploit de manier om die PRX'en wel in te laden ??? Sure |:(
Bovendien, kernel acces op v2.0 denk het niet, nooit niet. MPH firmware launcher de toekomst ? Mja extra modules erbij laden gaat wel, maar de hele manier waarom het progsel geschreven is kan je swieso nooit spellen mee gaan spelen die hogere firmware nodig hebben. V2.6 wordt nog wel een keer gekraakt, sure maar decrypt jij het?. Alle keys zijn veranderd, heel veel system calls zijn verplaatst, en de PSAR is nog niet gedecrypt (key zoeken ***** werk)
Er is idd nog veel werk te doen, maar ik denk dat het downgraden de oplossing gaat worden, althans ik hoop het. Dan zit iedereen lekker op _/-\o_ 1.5 _/-\o_ en kunnen we toch nog redelijk browsen via MPHs firmware changer. De laatste spellen zullen we wel niet kunnen spelen...maar dat maakt toch niet uit met alles wat je kan met 1.5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Hoe ingewikkeld is die MPH FW Changer eigenlijk ? Heb de readme eens gelezen maar zag er behoorlijk ingewikkeld (lees: veel stappen nodig om "alleen maar" te browsen). Heb wel gelezen dat PSP-OSS 0.1b uit is, de eerste stap in de goede richting voor een open source shell.

Features:

*Audio:
- Built-in audio player
- MP3 and OGG support
*Image:
- Built-in image viewer
- PNG and JPG support an resolutions up to 512x512
*EBOOT Support:
- Run any EBOOT off you Memory Stick via the Start Menu (1.5 firmware)
*Filebrowser:
- Easily access your memory sticks files via included filebrowser
- Ability to Open, Cut, Paste, Delete and Rename files
*Easy-to-use GUI:
- Restart and shutdown the PSP-OSS from the desktop
- Run any UMD from the desktop (excluding UMDs requiring 2.xx)
- Edit your theme or background from the configuration panel
- Enable/disable USB mode
- Access time and date information
*Shortcuts
- Look at Shortcut.ql example on the desktop. Open in a text editor
*Folder Locations for Desktop and Start Menu
- Files you want on the desktop or in the start menu go in these folders
Desktop: PSP-OSS\DESKTOP\
Game: PSP\GAME\
Music: PSP\MUSIC\
Pictures: PSP\PHOTO\

Installation:

1.Put you PSP in USB mode.
2.Extract PSP-OSS_01_BETA.zip to the root of your memory stick.
3.Navigate to the Memory Stick icon under GAME on your PSP
4.Select PSP-OSS and press X
5.Enjoy!

http://psp-oss.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWaN

DaWaN

'r you wicked ??

Petok schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 22:55:
[...]
Er is idd nog veel werk te doen, maar ik denk dat het downgraden de oplossing gaat worden, althans ik hoop het. Dan zit iedereen lekker op _/-\o_ 1.5 _/-\o_ en kunnen we toch nog redelijk browsen via MPHs firmware changer. De laatste spellen zullen we wel niet kunnen spelen...maar dat maakt toch niet uit met alles wat je kan met 1.5
Hoe wil jij vanaf 2.5+ gaan downgraden ? Index.dat overschrijven is er niet meer bij, betekend dat je de complete firmware moet gaan overschrijven van een prog dat je niet kan testen.... Bovendien is er nog nergens een homebrew flashen die je volledige firmware flasht zonder te bricken.... Bovendien heb je met die GTA exploit geen flash acces en dus als je nu een 2.50+ koopt geef ik je eigenlijk geen kans op downgraden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petok
DaWaN schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 23:09:
[...]

