Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste
Acties:
  • 5.993 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightHawk4
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-08 01:50

NightHawk4

Lotte is Liev :>

net op de mail gekregen....
Geachte klant,

De officiële Streetdate van Microsoft Xbox 360 is vrijdag 2 december 2005.
Om een landelijke gelijktijdige release van Xbox 360 op 2 december 2005 voor alle handelspartners mogelijk te maken, zullen wij de Xbox 360 producten tijdig aan u uitleveren.

Dit betekent dat u het product vóór de officiële Streetdate ontvangt.

** STREETDATE 2 DECEMBER 2005 **

Wij zien deze vroegtijdige uitlevering als dienst om gelijke verkoopkansen te bieden aan alle relaties, door iedereen de mogelijkheid te geven gelijktijdig de verkoop te starten.

Voorwaarden voor vroegtijdige uitlevering zijn:
Het is niet toegestaan Xbox 360 Microsoft Software en de Consoles vóór de Streetdate aan eindgebruikers, medewerkers of derden te leveren.
Het is niet toegestaan Xbox 360 Microsoft Software en de Consoles vóór de Streetdate voor consumenten zichtbaar in een winkel te laten zijn.
De levering van Xbox 360 aan uw klanten mag op zijn vroegst plaats vinden op vrijdag 2 december 2005. Bovendien dient u uw medewerkers voldoende te informeren dat NIEMAND (medewerkers noch klanten) de Xbox 360 producten vóór de Streetdate mag kopen, verkrijgen, gebruiken of doen gebruiken.

U (uw onderneming) bent (is) verantwoordelijk voor voldoende en juiste instructies aan uw medewerkers/ klanten teneinde aan bovenstaande voorwaarden te voldoen. Mocht u (uw onderneming) in onvoldoende mate getracht hebben bovenstaande voorwaarden na te leven, dan behouden wij ons het recht voor gerechtelijke stappen te ondernemen en uw onderneming in de toekomst uit te sluiten van vroegtijdige levering van producten.
en een plaatie :p

Afbeeldingslocatie: http://home.casema.nl/pvdbeek/xbox360/stapeltje.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xun
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-09 14:31

Xun

WHAAAAAAAAA ow ik zou zow graag nu in jouw schoenen willen staan nighthawk.. misschien heb je nog iemand nodig als extra verkopen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VTec
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-08 09:29
Xander84 schreef op donderdag 01 december 2005 @ 12:18:
[...]
Ik heb een maitje gestuurd daarin zeiden ze zelfs waarschijnlijk 9 weken :(
Was ik al bang voor. Ach, ik heb 'm vrij laat besteld, dus kans was al groot dat 't zo zou lopen.

Go Through Your Heart Shakra Into Your Cave, And Find Your Power Animal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AM-PM
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09-10-2024
Het is niet toegestaan Xbox 360 Microsoft Software en de Consoles vóór de Streetdate aan eindgebruikers, medewerkers of derden te leveren.
In dat geval heb ik geen PD0/PGR3 in mn handen ;). (in werkelijkheid bewaak ik ze met mn leven en pakte ik bijna mijn spullen in om naar huis te gaan toen ik ID83 zijn post aan het lezen was)

Teamxbox.com heeft trouwens een artikel over Achievements, goed leesvoer. Sowieso vind ik het een prachtsysteem dat Achievements.

[ Voor 16% gewijzigd door AM-PM op 01-12-2005 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:24

LopeZ

Too much is never enough

NightHawk schreef op donderdag 01 december 2005 @ 14:38:
net op de mail gekregen....

[...]

en een plaatie :p

[afbeelding]
Wat vaag dat je ook de games nog niet mag verkopen? Bedoel zijn er dan nu zoveel shops al illegaal bezig of snap ik het verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:24
Mooie voorraad.. 30 premiums / 2 cores...
Niet een beetje angstig voor vannacht met onverwachte bezoekers??

Dat had ik al met mijn keuken in ons nieuwbouwhuis, die een week stond voordat hij geplaatst werd.. Dit is denk ik nog iets gewilder.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AM-PM schreef op donderdag 01 december 2005 @ 14:42:
[...]

In dat geval heb ik geen PD0/PGR3 in mn handen ;). (in werkelijkheid bewaak ik ze met mn leven en pakte ik bijna mijn spullen in om naar huis te gaan toen ik ID83 zijn post aan het lezen was)

Teamxbox.com heeft trouwens een artikel over Achievements, goed leesvoer. Sowieso vind ik het een prachtsysteem dat Achievements.
Paniek voor niks dus. We doen nog een dansje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightHawk4

NightHawk4

LopeZ schreef op donderdag 01 december 2005 @ 14:42:
[...]

Wat vaag dat je ook de games nog niet mag verkopen? Bedoel zijn er dan nu zoveel shops al illegaal bezig of snap ik het verkeerd?
Games zal niet zo boeiend zijn de hardware gaat het ze meer om, ik gooi de hele zooi vanaaf pas in de verkoop. Elke klant die om 00:00:01 uur binnen komt lopen ziet een compleet assortiment _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
die laatste uren (nog minimaal 24 uur voor mij) gaan echt langzaam...

het is overigens toch wel triest dat er toch alweer zoveel winkels zijn die de releasedatum schenden

[ Voor 45% gewijzigd door Phusebox op 01-12-2005 14:45 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
NightHawk schreef op donderdag 01 december 2005 @ 14:44:
[...]

