Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste
Acties:
  • 5.991 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eehm noob vraagje mensen: stel ik wil de 360 op mijn TFT aansluiten, waar komt dan het geluid vandaan aangezien ik geen boxen heb op me TFT. Heeft de 360 bijv. een mini jack aansluiting waar ik me boxjes in kan pluggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12:18

TheVMaster

Moderator WOS
NightHawk schreef op woensdag 30 november 2005 @ 21:27:
[...]

Weeknie uit muh hoof, heb er 20 besteld en zijn er iets van 14 besteld ofzo dus denkutwel....ff online checken of ze alle 20 zijn afgestuurd :p

yupp allemaal afgestuurd dus heb nog wel wat extra sjakoteej ;)
Enneh..wat kost een PGR3 bij jou?? :) Ik heb er ook nog niet een geprebesteld. . :) weet niet of de FRS ze vrijdag nog heeft..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Topicstarter
Iedere kabel heeft een optische uitgang en de meeste kabels bieden gewoon 2 tulpjes voor stereogeluid. Had een bezoekje aan www.xbox.nl je ook verteld.

Verder: weblog Microsoft marketing guy over shortages :)

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightHawk4
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-08 01:50

NightHawk4

Lotte is Liev :>

Miki schreef op woensdag 30 november 2005 @ 23:38:
[...]

Als je de verpakking van de pre-order kit leest staat er duidelijk: In het Xbox360 Systeem waar je voor aanbetaald hebt zit een gratis media afstandsbediening. Daarnaast meen ik ook al een foto te hebben gezien van een xbox360 doos met daarop een zwarte sticker met een plaatje van een remote. Plz. explain....
Gewoon premium packs....niet zo raar dat MS de early adaptors een extraatje geeft en voor zover ik begreep (maar dit moet ik nu ff uit muh hoofd doen met 0,8 promille ;)) geld dit voor alle premium packs zendingen in december :O

@ visionmaster gewoon 64,95 kben de goeiekoopste niet maar zorg gewoon da'k voorraad heb :P

[ Voor 8% gewijzigd door NightHawk4 op 01-12-2005 00:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09-09 12:20
bij media markt zoetermeer:

Wireless Controller voor 29,99 :7 morgen maar alvast 1tje halen! :7

verder zijn de spellen 50 euro

PSN: Leech1984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
leech1984 schreef op donderdag 01 december 2005 @ 00:18:
bij media markt zoetermeer:

Wireless Controller voor 29,99 :7 morgen maar alvast 1tje halen! :7

verder zijn de spellen 50 euro
das niet duur, want voor zover ik weet kosten ze elders 45+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
WSaeNoTSoCK schreef op donderdag 01 december 2005 @ 00:25:
[...]

das niet duur, want voor zover ik weet kosten ze elders 45+
staat in ons foldertje :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightHawk4

NightHawk4

wie is ons...kom ik ff langs om er 40 te halen :9

of bedoel je de MM folder?

[ Voor 7% gewijzigd door NightHawk4 op 01-12-2005 00:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
NightHawk schreef op donderdag 01 december 2005 @ 00:35:
[...]

wie is ons...kom ik ff langs om er 40 te halen :9

of bedoel je de MM folder?
het MM foldertje ;)

kan er wel een aantal voor je inkopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightHawk4

NightHawk4

leech1984 schreef op donderdag 01 december 2005 @ 00:37:
[...]

het MM foldertje ;)

kan er wel een aantal voor je inkopen ;)
Nah, rij morgen wel even langs utrecht met een paar euri.... }) })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
NightHawk schreef op donderdag 01 december 2005 @ 00:39:
[...]

Nah, rij morgen wel even langs utrecht met een paar euri.... }) })
niet elke media markt is hetzelfde... staat zelfs op hin saait

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
Final countdown is begonnen :Y)

En CD-Wow heeft EINDELIJK ook 360 games \o/ Prijs valt niet tegen (geen verzendkosten!), assortiment atm nog wel 8)7

En als ik toch bezig ben met nuttige dingen posten:
Bijna iedereen heeft niets anders dan een geslaagde ervaring met de Xbox 360.

Er zijn enkele incidenten die met de allerbeste service behandeld worden waar Microsoft de 'Overnight Shipping' in beide richtingen geheel tot zijn rekening neemt en zal zo'n geisoleerde geval met uiterste zorg en zo spoedig mogelijk behandelen.

Mocht U een probleem hebben, neem dan zo spoedig mogelijk contact op met de Xbox service center, die 7 dagen per week te bereiken is onder nummer : 0800 023 3894 de tijden van bereikbaarheid is als volgt:

De service is bereikbaar op:
maandag - vrijdag: 09:00-22:00
zaterdag: 09:00-20:00
zondag: 09:00-17:00

De zogenoemde 'Return-Rate' is aanzienlijk lager dan de 'CE' industrie gemiddelde van 3-5% van de Xbox 360 consoles die al verkocht zijn.

Er is geen 'Recall' zoals gesuggereerd word, dit is een leugen en is geheel niet nodig.

Er is geen over verhittings probleems, de Xbox 360 werkt met een 3 core processor die iets wat warmer word dan een normale processor, de hitte die uit de Xbox 360 komt ligt binnen de geaccepteerde en veilighieds normen gesteld volgens de CE industrie, de Xbox 360 heeft ook alle toepasbare veiligheids testen doorstaan.