Hoe wil jij vanaf 2.5+ gaan downgraden ? Index.dat overschrijven is er niet meer bij, betekend dat je de complete firmware moet gaan overschrijven van een prog dat je niet kan testen.... Bovendien is er nog nergens een homebrew flashen die je volledige firmware flasht zonder te bricken.... Bovendien heb je met die GTA exploit geen flash acces en dus als je nu een 2.50+ koopt geef ik je eigenlijk geen kans op downgraden...
Ik gaf alleen een vooruitblik, ze zullen vast een manier vinden. Er zullen vast nog een heleboel psp's worden gebrickt |:( Nu heb je geen kans op downgraden nee, maar ik had het over de toekomst, niet nu. }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWaN

DaWaN

'r you wicked ??

Petok schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 23:39:
[...]

Ik gaf alleen een vooruitblik, ze zullen vast een manier vinden. Er zullen vast nog een heleboel psp's worden gebrickt |:( Nu heb je geen kans op downgraden nee, maar ik had het over de toekomst, niet nu. }:O
Als iedere update gaat zoals v2.5 ---> v2.6 dan weet ik zeker dat we geen ISO's meer kunnen spelen in de toekomst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petok
DaWaN schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 23:43:
[...]

Als iedere update gaat zoals v2.5 ---> v2.6 dan weet ik zeker dat we geen ISO's meer kunnen spelen in de toekomst
Ja eigenlijk is die stap best lastig, met die nieuwe encrypted key, andere systemcalls etcetera. Het zal een eindeloos spelletje tussen sony en de hackers blijven, maar ook 2.6 zullen ze kraken. Het kost alleen gewoon veel tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 27-06 09:54
Nou, ik heb gisteren ook een PSP gekocht, en voelde me verplicht om dat hier ff te melden :P
Ik heb versie 2.50, voor wie dat interesseert.

Ik ga ook maar een keer de startpost op me gemak doorlezen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97668

Oke,
dit heb ik weer....

Tot diep in de nacht en nu weer al een paar uur alle forums doorgelezen maar ik kom er niet uit.
Het volgende: ik heb een PSP1000 Jap die zelf aangeeft systeemsoftware versie 2.00 te hebben.
Mooi dus! Heb hem gekocht met fastloader, umdemulator en devhook erop.

Nu wil ik dus GTA, orgineel op UMD gaan spelen. Helaas!
ik krijg wel het screenshotje te zien en de muziek te horen maar kan daarna het spel niet starten. Foutmelding:FFFFFED3

Dan maar de bijgeleverde PSP-update versie 2.0 proberen; en dan geeft ie aan dat deze versie van systeemsoftware al is geinstalleerd.

Maar nog steeds geen GTA!

Wat moet ik hier mee??
Zou het een verkeerde instelling in één van de andere programm's kunnen zijn (hoewel ik die ook allemaal nagelopen heb) Ik weet het echt niet meer en begin dus knap van mijn PSP te balen!

Wie kan me helpen om deze ORGINELE UMD GTA te spelen???
(zonder er hoger dan 2.0 op te moeten zetten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Anoniem: 97668 schreef op zaterdag 24 december 2005 @ 11:45:
Oke,
dit heb ik weer....

Tot diep in de nacht en nu weer al een paar uur alle forums doorgelezen maar ik kom er niet uit.
Het volgende: ik heb een PSP1000 Jap die zelf aangeeft systeemsoftware versie 2.00 te hebben.

ik krijg wel het screenshotje te zien en de muziek te horen maar kan daarna het spel niet starten. Foutmelding:FFFFFED3

Dan maar de bijgeleverde PSP-update versie 2.0 proberen; en dan geeft ie aan dat deze versie van systeemsoftware al is geinstalleerd.

Wat moet ik hier mee??
Zou het een verkeerde instelling in één van de andere programm's kunnen zijn (hoewel ik die ook allemaal nagelopen heb) Ik weet het echt niet meer en begin dus knap van mijn PSP te balen!

toon volledige bericht
Ik denk dat je PSP stiekum versie 1.5 is, die met een Version Changer versie 2.0 faket.