Games zal niet zo boeiend zijn de hardware gaat het ze meer om, ik gooi de hele zooi vanaaf pas in de verkoop. Elke klant die om 00:00:01 uur binnen komt lopen ziet een compleet assortiment _/-\o_
In dat geval heeft mijn vraag weinig waarde meer.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Ik heb net mijn eerste trailers gedownload :)

Kolere wat ziet het er goed uit in 720P :) En wat voelt die controller goed _/-\o_

EDIT

You're F@cking shitting me :) Ik had hem nog geeneens op HD staan :) Kolere, ik geloof bijna niet wat ik zie op mijn scherm. Had hem tot nu toe steeds op die 26 inch samsung gespeeld, maar dit is BRILJANT

[ Voor 45% gewijzigd door PWM op 01-12-2005 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hully
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 26-08 14:16
Verwijderd schreef op donderdag 01 december 2005 @ 13:50:
en ik heb toch een gewone tv dus die extra kabel heeft voor mij ook geen zin.
die kabel heeft JUIST wel zin. Er zit namelijk 1 kabel bij die composite heeft en componenten. Er zit dus geen RGB-scart bij, die er juist voor zocht dat je op je NIET HD tv een super strak en kleurrijk beeld krijgt. Dat standaard composite, wil jij niet op je tvtje hoor....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apeiron
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 00:00

Apeiron

moonlight sonata

Wat betreft de volgende lading.. Op XBW zit iemand die bij MS werkt. Het was volgens mij de bedoeling dat er tot kerst elke week een nieuwe lading wordt bezorgd bij de winkels... Hiervoor gaan ze zelfs vliegtuigen gebruiken van de fabriek naar Dublin.
Dus ik ben er zeker van dat ik mezelf 1 kan kopen voor onder de kerstboom :)
gelukkig maar

Project Kaizo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-09 12:18

TheVMaster

Moderator WOS
PWM schreef op donderdag 01 december 2005 @ 14:46:

Kolere wat ziet het er goed uit in 720P :) En wat voelt die controller goed _/-\o_

EDIT

You're F@cking shitting me :) Ik had hem nog geeneens op HD staan :) Kolere, ik geloof bijna niet wat ik zie op mijn scherm. Had hem tot nu toe steeds op die 26 inch samsung gespeeld, maar dit is BRILJANT
Foto's?? Enneh...42" scherm?? WAUWWwwwww

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopeZ

LopeZ

Too much is never enough

PWM schreef op donderdag 01 december 2005 @ 14:46:

Je kan nu je sig wel aanpassen, weg met die pre orderkit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

TheVisionMaster schreef op donderdag 01 december 2005 @ 14:49:
[...]

Foto's?? Enneh...42" scherm?? WAUWWwwwww
Heb geen camera, alleen in mijn telefoon.

Voor de HD bezitters: Vergeet niet je knopje om te zetten op de kabel van TV --> HDTV, was ik dus wel vergeten :)

Unbelievable :'( wat een beelden.

Nu hou ik op ;)

EDIT

Ondertitel aangepast. Pre-order kit weg, en ik heb slechts een 32 inch, niet eerder gezien dat ie fout stond :X

[ Voor 17% gewijzigd door PWM op 01-12-2005 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hully
NightHawk schreef op donderdag 01 december 2005 @ 14:44:
[...]

waar zit jij met je shop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hebbe hebbe hebbe,

dadelijk eens even zorgen dat ze bij de creditcard maatschappij weer eens wat te doen hebben,
time to spent the money again

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
trouwens voor mensen die goedkope Live abo's zoeken. ik heb er dus gisteren een gescoord bij de V&D voor 25 euro (ipv 60)

misschien dat het een landelijke fout is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hully
Phusebox schreef op donderdag 01 december 2005 @ 14:53:
trouwens voor mensen die goedkope Live abo's zoeken. ik heb er dus gisteren een gescoord bij de V&D voor 25 euro (ipv 60)

360 live abo, of maakt dat niet uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Phusebox schreef op donderdag 01 december 2005 @ 14:53:

Hmm....er zat een verkeerde sticker op of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toxict
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:40
Net gekocht bij de Intertoys in Hoofddorp:

Perfect Dark
Project Gotham Racing
Call of Duty 2
Play & Charge Kit

en oh ja, een Core System stond er ook nog te koop toen ik in de winkel stond.

Illegaal bezig daar?

http://www.pvoutput.org/intraday.jsp?sid=31923

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
hully schreef op donderdag 01 december 2005 @ 14:55:
[...]

360 live abo, of maakt dat niet uit?
360 live gold abo

ja er zat een verkeerde sticker op maar er stonden er nog meer, allemaal met die prijs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Play & Charge heb ik ook gekocht.

