dat zijn de zenuwencurry684 schreef op donderdag 01 december 2005 @ 11:33:
Dude je hebt je X360 ondersteboven op de foto gezet
Hij had em gewonnen via de Coca Cola contest .. lucky son of a ....Verwijderd schreef op donderdag 01 december 2005 @ 11:32:
waar verkopen ze m nu al dan?
Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II
wijsneuscurry684 schreef op donderdag 01 december 2005 @ 11:33:
Verwijderd
Tamarinde schreef op donderdag 01 december 2005 @ 11:30:
GEOPEND!! jaja moest er van komen![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nu ben ik dus weg begrijp je wel

Dat is ook het eerste wat mij opviel, dat doe je je doosje toch niet aan? Als jij hier komt wonen zet ik je toch ook niet op zn kop? TSS! Geef maar aan mij dat ding je bent het niet waard!curry684 schreef op donderdag 01 december 2005 @ 11:33:
/me heeft de NSB-trofee deze week weer verdiend
Intertoys Harlingen de sjaaq?NightHawk schreef op donderdag 01 december 2005 @ 11:42:
/me heeft de NSB-trofee deze week weer verdiend
Ik heb hem ook opgehaald
Ben nu nog op werk, ga straks naar huis 
Voorzichtig rijden natuurlijk, anders schuift ie teveel
Voorzichtig rijden natuurlijk, anders schuift ie teveel
[ Voor 30% gewijzigd door PWM op 01-12-2005 11:45 ]
was alleen al bekend...maar toch nog ff wat gebabbeld
Jongens heb hem ook al sinds gistern met Call of Duty 2, geloof me echt een MEGA apparaat!!
Halen DUSS
Krijg er waarschijnlijk nog 1 de Core system
Had bij 2 winkels gereserveerd en bij een distributie centrum en nu heb ik hem al via distributie centrum en krijg hem ook van 1 winkel:D
Maar zeker weten halen dat ding!!!!
Halen DUSS
Krijg er waarschijnlijk nog 1 de Core system
Had bij 2 winkels gereserveerd en bij een distributie centrum en nu heb ik hem al via distributie centrum en krijg hem ook van 1 winkel:D
Maar zeker weten halen dat ding!!!!
Verwijderd
AM-PM wees gerust, TPG is net geweest en had niks bij hem. Dus ze komen inderdaad morgen!
* ID83 denkt, das mooi want dan heb ik Condemned ook binnen
* ID83 denkt, das mooi want dan heb ik Condemned ook binnen
EPlaza:
Ordernummer: 1378xxx
Datum: 26-11-2005
Status: Uw bestelling is verzonden
Betaalmethode: Rembours
Product Prijs Aantal Totaal
360 + Wireless Controller €399,95 1 €399,95
Verzendkosten: €5,00
Totaal: €404,95
Dus morgen heb ik hem zeker
Alleen nog geen games, denk dat ik zaterdag maar games ga halen, of als ik vandaag games bij GCshop.nl bestel, zou ik die dan morgen binnen hebben? Er staat releasedate 2-12, ben bang dat dan maandag pas binnen komen.
Ordernummer: 1378xxx
Datum: 26-11-2005
Status: Uw bestelling is verzonden
Betaalmethode: Rembours
Product Prijs Aantal Totaal
360 + Wireless Controller €399,95 1 €399,95
Verzendkosten: €5,00
Totaal: €404,95
Dus morgen heb ik hem zeker
Alleen nog geen games, denk dat ik zaterdag maar games ga halen, of als ik vandaag games bij GCshop.nl bestel, zou ik die dan morgen binnen hebben? Er staat releasedate 2-12, ben bang dat dan maandag pas binnen komen.
[ Voor 3% gewijzigd door Pubbert op 01-12-2005 11:58 ]
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
Hmm...bij ALLE Mediamarkten?!??! Dan ga ik er VANAVOND nog eentje halen
ik zal vanavond ook ff proberen m'n gameshop lief aan te kijken.... iemand nog tips??
bonbons mee nemen of zo???
bonbons mee nemen of zo???
offtopic: en heeft daarmee zijn gegevens gegeven aan coca-cola die zijn gegevens ook mogen doorgeven aan niet coca-cola doeleinden! te gek!YellowNeck schreef op donderdag 01 december 2005 @ 11:34:
[...]
Hij had em gewonnen via de Coca Cola contest .. lucky son of a ....
