"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."
MM Den Haag heeft ze ook al, maar PGR3 hebben ze pas morgen.DJ-R schreef op donderdag 01 december 2005 @ 18:30:
mm groningen verkoopt ze vandaag al, heb m net opgehaald:)
Ik hoorde dat ze van iedere titel 25 spellen hebben.
"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."
Dat was het moeilijkste gedeelte van het kopen he ? Wat een ontzettende rot verpakkingOcNewB schreef op donderdag 01 december 2005 @ 18:32:
En de pakjes even uitgepakt..
[afbeelding]
Nu aansluiten maar.. en dan morgen... D-Day
There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark
ZOOO echt wel :-)Royal schreef op donderdag 01 december 2005 @ 18:35:
[...]
Dat was het moeilijkste gedeelte van het kopen he ? Wat een ontzettende rot verpakking
Moest een stanley mes aan de pas komen!
Ben vanmiddag gebeld door die kerel waar ik hem heb gepreordered, maar volgens hem komen ze in de loop van de morgen pas binnen omdat MS bang is dat ze een dag te vroeg verkocht worden
Waarom zowel scart als VGA als ik vragen mag?OcNewB schreef op donderdag 01 december 2005 @ 18:32:
En de pakjes even uitgepakt..
[afbeelding]
Nu aansluiten maar.. en dan morgen... D-Day
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Er zit geen scart kabel bij. Alleen een composiet kabel.. *zucht*edgarf28 schreef op donderdag 01 december 2005 @ 19:00:
en waarom een scart kabel kopen, als er 1 bij zit?
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Stuur je gamertags even door naar: telefoonn@hotmail.com
En post even wat, kunnen we met een vers topic om 0.00 van start
[ Voor 30% gewijzigd door PWM op 01-12-2005 19:03 ]
Anoniem: 102124
huh ?!Phydomir schreef op donderdag 01 december 2005 @ 19:00:
[...]
Er zit geen scart kabel bij. Alleen een composiet kabel.. *zucht*
kan ik hem dan niet op m'n normale tv aansluiten ??? (zonder kabel te kopen)
Jawel. Er zit een Component (6 stekkers) kabel bij, en een verloopstuk naar Scart.Anoniem: 102124 schreef op donderdag 01 december 2005 @ 19:03:
[...]
huh ?!
kan ik hem dan niet op m'n normale tv aansluiten ??? (zonder kabel te kopen)
EDIT:
Zijn we al bijna het PS2 Topic voorbij
[ Voor 10% gewijzigd door PWM op 01-12-2005 19:06 ]
Als je TV RGB scart ondersteund niet. Dan zul je een advanced scart kabel moeten kopen. Deze zorgt er voor dat het beeld scherper wordt, kleurrijker en dat kleuren niet in elkaar overlopen.SOEDARKMASTER schreef op donderdag 01 december 2005 @ 19:10:
de stekkers die er standaart bij zitten, halen die alles uit de huidige tv? (geen hd)
Anoniem: 157893
Ja hallo, u had gebeld voor een X360 laatst toch?
Ik: Ja klopt
Oh hij is er voor je hoor. Je kan hem morgen afhalen!
Ik: (cool) Oh ok.
En dat zonder enige pre-order.
Maar ach, morgen komt de TPG mn order al brengen van Eplaza
hoe weet ik of hij dat ondersteund? Het is een philips breedbeeld 71cm 100hz platte beeldbuis van circa 2 jaar oudPhydomir schreef op donderdag 01 december 2005 @ 19:12:
[...]
Als je TV RGB scart ondersteund niet. Dan zul je een advanced scart kabel moeten kopen. Deze zorgt er voor dat het beeld scherper wordt, kleurrijker en dat kleuren niet in elkaar overlopen.