Jammer dat je niet meerdere dingen tegelijk kan downloaden vanaf het Dashboard. Ook wel beetje begrijpelijk natuurlijk, maar toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-09 21:59
Verwijderd schreef op donderdag 01 december 2005 @ 14:25:
"We gaan direct verkopen omdat Intertoys ook al aan het verkopen is", aldus een verkoper. Intertoys Groningen verkoopt echter niets. "We verwachten de 360 pas eind december omdat eerst de grote filialen worden bevoorraad."

Ik verwacht daarom dat MM Groningen vanavond zal verkopen als ze de consoles binnen hebben, MITS ze meer 360's krijgen dan er besteld zijn. Er zijn ook al pre-orders voor de core-systemen, dus de kans dat er iets overblijft is klein.

In de BartSmit in Groningen ligt overigens nog niks.
Bedankt voor de info, ik ga vanavond maar even kijken :), thanx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

toxict schreef op donderdag 01 december 2005 @ 14:57:

Perfect Dark
Project Gotham Racing
Call of Duty 2
Play & Charge Kit

Illegaal bezig daar?
Yeah right, core system te koop, zonder dat er mensen te trekken stonden aan de dozen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toxict
  • Laatst online: 17:40
Verwijderd schreef op donderdag 01 december 2005 @ 15:00:
[...]

Yeah right, core system te koop, zonder dat er mensen te trekken stonden aan de dozen
Daar stond gewoon zo'n groene doos op de plank, naast de andere games.
Prijsje eronder van: €299,-

http://www.pvoutput.org/intraday.jsp?sid=31923

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Phusebox schreef op donderdag 01 december 2005 @ 14:58:
[...]

360 live gold abo

ja er zat een verkeerde sticker op maar er stonden er nog meer, allemaal met die prijs
Hmm...oke dan..ik ga vanavond wel eens ff gluren bij de V&D in Zwolle ;) Shit vanavond vergadering :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopeZ

LopeZ

Too much is never enough

Verwijderd schreef op donderdag 01 december 2005 @ 15:00:
[...]

Is niet zo gek als het officieel nog niet uit mag zijn :P Denk dat morgen pas echt de gekte begint in de winkels van mensen die wanhopig op zoek zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
toxict schreef op donderdag 01 december 2005 @ 15:02:
[...]

ff Microsoft bellen....wie weet krijg je voor zo'n tip wel een 360 kado })

just kidding :)

[ Voor 8% gewijzigd door TheVMaster op 01-12-2005 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banjy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 04-09 12:08
toxict schreef op donderdag 01 december 2005 @ 14:57:

Perfect Dark
Project Gotham Racing
Call of Duty 2
Play & Charge Kit

Illegaal bezig daar?
Ik heb hem daar ook uurtje geleden gehaald ofzo! :D Helaas nog geen games en GCshop vermeld alleen dat Amped 3 verzonden is... PGR3 is nog steeds in behandeling :S

Ben nu bezig met kameo demo downloaden, maarre ik krijg me windows media center pc nog niet geconnect hoor... :S Ach first things first ;)

Photography Portfolio Straaljager filmpje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:07
Als je een standaard-tv hebt met RGB aansluiting is dan de meegeleverde kabel van de premium-systeem voldoende om het maximale eruit te halen? Ik zie namelijk ook dat er een RGB-kabel wordt aangeboden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hully
Miki schreef op donderdag 01 december 2005 @ 15:05:
Als je een standaard-tv hebt met RGB aansluiting is dan de meegeleverde kabel van de premium-systeem voldoende om het maximale eruit te halen? Ik zie namelijk ook dat er een RGB-kabel wordt aangeboden?
over PGR3 in een review:

"Of course, these gorgeous graphics require an HD setup to get the most out of them, though we were pleasantly surprised to see that even on a normal television, the game still retained a good deal of its visual splendor. If you've got a newer widescreen TV set capable of playing in widescreen ratio and RGB, be sure to enable it, as this setup greatly enhances the game's visuals".

Overigens om direct antwoord te geven op je vraag: NEE. standaardkabel is composite (dat gele tulpje, dat tezamen met rood en wit van het geluid ook wel in een verloop scart kan, maar dat is dan nog GEEN rgb-scart). Voor een NIET HD tv, is de RGB advance scartkabel (mits je tv een rgbscart heeft, hetgeen de meeste tv's die niet ouder dan 8 jaar zijn wel hebben) het beste. Het beeld is veel strakker en kleurrijker; echt enorm vond ik het verschil bij mijn oude xbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreester
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
toxict schreef op donderdag 01 december 2005 @ 15:02:
[...]

ik zag bij de bart smit ook zo'n doos liggen gister, maar er zat een sticker op van "for display purposes only".