Wat je dan moet doen is met een Version Changer (zoek op pspupdates.com) de versie terugzetten naar 1.5, en dan de 2.0 update draaien.

Let wel op dat je dan alle homebrew code die je nu hebt wrs. niet meer kunt gebruiken; je moet dan specifieke 2.0 homebrew hebben.

I mentioned it once, but I think I got away with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petok
Anoniem: 97668 schreef op zaterdag 24 december 2005 @ 11:45:
Oke,
dit heb ik weer....

Wat moet ik hier mee??

toon volledige bericht
Kijk even of je een internet browser op je PSP hebt staan. Heb je deze dan heb je echt v2.0 en wordt het probleem een lastig probleem, heb je deze niet dan draai je een version changer zoals hierboven uitgelegd. Dan heb je eigenlijk 1.5 maar niet de codecs die 2.0 heeft om GTA te draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kijk even of je een internet browser op je PSP hebt staan
Oke, hier ben ik dus nog niet mee bezig geweest (kan internetten met de PC, laptop én GSM).
Hoe kan ik dit zien?? Het enigste wat ik kan doen is via netwerkinstellingen de infrastructuurmodus kiezen en daar een nieuwe verbinding maken.

Na wat Googelen kom ik de volgende tekst tegen:
1. Zet de PSP aan;
2. Ga naar "Netwerk";
3. Kies "WWW Internetbrowser" en maak verbinding met internet;

Dit kom ik dus echt niet tegen! Alleen maar de Ad hoc-modus en infrastructuurmodus.

Dus....ik ga opzoek naar een version changer??

(Wow, super snelle reply van jullie alletwee! Bedankt)

[ Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 97668 op 24-12-2005 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130171

van GTA game.

weet iemand waar ik helicopter kan krijgen????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
Anoniem: 130171 schreef op zaterdag 24 december 2005 @ 13:59:
van GTA game.

weet iemand waar ik helicopter kan krijgen????
anders post je dat even in et game topic...
www.maxbot.com/gta/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dus....ik ga opzoek naar een version changer??
Oke, 2 uur later ofzo.....versionchanger gevonden, naar 1.5 gezet en officieel geupgraded naar 2.0 via de UMD. En jaaaaaaaaaaaaaaaa, het WERKT!!!!!!
Heb nu dus ook een internetbrowser en themainstellingen.

Bedankt Petok en brama jullie hebben me een geweldige kerst bezorgd !!!!!

Oja,
kan ik nu nog terug via versionchanger naar 1.5??? (voor het geval dat ik geen UMD games heb enzo....??) Die doet het nu niet meer... de data is beschadigd zegt ie......
Moet ik dan de downgrader installeren???
Heb ik nu gedaan en ik zit op versie 1.0 en zou naar 1.5 kunnen! Laat me nu maar verstandig zijn en gewoon updaten naar 2.0 om GTA te spelen!

Maar hoe zit het nu met de versionchanger....die het niet meer doet.....
Ooit leer ik het nog wel.....

[ Voor 31% gewijzigd door Anoniem: 97668 op 24-12-2005 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
Tuurlijk werkt het :9

Je hebt nu firmware 2.0 en een bepaald aantal homebrew werkt maar met 2.0. Dus die versionchanger werkt niet met 2.0 lijkt mij. (als ik het goed heb)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whatzert
  • Laatst online: 02-07 16:34
Anoniem: 97668 schreef op zaterdag 24 december 2005 @ 15:05:
[...]

Oke, 2 uur later ofzo.....versionchanger gevonden, naar 1.5 gezet en officieel geupgraded naar 2.0 via de UMD. En jaaaaaaaaaaaaaaaa, het WERKT!!!!!!
Heb nu dus ook een internetbrowser en themainstellingen.

Bedankt Petok en brama jullie hebben me een geweldige kerst bezorgd !!!!!