Waarschijnlijk doet hij dit dan wel. Maar check anders voor de zekerheid gewoon even de handleiding van de tv.SOEDARKMASTER schreef op donderdag 01 december 2005 @ 19:14:
[...]
hoe weet ik of hij dat ondersteund? Het is een philips breedbeeld 71cm 100hz platte beeldbuis van circa 2 jaar oud
dat is het irritante, hij is van m'n vader, dus ik weet niet waar die handleiding ligtPhydomir schreef op donderdag 01 december 2005 @ 19:16:
[...]
Waarschijnlijk doet hij dit dan wel. Maar check anders voor de zekerheid gewoon even de handleiding van de tv.
Batterijen zitten er ook nog netjes bijTdV schreef op donderdag 01 december 2005 @ 19:18:
Ik kan de mijne om 00:00 ophalen; alleen de play and charge kit is schaars maar gelukkig werken batterijen ook wel. PGR3 en Kameo haal ik sowieso maar misschien moet er nog een shooter (cod2 of pdz? of toch condemned) bij voor de variatie.
EDIT
Domtoren Utrecht:

[ Voor 24% gewijzigd door PWM op 01-12-2005 19:23 ]
Anoniem: 76134
Gelukkig is het heel erg moeilijk om aan die handleiding te komen *kuch* google op typenr. + manual *kuch*SOEDARKMASTER schreef op donderdag 01 december 2005 @ 19:17:
[...]
dat is het irritante, hij is van m'n vader, dus ik weet niet waar die handleiding ligt
Anoniem: 53218
Ik weet niet of ik er morgen nog van kan genieten want ik ben best ziek geworden. Denk dat ik meer buiten zal zijn voor de frisse lucht dan achter de tv met mijn zweet
Hoop btw dat ik wel direct mijn profiel voor PES5 kan downloaden. Als dat kan hoef ik niet meteen een spel te kopen en kan ik lekker pes5 met de shoulderpads gebruiken in plaats van Wit en Zwart
De premium heeft afaik een compenent kabel maar mij is nog niet duidelijk of ik dan nog een adv. scart cable moet kopen voor mn SDtv. Je zou zeggen dat een gewone scart kabel al gewoon in de box moet zitten

Ik zie niets?dikki dik schreef op donderdag 01 december 2005 @ 18:54:
Vanavond, rtl 4, half 8. Xbox360 in het nieuws
Scart voor RGB op mijn tv,Phydomir schreef op donderdag 01 december 2005 @ 18:55:
[...]
Waarom zowel scart als VGA als ik vragen mag?
vga voor mijn tft samsung scherm.
De componentkabel die morgen in het pakket zit is tot nu toe nutteloos :-)
maar later ja later een lcdtje :-)
[edit]
Hij zei btw dat de fans aardig wat geluid produceren, ik hoop dat dit redelijk mee valt.
[edit2]
Ach, ik mag hem opzich wel

[ Voor 114% gewijzigd door Neejoh op 01-12-2005 19:54 ]
damn wat blijft die JJ toch een knurft, met zijn zitface
i don't give a shiz ik haal die 360 morgen :D:D
http://i1.tinypic.com/5yrg076.jpg
Rapapa...
Anoniem: 86475
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 86475 op 01-12-2005 19:58 ]
Anoniem: 142179
Waarom nietLosGieros schreef op donderdag 01 december 2005 @ 19:55:
Iemand trouwens enig idee of je een surround setje van je pc op de xbox zou kunnen aansluiten?
Als je optische ingang op je 5.1 setje van je PC hebt zou 't mooiste zijn
- wireless controller 39.99
- Xbox Live 3 maanden 19.99
- Toslink kabel 1.5 meter 19.99
Ze hadden best veel spellen moet ik zeggen (veel per titel). Ik zag PDZ, PGR3, Quake 4, Gun, King Kong, Kameo, CoD2 en nog wat.
Ik zag ook zo'n losse battery pack liggen. Hoeveel mAh is zo'n pack eigenlijk?
http://web.mac.com/kl00n
2100 punt = 25 eurokloon schreef op donderdag 01 december 2005 @ 20:12:
hoe zit het nu juist met de prépaid xboxlive kaartjes????