Wel feli met de Doos natuurlijk maar toen ik dat las in de Disclaimer dacht ik: ok dan maar 399 dokken
Bears and Bulls
AAAAAAAAAAAAhh....wrom levert de FRS hem pas morgen
Ach, voor mij is het veel erger. Wel een 360, nog geen gamesTheVisionMaster schreef op donderdag 01 december 2005 @ 11:58:
AAAAAAAAAAAAhh....wrom levert de FRS hem pas morgen
Ik hoop zo dat ze er morgen zijn, en niet maandag
wh00000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000t
30 stoeks binnen en de accessoires en geems
30 stoeks binnen en de accessoires en geems
Net bij mijn gamespeciaalzaak vandaan en ben in magazijn geweest, ken de eigenaar namelijk persoonlijk. Hij had alles wat hij had besteld binnen, althans hij heeft 68 premiumkits gekregen, terwijl hij 65 preorder kits had verkocht. Alle spellen in overvloede en alle accesoires in overvloed. Ga me niet vragen welke winkel, want dan gaat die vent over zijn nek vandaag.
Ik denk dus dat MS gewoon zijn belofte nakomt, want dit betreft een speciaalzaak(je) en geen megabedrijf en zelfs daar gaat het goed !
Ik denk dus dat MS gewoon zijn belofte nakomt, want dit betreft een speciaalzaak(je) en geen megabedrijf en zelfs daar gaat het goed !
Enneh..hoeveel had je er verwacht?NightHawk schreef op donderdag 01 december 2005 @ 12:06:
wh00000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000t
30 stoeks binnen en de accessoires en geems![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb hem ff verteld dat hij gewoon morgenochtend om 9:00 voor de deur moet gaan staan...whehe dat gaat hij nu doen

Keep the Gamertags comming @ telefoonn@hotmail.com
[ Voor 90% gewijzigd door PWM op 01-12-2005 15:13 ]
Ik heb een maitje gestuurd daarin zeiden ze zelfs waarschijnlijk 9 wekenVTec schreef op donderdag 01 december 2005 @ 08:33:
Net bij Wehkamp gekeken voor m'n bestelling,![]()
[...]
Verwijderd
Ik heb ook geen games gekocht bij aanvang, dat is mijn besparing geweest deze maandPWM schreef op donderdag 01 december 2005 @ 12:05:
[...]
Ach, voor mij is het veel erger. Wel een 360, nog geen games
Ik hoop zo dat ze er morgen zijn, en niet maandag
Ik las op Gizmodo iemand die via Dell een xbox360 besteld had. Zonder dat deze op de website staan.
Misschien dat dit voor sommigen nog een leuke manier is om er aan eentje te komen.
Misschien dat dit voor sommigen nog een leuke manier is om er aan eentje te komen.
PSN: Shiver23
Verwijderd
Update voor klanten van GCShop: de 360's zijn daar binnen en worden op dit moment ingepakt \o/ De games volgen later op de dag.
Straks zo mijn xbox 360 ophalen
En anders morgen ze houden ze gewoon vast... En indd tot morgen (gcshop games besteld) maar demo's downloaden en lekker kloten met Live en de Media Center Extender 
Happy...dat het allemaal goed gaat komen.
Happy...dat het allemaal goed gaat komen.
Weet iemand overgens welke 5.1 speakersets er aan te sluiten zijn op de xbox 360?? Bijvoorbeeld ook die standaard creative setjes?
Heb ik het juist dat er op de 360 de volgende audio aansluitingsmogelijkheden zitten, coaxciaal / optisch en tulp?
Ik was namelijk van plan de creative sbs 560 te kopen, beetje goedkoop maar heb niet veel zin om er meer geld aan uit te geven
Heb ik het juist dat er op de 360 de volgende audio aansluitingsmogelijkheden zitten, coaxciaal / optisch en tulp?
Ik was namelijk van plan de creative sbs 560 te kopen, beetje goedkoop maar heb niet veel zin om er meer geld aan uit te geven
Ik kom net uit de stad en nam mee;
PGR 3, bij de Bart Smit 59,95€
PD0, bij Dynabyte, met klantenkorting 56,65€
Bij Dynabyte waren alle PGR3's al volgereserveerd, toen ik dat hoorde heb ik gelijk maar even Kameo (47,61€ excl. BTW) staat op de reserveringsbon) en een Wireless Controller (37,77€ excl. op bon) gereserveerd (had nu nog geen geld, pik ze Zaterdag op). Bij de BS had ik de een na laatste PGR3 (van wat er in de schappen lag althans. Bij de kassa stond een man voor me om FIFA06RTWC te halen, doet die muts achter de kassa er FIFA06 voor de Xbox 1 erin. Dus ik red die man (en zijn zoontje) en hij verteldde me dat hij vanochtend nog een X360 online bij Dixons had besteld. Hij had gebeld en het kloptte echt. Nu kon het niet meer trouwens.