Oja,
kan ik nu nog terug via versionchanger naar 1.5??? (voor het geval dat ik geen UMD games heb enzo....??) Die doet het nu niet meer... de data is beschadigd zegt ie......
Moet ik dan de downgrader installeren???
Heb ik nu gedaan en ik zit op versie 1.0 en zou naar 1.5 kunnen! Laat me nu maar verstandig zijn en gewoon updaten naar 2.0 om GTA te spelen!

Maar hoe zit het nu met de versionchanger....die het niet meer doet.....
Ooit leer ik het nog wel.....
toon volledige bericht
Je kunt weer terug naar 1.50 door de MPH Downgrader te gebruiken, die staat ook op PSPUpdates.qj.net. Voor tutorials zou ik op www.psp-media.nl (Nederlands) kijken of op het forum van PSPUpdates (Engels)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
psp-media wordt te druk bezocht :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWaN

DaWaN

'r you wicked ??

Petok schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 23:54:
[...]

Ja eigenlijk is die stap best lastig, met die nieuwe encrypted key, andere systemcalls etcetera. Het zal een eindeloos spelletje tussen sony en de hackers blijven, maar ook 2.6 zullen ze kraken. Het kost alleen gewoon veel tijd.
En als er iedere maand of korter een upgrade komt dan heeft de homebrew scene te weinig tijd. Aan de andere kant als die GTA exploit blijft werken kun je wel RAM dumpen en dat kan nog wel eens handig worden in de toekomst :)

En de FFFFFE3D error is Missing discrabling key. 1.5 heeft de key niet om de 2.0 eboot te decrypten. Maar de boot.bin starten werkt ook niet omdat er nog hele nare checks in de game zitten

[ Voor 15% gewijzigd door DaWaN op 24-12-2005 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 126062

Achja, binnekort (lees: binnen 6 maanden ofzo?) zal er vast wel een modchip uitkomen, met custom firmware. Dit kan Sony dan niet meer stoppen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWaN

DaWaN

'r you wicked ??

-Daniël- schreef op zondag 25 december 2005 @ 11:28:
Achja, binnekort (lees: binnen 6 maanden ofzo?) zal er vast wel een modchip uitkomen, met custom firmware. Dit kan Sony dan niet meer stoppen..
Zelfs met een custom firmware moet je de keys weten, en dus als er iedere keer een nieuwe update komt is dat nog steeds niet dé oplossing. En bovendien modchip kan gewoon niet, ten eerste omdat de CPU BBGA is en omdat ie zo zijn eigen pin-out kan veranderen. Hardware matig flashen van de firmware zou wel evt tot de mogelijkheden behoren maar is extreem moeilijk (iig aangepaste firmware, standaard firmwares moet wel te doen zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 126062

DaWaN schreef op zondag 25 december 2005 @ 12:35:
[...]

Zelfs met een custom firmware moet je de keys weten, en dus als er iedere keer een nieuwe update komt is dat nog steeds niet dé oplossing. En bovendien modchip kan gewoon niet, ten eerste omdat de CPU BBGA is en omdat ie zo zijn eigen pin-out kan veranderen. Hardware matig flashen van de firmware zou wel evt tot de mogelijkheden behoren maar is extreem moeilijk (iig aangepaste firmware, standaard firmwares moet wel te doen zijn).
Juist, met de hele homebrew community van de PSP (die echt groot is), zal er zeker wel vraag zijn naar een chip/firmware, welke er wel gaat komen. Met een modchip/firmware kun je toch in prinicipe un-assigned code runnen, ISO's zoals GTA zullen dan geen probleem meer zijn (mits de audio/video-codecs in de desbetreffende firmware zitten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-tuning
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 07-07 15:37
Hij is weer back online hoor :P

*knip

[ Voor 9% gewijzigd door Crash op 02-07-2006 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petok
m-tuning schreef op zondag 25 december 2005 @ 17:05:
[...]

