Om mezelf nog ff te quoten :
[rml]Singular!ty in "[ MCSE] Ervaringen en discussies*"[/rml]
Het heeft toch nog iets langer geduurd voordat ik het examen uiteindelijk heb aangevraagd.
Sinds mijn laatste post vorig jaar oktober heb ik eigenlijk niet meer veel gedaan aan het leren van het 70-292 examen.
Tot zo'n 3 weken geleden, ik vond het inmiddels al weer lang genoeg te hebben geduurd en besloot daarom ff een inhaalslag te maken.
Vorig week vrijdag examen aangevraagd en afgelopen maandag het examen gedaan...
...en geslaagd!
Ik had als oefenexamens voor Transcender gekozen, bij het behalen van mijn MCSE 2000 kwam deze soms goed van pas. Echter bij het 70-292 examen was dit niet meer het geval. De Transcender examens gingen er zelfs veel dieper op in dan het echte examen zelf.
Toch is het mooi dat ik de Transcender examens heb doorgenomen en de foutieve antwoorden heb leren begrijpen en daarnaast nog andere studiemateriaal zoals Technet, andere e-books en natuurlijk de inmiddels opgebouwde ervaringen.

.
Dankzij op deze manier vekregen informatie kon ik de vragen op het examen beredeneren en beantwoorden. Alhoewel ik bij sommige vragen echt dacht van

Met andere woorden, "like I care". Alsof ik dat ooit in de praktijk heb gedaan. Daar heb ik denk juist wel wat punten laten liggen, maar wat maakt het uit ik ben geslaagd.
Ohja, vragen betroffen voornamelijk over DNS, SUS (geen WSUS!), Terminal Services, Disaster Recovery, Backup, VSC. (Maak je zelf ook bekend met de standaard instellingen)
Als je op bovenstaande onderwerpen concentreert voor dit examen dan heb je in feite al 90% van het examen gedaan.
Op naar 70-296!