Heb net met e-plaza a'dam buikslotermeerplein gebeld om te vragen hoe zeker ik ben van een X360 (met preorder kit (nr 11 op de lijst)). Hij ging er gewoon vanuit dat ik eentje krijg (zou mij vanavond bellen). Eerder belde ik met e-plaza a'dam bijlmerplein met dezelfde vraag (verkeerd verbonden oeps 8)7 ) en die vertelde mij dat ze gister iedereen hadden opgebeld die zeker eentje zouden krijgen. Raar dat het andere filiaal mij niet had gebeld :? . Ook ben ik verzekerd van PDZ, wil alleen nog PGR3 erbij (uitverkocht :( )

[ Voor 7% gewijzigd door dreester op 01-12-2005 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopeZ

LopeZ

Too much is never enough

Banjy schreef op donderdag 01 december 2005 @ 15:05:
[...]
Helaas nog geen games en GCshop vermeld alleen dat Amped 3 verzonden is... PGR3 is nog steeds in behandeling :S
Bij jou ook al? Volgens mij heeft GCshop gewoon nog steeds geen PGR3 binnen ofzo :'(

Overigens, leuk die launchcountdown teller als je replied :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightHawk4

NightHawk4

Macer schreef op donderdag 01 december 2005 @ 14:43:
Mooie voorraad.. 30 premiums / 2 cores...
Niet een beetje angstig voor vannacht met onverwachte bezoekers??

Dat had ik al met mijn keuken in ons nieuwbouwhuis, die een week stond voordat hij geplaatst werd.. Dit is denk ik nog iets gewilder.
Laat maar komen, alle klanten die staan te w88 zullen de onverwachte bezoekers pakken want het zal jouw 360 maar zijn die word gejat.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AM-PM
Die launchcountdown is erg gaaf. Ik wil ook een countdown naar 60 minuten, dan is mijn werkweer afgelopen en kan ik afscheid gaan nemen van mijn oude Xbox.

http://www.gamespot.com/x...nge/news.html?sid=6140627

Q&A met de executive producer van Burnout 360

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Banjy schreef op donderdag 01 december 2005 @ 15:05:
[...]

Ik heb hem daar ook uurtje geleden gehaald ofzo! :D Helaas nog geen games en GCshop vermeld alleen dat Amped 3 verzonden is... PGR3 is nog steeds in behandeling :S

Ben nu bezig met kameo demo downloaden, maarre ik krijg me windows media center pc nog niet geconnect hoor... :S Ach first things first ;)
Gaat die bij jou ook zo traag? Pff.

Volgens mij is Kameo de enige met een playable demo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om de tijd te doden: Nederlandse pre/review Xbox 360.

O, trouwens, GTA LCS ligt ook net in de winkel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
hully schreef op donderdag 01 december 2005 @ 15:09:
[...]

over PGR3 in een review:

"Of course, these gorgeous graphics require an HD setup to get the most out of them, though we were pleasantly surprised to see that even on a normal television, the game still retained a good deal of its visual splendor. If you've got a newer widescreen TV set capable of playing in widescreen ratio and RGB, be sure to enable it, as this setup greatly enhances the game's visuals".

Overigens om direct antwoord te geven op je vraag: NEE. standaardkabel is composite (dat gele tulpje, dat tezamen met rood en wit van het geluid ook wel in een verloop scart kan, maar dat is dan nog GEEN rgb-scart). Voor een NIET HD tv, is de RGB advance scartkabel (mits je tv een rgbscart heeft, hetgeen de meeste tv's die niet ouder dan 8 jaar zijn wel hebben) het beste. Het beeld is veel strakker en kleurrijker; echt enorm vond ik het verschil bij mijn oude xbox.
Hmm okay, enig idee of de advanced scart kabel van microsoft ook een digitale uitgang heeft? Op xbox.nl wordt het niet echt duidelijk er is namelijk geen info; advanced scart Mircosoft. Ik weet wel dat joytech wel zo'n kabel heeft. advanced scart Joytech.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hully
Miki schreef op donderdag 01 december 2005 @ 15:17:
[...]

Hmm okay, enig idee of de advanced scart kabel van microsoft ook een digitale uitgang heeft? Op xbox.nl wordt het niet echt duidelijk er is namelijk geen info; advanced scart Mircosoft. Ik weet wel dat joytech wel zo'n kabel heeft. advanced scart Joytech.
ja alle kabels hebben nu een optische digitale uitgang (overigens ook de standaard meegeleverde dus daar hoef je het niet voor te doen, maar geloof me: het verschil in beeld is enorm)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Miki schreef op donderdag 01 december 2005 @ 15:17:
[...]

Ja, die heeft een optische digitale uitgang.
Heb er 1 voor me liggen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hully schreef op donderdag 01 december 2005 @ 15:09:
[...]

over PGR3 in een review:

Idd, verschil HD was voor de normale doos al een openbaring, het zal voor de 360 ook zeker verschil maken. Een ieder die hier nog over twijfelt, zet je XBOX maar eens om van PAL naar HD op je LCD...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atmoz
  • Laatst online: 01-09 17:46

Atmoz

Techno!!

Net gehaald bij Dixons: (waar ik ook gepreorderd heb)

- Kameo
- PGR3
- Wireless controller

En morgenvroeg komt daar nog een Xbox360 + wireless controller + afstandsbediening bij :9~
Verder denk ik dat het niet lang meer duurt eer COD2 + PDZ ook aangeschaft zijn... *kuch*morgenvroegofzo*kuch* _/-\o_ Whaaaa het is begonen!!!!!!

Heb net effe een kwatiertje met de controller in de hand gezeten. Gewoon effe relax "fantasie-gamen" 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
Verwijderd schreef op donderdag 01 december 2005 @ 15:23:
[...]