En natuurlijk net zoals bij elk ander nieuw apparaat dat op de markt word gelanceerd zijn er hier en daar incidenten, maar met een van de beste service die Microsoft leverd kan iedereen met een gerust hart zijn Xbox 360 op gaan pikken.

Zoals ik al eerder zei, ik en beide van mijn kleinkinderen hebben een Xbox 360, deze staan bijna constant aan, maar ook op een goede plaats geplaats, niet op de grond of ergens tussen geperst en wij hebben nog niet 1 probleempje gezien en hebben niet anders dan de grootste fun en speel plezier.
Tis wat marketing-blaat maar iig geruststellende opmerking dat de DoA-rate ruim onder de eerder genoemde 3-5% zit die schijnbaar normaal is. Of dat 1 of 2% zeggen ze niet maar tis dus niet "3 tot 5%" zoals andere nieuwsbronnen suggereerden. En hebben we iig al het nummer van de helpdesk mocht het onverhoopt fout gaan >:)

[ Voor 158% gewijzigd door curry684 op 01-12-2005 01:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hully schreef op woensdag 30 november 2005 @ 22:02:
Ik citeer vanaf het doosje met als titel: Reserveer je XBOX 360:

"Hoe werkt deze actie? Door het kopen van deze verpakking reserveer je een xbox 360 System (...) ga op launchdag (of de dag erna) naar het filiaal waar je de aanbetaling hebt gedaan. Daar staat gegarandeerd een Xbox 360 system voor je klaar".

Met andere woorden; middels het kopen van dit preorder pakketje sloot je een overeenkomst waarbij jij een prestatie moest leveren door 40 euro te dokken en MS een prestatie moet leveren om op de lanseerdag jouw die doos te leveren en voorts moet jij weer de 360 euro betalen. Komt MS niet na (door niet op die dag te leveren) dan levert MS een wanprestatie en kun je schade claimen. De vraag is alleen hoe je die schade bepaalt. Het lijkt mij redelijk dat bij een te late levering, MS als tegemoetkoming een gratis spel of een gratis wireless gamepad kado doet. Dat lijkt me in verhouding staan.
Helaas, je hebt niet voldoende kennis van de wet om deze uitspraak te staven.

Indien een partij zich niet aan een overeenkomst houdt (in dit geval een koopovereenkomst, maar je kunt hier alle overeenkomsten neerzetten, huurovereenkomst, noem maar op), kun je als andere partij hem/haar eisen na te komen volgens voorwaarden.

Hoe gaat dat?

Schriftelijk geef je aan dat het een tekortkoming in de nakoming van de overeenkomst is. Bij een tekortkoming tav de overeenkomst, moet je een redelijke termijn stellen om de andere partij alsnog de gelegenheid te geven de overeenkomst na te komen. Meestal is deze termijn toch minimaal 2 weken. Ofwel, je kunt dit doen, dan heeft de andere partij dus tot 14 december alsnog te leveren. Kan de partij (in jouw geval een winkel/detaillist) dat niet, dan ligt het eraan hoe dit komt. Is het overmacht, dan kan hij z'n aansprakelijkheid afschuiven op anderen. Ga dan daar je recht maar halen... Is er geen overmacht, dan kun je condities stellen of ontbinding eisen.

Sterker nog, met je 40 Euro aanbetaling heb je geen complete betaling gedaan. Ofwel officieel kun je niks eisen. Je kunt bij de tekortkoming in de nakoming aangeven dat je pas betaald als het e.e.a. geleverd wordt, maar dat is nu ook al zo lol

Enige wat je daarbij stelt is als ze binnen een x aantal weken niet geleverd hebben jij je 40 Euro terug krijgt. Tja dat zal de winkel dan ook wel doen. Maar ik wed dat je gewoon wacht tot die 360 binnen is :)

Ofwel je leutert uit je nek tav de wet en er valt niks van een schadevergoeding te eisen.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2005 02:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Macer schreef op woensdag 30 november 2005 @ 23:15:
Niet te geloven hoe hard dit topic gaat, maar eigenlijk is het nog moeilijker te geloven dat er pagina's lang geen zinnige toevoeging wordt gedaan...

@Sjoerd666.. Ik zou het eerst maar eens proberen met component, want zo zijn alle huidige demopods ook aangesloten.. Ik kan me niet voorstellen dat de VGA beter is dan de component aansluiting.
Klaarblijkelijk kan het wel dat VGA beter is dan component. Zie daarvoor ook dit HD topic (voor de ouderwetse xdoos, maar vergelijkbaar verhaal). Daar wordt het e.e.a. ook besproken met VGA box/kabel of HD pack

http://www.xboxworld.com.au/forum/showthread.php?t=28489

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superpolm
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 01-09 15:48

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20:51
Het is zo dat de Xbox 360 Wired Controller gewoon werkt met Windows XP.
Microsoft heeft inderdaad een versie op de markt gebracht, welke inderdaad € 5,- duurder is (En de normale Xbox 360 Wired Controller bevat), maar dat is slechts omdat er een ''Driver-Disc'' bij zit.