PGR 3, bij de Bart Smit 59,95€
PD0, bij Dynabyte, met klantenkorting 56,65€
Bij Dynabyte waren alle PGR3's al volgereserveerd, toen ik dat hoorde heb ik gelijk maar even Kameo (47,61€ excl. BTW) staat op de reserveringsbon) en een Wireless Controller (37,77€ excl. op bon) gereserveerd (had nu nog geen geld, pik ze Zaterdag op). Bij de BS had ik de een na laatste PGR3 (van wat er in de schappen lag althans. Bij de kassa stond een man voor me om FIFA06RTWC te halen, doet die muts achter de kassa er FIFA06 voor de Xbox 1 erin. Dus ik red die man (en zijn zoontje) en hij verteldde me dat hij vanochtend nog een X360 online bij Dixons had besteld. Hij had gebeld en het kloptte echt. Nu kon het niet meer trouwens.
Koffiezuiper werkt erVerwijderd schreef op donderdag 01 december 2005 @ 12:28:
Kan iemand hem al bij MM ophalen ?:P
(leeuwarden)
anders moet jem hem ff PMe
ik hoop dat FRS leeuwarden hem ook vandaag aan me willen geven

Mijn locale gameboer heeft er net 48 binnen gekregen heb even meegheolpen met uitpakken. Helaas ook allemaal al uitverkocht..
Cheerios, dan heb ik morgen alsnog minimaal een game gelukkigVerwijderd schreef op donderdag 01 december 2005 @ 12:24:
Update voor klanten van GCShop: de 360's zijn daar binnen en worden op dit moment ingepakt \o/ De games volgen later op de dag.
oefff das wel heel lang, had zelf op een week of 5 gerekend.Xander84 schreef op donderdag 01 december 2005 @ 12:18:
[...]
Ik heb een maitje gestuurd daarin zeiden ze zelfs waarschijnlijk 9 weken
en morgen is mijn missie een premium 360 te kopen zonder te besteld te hebben!
denken jullie dat het me gaat lukken?

Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver
nem ene tent, ga voor de deur liggen van je gameshop.... vergeet niet optijd wakker te worden!!darkphoenix schreef op donderdag 01 december 2005 @ 12:40:
[ Voor 18% gewijzigd door Black_Mage op 01-12-2005 12:42 ]
Vandaag binnen (laat) en morgen in de winkel, tenzij een andere winkel in lwd hem nu ook verkoopt. Strenge regels dit keerVerwijderd schreef op donderdag 01 december 2005 @ 12:28:
Kan iemand hem al bij MM ophalen ?:P
(leeuwarden)
Ga het zelf in het buitenland proberen. Bij de PSP launch had men bij de Mediamarkt in Oldenburg nog pallets aan PSP's staan terwijl ik in Noord Nederland geen PSP kon vinden. Nou alleen nog even mijn Duits oppoetsendarkphoenix schreef op donderdag 01 december 2005 @ 12:40:
"Better ask questions before you shoot"
Er schijnen te weinig PDO's te zijn
Net ff de gameshop gebeld.
Gelukkig had ik die niet op mijn lijstje staan, maar voor een vriend van me is het zuur.
Ook vertelde hij dat MS hun shop eerst 90 stuks wilde leveren terwijl ze 102 preorders en kitjes hadden gekregen. Dat feest ging mooi niet door voor MS, hulde aan mn gameshop.
Gelukkig had ik die niet op mijn lijstje staan, maar voor een vriend van me is het zuur.
Ook vertelde hij dat MS hun shop eerst 90 stuks wilde leveren terwijl ze 102 preorders en kitjes hadden gekregen. Dat feest ging mooi niet door voor MS, hulde aan mn gameshop.
2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
Me gaat straks ff de stad in in den haag ff kijken waar games en accesoires zijn te vinden. MM zoetermeer 30 euro voor wireless controller hm eerst ff langs het stadshart dan:P.
Iemand al ergens een HDTV VGA kabel zien liggen die MOET ik hebben! Iemand anders met een core interesse in de Component HD kabel meegeleverd bij de Premium? €25,- in originele verpakking
Iemand al ergens een HDTV VGA kabel zien liggen die MOET ik hebben! Iemand anders met een core interesse in de Component HD kabel meegeleverd bij de Premium? €25,- in originele verpakking

Bij ons was het juist PGR3, ben blij dat ik ze allebei toch nog heb kunnen scoren want aan het einde van morgenmiddag en van het weekend zal het wel wat schaarser zijn.S2S schreef op donderdag 01 december 2005 @ 12:47:
Er schijnen te weinig PDO's te zijnNet ff de gameshop gebeld.
wel even wennen zeg een controller zonder draad
Verwijderd
Één verschil:TheEvilCuber schreef op donderdag 01 december 2005 @ 10:19:
[...]