Ik zag ze gewoon bij Dixons liggen dus zal de rest ze ook wel hebben
Dat zijn de MS Points, niet de Xbox Live pakkettenTamarinde schreef op donderdag 01 december 2005 @ 20:15:
[...]
2100 punt = 25 euro
Ik zag ze gewoon bij Dixons liggen dus zal de rest ze ook wel hebben
En DoA4 is uitgesteld tot 13 januari voor Europa.
Yes, English can be weird. It can be understood through tough thorough thought, though.
Ongelooflijk! Die vrouw wist dus niet eens wat de nieuwe xbox was en dat hij morgen dus uitkomt. Die bedrijfsleider wist in ieder geval nog wat een xbox360 was, maar hij kwam nou niet erg over als een 'deskundige verkoper'. Ik bedoel als je niet eens weet wat een xbox360 is en je werkt in een speelgoedzaak

Kortom bij de echt kleine intertoys valt niks te halen...
Waarom is die nodig zit er geen gewone bij ofsow?
Rapapa...
Ik word echt helemaal scheel van deze vragen. Maar hier gaat ie: een scart kabel geeft veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel beter beeld. En nee er zit standaard geen SCART bij.LosGieros schreef op donderdag 01 december 2005 @ 20:27:
Wat is er trouwens met die advanced scart kabel aan de hand?
Waarom is die nodig zit er geen gewone bij ofsow?
[ Voor 7% gewijzigd door S2S op 01-12-2005 20:31 ]
1 MT 5.12 KWh (v 148) , Shelly Pro EM CT-63, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
Hoe zit t met de warmteontwikkeling van de PSU? Wordt dat apparaat echt zo godsgruwelijk warm als her en der te lezen is, of kan ik m met een gerust hart achter m'n stereomeubel verstoppen? Zit er nl aan te denken om m wellicht 'zwevend' te monteren, zodat ie z'n warmte beter kwijt kan.
SCART is een connector, waardoor je RGB, Component of Composiet kunt sturen. Component en Composiet zitten in de standaard HD/AV bekabeling. Voor RGB (het beste als je geen component hebt) heb je de Advanced SCART nodig.
Schijnbaar is het met name de voeding die je goed in de gaten moet houden. Kan je geen linkje geven, maar een te warme voeding kan ook voor vastlopers zorgen.Shiverzz schreef op donderdag 01 december 2005 @ 20:38:
@ al die Lucky Bastards die hun speeltjes inmiddels bemachtigd hebben:
Hoe zit t met de warmteontwikkeling van de PSU? Wordt dat apparaat echt zo godsgruwelijk warm als her en der te lezen is, of kan ik m met een gerust hart achter m'n stereomeubel verstoppen? Zit er nl aan te denken om m wellicht 'zwevend' te monteren, zodat ie z'n warmte beter kwijt kan.
/me Roamor heeft medelijden met Curry, die vanavond nog een nieuw deel in elkaar moet schroeven.
Maar ik hoorde toenet op het nieuws dat de nieuwe Xbox dus wat lawaai maakt. De fan die op de CPU zou zitten zou dus niet helemaal lekker zitten.
Kan niet wachten om dat ding op mijn philips ambilight te checken
Ctrl-A Ctrl-C Ctrl-VRoamor schreef op donderdag 01 december 2005 @ 20:40:
[...]
/me Roamor heeft medelijden met Curry, die vanavond nog een nieuw deel in elkaar moet schroeven.
Ik bedoel dus ook de voeding ...(Power Supply Unit)Roamor schreef op donderdag 01 december 2005 @ 20:40:
Schijnbaar is het met name de voeding die je goed in de gaten moet houden. Kan je geen linkje geven, maar een te warme voeding kan ook voor vastlopers zorgen.
sure, veel beterS2S schreef op donderdag 01 december 2005 @ 20:29:
[...]
Ik word echt helemaal scheel van deze vragen. Maar hier gaat ie: een scart kabel geeft veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel beter beeld. En nee er zit standaard geen SCART bij.