- Link

[ Voor 5% gewijzigd door Yonix op 01-12-2005 08:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hier of er een dixons is die ze ook al binnen heeft hier in zoetermeer nog niet.
Als goed krijgen ze vandaag binnen speciaal vracht komt bij hun wel vaker voor.
Maar als niet zo is wil toch ergens anders proberen mm of zoiets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

man o man... let even niet op en gelijk 10 pagina's verder!

Gaan we voor deel 6 nog voor de launch? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-09 13:48
Vanmiddag gaat deze jongen op zoek naar PGR3 zodat ik die maar alvast heb. Even langs MM Arena en als ze hem daar niet hebben even proberen bij de FRS..

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:50
Verwijderd schreef op donderdag 01 december 2005 @ 08:25:
man o man... let even niet op en gelijk 10 pagina's verder!

Gaan we voor deel 6 nog voor de launch? ;)
Ik denk dat dit 1 van de snelst lopende topics is op GoT. Deel 6 voor de launch, het kan nog met 15:31:04 op de klok :Y)

[ Voor 3% gewijzigd door Miki op 01-12-2005 08:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Miki schreef op donderdag 01 december 2005 @ 08:29:
[...]

Ik denk dat dit 1 van de snelst lopende topics is op GoT. Deel 6 voor de launch, het kan nog met 15:31:04 op de klok :Y)
Weet iemand of er over 15 uur ook echt winkels opengaan voor de verkoop? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet of het officieel al gemeld mag worden, maar MyCom gaat de Xbox 360 ook verkopen. Niet direct vanaf launch, maar ik hoorde iets rond de 18e bij ons in het filiaal zoemen.
Niet de standaard packs, maar speciale combos met daarbij standaard dus al bijvoorbeeld 2 games. Prijzen liggen per pack dan ook 100 euro hoger, maar dan heb je dus al games. De stock zal ook hier beperkt blijven, en op=op. Ik mocht er zelf niet eens een reserveren :'(

Ik ga iig proberen mijn steentje bij te dragen om naar deel 6 te komen ;) I must have one!

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2005 08:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VTec
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-08 09:29
Net bij Wehkamp gekeken voor m'n bestelling, :'(
Levertijd meer dan 5 weken

[ Voor 6% gewijzigd door VTec op 01-12-2005 08:33 ]

Go Through Your Heart Shakra Into Your Cave, And Find Your Power Animal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VTec schreef op donderdag 01 december 2005 @ 08:33:
Net bij Wehkamp gekeken voor m'n bestelling, :'(

[...]
:'(
balen man!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hitmixer
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:31
TweakBoy schreef op woensdag 30 november 2005 @ 19:13:
[...]

doe normaal man... dixons, de keten waar ik zelf werk heeft er gegarandeerd 250+ .. daarnaast nog de kleine francisersd die ook een stuk of 70 zullen krijgen...
ik weet niet waar jij je op baseerd.. reken er maar op dat frs ook rond de 170 - 250 stuks krijgt.. MM idem..
Dixons heeft 785 (totaal) die over 140 filialen moeten worden verdeeld... do the math...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Laatst online: 17-05 22:30
Verwijderd schreef op donderdag 01 december 2005 @ 08:33:
Ik weet niet of het officieel al gemeld mag worden, maar MyCom gaat de Xbox 360 ook verkopen. Niet direct vanaf launch, maar ik hoorde iets rond de 18e bij ons in het filiaal zoemen.
Niet de standaard packs, maar speciale combos met daarbij standaard dus al bijvoorbeeld 2 games. Prijzen liggen per pack dan ook 100 euro hoger, maar dan heb je dus al games. De stock zal ook hier beperkt blijven, en op=op. Ik mocht er zelf niet eens een reserveren :'(

Ik ga iig proberen mijn steentje bij te dragen om naar deel 6 te komen ;) I must have one!
als je niet eens een mag reserveren,neem je op de dag van de rel;ease toch gewoon geld mee?
en verkoop je een aan jezelf, of koop je gewoon 1

edit:

hoeveel pagina's zijn vereist om deel 6 te halen? 30 ofzo? >:)

[ Voor 5% gewijzigd door Bulls op 01-12-2005 08:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WSaeNoTSoCK schreef op donderdag 01 december 2005 @ 08:45:
[...]
40.... :D

Zat net even met een collega (non-gamer) te kletsen.. Hij vroeg zich af waarom MS de x360 niet gewoon net een slagje duurder heeft gemaakt, aangezien het toch zo mateloos populair is...
Waren het er wel over eens dat het verschil tussen 400 en 450 al best wat was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

als je niet eens een mag reserveren,neem je op de dag van de rel;ease toch gewoon geld mee?
en verkoop je een aan jezelf, of koop je gewoon 1

edit:

Ghe ik ben gelukkig die dag de eerste in het pand, dus ik heb er wel een daar niet van ;) Het is meer dat je geen "pre-order" achtige taferelen kunt uitvoeren. Het is gewoon wie het eerst komt wie het eerst maalt.

Ik denk dat de x-box niet zo gek veel duurder had gehoeven. de simpele harry die gewoon zo'n ding wil hebben koopt voor 299 een core en koopt er een geheugenkaartje bij, en misschien een controller. Dus later wordt de winst wel gemaakt als die losse hd etc er bij komen. Want op de consoles zelf zit (in 9 van de 10 gevallen) bijna geen marge, maar juist de accesoires maken de winst.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2005 08:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Laatst online: 18:29

Phydomir

Dennis

1000 posts.