Ook zo origineel he (sony doet het al tien jaar)
Alleen nintendo levert er altijd genoeg
Sony heeft een structureel probleem met het produceren, het is geen marketingtruuk, maar zwakte. Microsoft heeft z'n productielijnen veel meer op orde en doet alleen al dat ze tekorten hebben om de hype op te schroeven. Er zullen voldoende consoles beschikbaar zijn, sowieso na de 1e run staan er voldoende zodat al die figuren die nu kwijlend naast een pre order pack grijpen 'em dan met veel smachten gaan kopen
Ga eens gamen jij TamarindeXbox 360 Dashboard wordt gespeeld
Downloading content from Xbox Live Arcade
The DDragon's recentste game & prestaties
Er worden geen games gespeeld.
Geen prestaties beschikbaar.
Xbox Live was niet beschikbaar dus kon me niet aanmelden
Verwijderd
Iemand een tip hoe ik morgen zonder pre-order in de omgeving Den Haag aan een Premium 360 kom?
Het zou de perfect aanvulling op mijn plasma zijn. Eindelijk HDTV beelden op mijn scherm.
Thanks.. siemed@hotmail.com
Het zou de perfect aanvulling op mijn plasma zijn. Eindelijk HDTV beelden op mijn scherm.
Thanks.. siemed@hotmail.com
Verwijderd
Dan sta ik morgen 9.00 voor de deur ^^Koffiezuiper schreef op donderdag 01 december 2005 @ 12:43:
[...]
Vandaag binnen (laat) en morgen in de winkel, tenzij een andere winkel in lwd hem nu ook verkoopt. Strenge regels dit keer
Even een rondje gebelt...
Middelburg:
FRS: premium=gereserveerd(1stuk, 1levering
), meer krijgen ze gewoon niet. of het morgen binnen komt was nog niet duidelijk. (toch maar gereserveerd
just in case)
Dixons: Premium=op(reservering) core in de losse verkoop
Intertoys: niks
Bartsmit: niks, eplaza krijgt de eerste lading.
MediaMarkt: Reserveringen, kan niet meer. Ze weten niet hoeveel ze krijgen en of ze dus kunnen voldoen.... alles wat over is... word in de verkoop gedaan.
Vlissingen:
FRS: alleen core in verkoop. krijgt geen premium morgen. (zoiets, vaag mens).
Goes:
Eplaza: Premium=op(reservering) core in de losse verkoop
FRS: premium=gereserveerd(2stuks, 2leveringen), meer krijgen ze gewoon niet.
FRS, zal waarschijnlijk zoveel mogelijk via de website kwijt zijn, want de winkels krijgen bijna niks... alleen de reserveringen die gemaakt zijn
Denk dat ik morgen maar om een Core ga....
Middelburg:
FRS: premium=gereserveerd(1stuk, 1levering
Intertoys: niks

MediaMarkt: Reserveringen, kan niet meer. Ze weten niet hoeveel ze krijgen en of ze dus kunnen voldoen.... alles wat over is... word in de verkoop gedaan.
Vlissingen:
Goes:
FRS, zal waarschijnlijk zoveel mogelijk via de website kwijt zijn, want de winkels krijgen bijna niks... alleen de reserveringen die gemaakt zijn
[ Voor 14% gewijzigd door Dutchie! op 01-12-2005 13:10 ]
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
OMG mensen ik word helemaal nerveus van jullie
. Ik krijg bijna zelf zin om ook een 360 te kopen, alhoewel ik daar geen geld voor heb en al een goede pc heb
.
Die reclame van CoD 2 hè, ziet het er ook zo mooi uit op de 360? Want dat zag er ernstig mooi uit en zo mooi krijg ik het niet op mijn pc (moet je volgens mij een NASA computer voor hebben ofzo)
Have fun with it... vooral via xbox live lijkt het mij erg vet. Damn ik lees nu van die prepaid carts
.. Dat is vet!!!!!!!!
Maar vinden jullie het geen probleem dat de games nu weer 59.95 kosten trouwens? Toch weer een tientje duurder als voorheen toch
Die reclame van CoD 2 hè, ziet het er ook zo mooi uit op de 360? Want dat zag er ernstig mooi uit en zo mooi krijg ik het niet op mijn pc (moet je volgens mij een NASA computer voor hebben ofzo)

Have fun with it... vooral via xbox live lijkt het mij erg vet. Damn ik lees nu van die prepaid carts
Maar vinden jullie het geen probleem dat de games nu weer 59.95 kosten trouwens? Toch weer een tientje duurder als voorheen toch
WTF XBOX LIve niet beschikbaar?? Of zal dat pas vanaf 2 dec gaan werken?Tamarinde schreef op donderdag 01 december 2005 @ 12:56:
[...]