Volgens mij overstaten jullie die kabel een beetje, de kleuren zijn misschien "iets" voller, wat voor de meesten niet eens waar te nemen is, zeker niet op een mediocer tv'tje (100hz , flatscreen en RGB), Misschien dat het wat beter tot zijn recht komt op een dure Phillips met progressive 480 beeldlijnen.
Had zelf een Panasonic 28PS10F (100hz en flatscreen beeld CRT) Een RGB scart kabel verandert echt niet veel aan het beeld hoor, zeker de 35 / 40? euro niet waard. maja das mijn mening
maybe iets voor de TS Xbox 360 vs Xbox on a SD-TV http://www.gamespot.com/features/6140621/index.html
[ Voor 9% gewijzigd door BlowFish op 01-12-2005 20:55 ]
Shiverzz schreef op donderdag 01 december 2005 @ 20:43:
[...]
Ik bedoel dus ook de voeding ...(Power Supply Unit)

Je hebt gelijk, ik zat in PC mode....
Anoniem: 107573

Bij de gamestore in Hoofddorp werden de 360's vandaag al verkocht, jammer genoeg was er bij E-Plaza nog niks te vinden op de 4 standaard games na.. Moet morgen dus echt richting hoofddorp om mijn 360 te halen.
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
De Voeding die heet wordt ligt vooral aan het Amerikaanse 110V systeem In Europa, geen last.
Eigenlijk prima dus. Hij is ook best stil hier.
Mooi, bedankt voor de infoPWM schreef op donderdag 01 december 2005 @ 20:46:
Geen problemen met warmte hier. Sterker, blijft best koel.
De Voeding die heet wordt ligt vooral aan het Amerikaanse 110V systeem In Europa, geen last.
For the record: voedingen op 110v hebben een efficiency van rond de 70~72%. Op 220v halen ze 85% oid. Oftewel 15% verlies in warmte tegenover 30% in warmte, dus de helft van die Amerikaanse PSU's.... da's nogal een verschil hoorPWM schreef op donderdag 01 december 2005 @ 20:46:
Geen problemen met warmte hier. Sterker, blijft best koel.
Ook nog even bij de V&D gekeken voor die Live pakketjes, maar ze hadden alleen de 3mnd versie. Toen ik ernaar vroeg bij de kasse liet de verkoper me een mooi mailtje van management zien, dat de 12mnd versies verkeerd geprijsd waren, welke naar elke V&D verstuurd was. De goedekope live-abo's zijn helaas voorbij dus
Mooi mailtje trouwens:
De 12 maand xbox live gold pakketten zijn verkeerd geprijsd, in plaats van 24.95 moeten ze 59.95 zijn. Klein verschil maar...
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul
Wij leven hier op 230v hoorcurry684 schreef op donderdag 01 december 2005 @ 20:53:
[...]
For the record: voedingen op 110v hebben een efficiency van rond de 70~72%. Op 220v halen ze 85% oid. Oftewel 15% verlies in warmte tegenover 30% in warmte, dus de helft van die Amerikaanse PSU's.... da's nogal een verschil hoor
Nee, we leven hier op 220~240v al naar gelang je lokale stroomverdeler. Ik heb zelf volgens m'n multimeter maar 218v in dit huis
Best handig overigens, 10v verschil scheelt de helft in levensduur van lampen. Ik heb de afgelopen 3.5 jaar nog niet een kwart van m'n halogeenlampen hoeven te vervangen, en die dingen hebben een verwachte levensduur van ~2 jaar
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
dus voor geinteresseerden?
je kunt me mailen op xe (apenstaartje) home (punt) nl
als dit niet mag hier dan verwijder het maar
je kan me mailen als je wil maar niet hier erover posten, wordt niet op prijs gesteld denk ik, hou het topic enigszins clean
[ Voor 23% gewijzigd door Phusebox op 01-12-2005 21:08 ]
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Check e-mail.Phusebox schreef op donderdag 01 december 2005 @ 21:02:
mensen uit omgeving Roermond/Sittard/Maastricht; ik kan nog een extra xbox360 premium krijgen
Please please please, let me be the first.