Ja, die heeft een optische digitale uitgang.
Heb er 1 voor me liggen. :)
Okay harstikke bedankt, dan kan ik met een gerust hart ook deze kabel er morgen bij halen. Ha.. ik heb er echt zin in :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Digitizers schreef op donderdag 01 december 2005 @ 15:10:
[...]

ik zag bij de bart smit ook zo'n doos liggen gister, maar er zat een sticker op van "for display purposes only".

Heb net met e-plaza a'dam buikslotermeerplein gebeld om te vragen hoe zeker ik ben van een X360 (met preorder kit (nr 11 op de lijst)). Hij ging er gewoon vanuit dat ik eentje krijg (zou mij vanavond bellen). Eerder belde ik met e-plaza a'dam bijlmerplein met dezelfde vraag (verkeerd verbonden oeps 8)7 ) en die vertelde mij dat ze gister iedereen hadden opgebeld die zeker eentje zouden krijgen. Raar dat het andere filiaal mij niet had gebeld :? . Ook ben ik verzekerd van PDZ, wil alleen nog PGR3 erbij (uitverkocht :( )
E-Plaza hoofddorp heeft ook nog steeds niks van zich laten horen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhuSioN
  • Laatst online: 12-09 07:45
Argh...
Perfect Dark Zero nog steeds met de status "in behandeling" bij de gcshop. Hoop toch echt dat die morgen nog binnenkomt, ook al haal ik zelf geen x360.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Topicstarter
Kameo staat bij GC-shop ook nog steeds op in behandeling, evenals PDZ:LE bij Game247 :'(

* curry684 gaat straks maar CoD2 halen bij Bart Smit of zo voor morgen :P

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow, ik had het niet verwacht maar deze jongen heeft morgen ook een 360 in zn bezit :D
Ik had niets gepre-ordered. Nooit echt een fan geweest van de orginele x-box dus in het begin deed de xbox 360 me ook weinig. Maar na een tijd de screenshots te hebben gezien en de verhalen te hebben gelezen MOET ik em gewoon hebben. Ik kon mezelf ook wel voor mn kop schieten dat ik nooit gereserveerd heb.

Net ff bij de e-plaza langsgeweest om polshoogte te nemen en... ze hadden nog !!!!
Tenminste... alleen de core versie, maargoed het is er 1. Ik koop die HD en componenten kabel er wel los bij.... Meer heb ik niet nodig. Ja games uiteraard. Ik ga voor PGR en COD2. Ik vroeg al hoelaat ik er morgen moest zijn om kans te maken maar ik kon hem nog reserveren ook. Ik ben weer helemaal happy.

Ik werd al een beetje depressief van al die blije mensen hier er 1 gereserveerd hadden. Now I'm part of the club :D Ben beniuewd hoe het er uit gaat zien op mn 42" plasma :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
Gefeli :) Heb je ook een memorycard gereserveerd voor je savegames? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 10:50

darkphoenix

Chikara

welke winkels in regio den haag gaan vanaf 00.00 verkopen?

Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
curry684 schreef op donderdag 01 december 2005 @ 15:37:
Gefeli :) Heb je ook een memorycard gereserveerd voor je savegames? ;)
Beter om op zoek te gaan naar de harddisk.. Die is nu nog wel te krijgen denk ik, na morgen al weer een stuk moeilijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik mag hem vandaag dus niet ophalen in de winkel terwijl hij er al ligt. Morgen dan maar met een brak hoofd de Xbox360 ophalen.

Ook mijn pre-order bij GCShop staan PGR3 en Kameo op 'in behandeling'. Hopen dat ze vandaag worden opgestuurd. Anders even annuleren en bij de MM gaan halen. Is nog goedkoper zelfs.

[ Voor 43% gewijzigd door kiddyl op 01-12-2005 15:44 ]

PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
zit hier nu ook met 2 games, live abo, en wireless controller...

zou leuk zijn als ik morgen dan geen x360 heb :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand al de Xbox 360 VGA kabels gezien in de verkoop ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn1899
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18:07
Ik heb hem net binnen, en ik ben blij dat UPS zo waarschijnlijk komt met mijn LCD TV. Want ik vind Gotham er op een normale TV er niet (next-gen) uitzien.

Verder een heel degelijk en mooi apparaat. Maakt wel veel lawaai trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
  • Laatst online: 17:27
bril nodig curry? hij zegt dattie de HD erbij koopt :P

dit is dus niet hatelijk bedoeld, maar meer sarcastisch

Strava | Runkeeper | Endomondo (mijn leikr uploads)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Martijn1899 schreef op donderdag 01 december 2005 @ 15:45:
Ik heb hem net binnen, en ik ben blij dat UPS zo waarschijnlijk komt met mijn LCD TV. Want ik vind Gotham er op een normale TV er niet (next-gen) uitzien.

Wat heb je dan voor 'normale' TV dan?? :) geen 100Hz breedbeeld zekers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op donderdag 01 december 2005 @ 15:45:
Heeft iemand al de Xbox 360 VGA kabels gezien in de verkoop ?
Ja, Intertoys had ze bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn1899
TheVisionMaster schreef op donderdag 01 december 2005 @ 15:49:
[...]