Xbox Live was niet beschikbaar dus kon me niet aanmelden
Heb vanmorgen nog met Hoofdkantoor FRS gebeld. Daar werd me verzekerd dat alle pre-orders geleverd worden morgen...voor de rest hadden ze idd weinigAap schreef op donderdag 01 december 2005 @ 13:03:
Even een rondje gebelt...
Middelburg:
FRS: premium=gereserveerd(1stuk, 1levering), meer krijgen ze gewoon niet. of het morgen binnen komt was nog niet duidelijk. (toch maar gereserveerd
)
Intertoys: niks![]()
Vlissingen:
Goes:
Hoe zit het inmiddels in de VS wat betreft leveringen, tekorten en dergelijke??
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Volgens de reviews is de X360 versie mooier dan de PC-versie, tis niet zomaar een lame portWaypoint schreef op donderdag 01 december 2005 @ 13:04:
Xbox Live kon ik gewoon even niet bereiken maar nu wel 
En ga nu lekker PDZ spelen
En ga nu lekker PDZ spelen
ben er net geweest... ze hebben alleen de wired voor 35 euro....schiffeb schreef op donderdag 01 december 2005 @ 12:48:
Me gaat straks ff de stad in in den haag ff kijken waar games en accesoires zijn te vinden. MM zoetermeer 30 euro voor wireless controller hm eerst ff langs het stadshart dan:P.
beetje nep
tevens verkoopt de Futurezone de core's maar nog niet de premiums volgens mij!
bart smit heeft alle games, FRS heeft nog nix, Futurezone heeft ook niet alle games
PSN: Leech1984
Ik snap de erst van de winkels nu ook niet meer MS kan ze niks meer maken nu concurrentie positie wordt aardig aangetast inmiddels.
Ja maar zo mooi als die reclame is het echt niet hoorcurry684 schreef op donderdag 01 december 2005 @ 13:06:
[...]
Volgens de reviews is de X360 versie mooier dan de PC-versie, tis niet zomaar een lame port
Bedoel je de reclame van van COD The Big Red One (oid?) Dat is namelijk een CG filmpje (ala kilzone 2 op de E3)!!!!Waypoint schreef op donderdag 01 december 2005 @ 13:04:
console games kosten altijd al 59.95, en dat in de meeste winkels is het zelfs 5 euro meer.Maar vinden jullie het geen probleem dat de games nu weer 59.95 kosten trouwens? Toch weer een tientje duurder als voorheen toch
This space is occupied
Verwijderd
Welke mycom dan rotterdam weet van niks ?WSaeNoTSoCK schreef op donderdag 01 december 2005 @ 08:45:
[...]
als je niet eens een mag reserveren,neem je op de dag van de rel;ease toch gewoon geld mee?
en verkoop je een aan jezelf, of koop je gewoon 1
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2005 13:20 . Reden: Quote gefixed + vraagtekenoverstroming weggehaald ]
we spreken over een lame port als het van PS2/xbox naar PC wordt geconverteerd.curry684 schreef op donderdag 01 december 2005 @ 13:06:
[...]
Volgens de reviews is de X360 versie mooier dan de PC-versie, tis niet zomaar een lame port
en op mijn PC ziet COD2 er wel vreselijk goed uit.
ik heb hem nog niet op de 360 gezien (non-demo pod) maar het lijkt me sterk dat het er nog beter uit ziet.
tja de meeste gamers kunnen COD2 niet maximaal draaien op de PC dus ziet het er al snel beter uit.
toch al veel shops die em verkopen dus... hoop dat ik morgen uberhaupt tijd heb om em te gaan halen
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Hmm...schiffeb loopt de boel dus een beetje te fucken?leech1984 schreef op donderdag 01 december 2005 @ 13:09:
[...]
ben er net geweest... ze hebben alleen de wired voor 35 euro....
beetje nep
tevens verkoopt de Futurezone de core's maar nog niet de premiums volgens mij!
bart smit heeft alle games, FRS heeft nog nix, Futurezone heeft ook niet alle games

Uh ik zei alleen dat ik ging kijken iemand anders kwam met de bedragen ff goed lezen!TheVisionMaster schreef op donderdag 01 december 2005 @ 13:18:
[...]
Hmm...schiffeb loopt de boel dus een beetje te fucken?
offtopic:
Hmm..over de 660 posts in 2 dagen?? Komt er nog een deel 6 voor morgenochtend
Hmm..over de 660 posts in 2 dagen?? Komt er nog een deel 6 voor morgenochtend
Oww sorryschiffeb schreef op donderdag 01 december 2005 @ 13:19:
[...]
Uh ik zei alleen dat ik ging kijken iemand anders kwam met de bedragen ff goed lezen!