Nog een dagje. Ik kan nu echt haast niet meer wachten (ookal lig ik nu al een dag bijna alleen maar op bed ivm ziekte. Hopelijk ben ik morgen wel beter...

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phydomir schreef op donderdag 01 december 2005 @ 08:56:
[...]

1000 posts.

Nog een dagje. Ik kan nu echt haast niet meer wachten (ookal lig ik nu al een dag bijna alleen maar op bed ivm ziekte. Hopelijk ben ik morgen wel beter...
same here, kreeg dinsdag ineens last van me keel en zit nu dus half ziek op kantoor... morgen lekker thuis, en gamen maarrrrr :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Verwijderd schreef op donderdag 01 december 2005 @ 08:58:
[...]

same here, kreeg dinsdag ineens last van me keel en zit nu dus half ziek op kantoor... morgen lekker thuis, en gamen maarrrrr :+
Nah. Was gisteren echt te ziek om ook maar een controller op te pakken, dus dat schiet niet op....

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black_Mage
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 20:17
bah wat duurt dit lang!!!
ik zal vanmiddag ff FRS bellen om hun er op te wijzen dat ze preorders niet moeten verkopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tamarinde
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18-06-2024
Ik hoop dat ik mijn X360 vandaag eindelijk is krijg :D
Gelukkig ben ik vandaag vrij zodat ik op die UPS gast kan wachten en als die niet komt ga ik flippen 8)7

XBOX 360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tamarinde schreef op donderdag 01 december 2005 @ 09:15:
Ik hoop dat ik mijn X360 vandaag eindelijk is krijg :D
Gelukkig ben ik vandaag vrij zodat ik op die UPS gast kan wachten en als die niet komt ga ik flippen 8)7
Waarom zou jij em dan vandaag krijgen en de rest van Nederland pas morgen?
(en ja, ik weet dat de winkels 'em vandaag al krijgen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Order nummer : 20****9
Uw order staat klaar om verzonden te worden.
_/-\o_
Had het online gepreordered via Dixons.nl

Heb tevens geregeld dat ik mijn xbox1 verkoop voor 150 eurie en als het goed is, krijg ik nog een meevallertje bij mn baantje rond dat zelfde bedrag, dus gaat de x360 me maar 100 euro kosten _/-\o_ _/-\o_

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2005 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tamarinde
Verwijderd schreef op donderdag 01 december 2005 @ 09:17:
[...]

Waarom zou jij em dan vandaag krijgen en de rest van Nederland pas morgen?
(en ja, ik weet dat de winkels 'em vandaag al krijgen).
Als een paar duizend posts terug had gelezen wist je dat ik hem gewonnen had en hem eigenlijk al op 29 oktober had moeten krijgen :(
Ach viel te verwachten dat ie later zou komen

XBOX 360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 01 december 2005 @ 09:20:
[...]

_/-\o_
Had het online gepreordered via Dixons.nl

Heb tevens geregeld dat ik mijn xbox1 verkoop voor 150 eurie en als het goed is, krijg ik nog een meevallertje bij mn baantje rond dat zelfde bedrag, dus gaat de x360 me maar 100 euro kosten _/-\o_ _/-\o_
relaxed! ik heb me "oude" xbox ook verkocht (voor 200 E) en had een meevallertje van 250 op mijn werk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tamarinde schreef op donderdag 01 december 2005 @ 09:26:
[...]

Als een paar duizend posts terug had gelezen wist je dat ik hem gewonnen had en hem eigenlijk al op 29 oktober had moeten krijgen :(
Ach viel te verwachten dat ie later zou komen
Oh ja,damn dat was jij :D excusez!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tamarinde
Verwijderd schreef op donderdag 01 december 2005 @ 09:27:
[...]

Oh ja,damn dat was jij :D excusez!
NP moet zelf toegeven dat al deze posts bijhouden veel te moeilijk is :P
(was 1 week weg en we springen van Deel 3 naar Deel 5)

XBOX 360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hully
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 26-08 14:16
NightHawk schreef op woensdag 30 november 2005 @ 22:07:
[...]

Das alleen heel jammer dat jij je overeenkomst hebt gesloten met de toko waar jij je pre-order kitje hebt gekocht. Laat die zich beroepen op overmacht, mag jij het tegendeel weer gaan bewijzen.....

Misschien heb je dan inderdaad half januari je xbox360 met gratis game :p ik zou je inderdaad gewoon ff een aantal weken laten kloten en laten wachten en dan krijg je wel een controllertje van me want dan heb ik er al zoveel lol van gehad :D

Maar als eerste vallen dan de klanten af die er 2 besteld hebben }) sorry badmuts :9 :+ ;)
nou nou niet zo boos

[ Voor 3% gewijzigd door hully op 01-12-2005 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woei, een maat van me belde dat ie zo net z'n online bestelde Xbox360 heeft ontvangen via de UPS. Misschien dat anderen 'm dan ook vandaag nog krijgen...! Vanavond maar 'ns ff bij 'm langs gaan om te gamen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Een collega van mij krijgt hem als het goed is ook vandaag. Via ePlaza besteld onder bedrijfsnaam, daardoor mag hij hem al vandaag hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hully
Verwijderd schreef op donderdag 01 december 2005 @ 02:17:
[...]