Hij is weer back online hoor :P

*knip
Nog steeds Bandwidth limit exeeded :?
Er is trouwens een nieuwe loader uitgekomen voor Firmware 2.0, fanjita's loader 0,9. Er zit nu ook Wifi acces, dus pspRadio doet het nu :9~

[ Voor 7% gewijzigd door Crash op 02-07-2006 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
  • Laatst online: 27-06 09:54
Petok schreef op zondag 25 december 2005 @ 18:13:
[...]

Er is trouwens een nieuwe loader uitgekomen voor Firmware 2.0, fanjita's loader 0,9. Er zit nu ook Wifi acces, dus pspRadio doet het nu :9~
Ik moet nog steeds wachten :P :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-tuning
Petok schreef op zondag 25 december 2005 @ 18:13:
[...]

Hij is echt weer online hoor

Kijk anders hier even:

http://72.29.83.177/~pspmedi/index2.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Niet online
Ik heb afgelopen week mijn psp opgestuurd naar Sony, ivm dode pixels en vierkantje dat niet in te drukken is :S . Maar wanneer kan ik de psp weer terug verwachten, de klantenservice had het over 15 dagen. Is er misschien een kans dat die wat eerder terug komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWaN

DaWaN

'r you wicked ??

-Daniël- schreef op zondag 25 december 2005 @ 14:04:
[...]

Juist, met de hele homebrew community van de PSP (die echt groot is), zal er zeker wel vraag zijn naar een chip/firmware, welke er wel gaat komen. Met een modchip/firmware kun je toch in prinicipe un-assigned code runnen, ISO's zoals GTA zullen dan geen probleem meer zijn (mits de audio/video-codecs in de desbetreffende firmware zitten).
Nee ik snap niet dat je nog steeds geloofd in die codec crap |:(
Het hele probleem is dat er gewoon gruwelijk veel nare checks in de PRX'en van de firmware zitten. Voordat je een spel dus kan spelen moet je het volgende doen ---> Decrypten van Firmware (wat voor 2.60 nog niet gebeurd is nu). Dan vervolgens het zo voor elkaar krijgen dat de PRX'en van die firmware in je geheugen zitten (wat voor 2.00 nu nog niet gebeurd is) en dan nog achter komen alle nieuwe system calls. Feit is dus als sony iedere maand met een update komt dat het gewoon niet mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114521

Blijkbaar is onze Belgische commerciële TV zender de eerste ter wereld die zijn nieuws-uitzendingen te downloaden zet voor psp http://www.vtm.be/nieuws/index_psp.htm

Luek nieuwtje, en het werkt. De kwaliteit is heel mooi. Enige nadeel is dat de download 130 MB is en je voorlopig nog altijd een PC nodig hebt om de video op uw PSP te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonekill
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-02 17:11
Anoniem: 114521 schreef op maandag 26 december 2005 @ 22:31:
Blijkbaar is onze Belgische commerciële TV zender de eerste ter wereld die zijn nieuws-uitzendingen te downloaden zet voor psp http://www.vtm.be/nieuws/index_psp.htm

Luek nieuwtje, en het werkt. De kwaliteit is heel mooi. Enige nadeel is dat de download 130 MB is en je voorlopig nog altijd een PC nodig hebt om de video op uw PSP te krijgen.
Geweldig, ik hoop dat steeds meer websites/instanties speciaal voor PSP content zullen uitbrengen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zandhaas
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-05 17:42

Zandhaas

snelst haas op deze aardekloot

is er proggie om pdf bestand in psp te laten werken. ik heb hier wat aardig veel ebook comics liggen.
als er niet is, kan ik dan pdf omzetten naar ??? om via psp te lezen. iemand ideetje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Ja idd, een héél leuk innitiatief ! Dit mag wel meer vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06-05 22:08
Weet niet of dit al gepost was door iemand, maar for anybody who wants to know...