Heb nog wel wat leuke hardware hier liggen mag je kiezen
Anoniem: 75787
Gemailed ^^Phusebox schreef op donderdag 01 december 2005 @ 21:02:
mensen uit omgeving Roermond/Sittard/Maastricht; ik kan nog een extra xbox360 premium krijgen
au...Albinoraptor schreef op donderdag 01 december 2005 @ 21:06:
[...]
Check e-mail.
Please please please, let me be the first.
Heb nog wel wat leuke hardware hier liggen mag je kiezenHelaas niet meer hightech, en weet ook niet of het nog werkt maar ja.
[ Voor 33% gewijzigd door Anoniem: 75787 op 01-12-2005 21:07 ]
In principe helemaal niets. Als het goed is heb je een Component ingang op de tv, daar gaan de kabels rechtsreeks inronwiel schreef op donderdag 01 december 2005 @ 21:23:
Ik heb nu toch ff een probleempje. Als je nou met de 360 gebruik wilt maken van je HD-TV, wat moet je dan precies kopen? Bij het premium pakket zit namelijk al een hd kabel,maar ik geloof dat hier nu ook één of ander kastje bij hoort? Leg het aub ff uit, want nergens is hier meer duidelijkheid over te krijgen.
Dat kastje is nodig om HDTV (Dus TV) te ontvangen, hopelijk binnenkort.
Ik heb zelf de 32lx2r. Die is 1366x768.Anoniem: 102124 schreef op donderdag 01 december 2005 @ 21:27:
hmm
http://uk.lge.com/prodmod...y=RZ26LZ55&model=NOTHING#
hoe gaat het beeld zijn op 15:9 ?
Het is wel een duurder model, maar hij scaled het beeld PRIMA naar fullscreen. Je kan er ook voor kiezen om een klein balkje onder en aan de zijkant te hebben, maar dat is echt niet nodig.
[ Voor 31% gewijzigd door PWM op 01-12-2005 21:30 ]
http://www.alternate.nl/h...l1=Gaming&Level2=Xbox360&
Helaas alleen wel de core versie maar iig hoef je niet te zoeken toch
De mijne is al onderweg !
Turn it off and on again.
Anoniem: 110299
Ik heb er 3 als pre-order staan...
Eentje is natuurlijk voor mij
Maar de andere twee weet ik nog niet... Mijn neefje er eentje beloofd, maar die krijgt er al een van oma... Denk niet dat het zin heeft om boven de 399,99 te willen verkopen omdat mensen hem anders gewoon in de winkel gaan kopen. Denk dat ik ze dan gewoon op MP zet voor 300 ofzo. Maak ik maar 30 euro verlies, maar ben ik er wel vanaf... Prijs keldert toch wel vanaf nu!
gooi er maar eentje mijn richting toe!Anoniem: 110299 schreef op donderdag 01 december 2005 @ 21:29:
Pfff dillemma...
Eentje is natuurlijk voor mijhehe Obviouslyyyyyyyyyyyyyyy
Maar de andere twee weet ik nog niet... Mijn neefje er eentje beloofd, maar die krijgt er al een van oma... Denk niet dat het zin heeft om boven de 399,99 te willen verkopen omdat mensen hem anders gewoon in de winkel gaan kopen. Denk dat ik ze dan gewoon op MP zet voor 300 ofzo. Maak ik maar 30 euro verlies, maar ben ik er wel vanaf... Prijs keldert toch wel vanaf nu!
PSN: Leech1984
En gewoon verkopen zodat je geen winst maakt, maar ook zeker geen verlies. Maar je zal ze denk ik wel met winst kunnen verkopen, als je die kans hebt zou ik dat maar meteen doen. Gewoon op MP zetten voor 50 euro extra, wedden dat je ze verkoopt.