Helaas, je hebt niet voldoende kennis van de wet om deze uitspraak te staven.

Indien een partij zich niet aan een overeenkomst houdt (in dit geval een koopovereenkomst, maar je kunt hier alle overeenkomsten neerzetten, huurovereenkomst, noem maar op), kun je als andere partij hem/haar eisen na te komen volgens voorwaarden.

Hoe gaat dat?

Schriftelijk geef je aan dat het een tekortkoming in de nakoming van de overeenkomst is. Bij een tekortkoming tav de overeenkomst, moet je een redelijke termijn stellen om de andere partij alsnog de gelegenheid te geven de overeenkomst na te komen. Meestal is deze termijn toch minimaal 2 weken. Ofwel, je kunt dit doen, dan heeft de andere partij dus tot 14 december alsnog te leveren. Kan de partij (in jouw geval een winkel/detaillist) dat niet, dan ligt het eraan hoe dit komt. Is het overmacht, dan kan hij z'n aansprakelijkheid afschuiven op anderen. Ga dan daar je recht maar halen... Is er geen overmacht, dan kun je condities stellen of ontbinding eisen.

Sterker nog, met je 40 Euro aanbetaling heb je geen complete betaling gedaan. Ofwel officieel kun je niks eisen. Je kunt bij de tekortkoming in de nakoming aangeven dat je pas betaald als het e.e.a. geleverd wordt, maar dat is nu ook al zo lol

Enige wat je daarbij stelt is als ze binnen een x aantal weken niet geleverd hebben jij je 40 Euro terug krijgt. Tja dat zal de winkel dan ook wel doen. Maar ik wed dat je gewoon wacht tot die 360 binnen is :)

Ofwel je leutert uit je nek tav de wet en er valt niks van een schadevergoeding te eisen.
jammer, maar je maakt in het begin een cruciale fout: het kopen van een preorderkit met daarop een garantiedatum levert voor de verkoper een resultaatverbintenis op; dat heeft met het stellen van een termijn voor alsnog nakoming niets van doen. En over de wijze van ingebreke stellen en schadeverhalen had ik toch NIETS gezegd, dus dan toch ook NIETS verkeerds?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey ho, niet leuk, ik lees hier dat mensen hun kits vandaag al krijgen, wat krijgen we nou? FOTO'S!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wwhheeeee kheb iig nog een core editie kunnen bestellen! Ik werdt een beetje stront ziek van dat premium gebeuren en heb alles op een rijtje gezet, en het is de core geworden. morgen in huis!
Is leuk al die extras voor premium, maar noodzaak is een harde schijf en component kabel en dan ben ik paar tientjes duurder uit. lb, heb ik m wel morgen :)
cant wait!

Nu ik toch een kabel moet kopen voor me lcd, kan ik kiezen tussen vga of component. Component dus echt het beste voor een samsung le26m51b?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 01 december 2005 @ 09:41:
wwhheeeee kheb iig nog een core editie kunnen bestellen! Ik werdt een beetje stront ziek van dat premium gebeuren en heb alles op een rijtje gezet, en het is de core geworden. morgen in huis!
Is leuk al die extras voor premium, maar noodzaak is een harde schijf en component kabel en dan ben ik paar tientjes duurder uit. lb, heb ik m wel morgen :)
cant wait!

Nu ik toch een kabel moet kopen voor me lcd, kan ik kiezen tussen vga of component. Component dus echt het beste voor een samsung le26m51b?
maak je toch een rekenfoutje denk ik. de hd en de kabel samen zijn ongeveer 120/130 eurie. Het prijsverschil tussen core en premium is 100 euro. Natuurlijk wel lekker dat je er alsnog eentje hebt, maar tel ook even dingen als wireless controler er bij etc en ik zou het wel weten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:50
Woohoo! Ik heb morgen 100% zeker een xbox360 met PGR3. Ik heb net even e-plaza Buikslotermeerplein A'dam gebeld en die hebben mij vertelt dat zij geen problemen hebben met een te kort aan xbox-en/pre-order kits.

Ps. op naar deel 6 :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hully
NightHawk schreef op woensdag 30 november 2005 @ 22:07:
[...]

Das alleen heel jammer dat jij je overeenkomst hebt gesloten met de toko waar jij je pre-order kitje hebt gekocht. Laat die zich beroepen op overmacht, mag jij het tegendeel weer gaan bewijzen.....

Misschien heb je dan inderdaad half januari je xbox360 met gratis game :p ik zou je inderdaad gewoon ff een aantal weken laten kloten en laten wachten en dan krijg je wel een controllertje van me want dan heb ik er al zoveel lol van gehad :D

Maar als eerste vallen dan de klanten af die er 2 besteld hebben }) sorry badmuts :9 :+ ;)
btw, ik ga -gelet op onze relatie- er vanuit dat je mij vanavond al belt om spulletjes op te komen halen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 01 december 2005 @ 09:43:
[...]

maak je toch een rekenfoutje denk ik. de hd en de kabel samen zijn ongeveer 120/130 eurie. Het prijsverschil tussen core en premium is 100 euro. Natuurlijk wel lekker dat je er alsnog eentje hebt, maar tel ook even dingen als wireless controler er bij etc en ik zou het wel weten!
Dat weet ik wel, maar in de praktijk:
- zou ik toch nog een extra controller (draadje) kopen
- headset niet boeiend voor mij
- afstandsbediening loop ik toch mis (1ste lading mis ik)

Op deze praktische manier, heb ik een goed gevoel bij me besluit. :P

En het allerbelangrijkste, morgen 360!!!!!!!!!!!! kwordt gek hier 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
OMG net de FRS Zwolle gebeld. Ze hebben nog niets binnen en weten niet of ze het voor morgenochtend wel binnen hebben....WTF....