Op pspupdates stond dit bericht paar dagen geleden over een mod waardoor het geluid beter word:
Easy speaker mod - LOUD!!! (no Solder!!)
okay for those of you who have been daring enough to open your PSP for whatever reason (I had to fix my analog stick) while I had it open and was cleaning it, I took an x-acto knife and right where the "speakers" on the front of the psp are, I cut the little plastic backing off the back of the faceplate. This opened up the little speaker holes which set ALL the noise from the internal PSP speakers free!! YAYAYYY But I was worried about dust getting in my PSP now that it was "exposed" so I took one of the little wind-covers off a set of headphones (you know the soft black cushioning that covers speakers/headphones/etc) and cut little 2mm rectangles and superglued them over the new holes on the back of the faceplate!!! Now from the front they look like actual speakers and not just dust collectors!! and on top of that, I constantly have people telling me to turn my psp volume down when the volume is only at 6 or 7 clicks haha!! I took pictures during this (though they are hard to see) but have not been able to get them uploaded to the computer or anything. If anyone wants more info let me know pm me and i'll help you!
Ik heb gedaan, maar het maakt geen zak uit.
Het geluid wordt er niet echt harder van, onder die gaatjes zit eerst nog die balk voor de knopjes en het beeldscherm, dus het geluid blijft gewoon voornamelijk uit de onderkant komen, kan niet echt zeggen dat er verschil is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAUKstEr
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19-06 10:58
ronwiel schreef op maandag 26 december 2005 @ 12:34:
Ik heb afgelopen week mijn psp opgestuurd naar Sony, ivm dode pixels en vierkantje dat niet in te drukken is :S . Maar wanneer kan ik de psp weer terug verwachten, de klantenservice had het over 15 dagen. Is er misschien een kans dat die wat eerder terug komt?
Zou je me kunnen laten weten welke firmware je retour krijgt? (baukster@hotmail.com)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08-04 13:49
Gisteren een reclame mailtje van psxshop.nl ontvangen. Daarin stond de Datel wifi max. Een usb apparaatje om aan een pc met internet te hangen. Het is een wifi access point voor slechts 35 Euro. Voor mij zou dit een ideale en goedkope :) oplossing zijn.

Heeft iemand hier al ervaringen er mee?

(ik zie nu ook dat dit al op pspmedia gepost is)

http://www.psxshop.nl/product_info.php?products_id=1814

WiFi MAX - Wireless Networking for your PSP

At last, you can connect your PSP to the internet easily, cheaply and WIRELESSLY! With WiFi MAX, a whole world of online gaming is opened, and you can also manage your files and surf the net from almost anywhere in the house. WiFi MAX for PSP couldn't be simpler to use. Just plug your USB WiFi dongle into your internet-enabled PC to create a Wireless Access Point. You can then connect to the internet and play online-enabled multiplayer games with PSP gamers from all over the world. Just the thing if you don't have a wireless router! Best of all, WiFi MAX supports up to five ‘local' PSP gamers at a time, so you and your mates can all play online at once! As well as multiplayer games, WiFi MAX also lets you organise your media files and download them to your PC using our exclusive MAX Media Server software. Transfer MP3s, images and video files from your PC to your PSP from anywhere that's within range of your new WiFi network. As it operates on the Wireless G standard, it's five times faster than an ordinary WiFi connection, and if you use our USB cable and dongle stand (supplied), you can position your dongle to maximise your effective WiFi range. If you have other WiFi-enabled devices capable of using the internet, such as laptops or PDAs, you can take them online with WiFi MAX too. It's the ultimate device for internet surfing without a WiFi router! Features • Internet gaming through any internet-enabled PC. • No cables necessary – make a wireless connection. • Organise your files, and convert videos into a PSP-friendly format. • Five times faster than standard WiFi. • Suppled with software CD and WiFi dongle, and also a USB cable and stand for optimal positioning.