Emphasis added:WSaeNoTSoCK schreef op donderdag 01 december 2005 @ 13:17:
[...]
en op mijn PC ziet COD2 er wel vreselijk goed uit.
ik heb hem nog niet op de 360 gezien (non-demo pod) maar het lijkt me sterk dat het er nog beter uit ziet.
tja de meeste gamers kunnen COD2 niet maximaal draaien op de PC dus ziet het er al snel beter uit.
Graphics
First off, let me just say that Call of Duty 2 on the Xbox 360 is superior to the PC version of this great game. Ask anybody at Infinity Ward and they will tell you the same thing. On that note, the smoke effects in Call of Duty 2 are worth the asking price of this game all by their lonesome. Whether the smoke effects are billowing from a burning building, seeping out of a freshly-fired artillery piece, erupting from an actual smoke grenade, or spewing from the frozen breath of your allied comrades, the battlefield in Call of Duty 2 is high-end particle effect heaven. You’ll understand a bit better when you walk into a cloud of dust and touch barrels with an enemy, even though you cannot see the opposing soldier at all.
Verwijderd
cod2 is geen port van de pc versie, het enige spel, naast oblivion, dat helemaal voor de xbox is gemaakt. Alleen de content is hetzelfde...
(Uit de PU)
het staat zelfs in het Media Markt foldertje voor Zoetermeer!TheVisionMaster schreef op donderdag 01 december 2005 @ 13:18:
[...]
Hmm...schiffeb loopt de boel dus een beetje te fucken?
maar ze hadden er geen
PSN: Leech1984
Mwah, vergeten ze Kameo, PDZ, PGR3 e.d. nietVerwijderd schreef op donderdag 01 december 2005 @ 13:25:
cod2 is geen port van de pc versie, het enige spel, naast oblivion, dat helemaal voor de xbox is gemaakt. Alleen de content is hetzelfde...(Uit de PU)
Verwijderd
woohoo m'n gameshoppie in belgie heb em...
alleen... ik mag em pas om 10u morgen afhalen
ah ja, hij is gereserveerd ,samen met pgr 3 =D
alleen... ik mag em pas om 10u morgen afhalen
Verwijderd
Nog 8 stuks http://shop.informatique.nl/cgi-win/iqshop.xgi?M=SRC&SEARCH=xbox+360
ART:632583 Microsoft Xbox 360 Core System €299
Verwijderd
ik begrijp dus dat de core versie er wel misschien nog is. ik ga denk die dan kopen. met een losse harde schijf denk. die wireless controller doet mij toch niet. ik vind die draad niet erg. scheelt ook weer opladen. en ik heb toch een gewone tv dus die extra kabel heeft voor mij ook geen zin. het enige is dat het headsetje los moet.
kan je trouwens niet een ewone usb wifi stick aan de 360 hangen voor wireless ipv die dure die microsoft aanbiedt? (die utp kabel heb ik ook niet nodig
kan je trouwens niet een ewone usb wifi stick aan de 360 hangen voor wireless ipv die dure die microsoft aanbiedt? (die utp kabel heb ik ook niet nodig
Hoe groot achten jullie de kans dat ie morgen al overal is uitverkocht?
Verwijderd
Welke shop had je hem pre-ordered als ik vragen mag?Verwijderd schreef op donderdag 01 december 2005 @ 13:42:
woohoo m'n gameshoppie in belgie heb em...
alleen... ik mag em pas om 10u morgen afhalen![]()
![]()
Heb de laatste dagen verschillende winkels in BE gecontacteerd maar zonder resultaat.
Verwijderd
Volgens mij zijn ze niet echt gelukkig met deze linkVerwijderd schreef op donderdag 01 december 2005 @ 13:43:
Nog 8 stuks http://shop.informatique.nl/cgi-win/iqshop.xgi?M=SRC&SEARCH=xbox+360
Maar er staan op de site ook geen 8 core systemen meer in voorraad....
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2005 14:02 ]
Verwijderd
Intussen hoop ik steeds meer dat ik vanavond al even langsmag bij mijn gamesshoppie... maar ik vrees het ergste
PDZ is een vet spel alleen jammer dat je voor FPS een muis nodig hebt om goed te spelen
[ Voor 12% gewijzigd door Tamarinde op 01-12-2005 14:07 ]
Th DDragon ik zie je!! 
controller moet waarschijnlijk ff wennen met fps...
controller moet waarschijnlijk ff wennen met fps...
niet als de controls goed zijn... ik denk aan een goldeneye... die speel ik net zo goed met een N64 controller als ik dat met een muis zou doen naar mijn ideeTamarinde schreef op donderdag 01 december 2005 @ 14:07:
PDZ is een vet spel alleen jammer dat je voor FPS een muis nodig hebt om goed te spelen
het is ook een stukje gewenning
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Hou het nuttig
[ Voor 87% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2005 14:11 ]
Niemand nog een mm kunnen vinden waar ze hem al verkopen? Ik probeer steeds Groningen te bellen, maar daar niemand echt hard op......