UPDATE
Jaja...net ook ff het HOOFDkantoor gebeld. Daar verzekerden ze mij dat er wel consoles genoeg zijn voor iedereen met een pre-orderkit en dat ze gisteravond zijn verstuurd en dus vandaag in de loop van de dag aan moeten komen bij de filialen.

Ik ga dus vanavond eens ff kijken of hij er is.... :)

[ Voor 54% gewijzigd door TheVMaster op 01-12-2005 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheVisionMaster schreef op donderdag 01 december 2005 @ 09:55:
OMG net de FRS Zwolle gebeld. Ze hebben nog niets binnen en weten niet of ze het voor morgenochtend wel binnen hebben....WTF....
Ghe voel ik hier een kleine paniekaanval opkomen?

/offtopic jongens wat verveel ik me... 2 uur te vroeg op school, dan maar hier gaan rondlopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightHawk4

NightHawk4

watch teh smileys :p
hully schreef op donderdag 01 december 2005 @ 09:46:
[...]
btw, ik ga -gelet op onze relatie- er vanuit dat je mij vanavond al belt om spulletjes op te komen halen toch?
as je op muh lijssie staat wel ;)
had ik op page 6 al gemeld dus dat de wired xbox360 & pc is :>
TheVisionMaster schreef op donderdag 01 december 2005 @ 09:55:
Ik zit ook nog te wachten ...maar ze komen wel 8)

[ Voor 3% gewijzigd door NightHawk4 op 01-12-2005 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AM-PM
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09-10-2024
Ik hoop dat mijn 360 (van Eplaza) niet vandaag binnenkomt, er is niemand thuis. Als ie na 16:30 komt heb ik er echt geen moeite mee :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NightHawk schreef op donderdag 01 december 2005 @ 10:05:
[...]
Ik zit ook nog te wachten ...maar ze komen wel 8)
laat ons weten wanneer je wat heb!!! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
UPDATE
Jaja...net ook ff het hoofdkantoor van de FreeRecordShop gebeld. Daar verzekerden ze mij dat er wel consoles genoeg zijn voor iedereen met een pre-orderkit en dat ze gisteravond zijn verstuurd en dus vandaag in de loop van de dag aan moeten komen bij de filialen.

Ik ga dus vanavond eens ff kijken of hij er is.... et een pre-orderkit en dat ze gisteravond zijn verstuurd en dus vandaag in de loop van de dag aan moeten komen bij de filialen.

Ik ga dus vanavond eens ff kijken of hij er is....

[ Voor 4% gewijzigd door TheVMaster op 01-12-2005 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tamarinde
TheVisionMaster schreef op donderdag 01 december 2005 @ 10:12:
UPDATE
Jaja...net ook ff het hoofdkantoor van de FreeRecordShop gebeld. Daar verzekerden ze mij dat er wel consoles genoeg zijn voor iedereen met een pre-orderkit en dat ze gisteravond zijn verstuurd en dus vandaag in de loop van de dag aan moeten komen bij de filialen.

Ik ga dus vanavond eens ff kijken of hij er is.... et een pre-orderkit en dat ze gisteravond zijn verstuurd en dus vandaag in de loop van de dag aan moeten komen bij de filialen.

Zouden ze bij ons de games al in de winkel hebben liggen?

XBOX 360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-09 13:48
Morgen sluit ik hopelijk om deze tijd mijn 360 aan :)

Het zal na morgen ook wel iets minder hard gaan met het aantal post denk ik..

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hehe, goede verkooptruc van Microsoft. Te weinig Xbox leveren zodat de hype nog groter wordt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheVisionMaster schreef op donderdag 01 december 2005 @ 10:12:
UPDATE
Ik ga hetzelfde doen bij mijn shoppie... ben benieuwd of hij ze vanavond al mee (durft) te geven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Tamarinde schreef op donderdag 01 december 2005 @ 10:13:
[...]

Zouden ze bij ons de games al in de winkel hebben liggen?
In de polder bedoel je? Ik begreep van die FRS knakker (die van filiaal Zwolle) dat ze wel games hebbben, maar PGR3 had hij nog niet |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Verwijderd schreef op donderdag 01 december 2005 @ 10:15:
hehe, goede verkooptruc van Microsoft. Te weinig Xbox leveren zodat de hype nog groter wordt :)
lol maar het werkt wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Verwijderd schreef op donderdag 01 december 2005 @ 10:15:
Ook zo origineel he (sony doet het al tien jaar :Y) )

Alleen nintendo levert er altijd genoeg :)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HADES2001
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Net even de dixons gebeld morgen x-box 360 ophalen
ik hoop dat er wel genoeg games te krijgen zijn ik hoop een
beetje op Ridge Racer 6 en PGR 3 en mischien nog Perfect Dark Zero Hour

achja ik zie morgen wel wat er van komt
voor de rest van de tweakers GOOD LUCK you'll need it (Super Smash T.V.)