Afbeeldingslocatie: http://www.psxshop.nl/images/buttons/%21cid_03cb01c6025c%248ab4cf70%240502a8c0%25

[ Voor 65% gewijzigd door MarcoM op 27-12-2005 06:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whatzert
  • Laatst online: 02-07 16:34
Ik denk dat ik dat WiFi MAX ding misschien gaan halen. Is het nou gewoon een USB stick achtig ding of moet je hem in die standaard zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07-07 08:36
Zandhaas schreef op maandag 26 december 2005 @ 22:58:
is er proggie om pdf bestand in psp te laten werken. ik heb hier wat aardig veel ebook comics liggen.
als er niet is, kan ik dan pdf omzetten naar ??? om via psp te lezen. iemand ideetje?
Opslaan als HTML en via de browser bekijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2

audio staat ook op 128 kbps aac, ik heb een seizoen simpsons kant en klaar voor de psp gedownload en dat was 16 kbps aac... klinkt zeer goed :) dus dat mogen ze ook wel wat minder doen B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
frickY schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 12:18:
[...]

Opslaan als HTML en via de browser bekijken?
ondersteund die browser pdf bestanden dan ?

vind ik ook zo stom, die browser heeft weinig problemen met gif bestanden (alleen dat gezeik met geheugen zit vol 8)7 ) maar de photo browser laat alleen et eerste frame zien :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Moning2 schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 14:15:
[...]

audio staat ook op 128 kbps aac, ik heb een seizoen simpsons kant en klaar voor de psp gedownload en dat was 16 kbps aac... klinkt zeer goed :) dus dat mogen ze ook wel wat minder doen B)
AAC audio comprimeert idd heel goed voor film/video. Zo zal een 128kbit AAC HE audiostream bijna even goed klinken als het origineel (audiofielen begeven zich nu mentaal naar een andere wereld), bij MP3 was dit nooit waar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
Is er misschien een lijst op het net met spellen die werken met loaders? Ik wil een 2gb stickie kopen maar wil wel weten als prince of persia werkt :? firmware 1.50 natuurlijk :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco899
  • Laatst online: 19-01-2024

marco899

Know's what he wants.

Caboman schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 16:06:
Is er misschien een lijst op het net met spellen die werken met loaders? Ik wil een 2gb stickie kopen maar wil wel weten als prince of persia werkt :? firmware 1.50 natuurlijk :*)
Dit is een game vraag en daar is het bewuste topic voor. En de rest van je vraag: 2x ja.

Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 112558

Even een vraag..
Ik heb net een MS pro duo gekocht, nu stop ik hem in mijn card-reader maar ik kan er niks op zetten.
Als ik naar de explorer ga dan blijft mijn pc bijna hangen en als ik er iets op wil zetten zegt hij, cannot performe this request, i/o error.

Hoe zou ik dit kunnen oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Misschien moet je kaart nog geformatteerd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
marco899 schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 16:13:
[...]
Dit is een game vraag en daar is het bewuste topic voor. En de rest van je vraag: 2x ja.
PoP heeft net als GTA en The Sims 2.0 nodig? :P

[ Voor 1% gewijzigd door SH4D3H op 28-12-2005 16:16 . Reden: Tiepvout ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-tuning
Anoniem: 112558 schreef op woensdag 28 december 2005 @ 15:54:
Even een vraag..
Ik heb net een MS pro duo gekocht, nu stop ik hem in mijn card-reader maar ik kan er niks op zetten.
Als ik naar de explorer ga dan blijft mijn pc bijna hangen en als ik er iets op wil zetten zegt hij, cannot performe this request, i/o error.

Hoe zou ik dit kunnen oplossen?
Formatteren op je PSP

• SH4D3H
Ik merk het inderdaad :P
Toch maar even een 2 GB kaartje proberen te strikken :)

Edit: Een umd kan max 1.8 GB hebben, niet?
Hoe groot is de kans dat er grotere UMD's komen?
Dan zou de HD bijv. interessant worden voor mij.