Is het al bekend wanneer de volgende bevoorrading komt dan.
Want heb niks gepre-ordered en moet morgen werken, dus zal wel niet 1 van de eerste lichting kunnen krijgen.
Want heb niks gepre-ordered en moet morgen werken, dus zal wel niet 1 van de eerste lichting kunnen krijgen.
Project Kaizo
Klopt idd --> Folder Mediamarkt Zoetermeer (en dan op de 2e pagina)leech1984 schreef op donderdag 01 december 2005 @ 13:26:
[...]
het staat zelfs in het Media Markt foldertje voor Zoetermeer!
maar ze hadden er geen
Overigens geldt die aktie niet bij MM Zwolle
Ik ben blij 
Net gebeld door de lokale Dixons (Oud-Beijerland).
De 2 gepre-orderde XBox 360jes kan ik zo in zo ophalen!!
Verwijderd
Pics !!!the raptor schreef op donderdag 01 december 2005 @ 14:16:
Ik ben blij
First thing in the morning
9:30 gaat ie open, 10:30 zal k ze posten.
Verwijderd
Ben net in MediaMarkt Groningen geweest, daar is nog geen 360 te koop. Wel enkele games (CoD2, Tony Hawk, Quake) en accessoires (geen controllers). Ze verwachten de 360 vanavond. "We gaan direct verkopen omdat Intertoys ook al aan het verkopen is", aldus een verkoper. Intertoys Groningen verkoopt echter niets. "We verwachten de 360 pas eind december omdat eerst de grote filialen worden bevoorraad."
Ik verwacht daarom dat MM Groningen vanavond zal verkopen als ze de consoles binnen hebben, MITS ze meer 360's krijgen dan er besteld zijn. Er zijn ook al pre-orders voor de core-systemen, dus de kans dat er iets overblijft is klein.
In de BartSmit in Groningen ligt overigens nog niks.
Ik verwacht daarom dat MM Groningen vanavond zal verkopen als ze de consoles binnen hebben, MITS ze meer 360's krijgen dan er besteld zijn. Er zijn ook al pre-orders voor de core-systemen, dus de kans dat er iets overblijft is klein.
In de BartSmit in Groningen ligt overigens nog niks.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2005 14:26 ]
Kan je zeggen dat COD2 er op de XBOX360 beter uitziet dan op de PC, of je moet een PC kopen met Videokaart die al duurder is dan de hele XBOX360 bij elkaar!!!
Ik heb hem thuis staan met dat spel en kan je zeggen wat je op de reclame ziet van Brothers in Arms zo mooi ziet het er ook uit, gewoon supper scherp, heb dan ook wel een HDTV maar goed echt mooi!!!!!
Ik heb hem thuis staan met dat spel en kan je zeggen wat je op de reclame ziet van Brothers in Arms zo mooi ziet het er ook uit, gewoon supper scherp, heb dan ook wel een HDTV maar goed echt mooi!!!!!
Verwijderd
Weet iemand of er al verkocht wordt in de regio Rotterdam??
Mijn afhaaladresje wacht dat namelijk even af...
Mijn afhaaladresje wacht dat namelijk even af...
aah die klok maakt me gek!!
reclames kijk ik nooit na, daar kunnen ze van alles mee doen
reclames kijk ik nooit na, daar kunnen ze van alles mee doen
Verwijderd
Is het niet veel verstandiger om te wachten op de twee versie van de xbox 360, zodat alle bugs eruit zijn? maar goed, ik wil hem eigenlijk ook wel NU
Verwijderd
Hoe gek kan je jezelf maken
Net het meest helse half uur van mijn leven meegemaakt.
Zus vroeg of ik even meeging om boodschappen in Goes. Ik zeg ja is goed joh. Rijden we richting Goes, kom ik een TNT busje tegemoet. Ik dacht het zal toch niet waar wezen! Vervolgens zijn we klaar met boodschappen doen en kijk ik op mijn telefoon: 1 gemiste oproep (anoniem nummer) IK WERD GEK!