Als het premiums zijn, mail me maar effe.
[ Voor 7% gewijzigd door Albinoraptor op 01-12-2005 21:32 ]
Of je laat ze gewoon in de winkel staan. Denk je dat de winkelier 'm niet binnen 3 seconden kwijt raakt?Anoniem: 110299 schreef op donderdag 01 december 2005 @ 21:29:
Pfff dillemma...
Anoniem: 102124
is dit scherm aan te raden om te gamen ?PWM schreef op donderdag 01 december 2005 @ 21:28:
[...]
In principe helemaal niets. Als het goed is heb je een Component ingang op de tv, daar gaan de kabels rechtsreeks in
Dat kastje is nodig om HDTV (Dus TV) te ontvangen, hopelijk binnenkort.
[...]
Ik heb zelf de 32lx2r. Die is 1366x768.
edit, de 32lx is 16:9, maar diegene die ik bekeken had is 15:9
Het is wel een duurder model, maar hij scaled het beeld PRIMA naar fullscreen. Je kan er ook voor kiezen om een klein balkje onder en aan de zijkant te hebben, maar dat is echt niet nodig.
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 102124 op 01-12-2005 21:34 ]
Ik bied wel 260 euro voor die permium van jou. Is that ok?Anoniem: 110299 schreef op donderdag 01 december 2005 @ 21:29:
Pfff dillemma...
Moet je een keer op ebay kijken wat ze er daar voor vragenAnoniem: 110299 schreef op donderdag 01 december 2005 @ 21:29:
disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl
Snap echt niet dat mensen zoveel er voor willen neerleggen, kom nou dan wacht je toch even. Word het echt niet minder om hoor, het liefst zou ik morgen er eentje hebben, maar om nou meer dan 400 uit te gaan geven, nee dank je, ik vermaak me wel met andere spellen tot dat ik er wel gewoon eentje kan krijgen.
Die van mij, absoluut.Anoniem: 102124 schreef op donderdag 01 december 2005 @ 21:33:
[...]
is dit scherm aan te raden om te gamen ?
Deze: RZ26LZ55 NEE.
Niet doen. Echt een minder model. Neem dan de 26LX2R, die is echt beter. De 26LX2R kost 720,-. De 32LX2R is 1200,-
"Jouw" scherm heeft slechtere boxen, lagere resolutie, minder mooi uiterlijk, geen HDMI aansluiting, geen XD Engine etc. Echt een budget model, zonde op zo'n bedrag.
EDIT
En een lagere Contrastverhouding
Geen Picture in Picture
Geen Inteligent Eye (aanpassing op omgevingslicht)
[ Voor 16% gewijzigd door PWM op 01-12-2005 21:41 ]
Anoniem: 110299
I'll think about it man... Maar tjek e-bay ensSTIMPPYYY schreef op donderdag 01 december 2005 @ 21:35:
[...]
Ik bied wel 260 euro voor die permium van jou. Is that ok?
Geef me je mail maar, dan moet je maar eens langskomen als ze binnen zijn, kom ff kijken anders.
Anoniem: 123357
je moet hem nog makkelijk voor 400 kunnen verkopen. Zet hem gewoon op marktplaats of verkoop hem aan een tweaker voor die prijs.Anoniem: 110299 schreef op donderdag 01 december 2005 @ 21:40:
[...]
I'll think about it man... Maar tjek e-bay ens![]()
Geef me je mail maar, dan moet je maar eens langskomen als ze binnen zijn, kom ff kijken anders.
Anoniem: 162028

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Ik vroeg het me af omdat ik hier nog een boel GP batterijen heb liggen, en hetzou toch zonde zijn als ik dan een play&charge kit moet kopen als ik een oplaadbare stroombron voor m'n controller wil hebben.