Wat heb je dan voor 'normale' TV dan?? :) geen 100Hz breedbeeld zekers?
Philips Blackline, geen 100 hz. Maar ja, ik denk dat je het echte geweld pas mag verwachten met een HDTV. Is ook wel logisch natuurlijk, maar had op een normale tv ook wel wat meer vooruitgang verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AM-PM
Zou je een goeie foto kunnen maken van PGR op je normale TV? Ben wel benieuwd hoe 'lelijk' hij is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tamarinde
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18-06-2024
Ik heb hier in Emmeloord geprobeerd games to kopen maar is niet gelukt :(
Wel weet ik dat er nog 2 X360's zijn bij de Dixons en de anderen weet ik niet.

XBOX 360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17:31

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Heb die countdown-timer maar op mijn desktop gezet; jammer dat ik er niet 10 minuten af kan halen zodat ik weet wanneer de auto gestart moet worden om naar de shop te rijden.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
AM-PM schreef op donderdag 01 december 2005 @ 15:51:
[...]

Zou je een goeie foto kunnen maken van PGR op je normale TV? Ben wel benieuwd hoe 'lelijk' hij is.
Ik vermoed zoals al eerder is aangegeven dat je op een gewone SD-TV met RGB aansluiting ook een advanced scart kabel moet hebben. De gewone composiet kabel die je erbij krijgt schijnt dus idd. lelijk beeld te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn1899
Ik heb een hele gare Benq camera hier liggen en wel wat foto's gemaakt maar daar viel niks te zien. Een paar strepen. Zo extreem slecht is het ook weer niet, maar valt me een beetje tegen.

Mensen uit omgeving Enschede mogen wel komen kijken hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calvin&Hobbes
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-01-2024

Veel lawaai? Issie zachter dan de "ouwe" xbox want die maakte best wel veel herrie bij het kijken van een dvd! Nu de voeding extern zit zou ik verwachten dat de warmteontwikkeling binnen de kast is verminderd waardoor de fan minder hoge toeren hoeft te draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 11:59
darkphoenix schreef op donderdag 01 december 2005 @ 15:37:
welke winkels in regio den haag gaan vanaf 00.00 verkopen?
GameShop den haag centrum gaat open om 00:00 maar is alleen voor mensen met een pre-order kit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AM-PM
Miki: ik merk het morgen zelf wel, ben alleen supernieuwsgierig gezien ik op SD-TV zit en geen geld heb voor een HDTV. En ook nog even geen geld om 30 euro aan een RGB kabel uit te gaan geven (op de gewone Xbox zag ik het verschil ook niet op 3 TV's).

@Martijn; dankje voor de moeite iig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn1899
Calvin&Hobbes schreef op donderdag 01 december 2005 @ 15:55:
[...]

Veel lawaai? Issie zachter dan de "ouwe" xbox want die maakte best wel veel herrie bij het kijken van een dvd! Nu de voeding extern zit zou ik verwachten dat de warmteontwikkeling binnen de kast is verminderd waardoor de fan minder hoge toeren hoeft te draaien.
Ik heb hem in een kastje staan waar hij toch wel wat ruimte krijgt. Deurtje open uiteraard, maar hij maakt bij mij veel meer lawaai dan de gewone XBOX. Films kijken is niet echt tof denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn1899
AM-PM schreef op donderdag 01 december 2005 @ 15:56:
Miki: ik merk het morgen zelf wel, ben alleen supernieuwsgierig gezien ik op SD-TV zit en geen geld heb voor een HDTV. En ook nog even geen geld om 30 euro aan een RGB kabel uit te gaan geven (op de gewone Xbox zag ik het verschil ook niet op 3 TV's).

@Martijn; dankje voor de moeite iig :)
Ik heb er geen RGB kabel op dan. Misschien scheelt dat nog veel. Geluid is wel heel mooi, plus dat je in de game het dashboard in kan en daar je eigen muziek kan selecteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Martijn1899 schreef op donderdag 01 december 2005 @ 15:57:
[...]

Ik heb hem in een kastje staan waar hij toch wel wat ruimte krijgt. Deurtje open uiteraard, maar hij maakt bij mij veel meer lawaai dan de gewone XBOX. Films kijken is niet echt tof denk ik.
:| meer lawaai dan de oude xbox? ik wist niet dat dat kon... zucht, dan maar een geluidsdempende kast eromheen bouwen ofzo

hmm ik was zojuist aan het denken: moet mijn ipod maar es klaarmaken om morgen meteen vandaar muziek te spelen...

maar ik heb alleen firewire op mijn ipod :(

[ Voor 16% gewijzigd door Phusebox op 01-12-2005 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Martijn1899 schreef op donderdag 01 december 2005 @ 15:57:
[...]

Ik ben er net met mijn oren op gaan liggen, maar ik hoor echt niets? Ook niet als Kameo draait b.v.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn1899
PWM schreef op donderdag 01 december 2005 @ 15:59:
[...]

Ik ben er net met mijn oren op gaan liggen, maar ik hoor echt niets? Ook niet als Kameo draait b.v.
Die van mij draait continu met zijn fans, en er komt veel warmte af.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
PWM schreef op donderdag 01 december 2005 @ 15:59:
[...]