Komen we thuis. ik meteen op de deur kijken en in de brievenbus. Gelukkig...geen briefje
* zucht *
En dat alles terwijl Eplaza mij vertelde dat hij gewoon via de TPG komt. Ik moet echt even gaan chillen nu
edit:
En dan nog ff het bewijs voor mijzelf en andere (kan ik vanavond ook nog slapen)
TPG Post pakketservice
De artikelen die je hebt besteld, worden met TPG Post* pakketservice bezorgd op het door jou opgegeven afleveradres. TPG Postpakketservice hanteert een aantal bezorgtijden:
* bestellingen onder rembours worden van maandag t/m vrijdag overdag aangeboden
* bestellingen anders dan rembours worden van maandag t/m vrijdag overdag aangeboden; dinsdag- en donderdag avond en zaterdagochtend.
Indien je niet thuis bent, zal TPG Post pakketservice het pakketje bij de buren aanbieden en laat bij jou in de brievenbus een kaartje achter met daarop de gegevens waar het pakket zich bevindt. Mocht de postbode bij de buren ook niemand aantreffen, of het is een bestelling onder rembours, dan wordt het pakketje op het dichtstbijzijnde afhaalkantoor afgegeven. Daar kun je de bestelling nog tot 21 dagen na ontvangst van dit briefje afhalen. Indien je nog verdere vragen hebt over je pakketje, kun je de Klantenservice van TPG Post pakketservice bellen op telefoonnummer: 0900-0570.
*Het kan zijn dat je bestelling wordt bezorgd door Selekt Vracht. (Selekt vracht levert helaas niet op maandag).
Zus vroeg of ik even meeging om boodschappen in Goes. Ik zeg ja is goed joh. Rijden we richting Goes, kom ik een TNT busje tegemoet. Ik dacht het zal toch niet waar wezen! Vervolgens zijn we klaar met boodschappen doen en kijk ik op mijn telefoon: 1 gemiste oproep (anoniem nummer) IK WERD GEK!
Komen we thuis. ik meteen op de deur kijken en in de brievenbus. Gelukkig...geen briefje
* zucht *
En dat alles terwijl Eplaza mij vertelde dat hij gewoon via de TPG komt. Ik moet echt even gaan chillen nu
edit:
En dan nog ff het bewijs voor mijzelf en andere (kan ik vanavond ook nog slapen)
TPG Post pakketservice
De artikelen die je hebt besteld, worden met TPG Post* pakketservice bezorgd op het door jou opgegeven afleveradres. TPG Postpakketservice hanteert een aantal bezorgtijden:
* bestellingen onder rembours worden van maandag t/m vrijdag overdag aangeboden
* bestellingen anders dan rembours worden van maandag t/m vrijdag overdag aangeboden; dinsdag- en donderdag avond en zaterdagochtend.
Indien je niet thuis bent, zal TPG Post pakketservice het pakketje bij de buren aanbieden en laat bij jou in de brievenbus een kaartje achter met daarop de gegevens waar het pakket zich bevindt. Mocht de postbode bij de buren ook niemand aantreffen, of het is een bestelling onder rembours, dan wordt het pakketje op het dichtstbijzijnde afhaalkantoor afgegeven. Daar kun je de bestelling nog tot 21 dagen na ontvangst van dit briefje afhalen. Indien je nog verdere vragen hebt over je pakketje, kun je de Klantenservice van TPG Post pakketservice bellen op telefoonnummer: 0900-0570.
*Het kan zijn dat je bestelling wordt bezorgd door Selekt Vracht. (Selekt vracht levert helaas niet op maandag).
[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2005 14:41 ]
De voorraad is/was echt te sneu voor woorden: 4 Xbox360 Premium en 1 Core (Waarvan 3 premium's ge-pre-orderd zijn)... Geheel in overeenstemming met de post die ik eerder al deed... 785 stuks voor 140 filialen. Kleine filialen hebben 4-5 grotere hebben 6-7 stuks... GEKKENwerk. Maargoed... Mijn weekend kan niet meer stuk!
De kans dat je morgen om 12 uur nog een Xbox360 kan aanschaffen zonder pre-order kit is denk ik net zo groot als geraakt worden door de bliksem.apNia schreef op donderdag 01 december 2005 @ 13:55:
Hoe groot achten jullie de kans dat ie morgen al overal is uitverkocht?
Wat betreft de volgende lading.. Op XBW zit iemand die bij MS werkt. Het was volgens mij de bedoeling dat er tot kerst elke week een nieuwe lading wordt bezorgd bij de winkels... Hiervoor gaan ze zelfs vliegtuigen gebruiken van de fabriek naar Dublin.
Maar dit was een bericht van ongeveer 2 weken terug, weet niet of dit nog steeds geld.
[ Voor 35% gewijzigd door M@cer op 01-12-2005 14:39 ]
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Dit topic is gesloten.
Let op:
Dit topic is bedoeld om over de X360 te gaan. Vragen en opmerkingen over HDTV's etc. horen thuis in Audio, Video & Hifi Forum! Veel info is met name te vinden in dit topic