D200|F90x|Leica M6|Yashica T3|Hasselblad 503cx
Nikon: 12-24/4|17-35/2.8|10,5mm/2.8|30mm/1.4|50mm/1.4|85mm/1.8|SB-800|SB-24|SB-26|MC-36
Zeiss: 80mm/2.8 50mm/4 ZM: 35mm/2
When the going gets weird... the weird turn pro
Bij de play & Charge zit de oplader en 1 accu. Je hoeft er dus maar 1 losse accu bij te kopen voor je tweede controller.Anoniem: 162028 schreef op donderdag 01 december 2005 @ 21:49:
Hoe zit het met de wireless controllers zitten daar oplaadbare batterijen in zodat je direct de Play & Charge Kit op de controller aan kan sluiten of moet je de Rechargable battery pack eerst hebben voor dat je met de Play & Charge Kit kan opladen ?? Als dat laatste het geval is ben je dus 2 nodig als je 2 controllers hebt.
lijkt me sterk dat microsoft iets heeft gemaakt waardoor oplaadbare batterijen er niet in werken, ga er dus maar voor 99% vanuit dat je gewoon je GP's erin kan stoppenTonio schreef op donderdag 01 december 2005 @ 21:49:
Even een vraagje over die wireless controller. Er zit standaard toch een AA batterij houder bij? Werkt dit alleen met standaard, niet oplaadbatterijen (1,5v) of ook met oplaadbare nimh batterijen (1.2v). Heb flink zitten googlen, maar ik kon het niet vinden.
Ik vroeg het me af omdat ik hier nog een boel GP batterijen heb liggen, en hetzou toch zonde zijn als ik dan een play&charge kit moet kopen als ik een oplaadbare stroombron voor m'n controller wil hebben.
was ik iig wel van plan morgen
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Anoniem: 104748
- Ik ga de 360 via vga aansluiten op een samsung le26m51b, welke instelling is het beste, 1280* of 13xx* kiezen?
- Is het mogelijk om enkel met een memmory card op xboxlive te komen, en hoe zit het met backward gamen?
Anoniem: 162028
Super dan weet ik dat ook weer.Moet ik niet vergeten die er ook bij aan te schaffen anders heb ik er geen ruk aan zeg maarPWM schreef op donderdag 01 december 2005 @ 21:50:
[...]
Bij de play & Charge zit de oplader en 1 accu. Je hoeft er dus maar 1 losse accu bij te kopen voor je tweede controller.
Ik heb hem op 1366x768 staan. PerfectAnoniem: 104748 schreef op donderdag 01 december 2005 @ 21:52:
zo, morgen is het zover.
- Ik ga de 360 via vga aansluiten op een samsung le26m51b, welke instelling is het beste, 1280* of 13xx* kiezen?
- Is het mogelijk om enkel met een memmory card op xboxlive te komen, en hoe zit het met backward gamen?
Live kan met memory card, Xbox 1 spellen spelen niet.
[ Voor 7% gewijzigd door PWM op 01-12-2005 21:57 ]
Volgens mij kan je hem beter gewoon via component aansluiten op dat scherm en je 360 dan instellen op 1360*720. Zo doende gaat je 360 al upscalen naar het goede formaat en hoeft je tv dat niet te doen.Anoniem: 104748 schreef op donderdag 01 december 2005 @ 21:52:
zo, morgen is het zover.
Anoniem: 53218
Backwards compatible games kunnen niet op Live of lukken xbox1 spellen sowieso niet op de x360?PWM schreef op donderdag 01 december 2005 @ 21:56:
[...]
Ik heb hem op 1366x768 staan. Perfect
Live kan met memory card, Xbox 1 spellen spelen niet.
[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 53218 op 01-12-2005 22:06 ]
Anoniem: 110299 schreef op donderdag 01 december 2005 @ 21:29:
Pfff dillemma...
Oops, sorrie, ik zie dat dit niet echt de bedoeling is.
Maar goed, ik kan hier in de buurt geen 360 meer orderen, helaas.
[ Voor 21% gewijzigd door curry684 op 01-12-2005 22:11 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX
Dit topic is gesloten.