Je hebt niet toevallig een klokthermostaat waardoor het bij jou thuis op doordeweekse dagen voor 17:30 maar 10 graden is binnen? :+

offtopic:
UPS nog niet langsgeweest? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hully
Phusebox schreef op donderdag 01 december 2005 @ 15:58:
[...]

:| meer lawaai dan de oude xbox? ik wist niet dat dat kon... zucht, dan maar een geluidsdempende kast eromheen bouwen ofzo

hmm ik was zojuist aan het denken: moet mijn ipod maar es klaarmaken om morgen meteen vandaar muziek te spelen...

maar ik heb alleen firewire op mijn ipod :(
wat maakt er zoveel lawaai dan? dat ding heeft toch geen draaiende ventilatoren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Martijn1899 schreef op donderdag 01 december 2005 @ 16:01:
[...]

Die van mij draait continu met zijn fans, en er komt veel warmte af.....
hmm hoop voor jou dan dat ie niet zometeen vast gaat lopen... hoeveel ruimte heeft ie aan de achterkant want dat is wel belangrijk, als je deurtje namelijk open staat, maar er is achter geen ventilatie-gat of genoeg ruimte dan verklaart dat een hoop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 29-08 12:57

Underworld

+1 Inzichtvol

delete...niet boeiend

[ Voor 94% gewijzigd door Underworld op 01-12-2005 16:05 ]

“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
hully schreef op donderdag 01 december 2005 @ 16:01:
[...]

wat maakt er zoveel lawaai dan? dat ding heeft toch geen draaiende ventilatoren?
Tuurlijk wel, dat er een heatpipe in hangt betekent nog steeds niet dat ie niets hoeft af te voeren, het wordt alleen makkelijker en beter verspreid. M'n laptop springt bij normaal gebruik ook 5 minuten per 2 uur in de koeling, en bij flink gamen zit ie continu zachtjes te blazen. Maar als het richting stofzuiger klinkt op je 360 is er denk ik toch iets niet goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-09 21:59
dus voor een sd tv heb je aan de premium scart kabel niet voldoende? Ik heb een philips 100mzh tv(pw9527)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

curry684 schreef op donderdag 01 december 2005 @ 16:01:
[...]

Je hebt niet toevallig een klokthermostaat waardoor het bij jou thuis op doordeweekse dagen voor 17:30 maar 10 graden is binnen? :+

offtopic:
UPS nog niet langsgeweest? O-)
Nee, zit nu ook demo's te downen |:(

Net ook de PGR3 demo, dat was stom, nu kan ik helemaal wel janken :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tamarinde schreef op donderdag 01 december 2005 @ 15:52:
Wat, core of premium

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld

Underworld

+1 Inzichtvol

je moest is weten hoeveel lawaai m'n pundit maakt, na 10 min gaat die stomme QFan aan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Macer schreef op donderdag 01 december 2005 @ 15:41:
[...]

Beter om op zoek te gaan naar de harddisk.. Die is nu nog wel te krijgen denk ik, na morgen al weer een stuk moeilijker.
Ja ik ga ook zeker voor de harddisk. Ik ga vannavond wel ff kijken of ik er 1 kan regelen. Heb nog helemaal niets aangeschaft aangezien ik er vanuit ging dat ik achter het net zou vissen met de xbox360 aangezien ik niet pre-ordered had...

Weet iemand trouwens hoeveel die wireless controler bij Media Markt in de Amsterdamse Poort kost ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

Net gebeld door dimplus dat mijn complete order de deur uit is (Premium + PGR3 + PDZ LE + wat losse rip-offs).
Alleen jammer dat ik momenteel in Duitsland zit voor m’n werk, en met een beetje pech pas op zondag kan gaan gamen……Ach ja, ik ‘geniet’ nog maar ff van de voorpret vlakvoor zo’n major console release (is toch eigenlijk wel een spannende periode…). De volgende keer dat je zoiets dergelijks meemaakt zijn we wss weer 1.5 jaar verder (if u know what I mean….) ;)

Ga zometeen hier in München eens kijken of die Duitsers hun tentenkampen al hebben opgezet voor de plaatselijke gameshops… :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
mobygo76 schreef op donderdag 01 december 2005 @ 16:06:
dus voor een sd tv heb je aan de premium scart kabel niet voldoende? Ik heb een philips 100mzh tv(pw9527)
Als je met de Premium kabel de HD/AV kabel bedoelt uit het System pakket heb je waarschijnlijk pech: ook met de adapter stuurt ie natuurlijk Component over SCART. En dat kan de gemiddelde SD-TV niet aan :)

Zijdelings interessant trouwens: HDTV panelen veroorzaken prijzenoorlog Koreaanse LCD-leveranciers :9~

[ Voor 16% gewijzigd door curry684 op 01-12-2005 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn1899
hully schreef op donderdag 01 december 2005 @ 16:01:
[...]

Nou volgens mij wel, zelfs als je gewoon in het menu zit dan draait hij. Wel minder hard maar duidelijk hoorbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Tamarinde schreef op donderdag 01 december 2005 @ 15:52:
Oke..ze hebben ze vandaag al?