[ Voor 27% gewijzigd door SH4D3H op 29-12-2005 17:32 ]

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

SH4D3H schreef op donderdag 29 december 2005 @ 17:30:
[...]

Idd, iets rond de 1,8GB. Ik betwijfel of de UMD's groter worden, dan zou het loopwerk ook vervangen moeten worden.

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Phuncz schreef op donderdag 29 december 2005 @ 17:39:
[...]

Idd, iets rond de 1,8GB. Ik betwijfel of de UMD's groter worden, dan zou het loopwerk ook vervangen moeten worden.
UH..groter ..niet letterlijk..dat de UMD schijfjes groter qua straal worden..maar groter qua dataopslag.. Duallayer ofzo :P Dan blijven de afmeting gewoon hetzelfde en hoeft het loopwerk niet vervangen te worden

[ Voor 12% gewijzigd door Yellowneck op 29-12-2005 18:01 ]

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

• Jazzle
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
YellowNeck schreef op donderdag 29 december 2005 @ 18:01:
[...]

UH..groter ..niet letterlijk..dat de UMD schijfjes groter qua straal worden..maar groter qua dataopslag.. Duallayer ofzo :P Dan blijven de afmeting gewoon hetzelfde en hoeft het loopwerk niet vervangen te worden
een singlelayer dvd speler kan geen duallayer dvd's afspelen, dus ik betwijfel of dit wel zo is bij een umd-player.

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

BlackJack schreef op donderdag 29 december 2005 @ 18:42:
[...]

een singlelayer dvd speler kan geen duallayer dvd's afspelen, dus ik betwijfel of dit wel zo is bij een umd-player.
Maar mijn punt is wel duidelijk ;)
Een ander voorbeeld dan. Van CD-R's had je vroeger 650MB en 700MB versies, later zag je zelfs 900MB versies verschijnen.

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

YellowNeck schreef op donderdag 29 december 2005 @ 18:01:
[...]

Dat bedoelde ik ook :P
Omdat het loopwerk gemaakt is voor 6cm UMD discs van 1.8GB capaciteit. Dat vroeger in het begin CD's waren van 74 en 80 minuten was redelijk normaal, ondertussen is men zo slim om de capaciteit van het begin wat groter te rekken. Single layer en Double layer zal zowiezo niet gebeuren, tenzij het al zo is (970MB SL, 1.8GB DL ofzo). Waarom zou het ook groter moeten, meeste games zijn rond de 600-800MB met heel wat FMV en CD kwaliteit audio. Ook de films is geen probleem denk ik.

• DaWaN

DaWaN

'r you wicked ??

SH4D3H schreef op donderdag 29 december 2005 @ 17:30:
[...]

1,8GB max staat in de specificaties dus meer wordt het niet.

• frickY
Moning2 schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 14:16:
ondersteund die browser pdf bestanden dan ?

vind ik ook zo stom, die browser heeft weinig problemen met gif bestanden (alleen dat gezeik met geheugen zit vol 8)7 ) maar de photo browser laat alleen et eerste frame zien :?
Nee.. daarom zeg uj "Opslaan als HTML", en niet "Openen met de browser die heeft een Adobe Reader plugin". Ik meen in ieder geval dat je PDFjes kunt exporteren als HTML :?

• frickY
Misschien dat ze ooit de datadichtheid nog wat opkrikken.. maar zie daar op korte termijn geen reden voor. Prince of Persia is ruim 1,5GB.. maar ik weet niet of daar ook nog dummy-files bij zitten.

• Moning2
frickY schreef op donderdag 29 december 2005 @ 22:05:
[...]

Nee.. daarom zeg uj "Opslaan als HTML", en niet "Openen met de browser die heeft een Adobe Reader plugin". Ik meen in ieder geval dat je PDFjes kunt exporteren als HTML :?
ja weetikveel...
Pagina: 1 ... 7 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.