Edit op AM-PM:
ok Super Smash TV was mijn fout maar cmon dat spel is oud dus dan kan ik iets vergeten :)
en was een typfoutje van de perfect dark Duke Nukem was de Zero Hour dacht ik dan
en als hij volgend jaar pas uitkomt Ridge Racer 6 waarom staat hij bij startpost dan wel tussen de spellen reeds verkrijgbaar of zijn dat de amerikaanse releases ?
(btw ik heb mn bril niet op en kan ik ook even niet vinden dus ik zie/lees wat moeilijk) :(

[ Voor 46% gewijzigd door HADES2001 op 01-12-2005 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AM-PM
Ik denk dat je kwa Perfect Dark Zero Hour en Super Smash TV van een koude kermis thuis zal komen, die bestaan niet. En we krijgen Ridge Racer 6 pas volgend jaar in Europa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harryvos
  • Laatst online: 10-09 03:57
Heeft iemand ook een idee of de alcatel speedtouch 716G zal gaan samenwerken met de xbox 360.

http://www.alcadis.nl/pro...43374bc4563b0a5e9710aab07

of hoe ik daar achter kan komen, want ik wil deze gaan aanschaffen. ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tamarinde
harryvos schreef op donderdag 01 december 2005 @ 10:29:
Heeft iemand ook een idee of de alcatel speedtouch 716G zal gaan samenwerken met de xbox 360.

http://www.alcadis.nl/pro...43374bc4563b0a5e9710aab07

of hoe ik daar achter kan komen, want ik wil deze gaan aanschaffen. ??
Ik zie geen reden waarom het niet zou werken

XBOX 360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightHawk4

NightHawk4

TheEvilCuber schreef op donderdag 01 december 2005 @ 10:19:
[...]

Ook zo origineel he (sony doet het al tien jaar :Y) )

Alleen nintendo levert er altijd genoeg :)
hoe komt het dan dat ik regelmatig niet al mijn bestellingen van Nintendo uitgeleverd krijg?

maar big N heeft er wel het minste laste van ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn1899
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18:07
Ik krijg hem wel vanmiddag! Ik werk bij een winkel die ze verkoopt (noem maar even geen naam). Ik ben nu nog op mijn afstudeerplek maar ik haal hem vanmiddag op.

Ik zal straks ook ff foto's posten. Mijn Dell W2600 wordt ook vandaag uitgeleverd maar die zal nu zo wel komen terwijl ik niet thuis ben :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harryvos
  • Laatst online: 10-09 03:57
Tamarinde schreef op donderdag 01 december 2005 @ 10:32:
[...]

Ik zie geen reden waarom het niet zou werken
Nou ik eerlijk gezegd ook niet, maar zie echt door de bomen het bos niet meer met al die modem/routers. ben liever maar even zeker van mijn zaak dan dat ik straks dat ding hier heb staan en het niet blijkt te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dEADkIRK schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 16:25:
...en vrouw\vriendin een weekend weggestuurd >:)
Nou mijn wederhelft belde dus gister op:

GF: "Zeg ik heb dit weekend vrij. Dus dan kun je vrijdag tot zondag langskomen!"
Ik: "Uhm, nou ik had al plannen...."
GF: "Wat dan?"
Ik: ".... nevermind."

Ondertussen zit ik ongeveer elk kwartier mijn "status van verzending" pagina bij GCShop te checken :P

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2005 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Verwijderd schreef op donderdag 01 december 2005 @ 10:39:
[...]

GF: "Zeg ik heb dit weekend vrij. Dus dan kun je vrijdag tot zondag langskomen!"

LOL }) Shit happens ;)
Mijn GF komt vanavond al..whehe...dan kan ze morgenavond gelijk met de 360 spelen als ik naar de sportschool ben.... Zaterdag is tie voor mij :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AM-PM
[...]

Ondertussen zit ik ongeveer elk kwartier mijn "status van verzending" pagina bij GCShop te checken :P
Haha zit je onder de plak jongen?

Ik zie net dat mn verzekering is afgeschreven, kon niet op een slechter moment komen :( Afbeeldingslocatie: http://images.fok.nl/s/xbox360smiley.gif

Hoeduur zijn die wireless controllers bij de MM eigenlijk?

[ Voor 11% gewijzigd door AM-PM op 01-12-2005 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
AM-PM schreef op donderdag 01 december 2005 @ 10:45:
[...]

Haha zit je onder de plak jongen?