WAAAAAAAAAAAuuwww...ik werd net gebeld door de FRS in Zwolle. Mijn XBOX 360 staat voor me klaar, maar ik kan hem pas morgenochtend ophalen :) Maar er ligt wel een PGR3 bij O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

w00t (zo schrijf je dat toch? ben niet zo l33t :) )

NFS: Underground Demo staat er ook op. 1 GB. Wel top, zo kan je dus echt proberen voordat je koopt. Downloading :)
Martijn1899 schreef op donderdag 01 december 2005 @ 16:09:
[...]

Nou volgens mij wel, zelfs als je gewoon in het menu zit dan draait hij. Wel minder hard maar duidelijk hoorbaar.
Dan moet er echt wat mis zijn. Ik hoor echt helemaal niets. Hij draait als een zonnetje :) Mijn oude Xbox maakte denk ik 6x zoveel lawaai.

[ Voor 54% gewijzigd door PWM op 01-12-2005 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb net even een belronde gedaan bij mij in de buurt, maar er waren alleen nog wat Core systemen her en der, die morgen weggaan volgens het principe op wie het eerst komt, het eerst maalt.
Heeft iemand een idee welke winkels er ook nog een paar Premiums in de vrije verkoop doen? De Mediamarkten misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:16
hmm krijg dr nu ook wel zin in :). Komt een beetje door de hype denk ik. Het lijkt me geweldig, maar ik heb slechts een normale breedbeeld tv, en vind het allemaal nog behoorlijk duur (systeem + games is behoorlijk veel). Als oblivion uit was gekomen had ik het misschien wel gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HADES2001
  • Niet online
Mensen voor alle duidelijkheid
alles Dixons hebben een speciale vracht binnen gekregen
vandaag of vannacht
ze worden netjes verkocht vanaf morgen
Nadeel is dat alle normale versies al zo goed als op zijn dankzij de pre-orders
de Cores zullen als goed is iets beter te krijgen zijn
(nadeel is dat kan ik niet bevestigen ik heb de dozen nog niet gezien in de winkel
want ik ben er vandaag niet (op het werk dan))

Afz
jullie annonieme bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld

Underworld

+1 Inzichtvol

Meeste kan heb je bij MM voor een premium,...zou zeker dan wel vroeg gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
  • Laatst online: 13-09 13:04
Ik had de xbox gister al gekocht bij de Intertoys ^^.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
jvsjmedia.nl schreef op donderdag 01 december 2005 @ 16:15:
Ik had de xbox gister al gekocht bij de Intertoys ^^.
Yeah Sure....ik hoor net van de gozer bij de FRS dat interoys NIETS verkoopt.... :) althans niet in Zwolle...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tamarinde
  • Laatst online: 18-06-2024
TheVisionMaster schreef op donderdag 01 december 2005 @ 16:10:
[...]

Oke..ze hebben ze vandaag al?

WAAAAAAAAAAAuuwww...ik werd net gebeld door de FRS in Zwolle. Mijn XBOX 360 staat voor me klaar, maar ik kan hem pas morgenochtend ophalen :) Maar er ligt wel een PGR3 bij O-)
Ze hebben ze al binnen ja.
Maar de games wou niemand aan me verkopen.

Ik download ook de NFS demo maar duurt wel lang zeg

[ Voor 7% gewijzigd door Tamarinde op 01-12-2005 16:18 ]

XBOX 360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Tamarinde schreef op donderdag 01 december 2005 @ 16:16:
[...]

Ze hebben ze al binnen ja.
Maar de games wou niemand aan me verkopen.
FRS verkoopt pas morgen..intructies van FRS HQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Royal

Flush

Project Gotham Racing 3 en Perfect Dark Zero al binnen :)

Nu de console nog, met beetje geluk misschien vandaag nog !

There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
  • Laatst online: 13-09 08:20
PWM schreef op donderdag 01 december 2005 @ 16:10:

NFS: Underground Most wanted O-) Demo staat er ook op. 1 GB. Wel top, zo kan je dus echt proberen voordat je koopt. Downloading :)

[...]

.
Ook voor mij ligt er morgen een Xbox 360 premium + Wireless controller + Play en recharge kit + PGR3, Blowfish is all set, en laat zijn LCD TV alvast warm draaien _/-\o_

..it has begun !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn1899
PWM schreef op donderdag 01 december 2005 @ 16:10:

NFS: Underground Demo staat er ook op. 1 GB. Wel top, zo kan je dus echt proberen voordat je koopt. Downloading :)

[...]

Dan moet er echt wat mis zijn. Ik hoor echt helemaal niets. Hij draait als een zonnetje :) Mijn oude Xbox maakte denk ik 6x zoveel lawaai.
Ik heb hem nu even op mijn bureau gezet, gaat wel iets beter... Maar het blijft gewoon hoorbaar. Bij jou hoor je geen fan draaien tijdens games (als je het geluid even uit zet dan)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hully
welke demo's zijn te downloaden en zijn ze ook via pc te downloaden (gaat wellicht wat vlotter) en dan op een dvd te fikken ?

[ Voor 16% gewijzigd door hully op 01-12-2005 16:25 ]

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is bedoeld om over de X360 te gaan. Vragen en opmerkingen over HDTV's etc. horen thuis in Audio, Video & Hifi Forum! Veel info is met name te vinden in dit topic