Ik zie net dat mn verzekering is afgeschreven, kon niet op een slechter moment komen :( [afbeelding]

Hoeduur zijn die wireless controllers bij de MM eigenlijk?
30 euro in zoetermeer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

LoL.. :> Dat gezeik is bij mij dus wel anders... als het moet, laat ik haar gewoon naar mij toe komen.. kan ik alsnog blijven gamen >:) en ze vindt het niet eens erg als ik bijv een race spelletje ga spelen ... maar als ik voetbal speel... Ah O.... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
En wat voor Wireless controllers zijn dat dan? De originele??!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tamarinde
WOOT!
Heb hem binnen!~! _/-\o_

XBOX 360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
Slet :/

<!-- damn you, veel plezier ermee ;) -->

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightHawk4

NightHawk4

Afbeeldingslocatie: http://home.casema.nl/pvdbeek/xbox360/xbox360.jpg

en nu snel achter muh raampie zetten :>

riesijzen doen we wel als alles klaar is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 01 december 2005 @ 10:56:
[...]
LoL.. :> Dat gezeik is bij mij dus wel anders... als het moet, laat ik haar gewoon naar mij toe komen.. kan ik alsnog blijven gamen >:) en ze vindt het niet eens erg als ik bijv een race spelletje ga spelen ... maar als ik voetbal speel... Ah O.... :X
Ach het valt hier ook wel mee. Ze is er zelf ook wel gek van als ze eenmaal bezig is. Maar qua planning ben ik wel verplicht om nu ook eens bij haar langs te gaan, en dat suckt knap als er een X360 thuis staat :)

offtopic:
En is dat trouwens een trekje van vrouwen: ownen in voetbalgames? M'n aars wordt altijd dik gekicked in Fifa :/

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2005 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
TheVisionMaster schreef op donderdag 01 december 2005 @ 10:56:
[...]

En wat voor Wireless controllers zijn dat dan? De originele??!?
jup! de originele!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeZaX
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 16:18
Gaat ook naar de gameshop en gaat HEEL lief de verkoper aan kijken... :> Of hij al binnen is en of ik hem misschien mee mag nemen. Mocht het niet lukken gaan we over naar plan B. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Midnightimpact
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-12-2020
Leuk, dan weet SInterklaas waar hij vanavond door de schoorsteen moet klimmen om een cadeautje voor zijn neefje te halen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NightHawk schreef op donderdag 01 december 2005 @ 11:05:
[afbeelding]

en nu snel achter muh raampie zetten :>

riesijzen doen we wel als alles klaar is ;)
mail me maar even als je hem kwijt wil, nighthawk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tamarinde
Hier zijn de eerste pics: (camera is wel slecht dus niet zeuren over kwaliteit :P )
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v303/tamarinde/xbox360/xbox-1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v303/tamarinde/xbox360/xbox-2.jpg

XBOX 360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AM-PM
:9~ /me AM-PM wordt xbox-groen van jaloezie Gewoon je verkoper lief aangekeken?

[ Voor 28% gewijzigd door AM-PM op 01-12-2005 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tamarinde schreef op donderdag 01 december 2005 @ 11:13:
Hier zijn de eerste pics: (camera is wel slecht dus niet zeuren over kwaliteit :P )
[afbeelding]
[afbeelding]
AAARRRGH... ende... GRRRRMMMBBLL!!! |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dadj
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-12-2022

dadj

Boeiend, boeiend!

[afbeelding]
[afbeelding]
Cool. Enjoy!

XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12:15

Pubbert

random gestoord

ff tussendoor:
Afbeeldingslocatie: http://www.ctrlaltdel-online.com/comics/20051125.jpg

Vond hem wel leuk.

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightHawk4

NightHawk4

Verwijderd schreef op donderdag 01 december 2005 @ 11:10:
[...]

mail me maar even als je hem kwijt wil, nighthawk ;)
Speciaal laten maken om voor de komende paar jaar te hangen :p

Ook Big N en PS2 logo's....maak ik vanaaf wel ff feauteaux van :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beter dude

edit:
Waar heb je hem besteld overigens? online of pre-order?

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2005 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NightHawk schreef op donderdag 01 december 2005 @ 11:23:
[...]

Speciaal laten maken om voor de komende paar jaar te hangen :p
ah joh, je weet hoe dat gaat... op een gegeven moment gaat het vervelen, meestal na een week of twee, toch? :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-09 21:19
Kan je dat perfect dark gelijk online spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[afbeelding]
[afbeelding]
Ik weet niet wat ik erger vind: dat je hem al hebt, of dat je hem nog ONGEOPEND hebt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PacinoAllstars schreef op donderdag 01 december 2005 @ 11:25:
Kan je dat perfect dark gelijk online spelen?
yesssuurrr....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie dat de doos niet helemaal klopt met het orgineel..

Stuur de doos + inhoud maar naar mij..
dan reapareer ik hem speciaal voor jouw O-)

>:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 01 december 2005 @ 11:26:
[...]

Ik weet niet wat ik erger vind: dat je hem al hebt, of dat je hem nog ONGEOPEND hebt :P
Daar keek ik ook al naar, hij heeft gewoon foto's genomen met het zegel intact :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tamarinde
GEOPEND!! jaja moest er van komen >:)
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v303/tamarinde/xbox360/xbox-3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v303/tamarinde/xbox360/xbox-4.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v303/tamarinde/xbox360/xbox-5.jpg

Nu ben ik dus weg begrijp je wel ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Tamarinde op 01-12-2005 11:31 ]

XBOX 360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xun
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14:31

Xun

aaargh! het is groen! het is groen!!! (verschrikkelijk plastic spul om de apparatuur heen)(de kleur dan..)

[ Voor 9% gewijzigd door Xun op 01-12-2005 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waar verkopen ze m nu al dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
Dude je hebt je X360 ondersteboven op de foto gezet :+

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is bedoeld om over de X360 te gaan. Vragen en opmerkingen over HDTV's etc. horen thuis in Audio, Video & Hifi Forum! Veel info is met name te vinden in dit topic